Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

StEtOc|nA StEtOc|nA 17:06 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
Super, i verujem Dinkiću na reč da je ostavio punu kasu. Al nek ipak da završni račun, kao što i ja moram na kraju svake godine da uradim.


Слажем се, наравно да слика без завршног рачуна није и не може да буде цела. Ипак, дугови према ММФ нису могли да буду враћени на "мајке ми”, а враћени су.


Mogli su biti vraćeni iz nekog drugog kredita/zaduženja. Ili tako što je prodat Mobtel ili nešto drugo. To i dalje ne znači da je kasa puna niti da u njoj postoji suficit. Tako da sve i da je kasa bila puna mi to i ne znamo. A država koja je dužna i ružna već duže vreme nema punu kasu (osim u mašti).

I uopšte, mi već 12 godina nikako da završimo popis državne imovine. Da piše na jednom mestu šta to sve imamo. Aj što nismo znali 90ih, Sloba, ratovi, glad, sankcije, lopovluk. A sad? U 21 veku, eri tehnologije. Kolika je to aktiva, šta od toga generiše prihode, šta od toga generiše gubitke. I to sve uz preglomazni državni aparat. Nikome to nije palo na pamet, sem tu i tamo u nekom intervjuu za novine. Ni DOS vladi, ni DSS manjinskoj vladi, ni DS DSS pa ni DS SPS vladi. Ova? Ni ne razmišlja o tome. I onda imaš situaciju da svi love u mutnom, da treba sad da verujem na reč Dinkiću, Koštunici ili Cvetkoviću kad je kasa bila puna a kad prazna. E pa neću. Svako govno smrdi, bez obzira čije je. Gospodo, papire na sunce, bilanse, završni račun, na uvid javnosti i državnom revizoru pa onda možemo da pričamo kad je kasa bila puna a kad prazna.

Doduše, najveća misterija mi je na koji način su uopšte uspevali da dođu do kakvog takvog zakona o budžetu svake godine al to ovde nije ni tema tako da ne davim
freehand freehand 18:58 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Važi. Nije dosta što smo ubili Đinđića, nego smo i održavali SPS na vlasti.

I kako da ti ja sad odgovorim a da ne pomenem masajce, nosoroge i afrodizijake?
freehand freehand 19:05 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

princi
Umorio si me tvojim analogijama k'o bušman antilopu,

Evo ja nastavljam... koliki su bunch of amateurs (i to u kontinuitetu!) DS-ovci najbolje govori kome su sve dopustili da vodi neka od ključnih ministarstava. Ajde da zaobiđemo uobičajene pacijente poput Žarka doktor Koraća, Tomice doktor M., Mrke (ej, Mrke!), Duška Mihajlovića, Mlađana, Gljivice, ali: Goran Novaković (ministar energetike i rudarstva u prvoj Đinđićevoj vladi, geodeta), Dragoslav Šumarac (ministar građevina u prvoj Đinđićevoj vladi, potonji član UO Telekoma, jeste, doduše, građevinski inženjer, ali skroz druge vrste, tehnički mehaničar, čovek se čitavog života bavio mehanikom loma, stress intensity factorima, tenzorima, čudima, nema veze čovek ni sa managementom ni sa investicijama), Jasna Matić (naša omiljena, ministar informacija i telekomunikacija, građevinski inženjer), Boža Đelić (ministar nauke, tu je dovoljno samo ime i prezime), Oliver Dulić (ministar za prirodnu sredinu, prostorno planiranje i rudarstvo, ortoped)... mislim, čoveče... Pa njih uopšte ni ne zanima kako ti sistemi funkcionišu. Njih zanima samo i isključivo vlast, i to samo vlast u smislu donošenja nekih maglovitih istorijskih odluka i, naravno, privilegija i slikanja u medijima. Mislim, stvarno je depresivno uopšte trošiti i sekunde na tu čovek-ne-zna-ni-kako-da-ih-nazove grupu karaktera koja se predstavlja pod imenom Demokratska stranka.

Ako ja tebe dobro razumem - ko dirao Mirka Marjanovića, Gorana Matića, Voju Šešelja, Olivera Antića, Vuka Draškovića, Milutina Mrkonjića, Petra Jojića, Acu Vućića nek jede g..na?!
Jer su došli mnogo gori?
Ili su samo iz DS došli gori a ovi ostali što su došli su bili ok?
freehand freehand 19:16 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Нама неслућено пунo недостаје паметних и вредних људи и знања. И нешто мало части. Тек нешто мало...

Hm... Ja nekad mislim da su nas pojeli prvoborci i samoupravljači. I da nas i dalje jedu. I da pored njih ovi koje si nabrojao kao nedostajuće nikakve šanse nemaju ni da se zapate ni da se probiju.
Desi li se da se neki veselnik ipak vaspostavi - srećan je ako završi samo balvanu, u roladi od katrana i perja.
Iskreno, teško mi je da razumem normalnog čoveka koji bi preduzeo takav korak sa 99% izgleda da bude zgovnan dok rekneš piksla.
No, to je samo moje viđenje.
freehand freehand 19:16 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Duplikat.
princi princi 20:16 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Jer su došli mnogo gori?
Ili su samo iz DS došli gori a ovi ostali što su došli su bili ok?

Ne, problem (bar meni) je što nisu ništa bolji. Tebi, po svemu sudeći, nije.
freehand freehand 20:20 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

princi
Jer su došli mnogo gori?
Ili su samo iz DS došli gori a ovi ostali što su došli su bili ok?

Ne, problem (bar meni) je što nisu ništa bolji. Tebi, po svemu sudeći, nije.

Ne Princi. Bilo je gorih (retkih) ali su generalno bolji. Neuporedivo.
mala je razlika što nikom ne pada na pamet da započne rat kako bi prikrio rupu u budžetu, da naštampa para koliko mu treba da bi se namirilo sve što treba, što nikone šalje ubice da streljaju koga treba, što... Da ne nabrajam dalje.
Znaš ti to i bez mene.


savamala savamala 20:40 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Neuporedivo.
mala je razlika što nikom ne pada na pamet da započne rat kako bi prikrio rupu u budžetu, da naštampa para koliko mu treba da bi se namirilo sve što treba, što nikone šalje ubice da streljaju koga treba, što..


И са таквим зликовцима Тадић направио коалицију и причао о некаквим боловима?
Да ли си ти сигуран у ово што пишеш.
Мада, мени се чини да ти превише верујеш новинама.
princi princi 20:48 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Da ne nabrajam dalje.

Nemoj više, molim te. Jer pričaš o ljudima koji su se do pre neku nedelju grlili, ljubili i igrali basket sa Dačićem i lomili da ponovo uđu u vladu sa Milutinom Mrkonjićem Mrkom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:22 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

И са таквим зликовцима Тадић направио коалицију и

Pa morao je to sa DSS-om, znaš nije moglo...Ops! pardon, ti si iz DSS-a!
AlexDunja AlexDunja 21:32 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Nebojsa Krstic
И са таквим зликовцима Тадић направио коалицију и

Pa morao je to sa DSS-om, znaš nije moglo...Ops! pardon, ti si iz DSS-a!


samo da kažete ti i free zašto je moralo.

ja mislim da nije moralo, kako vidim i re to misli, i maxa
a evo i princi...

kako moralo?

edit:
namerno je bezlično jer tadić tu nije bio sam.
savamala savamala 21:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Pa morao je to sa DSS-om, znaš nije moglo...Ops! pardon, ti si iz DSS-a!


Ма, Крстићу, ти си некакав шаљивџија. Или су ово можда одјеци весеља, након данашњег избијања нове љубави у Мошиној вили.
Али, заиста би Фри мога да одговори како је могуће да се Тадић воли, дружи и "коалира" са таквим зликовцима какве их је описао.
reanimator reanimator 22:16 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Али, заиста би Фри мога да одговори како је могуће да се Тадић воли, дружи и "коалира" са таквим зликовцима какве их је описао.

Pa ni vi niste baš mutavi po tom pitanju. Posle svega izrečenog o DSu, uredno ste bili u koaliciji 2007 (?)
Da ne pominjem ono horsko cviljenje, zajedno sa nakarminisanim, kad vas Dačić ispalio za Beograd.
Hoću da kažem, svi jedni drugima zamerate sve ono što ste i sami radili i za čim i dalje čeznete, bilo da su u pitanju privatizacije, pljačkanje javnih preduzeća, urušavanje nezavisnosti nbs ili neprincipijelne koalicije.
I uopšte vas kolektivno nije blam pred svima nama koji vas ovde gledamo, podjebavamo i generalno ne verujemo čemu svedočimo.
freehand freehand 22:19 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

princi
Da ne nabrajam dalje.

Nemoj više, molim te. Jer pričaš o ljudima koji su se do pre neku nedelju grlili, ljubili i igrali basket sa Dačićem i lomili da ponovo uđu u vladu sa Milutinom Mrkonjićem Mrkom.

Ček, Princi, polako.
Dakle, možemo u dva smera: ako prihvatim tvoj komentar koji sam gore citirao to znači samo - džaba smo krečili, a sa Slobom, Mirom i Šekijem je, u stvari, bilo bolje?
Jesi li to hteo da kažeš?
Ne verujem, brate, al nikako.
Drugi smer je malo ozbiljniji. jer da su se, kako ti kažeš "lomili da uđu u vladu" sa Dačićem - sad bi Dačić bio premijer a u vladi bi bio DS. Nego se neko drugi lomio.
Opet, kohabitacija i pomirenje. Priznajem da sam bio i besan i zgađen kad je Tadić napravio vladu sa Koštunicom. Ali sad još više mislim da je to bilo neuporedivo manje zlo no da smo tada dobili radikale i DSS kao vlast u Srbiji.
I mislim da je to bio hrabar potez. Koliko gorak toliko i neophodan. I prva žaba za gutanje.
Isto ili samo malo manje, možda, bio sam besan kod pomirenja sa Dačićem, i koalicije sa SPS.
Samo, Princi - Dačić nije Milošević. Dačić nije ni Vučela. Dačić je izveo svoje ritualno pokajanje, i sad, naknadno, sa iskustvom ove četiri godine ja mu verujem da on zaista želi da ide u smeru moderne levice.
I on je taj deo ove Vlade koji me malo teši, i koliko god mu ne verovao baš do kraja - on mi daje nadu da neće baš biti jurišnih odreda po ulicama.
E sad - šbbkbb. Da li bi za Srbiju bilo bolje da smo radikale dobili još 2006.?
Nikako, bratac.
Al nikako, šansone nema.
freehand freehand 22:25 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

И са таквим зликовцима Тадић направио коалицију и причао о некаквим боловима?
Да ли си ти сигуран у ово што пишеш.
Мада, мени се чини да ти превише верујеш новинама.

Ne. Tadić je napravio koaliciju sa zlikovcima koji su znali ali nisu hteli da kažu. Pitaj Dejana Mihajlova. Sa gnjidama marke Stojković, Bubalo, Nalić, Nikitović, Nedeljković, Mihajlov... Pa i Veliki Zlojeb lično.
Što se tiče verovanja - tu sam nekako najodaniji svojim ušima i očima.
savamala savamala 22:47 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Tadić je napravio koaliciju sa zlikovcima koji su znali ali nisu hteli da kažu. Pitaj Dejana Mihajlova. Sa gnjidama marke Stojković, Bubalo, Nalić, Nikitović, Nedeljković, Mihajlov... Pa i Veliki Zlojeb lično.


Овако, да сумирамо. Једни нису хтели да кажу (немам појма шта то, али, ионако, нема везе) док други почињу ратове због рупе у буџету и шаљу убице да некога стрељају.
Гадна дилема, признајем.
freehand freehand 22:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

samo da kažete ti i free zašto je moralo.

Ma nije moralo.
Evo ni sad nije moralo, pogledaj samo sastav nove Vlade.
Pa vrati film osam godina i zamisli tu Vladu pojačanu Koštunicom i njegovima, Krasićem, Todorovićem, Jojićem i onim babama što kunu.

ja mislim da nije moralo, kako vidim i re to misli, i maxa
a evo i princi...

U. ovo je jako.
Mada sam siguran da svaki od ovih mladića ima sopstven, različito mišljenje.
Koje se ne slaže čak ni sa mojim.
Mada, u dubini negde...
edit:
namerno je bezlično jer tadić tu nije bio sam.

A ovo nešto znači?
Čuj - nije bio sam?
Bila si i ti, pa znaš sigurno da li je bio američki, britanski ili nemački ambasador, Đunić, Beko ili Mišković, rimski papa ili ipak - samo Mićun?
freehand freehand 23:04 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Једни нису хтели да кажу (немам појма шта то, али, ионако, нема везе)

Pa ono što je sudija hteo da pita Generalnog sekretara Vlade, dakle jednog od prvih pravnika državne administracije, Dejana Mihajlova i društvo sa konferencije za štampu, ali pozivari nisu mogli da ga nađu. Oko jedno pedeset puta.
Mada, da su pitali njegovog tatu - on bi ga kao bivši policajac (i to dobar) našao sigurno.
LINK
Da se podsetiš malo.
savamala savamala 23:42 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Da se podsetiš malo.


Да, подсетио сам се. Глупост Дејана Михајлова али само то.
Мила Ђинђић је нешто рекла, па затим, није то рекла баш тако, на крају, није уопште то рекла што је рекла. Употреба Миле Ђинђић је једна од прљавијих медијских акција, нешто као мајка оног мученика који је погинуо у бомбардовању РТС.
Ипак, колико видим, чак и ти не оптужујеш Михајлова да је започињао ратове и слао да стрељају људе. Напредујеш.
freehand freehand 23:53 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Да, подсетио сам се. Глупост Дејана Михајлова али само то.

E? Glupost? zaneo se u kampanji? Pred kameram ai sa svojim kolegama? I takva lažovčina preispoljna i kriminalac koji ima takve dokaze a neće da ih ustupi Sudu posle bude Generalni sekretar Vlade?
I to u Vladi sa ministrom policije koji je obijao trafike a falsifikuje službene beleške?
Koji isto nije započeo rat ali je pravio koridore za paljenje ambasada i verskih objekata po Beogradu?

savamala savamala 23:57 24.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Koji isto nije započeo rat ali je pravio koridore za paljenje ambasada i verskih objekata po Beogradu?


Шта причаш? Какве амбасаде и коридори? Врућина у Панчеву, бензен?


freehand freehand 00:04 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
Koji isto nije započeo rat ali je pravio koridore za paljenje ambasada i verskih objekata po Beogradu?


Шта причаш? Какве амбасаде и коридори? Врућина у Панчеву, бензен?




Koja Džamija, kome se sudi?
Koje "Kosovo za patike"?
expolicajac expolicajac 00:09 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Шта причаш? Какве амбасаде и коридори? Врућина у Панчеву, бензен?

Savamalac, meni je taj skot od ministra, naredio da sedim u kancelariji dok su palili džamiju u Nišu. Znao je da bi se pobio sa bilo kim da se ne zapali džamija. Sve je u Nišu smenio zbog džamije a meni je samo uručio rešenje i gledao u jaja. Zato da ne serem dalje po dvorištu, ćuti i voli tvog lidera, ali nemoj da se kačiš za stvari za koje nemaš punu informaciju.
savamala savamala 00:20 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

ali nemoj da se kačiš za stvari za koje nemaš punu informaciju.


Чини ми се да вас двојица говорите о различитим догађајима и истом министру. Прича о паљењу амбасада је из фебруара 2008. када је Јочић после саобраћајне несреће био увелико онеспособљен за било какве активности.
Иначе, о запаљеним амбасадама највише би могао да исприча Борис Тадић. На пример, да каже ко му је саветовао да тог дана не буде у Београду и ко му је организовао изненадну посету једној чланици НАТО и ЕУ.
expolicajac expolicajac 00:26 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
ali nemoj da se kačiš za stvari za koje nemaš punu informaciju.


Чини ми се да вас двојица говорите о различитим догађајима и истом министру. Прича о паљењу амбасада је из фебруара 2008. када је Јочић после саобраћајне несреће био увелико онеспособљен за било какве активности.
Иначе, о запаљеним амбасадама највише би могао да исприча Борис Тадић. На пример, да каже ко му је саветовао да тог дана не буде у Београду и ко му је организовао изненадну посету једној чланици НАТО и ЕУ.

Mi govorimo o istoj logici, autističnog Vojislava Koštunice, i spremnosti da zarad svojih bolesnih shvatanja srpstva uništi najvrednije osobine mog itvog naroda. Bolesnik bolesni koji je spreman da uništi ceo narod zarad želje da mu se ime spominje u istoriji. Jedan običan pregled kod neutralnog neuropsihijatra bi ga smestio u ludaru na doživotno lečenje. Ali šta ćeš, mi smo lud narod pa nam nikakva realna dijagnoza neće pomoći.
savamala savamala 00:36 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Mi govorimo o istoj logici, autističnog Vojislava Koštunice,



Е, сада када је испало да тај министар није "правио коридоре” и да сте се мало погубили у датумима и догађајима, онда крећемо на логику и аутизам (на страну што није корактно да користиш аутизам у увредљивом значењу јер то вређа родитеље такве деце). Танко је господине полицијац, танко.
Иначе, ако народ који означаваш као твој и мој (мада, почињем да сумњам чак и у то) има неку вредну особину то јесте љубав према слободи и одбијање да буде слуга. Никада нисам приметио да Коштуница жели да уништи ове особине.
expolicajac expolicajac 00:48 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
Mi govorimo o istoj logici, autističnog Vojislava Koštunice,



Е, сада када је испало да тај министар није "правио коридоре” и да сте се мало погубили у датумима и догађајима, онда крећемо на логику и аутизам (на страну што није корактно да користиш аутизам у увредљивом значењу јер то вређа родитеље такве деце). Танко је господине полицијац, танко.
Иначе, ако народ који означаваш као твој и мој (мада, почињем да сумњам чак и у то) има неку вредну особину то јесте љубав према слободи и одбијање да буде слуга. Никада нисам приметио да Коштуница жели да уништи ове особине.

A bre, taj koštunica je direktno izdao naredbu da se zarad osvete za nasilje na Kosovu nad Srbima spale džamije u Srbiji. Jer to ljubav prema slobodi ili je zločin.
Jednom sam ti postavio konkretno pitanje na koje si počeo da izbegavaš odgovor. Opet dolazimo u sličnu situaciju. Ti braniš dečko moj neodbranjivo. Ja sam bio svedok i akter tog primitivnog zločinačkog shvatanja srpstva od strane Koštunice. I dok sam živ neću da mu oprostim. Zločinac nad zločincima.
jkt2010 jkt2010 01:44 25.08.2012

Re: Ne, Krle, ali bez

da li su to Slovenci preko noci postali I.D.I.O.T.I. ili ta velika svetska ekonomska kriza stvarno postoji!?

Po mom skromnom misljenju Slovenci i svi ti ostali kojima je pomoglo sa stotinama milijardi evra da ne propadnu plasmani nemackih, francuskih i ostalih severnih banaka, nista nisu resili osim sto su bankrot pomerili za kasnije.

Svetska kriza stvarno postoji, ako se uzme da je svakom ko izgubi posao to njegova licna svetska kriza (kao sto je svakoj zemlji koju zahvati makar i mali-malecki rat, to isto kao da je svetski rat). Tako da svetska kriza postoji, ali u Evropi. Kad pogledas malo dalje od EU vidis da Indonezija i ostale zemlje ASEAN-a (500-600 miliona ljudi)i dalje rastu po 7% - 8%, kao i Rusija (120 miliona ljudi) , kao i Turska (80 miliona), kao i... , da se Kineski rast (milijarda ljudi) srozao na bednih 10%..... Zasto Australija nema problem sa svetskom krizom ali ima problem sa jacanjem dolara (kao i Kanada)..... pa jer nisu vezane za one za koje mi nemamo alternativu vec upravo za Kinu i ostatak sveta koji o toj vasoj svetskoj krizi samo cita u novinama.
AlexDunja AlexDunja 05:55 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Ma nije moralo.

dovoljno
savamala savamala 07:49 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

A bre, taj koštunica je direktno izdao naredbu da se zarad osvete za nasilje na Kosovu nad Srbima spale džamije u Srbiji. Jer to ljubav prema slobodi ili je zločin.


Зашто га ниси пријавио? Ти би био изврстан сведок. Могао си и да неки новинар направи интервју са тобом у коме би ти изнео сва та драматична сазнања. Наравно, прво истучеш новинара, јер за то имаш разумевања (стр.8. овог блога), уколико се прави сувише паметан, и испричаш све.

Re: Титови мангупи у нашим редовима

princi
Нама неслућено пуну недостаје паметних и вредних људи и знања. И нешто мало части. Тек нешто мало...

Tragično tačno. I jedno i drugo. Previše filozofa ekonomista i pesnika. Kod nas se rad i profesionalizam premalo ili uopšte ne cene. Intelektualaca k'o pleve, na sve strane, sine, ne možeš da otvoriš novine a da ih iz njih ne zaiskri i izleti vrela diskusija (sine, pazi kolika je inflacija te robe kad su i jedan Karagaća ili Dragec počeli da iznose svoja promišljanja). Ali čik probaj da popraviš kola ili pregradiš stan- majstora ni od korova. Mislim, amaterizam je po Srbiji počeo da se širi kao guba: ljudi su kod nas počeli da umiru od upale slepog creva. Ministar zdravlja išao da operiše, šta beše ono, diskus herniju (?) u Nemačkoj! Mislim, šta reći?


expolicajac expolicajac 09:31 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
A bre, taj koštunica je direktno izdao naredbu da se zarad osvete za nasilje na Kosovu nad Srbima spale džamije u Srbiji. Jer to ljubav prema slobodi ili je zločin.


Зашто га ниси пријавио? Ти би био изврстан сведок. Могао си и да неки новинар направи интервју са тобом у коме би ти изнео сва та драматична сазнања. Наравно, прво истучеш новинара, јер за то имаш разумевања (стр.8. овог блога), уколико се прави сувише паметан, и испричаш све.

Da pored Ministra Stojkovića, Ministra Jočića, Direktora BIA Bulatovića. Da li ti to mene teraš poput onog vica, kad se održava olimpijada u Aušvicu.
Prenos takmičenja u plivanju na 50 metara.
"Dragi gledaoci, nove nade naše olimpijade pokušavaju da obore dosadašnji rekord. Evo skaču, U stazi br.1 takmičar odmah tone, u stazi 3 takmičar je potonuo posle 5 metara, u stazi 4 i 7 takmičari još uvek plivaju, ali i oni posle 15 metra tonu, aman ljudi šta je ovo. U stazi 8 takmičar dolazi do samog cilja ali tone i on. Rekord na žalost nije oboren, Moramo biti objektivni i reći da je jako teško plivati u SUMPORNOJ KISELINI.
savamala savamala 09:37 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

Da pored Ministra Stojkovića, Ministra Jočića, Direktora BIA Bulatovića. Da li ti to mene teraš poput onog vica, kad se održava olimpijada u Aušvicu.


Наравно да не. Али, Стојковић, Јочић и Булатовић нису на власти већ 4 године. А, за то време су ту били познати љубитељи права и правде С Маловић и отпорјунак Хомен. Ако са њима ниси могао да завршиш нешто против Коштунице онда.... шта да ти кажем.
freehand freehand 13:58 25.08.2012

Re: Титови мангупи у нашим редовима

savamala
Da pored Ministra Stojkovića, Ministra Jočića, Direktora BIA Bulatovića. Da li ti to mene teraš poput onog vica, kad se održava olimpijada u Aušvicu.


Наравно да не. Али, Стојковић, Јочић и Булатовић нису на власти већ 4 године. А, за то време су ту били познати љубитељи права и правде С Маловић и отпорјунак Хомен. Ако са њима ниси могао да завршиш нешто против Коштунице онда.... шта да ти кажем.

Gde da opet pravimo redove za potpis Peticije o nedodirljivosti, jebote?!
Opet obustave saobraćaja, opet zatvorene škole i vrtići, ko opet da objašnjava deci i domaćim životinjama da ne mogu potpisati koliko god bili svesni da je svaki potpis koliko opravdan toliko i dragocen?
docsumann docsumann 20:54 22.08.2012

šo bre ne okači ovo



pank je, ovih dana, ionako ponovo in!

To stay at home is not for me
I'm not a fool to watch tv
And let the world revolve around me
I'd like to know what's going on
Everybody's out to con
Just want to make my own decision
Something must be done
So we can live to see tomorrow
Something must be done
Or beg, steal or have to borrow
Don't listen to the news
By the time it gets to you
Who knows where it might've been
And who I am to tell you this
I'm just a number on a list
That's why I'm so pissed
Something must be done right now
dragoljub92 dragoljub92 20:54 22.08.2012

krivi smo mi~?

paz da nije, a i nije.
svi su krivi samo ti i ostali niste,ajde begaj.
blogov_kolac blogov_kolac 14:03 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

dragoljub92
paz da nije, a i nije.
svi su krivi samo ti i ostali niste,ajde begaj.

Tako je! Narod ne moze biti kriv ni za sta, a njegova intelektualna elita kao takva jos manje! ZA SVE SU KRIVI POLITICARI I STRANKE! Kako moze sam nas narod da ima ikakvu odgovornost ako znamo da su nam sve stranke dosle sa Marsa, a politicari napreduju i biraju se na lutriji. Dakle nas narod i njegov intelektualni krem nisu odgovorni (u daljem tekstu - neodgovorni su) za sve sto nas je snaslo i sto nas snalazi od kada smo 1990 prvi put dobili mogucnost da ucestvujemo na direktnim izborima.

Ako je dokaz DS krivice to sto je u prethodnom sazivu imala 65 a u ovom 50 mandata, i sto je njen predsednicki kandidat na proslim osvojio 2-3% vise, a na ovim 2-3% manje od svog protivkandidata u drugom krugu predsednickih izbora, kako se u teoriju "narod ne moze da bude kriv", uklapa cinjenica da je Boris Tadic zamenjen tamo nekim grobarom koji je preko 15 godina bio desna ruka i zamenik nekrunisanog lidera u regionu po ratnom huskanju, da je DS kaznjen jer je dozvolio Dacicu da bude ministar - a on je sada premijer, da je DS kaznjen sto je G17 dozvolio da vodi finansije i ekonomiju a u novoj vladi za to je zaduzen URS iako je razlika izmedju URS i G17+ jedva nesto veca nego izmedju bivsih radikala i danasnjih naprednjaka?

Novo vreme i novi izazovi koje je pokrenula nezapamcena svetska ekonomska kriza u mnogo zemalja je dovela do potpuno novog mesanja karata na politickoj sceni, ukljucujuci i pojavu novog tipa politicara. Tako je u Hrvatskoj za predsednika pobedio jedan Ivo Josipovic, a u Sloveniji je preko noci stvoren politicki pokret na celu sa Zoranom Jankovicem postao pojedinacno najsnaznija snaga u njihovom parlamentu. A koja se to jedina nova vidljiva politicka snaga u Srbiji pojavila od pocetka SEKE, ako izuzmemo cinjenicu da su SRS i G17+ promenile imena? Srednjevekovne "Dveri" - eto to je odgovor naseg "nije kriv" naroda na moderne izazove!? Pa od naseg naroda gora je, i politicki neodgovornija samo njegova dezorjentisana "elita"!

Ako jedna Vesna Pesic u svojoj 70 i nekoj nije mogla ove izborne 2012 da smisli nista pametnije za parlamentarne izbore od crtanja cica-glisa i muskih polnih organa po glasackim listicima, a za kljucni drugi krug predsednickih nista bolje od "strateskog glasanja" za Tomislava Nikolica, sta onda ocekivati od onih "intelektualaca" kojima svojevremeno ni Sloba nije previse smetao? Ma uostalom, ako pristanemo da lazemo sebe kako su nam politicku elitu nametnuli Marsovci, i kako to nije nikada bio nas izbor, ajde onda da vidimo kako nas narod vecinski gleda na svetske politicare. Onaj svetski politicar koji je prosle godine bio van konkurencije najnepopularniji u NORMALNOM svetu (Gadafi), kod nas je bio daleko najpopularniji svetski drzavnik posle Putina, a ove godine najnepopularniji svetski krvnik (Asad iz Sirije) ovde se posmatra kao trenutno najveci svetski velikomucenik!? Pa mi diktatora ne bismo prepoznali da nam stvarno dodje neko sa Marsa i bukvalno okuje u lance, ali smo zato "diktaturu" prepoznali u rezimu u kojem je nadimak premijera bio "saksija sa fikusom" a nadimak predsednika "maneken", a u skladu sa svojom slobodarskom tradicijom te nevidjene tirane smo zamenili premijerom ciji je nadimak "mali Sloba" i predsednikom ciji je nadimak "grobar"!?

Srbiji je kao malo kad potrebna jaka opozicija, inace cemo u potpunosti biti prepusteni na milost i nemilost onima koji su nas 90-ih onako ojadili, a u ovom konkretnom slucaju to (nazalost?) moze biti jedino jaka DS jer je "Preokret" jedva prebacio cenzus, a ostatak opozicione ponude ne racunajuci manjince je u vidu autisticnog DSS i za dlaku vanparlamentarnih srednjevekovnih "Dveri" i primitivnog SRS koji su svi na nivou ideja vodilja i politike iz istog sinjela kao aktuelna vlast, osim sto su samo manje licemerni pa javno priznaju da su protiv Evrope i evropskih vrednosti. Jedine alternative koje se pominju kao personalna zamena za Tadica ako do smene dodje u ovom trenutku su Djilas (Beograd), Pajtic (Vojvodina) i Zivkovic (unutrasnjost) po svom izbornom i mobilizatorskom potencijalu mogu sa njim da se porede samo u trecini birackog tela odakle poticu, a u ostala dva bi po tom pitanju doslo do dramaticnog pada, a uz to Djilas ima i jako sumnjive krajnje ideolosko-politicke namere u pogledu buducnosti DS, dok za Pajtica jos nije najjasnije kakva je ustvari njegova politika za koju se zalaze (ne moze "dobar sam menadzer" da bude jedina preporuka za lidera politicke stranke). U takvim uslovima (koji su prosto takvi kakvi su) Boris Tadic ne samo da nema prava da se sam povuce bez borbe i prepusti stranku scenariju koji bi bio veliki korak unazad kada su u pitanju neki buduci izbori, nego u slucaju da bude preglasan pucistima sumnjivih namera (sa izuzetkom Zivkovica cije politicke argumente uvazavam) - treba onda da on ide na stvaranje potpuno nove stranke, sa sve deda Micunom - jer nije istina da Srbiji posto-poto treba jedinstvena DS - Srbiji je sada najpotrebnija snazna opozicija.
niccolo niccolo 16:34 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

Blogov Kolac

Makso, priznaj da ti je bilo milo kad si video ovo
blogov_kolac blogov_kolac 17:29 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

niccolo
Blogov Kolac

Makso, priznaj da ti je bilo milo kad si video ovo
Imam jedno gotovo licno pitanje za tebe koje se indirektno i tice ove "krivi smo mi" teme, posto si ti dosta reprezentativan uzorak dobronamernog i OK lika, ali prilicno alergicnog na analiticki pristup problemima, bar kada je o politici rec. Zanima me da li bi i danas, da mozes da se vratis stotinjak dana unazad, na samo dva dana pre nego sto ce Srbija pucati sebi u kolena 6.maja opet izbacio jedan ovakav blog:


POLITIKA
Silence is for sissies
niccolo / 04.05.2012. u 09:33
KOMENTARI: 311/ČITANOST: 3467/PREPORUKE: 48/PREPORUČI/

Dragi čitalaci i čitateljke,

Znam da ste od mene, kao od svakog fensi blogera, očekivali da napišem blog na temu izbora, što ja ovom prilikom i činim. Činjenica je da će moj blog na temu izbora biti ubedljivo najbolji blog na temu izbora. Razlog je jednostavan – mene zaista…ali zaista…potpuno boli… za koga ćete da glasate. Elem,

Kečiga na provincijalski način

Sastojci

· kečiga
· brašno
· ulje
· so
· beli luk
· paradajz
· peršun

Da bi se kečiga upotrebila, mora se prethodno ošuriti i očistiti, zatim izvaditi kičma. Određena količina ribe se posoli, uvalja u malo brašna i prži u vreloj masnoći. Pržena riba se postavlja na odgovarajući oval. U tiganj se sipa ulje, beli luk, paradajz isečen na kocke, malo butera i sitno sečenog peršuna, sve se zajedno proprži i prelije se riba.


maksa83 maksa83 17:37 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

Makso, priznaj da ti je bilo milo kad si video ovo


C:\pclip | wc

8 816 4960

Impresiv.

(Šta kaže?)
niccolo niccolo 17:41 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

Šta kaže?

Ko to zna...

Zanima me da li bi i danas, da mozes da se vratis stotinjak dana unazad, na samo dva dana pre nego sto ce Srbija pucati sebi u kolena 6.maja opet izbacio jedan ovakav blog:

Bih.
AlexDunja AlexDunja 18:10 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?


Zanima me da li bi i danas, da mozes da se vratis stotinjak dana unazad, na samo dva dana pre nego sto ce Srbija pucati sebi u kolena 6.maja opet izbacio jedan ovakav blog:


Bih.


a mene, bk, zanima šta ti imaš od toga da se zavaravaš
mogućnošću da je tadić izbore izgubio slučajno,

da su glasači pucali sebi u nogu neizlaskom na izbore...

jbt, pa nekoliko vas nas smori ovih par meseci
ubeđujući nas da se mi zapravo kajemo, samo ne znamo.
blogov_kolac blogov_kolac 19:04 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

AlexDunja

a mene, bk, zanima šta ti imaš od toga da se zavaravaš
mogućnošću da je tadić izbore izgubio slučajno,

da su glasači pucali sebi u nogu neizlaskom na izbore...

jbt, pa nekoliko vas nas smori ovih par meseci
ubeđujući nas da se mi zapravo kajemo, samo ne znamo.

- Tadic nije izgubio izbore slucajno, nego sa malom razlikom. Ja i ne znam kako se izbori gube slucajno.

- Srbija je sebi na zadnjim izborima pucala u koleno dobivsi za predsednika Tomislava Nikolica, za premijera Ivicu Dacica, a za sefa vladajuce vecine Aleksandra Vucica. Za to su krivi oni koji su tako glasali, a odgovorni su svakako i oni koji su bili protiv toga ali na dan izbora nisu glasali za alternativu takvom scenariju. Uzgred budi receno, frapantno je koliko punoletnih ljudi u Srbiji ovog proleca nije imalo pojma da parlamentarni izbori sluze za izbor vlade, a predsednicki za izbor predsednika.

- Nikoga ja nisam ubedjivao da se on kaje, a da toga nije ni sam svestan, sto je u principu tesko izvodljiv fenomen - vec da ce se mnogi pokajati koji su u prvoj polovini ove izborne godine pomagali Tomislavu Nikolicu i SNS da smene sa vlasti Borisa Tadica i DS sa vlasti u Srbiji. Sledeci parlamentarni izbori su 2016, a predsednicki 2017, i videcemo do tada koliko sam bio u pravu.

niccolo
Bih.
Hvala na odgovoru, nadam se da je iskren posto si mi stvarno bitan indikator stanja svesti.
niccolo niccolo 19:10 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

nadam se da je iskren

Naravno da je iskren
AlexDunja AlexDunja 19:18 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

Ja i ne znam kako se izbori gube slucajno.


pa ima ona teza da su glasači mislili da je
nemoguće da tadić izgubi od tome, pa nisu izašli
jer su mislili da će tadić pobediti i bez njihovog glasa...

i sad se kaju, jer su pucali sebi u nogu.

to nije istina. tadić i ds su izgubili veliki broj glasača
jer su loše radili, bili bahati i bezobzirni,
korumpirani junejmit.

u vlasti se ništa dramatično nije promenilo,
više od pola prethodne vlade je i dalje tu,

a meni je potpuno svejedno da li će tendere nameštati
dulić ili vučić, i da li će u skupštini da se glupira jelena trivan ili nevena modelsica.
zilikaka zilikaka 21:26 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

a meni je potpuno svejedno da li će tendere nameštati
dulić ili vučić, i da li će u skupštini da se glupira jelena trivan ili nevena modelsica


Ovo da se naglasi!
blogov_kolac blogov_kolac 23:08 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

AlexDunja
Ja i ne znam kako se izbori gube slucajno.


pa ima ona teza da su glasači mislili da je
nemoguće da tadić izgubi od tome, pa nisu izašli
jer su mislili da će tadić pobediti i bez njihovog glasa...

i sad se kaju, jer su pucali sebi u nogu.
Ne znam za Srbiju u celini, ali ovaj blog92 bio je prepun ljudi koji su nas upravo u to ubedjivali da su rezultati predsednickih izbora navodno bili unapred odredjeni i kako onda oni u tome ne zele da ucestvuju, da je DS ustvari stvorio SNS i tempira njihov rezultat po svojim potrebama, da ce se Nikolic maltene odreci svoje pobede u korist Tadica, ili bar biti samo nekakva "engleska kraljica", da je vec ugovorena "velika koalicija" izmedju DS i SNS pa je eto svejedno za koga cete glasati i kakve jos ne sve nebuloze...

to nije istina. tadić i ds su izgubili veliki broj glasača
jer su loše radili, bili bahati i bezobzirni,
korumpirani junejmit.
Po svim merilima po kojima ispada da je DS lose radila u 2008-2012 periodu, bila bahata i bezobrizna - ona je lose radila, bila bahata i bila bezobzirna i pre toga, sto u principu mozda i nije tako daleko od istine, ali je problem sto je njena crveno-crna alternativa mnogostruko gora, bahatija i bezobzirnija. To sto je SEKA neke stvari napravila jos ociglednijim nista ne menja.

u vlasti se ništa dramatično nije promenilo,
više od pola prethodne vlade je i dalje tu,
Iako je pola bivse vlasti tu (i to "bolja" polovina, cim je srbski "ne moze biti kriv" narod nije nicim kaznio) nije da se nista nije promenilo. Pamtim sve srpske vlade iz doba visestranacja, i ako izuzmemo vladu formiranu posle decembarskih izbora 2000., tvrdim da se nikada vise promena, ukljucujuci i neke "tektonske" u prvih mesec dana neke nove vlade nije dogodilo nego ovoga puta, iako su samo u pitanju pripremni radovi za ono sto tek sledi. Ti mozda ne vidis ili ne zelis da vidis kakve ce sve posledice proisteci iz toga sto ce nam se odlukama Ustavnog suda vratiti sve one sudije i tuzioci koji nisu u bar 80% slucajeva reizabrani zbog katastrofalnih radnih statistika, ili sto je vojvodjanska autonomija de facto suspendovana, ili recimo detalj da je vladajuca troglava azdaja (Nikolic-Dacic-Vucic) vec 5 puta do sada posecivala Moskvu otkada je Nikolic postao predsednik (a Nikolic vec u septembru najavio svoju najnoviju posetu, trecu od tada).

a meni je potpuno svejedno da li će tendere nameštati
dulić ili vučić, i da li će u skupštini da se glupira jelena trivan ili nevena modelsica.
Ali ne bi trebalo da ti bude svejedno da li ce tendera uopste biti - ili ce se vratiti praksa iz slavnih 90'ih i nulte transparentnosti.
trala.la trala.la 23:56 23.08.2012

Re: krivi smo mi~?

blogov_kolac
Ti mozda ne vidis ili ne zelis da vidis kakve ce sve posledice proisteci iz toga sto ce nam se odlukama Ustavnog suda vratiti sve one sudije i tuzioci koji nisu u bar 80% slucajeva reizabrani zbog katastrofalnih radnih statistika


E, gde me nađe. Već sam danas nešto pisao o tome, al' da dopunim. (Uzgred, čestitke web dizajeneru za tvrdoglavost u vezi link usability, no da vidimo šta kažu eksperti)

Imaš li ti neku referencu za to što tvrdiš? Jer, kad sam onomad sopstvenim očima gledao te podatke, odnosno statistike, ne samo da se nije moglo zaključiti da se statistika koristila u donošenju odluka, već ni sama računica nije bila u skladu sa zvanično proklamovanom formulom. Npr, ocenjivani su rezultati za 3 uzastopne godine, čini mi se 2006-2008. Za prvu godinu je prepisana statistika iz dokumentacije koju su poslali sudovi. Za sledeće dve norma se računala, ali po pogrešnoj formuli. Računalo se kao da su sve sudije radile svaki radni dan, a neki su bili i na bolovanju, što nikako nije ravnopravan tretman.

Ja sam čak pomislio da se radi o tehničkoj grešci (formula u bazi) i da će iskoristiti priliku da se izvuku iz nezgodne situacije svalivši krivicu na IT (ne bi bilo prvi put :).

No, čak i uprkos pogrešnoj računici, ima primera da su pojedine sudije koje su izabrane, imale lošiju statistiku od nekih koje nisu izabrane. Po mom sad već maglovitom sećanju, znam za slučaj gde je uz duža bolovanja norma ne samo bila prebačena (veća od 100%) sve tri godine, već su mahom sve presude bile u roku (što nije tako često). Tu se bodovalo i to da li, odnosno koliko poništenih presuda neko ima (u datom slučaju, opet dobar rezultat).

E, a kad je to sve objavljeno na sajtu Društva sudija, onda je rečeno da odluke nisu donete na osnovu tih podataka. Dobro, dajte onda tu dokumentaciju na osnovu koje jesu donete. Pa, žao nam je, nema.

Da ponovim, za ovo što tvrdim, postoje podaci na sajtu sudija, možeš da proveriš.

Na kraju, ako nađeš za shodno da odgovoriš... ako je nezavisno pravosuđe jedan od temelja demokratije, onda je udar na pravosuđe... šta?
darvel darvel 00:26 24.08.2012

Re: krivi smo mi~?

maksa83

(Šta kaže?)

Makso, stvarno misliš da Blogov K. i sam zna šta piše?
Skraćena verzija glasi otprilie ovako:
"Bla, bla bla bla bla bla bla
sram vas bilo što niste glasali za DS i lepog Boru
bla bla bla bla bla bla bla bla
meni se plače jer DS nije na vlasti
bla bla bla bla bla bla
i sad će zli čika Toma sve da nas pojede
bla bla bla bla bla bla
bla bla bla bla bla bla..."
Strongman Strongman 20:55 22.08.2012

Preporuka

Retko se slažem sa svim napisanim pa i sada. Skoro sve mogu da potpišem osim rasprostranjenog uverenja da stranku mora da vodi Boris... Ili ne mora.

Mnogo je tačno da na političkoj sceni nisu najbolji i najkvalitetniji po mnogim kriterijuma ali mora prvo da se želi, radi, radi, radi, pa da postaneš neko na političkoj sceni. nije dovoljno samo da znaš kako.

Pozdrav svima.
schweppes92 schweppes92 20:56 22.08.2012

nešto

mogli bi, recimo, kupiti Politiku i Novosti ... al da bude "preko noći", da niko ne zna ...
posle ćemo lako
gedza.73 gedza.73 20:56 22.08.2012

Nisi u pravu

Sve dok vi momci budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje ironične muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu, dok posmatrate život sa Freehhandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nije ovde u pitanju 'obezbeđivanje uslova kakve zaslužujumo' već stvaranje poštenog i funkcionalnog ambijenta za sve.

Stvaranje države.

Mi to nismo dobili.
Mi smo posmatrali kako je bitno biti član stranke (sad ove, a posle one) i onda se lagano bogatiti.
Mi smo posmatrali kako se uvećava i umnožava bespotrebna administracija.
Mi smo posmatrali donošenje zakona koji su bili u suprotnisti jedni sa drugima.
Mi smo posmatrali kako vas je nasankala druga liga.

'ajde da razumem da ste izgubili od Nikolića ali kako ste dopustili da vas premunta onaj Dinkić?
Oljacat Oljacat 20:49 23.08.2012

Re: Nisi u pravu

BRAVO! BRAVO
chitach chitach 21:04 22.08.2012

" Nešto se ljudi mora preduzeti "


ja sam za ovih 7 godina primio tri drugara na stan po dva tri mjeseca dok se ne snadju . dvojica se nisu snasli pa se vratili , jedan se snasao . jel dosta od mene ?
AlexDunja AlexDunja 21:06 22.08.2012

vidi krle,

politika je nekome posao
a nekome nije.

maksi, recimo nije.

a tadiću, pa i tebi jeste.

a maksa vas bira ili ne. i kritikuje, jer mu ponešto i zavisi od vas.
ne mnogo, srećom.

vi niste dobro radili svoj posao, maksa svoj jeste.
tako ja to vidim.

a to, da treba nešto da se radi je tačno. svako svoj posao.
arianna arianna 21:11 22.08.2012

Re: vidi krle,

a to, da treba nešto da se radi je tačno. svako svoj posao.


sasvim tačno, samo se pitam da nije prekasno

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:20 22.08.2012

Re: vidi krle,

vidi krle,
politika je nekome posao
a nekome nije.

maksi, recimo nije.

a tadiću, pa i tebi jeste.

Vidi Alex,

Meni takođe nije.
AlexDunja AlexDunja 21:26 22.08.2012

Re: vidi krle,

Meni takođe nije.

iskreno, i meni je tako izgledalo,
gledajući tvoje blogove i komentare.

ali, zar nije trebalo mesto savetnika
predsednika, ma koliko neplaćeno bilo da
te obavezuje na profesionalnost?
mnenadic mnenadic 21:27 22.08.2012

Re: vidi krle,

a to, da treba nešto da se radi je tačno. svako svoj posao.


Tačno. Svako treba da radi svoj posao. Naj bolje što ume i može. Ali problem je u tome što su neki na pogrešnim mestima pa sve što urade ispadne loše. A neki koji znaju, ne dohvataju se posla. Ko je za to kriv? Ne znam? U politici ima previše neznalica i foliranata. Krajnje je vreme da se politikom pozabave ozbiljni, odgovorni, vredni ljudi. Ovde sam Krleta razumeo kao njegov poziv da se ljudi uključe u politiku, da sama konstatacija da nešto ne valja nije dovoljna. Bolje društvo je obaveza svih nas.
zilikaka zilikaka 21:31 22.08.2012

Re: vidi krle,

Nebojsa Krstic
vidi krle,politika je nekome posao a nekome nije.maksi, recimo nije.a tadiću, pa i tebi jeste.
Vidi Alex,
Meni takođe nije.


Hoćeš reći da je Savetnik PreCednika države volonterska funkcija?!

Ko član pevačkog društva?
arianna arianna 21:35 22.08.2012

Re: vidi krle,

Ovde sam Krleta razumeo kao njegov poziv da se ljudi uključe u politiku, da sama konstatacija da nešto ne valja nije dovoljna


U koju politiku da se uključi čovek, kad danas čujem da je na mesto savetnika jednog gradonačelnika za obrazovanje i prosvetu (ispred DS-a) postavljena vaspitačica iz zabavišta. Gde su profesori, nastavnici ili bar učitelji?!


edit:

znate li koliko se gubi glasača/simpatizera/članova ovakvim kadrovskim rešenjima?!
AlexDunja AlexDunja 21:39 22.08.2012

Re: vidi krle,

Ovde sam Krleta razumeo kao njegov poziv da se ljudi uključe u politiku, da sama konstatacija da nešto ne valja nije dovoljna. Bolje društvo je obaveza svih nas.


i ja sam ga tako razumela, i saglasna sam.

takođe sam uverena da u nekim strankama postoje
ljudi koji poznaju politiku i umeju da rade taj posao.

dok god odgovor na pitanje: zašto negativna selekcija?
bude pitanje: a gde je nema?
biće ovako.
Ribozom Ribozom 21:57 22.08.2012

Re: vidi krle,

A zamisli da Maksa (kompUJterista), Free (zivi od doznaka) i Alselone (advokat, trenutno posprema Kursumliju) napisu jedan KOOOONTRA blog, po ugledu na dzivdzne
alselone alselone 07:30 23.08.2012

Re: vidi krle,

advokat, trenutno posprema Kursumliju


Zverilla Zverilla 10:13 23.08.2012

Re: vidi krle,

Nebojsa Krstic

Vidi Alex,

Meni takođe nije.




krle je samo slucajni prolaznik. i tadicev drugar sa basketa.
a onda se pita zasto je DS izgubio izbore.

hint: odgovor potraziti u onih 5% glasova koji su otisli panteli i zigi. 5% onih kojima je licemera i partokrata-u-prolazu preko glave.
jesen92 jesen92 23:00 23.08.2012

Re: vidi krle,

a to, da treba nešto da se radi je tačno. svako svoj posao.
...AD,jes da si dobila rekordan broj preporuka i jes da si mi dobra drugarica al meni ovo lici na Slobino "a sad svi na svoje radne zadatke"...normalno je da svako radi svoj posao ali je normalno i da se drustveno angazuje ako hoce da utice na neke promene...svi koji su polemisali ovde na blogu na temu izbora zeleli su da uticu na neku promenu, znaci nije im bilo svejedno.....ako si samo glasac onda je tvoje da zaokruzis nesto od ponudjenog ili da ne izdjes na izbore...svako ko je ucestvovao u javnim raspravama ovde, ili bilo gde, i tvrdio da od DS-a nema gore ne moze da kaze da nije pomogao da Toma dodje na presto...i sad, videcemo sta ce biti...svako normalan zeli da nam svima bude bolje, predpostavljam...inace, ja o DS-u mislim isto sto i ti , u mom gradu ta stranka takoreci ne postoji od 2004, toliko je dobro radila....i nikad ne bih "lobirala" za njih da sam imala bolji izbor...2008 sam glasala za Cedu al me je i on razocarao..meni nije sve jedno sto je ispalo ovako mada cu se vrlo obradovati ako ispadne dobro...btw..Trivanka, ma kako smesna sad bila, ostala je bez posla gimnazijskog profesora zbog svog politickog angazmana i preko stranke naseg pokojnog blogokolege Coleta otisla u bg da radi u resoru R.Ljajica posle 5.oktobra...kako se posle obrela u DS-u i kako je tamo brzomentno napredovala ne znam ali znam da se ne moze porediti sa nikakvom modelsicom...
freehand freehand 23:21 23.08.2012

Re: vidi krle,

...jes da si dobila rekordan broj preporuka

Pa red je bio da i Hoh poetesa uzjaše na taj val i konačno uklopivši preovladujuću mantru u svoj hermetični stil dospe do duša blogoauditorijuma i zaslužene slave u dominaciji!
Uprkos zaboljevanju.

A samo da podsetim da je, koliko znam, jedini profi sa licencom FPN na top level političkoj sceni u Srbiji - Ivica Dačić. Te me mori pitanje - šta bi po toj stvari valjalo preduzeti? Razjuriti naturščike i amatere?

Da, i Milan Pajević, pardon.

I ako nam predesednik od sinoć nije i tu masterirao.
AlexDunja AlexDunja 23:28 23.08.2012

Re: vidi krle,

..normalno je da svako radi svoj posao ali je normalno i da se drustveno angazuje ako hoce da utice na neke promene..


saglasna. i učešće na blogu je društveni angažman.
i ovi prozvani u naslovu su se angažovali, kao i ti i ja.

ono što sam ja htela da kažem je da oni koji se
profesionalno bave politikom treba da snose odgovornost
i da se potrude da svoj posao rade bolje.


politika se bavi svima nama, i svi imamo mišljenje o njoj,

ali reći maksi kad kritikuje tadića: hajde ti bolje
mi neprimereno.
AlexDunja AlexDunja 23:37 23.08.2012

Re: vidi krle,

A samo da podsetim da je, koliko znam, jedini profi sa licencom FPN na top level političkoj sceni u Srbji - Ivica Dačić. Te me mori pitanje - šta bi po toj stvari valjalo preduzeti? Razjuriti naturščike i amatere?

filozofi treba da vode državu,
tako su mene stari grci učili

fpn je pomodna novotarija.


a ove preporuke te baš inspirisale, jedva skontah šta pričaš.
nebitno je to. efemeris.
freehand freehand 23:42 23.08.2012

Re: vidi krle,

filozofi treba da vode državu,
tako su mene stari grci učili

Odlično.
Pretpostavljam da si na diplomce sa Filozofskog mislila kad si pominjala profesionalce?
Ili je i to efemeris?
Mada nas to vraća na Krstićevu poentu i moj prvi komentar, dakle na Teze o Fojerbahu.
Hoćeš da ti citiram?
AlexDunja AlexDunja 23:44 23.08.2012

Re: vidi krle,

Hećš da ti citiram?

o, ne
freehand freehand 23:50 23.08.2012

Re: vidi krle,

AlexDunja
Hećš da ti citiram?

o, ne

AlexDunja
Hećš da ti citiram?

o, ne


što?

pazi,
ne znam
starogrčki,
ali
otprilike:

"filozofi su
svet
različito
tumačili.
a radi se
o tome
da se
on
promeni!"

karl marksos

Jleda je bombona?
jesen92 jesen92 00:01 24.08.2012

Re: vidi krle,

saglasna. i učešće na blogu je društveni angažman.
i ovi prozvani u naslovu su se angažovali, kao i ti i ja.

moj komentar se i odnosi na taj nas angazman...
...
ali reći maksi kad kritikuje tadića: hajde ti bolje
mi neprimereno.
ovo se slazem..
rage rage 10:57 24.08.2012

Re: vidi krle,

Vidi Alex,

Meni takođe nije.


Vidi Krljo,

što se onda trtiš, gde ti mesto nije, a šetkao sise po UN?
number42 number42 21:07 22.08.2012

ono

vidim da su ucestala otvorena pisma svima i svakome, pa zamolio bih moderaciju da mi da autorsku opciju jer bih zeleo da uputim otvoreno pismo nekim ljudima, a ima ih gomila.

prvo putin i obama, onda jelena karleusa, pa nevena modelsica, pa rista karlovic iz obrnje (taj me posebno tangira), mozda otvoreno pismo vrapcima u bg u vezi djilasa, pismo podrske ambasadi ekvadora, onom liku sa youtuba kad vozi bajk nad provalijom... to bi bilo to za sad.
mariopan mariopan 21:09 22.08.2012

.

Jel nećeš preventvno banovati nas što vas vučemo za uši na svakom političkom blogu?

Slažem se sa alseloneom, uglavnom smo razočarani i otuda bes.
A slažem se i sa dalijem i freehandom, i oni su u pravu.

Možda bih vas pažljivije slušala, vas deklarisane DS- ovce sa bloga, ako biste prestali da se rugate novoj vlasti i da svima nama, koji i njih moramo da otrpimo jer ste vi ukakili i peron i putnike, podmećete novu vlast kao naš izbor ili krivicu.
Ako biste najzad shvatili da su oni samo posledica vaših grešaka - ne naših, niti je to bio naš izbor, onda bi i komunikacija bila malo bolja?
freehand freehand 21:11 22.08.2012

Aujbt!

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi momci budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje ironične muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu, dok posmatrate život sa Freehhandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.


Dvanaesta teza o Fojerbahu!?


expolicajac expolicajac 21:14 22.08.2012

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Vrlo interesantan izbor, reprezentativnog uzorka.
Kad budeš Borisu pisao izveštaj za Glavni Odbor, vodi računa da ne pomešaš strane.
Ostaće predsednik, ali će sigurno ubiti stranku.
jedna_jelena jedna_jelena 00:04 23.08.2012

Re: Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

expolicajac
Vrlo interesantan izbor, reprezentativnog uzorka.


Druga stvar koju sam pomislila. Prva je bila "Kakva je sad ovo politicko-marketinska fora?", a treca "Poziv na (narodno) preduzimanje??? Bljak! On bi trebao da zna da se ovde necemo primiti na te revolucionarne ideje koje stanovnicima ovih prostora nikada niko nije prodavao..."

Malo posle izbora bila je uka-buka, pa onda vakum, sada polako postaje zanimljivo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 23.08.2012

Re: Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Poziv na (narodno) preduzimanje??? Bljak! On bi trebao da zna da se ovde necemo primiti na te revolucionarne ideje koje stanovnicima ovih prostora nikada niko nije prodavao..."

Za tebe nisam ni jednog trenutka sumnjao da nećeš.
jedna_jelena jedna_jelena 01:14 23.08.2012

Re: Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic
On bi trebao da zna da se ovde necemo primiti na te revolucionarne ideje koje stanovnicima ovih prostora nikada niko nije prodavao..."

Za tebe nisam ni jednog trenutka sumnjao da nećeš.


Ovo zvuci kao da ste ipak bavili ciljnom grupom i to svakim od nas ponaosob. To bi me obradovalo jer bi potvrdilo da je DS mnogo ozbiljnija organizacija nego sto trenutno izgleda. S druge strane, zalosti me i ljuti koriscenje starih metoda, iako je medij novi, a fond reci veci.

U pravu ste, necete me videti na nekoj novoj ORA-i. Imam precih zanimacija, ali od koristi je malo coaching-a tu i tamo. Ne brinite, sve primenjujem.
Hansel Hansel 21:16 22.08.2012

Duhovit naslov

Sve dok vi momci budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje ironične muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu, dok posmatrate život sa Freehhandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Naravno da su džaba, jer vas te ocene nisu zanimale kada je još i imalo smisla reći:
Nešto se ljudi mora preduzeti.

Jer, vi ste bili ti koji su znali šta treba, šta sada očekujete - od nas?

Gedža je odlično rezimirao, nema se tu šta dodati.

Ja mogu samo ponešto iz ličnog iskustva (van Bloga). A ono govori samo o tome koliko je bilo teško dopreti do svesti onih koji su bili vlast (neki još uvek jesu - negde), koliko je bilo teško doći u situaciju da makar čuju (dobru) ideju, a kamoli da pomognu da se sprovede - ako ne vide svoj interes.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 21:19 22.08.2012

Tihuana

početkom i sredinom devedesetih, često sam se viđala s Milanom Božićem. Cenila sam ga kao jako pametnog čoveka, ali se gotovu u ničemu nismo slagali. Svraćala sam kod njega na kafu po povratku s Kalenić pijace (stanovao je u kraju) i onda bi se raspravljali na razne teme. Jedna od teza na koju sam obavezno pošandrcala bila je "da moraš da se baviš politikom, da se ona ne bi bavila tobom". ja sam tvrdila da je to odvratna frazetina (ili tako nešto), a on da ću tek "da vidim".

hoću da kažem, kapiram ja stav da nije produktivno "dobacivati s balkona", ali danas više nemam ni znanje kako se u politiku ulazi, da se, kako kažeš, "nešto preduzme".

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:51 23.08.2012

Re: Tihuana

početkom i sredinom devedesetih, često sam se viđala s Milanom Božićem

On je imao spektakularan ulazak u SNS, a sad ga nešto ne viđam. Nije vljda da su da zaboravili na godišnjicu službe?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:25 23.08.2012

Re: Tihuana

Om je imao spektakularan ulazak u SNS, a sad ga nešto ne viđam. Nije vljda da su da zaboravili na godišnjicu službe?


ne pratim. znala sam ga kao matematičara, logičara, demokratu. i eruditu (neko negde doduše reče i da je "žovijalni komunikativni cinik". i često se setim kraja te rečenice "... politika će da se bavi tobom"

al evo gugl:

link
link

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:44 23.08.2012

Re: Tihuana

ne pratim. znala sam ga kao matematičara, logičara, demokratu. i eruditu (neko negde doduše reče i da je "žovijalni komunikativni cinik"

Ok...da znaš, sad je žovijalni SNS-ovac.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:16 24.08.2012

Re: Tihuana

Ok...da znaš, sad je žovijalni SNS-ovac.


uh, dva dana se mislim dal da napisem ili jok...

Elem, ne smeta meni uopšte žovijalnost, ne smeta mi ni cinizam, kod političara, ali mi smeta nedostatak i izostanak "štofa", smeta mi zjapeća praznina, to što se samo gomilaju te figure kojima na čelu vidiš da su neznalice, da nemaju lične hrabrosti, da su nepreduzimljivi (ne računam koristoljubivost), da samo blebeću, da se nisu potrudili ni da se edukuju u političkom zanatu (ne računam populističke akcije kratkod daha), smeta mi taj sveprisutni pileći mozak umuljan s bahatošću,po sistemu "možemi se".

Zato me baš briga što je M. Božić sada "žovijalni SNS-ovac", on je pametan tip koji ima i znanje i obrazovanje, ne mrzi ga da organizuje seminar o Ajnštajnu na Kolarcu na primer, dakle daje i nešto drugo ljudima u ovoj zemlji, koje ipak, hvala bogu, ne zanimaju samo afere i sranja.

Ako mene pitaš, a ja priznajem da pojma nemam, to "šta da se radi" i "hajde da se organizujemo" ne treba da se dogadja samo unutar visoko podignutih partijskih ograda, već šire, u ime opšteg dobra, bar.

Eto, moj predlog je da ti pričaš s Milanom Božićem, šta ima veze što je SNS, pa da nađete zajednički jezik, pa da širite krug ljudi koji imaju mozga i koji komuniciraju na temu najmanjeg zajedničkog sadržitelja, kako da nam bude bolje.

Sve dok se ovi gore gledaju preko nišana, a ispod žita muljaju u ime lične koristi, mi smo na*ebali. To što se kao ćureća farma hranimo i zamajavamo aferama, ne pomaže. Treba i da se radi. Da se zaradi za lebac. A "kako" to će pre da kaže MB iako je SNS, nego na pr J. Trivan iz DS, koja čim zine napravi štetu.

Hoću da kažem, međustranački dijalog na temu opšteg dobra nije izlazak na gubilište, pobogu, a svi se tako ponašaju, ili tvrde neki pazar, ako se već ne džapaju oko stranačkih međa.







Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:56 24.08.2012

Re: Tihuana

Elem, ne smeta meni uopšte žovijalnost, ne smeta mi ni cinizam, kod političara, ali mi smeta nedostatak i izostanak "štofa", smeta mi zjapeća praznina, to što se samo gomilaju te figure kojima na čelu vidiš da su neznalice, da nemaju lične hrabrosti, da su nepreduzimljivi (ne računam koristoljubivost), da samo blebeću, da se nisu potrudili ni da se edukuju u političkom zanatu (ne računam populističke akcije kratkod daha), smeta mi taj sveprisutni pileći mozak umuljan s bahatošću,po sistemu "možemi se".

Ne bih imao ništa da oduzmem, ili dodam.
Zato me baš briga što je M. Božić sada "žovijalni SNS-ovac", on je pametan tip koji ima i znanje i obrazovanje, ne mrzi ga da organizuje seminar o Ajnštajnu na Kolarcu na primer, dakle daje i nešto drugo ljudima u ovoj zemlji, koje ipak, hvala bogu, ne zanimaju samo afere i sranja.

Mene malo briga. Moguće zato što me vreme pregazilo. Nikako da poverujem da su one aveti devedesetih, danas državnici koji će se izboriti s kriminalom i korupcijom. I nekako imam rezervu prema ljubiteljima Ajnštajna koji uskaču u taj auto u trenutku kad deluje da je on pobednički.
Eto, moj predlog je da ti pričaš s Milanom Božićem, šta ima veze što je SNS, pa da nađete zajednički jezik, pa da širite krug ljudi koji imaju mozga i koji komuniciraju na temu najmanjeg zajedničkog sadržitelja, kako da nam bude bolje.

Na pamet mi ne pada. Pre bih razgovarao s Vučićem i Nikolićem. S njima imam čist račun i "dugu ljubav"...Pozicija M. Božića je suviše karikaturalna da bi se s njim vodila debata na bilo koju temu.
maksa83 maksa83 11:07 24.08.2012

Re: Tihuana

I nekako imam rezervu prema ljubiteljima Ajnštajna koji uskaču u taj auto u trenutku kad deluje da je on pobednički.

Ja se naime radujem tom transferu. Kao i Vesna sećam se Božića sa pok. Sezama (koji je preteča svega ovoga, i zato volim da ga zovem potonula cyberatlantida) i pamtim ga kao iznimno zabavnog i inteligentnog tipa.

Ali. Statistički, SVAKA stranka u koju je uskočio Milan Božić je posle nekog vremena svedena na 10% svog prvobitnog uticaja ili je nestala. Mislim da je krenulo od SLS (je l' se seća neko šta je to), pa SPO (Vukov Konsiljere), i evo sad SNS. Da parafraziram Maratonce: "Stranke nikad nisu imale sreće sa Milanom Božićem, kako u koju uđe ona vene, svene, i na kraju uvene".

Žao mi je što tast Jagoš Purić devedesetih nije uspeo da ga uvuče u svoj SPS, možda bi naša kolektivna agonija kraće trajala.


P.S. Ste razmišljali o nekom mestu za njega u GO? Just an idea... Ako je mogao Komnenić, šta će da vam fali.
trala.la trala.la 11:35 24.08.2012

Re: Tihuana

maksa83
Kao i Vesna sećam se Božića sa pok. Sezama...


Axa. Bre, vi Sezamovci ste ko neka sekta... co cre *
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:36 24.08.2012

Re: Tihuana

maksa83
I nekako imam rezervu prema ljubiteljima Ajnštajna koji uskaču u taj auto u trenutku kad deluje da je on pobednički.

Ja se naime radujem tom transferu. Kao i Vesna sećam se Božića sa pok. Sezama (koji je preteča svega ovoga, i zato volim da ga zovem potonula cyberatlantida) i pamtim ga kao iznimno zabavnog i inteligentnog tipa.

Ali. Statistički, SVAKA stranka u koju je uskočio Milan Božić je posle nekog vremena svedena na 10% svog prvobitnog uticaja ili je nestala. Mislim da je krenulo od SLS (je l' se seća neko šta je to), pa SPO (Vukov Konsiljere), i evo sad SNS. Da parafraziram Maratonce: "Stranke nikad nisu imale sreće sa Milanom Božićem, kako u koju uđe ona vene, svene, i na kraju uvene".

Žao mi je što tast Jagoš Purić devedesetih nije uspeo da ga uvuče u svoj SPS, možda bi naša kolektivna agonija kraće trajala.


P.S. Ste razmišljali o nekom mestu za njega u GO? Just an idea... Ako je mogao Komnenić, šta će da vam fali.

Bio je u Demokratskoj stranci, prvi predsednik Inicijativnog gradskog odbora Beograda. Ih al sam mator sve pamtim
maksa83 maksa83 12:19 24.08.2012

Re: Tihuana

trala.la
maksa83
Kao i Vesna sećam se Božića sa pok. Sezama...


Axa. Bre, vi Sezamovci ste ko neka sekta... co cre *

..co cre &
..pad do
..log d

(žmurećki)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 17:25 24.08.2012

Re: Tihuana

Sad sam procitala ovo (linkovano je):

Narodna biblioteka bacala knjige stare 200 godina kako bi napravila mesta za nove linkovano je

pa me živo zanima da li će da odgovara onaj ko je bio 2005. na čelu ove kuće?

jest da se u tekstu pominje da niko ne zna ko je kriv, pa se pominju i vojnici koji su tamo radili na odsluženju vojnog roka i bacali knjige.

pa bre i pileći mozak shvata da vojnici rade ono što im se rekne.

hoću da kažem, u Srbiji fale ljudi koji imaju mooda i kad je knjigocid u pitanju.

ja kad hoću da se ratosiljam knjiga iz svoje kuće, prvo ih klasifikujem, pa onda poklonim ljudima koje zanimaju.

ovi u Narodnoj biblioteci ne znaju izgleda nikog kome bi te knjige bile drage.

ako ne znaju nikog, neverovatno je da nisu čuli za antikvarijate?!

zapravo, to zaparloženo društvo koje je dozvolilo ovako nešto strašno, treba da bude otpušteno i do smrti otplaćuje štetu koja im se ispred nosa dogodila.

i nemoj da mi neko kaže da ovo nema veze s temom



alarih alarih 19:37 24.08.2012

Re: Tihuana

Nekad je do mene došla neka pričica kako te knjige za otpis često završe kod osoblja biblioteke. Onaj rad, prekopaju ljudi to što je za otpis, pa uzmu šta im se sviđa.
E sad, to jeste do mene došlo u formi trača, iz bogtepita koje ruke, i više se ne sećam ni koja godina je bila, ni da li je Narodna ili Gradska.

Hoću da kažem, nije mi neverovatno da neko tamo baca, a da ne zna ni šta baca, što bi znao, kad uglavnom ne zna ni šta ima. A isto tako mi nije neverovatno da neko tamo dobro zna šta stavlja na otpis, a da to nikad ne dođe do đubreta.
Zapravo je najgore što mi i jedno i drugo deluje potpuno moguće.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:56 24.08.2012

Re: Tihuana

Narodna biblioteka bacala knjige stare 200 godina kako bi napravila mesta za nove linkovano je

pa me živo zanima da li će da odgovara onaj ko je bio 2005. na čelu ove kuće?

Da nije tad slučajno direktor bio onaj nesretni Sreten?
jesen92 jesen92 00:50 25.08.2012

Re: Tihuana

Mene malo briga. Moguće zato što me vreme pregazilo. Nikako da poverujem da su one aveti devedesetih, danas državnici koji će se izboriti s kriminalom i korupcijom. I nekako imam rezervu prema ljubiteljima Ajnštajna koji uskaču u taj auto u trenutku kad deluje da je on pobednički.

..ovo je jedini razlog zasto ja sama sebi ovde licim na vatrenog DS-ovca

Ja se naime radujem tom transferu. Kao i Vesna sećam se Božića sa pok. Sezama (koji je preteča svega ovoga, i zato volim da ga zovem potonula cyberatlantida) i pamtim ga kao iznimno zabavnog i inteligentnog tipa.

..i ja ga se secam na isti nacin iz tog vremena ali se secam i njegovog lupetanja dok je bio u sepeou, pa jos ono kad ne moze da se zaustavi...i nikako mi nije bilo jasno da je to ista osoba ...

Bio je u Demokratskoj stranci, prvi predsednik Inicijativnog gradskog odbora Beograda. Ih al sam mator sve pamtim
..ja mislim da je posle prvog delenja DS-a MB bio sa Nikolom Milosevicem i Cavoskim u novo osnovanoj Srpskoj liberarnoj stranci...
looping looping 21:21 22.08.2012

Debata

Debata o Tadicu me jako podseca na debatu o JK.
Kako ubediti ljude (mislim na narod, ne na politicare - jer oni nisu ljudi) da zavole ono sto im se nikako vise ne dopada?
Kako je moguce da im BT ne odgovara?
Logicno je da ljudi nisu normalni sto tako razmisljaju.
Pa oni sami ne znaju sta je za njihovo dobro.

Inace, jedan drugar mi kaze:" Zabole me za statistiku i koliki je % nezaposlenosti, da li je 50% ili 1% kada ja u ovoj zemlji ne mogu da nadjem posao od koga mogu da zivim. Nije mi nikakva uteha i da sam medju 1% "

PS
Na blogu ovog autora uvek ima dobre muzike ali ne i politickih tekstova.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 22.08.2012

zasto to mislis?

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.


nema nikog drugog u demokratskoj stranci da nije u fazonu brozizma, da je normalan, i da je kadar povesti stranku? tadic toliko luta od poraza naovamo da je to tuzno, a i ti koji ga istices u prvi plan kao da je sve okej i nije se odigrao dan posle. valjda ne mozete da pokapirate da ste pukli - sopstvenom i nicijom drugom krivicom - posle 8 godina, sta li? ti nisi hteo da prozboris s nama rech o bilo chemu pre tog puknuca, kao da nismo postojali, sada se pitas odakle bes? ja licno nisam besan (vise), vec tuzan i mucno mi je da gledam ovo vase (borisovo, tvoje) lutanje.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:49 22.08.2012

Re: zasto to mislis?

Izgleda da bi bio potreban poraz u još kojem izbornom ciklusu da bi oni shvatili ono što im se govori. Samo ne znam ko bi onda bio kriv: beli listići, Vesna Pešić ili oni koji uporno forsiraju nešto što birači nisu uspeli da progutaju još jedan put.

Mada...verovatno bi svi koji su skinuti sa vlasti ovde pričali kako su baš oni jedini spas za Srbiju tamtevamte, al' samo Krleta imamo priliku da saslušamo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:05 23.08.2012

Re: zasto to mislis?

draga M,

ovo "jedini spas" mi toliko diže kosu na glavi, uključno s obrvama na očima, jebote, je l' moguće da su naočigled normalni i a-mentaćni ljudi toliko prolupali? ja sam tužan, ništa više.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana