Filozofija| Politika

Ide Dragan, ekser mu u ruci

dali76 RSS / 18.08.2012. u 18:01

  

Demokratskoj stranci u ovom trenutku ne  treba menadzerska metla Djilas Dragana vec ideoloski cunami.

Dragan Djilas, ako preuzme brod,zakucace zadnji  ekser u kovceg bilo  kakve filozofije  Demokrata. Bice to kamen temeljac ,ali i krov za DS kao modernu biznis kartel partiju.

Svaka politicka partija ogleda se u koncepciji trougla: politicka elita, aktivisti i potencijalno biracko tijelo. Iako postoji vise vrsta motivacija zasto ljudi ulaze u odredjenu stranku,  zasto glasaju za stranku, primarne su dvije vrste: ideoloska/filozofska motivacija i materijalna motivacija.

U skladu sa ovakvom  podjelom, stranke su u mogucnosti , kako svojim aktivistima, tako svojim potencijalnim glasacima,  ponuditi dvije vrste motivacije: kolektivnu (dostupnu svima kroz filozofiju/ ideologiju) i selektivnu)dostupnu pojedincima kroz ministaarske , poslanicke, cinovnicke pozicije).

Tesko da bilo gde   postoji politicka partija a da  se ne sastoji  od ovakve dve vrste ljudi u odnosu na  pomenute vrste motivacije.

Ipak odnos snaga izmedju ideolosko/filozofskog djela i onog materijalno motivisanog stranackog  puka umnogome definise ,ne samo politiku stranke,vec njenu politicku sudbinu.

Ukoliko strranka izgubi svoju filozofiju , I.E, prevladaju iskljucivo materijalno motivisani ljudi u njena prva dva esalona( elita i aktivisti),stranka je na dobrom putu da  postane biznis kartel , Ili sto bi Vesna Pesic rekla, poslovni klub.

Neddostatak, ili cak totalni gubitak,  svog ideoloskog segmenta stranka zamjenjuje skupim ali ispraznim marketingom ili jeftinom populistickom retorikom.

 U ovakvoj politickoj utakmici novostvorenih biznis kartela , paradoksalno ili ne, najvise gubi ona stranka koja procentualno u svom birackom tijelu ima najvise biraca koji su  zgadjeni ,ili skupim ali ispraznim marketingom , ili jeftinom retorikom. Kao I na svim izborima gube oni ciji glasaci ostanu kuci.

Posto skupi marketing i jeftini populizam tesko mogu nadomjestiti ideologiju/filozofiju,biznis karteli/ stranke se moraju oslanjati na materijalnu motivaciju. U ovakvom okruzenju stranka ide toliko daleko da za aktiviste ili glas nudi poslove portira,  cistacice ,a u ekstremnim slucajevima biznis kartel/ partija je spremna platiti materijalno za glas; bilo kroz posmatracku dnevnicu bilo  kroz direktan novcani iznos.

Postaje sasvim jasno zasto glomazni drzavni aparat , koliko god bio  stetan za drzavu , za biznis kartel/ partiju nikad nije dovoljno  velik da zadovolji apetite onih koji joj daju glas/produzavaju biznis.

Kad partija koja ima ideoloski segment, I.E., filozofiju, ostane bez vlasti ona ide u opoziciju. Sa druge strane, kad biznis kartel/ partija  ostane bez vlasti  partija je out of  business.

Demokratskoj stranci u ovom trenutku ne  treba menadzerska metla Djilas Dragana vec ideoloski cunami.

Dragan Djilas, ako preuzme brod,zakucace zadnji  ekser u kovceg bilo  kakve filozofije  Demokrata. Bit ce to kamen temeljac ,ali i krov za DS kao modernu biznis kartel/ partiju.

Ono sto Djilasa cini toliko nadmocnim da svog sefa proziva za kupanje u kupacim gacama, umjesto valjda u odijelu, nije posljedica samo Tadiceve inertnosti, vec i cinjenica da  Djilas ima biznis , odnosno vlast u Beogradu.

Ako Djilas uspije da nadje svog trojanskog konja u vojvodjanskom djelu DS, koji isto ima biznis, sanse za ideoloski cunami u DS postace mizerno male.

Cak i ako izgubi bitku, Djilas moze biti dovoljno jak da, bar na prvu loptu,  dobro okruni Krunsku. To bi na  kraju mogao  biti i dobar razlog zasto zuti biznis kartel Djilas Dragana podrzavaju kartelske stranke na vlasti.

Naravno, clanstvo biznis kartela zvanog SNS,odnosno njen srednji esalon/aktivisti, iskljucivo materijalno motivisani, sve gladniji   vlasti u Beogradu, Zajecaru i Novom sadu, vrsice sve veci pritisak na centralu.

Ima li  nade da DS povrati svoju filozofiju I tako postane ,ne samo jasna, vec jaka ,alternativa vlasti, zavisi od snage onih koji jos vjeruju u takav DS. Moze li DS da povrati , ili uveze, neke nove  "vrapce" je dobro pitanje.

I mozda je ovo najbolje vreme da se kriticari DS , njeni prozvani razmazeni kvaziintelektualci ukljuce direktnije u ovaj neravnopravni sukob.

Jovo Bakic, Vladimir Goati, Vladimir Pavicevic, Ognjen Pribicevic , Predrag Simic, zasto ne, I Vesna Pesic,ali i mnogi drugi bi  trebali  preuzeti odgovornost intelektualne elite i pomoci  DS-u da se iscupa iz ralja novostvorenih bizniskartel menadzera koji se tesko razlikuju po icemu sem po tome jesu li zuti, crveni ili plavi. Bez filozofije  ionako su bezbojni.



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 19:42 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Не стижем, учим да певам, оне наше старије песме.

Ene? I ti pevo s Vulom Jeftićem?!
blogovatelj blogovatelj 19:46 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Možda kao Slouenci ili Istrani, nekom Ćakavštinom? Ili bi, sine, svi bili k'o Zagorci...


A djedovi bi nam bili domobrani.
Meni uvek bilo zanimljivo kako se to Hrvati furaju na Evropu stalno, a u govoru se drze arhaicnih reci koje, jel da, dolaze odnekud iz Sibira.
Kod nas opet obrnuto.
Sve se kunemo u taj Sibir, a reci prihvatamo od kojekuda bez razmisljanja.
freehand freehand 19:55 19.08.2012

Re: Dve su stvari

dali76
Ne znamFreehand, samo pitam…, mozda gresim,mozda je moj pozitivan utisak o Milici Delevic, kao intelegentnoj, radnoj,nesklonoj populizmu,saa jasnim idejama,samo subjektivna posljedica u poredbi sa jednim Djilasom,Nadom Kolundzijom,Dulicem,Trivan Jelenom…..

A što bi je poredio sa Kolundžijom, Dulićem i Trivan Jelenom? I njih je neko kandidovao?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:05 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Dok mi mlatimo praznu slamu, neko vredno radi!

Није ми тешко. Лични пример је најбоље средство за промену друштва.
А запевам тек у паузама рада, често ову песму Алексе Шантића и Мијата Мијатовића:



Ene? I ti pevo s Vulom Jeftićem?!

И си Мијатом, наравно. И Миланом и Царевцем и Даницом и Нестором... Они су, негде, моји вршњаци.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:11 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Ali koliko sam cuo ona nema takve ambicije, bar za sada,

Možda bi mogao ovaj Vule Jeftić, meni on deluje kao inteligentan, radan,nesklon populizmu,sa jasnim idejama..Pa ono kao..
maksa83 maksa83 20:17 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Davie
Makso, ti si bre jedan tezak pausalac

Možda, ali nisam ja u dva navrata tvrdio da, citiram: "u Q1 2012 izlazi Windows 8 specijalno dizajniran za tablete", citat završen.
niccolo niccolo 20:19 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Одлична расправа

Saglasan sam sa kolegom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:24 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Nebojsa Krstic
Možda bi mogao ovaj Vule Jeftić, meni on deluje kao inteligentan, radan, nesklon populizmu, sa jasnim idejama... Pa ono kao...

Ма, боље да нађемо неког иза ваших, ДС редова, са истим особинама, и још приде да зна да пева.
Имаш ли кога год на уму?
maksa83 maksa83 20:25 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Možda bi mogao ovaj Vule Jeftić, meni on deluje kao inteligentan, radan, nesklon populizmu, sa jasnim idejama... Pa ono kao...

Ма, боље да нађемо неког иза ваших, ДС редова, са истим особинама, и још приде да зна да пева.
Имаш ли кога год на уму?

Dačić?
A ne, on je iz SPS-a.
Stalno ih mešam...
alselone alselone 20:32 19.08.2012

Re: Dve su stvari

зна да пева.


Davie Davie 20:38 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Možda, ali nisam ja u dva navrata tvrdio da, citiram: "u Q1 2012 izlazi Windows 8 specijalno dizajniran za tablete", citat završen.


Nisi, ali izlazi u Q3, malo su omasili, sto i nije nekarakteristicno za IT. No, za Neoplanta vs Belgrade si totalno omasio...
maksa83 maksa83 20:49 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Davie
Možda, ali nisam ja u dva navrata tvrdio da, citiram: "u Q1 2012 izlazi Windows 8 specijalno dizajniran za tablete", citat završen.


Nisi, ali izlazi u Q3, malo su omasili, sto i nije nekarakteristicno za IT.

Pa i izlazi pred kraj Q3 kao što sam ti objašnjavao, i to na mišiće, a ti si se uhvatio za neke Q1 Dell planove...

Nego, ovo:

No, za Neoplanta vs Belgrade si totalno omasio...

У првој половини деветнаестог века, Нови Сад је био највећи српски град [4] (Око 1820. године град је имао око 20.000 становника, од којих су око две трећине били Срби, [11] а данашњи највећи српски град, Београд, није достигао приближан број становника пре 1853. године [4]).

1748. године богати грађани Рацке вароши (неколико Срба и два Немца) одлазе у Беч, где за 80.000 рајнских форинти купују од царице Марије Терезије статус слободног краљевског града.

U toj gomilici su i pare izvesnog Janka Maksimovića.
princi princi 20:52 19.08.2012

Re: Dve su stvari

1688. godine turski Beograd ima 100.000 stanovnika i 80 džamija. Dve godine kasnije, nakon austrijsko-turskih ratova, ostalo je svega 2.000 žitelja Beograda. Legenda koja govori o žestini ovih sukoba kaže da je nakon jedne bitke pronađen vrabac proboden sa čak tri strele.Austrijanci predvođeni princom Eugenom Savojskim 18. oktobra 1717. nakon 25 dana opsade ulaze u grad i počinju sa zidanjem tvrđave koja će svoj oblik zadržati do današnjih dana.1739. godine grad je ponovo pao u turske ruke, da bi ga Austrijanci 1789. vratili, pa 1791. opet izgubili.
maksa83 maksa83 20:57 19.08.2012

Re: Dve su stvari

1688. godine turski Beograd ima 100.000 stanovnika i 80 džamija. Dve godine kasnije, nakon austrijsko-turskih ratova, ostalo je svega 2.000 žitelja Beograda.

Ovo nam govori da su onih 98000 bili, Džuro - šta? Srbi koji su pohađali 80 džamija?
Davie Davie 21:01 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Makso, princi ima isti izvor kao i ti, wikipediju, a kod njega su neke druge informacije. Problem je sto se svi i u danasnjoj Srbiji i u ex-SFRJ porede sa Beogradom, u 3-cem veku p.n.e. imali su vise stanovnika nego Beograd, imali su duzi most i sa vecim pilonom nego onaj na Adi, poslali su astronauta na Mars pre Beograda... a cesto to nema veze sa istinom, pogotovo na wikipediji, gde podatke kaci svaka shusha.


Bas ga istrolovasmo.
princi princi 21:18 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Ne, ovo nije sa wikipedije nego neki podaci iz nekog Istorijskog arhiva Beograda. Na Maksino pitanje je odgovor jednostavan, 50% ili 60% od tih 98K su moguće bili turski vojnici, 1683. je bila opsada Beča, 1687. Mohačka bitka. Ali stvarno ne vidim šta to menja na stvari- stvarno mislim da je Turska u to vreme bila napredna država u ekspanziji, imali su meritokratsko društveno uređenje u kome je čak i jedno kaursko dete, janičar, Mehmed Paša, moglo da dođe do pozicija Velikog vezira. Bili su neka vrsta maloazijske USA tog vremena.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Београд, колико се сећам, нема спомињаних 100 хиљада. Проблем је што цела Србија по административним пребројавању 1724. има 100 хиљада. Тешко да је, онда, Белиград имао толико становника мало раније у доба Турака. Има тамо, код мене, доста бројки, и у мојим коментарима. Све су мање више прецизне, извори им су им били добри. Челебија није поуздан. Узгред, Београд није изгледао славно кад су Аустријанци у 18. веку ушли у њега. Касаба. Велика и с великим бројем џамија, али -- касаба.

Но, има лепих ствари које се нам остале од Турака. Рецимо -- ашиковање:

princi princi 21:45 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Проблем је што цела Србија по административним пребројавању 1724. има 100 хиљада.

Pa da, ima tamo kod tebe mapa Srbije od 1718.-1739. Nije to ova današnja Srbija, to je ono što Srbomrsci vole da zovu Beogradski pašaluk- današnji Beograd sa predgrađima + 2 do 3 malo veća mesta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:56 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Па да.
Код нас двојице се зна -- С(олун)Р(ијека)Б(удва)И(дрија)Ј(едрен)А(рад), то су наше историјске границе, ми немамо дилеме.

Вукашине, Вуле, сине Србије -- што високо расте, запевај:

maksa83 maksa83 21:59 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Makso, princi ima isti izvor kao i ti, wikipediju

princi i ja imamo neki naš konstantni ples oko toga, i ne bih sve ovo uzimao previše ozbiljno ni k' srcu...

Bas ga istrolovasmo.

E, to bi čovek pomislio na prvi pogled, ali svašta je zanimljivo isplivalo i vrlo je u kontekstu.

Npr.:

princi

Legenda koja govori o žestini ovih sukoba kaže da je nakon jedne bitke pronađen vrabac proboden sa čak tri strele


Evo Krstiću gde su nestali vrapci!

(U očekivanju bloga "Đilase - Turčine!" )
maksa83 maksa83 22:05 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Bili su neka vrsta maloazijske USA tog vremena.

Haha, sad moram da ponovim razgovor sa Teksašaninom kog sam vodao po Kalemegdanu...

Ja: <blabla-ovde-Kelti-3. vek, pa-blabla-Rimljani 4. i 5. vek pa-blabla-Turci-Turci-Turci-Turci, vidiš, Turci su ti bili velika sila onog vremena, zaleteli su se da osvoje sve živo, Beograd im je bio baza na putu do Beča, posle kog su zamislili da osvoje i Rim i dalje po Evropi..."
T: "Aha ... like Iran."
Ja: "?!"
T: "They want to conquer everything."
Ja: "?!?!" <gledam ispod oka da l' se zajebava, doima se ne>
T: "That's why they're building all those nuclear weapons"
Ja: "Aha, važi ... aj' sad da pričamo o nečem drugom"

Bonner Bonner 22:28 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Nebojsa Krstic


Možda bi mogao ovaj Vule Jeftić, meni on deluje kao inteligentan, radan,nesklon populizmu,sa jasnim idejama..Pa ono kao..


Svi ste vi ono kao radni, neskloni populizmu, sa jasnim idejama i delujete kao inteligentni a i umete da pevate, nije da nije. U to ime...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:10 19.08.2012

Re: Dve su stvari

Svi ste vi ono kao radni, neskloni populizmu, sa jasnim idejama i delujete kao inteligentni a i umete da pevate, nije da nije. U to ime...

Ako baš insistiraš...da sam ja to rekao delovalo bi malo neskromno...
dali76 dali76 20:33 19.08.2012

g. Krsticu

Vesna Pesic samo govori :vrapci su otisli,a problem se resava tako sto cemo
Shoot the messenger?
Odnosno, proglasicemo da to Pesic radi radi sujete ( Dereta)ili radi vlastitih ambicija da bude clan SNS/a.
Jos vaznije, Pesic ce biti dezurni krivac sto sokratski trujeglasacko tijelo DS.
Vi ste g. Krsticu strucnjak za medije I znate dobro da cesto ono sto je priemcivo sirim masama ne mora neophodno biti I ozbiljno, naprotiv.
Ono sto se ja ne slazem sa Vesnom Pesic,a ovde to propagira I Kovacevic, jeste ta simplifikovana teorija o Tadicu kao nekakvom neprikosnovenom diktatoru , kako u stranci, tako u bivsoj koaliciji. Situacija je upravo bila suprotna .


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:55 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Vesna Pesic samo govori :vrapci su otisli,a problem se resava tako sto cemo
Shoot the messenger?

Vesna Pešić samo govori? Dok ostali političari rade šta? Kopaju kanal Dunav- Morava- Pacifik, ili kako već? Pa svi samo govore. Na osnovu toga ih i poredimo.
Odnosno, proglasicemo da to Pesic radi radi sujete ( Dereta)ili radi vlastitih ambicija da bude clan SNS/a.

Uopšte nisam ulazio u njene motive. Samo sam dao predlog za koji mislim da nije uopšte loš. Šta bi falilo SNS-u da dobije pismenog predsednika/icu?
Jos vaznije, Pesic ce biti dezurni krivac sto sokratski truje glasacko tijelo DS.

Pa ne bih rekao da se baš kandidovala za diplomu "Osoba koja je najviše pomogla DS-u na izborima".
Vi ste g. Krsticu strucnjak za medije I znate dobro da cesto ono sto je priemcivo sirim masama ne mora neophodno biti I ozbiljno, naprotiv.

To može da vidi svako. Evo vam blog b92, natprosečno pismeni i pametni, a ništa im nije jasno.
maksa83 maksa83 22:40 19.08.2012

Re: g. Krsticu

To može da vidi svako. Evo vam blog b92, natprosečno pismeni i pametni, a ništa im nije jasno.

Ovo k'o ono kad Mujo vozi po autoputu u Dojćland i čuje na radiju: "pažnja pažnja, na autoputu je jedan ludak koji vozi u pogrešnom smeru" i promrmlja sebi u bradu "đe jedan bolan - stot'ne i stot'ne...".
ecce-florian ecce-florian 22:45 19.08.2012

Re: g. Krsticu

To može da vidi svako. Evo vam blog b92, natprosečno pismeni i pametni, a ništa im nije jasno.


Prosvetli nas .
StEtOc|nA StEtOc|nA 22:45 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Nebojsa Krstic

Vesna Pešić samo govori? Dok ostali političari rade šta? Kopaju kanal Dunav- Morava- Pacifik, ili kako već? Pa svi samo govore. Na osnovu toga ih i poredimo.


Pa Toma ima iskustva u kopanju, ne treba otpisivati iskusne stare kadrove. A i ministar rudarstva sanja o kopanju, tako da već imamo dvojcu. Kad dodaš Mrku, biće to gotovo i pre roka.

Al jbg, ljudi su se bar potrudili da nešto izmisle, kanal za povezivanje sa egejskim morem i Saturnom, Beograd na vodi, industrijska zona od NS-a do BG-a pa dalje do Kine itd, ruske milijarde i sve to pošteno i bez kraduckanja.

Vi ste nam ponudili ovo:


Kao da ste nas zamenili sa glasačima SPS-a iz 90ih koji mogu apsolutno sve da popuše.

Puhovski kaže da je lider DS pogrešio u tome što se u kampanji više bavio pridobijanjem glasova “onih koji nisu njegovi”, odnosno onih koji nisu deo biračkog tela DS.


Sa gornjim citatom iz današnjeg Blica se 100% slažem. Imate problem da biračko telo DS-a mnogo više razmišlja i teže mu je prodati muda za bubrege.

I ne deluje mi ovo u DS-u samo kao kadrovski problem. Postoji još jedan problem koji se dovoljno ne potencira. A to je da nemate više ni ideju. Šta dalje? Ideja i EU i Kosovo je potrošena. Nemate više ni monopol na tu ideju, pošto se mnogo svima svidela. Šta dalje? Kako da se živi bolje? Al ne prazna priča o Dinkićevim investitorima kojima plaćamo da nas zaposle i o tome kako će za sve biti para iz budžeta.

Iskreno ja nemam pojma šta dalje, za mene verovatno odlazak na Novi Zeland. Ali DS je ta avangarda u srpskoj politici koja treba da nas vuče napred, da da tu ideju. A toga nema. Samo imamo nekog birokratu koji se buni... a vrapci se još neće vratiti a i u basketu smo izgubili.
freehand freehand 22:54 19.08.2012

Re: g. Krsticu

. Ali stvarno ne vidim šta to menja na stvari- stvarno mislim da je Turska u to vreme bila napredna država u ekspanziji, imali su meritokratsko društveno uređenje u kome je čak i jedno kaursko dete, janičar, Mehmed Paša, moglo da dođe do pozicija Velikog vezira. Bili su neka vrsta maloazijske USA tog vremena.

U Engleskoj, Makso, u Engleskoj.

Mada u Dojčlandu, a bogami i u Esterrajhu malo-malo pa na radiju prekidaju program da kažu na kojoj se deonici pojavio gajst farer (Mujo što vozi u kontra smeru).
Inače su '93, čini mi se , austrijski panduri u Tirolu pohvaltali neku ekipu klinaca-debila koji su se time (vožnja u kontra smeru na nekim deonicama autoputa) bavili iz obesti i za opkladu.
maksa83 maksa83 23:09 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Inače su '93, čini mi se , austrijski panduri u Tirolu pohvaltali neku ekipu klinaca-debila koji su se time (vožnja u kontra smeru na nekim deonicama autoputa) bavili iz obesti i za opkladu.

Mene u Kairu vozilo tako jedno 15-ak km u suprotnom smeru autoputem - noću - pošto nije umelo drugačije da reši složen saobraćajni problem - izlazak sa aeodroma ka gradu. Najdužih 10 minuta u mom životu.

freehand freehand 23:14 19.08.2012

Re: g. Krsticu

maksa83
Inače su '93, čini mi se , austrijski panduri u Tirolu pohvaltali neku ekipu klinaca-debila koji su se time (vožnja u kontra smeru na nekim deonicama autoputa) bavili iz obesti i za opkladu.

Mene u Kairu vozilo tako jedno 15-ak km u suprotnom smeru autoputem - noću - pošto nije umelo drugačije da reši složen saobraćajni problem - izlazak sa aeodroma ka gradu. Najdužih 10 minuta u mom životu.


E, inače znam lično čoveka koji je mrtav-ozbljan izjavio da je najveći grad u Nemačkoj Ausfart
(začuđen kako se to u sedmom ne uči iz Geografije!).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:14 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Sa gornjim citatom iz današnjeg Blica se 100% slažem. Imate problem da biračko telo DS-a mnogo više razmišlja i teže mu je prodati muda za bubrege.

Kad se kampanja završi, IQ i meni, kao i Puhovskom, skoči bar za 30%.
I Duda Ivković je danas, za nijansu, pametniji nego juče.

PS. Što nikako ne znači da Puhovski ima pojma o temi.
StEtOc|nA StEtOc|nA 23:27 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Nebojsa Krstic
Sa gornjim citatom iz današnjeg Blica se 100% slažem. Imate problem da biračko telo DS-a mnogo više razmišlja i teže mu je prodati muda za bubrege.

Kad se kampanja završi, IQ i meni, kao i Puhovskom, skoči bar za 30%.
I Duda Ivković je danas, za nijansu, pametniji nego juče.

PS. Što nikako ne znači da Puhovski ima pojma o temi.


Nisam ni rekao da se slažem sa Puhovskim o svemu, čak mislim da lupeta mnogo što šta, ali je ovde ubo u sred srede.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:45 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Nisam ni rekao da se slažem sa Puhovskim o svemu, čak mislim da lupeta mnogo što šta, ali je ovde ubo u sred srede.

ja mislim obrnuto, da mnogo puta izvanredno razmišlja, ali o ovom pojma nema.
blogovatelj blogovatelj 23:50 19.08.2012

Re: g. Krsticu

Mene u Kairu vozilo tako jedno 15-ak km u suprotnom smeru autoputem - noću - pošto nije umelo drugačije da reši složen saobraćajni problem - izlazak sa aeodroma ka gradu. Najdužih 10 minuta u mom životu.


Ovde je neki Kinez ukapirao da je omasio izlaz sa autoputa, ali je to ukapirao jedno tri kilometra posle izlaza.
Onda je krenuo u rikverc da se vrati.
dali76 dali76 00:07 20.08.2012

Re: g. Krsticu

G Krsticu, Pominjuci neozbiljnost ,mislio sam pre svega na konstataciju kako bi logicno , I lepo bilo,da Vesna Pesic postane prva pismena predsednica SNS .
To je ona vrsta humora , te nekakve neposrednosti, kao kad Ivica uz biciklo daje litru rakije Japancu.
Medjutim, posto ste g. Krsticu prozvali ove pismene ,a bicu neskroman pa i sebe uknjiziti,pretpostavljam da je onda i ovaj moj blog i sva ta prica o procesu biznis kartelizacije DS kojoj Djilas treba da udari zavrsni pecat , ustvari odraz dubokog nerazumevanja ?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:40 20.08.2012

Re: g. Krsticu

G Krsticu, Pominjuci neozbiljnost ,mislio sam pre svega na konstataciju kako bi logicno , I lepo bilo,da Vesna Pesic postane prva pismena predsednica SNS .
To je ona vrsta humora

Ne otkrivam nikakav humor u tom delu.
pretpostavljam da je onda i ovaj moj blog i sva ta prica o procesu biznis kartelizacije DS kojoj Djilas treba da udari zavrsni pecat , ustvari odraz dubokog nerazumevanja ?

Ne. Da je tako ne bih ovde gubio ni 3 sekunde vremena.

Mislim da ste dobro namirisali problem koji, ruku na srce, ne traje od pre neki dan...bilo je o toj istoj temi debate i kasnih devedesetih, treba li stranka da bude preduzeće, treba li joj ideologija, vrednosni sistem itd...

Moguće je da će na ovo, ako nisu polegali, da graknu oni komentatori kojima je primedba o nerazumevanju bila upućena, sa različitim optužbama, od kojih neke jesu opravdane, ali većina nije.

Pritom, naravno, tu raspravu oko deideologizacije i biznisizacije stranke, ne treba posmatrati sholastički jer realni živor nije tako jednostavan, već u sebi sadrži mnoštvo poprečnih i dijagonalnih veza i vezica koje povezuju pojedinca, njegov lični interes i demagogiju koju prodaje kao svoju politiku.
dali76 dali76 18:32 20.08.2012

Re: g. Krsticu

pogresno je g. Krsticu sholasticki pristup posmatrati iskljucivo kao teorijski, odnosno razveden od realnog zivota .
Sama teorija politickih partija, uprkos svom nazivu, jeste I impirijska I ukljucuje sve te stvari iz realnosti koji vi pominjete .
Naravno da ne mislim da je process kartelizacije u DS poceo “jucer”. .Sta vise, njime se politikolozi se tim bave vec dve decenije.
Politika jeste vrsta biznisa ,I u tom smislu, ozbiljna partija,koja zeli osvojiti vlast, mora biti preduzece.
Medjutim ,partija bez filozofije je kao preduzece bez svezeg kapitala.
Nema toliko bogate zemlje da bi bilo koja partija mogla imati motivacioni kapacitet iskljucivo kroz materijalni podsticaj.
Bez filozofije, jasnih politickih ideja, vrednosnog koda, partija gubi svoj najaci, srednji esalon, aktiviste jer jednostavno nema dovoljno materijalnih dobara da ih motivise da rade svoj posao.
Stvara se klima iz koje vrapci bjeze,ali jos gore,dolaze mladi sokolovima sa stiklama I Ifonovima nesposobni da sroce jednu obicnu recenicu.
I svi ocekuju sisto, iskljucivo materijalnu dobit, koju stranka nema .
I u ovakvom okruzenju,ja ne vidim kako pobediti karteliste bez onoga sto je intelektualna elita ?
I na kraju, nije li to nacin da se I ta gospoda izvedu na cistac?
Dobro gospodo ,dosad ste nas kritikovali,sa pravom,a sad ucinite nesto vise od kritike.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:27 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Medjutim ,partija bez filozofije je kao preduzece bez svezeg kapitala.

Pa slažem se ja potpuno...nemam tu s vama nikakvog spora...U vezi s tim, ja mislim da DS, u odnosu na ostale stranke, jedina i ima političku ideju i vrednosni kod.
Međutim, iskreno, to mislim jedino za DS čiji je Tadić šef. DS bez njega bi bio isti kao i svi ostali...
maksa83 maksa83 06:45 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Međutim, iskreno, to mislim jedino za DS čiji je Tadić šef. DS bez njega bi bio isti kao i svi ostali...

Implicitno - Tadić je jedino što vredi u DS-u?

To je onda golem belaj.

(Što je najcrnje - sklon sam da se složim. DS sa Tadićem očišćen od raznih opskurnih likova je mnogo bolji od DS-a bez Tadića sa zadržanim opskurnim likovima.)
ecce-florian ecce-florian 07:25 21.08.2012

Re: g. Krsticu

registry_machine registry_machine 09:35 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Mislim da ste dobro namirisali problem koji, ruku na srce, ne traje od pre neki dan...bilo je o toj istoj temi debate i kasnih devedesetih, treba li stranka da bude preduzeće, treba li joj ideologija, vrednosni sistem itd...

Znaci da je Demokratska stranka svesno postala preduzece za proizvodnju poslusnih politicara od kojih niko nema koristi osim njih samih.
U takvoj hiperprodukciji izdvojio se ON, najbolji, najpametniji, najpredsednickiji i najlepsi od sveukupnog skarta koji je ovo preduzece proizvelo.
Kakva divna perspektiva za ovu zemlju, kakvo divno preduzece!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:52 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Kakva divna perspektiva za ovu zemlju, kakvo divno preduzece!

Ponekad me čudi sav ovaj bes. (Što ne znači da me ne čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora.) A čudi me zato što DS nije jedina stranka u Srbiji. Ima stotinak drugih. Za svaki ukus po nešto.
alselone alselone 11:00 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Ponekad me čudi sav ovaj bes.


Bes je zbog razocarenja. Drugima i onako niko ne veruje pa razocarenje nije ni postojalo u znacajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ce te nas izbaviti posle Slobe a potom i posle Kostunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih a bogami u nekim jos i gori.
registry_machine registry_machine 12:01 21.08.2012

Re: g. Krsticu

A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih a bogami u nekim jos i gori.



Najgora od svega je cinjenica da su oni nedela devedesetih usavrsili, pogotovo u smislu prikrivanja i maskiranja, tako da je u danasnjem vremenu evidentan zaostatak dacica i vucica za spektrom mahinacija kojima raspolaze Demokratska stranka.
U tu svrhu angazuju se i profesionalci, spin doktori...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:24 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Najgora od svega je cinjenica da su oni nedela devedesetih usavrsili, pogotovo u smislu prikrivanja i maskiranja, tako da je u danasnjem vremenu evidentan zaostatak dacica i vucica za spektrom mahinacija kojima raspolaze Demokratska stranka.

Super. I pošto je to tako, izgubili izbore...šta je sad problem?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:28 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Bes je zbog razocarenja. Drugima i onako niko ne veruje pa razocarenje nije ni postojalo u znacajnom obimu.

Razumem ja to, kao lekar.

Ljut sam na Tadića što nije bio dobar. Ljut sam na njega što DS nije bila dobra.
Ljut sam na Tadića što ja nisam bio dobar.
Ljut sam na njega što je izgubio izbore.
Ljut sam na njega što ja nisam izašao na izbore...

Mnogo tu ima dijagonalnih i paralelnih projekcija.
alselone alselone 15:14 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Razumem ja to, kao lekar. Mnogo tu ima dijagonalnih i paralelnih projekcija.



Saljivdzija.

Razlozi su malo veci i dublji od toga sto nije bio dobar, sto ds nije bila dobra i sto ja nisam bio dobar, ali ajde, sto uopste da ti kucam kad je tebi bitno samo da se nadgovornjavas a ne da razgovaras. Eto, zeznuo si me, u pravu si.
milisav68 milisav68 15:39 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Nebojsa Krstic

Super. I pošto je to tako, izgubili izbore...šta je sad problem?

Pa vrapci.
dali76 dali76 17:28 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Da, g. Krsticu I ja mislim dda je Tadic sada jedina sansa.Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda “golem belaj”, pa mislim da jeste..
Djilasu se mnogo zuri, ne bez razloga. On je svojim pismima stvorio momentum koji nece dozvoliti da prodje.
I dve su opcije na stolu:
Ili na jedan dan pred uragan ostati u staroj kuci za koju znas da joj curi krov ili ces izaci napolje I poceti graditi totalno novu kucu.
Ja ne znam koliko je Tadic mocan u partiji.Sumnjam g Krsticu da bi vi na ovom mjestu I pisali o tom. Elem,prilicno je bio nemocan dok je DS bila na vlasti,ali sad u opoziciji okolnosti su se u mnogome promjenile.
znam da je Tadicu sda potrebna sira podrska (opet se vatam intelektualne elite).
Mislim da je I on toga svjestan I ako nesto moze da hrabri,maker malo,jeste sto je DS smjenio Nadu Kolundziju I stavio Micunovica.
Naravno I ovo gledam kao prelazno resenje jer uz postovanje profesora ,za ovu poziciju,DS trebaju novi mladi ljudi koji ce prije svega biti sposobni vjerovati u politicku ideju.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:17 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Razlozi su malo veci i dublji od toga sto nije bio dobar, sto ds nije bila dobra i sto ja nisam bio dobar, ali ajde, sto uopste da ti kucam kad je tebi bitno samo da se nadgovornjavas a ne da razgovaras. Eto, zeznuo si me, u pravu si.

Izvinjavam se. Odgovaram nasumično, i kad god vidim da neko zaista razgovara, trudim se da to i ja radim. Pa sam moguće prevideo. Pardon!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:20 21.08.2012

Re: g. Krsticu

novi mladi ljudi koji ce prije svega biti sposobni vjerovati u politicku ideju.

Eh...da!
dali76 dali76 20:37 21.08.2012

Re: g. Krsticu

jel to eh....da odraz vaseg pesimizma?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:17 21.08.2012

Re: g. Krsticu

jel to eh....da odraz vaseg pesimizma?

Iskreno rečeno ne znam. Ponekad me uhvati pesimizam, a onda opet, desi se da sretnem izvanredne ljude koji odgovaraju gornjem opisu.

Srbija je čudna. Uvek je na klackalici. Malo fali da bude izvanredna zemlja, a još manje da sve ode do vraga.
freehand freehand 21:44 21.08.2012

Re: g. Krsticu

maksa83
Međutim, iskreno, to mislim jedino za DS čiji je Tadić šef. DS bez njega bi bio isti kao i svi ostali...

Implicitno - Tadić je jedino što vredi u DS-u?

To je onda golem belaj.

(Što je najcrnje - sklon sam da se složim. DS sa Tadićem očišćen od raznih opskurnih likova je mnogo bolji od DS-a bez Tadića sa zadržanim opskurnim likovima.)

Crni Makso - naleteo si na žbun prase iza zgrade? Otkrio si kanticu Tigar lepka u garaži?
Pa sad kad ti Dobrosavljevićka naiđe...
maksa83 maksa83 22:12 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Crni Makso - naleteo si na žbun prase iza zgrade? Otkrio si kanticu Tigar lepka u garaži?

Znam da gomila konjunkcija i disjunkcija ume da zbuni, ali jako je prosto to što tamo piše.

Ako ne umeš/ne želiš da počistiš stranku od opskurnih likova, Tadiću - get d fak aut.

Još uvek imamo problem sa priznavanjem da se ikakav bašibozuk tamo namnožio.

"Grešili smo samo što nismo delili dovoljno DS upaljača na ulici i nismo vas dovoljno efektno plašili Tomom pa vas mrzelo da idete na glasanje" je ono što sam ovde pokupio.

Pa, ovaj... ne.
freehand freehand 22:49 21.08.2012

Re: g. Krsticu

Još uvek imamo problem sa priznavanjem da se ikakav bašibozuk tamo namnožio.

Ko ima taj problem? Ja ne. Tamo se svašta namnožilo.
I druga bi se pesma pevala da je ono šuvarovsko "popu pop" obećano 2010. stvarno učinjeno; da je stvarno usledio Homenov grozni odgovor države siledžijama i huliganima; da je neko pitao Dulića - pazi sad! - zašto povereniku za informacije nisu date te jebene informacije kako zakon nalaže, što je za državu mnogo bitnije od tričavih nekoliko desetina hiljada evra. I za šta bih ga ja, da sam bio neka vlast - smenio momentalno, u stranci i Vladi. Jer ruši ugled države, i potkopava celu ideju na kojoj je DS isplivala i koja bi morala da karakteriše njeno ponašanje i vladanje, a ne zato što pravi bijond 3000 teknolodžiz sajtove za pare poreskih obveznika.
Da je rekao mlađahnom Krkiju - čekaj dečko, nema fantaziranja, nema teranja MMF-a.
Al jebiga,možda nije bilo vremena, možda je bilo bitnijih stvari, možda se vreme zgušnjavalo, možda...
A i mnogo su, brate, Toma kao predsednik, Aca kao M, Velja kao savest društva i Đilas kao Novi simbol snage i poštenja, za jedno slikanje...
Ima još jedna bitna stvar: igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.
Ja naivan još uvek verujem da je taj Tadić možda jedini od lidera stranaka koji drži do vrednosti koje promoviše (a vidim ni ti nisi daleko od te pomisli, uz sve ograde).
Voleo bih da smogne snage i hrabrosti i izbori se prvo u svojoj stranci a onda i u državi da te vrednosti prevladaju.

ecce-florian ecce-florian 23:09 21.08.2012

Re: g. Krsticu

@fri
Voleo bih da smogne snage i hrabrosti i izbori se prvo u svojoj stranci a onda i u državi da te vrednosti prevladaju.

S firmom Krstić?




Teško!
freehand freehand 23:36 21.08.2012

Re: g. Krsticu

S firmom Krstić?

Š'a ja znam... Ne znam šta podrazuemvaš pod firmom Krstić.
Ali, ako pod time podrazuemevaš blogera i savetnika - onda je ta firma Delta Air lines i Apple istovremeno za firme Vučić&Džilas.
dali76 dali76 05:26 22.08.2012

Re: g. Krsticu

Klima g. Krsticu, klima je problem. Mjenjati klimu je djavolski tezak posao. Kao i u fizici ,tako I u politici status quo je prirodno stanje . Ljudi se tesko odlucuju na promjene dok ih stvari ne pritisnu uza zid.
Prokrastinacijom samo otezavamo lazno se nadajuci da ce se klima sama od sebe vratiti skupa sa vrapcima.
Ima ljudi, naravno da ih ima, samo neko zaboga mora uzeti u ruku tu rucicu za klimu pre nego pretegne na toj vasoj metaforistickoj klackalici na tu tamnu djavolju stranu.
maksa83 maksa83 06:39 22.08.2012

Re: g. Krsticu

Voleo bih da smogne snage i hrabrosti i izbori se prvo u svojoj stranci a onda i u državi da te vrednosti prevladaju.

Istina je da njih zanima šta bi ti voleo otpr. 2x više nego šta bih ja voleo.

"Znamrećićeš - dva puta ništa je ništa - crva nije ni bilo...".

Odn. "nisi faktor" nego cvetić sa kog treba pokupiti glas, odneti u košnicu i pretvoriti ga u med. Tu negde figurišu i neki trutovi i bumbari.

(Krstić je prvi počeo sa ovim Opstanak metaforama)
alselone alselone 07:17 22.08.2012

Re: g. Krsticu

igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.


Ovo nije potpuno tacno. Radis sa ljudima koje izaberes od ljudi koje imas. Problem je sto su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadic mogao da izabere.
freehand freehand 09:10 22.08.2012

Re: g. Krsticu

maksa83
Voleo bih da smogne snage i hrabrosti i izbori se prvo u svojoj stranci a onda i u državi da te vrednosti prevladaju.

Istina je da njih zanima šta bi ti voleo otpr. 2x više nego šta bih ja voleo.

"Znamrećićeš - dva puta ništa je ništa - crva nije ni bilo...".

Odn. "nisi faktor" nego cvetić sa kog treba pokupiti glas, odneti u košnicu i pretvoriti ga u med. Tu negde figurišu i neki trutovi i bumbari.

(Krstić je prvi počeo sa ovim Opstanak metaforama)

Odličan zez, kad iza njega u 3d životu ne bi, neminovno umesto aplauza i kliberenja išlo pitanje - šta je altenativa?



ecce-florian ecce-florian 09:50 22.08.2012

Re: g. Krsticu

šta je altenativa?

Tadić nema alternativu, isto kao ni komplet lepinja
Kad sam već tu

Š'a ja znam... Ne znam šta podrazuemvaš pod firmom Krstić.
Ali, ako pod time podrazuemevaš blogera i savetnika - onda je ta firma Delta Air lines i Apple istovremeno za firme Vučić&Džilas.

Slažem da su Krstić& Šaper Delta Apple, ali muči me to što ne znam ko je od njih dvojice savetovao donošenje sudbinske odluke ( SPS nema alternativu) koja je Tadića koštala poraza.

Šaper kaže da nije


Da li je vaša ideja da DS okupi male stranke uz sebe?
- To je bila neminovnost.
A vlada sa SPS-om?
- Vlada je napravljena na osnovu izbornih rezultata, da je DS imao 126 poslanika, sam bi formirao vladu.
A Deklaracija o pomirenju DS-a i SPS-a?
- Ne, ali je to odlična i konstruktivna ideja i nadam se da će je i drugi podržati.
Da li je vaša ideja da Tadić zapreti korumpiranim članovima DS-a?
- Ne, a to o čemu govorite je kontinuitet njegovih izjava od 2004. I tu predsednik nije mislio samo na DS već i na sve ostale stranke.
Pa dobro, koja je vaša ideja koju je sproveo Tadić?
- Vidim da vi govorite o marketingu, a ja o politici!

izvor


a Krstić neće da odgovori.

Ili možda da nije najgore
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:54 22.08.2012

Re: g. Krsticu

alselone
To sigurno nisu najbolji koje je Tadic mogao da izabere.

Волео бих да се може бити непорециво сигуран у ово.
То би давало наду.
alselone alselone 15:26 22.08.2012

Re: g. Krsticu

Predrag Brajovic

Волео бих да се може бити непорециво сигуран у ово.
То би давало наду.


dali76 dali76 19:48 22.08.2012

Blic oglasi

Simptomaticno je kako ”BLIC” ne samo sagledava vec ocenjuje tri moguca scenarija raspleta u DS.
Blicov placeni pamphlet :Tadic sprema javni obracun sa Djilasom”, nude se tri moguca scenarija:
1 scenario, po Blicu najbolji za stranku, je da Tadic ssamo prepusti kljuceve DS Djilasu.
2 scenario, losiji po stranku,da Bojan I Dragan formiraju najsiri moguci front ne bi li makli Taddica.
3 scenario, najgori,je dda Tadic opstane,a Dragan (I Bojan) formiraju drugu ili svako svoju partiju.
Dakle totalno suprotno mom blogu, blicov tekst tvrdi da je najbolje za DS ono sto ja smatram najgorom varijantom.
Naravno Tamara Spaic , autorka placenog oglasa u vidu novinarskog clanka nema nikakve potrebe za bilo kakvim argumentum. Njihov glavni argument je moc koju je Djilas sasvim dobro akumulirao.
Bez obzira na argumente, moj blog je ipak samo blog.

EL EN EL EN 21:26 22.08.2012

Re: Blic oglasi

dali76

. . .
Bez obzira na argumente, moj blog je ipak samo blog.



Svaka cast za blog.

EL EN

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana