Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dr M Dr M 20:54 22.08.2012

Prvi red


Ja samo da zauzmem mesto.

Možete poĆeti..
registry_machine registry_machine 09:14 23.08.2012

Re: Prvi red

Hteo bih samo da izrazim divljenje spindoktorskom umecu ultranadarenog Nebojse Krstica.
Ovaj blog je pravi i skolski primer spinovanja javnog mnjenja.

Serijom blogova megatalentovani Krstic otupljuje ostricu napada na svog poslodavca, razvodnjavajuci raspravu u kojoj je gotovo svaki ucesnik dokazao odgovornost njegovog poslodavca za katastrofalno upravljanje politickom strankom.

Porazavajuca je cinjenica da Krstic i njegov poslodavac veruju da ce uticanjem na javno mnjenje prevazici postojece stanje, dok istovremeno izbegavaju bilo kakvu vrstu odgovornosti.
Ako se uzme u obzir da je nalogodavac gospodina Krstica predvodnik progresivnih demokratskih snaga, onda sa zaljenjem moze da se konstatuje cinjenica da je Srbija jos uvek daleko od stanja uredjene i razvijene demokratske drzave.
radissha radissha 11:18 23.08.2012

Re: Prvi red

Bez ljutnje ..! Čovek samo vrlo profesionalno i dosledno radi svoj posao - za to je plaćan , predpostavljam ! E sad..., to što ga je tako radio da mu je poslodavac puko po svim šavovima , to je već druga tema , koju bi neko koga ne mrzi i ima vremena , mogao da stavi na blog tapet !
stopalo stopalo 07:58 24.08.2012

Re: Prvi red

registry_machine

Ovaj blog je pravi i skolski primer spinovanja javnog mnjenja.


nije da se ne slazem

registry_machine

Serijom blogova megatalentovani Krstic otupljuje ostricu napada na svog poslodavca,


ali mi se cini da je malo precenjen uticaj ovog (a i bilo kog drugog) bloga
laziiprevare laziiprevare 15:12 24.08.2012

Re: Prvi red

ali mi se cini da je malo precenjen uticaj ovog (a i bilo kog drugog) bloga

Dole tvrdo, gore visoko



Pomenuo sam kupaće gaće i sad moram da objašnjavam da nisam mislio ni na Borisa Tadića, ni na Milana Markovića, ni na nekog trećeg već da sam samo želeo da poručim da treba manje da se odmaramo, a više da radimo
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 20:54 22.08.2012

Auuuu ...

al ih je isprozivao. Ovo "otvoreno pismo" je blog ko partijski sastanak.

Znao sam da će Krle da im opali jednu vaspitnu, po turu.
princi princi 12:06 23.08.2012

Ne, Krle, ali bez

svake zajebancije: iz svih tvojih pisanija isijava takva neka dečja naivnost i proizvoljnost da se niko sad ne čudi zašto ste pukli na izborima. Vama je sve u magli: treba da se uradi (šta?), pozivi na akciju (kakvu?), vi ste se, izgleda, sve vreme igrali države i politike, a sve živeći u uverenju da rešavate neke važne probleme. Onako, čisti amaterizam. Bunch of amateurs, to ste vi. To možda pali u muzici, poeziji, basketu ali kad na red dođu ozbiljni problemi, slabo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:27 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Onako, čisti amaterizam. Bunch of amateurs, to ste vi. To možda pali u muzici, poeziji, basketu ali kad na red dođu ozbiljni problemi, slabo.

Oво је суштина. Мада, мислим да часни Крстић ту није од велике кривице. Оно што је он гурао -- спољна и регионална и унутрашња политика, идеолошки концепт (?!) -- то и није лоше испало.

У оном инжињерском делу, којим се води држава -- економија, привреда, инфраструктура, наводњавање -- они су се показали сасвим, савим непособни. Такав какав је Цветковић био премијер могао је да буде, сигуран сам, и твој старији син, одскора студент, а вероватно и мој, одскора средњошколац. На жалост, проблем је што се може десити да и Максини синови-полетарци, који још у школу нису кренули, не би били лошији премијери од Цветковића.

Ево, сасвим одговорно да наведем: бесрамни је идиот свако ко државу за четири године свог мандата задужи 5,7 милијарди евра а те паре протраћи. И-д-и-о-т. И да се разумемо, да не испадне неког да вређам: ничије име нисам споменуо.

Свуда је беда. Србија је олупана и сиромашна. Ми смо рупа на дну те европске каце у коју су све народе и силом погурали. А верујем да смо могли да будемо више од тога.
alselone alselone 12:29 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Ево, сасвим одговорно да наведем: бесррамни је идиот свако ко државу за четири године свог мандата задужи 5,7 милијарди евра, а те паре протраћи. И-д-и-о-т. И да се разумемо, да не испадне неког да вређам: ничије име нисам споменуо.


alselone alselone 12:31 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

У оном инжињерском делу, којим се води држава -- економија, привреда, инфраструктура, наводњавање -- они су се показали сасвим, савим непособни. Такав какав је Цветковић био премијер могао је да буде, сигуран сам, и твој старији син, одскора студент, а вероватно и мој, одскора средњошколац. На жалост, проблем је што се може десити да и Максини синови-полетарци, који још у школу нису кренули, не би били лошији премијери од Цветковића.


Imam ja jednog od godinu ipo, odlican kadar za ministra. Ide po kuci i pravi sranja, kad ne krade stvari od mame i tate iz torbe onda sedi i gleda crtace ili place - to je i Dulic radio.
natasavb natasavb 13:20 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Ево, сасвим одговорно да наведем: бесррамни је идиот свако ко државу за четири године свог мандата задужи 5,7 милијарди евра, а те паре протраћи. И-д-и-о-т. И да се разумемо, да не испадне неког да вређам: ничије име нисам споменуо.

Свуда је беда. Србија је олупана и сиромашна. Ми смо рупа на дну те европске каце у коју су све народе и силом погурали. А верујем да смо могли да будемо више од тога.


A za to ste krivi, kako sinoc rece, ti i Princi, a i svi mi ostali?

Nece biti.
E sad, mozda ste vas dvojica i bili u prilici da nesto ucinite, a niste, ali ocekivati da svako ko nije uzeo aktivno ucesce u politckom zivotu zemlje bude kriv sto je situacija ovakva kakva jeste je , blago receno, preterano.

Ja sam, valjda naivno, verovala da svoju zemlju menjam tako sto se ponasam, a i svoju decu vaspitavam da budu vredni, kulturni, ne cekaju da drugi cine za njih, vec sami rade ono sto mogu da bi popravli i sebi i drugima kvalitet zivota. Mislila sam da je biti uzoran gradjanin (a pod tim mislim na sve, od onih najprizmenijih stvari kao sto je bacanje smeca u kantu, placanje karte za prevoz, pa do placanja svih ostalih racuna i poreza) dovoljno.
Od njih, tih koji su se aktivno bavili politikom, i ovih koji se jos uvek bave, sam samo ocekivala da im sitni, sopstveni interesi, ne budu jedini i motiv i cilj za to sto rade.
Da barem malo misle na buducnost i Maksine i Alsove i moje dece.

I ne, ne mislim da se nasi politicari razlikuju mnogo od svih ostalih,
(o politicarima generalno nemam bas visoko misljenje) samo u nekim drugim, malo civilizovanijim drustvima od naseg, postoje granice do kojih mogu da idu, a koje su regulisane zakonima.
Kako doci i kod nas na taj nivo, ne znam.
Mi se stalno vrtimo u krug iz kojeg iskreno receno, tesko nazirem izlaz.
Da bi se pojavio taj izlaz, treba na nasoj politckoj sceni ne samo da se pojavi neko ko je spreman i sposoban da povuce valjane istorijske poteze za ovu drzavu i narod, vec i da taj neko uspe da opstane medju svim ovim spremin da se nagode sa tajkunima, kriminalcima, olosem svake vrste, a radi sopstvenih interesa i pohlepe.




princi princi 13:25 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Ево, сасвим одговорно да наведем: бесррамни је идиот свако ко државу за четири године свог мандата задужи 5,7 милијарди евра а те паре протраћи. И-д-и-о-т. И да се разумемо, да не испадне неког да вређам: ничије име нисам споменуо.

Свуда је беда. Србија је олупана и сиромашна. Ми смо рупа на дну те европске каце у коју су све народе и силом погурали. А верујем да смо могли да будемо више од тога.

Da, taj Cvetković, da ima i trunke savesti, trebalo je da da ostavku pre 3 godine, da kaže: "E, ljudi, ne umem ja ovo, kriza je velika, nađite nekog drugog." Da ima savesti, sad bi harakiri trebalo da izvrši. A on se pre neki dan smeška po novinama, predaje dužnost Dačiću i kaže: "Idem da se bavim biznisom." Kojim crnim biznisom? Tadićeva greška i kiks je u tome što na vreme nije video kakvog majmuna je postavio za premijera.

Uostalom i Đinđić je za ministra policije odmah posle 5. oktobra postavio Duška Mihajlovića, okružio se nekom boranijom od ljudi (Kolesar, Čeda Jovanović), to mu je na kraju i došlo glave.

Amaterizam i voluntarizam, akcijaštvo je jedna konstanta DS-a kroz sve ove godine. Mislim, koja ozbiljna stranka može sebi da dozvoli onog tetreba Živkovića kao predsednika ili potpredsednika stranke (bez obzira na njegovo poznavanje kafanskih stolnjaka po niškim kafanama)? Ili onog Šutanovca? Ili Petrovića? I ljudi su sve to skapirali. Videli su da to nikuda ne vodi. Džaba Bokijeva lepa glava, kad su to sve amateri koji ne umeju ni gumicu na česmi da zamene. I zato se ljudi tako masovno lepe na ovog Đilasa. Zato jer je on prvi, posle toliko godina, koji liči na nekog profesionalca, koji liči na nekog koji zna kako se radi posao, koje probleme treba prvo rešavati (pazi, ovde ne pišem da je on zaista to, nego samo da je to percepcija ljudi). I zato imaš te ljude, pogotovu ove sklonije autoritarnijim ređimima (u koje mi sigurno ne spadamo jer šta tebe i mene boli uvo ko će da vodi Srbiju?) koji Đilasa vide kao jedino rešenje. Čitam juče i Krleta na 92jci, i on je reterirao, te sad priča kako on i Tadića i Đilasa zna odavno, sad da li je to po Tadićevim instrukcijama ili on to onako, na svoju ruku, ne znam, nije ni bitno. U svakom slučaju, taj amaterizam je nešto što je DS koštao skupo, i to je problem koji oni moraju da reše ako hoće da prežive.

Imam ja objašnjenje i odakle taj i toliki amaterizam DS-a, ali to ostavljam za neku drugu priliku, ovde sam se ionako previše raspisao.
reanimator reanimator 13:25 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

На жалост, проблем је што се може десити да и Максини синови-полетарци, који још у школу нису кренули, не би били лошији премијери од Цветковића.

Veći problem je što će, kako stoje stvari, problem rešavati, ne ni Maksini poletarci, nego moj sin
natasavb natasavb 13:30 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

reanimator
На жалост, проблем је што се може десити да и Максини синови-полетарци, који још у школу нису кренули, не би били лошији премијери од Цветковића.

Veći problem je što će, kako stoje stvari, problem rešavati, ne ni Maksini poletarci, nego moj sin

Lepo ja rekoh da resnje i ne nazirem.
princi princi 13:31 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez


Ohoho, domaćine, čestitke, poljupci & pozdravi! To već pao i prvi ultrazvuk!

Iskreno se nadam da rešenje neće ići putem Ničim Izazvanim i Potpuno Neopravdanim Otcepljenjem Srema (tzv NIPNOS).
cult cult 13:32 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Mislila sam da je biti uzoran gradjanin (a pod tim mislim na sve, od onih najprizmenijih stvari kao sto je bacanje smeca u kantu, placanje karte za prevoz, pa do placanja svih ostalih racuna i poreza) dovoljno.


Molim te, ne zaboravi, u bus se ulazi na ulaz, a izlazi na izlaz. : )

I da, tu počinje borba protiv ovakvog sistema. Živeti u skladu s civilizacijskim pravilima. Ne pristajati na njihovu proizvodnju haosa, entropije, mutnog...Ne pristajati na korupciju koji ti nude. Izaći iz njihovog blata i sačekati da se sve uruši. Ovaj "tranzicionizam", nedovršenost, nezapočetost, to samo njima odgovara...Ali neće dugo. Novac presušuje sasvim. Neće više biti ni za njih. Sad će početi da se medjusonbno trpaju u zatvore. Samo polako...
cult cult 13:36 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Džaba Bokijeva lepa glava, kad su to sve amateri koji ne umeju ni gumicu na česmi da zamene. I zato se ljudi tako masovno lepe na ovog Đilasa. Zato jer je on prvi, posle toliko godina, koji liči na nekog profesionalca, koji liči na nekog koji zna kako se radi posao, koje probleme treba prvo rešavati (pazi, ovde ne pišem da je on zaista to, nego samo da je to percepcija ljudi).

natasavb natasavb 13:38 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Molim te, ne zaboravi, u bus se ulazi na ulaz, a izlazi na izlaz. : )


Ma nisam zaboravila, vec me skoro pa ubedise da je to navika samo nas koji smo iz provincije, pa jos razmisljam o tome.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:41 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

НаташаБВ
A za to ste krivi, kako sinoc rece, ti i Princi, a i svi mi ostali?

Наравно.

Нисмо учинили довољно да он -- ко год: Цветковић, Дулић, Дачкониколић -- не буде тамо где је био. Морали смо ми, савим конкретно -- princi i ја, да кренемо да се крљамо по том калу од политике. Јер овде на блогу исијавамо и задржавамо право на високи морални став; можда бисмо, стварно, ми били бољи и часнији? Можда би и ти, с нама, лепше променила и покренула неке ствари?

Крстић ти каже исто што и ја: ти верујеш да си боља и моралнија од оних који за твоје дете нису урадили довољно. Па шта чекаш, онда? Крени, ангажуј се... Не оклевај. Хајде!

Не треба, дакле, свако да буде одговоран. Ја се, рецимо, осећам одговорним. Верујем да сам понегде можда могао и умео боље од ових који су ме заступали. (За princija сам сасвим уверен, за Максу такође, они су стручњаци који своје услуге продају светском тржишту; чини ми се да си ти око аутизма такође стручњачки упућена, ту си ти могла да делујеш?) Србији је фалила предузимљива памет и нешто мало часних људи. (Отуда Ђилас онако добро стоји у Београду: делује као да с обе ствари добро стоји...)

Није нама Слоба пао с неба. Ми смо га заслужили.

Мени су ове расправе мало досадне. Сви одричу одговорност, као да Марсовци живе овде. Нема других: ми смо одговорни. Крстић се, барем, подухватио тога кала и по њему пливао. Он је ту, иако у калу, чист. Дакле, мени је ово све помало досадно, то порицање тога какви смо. Такви смо какви смо и зато овако изгледамо. И то видим, одавно, па ми је сад занимљивије да пуштам музику:



П.С.
Принци, нађосмо се код Ђиласа, кад већ нисмо на колачима..
freehand freehand 13:54 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Izaći iz njihovog blata i sačekati da se sve uruši.

Gde se to, Kulte, izlazi dok se sve ne uruši? Svi do Tarabića vajata, pa da odande gledamo?


natasavb natasavb 13:58 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Мени су ове расправе мало досадне. Сви одричу одговорност, као да Марсовци живе овде. Нема других: ми смо одговорни. Крстић се, барем, подухватио тога кала и по њему пливао. Он је ту, иако у калу, чист. Дакле, мени је ово све помало досадно, то порицање тога какви смо. Такви смо какви смо и зато овако изгледамо. И то видим, одавно, па ми је сад занимљивије да пуштам музику:


Izvini, ali ovaj tvoj odgovor nije nista drugo do pljuckanje iz loze.

Ti si, eto, spoznao nesto sto mi ostali jos nismo dosegli, ali nemas nameru da ucinis nista drugo do da se zabavljas i pustas muziku?

Malo mi to kontradiktorno sa savetom koji dajes meni,
Па шта чекаш, онда? Крени, ангажуј се... Не оклевај. Хајде!



a o tome kako nikada ne treba odustajati, vec bez obzira na neuspehe iznova pokusavati (tvoj komentar da drugoj strani) da ne govorim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:02 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

ali nemas nameru da ucinis nista drugo do da se zabavljas i pustas muziku?

Овде да.

cult cult 14:03 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

freehand
Izaći iz njihovog blata i sačekati da se sve uruši.

Gde se to, Kulte, izlazi dok se sve ne uruši? Svi do Tarabića vajata, pa da odande gledamo?




Izlazi se iz svake lične nade da se Ovo može menjati.
b92fmember b92fmember 14:09 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

svake zajebancije: iz svih tvojih pisanija isijava takva neka dečja naivnost i proizvoljnost da se niko sad ne čudi zašto ste pukli na izborima.


Ma nisu oni pukli, mi smo pukli, a oni su samo izgubili izbore.
natasavb natasavb 14:22 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Овде да.


Nisam ni shvatila da ti meni savetujes da ovde nesto menjam.
Ovde valjda razgovaramo o tome sta i gde stvarno treba promeniti i kolike su nase mogucnosti za tako nesto.

Ali, tebi je to dosadno, pa slobodno nastavi da pustas muziku.

Evo i ja cu ti se pridruziti.



freehand freehand 14:40 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

cult
freehand
Izaći iz njihovog blata i sačekati da se sve uruši.

Gde se to, Kulte, izlazi dok se sve ne uruši? Svi do Tarabića vajata, pa da odande gledamo?





Izlazi se iz svake lične nade da se Ovo može menjati.

Ovaj sam komentar pisao, brisao, pisao, brisao i eto - ostade ovo:
Jbg, priznajem da sam od tebe očekivao više no žongleraj rečima.
Koliko god to bio najpopularniji sport na blogu.
cult cult 14:49 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

nije žongleraj, veruj mi.
Samo ne mogu da pišem isti komentar deseti put.
A u stvari svodi se na to što ti rekoh.

I dobiješ jedan lični relief kao nagradu.

Ako se sećaš toka društvene svesti u vreme Miloševića: neverica - borba - strah - borba - otvoreno zajebavanje režima - pad.
Kod ovih nema potrebe za tom vrstom straha. Dakle, treba odmah preći na zajebavanje.
Evo, Vučić danas prijavio novu reč koju je naučio: "levijatan".
Super. Fejv za rad na sebi.
To su njihovi nivoi i dometi. Ostalo je kradja i otimanje. Dok ima. A, vidimo, nema još mnogo.



princi princi 15:07 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Treba biti realan i reći da u toj zemlji, Srbiji, mislim, živi, otprilike, nekih 6.5 miliona idiota. Eto, na primer, nikome živom ne smeta što će Mlađan Dinkić uzeti milijardu dolara narodnih para i praktično ih pokloniti Miškoviću i Kostiću. Umesto sad da se milion ljudi skupi ispred skupštine i natera sve tamo ne da daju ostavke nego da im se zabrani svako učešće u javnom životu, ljudi će samo sleći ramenima i Dinkić će nastaviti da radi ono što radi.
natasavb natasavb 15:14 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Umesto sad da se milion ljudi skupi ispred skupštine i natera sve tamo ne da daju ostavke nego da im se zabrani svako učešće u javnom životu, ljudi će samo sleći ramenima i Dinkić će nastaviti da radi ono što radi.


To je jedna od najvecih posledica svega sto se desavalo proteklih dvadeset godina, ljudi su postali neverovatno apaticni, a i to je jedan od razloga sto se ovde nista bitno ne menja, a i sto ne vidim nacin da se promeni.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:21 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Мени су ове расправе мало досадне. Сви одричу одговорност, као да Марсовци живе овде. Нема других: ми смо одговорни. Крстић се, барем, подухватио тога кала и по њему пливао. Он је ту, иако у калу, чист. Дакле, мени је ово све помало досадно, то порицање тога какви смо. Такви смо какви смо и зато овако изгледамо

Kakvi god da smo, mislim da ne zaslužujemo ove sad.

Vi ćete reći, krivi smo mi, mi smo ih stvorili, mi smo ih doveli, mi smo bili još gori, sve je propalo, nije još ali će propasti...itd

Sećam se, tokom godina unazad, recimo baš na ovom blogu, koliko sam puta odgovarao na primedbe tipa "šta se taj Tadić meša u poslove vlade", " nije to njegovo ovlašćenje". "Jel bre zna on šta su mu ustavna ovlašćenja", "on je tu samo da bude protokolarna ličnost"...Potom sam od istih kritičara slušao kako je "samodržac", kako je "tiranin", kako je "onaj ko se za sve pita".

Teško je znaš, svima udovoljiti, a još je teže to učiniti ako su kritičari totalni histerici.

Zato razumem svakog onog ko kaže da ga ne zanima da se bavi politikom. Pametno je to. Jer čim bi se prihvatili nečeg, istog momenta svi bi vas pljuvali, a u prvom redu pljuvača bio bi najgori šljam.

Al ja i pored svega mislim da se nešto mora preduzeti.
trala.la trala.la 15:34 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

princi
Tadićeva greška i kiks je u tome što na vreme nije video kakvog majmuna je postavio za premijera.


Žao mi je, ali ovo gore ne može da se brani. Šta, Tadić je ok, a Cvetković i ostali su barabe? A što se, onda, okružio barabama? Pa, nije on u politici od juče, imao je više nego dovoljno vremena da uoči ko, šta i kako. I brojne prilike da se koriguje. Valjda je jasno, čak i da nije imao ključni uticaj u izboru kadrova i politike, bio je, u najboljem slučaju, voljni saučesnik. Stoga, ako je Tadić najbolje što DS ima - šta reći - sve nade su pokopane (za DS; ja sam svoju izgubio još i ranije).

Je l' treba da dam neki primer? Eto, meni je naročito upečatljiva reforma pravosuđa, možda zato što mi se čini da ne treba puno pameti da bi se videlo kakav je amaterizam u pitanju. Ta reforma je sprovedena na način koji je još malo pa ravan državnom udaru, a svakako u najboljem Slobinom maniru. Totalno ignorisanje argumenata, bez obzira na to od koga su primedbe dolazile. Stroga konspiracija. Trebalo je Šabić (dva puta, čini mi se) da reaguje da bi VSS dostavio podatke i kriterijume na osnovu kojih su sudije gubile posao. Pa, kad se ispostavilo da to veze sa mozgom nema (eno ih dokumenti na sajtu sudija, ko hoće da proverava), onda su rekli nešto kao "aaa, pa nismo mi donosili odluke na osnovu toga". I sve vreme DS na čelu sa Tadićem stoji na braniku (da ne ispadne da je samo VSS kriv), brani neodbranjivo, ne zarezujući ni stručnu, ni ovu drugu javnost, a bogami ni strane eksperte, niti Evropsku komisiju na čelu sa Barozom (još su i lagali da toga nije bilo, zvali lažovima oni koji su tvrdili drugačije) koji su više puta ukazivali na ozbiljnost štete koja se pravi. Itd, itd. Na kraju je i Ustavni sud, nakon početnih brljanja (neee, nije bilo pritisaka na sud) morao da potvrdi ono što su i vrapci znali, jel'te. Reče neko, totalno amaterski. Moguće, no moglo bi se tu lako raditi i o nameri (šta je gore, nek' ostane za domaći :) ). Pa, zar nije samo to bilo dovoljno da bude oborena cela vlada, a i sam Tadić?

Uzgred, nisam bio u prilici da čujem neku, makar i neozbiljnu, analizu cele zavrzlame od nekog iz DS-a, pa ako ima neka dobra duša među njima... može i link, neću se ljutiti.

Mislim, koja ozbiljna stranka može sebi da dozvoli onog tetreba Živkovića kao predsednika ili potpredsednika stranke


Ako je Živković, koji nije stigao da napravi neku veliku štetu (podseti me ako grešim) loš po rejting DS-a, šta onda reći o ovima koji su štetu i to debelu napravili? Stoga, apelujem na pristojnost i da se Živković ne poteže, ima nefer prednost. :)

Imam ja objašnjenje i odakle taj i toliki amaterizam DS-a, ali to ostavljam za neku drugu priliku, ovde sam se ionako previše raspisao.


Vidiš, mene bi baš zanimalo da čujem šta imaš da kažeš o tome, nisam sebi uspeo do kraja da objasnim datu pojavu.
freehand freehand 16:27 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

princi
Treba biti realan i reći da u toj zemlji, Srbiji, mislim, živi, otprilike, nekih 6.5 miliona idiota. Eto, na primer, nikome živom ne smeta što će Mlađan Dinkić uzeti milijardu dolara narodnih para i praktično ih pokloniti Miškoviću i Kostiću. Umesto sad da se milion ljudi skupi ispred skupštine i natera sve tamo ne da daju ostavke nego da im se zabrani svako učešće u javnom životu, ljudi će samo sleći ramenima i Dinkić će nastaviti da radi ono što radi.

E sad: da je Tadić popustio i Dačiću dao premijersko mesto ali na taj način ipak "pobedio na izborima" - šta bi bila reakcija?
Da je Dinkiću dao ekonomiju i finansije - kakvi bi bili komentari?
schweppes92 schweppes92 16:29 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Nebojsa Krstic
Kakvi god da smo, mislim da ne zaslužujemo ove sad.

Kakvi god bili ovi sad to su isti ti sa kojima ste do juče vršili vlast, čiju ste nepristojnu prošlost abolirali, neke od njih ste i sami napravili ... i bili su vam dobri. Porazna je činjenica da je biračka percepcija takva da ste vremenom postali najneprihvatljivija opcija. Posle Tadićevih izjava da su mu "veći neprijatelji smutljivci u sopstvenim redovima nego Tomislav Nikolić" i da mu je najveća greška bila što "nije odlučnije smenjivao mangupe u svojim redovima", šta ti sad hoćeš da nam kažeš? Čujem da sve vreme implicitno ponavljaš da ste bili super ali da javnost, glupava kakva je, to ne može da vidi. Javnost željno očekuje da vidi tu Tadićevu odlučnost u obračunu sa "mangupima i smutljivcima iz DS". Nažalost, izgleda da će taj obračun sprovesti Vučić, kakav god da je, tužilaštvo i policija.
Nebojsa Krstic
Al ja i pored svega mislim da se nešto mora preduzeti.

Neobično je da tvoja misao ne doseže do činjenice da je nešto već preduzeto. Zar ne primećuješ da više ne odlaziš na posao?
Sve vreme mandata govorili ste o odgovornosti, obećavali rezultate ... I šta sad? Kukate kako su "oni" loši? Zar vam minimum pristojnosti i odgovornosti nije nalagao da se sami povučete?
Odgovornost ste sveli na odgovornost za izgubljne izbore. Nisam ni jedan jedini put čuo da ste nekog svog pozvali da objasni zbog čega je stanje u njegovom resoru takvo kakvo je, zašto nije učinio da bude bolje, zašto je napravio gubitke, zašto je urušio sistem, zašto je postavio nesposobne poslušnike na direktorske pozicije ... Vi, Krstiću, brinete jedino o osvajanju i zadržavanju vlasti, kao da je to samo sebi cilj. Oko toga se vode svi sporovi u DS. A tu vlast koristite tako da vas javnost doživljava kao najveće lopove, žuto preduzeće, obezličenu-bahatu-nesposobnu bagru koja brine isključivo o ličnoj koristi.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:32 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Posle Tadićevih izjava da su mu "veći neprijatelji smutljivci u sopstvenim redovima nego Tomislav Nikolić" i da mu je najveća greška bila što "nije odlučnije smenjivao mangupe u svojim redovima",

Ček', ček', ček'...je l' ovo stvarno? Može neki link?
schweppes92 schweppes92 16:37 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

dobrosavljevic_m
Ček', ček', ček'...je l' ovo stvarno? Može neki link?

Da, stvarno je. To je govorio i tokom kampanje.

Evo linkova.
Za slučaj da padne primedba da u drugom linku ne govori o DS, u trećem linku to eksplicitno kaže.

http://www.vesti.rs/Boris-Tadi%C4%87/Tadic-Opasnost-vreba-iz-nasih-redova.html

http://www.blic.rs/Vesti/Politika/319719/Tadic-Zao-mi-je-sto-nisam-energicnije-inicirao-smene-ljudi-koji-nisu-izvrsavali-obaveze


http://www.akter.co.rs/25-politika/7034-tadi-shvatio-sam-poruku-gra-ana.html
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:01 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Evo linkova.
Za slučaj da padne primedba da u drugom linku ne govori o DS, u trećem linku to eksplicitno kaže.

Hvala!
laziiprevare laziiprevare 17:16 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

5.7 milijardi



5.7 milijardi ? Mogli smo i više, osećali smo ogromnu energiju, samopouzdanje, ideje su se same smenjivale, gomila ideja, neopisivo zadovoljstvo.



5.7 milijardi ? Ja sam konzervativni ortoped, nisam ja kriv što su mi poverili rudnike, lavove, mambe… Ne mogu se ni setiti svih zadataka.



5.7 milijardi ? Kikiriki, kokice, kikiriki, kokice...



5.7 milijardi !!! Maljčikiiiiii !!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:46 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Небојша Крстић
Kakvi god da smo, mislim da ne zaslužujemo ove sad.

Зашто, одакле ти ово?!
Јеси ли ти у то сигуран?

а) Ови се још нису ни показали као државно-економски неспособни, док из тог предмета ви већ имате диплому а кренули сте били и на докторске. Можда под њима буде боље?

б) А шта ако смо ми управо такви какви су они? Онда ми заслужујемо њих, и они нас.

в) Неспорно је да их заслужујемо. Та влада није формирана на силу, оружјем, него у мирним преговорима, по већинском принципу. Штавише, она је, у ствари, реконструисана ДС влада, само са СНС-ом уместо вас.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 23.08.2012

Титови мангупи у нашим редовима

Узгред буди речено, повремено сам овде чуо ону стару, соц-ком пленумску паролу, како у нашим редовима постоје неки мангупи које пустимо да испливају на друштвену површину па нам они срећу кваре. Ето, само кад њих не би било, и банане би нам родиле?!

То толико замагљује суштину нашег проблема да само нека жестока песма са Ибарске магистрале може да нас призове свести:

freehand freehand 18:28 23.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Узгред буди речено, повремено сам овде чуо ону стару, соц-ком пленумску паролу, како у нашим редовима постоје неки мангупи које пустимо да испливају на друштвену површину па нам они срећу кваре. Ето, само кад њих не би било, и банане би нам родиле?!

Vidiš, meni opet liči na onu - pre rata nismo imali ništa, a onda su došli žuti i odneli nam sve.
A i na onu - došli smo na ivicu ambisa. A onda smo napravili korak napred.

Inače si, Brajoviću, po većini pitanja u pravu.
I da po sećanju citiram Đinđića još jedared:
"Ja mogu da radim sa vama i za vas. Ali ne mogu da radim umesto vas!"
Bio bih presrećan ako bi predsednik Nikolić bio taj koji će ovo društvo da protrese i pomeri iz ove potpuno neproduktivne duhovne učmalosti, i ulije mu novi optimizam zbog čijeg je pominjanja Tadić ismejan. Može i Dačić, Vučić, Dinkić, svejedno, samo da se probudi neka konstruktivna energija i usmeri u bilo kakvo stvaranje.

No opet je tu onaj prokleti odnos strepnje i nade.
deki-the-boy deki-the-boy 18:42 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Odgovornost ste sveli na odgovornost za izgubljne izbore.

Bravo pametni covjece, ova recenica sve govori. Nije problem ljudima iz DS sto je drzava u ovakvom stanju vec sto su oni izgubili izbore. Vrlo vazno. Upravo tako i shvatam ovaj text kao vapaj za tim sto oni vise nisu na vlasti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:02 23.08.2012

Тимски рад

Bio bih presrećan ako bi predsednik Nikolić bio taj koji će ovo društvo da protrese i pomeri iz ove potpuno neproduktivne duhovne učmalosti, i ulije mu novi optimizam zbog čijeg je pominjanja Tadić ismejan. Može i Dačić, Vučić, Dinkić, svejedno, samo da se probudi neka konstruktivna energija

Да, најважнији је тај тимски рад:

rage rage 20:15 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Al ja i pored svega mislim da se nešto mora preduzeti.



Pa preduzmi, Doktore!

Odgovornost, koju odbijate da preuzmete, a kitite se "uspesima", je Vaša!

Neće blogeri (čitaj nezaposleni gradjani i gradjanke) da Vam analiziraju postignuto i ispušteno, a Vi da se uspešno transformišete u avangardnu političku stranku sa Eroikom na usnama. Moraćete sami da donesete odluke i stanete iza njih, i da oslobodite gradjanstvo pritiska od sve gorih i gorih prilika za koje se zavetujete, ako kojim slučajem Vi ne budete Oni koji su izmamili sveopšte poverenje.

Moj jedini savet:
Oslobodite se kulta ličnosti kao modela političkog delovanja!

Da pojasnim, nemate Vi a Bogami ni ostali politički takmaci ličnost oko koje pokušavate da izgradite kult. Ta ličnost mora da poseduje karakterističan politički integritet, a on se ne gradi političkim delovanjem.
mlekac mlekac 20:58 23.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Nebojsa Krstic

Zato razumem svakog onog ko kaže da ga ne zanima da se bavi politikom. Pametno je to. Jer čim bi se prihvatili nečeg, istog momenta svi bi vas pljuvali, a u prvom redu pljuvača bio bi najgori šljam.

Al ja i pored svega mislim da se nešto mora preduzeti.

Re: Ne, Krle, ali bez

Da ne znam citav autorov opus zaklela bih se da je u pitanju pripadnik sekte flagelata
blogov_kolac blogov_kolac 00:22 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Predrag Brajovic

Ево, сасвим одговорно да наведем: бесррамни је идиот свако ко државу за четири године свог мандата задужи 5,7 милијарди евра а те паре протраћи. И-д-и-о-т. И да се разумемо, да не испадне неког да вређам: ничије име нисам споменуо.

Свуда је беда. Србија је олупана и сиромашна. Ми смо рупа на дну те европске каце у коју су све народе и силом погурали. А верујем да смо могли да будемо више од тога.

U kojoj ti Evropi i svetu zivis?
Prizivali smo tolike godine kao narod "propast Zapada", Amerike, Evrope... a kada se tamo pojavila prva velika kriza odjednom zatvaramo oci pred stvarnim efektima nasih delimicno ispunjenih kletvi medjunarodnim faktorima koji decenijama unazad (tacnije vekovima) vuku ovaj svet napred.

Desila se svetska ekonomska kriza, i tu globalnu privrednu kataklizmu kojoj se kraj jos ne vidi najteze su naravno podneli oni koji su i pre nje ekonomski bili slabi i nejaki. Ali "statusno neutralna" Srbija (pravilnije receno kalimerovski autisticna) sticajem istorijskih okolnosti za koje su zasluzni ovi sto su danas formirali vlast, nije bila u poziciji da joj neko poput Grcima "pokloni" 130 milijardi, ili recimo Spanci kojima je samo za sanaciju bankarskog sektora stigla hitna finansijska inekcija od 80 milijardi. Da se zadrzim samo na nase sadasnje i bivse komsije pa da pomenem i ogromna sredstva koja su stigla Madjarima da se izbegne preteci potpuni kolaps, a recimo Slovencki spoljni dug se od 2007 do 2011 uvecao sa 20 na 40 milijardi - a rec je o zemljici sa 4 puta manje stanovnika od Srbije - da li su to Slovenci preko noci postali I.D.I.O.T.I. ili ta velika svetska ekonomska kriza stvarno postoji!? Ko je relativno najbolje nju prosao - pa oni koji je nisu docekali kao statusno neutralni i kao nasledjena sigurna kuca za ratne zlocince, vec su poodmakli u evroatlanskim integracijama kojima su odlicno legle milijardice pomoci, kao sto su nove clanice EU Rumunija i Bugarska, nove clanice NATO Hrvatska i Albanija, kao i Crna Gora koja je u predvorju NATO.

Evo ja tvrdim da bi ovde bila prava humanitarna katastrofa da su se Seseljeva SRS, DSS i SPS dokopali vlasti 2008, ali bi istovremeno na izborima 2012 osvojili jos ubedljivije vlast, jer znamo jos iz 90'ih kako srpsko biracko telo autodestruktivno reaguje na zaostravanje tzv "srpskog nacionalnog pitanja", bez obzira na ekonomsku cenu.
milisav68 milisav68 01:13 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

freehand

Vidiš, meni opet liči na onu - pre rata nismo imali ništa, a onda su došli žuti i odneli nam sve.

Vlada Mirka Cvetkovića ušla je u istoriju kao ona koja je najviše zadužila građane Srbije. Ako se saberu svi dugovi, za tačno tri i po godine pozajmili smo 5,7 milijardi evra, što je više nego u vreme svih premijera u poslednjih 20 godina zajedno.

Blic


freehand freehand 01:22 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

milisav68
freehand

Vidiš, meni opet liči na onu - pre rata nismo imali ništa, a onda su došli žuti i odneli nam sve.

Vlada Mirka Cvetkovića ušla je u istoriju kao ona koja je najviše zadužila građane Srbije. Ako se saberu svi dugovi, za tačno tri i po godine pozajmili smo 5,7 milijardi evra, što je više nego u vreme svih premijera u poslednjih 20 godina zajedno.

Blic



Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:47 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Kakvi god da smo, mislim da ne zaslužujemo ove sad.

suštinski je totalno svejedno da li ste na vlasti vi, ili oni.
silver bullet silver bullet 10:14 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Ne, Krle, ali bez
svake zajebancije: iz svih tvojih pisanija isijava takva neka dečja naivnost i proizvoljnost da se niko sad ne čudi zašto ste pukli na izborima. Vama je sve u magli: treba da se uradi (šta?), pozivi na akciju (kakvu?), vi ste se, izgleda, sve vreme igrali države i politike, a sve živeći u uverenju da rešavate neke važne probleme. Onako, čisti amaterizam. Bunch of amateurs, to ste vi. To možda pali u muzici, poeziji, basketu ali kad na red dođu ozbiljni problemi, slabo.


Dadoh ja preporuku Princiju. Ko vrata! Prvi put u zivotu!

Eto, to je najveca krivica DS. Sitni gilipteri iz DS su nas naterali da podrzavamo ljude sa kojima se skoro ni u cemu ne slazemo. Da danas dajemo podrsku Vucku u borbi protiv korupcije i kriminala! Ej! I takvi da ispadnu boji od nas - od DS! Pa to je mu*a svoja da pojedes!
reanimator reanimator 10:24 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Sitni gilipteri iz DS su nas naterali da podrzavamo ljude sa kojima se skoro ni u cemu ne slazemo. Da danas dajemo podrsku Vucku u borbi protiv korupcije i kriminala! Ej! I takvi da ispadnu boji od nas - od DS! Pa to je mu*a svoja da pojedes

Objection! DS je samo pridodata na listu onih koje više nikada nećemo podržavati. Koj crni Vučko..napućenog ne treba podržavati sve i da nas sutra uvede u EU, uz standard od 3 soma eur.
milisav68 milisav68 10:29 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

freehand

Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...

Oću, ako ti meni nadješ, u kojoj se od tih država ne razmatra i ne usvaja završni račun budžeta.


freehand freehand 10:33 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

milisav68
freehand

Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...

Oću, ako ti meni nadješ, u kojoj se od tih država ne razmatra i ne usvaja završni račun budžeta.



Eto sad... Pa što nisi odmah to napisao, nego spoljni dug?
maksa83 maksa83 10:35 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

milisav68
freehand

Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...

Oću, ako ti meni nadješ, u kojoj se od tih država ne razmatra i ne usvaja završni račun budžeta.

Zlonamerno, pokvareno, bezobrazno i tendenciozno pitanje...

Tebi nije dosta što nemamo somalijske pirate (doduše nemamo ni more, ali wtf), hoćeš i završni račun budžeta.

A razmaženog i pokvarenog naroda...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

A razmaženog i pokvarenog naroda...


a volim ove krletove blogove!!
probude ono najbolje u ljudima - blogerima, savršena doza smeha :)
mariopan mariopan 11:19 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

maksa83
milisav68
freehand

Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...

Oću, ako ti meni nadješ, u kojoj se od tih država ne razmatra i ne usvaja završni račun budžeta.

Zlonamerno, pokvareno, bezobrazno i tendenciozno pitanje...

Tebi nije dosta što nemamo somalijske pirate (doduše nemamo ni more, ali wtf), hoćeš i završni račun budžeta.

A razmaženog i pokvarenog naroda...



A meni Karagaća odgovara slično "daj konkretno šta su pogrešili, NEMOJ OPET o razorenoj privredi, siromštvu, korupciji, kriminalu..." i ja padnem u nesvest
Da bezobraznog i pokvarenog naroda.
freehand freehand 11:29 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

maksa83
milisav68
freehand

Tako je. Hajde, ako te ne mrzi - pronađi uporedne pokazatelje za zemlje u okruženju, pa onda Španiju, Island, Britaniju, i, recimo - USa?
Mislim, statistika je tako jedna divna stvar...

Oću, ako ti meni nadješ, u kojoj se od tih država ne razmatra i ne usvaja završni račun budžeta.

Zlonamerno, pokvareno, bezobrazno i tendenciozno pitanje...

Tebi nije dosta što nemamo somalijske pirate (doduše nemamo ni more, ali wtf), hoćeš i završni račun budžeta.

A razmaženog i pokvarenog naroda...

Čekajte braćo, Makso&Мilisave: vi ovo ne smatrate zamenom teza par ekselans?
Koliko god bilo, kao, duhovito?
freehand freehand 11:33 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

reanimator
Sitni gilipteri iz DS su nas naterali da podrzavamo ljude sa kojima se skoro ni u cemu ne slazemo. Da danas dajemo podrsku Vucku u borbi protiv korupcije i kriminala! Ej! I takvi da ispadnu boji od nas - od DS! Pa to je mu*a svoja da pojedes

Objection! DS je samo pridodata na listu onih koje više nikada nećemo podržavati. Koj crni Vučko..napućenog ne treba podržavati sve i da nas sutra uvede u EU, uz standard od 3 soma eur.

Što ti onda, obzirom da neko MORA da bude izabran i upravlja državom svodi izbor na...?
Dveri?
Oni su, recimo, novi, sveži, neokaljani.
maksa83 maksa83 11:37 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Čekajte braćo, Makso&Мilisave: vi ovo ne smatrate zamenom teza par ekselans?

Ne.
Ako si krenuo da upoređuješ, i relativiziraš ("Cvetković nas zadužio do guše." "Pa šta, a Island, a Amerika, a Burundi, a..." ), onda je najnormalnije da ti neko kaže da postoji jedna fundamentalna razlika - tamo naime imaju neku evidenciju kako se te pare troše.

Ti pojma nemaš kako su te pare potrošene. Je l' te ne zanima? Mene zanima, zato što mi to odsustvo želje Ovih Do Sada da premere sistem ukazuje na qrcobolju da ga poprave. Ne možeš popraviti ono što ne meriš.

Koliko god bilo, kao, duhovito?

Sad je možda recimo dobar trenutak da te zamolim da prestaneš sa tim addendumima i jeftinim diskreditacijama ("ha, bezveze ali bitno da je urbano!", "ha, bezveze, ali bitno da je efektno", "ha, bezveze ali bitno da je duhovito!", "ha, jesi pitao dobrosavljevićku?" ) pošto ja evo ulažem ozbiljne napore da konverzaciju održim u nekim zdravijim okvirima, iako ti to činiš vrlo komplikovanim.

Ako bih počeo kao ti, ne bi se svidelo ni tebi, a mestimično verovatno ni meni.
reanimator reanimator 11:51 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Što ti onda, obzirom da neko MORA da bude izabran i upravlja državom svodi izbor na...?
Dveri?
Oni su, recimo, novi, sveži, neokaljani

Obzirom da neko mora da upravlja državom, a u skladu sa ponudjenim, meni savršeno svejedno ko će to da bude. Ako baš moram da se izjasnim, onda stavove formiram na temelju toga da su mi Dačić, Vučić (uključujući sve bivše i sadašnje radikale) i Koštunica, zbog zasluga iz prošlosti, apsolutno zauvek precrtani, ma šta god radili...da Dveri i slične po prirodi stvari ni ne uzimam u razmatranje..naravno ni g17..a DSu i LDPu sam, po svim svojim kriterijumima, dao sasvim dovoljno fore da pokažu želju i volju da promene sistem i oni, ne da nisu promenili, nego su postojeći lopovski apgrejdovali (ne pitaj em za ilustrativni primer..imam ih milion). Lično, sa DSom sam završio onda kada su ušli sa SPSom, jer mene zabole za politički trenutak..ja SPSu nikada ništa neću oprpstiti ni pod kojim okolnostima.
I da se vratim na početak..obzirom da neko mora da upravlja državom, meni sve ovo što imamo isto. Neću da agitujem..neću da predajem prazan listić..neću da crtam qrčiće, nego ću sve kolektivno da tretiram kao da ne postoje i da ih se setim samo kada treba da se pljuju, jer svi do jednog najmanje to zaslužuju.
freehand freehand 11:51 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

tamo naime imaju neku evidenciju kako se te pare troše.

Zna se. Island je, recimo bankrotirao. USA nije jer je Obama u poslednji čas prošle godine namolio Kongres da mu odobri još malo zaduživanja. Da bi upumpao pare u bankrotirane (privatne) banke i ogromne bonuse njihovih menadžera, osiguranja, auto industriju.
Ti pojma nemaš kako su te pare potrošene. Je l' te ne zanima?

Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.
Ako bih počeo kao ti, ne bi se svidelo ni tebi, a mestimično verovatno ni meni.

Meni se pojedina mesta već ne sviđaju. Moja prvenstveno, da se razumemo, ali mi bez veze da brišem naknadno.
Realno, voleo bih da ostajemo na temi koje se dohvatimo. Ako već nešto pokušavamo da kažemo jedni drugima.
Što se stila tiče - možeš kako hoćeš, naravno.
Nema potrebe da se, mene radi, naprežeš ili ustručavaš.
Mada bih voleo da suština dominira nad formom, što takođe nije obavezujuće.

freehand freehand 11:56 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Neću da agitujem..neću da predajem prazan listić..neću da crtam qrčiće, nego ću sve kolektivno da tretiram kao da ne postoje i da ih se setim samo kada treba da se pljuju, jer svi do jednog najmanje to zaslužuju.

Re, ovo je koliko pošteno toliko i besmisleno. Mislim, sve sam ja tebe razumeo, i možda bi se začudio koliko su nam razmišljanja, do nekog momenta slična.
Ali to liči na klinca koji stavi ruke na oči i misli da ni njega niko ne vidi. Možda je tebi to dovoljno, ali je krajnje neproduktivno i - ne na poslednjem mestu . opasno. Taj stav - možete slobodno da upravljate mojim životom ali vi za mene ne postojite!
Jako će da se potresu!
No ovde stajem, nije mi namera da te u bilo šta ubeđujem, a čini mi se da je sve rečeno.
maksa83 maksa83 11:58 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

nego ću sve kolektivno da tretiram kao da ne postoje i da ih se setim samo kada treba da se pljuju, jer svi do jednog najmanje to zaslužuju.

E sad mi žao što ti onda nisam dao bar 10 minuta...
freehand freehand 12:01 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

maksa83
nego ću sve kolektivno da tretiram kao da ne postoje i da ih se setim samo kada treba da se pljuju, jer svi do jednog najmanje to zaslužuju.

E sad mi žao što ti onda nisam dao bar 10 minuta...

Čekaj, Makso. Možda ipak postoji način da nam se stavovi nekako iznivelišu, uravnoteže ako ne i potpuno izjednače?
savamala savamala 12:03 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.



Могуће је да си у праву. А, сада би било лепо да нам објасниш какав је интерес ДС нашла у испуњавању Кркобабићевих обећања. Сумњам да у вашем програму пише да су вам Кркобабићеве жеље приоритет.

maksa83 maksa83 12:05 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.

E vidiš, tamo gde ne vladaju lopovi i totalni paceri se te stvari svake godine stave na papir, pa onda niko nema šta da pretpostavlja.

Šta misliš, koliko bi opstao CEO firme koja je na berzi kada bi recimo rekao "e, borde, sitno mi je da smaram računovodstvo da pravi anual report, jesmo sve potrošili, ne mogu sad da vam objašnjavam na šta smo potrošili, i, mis'im, nećemo valjda sad to nepoverenje"? Ne bi ga bord smenio zato što se iznervirao, nego po sili zakona.

To mora!

Ali ovima bilo sitno da se sa tim zamajavaju.
arianna arianna 12:12 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

I da se vratim na početak..obzirom da neko mora da upravlja državom, meni sve ovo što imamo isto. Neću da agitujem..neću da predajem prazan listić..neću da crtam qrčiće, nego ću sve kolektivno da tretiram kao da ne postoje i da ih se setim samo kada treba da se pljuju, jer svi do jednog najmanje to zaslužuju.


Ima li ovde da neko nešto hoće?

meni se priznajem, malo smučilo da guram glavu u pesak, dok mi drugi uredjuju život i okruženje



freehand freehand 12:14 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

maksa83
Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.

E vidiš, tamo gde ne vladaju lopovi i totalni paceri se te stvari svake godine stave na papir, pa onda niko nema šta da pretpostavlja.

Šta misliš, koliko bi opstao CEO firme koja je na berzi kada bi recimo rekao "e, borde, sitno mi je da smaram računovodstvo da pravi anual report, jesmo sve potrošili, ne mogu sad da vam objašnjavam na šta smo potrošili, i, mis'im, nećemo valjda sad to nepoverenje"? Ne bi ga bord smenio zato što se iznervirao, nego po sili zakona.

To mora!

Ali ovima bilo sitno da se sa tim zamajavaju.

Tu nema ništa sporno. Oko završnog računa mislim, i to mi je potpuno i apsolutno nejasno, kao direktno kršenje zakona. I voleo bih da to neko objasni, ako je ikako moguće i ako objašnjenje postoji. Recimo da bi državni revizor mogao biti adresa.
Koliko se sećam završni račun budžeta nije pravljen dosta dugo, nekoliko prethodnih vlada ga nije sačinjavalo.
Evo: KLIK NA LINK
ĐinĐić, Živković, Koštunica, Cvetković. Kontinuitet.


savamala
Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.



Могуће је да си у праву. А, сада би било лепо да нам објасниш какав је интерес ДС нашла у испуњавању Кркобабићевих обећања. Сумњам да у вашем програму пише да су вам Кркобабићеве жеље приоритет.


Interes Ds je bio u tome da se ne raspadne koaliciona Vlada, za pretpostaviti je, koja se držala na tih nekoliko poslanika. Isti interes koji je koštunica imao onomad a Vučić danas da u Vladi drži Dinkića, na primer.
I mani se više "našeg" programa i "nas". Ti nisi interesantan ništa više no obično, a ja to ne smatram diskvalifikacijom.

Edit: savamalac, sa gornjeg linka, iz odgovora Maksi, a samo za tvoje oči:



U Skupštini, u nadležnom Odboru za finansije, negiraju da je Vlada činila sve kako treba i na vreme. Zoran Krasić, predsednik Odbora, tvrdi:

- U skupštinskoj proceduri ne postoji predlog zakona o završnom računu za 2002, 2003, 2004, 2005. i 2006. godinu. Predlog završnog računa za 2009. godinu nam je dostavljen sa gotovo šest meseci zakašnjenja, umesto 15. jula kako je precizirano Zakonom o budžetskom sistemu, tek 29. decembra prošle godine. U proceduri su predlozi završnih računa za 2007. i 2008 . godinu, ali se još nisu našli na plenarnoj sednici. Dominira interes skupštinske većine da se izveštaj ne podnese, jer je Odbor predložio razmatranje izveštaja revizora i završnog računa budžeta za 2008. godinu, ali je većinom glasova poslanika odbijeno stavljanje na dnevni red - precizira Krasić.

savamala savamala 12:30 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Evo: KLIK NA LINK
ĐinĐić, Živković, Koštunica, Cvetković. Kontinuitet.


Коштуницу изузми из ове приче јер је он оставио пуне касе и смањена дуговања према иностранству. О привредном расту да не говоримо.


Interes Ds je bio u tome da se ne raspadne koaliciona Vlada, za pretpostaviti je, koja se držala na tih nekoliko poslanika. Isti interes koji je koštunica imao onomad a Vučić danas da u Vladi drži Dinkića, na primer.


Коалициона влада није циљ сама себи, бар не би требало да буде. Коштуница се повукао из коалиционе владе када је видео да Тадић опструише основни циљ те владе. Исто тако, могао је и ДС да се повуче из владе када је видео да испуњавање Кркобабићевих жеља прети да уништи економију државе. Међутим, то нису урадили јер су имали неке друге циљеве, а ти други циљеви нису ишли даље од сопственог новчаника.
freehand freehand 12:33 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Коштуницу изузми из ове приче јер је он оставио пуне касе и смањена дуговања према иностранству. О привредном расту да не говоримо.

Ma nemoj?
Razumeo sam da je ovde o završnom računu budžeta reč?
Pa te molim da ipak otvoriš link i pročitaš editovani deo mog komentara, ako te mrzi da klikćeš na linkove.

I uzgred, da ne govorimo o 23 od 24 privatizacije o kojima se iskreno nadam da ćemo tek slušati naširoko.
savamala savamala 12:45 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

I uzgred, da ne govorimo o 23 od 24 privatizacije o kojima se iskreno nadam da ćemo tek slušati naširoko.


Знам да се говори о завршном рачуну буџета али је, признаћеш, разлика уколико завршни рачун није урађен, а каса је пуна, него када је празна и још имаш и дуговања.

Биће врло занимљиво да крене коначно прича о 23 од 24 приватизације. Веруј ми, не можеш да замислиш колико сам нестрпљив.
freehand freehand 12:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Знам да се говори о завршном рачуну буџета али је, признаћеш, разлика уколико завршни рачун није урађен, а каса је пуна, него када је празна и још имаш и дуговања.

Sad... Nema razlike ako je u pitanju kršenje i nejebavanje zakona.
U stvari, postoji razlika, ako se nuz deklarišeš kao iber-legalista.

Биће врло занимљиво да крене коначно прича о 23 од 24 приватизације. Веруј ми, не можеш да замислиш колико сам нестрпљив.

pa rekao bih da nas je puna tribina, nestrpljivih a ustreptalih od radoznalosti!
cult cult 13:00 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Free, tebra, izgubio sam nit...šta the fuck ti tačno braniš?
reanimator reanimator 13:01 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

No ovde stajem, nije mi namera da te u bilo šta ubeđujem, a čini mi se da je sve rečeno

Mojne staješ..ja sam ovde sa ciljem da te prešaltujemo na našu stranu (ne samo tebe..mnogo vas je zavedenih) i da, kada jednog dana krenemo sa ozbiljnom revolucijom budeš na bageru, a ne ispod istog :)
Ali to liči na klinca koji stavi ruke na oči i misli da ni njega niko ne vidi

Ovaj argument je opšte mesto koliko i moje insistiranje da me se ništa od ponudjenog ne tiče. Na stranu što, ne da ne držim ruke na očima, nego savršeno vidi sve, uključujući i ono što ti ne želiš da vidiš
alselone alselone 13:05 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

uključujući i ono što ti ne želiš da vidiš


Iju!
'El zato bilo - "i, nista!"?
milisav68 milisav68 13:07 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

freehand

Pa najveći deo na ispunjavanje Krkobabićevih obećanja i državnu administraciju, preptostavljam.

Maksa ti je dosta toga odgovorio, pa da ne ponavljam, ali navešću neki lokalni podatak.

DS je stalno bila u vlasti (od 2000.), i kako su bili izbori tako su se samo menjale garniture (oni pošteni su se sklanjali u stranu), a prethodne otvarale neke firme koje su posle poslovale sa opštinom (koja će da potone od broja zaposlenih), jer bilo je brdo donacija za sredjivanje ovoga ili onoga.

Naravno, uvid o količini para koji je tu prošao zna samo bog....ali su se svi ponovili sa kolima, kućama, lokalima.....a to se vidi - malo mesto.

A usput recimo nije uplaćen ni jedan jedini dinar za struju od 2000. godine, pa su sad u pitanju neke cifre od nekoliko stotina miliona dinara duga, a gradjani sami kupuju sijalice za javnu rasvetu....
Takodje nisu plaćani računi za sud i policiju, ali za to je već odgovorna vlast u Smederevu/Beogradu....

Zato sam ti citirao Blic o dugovanju, jer je to jedini merodavan podatak....kako da se uporedjujem sa drugima, kada ne znam na šta su potrošene pare.

Jednostavno, dao sam im poverenje (glasao sam za njih), to poverenje je prokockano i priča je završena.
freehand freehand 13:12 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

cult
Free, tebra, izgubio sam nit...šta the fuck ti tačno braniš?

Ne znam da išta branim, sem što polemišem sa onim sa čime se ne slažem?
Tezu da nisu svi isti?
Ali možda je ovo najbliže suštini mog stava.
maksa83 maksa83 13:22 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Tezu da nisu svi isti?



Kad ti se kaže da nas je Cvetković uterao u dugove i u ulupao para k'o niko pre, ti kažeš da su tu isti kao Island, Amerika, itd.

Kad ti se kaže da DS vlada nije podnela izveštaj o budžetu, dodaš da eto isto nisu ni prethodne vlade (uz načelno slaganje da to nije uredu, da budem pošten).

Pa jesu isti ili nisu isti?

Kad ti se predoči da su - i zašto su sve - škart i treš onda ispadne smo mi ubili Đinđića, jer eto isto tako njega nisu volele ni Cece ni Peščanik ni Mika ni Pera. Mislim čega je to zaboga dokaz?

Alo...
cult cult 13:24 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Tezu da nisu svi isti?
Ali možda je ovo najbliže suštini mog stava.


Nisu svi isti.
Ali je sistem koji su postavili jedan isti.
I kad dodju na vlast neće da ga sruše, zgaze i naprave funkcionalnu državu, već ga nadograde i onda uživaju 4 godine slatkog života. Na kraju se sasvim probahate pa ti guraju Dulića u oko i sve šupljine. Ko te jebe.
Stoga, sem ličnih afiniteta, suštinse razlike medju njima nema jer oni svi rade istu stvar.
Bilo me je sramota da Nikolić bude predsednik moje zemlje.
Postao je.
Ok. I sramota je za ljude.
Ali sistem gilja dalje.
Dok para ne nestane.
Aman, čoveče, get back.
reanimator reanimator 13:26 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

Ima li ovde da neko nešto hoće?

meni se priznajem, malo smučilo da guram glavu u pesak, dok mi drugi uredjuju život i okruženje

Šta vam je svima? Ko gura glavu u pesak? Vrlo sam spreman da se borim za sebe, što i činim. A za opšte interese sam spreman da se borim kada se pojavi neko vredan pažnje, jer ja nisam rodjeni lider, ali sam rodjeni verni sledbenik ako mi se svidi ideja.
stopalo stopalo 13:30 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

cult

Dok para ne nestane.


e vala bas

ali ima jos uvek ponesto da se strpne

ne mora sad sajt da bude 30k

kriza je pa moze i za 20
alselone alselone 13:33 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

već ga nadograde


Ovo je najveci problem. Makar da otpuste bagru koja zivi na budetskoj sisi od ovih prethodnih. Nego ostave i njih i zaposle jos svojih.
cult cult 13:40 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Makar da otpuste bagru koja zivi na budetskoj sisi od ovih prethodnih. Nego ostave i njih i zaposle jos svojih.


Ne mogu da ih otpuste jer je to preskupo. Napravili su zakon o radu da se zaštite. Recimo, primiš u firmu nekog za stalno, ovaj se ispostavi potpunom budalom, posle godinu dana ti poželiš da mu daš otkaz. Može, ali da mu daš 15 prosečnih plata kao otpremninu - za svaku godinu staža bez obzira što u tvojoj firmi radi samo godinu dana.

Tako da je ovaj patent leskovački mnogo dobar - izvučeš ih iz opštinskih jazbina, podeliš metle i lopate i po rejonima da čiste grad.
Pa nek viču mobing, mobing.
freehand freehand 13:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Kad ti se kaže da nas je Cvetković uterao u dugove i u ulupao para k'o niko pre, ti kažeš da su tu isti kao Island, Amerika, itd.

Ne. Ja kažem da nas je kriza uterala u dugove. Da nije bio Cvetković nego neko drugi - možga bi ti dugovi bili nešto manji. Ali sigurno ne znatno.
a to sam ilustrovao situacijom u zemljama koje su neuporedivo snažnije, disciplinovanije, uređenije od Srbije.
Kad ti se kaže da DS vlada nije podnela izveštaj o budžetu, dodaš da eto isto nisu ni prethodne vlade (uz načelno slaganje da to nije uredu, da budem pošten)

Prvo sam rekao da to nije u edu, da budeš pošten. A onda i tražio o čemu je reč. I to linkovao. A iz linka nek zaključuje ko šta misli da treba.

Kad ti se predoči da su - i zašto su sve - škart i treš onda ispadne smo mi ubili Đinđića, jer eto isto tako njega nisu volele ni Cece ni Peščanik ni Mika ni Pera. Mislim čega je to zaboga dokaz?

Uuu, ovo si tako širokim zamahom omalao da je teško ne složiti se na prvu. Mada kad pomislim - ne. Nisam to tako učinio.
Jer, nisu samo Cece, Mice i Pere bile u pitanju.
Jedanaestog marta 2003. za Đinđića bi glasalo 100.000 ljudi, a pet miliona bi ga bez suda spakovalo na robiju. Mislim da bi bar nekoliko desetina hiljda robiju zamenilo jarkom.
Dvanaestog popodne su mnogi bili još uvek sumnjičavi kakva je to ujdurma njegova i jegovih lopova, a trinaestog je Beograd bio mali da primi sve koji bi da bace sveće pred povorku.
Sad već nisam siguran da li je Fejsbuk ima kapacitete da primi sve njegove najbolje prijatelje.
A to sve pominjem samo zbog atmosfere koja je u medijima bila stvorena. Svakodnevno, gotovo na svim medijima. Lopovi, pljačka, lopovi, pljača, izdajnici, ubice, narko-dileri, lopovi, pljačka.

I vidiš, Makso: isto ovako su dobronamerno neki drugari sa mnom pričali '87, '88, '89, '90 (da je Sloba ok, da je Marković izdajnik etc), pa 2001. i 2002. pokušavajući da me urazume.
Tako da možda moja paralela nije dovoljno ilustrativna, ali ni masovnost prihvaćenosti sadašnjih mantri, broj nihovog ponavljanja, pa ni uverensost mnogih ljudi u čiju pamet i poštenje apsolutno ne sumnjam (štaviše), među kojima si i ti - za mene nije baš neki dokaz.
Mislim, ok. Možeš da budeš snishodljiv u svojoj samouverenosti, možeš i da se šališ na moj račun, naravno.
No, očekivati revidiranje sa moje strane bilo bi, ipak, nerealno.


dragan7557 dragan7557 13:56 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala 13:45 24.08.2012 / *novo
Re: Титови мангупи у нашим редовима

I uzgred, da ne govorimo o 23 od 24 privatizacije o kojima se iskreno nadam da ćemo tek slušati naširoko.



Знам да се говори о завршном рачуну буџета али је, признаћеш, разлика уколико завршни рачун није урађен, а каса је пуна,

Svaka čast ovo ni The Ekonomista Dinkić ne bi bolje vrbalizovao, inače najveći majstor za pružanje lip service!

Bez završnog računa je naravno u svim državama ovog sveta(osim Srbije) nepoznat sadržaj kase.

Moje duboko izvinjenje povodom neovlašćenog trpanja nosa u mešpajz baba i žaba, domaćinu bloga.


cerski
maksa83 maksa83 14:05 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

I vidiš, Makso: isto ovako su dobronamerno neki drugari sa mnom pričali '87, '88, '89, '90 (da je Sloba ok, da je Marković izdajnik etc), pa 2001. i 2002. pokušavajući da me urazume.

Važi. Nije dosta što smo ubili Đinđića, nego smo i održavali SPS na vlasti.

Umorio si me tvojim analogijama k'o bušman antilopu, napuštam raspravu pre nego što klonem i budem izboden zašiljenom motkom.

Si ja.
stopalo stopalo 14:11 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

freehand

Ne. Ja kažem da nas je kriza uterala u dugove. Da nije bio Cvetković nego neko drugi - možga bi ti dugovi bili nešto manji. Ali sigurno ne znatno.


nemjo free prebrzo

mrzi me sad da citiram i vadim sve ekonomske perpetum mobile i ogoljene pljacke koje su sprovodili a i vise je dosadno stalno ponavljati na ds pro/contra blogovima

ali kako covek da se ne seti dulicevih 1000 evra subvencije za kupovinu hibridnih automobila. onaj ko ima 25k za nov auto dobije od drzave jos 1000

i onda nam je kriza najveci krivac?

nece biti bas tako
princi princi 14:25 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Umorio si me tvojim analogijama k'o bušman antilopu,

Evo ja nastavljam... koliki su bunch of amateurs (i to u kontinuitetu!) DS-ovci najbolje govori kome su sve dopustili da vodi neka od ključnih ministarstava. Ajde da zaobiđemo uobičajene pacijente poput Žarka doktor Koraća, Tomice doktor M., Mrke (ej, Mrke!), Duška Mihajlovića, Mlađana, Gljivice, ali: Goran Novaković (ministar energetike i rudarstva u prvoj Đinđićevoj vladi, geodeta), Dragoslav Šumarac (ministar građevina u prvoj Đinđićevoj vladi, potonji član UO Telekoma, jeste, doduše, građevinski inženjer, ali skroz druge vrste, tehnički mehaničar, čovek se čitavog života bavio mehanikom loma, stress intensity factorima, tenzorima, čudima, nema veze čovek ni sa managementom ni sa investicijama), Jasna Matić (naša omiljena, ministar informacija i telekomunikacija, građevinski inženjer), Boža Đelić (ministar nauke, tu je dovoljno samo ime i prezime), Oliver Dulić (ministar za prirodnu sredinu, prostorno planiranje i rudarstvo, ortoped)... mislim, čoveče... Pa njih uopšte ni ne zanima kako ti sistemi funkcionišu. Njih zanima samo i isključivo vlast, i to samo vlast u smislu donošenja nekih maglovitih istorijskih odluka i, naravno, privilegija i slikanja u medijima. Mislim, stvarno je depresivno uopšte trošiti i sekunde na tu čovek-ne-zna-ni-kako-da-ih-nazove grupu karaktera koja se predstavlja pod imenom Demokratska stranka.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:33 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

jer ja nisam rodjeni lider, ali sam rodjeni verni sledbenik



*jednostavno jače od mene
reanimator reanimator 14:42 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

A to sve pominjem samo zbog atmosfere koja je u medijima bila stvorena. Svakodnevno, gotovo na svim medijima. Lopovi, pljačka, lopovi, pljača, izdajnici, ubice, narko-dileri, lopovi, pljačka

Jbg, sad će da ispadne da se kačim samo na tvoje komentare, ali moram..ovde se apsolutno slažem da je ta atmosfera bila svesno stvorena. Ja to Koštunici i toj ekipi morona (Nalić, Mihajlov, onaj s bradom što je valjda bio neka pandurčina..posle mu maltene bio prvi čovek) nikada nisam oprostio. Niti ću. Ja kao navijač. A DS, kao direktna meta, učesnik i neko ko je na najtragičniji način zbog svega toga ostao bez lidera, ne da im oprosti, nego ne prodje ni 4 godine, a već su sa njima u koaliciji. uz opravdanje da je bolje to, nego radikali. Jok brate, nije bolje..isti su.
reanimator reanimator 14:44 24.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

jednostavno jače od mene

Potpuno ga razumem...ponele ga emocije. Tako i ja ponekad :)
StEtOc|nA StEtOc|nA 15:05 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala

Знам да се говори о завршном рачуну буџета али је, признаћеш, разлика уколико завршни рачун није урађен, а каса је пуна, него када је празна и још имаш и дуговања.


Super, i verujem Dinkiću na reč da je ostavio punu kasu. Al nek ipak da završni račun, kao što i ja moram na kraju svake godine da uradim.

Inače bi se iznenadio kako lako uz pomoć malih knjigovodstvenih smicalica minus postaje plus i obratno.
milisav68 milisav68 15:36 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

StEtOc|nA

Super, i verujem Dinkiću na reč da je ostavio punu kasu. Al nek ipak da završni račun, kao što i ja moram na kraju svake godine da uradim.

Inače bi se iznenadio kako lako uz pomoć malih knjigovodstvenih smicalica minus postaje plus i obratno.


Knjigovodstvo je premeštanje brojeva, sa jedne na drugu stranu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:03 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

A to sve pominjem samo zbog atmosfere koja je u medijima bila stvorena. Svakodnevno, gotovo na svim medijima. Lopovi, pljačka, lopovi, pljača, izdajnici, ubice, narko-dileri, lopovi, pljačka

Jbg, sad će da ispadne da se kačim samo na tvoje komentare, ali moram..ovde se apsolutno slažem da je ta atmosfera bila svesno stvorena. Ja to Koštunici i toj ekipi morona nikada nisam oprostio.

A da se podsedtimo šta su Koštunica i ta ekipa govorili o Djinđiću:



Hmm, izgleda da sam pobrkao klipove...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:04 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

princi
Evo ja nastavljam... koliki su bunch of amateurs (i to u kontinuitetu!)

Кунем ти се животом, читам сад ово твоје и нешто се мислим -- ја кад бих био неко у државној управи, ишао бих улицом са сејменима (ово сејмени је ту да ствар драматичније звучи), и где видим и посумњам да сам затекао мало -- пази, не пуно, него мааалооо -- часнијег и паметнијег и способнијег човека, одмах га одводим у сужањство (ово сужањство се појавило јер се лепо слаже са сејменима) и дам му радни задатак у државној управи: "Ти смишљаш како да залијемо, поред две реке, осушену траву на Ушћу; ти правиш путеве у Горњој Вукојебини и тамо развлачиш интернет; ти си ми одговоран за утају пореза на југу Србије..." И тако, како коме буде досуђена казна: неком годиница, неком две, а неком, боагами, и пет-шест. Бре, ко општа војна обавеза у Израелу, да уведемо обавезни рад у државној управи! Нема, princi, и тебе би моји сејмени негде покупили.

Мислим да је очигледно да се из овога види како не веру'ем у демократију?!

Нама неслућено пунo недостаје паметних и вредних људи и знања. И нешто мало части. Тек нешто мало...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:23 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

ти смишљаш како да залијемо, поред две реке, осушелу траву на Ушћу, ти правиш путеве у Горњој Вукојебини и тамо развлачиш интернет, ти си ми одговоран за утају пореза на југу Србије...

Sad bih ja mogao da kažem da ti mene plagiraš jer sam ovo isto i sam predlagao, o čemu nemam nikakvih materijalnih dokaza.

Međutim, ideja je nerealna. Prvi bi se pobunili oni što se zovu URS, jer ti takvim idejama direktno centralizuješ vlast i radiš protiv interesa regiona, jerbo i onaj iz G17 vidi sebe u razvlačenju interneta u Krivoj Jaruzi. Razumeš?
savamala savamala 16:27 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Super, i verujem Dinkiću na reč da je ostavio punu kasu. Al nek ipak da završni račun, kao što i ja moram na kraju svake godine da uradim.


Слажем се, наравно да слика без завршног рачуна није и не може да буде цела. Ипак, дугови према ММФ нису могли да буду враћени на "мајке ми”, а враћени су.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:28 24.08.2012

Само опуштено -- шалим се...

Nebojsa Krstic
Sad bih ja mogao da kažem da to mene plagiraš jer sam ovo isto i sam predlagao, o čemu nemam nikakvih materijalnih dokaza.

Да, у томе је разлика између тебе и мене: ја за своје тврдње имам и доказе :)
princi princi 16:39 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Нама неслућено пуну недостаје паметних и вредних људи и знања. И нешто мало части. Тек нешто мало...

Tragično tačno. I jedno i drugo. Previše filozofa ekonomista i pesnika. Kod nas se rad i profesionalizam premalo ili uopšte ne cene. Intelektualaca k'o pleve, na sve strane, sine, ne možeš da otvoriš novine a da ih iz njih ne zaiskri i izleti vrela diskusija (sine, pazi kolika je inflacija te robe kad su i jedan Karagaća ili Dragec počeli da iznose svoja promišljanja). Ali čik probaj da popraviš kola ili pregradiš stan- majstora ni od korova. Mislim, amaterizam je po Srbiji počeo da se širi kao guba: ljudi su kod nas počeli da umiru od upale slepog creva. Ministar zdravlja išao da operiše, šta beše ono, diskus herniju (?) u Nemačkoj! Mislim, šta reći?
savamala savamala 16:44 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

(sine, pazi kolika je inflacija te robe kad su i jedan Karagaća ili Dragec počeli da iznose svoja promišljanja


Шта ћеш, дошла демократија. Мада су се обојица читав живот борили против ње.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana