Društvo| Ljudska prava| Muzika

Jelena Karleuša: Žena koju volimo da mrzimo

Predrag Azdejković RSS / 22.08.2012. u 13:49

optimist7.15552.jpgZabrinjavajuće je što ljudi troše toliko energije na mržnju i na nešto što ih se apsolutno ne dotiče. Slična situacija je i sa vestima o LGBT populaciji, možda čak LGBT populacija bolje prolazi no JK. Ali, ko su ti ljudi koji ulažu toliki trud u mržnju, zašto to rade i kako su odredili koga će mrzeti?

Jelena Karleuša je jedna od retkih javnih ličnosti koja je svakog dana tema teksta, vesti ili priloga u nekom mediju, bilo da je u pitanju dnevna novina, nedeljnik, mesečnik, website ili televizija. Količina informacija o njenom bazenu, cipelama, haljini, znoju, svađama, nastupima, skandalima je neverovatna. Naravno, ne želim da ulazim u trivijalnost tih informacija, niti želim da seciram naše društvo zašto ima potrebu za tim informacijama. Tema ovog teksta je nešto sasvim drugo.

Često kliknem na neku vest o Jeleni, preskočim je i odem na komentare. Možda treba da nas zabrinjava količina trivijalnosti i šupljoglavlja u domaćim medijima, ali mržnja u komentarima svakako da. U Srbiji se jedva zapatila politička korektnost tako da se otvorena mržnja u komentarima prema manjinama cenzuriše, naravno, nešto „promakne" budnom oku moderatora. Mržnja postoji, ona se gomila i treba negde da se odlije. Tu su mediji svesno ili nesvesno napravili kanal za tu mržnju i ona se mahom sliva na žene sa estrade, pre svega na Jelenu Karleušu. Ogromna većina komentara sadrži vređanje, omalovažavanje i otvorenu mržnju. Koren karleušofobije i homofobije su isti.

Najčešće, komentari su usmereni ka njenom fizičkom izgledu, da je plastična, puna silikona, da joj se vide ožiljci od silnog zatezanja i liposukcije, da izgleda kao trandža i da nije prirodna. LGBT populaciji se takođe licemerno spočitava da nije prirodna. Zašto licemerno? Pa, okrenite se i pogledajte oko sebe i recite koliko je prirodno ono što ljudski rod radi i koliko se svakodnevni život modernog čoveka može smatrati prirodnim? Skoro sve što čovek radi, od vožnje automobilom, surfovanja internetom, telefoniranjem, do konzumiranja dugotrajnog mleka iz tetrapaka je neprirodno! Ali, ko je taj koji je LGBT populaciju i Jelenu Karleušu u ovom neprirodnom svetu klasifikovao kao neprihvatljivo neprirodne i po kom principu?

Takođe, nazivanje Jelene Karleuše trandžom, a sve u cilju da se ista ponizi i uvredi, je transfobično i vređa trans populaciju. Nažalost, to često čine i sami pripadnici LGB populacije! Nazivanje Jelene Karleuše trandžom ima za cilj da se pokaže da dotična nije dovoljno žena i ženstvena, što se često i spočitava lezbejkama da nisu dovoljno žene i ženstvene, ali i gej muškarcima da nisu dovoljno muškarci i muževni. Ali, ko je taj koji određuje ko je dovoljno žena, odnosno dovoljno muškarac, zašto to radi i po kom principu?
Komentari kažu i da Jelena Karleuša ne zna da peva i da oni koji je slušaju su jadnici i polusvet. O ukusima ne treba raspravljati i tu rečenicu su mnogi naučili napamet, ali nikako da shvate da treba biti tolerantan i da ljudi imaju pravo na različite ukuse, pa makar mislili da su u pitanju neukusi. Ljudi imaju potrebu da omalovažavaju druge na osnovu muzike koju slušaju, da im pripisuju određene (negativne) lične karakteristike stvaraju stereotipe i predrasude, da ih u određenim situacijama vređaju, odbacuju i izbegavaju. Isto tako ljudi imaju potrebu da omalovažavaju druge na osnovu seksualne orijentacije, da im pripisuju određene (negativne) lične karakteristike, stvaraju stereotipe i predrasude, da ih u određenim situacijama vređaju, odbacuju i izbegavaju. Mnogi su tolerantni samo dok radimo ono što se njima dopada, čim napustimo te okvire i počnemo da se ponašamo suprotno njihovim pravilima postaju netolerantni i nasilni. Ali, ko je taj koji određuje koja ponašanja su prihvatljiva i koja se tolerišu, zašto to radi i po kom principu?

Iako se mržnja mahom sliva na samu Karleušu, nekoliko kapljica stigne i do onih koji su ostavili pozitivan komentar o liku i delu dotične ili je brane, jer su isti kao i ona „glupi, nepismeni, polusvet...". Slično prolaze i oni koji se usude da brane LGBT populaciju i njena prava, jer je zabranjeno da se misli drugačije, a ako se već misli drugačije, onda to mišljenje treba zadržati za sebe, u svoja četiri zida!

Vesti i tekstovi o njoj su uvek masovno komentarisani, gde su negativni komentari većinski i imaju više pozitivnih preporuka nego negativnih, dok je sa pozitivnim komentarima obrnuto. To je pokazatelj da je mržnja konzistentna i da na nju ljudi troše ogromnu količinu vremena i energije, jer ipak treba svima podeliti pozitivne i negativne preporuke, vratiti se nekoliko puta na vest kako bi se proverili novi komentari i stanje na terenu. Zabrinjavajuće je što ljudi troše toliko energije na mržnju i na nešto što ih se apsolutno ne dotiče. Slična situacija je i sa vestima o LGBT populaciji, možda čak LGBT populacija bolje prolazi no JK. Ali, ko su ti ljudi koji ulažu toliki trud u mržnju, zašto to rade i kako su odredili koga će mrzeti?

Tokom teksta postavljao sam određena pitanja, pa je red da na njih dam neki odgovor. Odgovor možda nije tačan, ali ga nudim na razmatranje, prihvatanje ili odbacivanje.

Ljudi imaju potrebu da osećaju da su bolji od drugih. U Srbiji, a i u mnogim drugim državama, biti uspešan je postalo teško, prosto nemoguće, ali potreba da se bude bolji i dalje postoji, ali je neispunjena. Zbog toga se odlazi u omalovažavanje i blaćenje, spuštanje na nivo ispod, naročito onih koji su uspešniji od nas ili onih koji žele da budu uspešniji. Vređanjem Jelene Karleuše da ne zna da peva, da izgleda kao trandža, da je plastična i veštačka, da je glupa i nepismena se postiže taj efekat. Time se šalje poruka „ja sam bolji/a od nje!". Vređanjem i omalovažavanjem LGBT populacije se postiže isti efekat „ja sam bolji od njih", oni su bolesni i nenormalni, ja sam zdrav i normalan. Nasilje se rađa onog trenutka kada objekat vređanja i omalovažavanja digne svoj glas, pobuni se i počne da pokazuje da to nije istina, kad krene da „provocira", što bi rekli homofobi. To što su na meti Jelena Karleuša, LGBT populacija i mnogi drugi je zato što spadaju u domen različitosti i manjinskog. Naravno, žene su česte žrtve mržnje u patrijarhalnom i mizoginom društvu, a po istom modelu tu je i LGBT populacija.

Situacija je takva kakva je, ali šta se tu može naučiti? Rečenica koju je Jelena Karleuša napisala na Twitteru može da pomogne: „Zašto bih se ja bilo kome pravdala!". LGBT populacija ima potrebu da se pravda, da homofobima dokazuje kako „to" nije bolest, kako je prirodna, kako je ista kao svi, sve u cilju da bude prihvaćena. Što je čisto gubljenje vremena! Oni koji mrze, će nastaviti da mrze bez obzira koji argument dobili. Zato se treba fokusirati na one koji nas vole, jer ih inače zapostavljamo jer se previše bavimo hejterima. To isto čini JK koja je fokusirana na svoje fanove, bavi se njima i gradi svoju armiju podrške.

Piše: Predrag M. Azdejković

 

Tekst je napisan za novi broj gej magazina "Optimist" koji u celosti možete pročitati na www.optimist.rs

Atačmenti



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dule79 dule79 14:07 22.08.2012

JK - just kiddin'

Promasio si sustinu zasto je njena pojava tragicna.
Svi njeni hitovi su samo iskopirane pesme iz raznih zemalja. Marina Tucakovic joj obicno pise tekstove. Iako *ima sluha i zna da peva*, ona nema lep i ugodan glas. Da ne kazem, kresti kod visokih tonova.
Dakle, koja je njena vrednost?

Muzika joj je objektivno odlicna. "Se esfuma tu amor" od Marka Entonija je vrhunska balada, ili npr "Dance Pe Chance" iz bolivudskog hita "Rab Ne Bana Di Jodi" (Insomnija u izvodjenju JK) je bio pravi hit.... u Indiji. Mada je najnoviji krimi rad "Criminel" vec dve godine star hit TLF-a i Indile.

Shvatas poentu?

Izgled necu komentarisati. I bez sve plastike ona je jedna jako zgodna, visoka devojka. Ali cemu prica o izgledu i da li izgleda kao trandza ili ne? Em sto o ukusima ne treba raspravljati, em je glupo kvalifikovati osobu samo po izgledu. Hajde da pricamo o njemom radu. .... mislim, kom radu? Kako je ona uopste postala poznata pevacica, zna li neko? Ah da, Divna
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:13 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Ja se time nisam ni bavio... a obrade stranih pesama nisu strane ni domaćim ni stranim pevačima?!

Ja sam se bavio JK hejterima koji ne mogu da preskoče vest o njoj a da ne ostave negativni komentar (i tako svakog dana)... bavio sam se izvorom te patologije!
dule79 dule79 14:16 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

U redu je jedna dve obrade, ali cela njena karijera je zasnovana na obradama. Cela karijera. Sta je ona tu radila, osim sto je pevala sta joj Marina napise? Koja je vrednost njenog rada? Sta je stvorila zbog cega bi je neko, bilo ko cenio?
registry_machine registry_machine 14:28 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Zabrinjavajuće je što ljudi troše toliko energije na mržnju i na nešto što ih se apsolutno ne dotiče.

Odgovor na ovo je:
Često kliknem na neku vest o Jeleni, preskočim je i odem na komentare.

Problem je u tome sto si ti, kako se cini, opsednut JK i citas o njoj vise nego sto to cini obican citalac pa ti se cini da je ona isuvise tema tekstova i komentara.
Najčešće, komentari su usmereni ka njenom fizičkom izgledu, da je plastična, puna silikona, da joj se vide ožiljci od silnog zatezanja i liposukcije, da izgleda kao trandža i da nije prirodna. LGBT populaciji se takođe licemerno spočitava da nije prirodna. Zašto licemerno?

To nije istina. Ja mislim da je JK losa osoba koja jako dobro izgleda. Isti je slucaj sa svim drugim osobama na svetu, pa i sa LGBT, ima dobrih i losih osoba koje dobro ili lose izgledaju.
Spoljni izgled nije merilo karaktera.
Jelica Greganović Jelica Greganović 14:33 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Šta smo naučili? Da li je ona nešto naučila? Recimo da ne testira tuđe IQ i pamćenje, da ne vređa one koje čak ni ona nema alibija da uvredi, da se ne meša tamo gde joj njena prošlost ne dozvoljava da se umeša računajući na zaborav...

Jelica Greganović Jelica Greganović 14:34 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

noboole noboole 14:36 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

dule79
U redu je jedna dve obrade, ali cela njena karijera je zasnovana na obradama. Cela karijera. Sta je ona tu radila, osim sto je pevala sta joj Marina napise? Koja je vrednost njenog rada? Sta je stvorila zbog cega bi je neko, bilo ko cenio?


Ako je to problem, onda treba da se stavi na tapet cela folkdramibejs balkanska estrada.
noboole noboole 14:38 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Ahaha,
pa ona to ima stalkera.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:44 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Problem je u tome sto si ti, kako se cini, opsednut JK i citas o njoj vise nego sto to cini obican citalac pa ti se cini da je ona isuvise tema tekstova i komentara.


Da, ali ja od toga napišem tekst i dobijem honorar... tako da bi se to moglo svesti u... to mi je posao
dule79 dule79 14:47 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Ako je to problem, onda treba da se stavi na tapet cela folkdramibejs balkanska estrada.


I treba. Stotine i hiljade ekstra talentovanih mladih muzicara zive u bedi u Srbiji, dok mi kopiramo turske hitove. Ne umemo da zasadimo luk, ne umemo da napravimo najobicniju pesmu. Cemu sluzimo onda, samo zauzimamo mesto i trosimo vazduh na planeti
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:04 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'


Da, ali ja od toga napišem tekst i dobijem honorar... tako da bi se to moglo svesti u... to mi je posao

Pa, što onda lepo ne napišeš da ti nju braniš za pare, dok je ovi "sporni" kritikuju za džabe...
pandastrasna pandastrasna 22:38 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

A izvini, šta je diskredituje da ima svoje mišljenje? Izbor partnera? Ili muškarac koji je bio sa prostitutkom ili ne daj bože sa pevačicom, manekenkom treba da ćuti zauvek? Ili su to dupli standardni? Ne razumem. Ko ili šta određuje kriterijume? Meni je naprimer vrhunski nepristojno da se nečiji lični život koristi za diskreditovanje njegovog mišljenja.

Mislim, baš me briga za Karleušu, nego me interesuje da li sam ja automatski isključena iz diskusije, jer nemam decu, nemam muža, a ni sarme ne znam da spremim?
predatortz predatortz 22:42 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Meni je naprimer vrhunski nepristojno da se nečiji lični život koristi za diskreditovanje njegovog mišljenja.


Meni to , plus ovo

pravoslavnih, patrijarhalnih, mizogenih i bahatih idiota.


Mislim, kad nekoj skupini nalepiš ovo idioti...
pandastrasna pandastrasna 23:01 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

A koja je prigodna kvalifikacija za skupinu pravoslavnih, patrijarhalnih, mizogenih i bahatih?
predatortz predatortz 23:06 22.08.2012

Re: JK - just kiddin'

pandastrasna
A koja je prigodna kvalifikacija za skupinu pravoslavnih, patrijarhalnih, mizogenih i bahatih?


Ako misliš da kvalifikujemo ovo što ti pišeš, moglo bi se podvesti pod izazivanje verske,rasne i nacionalne netrpeljivosti.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:18 24.08.2012

Re: JK - just kiddin'

Meni je naprimer vrhunski nepristojno da se nečiji lični život koristi za diskreditovanje njegovog mišljenja.

Ajd ovo što si napisala pročitaj par puta naglas. Sama sebi.


Mislim, baš me briga za Karleušu, nego me interesuje da li sam ja automatski isključena iz diskusije, jer nemam decu, nemam muža, a ni sarme ne znam da spremim?

A i ovo.
looping looping 14:36 22.08.2012

?

Često kliknem na neku vest o Jeleni

Ja bih postavio jedno pitanje ako ima ko da odgovori:
Zbog cega su vesti o JK u novinama?

Uzgred, ne razumem kako mozes da poredis JK sa LGBT
Jer i pored toliko homofoba LGBT populacija sigurno mnogo bolje prolazi od JK (barem u novinama).
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 14:44 22.08.2012

Re: ?

Zbog cega su vesti o JK u novinama?


To bi bila tek posebna analiza
looping looping 14:48 22.08.2012

Re: ?

To bi bila tek posebna analiza


Zato što
Provocira, svesno podstiče mržnju, "pali vatru", da bi neprestano bila u centru pažnje i na taj način opstala na estradi, jer zna da nema kvalitete za išta drugo.

mishconi mishconi 14:46 22.08.2012

Zato što

Provocira, svesno podstiče mržnju, "pali vatru", da bi neprestano bila u centru pažnje i na taj način opstala na estradi, jer zna da nema kvalitete za išta drugo.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:15 22.08.2012

Re: Zato što

biti u centru pažnje ne natera čoveka da se uhvati za novčanik i kupi CD ili da se uhvati za novčanik i plati kartu za koncert!
mishconi mishconi 16:31 22.08.2012

Re: Zato što

U poremećenom sistemu vrednosti čak i to i te kako.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:36 22.08.2012

Re: Zato što

ja tu samo vidim vašu aroganciju...

ja sam pametan i na mene ne utiču koncepti popularnosti, jer ja znam šta je kvalitet, a šta ne

ostali su debili i njima je dovoljno da vide nekog u novinama da se late novčanika!
mishconi mishconi 16:44 22.08.2012

Re: Zato što

Nisam siguran da prodaje nešto puno CD-ova ili karata, kao što ne bih potcenjivao ni moć medija. Bez njih ona ne postoji.
AlexDunja AlexDunja 16:46 22.08.2012

Re: Zato što

ja tu samo vidim vašu aroganciju...


zašto aroganciju, pedja?

ili misliš da u popularnoj muzici kvalitet nije bitan?

verovao ili ne, koncepti popularnosti

ne isključuju kvalitet, naprotiv. ima ljudi kojima
je on zapravo najbitniji.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:02 22.08.2012

Re: Zato što

ja sam pametan

ostali su debili


Je l ova tvoja priča beše o hejtovanju?..
blogovatelj blogovatelj 17:11 22.08.2012

Re: Zato što

biti u centru pažnje ne natera čoveka da se uhvati za novčanik i kupi CD ili da se uhvati za novčanik i plati kartu za koncert!


Pogresno.
Ne natera svakog coveka, ali ako milioni procitaju, hiljade ce se masiti za novcanik.
I sad mi treba po ko zna koji put ovde da nesto tupimo o njoj?
Pa bre Pedja, ako ona podrzava LGTB populaciju ne znaci da moram da mislim da je prepametna i prepodobna. Postoje li ljudi koji podrzavaju LGBT a glupi su kao noc? Postoje i te kako, a ona je jedna od tih. I nemoj da mi kazes da zna da sklopi suvislu prostoprosirenu recenicu, jer znam da ne zna.
alselone alselone 17:12 22.08.2012

Re: Zato što

blogovatelj

Pogresno.
Ne natera svakog coveka, ali ako milioni procitaju, hiljade ce se masiti za novcanik.
I sad mi treba po ko zna koji put ovde da nesto tupimo o njoj?
Pa bre Pedja, ako ona podrzava LGTB populaciju ne znaci da moram da mislim da je prepametna i prepodobna. Postoje li ljudi koji podrzavaju LGBT a glupi su kao noc? Postoje i te kako, a ona je jedna od tih. I nemoj da mi kazes da zna da sklopi suvislu prostoprosirenu recenicu, jer znam da ne zna.


Ti sad hoces da racionalno da razgovaras sa Pedjom o ovome?
Ma daj, okreni na sprdnju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:10 22.08.2012

Re: Zato što

Pa bre Pedja, ako ona podrzava LGTB populaciju ne znaci da moram da mislim da je prepametna i prepodobna.


Evo, Ceca i Isidora Bjelica podržavaju LGBT prava pa mene nećeš čuti da bilo šta pozitivno kažem o njima?!

Vi i dalje furate tu arogantnu samozadovoljnu priču kako vi niste debili, ali svi ostali jesu jer je dovoljno da nekoga vide u novinama ili da kaže "gej je OK" da padnu u nesvet i maše se novčanika?!
blogovatelj blogovatelj 18:31 22.08.2012

Re: Zato što

Vi i dalje furate tu arogantnu samozadovoljnu priču kako vi niste debili,


Koji mi?
Ja za sebe znam da sam debil.
A za nju ne moram ni da znam, dovoljno je slusati je na Tjubu par minuta i sve bude jasno.
looping looping 21:28 22.08.2012

Re: Zato što

biti u centru pažnje ne natera čoveka da se uhvati za novčanik i kupi CD ili da se uhvati za novčanik i plati kartu za koncert!

Moze, bas ako uperi vatreno oruzje.
zemljanin zemljanin 14:52 22.08.2012

problem

i tako smo problem (opet) sveli na raspravu o JK ... a tema je mržnja i zlovolja i zavist itd. (činim mi se) ... svejedno, autoru preporuka
gorstak92 gorstak92 14:57 22.08.2012

Samo da pitam

Da li je JK iskazala podršku osuđenim Pussy Riotima pre Madonne?
Jbga, nemam pojma šta da pitam o JK.

Šokantno!

spot videlo njih - 2.744.000

Koga mrzi da gleda cela 4 i po minuta ovo je vrh vrhova
Znaš onaj osećaj kad se preznojiš od neprijatnosti. E to.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:08 22.08.2012

Re: Samo da pitam

Ja mislim da je ovaj vrh vrhastiji...

schweppes92 schweppes92 16:16 22.08.2012

Re: Samo da pitam

ovaj je tek vrh



gorstak92 gorstak92 16:22 22.08.2012

Re: Samo da pitam

Jelica
Ja mislim da je ovaj vrh vrhastiji...

schweppes
ovaj je tek vrh


Auh...

Mazohistički sam čitao i komentare na youtube.

Najbolji je od nekog toke013: ,,Prodajem balirano sijeno!"
alselone alselone 16:26 22.08.2012

Re: Samo da pitam

Najbolji je od nekog toke013: ,,Prodajem balirano sijeno!"


gedza.73 gedza.73 17:00 22.08.2012

Re: Samo da pitam

Najbolji je od nekog toke013: ,,Prodajem balirano sijeno!"

Sam' se vi zahebavajte. Lucerka izgurala na 2 evra, livadsko oko 1.
gorstak92 gorstak92 17:22 22.08.2012

Re: Samo da pitam

gedza.73
Najbolji je od nekog toke013: ,,Prodajem balirano sijeno!"

Sam' se vi zahebavajte. Lucerka izgurala na 2 evra, livadsko oko 1.

Neka mu samo 1% od onih 2 i kusur miliona armije obožavalaca kupi lucerku i ihaa. Ima da proda celokupan ovogodišnji rod. Ako mušterije budu zadovoljne neće menjati snabdevača i za sledeću godinu.
Toka013 je kralj marketinga!
gedza.73 gedza.73 17:35 22.08.2012

Re: Samo da pitam

2 i kusur miliona armije obožavalaca

2,5 miliona ljudi sluša ono sr..nje?
edit
2,749,418 sluša ovo ....?

nakon sto sam poslusao ovo sranje ne rade mi slusalice :S
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:40 22.08.2012

Re: Samo da pitam

gedza.73
2 i kusur miliona armije obožavalaca

2,5 miliona ljudi sluša ono sr..nje?
edit
2,749,418 sluša ovo ....?

nakon sto sam poslusao ovo sranje ne rade mi slusalice :S


Ma sluša... Gleda!
gorstak92 gorstak92 17:43 22.08.2012

Re: Samo da pitam

gedza.73
2 i kusur miliona armije obožavalaca

2,5 miliona ljudi sluša ono sr..nje?
edit
2,749,418 sluša ovo ....?

nakon sto sam poslusao ovo sranje ne rade mi slusalice :S

Čitanje komentara je zabavno skoro kao i blog.

- Koliko god je pesma dobra, toliko je i sranje. ili
- VOLIM TELO SNAJKE DUSKA TOSICA MAJKE !!!
- ja se taman zaneo u pjesmu kad  3:15 prepade me

Ubedljivo najviše komentara ima sa ovim tekstom:
- Ово је пријављено као непожељно
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:13 23.08.2012

Re: Samo da pitam

- VOLIM TELO SNAJKE DUSKA TOSICA MAJKE !!!




ti komentari su poenta youtube!! ulepšavaju dan
schweppes92 schweppes92 16:08 22.08.2012

karikatura

Mada je i komentarisanje ovog posta neki način bavljenja JK, tim mi i izaziva određenu dozu neprijatnosti, pokušaću da ti ukratko dočaram prirodu mog animoziteta prema njoj. Najlaše će mi biti da iskoristim njene reči "Zašto bi se ja kome pravdala" i da postavim pitanje: Zašto bi se ti kome obraćala?
Šta je to što JK ima da mi otpeva, koju političku/kulturnu/socijalnu misao da mi saopšti...? Šta je to kod/na/u JK što bi zavredelo bar trenutak pažnje. A ima je svuda, nepodnošljivo svuda. I ne samo što je ima, ona je sebi odredila prosvetiteljsku i vizionarsku ulogu. To posebno boli. Vidimo je u Utisku nedelje, na konvencijama LDP (Čeda kaže da je ona veći intelektualac nego mnogi intelektualci u Srbiji, što i ne čudi s obzirom na njegovu relevantnost da se o tome izjašnjava), vidimo je kod Strongmena na blogu (nalazi da je vredno čuti šta JK misli o Zoranu Djindjiću, jbg, koleginica mu je, kolumnista...), gde god da se okreneš JK prosipa svoju "pamet", bahatost, primitivizam. Aman ljudi dokle više...

JK je karikatura karikature naroda u koji smo se pretvorili. Sa sve onim prigodnim ukrasima, mrtvačkim lobanjama, na glavi. Valjda je zbog toga trenutak suočavanja sa tom činjenicom u liku JK naizdrživo iritirajući.
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:14 22.08.2012

Re: karikatura

Njen najjači adut:

AlexDunja AlexDunja 16:34 22.08.2012

Re: karikatura

, gde god da se okreneš JK prosipa svoju "pamet", bahatost, primitivizam. Aman ljudi dokle više...


pedjin tekst sam zbrzila ukoso...
a, vidim, i ti to kažeš...

ja pojma nisam imala da je ona toliko prisutna
u medijima, i da se o njoj uopšte priča,

osim kad je ono bila podržala prajd
pa se digla frka kao da je rekla ne znam šta,
a samo je ponovila opšta mesta koja svi ponavljaju.

ne poznajem nikoga ko je čuo bilo koju njenu pesmu

uopšte nemam pojma o čemu pričate, i zašto.

edit: slagala sam gore, poznajem gorštaka, on je slušao
pesme i čitao komentare na yt,
schweppes92 schweppes92 20:38 22.08.2012

Re: karikatura

AlexDunja
, ja pojma nisam imala da je ona toliko prisutnau medijima, i da se o njoj uopšte priča,

Ni ja ne znam ni jednu njenu pesmu pa mi je tim pre fenomen pevačice JK neobičniji.
Jbg, ne znam za tebe ali ja imam jedan mazohistički običaj da svakodnevno prelistam nekoliko dnevnih novina. Ako nekada budeš uspela da bar u jednima od njih ne naletiš na "Bekvalac/Karleuša" vodim na piće.
Nemoj mi reći da nisi videla, bar fragmente, Utiska nedelje sa njom. Da ne pričam da je na netu bio veoma uočljiv tekst,intervju sa Oljom B,u kom ona progovara o toj emisiji... pa onda odgovor Jk, pa konvencija kod Čede ... Pa kolumne u Kuriru, pa kojekakav njen aktivizam ...E onda se sasvim izdeprimiram kad je i Strongmen podmetnjuo JK na svoj blog. S početka pomislih neprilična sprdnja ... kad vidim on ozbiljan, djavo odneo šalu. Čak je Savetnik za medije pokazao interes za temu...
AlexDunja AlexDunja 21:15 22.08.2012

Re: karikatura

jbg, ne gledam tv od 46.:)) tj od sredine dvehiljaditih,
ni aparat nemam, imam karticu ali je uključujem samo za tenis.

strongmenove blogove najčešće ne čitam,
bio me banovao na prvom ili drugom, pa mu pamtim

imam ja preča posla od čitanja kurira...
tebi svaka čast za dnevno prelistavanje....lepo si rekao
samopovređivanje
docsumann docsumann 16:13 22.08.2012

mislim

da ti namjerno "fabrikuješ" problem, odnosno stvaraš famu, kako bi imao šta o njoj da pišeš.

a i inače, slabo stojim sa mržnjom, tako da je ne bih trošio na Jelenu Karleušu.

ne volem , bez jeda i povišenih emocija, je sasvim dovoljno
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:14 22.08.2012

Re: mislim

Potpisujem.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 16:18 22.08.2012

Re: mislim

Mislim da Jelicu posebno mogu da smestim u profil koji sam opisao u tekstu... još samo da JK napiše knjigu i da bude 10 puta čitanija od Jelicine pa da totalno pukne od muke
alselone alselone 16:20 22.08.2012

Re: mislim

Lanjski sneg.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:08 22.08.2012

Re: mislim

Mislim da Jelicu posebno mogu da smestim u profil koji sam opisao u tekstu... još samo da JK napiše knjigu i da bude 10 puta čitanija od Jelicine pa da totalno pukne od muke

Ne možeš, jer u tekstu nema kategorije onih koji imaju pamćenje duže od zlatne ribice i sećaju se njene zasluge u poseljačivanju Srbije '90-ih, a nema ni onih koji se sećaju da si ti na ovom blogu među šampionima u hejtovanju. I uvlačenju.
A, to što se tiče knjige koju bi JK mogla da napiše, uopšte ne sumnjam da bi bila i mnogo prodavanija i čitanija od mojih. Jedino što me to ne bi pogodilo, jasno je da su uvek bile prodavanije knjige javnih ljudi. I javnih žena.
highshalfbooze highshalfbooze 17:52 22.08.2012

Re: mislim

Predrag Azdejković
još samo da JK napiše knjigu

To je moguće isto toliko kao kada bi se ti venčao u crkvi.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:13 22.08.2012

Re: mislim

Ne možeš, jer u tekstu nema kategorije onih koji imaju pamćenje duže od zlatne ribice i sećaju se njene zasluge u poseljačivanju Srbije '90-ih, a nema ni onih koji se sećaju da si ti na ovom blogu među šampionima u hejtovanju. I uvlačenju.


Citiraću Karleušu: "Ti koji to kažu su debili, ja sam tada imala 17 godina!"

Ja hejtujem određena ponašanja i radnje koje me se direktno tiču... Hajde molim te kako se tebe tiču JK silikonske sise i loša muzika?!
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:14 22.08.2012

Re: mislim

To je moguće isto toliko kao kada bi se ti venčao u crkvi.


Pisala žena kolumne za Kurir koje su bile hiljadu puta čitanije od svih najčitanijih blogova B92
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 24.08.2012

Re: mislim

još samo da JK napiše knjigu

To je moguće isto toliko kao kada bi se ti venčao u crkvi.

Kad može Legija, može i ona...
predatortz predatortz 16:35 22.08.2012

JK

Biću iskren, makar za to popio ban od moderacije:

Ako bi mi se otvorila mogućnost da je kresnem, a da ne slušam njenu muziku i da ne vodimo bilo kakav razgovor, ne bih se puno nećkao.

Tu se moj stav o JK završava.
alselone alselone 16:41 22.08.2012

Re: JK

Ako bi mi se otvorila mogućnost da je kresnem, a da ne slušam njenu muziku i da ne vodimo bilo kakav razgovor, ne bih se puno nećkao.

gorstak92 gorstak92 16:48 22.08.2012

Re: JK

Ako bi mi se otvorila mogućnost da je kresnem, a da ne slušam njenu muziku i da ne vodimo bilo kakav razgovor, ne bih se puno nećkao.

Ionako će ovaj niz biti obrisan pa da te pitam:

Tolika ti frka da bi iskoristio otvorenu mogućnost?
Čak i ako dobiješ user manual pre upotrebe?

Lesson 1: Šta činiti u slučaju da silikon počne da curi?
alselone alselone 17:00 22.08.2012

Re: JK

Čak i ako dobiješ user manual pre upotrebe?


Odlicno prlika za dobru muziku.
predatortz predatortz 17:04 22.08.2012

Re: JK


Ionako će ovaj niz biti obrisan pa da te pitam:

Tolika ti frka da bi iskoristio otvorenu mogućnost?


Jes' malo remontovana, ali nije za baciti. Peđa ima pravo, vi bi da mrzite a da ne probate ( da je razumete ).
gedza.73 gedza.73 17:05 22.08.2012

Re: JK

u slučaju da silikon počne da curi?

Jelica Greganović Jelica Greganović 17:09 22.08.2012

Re: JK

gorstak92 gorstak92 17:13 22.08.2012

Re: JK

predatortz

Ionako će ovaj niz biti obrisan pa da te pitam:

Tolika ti frka da bi iskoristio otvorenu mogućnost?


Jes' malo remontovana, ali nije za baciti. Peđa ima pravo, vi bi da mrzite a da ne probate ( da je razumete ).


How yes no.
Ti bi da je razumeš, a da isključiš ton.



predatortz predatortz 17:15 22.08.2012

Re: JK

How yes no.
Ti bi da je razumeš, a da isključiš ton.



Majstore!
Kidam se od smeha...
uros_vozdovac uros_vozdovac 17:41 22.08.2012

Re: JK

predatortz
Biću iskren, makar za to popio ban od moderacije:

Ako bi mi se otvorila mogućnost da je kresnem, a da ne slušam njenu muziku i da ne vodimo bilo kakav razgovor, ne bih se puno nećkao.

Tu se moj stav o JK završava.


Brate ja mislio moji fetiši su uvrnuti, ali za ovo kapa dole!
gorstak92 gorstak92 17:46 22.08.2012

Re: JK

Brate ja mislio moji fetiši su uvrnuti, ali za ovo kapa dole!

Već vidim naslov novog bloga docsumann-a: ,,Weird Shit: Predatorz bi kresao JK ako bi mu se otvorila mogućnost"
predatortz predatortz 17:48 22.08.2012

Re: JK

gorstak92
Brate ja mislio moji fetiši su uvrnuti, ali za ovo kapa dole!

Već vidim naslov novog bloga docsumann-a: ,,Weird Shit: Predatorz bi kresao JK ako bi mu se otvorila mogućnost"


Već vidim predatoratz kako najebava od vlastite žene
gorstak92 gorstak92 17:51 22.08.2012

Re: JK

predatortz
gorstak92
Brate ja mislio moji fetiši su uvrnuti, ali za ovo kapa dole!

Već vidim naslov novog bloga docsumann-a: ,,Weird Shit: Predatorz bi kresao JK ako bi mu se otvorila mogućnost"


Već vidim predatoratz kako najebava od vlastite žene


Ništa za to.
Prvo u banku po keš kredit pa plati silikone i biće sve u redu

Sumnjam da kod plastičnog hirurga ima neko odloženo plaćanje, rate, popust kupiš dve dobiješ tri...

Meni JK izgleda savršeno srećno svaki put kad pazari nove silikone.
predatortz predatortz 17:54 22.08.2012

Re: JK

Prvo u banku po keš kredit pa plati silikone i biće sve u redu


Možel' jedna pa posle druga , daprostiš, dojka?
Udarila neka besparica.
Prvo odmor, pa ide registracija...
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:20 22.08.2012

Re: JK

A komentari ovde se mogu analizirati sa proširenje mog teksta ili pisanje drugog dela

Ali JK za sve vas ima jedan odličan hit -

Baš je dobro biti ja

Bonner Bonner 20:41 22.08.2012

Re: JK

predatortz
Biću iskren, makar za to popio ban od moderacije:

Ako bi mi se otvorila mogućnost da je kresnem, a da ne slušam njenu muziku i da ne vodimo bilo kakav razgovor, ne bih se puno nećkao.

Tu se moj stav o JK završava.


Samo za predatora, izbor je vise nego raznovrsan a i lici na zeljenu osobu, nije da ne lici, hehe.





tasadebeli tasadebeli 16:46 22.08.2012

Карлеуша, жена које нема

albireo albireo 17:46 22.08.2012

omaklo joj se

Pedja, a kako komentarises ovaj njen twit:
"Zna se da je "XX" ustvari covek homoseksualne orijentacije-YY. I posle kazu da je Srbija homofobicna?! Laz!"
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:15 22.08.2012

Re: omaklo joj se

Pokojna Mileva hoće da se bije sa JK i onda je JK izvukla svoje oružje... u principu, zabole me!
albireo albireo 18:40 22.08.2012

Re: omaklo joj se

Ma super, čas izvlači oružje za borbu za LGBT prava, čas protiv njih. Kako joj odgovara.
number42 number42 17:57 22.08.2012

ama

potpuno su razlicite stvari kada neko nesto ne voli pa tako komentarise, ili kada poziva na ugrozavanje fizickog, psihickog il duhovnog integriteta onoga sto ne voli.

npr gade mi se homoseksualni odnosi, eto onako bez razloga (zaboravimo na cas lezbijke ), homosima se mozda gade heteroseksualni odnosi. i mogu se zezati s tim do sutra s nekim gej frendovima, ali necu pozivati da se pederima i lezbijkama lome kolena sipkama u mraku.

to je otprilike stadijum pecinskog coveka - kada se nesto razlikuje od tebe - to treba da zgazis.

mada bas u slucaju dzej kej ne znam sta je konkretno njen pi ar (u sirem poimanju, kako kazu neki :))), a sta su neke budale, jer i negativni publicitet je neki publicitet, jel. cela zuta stampa zivi od toga, ne samo kod nas. i to je konkretno razlikuje od gej price, tako da svesno ulazi u tu pricu AKO radi takav pi ar, kazem nemam pojma.

druga strana price je ta da su mnogi argumentovano pricali o tome da se u drustvu namerno gura turbo-folk koji opet gura ljudima neki sistem vrednosti a koji je opet bogomdan da se napravi jadno drustvo iz koga 1% profitira na racun 99% ovaca.

a na osnovu ovoga, ljudi iz ovih 99% smatraju da imaju legitimitet da mrze dzej kej (or whatever turbofolkers), prosto shvataju to kao samoodbranu (sto opet ne znaci da treba zgaziti, videti gore pod pecinski ljudi:)))).

i ok, pretpostavimo da je ovo tacno, i da su dzej kej, ceca, seka, goga i cica orudje ovih 1%.
da bi se ovo gore italic objasnilo potrebna je neka vrsta nadprosecne inteligencije. imam jedno glupo pitanje - zasto ovi koji to razumeju i objasnjavaju - ne upere svoj pravedni prst gneva u onih 1% koji kupe kajmak, nego u orudja?

pretpostavljam da je odgovor - strah. da se boje da upere prstom u tajkune, krimose, politicare, medije ili policajce, pa su ga uperili u njihovo orudje jer - em su ispali bas pametni u prokuzivanju sustine stvari, em im se nista nece desiti.

dakle, licemerno. i s oprostenjem, meni su gori oni koji to tako objasnjavaju nego kompletan turbofolk i onih 1% zajedno. zato jer promasuju sustinu, namerno, tj obmanjuju puk.
tatjana_kucher tatjana_kucher 18:37 22.08.2012

Re: ama

nije to baš tako jednostavno kao u tvojoj priči. tačno je da postoji sistem zvani "1%:99%" kada je u pitanju ekonomija. ali ne postoji tako jasna uzoročno-posledična veza ili neka zavjera po kojoj tih 1% sve nešto smišljaju kako da zaglupe narod pa im serviraju JK i njoj slične. prije će biti da su tih 1% i državna elita isuviše zauzeti time kako da za sebe ostvare neku korist, tako da se u međuvremenu niko ne bavi time kako da razvija pravu kulturu. a efekat tog spontanog zaglupljivanja je u svakom slučaju povoljan za navedenih 1%.
sve to ne opravdava one koji su najdirektnije oruđe za zaglupljivanje naroda, kao što je JK.
a argumentacija po principu "o ukusima se ne raspravlja" nas je i dovela do toga da imamo ovakvu "muzičku scenu".
možda je došao trenutak da se malo odmaknemo od pristupa po kome ne postoje opšteprihvaćene već samo subjektivne vrijednosti.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:41 22.08.2012

Re: ama

Molio bih da mi na trenutnoj mainstream muzičkoj sceni domaćoj, svetskoj, kojoj god, pokažu kvalitet koji se OK i koji se dijametralno razlikuje od JK?!

Molio bih da mi se objasni zašto su J-Lo, Lady Gaga, Madonna, Rihanna, Britney... kvalitetnije od JK u tom kulturnom smislu?!
gorstak92 gorstak92 19:04 22.08.2012

Re: ama

Predrag Azdejković
Molio bih da mi na trenutnoj mainstream muzičkoj sceni domaćoj, svetskoj, kojoj god, pokažu kvalitet koji se OK i koji se dijametralno razlikuje od JK?!

Molio bih da mi se objasni zašto su J-Lo, Lady Gaga, Madonna, Rihanna, Britney... kvalitetnije od JK u tom kulturnom smislu?!

Evo ja ću.
Idi na google translate pa prevedi Mitar Mirić sa srpskog na engleski jezik.
tatjana_kucher tatjana_kucher 19:10 22.08.2012

Re: ama

tačno, ne postoji neki "kulturometar" kojim bi se mjerio kvalitet kada su u pitanju proizvodi JK i društva.
ne znam da li je neko rekao da su pomenute dame sa svetske muzičke scene kvalitetnije od JK, ja nisam. da su nešto sofisticirane i nisu. većina njih, kao i JK, promoviše prostotu.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:18 22.08.2012

Re: ama

ja nisam. da su nešto sofisticirane i nisu. većina njih, kao i JK, promoviše prostotu.


da, ali ja ne vidim širok i mnogobrojni pokret koji se bori protiv milion puta uticajnijih promotera prostote, ali vidim pokret protiv JK i mene zanima zašto je to tako...
number42 number42 19:27 22.08.2012

Re: ama

tatjana_kucher
"o ukusima se ne raspravlja"


motkama

tatjana_kucher
spontanog zaglupljivanja

tatjana_kucher
najdirektnije oruđe za zaglupljivanje


ne razumem, jel mozes objasniti kako je to tubofolk "spontano najdirektnije oruđe za zaglupljivanje"?

ne razumem kako ove dve reci, 'spontano' i 'najdirektnije', definisu istu stvar.
number42 number42 19:36 22.08.2012

Re: ama

Predrag Azdejković
Molio bih da mi na trenutnoj mainstream muzičkoj sceni domaćoj, svetskoj, kojoj god, pokažu kvalitet koji se OK i koji se dijametralno razlikuje od JK?!

Molio bih da mi se objasni zašto su J-Lo, Lady Gaga, Madonna, Rihanna, Britney... kvalitetnije od JK u tom kulturnom smislu?!


da, isti princip.

zamisli da se srbija rokenrolizuje (ili slicno u svetu, svjedno), pa da mejnstrim bude milanova

'nismo znali da su sela spaljena,
nismo znali da je srusen most'

ili dzonijeva

'raspolagati tudjom mukom,
nije mala zajebancija'

ej, pa poceli bi ljudi da razmisljaju :)), a to je, kao sto svi znamo, o-pa..., sta djuro, o-pa-sno, po drustveni poredak, jel.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:41 22.08.2012

Re: ama

Ne slažem se... da mi nešto postalo mejnstrim mora da bude popularno kod većine!

Rock'n'Roll koji više ne postoji, ne može da bude mejnstrim jer bi to bila samodestrukcija istog!

Narod voli što narod voli i pustite ga više!
tatjana_kucher tatjana_kucher 19:44 22.08.2012

Re: ama

možda da se zapitaš da li je JK dala ljudima razlog da je kritikuju.
a šta ako je to što ona radi zaista loše? da li si pokušao da razmišljaš na taj način? možda se tebi samo čini da je to dobro, a po svom uticaju na publiku, po "vrijednostima" koje promoviše, to što radi je možda loše i ljudi je kritikuju sa dobrim razlogom.
to što se istovremeno ne kritikuje podjednako neka druga "umjetnica", ne znači da je kritika JK neopravdana. možda nju više kritikuju zato što po svaku cijenu hoće da bude u javnosti i previše se nameće? zbog raskoraka između njene sveprisutnosti u medijima i (ne)kvaliteta onoga što radi?
teško može biti da je objašnjenje tolike kritike JK samo na strani kritičara. biće da je i ona tome značajno doprinijela.
tatjana_kucher tatjana_kucher 19:49 22.08.2012

Re: ama

number42
tatjana_kucher
"o ukusima se ne raspravlja"


motkama

tatjana_kucher
spontanog zaglupljivanja

tatjana_kucher
najdirektnije oruđe za zaglupljivanje


ne razumem, jel mozes objasniti kako je to tubofolk "spontano najdirektnije oruđe za zaglupljivanje"?

ne razumem kako ove dve reci, 'spontano' i 'najdirektnije', definisu istu stvar.


mislim da je bilo jasno vec kod prvog teksta. "spontano" u smislu da ga ne izaziva tih 1%, niti da stoji neka zavjera iza toga.
"oruđe za zaglupljivanje" može da postoji i bez da bude svjesno svoje funkcije. sigurno da JK ni ne zna kakve sve efekte proizvodi.
number42 number42 19:57 22.08.2012

Re: ama

Predrag Azdejković
Ne slažem se... da mi nešto postalo mejnstrim mora da bude popularno kod većine!


a ko pravi mejnstrim?

Rock'n'Roll koji više ne postoji, ne može da bude mejnstrim jer bi to bila samodestrukcija istog!

Narod voli što narod voli i pustite ga više!


pa ne mora r'n'r, evo drugi primer. opstepoznato je da narod ne voli da cita. al eto, plakao sam kad je umro baneprevoz. nije bas da sam plakao, i nije bas da je umro, ali sam stvarno bio besan zbog ukidanja sajta. i sta se desilo nakon par godina rada baneprevoza? ljudi su poceli da citaju! ej, ljudi iz celog regiona su dolazili na taj sajt, i nikada citanost nije bila veca, sudeci po komentarima nakon gasenja. znaci, postalo je uobicajeno citati, kao sto je pre bilo uobicajeno necitati.

i jednostavno nekome ne odgovara da ljudi citaju, ne jer ce postati pametniji, nego tu su razne ideje, pa mogu da pocnu da razmisljaju, a to je opet zajebano, jel.

znaci, to sto stalno cujemo kako ljudi ne citaju, uz podkontekst da ne vole da citaju, je cista laz.
number42 number42 20:02 22.08.2012

Re: ama

tatjana_kucher
number42
tatjana_kucher
"o ukusima se ne raspravlja"


motkama

tatjana_kucher
spontanog zaglupljivanja

tatjana_kucher
najdirektnije oruđe za zaglupljivanje


ne razumem, jel mozes objasniti kako je to tubofolk "spontano najdirektnije oruđe za zaglupljivanje"?

ne razumem kako ove dve reci, 'spontano' i 'najdirektnije', definisu istu stvar.


mislim da je bilo jasno vec kod prvog teksta. "spontano" u smislu da ga ne izaziva tih 1%, niti da stoji neka zavjera iza toga.
"oruđe za zaglupljivanje" može da postoji i bez da bude svjesno svoje funkcije. sigurno da JK ni ne zna kakve sve efekte proizvodi.


dal si to spontano zaboravila rec 'najdirektnije'?

dakle, opet, kako 'spontano' i 'najdirektnije' opisuju istu stvar? u ovom slucaju turbofolk kao orudje za zaglupljivanje naroda.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 11:31 24.08.2012

Re: ama

kvalitetnije od JK u tom kulturnom smislu?!

Kulturnom?! Ti tu negde primecujes kulturu?
mariopan mariopan 13:39 24.08.2012

Re: ama

zadnjapetoletka
kvalitetnije od JK u tom kulturnom smislu?!

Kulturnom?! Ti tu negde primecujes kulturu?

Pa kulturno turanje mikrofona međ noge i pohotno lizanje istog ali na kulturan način, kako ne razumeš?
paulinjo paulinjo 18:20 22.08.2012

JEcili

Bio sam honorarni novinar lista Politika pre nekoliko godina i pisao sam o Karleuši.
Početak mog teksta bio je ovakav:

- Da li ste čuli za pevačicu tako umilnog i divnog glasa od koga i slavuji padaju na kljun? Jelena Karleuša nije iz te priče.
Nije sporno da nije najtalentovanija za pevanje, ali šta s tim?
S druge strane Jelena ume da ponudi narodu atrakciju, šou, spektakl i provokaciju.
I to je nešto.
I to je ono što zaista ume i što prolazi.

I danas stojim iza tih reči. Ne dobija se popularnost samo kristalnim glasom.
Da je tako zvezda bi bila JElena Tomašević.
Ali Tomaševićka je što reče Vendi mrtvo puvalo. Ona i koleginice nemaju harizmu, nemaju stav ni o čemu. NE oglašavaju se povodom bilo čega. JK ipak ima neke stavove i razmišlja.

Kad je neko prozove, a prozivali su je da izgleda kao trandža, JK je na to dala odgovor tako što je u svom spotu zaplesala sa trojicom transvestita (Slatka mala).
Dakle ume da da i provokativni odgovor.


I nije baš tačno da je ona čedo srpskog proseka.
Prosečan Srbin je nacionalista, nekritičan pristalica pravoslavnog monopola i homofob. Karleuša to ipak nije. Dakle iznad proseka se izdigla.

Mnogo je onih koje nemaju veze sa pevanjem ali ih niko ne napada jer idu uz konvencionalnu vodu sa nacionaliszmom i pravoslavljem.
predatortz predatortz 18:24 22.08.2012

Re: JEcili

Prosečan Srbin je nacionalista, nekritičan pristalica pravoslavnog monopola i homofob


Ko je radio tu analizu? Na kolikom uzorku? Koja je struktura anketiranih?

Neki link?
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:31 22.08.2012

Re: JEcili

Evo kratkog pregleda rezultata istraživanja na tu temu:

LINK >>>
predatortz predatortz 18:42 22.08.2012

Re: JEcili

Evo kratkog pregleda rezultata istraživanja na tu temu:


Ne znam mnogo o blogokolegi Paulinju, ali mislim da nije zaslužio da njegovu tezu potkrepljuješ ovakvim argumentima.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:49 22.08.2012

Re: JEcili

Važno je da si se ti upecao
predatortz predatortz 18:51 22.08.2012

Re: JEcili

Predrag Azdejković
Važno je da si se ti upecao


Jaka stvar, pa celo vreme se zezamo...
Tome valjda i služi ovaj tvoj blog.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:19 22.08.2012

Re: JEcili

dok je ovaj helikopter jako ozbiljna stvar
gedza.73 gedza.73 19:30 22.08.2012

Re: JEcili

S druge strane Jelena ume da ponudi narodu atrakciju, šou, spektakl i provokaciju.


Prosečan Srbin je nacionalista, nekritičan pristalica pravoslavnog monopola i homofob



I fale mu tzubi.
Hebote, gde ja živim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana