Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

libkonz libkonz 10:15 25.08.2012

Re: na kraju....

A ti bi bure al da se ne ukljucis aktivno, e ne moze tako.

Objektivne okolnosti, promeniće se to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:19 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.

Moguće je da je on šonja, Milisave68, ali on izađe, predstavi se, i kaže šta ima. Pa ko ima primedbi, izvolte...
libkonz libkonz 10:20 25.08.2012

Re: na kraju....

Lična inicijativa prijatelji! Tuđa ruka svrab ne češe. Niko vam neće nipšta srediti, ako ne sredite sami sebi. Niko nam ništa neće srediti, ako ne sredimo sami sebi. Potpisani ili nepotpisani, svejedno.

Da li lična inicijativa mora da podrazumeva članstvo u nekoj stranci?
Mislim da je Srbiji potrebno jačanje NVO sektora, koji je sada rezervisan mahom za frustrirane lezbejke.
Bez jakog NVO sektora nema ni unapređenja ovog društva.
Verujem da si ti sa najboljim namerama ušao u politiku i mislim da si svoj posao dobro radio.
Tvoj "greh" je taj što si gurao pogrešnog čoveka. Tadić jednostavno nije taj kalibar čoveka koji je mogao nešto promeniti.
alselone alselone 10:22 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja lično verujem u ličnu inicijativu.


Kupio si me ovim da licno verujes.
libkonz libkonz 10:22 25.08.2012

Re: na kraju....

predstavi se

kada bi od našeg predstavljanja bilo neke koristi, verujem da bi većina nas pisala pod pravim imenom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:26 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.

Baj d vej, Vučić, koliko se ja razumem u rezultate izbora, nikog nije pobedio. Dapače, katastrofalno je izgubio od Đilasa. Jel tako, tako je.

Pošto mu građani nisu dali legitimitet ni da vodi grad, on ti sad vodi zemlju.
alselone alselone 10:26 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
E, neka, neka, dobro ce vama doci malo ovo ladjenje, da se spustite na zemlju

Ma u redu je...nek se mi ladimo. Ovde je o vama reč.

Bojim se da rešenje nije u naslađivanju nad time što ćemo mi, ili bilo ko, da se hladi.

Mora se izvući pametniji zaključak. Ja lično verujem u ličnu inicijativu. Ne dopada mi se pozicija "ti meni sredi u novinama, a ja ću da napišem tekst. Potpisan"!

Potpisan!? Idi! Sav sam se naježio zbog mogućnosti jednog potpisanog teksta u novinama koji sam ti ja sredio.

Lična inicijativa prijatelji! Tuđa ruka svrab ne češe. Niko vam neće ništa srediti, ako ne sredite sami sebi. Niko nam ništa neće srediti, ako ne sredimo sami sebi. Potpisani ili nepotpisani, svejedno.


Ponovo isto. Uhvatio si se te licne inicijative ko pijan plota. Eno na drugom blogu Ex mi kaze da postanem pandur zato sto kritikujem muriju. Jeftina vam je braco to fora.

Ja vec imam licnu inicijativu, rekao sam ti vec jednom, zivim od nje. Ne treba ti nista da mi das. Ja sam birao tvoje da stvore sistem.

Ja ne mogu da budem i politicar da stvaram sistem i murkan da menjam muriju i novinar kad kritikujem novinare. A svi volite na taj nacin da "odgovorite"

I sta si se uhvatio tog potpisan, nepotpisan? Procitaj ponovo kako smo dosli do toga. Ti si mi rekao da ne smem da se eksponiram, ja sam ti rekao da smem. Molim lepo.
alselone alselone 10:27 25.08.2012

Re: na kraju....

Pošto mu građani nisu dali legitimitet ni da vodi grad, on ti sad vodi zemlju.


Ima jos jedan. Gradjani mu nisu dali legitimitet za ono za sta se namerio pa je hteo da vodi nesto drugo. Posto ni to siroma nije uspeo onda je pokusao da se umili Amerikancima tako sto se rukovao sa ratnim zlocincem.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:36 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja vec imam licnu inicijativu, rekao sam ti vec jednom, zivim od nje. Ne treba ti nista da mi das. Ja sam birao tvoje da stvore sistem.

TI uporno ne želiš da shvatiš da ne govorim o inicijativi koja se tiće ličnog (profesionalnog, privatnog...) života. Govorim o javnom, političkom...


alselone alselone 10:38 25.08.2012

Re: na kraju....

TI uporno ne želiš da shvatiš da ne govorim o inicijativi koja se tiće ličnog (profesionalnog, privatnog...)života. Govorim o javnom, političkom...


Tu uporno pokusavas da licnu inicijativu politickog napredovanja objasnis zeljom za javnim dobrom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:40 25.08.2012

Re: na kraju....

Tu uporno pokusavas da licnu inicijativu politickog napredovanja objasnis zeljom za javnim dobrom.

Mislim da se ti ne bi proslavio kod mog profesora logike iz III gimnazije.
alselone alselone 10:42 25.08.2012

Re: na kraju....

Mislim da se ti ne bi proslavio kod mog profesora logike iz III gimnazije.


Logike ili psihologije?
niccolo niccolo 10:43 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja vec imam licnu inicijativu, rekao sam ti vec jednom, zivim od nje. Ne treba ti nista da mi das. Ja sam birao tvoje da stvore sistem.

Ja ne mogu da budem i politicar da stvaram sistem i murkan da menjam muriju i novinar kad kritikujem novinare. A svi volite na taj nacin da "odgovorite"

Što reče Maksa negde gore, fala što si već ovo pokrio pa ne moram i ja to da pišem...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:46 25.08.2012

Re: na kraju....

Ima jos jedan. Gradjani mu nisu dali legitimitet za ono za sta se namerio pa je hteo da vodi nesto drugo.

Važi. A ima još jedan...Devedesete godine je proveo kao pomoćnik jednog drugog. Sve su radili isto, isto govorili, isto mislili... Jedan od njih danas sedi u Haškom zatvoru za ratne zločince, a drugi je predsednik države.
alselone alselone 10:47 25.08.2012

Re: na kraju....

Govorim o javnom, političkom...


Ok, evo i da prihvatim da ste svi oko Tadica usli u politiku zbog javnog dobrog.
Onda niste pokvareni nego nesposobni.
alselone alselone 10:48 25.08.2012

Re: na kraju....

Važi. A ima još jedan...Devedesete godine je proveo kao pomoćnik jednog drugog. Sve su radili isto, isto govorili, isto mislili... Jedan od njih danas sedi u Haškom zatvoru za ratne zločince, a drugi je predsednik države.


Ima. Njega cenim jos manje.
libkonz libkonz 10:51 25.08.2012

Re: na kraju....

Onda niste pokvareni nego nesposobni.

Pre bih rekao: fascinirani nesposobnim čovekom.
libkonz libkonz 10:51 25.08.2012

Re: na kraju....

dupli komentar
niccolo niccolo 10:56 25.08.2012

Re: na kraju....

Onda niste pokvareni nego nesposobni.

Pre bih rekao: fascinirani nesposobnim čovekom

Ja bih rekao da stvari treba postaviti vrlo jednostavno, skoro kao u sportu - da li su imali dovoljno dobre rezultate -nisu - bajbaj...isto tako treba i sa ovima koji su tek mesec dana na vlasti...
libkonz libkonz 11:00 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja bih rekao da stvari treba postaviti vrlo jednostavno, skoro kao u sportu - da li su imali dovoljno dobre rezultate -nisu - bajbaj...isto tako treba i sa ovima koji su tek mesec dana na vlasti...

Ima jedan u ekipi kog predstavljaju kao da je ekstra igrač. I mnogo mi je drago što na blogu postoji veliki broj ljudi koji se dobro razumeju u ovaj sport i umeju da prepoznaju prevaranta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:08 25.08.2012

Re: na kraju....

I mnogo mi je drago što na blogu postoji veliki broj ljudi koji se dobro razumeju u ovaj sport i umeju da prepoznaju prevaranta.

A šta ako su oni koji se predstavljaju kao neko se razume taj sport - prevaranti?

Pitam to u svetlu današnje vesti da je član Saveta za borbu protiv korupcije osumnjičen za korupciju. Ta vest pokreće važno pitanje: ko kontroliše kontrolore?

A ako su kontrolori nepoznati javnosti, tema je još zanimljivija.
alselone alselone 11:11 25.08.2012

Re: na kraju....

A šta ako su oni koji se predstavljaju kao neko se razume taj sport - prevaranti?


Nisu. Pricamo o navijacima. Oni zele najbolje od svoje reprezentacije. A dobili su nesto kao fudbalska reprezentacija. Lopovi i nesposobnjakovici.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:14 25.08.2012

Re: na kraju....

Nisu. Pricamo o navijacima.

Ima različitih navijača. i ovakvih i onakvih.To je bar poznato.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:17 25.08.2012

Re: na kraju....

Ima. Njega cenim jos manje.


Super. Nego sam se zabrinuo da neko zbunjen, jednog dana, neće umeti da napravi distinkciju između onog ko se "rukovao s ratnim zločincem" i ratnog zločinca. Jer je to, danas, sve malo izokrenuto naopačke.
alselone alselone 11:19 25.08.2012

Re: na kraju....

Ima različitih navijača. i ovakvih i onakvih.To je bar poznato.


Saglasan.

Super. Nego sam se zabrinuo da neko zbunjen, jednog dana, neće umeti da napravi distinkciju između onog ko se "rukovao s ratnim zločincem" i ratnog zločinca. Jer je to, danas sve malo izokrenuto naopačke.


Toma nije ratni zlocinac. Ali i ovde sam saglasan, brzo se zaboravlja i stvari se lako izokrenu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:22 25.08.2012

Re: na kraju....

Toma nije ratni zlocinac.

Naravno. Nego o Šešelju pričamo. A nije ni on dok se ne osudi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:24 25.08.2012

Re: na kraju....

Naravno. Nego o Šešelju pričamo. A nije ni on dok se ne osudi.

A ako se, ne daj bože, to desi, onda bi se to pitanje koje ti pominješ, rukovanja s ratnim zložincem, na nov način aktuelizovalo. Ili misliš da ne bi?
libkonz libkonz 11:29 25.08.2012

Re: na kraju....

Pitam to u svetlu današnje vesti da je član Saveta za borbu protiv korupcije osumnjičen za korupciju. Ta vest pokreće važno pitanje: ko kontroliše kontrolore?

Promene u NVO sektoru su nužne. U Srbiji se sve svodi na poštene i sposobne pojedince, kojih je malo.
Anonimnost na blogu nije prepreka. Prevaranti i agitatori se lako provale. Foliranje na blogu jednostavno ne prolazi.
libkonz libkonz 11:32 25.08.2012

Re: na kraju....

A ako se, ne daj bože, to desi, onda bi se to pitanje, koje ti pominješ, rukovanja s ratnim zložincem, na nov način aktuelizovalo. Ili misliš da ne bi?

Manimo se prošlosti. Da vidimo kako će se pokazati kao predsednik.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:33 25.08.2012

Re: na kraju....

Anonimnost na blogu nije prepreka. Prevaranti i agitatori se lako provale. Foliranje na blogu jednostavno ne prolazi.

Ok. A ko kontroliše nezavisna tela zadužena da kontrolišu državne organe? Ko kontroliše kontrolore?
alselone alselone 11:33 25.08.2012

Re: na kraju....

Ili misliš da ne bi?


Mislim da bi i da će.

Ja, na primer, se nikad ne bih rukovao sa Šešeljugom. A šta će ovde biti - živi bili pa videli.

Ali, razumem da se u politici često moraju činiti stvari koje privatno osoba nikad ne bi uradila. Stvar je momenta.
Ali to nije slučaj kod rukovanja sa Tačijem. Ono je bio čist pokušaj dodvoravanja Amerikancima i Nemcima da bi se naterao SPS na vladu sa DS i produžetak života. Ne javno dobro nego lično.

Kako kažu da je tipična rečenica u stadijumu cenkanja Kübler-Ross modela - "I'll do anything for a few more years.".
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:37 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja, na primer, se nikad ne bih rukovao sa Šešeljugom. A šta će ovde biti - živi bili pa videli.

Ali, razumem da se u politici često moraju činiti stvari koje privatno osoba nikad ne bi uradila. Stvar je momenta.

Ok. Ti se ne bi rukovao sa Šešeljem. Al šta ćemo ako si mu bio zamenik, u sličaju njegove osude? Ona povlači sa sobom neke konsekvence, ili ne? Šta ti misliš?
alarih alarih 11:38 25.08.2012

Re: na kraju....

alselone

Ja ne mogu da budem i politicar da stvaram sistem i murkan da menjam muriju i novinar kad kritikujem novinare. A svi volite na taj nacin da "odgovorite"

Ebg, alselone, moraš, ako hoćeš nešto onda moraš, zašto? Jer

Nebojsa Krstic
Tuđa ruka svrab ne češe.


Ova više puta napisana poslovica u kontekstu u kojem je napisana mi je definitivno hajlajt kako bloga, tako i celokupne ove postizborne groznice.
"Ček', pa vi ste nas birali jer ste očekivali da uradimo to i to, umesto ovog i ovog?! Au, kakav nespora... Ljudi, pa molim vas, o čemu pričate, pa znate da tuđa ruka svrab ne češe! Kako smo mi lepo češali svoj svrab, tako ste trebali i vi svoj, a to što ste vi ispali lenji i neodgovorni nemojte nama da lepite".

Ako, ako.
alselone alselone 11:41 25.08.2012

Re: na kraju....

Al šta ćemo ako si mu bio zamenik, u sličaju njegove osude? Ona povlači sa sobom neke konsekvence, ili ne? Šta ti misliš?


Bemliga, povlaci verovatno. Ako ne pravne ono makar moralne.


Mozemo ovde stati, ja sam prilicno saglasan sa tobom sto se tice radikala i SNS-a, ne moramo duziti jer svakako nije u temi sa blogom.
libkonz libkonz 11:42 25.08.2012

Re: na kraju....

Ok. A ko kontroliše nezavisna tela zadužena da kontrolišu državne organe? Ko kontroliše kontrolore?

To bi trebalo da bude posao suda. Nezavisno i pošteno sudstvo bi moralo da bude osnova svega. A tu ste vi najviše haosa napravili, postavljajući podobne sudije. Kada bi kazna za korumpiranog člana Saveta za borbu protiv korupcije ili sličnog tela bila 10 godina zatvora, pa da vidim ko bi se usudio da bude korumpiran. Mi i dalje živimo u nekoj bajci, gde se po difoltu od ljudi očekuje da budu pošteni. Šta očekivati od države u kome se bivši ministar Davinić slobodno šeta zato što se mahinacije ne mogu dokazati?
Vi ste, Krstiću, napravili haos sa "reformom" sudstva i kontrolom medija. Kad kažem Vi, mislim na Tadića i rukovodstvo DS-a.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:42 25.08.2012

Re: na kraju....

Ova više puta napisana poslovica u kontekstu u kojem je napisana mi je definitivno hajlajt kako bloga, tako i celokupne ove postizborne groznice.

Taj hajlajt se jednostavno nameće. Mi nismo valjali. Ok, zato smo izgubili. Ali ne valjaju ni ovi. Neki misle da su i gori.

I šta ćemo sad?
libkonz libkonz 11:44 25.08.2012

Re: na kraju....

Al šta ćemo ako si mu bio zamenik, u sličaju njegove osude? Ona povlači sa sobom neke konsekvence, ili ne? Šta ti misliš?

A šta ćemo ako se jednog dana osude Dulić, Petrović ili neko treći? Povlači li to za sobom Tadićevu ili Cvetkovićevu odgovornost?
alselone alselone 11:44 25.08.2012

Re: na kraju....

I šta ćemo sad?


pitanje od milion dolara. vas jednostavno normalan covek vise nije mogao da trpi a ove niko normalan nije zeleo.
alselone alselone 11:45 25.08.2012

Re: na kraju....

libkonz

A šta ćemo ako se jednog dana osude Dulić, Petrović ili neko treći? Povlači li to za sobom Tadićevu ili Cvetkovićevu odgovornost?


Bravo. Upravo tako Lib.
libkonz libkonz 11:46 25.08.2012

Re: na kraju....

Taj hajlajt se jednostavno nameće. Mi nismo valjali. Ok, zato smo izgubili. Ali ne valjaju ni ovi. Neki misle da su i gori.

I šta ćemo sad?

Kralja!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:53 25.08.2012

Re: na kraju....

Bemliga, povlaci verovatno. Ako ne pravne ono makar moralne.

Mozemo ovde stati, ja sam prilicno saglasan sa tobom sto se tice radikala i SNS-a, ne moramo duziti jer svakako nije u temi sa blogom.

Jeste u temi je. Jer se posledice ove dileme itekako prelivaju na vlast.
To pitanje, pritom, nema nikakve veze s mojim stavom prema radikalima. Niti s tvojim.

Voleo bih da mi ti, kao vispren čovek kažeš, ima li to, po tvom mišljenju, pravne, političke, ili moralne posledice.

Jer, ne mogu da te angažujem za svog shadow writtera, na lepe oči. Moraš da mi daš svoje viđenje dileme vezane za Šešeljevu eventualnu osudu.
niccolo niccolo 11:56 25.08.2012

Re: na kraju....

Ali ne valjaju ni ovi

Kad smo pre došli do ovog zaključka, ova ekipa je tek mesec dana tu u tom sastavu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:58 25.08.2012

Re: na kraju....

A šta ćemo ako se jednog dana osude Dulić, Petrović ili neko treći? Povlači li to za sobom Tadićevu ili Cvetkovićevu odgovornost?

U najmanju ruku političku, da.
Mada, je Tadić, u političkom smislu, tu odgovornost već poneo i kažnjen je upravo zbog rada/nerada drugih.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:59 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja, na primer, se nikad ne bih rukovao sa Šešeljugom. A šta će ovde biti - živi bili pa videli.

Ali, razumem da se u politici često moraju činiti stvari koje privatno osoba nikad ne bi uradila. Stvar je momenta.

Ok. Ti se ne bi rukovao sa Šešeljem. Al šta ćemo ako si mu bio zamenik, u slučaju njegove osude? Ona povlači sa sobom neke konsekvence, ili ne? Šta ti misliš?

dragan7557 dragan7557 11:59 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.

Baj d vej, Vučić, koliko se ja razumem u rezultate izbora, nikog nije pobedio. Dapače, katastrofalno je izgubio od Đilasa. Jel tako, tako je.

Pošto mu građani nisu dali legitimitet ni da vodi grad, on ti sad vodi zemlju.

Dakle odgovor se nameće sam od sebe:

glavni gubitnik su građani.

cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:01 25.08.2012

Re: na kraju....

glavni gubitnik su građani.

Kao i nebrojeno puta do sada - u pravu si. Cerski.
reanimator reanimator 12:04 25.08.2012

Re: na kraju....

Taj hajlajt se jednostavno nameće. Mi nismo valjali. Ok, zato smo izgubili. Ali ne valjaju ni ovi. Neki misle da su i gori.
I šta ćemo sad?

Naravno da su gori. Niko vas nije iskulirao na poslednjim izborima zato što ste gori od Vučića, nego zato što ste se pokazali nesposobnim da Vučića, Dačića i ostatak šljama iz devedesetih pošaljete u zatvor i političku istoriju. To ne da vam nije palo na pamet, nego ste od starta krenuli da ih revitalzujete, počevši od Čovića, preko Baneta Ivkovića, pa do odurnog lizanja sa Dačićem.
libkonz libkonz 12:05 25.08.2012

Re: na kraju....

kažnjen je upravo zbog rada/nerada drugih.

A, ne!
Tadić je kažnjen zbog svog rada/nerada! Ako ti na mesto predsednika vlade postaviš fikus, zato što želiš ti da rukovodiš vladom, tolerišeš lopovluk u svojoj stranci zato što ti lopovi titraju, zato što misliš da si najpametniji pa hoćeš da rešavaš i probleme sudstva, a posle posle tebe ostane pustoš, onda je odgovornost tvoja. Ni robija tu ne bi bila nepravedna.
reanimator reanimator 12:08 25.08.2012

Re: na kraju....

Ako ti na mesto predsednika vlade postaviš fikus

Daleko je taj od fikusa..
libkonz libkonz 12:08 25.08.2012

Re: na kraju....

a ovo pustošenje bi se nastavilo da ste uspeli da formirate vladu. Ponosan sam što sam svojim glasom doprineo vašem padu sa vlasti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:11 25.08.2012

Re: na kraju....

a ovo pustošenje bi se nastavilo da ste uspeli da formirate vladu. Ponosan sam što sam svojim glasom doprineo vašem padu sa vlasti.

Izvanredno, pošto će "to pustošenje" sad da se zaustavi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:12 25.08.2012

Re: na kraju....

Naravno da su gori. Niko vas nije iskulirao na poslednjim izborima zato što ste gori od Vučića, nego zato što ste se pokazali nesposobnim da Vučića, Dačića i ostatak šljama iz devedesetih pošaljete u zatvor i političku istoriju.

To smo apsolvirali. Nego šta dalje?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:13 25.08.2012

Re: na kraju....

Voleo bih da mi ti, kao vispren čovek kažeš, ima li to, po tvom mišljenju, pravne, političke, ili moralne posledice.

Alselone, nemoj sad da zabaguješ!
alselone alselone 12:14 25.08.2012

Re: na kraju....

Voleo bih da mi ti, kao vispren čovek kažeš, ima li to, po tvom mišljenju, pravne, političke, ili moralne posledice.


Pravne, zavisi od presude.
Politicke i moralne ima, kolike, takodje zavisi od presude.
reanimator reanimator 12:15 25.08.2012

Re: na kraju....

To smo apsolvirali. Nego šta dalje?

Ništa, svi zajedno čekamo da se pojavi neko sposoban. Ili to, ili ovo što ti predlažeš...da se mi gradjani organizujemo, zasučemo rukave i krenemo da rešavamo stvar masovnim ulaskom sposobnih u institucije sistema, gde nas raširenih ruku čekate vi iz političkih partija, spremni da nam ustupite mesto i pružite svaku vrstu pomoći u menjanju društva.
alselone alselone 12:15 25.08.2012

Re: na kraju....

Mada, je Tadić, u političkom smislu, tu odgovornost već poneo i kažnjen je upravo zbog rada/nerada drugih.


Politicku. A pravnu i moralnu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:20 25.08.2012

Re: na kraju....

Ništa, svi zajedno čekamo da se pojavi neko sposoban. Ili to, ili ovo što ti predlažeš...da se mi gradjani organizujemo, zasučemo rukave i krenemo da rešavamo stvar masovnim ulaskom sposobnih u institucije sistema, gde nas raširenih ruku čekate vi iz političkih partija, spremni da nam ustupite mesto i pružite svaku vrstu pomoći u menjanju društva.

Nije to dobro razmišljanje. Ni ove koji su sad po strankama niko nije dočekivao raširenih ruku.
A čekanje da nešto padne s neba, takođe je malo... bez veze.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:23 25.08.2012

Re: na kraju....

Politicku. A pravnu i moralnu?

Pravnu odgovornost određuje sud. Pošto će sad sud, napokon biti slobodan i pošten, za to nema bojazni.
Moralnu, ocenjuje javnost, crkva...intelektualci. Mislim, u sredinama, gde javnost postoji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:26 25.08.2012

Re: na kraju....

Pravne, zavisi od presude.
Politicke i moralne ima, kolike, takodje zavisi od presude.

Labav ti je nešto ovaj zaključak. Nejasan i nedorečen. Da zaista imam nejasnoću oko toga, ne bi mi mnogo pomogao.
alselone alselone 12:28 25.08.2012

Re: na kraju....

Moralnu, ocenjuje javnost, crkva...intelektualci. Mislim, u sredinama, gde javnost postoji.


Ti kao intelektualac da li osecas moralnu odgovornost zbog Dulica?

Da li mislis da bi trebalo ispitati i pravnu odgovornost vrha DS-a zbog svega sto je on radio.

Sad odo na Strand, nisam tu, al nisam ni zabagovan.
reanimator reanimator 12:40 25.08.2012

Re: na kraju....

Nije to dobro razmišljanje. Ni ove koji su sad po strankama niko nije dočekivao raširenih ruku.
A čekanje da nešto padne s neba, takođe je malo... bez veze.

Ko priča o strankama? Pričam o institucijama sistema. Ti to poistovećuješ sa političkim partijama i evo, upućuješ me da je to jedini put. I baš zato što kolektivno tako razmišljate, zato imamo srednjoškolca predsednika i zato smo imali ortopeda koji se bavi rudarstvom i zato nemamo paypal i zato je sve tako kako jeste. I ti nas mrtav ladan zoveš da se u to uključimo i maltene nas kriviš što nam se to ne svidja? Jbg, glupo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:45 25.08.2012

Re: na kraju....

Ti kao intelektualac da li osecas moralnu odgovornost zbog Dulica?

Nisam dovoljno veliki intelektualac da bih se razumeo u cene onih sajtova za koje ga najviše optužuju. Meni kao građaninu to deluje mnogo i mislim da nije smeo to da radi. Čak i da mi, nekim čudom, objasni da je sve to u skladu sa tržišnim cenama, rekao bih mu da ne radi, jer smo mi siromašna zemlja.
Takođe, znam da je za vreme svog rada u ministarstvu stao na žulj nekim moćnicima koji su imali ozbiljan interes da ga satanizuju i provlače kroz blato. Pa bih i to uzeo u obzir.

Da li mislis da bi trebalo ispitati i pravnu odgovornost vrha DS-a zbog svega sto je on radio?

Trebalo bi ispitati pravnu odgovornost svakog za koga se posumnja da je nešto radio protiv zakona, bez obzira da li je taj u vrhu DS-a, ili SNS-a.

Sad odo na Strand, nisam tu, al nisam ni zabagovan.

Ajd ćao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:47 25.08.2012

Re: na kraju....

Ko priča o strankama? Pričam o institucijama sistema.

Ok, to je nesporazum. Ti misliš na zaposlene u državnim institucijama, a ja o političarima.

savamala savamala 13:09 25.08.2012

Re: na kraju....

akođe, znam da je za vreme svog rada u ministarstvu stao na žulj nekim moćnicima koji su imali ozbiljan interes da ga satanizuju i provlače kroz blato. Pa bih i to uzeo u obzir.


Дулић је лопов и ту ваљда нико више нема дилема. Цела екипа коју је окупио око себе је обичан скуп лопова.
Међутим, није то најгоре што је Дулић урадио. Једним документом који је он потписао укинуо је читав један закон и омогућио да готово без контроле, а и без претходно урађене анализе, свако може да држи опасан отпад где хоће. Омогућио је да неко може да складишти у вашој улици, поред места где вам се играју деца, осиромашен уранијум или неки други отров, а да ви немате појма о томе. Ако ово није злочин, ја не знам шта је онда.
arianna arianna 13:21 25.08.2012

Re: na kraju....

Ok, to je nesporazum. Ti misliš na zaposlene u državnim institucijama, a ja o političarima.


Pitanje

Kako recimo neko ko ne živi u Bg-u, ima završen fakultet, hoće nešto da radi i član je stranke, da se uključi u politiku, a da to ne bude lepljenje plakata pred izbore

>>>>postoji li neki put ili možda prečica?


freehand freehand 13:23 25.08.2012

Re: na kraju....

Mislim da je Srbiji potrebno jačanje NVO sektora, koji je sada rezervisan mahom za frustrirane lezbejke.
Bez jakog NVO sektora nema ni unapređenja ovog društva.

Potpuno ispravno.
Sledstveno tome, što ne uđeš u neku NVO, ili sa svojim novim drugarima osnuješ neku? Recimo, pošto niste frustrirane lezbejke, da se zovete "Zadovoljene srpske domaćice"?
I da se borite svim silama za ljudska prava na putu evropskih integracija?

maksa83 maksa83 13:25 25.08.2012

Re: na kraju....

reanimator
To smo apsolvirali. Nego šta dalje?

Ništa, svi zajedno čekamo da se pojavi neko sposoban. Ili to, ili ovo što ti predlažeš...da se mi gradjani organizujemo, zasučemo rukave i krenemo da rešavamo stvar masovnim ulaskom sposobnih u institucije sistema, gde nas raširenih ruku čekate vi iz političkih partija, spremni da nam ustupite mesto i pružite svaku vrstu pomoći u menjanju društva.

20 min.
milisav68 milisav68 13:26 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Moguće je da je on šonja, Milisave68, ali on izađe, predstavi se, i kaže šta ima. Pa ko ima primedbi, izvolte...

Pa ja jesam Milisav (rodjen `68), jel treba možda broj lične karte?

I nisam rekao da je Nebojša Krstić šonja, već je Nebojša Krstić tako opisao Aleksandra Vučića (a i kolegu blogera alselonea).

A ja sam samo konstatovao da je neprimereno omalovažavati protivnika od koga si izgubio.


milisav68 milisav68 13:32 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Pošto mu građani nisu dali legitimitet ni da vodi grad, on ti sad vodi zemlju.


Otkad je Vučić premijer?
freehand freehand 13:35 25.08.2012

Re: na kraju....

libkonz
Pitam to u svetlu današnje vesti da je član Saveta za borbu protiv korupcije osumnjičen za korupciju. Ta vest pokreće važno pitanje: ko kontroliše kontrolore?

Promene u NVO sektoru su nužne. U Srbiji se sve svodi na poštene i sposobne pojedince, kojih je malo.
Anonimnost na blogu nije prepreka. Prevaranti i agitatori se lako provale. Foliranje na blogu jednostavno ne prolazi.

Kakve veze imaju NVO sa Agencijom za borbu protiv korupcije?
Ako se sve svodi na poštene i sposobne pojedince - čitav blog Krstić insisitra da se takvi uključe u politiku i naprave Utopiju. ali se ti ne slažeš sa njim, da bi eto - napisao ovako nešto?!
Što se agitatora tiče...
Šta fali agitatorima?
freehand freehand 13:38 25.08.2012

Re: na kraju....

alselone
Govorim o javnom, političkom...


Ok, evo i da prihvatim da ste svi oko Tadica usli u politiku zbog javnog dobrog.
Onda niste pokvareni nego nesposobni.

Ček, ček... Kako ono ide onaj petostepeni redosled koji malo-malo pa pominješ?
freehand freehand 13:40 25.08.2012

Re: na kraju....

libkonz
A ako se, ne daj bože, to desi, onda bi se to pitanje, koje ti pominješ, rukovanja s ratnim zložincem, na nov način aktuelizovalo. Ili misliš da ne bi?

Manimo se prošlosti. Da vidimo kako će se pokazati kao predsednik.


Jel samo kod Nikolića ili uopšte, da se manemo prošlosti?
maksa83 maksa83 13:43 25.08.2012

Re: na kraju....

Šta fali agitatorima?

Cerebralni korteks koji su dali nekom drugom na korišćenje.
Gospodja Klara Gospodja Klara 13:52 25.08.2012

Re: na kraju....

Ako se sve svodi na poštene i sposobne pojedince - čitav blog Krstić insisitra da se takvi uključe u politiku i naprave Utopiju


:))))))))
Mene ovo bacilo na pod, Free, hvala!

(Za autora N.K. bih u neku ruku imala razumevanja ukoliko je ovaj tekst napisao pomislivši: ''Yebo tetris, imam bolju ideju''.)
reanimator reanimator 13:56 25.08.2012

Re: na kraju....

20 min.

Uhvatio sam zalet...reci maloj da najavi odmor na poslu
freehand freehand 14:12 25.08.2012

Re: na kraju....

:))))))))
Mene ovo bacilo na pod, Free, hvala!

Koji tačno deo, Klaro?
Mene, recimo, bacaju na pod piruete, akslovi, bidermajeri i rihthofeni koji se ovuda izvode, a na Olimpijadi nas nigde nema ni u fiskulturi ni u umetničkom saltomortalisanju!

maksa83
Šta fali agitatorima?

Cerebralni korteks koji su dali nekom drugom na korišćenje.

Pitanje je bilo upućeno Libu.
Sa sasvim konkretnim podtekstom.
maksa83 maksa83 14:15 25.08.2012

Re: na kraju....

Pitanje je bilo upućeno Libu.

Pa dobro sad, nemoj biti analan. Zamisli da se svako svaki put tako uzruja kad nešto pita Krstića a odgovori neko sasvim drugi. Npr. ti.
reanimator reanimator 14:18 25.08.2012

Re: na kraju....

Ok, to je nesporazum. Ti misliš na zaposlene u državnim institucijama, a ja o političarima

Da..mislim na držaavne institucije i privredu. To je valjda tema tvog apela da se svi uključimo.
freehand freehand 14:22 25.08.2012

Re: na kraju....

maksa83
Pitanje je bilo upućeno Libu.

Pa dobro sad, nemoj biti analan. Zamisli da se svako svaki put tako uzruja kad nešto pita Krstića a odgovori neko sasvim drugi. Npr. ti.

I ja više volim kad si ti pristojan, no nek te to ne ometa u duhovitosti.
Mislim: Lib se obraća Krstiću, ja se obraćam Libu, ti se obraćaš meni - gde je kraj tom krugu? Samo nek je analno, kako ti kažeš, i nek je veselo.

A i ta agitacija - šta je tu loše?


maksa83 maksa83 14:25 25.08.2012

Re: na kraju....

I ja više volim kad si ti pristojan, no nek te to ne ometa u duhovitosti.
Mislim: Lib se obraća Krstiću, ja se obraćam Libu, ti se obraćaš meni - gde je kraj tom krugu? Samo nek je analno, kako ti kažeš, i nek je veselo.

Urban dictionary, da bude urbano: anal retentive


Npr. da ilustrujem, to je kad neko okači link koji ne radi, pa ga neko ispravi:

Ovo si hteo da kažeš: agitacija
freehand freehand 14:29 25.08.2012

Re: na kraju....

maksa83
I ja više volim kad si ti pristojan, no nek te to ne ometa u duhovitosti.
Mislim: Lib se obraća Krstiću, ja se obraćam Libu, ti se obraćaš meni - gde je kraj tom krugu? Samo nek je analno, kako ti kažeš, i nek je veselo.

Urban dictionary, da bude urbano: anal retentive



P.S. Hvala, upravo.
A ne znam zašto se to dešava, verovatno dva otvorena taba u brauzeru, šta li.
Enivej - ispravio sam.
niccolo niccolo 15:11 25.08.2012

Re: na kraju....

Takođe, znam da je za vreme svog rada u ministarstvu stao na žulj nekim moćnicima koji su imali ozbiljan interes da ga satanizuju i provlače kroz blato.

Imaju li ti moćnici neko ime koje bi moglo da se podeli ovde na blogu ili će, kao i u Dalijevom slučaju negde gore, ostati neka NN lica iz mase?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:20 25.08.2012

Re: na kraju....

Za autora N.K. bih u neku ruku imala razumevanja ukoliko je ovaj tekst napisao pomislivši: ''Yebo tetris, imam bolju ideju''.)

Iskeno govoreći, hteo sam da vidim da li će barem jedan od 826 komentara, sadržati neku dobru ideju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:21 25.08.2012

Re: na kraju....

maju li ti moćnici neko ime koje bi moglo da se podeli ovde na blogu ili će, kao i u Dalijevom slučaju negde gore, ostati neka NN lica iz mase?

Imaš li ti dečko ime?
niccolo niccolo 15:23 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
maju li ti moćnici neko ime koje bi moglo da se podeli ovde na blogu ili će, kao i u Dalijevom slučaju negde gore, ostati neka NN lica iz mase?

Imaš li ti dečko ime?

Imam, zašto pitaš?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:26 25.08.2012

Re: na kraju....

libkonz
Pitam to u svetlu današnje vesti da je član Saveta za borbu protiv korupcije osumnjičen za korupciju. Ta vest pokreće važno pitanje: ko kontroliše kontrolore?

Promene u NVO sektoru su nužne. U Srbiji se sve svodi na poštene i sposobne pojedince, kojih je malo.

Misliš da nezavisna državna tela, koja bi trebalo da kontrolišu rad državnih institucija, treba da kontrolišu NVO-i? A ko će da kontroliše NVO-e?
Sposobni i pošteni pojedinci?
Koji se biraju na konkursu za sposobne i poštene?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:27 25.08.2012

Re: na kraju....

Imam, zašto pitaš?

Pa imaju i oni, što ti pitaš?
niccolo niccolo 15:31 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
Imam, zašto pitaš?

Pa imaju i oni, što ti pitaš?

Vrlo sam jasno pitao da li možemo da ih saznamo ili će protiv vas iz dsa stalno da se bore neki neimenovani moćnici koji vam kvare sreću, inače biste vi sve super uradili u državi, ali eto bili neki moćnici, koji su toliko moćni da čak ni ime ne sme da im se izgovori, pa su oni sprečili...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:39 25.08.2012

Re: na kraju....

Vrlo sam jasno pitao

Aaaa!

A ja sam izrazio čuđenje kako oni koji kriju svoje vole da čuju tuđe. Ime.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:42 25.08.2012

Re: na kraju....

Pošto mu građani nisu dali legitimitet ni da vodi grad, on ti sad vodi zemlju.

Otkad je Vučić premijer?

Pa i prvi potpredsednik vlade vodi zemlju. I Vlada u celini. Sve skupa s predsednikom. I Skupština takođe....Tako da Milisave, u tom smislu i Nevena Modelsica sad vodi zemlju.
niccolo niccolo 15:45 25.08.2012

Re: na kraju....

A ja sam izrazio čuđenje kako oni koji kriju svoje vole da čuju tuđe. Ime.

Pa moje ime imaš u nicku...ja sam zaista Nikola. Da li sada možemo da saznamo imena tih moćnika od kojih prepodobni ministar OlaDula nije mogao da obavlja svoj posao?
milisav68 milisav68 15:54 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Pa i prvi potpredsednik vlade vodi zemlju. I Vlada u celini. Sve skupa s predsednikom. I Skupština takođe....Tako da Milisave, u tom smislu i Nevena Modelsica sad vodi zemlju.

Da bre, sve je stalo samo deca rastu.
maksa83 maksa83 15:54 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
Za autora N.K. bih u neku ruku imala razumevanja ukoliko je ovaj tekst napisao pomislivši: ''Yebo tetris, imam bolju ideju''.)

Iskeno govoreći, hteo sam da vidim da li će barem jedan od 826 komentara, sadržati neku dobru ideju.

Ovde ima dž. tetris: http://www.freetetris.org/.

Ja sam Milan M. Maksimović. Aj sad ti reci koga je to nagazio prečasni Dulić pa je država morala baš od njegove firme da kupuje računare.

Eto recimo, ja mislim da je - za DS - a i nas - jako dobro da se saznaju imena tih gadnih likova koje su DS ministri gazili i zbog toga postradali. Ova prva ideja je dž., sve ostalo će biti duplo skuplje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:01 25.08.2012

Re: na kraju....

Milisav68
I nisam rekao da je Nebojša Krstić šonja, već je Nebojša Krstić tako opisao Aleksandra Vučića (a i kolegu blogera alselonea).


Ne bre Milisave, ti si rekao:
Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.

A ja upravo branim Vučića, sledećim rečima, (ima to malo iznad, možeš da proveriš):

Moguće je da je on šonja, Milisave68, ali on izađe, predstavi se, i kaže šta ima. Pa ko ima primedbi, izvolte...


Razumeš?

Nije lepo izvrtati, Milisave68.

arianna arianna 16:03 25.08.2012

Re: na kraju....

Ova prva ideja je dž., sve ostalo će biti duplo skuplje.


dzabe pitaš, vidiš da smo na ignore




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:19 25.08.2012

Re: na kraju....

Ja sam Milan M. Maksimović.

Hvala, nije potrebno.

Anonimnost pojedinca postaje problem samo ukoliko on, tako anoniman, optužuje nekoga, kleveće i vređa. U svim ostalim slučajevima je nebitna.

Što se imena tiče, kada bih imao saznanja o konkretnim imenima osoba koje su prekršile zakon otišao bih u nadležnu instituciju i prijavio ih, jer tako nalaže zakon. Ne bih to radio na blogu.

Što se tiće situacije čiju sam mogućnost pomenuo, da neki moćnici nekoga provlače kroz medijsko blato jerbo im to tako odgovara, ovako stoje stvari an ženeral...Pojedini moćnici svakodnevno provlače nekoga kroz medijsko blato. Postoje listovi koji često (hm...) bivaju zloupotrebljavani u tu svrhu.

Zašto novinarska udruženja ćute, ne znam. A ona bi valjda prva trebalo da reaguju, jer to baca ljagu na novinarsku profesiju kao takvu.

Ali ja nisam novinar. Ako bih ja nešto o tome pričao, optužili bi me da sam protiv slobode štampe. A to nikako ne bi odgovaralo istini.

Možda da pitamo Filipa?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:21 25.08.2012

Re: na kraju....

Pitanje

Kako recimo neko ko ne živi u Bg-u, ima završen fakultet, hoće nešto da radi i član je stranke, da se uključi u politiku, a da to ne bude lepljenje plakata pred izbore

Ne znam...Mada, drug Tito npr, nije bio iz Beograda, nego iz Kumrovca, pa se nekako snašao...A, da...on nije imao završen fakultet.
milisav68 milisav68 16:21 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
Milisav68
I nisam rekao da je Nebojša Krstić šonja, već je Nebojša Krstić tako opisao Aleksandra Vučića (a i kolegu blogera alselonea).


Ne bre Milisave, ti si rekao:
Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.

A ja upravo branim Vučića, sledećim rečima, (ima to malo iznad, možeš da proveriš):

Moguće je da je on šonja, Milisave68, ali on izađe, predstavi se, i kaže šta ima. Pa ko ima primedbi, izvolte...


Razumeš?

Nije lepo izvrtati, Milisave68.


Ne izvrćem, odavde je počelo...
Ovo me podseća na Vučićev stil. On se tako, dok je bio opozicija, razmeće, izvrće i munta, a kad mu neko podvikne, počne da kuka kako je ugrožren i obespravljen. To mi uvek bilo otužno, kao prizor.

...je rekao ko?
...i znači da je Vučić šta?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:35 25.08.2012

Re: na kraju....

je rekao ko?
...i znači da je Vučić šta?

E to sam rekao ja! I to znači...hm, ne bih rekao šonja, više je nekako...nesimpatičan. Mada je, sad kao vlast, mnogima ovde daleko simpatičniji.
Gospodja Klara Gospodja Klara 16:52 25.08.2012

Re: na kraju....

Iskeno govoreći, hteo sam da vidim da li će barem jedan od 826 komentara, sadržati neku dobru ideju.


Nisam načisto sa tim koji ti je daprostiš motiv? Prvo pomislim - provokacija iz zabave, pa onda - možda čoveku nedostaju te... ideje? Sad, neko će pomisliti da nas, nefokusirane i bezimene, želiš da mobilišeš za nekakvu smislenu akciju... (smajli ''jebotepatojeto!'')

Evo plana: ti praviš varku telom, i dok Đilas gubi trku sastavljajući otvorena pisma, izdvajaš iz DS, mi te podržimo (istina je da nismo za zajebanciju, ovde se mota sva sila neverovatnih likova, od onih sa fantomkama koji bi mogli da izvedu tihi državni udar (otvorenim pismom), do sleepera koji po svetu samo čekaju da ih aktiviramo da krenu u otvoreno lobiranje - u međuvremenu rekreativno miluju pume ili se kamufliraju na neki drugi način; nekoliko blogerki iz reda ovih zadovoljenih domaćica bi izlustriralo ceo politički establišment dok si rek'o ''pivo'', a posle mogu da se transformišu u neku vrstu tvoje lične garde (iz koje bi posle nastao ''Red Krstićevih Grudobrana'' - ne mogu da se zaustavim)... a posle - skaj iz d limit.

Haj'mo drugari: brainstorming.

(Bez nepotrebnih surovosti ako može, vrućina je.)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana