Politika

Otvoreno pismo Alseloneu, Maxi i Freehandu

Nebojsa Krstic RSS / 22.08.2012. u 20:44

 

Na jednom od blogova, kod Dalija76, razvila se konstruktivna rasprava, i to tek negde na kraju treće strane komentara. To i jeste i nije neobično. Nije, zato što se blogeri  valjda istutnje i umore od pokušaja da budu duhoviti po svaku cenu, a oni koji su ovde po zadatku, odu na novi...tako da se u situaciji posustale debate, kad se tome malo ko nadao, došlo do suštine.

Najpre se moja malenkost začudila besu pojedinih komentatora, koji na svakom blogu podjednakom energijom vrte istu ploču. Izrazio sam, dakle, čuđenje zbog toga. Onda sam rekao da me čudi tolika potreba pojedinaca, koji na izged nisu potpuni mentoli, da budu deo hejterskog čopora. I da me to čudi zato što DS nije jedina stranka u Srbiji i da ima još stotinak drugih, za svaki ukus po nešto.

Alselone je odgovorio da je bes zbog razočarenja. «Drugima i onako niko ne veruje pa razočarenje nije ni postojalo u značajnom obimu. U vas su svi polagali nade da ćete nas izbaviti posle Slobe, a potom i posle Koštunice. A pokazali ste se u nekim stvarima bolji od njih, a bogami u nekim još i gori.» dodao je on.

Ja sam, verovatno neuspešno, pokušao da nešto psihologiziram o tome kako kroz bes prema Tadiću projektujemo i bes prema sebi i svojoj indolentnosti.

Dali76 se složio sa mnom da je Tadic sada jedina šansa.

«Jel’ Maksa u pravu kad takav stav komentarise da je to onda golem belaj?» Upitao se Dali, «Pa, mislim da jeste...», dodao je., i zaključio je da su potrebni novi mladi ljudi koji ce pre svega biti sposobni da veruju u političku ideju.

Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam sretnem neke izvanredne ljude koji odgovaraju Dalijevom opisu, a da mi izgleda kao da Srbija uvek na klackalici. Malo fali da bude odlična zemlja, a još manje da sve ode do vraga.

Maksa je elaborirao kako se u DS «namnožio bašibozuk».

« Ima još jedna bitna stvar» rekao je na to Freehand, «Igraš sa kartama koje imaš, i radiš sa ljudima koje imaš. U političkim strankama pa ni u toj - nisu najbolji, najpošteniji i najpametniji. Nego oni koji hoće da se politikom bave i koji bar deklarativno dele vrednosti koje stranka promoviše.»

Dali je rekao da ima ljudi, ali im se mora obezbediti klima. Mislio je na intelektualnu klimu u kojoj stranka funkcioniše...branio je svoju tezu da stranka ne sme da bude deo biznis plana, već mora da ima svoju jasnu ideologiju i filozofsko - političku viziju.

Maksa se pobunio rekavši da «njih» (DS) ne zanima ništa od onog što su njegove potrebe, osim da im da svoj glas.

«Ovo nije potpuno tačno.», kazao je Alselone replicirajući Freehandu, «radiš sa ljudima koje izabereš među ljudima koje imaš. Problem je što su birali ovakve. To sigurno nisu najbolji koje je Tadić mogao da izabere.»

Ja se nisam više uključivao u debatu, ali dodaću nešto sada.

Sve dok vi, momci, budete bili pametni i duhoviti, dok Brajović postrance ubacuje svoje zajedljive muzičko-istorijsko-filozofske pošalice, dok budete čekali da vam neko drugi, ko god, Boris Tadić ili Velimir Ilić , obezbedi uslove za život kakve zaslužujete, dok čekate da Dačić, Palma i Vučić reše probleme države, i dok posmatrate kako Nikolić Tomislav reprezentuje vašu zemlju u svetu; dok posmatrate život sa Freehandovog pozorišnog balkona u mapet šou, džaba sve ove pametne i (relativno) tačne ocene, analize i dijagnoze.

Nešto se ljudi mora preduzeti.

 

 



Komentari (1053)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 23:22 23.08.2012

Re: Krle


ovako, ovo malo talenta za pisanje nikako ne moze da nadomesti manjak talenta za savete koji bi unapredili zivote svih nas.


suvišno je ono čega nema
trala.la trala.la 00:02 24.08.2012

Re: Krle

Nebojsa Krstic
Jesi li nesto shvatio/naucio iz ovih 400+ komentara? Jel moze neki rezime/zakljucak?

zaključak poslle 500-og.


Čestitam za provokaciju, pređosmo 500 komentara očas posla.
milisav68 milisav68 01:23 24.08.2012

Re: Krle

Nebojsa Krstic

Čitao sam neko istraživanje...o tome koliko su mediji imali uticaja u poslednjoj izbornoj kampanji.
(Ne misli se na pojedinačne, nego na vrstu...)
Tako da od 100% uticaja na odluku, 90ak % ide na TV.
Pa onda ide internet...resimo 5-6%....ostatak štampa.

Jel to uz "Seriju rekordne gledanosti"?
rayco1 rayco1 20:53 23.08.2012

Sve po spisku :)

komentatori, molim vas stanite...

e, neka im je g. Krstić pokazao!

prvo Đilasu, sve mu je lepo rekao. ta meta-gorija o vrapcima mu je sigurno objasnila gde mu je mesto (meni nije baš najjasnija, ali to pripisujem svojim limitima, ali ovome je sigurno jasna). ima tu i metafore i alegorije, za svaki aspekt Đilasove drčnosti po nešto.

ima čovek da shvati da ceo tekst, pa zatim di mu je mesto, nesumnjivo će se javno izviniti. a izvinjenje - prvo Krstiću, pa onom drugom kolegi (ili prvom, uvek prvo onoga spominju, nije mi jasno zašto) a naposle i g. Predsedniq. ako se ne izvini - nedostatak manira.

ukoliko ne shvati (Đilas, prim.kom.) da nema tu on šta da se pita sada da se utvrde rezultati svačijeg rada, moraćemo da ga filujemo nekim mnogo očiglednijim blogovima (možda je blog previše savremen za njega, u tom slučaju predlažem nešto tipa "Sojko i Vavle" - ne znam kako se zove ta muzička forma iz 80-tih, dal' beše iz Politike). Ako ni to ne upali - plaćeni oglas i plakatE.

Ima da shvati:
- ima da priča samo kada mu se da reč (to će g. P da odluči ili će g. Savetnici, i biće mu javljeno)
- nema da se utvrđuje nekakva odgovornost. Tj. ima, ali opet samo kada ... i biće mu ...
- poenta je da sve izgleda kao jedan široki demokratski proces, kako se tu čuju razni glasovi, ali ako uvedemo da sad neki tamo gradonačelnici počinju svoj tekst da čitaju, ode ovo sve u ...



I za druge ima tu pouka - ukoliko se neko drzne da čita svoj tekst, odmah će dobiti ovakvu neku muzičku formu, i to od nekog g. Savetnika ili, ako je manje bitan, od npr. vozača ili baštovana - molim lepo, svakom prema zasluzi!!!

I molim komentatore da niko ne dira g. Savetnike - ne shvatam šta ste se svi navrzli na njih - pa od pijace bukvalno, sve do GSP-a, niko ne napada na g. P, ili Uže Rukovodstvo, a da pre toga 100x nije pomenuo VIS i g. Savetnike. Ne shvatam šta to toliko smeta narodu.

Izvinite na dužini, ali moram još ovo: pa neka im i smetaju, slobodno - zato što ostavljaju utisak da su gospodari života&smrti, a niko nikada nijedan glas njima nije dao, niti im je čuo neki svetonazor njihov. PA NEĆE VALJDA NAMA NAROD (ili stranačko članstvo) DA ODLUČUJE O USPEHU I RUKOVODSTVU JEDINE DPO KOJA JE U STANJU DA NAS IZVEDE IZ MRAKA. Narod je nebitan! A i ovi drugi!


I samo još ovo, ali ovo ozbiljno: samo me je kraj ovog bloga malo rastužio. Ovi ogorčeni ljudi nisu birali da im se ovo sve dešava - da ekipila koja je imala kart blanš da sredi društvo totalno upropasti dato im (od istih tih što kao čekaju i gledaju šta im se dešava). Pa još da ih treba savetovati, i to tipa "mora nešto da se radi" - pa radio si godinama, vidi šta si napravio. Šta još treba da nam se dogodi da dozvolite da se utvrdi svačija odgovornost, a ne da izrežirate neku skupštinu ili glavni odbor stranke, nego stvaro da popričate...? Koji je to motiv koji čoveka koji upropasti nešto tera da i dalje mora da ostane na vlasti (ili da ostane savetnik) - jel moć, novac, stvarno ne kapiram...

Izvinite zbog ovog ozbiljnog dela komentara.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:02 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

I samo još ovo, ali ovo ozbiljno:

jel vi ove ozbiljne delove kopipejstirate ili učite napamet?
tsunade tsunade 21:39 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

jel vi ove ozbiljne delove kopipejstirate ili učite napamet?


čitam sad, pred spavanje, ove komentare na tvoj tekst i moram da ti odam jedno priznanje. muški se boriš. (nije diskriminacija po osnovu pola nego se tako u srpskom narodu kaže kad je neko dobar borac) mislim biti ovako sam protiv skoro svih i ne odustajati, kao naruto, to može samo ninja warrior prvog ranga. i zato, uprkos svim dubinskim i suštinskim neslaganjima evo cvetić

a da se ti ne pripremaš na kandidaturu over boris and djilas? to bi bio potez koji bi u celosti objasnio sadržaj ovog bloga. hm. kako mi ranije nisi pao na pamet
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:46 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

a da se ti ne pripremaš na kandidaturu over boris and djilas?

Ne. Meni se dopada ideja nove stranke s onim galebom...
Ili već s nekom pticom.
tsunade tsunade 21:58 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

Ne. Meni se dopada ideja nove stranke s onim galebom...
Ili već s nekom pticom.


izvini ali nisam u toku. ili sam već u rem fazi. koja ptica? koja stranka?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:08 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

izvini ali nisam u toku. ili sam već u rem fazi. koja ptica? koja stranka?

Imaš na prethodnoj strani, slika s galebom koji stoji na saobraćajnom znaku...ništa bitno, aii me nešto poneo prizor.
rayco1 rayco1 22:36 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

Nebojsa Krstic
I samo još ovo, ali ovo ozbiljno:

jel vi ove ozbiljne delove kopipejstirate ili učite napamet?


Ne znam o čemu ti-vi to... To je trebalo kao da smanji tenjziju jer sam procenio da sam napisao predug komentar, a hteo sam još da poentiram - ono u fazonu ko šiša gradžane i hiljade članova stranke koji se lome u kampanji i van nje... u stvari mislim da mi je ovo prvi komentar na blog.b92. a nekim čudom sam provalio da već imam nalog - sa b92.fm...

Poenta je da sam toliko uviđavan da mi je glupo da pišem 100 redova, a onda provalim da pišem o ekipi koju nije blam da upropasti jednu strašnu ideju, rad tih hiljada dobrih ljudi iz DS-a i nadu ostalih (simpatizera i inih), nego sada razmišlja kakvu DS želi da vidi...

koliko god da sam branio Borisa kada je preuzeo stranq, kada su se mnogi ljutili jer on iskače iz II ili III reda i staje za govornicu, toliko sada mislim da ima istorijsku odgovornost, da ne dozvoli sebi da sa svojom g. Savetnicima režira ostatak unutarstranačke dinamike, nego da (sportista je, zar ne) stane, kaže ok, probali smo moju strategiju, nismo uspeli, šta ko ima da kaže ljudi... ima li neko neki predlog...?

ukoliko se g. Savetnici istripuju, a on saglasi sa time, pa se izrežira budućnost stranke sada, fejkovana katarza, otvoreni dyalog itd, može da se dogodi (štaviše za očekivati je) da će tu bitq dobiti. znači odigraće pročišćenje, ali neće videti jedan strašan gubitak - a gubitak će biti veoma jednostavan - sve ono što bi jedno autentično pročišćenje moglo da donese DS-u. Znači razlika ta dva skupa, to je (po mojoj proceni) ogromnih dimenzija, to predstavlja 10x jaču organizaciju, koja će svojim rezultatima nagraditi sve one male ljude koji su tokom kampanje ginuli od posla, pa nas male ljude koji imamo neka očekivanja od budućnosti u ovoj zemlji...

ako se odradi režija katarze, najbolje što bi moglo da se dogodi je da se formira nova stranka. i to samo zato da bi se aktivnost, effort, tih dobrih malih stranačkih šrafova i simpatizera kanalisala na druge ljude, makar ne bilo šanse da se uzme neka vlast. ako Đilas ne bude hteo, bilo bi dobro da neko drugi smogne snage, ako se ovo nastavi ovako:

- ako čim u društvu pomenem DS u pozitivnom smislu, odmah mi neko zalepi šljagu Dulićem, Petrovićem, Cvetkovićem, onim sa jahtom, Šutanovcem
- ako čim odem u Srbiju dublje, popričam sa seljacima, kako se pomene vlast, odmah kreće drvlje i kamenje na Petrovića
- ako se dobije vlast, pa se izvršna da onakvoj kreaturi (izvinjavam se čoveku stvaro mi ništa lično ne smeta), tačnije naša i budućnost naše dece se poveri dotičnome
- ako se onakva kampanja radi - od "naučili me na mom fakultetu", preko razgovora sa kravama, sa nekim hiper-uspešnim biznismenima


znači ako se tako nastavi, grehota je bre da se energija svih tih ljudi i očekivanja mnogo više dobrih ljudi bace na đubrište istorije...

ha!
rayco1 rayco1 22:52 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

Nebojsa Krstic
I samo još ovo, ali ovo ozbiljno:

jel vi ove ozbiljne delove kopipejstirate ili učite napamet?


izvinjavam se ako nisam razumeo - možda sam ponovio nečije stavove, na granici patetike kao što su moji... ali nisam čitao 5 strana komentara... nisam znao da idu hronološki, ali ne unazad kao na b92 info, nego hronološki 'ascending'...

je li, jel priča narod kao ja?
baš me zanima...

stvarno je situacija takva da, kada probaš da je verbalizuješ - sam sebi ispadneš patetičan...

znaš ono, kao, "hajte molim vas sklonite malo sa vrha likove koji nisu dostojni tu da budu ili likove koji svojim boravkom na vrhu kvare budućnost desetina hiljada drugih, makar bili i dobri". možda su vam drugari, možda kao vi dogovarate neke mnogo važne akcije "gospodarite životom i smrću" ali shvatite da su štetni...

jedna_jelena jedna_jelena 23:45 23.08.2012

Re: Sve po spisku :)

rayco1


je li, jel priča narod kao ja?
baš me zanima...

stvarno je situacija takva da, kada probaš da je verbalizuješ - sam sebi ispadneš patetičan...



Pricamo, . Nebojsa nas malo-malo pa podseti da smo pateticni, ali nema veze, dobra je zurka, .
savamala savamala 21:35 23.08.2012

Happy End

Đilas: DS se neće cepati



Ево, као што се да видети из наслова вести, нема више разлога за бригу. Сви заједно у светлу бућност. Алселоне, Макса и Фри могу мирно да наставе да пишу по блогу, нема више потребе да се ангажују.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:37 23.08.2012

Re: Happy End

нема више потребе да се ангажују.

Zato ti burazeru vezuj patike.
savamala savamala 21:54 23.08.2012

Re: Happy End

Zato ti burazeru vezuj patike.


Како то мислиш? Не знам за ту фразу - везуј патике.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:15 23.08.2012

Re: Happy End

Како то мислиш? Не знам за ту фразу - везуј патике.

Nije fraza nego mislim, valjda ćete i vi DSS-ovci sad da se aktivirate, i vi ste opozicija!
Ili niste?
A. da! Uvek zaboravim...ovde je jedino DS izgubila izbore. SPS, g17, DSS, SRS, LDP, i svi ostali su - pobedili. Jel da?
freehand freehand 22:21 23.08.2012

Re: Happy End

Nebojsa Krstic
Како то мислиш? Не знам за ту фразу - везуј патике.

Nije fraza nego mislim, valjda ćete i vi DSS-ovci sad da se aktivirate, i vi ste opozicija!
Ili niste?
A. da! Uvek zaboravim...ovde je jedino DS izgubila izbore. SPS, g17, DSS, SRS, LDP, i svi ostali su - pobedili. Jel da?

Dinkić jeste. Taj divni čovek i veliki stručnjak uvek pobedi.

A i Koštunica je ispao gospodin čovek, ali bez ironije.
predatortz predatortz 22:25 23.08.2012

Re: Happy End


A i Koštunica je ispao gospodin čovek, ali bez ironije.


Koštunica je uvek bio gospodin. To što se bašibozuk trudi da ga predstavi drugačije je drugi par opanaka.
trala.la trala.la 22:32 23.08.2012

Re: Happy End

predatortz

A i Koštunica je ispao gospodin čovek, ali bez ironije.


Koštunica je uvek bio gospodin. To što se bašibozuk trudi da ga predstavi drugačije je drugi par opanaka.


Gospodstvo je (po)nekad precenjena stvar.
freehand freehand 22:33 23.08.2012

Re: Happy End

predatortz

A i Koštunica je ispao gospodin čovek, ali bez ironije.


Koštunica je uvek bio gospodin. To što se bašibozuk trudi da ga predstavi drugačije je drugi par opanaka.

Baš je popularna ta reč "bašibozuk" u poslednje vreme, pa ću gledati da je izbegnem ubuduće, u svakoj prilici.
A Koštunica je uvek bio gospodin taman koliko i obavešten.
No ovom prilikom, eto, jeste.
savamala savamala 22:38 23.08.2012

Re: Happy End

Nije fraza nego mislim, valjda ćete i vi DSS-ovci sad da se aktivirate, i vi ste opozicija!
Ili niste?


Колико знам, ДСС јесте опозиција. Међутим, још увек се чека да се види у ком правцу ће да иде ова влада. За сада, то није баш најјасније. Мада, кратак флерт са Милицом Делевић и касније катастрофално постављење Пајевића не обећава баш да ћемо се много волети. Ипак, да се не лажемо, од вас је тешко замислити гору власт. А, руковање са Тачијем је показало у коме правцу ви идете. Вук Драшковић је, исто тако, сањао НАТО тенкове како улазе у Београд, а, затим, како њега постављају за гувернера Србије. Драшковић то није дочекао, а мислим да неће ни Тадић.
predatortz predatortz 22:38 23.08.2012

Re: Happy End

A Koštunica je uvek bio gospodin taman koliko i obavešten.
No ovom prilikom, eto, jeste.


Pa nemoj tako...
Ima još nekih koji su 'ladno izjavili da sa pozicije predsednika nisu imali pun uvid u stvarno stanje...
dali76 dali76 22:46 23.08.2012

Re: Happy End

Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.

automatic automatic 22:49 23.08.2012

Re: Happy End

dali76
Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.

idi.
savamala savamala 22:50 23.08.2012

Re: Happy End

i smrtonosnom ideologijom.


Од када је то постало смртоносна идеологија? Јел то важи само за Србију док у Шпанији, Немачкој, Италији то, одједном, губи смртоносна својства?
freehand freehand 22:50 23.08.2012

Re: Happy End

Ima još nekih koji su 'ladno izjavili da sa pozicije predsednika nisu imali pun uvid u stvarno stanje...

Neće baš biti da je isto kad Tadić prizna da su mu neke stvari promakle i kad 19 lidera DOS-a kaže da je DSS sedeo sa njima i bio uzdržan (ne sećam se sad da li je baš on, Koštunica, bio i lično prisutan) kad se odlučivalo o stvari koja je biti-il-ne biti za državu, a on kaže - "nisam bio obavešten".

freehand freehand 22:53 23.08.2012

Re: Happy End

dali76
Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.


Ribentrop i grof Ćano važe za gospodu, Dali.
predatortz predatortz 22:53 23.08.2012

Re: Happy End

dali76
Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.



Molim za pojašnjenje, šta je smrtonosno u ideologiji VK?
predatortz predatortz 22:55 23.08.2012

Re: Happy End

freehand
dali76
Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.


Ribentrop i grof Ćano važe za gospodu, Dali.


Aludiraš li ti to Free da je DOS bio fašistički pokret?
Jer, Koštunica je bio na bilbordima DOS kada se pitalo ko narodu sme da pogleda u oči.
trala.la trala.la 22:56 23.08.2012

Re: Happy End

savamala
i smrtonosnom ideologijom.


Од када је то постало смртоносна идеологија? Јел то важи само за Србију док у Шпанији, Немачкој, Италији то, одједном, губи смртоносна својства?


Tjah, možda je greška, možda je dali hteo da napiše samrtnička umesto smrtonosna? :)
freehand freehand 23:10 23.08.2012

Re: Happy End

predatortz
freehand
dali76
Da, Kostunica Vojislav jeste gospodin sa smrtno ozbiljnom facom i smrtonosnom ideologijom.


Ribentrop i grof Ćano važe za gospodu, Dali.


Aludiraš li ti to Free da je DOS bio fašistički pokret?
Jer, Koštunica je bio na bilbordima DOS kada se pitalo ko narodu sme da pogleda u oči.

Ne. Aludiram da čovek po ponašanju može biti gospodin bez obzira na ideologiju, pa čak i ako je gnjida.
No da ne razvijamo definicije sad.
Vidim da si ti oran za to deseseovsko gnjeckanje, a mislim da je dosta što sam vas jednom pohvalio.
Opasno bi bilo insistirati na još.
predatortz predatortz 23:15 23.08.2012

Re: Happy End

Vidim da si ti oran za to deseseovsko gnjeckanje, a mislim da je dosta što sam vas jednom pohvalio.


Gnjecavi možda jesu, ali kad izgube izbore ne kukumaču, ne ponašaju se kao ostavljena mlada, ne idu da nas brukaju rukujući se sa zlikovcima...

Jednostavno rečeno, podnose to muški. Iako su gnjecavi. Ma šta to značilo...
dragan7557 dragan7557 09:26 24.08.2012

Re: Happy End

Nebojša Krstić:
Nešto se ljudi mora preduzeti.

Koja floskula!?
Replicirao sam kako uvek kad me uhvati pesimizam


E vidiš Krstiću, tu se razlikujemo, sa 65 godina mene pesimizam ne hvata pa nemam ni potrebe za repli-kacijom!


cerski
disident79 disident79 23:21 23.08.2012

Pitanje za domaćina

Koga vidite kao predsednika i podpredsednike Demokratske stranke za 10 godina?
savamala savamala 23:30 23.08.2012

Re: Pitanje za domaćina

Koga vidite kao predsednika i podpredsednike Demokratske stranke za 10 godina?


Мислим да је Мићуновић најозбиљнији кандидат за председника.
prapra prapra 23:30 23.08.2012

Re: Pitanje za domaćina

disident79
Koga vidite kao predsednika Demokratske stranke za 10 godina?

Micunovica.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:39 23.08.2012

Re: Pitanje za domaćina

prapra
disident79
Koga vidite kao predsednika Demokratske stranke za 10 godina?

Micunovica.

Savamala i prapra su izgleda zajedno pohađali DSS-ov kurs za humor i razonodu.
savamala savamala 23:42 23.08.2012

Re: Pitanje za domaćina

Savamala i prapra su izgleda zajedno pohađali DSS-ov kurs za humor i razonodu.


Ма, јок. У питању је курс логике из трећег разреда гимназије.


prapra prapra 00:28 24.08.2012

Re: Pitanje za domaćina

Nebojsa Krstic
prapra
disident79
Koga vidite kao predsednika Demokratske stranke za 10 godina?

Micunovica.

Savamala i prapra su izgleda zajedno pohađali DSS-ov kurs za humor i razonodu.

Pu, pu, pu. Daleko bilo.
jedna_jelena jedna_jelena 23:25 23.08.2012

!

500.
Kraja Kraja 23:39 23.08.2012

...rezime na 500...

...I to je moguće, ali ovde uopšte o meni nije reč.

Moj zdrav razum kaže drugačije...ali to i nije tema ovog bloga.

Meni je savršeno svejedno kako ti zarađuješ i gde. To uopšte nije tema.

Moja je tema............da izađu hrabro iz svoje udobne anonimnosti.

Tema je šta sad kad su ovi pobedili.

To, ko je šta preduzimao u svom ličnom životu, ovde nije tema....

...nagradno pitanje: sta je ovde tema...????
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:41 23.08.2012

Re: ...rezime na 500...

...nagradno pitanje: sta je ovde tema...????

Dobro kažeš. Više se ne sećam.
jedna_jelena jedna_jelena 23:48 23.08.2012

Re: ...rezime na 500...

Nebojsa Krstic
...nagradno pitanje: sta je ovde tema...????

Dobro kažeš. Više se ne sećam.


Nemoj sad da se izvlacis.
tasadebeli tasadebeli 00:09 24.08.2012

Затворено писмо самом себи

Драги Тасо,

после прочитаног Крстићевог отвореног писма на Блогу и свих 507 коментара на њега, морам да ти кажем да све то ипак иде на добро. Биће то све добро. Ако иза овога што си прочитао постоје неки стварни прави људи и ако је све ово што си прочитао оно о чему људи стварно размишљају, ако ниси све то само сањао, биће онда добро.

Боље и да буде како год да буде, него да не буде ничега... и ништа... и никога.
darvel darvel 00:12 24.08.2012

Isti ste, ali svi do jednog...

Ovo tako Dulićevsko seljačko podjeb... ljudi koji autoru bloga uporno ukazuju na sve moguće greške i bahatosti koje je njegov omiljeni predsednik, sa svom svojom svitom, priredio građanima ove zemlje je samo još jedan razlog koji je učvrstio moje uverenje da je moje otvoreno agitovanje za ove nesrećnike što su trenutno na vlasti (Aca i Toma) bio razuman potez.
Jer Vaš se bezobrazluk više jednostavno ne može podneti, a u njemu ste tako ujednačeno isti i Vi i Dulić i Trivanka i Malovićka i Homen i Petrović i ... ne mogu dalje ni da nabrajam a da ne dobijem napad mučnine.
12 godina sam glasao za DS, iako mi je zapravo prava i prva politička opcija bio GSS.
Zgadili ste mi se toliko da narednih 12 godina znam sigurno jedino za koga neću da glasam.
Ali gospodo draga vlašću i pohlepom opijena, Vaš problem nisam samo ja, već i svi oni ljudi kojima sam se prethodnih meseci izvinjavao što sam ih pre 4 godine ubeđivao da glasaju za ovakvu skupinu besprizornih drumskih razbojnika.
Vaš problem su i moja porodica i moja bliža i dalja rodbina koja cene moja politička promišljanja, jer za razliku od vas ja umem da priznam da sam pogrešio i da se ljudima izvinim iako nikako nisam mogao znati da ćete vi biti baš ovakvi - nikakvi.
A to vas je, dragi savetniče predsednika koštalo, samo iz moje bliže okoline, potvrđenih osam glasova, koje ste, za dugi niz godina izgubili.
I svi su oni otišli SNS-u, i ja se toga ne stidim.
Ako već neko treba da me pravi budalom i da mi uništava sve vrednosti do kojih mi je stalo neka to bar budu oni sa čijim se stavovima i idejama generalno ne slažem.
Biće mi lakše, bar se neću osećati kao idiot (iako ste vi lepo naveli na nekoj od prethodnih stranica da u Srbiji živi 6,5 miliona idiota, sa čime se delimično slažem, jer da nismo bili idioti odavno bi vi leteli sa vlasti).
I kosovo i Srbija i vakcine i nanogvice i Dulić i sajtovi i Nata i reforma i ... daleko vam lepa kuća za duže vreme.
freehand freehand 00:57 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

12 godina sam glasao za DS, iako mi je zapravo prava i prva politička opcija bio GSS.

samo još jedan razlog koji je učvrstio moje uverenje da je moje otvoreno agitovanje za ove nesrećnike što su trenutno na vlasti (Aca i Toma) bio razuman potez.

Da nisi ti Vesna Pešić?!
Mada i ako nisi super je što si se konačno pronašao među svojima.

Drž' se ti te hipnoze, dobro ti je to.
darvel darvel 01:22 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

Pa vidi, meni je neka vrsta političkog uzora Vesna Pešić.
Tebi je, koliko vidim, Boris Tadić.
Ja sam oduvek bio među svojima i ne stidim ih se.
Jesi li ti siguran da se ne stidiš svojih bar malo, onako ljudski?
Ili ste vi zadrti DS-ovci operisani od svakog osečaja stida i srama.
To vam je valjda bio uslov za učlanjenje zadnjih par godina.
Čitajući tvoje postove, postove Blogovog K., ovaj blog sve mi je jasnije kako ste mogli da izvršite političko pomirenje sa SPS-om.
Tako što ste se pretvorili u njih, postali isto bahati, cinični, bezobrazni i beskrupulozni.
Za taj preokret ste adekvatno nagrađeni na izborima i ostaje vam samo da lelečete po blogovima i da kunete nas, glupe građane, što nismo shvatali svu veličinu vaših dela a sve za dobrobit jadne zemlje Srbije i ponekog džepa.
Sad lepo možete da pozovete gospodžu Svetlanu da vam otpeva po neku baladu za laku noć.
P.S.
Sledeći put se potrudite da sajt koji platite 25.000 evra bar radi, pa makar bio pisan i u naprednom programskom jeziku CMS.

palilula92 palilula92 01:52 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

Mada i ako nisi super je što si se konačno pronašao među svojima.


Moram da ti prevedem, bloger darvel, kao i mnogi drugi su dali otkaz DS-u, zato sto nisu bili zadovoljni njihovim radom i rezultatima rada. Vrlo jednostavno.

Darvel, ja i mnogi drugi smo nekad bili puni nade.
Darvel, ja i mnogi drugi smo imali poverenja u DS.
Darvel, ja i mnogi drugi smo jako zeleli da DS ispuni obecanja.
Darvel, ja i mnogi drugi smo predugo imali opravdanja za DS.

Darvelov komentar je jedan jako tuzan komentar i nije za ismejavanje.

A gde je onaj obecani epilog (negde oko 400 i nesto komentara)?
freehand freehand 08:38 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

Čitajući tvoje postove, postove Blogovog K., ovaj blog sve mi je jasnije kako ste mogli da izvršite političko pomirenje sa SPS-om.

Potpuno je jasno. Kao i to da su radikali ipak bili prevelik zalogaj, čak i za mene.
Naročito sa predsednikom kod koga je sve fejk, i u vladi kojoj je na čelu predsednik SPS, ol inkluziv sa Mr Ilićem i Mlađom i ekspertima. dobar ti je taj argument.
Tako što ste se pretvorili u njih, postali isto bahati, cinični, bezobrazni i beskrupulozni.

Eto, Drago mi je da si ti ostao naprednjački smeran, pristojan, vaspitan uz poslovično poštenje i dobroćudnost.
Sa delikatnim muzičkim ukusom u kom gospodža Svetlana nikako nema mesta.

Uostalom, čemu tolika opravdanja koja tražiš u drugima za nešto što je tvoje suvereno pravo?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:12 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

Ako već neko treba da me pravi budalom i da mi uništava sve vrednosti do kojih mi je stalo neka to bar budu oni sa čijim se stavovima i idejama generalno ne slažem.

Voleo bih da mi date par primera tih njihovih stavova sa kojima se "generalno ne slažete". Ako vas ne mrzi.
Biće mi lakše, bar se neću osećati kao idiot (iako ste vi lepo naveli na nekoj od prethodnih stranica da u Srbiji živi 6,5 miliona idiota, sa čime se delimično slažem, jer da nismo bili idioti odavno bi vi leteli sa vlasti).

takođe bih zamolio za citat toga sto sam naveo "na nekoj od prethodnih strana" i što bi moglo da dokaže ovu neistinu, nedostojnu bivšeg ljubitelja GSS-a.
darvel darvel 13:56 24.08.2012

Re: Isti ste, ali svi do jednog...

Citirao bih da mogu da nađem ali je to očigledno obrisano, u DS duhu.
Kada ste onomad dogovorili dil sa srpskom majkom, poratnom udovicom i svesrpskom umetnicom i to objavili kao pobedu pravosuđa počeo sam polako da odvajam pare na stranu, uskraćujući i sebe i suprugu za mnoge stvari, jer mi je bilo potpuno jasno da je vaša jedina namera da od ove zemlje napravite najobičniji brlog u kome se jedino lepo i snalazite.
Sledeći korak je bio da se i ja i supruga doškolujemo koliko god možemo i koliko nam prilike dopuštaju i ona je stigla do magistra endokrinologije i specijaliste opšte medicine a ja ću još malo biti specijalista za informacione tehnologije.
Sledi učenje nemačkog jezika, supruzi će to malo teže ići, ona prosto nema smisla za jezike i u naredne 2-3 godine (za taj vremenski period imamo solidnu ušteđevinu da možemo da preživimo ma šta da se desi) napuštamo ovu zemlju.
Dete, još od nanogvice, učim da prezire ovu državu (ne ljude, državu Srbiju) i tu ne bi trebalo da bude nikakvih problema.
Svestan sam da gde god da odemo bićemo građani drugog reda, što će biti bogami pozamašan napredak jer smo ovde građani 10-og reda, ali, tamo će već deca mog deteta biti punopravni građani, što se ovde nikada neće desiti.
U međuvemenu ću sa uživanjem gledati ako zajapureni Vučić nastavi sa svojim aktivnostima glede DS lopovluka i ako se sunovrat DS-a nastavi jer bi mi to bila nekakva (prilično jadna, priznajem) satisfakcija za to što ste mi vi i vači kompanjoni ubili svaku nadu da ću ikada živeti u normalnoj Srbiji.

P.S.
Eto vidiš da nije tačno da niko od nas ne preduzima ništa. Ja sam preuzeo sve što sam mogao, počevši od glasanja protiv vas, pa do opsežnih priprema za odlazak odavde.
Nemam nameru nikada više u životu da biram između dva zla, poptupno mi je svejednoda da li će me udaviti u vodi ili ugušiti garotom. A DS je zlo koje je gušilo sve pod sobom i pred sobom.
E da, pozdravite gospodina Dulića kada ga vidite i da vas samo zamolim za jednu uslugu, pitajte ga koji je taj napredni jezik CMS, jako bih voleo da ga naučim pošto sam video da se poprilično plaća kada programiraš u njemu a nigde na netu ne mogu da nađem informacije o njemu. Hvala unapred.

Da dodam:
Šta je CMS znam vrlo dobro, nego mi nije jasno šta je napredni programski jezik CMS, pretpostavljam da je to neki novi jezik koga su osmislili vrhunski plaćeni Dulićevi programeri a sve na dobrobit države Srbije.
blogov_kolac blogov_kolac 02:04 24.08.2012

Jel' to Djido revidiro'?!?

Ako ovaj nagli preokret u retorici nije neka takticka odstupnica, cini se da je opasnost da crno-crvena banda vec u startu ostane bez snazne institucijalizovane i dobro organizovane opozicije, privremeno prosla, sto je za Srbiju jako dobra vest - shvatala ona to ili ne.

Iako se pre neki dan cinilo da je Djilas presao Rubikon bez povratka, naravno da je i ova mogucnost i dalje ostajala otvorena, i ja po tom pitanju i dalje mislim sto sam vec napisao pre desetak dana na nekom od blogova ovde:
blogov_kolac
...Ako Djilas nista ne pokusa - otrpeti ga kao neku vrstu nuznog zla, bez obzira sto je zadnjih meseci opravdao i najgore sumnje u vezi svojih stvarnih pozicija. Cena njegovog uklanjanja iz ciste principijelnosti u vidu gubitka Beograda u ovakvim okolnostima bila bi vise nego ogromna...


Ova Djilasova pokajnicka beseda u previse tacaka kao da se oslanja na jucerasnji napadno "pomiriteljski" intervju Nebojse Krstica, sto ce reci da je Krstic krio od nas ovu jako bitnu insajdersku informaciju usmeravajuci sve diskusije sa ovom tematikom na neka opsta mesta (sto nije bas blogokolegijalno) - a bas sam hteo da ga priupitam treba li na sledeci Tadic/DS blog da ocekujemo kacenje klipa "MOJA SI" ili klipa "ODBRANA I POSLEDNJI DANI"!? Ali sve je dobro sto se dobro svrsi, pa i ova prica (ili basna ako uracunamo i vrapce) do daljnjeg ima srecan kraj.



alselone alselone 07:06 24.08.2012

Re: Jel' to Djido revidiro'?!?

sam vec napisao pre desetak dana na nekom od blogova ovde:


Sredio si pasuse a sad idemo na lekciju dva.

Nikad ne citirati samog sebe, pogotovo ne praviti uvod kako si bio vizionar.

To je kao lajkovanje sopstvene slike na fejsu.
Pomenuto radi samo DrKo.
stopalo stopalo 08:13 24.08.2012

Re: Jel' to Djido revidiro'?!?

alselone

Nikad ne citirati samog sebe, pogotovo ne praviti uvod kako si bio vizionar.


blogov_kolac blogov_kolac 09:36 24.08.2012

Re: Jel' to Djido revidiro'?!?

alselone

Sredio si pasuse a sad idemo na lekciju dva.

Nikad ne citirati samog sebe, pogotovo ne praviti uvod kako si bio vizionar.


Lekcija tri: nikada ne jedi ono sto se ne jede, pogotovo ne bez preke potrebe.

I, kad se vec gadjamo besplatnim savetima, treba da znas da je krajnje ruzno uporno se postavljati arogantno i sa visine, a pogotovo ispadas patetican kada to cime se neopravdano kurcis nema nikakve veze sa temom. Delis tu nekakve lekcije, a sam nisi bio u stanju da razaznas da nisam ja najavljivao ovakav scenario, pa se sada hvalim "jel sam vam rekao", nego sam samo konstatovao da ako kojim slucajem do toga dodje, i dalje mislim ono sto sam o toj mogucnosti rekao pre desetak dana (mozda je konkretno tebi skroz neobicno da neko i posle deset dana o nekoj temi moze da ponovi isto, ali to bi valjda trebalo da bude nesto sasvim uobicajeno).

Zasto se ne ceses tamo gde te svrbi, pa ako ti nesto smeta u mom postu - to naglasi i prodiskutuj o tome, i kloni se ovih seljacko-detinjastih fazona sa diskvalifikacijama sagovornika koje su neprimerene ozbiljnim i javnim internet diskusijama, a ti navodno bas o tome kao pokusavas da drzis drugima predavanja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:14 24.08.2012

Re: Jel' to Djido revidiro'?!?

To je kao lajkovanje sopstvene slike na fejsu.



uuuu znam goru stvar,

okači tip stvar od šerbedžije,neku novu i šta ti ja znam,
prošao jedan dan,on je lajkuje.
prođe drugi dan,pafff,koment ;

pičke jedne , što ne lajkujete ovo?kakva umetnost!
da sam okačio cecu ovde bi bilo hiljadu lajkova


milisav68 milisav68 23:04 24.08.2012

Re: Jel' to Djido revidiro'?!?

blogov_kolac
Ako ovaj nagli preokret u retorici nije neka takticka odstupnica, cini se da je opasnost da crno-crvena banda vec u startu ostane bez snazne institucijalizovane i dobro organizovane opozicije, privremeno prosla, sto je za Srbiju jako dobra vest - shvatala ona to ili ne.

Otkad se ortaci sa basketa zovu opozicija?
alselone alselone 07:32 24.08.2012

Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Reci mi, molim te, zasto ti smeta ovaj smesan klip iz crtaca i zasto si ga brisao?


Sta nalazis u ovome uvredljivo?
freehand freehand 09:29 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Sta nalazis u ovome uvredljivo?

A mogu li ja tebe da pitam, onako iskreno: šta ti u ovome nalaziš duhovito?
kaolavanda kaolavanda 09:46 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

šta ti u ovome nalaziš duhovito?

zajebavaš, Free, pardon maj frenč! Ne radi to, akobogaznaš! Ovo k'o da si pitao da li misliš da je u redu da Duško Dugouško puca u jadnog Patka Daču, i da mu svaki put pomeri guzicu od zajebavanja. Jeste, bre, u redu je! I, jeste, duhovito je.

Ne počinji pitanje korektnosti u crtaćima, pliiiizzz... obesiću se.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:17 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Ovo k'o da si pitao da li misliš da je u redu da Duško Dugouško puca u jadnog Patka Daču, i da mu svaki put pomeri guzicu od zajebavanja. Jeste, bre, u redu je! I, jeste, duhovito je.


a ne ne ne , to je niska insinuacija i dezinformacija sezona je zečeva!!:)

freehand freehand 10:29 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Ne počinji pitanje korektnosti u crtaćima, pliiiizzz... obesiću se.

Da, ovo sve defintivno počinje da liči na crtani film. Od vrste koju ja ne ljubim baš.
Sad, da ti baš ne kvarim volju... al jel da da neću morati baš na zor i da se smejem, molim te?!
kaolavanda kaolavanda 10:53 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

stefančić.hauzerčić



freehandčić

al jel da da neću morati baš na zor i da se smejem, molim te?!

Taman posla, al' nemoj ni packe da lupaš nama koji se kikoćemo, molim te!
alselone alselone 11:12 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

freehand

A mogu li ja tebe da pitam, onako iskreno: šta ti u ovome nalaziš duhovito?


Sama radnja, crtezi i pogotovo sinhonizacija. Ne vidim nista smesno sto se lik iz crtaca zove Nebojsa. Samo mi je zasmetalo kada je obrisao taj klip sa nekog od prethodnih blogova, pa reko da priupitam.

Takodje imam pitanje, zasto je Miki banovan kad nije postavio uvredljivo pitanje?

mikimedic mikimedic 12:35 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Takodje imam pitanje, zasto je Miki banovan kad nije postavio uvredljivo pitanje?


aj samo da se prijavim - ekspresno banovan i ekspresno odbanovan (valjda na urgenciju).

eh da je sve u ds ekspresno, ne samo na urgenciju.


freehand freehand 12:38 24.08.2012

Re: Kad smo se vec raspricali ovako uz kavicu

Sama radnja, crtezi i pogotovo sinhonizacija. Ne vidim nista smesno sto se lik iz crtaca zove Nebojsa. Samo mi je zasmetalo kada je obrisao taj klip sa nekog od prethodnih blogova, pa reko da priupitam.

A, ok. Ja mislio nešto lično upućeno domaćinu, a ispod nivoa za koji, opet, mislim da ti odgovara.
Dakle, onda ništa.
stopalo stopalo 08:21 24.08.2012

na kraju....


ja ko tasko nacic, uvek kasnim na ovako zanimljive blogove



svi su dosli na ovaj blog ili da te biju ili da te brane

ali, sad bez zajebavanja, zar nije posao ljudi koji su u strankama da privuku kvalitetne ili makar od onoga sto imaju da izaberu one malo bolje?

primer: u jednoj opstini u srbiji, nacelnik opstinekse uprave je dobio prijavu upravnog inspektora zato sto opstina nema sistematizaciju

a nema sistematizaciju zato sto covek ne sme da napise da savetnici clanova opstinskog veca moraju da imaju najmanje srednju skolu (kaze covek da ne moze manje od toga), zato sto ti savetnici nemaju ni osnovnu

i posle se vodi diskusija sa 500+ komentara zasto se gube izbori?

za takve stvari nisu ti kriva gospoda iz naslova bloga
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:26 24.08.2012

Re: na kraju....

ali, sad bez zajebavanja, zar nije posao ljudi koji su u strankama da privuku kvalitetne ili makar od onoga sto imaju da izaberu one malo bolje?

Jeste. zato sam i hteo da neke od blogera privolim da se aktivnije uključe u politiku. neka izaberu stranku po svom ćefu, nek naprave novu, kako god. Ali (vidi većinu komentara...) oni se uporno opiru. Kažu nek se time bave profesionalci. Pokušao sam da im objasnim da nema ni profesionalnijih, ni boljih od njih (sudeći po kvalitetu njihovih diskusija), međutim neće ni da čuju.
za takve stvari nisu ti kriva gospoda iz naslova bloga

Naravno da nisu, niti sam ih okrivio. nego sam njih pomenuo nasumice, kao reprezente različitih političkih, ili životnih stilova. Inače ne poznajem ljude....Dakle, nisam ih okrivio nego sam ih pozvao u pomoć.
alselone alselone 11:09 24.08.2012

Re: na kraju....

Jeste. zato sam i hteo da neke od blogera privolim da se aktivnije uključe u politiku. neka izaberu stranku po svom ćefu, nek naprave novu, kako god. Ali (vidi većinu komentara...) oni se uporno opiru. Kažu nek se time bave profesionalci. Pokušao sam da im objasnim da nema ni profesionalnijih, ni boljih od njih (sudeći po kvalitetu njihovih diskusija), međutim neće ni da čuju.


Evo, ja cu se aktivnije ukljuciti u politiku u DS (ili u kojoj god ti stranci budes) virtuelno. Pisacu ti govore, eseje, clanke, davacu ti savete po pitanjima koja imas za mene, pa cak i za ona za koja nisi poslao pitanje a ja procenjujem da su znacajna poslacu ti svoje misljenje...
Evo, ako hoces da krenemo vec od vikenda. Posalji temu o kojoj hoces da razgovaramo na mail ili dodji do NS-a i idemo na casicu razgovora.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:33 24.08.2012

Re: na kraju....

Evo, ja cu se aktivnije ukljuciti u politiku u DS (ili u kojoj god ti stranci budes) virtuelno. Pisacu ti govore, eseje, clanke, davacu ti savete po pitanjima koja imas za mene, pa cak i za ona za koja nisi poslao pitanje a ja procenjujem da su znacajna poslacu ti svoje misljenje...

Ovo je već korak u dobrom pravcu. Možda mali za tebe, ali...

Što bi to pisao baš meni?
alselone alselone 11:34 24.08.2012

Re: na kraju....

Što bi to pisao baš meni?

Zato sto si ti jedini ponudio da se razgovara o problemima i zasto sto mislim da bi tebi imalo smisla pisati.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:40 24.08.2012

Re: na kraju....

ato sto si ti jedini ponudio da se razgovara o problemima i zasto sto mislim da bi tebi imalo smisla pisati.

Odlična bekhend paralela. Dopada mi se.
stopalo stopalo 11:51 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
ato sto si ti jedini ponudio da se razgovara o problemima i zasto sto mislim da bi tebi imalo smisla pisati.

Odlična bekhend paralela. Dopada mi se.


dvoje su se tako smuvali

a tek sto volem kad se to desi na mom komentaru

a jel' mogu i ja da terciram?
mariopan mariopan 12:57 24.08.2012

Re: na kraju....

Krstić
Dakle, nisam ih okrivio nego sam ih pozvao u pomoć.

Kako da ti pomognu kada između blogera i tebe ne postoji komunikacija?
Osim onih par blogera koji su deklarisani DS-ovci, pa sa njima komuniciraš na normalan način sve druge komentatore si iskulirao. Ili ih "nisi razumeo".

To o načinu komunikacije rekoh u mom prvom komentaru u nadi da će se to promeniti, ako zaista hoćeš da pričamo?

Mi ne pričamo. Ovo je razgovor gluvih telefona. DS nema dodira sa realnošću i to se pokazuje i u ovoj "komunikaciji" gde mi u klin ti u ploču i ne čuješ i ne vidiš, ili se praviš da ne razumeš šta ti svi govore.
Blogeri kažu šta ste radili a ti pevaš lalalalalalalalaalaaaa zatvorenih ušiju i očiju..

Ili kažeš da ne razumeš u šta sumnjam,ili nam podmećeš SNS i Koštunicu ili tražiš da se mi angažujemo više (gde to i koliko više, na čemu više), i to sada?

Posle skoro 600 komentara gde ljudi taksativno iznose promašaje DS-a koji će nas sve koštati života, i zato nas toliko bole?

A vas je samo koštalo vlasti i zato toliko kukate?

Gde mi da zakukamo?

Kako čovek bilo šta da kaže posle svega a da ne oseti razočarenje?

Da se razumemo, moji ogorčeni komentari sa tobom najmanje veze imaju, ali se nekako nadam da ćeš ih "proslediti gde treba" i da ćeš pravilno razumeti da ih ljudi tebi upućuju iz prostog razloga što si jedini koji sa nama komunicira, ostali su bogomdana elita i to im je ispod časti..

Posle svih ovih komentara mogu samo tebi lično da skinem kapu što uopšte otvaraš političke teme, iako pokušavaš da odbraniš neodbranjivo bar se trudiš, što se ne praviš blesav kao većina političara koji ni u ludilu ne bi prostom puku, stoci jednoj repatoj, dozvolili da ih nešto pita a kamoli da ih sasluša makar sve vreme pevali lalalaalalalaa.

alselone alselone 13:14 24.08.2012

Re: na kraju....

Odlična bekhend paralela. Dopada mi se.


Ja sam mislio da ste vi basket igraci.


Uglavnom, nisi odgovorio na konkretnu ponudu, na korak koji nije mali, jer trosi moje vreme.

Eto, smatracemo da si mene probudio, ovaj blog mi je otvorio oci, shvatio sam da treba da se promenim, da se aktiviram, da se borim za sopstvenu sudbinu.

Koji su nam dalji koraci?
stopalo stopalo 13:17 24.08.2012

Re: na kraju....

alselone

Eto, smatracemo da si mene probudio, ovaj blog mi je otvorio oci, shvatio sam da treba da se promenim, da se aktiviram, da se borim za sopstvenu sudbinu.

Koji su nam dalji koraci?


i ja sam se ponudio ali mislim da u postojecem sistemu za takve nema mesta

vi cete da menjate svet i svest a ostali dele javna preduzeca, tendere itd.

sve mi to lici na


alselone alselone 13:22 24.08.2012

Re: na kraju....

vi cete da menjate svet i svest a ostali dele javna preduzeca, tendere itd.


Tako je. Ocekujem od Krla da dodje sa buretom u NS, da dogovorimo roadmap aktivnijeg ukljucivanja blogera u politicki sistem.
libkonz libkonz 14:02 24.08.2012

Re: na kraju....

Ocekujem od Krla da dodje sa buretom u NS

Ako treba pomoć da se izborite sa buretom, javite se!
tyson tyson 14:34 24.08.2012

Re: na kraju....

Osim onih par blogera koji su deklarisani DS-ovci, pa sa njima komuniciraš na normalan način sve druge komentatore si iskulirao. Ili ih "nisi razumeo".

(...)

Mi ne pričamo. Ovo je razgovor gluvih telefona. DS nema dodira sa realnošću i to se pokazuje i u ovoj "komunikaciji" gde mi u klin ti u ploču i ne čuješ i ne vidiš, ili se praviš da ne razumeš šta ti svi govore.
Blogeri kažu šta ste radili a ti pevaš lalalalalalalalaalaaaa zatvorenih ušiju i očiju

A šta očekuješ kada od 600+ komentara sigurno jedno 90% nema takoreći nikakve veze sa temom bloga, što se vidi i iz tvog komentara.

Tema bloga može biti politički aktivizam, generalno ili u Srbiji danas.

Tema bloga može biti motivisanost sposobnih i pismenih u Srbiji danas da se politički ili društveno aktiviraju. Može biti unutrašnja demokratija naših stranaka. Opšte okruženje i da li ono stimuliše ili destimuliše političko organizovanje (čitaj: formiranje novih stranaka). Ili laka kritika vs. teški angažman.

U krajnjem slučaju, tema bloga može biti i analiza zašto Krstić baš ovih dana pokreće tu temu.

A komentatori iz bloga u blog guslaju jedno te isto. Počinje malo da smara. Jeste, i dalje mazohistički čitam i znam da me niko ne tera, ali i dalje smara.



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:28 24.08.2012

Re: na kraju....

Blogeri kažu šta ste radili a ti pevaš lalalalalalalalaalaaaa zatvorenih ušiju i očiju..

Nemam utisak da pevam tu pesmu i trudim se da odgovorim na sve ono na šta mogu da odgovorim. Na pitanja o završnom računu BBC-ja, ili vlade (tj. svih vlada od 2000. naovamo) ne odgovaram, jer niti sam ekonomista, niti sam ikada radio u bilo kojoj vladi.
Dakle, odgovaram u skladu sa svojim sposobnostima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:43 24.08.2012

Re: na kraju....

Uglavnom, nisi odgovorio na konkretnu ponudu, na korak koji nije mali, jer trosi moje vreme.
Eto, smatracemo da si mene probudio, ovaj blog mi je otvorio oci, shvatio sam da treba da se promenim, da se aktiviram, da se borim za sopstvenu sudbinu.
Koji su nam dalji koraci?

Hvala na ponudi, ali mi ta vrsta asistencije za sada nije potrebna. Ako bude nekad, javiću ti.

Međutim, u tvojoj ponudi zanimljivo je da bi ti (eventualno, ako nije u pitanju šala) bio spreman da svoje intelektuelne kapacitete staviš u službu javnog interesa.

I to je lepo.

Ali, primećujem, ne bi da sebe izložiš javnoj torturi neshvatanja, opanjkavanja, klevetanja, vređanja, izrugivanja, a bogami i anonimnim pretnjama.

To je naravno tvoje pravo.

Ali samo primećujem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:45 24.08.2012

Re: na kraju....

i ja sam se ponudio ali mislim da u postojecem sistemu za takve nema mesta
vi cete da menjate svet i svest a ostali dele javna preduzeca, tendere itd.

Izvini Stopalo, promakla mi je tvoja ponuda.

Ako jesi super. Samo odmah da ti kažem. Nisam nikad delio ni javna preduzeća, ni tendere. Tako da sam ti ja slab političar.
stopalo stopalo 16:11 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
i ja sam se ponudio ali mislim da u postojecem sistemu za takve nema mesta
vi cete da menjate svet i svest a ostali dele javna preduzeca, tendere itd.

Izvini Stopalo, promakla mi je tvoja ponuda.

Ako jesi super. Samo odmah da ti kažem. Nisam nikad delio ni javna preduzeća, ni tendere. Tako da sam ti ja slab političar.


pa znam

za tebe je i poslovicno sveznajuci krkar procenio da si 0.1% od sapera (naime na jednom blogu je rekao da bi diljas platio 1000 puta vise da vidi saperu ledja nego sto bi za tebe ponudio - izvinjavam se sto prepricavam ali ne mogu da nadjem link), sto se sasvim uklapa u tvoju konstataciju o slabom ucescu u tenderima

moja se konstatacija odnosila na to da tvoja i alseloneova kooperacija na polzu srbije ne bi zazivela jer bi vas sprecili opet neki mangupi u sopstvenim redovima

a sto se mene tice, mene je samo u'vatio zanos prolaznog tipa

nesto kao dositej - jastuk bloga mog
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:16 24.08.2012

Re: na kraju....

za tebe je i poslovicno sveznajuci krkar procenio

sto se sasvim uklapa u tvoju konstataciju o slabom ucescu u tenderima

a sto se mene tice, mene je samo u'vatio zanos prolaznog tipa

Ako je prolaznog ok. Jel i zainteresovanost za tendere isto prolazna?
AlexDunja AlexDunja 16:22 24.08.2012

Re: na kraju....

I to je lepo.

Ali, primećujem, ne bi da sebe izložiš javnoj torturi neshvatanja, opankavanja, klevetanja, vređanja, izrugivanja, a bogami i anonimnim pretnjama.

To je naravno tvoje pravo.

Ali samo primećujem.


e, tako se priprema izlazak na mrežu, sad je mnogo
teža situacija za passing shot
stopalo stopalo 16:23 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
za tebe je i poslovicno sveznajuci krkar procenio

sto se sasvim uklapa u tvoju konstataciju o slabom ucescu u tenderima

a sto se mene tice, mene je samo u'vatio zanos prolaznog tipa

Ako je prolaznog ok. Jel i zainteresovanost za tendere isto prolazna?


cccccccccccccccc

citas dijagonalno

ja sam te danas (na ovom blogu) samo hvalio a ti mi odmah prisivas dulicizam

ja bih onda sad trebao da dokazujem sa izvodom iz apr-a, dva svedoka, dedinim zeleznicarskim satom i zivom tastom da nemam nista sa drzavom a pogotovo ne sa pljackom (i ovo je predug odgovor - contradictio in adjecto)

nije lepo ni blogoprijateljski
mariopan mariopan 17:01 24.08.2012

Re: na kraju....

Tajson
A šta očekuješ kada od 600+ komentara sigurno jedno 90% nema takoreći nikakve veze sa temom bloga, što se vidi i iz tvog komentara.

Šta je onda tema bloga?
Tema bloga može biti politički aktivizam, generalno ili u Srbiji danas.

Ne postoje stranke za koje bi neko zalegao svojim integritetom pa da pričamo o aktivizmu, znači mrka kapa?
Za mnoge je upravo DS bio ta stranka nade - a ono veliki ćorak. I misliš da ne treba to da im kažemo?
Evo javio se jedan bloger koji je agitovao i glasao za DS a sada ide ljudima da se izvinjava i oseća se odgovorno i posramljeno.....pa eto taj jedan je pogodio temu, svi mi omašili?

A komentatori iz bloga u blog guslaju jedno te isto. Počinje malo da smara. Jeste, i dalje mazohistički čitam i znam da me niko ne tera, ali i dalje smara.

A još i vrućina.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:02 24.08.2012

Re: na kraju....

ja sam te danas (na ovom blogu) samo hvalio a ti mi odmah prisivas dulicizam

Više krkarizam.
stopalo stopalo 17:07 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
ja sam te danas (na ovom blogu) samo hvalio a ti mi odmah prisivas dulicizam

Više krkarizam.


ako cemo tako, onda ti imas klempave usi
alselone alselone 18:07 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Hvala na ponudi, ali mi ta vrsta asistencije za sada nije potrebna. Ako bude nekad, javiću ti.


Ovo mi je bas cudno jer sam imao potpuno suprotno misljenje. Cinilo mi se da ti ranije nije bila potreba pomoc, pisao si o Visu i primao lascivne pp-ove, a mogao si nesto da promenis, a danas, kad ne mozes nista da promenis, trazis pomoc blogera i ostalih gradjana da se vratis/te tamo gde si/ste bili. Bas cudno. Po meni, nekad si trebao ovo da radis. Jer, na kraju krajeva, svi vi (politicari po vokaciji ili ne), savrseno dobro "slusate" dok ne dodjete na vlast.

Ali, primećujem, ne bi da sebe izložiš javnoj torturi neshvatanja, opanjkavanja, klevetanja, vređanja, izrugivanja, a bogami i anonimnim pretnjama.

To je naravno tvoje pravo.

Ali samo primećujem.


Nisi u pravu. Stvar je u tome da se tvoja rec dalje cuje. Ti mozes da izadjes u novinama, da se pojavis u emisiji... Ako mozes da mi sredis clanak u Politici, Danasu, Vremenu ili Ninu, voljan sam da se potpisem punim imenom i prezimenom i preuzmem sve o cemu pises.
niccolo niccolo 18:34 24.08.2012

Re: na kraju....

Stvar je u tome da se tvoja rec dalje cuje. Ti mozes da izadjes u novinama, da se pojavis u emisiji... Ako mozes da mi sredis clanak u Politici, Danasu, Vremenu ili Ninu, voljan sam da se potpisem punim imenom i prezimenom i preuzmem sve o cemu pises.

Hm, ipak izgleda pasing šot, a Dunja?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 24.08.2012

Re: na kraju....

Ovo mi je bas cudno jer sam imao potpuno suprotno misljenje. Cinilo mi se da ti ranije nije bila potreba pomoc, pisao si o Visu i primao lascivne pp-ove,

Čitaš moje pp?

a danas, kad ne mozes nista da promenis, trazis pomoc blogera i ostalih gradjana da se vratis/te tamo gde si/ste bili.

Bojim se da se nismo razumeli.
Ti mozes da izadjes u novinama, da se pojavis u emisiji... Ako mozes da mi sredis clanak u Politici, Danasu, Vremenu ili Ninu, voljan sam da se potpisem punim imenom i prezimenom i preuzmem sve o cemu pises.

Što ja da ti sredim? Pa ko je meni sredio?
alselone alselone 20:15 24.08.2012

Re: na kraju....

libkonz
Ocekujem od Krla da dodje sa buretom u NS

Ako treba pomoć da se izborite sa buretom, javite se!

A ti bi bure al da se ne ukljucis aktivno, e ne moze tako.
alselone alselone 20:19 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
Ovo mi je bas cudno jer sam imao potpuno suprotno misljenje. Cinilo mi se da ti ranije nije bila potreba pomoc, pisao si o Visu i primao lascivne pp-ove,

Čitaš moje pp?

a danas, kad ne mozes nista da promenis, trazis pomoc blogera i ostalih gradjana da se vratis/te tamo gde si/ste bili.

Bojim se da se nismo razumeli.
Ti mozes da izadjes u novinama, da se pojavis u emisiji... Ako mozes da mi sredis clanak u Politici, Danasu, Vremenu ili Ninu, voljan sam da se potpisem punim imenom i prezimenom i preuzmem sve o cemu pises.

Što ja da ti sredim? Pa ko je meni sredio?

Krle care, konstantno masis poentu i seciras komentare tako da imas makar na deo da odgovoris kao da je jedan komentar vise sam sebi svrha.
Bio sam uporan i okano se zajebancije kad mi se ucinilo da stvarno hoces da razgovaras bez da obavezno "pobedis" u razgovoru al sam se zajebo.

Ovde bih te pozdravio i zahvalio se na divanu.
expolicajac expolicajac 20:25 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic
ato sto si ti jedini ponudio da se razgovara o problemima i zasto sto mislim da bi tebi imalo smisla pisati.

Odlična bekhend paralela. Dopada mi se.

Mora da ti je Vuk Jeremić držao časove tenisa. Dobro vladaš terminologijom
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:35 24.08.2012

Re: na kraju....

Bio sam uporan i okano se zajebancije kad mi se ucinilo da stvarno hoces da razgovaras bez da obavezno "pobedis" u razgovoru al sam se zajebo.

Ovo me podseća na Vučićev stil. On se tako, dok je bio opozicija, razmeće, izvrće i munta, a kad mu neko podvikne, počne da kuka kako je ugrožren i obespravljen. To mi uvek bilo otužno, kao prizor.
milisav68 milisav68 23:10 24.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Ovo me podseća na Vučićev stil. On se tako, dok je bio opozicija, razmeće, izvrće i munta, a kad mu neko podvikne, počne da kuka kako je ugrožren i obespravljen. To mi uvek bilo otužno, kao prizor.

Ja ne bi izlazio iz kuće tri meseca od sramote, da me takav šonja pobedi, pa makar i u klikerima, a kamoli na izborima za vlast u državi.
alselone alselone 04:18 25.08.2012

Re: na kraju....

Nebojsa Krstic

Ovo me podseća na Vučićev stil. On se tako, dok je bio opozicija, razmeće, izvrće i munta, a kad mu neko podvikne, počne da kuka kako je ugrožren i obespravljen. To mi uvek bilo otužno, kao prizor.


A ti sve ovo vidis na nacin da si ti meni podviknuo?
Kralju! Kra-lju!
A ja kukam?


E, neka, neka, dobro ce vama doci malo ovo ladjenje, da se spustite na zemlju. I nesto ti dugo traje stadijum Besa, ocekuj vrlo uskoro Cenkanje.
alselone alselone 04:20 25.08.2012

Re: na kraju....

expolicajac
Nebojsa Krstic
ato sto si ti jedini ponudio da se razgovara o problemima i zasto sto mislim da bi tebi imalo smisla pisati.

Odlična bekhend paralela. Dopada mi se.

Mora da ti je Vuk Jeremić držao časove tenisa. Dobro vladaš terminologijom

Ma on kad podvikne loptice same lete cik cak.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:14 25.08.2012

Re: na kraju....

E, neka, neka, dobro ce vama doci malo ovo ladjenje, da se spustite na zemlju

Ma u redu je...nek se mi ladimo. Ovde je o vama reč.

Bojim se da rešenje nije u naslađivanju nad time što ćemo mi, ili bilo ko, da se hladi.

Mora se izvući pametniji zaključak. Ja lično verujem u ličnu inicijativu. Ne dopada mi se pozicija "ti meni sredi u novinama, a ja ću da napišem tekst. Potpisan"!

Potpisan!? Idi! Sav sam se naježio zbog mogućnosti jednog potpisanog teksta u novinama koji sam ti ja sredio.

Lična inicijativa prijatelji! Tuđa ruka svrab ne češe. Niko vam neće ništa srediti, ako ne sredite sami sebi. Niko nam ništa neće srediti, ako ne sredimo sami sebi. Potpisani ili nepotpisani, svejedno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana