Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

thefreak thefreak 14:04 23.08.2012

Re: A ja sad odoh...

Nebojsa Krstic
Pa zasto nas tek sad, Nebojsa, pozivate da se ukljucimo?

Šta će vama moj poziv?
Vi treba da uradite sa svojim životom ono što vi mislite da treba.

Moja je tema, odnosno predlog blogerima, među kojima ima onih koji nisu mentoli, umesto što svakom, tako nevidljivi, nalaze zamerku, da izađu hrabro iz svoje udobne anonimnosti, pa da oni pokušaju da urade nešto i da se tako izlože sledećoj generaciji kritičara koja će njih da naziva lopovima, koja će njih da maže govnima i da na njima vežba svoje nedotupavne gimnazijske fazone.

Mislim, za promenu.




E bas zato sto ste nas sve pravili mentolima niste na vlasti vise.
Kraja Kraja 14:13 23.08.2012

...i nije ti....

...ni malo neprijatno sto ovo pises....???

koja će njih da naziva lopovima, koja će njih da maže govnima i da na njima vežba svoje nedotupavne gimnazijske fazone.
sasa-ex sasa-ex 14:30 23.08.2012

Re: A ja sad odoh...

Pa Nebojsa, ne znam za druge blogere... Ali, evo nesto kao osvrt na ono sto sam ja radio, a kako ste se ponasali Vi sa na vlasti. Pored svog posla, od koga sam ziveo, vodim i organizaciju za borbu protiv narkomanije. Sedam godina, smo na ulici, motivisemo ih za lecenje, prihvatamo posle i pomazemo u pronalazenju posla, i drzimo predavanja po skolama. Mahom smo bivsi narkomani, zato smo to i radili za dz. A od Vas, i svih onih guzonja, po raznim ministarstvima, uvek smo dobijali samo tapsanje po ramenu. Ni kancelariju nismo zasluzili, bilo je valjda potrebnijih stvari, za resiti, u ovoj drzavi. I kapiram, ta narkomanija je gadna stvar, i nije mnogo bitna, osim kad suludi pop ubije nekog. I znam da je to sve sitna tema, u poredjenju sa Kosovom, ekonomijom i Evropskom unijom... Ali, razumevanje zivota i problema malog coveka, se ogleda u takvim stvarima. A za mene ste, izmedju svega ostalog, i tu pali....
maksa83 maksa83 14:36 23.08.2012

Re: A ja sad odoh...

Moja je tema, odnosno predlog blogerima, među kojima ima onih koji nisu mentoli, umesto što svakom, tako nevidljivi, nalaze zamerku, da izađu hrabro iz svoje udobne anonimnosti, pa da oni pokušaju da urade nešto i da se tako izlože sledećoj generaciji kritičara koja će njih da naziva lopovima, koja će njih da maže govnima i da na njima vežba svoje nedotupavne gimnazijske fazone.

Aj važi.

A ti da programiraš umesto mene?

Nije teško, pokazaću ti par fora i vozzzi.
looping looping 14:54 23.08.2012

Re: A ja sad odoh...

Moja je tema, odnosno predlog blogerima, među kojima ima onih koji nisu mentoli, umesto što svakom, tako nevidljivi, nalaze zamerku, da izađu hrabro iz svoje udobne anonimnosti, pa da oni pokušaju da urade nešto i da se tako izlože sledećoj generaciji kritičara koja će njih da naziva lopovima, koja će njih da maže govnima

Ja da sam bio na vlasti prethodnih 8. godina u Srbiji sigurno se ne bih tome izlagao. Naprotiv, sakrio bih se u misiju rupu.
Ako bi ipak izlazio u javnost, prvo bi se izvinuo narodu za proteklih 8 protracenih godina njihovog zivota. Zato sto sam bio direktan ucesnik u onemogucavanju skolovanih, pametnih, postenih ljudi da bilo kako prosperiraju u ovoj drzavi.
Sigurno bih se izvinuo, trazio oprostaj i naveo razloge (mozda cak i izmisljene) zbog cega nisam mogao drugacije. Ali, krivicu bih sigurno priznao.
A krivicu svi vide osim bivseg predsednika cini mi se.

Druga stvar, ne moze svako da se prihvati vlasti i odgovornosti a narocito je to tesko ljudima sa moralom i osecajem za pravdu. Ustvari, cini mi se da samo totalni moralni imbecil moze da bude odgovoran za zivote miliona ljudi.

StEtOc|nA StEtOc|nA 20:12 23.08.2012

Re: A ja sad odoh...

looping

Ja da sam bio na vlasti prethodnih 8. godina u Srbiji...


8 godina na vlasti je bio samo G17 i niko više. Tadićeva kohabitacija sa Koštunjavim teško može da se nazove nekom vlašću. Mislim podržavam kritiku al manimo se izmišljanja.
looping looping 09:12 24.08.2012

Re: A ja sad odoh...

Tadićeva kohabitacija sa Koštunjavim teško može da se nazove nekom vlašću. Mislim podržavam kritiku al manimo se izmišljanja.

To je i problem sa politicarima u ovoj zemlji. Niko nije odgovoran nizasta. Kohabitacija se ne racuna, predsednikovanje takodje ne moze da se racuna jer se covek bavio spoljnom politikom i medjuljudskim odnosima. Ono sto je bitno u tom periodu je da se prima plata,da se uzme koliko se moze i da se jos narednih godinu dana prima plata Predsednika. Naravno da to neko treba da plati. Verovatno to placa EU koja podrzava bivseg Predsednika.
Ko sa kim kohabitira u Srbiji totalno je nebitno, bitno je da su svi politicari materijalno namireni.
G.Cross G.Cross 13:19 23.08.2012

Pobrkani Loncici

Meni se sve cini da su pobrkani loncici.

Bili izbori pre par meseci pobedio ko je pobedio ( na moju licnu zalost).
Koliko ja znam njihov mandat je 4 ( cetiri ) godine. A oni ostali ce biti u opoziciji 4 godine. Tako bi to bilo u Demokratiji.
Ali neko nas ovde poziva na Akciju da menjamo nesto. Sta ? Vlast ? Pa cekaj tek su pobedili i vi ste tek izgubili .
Ne mozmo da se pozivam na demokratiju samo kad nam odgovara.
Oni su pobedili i to je to. O tome ste morali da mislite PRE izbora.

Meni se cini da u Srbiji svi znaju da budu vlast ( ko bajagi) ali niko ne zna ili nece da zna sta to znaci biti opozicija. Moje skormno misljenje je da je posao opozicije da prisili vlast da bude bolje a ne da bude Vlast umesto Vlasti.

Makar do sledecih izbora...
predatortz predatortz 13:24 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Ali neko nas ovde poziva na Akciju da menjamo nesto. Sta ? Vlast ?


Veruj mi, ovo mi je prvo palo na pamet kada sam pročitao blog.
I, rekoh:

Čekaj, zbog čega ja da rizikujem glavu da bi se neki nesposobnjaković vratio na vlast?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:43 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Meni se sve cini da su pobrkani loncici.

Bili izbori pre par meseci pobedio ko je pobedio ( na moju licnu zalost).
Koliko ja znam njihov mandat je 4 ( cetiri ) godine. A oni ostali ce biti u opoziciji 4 godine. Tako bi to bilo u Demokratiji.
Ali neko nas ovde poziva na Akciju da menjamo nesto. Sta ? Vlast ? Pa cekaj tek su pobedili i vi ste tek izgubili .

Ma jok bre. Zovem vas na vreme. izađite na svetlo, uđite u neku stranku, menjajte stvari. Ili napravite novu. Napravite AFŽ, šta god, 4 godine je taman da se osposobite za pobedu.

A možda bude i manje od 4...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:44 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Čekaj, zbog čega ja da rizikujem glavu da bi se neki nesposobnjaković vratio na vlast?

Jebeš nesposobnjakovića, ti budi vlast!
arianna arianna 13:47 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Čekaj, zbog čega ja da rizikujem glavu da bi se neki nesposobnjaković vratio na vlast?



blogoinicijativa:

jedino logično rešenje je praviti sasvim novu stranku



G.Cross G.Cross 13:57 23.08.2012

ll

izađite na svetlo


Ma ja sam izasao na svetlo 6. Aprila 1992. Naime, otisao iz Jugoslavije.


uđite u neku stranku


Usao u DS 1991. godine

menjajte stvari


Ja pre 20 godina shvatio da je jedini nacin da menjem stvari da menjam samog sebe. Done That.


Ja sve mislim da je " demokratski deo" Srbije jos u Shock ili Denial Fazi ( vidi " All That Jazz" ).
Tek treba proci kroz fazu Prihvatanja da bi se mislilo o fazi Promene.

Polako duge su 4 godine. A Faze ne treba preskakati.





Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:59 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

blogoinicijativa

jedino logično rešenje je praviti sasvim novu stranku

O tome ti pričam.
arianna arianna 14:04 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic
blogoinicijativa

jedino logično rešenje je praviti sasvim novu stranku

O tome ti pričam.


Pričala sam ja o tome još kad sam se registrovala na blog, ali su me neki odavde slali da predajem gradjansko vaspitanje i pravim pekmez
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:10 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Pričala sam ja o tome još kad sam se registrovala na blog, ali su me neki odavde slali da predajem gradjansko vaspitanje i pravim pekmez

E njima smo sad stali na rep.
jedna_jelena jedna_jelena 14:30 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic

Ma jok bre. Zovem vas na vreme. izađite na svetlo, uđite u neku stranku, menjajte stvari. Ili napravite novu. Napravite AFŽ, šta god, 4 godine je taman da se osposobite za pobedu.

A možda bude i manje od 4...


Ovo na cetvrtoj strani dolazimo do poente? Mogao si (molim da se primeti da sam se osmelila da predjem na ti) lepo tako da napises u samom postu, a ne da gubim vid na ekrancicu telefona. I otkud sad opet kvazi-komunisticki pojmovi kao sto je AFZ?

Deo "mozda bude i manje" mogao je da se pretpostavi vec posle izbora. Bese nijedna nam vlada nije pala do sada, samo su bivale rekonstruisane, a taj kolokvijum nam je uslovni za ispit iz tranzicije? Kako god da bude padala, molim vas (mislim na aktivne ucesnike politickog zivota) da bude bez velikih socijalnih nemira. Taj kolikvijum polozili smo po starom programu.

Pravljenje stranke su neki vec isprobali, nekoliko ih je nastalo samo iz DS-a. Ne cini mi se da ijedna ima drugaciju ulogu od one koju bi imala da su se ti isti ljudi grupisali u okviru maticne stranke. A kritike su iste na svaku od njih: nepotizam, korupcija, nepotizm, pa dvaput korupcija, pa onda opet nepotizam... Ovako kako vas (stranke) sada mi (glasaci i simpatizeri) gledamo, ne da necemo da vam se prikljucimo da biste dobili svezu krv, nego ce belih listica na sledecim izborima biti jos vise.

P. S. Nikad nisam iskucala ovoliki komentar, posto, shodno ekrancicu, imam i tastercice, svaka ti cast...
palilula92 palilula92 14:55 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic
blogoinicijativa

jedino logično rešenje je praviti sasvim novu stranku

O tome ti pričam.


nije mi je jasno

Ekipa koja je bila na vlasti (i izgubila izbore) hoce da pravi novu stranku? Logican zakljucak je da ta ekipa vidi DS kao problem, sto bi pravili novu stranku kad imaju svoju? A ja mislila da ste vi taj DS. Mozda se nesto u medjuvremenu promenilo, da se nije DS promenio od izbora, pa morate da pravite novu stranku?

Zasto bi bilo koji od ovih blogera pravio stranku sa vama?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:01 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Ma jok bre. Zovem vas na vreme. izađite na svetlo, uđite u neku stranku, menjajte stvari. Ili napravite novu. Napravite AFŽ, šta god, 4 godine je taman da se osposobite za pobedu.


     There is always an easy solution to every problem - neat, plausible, and wrong.
                     H. L. Mencken

  I believe that all government is evil, and that trying to improve it is largely a waste of time.

  Every decent man is ashamed of the government he lives under.

  All government, of course, is against liberty.

  A good politician is quite as unthinkable as an honest burglar.

  Democracy is a pathetic belief in the collective wisdom of individual ignorance.

  The worst government is often the most moral. One composed of cynics is often very tolerant and humane. But when fanatics are on top there is no limit to oppression.

  The most dangerous man to any government is the man who is able to think things out... without regard to the prevailing superstitions and taboos. Almost inevitably he comes to the conclusion that the government he lives under is dishonest, insane, intolerable.

  An idealist is one who, on noticing that roses smell better than a cabbage, concludes that it will also make better soup.

  A cynic is a man who, when he smells flowers, looks around for a coffin.

  The cynics are right nine times out of ten.

                  H. L. Mencken
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:18 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Zasto bi bilo koji od ovih blogera pravio stranku sa vama?



Ne traži Krle da blogeri prave s njim i DSom stranku, nego da namesto POKovanja (posmatranja, osmatranja i kritikovanja), naprave stranku, pa da se onda akaju i bakaju s ostali političari namesto što u miru (sic!) POKuju ☻

Malo naprednija ideja od one visokog SPO partijskog radenika (*) da imaju pravo da ga (ih) kritikuju samo oni koji su se učlaninili u SPO ;>

(*) a koji se prošle godine vrnuo u politiku, u svoju 5tu ili beše 6tu stranku ☻ SNS, što je već tada (Sapienti Sat) najavilo ko će da bude nova vlas' ☻


                

A society made up of individuals who were all capable of original thought would probably be unendurable.
H. L. Mencken
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:46 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Ovako kako vas (stranke) sada mi (glasaci i simpatizeri) gledamo, ne da necemo da vam se prikljucimo da biste dobili svezu krv, nego ce belih listica na sledecim izborima biti jos vise.

Pažljivo sam isčitao ceo komentar, ali sestro jedna_jelena, nisam ga razumeo.

Kaznićete mene, ili nas koji smo već izgubili izbore time što će sledeći put biti još više belih glasova?
Pa nije ideja života da meni bude loše, nego da tebi bude bolje...valjda?

Nisam nikog zvao da se priključuje meni (tj. nama) nego da se priključi sebi. Otprilike.
palilula92 palilula92 16:00 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici


Nebojsa Krstic 16:46 23.08.2012


Nisam nikog zvao da se priključuje meni (tj. nama) nego da se priključi sebi. Otprilike.


jedna_jelena jedna_jelena 17:37 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic
Ovako kako vas (stranke) sada mi (glasaci i simpatizeri) gledamo, ne da necemo da vam se prikljucimo da biste dobili svezu krv, nego ce belih listica na sledecim izborima biti jos vise.

Pažljivo sam isčitao ceo komentar, ali sestro jedna_jelena, nisam ga razumeo.

Kaznićete mene, ili nas koji smo već izgubili izbore time što će sledeći put biti još više belih glasova?
Pa nije ideja života da meni bude loše, nego da tebi bude bolje...valjda?

Nisam nikog zvao da se priključuje meni (tj. nama) nego da se priključi sebi. Otprilike.


Da probam onda sa less is more; vecina onih sa kojima komuniciram, a koji zele da na vlasti bude politicka opcija demokratske ideologije (je l' se tako kaze?) vec su okrenuti sebi. Politikom se bavimo na licnom nivou, ako moze tako da se definise. Ocekujemo da oni koji se aktivno bave politikom urede drzavu, jer to im je, kako napisa jos alexdunja na prvoj strani, posao. Ako se tu nista ne pomera na bolje, onda beli list. Ovoliko stranaka, a nece imati za koga da se glasa na sledecim izborima. Ne zelimo nove, i ovako vec lici na cirkus. Ne znam, ti si u centru zbivanja, mozda ste bas to i hteli?
arianna arianna 17:41 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Zasto bi bilo koji od ovih blogera pravio stranku sa vama?


Ako mene pitaš, niti sam bila na vlasti, niti sam se bavila politikom, a bila sam član stranke jer sam verovala u ideju i vrednosti koje su vremenom nestale.

Kad pogledaš program bilo koje političke stranke, svaki od njih je odlično napisan i nijednom se nema šta prigovoriti.

Sporni su izabrani ljudi i njihova dela tj. nedela

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:23 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Da probam onda sa less is more; vecina onih sa kojima komuniciram, a koji zele da na vlasti bude politicka opcija demokratske ideologije (je l' se tako kaze?) vec su okrenuti sebi

Pa ne kaže se. Demokratija nije ideologija, to je ono kad građani na slobodnim izborima, tajnim glasanjem biraju među različitim strankama i kandidatima. A te stranke bi, navodno, trebalo da imaju nekakvu ideologiju, vrednosni sistem, ciljeve svoje politike...Koliko ja znam, sve registrovane partije u Srbiji za sebe tvrde da su demokratske, samim tim što prihvataju pomenute izbore kao model osvajanja vlasti.
Politikom se bavimo na licnom nivou,

Dobro.
Ocekujemo da oni koji se aktivno bave politikom urede drzavu, jer to im je, kako napisa jos alexdunja na prvoj strani, posao.

E to nije dobro. Ne postoji posao "uređivač države". Državu uređuju građani koji a) to žele i b) koji dobiju dovoljan broj glasova.
Stav u kome mi (tačnije vi), dobri, pametni, pošteni, stručni, duhoviti i nadareni vodimo svoj život, (Kako ono kažeš? A da: na ličnom nivou)...a Velja Ilić, Dinkić i Pelević su profesionalci od kojih očekujem uređenje države, po mom sudu - nije dobar stav.
Ako se tu nista ne pomera na bolje, onda beli list.

Onda odmah spremaj beli.


tsunade tsunade 19:43 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

uđite u neku stranku, menjajte stvari. Ili napravite novu. Napravite AFŽ, šta god, 4 godine je taman da se osposobite za pobedu.


a to se radi kako? kuc, kuc. dobar dan. ja mislim da je boris tadić ispušena lula koja se pri tom i blamira rutinski, na dnevnoj bazi, te konstantno imam transfer stida što ga gledam. i došla sam da ga smenim i da sednem u njegovu fotelju. ili makar da pomognem nekom da ga smeni. kome? pa bilo kome jer kad bi crnog ciganina skembali na ulici i stavili ga da radi posao borisa tadića, on bi, velika je verovatnoća, to radio spretnije. sto se njegovog okruženja tiče, da nasumično savatavamo po požarevačkom zatvoru, verovatno bi našli i poštenije kandidate za obavljanje državnih funkcija od onih koje je boris birao pa i onda, kad je uz fanfare, vladu rekonstruisao. da li tako krle zamišlja epohalne obrte na političkoj sceni srbije?
ili nas zajebava ko sa onim vrapcima?

e da udje u zapisnik: zbog te rekonstrukcije dulića dulićem i cvetkovića cvetkovićem mene ste ne izgubili na izborima, nego sam rešila da se zauzmem otvoreno protiv vas. i zauzela sam se. samo zbog rekonstrukcije, ništa drugo. ništa lično.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:01 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

a to se radi kako? kuc, kuc. dobar dan. ja mislim da je boris tadić ispušena lula koja se pri tom i blamira rutinski, na dnevnoj bazi, te konstantno imam transfer stida što ga gledam. i došla sam da ga smenim i da sednem u njegovu fotelju.

Možda bi mogla da pokušaš i tako. To je, vidim, ovih dana trend. Ali moraćeš da staneš u red onih koji imaju istu ambiciju i koji proteklih godina nisu pomerili svoju guzicu. A red je prošaran i nekima koji su na sve načine brukali i Tadića i DS i vladu. pa sad ti vidi dal ti se isplati.
pa bilo kome jer kad bi crnog ciganina skembali na ulici i stavili ga da radi posao borisa tadića, on bi, velika je verovatnoća, to radio spretnije.

Taj bi, siguran sam, pisao i pristojnije i inteligentnije komentare na blogu b92.
tsunade tsunade 20:13 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Taj bi, siguran sam, pisao i pristojnije i inteligentnije komentare na blogu b92.


od mene ili od borisa tadića? od mene kapiram. dobro. šta je nepristojno?

inteligentna bih, pretpostavljam, ispala kad bih duvala u tvoju tikvu.

postoji dobra skaska o svinji, poljupcima i čvarcima. ne vidim sebe u toj priči.
tsunade tsunade 20:20 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Ali moraćeš da staneš u red onih koji imaju istu ambiciju i koji proteklih godina nisu pomerili svoju guzicu. A red je prošaran i nekima koji su na sve načine brukali i Tadića i DS i vladu.


dajte otvorite već jednom te karte. koji su to što su ga brukali? ko to nije pomerao guzicu? kod tadića i tebe kao savetnika sve je nekako okruglo pa na ćoše. kao srpska fudbalska reprezentacija. stalno nešto mrsite a ništa konkretno da zaigrate već jednom. nema gola.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:33 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

šta je nepristojno?

Nepristojno je pisati rasistički obojene komentare. Ljubazno bih zamolio da to ne radiš više.
tsunade tsunade 20:41 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nepristojno je pisati rasistički obojene komentare. Ljubazno bih zamolio da to ne radiš više.


licemerno je to što radiš. politički korektno, ali licemerno. ili se upravo kandiduješ za članstvo u nekoj nvo. ili u suštini nisi u stanju da prepoznaš figuru u jezičkom izražavanju. a to je već stvar gore potegnute inteligencije. ne želim da verujem da ona u tvom slučaju manjka.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:49 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

icemerno je to što radiš. politički korektno, ali licemerno. ili se upravo kandiduješ za članstvo u nekoj nvo. ili u suštini nisi u stanju da prepoznaš figuru u jezičkom izražavanju

Super, samo te figure sačuvaj za neko drugo mesto.
jedna_jelena jedna_jelena 23:24 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic

Pa ne kaže se. Demokratija nije ideologija, to je ono kad građani na slobodnim izborima, tajnim glasanjem biraju među različitim strankama i kandidatima. A te stranke bi, navodno, trebalo da imaju nekakvu ideologiju, vrednosni sistem, ciljeve svoje politike...Koliko ja znam, sve registrovane partije u Srbiji za sebe tvrde da su demokratske, samim tim što prihvataju pomenute izbore kao model osvajanja vlasti.


Znala sam da ne znam dovoljno reci. I onda sve moram opisno, bas me to nervira: hteli smo na vlasti obrazovane, postene i ljude dobrih manira, da ne kazem sveCke.


E to nije dobro. Ne postoji posao "uređivač države". Državu uređuju građani koji a) to žele i b) koji dobiju dovoljan broj glasova.


Bas ti. Onda im se funkcije zovu premijer, ministar unutrasnjih poslova, gradonacelnik i tako to. Samo si za neke pogresio za pod a).


Onda odmah spremaj beli.


Ne bih, nadam se da cete da nas oslusnete.

Licno bavljenje znaci da onima iz sopstvenog okruzenja koji padnu na razne gluposti pokusam da dokazem da, ako neko zna nacin i ima kapacitet kako da nas provede kroz tranziciju, onda ste to vi (DS). A uglavnom dokazujem onima kojima prvo treba da se objani sta je uopste tranzicija. Sa crtanjem kako je Srbija iz feudalizma skoknula u komunizam i poredjenjem sa zemljama u okruzenju koje su blize EU. Ili, jos banalnije, uceci ih kako da koriste, npr. Internet. Ili diskutujemo kako bi realno moglo da bude reseno kosovsko pitanje. Ni za sta od toga ne treba mi clanska karta, tako brinem o sebi i, nadam se, pomazem napretku.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:36 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

E to nije dobro. Ne postoji posao "uređivač države". Državu uređuju građani koji a) to žele i b) koji dobiju dovoljan broj glasova.

Bas ti. Onda im se funkcije zovu premijer, ministar unutrasnjih poslova, gradonacelnik i tako to. Samo si za neke pogresio za pod a).

Međutim, tu ja nisam bio sasvim u pravu. Recimo da je predsednik ispunio i a i b. Premijer već nije. Mislim, jeste pod a. Kopremijer takođe. Uz to kopremijer je jedan od onih koji su pretrpeli najdramatičniji poraz na izborima. Od gradonačelnika. Tako da teško može da se kaže da su ga građani izabrali. Nisu ni da vodi grad, a kamoli zemlju....tako da su izborne pobede i porazi totalno relativna stvar.
jedna_jelena jedna_jelena 23:53 23.08.2012

Re: Pobrkani Loncici

Nebojsa Krstic

Recimo da je predsednik ispunio i a i b. Premijer već nije. Mislim, jeste pod a. Kopremijer takođe. Uz to kopremijer je jedan od onih koji su pretrpeli najdramatičniji poraz na izborima. Od gradonačelnika. Tako da teško može da se kaže da su ga građani izabrali. Nisu ni da vodi grad, a kamoli zemlju....tako da su izborne pobede i porazi totalno relativna stvar.


Ne pricamo o novima, ccc, .
buba_truba buba_truba 14:17 23.08.2012

Preduzetnici

Nebojsa Krstic
Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko- istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Kako znaš da nisu preduzimali, ili bar pokušavali? Šta znaš ti o ovim momcima, osim da su anonimni i šta kao takvi kenjuckaju po blogu? Sve im veruješ?

Krle
Nešto se ljudi mora preduzeti.

Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:23 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Kako znaš da nisu preduzimali, ili bar pokušavali? Šta znaš ti o ovim momcima, osim da su anonimni i šta kao takvi kenjuckaju po blogu? Sve im veruješ?

Ne. Siguran sam da među njima ima takvih opskurnih likova da bi bilo šokantnih iznenađenja kad bi svi ti "poniženi i uvređenu" skinuli maske. Nego ajde, kao pravimo se blesavi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:24 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?
jedna_jelena jedna_jelena 14:38 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Nebojsa Krstic
Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?


Necemo da vam kazemo, .
buba_truba buba_truba 14:43 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Nebojsa Krstic
I? Šta ćete sad?

Ma pocrkaćemo bez vas... ali sa osmehom na licu.
b92fmember b92fmember 15:32 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Nebojsa Krstic
Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?

Za početak čišćenje kruga ovo je link
palilula92 palilula92 15:43 23.08.2012

Re: Preduzetnici

Nebojsa Krstic
Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?

Zasto je moj komentar obrisan i ko ga je obrisao?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 23.08.2012

Re: Preduzetnici

b92fmember
Nebojsa Krstic
Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?

Za početak čišćenje kruga ovo je link



I komentar << ovo je link, jelte.
b92fmember b92fmember 23:00 23.08.2012

Re: Preduzetnici

srdjan.pajic
b92fmember
Nebojsa Krstic
Ovo se valjda odnosi na sve... pa preduzeli smo - skinuli smo vas sa vlasti.

I? Šta ćete sad?

Za početak čišćenje kruga ovo je link



I komentar



Srce mi se cepalo dok sam čitao
mariopan mariopan 10:15 25.08.2012

Re: Preduzetnici

srdjan.pajic
I komentar << ovo je link, jelte.

Ne mogu da verujem
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:39 23.08.2012

So Long and Thanks for All the Fish

Pisci pisu, a teorijski fizicari teoretisu o postojanju paralelnih svetova. Moj svet i sistem vrednosti su definitivno paralelni sa svetom u kome se krece nas blogodomacin. Stoga, kao sto je receno u naslovu
alselone alselone 16:35 23.08.2012

Neko je pre par dana pricao na blog

Kako su americki novinari bili zacudjeni procentom kolega novinara koji navijaju protiv njih.

Tako mi i ti (i ceo DS) izgleda. Bokca ti prepodobnog, vi iskreno ne mozete da verujete da vas toliki broj ljudi toliko intenzivno ne voli. Ne znaju ljudi. Grese. Losi su.

Kübler-Ross model politicke smrti:
1. Denial - "I feel fine."; "This can't be happening, not to me."
2. Anger - "Why me? It's not fair!"; "How can this happen to me?"; '"Who is to blame?"
3. Bargaining - "I'll do anything for a few more years."; "I will give my life savings if..."
4. Depression - "I'm so sad, why bother with anything?"; "I'm going to die soon so what's the point?"; "I miss my loved one, why go on?"
5. Acceptance - "It's going to be okay."; "I can't fight it, I may as well prepare for it."

Prelaz sa 1 na 2. Tadic je presisao trojku i sad je u depresiji. Ono rukovanje sa Tacijem je bila cista trojka.
niccolo niccolo 16:39 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Ono rukovanje sa Tacijem je bila cista trojka.

Doduše sa međunarodnom zajednicom (bargaining). Mislim, ajd' što ga domaći ne vole još i nekako, nego su ga i stranci iskulirali pa se čovek smorio...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:42 23.08.2012

Neko je pre par dana pricao na blog

alselone alselone 16:44 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog


Doduše sa međunarodnom zajednicom (bargaining). Mislim, ajd' što ga domaći ne vole još i nekako, nego su ga i stranci iskulirali pa se čovek smorio...



Da, bas to. Bargaining sa medjunarodnom zajednicom (doktorom koji moze da produzi zivot). Ovi prosli pored njega kao pored turskog groblja.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:44 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Tako mi i ti (i ceo DS) izgleda. Bokca ti prepodobnog, vi iskreno ne mozete da verujete da vas toliki broj ljudi toliko intenzivno ne voli. Ne znaju ljudi. Grese. Losi su.

Ne bre! Ljudi su izvanredni. Za tebe već ne bih smeo da se zakunem. Ali to nije tema. Takođe, nije tema koliko ljudi voli one koji su izbore izgubili.

Tema je šta sad kad su ovi pobedili.
A koliko vidim ni ti ne možeš da se mentalno pomeriš iz tačke 2.
alselone alselone 16:49 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Ne bre! Ljudi su izvanredni. Za tebe već ne bih smeo da se zakunem. Ali to nije tema.


Idemoooo, to Krle. Samo lucidni komentari prepuni doskocica. Ne mozes da se zakunes za mene da sam izvanredan, opaaaaa, samo tovari boraniju.

Tema je šta sad kad su ovi pobedili.

Promenio si je volsebno? Do sada si govorio da je tema nesto drugo - to da treba da izadjemo iz anonimnosti i kopamo kanalizaciju da bih nas Tadic primetio i stavio na odgovorne polozaije u stranci i drzavi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:54 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Promenio si je volsebno? Do sada si govorio da je tema nesto drugo - to da treba da izadjemo iz anonimnosti i kopamo kanalizaciju da bih nas Tadic primetio i stavio na odgovorne polozaije u stranci i drzavi.

Hm. A plašio sam se da nećeš shvatiti.
alselone alselone 16:56 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Hm. A plašio sam se da nećeš shvatiti.



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 17:00 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

toliki broj ljudi toliko intenzivno ne voli.

Baš se o tome radi: sve da je Tadić "the best thing since ice cream", on još jedne izbore ne može da dobije. Ali isto kao što ne mogu da veruju da su izgubili od Tome, ne mogu ni da zamislie da bi taj takav Toma mog'o da ostavi bolji utisak od njih narednih godina (jer su, jednostavno, toliko oborili standarde) i dobije ih na izborima još jednom.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:05 23.08.2012

Re: Neko je pre par dana pricao na blog

Baš se o tome radi: sve da je Tadić "the best thing since ice cream", on još jedne izbore ne može da dobije

ok
Ali isto kao što ne mogu da veruju da su izgubili od Tome, ne mogu ni da zamislie da bi taj takav Toma mog'o da ostavi bolji utisak od njih narednih godina (jer su, jednostavno, toliko oborili standarde) i dobije ih na izborima još jednom.

Ne, ja jedva čekam taj bolji utisak.
savamala savamala 17:12 23.08.2012

прекини!

Ти Крстићу би заиста требало да престанеш да се понижаваш. И ти и твој шеф. Ниси се овде јављао са политичким темама док си био на власти, није требало то да радиш када си отишао у опозицију. Лично знам како изгледа бити на власти, па, затим, више не бити. Затим, трпети примитивно малтретирање од те ваше проевропске и цивилизаторске странке. Није пријатно али човек увек мора да се труди да сачува достојанство.

Међутим, јављам се из сасвим другог разлога.
Да ли неко зна какви су то критеријуми за бановање на овом блогу. Мене, мало, мало, па банују, мада, не користим непристојне речи и не видим да по оштрини коментара одскачем од неког просека овде. Молио бих да ми неко објасни о чему се ради. Овако, најближи сам идеји о дискриминацији мог политичког става што ме не би чудило, али и даље није коректно.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:19 23.08.2012

Re: прекини!

Лично знам како изгледа бити на власти, па, затим, више не бити

Znao sam da znaš.
Да ли неко зна какви су то критеријуми за бановање на овом блогу. Мене, мало, мало, па банују, мада, не користим непристојне речи и не видим да по оштрини коментара одскачем од неког просека овде.

Pravo ti kažem, ne znam za opšte kriterijume. Ja sam banovao ljude u slučajevima kad su naglašeno nepristojni. Da, i one koji prete.
Što se mene tiče, svoj politički stav možeš da elaboriraš do mile volje.
freehand freehand 18:15 23.08.2012

Re: прекини!

Овако, најближи сам идеји о дискриминацији мог политичког става што ме не би чудило, али и даље није коректно.

Savamala, mogu li ja da te pitam nešto, najiskrenije?
Koji je tvoj politički stav?

Usput se izvinjavam što sam mislio da si ti ona cica-maca.
savamala savamala 18:22 23.08.2012

Re: прекини!

Koji je tvoj politički stav?




Мислим да сам мој политичке ставове сасвим експлицитно износио овде. Друга је ствар што ти не читаш или не волиш да читаш било шта што је уперено против ДС и Тадића.

Заиста ме занима, зашто ме модерација, готово сваких десет дана, банује. Да ли ти знаш?
freehand freehand 18:35 23.08.2012

Re: прекини!

Мислим да сам мој политичке ставове сасвим експлицитно износио овде. Друга је ствар што ти не читаш или не волиш да читаш било шта што је уперено против ДС и Тадића.

Savamala, ne moraš da mi odgovoriš, naravno.
Samo, ja mislim da politički stav nije kad nekoga mrziš, kad si protiv nekog i kad to rafalno iskazuješ na svakoj temi i u svakoj prilici.
Dakle - za šta i/ili koga si ti?

Što se banovanja tiče - nemam blagog pojma.
Zašto misliš da bih znao?
savamala savamala 18:46 23.08.2012

Re: прекини!

Dakle - za šta i/ili koga si ti?


За Србију, наравно. Зато увек и без двоумљења гласам за ДСС.

Što se banovanja tiče - nemam blagog pojma.
Zašto misliš da bih znao?


Само питам. Ти ми, некако, овде делујеш као институција, па, можда знаш.

freehand freehand 18:50 23.08.2012

Re: прекини!

За Србију, наравно. Зато увек и без двоумљења гласам за ДСС.

Ok, fair enough. Nisam bio siguran.
Само питам. Ти ми, некако, овде делујеш као институција, па, можда знаш.

Ne znam šta podrazumevaš pod institucijom; ako postoje blogeri-institucije ja to svakako nisam.
A nemam uvid u postupke moderacije, ni želju da ga imam.

Edit: BTW - odakle ti taj ekskluzivitet, zar nismo svi, ili bar ogromna većina, za Srbiju, bez obizra na izbor politčke opcije za koju glasamo?
savamala savamala 19:03 23.08.2012

Re: прекини!

BTW - odakle ti taj ekskluzivitet, zar nismo svi, ili bar ogromna većina, za Srbiju, bez obizra na izbor politčke opcije za koju glasamo?


Нисмо, нажалост. Оно што пролази у данашњој Србији не би било могуће у огромној већини других цивилизованих држава.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:37 23.08.2012

Re: прекини!

Usput se izvinjavam što sam mislio da si ti ona cica-maca.

ta je cica-maca po mojoj proceni grupa brkatih čvorovića, samo manje simpatičnih...za njih je Savamala, deesesovac, mila majka.
maksa83 maksa83 20:31 23.08.2012

Re: прекини!

Ja sam banovao ljude u slučajevima kad su naglašeno nepristojni.

Naglašeno nepristojnim se smatraju i slike nasmejanih sredovečnih muškaraca u meliranim potkošuljama.

Ovo kažem čisto da se neko ne zaleti...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 23.08.2012

Re: прекини!

Sava Mala
Заиста ме занима, зашто ме модерација, готово сваких десет дана, банује. Да ли ти знаш?


Nije moderacija, mico.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:38 23.08.2012

Re: прекини!

Naglašeno nepristojnim se smatraju i slike nasmejanih sredovečnih muškaraca u meliranim potkošuljama.

Tebi sad ide dosta dobro i sa onom decom s jutjuba.
savamala savamala 20:40 23.08.2012

Re: прекини!


srdjan.pajic

Nije moderacija, mico.



???? Ко, онда?
maksa83 maksa83 20:42 23.08.2012

Re: прекини!

Nebojsa Krstic
Naglašeno nepristojnim se smatraju i slike nasmejanih sredovečnih muškaraca u meliranim potkošuljama.

Tebi sad ide dosta dobro i sa onom decom s jutjuba.

Pa nećemo sad valjda i limun da zabranjujemo...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:57 23.08.2012

Re: прекини!

maksa83
Nebojsa Krstic
Naglašeno nepristojnim se smatraju i slike nasmejanih sredovečnih muškaraca u meliranim potkošuljama.

Tebi sad ide dosta dobro i sa onom decom s jutjuba.

Pa nećemo sad valjda i limun da zabranjujemo...


jasnaz jasnaz 18:05 23.08.2012

bluzom po јаззу

bocvena bocvena 18:28 23.08.2012

Političari nisu Mesije

i nadljudi koji treba čarobnim štapićem da pretvore bakar u zlato.
Oni su obični državni službenici koji za prosečnu državnu platu (evo ja bih im dala jedno 45 hiljada,plus BusPlus:) treba da rade ono što njihovi birači žele.
Kakvi upravni odbori, službena kola, skupštinski restorani...a onda tromesečno da pišu opširne izveštaje bazi šta su učinili za njih.
I bar jednom nedeljno da primaju svakog sa ulice sa pitanjima,žalbama i predlozima.
Kao net, ali uživo. Pa da se već jednom stavi tačka na priču o nedodirljivosti vlasti i udobnoj anonimnosti građanstva.

I da...pre nego udjete u politiku ju gota ask jurself van kveščn - nije du aj fil laki - nego šta ja znam o politici? Ako je odgovor ništa,birajte drugu profesiju.

Generalno, fascinira me masovno bavljenje poslovima za koje se ljudi nisu školovali, ništa o njima ne znaju, nisu ni nešto vredni...ali ladno prihvataju rukovodeće položaje. Jer im se može i nema kontrole i smenjivosti. Osim partijske.

Ja sam Bocvena i neću da se bavim političkim organizovanjem (a sad vi Zdravo,Bocvena!) Ali ću zato iz petnih žila da radim po kući, na poslu i u lokalu kol'ko mogu - čitaj: da nerviram lokalne vlasti da mi daju vodu. Dosta od mene.


niccolo niccolo 18:29 23.08.2012

Re: Političari nisu Mesije

Zdravo,Bocvena!
bocvena bocvena 18:35 23.08.2012

Re: Političari nisu Mesije

Rejlem Rejlem 09:31 24.08.2012

Re: Političari nisu Mesije

a sad vi Zdravo,Bocvena!

Zdravo Bocvena!!!
predatortz predatortz 09:38 24.08.2012

Re: Političari nisu Mesije

Generalno, fascinira me masovno bavljenje poslovima za koje se ljudi nisu školovali, ništa o njima ne znaju, nisu ni nešto vredni...ali ladno prihvataju rukovodeće položaje. Jer im se može i nema kontrole i smenjivosti. Osim partijske.


Ćuti sestro slatka! Sreća da partije još uvek ne postavljaju svoje poslušnike za hirurge i pilote.
Jer, mnogo je onih koji bi se ladno prihvatili i tih poslova!

edit:

Zdravo Bocvena! I'm an...
bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 11:49 24.08.2012

Zdravo Bocvena!

Nešto se ljudi mora preduzeti.


Sad će Krle da zasuče rukave, da iskopa vodovod, do te tvoje periferije.
bocvena bocvena 11:25 25.08.2012

Re: Zdravo Bocvena!

Zdravo braćo narkomani, alkoholičari i seksualni zavisnici:)

Kaže mi drugarica sa drugog kraja periferije - Ma i mi smo tako kuburili s vodom, drndali se sa mesnom zajednicom,opštinom i gradom i na kraju shvatili da ne postojimo. Toliko smo nebitni da ne vredi da se u nas ulažu pare.

Onda smo ugradili neku supersoničnu pumpu na naš šaht u dvorištu i sad skupljamo onaj jadni pritisak vode od ostatka komšiluka. Oni nemaju i dalje, mi imamo.

Eto na šta te natera nebriga države za interese građana - da uzmu pravdu u svoje ruke i gledaju najsebičnije interese.Kažem vam ja - komunalno i prosveta su dva najbitnija državna resora, a ne suva politika!
mlinarslavko mlinarslavko 19:49 23.08.2012

Pa preduzeli smo

Nije bitno da li je Krstic ili neko drugi, ali me zanima kako znaju da nista nismo preduzeli?

Mozda radimo 12 sati dnevno, mozda smo zavrsili neku skolu uz posao, mozda nismo trazili posao preko politickih partija vec smo uspeli sami da se izborimo.

Mozda smo naucili vise zanata, jednostavno muka vas natera, ali sve to nije nista u poredjenju sa nekom lenstinom koji se uclani u stranku i tako dodje do posla.

I nije tacno da nismo angazovani politicki, svaki put kad postoji problem gradjani se obrate institucijama, nisu odgovarali ili bi pomagali direktno kriminalcima svojim aktivnostima. U sudstvu su tumaceni zakoni po potrebi kriminalaca, bukvalno, kako je kome odgovaralo.

I nije tacno da se nije reagovalo, od institucija se samo trazilo da rade svoj posao, sve je to sa najboljim namerama bilo receno kadrovima DS-a, ali njih apsolutno nista nije interesovalo. Jednostavno ako niste njihov clan ne postojite, cak vas i ne podnose.

E, da, najbolje je bilo kad me je lokalni DS funcioner zvao pred izbore da glasam za njih, kad sam mu rekao da smo ga u poslednje cetiri godine nekoliko puta kontaktiralio zbog neverovatnih gluposti drzavnih organa, i da nas je svaki put ruzno odbio i izvredjao, poceo je da kuka kako su ga "zeznuli" da ona zna ceo slucaj, da smo potpuno u pravu i da ce sve da se sredi kad prodju izbori.

Ovo pisem malo pre 21 : 00, nisam mogao ranije,tri sata u putu i deset sati aktivnog rada, tesko da neko moze da kaze da nisam nista preduzeo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:30 23.08.2012

Re: Pa preduzeli smo

Nije bitno da li je Krstic ili neko drugi, ali me zanima kako znaju da nista nismo preduzeli?

Mozda radimo 12 sati dnevno,

To, ko je šta preduzimao u svom ličnom životu, ovde nije tema.
mlinarslavko mlinarslavko 20:53 23.08.2012

Re: Pa preduzeli smo

Procitajte kraj recenice gde spominjem rad od 12 sati, mislim da to nije licna tema.

Mada, mozda i ne razmisljamo iz istog ugla, slazem i mediji umeju da sve izokrenu, mozda je Tadic imao najbolje namere, mozda , ne znam, ali misljenje se cesto formira na lokalnom nivou, gde godinama mogu da nas zadese katastrofalni funkcioneri, a tu se ipak licno poznajemo i kad probate nesta da uradite dozivite neprijatnosti i shvatite kakva je to masinerija, cak se desilo da lokalni funcioner pripreti mojoj prijateljici da ce "pokrenuti DS masineriju" protiv nje, normalno, problem je bio on.

Boris Tadic je predsednik koji je imao sigurno najsnazniju podrsku gradjana od 91. godine, ali nesta nije stimalo. Mozda je jednostavno korupcija i partokratija toliko velika da se potpuno izgubio smisao borbe i preslo se preko toga. Rak rana.
prapra prapra 20:22 23.08.2012

trivije

Užasava me ova trivijalnost i neshvatanje politike kao javnog dobra i političara kao nosilaca te odgovornosti da svoje delovanje usaglase sa javnim dobrom.
Ovo što se piše ovih dana o DS-u je stvarno klasična sapunica. Napravljen je sistem gde nema odgovornosti ni u primisli.
Uradite šta god želite u DS-u, ali vas molim da to uradite što pre i da shvatite da sada ličite na Dačin i Natin razvod.
Sve ovo što sada čitamo i gledamo po medijima je slika onog što ste radili i dokaz da niste shvatili šta je to politika. Ispražnjeno od bilo kakvog sadržaja. Pretvorili ste Srbiju u jedan veliki Pink. Nije bitno šta radimo vec je bitni kako to predstavljamo. Predstava umesto sadržaja. Prazna ljuštura.
Hteli ste i levo i desno i gore i dole i potpuno ste se izgubili. Da vas neko sada pita koja vam je ideologija i koje vrednosti afirmišete ne bi znali da kazete.
Ostale su samo mantre o nekakvoj evropeizaciji Srbije koje su ispražnjene od svakog sadržaja. Mantra.
Dodje mi da placem kada vidim ko nas je vodio. Zaboravili ste da bez pravne države i pravde nema zajednice.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:29 23.08.2012

Re: trivije

Ovo što se piše ovih dana o DS-u je stvarno klasična sapunica

Slažem se. Samo ne pišem ja to. Jedno je ono što se zbiva. Drugo je ono što se prenosi. Ne treba te dve stvari brkati.
prapra prapra 20:41 23.08.2012

Re: trivije

Nebojsa Krstic
Ovo što se piše ovih dana o DS-u je stvarno klasična sapunica

Slažem se. Samo ne pišem ja to. Jedno je ono što se zbiva. Drugo je ono što se prenosi. Ne treba te dve stvari brkati.

Tebi možda deluju te dve stvari odvojeno. Ja ih vidim kao delove iste celine.
Dve strane novćića zvanog rejting.
automatic automatic 20:39 23.08.2012

.

neco, nelo, neki, nebo, sone, druze moj,

hteo sam nesto da ti napisem,

al mi te nekako bilo zao,

digla se kuka i motika na tebe,

diglo se sve sto ume da cita i pise,

poplasili ti kucence maleno,

rasterali ti vrapce,

a ti pesmu istu pevas.

nek ide zivot dalje,

ziveo ti meni!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:55 23.08.2012

Re: .

poplasili ti kucence maleno,

rasterali ti vrapce,

a ti pesmu istu pevas.

nek ide zivot dalje,

ziveo ti meni!

Hvala ti Nevena, znao sam da si čovek.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 23.08.2012

Krle

Jesi li nesto shvatio/naucio iz ovih 400+ komentara? Jel moze neki rezime/zakljucak? (osim toga da ovde ima mnogo vise mentola nego sto si mislio).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:51 23.08.2012

Re: Krle

Jesi li nesto shvatio/naucio iz ovih 400+ komentara? Jel moze neki rezime/zakljucak?

zaključak poslle 500-og.
maksa83 maksa83 20:52 23.08.2012

Re: Krle

Jesi li nesto shvatio/naucio iz ovih 400+ komentara? Jel moze neki rezime/zakljucak? (osim toga da ovde ima mnogo vise mentola nego sto si mislio).

Mislim da je domatjin naučio kako se podešava broj komentara po strani, i to je za ovu rundu igre na sreću "objavi otvoreno pismo" (gde neki dobijaju, a neki gube) skroz dosta.

Ja sam naučio da je Milan Božić na kraju dospeo u SNS. Podatak mi je bez zezanja fascinantan, i nalazim to skroz zabavnim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:55 23.08.2012

Re: Krle

Ja sam naučio da je Milan Božić na kraju dospeo u SNS. Podatak mi je bez zezanja fascinantan, i nalazim to skroz zabavnim.

Јеботе, Божић је ко камен у бубрегу, никад не знаш где ће и кад да заврши?!
jasnaz jasnaz 20:59 23.08.2012

: zakljuчar

Nebojsa Krstic

zaključak poslle 500-og.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:00 23.08.2012

Re: Krle

Ja sam naučio da je Milan Božić na kraju dospeo u SNS. Podatak mi je bez zezanja fascinantan, i nalazim to skroz zabavnim.

Kako, pa čovek je bre bio aktivsta u kampanji, išao na televizije, objašnjavao, ubeđivao...sve šta treba.
maksa83 maksa83 21:06 23.08.2012

Re: Krle

Predrag Brajovic
Ja sam naučio da je Milan Božić na kraju dospeo u SNS. Podatak mi je bez zezanja fascinantan, i nalazim to skroz zabavnim.

Јеботе, Божић је ко камен у бубрегу, никад не знаш где ће и кад да заврши?!

Neuhvatljiv i nepredvidiv, k'o Brus Li.

Ova Brus Li referenca je uletela samo kao centaršut samom sebi da plasiram ovaj skoro nepoznat klip, potpuno mi je žao što je ovo zaboravljena i zapuštena treća strana.


maksa83 maksa83 21:06 23.08.2012

Re: Krle

Kako, pa čovek je bre bio aktivsta u kampanji, išao na televizije, objašnjavao, ubeđivao...sve šta treba.

Zapanjio bi se koliko malo tj. nimalo televizije gledaju ljudi koji računar nose sa sobom k'o puž kućicu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:22 23.08.2012

Re: Krle

Zapanjio bi se koliko malo tj. nimalo televizije gledaju ljudi koji računar nose sa sobom k'o puž kućicu.

Čitao sam neko istraživanje...o tome koliko su mediji imali uticaja u poslednjoj izbornoj kampanji.
(Ne misli se na pojedinačne, nego na vrstu...)
Tako da od 100% uticaja na odluku, 90ak % ide na TV.
Pa onda ide internet...resimo 5-6%....ostatak štampa.

maksa83 maksa83 21:25 23.08.2012

Re: Krle

Pa onda ide internet...resimo 5-6%....ostatak štampa.

5% nije malo.
Ponekad je i sve.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:31 23.08.2012

Re: Krle

5% nije malo.
Ponekad je i sve.

ne mislim da je malo, nego je zanimljivo da je net prestigao štampu po uticaju.
maksa83 maksa83 21:38 23.08.2012

Re: Krle

Nebojsa Krstic
5% nije malo.
Ponekad je i sve.

ne mislim da je malo, nego je zanimljivo da je net prestigao štampu po uticaju.

Ne mislim da misliš da je malo, pa ne bi McCann imao onaj 50-cent-army e-PR odjel za dž. Ponekad doduše to nije dosta.
automatic automatic 22:38 23.08.2012

Re: Krle

srdjan.pajic
Jesi li nesto shvatio/naucio iz ovih 400+ komentara? Jel moze neki rezime/zakljucak? (osim toga da ovde ima mnogo vise mentola nego sto si mislio).

krle, pa vidis valjda da te mangupi zezaju?

svi bi vise voleli da si manje normalan, a vise koristan za zajednicu, recimo, da umes da posavetujes predsednika da ispregovara dolazak neke napredne industrijske tehnologije u srbiju, a da ti blogovi budu dosadni i neduhoviti.

ovako, ovo malo talenta za pisanje nikako ne moze da nadomesti manjak talenta za savete koji bi unapredili zivote svih nas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana