Društvo| Ljudska prava| Muzika

Jelena Karleuša: Žena koju volimo da mrzimo

Predrag Azdejković RSS / 22.08.2012. u 13:49

optimist7.15552.jpgZabrinjavajuće je što ljudi troše toliko energije na mržnju i na nešto što ih se apsolutno ne dotiče. Slična situacija je i sa vestima o LGBT populaciji, možda čak LGBT populacija bolje prolazi no JK. Ali, ko su ti ljudi koji ulažu toliki trud u mržnju, zašto to rade i kako su odredili koga će mrzeti?

Jelena Karleuša je jedna od retkih javnih ličnosti koja je svakog dana tema teksta, vesti ili priloga u nekom mediju, bilo da je u pitanju dnevna novina, nedeljnik, mesečnik, website ili televizija. Količina informacija o njenom bazenu, cipelama, haljini, znoju, svađama, nastupima, skandalima je neverovatna. Naravno, ne želim da ulazim u trivijalnost tih informacija, niti želim da seciram naše društvo zašto ima potrebu za tim informacijama. Tema ovog teksta je nešto sasvim drugo.

Često kliknem na neku vest o Jeleni, preskočim je i odem na komentare. Možda treba da nas zabrinjava količina trivijalnosti i šupljoglavlja u domaćim medijima, ali mržnja u komentarima svakako da. U Srbiji se jedva zapatila politička korektnost tako da se otvorena mržnja u komentarima prema manjinama cenzuriše, naravno, nešto „promakne" budnom oku moderatora. Mržnja postoji, ona se gomila i treba negde da se odlije. Tu su mediji svesno ili nesvesno napravili kanal za tu mržnju i ona se mahom sliva na žene sa estrade, pre svega na Jelenu Karleušu. Ogromna većina komentara sadrži vređanje, omalovažavanje i otvorenu mržnju. Koren karleušofobije i homofobije su isti.

Najčešće, komentari su usmereni ka njenom fizičkom izgledu, da je plastična, puna silikona, da joj se vide ožiljci od silnog zatezanja i liposukcije, da izgleda kao trandža i da nije prirodna. LGBT populaciji se takođe licemerno spočitava da nije prirodna. Zašto licemerno? Pa, okrenite se i pogledajte oko sebe i recite koliko je prirodno ono što ljudski rod radi i koliko se svakodnevni život modernog čoveka može smatrati prirodnim? Skoro sve što čovek radi, od vožnje automobilom, surfovanja internetom, telefoniranjem, do konzumiranja dugotrajnog mleka iz tetrapaka je neprirodno! Ali, ko je taj koji je LGBT populaciju i Jelenu Karleušu u ovom neprirodnom svetu klasifikovao kao neprihvatljivo neprirodne i po kom principu?

Takođe, nazivanje Jelene Karleuše trandžom, a sve u cilju da se ista ponizi i uvredi, je transfobično i vređa trans populaciju. Nažalost, to često čine i sami pripadnici LGB populacije! Nazivanje Jelene Karleuše trandžom ima za cilj da se pokaže da dotična nije dovoljno žena i ženstvena, što se često i spočitava lezbejkama da nisu dovoljno žene i ženstvene, ali i gej muškarcima da nisu dovoljno muškarci i muževni. Ali, ko je taj koji određuje ko je dovoljno žena, odnosno dovoljno muškarac, zašto to radi i po kom principu?
Komentari kažu i da Jelena Karleuša ne zna da peva i da oni koji je slušaju su jadnici i polusvet. O ukusima ne treba raspravljati i tu rečenicu su mnogi naučili napamet, ali nikako da shvate da treba biti tolerantan i da ljudi imaju pravo na različite ukuse, pa makar mislili da su u pitanju neukusi. Ljudi imaju potrebu da omalovažavaju druge na osnovu muzike koju slušaju, da im pripisuju određene (negativne) lične karakteristike stvaraju stereotipe i predrasude, da ih u određenim situacijama vređaju, odbacuju i izbegavaju. Isto tako ljudi imaju potrebu da omalovažavaju druge na osnovu seksualne orijentacije, da im pripisuju određene (negativne) lične karakteristike, stvaraju stereotipe i predrasude, da ih u određenim situacijama vređaju, odbacuju i izbegavaju. Mnogi su tolerantni samo dok radimo ono što se njima dopada, čim napustimo te okvire i počnemo da se ponašamo suprotno njihovim pravilima postaju netolerantni i nasilni. Ali, ko je taj koji određuje koja ponašanja su prihvatljiva i koja se tolerišu, zašto to radi i po kom principu?

Iako se mržnja mahom sliva na samu Karleušu, nekoliko kapljica stigne i do onih koji su ostavili pozitivan komentar o liku i delu dotične ili je brane, jer su isti kao i ona „glupi, nepismeni, polusvet...". Slično prolaze i oni koji se usude da brane LGBT populaciju i njena prava, jer je zabranjeno da se misli drugačije, a ako se već misli drugačije, onda to mišljenje treba zadržati za sebe, u svoja četiri zida!

Vesti i tekstovi o njoj su uvek masovno komentarisani, gde su negativni komentari većinski i imaju više pozitivnih preporuka nego negativnih, dok je sa pozitivnim komentarima obrnuto. To je pokazatelj da je mržnja konzistentna i da na nju ljudi troše ogromnu količinu vremena i energije, jer ipak treba svima podeliti pozitivne i negativne preporuke, vratiti se nekoliko puta na vest kako bi se proverili novi komentari i stanje na terenu. Zabrinjavajuće je što ljudi troše toliko energije na mržnju i na nešto što ih se apsolutno ne dotiče. Slična situacija je i sa vestima o LGBT populaciji, možda čak LGBT populacija bolje prolazi no JK. Ali, ko su ti ljudi koji ulažu toliki trud u mržnju, zašto to rade i kako su odredili koga će mrzeti?

Tokom teksta postavljao sam određena pitanja, pa je red da na njih dam neki odgovor. Odgovor možda nije tačan, ali ga nudim na razmatranje, prihvatanje ili odbacivanje.

Ljudi imaju potrebu da osećaju da su bolji od drugih. U Srbiji, a i u mnogim drugim državama, biti uspešan je postalo teško, prosto nemoguće, ali potreba da se bude bolji i dalje postoji, ali je neispunjena. Zbog toga se odlazi u omalovažavanje i blaćenje, spuštanje na nivo ispod, naročito onih koji su uspešniji od nas ili onih koji žele da budu uspešniji. Vređanjem Jelene Karleuše da ne zna da peva, da izgleda kao trandža, da je plastična i veštačka, da je glupa i nepismena se postiže taj efekat. Time se šalje poruka „ja sam bolji/a od nje!". Vređanjem i omalovažavanjem LGBT populacije se postiže isti efekat „ja sam bolji od njih", oni su bolesni i nenormalni, ja sam zdrav i normalan. Nasilje se rađa onog trenutka kada objekat vređanja i omalovažavanja digne svoj glas, pobuni se i počne da pokazuje da to nije istina, kad krene da „provocira", što bi rekli homofobi. To što su na meti Jelena Karleuša, LGBT populacija i mnogi drugi je zato što spadaju u domen različitosti i manjinskog. Naravno, žene su česte žrtve mržnje u patrijarhalnom i mizoginom društvu, a po istom modelu tu je i LGBT populacija.

Situacija je takva kakva je, ali šta se tu može naučiti? Rečenica koju je Jelena Karleuša napisala na Twitteru može da pomogne: „Zašto bih se ja bilo kome pravdala!". LGBT populacija ima potrebu da se pravda, da homofobima dokazuje kako „to" nije bolest, kako je prirodna, kako je ista kao svi, sve u cilju da bude prihvaćena. Što je čisto gubljenje vremena! Oni koji mrze, će nastaviti da mrze bez obzira koji argument dobili. Zato se treba fokusirati na one koji nas vole, jer ih inače zapostavljamo jer se previše bavimo hejterima. To isto čini JK koja je fokusirana na svoje fanove, bavi se njima i gradi svoju armiju podrške.

Piše: Predrag M. Azdejković

 

Tekst je napisan za novi broj gej magazina "Optimist" koji u celosti možete pročitati na www.optimist.rs

Atačmenti



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 20:28 22.08.2012

Re: JEcili

paulinjo
I nije baš tačno da je ona čedo srpskog proseka. Prosečan Srbin je nacionalista, nekritičan pristalica pravoslavnog monopola i homofob. Karleuša to ipak nije. Dakle iznad proseka se izdigla.

Mnogo je onih koje nemaju veze sa pevanjem ali ih niko ne napada jer idu uz konvencionalnu vodu sa nacionaliszmom i pravoslavljem.


И шта кажеш? Баш у конвенционалну воду са национализмом и православљем?

ЛИНК 1


ЛИНК 2


ЛИНК 3


`Ајде, бре! Ниси ти глуп човек па да као неки папагај понављаш туђе речи које постадоше мантра у свакој јавној комуникацији о било чему, па ево видимо чак и када је о естради реч... Не може се баш сваки пут користити национализам и православље када желиш некога или нешто да опљујеш или покажеш прстом... Они од којих си то чуо греше...

apach92 apach92 19:44 22.08.2012

a ja je bas volim kao pojavu

mislim, nemojte mi reci da nas godine turbo muzike, pink kulture i slicnih pojava nisu nista naucile.

Nakon 20 i kusur godina toga mi smo naucili da opazamo razliku i postavili sistem kvaliteta.

JK ima jednu osobinu koja je izdvaja - ne stidi se da kaze sta misli cak i kad to sto misli sablazne javnost.

Onda ima jos jednu osobinu - ona nije jednom rekla sta misli vec to ponavlja iz dana u dan.

S obzirom da prica o stvarima koje su rak rana ovog drustva a o kojima vaskolika inteligencija ne progovara ni rec ja sam joj mnogo zahvalan na tome. Kad vec od zvanicne iteligencije imas koristi po pitanju unapredjenja javnog misljenja kao od lanjskog snega. Nemaju 00.

Ona ih ima. I dobro je da ih neko ima - makar to bila pevaljka sa milion prideva i kubika silikona.

ps. video sam je uzivo, dosla je poslom. Obucena za svaki dan, bez sminke i scenske garderobe. Izgleda odlicno i ponasa se urbano.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:37 22.08.2012

Re: a ja je bas volim kao pojavu

Na sve to treba dodati da je žena!

Ne vidim da neko pada u vodu i proganja Radišu Uroševića koji umalo da postane direktor kog već javnog preduzeća jer je Palmin drug... niti bilo koje druge muške pevače! Žene su posebna meta!
paulinjo paulinjo 20:49 22.08.2012

Da

Da. Ja i dalje stojim iza moje izjave da prosečan Srbin jeste i nacionalista i konzervativac i homofob i nekritičan pristalica pravoslavnog ideološkog monopola.

Dajte mi anketu u kojoj SPC ima manje od 60 % poverenja građana.
Čak i posle afere Peranović, čak i posle afere Pahomije SPC je i dalje autoritet za većinsko srpsko stanovništvo.

Dajte mi anketu po kojoj su većina srpskih građana homofrendični i po kojoj nisu konzervativni?

Dajte mi anketu po kojoj većini Srba nije bitno da granice Srbije budu što veće i da obuhvataju i Kosovo, ako ne i Srpsku? Čim su ti bitne nacionalne granice to jeste nacionalizam.
Pa nisam kriv što većina naroda jesu nacionalisti, a što sebe tako ne doživljavaju. Nisam kriv što većina naroda jesu homofobi, ali im niko nije rekao da je homofobija podvrsta fašizma.

JK ipak nije iz te većinske konvencionalne priče i tu nema nikakvog spora.
Ona je ateista u zemlji u kojoj su ateisti marginalizovani, ona je homofrendična u sredini gde to nije popularno i nije u fazonu ,,Kosovo do poslednjeg Srbina''.

I nije mi jasno šta znači komentar da i Šeki Turković, Asmir i Emina Jahović imaju obožavatelje među Srbima. Ok. Imaju ih, ali to je marginalan broj obožavatelja u odnosu na ikone srpstva - Cecu, Boru Čorbu itd.


gedza.73 gedza.73 21:05 22.08.2012

Re: Da

paulinjo

A 'esi ti novinar?
Pošto ja ne pratim toliko 'našu estradnu scenu' ako ti nije teško da mi pojasniš razliku između 'Cece' i 'Jece'.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 21:40 22.08.2012

Re: Da

Jeca je levičarka
Ceca je desničarka
paulinjo paulinjo 21:46 22.08.2012

Ne

Ne. Ja više nisam novinar.

A kada sam radio kao novinar uglavnom sam pratio kulturu. Književnost i teatar, a samo pripomagao u muzičkoj redakciji.

Ali bez obzira na to, mogu ti reć razliku između JK i Cece.

Neću govoriti o muzici. Govorimo o osobama i onome šta one personifikuju.

Neću čak ni o tome da je Ceca izabrala (ili bila izabrana) da bude supruga određenog... jer o tome svi sve znamo.
Hajde da se baziramo samo na poslednjih nekoliko godina.

JK javno proziva merifetluke u SPC-u. Javno se deklariše kao ateistkinja.
Ceca i ostale koleginice nikad se ne zameraju pravoslavnoj ideologiji koja drži monopol nad svim ostalim ideologijama u društvu.

JK je javno stala na stranu Prajda i lgbt prava u svojim kolumnama.
Žena se usudila da homofobe nazove budaama, dripcima i fašistima.
Ceca i ostale koleginice su ćutale. NE žele da se zamere homofobima kao delu sopstvene publike.

JK ne palamudi o srpskom Kosovu. Ograđuje se od tih ideja. Ceca i većina kolega nisu u tom fazonu.

JK je došla na tribinu LDP-a. Ceca je pevala Dodiku i Velji Iliću.

Drugim rečima JK jeste OPOZIT sa velikim O i jeste PRST U OKU mejnstrimu.

Neki ovde kažu da se JK hejtuje zato što ne zna da peva, zato što nije pametna.
Nije tačno.
Pa pola te naše estrade ne zna da peva. Svaka druga od mlađane ženskadije prolazi na grudi, guzu. A i muški starlatani idu na bicepse i tricepse.

Niko ne bi tako hejtao JK da je samo glas u pitanju ili da su samo obrade u pitanju (Kod nas obrađuju i Brega i 1000 drugih, pa neće Karleuša.
Hejtaju je jer je sa progresivnim mišljenjem prst u oku hordama ostrašćenih nacionalista i konzervativaca u zemlji. Eto zato.

I naravno da JK nije savršena i naravno da nije vrhunski intelektualac.
Ona nema manire. Nema osećaj kad treba da stane, nema prirodno kulerstvo da se ne vidi kad je ljubomorna ili kad je neko nervira.
Međutim duboko u sebi (bar na onom podsvesnom nivou) ona ima potencijal za analizu i za određivanje pravde.

Da je odrasla u drugoj sredini. Da joj je otac bio prof. na fakultetu a ne policijski inspektor i da nije odrasla u 90-tim, moguće je da bi se razvila u potpuno ok pravcu.
















pandastrasna pandastrasna 22:28 22.08.2012

Re: Ne

Upravo to, konačno se neko setio da sumira suštinu. Da Karleuša peva po vašarima, maše sa tri prsta, urla da je Kosovo naše, sa tugaljivom facom LGBT populaciju naziva neprirodnom, mogla bi da peva šta hoće i svi koji se sad zgražavaju bi u transu onanisali. Ne znam da li mi je više muka od njih ili od ovih finih , poput Jelice, koji joj prebrojavaju skim je spavala, smeju se njenim glasovnim mogućnostima i zgražavaju što joj se eto vide silikonske sise.

Jedini koji su ovde za žaljenje i ismevanje smo mi, koji puštamo da nas magarči grupa pravoslavnih, patrijarhalnih, mizogenih i bahatih idiota.I još im tapšemo, ono valjda da budemo fini i kulturni. E pa vala, svako ko ima herca da kaže da je car go, a mi slepi, ima moj respect. Pa nek urliče kolko hoće. Ovde samo tako i mogu da te čuju.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 23:32 22.08.2012

Re: Ne

Ne znam da li mi je više muka od njih ili od ovih finih , poput Jelice, koji joj prebrojavaju skim je spavala, smeju se njenim glasovnim mogućnostima i zgražavaju što joj se eto vide silikonske sise.


Meni je više muka od ovih, jer sve to rade sa pozicije ispravnih!
tasadebeli tasadebeli 06:43 23.08.2012

Re: Ne

Не, не, не...

paulinjo


Hejtaju je jer je sa progresivnim mišljenjem prst u oku hordama ostrašćenih nacionalista i konzervativaca u zemlji. Eto zato.



Ниси ништа разумео! Хејтају је јер им није лајковала профил на фејсу!

Ако већ имаш интенцију да едукујеш хомофобичне ортодоксне мизогене идиоте, онда мораш да им конкретно и експлицитно кажеш шта је мејнстрим њиховог хејта према Тошином бунару. Тек када то будеш урадио, видећеш како, као неким магичним стиком (џојстиком), хомофобични мизогени ортодоксни идиоти постају хомофрендични прогресивни либерали...

А овако како си ти стартовао целу сторију о генетском хејту у нашем национу, само квариш пјесму и одскачеш од корус лајна... Ништа неће бити од тог твог бизниса...



gorstak92 gorstak92 10:35 23.08.2012

Re: Ne

Predrag Azdejković
Ne znam da li mi je više muka od njih ili od ovih finih , poput Jelice, koji joj prebrojavaju skim je spavala, smeju se njenim glasovnim mogućnostima i zgražavaju što joj se eto vide silikonske sise.


Meni je više muka od ovih, jer sve to rade sa pozicije ispravnih!

Peđa, ovo što si napisao nije lepo, a nije ni logički ispravno.
Muka ti je od ovih koji to rade sa pozicije ispravnih, a ti radiš isto to sa pozicije još ispravnijeg.

Kako sam ja, normalno, najispravniji (tzv. vrhunski ispravan) to uzimam sebi za pravo da ti kažem da ti nisi najispravniji.

Mogu da ti kažem da ti i blog manjka sa logikom (ne samo citirani komentar), ali ne bi da mnogo komplikujem.
I ovo do sad je bilo dovoljno teško na ovu vrućinu.
gedza.73 gedza.73 13:39 23.08.2012

Re: Ne

paulinjo
Niko ne bi tako hejtao JK

Ja stvarno sad ne znam kako se kaže pravilno
'hejtao' ili 'hejtovao'?

Razlika između cece i jece?

I jedna i druga su se fatale za bogataše sumnjive reputacije, kriminalce, obe 'furaju' 'luk' na izvol'te
,
ne znaju da pevaju, ne znaju ništa o poštenju, moralu, pravoj porodici, pravoj tradiciji, pravom poštovanju različitih i drugačijih...

Ali obe znaju da kenjaju o svemu tome. I to na pogrešan način.

A što se kupaca tiče... Pa, uvek ima naivnih koji će to da kupe.

Meni je više muka od ovih, jer sve to rade sa pozicije ispravnih!

Ko kaže, Peđo, da smo mi ispravni? Samo kad vidiš da te neko farba i da nešto škripi onda reaguješ.
Da budem pošten jednom sam zakačio Karleušu gde je u nekoj gladijatorskoj areni na tv-u branila vaša prava.

I mogu da kažem da sam se jedini put složio sa njom. Sa svakim argumentom je bila u potpunosti u pravu.

Ali njeno ponašanje je u koliziji sa njenim stavovima.

pandastrasna
Pa nek urliče kolko hoće. Ovde samo tako i mogu da te čuju.

Pokušala je onda da bude glasnija kad se spajtala sa onim likom koji je uterivao svoje viđnje sveta heklerom. Tad su on, ona i njima slični urlikali a mi smo ćutali.


Ti, pando strašna, svojim komentarom meni kažeš da sam pravoslavni, bahati, patrijahalni, troprsto-vašarski idiot koji svršava na plastične šupljoglavke i to po posteljini sa 'kosovo srce srbije'?

Ja mislim da ti nije 'strašna' baš adekvatan izbor u niku.
blogovatelj blogovatelj 08:15 24.08.2012

Re: Ne

Ja mislim da ti nije 'strašna' baš adekvatan izbor u niku.


Nisi ti to dobro pročitao.
Ona je panda strasna.
Kao kad npr stras' obuzme ljubavnike, nebitno kojega pola.
A možda je i panda štrasna. Od štrasa.
paulinjo paulinjo 21:54 22.08.2012

I da

Kad mi je neko replicirao da je Emina Jahović Bošnjakinja iz Sandžaka pa opet nije omražena.

Ok. Nije omražena ta tiha pevačica, ali nije baš ni da je omiljena.
Na izboru za pesmu Srbije - 2010. Emina je po mišljenju mnogih imala bolju pesmu od Milana Stankovića.
Ipak on je pevao u srpskoj narodnoj nošnji. U pesmi se pominjao Beograd. Igrači su mu pokazivali tri prsta i on je pobedio glasovima SMS-a.
Emina u odeći trbušne plesačice nije prošla.

Tako da nije baš isto ako podilaziš većini i kada malkice odudaraš.
I sam Milan nije mejnstrim jer je ofarban i nije naročito muževan, ali on zvanično ima zgodnu devojku, takođe pevačicu sa kojom se slika. Prost narod priklanja se zvaničnim informacijama.
predatortz predatortz 21:58 22.08.2012

Re: I da

Ipak on je pevao u srpskoj narodnoj nošnji. U pesmi se pominjao Beograd. Igrači su mu pokazivali tri prsta i on je pobedio glasovima SMS-a.
Emina u odeći trbušne plesačice nije prošla.


Verovatno zbog toga što se takmičenje održavalo u Srbiji
Samo u Srbiji je prisutna ta nelogična pojava da se svoja nošnja više voli od tuđe!
Čudan neki narod!
gorstak92 gorstak92 22:19 22.08.2012

Re: I da

predatortz
Ipak on je pevao u srpskoj narodnoj nošnji. U pesmi se pominjao Beograd. Igrači su mu pokazivali tri prsta i on je pobedio glasovima SMS-a.
Emina u odeći trbušne plesačice nije prošla.


Verovatno zbog toga što se takmičenje održavalo u Srbiji
Samo u Srbiji je prisutna ta nelogična pojava da se svoja nošnja više voli od tuđe!
Čudan neki narod!

Sad ne znam šta da mislim.
Da li bi ti ili ne Eminu ako bi ti se otvorila mogućnost?
gorstak92 gorstak92 22:25 22.08.2012

Ajmo sad ozbiljno

Blog nisam ceo pročitao, ali iz Peđinih komentara kapiram da ko ne lajkuje Jecu taj je Tomin glasač.
I ne samo to!
Taj je homofob i vrlo je verovatno da na izbore nije ni izašao.
mariopan mariopan 22:47 22.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

gorštak92
Ajmo sad ozbiljno
Blog nisam ceo pročitao,

gorstak92 gorstak92 23:08 22.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

mariopan
gorštak92.
Ajmo sad ozbiljno
Blog nisam ceo pročitao,


Pa normalno
Ja sam jedan ozbiljan čovek iako sam bloger.
Mnogo ozbiljniji od onih koji detaljno čitaju ovakve blogove
Šta podrazumevam pod takvim blogovima?
To je kad Peđa n-ti put piše o JK;
Kad Drago n-ti put piše o BT;
Kad Pižon n-ti put piše o Mišimi (skraćeno Mo)...
Pri svemu ovome n je broj koji teži beskonačnosti.
AlexDunja AlexDunja 23:17 22.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

Pa normalno
Ja sam jedan ozbiljan čovek iako sam bloger.

jesi.

a ne kapiraš osnovne stvari oko jednoručnog bekhenda,
i stounsa kao prosečne grupe.

jbg, ne ide ti mejnstrim.
gorstak92 gorstak92 23:26 22.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

AlexDunja
Pa normalno
Ja sam jedan ozbiljan čovek iako sam bloger.

jesi.

a ne kapiraš osnovne stvari oko jednoručnog bekhenda,
i stounsa kao prosečne grupe.

jbg, ne ide ti mejnstrim.

Sve nabrojano je povezano i više nego što sam mogao da naslutim.
AlexDunja AlexDunja 00:16 23.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

Sve nabrojano je povezano i više nego što sam mogao da naslutim.

polako.
samo treba da učiš.
od starijih i iskusnijih šta da ti kažem?
mariopan mariopan 10:08 24.08.2012

Re: Ajmo sad ozbiljno

gorstak92
mariopan
gorštak92.
Ajmo sad ozbiljno
Blog nisam ceo pročitao,


Pa normalno
Ja sam jedan ozbiljan čovek iako sam bloger.
Mnogo ozbiljniji od onih koji detaljno čitaju ovakve blogove
Šta podrazumevam pod takvim blogovima?
To je kad Peđa n-ti put piše o JK;
Kad Drago n-ti put piše o BT;
Kad Pižon n-ti put piše o Mišimi (skraćeno Mo)...
Pri svemu ovome n je broj koji teži beskonačnosti.

To je toliko normalno da sam izdvojila kao najvažnije
dule79 dule79 00:28 23.08.2012

stav JK

Mene recimo fascinira ova cinjenica - Karleusa vazi za proevropski i liberalno orjentisanu, inteligentnu, podrzava LGBT, Djindjica, i sta sve jos. A svi do jednog decka / muza su joj bili patriJote dss-ovskog tipa. Ovaj sadasnji pored izrazenog navijackog patriJotizma, ima jos i problem da sastavi dve prosirene recenice.
Kako to funkcionise kad se ugase reflektori medija?

Nista ne osudjujem, nek se vole ljudi pa makar imali i dijametralno razlicitu sposobnost rasudjivanja. Samo konstatujem.

PS: Osobu koja pusta ovakve tekstove u medije,
Karleušina beba nosi naočare od 5000 eura
imamo puno pravo, cak i obavezu, da osudjujemo i ne volimo.
paulinjo paulinjo 08:01 23.08.2012

Hm

Ne verujem da joj dete nosi naočare od 5000 evra. Garant je reč o novinarskoj senzaciji. Kad god može da se napravi senzacija, novinar žute štampe će iskoristiti priliku.

Međutim čak i da jeste istina da ona ima te naočare, a da je Dara Bubamara kupila kolica za svoju bebu od čistog zlata, to sve ne znači da su pevačice svoj novac zaradile nepošteno.
U diskotekama po Srbiji, crnogorskom primorju ili po dijaspori niko ne tera ljude da idu na njihove koncerte. Ufure plaćaju po 10 evra. Petsto ljudi u diskoteci je 5000 evra. OD toga 2000 evra ostaje diskoteci: gazdi i konobarima. Pevačica je zaradila 3000 evra za noć. Trećinu da za avionsku kartu nazad do Beograda. Dakle na vikend tezgi u dijaspori zaradila je 2000 evra.
Tri vikend tezge eto najskupljih naočara na svetu.

Je l terala ljude da ulaze u diskoteku? Nije. Je l opljačkala neku kasu? Nije.
Žena je procenila koji ritmovi prolaze, koje obline na telu prolaze. Uložila u sebe i u odnosu na to kako drugi zarađuju lovu (srpski biznismeni), ona je najpoštenija.

Što se tiče toga da je Karleušin muž prosečan patriota. Mislim da je zbog nje otišao na liberalnu stranu. U svojoj kolumni povodom Parade, JK otvoreno priča kako je mužu zapušila usta.

- Kaže meni moj Toške da je ta parada bezveze. Da je neprirodno da se ljudi fakću ako ne dobijaju decu iz tog seksa. A ja mu kažem - Je l tako? E pa onda nećeš ni ti više dobijati moje dupe kao ni oralni sex.
A moj Toške: - Ne. Neeeee. Nećeš mi valjda to zakinuti.
- Žao mi je. Rek'o si. Je l se kroz guzu i usta dobijaju deca? Ne. E pa kad si reko da ti je neprirodno i ti ćeš biti zakinut za to.
- Nemoj me Jeco toga lišavati, nemoj! Evo. Priznajem da sam pogrešio. Ma nek rade šta žele i šta im se sviđa kao i mi.


Eto. Našla je žena metodu i za promenu svesti prosečnog srpskog patriot fudbalera. Je l neko od nas uspeo da promeni nekog homofoba iz fudbalskog sveta tako brzo i efikasno? Nije. Ostaje nam dakle da zaćutimo.
dule79 dule79 08:39 23.08.2012

Re: Hm

Uf, muz, zena, zivotni sapatnik, to treba da bude neko ko ti se svidja bas takav kakav jeste, cije misljenje postujes, sa kim imas o cemu da diskutujes, i najvaznije - neko na koga bi voleo da tvoja deca lice.
Na stranu to sto je pogresno sto uopste zeli da ga menja (jer treba da ga voli takvog kakav jeste), ona njegovo misljenje nije promenila, covek samo klima glavom da bi dobio ono sto zeli.

Sto se tice naocara od 5000 evra, to je naravno izmisljena prica, takve naocare ni ne postoje. Zuta stampa je u hronicnom nedostatku bombasticnih prica jer treba popuniti ceo casopis necim, svake nedelje. Ali mene samo zanima ko izmislja takve price, da li Birtasevic, JK licno, ili casopis Scandal moze da izmisli bilo sta i stavi na naslovnu stranu.. bez ikakvih demantija i posledica. Mada, JK je i sama sklona preterivanju i preuvelicavanju. Od toga da sebe potpisuje kao Diva, izjava o "najgledanijem video klipu na jutjubu koji rusi cele albume", pa do ovih kompleksa materijalne prirode
sesili sesili 08:46 23.08.2012

Re: Hm

Paulinjo, ti OVAKO braniš JJ? Bolje nemoj... Iako ne pratim tu vrstu "umetnosti" i njene "projekte", bila sam u prilici da je čujem i vidim. Onaj link što je Jelica ovde kačila, pevanje u studiju, pre par godina sam slušala na radiju. Krstila sam se!

A pomislila sam šta na sve to kaže njen muž! I pomislila sam, da li će joj biti malčice neprijatno kada joj porastu ćerke, pa vide i čuju sve ovo?
looping looping 08:55 23.08.2012

Re: Hm

Eto. Našla je žena metodu i za promenu svesti prosečnog srpskog patriot fudbalera.

A zamisli ako prosecni srpski patriot fudbaler ima IQ > 50 pa kaze zeni stagod samo da dobije stagod (nemoj samo da ovo procita JK pa da iniciram neke bracne probleme a potom i zutu stampu). Ja to iz muskog ugla gledanja.
looping looping 08:57 23.08.2012

Re: Hm

A pomislila sam šta na sve to kaže njen muž! I pomislila sam, da li će joj biti malčice neprijatno kada joj porastu ćerke, pa vide i čuju sve ovo?

Reci ce da je bila mala.
NNN NNN 09:38 23.08.2012

Re: Hm

Je l terala ljude da ulaze u diskoteku? Nije. Je l opljačkala neku kasu? Nije.
Je l' platila porez?
(makar i u Monaku)
apach92 apach92 09:39 23.08.2012

Re: Hm

sesili
I pomislila sam, da li će joj biti malčice neprijatno kada joj porastu ćerke, pa vide i čuju sve ovo?



pomislice kako je mama bila hrabra i napredna s obzirom kad i gde je odrastala.

Uzgred, sta ce reci Severinin sincic kad vidi mammin uradak koji je i danas dostupan i rejtingovan sa po 5 zvezdica na svakom XXX sajtu? Ili unuk Suzane Mancic kad vidi bakino `gooootooooova sam` sa Simicom?

Njihova deca i njihov problem kako ce im to objasniti. A postoje, vala, i mnogo gore stvari u zivotu tako da ne vidim cemu dizanje frke oko njihovih dela i kako ce to objasniti deci - nisu kriminalci i sve je to ljudski.

Onima koji ocekuju sumpornu kisu svakako nema pomoci.
milisav68 milisav68 10:54 23.08.2012

Re: Hm

apach92
nisu kriminalci i sve je to ljudski.

Sklona da manje-više verno sledi put koleginice Cece, Jelena Karleuša se tako 1999. skrasila uz Zorana Davidovića Ćandu, "uglednog biznismena" za koga su zli jezici tvrdili da je umešan u trgovinu narkoticima i kradenim automobilima. U početku prilično ćutljiv, Davidović se vremenom osmelio i počeo sve više da liči na svoju tradicionalno govorljivu devojku: "Kad se pogledam u ogledalo, kažem: ‘Kakav šmeker!’ Kad je pošla sa mnom, Jelena je dobila bingo... Ja sam najlepši, ali Jelena je lepša čak i od mene." Na sve priče o Davidovićevoj sumnjivoj biografiji, kao i o mogućnosti da bude ubijen, Karleuša je burno reagovala: "Izgleda da ljudi ne shvataju da sam ja jedina koja može da mu dođe glave... Moj dečko se ne bavi poslom koji donosi opasnost da on ili neko s kim ima veze bude ubijen. Zoran je mlad i uspešan biznismen koji ima mladu i uspešnu devojku. Tako jeste i tako će i ostati." Samo mesec dana posle te izjave, 23. marta 2000, Davidović je ubijen i to prilikom povratka sa sahrane takođe ubijenog novosadskog biznismena Branislava Lainovića Dugog, u automobilu koji se vodio na ime Mirka Tomića Bosanca (ubijenog 13. februara iste godine).

Vreme
sesili sesili 10:56 23.08.2012

Re: Hm

Volela bih, zbog dece, da je tako. Nisam pominjala druge, jer je ovd reč o Jeleni. Ovo za sumpornu kišu ne razumem, priznajem. A pomoć mi ne treba.
sesili sesili 10:59 23.08.2012

Re: Hm

Hvala Milisave 68, što si objasnio da to nisu kriminalci.
apach92 apach92 11:07 23.08.2012

Re: Hm

Hvala Milisave 68, što si objasnio da to nisu kriminalci tacnije da JK nije kriminalac.
Hansel Hansel 11:37 23.08.2012

Re: Ne

pandastrasna
Da Karleuša peva po vašarima, maše sa tri prsta, urla da je Kosovo naše, sa tugaljivom facom LGBT populaciju naziva neprirodnom, mogla bi da peva šta hoće i svi koji se sad zgražavaju bi u transu onanisali.

Ma, kakvi. Karleuša je samo pronašla način da dopre do onog dela tržišta gde takve ne dopiru, a među njima je povelika gužva kroz koju bi se ona teško probila. Ona je čist marketinški proizvod, nekakve neoliberalne turbofolk ultraurbane glazure. Plastika spolja, plastika iznutra - ništa tu nije autentično, paulinjo, apachu... Ovo je samo konstatacija, nikakav "hejt". Naleteo sam neki dan na snimak njenog rođendana, zahvaljivala se Pinku što je pustio njenu majku (odakle li ju je pustio?!). I pomislio sam kako privatno deluje normalno (JK), pa se setih Isidore Bjelice koja reče: "Mi smo fino vaspitani, ne psujemo u kući, samo na televiziji". To je taj rad, to vam je neko izvrnuto licemerje.
Hansel Hansel 11:51 23.08.2012

Re: Hm

Onima koji ocekuju sumpornu kisu svakako nema pomoci.

A tek onima koji je dočekaju...
sesili sesili 12:11 23.08.2012

Re: Hm

Ne znaš za onu "s' kim si - onakav si"?
Hansel Hansel 13:09 23.08.2012

Re: Hm

Ako ste mislili na mene, možda smo se nešto pogrešno razumeli...
sesili sesili 14:35 23.08.2012

Re: Hm

Ne, ne, apach92 nešto pokušava da brani. Ali, o ukusima...
apach92 apach92 15:38 23.08.2012

Re: Hm

ma nista ja ne pokusavam da branim. I nema to veze sa raspravom o ukusima jer muzika JK svakako nije po mom ukusu.

Ovde su u pitanju neke druge stvari vezane za nju i te stvari je definitivno izdvajaju. Mada su pojedinci sablaznuti sto je i za ocekivati.

Ali je lepo sto je svi vi prepoznajete kao muzicara. Nekvalitetnog doduse, ali muzicara
AlexDunja AlexDunja 18:13 23.08.2012

Re: Hm

Ali je lepo sto je svi vi prepoznajete kao muzicara.

ja nju nikako ne prepoznajem.

ona se predstavlja kao pevačica. to bi trebalo da joj je posao.
Hansel Hansel 20:21 23.08.2012

Da rezimiramo

Prava teza glasi: "Žena koja voli da je mrze".

Teza da je JK žrtva mizoginije ne odgovara istini, jer iz diskusije saznajemo da ima i žena koje ti "pravoslavni homokarleušofobi" vole, dakle nije razlog što je žena.

Saznali smo (još jednom) i da pravo na estetsku procenu imaju samo pripadnici LGBT populacije. Onaj kome JK liči na transvestita ili transseksualca-ku, što podrazumeva da mu se takav izgled ne sviđa (bez obzira iz kog vrednosnog sistema potiče nesviđanje), ili kome se bilo šta ne dopada i usudi se da to javno kaže, automatski je nekakav "-fob".

Itd.
Atomski mrav Atomski mrav 20:35 23.08.2012

Komentari

Pored "hejterskih" komentara, pojavljuju se i oni afirmativni (valjda od strane mnogobrojnih JK fanova). Afirmativni i uglavnom nepismeni.

There is no such thing as bad publicity - sav taj "hejt" je direktno provociran od strane JK jer je to jedini način na koji ona može da bude popularna.
sugar_yes sugar_yes 00:01 26.08.2012

JK

pokusava da kreira neki lik, lik svetske zvezde sto joj i polazi za rukom kod ljudi koji zapravo i ne prate toliko planetarnu estradu i ne slusaju stranu muziku. Jedino sto znaju i vide je ona. Ti takvi i ucestvuju u svim tim konverzacijama o njoj. Ali veliku vecinu ona uopste ne dotice. Tako da zna se ko se bavi njom i njenim zivotom. A takvih ljudi uvek ima na pretek. Voleli je mi ili ne voleli ona je tu.
Sad, ljudima koji slusaju nesto drugo, u koraku su sa svetom, je sve to smesno. Videti te nase zvezde, javne licnosti, kako slepo prate i kopiraju zapad je vrlo razocaravajuce. Eto to je. Nije pljuvanje po njoj, omalozavanje. Vec razocarenje zbog kopiranja, neoriginalnosti i praznine koji oni ostavljaju za sobom svaki put kada se pojave. Zbog patetike, jeftinoce i gluposti koje iskazuju svojom muzikom tj tekstovima.
Znate, zaista jesu los primer devojcicama i decacima. Zaista mi bude vrlo neprijatno kada pustim da odslusam pesmu i pogledam neki spot pa prekinem. Ali, postoji taj klise u narodu koji lepo kaze da svako moze da bira pa izvolite! Ne bih da zvucim grubo ali shodno pameti, vaspitanju i kulturi dolazi i izbor muzike. Mi ovde pricamo o muzici ili bi bar trebalo. Ali opet, JK je kopija nekih tudjih stilova i rada tako da rekla bih da i nije cudno zbog te hajke i pomame za njom. Ljudi su zeljni slave. Kazu da je bilo kakav publicitet bolji od nikakvog. Ona da tezi dobroj karijeri i nekom muzickom ugledu mi bi to i doziveli od nje. Do tada, zaista nema niceg zanimljivog ni skandaloznog u njoj. Vec samo ponasanje nizeg standarda, preklapanja preko novina i tuzakanja. I ne cudim se svim tim stavovima i recima o njoj jer rekla bih da ona to zeli, da ide na to da ljudi pricaju o njoj.
I hocu jos samo jedno da kazem. Nije to vecina ljudi koja ostavlja za sobom komentare mrznje. Nema tu niceg sa tolikim razmerama, da ne globalizujemo. Velika vecina ne razmislja o njoj, ne slusa je i ne interesuje ih JK uopste. To samo tako izgleda.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana