Društvo| Politika

Treće ubijanje Brisa Tatona

nikolic777 RSS / 30.08.2012. u 10:29
I Legija je birao trenutak kada će da se preda. I kome.

I branioci osuđenih za ubistvo Brisa Tatona su verovatno birali kada će progovoriti o „novim detaljima“  zločina koji su zapravo stari. Svi su „od ranije poznati“. I njima, ali i premijeru koji je još tada dao nalog da se ispitaju tvrdnje koje je sud odbacio. Posle se, ukoliko dobro razumem saopštenja, time više nije bavio. Danas je zainteresovan da ih ponovo razmotri. Da ceo slučaj baci na reload

U komentarima čitalaca ove vesti već je napravljena paralela sa trećim metkom. Taton je sam skočio. Ipak nije „bačen“. Za sve je kriv inspektor koji mu je sugerisao da promeni iskaz. Državu je, po toj logici, trebalo učiniti još većom žrtvom patriotskih, divljačkih hordi kako bi se pridobila „dozvola“ javnosti nizašta. Ta presuda nije bila uvod u konačni obračun sa hiliganima. U prvoj sledećoj prilici, oni su ponovo bili „naša deca“.

Branioce interesuje samo istina. Istina o skoku koji očigledno doživljavaju kao hir. Pretučeni, linčovani čovek je hteo da proveri da li ume da leti. Sam pao sam se i ubio. Tukli su ga do smrti ali nisu imali nameru da ga bace sa krova. Ne bi se toliko zaigrali. Kazne su, iako prepolovljne, ocenjene kao drakonske. Vreme je za novo usitnjavanje. Sve u svetlu „odbačenih iskaza“ koji u nekom prošlom trenutku nisu mogli da prođu. Sada je zrelo.

Novo ubijanje Tatona, ukoliko mu se ne bude stalo na put, nastaviće se. Pojaviće se novi detalji. Komentatori na sajtu B92 su ih precizno predvideli. Slučaj, u međuvremenu, dobija kod nas obaveznu, šoubiz dimenziju. Mrcvarenje se nastavlja. Ispostavilo se je hitnu pomoć pozvala upravo frizerka Svetlane Ražnatović. Ona je svojim očima videla pad, ali joj je iskaz odbačen. Kurir otkriva da Taton nije došao samo na utakmicu već i na najavljenju Gej paradu. O upotrebnoj vrednosti ovog "otkrića" mislim da je sve jasno. Simpatije prema žrtvi, u svetlu te informacije, moraju postati manje.Ono dobacivanje našim devojkama već je palo u vodu. Novi detalji su ipak novi detalji. Kao i mnogo puta ranije, dno se pomera. Svetozar Vujačić, najglasniji među braniocima, izjavljuje da je zadovoljan Dačićem. Premijer se vraća u staru kondiciju. Njegov jučerašnji kafanski nastup povodom Kacinovih primedbi izaziva nevericu. Šta se dogodilo sa Najevropljaninom? Okolo je nepodnošljiva tišina.
 
                                                                                 ***
 
izbor iz komentara/ B92
 
“Ne znam sta nije jasno pa i da se "sam bacio"? Dosle su neke utvare, bez mozga, duše, morala, bilo koje civilizacijske norme i nadasve pi.ke koje biju samo kad je 20:1. Dečka su linčovali, prosto. Šta god se posle desilo nebitno je. I da je sam skočio, kazne treba da stoje. Zbog njega, i zbog svih nas koji živimo ovde. Jer sutra će možda neko od nas da preskače ogradu.” 

“Taton sam skočio i ubio se, onaj iz Crne Reke se sam ištanglirao, nadrogiran naravno, gardisti se sami poubijali, Miladin Kovačević se samo branio, navijači lome i bodu isto u krajnjoj samoodbrani, koferče se odavno izgubilo...”

Atačmenti



Komentari (113)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

buba_truba buba_truba 10:36 30.08.2012

Konačno...

se neko i ovoga setio.
Hvala, Milane.

Edit: da dodam na temu - mene ovakve stvari baš brinu...
nikolic777 nikolic777 10:50 30.08.2012

Re: Konačno...

Konačno...
se neko i ovoga setio.
Hvala, Milane.


hvala tebi B.
mi smo bili tihi,
a tabloidi iz dana u dan sve glasniji
blogovatelj blogovatelj 15:14 30.08.2012

Re: Konačno...

Konačno...
se neko i ovoga setio.
Hvala, Milane.

Edit: da dodam na temu - mene ovakve stvari baš brinu...


Potpisujem.
I da porucim Nikolicu777 da je od mene dobio preporuku za ovaj blog.
Da ne kaze da ga samo kritikujem.
nikolic777 nikolic777 16:04 30.08.2012

Re: Konačno...

I da porucim Nikolicu777 da je od mene dobio preporuku za ovaj blog.
Da ne kaze da ga samo kritikujem.


hvala:)
to je, posle skoro dve godine, stvarno kompliment
kukusigameni kukusigameni 10:37 30.08.2012

slobodna asocijacija

Mene ovo podseća na "slučaj Martinović", sa samopovređivanjem jadnog Martinovića.
mlekac mlekac 11:42 30.08.2012

Re: slobodna asocijacija

kukusigameni
Mene ovo podseća na "slučaj Martinović", sa samopovređivanjem jadnog Martinovića.


Nazalost, uzasno lici.
NNN NNN 12:56 30.08.2012

Re: slobodna asocijacija

slučaj Martinović
šta li krkar misli o ovome
(pošto je za neku sličnu stvar, zataškavanu od strane tadašnjih vlasti u Srbiji, rekao da je nemoguće da se desila)?
expolicajac expolicajac 10:43 30.08.2012

J.... i. ........

Milane sve sam rekao u naslovu posta.
A tebi
nikolic777 nikolic777 10:57 30.08.2012

Re: J.... i. ........

Milane sve sam rekao u naslovu posta.
A tebi


pozdrav EX :)
Bili Piton Bili Piton 10:48 30.08.2012

...

Pretučeni, linčovani čovek je hteo da proveri da li ume da leti. Sam pao sam se i ubio. Tukli su ga do smrti ali nisu imali nameru da ga bace sa krova. Ne bi se toliko zaigrali.


Odlično sažeto.


NNN NNN 10:49 30.08.2012

Ako ništa drugo

bar su komentari u ogromnom procentu normalni.

Realno, nema čoveka kome ovo linčovanje mrtvog Tatona nije odvratno.

Atomski mrav Atomski mrav 10:50 30.08.2012

Re: Ako ništa drugo

Realno, nema čoveka kome ovo linčovanje mrtvog Tatona nije odvratno.

alselone alselone 10:51 30.08.2012

Dobar blog, potreban

Strasno je ovo sto se radi.

Nekako me je licno pogodilo da se jedno divljacko ubistvo planski od strane mnostva aktera, sto politickih, sportskih, medijskih, javnih, divljackih, mafijaskih, huliganskih, kretenskih, uplasenih, bednih, lazljivih, pohlepnih... pokusava na sve moguce nacine predstaviti kao nesrecan slucaj.

Informacija sa gej paradom je vrhunac. To bi, valjda, trebalo da umanji zal, da opravda, razume, odobri (!?)...

Kako se boriti protiv ovoga?
nikolic777 nikolic777 10:55 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban


Kako se boriti protiv ovoga?


to mozemo samo mi, samo gradjani
ali nismo svesni sta možemo
ili smo otupeli, premorili se, digli ruke,
ili smo zaboravili da smo gradjani
alselone alselone 10:57 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

to mozemo samo mi, samo gradjani


Ljudi, mora se nesto preduzeti.
Ali sta?! Kako, na primer?

Da ne kupujemo To? Verujem da niko od logera ne daje pare tim beskicmenjacima.
predatortz predatortz 10:58 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

ili smo zaboravili da smo gradjani


Ili to još nismo postali...

To , biti građanin, često pogrešno povezuju sa adresom u LK.
Činjenica je da je to stanje svesti.
nikolic777 nikolic777 11:00 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban


Da ne kupujemo To?


ne mislim na novine
da podsetimo politicare da smo tu i posle izbornih kampanja
da izadjemo napolje
da odemo pred taj sud
da ih podsetimo da imamo dostojanstva

ne znam...
expolicajac expolicajac 11:01 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Činjenica je da je to stanje svesti.

Mi smo još u nesvesnom stanju. Ošamućeni , dezorijentisani
nikolic777 nikolic777 11:01 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Činjenica je da je to stanje svesti.


Naklon.
O tome se i radi.
alselone alselone 11:08 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

da ih podsetimo da imamo dostojanstva


Ljutio se neko ili ne, mislio da preterujem ili ne, ali ja mislim da nam je DS unistio dostojanstvo i nadu. Sloba nas je osiromasio i osramotio a ovi mangupi su nas razbili i psihicki. Postali smo zemlja zombija.
Nekada bi se i za manje stvari skupilo par hiljada ljudi u BG, a danas ni za neuporedivo vece.
bolid1 bolid1 11:13 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

predatortz

Činjenica je da je to stanje svesti.


Ajd, da podelim malo porodicnih prica...elem, godina '91, JNA intenzivno skuplja po Beogradu i pravac Vukovar, mi tek dosli iz Slovenije, pokusavamo da se snadjemo ovde. Keva sedi sa kumom koja zdusno navija za oslobodjenje Vukovara i kako cemo tamo da im mamu maminu...i,vec, sve sto bude na repertoaru...gleda je moja keva, dobro...normalna si ti. E, tako je islo dok nije stigla koverta na njiova vrata, da se tajitaj ima spakovati i krenuti...onda: pa, on moze tamo da pogine?! Ma, jeli, a sad moze da pogine, a neciji muzevi/brace/sinovi nisu mogli...e, jeste, ali to nisu bili moji..so, I don't care...

Zasto sam pisao gornji sastav?

Zato sto 20 godina kasnije nije nista drugacije. Da jeste, druga pesma bi bila. Nije to NEKI francuz Taton, nego necije dete, Bris Taton...njega, necije dete, je gomila divljaka UBILA batinama...ne shvataju ljudi, kad god krenu da relativizuju ubistvo, nek stave svoje cedo na dno onih stepenica...ili, svog muza u tenk za Vukovar, potpuno je sve jedno...

Inace, obozavam ta, naknadna, secanja...more...mrs!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:25 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

a ovi mangupi su nas razbili i psihicki


to je onaj momenat kad padaš u bazen na leđa i shvataš da nikog nema da te povuče gore,pa se sam koprcaš ...

*
alselone alselone 11:35 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

to je onaj momenat kad padaš u bazen na leđa i shvataš da nikog nema da te povuče gore,pa se sam koprcaš ...


Da, da.
Ili kad skocis sa mosta u kanal na glavu, pa opicis i dno i zabunis se jer ne znas par sekundi gde je gore pa ronis na radnomicu.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:42 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

to to

*dunav nosi sve probleme
alselone alselone 12:04 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

nosi postojece a donosi nove...

kad bi bar mogao da se nadam da ce ovi krenuti da hapse, verovatno bih se malo bolje osecao.

margos margos 12:15 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

to mozemo samo mi, samo gradjani

Kada su se građani okupili u Pionirskom parku, nakon ubistva - bilo ih je cca 300. Sad, hmm, ako bi došlo 30...

:(

ps Od tih trista, znam da je bilo 5 kolega blogera (a možda i više, za ove sam sigurna).
nikolic777 nikolic777 13:37 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Postali smo zemlja zombija.

potpisujem

i nit se ljutim nit mislim da preterujes
sve je kako si napisao
bolid1 bolid1 17:05 30.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

alselone

kad bi bar mogao da se nadam da ce ovi krenuti da hapse, verovatno bih se malo bolje osecao.


Odavno imam teoriju po kojoj je Srbija zemlja koja bi se najlakse ratosiljala kriminala, kad bi tela...verujem da bi Ex i razni Ex-ovi koji postoje u muriji ili su postojali poapsili sve sto treba u roku od godinu dana, i to poapsili sa dokazima jerbo smo mi mnogo mala zemlja da se ne zna ko sta radi...

Druga je prica da poapseni budu osudjeni airtight presudama, napisanim tako da im niko ne moz' nista...e, jbg, to jos ne videsmo...ili videsmo jako retko...
gospodjica gospodjica 09:19 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Mda. Strasno je sto ce ti roditelji, biti ubijani u pojam, jos ko zna koliko puta u sudaru sa srpskim "institucijama sistema". I sto nece dobiti NIKAKVU pravdu.
Mozda je moj temperament kriv, ali da sam na njihovom mestu ne bih zalila para za krvnu osvetu.
predatortz predatortz 09:22 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Mozda je moj temperament kriv, ali da sam na njihovom mestu ne bih zalila para za krvnu osvetu.


Pa, gospođice, ne znam kako da ti kažem...

To se zove spirala nasilja.
Čak su i Đetići uvideli da to vodi ka istrebljenju...
docsumann docsumann 09:37 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Čak su i Đetići uvideli da to vodi ka istrebljenju...


svojevremeno sam čuo priču da su Gardaševići vs. Vujovići stali (na vrijeme!?) pri rezultatu 11:10 ... za koga nije bitno
predatortz predatortz 09:49 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

docsumann
Čak su i Đetići uvideli da to vodi ka istrebljenju...


svojevremeno sam čuo priču da su Gardaševići vs. Vujovići stali (na vrijeme!?) pri rezultatu 11:10 ... za koga nije bitno


Pa, to ti kažem...
Onda se jedno jutro probudiš i skontaš da nekoga mrziš, ili ga se plašiš, a pojma nemaš kad je i ko mržnju otpočeo.
gospodjica gospodjica 09:53 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

predatortz
Mozda je moj temperament kriv, ali da sam na njihovom mestu ne bih zalila para za krvnu osvetu. Pa, gospođice, ne znam kako da ti kažem...To se zove spirala nasilja. Čak su i Đetići uvideli da to vodi ka istrebljenju...


Cela planeta je u vrtoglavoj spirali nasilja, pa ne vidim zasto bi gospodja Taton bila veci katolik od pape...mislim da nam istrebljenje ne gine obrni okreni u ovom novom nemilosrdnom svetu. Smrtna kazna jeste brutalno resenje, ali ubice ne mogu da se nadaju nekom sibicarenju da izadju iz zatvora samo zato sto se promenila vlast, ili su potplatili svedoka da iznese "nove informacije", pa dobiju miminalnu kaznu ili jos gore, oslobadjajuci presudu, i za mesec, godinu, dve, nebitno, ponovo masakriraju nekoga.



maksa83 maksa83 10:31 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

To se zove spirala nasilja.
Čak su i Đetići uvideli da to vodi ka istrebljenju...

Na kontitnentalnom delu Krita npr. nisu - tamo se i dan danas malo malo pa rasplamsaju 100+ godina stare krvne osvete. Sećam se da sam čitao da je tamo u nekoj takvoj seansi oko-za-oko-pasta-za-zube jedne ne tako davne godine stradalo 140 ljudi.


(Priznajem da nisam operisan od niskih strasti - to što bih ja radio sa "navijačima" neće nikad ući u neki zakon.)
docsumann docsumann 10:51 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

Cela planeta je u vrtoglavoj spirali nasilja, pa ne vidim zasto bi gospodja Taton bila veci katolik od pape...mislim da nam istrebljenje ne gine obrni okreni u ovom novom nemilosrdnom svetu. Smrtna kazna jeste brutalno resenje, ali ubice ne mogu da se nadaju nekom sibicarenju da izadju iz zatvora samo zato sto se promenila vlast, ili su potplatili svedoka da iznese "nove informacije", pa dobiju miminalnu kaznu ili jos gore, oslobadjajuci presudu, i za mesec, godinu, dve, nebitno, ponovo masakriraju nekoga.


kako ono bješe (ovako, otprilike) - ako treba žrtvovati 10 nevinih civila da bi se spasio jedan nedužan čovjek, ja sam za
antioksidant antioksidant 12:51 31.08.2012

Re: Dobar blog, potreban

to što bih ja radio sa "navijačima" neće nikad ući u neki zakon.

primorati ih da čitaju
većini gora kazna ne treba
predatortz predatortz 10:52 30.08.2012

A pravda za Uroša?

Kad će to doći na red?
Na kraju krajeva, šta je on tako strašno uradio?
Gurnuo panduru bengalku u usta!
Pa, zezalo se dete...

I ovo:

Montirao inspektor slučaj ubistva! Ajde!
Deca se zaigrala, a panduracija gradi slučaj na tome...

expolicajac expolicajac 10:54 30.08.2012

Re: A pravda za Uroša?

Kad će to doći na red?
Na kraju krajeva, šta je on tako strašno uradio?
Gurnuo panduru bengalku u usta!
Pa, zezalo se dete...

Samo čekam Unfcha da se javi i da kaže da samo ovaj pandur nije "ker" jer je rekao "istinu".
A tog penzionisanog pandura bi ja ponovo "ispitivao"
politicar politicar 13:00 30.08.2012

Širi dalje

Slažem se u svakoj sitnici. Ja sam retvitovao na TW. Toliko mogu. Širite ovaj post dalje. Ovo me podseća na večite zavere u stranim filmovima.
nikolic777 nikolic777 13:36 30.08.2012

Re: Širi dalje

hvala :)
neka nas barem cuju
cult cult 13:59 30.08.2012

Svaki dan

ali baš svaki prodjem pored tog mesta gde su ga ubili.
I ne mogu da se spustim tim stepenicama, a da mi se ne pojavi u mislila ta jeziva slika horde koja gazi čoveka.
tasadebeli tasadebeli 16:06 30.08.2012

Систем

Сви сте, претпостављам, гледали

ово


ово

и

ово.


Ако нисте, гледајте... Када после гледања филма Шишање питам клинце у мојој школи (и они и ја лично познајемо неке од осуђених за убиство Бриса Татона јер су бивши ученици наше школе из које и нису изашли тако давно, пре 4-5 година) да ли им је јасно због кога је тај и тај осуђен на дугогодишњу робију (намерно их питам баш тако, због кога је осуђен, а не због чега), сви климају главама. Причамо често и дуго о томе, и надам се да се та прича прима... Ако успем макар и једно дете да убедим да не учествује у томе, и то је успех. И то је једини пут за борбу против тога, барем како сам ја то схватио. Не можеш се борити против нечега што је део државног система већ деценијама. Једини начин је да појединачно отвараш очи њиховим могућим "регрутима". Много стрпљења и много времена захтева тај приступ (уосталом, и тај наопаки систем је грађен деценијама), али из личног искуства знам да се исплати. Када би нас било више у томе, резултати би били видљивији...

П.С. - И ја сам био редован на Звездином Северу добар део свог живота и припадник једне од навијачких група. И престао сам да одлазим на Север када се ту појавио Аркан са својима и све Звездине навијачке групе ујединио у једну под називом Делије који постоје и данас. (О, ироније! Навијачка група српског фудбалског клуба носи име по једном турском плаћеничком војничком реду! То је отприлике исто као што се песме Цеце Ражнатовић сврставају у српску музику!)

И нисам пратио Звезду ни на једној њеној утакмици када је постала првак Европе. И није ми жао. Нисам више припадао том кругу и тиме сам одбио да будем "регрут" тих гадова. А сви знамо каква је улога Делија била у ономе што се после догађало у Југославији. (Као и Динамових Бед блу бојса, уосталом).

Али ја сам тада имао двадесет и неку годину, чврсту и стабилну породицу иза себе и већ донекле изграђени систем вредности, односно ослонац у старијима од себе. А шта ови клинци данас имају? Мало или скоро ништа од тога...

Зато, ако хоћете да се борите против тога, причајте са децом, објашњавајте им о чему се ту, у ствари, ради, објашњавајте да је ту фудбал само примамљиво средство за неке друге ствари и тако ћете гадовима који стоје иза свега одузети оно на шта се једино и ослањају - ново, свеже, младо месо за "регрутацију" и неки нови случај Татон или случај Урош... И то вам је стање свести о којем причамо овде.
muaddib92 muaddib92 16:53 30.08.2012

Re: Систем

.. поодавно сам на овом истом блогу, поводом ове исте теме, писао како сам био у ситуацији да се, по природи свог посла, на београдском аеродрому побринем да се ковчег са Татоновим посмртним остацима без икаквог сувишног задржавања безбедно отпреми на авион.
Било ми је веома тешко као родитељу док сам стајао поред омаленог ковчега, посебно зато што је покојни годиште мог сина, који је пак оперисан од интересовања за спортове.
Тешко свима нама са оваквима на власти у Националном парку Србија, а Вама хвала што сте поново покренули ову тему.
Filip2412 Filip2412 17:55 30.08.2012

...

E ovakve stvari su najveci razlog zbog koga je Srbija lose mesto za zivot a ne samo male plate. Znam ljude koji rade u stranim firmama, uglavnom distribucija i prodaja, zaradjuju 3000EUR mesecno i opet mi kazu da bi zeleli da napuste zemlju.

Sramotno sudstvo i korupcija u svim porama drustva ce unistiti Srbiju a ne gubitak Kosova.
mladen.mladen mladen.mladen 17:58 30.08.2012

sineee..

vi ste svi gadno zabludeli u ovom slepom crevu neta..
predatortz predatortz 18:11 30.08.2012

Re: sineee..

mladen.mladen
vi ste svi gadno zabludeli u ovom slepom crevu neta..


Ok. Prosvetli ti nas zabludele:
Čime je ovaj čovek sa fotografije zaslužio da bude bijen i ubijen?
bolid1 bolid1 18:17 30.08.2012

Re: sineee..

predatortz
mladen.mladen
vi ste svi gadno zabludeli u ovom slepom crevu neta..


Ok. Prosvetli ti nas zabludele:


Al' taman tako...
Biljana 77 Biljana 77 19:58 30.08.2012

Dobro

Možemo da sedimo i da kukamo. A možemo i da uradimo nešto. Da se vidi i čuje da ovde ipak većinom žive LJUDI, a ne stoka i zombiji. Da se vidi da je nedopustivo da se ubijen čovek na ovaj način vređa, da se još jedan zločin na bedan način relativizuje, politizuje i sl. I iskreno me raduje da se nijedan glas bar ovde nije čuo da podrži ove sramotne gluposti.
'Ajde da probamo nešto. Svako od nas zna ponekog u medijima, u raznim građanskim, studentskim i inim organzacijama. Da pokušamo da motivišemo ljude preko medija i društvenih mreža da je važno da se jednog dana u jednom trenutku pojave kod te garaže ili ispred suda ili gde god, da je važno da pokažu javno da su protiv još jednog ubijanja i još jednog sramoćenja sebe samih. Da spamujemo komentarima i linkovima na recimo ovaj tekst sajtove onih novina. I da se onda jednog dana stvarno pojavimo. Svi mi što sedimo za tastaturama. Bez izgovora, bez imam posla/ malu decu/ moram da odnesem tetki lek. Nego da dođemo. I da dovedemo prijatelje, rodbinu. Umorni smo, smoreni, razočarani, pokradeni, zajebani. Al' nismo još mrtvi. Nismo zombiji. Negde valjda treba da podvučemo crtu.
prapra prapra 20:56 30.08.2012

nešto blogu fali

Zašto nisi pomenuo Malagurskog i njegov splačinarski uradak koji je izgleda imao i podršku RTS-a. Zašto nisi pomenuo saradnicu Malagurskog izvesnu Ivanu Rajović koja je za divno čudo članica LDP-a. To su pitanja.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:52 30.08.2012

Re: nešto blogu fali

prapra
Zašto nisi pomenuo Malagurskog i njegov splačinarski uradak koji je izgleda imao i podršku RTS-a. Zašto nisi pomenuo saradnicu Malagurskog izvesnu Ivanu Rajović koja je za divno čudo članica LDP-a. To su pitanja.


Nasilje treba osuditi, ali hladnokrvno a presuda mora da bude zasnovana na činjenicama a ne na željama. Baš kao što istraga ne sme da bude brljiva, nameštena, selektivna, pristrasna ili nategnuta na postavljenu tezu. A to se kod nas češće dešavalo.
Primer Stefana Veličkovića iz grupe navijača: osuđen na sedam godina zatvora a imao čvrst alibi. Njegova familija pokušava sve vreme da to dopre u javnost ali džabe. Sud je radio pod pritiskom i temperaturom.
Ovakva istraga i ovakvo suđenje samo devalviraju pravni i moralni sistem naše urušene zemlje i prave heroje od onih koji to ne bi smeli da budu.
Ovaj slučaj je naneo štetu Srbiji i sud je na kraju morao da drastično smanji kazne kao kompenzaciju za početnu euforiju i pristrasnost u istrazi i suđenju.
Nije nam ovo prvi put. Hapsili smo bez dovoljno čvrstih dokaza često one koji nam nisu simpatični ili nisu "naši" pa smo im posle plaćali odštetu. Efekat nula.
Da li će u slučaju Brisa Tatona "naknadni" svedoci (inače dobro poznati već u istrazi) nešto promeniti u ovom tragičnom slučaju ja ne znam. Da li će neko nešto učiniti da se ne dešavaju ubistva navijača i nedužnih kojih je kod nas bilo koliko hoćete i pre Brisa Tatona, da li će se naš pravosudni sistem popravljati, da li će naša policija raditi ni po babu ni po stričevima, da li će navijačke grupe prestati da se finansiraju od strane klubova, da li će klubovi i njihove uprave prestati da budu partijske filijale,...to su pitanja.
I zaista je manje bitno da li je Taton sam skočio ili su ga gurnuli. Bilo je bitno da se utvrdi zašto je skočio ili je gurnut, i ko ga je jurio ili gurnuo. I tu su se morali upotrebiti sve kamere, svi svedoci, sve činjenice. Bez pardona.

PS To što je Ivana Rajović član LDP je apsolutno nebitno.
prapra prapra 23:18 30.08.2012

Re: nešto blogu fali

PS To što je Ivana Rajović član LDP je apsolutno nebitno.


Ovaj deo ću da izdvojim. Na vrh glave su mi silni blogovi koji služe čemu? Stvarno čemu služe ovakvi uopšteni blogovI? Par dana besmislene diskusije i nikom ništa. E vrema je da se prozove LDP i da se lepo izjasne o ovom slučaju.
Pa da Ivana Rajović malo počne da shvata da se za neke poteze mora podneti i odgovornost kad je već htela njeno vidjenje pravde da istera. Da, vrlo je bitno. Da li je to stav LDP-a?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:13 31.08.2012

Re: nešto blogu fali

prapra
PS To što je Ivana Rajović član LDP je apsolutno nebitno. Ovaj deo ću da izdvojim. Na vrh glave su mi silni blogovi koji služe čemu? Stvarno čemu služe ovakvi uopšteni blogovI? Par dana besmislene diskusije i nikom ništa. E vrema je da se prozove LDP i da se lepo izjasne o ovom slučaju.Pa da Ivana Rajović malo počne da shvata da se za neke poteze mora podneti i odgovornost kad je već htela njeno vidjenje pravde da istera. Da, vrlo je bitno. Da li je to stav LDP-a?

? ko , šta, gde? kakve veze ima to što je ona radila sa stavom LDP-a? ko da se izjašnjava i zašto? kakva odgovornost što je žena posećivala sudnicu i iznela svoj stav?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:56 30.08.2012

Nije to nikakakvo ubijanje...

...već iznošenje istine.
Recimo da su mi sve te okolnosti poznate još od tada, kada se desilo.

Ako neko ubija mrtvog Tatona iznova, onda si to ti i ljudi poput tebe.
Biljana 77 Biljana 77 21:04 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Recimo da su mi sve te okolnosti


Okolnosti koje čine suštastvenu razliku između bačen sa stepenica i skočio sa istih bežeći od rulje? Da prepostavimo da je sam skočio... U kolikom strahu za sopstveni život treba da bude čovek koji tako nešto učini?

Ako neko ubija mrtvog Tatona iznova, onda si to ti i ljudi poput tebe.

? Koji, kakvi? Je l' ovo neka čoporativna ili vrednosna karaktersitika? Pošto kolega Milan i ja npr. delimo prostor na ovom blogu i zajedničke studije i sem toga malo toga... A opet ja ne vidim ni jednu pogrešnu rečenicu u ovom tekstu.
Filip2412 Filip2412 21:10 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

vrabac_u_steni
...već iznošenje istine.
i sta kazes, zasto je skocio? Bio depresivan, razocarao se u zivot?
appendix appendix 21:14 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Recimo da su mi sve te okolnosti poznate još od tada, kada se desilo.

Znači, još jedan svedok na pomolu..?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:21 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Filip2412
vrabac_u_steni
...već iznošenje istine.
i sta kazes, zasto je skocio? Bio depresivan, razocarao se u zivot?


Ne, naprosto, usrao se. Naleteo je na krvožedni čopor koji je po svoj prilici bio veči i opasniji od čopora kojem je sam pripadao.

Dešavaju se takve stvari svako malo po svetu, ali retko ko od toga pravi državni problem i nacionalnu sramotu par exellence.
predatortz predatortz 21:26 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

...već iznošenje istine.
Recimo da su mi sve te okolnosti poznate još od tada, kada se desilo.


U istrazi se , gotovo uvek, polazi od motiva.
Koji bi to motiv zvanične Srbije da sramotu koja se desila na njenoj teritoriji, a nasrtaj huligana na posetioca ovog grada svakako jeste sramota, učini još većom?
Šta je motivisalo inspektore da ućutkuju svedoke, odnosno da im zabranjuju da kažu šta su to videli?
Šta je motiv? Nabiti sebi još veće zvono na vrat?

Drugo, gotovo je nemoguće da advokati odbrane nisu ispitali sve svedoke. Šta je sprečilo advokate da ovog penzionisanog policajca pozovu da bude svedok odbrane?

Da li su, sledeći tvoju logiku, i advokati odbrane deo tima koji je počinio zaveru sa ciljem da se delo učini gnusnijim?

Mnogo je tu šupljina...

Biljana 77 Biljana 77 21:27 30.08.2012

sramota

zasto je skocio

I da... I sama sam iskoristila ovaj izraz koji nameću novi svedoci&saradnici. Nikom od njih se nija nametnuo izraz pao... nekako je izgleda potrebno da se nametne utisak da je Bris Taton ne samo došao na gay paradu već i da je događaj koji je doveo do njegove smrti plod njegove odluke.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:30 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

predatortz
...već iznošenje istine.
Recimo da su mi sve te okolnosti poznate još od tada, kada se desilo.


U istrazi se , gotovo uvek, polazi od motiva.
Koji bi to motiv zvanične Srbije da sramotu koja se desila na njenoj teritoriji, a nasrtaj huligana na posetioca ovog grada svakako jeste sramota, učini još većom?
Šta je motivisalo inspektore da ućutkuju svedoke, odnosno da im zabranjuju da kažu šta su to videli?
Šta je motiv? Nabiti sebi još veće zvono na vrat?

Drugo, gotovo je nemoguće da advokati odbrane nisu ispitali sve svedoke. Šta je sprečilo advokate da ovog penzionisanog policajca pozovu da bude svedok odbrane.

Da li su, sledeći tvoju logiku, i advokati odbrane deo tima koji je počinio zaveru sa ciljem da se delo učini gnusnijim?

Mnogo je tu šupljina...



Da.
Priča jeste gnusna, tu si u pravu.
Filip2412 Filip2412 21:30 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Dešavaju se takve stvari svako malo po svetu
Ne, ne desavaju se svugde u svetu nego samo u teskim banana zemljama. Ubice se obicno osudjuju na duge zatvorske kazne i ne pustaju se na slobodu.

Licno ne setam ulicama Beograda ali oni koji setaju i cija deca setaju tim ulicama trebalo bi da se zabrinu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:36 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Filip2412
Dešavaju se takve stvari svako malo po svetu
Ne, ne desavaju se svugde u svetu nego samo u teskim banana zemljama. Ubice se obicno osudjuju na duge zatvorske kazne i ne pustaju se na slobodu.

Licno ne setam ulicama Beograda ali oni koji setaju i cija deca setaju tim ulicama trebalo bi da se zabrinu.


Šetam se skoro svaki dan sa detetom (jebiga, dosta radim u poslednje vreme, voleo bih da je zaista svaki) i nisam nimalo zabrinut.
Naprotiv, osećam se prilično opušteno.
predatortz predatortz 21:44 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Filip2412
Licno ne setam ulicama Beograda ali oni koji setaju i cija deca setaju tim ulicama trebalo bi da se zabrinu.


vrabac_u_steni

Šetam se skoro svaki dan sa detetom (jebiga, dosta radim u poslednje vreme, voleo bih da je zaista svaki) i nisam nimalo zabrinut.
Naprotiv, osećam se prilično opušteno.


Idete u krajnosti momci...

Kao što reče vrabac, i ja sam prilično opušten dok šetam.

Ali, danas su recimo neki navijači malo divljali kod Kozare. Nisu bili agresivni, samo su pevali ( čitaj arlaukali ) i cugali. E, u tom momentu nisam bio naročito opušten.
Zašto?
Pa, recimo da su mi prišli i pitali me za koga navijam, dao bih najpogrešniji mogući odgovor:

Da me boli dupe za sve to, da nemam pojma ni koliko klubova igra u Srbiji...

Šta mislite kako bih prošao nakon toga?

Da li bi se rasprava nastavila na teorijskom ili praktičnom nivou?
expolicajac expolicajac 22:05 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

dao bih najpogrešniji mogući odgovor:

Bosanac pa da da glup odgovor. ajte molim vas.
I da se prekine ovo iscrpljivanje do bola.
Pa da je bio i peder i da je došao na gay paradu i da se "uplašio" i "sam skočio", ON JE DOŠAO KOD NAS U GOSTE; MI SMO KRIVI ŠTO NIJE VIŠE MEĐU ŽIVIMA. DEBILI, KRETENI, IMBICILI SU NEPOSREDNI IZVRŠIOCI. MI SMO KRIVI ŠTO ONI KAO TAKVI POSTOJE.
predatortz predatortz 22:13 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Pa da je bio i peder i da je došao na gay paradu i da se "uplašio" i "sam skočio", ON JE DOŠAO KOD NAS U GOSTE; MI SMO KRIVI ŠTO NIJE VIŠE MEĐU ŽIVIMA. DEBILI, KRETENI, IMBICILI SU NEPOSREDNI IZVRŠIOCI. MI SMO KRIVI ŠTO ONI KAO TAKVI POSTOJE



Koleza, ponesoše te emocije...
Nismo mi krivi što je nesrećni momak ubijen. Nismo ni krivi što i mi imamo idiote. Krivi su imbecili koji su počinili strašan zločin.
Jedan od retkih poslova koje je naše sudstvo uradilo kako valja je presuda tim neljudima.
Neko bi sad da to poništi, da izvuče svedoke kojima je 'proradila savest što jadna deca leže bez razloga'.
Bićemo krivi ako mu to prođe!
expolicajac expolicajac 22:19 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

predatortz
Pa da je bio i peder i da je došao na gay paradu i da se "uplašio" i "sam skočio", ON JE DOŠAO KOD NAS U GOSTE; MI SMO KRIVI ŠTO NIJE VIŠE MEĐU ŽIVIMA. DEBILI, KRETENI, IMBICILI SU NEPOSREDNI IZVRŠIOCI. MI SMO KRIVI ŠTO ONI KAO TAKVI POSTOJE



Koleza, ponesoše te emocije...
Nismo mi krivi što je nesrećni momak ubijen. Nismo ni krivi što i mi imamo idiote. Krivi su imbecili koji su počinili strašan zločin.
Jedan od retkih poslova koje je naše sudstvo uradilo kako valja je presuda tim neljudima.
Neko bi sad da to poništi, da izvuče svedoke kojima je 'proradila savest što jadna deca leže bez razloga'.
Bićemo krivi ako mu to prođe!

Dobro, verujem
freehand freehand 22:39 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Filip2412
Dešavaju se takve stvari svako malo po svetu
Ne, ne desavaju se svugde u svetu nego samo u teskim banana zemljama. Ubice se obicno osudjuju na duge zatvorske kazne i ne pustaju se na slobodu.

Licno ne setam ulicama Beograda ali oni koji setaju i cija deca setaju tim ulicama trebalo bi da se zabrinu.

Ma da, uvek je bolje otići na neko norveško ostrvo, ili na premijeru blokbastera u Arizonu.
Eh što nisam tenkre... Ups, to sam već rekao, nekom prilikom.
tasadebeli tasadebeli 22:45 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

vrabac_u_steni
Dešavaju se takve stvari svako malo po svetu, ali retko ko od toga pravi državni problem i nacionalnu sramotu par exellence.


Да, дешавају се, то је тачно... Али кривци немају при томе заштиту институција државе нити се њихови злочини релативизују са променом партије на власти. То је оно што се у Србији чува као наслеђе из неких прошлих времена и бреме којег би се требало ослободити ако хоћемо да живимо као људи, а не као животиње.

Убиство Бриса Татона је само врх леденог брега. Има ту много тога. Нису криминалци, дилери, певаљке и неки неотесани спортисти тек онако најпопуларније јавне личности међу децом, будућим "регрутима" хорди дивљих и насилних. У друштву у којем се популаризује глупост, вулгарност и искључиво (искључиво!) материјалне вредности, а подсмева се племенитости, милосрђу, љубави или саосећању, морају да одрастају деца која ће, на пример, одбијати да читају књиге које у њима треба да изграде неки систем вредности, јер је то "глупо и досадно", али ћемо их зато гледати по аутобусима како полуотворених уста и широм отворених очију, скоро шапућући, сричу ред по ред Легијине књиге која је могла да се купи на сваком киоску за продају новина. Или, како читају у неком "часопису за младе", како је гаће популарне певаљке на аукцији купио син познатог тајкуна. Некада су се такве ствари у овој земљи дебело опорезивале као кич (па ко хоће да издаје такве часописе, нека их издаје; само онда не би коштали мање од векне хлеба) или су се, у најгорим случајевима, забрањивале. Тиме су институције штитиле друштво од негативних ефеката таквих медија, "уметничких дела" и сл. На жалост, данас под изговором да се не сме гушити слобода говора као једно од основних људских права, свугде, од медија па све до културе и уметности, налазите једну вулгарну слику која пропагира неку врсту човека-животиње, усмереног искључиво на себично задовољење својих најнижих нагона. Само, нигде се у свему томе не помиње да слобода и људска права са собом морају да носе и одговорност иначе, у супротном, добијамо друштво без реда и правила у којем влада искључиво закон јачег. А то, сасвим сигурно, није цивилизовано друштво...

Зато сам у прошлом коментару рекао да је једини начин борбе против таквог стања у друштву деловање у сопственом окружењу, од породице па надаље, и осуда, без устручавања, оваквих појава, као и одбијање да се учествује у тој животињској фарми... Или, да се послужим језиком економиста, ефекат деловања појединца на микроплану је мали, али када много појединаца делује на микроплану, ефекат на макроплану постане итекако видљив.

П.С. - Ево и у твом речнику, када помињеш чопор, налазим потврду за ово што сам написао изнад... Твоје тумачење се слаже са сликом друштва о којој сам ја писао. А ствар је у томе да не будемо део чопора зато што тада губимо оно највредније што имамо као људи - губимо своје ја.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:04 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

ON JE DOŠAO KOD NAS U GOSTE; MI SMO KRIVI ŠTO NIJE VIŠE MEĐU ŽIVIMA. DEBILI, KRETENI, IMBICILI SU NEPOSREDNI IZVRŠIOCI. MI SMO KRIVI ŠTO ONI KAO TAKVI POSTOJE


Ja nisam kriv što postoje, nisam ih ja pravio.

Niti mislim da je ono što se zove britanski nacionalni kognlomerat odgovoran za Hejsel, na primer.
expolicajac expolicajac 23:08 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Ja nisam kriv što postoje, nisam ih ja pravio.

Pa sad niko nije kriv.
Doboro onda sam ja kriv, što ih nisam više deljao dok sam mogao i imao ovlaščenja. Takoje najlakše. ZA SVE SU KRIVI POLICIJSKI KEROVI. A NAJVIŠE ONI KOJI SU RUKOVODILI.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:12 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

tasadebeli

У друштву у којем се популаризује глупост, вулгарност и искључиво (искључиво!) материјалне вредности, а подсмева се племенитости, милосрђу, љубави или саосећању,


Pričaš o zapadnoj civilazaciji, onako uopšte?
(uzgred ja kad kažem zapadna civilizacija mislim na prostor od ElEja pa bar do Urala).

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:14 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

ZA SVE SU KRIVI POLICIJSKI KEROVI.


Ja ovo nikada nisam rekao, niti sam mislio. A ako već pričamo o krivici, mnogo je veća kod tzv. "misleće" elite.
Ne samo po ovom pitanju.
tasadebeli tasadebeli 23:32 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

vrabac_u_steni
Pričaš o zapadnoj civilazaciji, onako uopšte?(uzgred ja kad kažem zapadna civilizacija mislim na prostor od ElEja pa bar do Urala).


Тачно, у праву си, испадне да је ово наше друштво само део те "западне цивилизације" шта год се под тим називом подразумевало... И, да знаш, не поносим се баш много том чињеницом... Зашто бисмо уопште били део тог чопора?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:38 30.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

tasadebeli
vrabac_u_steni
Pričaš o zapadnoj civilazaciji, onako uopšte?(uzgred ja kad kažem zapadna civilizacija mislim na prostor od ElEja pa bar do Urala).


Тачно, у праву си, испадне да је ово наше друштво само део те "западне цивилизације" шта год се под тим називом подразумевало... И, да знаш, не поносим се баш много том чињеницом... Зашто бисмо уопште били део тог чопора?


Takva nam "geografska sudbina", što bi rekao Crnjanski.

nikolic777 nikolic777 08:52 31.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...



Biljana77
Okolnosti koje čine suštastvenu razliku između bačen sa stepenica i skočio sa istih bežeći od rulje? Da prepostavimo da je sam skočio... U kolikom strahu za sopstveni život treba da bude čovek koji tako nešto učini?


Suština.
docsumann docsumann 10:59 31.08.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Okolnosti koje čine suštastvenu razliku između bačen sa stepenica i skočio sa istih bežeći od rulje? Da prepostavimo da je sam skočio... U kolikom strahu za sopstveni život treba da bude čovek koji tako nešto učini?


Suština.


jeste suština, gledano onako ljudski, ali ne i sa pravno-tehničke strane. cijenim da advokati igraju upravo na to.

a poznato je da pravo i pravda nisu isti par rukava.
outcast outcast 19:02 01.09.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

freehand

Ma da, uvek je bolje otići na neko norveško ostrvo, ili na premijeru blokbastera u Arizonu.Eh što nisam tenkre... Ups, to sam već rekao, nekom prilikom.


Ovo su izolovani slucajevi suludih ideja jednog ubice ( Brevik ) i stvarnog ludila drugog ( Holms ). Bezimena masa koja je ubila od batina Tatona je izraz sistemskog ludila veceg broja ljudi koji se ujedinjuju oko pogresne ideje. Brkati babe i zabe, ne bi li se relativizao drzavni zlocin je ocigledno jedan od omiljenih sportova ovde...
freehand freehand 19:34 01.09.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Brkati babe i zabe, ne bi li se relativizao drzavni zlocin je ocigledno jedan od omiljenih sportova ovde...


Ne znam o kakvom državnom zločinu govoriš?
I ne znam kakav problem ti imaš sa Srbijom, ali vidim da je golem.

Uglavnom, što se tiče brkanja baba i žaba: da li bi ti selektivno ukidala pojedina prava osumnjičenima, optuženima i osuđenima u sudskom postupku?
I po kom kriterijumu?
I imaš li makar bledu predstavu kuda vode takve stvari?
Nemoj da ti bude neprijatno da u tom kontekstu pomisliš na Hitlera ili Staljina.
Oni su upravo tako počinjali.

outcast outcast 21:10 01.09.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

freehand
Ne znam o kakvom državnom zločinu govoriš? I ne znam kakav problem ti imaš sa Srbijom, ali vidim da je golem..


Huh, ne znam odakle da pocnem: ubistva, "samoubistva", promovisanja sumnjivih likova u narodne heroje, nevidljivo ubijanje stanovnistva kroz kradju i izgladnjivanje, rasprodaja svega, zatvaranje ociju kada je ocigledno da su ugrozena ljudska prava, omladina koja prezire "zapad" a potajno se nada da ce jednog dana otici negde daleko jos dalje... Jel da nastavim?

freehand
Uglavnom, što se tiče brkanja baba i žaba: da li bi ti selektivno ukidala pojedina prava osumnjičenima, optuženima i osuđenima u sudskom postupku?I po kom kriterijumu?I imaš li makar bledu predstavu kuda vode takve stvari?Nemoj da ti bude neprijatno da u tom kontekstu pomisliš na Hitlera ili Staljina.Oni su upravo tako počinjali.


Uh, ovo bi trebalo da se gleda u obratnom pravcu: Hitler, Staljin su bili ocigledni diktatori koji su svoje neistomisljenike likvidirali bez razmisljanja. U Srbiji vlada jedna druga vrsta diktature: ne pojedinca, nego sistema koji sistematski unistava sve dobro i progresivno, parce po parce. Posledice su ocigledne - ko hoce da vidi.

freehand freehand 21:25 01.09.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

Huh, ne znam odakle da pocnem: ubistva, "samoubistva", promovisanja sumnjivih likova u narodne heroje, nevidljivo ubijanje stanovnistva kroz kradju i izgladnjivanje, rasprodaja svega, zatvaranje ociju kada je ocigledno da su ugrozena ljudska prava

O kojoj ti ovo zemlji pišeš?
Mislim, ako se samo malkice izmakneš i promeniš - koju državu ne bi mogla da pod ovo podvedeš?
Uh, ovo bi trebalo da se gleda u obratnom pravcu: Hitler, Staljin su bili ocigledni diktatori koji su svoje neistomisljenike likvidirali bez razmisljanja

Pa da. Ali su za početak fokus stavili na Jevreje odnosno plemstvo i buržuje. Pa su listu izuzetih od zakona (obrati pažnju, to je ono što ti i istomišljenici ovde tražite) širili na komuniste/kapitaliste, Cigane, Slovene, neprijatelje radničke klase, izdajnike... Kraj ti je poznat.
U Srbiji vlada jedna druga vrsta diktature: ne pojedinca, nego sistema koji sistematski unistava sve dobro i progresivno, parce po parce.
Posledice su ocigledne - ko hoce da vidi.

Pa eto, ja vidim da ti to odlično vidiš. Iz daljine.
Mene slobodno možeš zvati Hokaj Pirs, al ne vidim to što ti vidiš.
Pa je tvoja sreća što si daleko a moja što sam slep kod očiju.
outcast outcast 23:07 01.09.2012

Re: Nije to nikakakvo ubijanje...

freehand
.Pa eto, ja vidim da ti to odlično vidiš. Iz daljine. Mene slobodno možeš zvati Hokaj Pirs, al ne vidim to što ti vidiš.Pa je tvoja sreća što si daleko a moja što sam slep kod očiju.



Neke stvari su jedino vidljive "iz daljine".

Nije sreca sto sam daleko, nego sto nisam slepa.
satinelle satinelle 22:36 30.08.2012

huligani i sramota Srbije

nazovimo te "drekavce" pravim imenom...evo ne znam ni sta ni gde se nesto igra, niti me zanima, ne mogu da zivim od buke i dreke kojekakvih kretena koji neartikulisano izrazavaju svoje neartikulisano misljenje ...da li to normalan, samosvestan covek moze da podnese? Ne, jer sutra radi, da bi platio svoje troskove i porez iz zarade, koji ulazi u budzet za finansiranje kojekakvih javnih institucija koje su nadlezne da obezbede javni red i mir. Ne samo Tatonu, vec i svim gradjanima Srbije. Taton je samo posledica i zrtva sistema u kome zivimo...Mi se svi bavimo rezultatima koji su po defaultu negativni, a sta je sa uzrocima, da li se iko zapitao? Zasto mi gradjani Srbije dozvoljavamo da nam drekavci odredjuju sudbinu, a da mi, osim ovog jbn'g blogovanja i pisanija, ama bas nista ne mozemo protiv toga?
expolicajac expolicajac 22:58 30.08.2012

Re: huligani i sramota Srbije

satinelle
nazovimo te "drekavce" pravim imenom...evo ne znam ni sta ni gde se nesto igra, niti me zanima, ne mogu da zivim od buke i dreke kojekakvih kretena koji neartikulisano izrazavaju svoje neartikulisano misljenje ...da li to normalan, samosvestan covek moze da podnese? Ne, jer sutra radi, da bi platio svoje troskove i porez iz zarade, koji ulazi u budzet za finansiranje kojekakvih javnih institucija koje su nadlezne da obezbede javni red i mir. Ne samo Tatonu, vec i svim gradjanima Srbije. Taton je samo posledica i zrtva sistema u kome zivimo...Mi se svi bavimo rezultatima koji su po defaultu negativni, a sta je sa uzrocima, da li se iko zapitao? Zasto mi gradjani Srbije dozvoljavamo da nam drekavci odredjuju sudbinu, a da mi, osim ovog jbn'g blogovanja i pisanija, ama bas nista ne mozemo protiv toga?

Sad će Freehand da te pošalje da živiš u Norvešku ili Arizonu.
satinelle satinelle 23:10 30.08.2012

Re: huligani i sramota Srbije

Bas sam se potresla, u Arizoni sam bila, ali Norvesku jos nisam obisla... Ne znam sta sam propustila... Ex, ne znam ko si, ali isto mislimo o freehandima, kompaniji krstic ltd etc...
freehand freehand 23:06 30.08.2012

Gradijenti

Jedan od temelja demokratije svakako je poštotvanje zakona.
I u principu da su zakoni za sve isti. Pa i za huligane i divljake koji se predstavljaju navijačima..
Pa kad u zakonu piše da kazne nisu iste za nasilničko ponašanje i ubistvo onda se zakon primenjuje, bez pbzira na simpatije ili antipatije javnosti prema počiniocu.
Nove okolnosti nekad ukažu da je pogrešan čovek ležao višegodišnju robiju. Ili osuđen na smrt i pogubljen.
Nekako ne razumem čemu buka i bes ako još nikakve zvanične reakcije nadležnih državnih organa, sem izjave Ivice Dačića koji je rekao isto što i svaki drugi ministar policije u svakoj drugoj demokratskoj zemlji - nije bilo?
Pozdravljam preventivnu larmu, samo baš ne bih voleo da se borba za demokratiju i humano društvo vodi pozivanjem na "oko za oko" pravne metode.

Ali bih, da ne bude zabune, pozdravio svaki zakon u kome bi organizovano nasilničko ponašanje sa teškim telesnim pvredama kao posledicom, na primer, bilo kažnjeno kaznama približnim kaznama predviđenim za ubistvo.
I glasao za takav predlog oberučke.

Edit: wtf Kacin traži u ovoj priči, sem ako nisi hteo Ivicu, i ovako amalgamisanog sa ovim divka surogatima srpske politike - da mi omiliš?
satinelle satinelle 23:24 30.08.2012

Re: Gradijenti

Bas lepo sto cemo mi da glasamo u nedogled...Ima li tu pomaka, da li to nesto menja, o cemu se glasa i KO glasa... Npr. mozemo da glasamo o tome da su magarci skoro izumrla vrsta, pa ih treba spasiti od izumiranja? Kad dodjemo u taj stadijum "demokratsko+kapitalistickog" udruzenja, potpuno cu vas razumeti gospodine Freehand
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:26 30.08.2012

Re: Gradijenti

freehand
Jedan od temelja demokratije sastoji se u poštotvanju zakona.
I u principu da su zakoni za sve isti. Pa i za huligane i divljake koji se predstavljaju navijačima..
Pa kad u zakonu piše da kazne nisu iste za nasilničko ponašanje i ubistvo onda se zakon primenjuje, bez pbzira na simpatije ili antipatije javnosti prema počiniocu.
Nove okolnosti nekad ukažu da je pogrešan čovek ležao višegodišnju robiju. Ili osuđen na smrt i pogubljen.
Nekako ne razumem čemu buka i bes ako još nikakve zvanične reakcije nadležnih državnih organa, sem izjave Ivice Dačića koji je rekao isto što i svaki drugi ministar policije u svakoj drugoj demokratskoj zemlji - nije bilo?
Pozdravljam preventivnu larmu, samo baš ne bih voleo da se borba za demokratiju i humano društvo vodi pozivanjem na "oko za oko" pravne metode.

Ali bih, da ne bude zabune, pozdravio svaki zakon u kome bi organizovano nasilničko ponašanje sa teškim telesnim pvredama kao posledicom, na primer, bilo kažnjeno kaznama približnim kaznama predviđenim za ubistvo.
I glasao za takav predlog oberučke.


i u ovome je suština.


freehand freehand 23:37 30.08.2012

Re: Gradijenti

Bas lepo sto cemo mi da glasamo u nedogled...Ima li tu pomaka, da li to nesto menja, o cemu se glasa i KO glasa... Npr. mozemo da glasamo o tome da su magarci skoro izumrla vrsta, pa ih treba spasiti od izumiranja?

Draga Sentinela, ja sam glasanje pomenuo kao sinonim za slaganje i podršku. Sad, što se tvog problema sa magarcima tiče morao bih znati više detalja kako bih mogao da stvorim nekakvu sliku i sopstveno mišljenje.
Recimo, ja problem sa magarcima vidim na sledeći način: postoje magarci koji ne misle da policija treba samo da prikuplja činjenice i dokaze, te hapsi osumnjičene, već i da donosi presude i kažnjava, sa naglaskom na fizičko kažnjavanje.
A mislili smo da su takvi magarci izumrli?!
Te se ispostavlja da, izgleda, izumiru neki pogrešni magarci?
stadijum "demokratsko+kapitalistickog" udruzenja

O ovom stadijumu takođe nemam blagog pojma, ali recimo da bih tu bio zadovoljan statusom kvo po pitanju blaženog neznanja.
satinelle satinelle 23:51 30.08.2012

Re: Gradijenti

Nazalost, statisticki podatak govori da pravi magarci zaista izumiru, iako je magaraca sve vise medju nama.
Ja mogu da kazem samo svoje misljenje, zasnovano na poznavanju stvari. Policija prikuplja podatke, a institucija "Sud" sudi na osnovu prikupljenih podataka, tako je u svakom demokratsko+kapitalistickom udruzenju uredjenog svetskog poretka. Sud je politicka tvorevina u Srbiji, zato podaci koji ne odgovaraju politickim prilikama u zemlji, nikada dobiju svoj epilog na sudu, vec se provlace po blogovima. I zato mi magarci, raspravljamo o necemu sto se resava na drugom mestu, a malo nas je. da bilo sta promenimo.
freehand freehand 23:55 30.08.2012

Re: Gradijenti

a malo nas je. da bilo sta promenimo.

Izumiranje uzima svoj danak, eh...
satinelle satinelle 00:07 31.08.2012

Re: Gradijenti

Pravo u metu pogadjate G'dine Freehand, izumiranje uzima svoj danak kada sistem ne funkcionise i kada sistem dozvoli izumiranje ugrozenih vrsta, u ovom slucaju magaraca. Ja nisam emotivno vezana za tu vrstu, ali mi ih je iskreno zao, kao i onih koji nisu iz ugrozene vrste, sve vide, prepametni su, a nista ne ucine...
expolicajac expolicajac 07:25 31.08.2012

Re: Gradijenti

satinelle
Pravo u metu pogadjate G'dine Freehand, izumiranje uzima svoj danak kada sistem ne funkcionise i kada sistem dozvoli izumiranje ugrozenih vrsta, u ovom slucaju magaraca. Ja nisam emotivno vezana za tu vrstu, ali mi ih je iskreno zao, kao i onih koji nisu iz ugrozene vrste, sve vide, prepametni su, a nista ne ucine...

Kad čitam ovog "freehand" stvarno se osećam kao

nikolic777 nikolic777 08:44 31.08.2012

Re: Gradijenti

wtf Kacin traži u ovoj priči, sem ako nisi hteo Ivicu, i ovako amalgamisanog sa ovim divka surogatima srpske politike - da mi omiliš?


pa vece pre objavljivanja ovog bloga je Ivica imao svoj stoti ali prvi premijerski nastup u fazonu sta bre ko oni nama a kod njih nema korupcije ma vazi kaka da ne

to me ne cudi, ali interesantno mi je koliko mu je Kacin drag kada hvali najevropljanin titulu a kad pomene korupciju neprihvatljiv

i ja sam te recenice sta kod njih kao nema korupcije razumeo kao prihvatanje da je korupcije bilo da je ima i da ce je biti i da ivica to dozivljava kao prirodno stanje drustva
Filip2412 Filip2412 12:46 31.08.2012

Re: Gradijenti

freehand
Nekako ne razumem čemu buka...
Rejlem Rejlem 09:51 31.08.2012

Milane svaka cast na blogu

...a sto se komentara tice vidim da je kod nekih opet krenula relativizacija, da li je skocio ili ne, da li je bacen ili ne, kao da je ona bagra sto ga je tukla na smrt sastavljena sve od nekih inace finih ljudi koji su eto nepravedno optuzeni. Interesantno je da relativizacija uvek krece od blogera koji su onako vise naci-orijentisani.
Ta bagra koja ga je ubila je dobila pravednu kaznu. I to je sve sto tu ima da se kaze.
Veliki pozdrav, Milane.
nikolic777 nikolic777 09:57 31.08.2012

Re: Milane svaka cast na blogu

Veliki pozdrav Rejlem
hvala na podrsci.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 13:16 31.08.2012

Re: Milane svaka cast na blogu

Ta bagra koja ga je ubila je dobila pravednu kaznu. I to je sve sto tu ima da se kaze.
Veliki pozdrav, Milane.

Na žalost nije dobro utvrđeno koja je to bagra, poimence. Jer je istraga bila bedna a suđenje nikakvo. Tako meni liči.
Tako da liči da je neka bagra izmakla pravdi a neka druga bagra dobila nezasluženu kaznu. To je ono što nam se počešće olupa o glavu.
freehand freehand 19:41 31.08.2012

Re: Milane svaka cast na blogu

Interesantno je da relativizacija uvek krece od blogera koji su onako vise naci-orijentisani.

Ja mislim da je naci orijentisan onaj koji bi da relativizuje zakon i sudi na osnovu svojih utisaka, napabirčenih po probranim medijima. I da takvi u principu apsolutizuju tražeći brza i kratka rešenja.
Pa šta košta da se plati, ali tuđom glavom.
A suština je, drugari, da se grade i poštuju institucije, koje će biti starije od dnevne politike i ličnih simpatija i predrasuda.
U pravnom sistemu okolnosti su bitne za utvrđivanje činjenica od kojih zavisi vinost nekoga u krivičnom postupku. Pa ako neke okolnosti nisu dobro utvrđene, ili su se pojavile kao nove, ali bitne za razumevanje istine o nekim događajima - sud mora da ih uzme u obzir i ceni.
A tući nekoga i ubiti nekoga - izvinite, drugari - nije isto.
Da ne gnjavim mnogo sa pravom, ali - ono da su prvo došli po Jevreje, pa po komuniste - može uvek da se okjrene pa bude sa ćelavcima ili navijačima.
I da u rezultatu dobijemo tiraniju.




Filip2412 Filip2412 20:25 31.08.2012

Re: Milane svaka cast na blogu

freehand
Ja mislim da je naci orijentisan onaj koji bi da relativizuje zakon i sudi na osnovu svojih utisaka, napabirčenih po probranim medijima.


1. Odakle poticu tvoji utisci ako ne iz medija?

2. Jel ti nije frka da ti i tvoja deca delite parkove i setalista sa ovima sto su ubili Brisa Tatona?

3. Otkud entuzijazam da verujes u sudstvo drzave koja stalno oslobadja ubice i kriminalce. Setimo s onog Urosa koji je gurao baklju u glavu policajcu; posle tako duge istorije kriminalnog ponasanja srpskog sudstva zar nije normalno da se javnost pobuni posle jedne vesti sa naslovom da je "Taton sam skocio"? Izjava tog "svedoka" je pokvarena i gadna ko da je od Seselja... podseca na ono - "okliznuo se na bananu".
expolicajac expolicajac 20:40 31.08.2012

Re: Milane svaka cast na blogu

A suština je, drugari, da se grade i poštuju institucije, koje će biti starije od dnevne politike i ličnih simpatija i predrasuda.

Vojo "tilisi".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana