Filozofija| Literatura| Umetnost| Zabava| Životni stil

Živeti u prošlosti i živeti u budućnosti ...

Milan Novković RSS / 25.08.2012. u 07:27

donkihot.gif

... - povratne sprege, petlje i kontradikcije, stereotipi and The Second Mind.

Kako se piše knjiga, roman, na primer? Ozbiljno pitam, što možda zvuči čudno s obzirom na to da pojma nemam o literaturi!

Interesantno mi je sledeće: U "I Am a Strange Loop" kružnom putu oko samog sebe gledam kako svaki put kad naletim na osobu koja je dobra i inspirativna u nečemu što mene nikad u prošlosti nije dotaklo ja odjednom želim da probam isto to, o talentu ni ne razmišljam!

I često probam! I to je radoznalost, i to nam je evolucija podarila.

Ali nikako ne mogu da razumem, na primer, posebno načitane ljude, koji baš vole literaturu i lepo pišu, i žele da pišu, i koji nikad nisu napisali roman. Ako treba za svoju dušu i dušu one najgušće okoline oko njih!

Jel fali nešto tim ljudima? Nekima fali, sigurno, pošto strast mora da je tu, i šta je to što fali, onda?

Čudna petlja smo svi, to sad svi i znamo, pa ću ja svoju da zavrtim nešto brže dok čekam da Beograd popije prvu kafu, eksperimenta radi:

"Tilting at windmills" i naoružani tkanjem jednostavne moralnosti, fragmentiranog znanja i nerafinirane strasti naš je život, tako često, pucanje u maglu neke mistične mešavine realnosti i imaginacije.

Razumem (I wish) strast za seksom, moći, imanjem i sličnim đakonijicama, pa patetikom, neskrivenom i skrivenom, druženjima i ostalim. Al posao je posao, sećam se sebe iz prošlosti sa bagovima, softverskim, i nervoznim šefovima - sednemo i fiksiramo bagove zato što moramo.

Nego neke stvari radimo zato što možemo - ali zašto se "znojiti" pa se navijati paragrafčićima kao ovaj gore pod naletima vetra sa leve strane ako nam to nije "posao" (da mene neko pita ja bih rekao - aaa, pa da, kreacija, genije kreacije, kreativni plamen). Zašto se to ne pali kod nekih talenata, kako se pali kod drugih, i kako se zapalilo kod trećih?

"Gde se jedna vrata zatvore, druga se otvore" i mi, prolazeći kroz njih, nailazimo na ljude fascinantnih sličnosti i još fascinantnijih razlika. Sa raznim pogledima i raznim perspektivama. Neki od njih nas vraćaju u prošlost, neki nas vraćaju u budućnost, poneki ritam prepoznamo, poneki ne. Ma kako nas neke backdrop harmonije prožimale svom onom mekom tajanstvenošću i slatkom lakoćom u kojoj smo rođeni mi, ne sećajući se više kada smo to počeli da radimo, hrabro koračamo u nekoj dremljivoj potrazi za mirisom našeg vetra i toplinom naših ideala.

Ok - kretanje, ljudi, zagonento i opasno, hrabrost i veličanstvenost, prošlost-budućnost, brzi, iracionalni mozak, smejanje Ii cmizdrenje, pa uzvišeno plakanje .... kapiram kako bih pisao softwer koji piše roman, i u dečačkom, slinavom optimizmu smem da se boksujem da bi to moglo da bude uspešno, a znam da će biti jednog dana, nego je strašno i smešno što ja uopšte ne verujem da se plamen pali na dugme!

Ipak, uvek smo u nekoj ravnoteži, uvek smo na nekoj zemlji. Ponekad nas neke naše, unutrašnje, nevidljive niti, rastegnute dovoljno da zaboravimo na to naše ogledalo od kojeg ne možemo pobeći, varaćaju na jedno novo ogledanje, u jednom novom, sunčanom jutru, a ponekad su nam to ogledalo naša porodica, prijatelji, ljudi na ulicama ili ljudi iz priča - "centrifugalne sile nekih naših unutrašnjih strahova i unutrašnjih negacija".

Dobro, da, tautološko palamuđenje, fala Bogu da smo u ravnoteži, od akcija-reakcija i supersimetrija više ni deca ne mogu da žive, nego BS jeste fenomen baš zato što ume da zapali i fenomenalne ljude, ne samo nas sa sela, tj nije daleko od nečega što radi neki zagonetno-interesantan posao?

Gledam ovo - "tautološko palamuđenje", pa "značajnu" misao o ravnoteži, pa "zapaliti", "fenomenalno", "sa sela" itd. Samo-paljevina, nekontrolisana, i nije ni čudo što verujemo u horoskope, čak nije čudno ni što verujemo u generatore slučajnih brojeva! Dotakao se onomad u kratkom i prolaznom osvrtu sa prijateljicom - da mi generator slučajnih "misli" kaže da sam pametan i zgodan - ulepša mi dan, da mi kaže da sam ružan i glup - ceo dan bih razmišljao kako da mu polomim binarne nožice 

Jesam zaboravio neko pitanje? Jesam, naravno, zato se i obraćam pametnijima (na ovu temu, nisam ja lažno skroman, a I foliram se) 

Gde, šta, kako i koliko se, još, pritiska i zašto neki pritiskaju a neki ne?!

 



Komentari (98)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

oskar-z-wild oskar-z-wild 07:46 25.08.2012

Petlje demencije

Živim sa osamdesetogodišnjacima i posle večere im napravim kafu.
On me obavezno pita: Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.

Posle nekoliko minuta.

Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.

Posle nekoliko minuta.

Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.

Posle nekoliko minuta.

Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.

Posle nekoliko minuta.

Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.

Posle nekoliko minuta.

Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.
Milan Novković Milan Novković 07:49 25.08.2012

Re: Petlje demencije

Šteta

Manje čudna petlja nejasnog kvaliteta :)
Dr M Dr M 08:59 25.08.2012

Re: Petlje demencije

Živim sa osamdesetogodišnjacima i posle večere im napravim kafu.
On me obavezno pita: Da li ti piješ kafu? Odgovaram: Ne pijem posle podne. On: A zašto? Ja: Ne mogu da spavam od kafe? On: Šteta.


...pa nastavlja, u sebi...on bi samo da spava a tako je divno kad produžiš dan. Da mu pružim još jednu šansu, možda će da mu sine...


Da li ti piješ kafu?



Milan Novković Milan Novković 10:20 25.08.2012

Re: Petlje demencije

a tako je divno kad produžiš dan

disident79 disident79 14:03 25.08.2012

Re: Petlje demencije

Setih se ovog..


Milan Novković Milan Novković 18:18 25.08.2012

Re: Petlje demencije

disident79
Setih se ovog..



Clear vision

oskar-z-wild oskar-z-wild 07:53 25.08.2012

Petlja književnika

Poznajem i jednog dementnog pisca, bivšeg profesora fakulteta, koji ima tu sposobnost tj. veštinu da napiše knjigu za nedelju danu. Pošto sam čitao njegove knjige shvatio sam da ih piše po šemi i da više ne može da promeni tu šemu. Petlja njegove demencije je mnogo duža od prethodnog primera, i može da se primeti samo ako ga poznaješ godinama.
Milan Novković Milan Novković 08:38 25.08.2012

Re: Petlja književnika

Petlja njegove demencije je mnogo duža od prethodnog primera, i može da se primeti samo ako ga poznaješ godinama

Hidden loops

oskar-z-wild oskar-z-wild 04:39 26.08.2012

Re: Petlja književnika


Beyond loops.

ovako...

Milan Novković Milan Novković 08:45 25.08.2012

Re: ovako...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

O force divine, to je to

loader loader 08:29 25.08.2012

Faljenje ovostranog

i šta je to što fali, onda?

Možda, "Jasna poljana"
loader loader 08:36 25.08.2012

Re: Faljenje ovostranog

loader
i šta je to što fali, onda?

Možda, "Jasna poljana"

Zaboravio sam da dodam znak pitanja.
Evo:
?
dragan7557 dragan7557 08:44 25.08.2012

Re: Faljenje ovostranog

loader
loader
i šta je to što fali, onda?

Možda, "Jasna poljana"

Zaboravio sam da dodam znak pitanja.
Evo:
?

Baš neutaživa želja za izazivanjem pažnje-po svaku cenu!


cerski
Milan Novković Milan Novković 09:26 25.08.2012

Re: Faljenje ovostranog

loader
i šta je to što fali, onda?

Možda, "Jasna poljana"

loader loader 11:45 25.08.2012

Re: Faljenje ovostranog

cerski

Gde ste cerski, stari znatiželjniče Pažnja po svaku cenu? Nije ovo ništa. Svakog jutra potpuno nag idem po hleb.
.. Eto, čisto da imate informaciju.
loader loader 11:52 25.08.2012

Re: Faljenje ovostranog

Milan Novković


Zahvaljujem na ovoj prefinjenoj sceni.


U nekim izvorima se kaže da je bog prve ljude izatkao upravo od niti maslačka. Zato su ljudi nekad tako osetljivi i krhki, a nekad, naročito s obzirom na tu svoju strukturu, iznenađujuće postojani :)

niccolo niccolo 09:03 25.08.2012

Valjda

Gde, šta, kako i koliko se, još, pritiska i zašto neki pritiskaju a neki ne?!

ovi što pritiskaju imaju potrebu za pritiskanjem, a ovi što ne pritiskaju nemaju...ili se možda radi o mogućnosti i nemogućnosti za pritiskanjem...jbg, nisam ti mnogo pomogao
Milan Novković Milan Novković 10:25 25.08.2012

Re: Valjda

imaju potrebu za pritiskanjem

oskar-z-wild oskar-z-wild 04:40 26.08.2012

Re: Valjda


Superhuman.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:07 25.08.2012

Питалице

На већину твојих питања не знам одговор. И ја сам -- као и ти -- вештији у питањима него у одговорима. Ипак, ако ја не знам, има ко зна. Рецимо, оно кад питаш како се пише роман, на то умем да ти понудим одговор. Додуше -- туђи.

Мој пријатељ, сјајни писац Крста Поповски, објашњавао је једном приликом како настају његови романи. Ево његовог одговора:



Био сам ове и друге снимке искористио као прилику да о Крсти понешто напишем. Можда неком буде интересантно да то погледа, и то ОВДЕ.
nsarski nsarski 09:21 25.08.2012

Ecce Scriptor!

На већину твојих питања не знам одговор. И ја сам -- као и ти -- вештији у питањима него у одговорима. Ипак, ако ја не знам, има ко зна. Рецимо, оно кад питаш како се пише роман, на то умем да ти понудим одговор


Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.
dragan7557 dragan7557 10:12 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

nsarski
На већину твојих питања не знам одговор. И ја сам -- као и ти -- вештији у питањима него у одговорима. Ипак, ако ја не знам, има ко зна. Рецимо, оно кад питаш како се пише роман, на то умем да ти понудим одговор


Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.

Jesi li siguran da je bio pesnik?

Takav odgovor mi ne liči na produhovljenog lirikom obuzetog..... etc, specimena uveženog ljuckog roda. Mnogo više na onaj seljački odgovor, koji jezik volite? Svinjski, teleći a i goveđi.

Mada prost-ački odgovori se u nekim sredinama podvode pod humor, zajebavanje(ma šta to značilo).


cerski

Milan Novković Milan Novković 10:13 25.08.2012

Re: Питалице

вештији у питањима него у одговорима

Milan Novković Milan Novković 10:15 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

"Rukom."

snezana mihajlovic snezana mihajlovic 10:24 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

Takav odgovor mi ne liči na produhovljenog lirikom obuzetog..... etc, specimena uveženog ljuckog roda. Mnogo više na onaj seljački odgovor, koji jezik volite? Svinjski, teleći a i goveđi.


au.
meni je odgovor odličan.
a tek jedna što je na narečeno dodala još i: s prstima.
:)

tasadebeli tasadebeli 10:32 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

nsarski
Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."Tako mi i trebа



Ти си добро прошао. Ипак је Клуб књижевника једна од елитних тачака престонице. Својевремено је група наших младих, неафирмисаних песника, сви у петој деценији живота, са дугим кафанским стажом, обилазила села по Србији и у сеоским школама представљала своју поезију. Јело се добро, пила се домаћа шљивка од сабајле и држане су књижевне вечери. После представљања у једној школи, песници су одговарали на питања публике. Један школарац се интересовао како то настаје поезија, како то песник пише. "Шта то тебе, мали, боли курац", одговори му зајапурени поета. Нашу књижевну и културну сцену би потресла дубока трагедија да уметници писане речи нису успели да се докопају комбија и да побегну из села бежећи испред разгневљене публике...
Milan Novković Milan Novković 10:35 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

a tek jedna što je na narečeno dodala još i: s prstima

Celim telom! Zašto? Zato!

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 11:52 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.


:)))

kralju:)

JJ Beba JJ Beba 12:31 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

nsarski
На већину твојих питања не знам одговор. И ја сам -- као и ти -- вештији у питањима него у одговорима. Ипак, ако ја не знам, има ко зна. Рецимо, оно кад питаш како се пише роман, на то умем да ти понудим одговор


Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.

da nije Jaša Grobarov?


Čistim, čistim, čistim,
bacim metlu pa mislim.
Mislim, mislim , milsim,
uzmem metlu pa čistim.



Najviši stepen misaone poezije, takorekuć srpski haiku
docsumann docsumann 15:33 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

Jaša Grobarov


stepenice, stepenice
prvi, drugi, treći sprat
JJ Beba JJ Beba 16:07 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

docsumann
Jaša Grobarov


stepenice, stepenice
prvi, drugi, treći sprat


filoSofski opus JG
AlexDunja AlexDunja 17:48 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.


meni jedan reko da je to čista manipulacija.

cinik. i meni tako treba.
mirelarado mirelarado 18:07 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

AlexDunja
Jednom davno sam pitao nekog pesnika (kasno uvece, "Klub knjizevnika" ) kako pise pesme. Njegov odgovor: "Rukom."

Tako mi i treba.


meni jedan reko da je to čista manipulacija.

cinik. i meni tako treba.


Има и горе. Само једном сам направила кобну грешку и упитала писца како напредује с писањем романа. Није ништа рекао, убио ме погледом.
nsarski nsarski 18:26 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Jesi li siguran da je bio pesnik?

Takav odgovor mi ne liči na produhovljenog lirikom obuzetog..... etc, specimena uveženog ljuckog roda. Mnogo više na onaj seljački odgovor, koji jezik volite? Svinjski, teleći a i goveđi.

Mada prost-ački odgovori se u nekim sredinama podvode pod humor, zajebavanje(ma šta to značilo).


Cudi me, cerski, da si ti, holisticki obrazovan i mentalno usmeren, rezonovao na ovaj, da tako kazem, linearan nacin.

1. Na nivou obicnog demotickog diskursa, njegov odgovor je sasvim tacan. Ali, pitanje koje sam postavio je bas bilo takvo da je zasluzivalo takav odgovor. U tom smilu, pesnik je u pravu. Ja sam, kao budala, postavio linearno pitanje i dobio takav odgovor - linearan.

2. Medjutim, to pitanje ("Kako pises pesme" ) ima druga znacenja koja su mnogo kompleksnija. Na primer, neko pise u glavi, neko ima rec, jednu rec, i oko nje napravi pesmu, nosi je dugo u sebi, obradjuje je, gleda je, licka i gladi, i onda mu u nekom zanosu sine da je stavi na papir. Rukom, ledjima, organom ili cojonesima, nebitno. Mozda je on imao bas to znacenje u vidu kad sam mu se javio iz nizeg nivoa, i on je tako odgovorio. Ovo bi bilo metonimicko poimanje poezije. Tako pise fixx, cini mi se, ali nisam siguran.

3. Najzad, na hieratickom nivou, poezija je sifra, glif, simbol, pre nego samo skraba na papiru. Sigurno znas da u japanskoj kaligrafiji (pod uticajem Zena, i Zena na nju), sam cin pisanja je umetnost za sebe. Pisac ima samo jedan potez da napravi liniju, i ona mora da ide fluidno. Greske ne mogu da se isprave. Svaka nedoumica se tu vidi. Oklevanjem, pero pocepa papir (svilu na kojoj kaligraf pise), i sve je upropasceno. Mozda je pesnik s kojim sam razgovarao na to mislio.
Svakako si citao knjigu Pounda i Fenollose: Chinese Written character as a medium for poetry


gde se o ovome nasiroko raspravlja.
Tako da taj njegov odgovor: "Rukom", i nije bas sasvim besmislen i prostacki, kako se tebi u bljesku linearnog rezonovanja ucinilo. Moje pitanje je bilo prostacko.

A, da ti rasprsim sumnje, bio je pesnik - recitovao je neke stihove koji su mi se svideli, mada ja nisam nikakav znalac da to ocenim.

Slutim da ti poeziju ne pises?

P.S. Diva triformis je poetski koncept (Robert Graves) iz njegovog " The White Goddess", tacnije The White Goddess: A Historical Grammar of Poetic Myth
AlexDunja AlexDunja 18:28 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

убио ме погледом.


mogla si da ga pogledaš najnevinije i kažeš:

break a leg
Milan Novković Milan Novković 18:30 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

stepen misaone poezije

Stepen po stepen

Milan Novković Milan Novković 18:44 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

postavio linearno pitanje i dobio takav odgovor - linearan

Linearnost pitanja i odgovora

nsarski nsarski 18:50 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Milan Novković
postavio linearno pitanje i dobio takav odgovor - linearan

Linearnost pitanja i odgovora


Milance, aj' zakuni se da ti ovo nisi proizveo na svom kompjuteru! Zabava zvana "forsiranje graficke kartice". Ako, tako je i Pikaso poceo: Picasso doodles


i tako je postao slavan.
Milan Novković Milan Novković 19:06 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

nsarski
Milan Novković
postavio linearno pitanje i dobio takav odgovor - linearan

Linearnost pitanja i odgovora


Milance, aj' zakuni se da ti ovo nisi proizveo na svom kompjuteru! Zabava zvana "forsiranje graficke kartice". Ako, tako je i Pikaso poceo: Picasso doodles


i tako je postao slavan.

Nisam

Sve je, naime, malecka igra asocijacija i FB-a (Facebook) za mene!

Naime, Šeširdžija (ti nemaš pojma pošto nisi na FB, al ovo je šefica) preti da ću i ja morati da pišem za novi nam portal.

Ko me bolje poznaje razume da kako se setim ove činjenice više nemam problema da kod sebe razlučim žutu i braon stranu gaćica, i razumeće kako i zašto sam se "bacio" na vežbanje blogova, sličica (moja hrana) i off-the-hip asocijacija

Dok se portal krčka mi se pomalo zezamo na našoj FB stranici i ja merim kojom brzinom mogu tamo i na svom FB zidu da skupim fotke za jedan blog, npr. U par minuta se meri, nema više slikovnica, monografija, istorija umetnosti, skeniranja i ostalog - vizuelni deo FB-a dobija svest i mi niži primati smo prva počašćena grupacija
nsarski nsarski 19:10 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Sesirdzija? - to ima veze sa Alisom u zemlji cuda?

A za pisanje - sto da ne? Sve sto ti cini pravo zadovoljstvo je OK. U sudnjem casu niko se jos nije kajao sto nije vise vremena proveo na poslu:))))
Milan Novković Milan Novković 19:13 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Sesirdzija? - to ima veze sa Alisom u zemlji cuda?

Naravno, al ona to još nezna i nemoj da joj kažeš
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 19:13 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Sesirdzija? - to ima veze sa Alisom u zemlji cuda?

nema,
al ko da ima.
:)

“Mad Hatter: “Why is a raven like a writing-desk?”
“Have you guessed the riddle yet?” the Hatter said, turning to Alice again.
“No, I give it up,” Alice replied: “What’s the answer?”
“I haven’t the slightest idea,” said the Hatter”
Milan Novković Milan Novković 19:19 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

snezana mihajlovic
Sesirdzija? - to ima veze sa Alisom u zemlji cuda?

nema,
al ko da ima.
:)

“Mad Hatter: “Why is a raven like a writing-desk?”
“Have you guessed the riddle yet?” the Hatter said, turning to Alice again.
“No, I give it up,” Alice replied: “What’s the answer?”
“I haven’t the slightest idea,” said the Hatter”

Ko da ima, pa, u stvari, i ima (btw, Snežana je krstitelj ovom prilikom, al intuitivni, improvizator, džezer
nsarski nsarski 19:24 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!

da nije Jaša Grobarov?

Nije, baby. Jasa uglavno ordinira u Gorici kod Kalenica guvna.
vishnja92 vishnja92 19:38 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformisja

nema,
al ko da ima.
:)

sam se vi zahebavajte, a posle kad vam bude...

ps -
...“What’s the answer?”
"I haven’t the slightest idea,” said the Hatter

ovo je Milan, 1:1
Milan Novković Milan Novković 19:48 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformisja

ovo je Milan, 1:1

Ja sam na konopcima već neko vreme, IQ 95 proud owner, sve iz glave mi ode u čiste trbušnjake i izgleda da sam neuništiv (bar dok sam pod drogama

dragan7557 dragan7557 20:08 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

nsarski:
Cudi me, cerski, da si ti, holisticki obrazovan i mentalno usmeren, rezonovao na ovaj, da tako kazem, linearan nacin.

Ne treba da te čudi jer to i ne spada u deo obrazovanje već u deo socijalna problematika nekulture. Vidiš ja nekog seljaka nikada ne bih ispravio u njegovom govoru jer sam u stanju da shvatim nivo na kom on misli, ali ta moja strpljivost ne važi za one koje smatram pametnijim.

Mada nije ni neka važna stvar, kao što jednom prilikom reče nismo na naučnom kongresu.
Svakako si citao knjigu Pounda i Fenollose: Chinese Written character as a medium for poetry


gde se o ovome nasiroko raspravlja.

Čuo jesam ali čitao još nisam.
Tako da taj njegov odgovor: "Rukom", i nije bas sasvim besmislen i

besmislen nije ali prostački po meni jeste.
recitovao je neke stihove

Pa što ga ne upita da ti stihove izrecituje istim organom kojim i piše?
Slutim da ti poeziju ne pises?

Dobro slutiš, mada imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti, kada budem imao više vremena, i ne budem ophrvan svim ovim svakodnevnim grozomorijama.

cerski
vishnja92 vishnja92 20:13 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti, kada budem imao više vremena, i ne budem ophrvan svim ovim svakodnevnim grozomorijama.

e ovako cu isto i ja. poeziju.
(ako mi se ne desi sto i Milanu, u kom slucaju necu)
izgleda da sam neuništiv
nsarski nsarski 20:16 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Dobro slutiš, mada imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti, kada budem imao više vremena, i ne budem ophrvan svim ovim svakodnevnim grozomorijama.


Uh, nije valjda toliko grozomorno! Probaj haiku, to je nesto sto mi ide uz tebe i tvoj svetonazor (ako ne zameras na izrazu).

P.S. Koliko znam, i Kuran je glif na svoj nacin, a ne samo skript. Evo, vec mesecima se borim sa

Vredno citanja, preporucujem.
nsarski nsarski 20:21 25.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

izgleda da sam neuništiv

Cak Noris sindrom?!
Milan Novković Milan Novković 05:01 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Vidiš ja nekog seljaka nikada ne bih ispravio u njegovom govoru jer sam u stanju da shvatim nivo na kom on misli, ali ta moja strpljivost ne važi za one koje smatram pametnijim.

Aaaa, zato sam ja u dobrim odnosima sa mnogim "problematičnim" blogerima, a i sa mnogima sa kojima sam se dokačio se polako mirim
oskar-z-wild oskar-z-wild 05:04 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

5:01 Greenwich Mean Time

Caught your there!
Milan Novković Milan Novković 05:21 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti

Tako bih ja radio mnoge stvari kad bih bio baš siguran da u modelu nema bagova
Milan Novković Milan Novković 06:00 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Cak Noris sindrom?!

I to čudna podvarijanta - glava sve neosetljivija na udarce, telo sve, ... nekako, .... mekše na amortizirajući način.

Nači, jak u defanzivi i ne treba mi previše u šakama (pun maybe intended maybe not)
Milan Novković Milan Novković 06:03 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Caught your there!

Ja sam nešto "pomeren", da prostiš, u Bgd sam, al sam zato došao u office dosta ranije od tog komentara
dragan7557 dragan7557 09:46 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Milan Novković
imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti

Tako bih ja radio mnoge stvari kad bih bio baš siguran da u modelu nema bagova

Živeti u prošlosti i živeti u budućnosti ...

Naslov ovga bloga, a valjda nije potrebno dokazivati da je smrt jedina i ultimna budućnost?

Uzgred, pogledaj šta piše pod topic "Umiranje" u Stanford Enciklopediji.

cerski

p.s. jedan od najprirodniji događaja na ovoj planeti je smrt a svi od nje beže kao đavo od krsta! Uplašeni toliko, da ne smeju ni da na nju pomisle, a kamo li da diskutuju!? I to i takvo, sebe onda naziva intelektualnim bićem?!
dragan7557 dragan7557 10:28 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

nsarski 21:16 25.08.2012
Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Dobro slutiš, mada imam ozbiljne planove da se tim pozabavim, naravno posle smrti, kada budem imao više vremena, i ne budem ophrvan svim ovim svakodnevnim grozomorijama.



Uh, nije valjda toliko grozomorno!

Pa kako bi ti nazvao neizmernu gomilu nesuvislosti koje slušaš svaki da?
Probaj haiku,

Šta je haika? Ako misliš na lov, onda meni to ne odgovara.
tvoj svetonazor (ako ne zameras na izrazu).

Odavno ja ne zameram na izrazima samo mi ponekad smetaju!
Vredno citanja, preporucujem.

Uzimajući u obzir da mi za takve knjige treba maksimalno tri dana, da ih pročitam, mogu da pogledam. Naravno ako priča nije duža od 1.000 stranica.

Mada, pravo da ti kažem, ja sam poprilično umoran od Istorija kojima ljudi obmanjuju sebe, to mi nekako spada u nakaradno doživljavanje prošlosti uz sve posledice nakaradnosti.

cerski
nsarski nsarski 10:44 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Šta je haika? Ako misliš na lov, onda meni to ne odgovara.

Ne, lov nema veze s tim. Haiku je japanska poetska forma. Kod nas je neko vreme bila veoma popularna (a i sada je rekao bih). Jedan od prvih prevodilaca haiku poezije kod nas je bio Crnjanski, jos 20-ih godina proslog veka.
Postiji i casopis Haiku Novine
vishnja92 vishnja92 10:57 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

a postoje i prevodi Dragoslava Andrica, ja dobila sad tu negde skoro, za 17. rodjendan :)
docsumann docsumann 15:33 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Ne, lov nema veze s tim. Haiku je japanska poetska forma. Kod nas je neko vreme bila veoma popularna (a i sada je rekao bih). Jedan od prvih prevodilaca haiku poezije kod nas je bio Crnjanski, jos 20-ih godina proslog veka.


mislim da nama, evropljanima generalno, više odgovara zapadni haiku kako ga je Keruak formulisao, bez one stroge metričke forme 5-7-5.

evo nekoliko modernih japanskih haiku pjesama iz zbirke Magleno Zvono:


U svetu snova
praziluk proizvodim.
Kakva samoća!


Nagata Koi


Jesenja munja
kad na severu seva
gledam na sever.


Hašimoto Takako


Pevac za borbu
iskopanih očiju -
a još ga hrane.


Murakami Kiđo




Yuki Matsueda
vishnja92 vishnja92 21:40 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Yuki Matsueda

cist barok, po skolskom tumacenju
kako je sve to interesantno, blesava znacenjska spirala :)
usitnjena.
fixxerus fixxerus 21:59 26.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis


mene pisanje lepo uzme pa me istrese iz gaća. ja mu kažem, bre pusti me, viš da mi je pisaljka danas nešto mala. a ono me pogleda ispod pojasa u moje metafizičke viškove,
rokne me u jaja i baci mi ponude koje je teško mimoići. čim uđem u zonu smislomera
eto me već u valungu stvaranja. i primetio sam da često uspem da oslabim idiotsku stvarnost, baveći se njenim raskrinkavanjem kroz poeziju! uzdržavam se od ozvučavanja pozadine. radije joj promenim ulogu te su takvi stihovi onda često obrasli u prozu i krčkaju se na novoj vatri.
e, ali ne dopuštam leksičkim ugrušcima kao ni ljudskim ništavcima, da se pretvore u lirske kovitlace i moćne kapoe ovog kofera u koji smo svi spakovani. a i jebeš književnost koja se stvara samo rečima.
svakome svoj put, makar oni nigde ne vodili.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:23 27.08.2012

Re: Ecce Scriptor!, iliti Diva Triformis

Haiku je japanska poetska forma. Kod nas je neko vreme bila veoma popularna (a i sada je rekao bih)

Bio je i jedan dobar blog, pre koju godinu (ne mog' sada da kopam po suturenu bloga).

Moj omiljeni (originalno Srpski):

Dobro sam jeo
I popio sam pivo
Još samo kafa
mnenadic mnenadic 10:05 25.08.2012

Pitanja koliko hoćeš - odgovora nigde

Ok - kretanje, ljudi, zagonento i opasno, hrabrost i veličanstvenost, prošlost-budućnost, brzi, iracionalni mozak, smejanje Ii cmizdrenje, pa uzvišeno plakanje .... kapiram kako bih pisao softwer koji piše roman, i u dečačkom, slinavom optimizmu smem da se boksujem da bi to moglo da bude uspešno, a znam da će biti jednog dana, nego je strašno i smešno što ja uopšte ne verujem da se plamen pali na dugme!


Verujem da se može napisati softver koji može generisati roman, ali kakav roman?

Onaj ko želi da piše roman zna kako će i zašto ga piše. I pitanja i odgovori su u piscu. Pisac može biti svako. Dobar pisac samo po neko. ("Poeziju će svi pisati" - pa i pišu vala. Možda će i romane).
Dakle, ako želiš da saznaš odgovor sedi i piši. Svi ostali odgovori su nepotpuni.
Milan Novković Milan Novković 10:38 25.08.2012

Re: Pitanja koliko hoćeš - odgovora nigde

Svi ostali odgovori su nepotpuni

tasadebeli tasadebeli 10:47 25.08.2012

Re: Pitanja koliko hoćeš - odgovora nigde

mnenadic
Verujem da se može napisati softver koji može generisati roman, ali kakav roman?


Када су Душку Ковачевићу током једне дискусије о хиперпродукцији издавачких кућа код нас (нисам сигуран да ли сам добро запамтио податке, мислим да је речено да је у Србији 2010. године, у просеку, на сваких 12 сати објављена по једна збирка поезије, на свака два дана по један роман, а на свака четири дана по једна научна студија, наравно, домаћих аутора) рекли да постоји софтвер помоћу којег може да се говор преноси у писану реч, он је само кратко рекао: "То је онда пропаст! Крај света!"
jinks jinks 11:02 25.08.2012

...

Živeti u prošlosti i živeti u budućnosti ... povratne sprege, petlje i kontradikcije

Zar sećanje, odnosno istorijsko pamćenje, bilo u društvu, bilo u nauci, tehnici, medicini, ne znam, umetnosti ... ne predstavljaju nekakve oblike niza informacija iz bliže ili dalje prošlosti na osnovu kojih pojedinci ili grupe zatvaraju povratne sprege kojima regulišu događaje u sadašnjosti ili budućnosti.

I, ukoliko bi neko u opisivanju ove pojave insistirao na korelaciji s klasičnim strukturama sistema automatskog upravljanja - šta bi onda u tim društveno/istorijskim automatskim sitemima predstavljalo ekvivalent diskriminatora, reference, izrvštnog organa, regulatora, mernih upravljanih veličina (sa odgovarajućim tehnikama semplovanja i memorisanja u kontekstu društveno/istorijske automatike), kao i samog objekta upravljanja.

Možda je jednu od boljih ilustracija značaja ove društveno/istorijske automatike
dao H.Dž. Velsu u delu "Vremeplov", u kome je jedna od mogućih sivo-crnijih
grana budućnosti dobila te boje upravo zbog odsustva sećanja, odnosno zbog odsustva raznih oblika i raznih nivoa kolektivnog sećanja. Naime, u njoj je jedini oblik društveno/istorijske regulacije (od strane uske kaste "ljudi" ) bio sveden na maksimalno moguće sužavanje prozora sećanja kako kod podređenih tako i kod prividno nadređenih, preostalih, učesnika takve varijante budućnosti.

Uostalom, jedini faktor koji je uspeo da poremeti tu i takvu budućnost predstavljao je već gotovo ugasli plamičak odbleska prošlosti koji se, protivno svim zakonima verovatnoće i logike, našao zatečen u toj i takvoj budućnosti (naš vremenski putnik + virtuelna biblioteka znanja koja je nekako preživela desetine hiljada godina).

Ustvari, možda se baš u ovom trenutku ovde i paralelno odigravaju grane različitih verzija budućnosti projektovanih na sadanšnjost, određene upravo različitim nivoima i vidovima društveno/istorijske automatike ... što bi moglo da znači da šareni svet Iloja i Morloka, o kome u "Vremeplovu" piše Vels, u nekom prenešenom obliku mogao da postoji ovde i dan danas.


p.s.

Inace, glede The Second Mind.

Nesto su na tu temu u jednoj emisiji pricali i Braca Teofilovic govoreci da se njihov nacin pevanja zasniva na srednjovekovnom dvoglasju. Naime, ono naizgled zvuči kao jedinstveno pevanje, ali ukoliko bi se odvojeno slusalo sta peva prvi a sta drugi (drugi nešto kao izmenjeni i zakašnjeni eho), na osnovu njihovih razlika bi do svakojakih zaključaka moglo da se dođe i o životu ali i o svetu šire (tako bar oni veruju, ili sam ja bar tako zapamtio ono što su pričali o svom načinu pevanja :).

Teofilovici
Milan Novković Milan Novković 19:26 25.08.2012

Re: ...

Ustvari, možda se baš u ovom trenutku ovde i paralelno odigravaju grane različitih verzija budućnosti projektovanih na sadanšnjost, određene upravo različitim nivoima i vidovima

Future pulling force
(ovo samo kupujem vreme, u Bgd sam, na godišnjem, a evo radim u officeu i moram sad u kafanu - al kasnije ili sutra komentarišem "ko čovek"

Co-dance, rat siledžije iz budućnosti i dame iz sadašnjosti



Milan Novković Milan Novković 05:54 26.08.2012

Re: ...

Zar sećanje, odnosno istorijsko pamćenje, bilo u društvu, bilo u nauci, tehnici, medicini, ne znam, umetnosti ... ne predstavljaju nekakve oblike niza informacija iz bliže ili dalje prošlosti na osnovu kojih pojedinci ili grupe zatvaraju povratne sprege kojima regulišu događaje u sadašnjosti ili budućnosti.

To je, verovatno, toliko slično sećanjima jedne osobe da nije ni nalik nizovima, nego su kontekst (podloga) i asocijacije toliko deo priče da sve više liči na špagete gde jednim potezom viljuške možeš skoro sve da povučeš iz tanjira.

Ako se ne varam, iako se često varam, i kod nas u glavama je odavno napuštena ideja kako je većina "viših" regiona odgovorna za neku užu funkciju (sa izuzetkom nekih delova koji su više komunikacioni centri, telefonske centrale, nego nam se sve to nekako "razlilo".
I, ukoliko bi neko u opisivanju ove pojave insistirao na korelaciji s klasičnim strukturama sistema automatskog upravljanja - šta bi onda u tim društveno/istorijskim automatskim sitemima predstavljalo ekvivalent diskriminatora, reference, izrvštnog organa, regulatora, mernih upravljanih veličina (sa odgovarajućim tehnikama semplovanja i memorisanja u kontekstu društveno/istorijske automatike), kao i samog objekta upravljanja.

Svi ti ekvivalentni bi mogli da se pomalo naziru, ali ja mislim da to nema mnogo smisla pošto sad pričamo o previše opcionalnosti - asocijacija, hemije, društvene i pojedinačne, pa sve to artikulabilno ili ne, tj "iracionalno".

protivno svim zakonima verovatnoće i logike

Ja ne verujem da tako tamne grane mogu da žive uopšte - propuštene kroz filter organizacije koja je prešla nivo fenomena, pa heuristike razne, verovatnoće i logike više nisu ni toliko verovatne ni toliko logične.

jinks jinks 07:36 26.08.2012

Re: ...

da nije ni nalik nizovima

Pomenuo sam nizove posto se u ekvivalentnim dig. sistemima upravljanja upravljacka velicina u sadasnjem trenutku proracunava na osnovu nizova prethodnih odbiraka ulaza i izlaza ... sortiranih po vremenu.

Mada mozda u nasem slucaju ti nizovi, ukoliko to uopste i jesu, nisu sortirani po vremenu vec po nekom drugom kriterijumu.

Ja ne verujem da tako tamne grane mogu da žive uopšte

Da ... verovatno su jednako verovatne koliko i mogucnost da vasa jedina nada bude zalutali putnik iz daleke proslosti.
alselone alselone 11:25 25.08.2012

kretanje

Galaxies colliding.

mariopan mariopan 14:07 25.08.2012

...

Možda videti kako je to radio Tolkin?

Izmisliš sve: imena i karaktere likova, države, planina, reka, jezik i pismo.....uh.. i onda počneš da pišeš?
Milan Novković Milan Novković 16:20 28.08.2012

Re: ...

Izmisliš sve: imena i karaktere likova, države, planina, reka, jezik i pismo ... uh.. i onda počneš da ...

... pleteš priču

politicar politicar 14:51 25.08.2012

Prostor i vreme

Prostor i vreme naučnici ne definišu. Doživljavaju ih kao parametre. Filozofi i književnici i umetnici uspevaju da im kroz empirijski doživljaj udenu i psihološku dimenziju. Ostali ih konzumiraju svesno ili nesvesno, bilo i biće. Od sada ste moj Vip bloger.
nsarski nsarski 15:29 25.08.2012

Re: Prostor i vreme

Prostor i vreme naučnici ne definišu. Doživljavaju ih kao parametre.


Ne, u kvantnoj mehanici vreme je realan parametar. Polozaj u prostoru se definise pomocu operatora polozaja, cija je svojstvena vrednost vektor polozaja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:55 26.08.2012

Re: Prostor i vreme

nsarski
Prostor i vreme naučnici ne definišu. Doživljavaju ih kao parametre.


Ne, u kvantnoj mehanici vreme je realan parametar. Polozaj u prostoru se definise pomocu operatora polozaja, cija je svojstvena vrednost vektor polozaja.



Dobro, vamtetamte operatori i hamiltonijani, nego, Šarski, oćeš da napišeš koju reč o Nilu Armstrongu? Ne bih da ti opet shebem uradak, ko prošli put, za Higsov bozon. Aj, ti to umeš bolje.


dragan7557 dragan7557 10:32 26.08.2012

Re: Prostor i vreme

nsarski 16:29 25.08.2012
Re: Prostor i vreme

Prostor i vreme naučnici ne definišu. Doživljavaju ih kao parametre.



Ne, u kvantnoj mehanici vreme je realan parametar.

Po nekim Filosofima dimenzija, realna naravno kao i prostor.

cerski
nsarski nsarski 11:03 26.08.2012

Re: Prostor i vreme

Aj, ti to umeš bolje.

Samo udri i pisi. Avioni i letilice su tvoj resor.
JJ Beba JJ Beba 12:24 26.08.2012

Re: Prostor i vreme

Šarski, oćeš da napišeš koju reč o Nilu Armstrongu?

neka mu je laka vaseljena
Черевићан Черевићан 15:16 25.08.2012

скрибоманија

мааме слова у речи би хтеле
ове опет сањају о причи
која опет опширности тежи
кад би могла роману да сличи

ето шта сам лично зажелео
још када би то . . .само умео
tasadebeli tasadebeli 16:05 25.08.2012

Milan Novković - риплај

Ali nikako ne mogu da razumem, na primer, posebno načitane ljude, koji baš vole literaturu i lepo pišu, i žele da pišu, i koji nikad nisu napisali roman. Ako treba za svoju dušu i dušu one najgušće okoline oko njih!

Jel fali nešto tim ljudima? Nekima fali, sigurno, pošto strast mora da je tu, i šta je to što fali, onda?


Вероватно грешим, али мислим да је одговор, као и за свако компликовано питање, једноставан - фали дисциплина и самоконтрола... И ништа више.

Čudna petlja smo svi, to sad svi i znamo, pa ću ja svoju da zavrtim nešto brže dok čekam da Beograd popije prvu kafu, eksperimenta radi





Кад смо већ код петљи






Мада ја ипак више волим оног другог Мебијуса




П.С. - Ех, да! Нисам се јавио зато што мислим да сам паметнији од тебе. Таман посла!
Milan Novković Milan Novković 16:45 27.08.2012

Re: Milan Novković - риплај

П.С. - Ех, да! Нисам се јавио зато што мислим да сам паметнији од тебе. Таман посла!

Tipičan primer neefikasnog u nelateralnom - ako bi postalo normalno da se svi osećamo najpametnijima na svetu, sa ponosom hvalimo i da drugi uživaju u našem hvalisanju zato što i oni mogu tako da se hvalisaju, mora da bismo bili efikasniji u široj pameti
number42 number42 17:15 25.08.2012

pa

svaki put kad naletim na osobu koja je dobra i inspirativna u nečemu što mene nikad u prošlosti nije dotaklo ja odjednom želim da probam isto to, o talentu ni ne razmišljam!


to je ono sto se da ocekivati, strast je ono sto pokrece ljude u interesovanju za bilo sta. neko ume da objasni, neko ne, ali recimo ako volis da vajas, ti ces celog zivota vajati, bez obzira da li imas talenta ili ne, mada je i ovo relativno.

npr, citao sam da je neka novinarka pitala nekog cuvenog slikara o nekom njegovom delu, a pitanje je provukla kroz objasnjavanje istorije umetnosti nekih 5 minuta. i tako ona prica o renesansi, baroku, sezanu, mikelandjelu, odnos senke i svetlosti, slojevi boje, uticaj kubizma nadrealizma, i tralala, i ovaj je lik gleda tih 5 minuta i nakon toga joj kaze "jeste, eto vish kako si ti to fino objasnila, ne bih ni ja bolje"
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:19 26.08.2012

ко поставља?

Судија: Ко вас је именовао песником? Ко вас је поставио на ранг песника?

Бродски: Нико. Ко ме је поставио на ранг човека?

Судија: Да ли сте студирали за то?

Бродски: Да ли сам студирао за шта?

Судија: Да будете песник. Нисте никад покушали да завршите факултет где се човек припрема ... где се то студира ...

Бродски: Нисам мислио да је то ствар образовања.

Судија: Како то?

Бродски: Мислио сам ... па, мислио сам да то долази од Бога.

* * *

Јосиф Бродски је осуђен на пет година "унутрашњег изгнанства" у село Норинскаја, на северу земље. Одрадио је три, па су га пустили.
Milan Novković Milan Novković 11:10 26.08.2012

Re: ко поставља?

пет година "унутрашњег изгнанства"

Hotel za unutrašnje izgnanstvo sa dve zvezdice

Unfuckable Unfuckable 03:43 26.08.2012

moj doprinos opštoj demenciji

moj matori je toliko dementan da ni ne kapira da je mator
(ali zato - razbija!)

"Ćale, ajde mi lepo objasni zašto si uzimao tu sodu bikarbonu s medom?"

"Zato što su na internetu rekli da leči rak prostate"

"Ali ti nemaš rak prostate, operisali su te i rezultati su sasvim dobri"

"Eh...kad je to bilo, nemaju oni pojma"

"Pa dobro, hoćeš onda da probaš baš sve za šta na internetu kažu da je dobro?"

"Pa šta sam ja to pa probao, ovo nije ništa"

"Kako ništa kad imaš proliv"

"A, pa nema veze, to lečim"

"Čime lečiš?"

"Čajem za nervozna creva"

"Odakle ti sad pa to?"

"Sa interneta"
oskar-z-wild oskar-z-wild 04:52 26.08.2012

Re: moj doprinos opštoj demenciji

Moji osamdesetodogišnjaci me pitaju svakodnevno ko je predsednik Srbije.

Odgovaram: Tomislav Nikolić.

Ko?

Tomislav Nikolić.

A znam, to je onaj grobar. A kako se zove?

Tomislav Nikolić.

A znam to je onaj grobar. A kako se zove?

Grobar.

Pa neka vam bude.




Milan Novković Milan Novković 05:05 26.08.2012

Re: moj doprinos opštoj demenciji

Unfuckable
moj matori je toliko dementan da ni ne kapira da je mator
(ali zato - razbija!)

"Ćale, ajde mi lepo objasni zašto si uzimao tu sodu bikarbonu s medom?"

"Zato što su na internetu rekli da leči rak prostate"

"Ali ti nemaš rak prostate, operisali su te i rezultati su sasvim dobri"

"Eh...kad je to bilo, nemaju oni pojma"

"Pa dobro, hoćeš onda da probaš baš sve za šta na internetu kažu da je dobro?"

"Pa šta sam ja to pa probao, ovo nije ništa"

"Kako ništa kad imaš proliv"

"A, pa nema veze, to lečim"

"Čime lečiš?"

"Čajem za nervozna creva"

"Odakle ti sad pa to?"

"Sa interneta"

Ćale ti je mentalno zdrav ko dren, believe me
Milan Novković Milan Novković 05:24 26.08.2012

Re: moj doprinos opštoj demenciji

Ko?

Ja volim da slušam abrove i obrazac u komunikaciji mi je sličan, jedino što se perioda meri u nedeljama
Unfuckable Unfuckable 05:31 26.08.2012

Re: koristi, pa sazuva

naravno da je zdrav čim koristi sve raspoložive resurse. i tako lahko me nadjebe u običnoj maloj konverzaciji

Samo čekam da mu podignu bronzano poprsje ispred apotekarske ustanove
(i pijace u bloku 44, ima i tamo čudesnih preparata koji leče sve a naročito besparicu prodavaca!) - kao velikom ktitoru.

njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:23 28.08.2012

Re: koristi, pa sazuva

Унфе, боља сам од твог ћалета. сад док сам била на пропутовању кроз родни крај зезнули ме да идем и прегледам се помоћу неког апарата Интера Вектор-Биопси-ДиаКор. рекли ми све си супер ал дај 800 еврића за терапију.
каже ми муж, док има оваца за стрижање ...
Milan Novković Milan Novković 07:59 28.08.2012

Re: koristi, pa sazuva

каже ми муж, док има оваца за стрижање ...

Zamisli koliko će moja mlađa ćerka, iako sad već velika, da plaća kad još malo poraste: ima veliku glavu i pre 3-4 godine pitala jel može to da se operiše

Iako je rad na glavama, moguće, relativno jeftin
blue92 blue92 08:45 26.08.2012

i šarene laže

Milan Novković Milan Novković 10:55 26.08.2012

Re: i šarene laže

blue92

Crtanje šarenih laža je nešto lakši posao, ko nema love da muzi plati punu cenu, ili da nađe muzu-anđela koja je besplatna

Muza se ubi da nam skrene pažnju, besplatno

jasnaz jasnaz 10:46 27.08.2012

: )




©



Milutin Milošević Milutin Milošević 14:26 27.08.2012

Ne znam...

Živeti u prošlosti i živeti u budućnosti ...


... da li živim u prošlosti budućnosti ili u budućnosti prošlosti
Milan Novković Milan Novković 16:37 27.08.2012

Re: Ne znam...

Milutin Milošević
Živeti u prošlosti i živeti u budućnosti ...


... da li živim u prošlosti budućnosti ili u budućnosti prošlosti

Osciluješ ko mačka koja pada ka podu sa kriškom hleba sa pekmezom na leđima.

Pa mačka levitira!

Pa ti levitiraš, ni tamo ni vamo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana