Budućnost| Društvo

Lekcija iz Morače

libkonz RSS / 03.09.2012. u 12:52

Mnogo se zla desilo na Balkanu u poslednjih dvadeset i kusur godina. Dovoljno za ceo jedan vek. Umesto da iz poraza i nesreća koje su nas zadesile izvučemo pouke i krenemo dalje, mi kao narod postajemo sve više ksenofobični. Očekujemo da nas svet poštuje, a na svakom koraku sve više pokazujemo mržnju, pravdajući je bombardovanjem, priznavanjem Kosova i ko zna čime još. Zaboravljamo da za mržnju ne sme biti opravdanja. Jer tom mržnjom uništavamo sami sebe.

Videli smo devedesetih kako jedno zlo vuče drugo, po pravilu gore i strašnije. Nismo ništa uradili da jednom podvučemo crtu i prvi pružimo ruku pomirenja. Iskreno, bez foliranja. Da pružimo ruku pre svega Albancima, ali i drugima.

Pre par meseci srpske košarkašice su na Cetinju bile žestoko izvređane od strane primitivaca iz Crne Gore. Kao odgovor na to, na košarkaškoj utakmici u Beogradu zviždalo se crnogorskoj himni. A onda su nam u Podgorici Crnogorci očitali lekciju, ne samo košarkašku, nego i onu ljudsku. Oni su na vreme podvukli crtu i aplauzom pozdravili srpsku himnu. Bilo bi lepo da iz ove lekcije nešto naučimo.

 

Tagovi



Komentari (114)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

arcins arcins 13:08 03.09.2012

Mirno

Garry,

dok se intonira himna, stoji se i cuti, po opste prihvacenom socijalnom obrascu.
libkonz libkonz 14:29 03.09.2012

Re: Mirno

Da, znam, ali ipak mislim da je ovo jedan lep gest.
alselone alselone 13:11 03.09.2012

Svaka cast braci Crnogorcima

Tako treba da se radi.
kukusigameni kukusigameni 13:13 03.09.2012

Re: Svaka cast braci Crnogorcima

alselone
Tako treba da se radi.

+1
I da se izbace svi igrači koji ne pevaju.
antioksidant antioksidant 13:14 03.09.2012

Re: Svaka cast braci Crnogorcima

I da se izbace svi igrači koji ne pevaju.

i to oni koji ne pevaju obe himne!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 03.09.2012

Re: Svaka cast braci Crnogorcima

kukusigameni
alselone
Tako treba da se radi.

+1
I da se izbace svi igrači koji ne pevaju.


I ovi što samo otvaraju usta, ko Mapetovci!
freehand freehand 15:53 03.09.2012

Re: Svaka cast braci Crnogorcima

srdjan.pajic
kukusigameni
alselone
Tako treba da se radi.

+1
I da se izbace svi igrači koji ne pevaju.


I ovi što samo otvaraju usta, ko Mapetovci!

Dobro, Šabane, dokle te provokacije?!
anamarkana anamarkana 13:20 03.09.2012

da ...

Bilo bi lepo da iz ove lekcije nešto naučimo.


ma nema sanse... ne moze ovca da postane labud!
draft.dodger draft.dodger 13:27 03.09.2012

Re: da ...

anamarkana
Bilo bi lepo da iz ove lekcije nešto naučimo.


ma nema sanse... ne moze ovca da postane labud!

escherichije_colic escherichije_colic 20:35 03.09.2012

Re: da ...

draft.dodger



A bio sam ubeđen da je nemoguće ... ?
savamala savamala 13:37 03.09.2012

још један прилог

Ово је ваљда још један прилог на већ толико пута поновљену тему - Срби народ најгори. Како вам не досади?
NNN NNN 13:41 03.09.2012

Re: још један прилог

Pa, prilog valjda i jeste zbog toga - što je dosadilo.
antioksidant antioksidant 13:43 03.09.2012

Re: још један прилог

savamala
Ово је ваљда још један прилог на већ толико пута поновљену тему - Срби народ најгори. Како вам не досади?

a ne - ovo je varijacija na tu temu - ovde su srbi narod i najgori i najbolji (u klipu je bolji deo srba onaj u crnoj gori ali to je samo privremeno)
libkonz libkonz 14:31 03.09.2012

Re: још један прилог

Pa, prilog valjda i jeste zbog toga - što je dosadilo.

Ovo je jedan od onih komentara gde bih dao 100 preporuka, da mogu.
libkonz libkonz 14:33 03.09.2012

Re: још један прилог

Ово је ваљда још један прилог на већ толико пута поновљену тему - Срби народ најгори. Како вам не досади?

Ne, nego Srbi narod koji mora da promeni neke stvari, ako želimo da budemo srećni.
savamala savamala 14:48 03.09.2012

Re: још један прилог

Ne, nego Srbi narod koji mora da promeni neke stvari, ako želimo da budemo srećni.


А, шта то да променимо? Заиста ме занима шта је то, што би требало да променимо, да би постигли ту толико жељену срећу?
Пошто си већ Црногорце узео као повод, да ли би, као добар део њих, требало да променимо националну припадност и веру и тако стекнемо љубав ткз. ”западне међународне заједнице” како би то рекла препаметна Јелена Милић.
libkonz libkonz 14:53 03.09.2012

Re: још један прилог

А, шта то да променимо? Заиста ме занима шта је то, што би требало да променимо, да би постигли ту толико жељену срећу?

Da se oslobodimo ksenofobije, koja iz godine u godinu postaje sve izraženija.
Пошто си већ Црногорце узео као повод, да ли би, као добар део њих, требало да променимо националну припадност и веру и тако стекнемо љубав ткз. ”западне међународне заједнице” како би то рекла препаметна Јелена Милић.

Znači oni mrze Srbe? I objasni mi zašto to njima Srbi toliko smetaju, kao i Pravoslavlje?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:13 03.09.2012

Re: још један прилог

ksenofobije, koja iz godine u godinu postaje sve izraženija.


sa ovim ću se teška srca složiti. i ksenofobija i šovinizam su u porastu, u ostalom oni idu zajedno. i bojim se, a nadam se da je to samo moj neosnovani strah, da ovog puta mogu biti potuljeniji i maligniji od one epizode sa početka devedestih.
sad, kako je do toga došlo i ko je za to najviše odgovoran, to je druga priča.
savamala savamala 15:14 03.09.2012

Re: још један прилог

Da se oslobodimo ksenofobije, koja iz godine u godinu postaje sve izraženija.


Ма, јел могуће? У центру Београда цело лето сам више могао да чујем енглески него српски. Па, где побеже та силна ксенофобија због које си одлучио да пишеш ову ситну књигу?

Znači oni mrze Srbe? I objasni mi zašto to njima Srbi toliko smetaju, kao i Pravoslavlje?


Ко? Ако мислиш на Црногорце, онда знам одговор. Притисла сила и мука и они се сетили решења којем су прибегавали кроз векове. Промениш веру и све што иде с тим и мука прође. Касније пожеле да виде како то изгледа када си ти тај који некога малтретира и наравно кренеш на оног најближег, рођака или брата који није променио веру. Затим ти се ослади да будеш силеџија. Уходана и свима позната матрица у Црној Гори. Вековима исто.
Што се ”западне међународне заједнице” тиче, ту су разлози далеко практичнији. И без мешања страсти.
libkonz libkonz 15:25 03.09.2012

Re: још један прилог

У центру Београда цело лето сам више могао да чујем енглески него српски. Па, где побеже та силна ксенофобија због које си одлучио да пишеш ову ситну књигу?

Ovo ti je dokaz da ksenofobije nema?
Ко? Ако мислиш на Црногорце, онда знам одговор. Притисла сила и мука и они се сетили решења којем су прибегавали кроз векове. Промениш веру и све што иде с тим и мука прође. Касније пожеле да виде како то изгледа када си ти тај који некога малтретира и наравно кренеш на оног најближег, рођака или брата који није променио веру. Затим ти се ослади да будеш силеџија. Уходана и свима позната матрица у Црној Гори. Вековима исто.

Zbog ovakvih fašističkih stavova i jesmo izolovani od svih.
savamala savamala 15:29 03.09.2012

Re: још један прилог

Ovo ti je dokaz da ksenofobije nema?


У сваком случају је бољи и овакав доказ него твоја тврдња да је има.

Zbog ovakvih fašističkih stavova i jesmo izolovani od svih.


Наведи везу између наведених ставова и фашизма. Јасно и прецизно. Хајде.
libkonz libkonz 15:42 03.09.2012

Re: још један прилог

У сваком случају је бољи и овакав доказ него твоја тврдња да је има.

Živim u gradu koji je devedesetih položio sve ispite iz tolerancije. Danas se gleda ko je Srbin, ko Mađar, a ko Hrvat.
Prisustvovao sam raspravi veće grupe ljudi o Brisu Tatonu, gde je glavno pitanje bilo da li je pomenuti peder ili ne, jer ako je peder onda je ubistvo opravdano.
Moj prijatelj je sa svojim prijateljima iz Londona obilazio istočnu Srbiju, a iz jednog restorana u Požarevcu (ili negde u okolini, ne sećam se više) bili su najureni "jer su nas bombardovali".
Na sportskim utakmicama se zviždi stranim himnama.
Na Albance i dalje većinska Srbija gleda kao na neadretalce.
Nisu malobrojni ljudi koji se raduju nesrećama u drugim zemljama, opet jer su nas bombardovali.
Primera je sve više, a šta mi treba da radimo? Da se pravimo ludi i pravimo se da se ništa ne dešava?

savamala savamala 15:49 03.09.2012

Re: још један прилог

Primera je sve više, a šta mi treba da radimo?


Жао ми је друже али све ово што си написао нема никакав значај да би цео један народ прогласио ксенфобичним и затражио да се исти тај цео народ промени. Да се не лажемо, чим неко оперише са категоријама целих народа онда је то врло клизав терен јер у историји имамо примере оних који су говорили о проблемима са целим народима. Ето, Хитлер је имао проблем са Јеврејима (додуше, не само са њима, али су згодан пример), а ти имаш проблем са Србима.
Јел видиш како то лако иде, само када се хоће.

libkonz libkonz 15:57 03.09.2012

Re: још један прилог

ти имаш проблем са Србима.

Ovo je jedino tačno. Da, imam problem sa Srbima. Mislim da zaslužujemo da živimo bolje, da budemo veseliji, bezbrižniji. Da imamo veći natalitet, da budemo zdraviji, da putujemo po svetu.
Peščanik (koji ja ne volim previše) ima moto: "Ako vam je dobro, onda ništa".
Meni je dobro, ali ne mogu biti potpuno sretan kada vidim kako žive moje komšije. Ksenofobija nije jedina stvar koja nas vuče na dno, ali pišem i o drugim stvarima. Svemu onome što bih voleo da se promeni.
milisav68 milisav68 16:23 03.09.2012

Re: још један прилог

libkonz

Primera je sve više, a šta mi treba da radimo? Da se pravimo ludi i pravimo se da se ništa ne dešava?

Teorija selektivnog čišćenja dvorišta, udružena sa transparentno-demokratskom privatizacijom, bere svoje plodove.

Naravno, taj skupljeni bes mora da se kanališe, a ne može na one koji to zaslužuju, jer su okruženi gorilama, i voze se blindiranim kolima, pa se lukavo uperi prst u "drugačijeg".

A kad skreneš pažnju na tu lukavost, odmah dobiješ neku etiketu, ili ti demokratski (po svim standardima EU) obrišu komentar.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:19 03.09.2012

Re: још један прилог

Да се не лажемо, чим неко оперише са категоријама целих народа онда је то врло клизав терен јер у историји имамо примере оних који су говорили о проблемима са целим народима.

Pa ja ti to lepo objašnjavam na onom drugom blogu i ti me napade, a sada ovde, valjda ti se uklapa, tvrdiš da se ne može generalizovati.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:25 03.09.2012

Re: још један прилог

milisav68
libkonz

Primera je sve više, a šta mi treba da radimo? Da se pravimo ludi i pravimo se da se ništa ne dešava?

Teorija selektivnog čišćenja dvorišta, udružena sa transparentno-demokratskom privatizacijom, bere svoje plodove.

Naravno, taj skupljeni bes mora da se kanališe, a ne može na one koji to zaslužuju, jer su okruženi gorilama, i voze se blindiranim kolima, pa se lukavo uperi prst u "drugačijeg".

A kad skreneš pažnju na tu lukavost, odmah dobiješ neku etiketu, ili ti demokratski (po svim standardima EU) obrišu komentar.


eto, milisav napisa ono što sam ja izbegao da napišem. mada bi se ta tema dala dosta produbljivati.
savamala savamala 17:43 03.09.2012

Re: још један прилог

Pa ja ti to lepo objašnjavam na onom drugom blogu i ti me napade, a sada ovde, valjda ti se uklapa, tvrdiš da se ne može generalizovati.



Ја не генерализујем, а нисам и неки пасионирани мрзитељ свега што није српско. Једино ми смета што неко хоће да Србе представи као највеће монструме. Имам снажан утисак, да у тој работи учествујеш и ти. Свесно, несвесно како год било. Испада да је Недићева, од Немаца окупирана, Србија извор свог зла док је чак и НДХ, која је била колико толико суверена, имала неких лепих и пријатних тренутака и особина (погледај блог генија који се зове Милош Шећујски). Претерасте га.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:09 03.09.2012

Re: још један прилог

Имам снажан утисак, да у тој работи учествујеш и ти.

imaš totalno pogrešan utisak
Испада да је Недићева, од Немаца окупирана, Србија извор свог зла док је чак и НДХ, која је била колико толико суверена, имала неких лепих и пријатних тренутака и особина (погледај блог генија који се зове Милош Шећујски).

ne ispada niti sam rekao da jeste ali nije bila ni cvećka. Eto vidiš opet pogrešna pretpostavka, NDH je bila samozvana nezavisna a zapravo je bila pod nemačkim nadzorom kao i Nedićeva Srbija, imale su obe nemačkog gazdu koga su slušale.
A ta samozvana neovisna je bila neovisna samo od zdravog razuma.Osim Hitlera i Musolinija niko je ni formalno nije priznavao kao nezavisnu. Čak su i Nemci bili zgroženi tom monstruoznom tvorevinom i prosvjedovali zbog zločina koje taj režim čini.Pa koji je krivi Nediću trebalo da sa takvom tvorevinom ima bilo kakve službene odnose.
Nedićeva , od Nemaca okupirana Srbija, je odgovorna samo za zla koja je sama ta vlast u Srbiji počinila i to sam ti naveo.
savamala savamala 18:19 03.09.2012

Re: још један прилог

NDH je bila samozvana nezavisna a zapravo je bila pod nemačkim nadzorom kao i Nedićeva Srbija, imale su obe nemačkog gazdu koga su slušale.


Није Карагаћа и никада то није било исто. Да ти узвратим вашом другосрбијанским паролом - релативизујеш злочин Карагаћа. Недићева Србија јесте била квинслишка творевина али је, између осталог, обавила и један велики и важан посао, спашавања и збрињавања наших избеглица из НДХ (исте оне НДХ са којом је, по теби, Недићева Србија имала нормалне дипломатске односе). Додуше, та иста окупирана Србија је нашла и нешто воље и снаге да помогне и збрине Словенце протеране из Словеније. Можда би могао да нам објасниш зашто ти Словенци нису отишли у НДХ, ближе им је било, а и иста је као и окупирана Србија.

kukusigameni kukusigameni 18:23 03.09.2012

Re: још један прилог

Milan Karagaća

savamala

Jbt, jel može jednom bez ove diskusije?
Please.
Kraja Kraja 18:58 03.09.2012

...verovatno si ocekivao...


Požarevcu (ili negde u okolini, ne sećam se više) bili su najureni "jer su nas bombardovali".


...pozdrav u stilu "ma nema veze, zasluzila su to nasa deca (mi, nasi roditelji), jer mi smo bagra neotesana i zato se 500 godina ovde istresao (pravedno) svako ko je imao vremena"...

...evo ti jedan poucan link o sudbini nemaca u evropskim drzavama posle WWII...

http://www.bbc.co.uk/history/worldwars/wwtwo/refugees_01.shtml

...nema tu podele na dobre i lose, to su tada bili samo NEMCI...
...ne zaboravi sudbinu japanaca u americi sa pocetka WWII...
...zaista mi nije jasno zasto se stalno insistira na nasoj obavezi da budemo bezgresni i da okrecemo drugi obraz...
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:19 03.09.2012

Re: још један прилог

Jbt, jel može jednom bez ove diskusije?
Please.

e vala baš.
escherichije_colic escherichije_colic 20:52 03.09.2012

Re: још један прилог

kukusigameni
Milan Karagaća

savamala

Jbt, jel može jednom bez ove diskusije?
Please.


Ma sve bi bilo drugačije da je Dušan Silni prihvatio katoličku veru, kad ti ja kažem
tasadebeli tasadebeli 22:58 03.09.2012

Re: још један прилог

Milan Karagaća
Eto vidiš opet pogrešna pretpostavka, NDH je bila samozvana nezavisna a zapravo je bila pod nemačkim nadzorom kao i Nedićeva Srbija, imale su obe nemačkog gazdu koga su slušale.A ta samozvana neovisna je bila neovisna samo od zdravog razuma.






Мене су моји професори још у школи научили да када нека држава у свом званичном називу има неке придеве, онда је фактичко стање такво да та држава, у ствари, најмање има баш такве особине које јој се придају тим придевима. Независна Држава Хрватска свакако није била ни независна, ни држава; СФРЈ није била ни социјалистичка, ни федеративна; Сједињене Америчке Државе нису ни сједињене, ни америчке; Народна Република Кина није ни народна, ни република; Уједињено Краљевство Велика Британија није ни уједињено, ни велико, а богами ни краљевство... Мудри су били ти моји професори.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:06 04.09.2012

Re: још један прилог

escherichije_colic
kukusigameni
Milan Karagaća

savamala

Jbt, jel može jednom bez ove diskusije?
Please.


Ma sve bi bilo drugačije da je Dušan Silni prihvatio katoličku veru, kad ti ja kažem

ili da smo uspeli da osmanlijama uvalimo pravoslavlje
libkonz libkonz 07:31 04.09.2012

Re: ...verovatno si ocekivao...

...nema tu podele na dobre i lose, to su tada bili samo NEMCI...
...ne zaboravi sudbinu japanaca u americi sa pocetka WWII...
...zaista mi nije jasno zasto se stalno insistira na nasoj obavezi da budemo bezgresni i da okrecemo drugi obraz...

Kako možeš porediti nacističku Nemačku i bombardovanje '99?
Koliko zaista možemo kriviti građane Nemačke, SAD, Francuske, Britanije... za bombardovanje? A ako ih krivimo, koliko možemo biti licemerni da želimo da uđemo u EU?
deset_slukom deset_slukom 13:08 04.09.2012

Re: још један прилог

savamala
(погледај блог генија који се зове Милош Шећујски).

Pogledaj ti. Ništa nisi razumeo, ostavio si tamo trag u vidu govanceta od komentara, a sada nastavljaš da baljezgaš. Idi pa čitaj ponovo.
savamala savamala 13:30 04.09.2012

Re: још један прилог

Ništa nisi razumeo, ostavio si tamo trag u vidu govanceta od komentara, a sada nastavljaš da baljezgaš. Idi pa čitaj ponovo.



Зашто се нервираш? Све то може да се каже лепо и пристојно.
deset_slukom deset_slukom 14:00 04.09.2012

Re: још један прилог

savamala

Зашто се нервираш? Све то може да се каже лепо и пристојно.

Ne može. Zato što je tvoj nastup generalno takav, da ne može.
Etiketiraš čoveka, a nisi ni pokušao da razumeš ono što je napisao. Ima tamo komentar na tvoj komentar, gde je, u jednoj rečenici, objašnjena ideja teksta.
Nemam razumevanja za ljude koji, kada u nekom tekstu vide reč koja je na njihovom spisku nepodobnih, potpuno izgube kontakt sa realnošću i počnu da se frljaju frazama i floskulama iz svog ideološkog arsenala.
Filip2412 Filip2412 19:32 04.09.2012

Re: још један прилог

milisav68
Teorija selektivnog čišćenja dvorišta, udružena sa transparentno-demokratskom privatizacijom, bere svoje plodove.
Razlozi postoje ali ne i opravdanje.

Ja mislim da je selektivnost jos jace izrazena u samoj Srbiji gde se svaka diskusija o srpskim zlocionima poklapa sa "a sta su oni nama radili". Iskrenog otklona od zlocina gotovo da nema, samo izvestaceni pokusaji politicara da se "izvinjavaju" dok ih narod pljuje jer eto... konj jedan i izdajica izvinjava se tamo njima a .... "a sta su oni nama radili!"

U Srbiji je sada stvorena jaka slika kako su svi profitirali na ratovima devedesetih a Srbija izgubila sto nije tacno. Ljudskih zivota izgubili su drugi mogo vise. Kosovo jeste izgubljeno ali relano Srbija ne kontrolise Kosovo odavno. U BIH ce mnogi Muslimani i Hrvati reci da su Srbi mnogo teritorijalno profitirali i pored toga sto su srpske snage pocinile najvise zlocina...

Medjutim, U Srbiji se forsira ideja - jadni mi svi nas mrze sve smo izgubili i to je zesce gorivo za samoizolaciju i ksenofobiju.

Inace, ksenofobija postoji i u susedstvu, ako mene pitate ceo Balkan je syeban ksenofobijom i zao mi je dobrih ljudi koji to moraju da trpe. Zive tamo i misle da tako treba dok u nekim boljim zemljama svet radi, putuje, uci, igra se i zivi normalno.
milisav68 milisav68 21:31 04.09.2012

Re: још један прилог

Filip2412

U Srbiji je sada stvorena jaka slika kako su svi profitirali na ratovima devedesetih a Srbija izgubila sto nije tacno. Ljudskih zivota izgubili su drugi mogo vise.

Prošli put sam te pitao da potkrepiš ovu tvdrnju, pa si ignoriso.....
Filip2412 Filip2412 21:57 04.09.2012

Re: још један прилог

Prošli put sam te pitao da potkrepiš ovu tvdrnju, pa si ignoriso.....
U citiranom ima bar tri tvrdnje, koju tacno da potkrepim?
freehand freehand 22:09 04.09.2012

Re: још један прилог

milisav68
Filip2412

U Srbiji je sada stvorena jaka slika kako su svi profitirali na ratovima devedesetih a Srbija izgubila sto nije tacno. Ljudskih zivota izgubili su drugi mogo vise.

Prošli put sam te pitao da potkrepiš ovu tvdrnju, pa si ignoriso.....

Milisave, sadisto.
milisav68 milisav68 07:30 05.09.2012

Re: још један прилог

Filip2412
U citiranom ima bar tri tvrdnje, koju tacno da potkrepim?

Ljudskih zivota izgubili su drugi mogo vise.

Na osnovu čega to tvrdiš, kad recimo u BIH nije uradjen popis stanovništva, na Kosovu nije uradjen kako treba, a u Makedoniji prekinut.

Manipulacije brojem žrtava je išla dotle, da su žive ljude upisavali na spomenike, a ne kao nestale, od kojih takodje ima puno živih po inostranstvu.

Filip2412 Filip2412 13:10 05.09.2012

Re: још један прилог

milisav68
Manipulacije brojem žrtava je išla dotle, da su žive ljude upisavali na spomenike, a ne kao nestale, od kojih takodje ima puno živih po inostranstvu.
Dakle ja treba da dokazujem ono o cemu toliki novinari pisu, o cemu stripovi i knjige izlaze a ti svoje naklapanje ne moras da potkrepljujes?

I naravno, Srbi nisu manipulisali nego samo svi ostali.

Slusaj, aj malo da promenimo temu, ja predlazem da pricamo o laznom spustanju na mesec?

Lako je da se smrdi u okvirima svoje skucenosti, evo nastavi da caskas sa freehand-om ima odlicno da se razumenete. Problem je sto svet nije glup i slep, sto ima na desetine nezavisnih novinara koji su snimali, slikali, pisali knjige, pa se prilicno dobro zna sta se desavalo.

Evo nesto za one koje citanje zanima: http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_Area_Gora%C5%BEde
milisav68 milisav68 13:30 05.09.2012

Re: још један прилог

Filip2412
I naravno, Srbi nisu manipulisali nego samo svi ostali.

Gde sam ja to rekao?

Smanji malo to čitanje, počinje da ti se prividja.
freehand freehand 13:36 05.09.2012

Re: још један прилог

Filip2412
milisav68
Manipulacije brojem žrtava je išla dotle, da su žive ljude upisavali na spomenike, a ne kao nestale, od kojih takodje ima puno živih po inostranstvu.
Dakle ja treba da dokazujem ono o cemu toliki novinari pisu, o cemu stripovi i knjige izlaze a ti svoje naklapanje ne moras da potkrepljujes?

I naravno, Srbi nisu manipulisali nego samo svi ostali.

Slusaj, aj malo da promenimo temu, ja predlazem da pricamo o laznom spustanju na mesec?

Lako je da se smrdi u okvirima svoje skucenosti, evo nastavi da caskas sa freehand-om ima odlicno da se razumenete. Problem je sto svet nije glup i slep, sto ima na desetine nezavisnih novinara koji su snimali, slikali, pisali knjige, pa se prilicno dobro zna sta se desavalo.

Evo nesto za one koje citanje zanima: http://en.wikipedia.org/wiki/Safe_Area_Gora%C5%BEde

Jebote, filipe, dok se ti ovde maješ sa nama - stvar ti se tamo otima kontroli?!?
Ode Kvebek?

Gunman kills 1 at rally for new Quebec premier
Filip2412 Filip2412 15:08 05.09.2012

Re: још један прилог

Gde sam ja to rekao?
a gde sam ja rekao da si ti to rekao?

eto tako se sa tobom razgovara... samo zamajavanje i isprazne recenice...
Filip2412 Filip2412 15:10 05.09.2012

Re: још један прилог

Jebote, filipe, dok se ti ovde maješ sa nama - stvar ti se tamo otima kontroli?!?
pa ajd... ako ti tako kazes
milisav68 milisav68 15:17 05.09.2012

Re: још један прилог

Filip2412

eto tako se sa tobom razgovara... samo zamajavanje i isprazne recenice...

Pa šta ja da radim, kad ti ne razumeš pročitano.
jucaibin jucaibin 14:00 03.09.2012

aplauz

sinoc mi nije funkionisala sat-TV tako da ustedeh po koji nerv i ne odgledah kosarkasku utakmicu u moraci... cuh jutros komentar moje mame da su crnogorci tapsali dok je nasa himna svirana, a da su nasi, u areni, zvizdali crnogorskoj...

e, iako nisam gledala imam sta da dodam!kao neko ko vise puta godisnje prisustvuje medjunarodnim utakmicama i intoniranju himne, kao neko ko skoro dve decenije radi u sportu, nikad, ali nikad nije bilo slucaja da se za vreme himne tapse, jer to nije lep gest - naprotiv, to je ometanje i bahatost.

prisutvovala sma u londonu finalnoj utakmici MNE - NOR u rukometu za zene. 30 sekundi pre kraja, kada je bilo jasno da gube zlato, crnogorke su umesto da igraju odbranu tapsale. neka mi neko sada kaze da su to htele da se dive protivniku koji upravo overava svoju zlatnu medalju u nizu...ne, predvodjeni bojanom (petrovic) popovic one tapsu pokazujuci svoje nesportsko lice...bahato i ironicno...

ceremonija dodele medalja... crnogorke pevaju, skacu i same sebe slave dok clanovi olimpijskog komiteta dodeljuju medalje spanjolkama koje su osvojile bronzu. ne, za crnogorke tada nije vreme da tapsu protivnicama!

dakle, ne mislim da su nam crnogorci ocitali lekciju i ne mislim da od njih treba da ucimo. ako se procita letak sve pstaje jasno - cojstvo i junastvo je deviza, a ne sport!

naucimo nas narod da postuje druge, da tako postuje i sebe. da cuti dok se intonira tudja himna, da time pokaze dostojanstvo. ne ucimo nikoga da tapse kad ne treba!
kukusigameni kukusigameni 14:14 03.09.2012

Re: aplauz

jucaibin
30 sekundi pre kraja, kada je bilo jasno da gube zlato, crnogorke su umesto da igraju odbranu tapsale. neka mi neko sada kaze da su to htele da se dive protivniku koji upravo overava svoju zlatnu medalju u nizu...ne, predvodjeni bojanom (petrovic) popovic one tapsu pokazujuci svoje nesportsko lice...bahato i ironicno...


Čisto, za one koji nisu gledali.

Atomski mrav Atomski mrav 14:21 03.09.2012

Re: aplauz

Aplauz je u svakom slučaju bolji od zviždanja.

Primetio sam da se u Italiji na fudbalskim stadionima tapše u toku "minuta ćutanja" pred početak utakmice i to mi je bilo čudno ali izgleda da je kod njih takav običaj...
bubamarac bubamarac 14:28 03.09.2012

Re: aplauz

I meni taj isforsirani aplauz na prvim taktovima himne nikako nije licio na lekciju iz kulture. A lekciju iz muske kosarke su ocitali.
libkonz libkonz 14:43 03.09.2012

Re: aplauz

znam, bio sam i ja dugo u sportu i to baš u rukometu. Vrlo dobro poznajem mentalitet rukometašica, pa i Bojane Popović.
Ne mislim da je u Morači bila reč o provokaciji, mislim da je ovo jedan lep gest. Da ponovim: primitivci su žestoko izvređali naše odbojkašice, na to im je odgovoreno zviždanjem himni u Beogradu. Zaboravilo se da je 45% Crnogoraca želelo da živi sa nama u zajedičkoj državi, zaboravila se zajednička prošlost, rodbinske, kumovske i prijateljske veze. Sve se to zaboravilo zbog jednog incidenta na Cetinju. I onda su Crnogorci bili ti koji nisu hteli da nastave ovaj niz.
Da se razumemo: ako zviždimo Crnoj Gori, kako očekivati da poštujemo druge države i ljude koji žive u njima.
kukusigameni kukusigameni 14:52 03.09.2012

Re: aplauz

jucaibin
ne, predvodjeni bojanom (petrovic) popovic one tapsu pokazujuci svoje nesportsko lice...bahato i ironicno...

libkonz
Vrlo dobro poznajem mentalitet rukometašica, pa i Bojane Popović.

Ja ne poznajem mentalitet rukometašica, pa ni Bojane Popović. Ali ono što se može videti na snimku, ukazuje da je aplauz pokrenut sa klupe reprezentacije Crne Gore i to od strane trenera.
libkonz libkonz 14:55 03.09.2012

Re: aplauz

Ja ne poznajem mentalitet rukometašica, pa ni Bojane Popović. Ali ono što se može videti na snimku, ukazuje da je aplauz pokrenut sa klupe reprezentacije Crne Gore i to od strane trenera.

Vidiš li ti neku vezu sa snimkom iz Morače?
kukusigameni kukusigameni 14:56 03.09.2012

Re: aplauz

libkonz
Vidiš li ti neku vezu sa snimkom iz Morače?

Ne.
jucaibin jucaibin 15:39 03.09.2012

Re: aplauz

ja nisam to mogla da vidim jer mi je klupa bila okrenuta ledjima, ali sam odlicno mogla da vidim "izoblicena" lica igracica koje su prezrivo gledale svoje protivnice. ista ta bojana (iz nisa, citaj: kao veci katolik od pape!) je igrala godinama u skandinaviji, gde nije uspela da nauci nista od fair play-a koji se u tim zemljama i te kako forsira!

zao mi je ali ovaj link mi ne radi...da to ponovo pogledam
libkonz libkonz 15:44 03.09.2012

Re: aplauz

zao mi je ali ovaj link mi ne radi...da to ponovo pogledam

Pogledaj direktno na jutjubu.
Samo, suština ne bi trebalo da bude u Crnogorcima, nego u nama, o tome da moramo da se menjamo.
docsumann docsumann 17:13 03.09.2012

Re: aplauz

jucaibin

30 sekundi pre kraja, kada je bilo jasno da gube zlato, crnogorke su umesto da igraju odbranu tapsale. neka mi neko sada kaze da su to htele da se dive protivniku koji upravo overava svoju zlatnu medalju u nizu...ne, predvodjeni bojanom (petrovic) popovic one tapsu pokazujuci svoje nesportsko lice...bahato i ironicno...


mislim da je taj aplauz bio upućeni francuskom sudijskom dvojcu, inače sestrama blizankinjama, a ne norveškim rukometašicama.

mada moguće i da griješim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:24 03.09.2012

.

nadam se da su i košarkaši ponešto naučili? tj. odnos prema igri i reprezentaciji i tako to :/
dragan1122 dragan1122 14:35 03.09.2012

Komplikacije

Obećah sebi da se više neću mešati, ali ovaj put moram. A čitam redovno, priznajem. (koliko stignem). Prosrbi i antisrbi u montenegro je nešto najkomplikovanije što postoji na svetu. Znam Brđane (velikim slovom) koji bi dali život za Kosovo. Znam primorce koji bi tukli pesnicama da neko reče nešto protiv vladajuće stranke. Krupni su, jaki su, mesta za pregovore nema. Ako je bilo među vama studenata u studenjaku koji su imali kontakta sa CG "učenicima", neka se iskažu sad ili neka zauvek ćute. A svi znamo šta je i kako je. Ja lično dajem život za Srbiju, ali nažalost ta zemlja više ne postoji.
antioksidant antioksidant 14:39 03.09.2012

Re: Komplikacije

Ja lično dajem život za Srbiju, ali nažalost ta zemlja više ne postoji.

srbija?
ne preteruj
ok je srbija sasvim
Atomski mrav Atomski mrav 14:52 03.09.2012

Re: Komplikacije

ali nažalost ta zemlja više ne postoji.


On meni nema Bosne...
dragan1122 dragan1122 14:58 03.09.2012

Re: Komplikacije

A šta da kažem? Kad kriminal u potpunosti preuzme jednu kulturu, jednu naviku, jedan geografski pojam. I svi i dalje ginu oko ljudskih prava kriminalaca u zatvorima, zaboravljajući pritom ono (nije teška robija, teški su robijaši)... Kad sam vec tu, svaki robijas bi radije proveo 5 godina vise u tvorza, samo da nije među zatvorenicima. Tema za razmisljanje??? Ma boli vas uvo.
EL EN EL EN 21:58 04.09.2012

Re: Komplikacije

dragan1122
Obećah sebi da se više neću mešati, ali ovaj put moram....
Prosrbi i antisrbi u montenegro je nešto najkomplikovanije što postoji na svetu
...
Ako je bilo među vama studenata u studenjaku koji su imali kontakta sa CG "učenicima", neka se iskažu sad ili neka zauvek ćute. A svi znamo šta je i kako je.
...


Na prvi pogled izgleda tako.
Treba videti genezu toga i zbog cega je to sada tako.

Mene zbunjuje ipak jedna stvar da imaju u svojoj
azbuci slova, a ta nisam ni u jednim njihovim novinama video

Nemam predstavu sta je i kako je sa CG "ucenicama"
cak ni naznaku o cemu se radi.

EL EN
freehand freehand 14:48 03.09.2012

A što se meni

pričinjava da je ovo opet nešto unutrašnje, između crnogorskih Crnogoraca i crnogorskih Srba?

Ili to ne gledaju isti ljudi u Crnoj Gori žensku odbojku i mušku košarku?
Pa su ljubitelji ženske odbojke nekulturni primitivci a ovi drugi fina i kulturna gospoda?
Ili ih nešto prosvetlilo, na brzake?
libkonz libkonz 15:02 03.09.2012

Re: A što se meni

Mentalitet većine Cetinjanja je poseban i meni se ni malo ne dopada. Opet, ni tamo nisu svi ljudi isti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:17 03.09.2012

Re: A što se meni

freehand
pričinjava da je ovo opet nešto unutrašnje, između crnogorskih Crnogoraca i crnogorskih Srba?


ni to nije isključeno, znajuči tamošnje prilike.


libkonz
Mentalitet većine Cetinjanja je poseban i meni se ni malo ne dopada. Opet, ni tamo nisu svi ljudi isti.


Ma gotivan je to gradić, a i oni kad se malo otkrave i zadobiju tvoje poverenje u stanju su svašta da ti "priznaju"
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 16:29 03.09.2012

Eh, kada o osnovnom redu moramo...

Bilo je sličnih slučajeva i drugde. Prošle sezone je u play off-u NHL-a Boston gostovao Montrealu(najstarije i jedno od najžešćih rivalstava u NHL-u)i na moje iznenađenje tamo izviždaše američku himnu. Na sledećoj utakmici u Bostonu publika ne samo da je ustala i nije zviždala, nego su i pevali kanadsku himnu i aplaudirali.
Ovo je samo lep gest, kada se tamo dešava. Kod nas, kada fasujemo ovakve lekcije to ima potpuno drugačiju težinu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:14 03.09.2012

Re: Eh, kada o osnovnom redu moramo...

aleksandarkarisik

Ovo je samo lep gest, kada se tamo dešava. Kod nas, kada fasujemo ovakve lekcije to ima potpuno drugačiju težinu.


genetsku?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:39 04.09.2012

Re: Eh, kada o osnovnom redu moramo...

genetsku?

Ne, bude razbijenih glava. Minimum.
princi princi 21:23 03.09.2012

Čitao sam da su se delili

nekakvi leci pre utakmice, tako da čitav događaj ima elemente političke demonstracije prve vrste. Svejedno, ipak je bolje da aplaudiraju nego da kolju.
docsumann docsumann 22:58 03.09.2012

Re: Čitao sam da su se delili

Svejedno, ipak je bolje da aplaudiraju nego da kolju.


au, znači ništa zviždanje, vrijeđanje na nacionalnoj osnovi, gađanje upaljačima, gađanje kamenicama, paljenje autobusa, nego pravo na klanje
libkonz libkonz 07:47 04.09.2012

Re: Čitao sam da su se delili

Jesu se delili leci, ali to ne menja činjenicu da su nam očitali lekciju.
Nisam nikad ni rekao ni pomislio da su oni bolji ljudi od nas, samo kažem da to jeste jedan lep gest, gde su jasno rekli: svađa staje ovde!
princi princi 17:34 04.09.2012

Re: Čitao sam da su se delili

samo kažem da to jeste jedan lep gest, gde su jasno rekli: svađa staje ovde!

Nisam siguran da je to poruka, ali gest da je lep, lep je. I koristan. I naravno da ne govori ništa o tome ko su kakvi ljudi nego o organizaciji. Crna Gora, takva kakva je, a znamo svi kakva je, može da sprovede jednu ovakvu akciju dok Srbija to definitivno ne može (svi se sećamo scena od pre neki mesec kad su na hiljade policajaca čuvali red na i oko hale zbog rukometnog polufinala). Što samo govori u kakvom dubokom neredu je Srbija kao država. To je, rekao bih, glavna poruka.
libkonz libkonz 10:19 05.09.2012

Re: Čitao sam da su se delili

Nisam siguran da je to poruka, ali gest da je lep, lep je. I koristan. I naravno da ne govori ništa o tome ko su kakvi ljudi nego o organizaciji. Crna Gora, takva kakva je, a znamo svi kakva je, može da sprovede jednu ovakvu akciju dok Srbija to definitivno ne može (svi se sećamo scena od pre neki mesec kad su na hiljade policajaca čuvali red na i oko hale zbog rukometnog polufinala). Što samo govori u kakvom dubokom neredu je Srbija kao država. To je, rekao bih, glavna poruka.

Davno sam rekao da moj blog ne vredi ništa bez vaših komentara.
Princi, svaka čast za ovaj.
tasadebeli tasadebeli 22:47 03.09.2012

Вера и вечера

Pre par meseci srpske košarkašice su na Cetinju bile žestoko izvređane od strane primitivaca iz Crne Gore. Kao odgovor na to, na košarkaškoj utakmici u Beogradu zviždalo se crnogorskoj himni. A onda su nam u Podgorici Crnogorci očitali lekciju, ne samo košarkašku, nego i onu ljudsku. Oni su na vreme podvukli crtu i aplauzom pozdravili srpsku himnu. Bilo bi lepo da iz ove lekcije nešto naučimo.




А треба ли те наметнуте нам глупости схватати баш тако озбиљно? Мислим да ће све те пренадуване речи и осећања живот свести на праву меру... Почели су људи одавно и сами да увиђају ко је свима нама, од Триглава до Ђевђелије прави кривац за ово у чему смо се нашли... Само полако, иде то својим током и све ће то доћи на своје место.

Пре неколико година сви Црногорци запослени у школама у Србији морали су да узму држављанство Србије да би остали на свом радном месту. Урадио то и мој колега, професор математике, а када је донео коначно тај папир у школу, његов најбољи и нераздвојни другар, такође професор математике, Херцеговац рођен на Косову одакле је и дошао у Београд пре три деценије, само је кратко прокоментарисао: "Продао си веру за вечеру!" И дан данас овог Црногорца што је узео држављанство Србије сви у школи зовемо Србин Хамза.
kukusigameni kukusigameni 08:28 04.09.2012

manijaci

Evo kako ne treba.

LINK
milisav68 milisav68 08:52 04.09.2012

Re: manijaci

kukusigameni
Evo kako ne treba.

LINK

Ma šta ima veze, to nije naše dvorište.
kukusigameni kukusigameni 08:57 04.09.2012

Re: manijaci

milisav68
Ma šta ima veze, to nije naše dvorište.

Nije. To je naša avlija.
milisav68 milisav68 09:24 04.09.2012

Re: manijaci

kukusigameni
milisav68
Ma šta ima veze, to nije naše dvorište.

Nije. To je naša avlija.


predatortz predatortz 08:37 04.09.2012

Ne delim tvoj stav

mi kao narod postajemo sve više ksenofobični


Naprotiv! Mislim da , kao narod, postajemo sve veći dupeuvlakači.
Razloga za takav stav imam na pretek. Evo ti nekoliko:

U Srbiji je , u poslednje vreme, susret Nikolića i Josipovića postao pitanje života ili smrti. Josipović rekao neće da se vidi sa Nikolićem dok ovaj ne revidira stavove! Dok se ne odrekne četništva...
A Josipović 'ladno polaže venac ustašama u Blajburgu.
Usput, malo postrojava preostale Srbe u Hrvatskoj.

Na koncert Dina Štakora Merlina se ide u kolonama, božemeprosti kao da je Morison iz mrtvih ustao. Što je taj štakorčić bio jaran sa Ćelom,Cacom i ostalim psihopatama u vreme najstrašnijeg terora nad Srbima u tom gradu, to nema veze...

Kažeš, da pružimo ruku Albancima... A šta misliš o tome da se skinemo gaće i da se naguzimo? Bio bi to divan gest...
libkonz libkonz 08:51 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Meni to uvlačenje Hrvatima takođe nije jasno. Imam osećaj da nam je najbitnije sa njima da se pomirimo, a oni nas baš ne vole.
Sa druge strane, uveren sam da sa Albancima možemo mnogo lakše popraviti odnose. Samo treba volje.
libkonz libkonz 08:54 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Na koncert Dina Štakora Merlina se ide u kolonama, božemeprosti kao da je Morison iz mrtvih ustao. Što je taj štakorčić bio jaran sa Ćelom,Cacom i ostalim psihopatama u vreme najstrašnijeg terora nad Srbima u tom gradu, to nema veze...

Slažem se i za ovo. Kao što nikada ne bih otišao na aeromiting da gledam avione iz Avijana. Ali nemam ništa protiv Italijana, želim da obiđem Italiju i ne krivim Italijane za bombardovanje.
predatortz predatortz 08:57 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Sa druge strane, uveren sam da sa Albancima možemo mnogo lakše popraviti odnose. Samo treba volje.



Pazi, Srbija je po tom pitanju prilično odmakla. Celokupan vojno-policijski vrh iz tog perioda je izručen Hagu.
Ne vidim da Albanci čine bilo šta da se ograde od svojih zločina i svojih zločinaca. Ne vidim ni da čine nešto u pravcu kažnjavanja zločina nad Srbima koji su se desili nakon ratnih sukoba. Ne vidim ni da čine nešto da se poboljša bezbedonosno, ekonomsko niti bilo koje drugo pitanje Srba u enklavama.
Ne bih ja žurio sa pružanjem ruke pod tim okolnostima...
savamala savamala 08:58 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Meni to uvlačenje Hrvatima takođe nije jasno.


Без увреде али мислим да теби доста тога није јасно. Бар тако нешто произилази из овог текста који си написао.
libkonz libkonz 09:02 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Без увреде али мислим да теби доста тога није јасно. Бар тако нешто произилази из овог текста који си написао.

Vi DSS-ovci jedino znate da širite strah i stvarate paranoju. Dok zemlja tone.
libkonz libkonz 09:06 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

savamala

Ne možemo stalno svima da teramo inat, kao da smo mala deca. Kad u komšijskom dvorištu vidimo neku budalu, uvek se trudimo da budemo još veće budale. Vreme je da odrastemo.
savamala savamala 09:08 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Vi DSS-ovci jedino znate da širite strah i stvarate paranoju.


И, сада када бих те питао да ми даш некакав доказ за ову тврдњу, вероватно ћеш ми одговорити као и на моје горње питање где си пронашао фашизам у мом коментару.

predatortz predatortz 09:10 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

libkonz
savamala

Ne možemo stalno svima da teramo inat, kao da smo mala deca. Kad u komšijskom dvorištu vidimo neku budalu, uvek se trudimo da budemo još veće budale. Vreme je da odrastemo.


Stoji. Ali ne možemo ni da se ponašamo kao da smo vrbovina. Pa, kad komšije seku naše glave da kažemo ma porašće nove...

Vlasti Srbije , pre svega, imaju odgovornost prema sopstvenim građanima i sopstvenom narodu. Kada status tog naroda bude zadovoljavajući, politika pružene ruke će doći sama po sebi.
libkonz libkonz 09:17 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Slažem se ja sa tobom, ali ovde se bavim svešću ljudi. Ne valja ovolika ksenofobija. Bilo bi sve lakše da je više para i da ljudi malo putuju.
predatortz predatortz 09:21 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Ne valja ovolika ksenofobija.


Ne valja. Ali, mišljenja sam da je u Srbiji ksenofobije daleko manje nego u okruženju.
libkonz libkonz 09:27 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Ne valja. Ali, mišljenja sam da je u Srbiji ksenofobije daleko manje nego u okruženju.

Možda, ali me oni ne zanimaju.
predatortz predatortz 09:28 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

libkonz
Ne valja. Ali, mišljenja sam da je u Srbiji ksenofobije daleko manje nego u okruženju.

Možda, ali me oni ne zanimaju.


Pa, jebeš ga, što nas onda porediš sa njima?
milisav68 milisav68 09:38 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

libkonz
Slažem se ja sa tobom, ali ovde se bavim svešću ljudi. Ne valja ovolika ksenofobija. Bilo bi sve lakše da je više para i da ljudi malo putuju.

Tačno, u parama je suština.

Narod se zamajava nekim drugim stvarima, dok im se zavlači ruka u džep/novčanik.

Eno ti Homen "iskopava" Dražu - preko kredita.

Ili, pravi se frka oko parade, i namerno se gura prst u oko narodu (da bi raspravljao o tome), dok se recimo rade neke sumnjive privatizacije....

....
libkonz libkonz 09:42 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

Pa, jebeš ga, što nas onda porediš sa njima?

Ko poredi?
Pišem o jednom gestu.
predatortz predatortz 09:44 04.09.2012

Re: Ne delim tvoj stav

libkonz
ja
Pa, jebeš ga, što nas onda porediš sa njima?

Ko poredi?
Pišem o jednom gestu.

ti

A onda su nam u Podgorici Crnogorci očitali lekciju, ne samo košarkašku, nego i onu ljudsku.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana