Kultura

Spiskovi, opet

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2012. u 15:03

Vlada Srbije postavila je nedavno Dragana Kolarevića za pomoćnika ministra kulture i informisanja. Tih dana novopostavljeni pomoćnik objavio je svoj autorski tekst pod naslovom “Vreme je za prvi srpski kulturni ustanak

U njemu je on izneo svoje sveobuhvatno viđenje aktuelnog kulturnog trenutka sa autorskim osvrtom i na protekle decenije. Svačega tu ima. Suzdržavam se, teškom mukom, od ulaska u tu baru i libim od komentarisanja iznetih stavova. Prepuštam to čitaocima koji imaju jači stomak od mene.

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji”.

Na tom spisku pomoćnika aktuelnog ministra kulture i informisanja, nalaze se:

Zdravko Čolić, Momčilo Bajagić, Dejan Mijač, Slobodan Šijan, Mira Banjac, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Radoš Bajić, Vojislav Brajović, Svetozar Cvetković, Predrag Ejdus, Branislav Lečić, Branko Cvejić, Tihomir Stanić, Lazar Ristovski, Dara Đokić, Goran Šušljik, Tamara Vučković, Milica Mihajlović, Slobodan Boda Ninković, Miroslav Momčilović, Jagoš Marković, Nataša Ninković, Srdan Golubović, Vjera Mujović, Tanja Mandić Rigonat, Milena Šešić, Biljana Srbljanović, Jovan Ćirilov, Lazar Stojanović, Srđan Gojković Gile, Timoti Džon Bajfort, Dušan Ercegovac, Lena Bogdanović, Đorđe Pavlov, Stevan Filipović, Olivera Ježina, Alek Conić, Seka Sablić, Bora Todorović, Puriša Đorđević, Svetislav Basara, Miljenko Dereta, Dragan Velikić, Maja Mičić, Jelena Milić, Dunja Ilić, i drugi.

“Zašto svojim skromnim novcem, sa glumcima koji imaju nacionalnu svest ne bismo stvorili alternativno pozorište”, pita se na kraju teksta Dragan Kolarević, a čitaocu je ostalo da nagađa šta je njegovo Ministarstvo namerilo da uradi protiv navedenih sa spiska “nosilaca pogubne antisrpske politike”.

Važno je pitanje, zaslužuje brz odgovor.

 

 



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 12:44 04.09.2012

Re: Prvi srpski kulturni ustanak

Nebojsa Krstic
Nebojsa Krstic
A ne reagujem zato. Nego što bar kod jednog od dvojice ne vidim nikakvo uravnoteženje odluka.

Код којег?

Ja mislim da ovaj fašistoidni pamflet osobe koja je funkcioner u novoj vladi zavređuje zrno ozbiljnosti. Zevzečenje možemo neki drugi put.

Tekst navedenog doministra je čisti fašistički, šovinistički i antikomunistički pamflet i posebno, izražena mržnja prema ne samo prema neSrbima, već i prema prekodrinskim Srbima. Izgleda tip mrzi sve koji nisu iz njegovo selo, ili tip bolestan od mržnje pa do podne mrzi samog sebe a popodne i celi svet.
"Kao i 1915, tako je i 1944. bratija: Tito, Kardelj, Đilas... sa svojim hordama, violentnim dinarcima, i ostalim brđanima i planincima, opljačkala i ponizila Srbiju, uništila poslednje zrno ponosa i svesti
Proizvod tog jugoslovenstva je titoistička svest koja se ukorenila u takozvanim “institucijama kulture”, bastionima titoizma. Te takozvane ustanove i institucije od Drugog svetskog rata naovamo potrošile su milijarde dolara budžetskih narodnih para, ali ne da čuvaju ostvarene kulturne vredsnosti Srba i drugih naroda koji žive u Srbiji i da stvaraju nove kulturne i umetničke vrednosti, već su one u službi slovenačke, hrvatske i šiptarske separatističke i ratne propagande. Oni su decenijama pripremali razbijanje zajedničke države da bi tako razbili i uništili srpski narod i zaplenili sve što mu pripada od teritorija do preduzeća, kuća, imanja, duhovnih ostvarenja. U tim institucijama su deca titoističkih moćnika. Antisrpstvo i srbomržnja su uzrok i cilj njihovog postojanja. Uzmite bilo koju predstavu ili film sa partizanskom ili “savremenom” “angažovanom tematikom”, u njima su Srbi uvek u negativnom kontekstu, kao Crnci, Indijanci ili Kinezi u američkom šundu. Oni su kritikovali staljinizam, a slavili titoizam, koji je drugi naziv za staljinizam. Ironija je da je najveća žrtva i staljinizma i titoizma baš srpski puk."
Pa šta će taj da promoviše kao pomoćnik ministra kulture.
Kraja Kraja 19:14 03.09.2012

...normalno, tvoje...

...gnusanje nema nikakve veze sa ovim...???

Da li na srpsku svest presudno utiču mediji koji su pod kontrolom Đilasa, Šapera i Krstića. Šaperizam i đilsovština razaraju srpsko duhovno biće. Okačili su se na sve budžete i, dok je Srbija potpuno osiromašila, oni su se obogatili. Medijski imperatori u zemlji klovnova.


...kad smo kod pominjanja glumackih i inih imena...
...zanki se nekako progledalo jer je "morala da zivi od necega" a i do insulina se tesko dolazilo...
...ovi sa spiska gore nemaju te probleme, zar ne...???
...dobro je sto nisi "ulazio" dalje, nesiguran je teren to "kulturno blato"...
tyson tyson 07:49 04.09.2012

Re: ...normalno, tvoje...

...gnusanje nema nikakve veze sa ovim...???

Svaka čast krajo, pročitao si ga kao bukvar!

A ja se pitam sve vreme šta li se krije iza ove podle Krstićevštine, što mu je ovo pravljenje spiskova nepodobnih od strane pomoćnika ministra kulture zapalo za oko; pa šta fali javnom žigosanju od strane predstavnika vlasti...

Sad je sve jasno! Progledah tebi zahvaljujući, tvojoj sada već tradicionalnoj zlobi i ciljanom izdrkavanju! Hvala ti k'o bratu!



stopalo stopalo 08:13 04.09.2012

Re: ...normalno, tvoje...

pa neka je sve kako ti kazes... (da te otvaramo sada raspravu o krsticevoj sujeti ili klanovima u kulturi)

da li je tada u redu praviti takve spiskove?

zack2jack zack2jack 19:33 03.09.2012

can you blend it?

meeedjutim... situacija u nasoj kuRturi je i tako dotakla dno svog kafanskog zivota, te joj ovaj CheGeGanDra nece mnogo nauditi!
milivoje_bg milivoje_bg 20:55 03.09.2012

Издвајање из списка !

Издвојио бих са овог списка Јована Ћирилова и Тимотија Бајфорда --- остало, тако, тако ...
Ако су остали најзначајније у нашој култури, није ни чудо што нам је култура ту где је ! (Најважније је да се ми бринемо о стању културе у Региону, о равноправности два писма и нашој предности - јадни Енглези и Јапанци, имају само једно писмо; немој да се неко бави српском кулуром итеде).
Kazezoze Kazezoze 20:59 03.09.2012

pitam se...

koliko njih sa ovog spiska je prešlo u stranku "beli listići" na poslednjim izborima?
plishani plishani 23:19 03.09.2012

Re: Издвајање из списка !

milivoje_bg
Ако су остали најзначајније у нашој култури, није ни чудо што нам је култура ту где је !

Kako to tačno misliš? Vud ju ker tu ilaborejt?
inco inco 23:30 03.09.2012

Re: Издвајање из списка !

milivoje_bg
о равноправности два писма и нашој предности - јадни Енглези и Јапанци, имају само једно писмо;




Pa gde se bas u'vati Japanaca, oni ne da imaju dva - nego tri ravnopravna pisma! A nezvanicno se koriste i latinicom (tzv. Romandzi). Dobro, sad sam bar siguran da nisi reinkarnacija NSFM Vukadinovica, on sebi ne bi dozvolio takvu pocetnicku gresku.
tyson tyson 07:37 04.09.2012

Re: Издвајање из списка !

Издвојио бих са овог списка Јована Ћирилова и Тимотија Бајфорда --- остало, тако, тако ...

Fala Marisave!



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:16 03.09.2012

Zdravko Čolić?

Mora da mu nije oprostio ono ašikovanje sa Mađaricom.
princi princi 21:20 03.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

Ali Jela Milić, :))))))))))). Mislim, čovek je genije. Ima neka slika?
freehand freehand 21:28 03.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

princi
Ali Jela Milić, :))))))))))). Mislim, čovek je genije. Ima neka slika?

...
Ovde je bila okačena slika jednog što su ga zajebavali da je moler, pravio spiskove, i tako, a isto bio iskompleksirani luzer.
Onda sam shvatio da je ionako Tadić za sve kriv, pa obrisao.
Čudi me samo da istorija fon Hindenburga ne pamti kao najvećeg zločinca.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:30 03.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

Mislim, čovek je genije. Ima neka slika?

Valjda je ovaj. Uglavnom se ova slika pojavljuje kad se izgugla,
al' mučenik i tu drži neki spisak po svoj prilici.

princi princi 21:37 03.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

A, pa čekaj, pa ovog čoveka sam video! Studio B, Beogradski ili jutarnji program, neka sredina ili kraj 80-ih, tako nešto. Radikali sad, da su neki, bi trebalo da traže da se u nastavne programe ubaci i ona istorija sveta po Jovanu Dr Deretiću.
jaksa scekic jaksa scekic 22:02 03.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

Čovek je bio u RTSu, radili zajedno, mislim da je bio urednik kuturne rubrike u Beogradskom programu, a ako se dobro sećam pravio serijal o Brozu, a napisao i neke knjige
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:04 04.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

princi
Radikali sad, da su neki, bi trebalo da traže da se u nastavne programe ubaci i ona istorija sveta po Jovanu Dr Deretiću.

А лингвистику, историју језика и стране језике по Омеги68.
tyson tyson 07:27 04.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

A, pa čekaj, pa ovog čoveka sam video! Studio B, Beogradski ili jutarnji program, neka sredina ili kraj 80-ih, tako nešto

Jedino ako si radio na Radiju Studio B; TV je pokrenuta tek početkom devedesetih.



Hansel Hansel 08:10 04.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

jaksa scekic
Čovek je bio u RTSu, radili zajedno, mislim da je bio urednik kuturne rubrike u Beogradskom programu, a ako se dobro sećam pravio serijal o Brozu, a napisao i neke knjige

E, Jakša, ako se i Vi samo toga sećate ili znate, onda smo stvarno propali.

Dobro, možda niste devedestih bili u Srbiji. Tih godina je Kolarević bio urednik i voditelj (onog, tadašnjeg) Dnevnika, da bi posle bio urednik u Kulturno-obrazovnom programu. Tada je reprizirao stare emisije iz čijih je špica brisao imena urednika i autora nepodobnih tadašnjem režimu i, sledstveno tome, njemu. Ako meni ne verujete, sigurno znate gde možete da proverite.

Na "Utisak" sam naleteo baš u trenutku kada su ga pominjali, u kontekstu da su o njemu već pričali, ne znam da li je ovo neko pomenuo.

Velika je sramota što je čovek s takvom biografijom na ovom mestu, ma o kojoj vlasti da se radi (sramota je što je uopšte mogao da ostane na RTS-u posle takvih stvari - što se toga tiče, i ja bih imao neke spiskove ). Ovaj tekst oživele frustracije koja je morala da se pritaji deset godina samo je dokaz.

[Treba reći i da je RTS letos, ubrzo po izboru Vlade, emitovao emisiju rečenog o Muzeju automobila. Mislio sam da se to RTS dodvorava novoj Vladi, kad ono... (Za nedovoljno upućene, novi ministar kulture je osnivač Muzeja automobila, a čitalo se da je bio domaćin promocije knjige osuđenog ratnog zločinca.)]

benevolent benevolent 19:16 05.09.2012

Re: Zdravko Čolić?

Pa, i ti si Jakša fingiranim uključenjima "direktno" u Bgd hroniku, izveštavao sa sednice GK SK Beograda kada je Sloba uz pomoć kuma Ivana Stambolića skenjao sa političke scene Dragišu -Bucu Pavlovića, i tako promovisao rađanje monstruoznog lidera Srbije koji nas je odveo u srednji vek, izumevši vremeplov, ali za jednosmerno putovanje u mračnu prošlost.
giga_moravac giga_moravac 22:17 03.09.2012

Hmmmm....

Tačno je da gospodin pomoćnik gospodina ministra nije eksplicitno naveo po spisku ljude sa spiska kao, kako kaže, nosioce pogubne antisrspke politike. Ali kud se baš zapita u vezi sa dotičnim ljudima? Pomalo upada u oči da su izgleda mnogi od njih stavljeni pod znak pitanja samo zato što su podržali nekog političara. Za političare koje su podržali baš me briga, ali smatram krajnje diskutabilnim stavljanje pod znak pitanja ljude koji su za ovu zemlju uradili više nego što će gospodin pomoćnik gospodina ministra ikada uraditi. Ali gospodin pomoćnik gospodina ministra je izneo samo svoje mišljenje. I time dokazao tačnost čuvene rečenice: "Mišljenje je kao du.e, svi ga imaju".
savamala savamala 23:18 03.09.2012

Демократе,

шта мислите, да ли ће и Обама, преко Николића, поздравити Тадића као што је то учинио Путин?
tasadebeli tasadebeli 23:19 03.09.2012

Бомбашки процес 2012.

- Само полако, без гурања, идемо лепо у ред један по један, по списку...
- Ма не признајем ја овај списак! Ја признајем само списак моје партије!
milisav68 milisav68 23:55 03.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

tasadebeli
- Само полако, без гурања, идемо лепо у ред један по један, по списку...
- Ма не признајем ја овај списак! Ја признајем само списак моје партије!


Ko ono beše zabranio da se Neša-Galija pojavljuje na TV-u posle 5.10.2000.
savamala savamala 00:13 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ko ono beše zabranio da se Neša-Galija pojavljuje na TV-u posle 5.10.2000



A, i onaj glumac iz Nisa, Desimir se zvase. I njega su zabranili.
freehand freehand 00:42 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

milisav68
tasadebeli
- Само полако, без гурања, идемо лепо у ред један по један, по списку...
- Ма не признајем ја овај списак! Ја признајем само списак моје партије!


Ko ono beše zabranio da se Neša-Galija pojavljuje na TV-u posle 5.10.2000.

E da, njega i Zorice Brunclik su se svi već 7. oktobra najviše uželeli!
Sreća te nam je Ceca pretekla, da ne izgubimo kontinuitet!
Idi, Milisave...
tyson tyson 07:25 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Ko ono beše zabranio da se Neša-Galija pojavljuje na TV-u posle 5.10.2000

A, i onaj glumac iz Nisa, Desimir se zvase. I njega su zabranili.

Ko je zabranio?



libkonz libkonz 07:53 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

A, i onaj glumac iz Nisa, Desimir se zvase. I njega su zabranili.

Da sam ja posle petog oktobra pravio spisak onih koji se ne mogu pojavljivati na televiziji i baviti bilo kojim javnim poslom, bio bi to mnoooogo dugačak spisak, u kom bi bili i taj Desimir i svi do jednog članovi JUL-a, pola SPS-a i radikali, ali i Ceca. Na žalost, nisam ga pravio, a zabranu su osetili samo Komrakov, Spomenka Jović i Zorica Brunclik.
stopalo stopalo 08:17 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

mene od svih zabranjenih najvise zanima sta je bilo sa simom???
milisav68 milisav68 08:57 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand

Sreća te nam je Ceca pretekla, da ne izgubimo kontinuitet!

Pa Ceca ne bi pretekla, da nisu pretekle sudije.
freehand freehand 09:00 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

milisav68
freehand

Sreća te nam je Ceca pretekla, da ne izgubimo kontinuitet!

Pa Ceca ne bi pretekla, da nisu pretekle sudije.

Ceca ne bi pretekla da nije magistra Ilića bilo, i drugih poštovalaca i ljubitelja opusa.
A sudije malo posle, i školski drugovi.
milisav68 milisav68 09:18 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand

Ceca ne bi pretekla da nije magistra Ilića bilo, i drugih poštovalaca i ljubitelja opusa.

Što, magistar naredjivao da mora da se sluša/gleda Ceca, ili koja će agencija da je reklamira?
freehand freehand 09:28 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

milisav68
freehand

Ceca ne bi pretekla da nije magistra Ilića bilo, i drugih poštovalaca i ljubitelja opusa.

Što, magistar naredjivao da mora da se sluša/gleda Ceca, ili koja će agencija da je reklamira?

Dobro je, Milisave.
Nisam siguran da razumem šta pišeš, ali ovo sve zajedno počinje da izgleda krajnje tragično.
Sad već mogu da zamislim i novo prebrojavanje krvnih zrnaca po zemunskim zabavištima i sremskim selima, pojavi se blog o tome, a Mudri i Moralni skaču sa zluradom grimasom: "A što ste vi krali!?"
Rekao bih da negde mora da se postavi granica.
Doduše, i tu granicu svako sebi postavlja.

savamala savamala 09:32 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Sad već mogu da zamislim i novo prebrojavanje krvnih zrnaca po zemunskim zabavištima


Како себи можеш да допустиш овакве глупости?
freehand freehand 09:43 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Sad već mogu da zamislim i novo prebrojavanje krvnih zrnaca po zemunskim zabavištima


Како себи можеш да допустиш овакве глупости?

Koje gluposti?
Ako misliš na izbacivanje dece iz zabavišta zbog pogrešne nacionalne pripadnosti - moram da te obavestim da to nisam ja radio. Ni u Hrtkovcima nisam bio.
Niti sam ikad ikakve spiskove pravio.
Niti mogu da sebe zamislim kako se mirim sa takvim stvarima.
Naročito ne mogu sebe da zamislim da ih pravdam.

A ti, batice, razmišljaj malo o transformaciji Smeagola u Goluma.
milisav68 milisav68 09:55 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand

Nisam siguran da razumem šta pišeš, ali ovo sve zajedno počinje da izgleda krajnje tragično.

Ne izgleda, nego jeste.

Pričam ti o bezakonju, o lošim zakonima, o nedonesenim zakonima, kao i o selektivnom nepoštovanju postojećih.

Da se to radilo kako treba, ne bi bilo ni spiskova (a svako ima svoj), i ne bi bilo bojazni za svoju egzistenciju (na ovaj ili onaj način).
Sad već mogu da zamislim i novo prebrojavanje krvnih zrnaca po zemunskim zabavištima i sremskim selima, pojavi se blog o tome, a Mudri i Moralni skaču sa zluradom grimasom: "A što ste vi krali!?"

Pa zna se ko je zadužen da to "prebroji":

Novi Pazar: Lopatama tukli fudbalere FK Šumadija

savamala savamala 09:59 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

A ti, batice, razmišljaj malo o transformaciji Smeagola u Goluma.



Да, баш. И ти сада као очекујеш кристалне ноћи, бакљаде и осталу кореографију? Сумњам да је тако. Одабрали сте најглупљу али и за друштво и државу најштетнију кампању против садашње владе. Наравно, не смети ми да пропаднете као странка, чак, било би ми драго, али зашто правите штету целом народу само зато што сте ви изгубили власт.

b92fmember b92fmember 11:25 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

"A što ste vi krali!?"

Da stvarno a što ste krali ili žmurili dok drugi kradu?
Zar vam nije jasno da je to jedini razlog zašto ste (milim na sve partije) se svima smučili.
expolicajac expolicajac 11:45 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Ko ono beše zabranio da se Neša-Galija pojavljuje na TV-u posle 5.10.2000



A, i onaj glumac iz Nisa, Desimir se zvase. I njega su zabranili.

Savamalac, molim te ne kvari mi sliku o sebi. Iz prve ruke informacija. Nije ga niko prstom dirnuo nit ga je bilo kad javno napao zbog toga što je bio član JUL-a. Posle 5 oktobra se zatvorio u stan i nije izlazio mesec dana. Lično sam mu reko da ne treba da se plaši bilo koga i bilo čega. Njegova politička opredeljenja me nisu interesovala već samo da li je ili ne bio lopurda. Tako da ne šririš dezinformacije na blogu, i da zajebeš taj oblik "specijalog" rata protiv svega što se zove DS.
A nadam se da će Krle i tebe i mene da obriše, za svaki slučaj
freehand freehand 11:51 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

b92fmember
"A što ste vi krali!?"

Da stvarno a što ste krali ili žmurili dok drugi kradu?
Zar vam nije jasno da je to jedini razlog zašto ste (milim na sve partije) se svima smučili.


Hteo sam da vam odgovorim, mislim na sve budale, pa sam odustao.
Pošto ste se svima smučili.
savamala savamala 13:22 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Iz prve ruke informacija. Nije ga niko prstom dirnuo nit ga je bilo kad javno napao zbog toga što je bio član JUL-a.


Полицајац, о каквим дезинформацијама говориш? Он јесте био члан од Јул, али није једини био тамо. Човек није био лош глумац да би се могло рећи да је добијао улоге искључиво због партијског чланства. После 5. октобра никада више није добио ни једну једину улогу на телевизији. Ено га млати се по Сланкамену. Зашто?
expolicajac expolicajac 16:39 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Iz prve ruke informacija. Nije ga niko prstom dirnuo nit ga je bilo kad javno napao zbog toga što je bio član JUL-a.


Полицајац, о каквим дезинформацијама говориш? Он јесте био члан од Јул, али није једини био тамо. Човек није био лош глумац да би се могло рећи да је добијао улоге искључиво због партијског чланства. После 5. октобра никада више није добио ни једну једину улогу на телевизији. Ено га млати се по Сланкамену. Зашто?

Pa što ga vi niste rehabilitovali kad ste bili na vlasti? Čisto ovako uzgred budi rečeno, pošto se praviš kao uvređena nevesta
savamala savamala 16:53 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Pa što ga vi niste rehabilitovali kad ste bili na vlasti? Čisto ovako uzgred budi rečeno, pošto se praviš kao uvređena nevesta


Ако је могао да буде рехабилитован онда значи да је ипак био склоњен. А, ако је био склоњен, то значи да је био на неком списку. Зар не?

Полицајац, много се правите фини сада када пуцате на све стране. Не знам како смо могли да га рехабилитујемо. Ми нисмо држали позоришта по Београду, зна се ко јесте. Јесте да смо Тијанића ми поставили али то је било након његовог чланка у НИН-у посвећеног најпаметнијем и најлепшем Борису Тадићу (Коштуница са лаптопом) када је он већ био ваш. Закључак - спискови забрањених људи су ваш механизам и то је само још један од злочина које сте урадили овом народу.
expolicajac expolicajac 17:18 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Pa što ga vi niste rehabilitovali kad ste bili na vlasti? Čisto ovako uzgred budi rečeno, pošto se praviš kao uvređena nevesta


Ако је могао да буде рехабилитован онда значи да је ипак био склоњен. А, ако је био склоњен, то значи да је био на неком списку. Зар не?

Полицајац, много се правите фини сада када пуцате на све стране. Не знам како смо могли да га рехабилитујемо. Ми нисмо држали позоришта по Београду, зна се ко јесте. Јесте да смо Тијанића ми поставили али то је било након његовог чланка у НИН-у посвећеног најпаметнијем и најлепшем Борису Тадићу (Коштуница са лаптопом) када је он већ био ваш. Закључак - спискови забрањених људи су ваш механизам и то је само још један од злочина које сте урадили овом народу.

Vidiš kako sam upadaš u svoju zamku. I nemoj sve da nas svrstavaš u isti koš. Ako pratiš pisanja na ovom blogu mogao si da primetiš da nisam naklonjen ljudima koji su doprineli gubitku izbora.
Lepo sam ti napisao da ga niko dirao nije. Čovek je pukao sam od sebe. Zatvori se u sebe i jednostavno izgubio silinu koju mu je davala partijska pripadnost. Za razliku od Zorice Brunclik nije uspeo da se preobuče ili da izdrži.
Neću da dajem moderaciji razloge da me briše, ali bih ti mnogo toga mogao ispričati kako izgleda pravo šikaniranje, koje sam lično doživeo.
savamala savamala 17:29 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.


Не знам у чему је та замка о којој говориш. Ако је Десимир изгубио силину, није изгубио глумачки таленат. Како је могуће да десет година не добије баш ни једну једину улогу на телевизији (бар га ја нисам видео, мада ни те програме на којима би он био, не гледам).


Neću da dajem moderaciji razloge da me briše, ali bih ti mnogo toga mogao ispričati kako izgleda pravo šikaniranje, koje sam lično doživeo.


Полицајац, и ја бих имао нешто на ту тему. Веруј ми.
expolicajac expolicajac 17:37 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala

Не знам у чему је та замка о којој говориш. Ако је Десимир изгубио силину, није изгубио глумачки таленат. Како је могуће да десет година не добије баш ни једну једину улогу на телевизији (бар га ја нисам видео, мада ни те програме на којима би он био, не гледам).


Neću da dajem moderaciji razloge da me briše, ali bih ti mnogo toga mogao ispričati kako izgleda pravo šikaniranje, koje sam lično doživeo.


Полицајац, и ја бих имао нешто на ту тему. Веруј ми.

Pogrešnu tezu postavljaš. Desimir je dobar glumac, ali je izuzetno gledane uloge dobio, ne kao dobar glumac nego kao neko koga je JUL forsirao. Njegova polularnost je bila deo marketinške kampanje JUL-a. Kad je taj projekt propao, on se nije snašao. Sve što mu se desilo nakon toga predstavljao je kao "politički progon", a nije tako bilo. Jednostavno nisu hteli da mu daju uloge. Niko nije davao direktive za to već su ljudi koji su o tome odlučivali bili robovi svojih stereotipa da u njemu gledaju "političku prošlost" a ne glumačke sposobnosti.
I ima jedan od najbolnijih sterotipa koji je zapečatio njegovu karjeru. On je za sve beogradske režisere bio "južnjak".
savamala savamala 17:54 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Sve što mu se desilo nakon toga predstavljao je kao "politički progon", a nije tako bilo. Jednostavno nisu hteli da mu daju uloge.


Зашто нису хтели да му дају улоге ако је добар глумац?

iko nije davao direktive za to već su ljudi koji su o tome odlučivali bili robovi svojih stereotipa da u njemu gledaju "političku prošlost"


Аха, значи нису му давали улоге због политичких репова.

On je za sve beogradske režisere bio "južnjak".


Добро, осим политичке позадине има ту и сељачије, мислим београдских режисера.

Полицајац, знам и ја да је Десимир имао пролазност као члан Јул-а. Међутим, ваљда је и он имао право на неко мишљење. И, када смо код ове теме, није Десимир једини. Има и много већих имена која су стављена у присилан заборав само због политичке припадности и мишљења. Љубиша Ристић је веће име за српску културу од свих глумаца, писаца и режисера који су подржавали ДС и Тадића. Мислим, од њих збирно, онако ђутуре. И? Шта би са Ристићем? И он је неподобан. Уместо Љубише Ристића, ДС је пружила паметног Горчина Стојановића. Алал им замена.
expolicajac expolicajac 18:42 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Sve što mu se desilo nakon toga predstavljao je kao "politički progon", a nije tako bilo. Jednostavno nisu hteli da mu daju uloge.


Зашто нису хтели да му дају улоге ако је добар глумац?

iko nije davao direktive za to već su ljudi koji su o tome odlučivali bili robovi svojih stereotipa da u njemu gledaju "političku prošlost"


Аха, значи нису му давали улоге због политичких репова.

On je za sve beogradske režisere bio "južnjak".


Добро, осим политичке позадине има ту и сељачије, мислим београдских режисера.

Полицајац, знам и ја да је Десимир имао пролазност као члан Јул-а. Међутим, ваљда је и он имао право на неко мишљење. И, када смо код ове теме, није Десимир једини. Има и много већих имена која су стављена у присилан заборав само због политичке припадности и мишљења. Љубиша Ристић је веће име за српску културу од свих глумаца, писаца и режисера који су подржавали ДС и Тадића. Мислим, од њих збирно, онако ђутуре. И? Шта би са Ристићем? И он је неподобан. Уместо Љубише Ристића, ДС је пружила паметног Горчина Стојановића. Алал им замена.

Dobro "bre" savamalac, da li "će mo" da dokazujemo ko je pametniji ili da budemo na intelektualnom nivou mesta na kome smo se susreli, i analiziramo samo činjenice.
Ako "će mo" po prvom predlogu, nikad kraja razgovru
Ako "će mo" po drugom predlogu.
Ljubiša Ristić je nesporna intelektualna veličina dramske umetnosti ove zemlje. Ali ako govorimo o činjenicama, i jedina "veličina" koja je predlagala da se prema demonstrantima protiv režima Slobodana Miloševića upotrebi "neprimerena sila". Lično smatram da je samim tim sebe diskvalifikovao da u bilo kom trenutku, dok imamo parlamentarizam u Srbiji, ima bilo kakvo pravo da se pojavljuje u javnom životu. Ako se nanovo uspostavi neki oblik totalitarizma, vrata će mu se sama otvoriti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:27 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Човек није био лош глумац да би се могло рећи да је добијао улоге искључиво због партијског чланства. После 5. октобра никада више није добио ни једну једину улогу на телевизији

Pa šta? ja znam još 100 boljih glumaca koji takođe ne dobijaju uloge, a nisu bili u JULu.
savamala savamala 20:00 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Dobro "bre" savamalac, da li će mo da dokazujemo ko je pametniji ili da budemo na intelektualnom nivou mesta na kome smo se susreli, i analiziramo samo činjenice.


Добро ”бре” полицијац, мало смо се испричали. Као људи, ваља се.
freehand freehand 21:43 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Јесте да смо Тијанића ми поставили али то је било након његовог чланка у НИН-у посвећеног најпаметнијем и најлепшем Борису Тадићу (Коштуница са лаптопом) када је он већ био ваш.

Jel čitaš ti ovo što pišeš? Savetnik Predsednika republike (izrazitog legaliste), bez formalnih uslova (stručne spreme) a inače strastveni ljubitelj Bengalskog tigra i član Odbora za doček Milorada Ulemeka je - čiji?
Tadićev?

Љубиша Ристић је веће име за српску културу од свих глумаца, писаца и режисера који су подржавали ДС и Тадића. Мислим, од њих збирно, онако ђутуре. И? Шта би са Ристићем?

Bemliga, ja mislio da je predsedni Upravnog odbora Dojče Telekoma? Mislim, ako pričamo o onom brki što je prodavao telefonske kompanije po Srbiji?
A što se tiče veličline glumaca... Znaš, ta Mira Banjac, to je jedna dobra glumica. Baš dobra. I to što ti nisi čuo za Boru Todorovića - veruj mi, to ne znači da on nije glumčina. I što nisi čuo za Miru Karanović, Dejana Mijača, Ejdusa, Voju Brajovića, Slobodana Šijana sigurno ne govori ništa o njima i njihovim vrednostima, nego o tome šta se sve ovde nakotilo i piše sa punim autoritetom.
E ako se nekim slučajem, obzirom na mrak u lobanji, u ovoj rečenici prepoznaš - Bingo! Da, jebote, na tebe sam mislio!
savamala savamala 22:10 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Jel čitaš ti ovo što pišeš?


Што се палиш? То, што ти нешто не знаш, не значи да то није или да то не постоји. Полако, смири се, престани да изиграваш Лукса (можда је боље Lux) и мало се стрпи. Казаће ти се.

”Zašto ne bih bio gradonačelnik”? Како је ово добра изјава!


p.s.

сви ови које си набројао јесу добри и значајни уметници.
freehand freehand 22:14 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ok, .
Ajmo jedno po jedno:
savamala
То, што ти нешто не знаш, не значи да то није или да то не постоји.

Freehand
Savetnik Predsednika republike (izrazitog legaliste), bez formalnih uslova (stručne spreme) a inače strastveni ljubitelj Bengalskog tigra i član Odbora za doček Milorada Ulemeka je - čiji?

savamala savamala 22:30 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Freehand


Друже, шта мислиш, хоће ли Вучић да вам похапси цео ГО или само пола? Много сте, брате, забрљали. Да сте крадуцкали, па ајде, али ви сте, изгледа, крали баш на велико.
freehand freehand 22:40 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Freehand


Друже, шта мислиш, хоће ли Вучић да вам похапси цео ГО или само пола? Много сте, брате, забрљали. Да сте крадуцкали, па ајде, али ви сте, изгледа, крали баш на велико.


Volim ovo kad se salonski nacionalisti obraćaju sa "druže".
Nego, ko je postavio Aleksandra Gigantika Tijanića za savetnika predsednika SRJ, bez adekvatne školske spreme?
Daj, skoncentriši se malo, imam još pitanja, a znam da su ti kognitivne sposobnosti dosta sirote, te ne bih da te mnogo opterećujem. Dakle - hajd polako:
Tijanić-savetnik-Koštunica.

Šta povezuje ove tri reči?
savamala savamala 22:49 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Volim ovo kad se salonski nacionalisti obraćaju sa "druže".


Ја се обраћам једном поносном члану СИ. У СИ је то уобичајен начин обраћања, зар не друже Фрихенд.

Nego, ko je postavio Aleksandra Gigantika Tijanića za savetnika predsednika SRJ, bez adekvatne školske spreme?


Да си концентрисан као што ниси, знао би да за место саветника председника није потребна одређена школска спрема. Мислио си да кажеш нешто око места директора РТС али си узбуђен, нервозан и зато ти лутају мисли.
Друже, искрено ти кажем, нема разлога да се толико нервираш. Ти ниси члан ГО, тако да Вучић и не зна за тебе.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Друже, шта мислиш, хоће ли Вучић да вам похапси цео ГО или само пола?


Ja navijam da pohapsi ceo. i ne samo GO vec da zadje malo i po regionalnim, gradskim a ni mesne bi valjalo malo proceslajti, naslo bi se i tamo nesto za hapsenje.
Mislim to mi je prvenstveni zivotni cilj, a to smatram i sustinom vodjenja poliitke- pohapsiti!

Ne smeta ni sto Vucicev posao nije da hapsi, hapsenje kao takvo je na radost sirokih narodnih masa.
Eeee...jos kad bi uveli i javna vesanja....

Ma ko jos mari za to sto nam drzava sve dublje tone, sto iako je

Nova vlada je formirana ali mi i dalje, reči su dr Stojana Stamenkovića, nemamo nikakvu ekonomsku politiku. Čak se i oko gorućeg problema, deficita u budžetu, ne vidi kako će se to sanirati.

Vazno je da se hapsi.
Ovi hapse prethodne, posle njih docice sledeci koji ce njih hapsiti i tako redom...
Zivot je divan



freehand freehand 23:00 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ја се обраћам једном поносном члану СИ. У СИ је то уобичајен начин обраћања, зар не друже Фрихенд.

Ok, ja sam član SI (šta je SI, BTW?).
to je izvanredan argument za početak jedne plodne poetske diskusije.


Да си концентрисан као што ниси, знао би да за место саветника председника није потребна одређена школска спрема.

Prvo, ako je o koncentraciji već reč, moje pitanje je bilo:

ko je postavio Aleksandra Gigantika Tijanića za savetnika predsednika SRJ, bez adekvatne školske spreme?

Drugo, da li si ti baš siguran da za mesto savetnika za medije Predsednika SRJ nije bila potrebna određena školska sprema?
Pazi, odgovor na ovo mogao bi i neku opkladu da povuče, pa i brukicu neku, š'a ja znam...

Treće - vrlo dobro znam šta sam hteo da kažem. I vrlo dobro znam ko je dotičng druga postavio na mesto direktora RTS.
I ko ga je tu ostavio.
Nego, imaš gore pitanje čijim bi odgovorom implicirao i čiji je drug Tijanić, pa bismo, eventualno, mogli i dalje sa pitanjima?
Mis'im, nije u redu da čeka Ljuša sa tolikim volumenom, jebote!

savamala savamala 23:08 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nego, imaš gore pitanje čijim bi odgovorom implicirao i čiji je drug Tijanić, pa bismo, eventualno, mogli i dalje sa pitanjima?


Рекао сам ти да је ваш и то већ годинама. Оно јесте, у овом тренутку, то је мало флуидно, када сте ви у питању, јер је Тијанићева јавка био Ђилас. Јавка! Добар израз.


Немој да мешаш место саветника у систематизацији радних места у државној управи и саветника председника, премијера или министра. То су различите ствари.
savamala savamala 23:16 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nova vlada je formirana ali mi i dalje, reči su dr Stojana Stamenkovića, nemamo nikakvu ekonomsku politiku. Čak se i oko gorućeg problema, deficita u budžetu, ne vidi kako će se to sanirati.


Стојан Стаменковић?! Јел то беше онај саветник Мирка Цветковића?
b92fmember b92fmember 23:17 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
b92fmember
"A što ste vi krali!?"

Da stvarno a što ste krali ili žmurili dok drugi kradu?
Zar vam nije jasno da je to jedini razlog zašto ste (milim na sve partije) se svima smučili.


Hteo sam da vam odgovorim, mislim na sve budale, pa sam odustao.
Pošto ste se svima smučili.


Pazi, DS se svima smučio, a ti si ostao bez odgovora.
freehand freehand 23:20 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Рекао сам ти да је ваш и то већ годинама. Оно јесте, у овом тренутку, то је мало флуидно, када сте ви у питању, јер је Тијанићева јавка био Ђилас. Јавка! Добар израз.

Nači - Đilas je Tijanića postavio Koštunici za savetnika za medije 2001. godine?
Ok.
емој да мешаш место саветника у систематизацији радних места у државној управи и саветника председника, премијера или министра. То су различите ствари.

Slušaj, savamalac, evo ti opklada: pitaš sutra Ljilju Nedeljković, ili Gradu Nalića, ili Zorana Stojkovića, ili Zlojeba lično - da li je 2001. godine za mesto savetnika Predsednika SRJ bila neophodna, po važećoj sistematizaciji, visoka stručna sprema.
I onda ovde napišeš odgovor koji si dobio i od Freehand-a napraviš veliku budalu i lažova. I Freehand ti to prizna.
Jel to ok?

Od sebe ne možeš, jebiga.


freehand freehand 23:22 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

b92fmember
freehand
b92fmember
"A što ste vi krali!?"

Da stvarno a što ste krali ili žmurili dok drugi kradu?
Zar vam nije jasno da je to jedini razlog zašto ste (milim na sve partije) se svima smučili.


Hteo sam da vam odgovorim, mislim na sve budale, pa sam odustao.
Pošto ste se svima smučili.


Pazi, DS se svima smučio, a ti si ostao bez odgovora.

Iš, bre.
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:23 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

A što se tiče veličline glumaca... Znaš, ta Mira Banjac, to je jedna dobra glumica. Baš dobra. I to što ti nisi čuo za Boru Todorovića - veruj mi, to ne znači da on nije glumčina. I što nisi čuo za Miru Karanović, Dejana Mijača, Ejdusa, Voju Brajovića, Slobodana Šijana sigurno ne govori ništa o njima i njihovim vrednostima, nego o tome šta se sve ovde nakotilo i piše sa punim autoritetom.

Kad pomenu Boru... sretnem ga letos na aerodromu, kasnio nam avion pa smo sedeli i ćaskali. Raspitujem se kako je i sve s tim u vezi. A Bora mi kaže: "Čega god se setim - ja kucnem u drvo."

Možda je to. Možda se čovek jednostavno ne seća ko su navedeni ljudi.
freehand freehand 23:25 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Možda se čovek jednostavno ne seća ko su navedeni ljudi.

Koji čovek?
savamala savamala 23:26 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nači - Đilas je Tijanića postavio Koštunici za savetnika za medije 2001. godine?
Ok.


Ово нисам нигде написао.


Jel to ok?


Ма јок. Што си досадан? Обично си драга и занимљива особа, а сада, на силу, покушаваш нешто. Не можеш ти то. Бар, не са мном.


expolicajac expolicajac 23:27 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Рекао сам ти да је ваш и то већ годинама. Оно јесте, у овом тренутку, то је мало флуидно, када сте ви у питању, јер је Тијанићева јавка био Ђилас. Јавка! Добар израз.

Nači - Đilas je Tijanića postavio Koštunici za savetnika za medije 2001. godine?
Ok.
емој да мешаш место саветника у систематизацији радних места у државној управи и саветника председника, премијера или министра. То су различите ствари.

Slušaj, savamalac, evo ti opklada: pitaš sutra Ljilju Nedeljković, ili Gradu Nalića, ili Zorana Stojkovića, ili Zlojeba lično - da li je 2001. godine za mesto savetnika Predsednika SRJ bila neophodna, po važećoj sistematizaciji, visoka stručna sprema.
I onda ovde napišeš odgovor koji si dobio i od Freehand-a napraviš veliku budalu i lažova. I Freehand ti to prizna.
Jel to ok?

Od sebe ne možeš, jebiga.



AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU kakva bezbedonosna diskriminacij. Valjda prvo treba da pita Radeta Bulatovića i naravno "neprejebljivog" i u "ćutanju odanog" Acu Tomića.
Savamalac bilo je jače od mene
Bojana Maljević Bojana Maljević 23:37 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Možda se čovek jednostavno ne seća ko su navedeni ljudi.

Koji čovek?

savamala - možda je i žena, nisam pratila dobro ali pomislih da je, poput Bore Čvoke, počeo da zaboravlja, te da je to uzrok što se ne seća glumačkih i drugih veličina koje je nabrajao a od kojih je Ljuša "zbirno" veći.
freehand freehand 23:42 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Freehand
Nači - Đilas je Tijanića postavio Koštunici za savetnika za medije 2001. godine?
Ok.


savamala
Ово нисам нигде написао.

savamala
Рекао сам ти да је ваш и то већ годинама. Оно јесте, у овом тренутку, то је мало флуидно, када сте ви у питању, јер је Тијанићева јавка био Ђилас. Јавка! Добар израз.



а сада, на силу, покушаваш нешто. Не можеш ти то. Бар, не са мном.

savamala
Јесте да смо Тијанића ми поставили али то је било након његовог чланка у НИН-у посвећеног најпаметнијем и најлепшем Борису Тадићу (Коштуница са лаптопом) када је он већ био ваш.



Nego, ok: može sad Ljuša? Da te podsetim: to je onaj voluminozni režiser što je prodavao Telekom.
Da te citiram opet:

savamala
Љубиша Ристић је веће име за српску културу од свих глумаца, писаца и режисера који су подржавали ДС и Тадића. Мислим, од њих збирно, онако ђутуре.


Freehand
A što se tiče veličline glumaca... Znaš, ta Mira Banjac, to je jedna dobra glumica. Baš dobra. I to što ti nisi čuo za Boru Todorovića - veruj mi, to ne znači da on nije glumčina. I što nisi čuo za Miru Karanović, Dejana Mijača, Ejdusa, Voju Brajovića, Slobodana Šijana sigurno ne govori ništa o njima i njihovim vrednostima, nego o tome šta se sve ovde nakotilo i piše sa punim autoritetom.

Vidi, savamalac: mržnja je opaka stvar, maligna. Pojede čoveka iznutra. Prvo mu mozak sprži.
A ja bih se, da me sad pitaš, na tvom mestu stideo jedno dve godine.
Mada, opet - da znaš za stid ne bi se blamirao glupostima ovoliko unaokolo.
A sad - vozdra.


freehand freehand 23:45 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala - možda je i žena

Pitanjem koji čovek uopšte nisam mislio na pol.
savamala savamala 23:55 04.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
Јесте да смо Тијанића ми поставили али то је било након његовог чланка у НИН-у посвећеног најпаметнијем и најлепшем Борису Тадићу (Коштуница са лаптопом) када је он већ био ваш.


Не можеш на силу.

Чланак у НИН-у је објављен негде крајем 2003. тако да када се каже ”поставили” то се односи на место директора РТС, а не саветника председика о коме ти причаш, и што је прича из 2001. Као што знаш, 2001. се десила пре 2003., али понела те је жеља да се покажеш па у брзини правиш материјалне грешке. Сећаш се да су нас у школи учили да све што је брзо, то је кусо. Ђилас је дошао након 2001. што је теби као верном члану СИ добро познато. Хајде сада на спавање, па сутра да ти се разбистри та паметна главица.

mržnja je opaka stvar, maligna.


Друже, то је немогуће. Како вас мрзети када се више и не зна колико вас има. Умножавате се партеногенезом. Или вас, можда, Вучић оплођава.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:08 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
savamala - možda je i žena

Pitanjem koji čovek uopšte nisam mislio na pol.

Dobro, de. Ne budi toliko ljut. Bar ne na mene.
freehand freehand 00:10 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Чланак у НИН-у је објављен негде крајем 2003. тако да када се каже ”поставили” то се односи на место директора РТС, а не саветника председика о коме ти причаш, и што је прича из 2001. Као што знаш, 2001. се десила пре 2003., али понела те је жеља да се покажеш па у брзини правиш материјалне грешке. Сећаш се да су нас у школи учили да све што је брзо, то је кусо. Ђилас је дошао након 2001. што је теби као верном члану СИ добро познато.

Vi ste postavili vernog fana Borisa Tadića na mesto direktora RTS, i to direktno iz fotelje savetnika za medije Predsednika SRJ Vojislava Koštunice?
A u koju je došao posle svih onih pisanija o Bengalskom tigru?
Mis'im - nije stigao Rade Marković i to da spali, jebiga...

Друже, то је немогуће. Како вас мрзети када се више и не зна колико вас има. Умножавате се партеногенезом. Или вас, можда, Вучић оплођава.

Ma da nisi ti Ljilja Nedeljković?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:17 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ok, ja sam član SI (šta je SI, BTW?).
to je izvanredan argument za početak jedne plodne poetske diskusije.

za razliku od Freehanda ja sam posredno član Si-a, tj Socijalističke internacionale, udruženja stranaka docijalističke i socijal-demokratske orijentacije. Šta je tu problem?
freehand freehand 00:22 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

za razliku od Freehanda ja sam posredno član Si-a, tj Socijalističke internacionale, udruženja stranaka docijalističke i socijal-demokratske orijentacije.

Vidiš ti Ljilju, jbt?! Pomislio sam i ja u jednom trneutku da je to, ali rekoh sebi - pa ne bi jedna dama i matica valjda dotle išla?!
Ljiljo, Ljiljo, šta li su tebi radili...
Bojana Maljević
Dobro, de. Ne budi toliko ljut. Bar ne na mene.

Nisam ljut, bre. Naročito ne na tebe.
Vidiš da me Ljilja i ja baš dobro zezamo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:23 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ma da nisi ti Ljilja Nedeljković?!

Ne. Znam ženu. Ona je pismena.
freehand freehand 00:26 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nebojsa Krstic
Ma da nisi ti Ljilja Nedeljković?!

Ne. Znam ženu. Ona je pismena.

Znam je i ja.
Al rekoh - možda je zakačio neki osiromašeni uranijum, možda su je oteli svemirci, pa je mučili.
Vezali je za stolicu pa joj puštali Tadićeve govore?
Ili tako već nešto, neljudski?
savamala savamala 00:27 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

A u koju je došao posle svih onih pisanija o Bengalskom tigru?
Mis'im - nije stigao Rade Marković i to da spali, jebiga.


Шта ти имаш против Тијанића? Јел добар новинар? Јесте. Да вам је нешто сметао, ваљда би га сменили са места директора РТС. Да сте имали бољег и вернијег, ваљда би њега поставили, а не држали Тијанића?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:29 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Nebojsa Krstic
Ma da nisi ti Ljilja Nedeljković?!

Ne. Znam ženu. Ona je pismena.

Znam je i ja. Al rekoh - možda je zakačio neki osiromašeni uranijum, možda su je oteli svemirci, pa je mučili. Vezali je za stoklicu pa joj puštali Tadićeve govore?

da. moguće...ona je žena bila, i još je uvek, izvanredan novinar, to kažu svi koji se time bave.

Tako da savamala može da bude Dejan Mihajlov recimo....
freehand freehand 00:29 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

savamala
A u koju je došao posle svih onih pisanija o Bengalskom tigru?
Mis'im - nije stigao Rade Marković i to da spali, jebiga.


Шта ти имаш против Тијанића? Јел добар новинар? Јесте. Да вам је нешто сметао, ваљда би га сменили са места директора РТС. Да сте имали бољег и вернијег, ваљда би њега поставили, а не држали Тијанића?

Idi, Ljiljo...
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:32 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nisam ljut, bre. Naročito ne na tebe.
Vidiš da me Ljilja i ja baš dobro zezamo.

Meni više liči na Acu Tomića.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:34 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Meni više liči na Acu Tomića.

Da nije samardžić, brka?
freehand freehand 00:36 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Tako da savamala može da bude Dejan Mihajlov recimo....

Ne. Mihajlov oseti kad je zabasao u nepoznato i štukne u prvu rupu.
i odande ne mogu ni sudski pozivari da ga izvuku!
Ovo je neko hrabar. Možda čak i Grada on the rocks?!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:37 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Tako da savamala može da bude Dejan Mihajlov recimo....

Ne. Mihajlov oseti kad je zabasao u nepoznato i štukne u prvu rupu.
i odande ne mogu ni sudski pozivri da ga izvuku!
Ovo je neko hrabar. Možda čak i Grada on the rocks?!

A možda je Vojislav lično i personalno?
freehand freehand 00:41 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nebojsa Krstic
freehand
Tako da savamala može da bude Dejan Mihajlov recimo....

Ne. Mihajlov oseti kad je zabasao u nepoznato i štukne u prvu rupu.
i odande ne mogu ni sudski pozivri da ga izvuku!
Ovo je neko hrabar. Možda čak i Grada on the rocks?!

A možda je Vojislav lično i personalno?

On? Nikako.
Обично си драга и занимљива особа

On ovakvu rečenicu ne može ni da zamisli, kamoli da napiše.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:42 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ovo je neko hrabar.

Free, po čemu si to zaključio? Mada, to mi se uklapa u profil vojnog lica.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Обично си драга и занимљива особа

On ovakvu rečenicu ne može ni da zamisli, kamoli da napiše.

Što, misliš da on nema tako rafiniranu dušicu?
freehand freehand 00:45 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Free, po čemu si to zaključio?

Pa vidiš da je sam samcijat navalio na mene?
Nego, možda je neko ko je patio pod Sabljom?
Deluje mi kao neko čija su ljudska prava gažena.
I tu se Dragi Aca uklapa.


Što, misliš da on nema tako rafiniranu dušicu?

Aha, ko rumunska sardina u drnču koji izigrava rafinisano ulje.
savamala savamala 00:48 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

On? Nikako.


Само да вас поздравим пошто видим да уживате у угодном разговору. Још мало, па ће се овде окупити некакав ресорни одбор испоставе СИ. Нека, лепо је видети солидарност на делу.
Bojana Maljević Bojana Maljević 00:50 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Free, po čemu si to zaključio?

Pa vidiš da je sam samcijat navalio na mene?
Nego, možda je neko ko je patio pod Sabljom?
Deluje mi kao neko čija su ljudska prava gažena.
I tu se Dragi Aca uklapa.

Pa kažem ti.
Mada, evo nema ga, kad je video da nisi baš tako sam. Tu se onda nešto ne uklapa, sa tom hrabrošću. Tanko mi je to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:03 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Ni on ne podnosi mene i Tadića?!

Hm, u pravu si, ne može biti on.
A Velja Ilić?
freehand freehand 09:33 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nebojsa Krstic
Ni on ne podnosi mene i Tadića?!

Hm, u pravu si, ne može biti on.
A Velja Ilić?

Nije.
Znam čoveka.
On je nepismen.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:16 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nije.
Znam čoveka.
On je nepismen.

Možda je savamala Ljiljana Habjanović Đurović?
alselone alselone 10:17 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Možda je savamala Ljiljana Habjanović Đurović?


Mozda je Trivanka - sprema odstupnicu u paraleli.
libkonz libkonz 10:37 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Човек није био лош глумац

Nije bio loš, bio je očajan glumac.
Nikada ne bio dobio ni sporednu ulogu u RTS-ovoj seriji da nije bio član JUL-a.
alselone alselone 10:38 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

Nije bio loš, bio je očajan glumac.


A imao je i tu placipickastu facu u svakoj situaciji, ko Momir Bulatovic.
libkonz libkonz 10:46 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

A imao je i tu placipickastu facu u svakoj situaciji, ko Momir Bulatovic.

a imao je i psa

Pre neki dan sam se podsetio na jednu od epizoda te serije. Pogledaj kakvih je glumaca tu bilo i on da dobije glavnu ulogu.
On je muška verzija Milice Milše.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:25 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

libkonz

On je muška verzija Milice Milše.


A postoji i ženska verzija Milice Milše?
expolicajac expolicajac 12:02 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

libkonz
Човек није био лош глумац

Nije bio loš, bio je očajan glumac.
Nikada ne bio dobio ni sporednu ulogu u RTS-ovoj seriji da nije bio član JUL-a.

alselone
Nije bio loš, bio je očajan glumac.


A imao je i tu placipickastu facu u svakoj situaciji, ko Momir Bulatovic.

libkonz
A imao je i tu placipickastu facu u svakoj situaciji, ko Momir Bulatovic.

a imao je i psa

Pre neki dan sam se podsetio na jednu od epizoda te serije. Pogledaj kakvih je glumaca tu bilo i on da dobije glavnu ulogu.
On je muška verzija Milice Milše.

uros_vozdovac
libkonz

On je muška verzija Milice Milše.


A postoji i ženska verzija Milice Milše?

AUUUUUUUU. ""ovo se samo ss krv pere""
arcins arcins 13:01 05.09.2012

Re: Бомбашки процес 2012.

freehand
Nebojsa Krstic
Ma da nisi ti Ljilja Nedeljković?!

Ne. Znam ženu. Ona je pismena.

Znam je i ja.
Al rekoh - možda je zakačio neki osiromašeni uranijum, možda su je oteli svemirci, pa je mučili.
Vezali je za stolicu pa joj puštali Tadićeve govore?
Ili tako već nešto, neljudski?


Ma kaki Tadicevi govori, Bergmanove filmove, kao sto su maltretirali nasu pod-dinarsku bracu u zatvorima Svedske. Slobodne aktivnosti/obrazovni program, gledanje filmova. Bratija je kukala sve u sesnae's, tipa ubio sam Kenedija, bacio bombice na Hirosimu i Nagasak, sve priznajem samo mi nemoj filmice, keve ti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana