Politika

Srpska i evropska posla

Nebojsa Krstic RSS / 31.08.2012. u 10:40

U sredu (29.8.2012.) Danas je u rubrici «Pitanje-odgovor» postavio pitanje: kako komentarišete izjavu Nebojše Krstića da je Jelko Kacin «pokondirena tikva»?

Na to je Laslo Varga, predsednik Odbora za evropske integracije Skupštine Srbije, odgovorio:

«Ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta ptredsednika Republike, odnosno vlasti koja je vodila Srbiju u protekle 4 godine. Samim tim nije iznenađujuća. Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara. Jelko Kacin je profesionalac i svoje stavove ne gradi na komentarima političara, već na osnovu onoga za šta se zalaže i što mu je kao zvaničniku EU u opisu posla, tako da Krstićeva izjava neće uticati na njega.»

Pošto se ne slažem ni sa pitanjem, ni sa odgovorom, dozvolite mi kraću eksplikaciju.

Pre svega, nisam davao nikakvu izjavu o Jelku Kacinu. Tako da ne postoji «moja izjava» u kojoj je Kacin nazvan «pokondirenim tikvom». To je što se tiče Danasovog pitanja, a što se tiče odgovora Lasla Varge, dozvolite mi kratki komentar na par stvari koje je predsednik Odbora izgovorio.

Nije tačno da «ovo nije prva ovakva izjava ili komentar sada već bivšeg predstavnika kabineta predsednika Republike...». Laslo Varga nikada nije mogao da vidi, čuje, pročita, bilo kakvu izjavu moje malenkosti, ili ma kog drugog predstavnika kabineta predsednika Republike Borisa Tadića, u kojoj se na bilo koji način pominje Jelko Kacin, ili neki drugi predstavnik EU.

«Ako neko misli da ovakvim i sličnim komentarima doprinosi evropskom putu Srbije, taj se vara.», kaže Varga, pa bih, pre nego što obrazložim svoje neslaganje s njim, da se na brzinu vratim na ono što Danas naziva «mojom izjavom».

Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini. Kada sam čuo šta je rekao, napisao sam na Tviteru: “Vratio nam se Jelko Kacin! Nadmeniji i oholiji nego ikad.” Tviter je inače medij koji dozvoljava kratke forme komentara, do 140 karaktera. Zato sam u sledećem svom komentaru dodao: “Jelko Kacin kaže za nekakvu zloupotrebu da su to "srpska posla". Ova izjava ima šovinistički prizvuk.”

I zaključio sam: “Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”

E tako. Pošto sam doveo u korelaciju ophođenje Jelka Kacina i “pokondirene tikve”, vraćam se na Varginu tvrdnju da “ovakvi komentari ne doprinose evropskom putu Srbije”. Naime, s tim se apsolutno ne slažem. Rekao bih upravo suprotno, da izjave gospodina Kacina, kakava je bila ova od pre par dana, i ne samo ta, po mom dubokom uverenju ne doprinose evropskom putu Srbije. A ubeđen sam da i on to zna vrlo dobro, i da se upravo zato tako i ophodi. Tako da se ne slažem s Vargom da su Kacinove izjave odraz profesionalizma.

U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.

Valjda ćemo imati sreće da neki takav jednom zaluta i u ove krajeve.

 

                                                                                                          (Objavljeno u Danasu, 31.8.2012.) 

 

 



Komentari (527)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:50 31.08.2012

Respect

Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini. Kada sam čuo šta je rekao, napisao sam na Tviteru: “Vratio nam se Jelko Kacin! Nadmeniji i oholiji nego ikad.” Tviter je inače medij koji dozvoljava kratke forme komentara, do 140 karaktera. Zato sam u sledećem svom komentaru dodao: “Jelko Kacin kaže za nekakvu zloupotrebu da su to "srpska posla". Ova izjava ima šovinistički prizvuk.”

I zaključio sam: “Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”


Svaka ti je na mestu!
bluestar bluestar 14:08 31.08.2012

Re: Respect

predatortz
Jelko je Kacin davao izjavu povodom svoje posete nekim firmama u Vojvodini. Kada sam čuo šta je rekao, napisao sam na Tviteru: “Vratio nam se Jelko Kacin! Nadmeniji i oholiji nego ikad.” Tviter je inače medij koji dozvoljava kratke forme komentara, do 140 karaktera. Zato sam u sledećem svom komentaru dodao: “Jelko Kacin kaže za nekakvu zloupotrebu da su to "srpska posla". Ova izjava ima šovinistički prizvuk.”

I zaključio sam: “Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”


Svaka ti je na mestu!




svaka bi mu bila na mestu da je to izrekao kao savetnik predsednika republike. ovako, prazna prica, isto kao da je i neki drugi bloger to izjavio. kacin je zbog svojih stalnih provokacija davno zasluzio status "persona non grata" u srbiji, samo sto za to treba imati muda. secam se kad je davao nekakve bahate izjave o hrvatskoj, pa ga je onaj njihov ex ministar jandrokovic tako "opro" da ih vise nikad nije uzeo u usta.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 31.08.2012

Re: Respect

svaka bi mu bila na mestu da je to izrekao kao savetnik predsednika republike. ovako, prazna prica

Kritika predstavnika EU nije u opisu posla savetnika...
bluestar bluestar 15:54 31.08.2012

Re: Respect

Nebojsa Krstic
svaka bi mu bila na mestu da je to izrekao kao savetnik predsednika republike. ovako, prazna prica

Kritika predstavnika EU nije u opisu posla savetnika...



Ok, ali si predsednika mogao posavetovati da reaguje na provokacije koje su prevrsile svaku meru. Da si to uradio, danas ne bi imali problem Kacin a verovatno bi i vi bili na vlasti. Imao je Tadic u to vreme politicku snagu da se nosi sa jednim Kacinom, i kod kuce i u EU.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:10 31.08.2012

Re: Respect

ovako, prazna prica

Javi to L. Vargi, da se ne potrisa džab džaba.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:13 31.08.2012

Re: Respect

Trenutno sam u jednoj članici EU (na odmoru) i koliko ja vidim Srbija nema ni jedan razlog da se žuri u EU. Naime, od mog prošlog boravka, dakle za 365 dana, ta je članica EU vidno više ispropadala od Srbije.

Hteo sam da kažem, ko šiša Kacina i slične službenike EU, neka gledaju svoja posla.
dali76 dali76 18:45 31.08.2012

Re: Respect

Pa bluestar evo sad Srbija ima premijera koji reaguje kako bi vecina htela, zar ne?
Sa druge strane, Ivici je to u opisu posla , mislim ta jeftina retorika, pa mu ne pada tesko.
Nije problem Srbije Jelko Kacin. Kao sto uostalom problem Tadica nnisu nikad bili oni koji su ga upozoravali na raznorazne Dulice koji su se podrugljivo cerekali iza ledja Tadicevih prica o pravnoj I uredjenoj drzavi.
Ako see manemo otrovnih strelica, koje postoje i cine tek koji postotak Kacinovog divana , ostatak onog sto Kacin govori je istina.
I to je ono sto sustinski smeta srpskim politicarima kojima su dragi EU fondovi,ali ako bi ikako bilo moguce da oni ne mjenjaju svoje navike , svoje privilegije, da nne hapse zbog kkradje i pljacke ni svojje politicke protivnike , a kamoli svoje koalicionae partnere.
Zeli li Ivica Dacic da izbije argumente Kacinu ,da radi ono sto jeste posao premijera;da od zemlje Srbije stvori drzavu Srbiju?
Pa nije lud, ko jos ocekuje da Ivica prihvati ulogu I postane srpski Ivo (Sanader)?
Ali eto Ivica je heroj nacije ergo ume da odbrusi zestoko, cvrstorukaski jednom Jelku Kacinu.
A niko da se pita. A jeli zasto Srbija nnema nivo korupcije kao Slovenija ?zasto Ivica, il zasto ne, Nebojsa Krstic , il Laslo Varga nisu izaslanici EU parlamenta za Sloveniju ?
Dakle da zakljucim. Ne koce Srbiju na putu do EU otrovne strelice Kacinove,(sto Krsticev tekst , po meni, sugerise) vec smrtonosni populizam i demagogija jednog minnistra policije cija zemlja , ne da ima korupciju, nego se u istoj gusi ,a nema niti jednog jedinog drzavnog sekretara ,a kamoli ministra, pravomocno optuzenog za tu istu korupciju.
A koliko ja znam,upravo je policija valjda taj prva karika od koje zavisi ko ce skupu kravatu zameniti prugastim odelom.



dragan7557 dragan7557 19:08 31.08.2012

Re: Respect

dali:
zasto Ivica, il zasto ne, Nebojsa Krstic , il Laslo Varga nisu izaslanici EU parlamenta za Sloveniju ?

Zato što nisu državljani neke od članica EU.
A koliko ja znam,upravo je policija valjda taj prva karika od koje zavisi ko ce skupu kravatu zameniti prugastim odelom.

A ovde si pobrkao policiju sa tužilaštvom.

cerski

Re: Respect

Samo da narucim jednu pesmu za domacina
bluestar bluestar 21:14 31.08.2012

Re: Respect

Dali, ja mislim da je problem u Kacinovom ocigledno blagonaklonom stavu prema T. Nikolicu. To je ono sto Krsticu smeta i zbog cega ga napada. Bilo je i mnogo gorih uvreda izrecenih od strane Kacina za vreme savetnikovog mandata, pa se ex predsednik i njegova svita nisu ni najmanje uzrujali zbog te retorike.
dali76 dali76 23:00 31.08.2012

Re: Respect

Da, moze se I kroz Kacinovu “podrsku” Nikolicu sagledati reakcija Krstica, ali ono sto upada u oko, paradoksa cak I meni, jeste taj kontinuitet srpskih politicara u trazenju dezurnih krivaca svuda unaokolo ; sto naravno podrazumeva maskiranje glavnog problema koji nije u Jelku Kacinu, vec u ponasanju politicara u Beogradu .
Beograd je taj koji odlucuje , hoce li ili nece reformisati pravosudje, hoce li ili nece stvarati drzavu: odnnosno pokazati da za sistemsku korupciju u zatvor idu visoki drzavni cinovnici koji jesu glava sistemske korupcije, hoce se ili nece postovati zakoni… ,,
Nista od navedenog nije u rukama Jelka Kacina.
I onda, umjesto da se paznja javnosti usresredi na one na vrhu piramidalne odgovornosti za Kolubare, za kofere, za buspluss tendere, za pasnjake u centru, za Dulicevo ciscenje Srbije od poreskog novca, za cestovnu ,zeleznicku, ddiplomsku, fudbalsku I koju god hoces mafiju, paznja se skrece na ,zamisli neuctivost Jelka Kacina.
I onda laganini dolazimo u tu finu sferu zavjere gde se mastovitoscu trazi odgovor zzasto pobogu Kacin Jelko mrzi Srbe?
To je uostalom I vidim tema dobrog dekomentara dole nize. Meni je najbolji onaj Beogradsko kompleksaski argument (Jelko ko i svaki provincijalac/ ex Jugosloven rodjen van BGD ima kompleks)
To je valjda ,onako malo umivena lokalpatriotska verzija poznatijeg I gloabalnijeg srpskoddverskog argumenta o uroti mrskog I ljubomornog zapada protiv najstarije nacije na planeti,a mozda I sire.
E na takvim izvorima,sa ponekom varijacijom na temu, se hrane srpski demeagozi nesposobni , nevoljni da prihvate odgovornost za svoju avliju.
A narod, nazalost slabo imun na demagoge razlicitih fela, upada u tu nnjihovu klopku prihvatajuci ovakvu vrstu naopake argumentacije.
Ne treba previse pameti da bi se razlikovala korupcija, tj. Njen nivo u Sloveniji I Srbiji. Iz tog jednog racionalnog ugla to Ivicino podvikivanje “pa nemojte vi nama soliti pamet imate i vi korupciju , je jedan sarlatansko demagoski idiotizam,al jok to je ispada nekakav patriotizam koga vidim I Krstic na neki cudan nacin iscekuje od nove vlade.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:16 31.08.2012

Re: Respect

ono sto upada u oko, paradoksa cak I meni, jeste taj kontinuitet srpskih politicara u trazenju dezurnih krivaca svuda unaokolo

Zar protekle 4 godine nisu bile od dobrog dela javnosti iskorišćene upravo u traženju krivaca za sve i svašta, i gde je krivice bilo i gde nije? Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi, pa čak i one iz njihovih redova (završen citat)...Moj tekst nije imao ambiciju da bude sveobuhvatna analiza proteklog perioda, več je baziran na uočavanju jedne "sitnice" koja je promakla novinarima.
pa nemojte vi nama soliti pamet imate i vi korupciju , je jedan sarlatansko demagoski idiotizam,al jok to je ispada nekakav patriotizam koga vidim I Krstic na neki cudan nacin iscekuje od nove vlade.

Moja su očekivanja od ove vlade poprilično tanka, ali od predstavnika EU očekujem minimum da nisu šovinisti.
dragan7557 dragan7557 23:29 31.08.2012

Re: Respect

dali76
Da, moze se I kroz Kacinovu “podrsku” Nikolicu sagledati reakcija Krstica, ali ono sto upada u oko, paradoksa cak I meni, jeste taj kontinuitet srpskih politicara u trazenju dezurnih krivaca svuda unaokolo ; sto naravno podrazumeva maskiranje glavnog problema koji nije u Jelku Kacinu, vec u ponasanju politicara u Beogradu .
Beograd je taj koji odlucuje , hoce li ili nece reformisati pravosudje, hoce li ili nece stvarati drzavu: odnnosno pokazati da za sistemsku korupciju u zatvor idu visoki drzavni cinovnici koji jesu glava sistemske korupcije, hoce se ili nece postovati zakoni… ,,
Nista od navedenog nije u rukama Jelka Kacina.
I onda, umjesto da se paznja javnosti usresredi na one na vrhu piramidalne odgovornosti za Kolubare, za kofere, za buspluss tendere, za pasnjake u centru, za Dulicevo ciscenje Srbije od poreskog novca, za cestovnu ,zeleznicku, ddiplomsku, fudbalsku I koju god hoces mafiju, paznja se skrece na ,zamisli neuctivost Jelka Kacina.
I onda laganini dolazimo u tu finu sferu zavjere gde se mastovitoscu trazi odgovor zzasto pobogu Kacin Jelko mrzi Srbe?
To je uostalom I vidim tema dobrog dekomentara dole nize. Meni je najbolji onaj Beogradsko kompleksaski argument (Jelko ko i svaki provincijalac/ ex Jugosloven rodjen van BGD ima kompleks)
To je valjda ,onako malo umivena lokalpatriotska verzija poznatijeg I gloabalnijeg srpskoddverskog argumenta o uroti mrskog I ljubomornog zapada protiv najstarije nacije na planeti,a mozda I sire.
E na takvim izvorima,sa ponekom varijacijom na temu, se hrane srpski demeagozi nesposobni , nevoljni da prihvate odgovornost za svoju avliju.
A narod, nazalost slabo imun na demagoge razlicitih fela, upada u tu nnjihovu klopku prihvatajuci ovakvu vrstu naopake argumentacije.
Ne treba previse pameti da bi se razlikovala korupcija, tj. Njen nivo u Sloveniji I Srbiji. Iz tog jednog racionalnog ugla to Ivicino podvikivanje “pa nemojte vi nama soliti pamet imate i vi korupciju , je jedan sarlatansko demagoski idiotizam,al jok to je ispada nekakav patriotizam koga vidim I Krstic na neki cudan nacin iscekuje od nove vlade.





Hrabaro, iskreno, pošteno i jasno. Nažalost izgleda biće okarakterisano kao teorija zavere.

Preporuka k'o vrata.

Moj utisak naravno neobavezujući.


cerski

dali76 dali76 01:21 01.09.2012

Re: Respect

Pa onda predpostavljam g. Krsticu da vas je premijer ugodno iznenadio ?
Sto se tice vaseg ocekivanja od Brisela, bicu Slobodan preneti moje jedno iskustvo, iako licno cini mi se relevantno za ovu temu;
Kao slabovidi student imao sam problem sa jednim profesorom koji me otvoreno diskriminisao na osnovu mog vida.
Bio sam ljut I otisao podneti tuzbu za diskriminaciju. Procedura traje jedno tri meseca ,ali me je par dana kasnije u kancelariju pozvao drugi professor I na njegov zahtev nazvali smo dekana.
Nakon kratkog objasnjenja sta se desilo, dekan je samo kratko pitao: koji ti je prosek ocena na faksu?
Dakle legitimitet tuzbe za diskriminaciju nije ovisio o samoj diskriminaciji vec o mojim ocenama.
Da bi dekan pokrenuo postupak pre tog tromesecnog roka, zavisilo je od mog proseka.
Tako I legitimitet optuzbi na racun Kacina ne ovisi o kolicini stereotipa kod pomenutog EU izaslanika, vec o legitimitetu onog ko se na Kacina zali.
Ako su to politicari koji ne pokazuju interes da uredjuju drzavu vec pokazuju otpor tom uredjivanju , ili inertnost, reakcija ce biti upravo onakva kakva je stigla iz EU, tj. Od stefana Filea.
A o tome koga je sve I koliko srpska javnost optuzivala nepravedno ili pravedno,valjda postoje izborni rezultati. Ni vi kao ni SNS ,kao ni vecina ostalih niste imali problema preci census, zar ne?
Na kraju, vi ste zadnji kome treba objasnjavati ko , kako I koliko kreira javnost u svakom drustvu,pa I srpskom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:24 01.09.2012

Re: Respect

Pa, dobro Dali, može li bilo ko iz Srbije, pa i građanin Krstić, da primeti, komentariše ili se ne složi sa evidentno nediplomatskom, netaktičnom, neprimerenom i nekulturnom izjavom službenika EU, koji još i gostuje u Srbiji, a da se odmah ne potežu argumenti kako je u Srbiji stanje takvo kaikvo jeste?

Znači li to da moramo da pognemo glavu i da ćutimo dok nam neko sere po glavi zato što je nacinalni dohodak u Srbiji niži, a korupcija veća nego u državi iz koje taj bezobrazni službenik dolazi.

Ja, naravno, mislim da se na neprimerene izjave svakog političara, koji uživa naše gostoprimstvo, bez obzira da li je iz Slovenije, Rusije, SAD ili Kenije, mora adekvatno reagovati.
looping looping 07:08 01.09.2012

Re: Respect

dali76
Pa onda predpostavljam g. Krsticu da vas je premijer ugodno iznenadio ?
Sto se tice vaseg ocekivanja od Brisela, bicu Slobodan preneti moje jedno iskustvo, iako licno cini mi se relevantno za ovu temu;
Kao slabovidi student imao sam problem sa jednim profesorom koji me otvoreno diskriminisao na osnovu mog vida.
Bio sam ljut I otisao podneti tuzbu za diskriminaciju. Procedura traje jedno tri meseca ,ali me je par dana kasnije u kancelariju pozvao drugi professor I na njegov zahtev nazvali smo dekana.
Nakon kratkog objasnjenja sta se desilo, dekan je samo kratko pitao: koji ti je prosek ocena na faksu?
Dakle legitimitet tuzbe za diskriminaciju nije ovisio o samoj diskriminaciji vec o mojim ocenama.
Da bi dekan pokrenuo postupak pre tog tromesecnog roka, zavisilo je od mog proseka.
Tako I legitimitet optuzbi na racun Kacina ne ovisi o kolicini stereotipa kod pomenutog EU izaslanika, vec o legitimitetu onog ko se na Kacina zali.
Ako su to politicari koji ne pokazuju interes da uredjuju drzavu vec pokazuju otpor tom uredjivanju , ili inertnost, reakcija ce biti upravo onakva kakva je stigla iz EU, tj. Od stefana Filea.
A o tome koga je sve I koliko srpska javnost optuzivala nepravedno ili pravedno,valjda postoje izborni rezultati. Ni vi kao ni SNS ,kao ni vecina ostalih niste imali problema preci census, zar ne?
Na kraju, vi ste zadnji kome treba objasnjavati ko , kako I koliko kreira javnost u svakom drustvu,pa I srpskom.




Takodje, odgovarati nekome uvredom na uvredu ("srpska posla" vs "nadmen, ohol, pokondirena tikva" ) gubi se autoritet osobe koja se brani istom merom.
Bez obzira koliko nas neko vredja ne bi bilo lose da sebe predstavimo u boljem svetlu. Mozda bi to bila najbolja odbrana, da mi njemu postavljamo standarde a ne on nama.
dragan7557 dragan7557 09:07 01.09.2012

Re: Respect

Nebojša Krstić:
Zar protekle 4 godine nisu bile od dobrog dela javnosti iskorišćene upravo u traženju krivaca za sve i svašta, i gde je krivice bilo i gde nije?

Možda u nekoj Srbiji iz paralelnog sveta u ovoj o kojoj se ovde piše za poslednjih 30 godina se samo lažemo i iz dana u dan sve gore živimo, i sve dublje propadamo.

Poslednje 4 godine su možda najkatastrofalnije od svih dosadašnjih a "taraženje" krivaca se pretvorilo u skoro manijakalni "lip service" političara, i svih onih koje partokratska država hrani.

Odmah da budemo načisto, država je na svojoj teritoriji moćnija od boga i može ne samo da traži krivca već ga nađe i u najkraćem roku osudi ako za to postoji volja onih koji upravljaju državom u ime naroda. Ko se seća "Sablje" jasno mu je o čemu pričam.

Ako "izabranici naroda" ne upravljaju državom, već sa njom Vladaju kao turske age i kadije svojom prćijom (današnje stanje u Srbiji) onda se u 4 godine događa isto što i 40 godina ili 400 godina, a rezultat se svodi na:
Zar protekle 4 godine nisu bile od dobrog dela javnosti iskorišćene upravo u traženju krivaca za sve i svašta,

na opstanak disfunkcionalnog sistema (nepravilno nazvan država) kojim se umesto upravljanja vlada, koji opstaje zahvaljujući masovnoj samo-obmani, naravno traženje krivca se u nedogled nastavlja, ali i ostaje samo na traženju, a događaj nalaženja krivca, se uvek deponuje u vreću tuđe odgovornosti:
Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi

vrlo neozbiljnim, drskim i provokativnim načinom na ivici ironije i cinizma.

Ako bivši precednik države niz godina izjavljuje a skutonoše uglas ponavljaju:

- Srbija je LIDER u Regionu a svi vidimo kako živimo onda nas iz nekog razloga laže ili nije dovoljno razuman da vidi realnost oko sebe.

- Otvoričemo 400.000 radnih mesta a umesto toga izgubimo 200.000!? Ako je to liderska pozicija a jeste onda treba bivšeg precednika i Premijera odlikovati Ordenom Neuspeha za Narod.

- dalje popuni po nadođenju.....................

Sastav gornje rečenice pokazuje mentalni sklop onog ko je izriče a evo još jednom kako izgleda kad se rastavi na delove:
Uostalom, sad imamo novu

Umesto da stoji sada smo izglasali, stoji da imamo?!
odlučnu i poštenu vlast


Nevreica pisca u izrečenom, ječi kao Marko turskim drumovima, je tolika da su navodnici suvišni. Nezalečene teške rane gubitka vlasti(koja se ima-prethodno izrečeno) ......?
koja če sve krivce kazniti po zasluzi,

šta znači sve? Koliko je sve? Na koga se odnosi sve?
pisac iznosi u sledećem stavu:
pa čak i one iz njihovih redova

"Pa čak" izražava očiglednu sumnju u nadovezanom delu, "i one iz njihovih redova."

što implicira da su piscu poznati oni iz njegovih ali i iz njihovih redova koji imaju "zasluge" a krivi su ali da osnovano sumnja da će zasluge biti nagrađene odgovarajućim sankcijama.

Završavajući sledećim rečima:
Moj tekst nije imao ambiciju da bude sveobuhvatna analiza proteklog perioda,

O kojoj je analizi reč ostaje da se nagađa, a da nije pretendovano na bilo kakvu analitičnost je posve jasno, jer to pisac sam kaže.

Ako stavimo jednu pored druge ove dve rečenice:
Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi, pa čak i one iz njihovih redova

Moja su očekivanja od ove vlade poprilično tanka,

vidi se jasna provokativna namera, ironija i cinizam pisca dok završetak:
ali od predstavnika EU očekujem minimum

govori o stepenu očekivanja pisca. Adresirani je EU a ne njen naduvani činovnik!?

Sve u svemu jedan nadusani činovnik se prepucava sa dugim nadusanim činovnikom dok je Vladanje ali ne i rukovođene državom prepušteno Vladi(ne vlasti već Vladi) i ne rukovodstvu već Vladi, u čiju sposobnost se izražava "osnovana" sumnja. Aaaah, VLADA kako to divno zvuči?!

cerski
dragan7557 dragan7557 09:32 01.09.2012

Re: Respect

Vojislav Stojković 07:24 01.09.2012
Re: Respect
Pa, dobro Dali, može li bilo ko iz Srbije, pa i građanin Krstić, da primeti, komentariše ili se ne složi sa evidentno nediplomatskom, netaktičnom, neprimerenom i nekulturnom izjavom službenika EU,

Naravno da može braćela, ali evo na čisto ljudski način da te priupitam:

Može li neki građanin Srbije da primeti, komentariše ili se ne složi sa istim takvim izjavama naših partijskih lidera, skupštinskih poslanika, "služitelja" države, kaja je sve drugo osim propagiranog "Javnog Servisa Građana," koji građane bukvalno svakodnevno izvrgavaju verbalnom nasilju još gore vrste? Naravno uz dopunu koju iznosiš:
a da se odmah ne potežu argumenti kako je u Srbiji stanje takvo kaikvo jeste?


Ako ostavimo činovnika EU po strani:
Znači li to da moramo da pognemo glavu i da ćutimo dok nam neko sere po glavi zato što je nacinalni dohodak u Srbiji niži, a korupcija veća

možemo li Vlast da pitamo ovo što iznosiš? I hoće li vlast dati ikakav odgovor? Čini mi se da u svojoj bahatosti - neće!
Ja, naravno, mislim da se na neprimerene izjave svakog političara, koji uživa naše gostoprimstvo,

Neprimerne izjave, a bogme više nesuvisle nego suvisle, slušamo vas celi dan od domaćih političara.

Za nekoliko dana ovaj "incident," za dnevno političku upotrebu, će biti zamenjen drugim, i tako u nedogled, propadanje uz muziku Kurte o Murti i Murte o Kurti, dok se svesrdno valjamo u blatu.

Da dnevna politika kopira rečnik Farme i Velikog Brata je sasvim jasno, kao i da se polako ali sigurno proširuje na svakog ko se usudi da primeti da nešto u Srbiji nije u redu.

cerski
rage rage 09:44 01.09.2012

Re: Respect

Kritika predstavnika EU nije u opisu posla savetnika...


Pa dobro Krstiću,
dokle ćeš da se igraš političke žmurke (kad već ne možeš šugice jer niko neće da te juri)?

Objašnjavaš kako nisi izjavio nešto što si dobacio. Misliš da možeš da koristiš društvene mreže po sopstvenom nahođenju (čitaj, da se praviš pametan), a onda da negiraš oblik, formu...šta li.
Čemu služe društvene mreže? Komunikaciji? Zabavi?

Znači, Zabava Miliona! Egzibicionalizam!

Jelko ili Smrčko...uzmi ga za ručicu ...pa u „Ajračkinje barjačkinje“.



Milan Karagaća Milan Karagaća 09:47 01.09.2012

Re: Respect

Hrabaro, iskreno, pošteno i jasno. Nažalost izgleda biće okarakterisano kao teorija zavere.

Tačno i to je trebalo biti tema ozbiljne rasprave ali lakše je raspredati o onome što nema veze sa suštinom pošto se tada može tamburati šta se hoće.
Dakle, Krle je trebalo da postavi kao temu zašto je sve to kako jeste a ne zašto Kacina kaže da je to tako, a mi ćoravi kod očiju pa ne vidimo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:49 01.09.2012

Re: Respect

Ne treba previse pameti da bi se razlikovala korupcija, tj. Njen nivo u Sloveniji I Srbiji. Iz tog jednog racionalnog ugla to Ivicino podvikivanje “pa nemojte vi nama soliti pamet imate i vi korupciju , je jedan sarlatansko demagoski idiotizam,al jok to je ispada nekakav patriotizam koga vidim I Krstic na neki cudan nacin iscekuje od nove vlade.

Svaka čast Dali. Preporuka za ceo komentar i sve komentare.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:01 01.09.2012

Re: Respect

Milan Karagaća
... Ne treba previse pameti da bi se razlikovala korupcija, tj. Njen nivo u Sloveniji I Srbiji...

Svaka čast Dali. Preporuka za ceo komentar i sve komentare.

Тачно.
И ма колико ово тачно било, Јелка Cazzin је својим "српска посла" и мене увредио. И тебе, ако ниси будала. И све друге... У ствари -- демонстрирао је свој надобудни расизам. Из те позиције он нас ничему не може подучити. Нити нас у било шта убедити. То отприлике личи -- да карикирам -- као да Хитлер указује Циганима да би требало да су мало мање хигијенски запуштени.

Ја се трудим да поштујем друге. Најпре поштујући себе. Другачије не иде. Ти, изгледа, мислиш другачије.

Нису то, дакле, српска посла. И ја сам Србин, а не послујем тако.
laziiprevare laziiprevare 15:11 01.09.2012

Re: Respect

smrtonosni populizam i demagogija

Izvještaj o stanju u slovenskom bankarstvu, koje sadrži i sumnje o kriminalnim radnjama u nekim bankama, predano je u sredu posebnoj grupi državnih advokata, specijalizovanoj za progon organizovanog kriminala i korupcije, objavili su slovenski mediji.



Da li se ovde ima govora o organizovanoj korupciji i kriminalu?
Mediji u Srbiji nisu dorasli trenutku.Reketiranje je termin koju javnost razume. Mislim da nema građanina Srbije koji o tome ne bi govorio. To je rak ove zemlje.

Pitamo vas za Sloveniju, ne za Srbiju ?
Jaz ga nič ne razumem, pokličite prevajalca !

Slovenija uskoro nelikvidna (Janez Janša)
Slovenske banke imaju 9,7 milijardi eura slabih kredita.(Božo Janšovič)
Agencija Moody's snizila je kreditni rejting Slovenije za tri razine, s A2 na Baa2.(antihristi)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:12 01.09.2012

Re: Respect

Pa onda predpostavljam g. Krsticu da vas je premijer ugodno iznenadio ?

Nije. Razočarao me je jer nije uočio šovinističke predrasude usredsredivši se na tonalitet koji je od sekundarnog značaja.
Tako I legitimitet optuzbi na racun Kacina ne ovisi o kolicini stereotipa kod pomenutog EU izaslanika, vec o legitimitetu onog ko se na Kacina zali.

Tako je. Legitimiteta ima raznih. U politici on se stiče na izborima.
Ako su to politicari koji ne pokazuju interes da uredjuju drzavu vec pokazuju otpor tom uredjivanju , ili inertnost, reakcija ce biti upravo onakva kakva je stigla iz EU, tj. Od stefana Filea.

Moje je skromno mišljenje da g File pojma nema šta g Kacin ovde izgovara.
A o tome koga je sve I koliko srpska javnost optuzivala nepravedno ili pravedno,valjda postoje izborni rezultati. Ni vi kao ni SNS ,kao ni vecina ostalih niste imali problema preci census, zar ne?
Na kraju, vi ste zadnji kome treba objasnjavati ko , kako I koliko kreira javnost u svakom drustvu,pa I srpskom.

U ovom pasusu ste isti pojam ("javnost" ) upotrebili imajući na umu potpuno različite stvari. Javnost je i građanstvo an general, a i intelektualna ili medijska javnost. Ne ulazeći u to ko je i kako optuživan, i kako se kreira javno mnjenje, samo sa žaljenjem primećujem da u Srbiji nema intelektualne javnosti. I to je ozbiljan problem koji sa svim ostalima doprinosi ovakvoj, beznadežnoj, situaciji.

Milan Karagaća Milan Karagaća 15:59 01.09.2012

Re: Respect

И ма колико ово тачно било, Јелка Cazzin је својим "српска посла" и мене увредио.

Akceptiram.
И тебе, ако ниси будала.

Ja za tebe ne mislim niti kažem da si budala , čak ni u kondicionalu ali je očigledno da ne govoriš istinu kada kažeš
Ја се трудим да поштујем друге. Најпре поштујући себе.

jer kako nekog poštuješ ako mu kažeš da je budala, a to sebi neće dozvoliti pristojan čovek pa ako kaže onda se blamira i pokazuje kao nepristojan.
У ствари -- демонстрирао је свој надобудни расизам.

ja smatram da je diskusija u ovim kategorijama ispod nivoa
Из те позиције он нас ничему не може подучити. Нити нас у било шта убедити.

baš njega boli za nas ili za bilo koju drugu zemlju, on radi ono za šta prima dobru platu. Zar misliš da će se naša Sneška Samardžić -Marković za bilo šta u Evropi sekirati osim da joj mandat na toj dužnosti potraje što duže.A ako čekamo da nas u nešto ubedi onda smo stvarno glupi, valjda znamo i sami kako treba urediti zemlju, ali se zapitajmo zašto to ne radimo.Pa nije nam on ni prepreka ni pomoć ni krivac.
То отприлике личи -- да карикирам -- као да Хитлер указује Циганима да би требало да су мало мање хигијенски запуштени.

Karikirano ali vrlo neumesno, znači Kacin mu dođe , po tvome u tom igrokazu Hitler a Srbi Cigani.
Нису то, дакле, српска посла. И ја сам Србин, а не послујем тако.

A da li ti smeta što ovaj narod jedna mala grupa koja se obogatila i bogati se i dalje, što je sve rasprodala i maznula lovu pravi budalama . Možda tebi ne smeta da te neko pravi budalom ako je naš, a ako ti to neko sa strane kaže pa je taj još Slovenac onda ti smeta on što je rekao.
A kako to ti ne posluješ tako, znači ima nekih koji ipak posluju.
I da ne bude zabune, taj tip u formi Kacina mi se lično ne sviđa što se nabusitosti i nastupa tiče, čak sam mu nekoliko puta nakon njegovog izlaganja i direktno oponirao, ali zar stvarno misliš da je on kriv za stanje kod nas.On nema osnovni diplomatski manir da ako je već diplomata tako i nastupa,a ne kao u kafanskoj raspravi.
Pa je li naša vlada sama priznala da su navedenih 24 privatizacije sporne i da će ih preispitati.
Po meni, da i ovde ponovim, celi post od naslova pa nadalje je spin, umesto da je postavljeno suštinsko pitanje zašto nije urađeno nešto kakko je trebalo, ko je kriv, i td i tb, ajde da nametnemo da priočamo o Kacinovoj izjavi.
To ti je kao ono, umesto da raspravljamo zašto je stanje u DS takvo kakvo jes i kako ga razrešiti, ajde da pričamo o vrapcima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:09 01.09.2012

Re: Respect

Pa je li naša vlada sama priznala da su navedenih 24 privatizacije sporne i da će ih preispitati.

Koja vlada? Ona prethodna jeste...a nije se loše podsetiti da su 23 od 24 obavljene u vreme V. Koštunice.

Po meni, da i ovde ponovim, celi post od naslova pa nadalje je spin, umesto da je postavljeno suštinsko pitanje zašto nije urađeno nešto kakko je trebalo, ko je kriv, i td i tb, ajde da nametnemo da priočamo o Kacinovoj izjavi.
To ti je kao ono, umesto da raspravljamo zašto je stanje u DS takvo kakvo jes i kako ga razrešiti, ajde da pričamo o vrapcima.

Izvinjavam se, ko tebi tačno brani da raspravljaš o bilo kojoj političkoj , ekonomskoj ili stranačkoj temi..?
Moji te spin naslovi dekoncentrišu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:57 01.09.2012

Re: Respect

Milan Karagaća

И тебе, ако ниси будала.

Ja za tebe ne mislim niti kažem da si budala , čak ni u kondicionalu ali je očigledno da ne govoriš istinu kada kažeš
Ја се трудим да поштујем друге. Најпре поштујући себе.

jer kako nekog poštuješ ako mu kažeš da je budala, a to sebi neće dozvoliti pristojan čovek pa ako kaže onda se blamira i pokazuje kao nepristojan.

Ти и ја се овде елементарно разилазимо.
Мене је Јелка увредила. Посматра ме као идиота, неједнаког њему и као лопова. Мени то смета. Ти то тако, изгледа, не видиш. Наша се расправа тиме завршава.

У стварности, уживо, морам признати, с Јелком не бих ходао овом границом пристојности. Прешао бих је. Као што је и он урадио.
dragan7557 dragan7557 17:00 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Nebojsa Krstic 17:09 01.09.2012 / *novo
Re: Respect

Pa je li naša vlada sama priznala da su navedenih 24 privatizacije sporne i da će ih preispitati.


Koja vlada? Ona prethodna jeste...a nije se loše podsetiti da su 23 od 24 obavljene u vreme V. Koštunice.

Još gore bre?!

Pa šta učini Cvetković & Co, da saniraju štetu, a odgovorne kazne!?

Ili se strapljivo čekalo na:
Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi,


A ovi koje smo dobili će posle četiri godine Vladanja da kažu:
Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi, pa čak i one iz njihovih redova

A oni posle njih će da kažu:
Uostalom, sad imamo novu, odlučnu i poštenu vlast koja če sve krivce kazniti po zasluzi, pa čak i one iz njihovih redova

E pa dozvoli da ja kao i ti:
Moja su očekivanja od ove vlade poprilično tanka

Ali i da dodam da moja očekivanja bazirana na iskustvu sa svim postoktobarskim vladama nisu tanka već ih nema.

Posle Oktobarske "Revolucije," ste tražili vremena i za sve nedaće je bio kriv Milošević, sada su krivi oni predhodni, a pošto su svi predhodni po automatizmu i sledeća vlast i onda nema krivca a sam krivac je uvek u aktuelnoj vlasti ali krivac postaje tek kada ode sa vlasti, a čim postane "krivac" vraća se u vlast.


I tako u nedogled..........................

cerski

p.s. uzgred broj lopovskih privatizacija ide u stotine a sigurno i više.
dragan7557 dragan7557 17:12 01.09.2012

Re: Respect

Predrag Brajović:
Мене је Јелка увредила. Посматра ме као идиота,


Vala Brajoviću, koliko ja vidim i Krstić ti nije ostao dužan:


Nebojša Krstić:
samo sa žaljenjem primećujem da u Srbiji nema intelektualne javnosti.

Razintelektualisao te dekretom bre, i tebe i nas!

Ti ko veliš: "naš je, ljudi smo pa opraštamo, a svoje se meso ne jede"?


cerski
dali76 dali76 18:01 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Pa g. Krsticu premijer Ivica doduse nije spominjao sovinizam , ali jeste odgovorio na opasku srpska posla , podvikivanjem , hej stante imate I vi korupciju, zar ne?
Ova njegova izjava jeste tacna,ali je sustinski demagoska, objasnnio sam to vec.
On to nije napisao u zvanicnom protestu, sto bi se od ozbiljne vlade ocekivalo, vec je to uradio pred TV kamerama , sto valjda pokazuje da je to bilo samo za jednokratnu unutrasnju upotrebu.
Kao,da izvinite, plasticno seno malo posoljeno za domacu magarecu publiku kojoj bi srce trebalo (a vidim I jeste) da zaigra ko onomad kad je minister apsio Albance u sred izborne tisine valjda.
Spomenuo sam g. Krsticu moje licno iskustvo ne bi li vam objasnio na koji I kakav legitimitet mislim.
Nepotrebno je ista dopisivati da se ne radi o izbornom legitimitetu koga ima svaka vlada proizasla iz izbora, ukljucujuci I manjinsku.
Problem intelektualne javnosti, kao javnosti generalno jeste njena impotentnost ,ali intelektualna javnost ne samo da je duboko inertna vec je duboko podeljena .
Plus taj, ja ga zovem sadomazohisticki sindrom pokonndirene ttikve gde se sva energija koristi na jednostavnu konstataciju :pa jesmo vam rekli, svih onih koji sebe smatraju previse dobrim I pametnim za drustvo u kojem zive.
Elem, to je dobra tema za jedan novi blog.
Da,g. Krsticu ogromna vecina od pomenute 24 privatizacije je bila za vreme Kostunicine vlade. Ako Cvetkoviceva vlada nije daleko odmakla u ovom Sta vam to govori?
Odnosnno, cega je pokazatelj da se u Srbiji ne hapse ljudi iz protivnickog tabora,a kamoli ljudi iz vlstitih partija ili koalicioni partneri?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:13 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Ali i da dodam da moja očekivanja bazirana na iskustvu sa svim postoktobarskim vladama nisu tanka već ih nema.

A očekivanja od onih pre petog? Bila veća? ..Tako deluje.
looping looping 18:28 01.09.2012

Re: Respect

Ne ulazeći u to ko je i kako optuživan, i kako se kreira javno mnjenje, samo sa žaljenjem primećujem da u Srbiji nema intelektualne javnosti.

Ima u Srbiji pametnih ljudi ali im nijedna vlast u Srbiji do danas (ukljucujuci DS) nije dozvolila da dodju do izrazaja.
Zato smo ovde gde smo. Najveci adut nasih drzavnika bio je da se vredjaju na nekog Jelka i da dokazuju da su manje inteligentni od njega. Ili da kaznjavaju drzave koje su priznale Kosovo (ova mi je najludja).
A najsmesnije od svega je to sto sa nekim Tomom imamo mnogo vise sansi nego sa prethodnom vlascu (a vreme ce pokazati).

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:38 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Pa g. Krsticu premijer Ivica doduse nije

Pa ok. Neću valjda ja sad da odgovarm i za postupke premijera Ivice, pobogu!
Spomenuo sam g. Krsticu moje licno iskustvo ne bi li vam objasnio na koji I kakav legitimitet mislim.

Zato i kažem da ima raznih legitimita. Ova vlada ima izborni. Nijedan drugi...Mada, kad pomislim na "izbornu krađu" pitam se i za taj...
Problem intelektualne javnosti, kao javnosti generalno jeste njena impotentnost ,ali intelektualna javnost ne samo da je duboko inertna vec je duboko podeljena .

Meni podeljenost ne smeta. Ne smeta mi ni "impotentnost", ni "inertnost"...mislim, nisam baš siguran da znam šta to znači...

Čini mi s da je veći problem što prave intelektualne javnosti uopšte nema. Naime, ima je u tragovima. Čak i one dve polarizovane grupe su malobrojne. U javnosti dominira mišljenje histerika i labilnih ličnosti. Najveći broj pristojnih, finih i pametnih ljudi ćuti. Ne razumem zašto. To bi bila dobra tema za nekog inteligentnog novinara. Da li ti ljudi neće da se prljaju? Nemam pojma. Ne verujem da su zadovoljni. Još manje da nisu zabrinuti perspektivama koje su nam se otvorile.
dragan7557 dragan7557 18:45 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Nebojša Krstić:
U javnosti dominira mišljenje histerika i labilnih ličnosti.


Dakle vladajuće kaste!


cerski
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:46 01.09.2012

Re: Respect

Ima u Srbiji pametnih ljudi ali im nijedna vlast u Srbiji do danas (ukljucujuci DS) nije dozvolila da dodju do izrazaja.

Na bazi koje finte si se ti, uprkos nedostatku dozvole, probio?
looping looping 18:50 01.09.2012

Re: Respect

Nebojsa Krstic
Ima u Srbiji pametnih ljudi ali im nijedna vlast u Srbiji do danas (ukljucujuci DS) nije dozvolila da dodju do izrazaja.

Na bazi koje finte si se ti, uprkos nedostatku dozvole, probio?

Ko kaze da sam se probio? Nisam mogao da zivim od inzenjerske plate u Srbiji pa sam jedan od izbeglih.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:04 01.09.2012

Re: Respect

Nisam mogao da zivim od inzenjerske plate u Srbiji pa sam jedan od izbeglih.

Ni ja nisam mogao od lekarske pa sam jedan od ostalih.
dali76 dali76 19:17 01.09.2012

Re: Respect

nema jednostavnog, odnosno samo jednog odgovora zasto se intelektualna eelita nadzire u tragovima.
Kartelizacija politickih partija ili departizacija partija nnazalost ne samo da ne ostavlja puno prostora za intelektualnu javnost ,vec je obeshrabruje.
Ali, kao sto rekoh, to je samo jedan od odgovora koji sam po sebi nije potpun ni dovoljan da bi se doslo do objasnjenja.
Naravno, I taj prikaz politike kao neceg mnogo prljavog ,kao maltene jedne vrsste prostitucije kojom se ozbiljni ljudi jelte po defoltu ne bi trebali baviti je isto tako problem , ili bolje receno , izgovor?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:13 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Nebojsa Krstic
Da li ti ljudi neće da se prljaju?


верујем да нећеду се прљају.

нећеду, а и када видиш какве фаце се возају по српским градовима, и у чему се возају... када бих тражио највећи грех деценије учешћа у, или непосредне власти демократа, онда би био тај: прљање, допуштање да их актери 90-их срозају на свој ниво корупције и крађе. опет, питање је kако би се било ко од нас лајућих на караване овди поставио када би пред њега био стављен Санадеров избор, односно коферче са пет милки еврића кеша. сигурно већина не би одвратила главу од пет милиона евра с гађењем... а после, када си буржуј, онда ти сваки боговетни евро игра улогу, и спреман си да прегазиш и за тај 1 евро. онтологија греха... друго, што нисмо ми као ми, па не ни ови што су убога студентарија на Западу, свикнути да живимо добро и богато. односно, већина људи је већи део времена од протекле 2 деценије живела бедно, тако да сада, када одједном дођу у контакт са великом ловом, моћи, лепим рибама, брзим колима, јахтама, хотелима, ресторанима, путовањима на несвакидашња места; људи се погубе тотално и похлепа их врло лако свлада.

са свиме реченим, просечна добродушна особа - а паметница - ће се сморити од свега тога и окренути од помисли да се укључи у политику. у упражњен простор ускачу људи склони корупцији... а с друге стране седи ђаво подавања, и ужива у њиховом подавању. а можда је ту и свети страх, нешто попут панике која обузима када се нађеш пред коком или допом а дотле си имао строго искуство са гањолином...
dragan7557 dragan7557 20:21 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

Nebojsa Krstic
Ali i da dodam da moja očekivanja bazirana na iskustvu sa svim postoktobarskim vladama nisu tanka već ih nema.

A očekivanja od onih pre petog? Bila veća? ..Tako deluje.

Možda tebi, ali da pratiš svoje blogove, setio bi se da sam ti u prošlom napisao, da je Srbija odnosno Yugoslavija u problemima od 1980, znači više od 30 godina.

Da sam u pravu pokazuje i činjenica da su sada Oni na vlasti, Oni iz devedesetih.

Da kao što nisu imali viziju tada, nemaju je ni sada, je valjda jasno.

Uostalom Sounders, Nashar i Padmanabhan su još 1990, definisali transfer znanja kao kontinuirani kompleksan proces ljudskih interakcija.

Znajući ovo nije potrebno nagađati šta se dešavalo, šta se dešava i šta nas čeka. Pošto je Toma i još neki valdajući Magistri studirali Management ova definicija treba da im je poznata ako ne sa studija ono iz prakse.Spomenuti Sonders, Nashar i Padmanabhan su gornjoj definiciji dodali i utvrđenu činjenicu da:

"...ideje najbolje putuju u glavama ljudi."

A potvrda ove tvrdnje je izvedena, iz velikog broja studija i cluster analiza mnogih slučajeva (cases), pa su pri tome identifikovali i neke najbolje prakse za proces transfera znanja, kao na primer: hands-on workshops i meetings u ozbiljnim poslovima.

Da se u politici Srbije to svodi na rekla kazala(workshops) i "sastančenje"(meetings) eufemizam, za slušanje monologa velikih svemoćnih vođa stranaka, nije potrebno objašnjavati.


cerski

p.s. da isto važi i za umišljeno znanje valjda nije potrebno objašnjavati.

p.p.s. o prenosu neznanja, ne bih sada, dovoljno je reći da je neznanje opozitno znanju, a da definicija relevantna i za neznanje.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 01.09.2012

Re: Respect

dragan7557
Predrag Brajović:
Мене је Јелка увредила. Посматра ме као идиота,

Vala Brajoviću, koliko ja vidim i Krstić ti nije ostao dužan:
Nebojša Krstić:
samo sa žaljenjem primećujem da u Srbiji nema intelektualne javnosti.

Razintelektualisao te dekretom bre, i tebe i nas!
Ti ko veliš: "naš je, ljudi smo pa opraštamo, a svoje se meso ne jede"?

cerski

Ма, Церу мој, ја сам дигао руке и од себе, а не само од Србије :)
princi princi 23:43 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

o prenosu neznanja, ne bih sada

Nemoj, keve ti, čekaj da prvo ovladamo ovim što si sada napisao.
freehand freehand 23:51 01.09.2012

Re: Respect nemam za ljude bez obraza

princi
o prenosu neznanja, ne bih sada

Nemoj, keve ti, čekaj da prvo ovladamo ovim što si sada napisao.

Jbt, Princi brate - kaži mi da ti to sve čitaš?
Pa da se sepukujem na licu mesta, što svesno izbegavam da budem prosvetljen i spašen?!
blue rider blue rider 11:01 31.08.2012

Imao sam priliku

Da u jednom brojno tankom drustvu, tacno pre godinu i po dana, razgovaram sa doticnim. I zaista moze da se primeti jedna velika razlika u ophodjenju evropskih zvanicnika iz, pa budimo iskreni, prave evrope, tj njene okosnice i gdina Kcina, predstavnika nove evrope. Naime, on se nervira, jedi, ljuti i zeli da pokaze kako smo glupi... Neki hejt tu postoji, necu da se pravim da znam sta je (ipak privatno nagadjam ali nema veze).
dragan7557 dragan7557 12:21 31.08.2012

Re: Imao sam priliku

Krstić:
U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.


Dakle Krstiću zbilja si optimista. O stepenu naiviteta neki drugi put.

cerski
zovitemegrunf zovitemegrunf 13:49 31.08.2012

Re: Imao sam priliku

Imao sam i ja. Poodavno, dok je jos bio referent za DSZ i ONO. Pun sranja i fraza iz samoupravno-odbrambenog fazona, a qurcevit, u skladu sa prezimenom. Kada je poceo da drzi svoje cuvene konferencije za stampu, shvatio sam da je vedzbao na kolezi i meni, sve je bilo isto, samo fraze promenjene.

cult cult 13:54 31.08.2012

Re: Imao sam priliku

Pun sranja i fraza iz samoupravno-odbrambenog fazona,

ok..trauma iz prve godine gimnazije. Dvočas ONO i DSZ, picopevac napoleonske visine i držanja glave, tog dana pita. Prozove me i postavi pitanje. Zbog količine tih fraza to je potrajalo. I kad se konačno pitanje završilo gledao sam u njega večnih deset sekundi. I rek'o, nas'nče, jel možete da ponovite pitanje? I on ladno ponovi. Od reči do reči.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 01.09.2012

Re: Imao sam priliku

ok..trauma iz prve godine gimnazije. Dvočas ONO i DSZ, picopevac napoleonske visine i držanja glave, tog dana pita. Prozove me i postavi pitanje. Zbog količine tih fraza to je potrajalo. I kad se konačno pitanje završilo gledao sam u njega večnih deset sekundi. I rek'o, nas'nče, jel možete da ponovite pitanje? I on ladno ponovi. Od reči do reči.


i ti i takvi su danas cijenjeni ljudi, o tempora o mores! i u srbiji su glavni poslušnici raznoraznih organizacija gde se promovišu ideje bezuslovne poslušnosti zapadu (tj. istoku u slučaju novog režima). valjda im je vrednost u tome što su u komunističkom sistemu istrenirani da budu savršene birokrate, a EU/NATO deluju kao gadno birokratske institucije, pa još malo lične neke ostrašćenosti kod aparatčika da se posuli - prava kafkijaneska. užas, kakava je maskarada ova demokratija u komunističkim zemljama.
milivoje_bg milivoje_bg 09:11 01.09.2012

Re: Imao sam priliku

Ниси ти информисан --- ови садашњи су већи европејци од претходних. Беспоговорна послушност Русији (којешта - успут, Руси то нити не траже).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:14 01.09.2012

Re: Imala je snažnije ruke nego ja

njihova stvar, samo, istorijski, poslednji put kada smo se potpuno predali Rusiji (XVIII vek) smo umalo izgubili maternji jezik, da nije bilo Arhimandrita Rajića i ostalih iz Karlovačkog kruga. Nikolić već godinama najavljuje pretvaranje Srbije u rusku provinciju. neki ljudi sa strane, ne-Evropljani, smatraju da bi možda Srbija mogla proći bolje ekonomski na toj strani nego da hrli u EU gde je evidentno nipodaštavana, ko zna? ali, u svakom slučaju nema ništa od demokratije tada, i ostaćemo komunistička zemlja, sa zamenom nekakvog pravoslavizma kao kolektivne ideologije za populus, i istim policijsko-autoritarnim sistemom kakav je i bio, sa kraćim ili dužim pauzama, i prethodnih 70 godina.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:04 31.08.2012

.

“Za današnje ophođenje Jelka Kacina greška bi bila reći, to su "slovenačka" ili "evropska posla". Pre su to posla jedne pokondirene tikve.”



tvit će ti dođi glave /da ne budem izvučen iz konteksta ovo sam mislio figurativno:)
princi princi 11:05 31.08.2012

Killer!

U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.
Valjda ćemo imati sreće da neki takav jednom zaluta i u ove krajeve.

:)))))))))
ili
jeste pokondirena tikva ali ne može se reći da ne uživa.
maksa83 maksa83 11:06 31.08.2012

a možda

Nas prosto drka zato što je Slovenac?

Ne znam, nagađam...


P.S. Što - paradoksalno - ne znači da nije u pravu. A i domatjin je (bez trunke ironije) u pravu. Svi u pravu. Skoro pa idila neka.
predatortz predatortz 11:07 31.08.2012

Re: a možda

maksa83
Nas prosto drka zato što je Slovenac?

Ne znam, nagađam...


Ma to ti je kao u firmi... Kad džiberčić postane direktor, drka one pred kojim je imao komplekse...

Edit:

Svi mi, rođeni u drugim gradovima Ex Yuge, imali smo komplekse kad nas put nanese u Bg.

Možeš misliti kako se osili jedan takav, kad mu se može i kad od njega nešto zavisi!
maksa83 maksa83 11:26 31.08.2012

Re: a možda

Možeš misliti kako se osili jedan takav, kad mu se može i kad od njega nešto zavisi!

Ne percipiram Slovence kao nekog ko je imao kompleks od Beograda, ali verujem da verovatno više od svih ExYu naroda nisu osećali SFRJ kao nešto čemu pripadaju. Ja sam u vojsci pred raspad pok. SFRJ doživeo da mi se Slovenac obrati na engleskom. :)))
predatortz predatortz 11:29 31.08.2012

Re: a možda

Ja sam u vojsci pred raspad pok. SFRJ doživeo da mi se Slovenac obrati na engleskom. :)))





Mene zvao na skijanje, ali da ponesem pasoš.
Kada sam rekao ok, zbunio se pa nastavio u fazonu dođi da vidiš kako izgleda civilizacija...

Rekoh:

Izvini, za takve stvari idem u Beč. Ne jebem plagijate...
princi princi 11:35 31.08.2012

Re: a možda

Ma, austrijski konjušari, :).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:37 31.08.2012

Re: a možda

maksa83
Možeš misliti kako se osili jedan takav, kad mu se može i kad od njega nešto zavisi!

Ne percipiram Slovence kao nekog ko je imao kompleks od Beograda, ali verujem da verovatno više od svih ExYu naroda nisu osećali SFRJ kao nešto čemu pripadaju. Ja sam u vojsci pred raspad pok. SFRJ doživeo da mi se Slovenac obrati na engleskom. :)))


A možda je samo pričao slovenački?

Zezam se, ali ovo me podsetilo na jedan moj biser kada sam imao 3-4 godine.
Odem ja u majčinu prapostojbinu (Međimurje,Hrvatska) a tamo pričaju onako baš težak kajkavski dijalekat, naročito stariji ljudi pa to više liči na slovenački nego na zvanični hrvatski.
I kako sam izašao iz kola saleti mene tada još živa prababa i krene da me ljubi, grli i sve vreme mi nešto priča, a ja mukica ništa ne razumem.
U jednom ternutku se okrenem ka kevi i zbunjeno je pitam:

"Mama, a zašto naša baka priča ENGLESKI ???"
bolid1 bolid1 11:42 31.08.2012

Re: a možda

maksa83

Nas prosto drka zato što je Slovenac?


Ma, kaki, nema to veze sa tim sto je Slovenac...aman ljudi, ste vi ikad nesto pametno culi od referenta za DSZ/ONO, ja sam ih sreo u vreme prve regrutacije u VJ...gomila budala, e, kad takva budala uspe da se dokopa polozaja, jadni oni kojima sudi, u ovom slucaju mi.

Inace, uvek sam se pitao, dal' mu je ovo bio soundtrack na diplomskom:
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:48 31.08.2012

Re: a možda

soundtrack


što se mene tiče,
predin može da peva čitajući telefonski imenik i ja bih opet otkidao na to :)

*
NNN NNN 12:02 31.08.2012

Re: a možda

pred raspad pok. SFRJ doživeo da mi se Slovenac obrati na engleskom. :)))
Odlično, mnogo je razumljivije od slovenačkog!

Meni se često dešava na poslu da sa Hrvatima i Bugarima pričam na engleskom

Inače negde sam skoro pročitao da su do 15. veka svi Sloveni mogli bez problema međusobno da se sporazumevaju na svom jeziku i danas posle nekoliko vekova ponovo se svi sporazumevaju na zajedničkom - engleskom jeziku.
bolid1 bolid1 12:15 31.08.2012

Re: a možda

stefan.hauzer

što se mene tiče,
predin može da peva čitajući telefonski imenik i ja bih opet otkidao na to :)


Nije do Predina, a i nisi jedini koji otkida
Dr Mebius Dr Mebius 12:19 31.08.2012

Re: a možda

Nas prosto drka zato što je Slovenac?


Naravno, kad je nas pokojni kralj njih terao da nose sajkacu 20 godina onda se ovako vrati
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:17 31.08.2012

Re: a možda

aman ljudi, ste vi ikad nesto pametno culi od referenta za DSZ/ONO


Kako da ne. Recimo - "Ma idi boga ti, si lud, za glumca da učiš?"

                     

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:23 31.08.2012

Re: a možda

maksa83
Nas prosto drka zato što je Slovenac?

Ne znam, nagađam...



i hrvate isto nervira, takva je osoba, оčigledno.

princi
Ma, austrijski konjušari, :).


mani to. na sto normalnih ljudi će doći neizbežno nekakav fašistički krele. no, to nije razlog za hejt Slovenaca kao takvih.
JJ Beba JJ Beba 16:06 31.08.2012

Re: a možda

ali verujem da verovatno više od svih ExYu naroda nisu osećali SFRJ kao nešto čemu pripadaju.

tačno tako.
godinama sam do pred rat tezgarila u sloveniji i nisam stekla utisak da su resto yu doživljavali kao svoju otadžbinu.
ali nisu ni mrzeli.
a da su hteli da odu jesu i o tome je, što bi se sada reklo, postojao opšti konsenzus.
dragan7557 dragan7557 16:34 31.08.2012

Re: a možda

NNN 13:02 31.08.2012
Re: a možda

pred raspad pok. SFRJ doživeo da mi se Slovenac obrati na engleskom. :)))

Odlično, mnogo je razumljivije od slovenačkog!

Meni se često dešava na poslu da sa Hrvatima i Bugarima pričam na engleskom

Inače negde sam skoro pročitao da su do 15. veka svi Sloveni mogli bez problema međusobno da se sporazumevaju na svom jeziku

Staroslovenski.


cerski
cult cult 17:01 31.08.2012

Re: a možda

Slovenski jezik ne postoji, jer ne postoji slovenska nacija niti je postojala slovenska država.Postoje poljski, ruski, češki, lužičkosrpski... i svi su nastali od, pogađate, - srpskog.


Nikad ne znam da l da se prekrstim ili nasmejem kad naletim na ova bespuća tvojih povijesnih zbilja. No, to je moj problem.

Enivej, u stranoj slavističkoj literaturi Staroslovenski jezik se najčešće naziva Starobugarskim.
omega68 omega68 17:10 31.08.2012

Re: a možda

Staroslovenski.

To ne postoji
Sloveni nisu imali ni državu ni naciju.
To je starosrpski - govori srpski da te ceo svet razume: nekad su se na tom jeziku razumeli svi narodi, od Pacifika do Atlanskog okeana
libkonz libkonz 17:14 31.08.2012

Re: a možda

nekad su se na tom jeziku razumeli svi narodi, od Pacifika do Atlanskog okeana

Znači, svi Indijanci su Srbi.
Aaaaa, zato se oni zovu Indijanci.
Kockice su počele da se slažu.
A svi ste se smejali.
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:20 31.08.2012

Re: a možda


Nas prosto drka zato što je Slovenac?


Da l bih ja mogla nešto da zamolim...Neeemoooojte ljuuuudi, ako boga znate!

I onda da se ponovim: Nacionalna pripadnost nikoga još nije učinila ni boljim, ni pametnijim, ni gorim, ni glupljim čovekom. Svako ima ime i prezime da stane njima iza svojih reči i dela. Nacionalnost je loš alibi.
Ja imam kod kuće jednog Slovenca i volim ga najviše na svetu. I on nikada ne bi uradio, ni rekao ništa slično onome što su neki ovde napisali.

Inace, uvek sam se pitao, dal' mu je ovo bio soundtrack na diplomskom:

Ako misliš na Zorana, nije. On nema faks. Ali je i bez njega najbolji živi slovenački pesnik (a i malo mrtvih može da se nosi s njim).
omega68 omega68 18:04 31.08.2012

Re: a možda

od Pacifika do Atlanskog okeana


libkonz:
Znači, svi Indijanci

Libe, uz dužno poštovanje pored toga što ne znaš istoriju ( kad su Turci okupirali Srbiju ) nemaš pojma ni o geografiji.
Možda sam za takve trebao da nacrtam:
od Atlantika do Pacifika, mada nekima ni tada ne bi bilo jasno.
Pozdrav!
reanimator reanimator 18:09 31.08.2012

Re: a možda

Aaaaa, zato se oni zovu Indijanci.

Pobogu, ovo valjda svi znaju? Kolumbo i ekipa se iskrcali, zašli malo u kopno, naišli na domorodačko pleme i pita Kolumbo svog oficira : "Brate, ko su ovi indijanci?"
libkonz libkonz 18:14 31.08.2012

Re: a možda

od Atlantika do Pacifika, mada nekima ni tada ne bi bilo jasno.

u pravu si, nije mi jasno.
Jesmo im ukinuli licencu pa su morali da smišljaju nove jezike?
golubica.bg golubica.bg 18:25 31.08.2012

Re: a možda

cult
Enivej, u stranoj slavističkoj literaturi Staroslovenski jezik se najčešće naziva Starobugarskim.


Oprosti, a otkud ti to?
Atomski mrav Atomski mrav 19:55 31.08.2012

Re: a možda

od Atlantika do Pacifika

Obe Amerike se nalaze upravo između ta dva okeana.
omega68 omega68 22:06 31.08.2012

Re: a možda

Kopnom, atomski, podrazumeva se da se misli na kopno.
Ahhh
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:02 01.09.2012

Re: a možda

omega68
Kopnom, atomski, podrazumeva se da se misli na kopno.
Ahhh


Čekaj bre Omega.
Recimo da odeš od Njujorka do Sijetla kolima (verovali ili ne, to je moguće). U tom slučaju, sve vreme se krećeš po kopnu a ideš od Atlantika do Pacifika.
Sem ako,iz nekih meni nepoznatih razloga, ne podrazumevaš da je obavezan smer kretanja sa zapada na istok. Onda ne može. Mislim, ne može kopnom.
cult cult 09:05 01.09.2012

Re: a možda

golubica.bg
cult
Enivej, u stranoj slavističkoj literaturi Staroslovenski jezik se najčešće naziva Starobugarskim.


Oprosti, a otkud ti to?


P.Piper "Uvod u slavistiku", Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd 1991, poglavlje "Staroslovenski jezik" str. 123-130
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:13 01.09.2012

Re: a možda

cult
golubica.bg
cult
Enivej, u stranoj slavističkoj literaturi Staroslovenski jezik se najčešće naziva Starobugarskim.


Oprosti, a otkud ti to?


P.Piper "Uvod u slavistiku", Filološki fakultet Univerziteta u Beogradu, Beograd 1991, poglavlje "Staroslovenski jezik" str. 123-130


Eto, pa ti onda hejtuj braću Bugare!

I jezik su nam dali
cult cult 10:41 01.09.2012

Re: a možda

bolid1 bolid1 13:34 01.09.2012

Re: a možda

Jelica Greganović

Ako misliš na Zorana, nije.


Nisam ni mislio na Zorana, mislio sam na Kacina, napisah negde vec, tema diplomskog rada: Ženske v oboroženih silah...u istom duhu, moze i ovo:

NNN NNN 11:08 31.08.2012

Krstića za savetnika

Ivice Dačića!

predatortz predatortz 11:09 31.08.2012

Re: Krstića za savetnika

NNN
Ivice Dačića!



Ivici savetnici ne trebaju! On je multitalentovan!
laziiprevare laziiprevare 14:07 01.09.2012

Re: Krstića za savetnika

Krstića za savetnika Ivice Dačića!



Ne može, nije "profesionalac" iz pasaža.
deset_slukom deset_slukom 11:34 31.08.2012

Laslo

vraćam se na Vegelovu tvrdnju

Varginu.
myredneckself myredneckself 11:48 31.08.2012

Re: Laslo

deset_slukom
vraćam se na Vegelovu tvrdnju

Varginu.


Lapsus calami, koji samo potvrđuje da Krstiću više leži književnost od politike.
Uzgred, ovaj Kacin se malomalo istakne posebnom delikatnošću i nežnošću prema Srbima.
A nežan je k'o trenica, što bi rekli mi iz preka.

deset_slukom deset_slukom 12:30 31.08.2012

Re: Laslo

myredneckself

Uzgred, ovaj Kacin se malomalo istakne posebnom delikatnošću i nežnošću prema Srbima.

Kad sam se već uključio u temu...
Nesumnjivo da njegova izjava nije baš diplomatska. No, čini mi se, po situaciji u kojoj je data, da i nije bila previše zvanična. Pa se onda omaknu i kritički intonirane, prijateljske opaske.
Takođe, pitam se da li bi izraz "srbijanska posla", bio nešto manje šovinistički intoniran? Naravno da bi onda, opet, graknuli Novosrbijanci kako je to uvredljiv izraz...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:40 31.08.2012

Re: Laslo

deset_slukom
vraćam se na Vegelovu tvrdnju

Varginu.


Lapsus calami, koji samo potvrđuje da Krstiću više leži književnost od politike.

Pardon. Ispravio. Hvala.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:04 31.08.2012

Re: Laslo

A nežan je k'o trenica, što bi rekli mi iz preka.

Šta je trenica?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:22 31.08.2012

Re: Laslo

[quoteŠta je trenica?]
Imaš sliku ispod.

Rende.
savamala savamala 11:38 31.08.2012

Одјеци и реаговања

Komentari (4)
Светлана Fox | 30/08/2012 20:15
Broj preporuka: 13 Hvala na preporuci
Касно се Крстић сетио да бар покуша да неке ствари назове правим именом. Док је био власт, на блогу Б92 је писао успомене са Виса. Сада када је склоњен са власти, не скида се са блога и претворио се у правог агитатора ДС. У праву је за Кацина али то је требало нешто раније да каже његов шеф. Уместо тога, он је отишао на поклоњење Тачију.

Dr Mebius Dr Mebius 12:23 31.08.2012

Re: Одјеци и реаговања

Pa coveku treba kinta...
Atomski mrav Atomski mrav 12:43 31.08.2012

Re: Одјеци и реаговања

Касно се Крстић сетио да бар покуша да неке ствари назове правим именом. Док је био власт, на блогу Б92 је писао успомене са Виса. Сада када је склоњен са власти, не скида се са блога и претворио се у правог агитатора ДС.


Naknadna mudrost. I hrabrost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:39 01.09.2012

Re: Одјеци и реаговања

da prostite SPS-ovci, kenjate da agituje, jer kada to radi, surva se lavina besa, tako da ne radi. ono što radi, naprotiv, da razgrađuje sopstvenu oholost iz minulih dana te postaje polako komunikativni drugar iz opozicije. i nema besa ili mržnje, malo sarkastičnosti okej, al' to valjda dođe s godinama.

svetlana i savamala
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:40 31.08.2012

Предрасуде

Nebojša Krstić
U administraciji EU ima mnogo finih ljudi, pristojnih, profesionalaca, koji ne bi na svakom koraku demonstrirali svoju zlovolju prema Srbiji i koji svoje privatne predrasude o tome šta su “srpska posla” ne bi mešali sa onim što je u opisu njihovog posla.

Ја бих пре Cazzoинову изјаву добронамарно тумачио у смислу следећих песникових стихова: But oh baby baby baby baby when you love me I can't get enough. А ево је и пратећа музика:

princi princi 11:51 31.08.2012

Re: Предрасуде

Auuuu brattte, hard core
Defence studies graduate, University of Ljubljana (1980).
Trainee in the Municipality of Kranj (1980).
Adviser on defence preparations in the Municipality of Kranj (1981). Adviser on defence training in the Municipality of Kranj (1984).
Head of the municipal civil protection unit (1988).
Marketing division, Adria Karavan, Novo mesto (1993).

Sine, Slovenac studirao odbranu i zaštitu.
myredneckself myredneckself 11:52 31.08.2012

Re: Предрасуде

Predrag Brajovic
Cazzoинову...

Ijuuu..!
Opet počinješ, Predraže
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:56 31.08.2012

Re: Предрасуде

princi
Sine, Slovenac studirao odbranu i zaštitu.

Нема шаје с њим, princi. Такви су најопаснији.
Има да подигне територијалну одбрану на нас, ако му се замеримо.
maksa83 maksa83 11:57 31.08.2012

Re: Предрасуде

Sine, Slovenac studirao odbranu i zaštitu.

A e'o sa' će nauči i Odbranu i Poslednje Dane.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana