Kultura

Spiskovi, opet

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2012. u 15:03

Vlada Srbije postavila je nedavno Dragana Kolarevića za pomoćnika ministra kulture i informisanja. Tih dana novopostavljeni pomoćnik objavio je svoj autorski tekst pod naslovom “Vreme je za prvi srpski kulturni ustanak

U njemu je on izneo svoje sveobuhvatno viđenje aktuelnog kulturnog trenutka sa autorskim osvrtom i na protekle decenije. Svačega tu ima. Suzdržavam se, teškom mukom, od ulaska u tu baru i libim od komentarisanja iznetih stavova. Prepuštam to čitaocima koji imaju jači stomak od mene.

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji”.

Na tom spisku pomoćnika aktuelnog ministra kulture i informisanja, nalaze se:

Zdravko Čolić, Momčilo Bajagić, Dejan Mijač, Slobodan Šijan, Mira Banjac, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Radoš Bajić, Vojislav Brajović, Svetozar Cvetković, Predrag Ejdus, Branislav Lečić, Branko Cvejić, Tihomir Stanić, Lazar Ristovski, Dara Đokić, Goran Šušljik, Tamara Vučković, Milica Mihajlović, Slobodan Boda Ninković, Miroslav Momčilović, Jagoš Marković, Nataša Ninković, Srdan Golubović, Vjera Mujović, Tanja Mandić Rigonat, Milena Šešić, Biljana Srbljanović, Jovan Ćirilov, Lazar Stojanović, Srđan Gojković Gile, Timoti Džon Bajfort, Dušan Ercegovac, Lena Bogdanović, Đorđe Pavlov, Stevan Filipović, Olivera Ježina, Alek Conić, Seka Sablić, Bora Todorović, Puriša Đorđević, Svetislav Basara, Miljenko Dereta, Dragan Velikić, Maja Mičić, Jelena Milić, Dunja Ilić, i drugi.

“Zašto svojim skromnim novcem, sa glumcima koji imaju nacionalnu svest ne bismo stvorili alternativno pozorište”, pita se na kraju teksta Dragan Kolarević, a čitaocu je ostalo da nagađa šta je njegovo Ministarstvo namerilo da uradi protiv navedenih sa spiska “nosilaca pogubne antisrpske politike”.

Važno je pitanje, zaslužuje brz odgovor.

 

 



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Karagaća Milan Karagaća 13:35 05.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Nego, zamisli bebu rođenu od srpskih roditelja, koju su usvojili npr. holandski staraoci. Kada poraste sa ubeđenjem da su mu to zaista pravi roditelji, biće vrlo verovatno Holanđanin. Možda bude i neki skinhed. Nema to veze sa mestom rođenja i krvnim zrncima.

Ali čim ga vidi pravi Srbin svetosavac odmah će ga prepoznati i vrati rodu svome.Pa nama na izborima učestvuje stranka ili GG koja otvoreno propagira netoleranciju prema svemu što nije srBsko, a niko se baš nije pitao ni kada su počeli da se organizuju ni kada su držali tribine po fakultetima, čak je visoki dužnosnik to kvalifikovao kao slobodu govora.
Pa onda ne treba da se čudimo sada kao otkud to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:00 05.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

Vidiš, DS se napravila veliku grešku kada se tako tolerantno odnosila prema nacionalistima, šovinistima i klerikalizmu,

Ne bih se složio. DS nije nikada bila tolerantna prema šovinizmu i klerikalizmu. Što se drugih izama tiče, među njima je i nacionalizam, on u svom izvornom značenju, i u značenju koje mi ovde valjda podrazumevamo, nije nešto loše.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:52 05.09.2012

Re: АнтиСрби и НеДСовци

među njima je i nacionalizam, on u svom izvornom značenju, i u značenju koje mi ovde valjda podrazumevamo, nije nešto loše.

jes, samo da nije previše preširoko tumačeno.
Da li je to što piše Kolarević nacionalizam, pa čovek pokazuje da izuzetno voli svoju naciju, a da li se to mnogo razlikuje od onoga što su 10 godina propagirali Obraz, Dveri,Naši, 1389, SRS,mnogi političari, knjgopisci, novinari i tako dalje i tako bliže pa ne bi takve reakcije kao što je opravdana ova na Kolarevićev tekst. Pomenuh već tribine, a da ti ne linkujem izlaganja crkvenih velikodostojansvenika na raznim opelima uključujući i proglašavanjem svecem onog popa Mace.
Nego malo sve liči na onu priču kada su odvodili komuniste , ja sam ćutao, kada su odvodili Jevreje , ja sam ćutao...... i kada su došli po mene nije ni bilo više nikoga da nešto kaže.
I da se ne zavaravamo, znamo mi svi šta nacionalizam na ovim prostorima znači, posebno onaj "dobri".
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 11:49 04.09.2012

Srpska kultura

Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.
alselone alselone 11:58 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.


Krsticu ja sam odgovorio na komentar da bih citirao gospodju Narator. Ti ne vidis i ne cujes njen komentar, to sam uradio zbog toga.

Srdacan pozdrav.
expolicajac expolicajac 12:01 04.09.2012

Re: Srpska kultura

alselone
Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.


Krsticu ja sam odgovorio na komentar da bih citirao gospodju Narator. Ti ne vidis i ne cujes njen komentar, to sam uradio zbog toga.

Srdacan pozdrav.

Novosađani, Novosađani, Novosađani, Novosađani
predatortz predatortz 12:08 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.



Draga Branislava, ovo što ti pišeš je klasičan primerak onoga protiv čega se zalažeš. Ovo je prikriveni fašizam!

Edit:

Eto, moja deca nisu rođena u Novom Sadu. Znači li to da su lošija od tvoje dece?
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 12:08 04.09.2012

Re: Srpska kultura

expolicajac
alselone
Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.


Krsticu ja sam odgovorio na komentar da bih citirao gospodju Narator. Ti ne vidis i ne cujes njen komentar, to sam uradio zbog toga.

Srdacan pozdrav.

Novosađani, Novosađani, Novosađani, Novosađani


Volimo i mi Vas!
alselone alselone 12:10 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Volimo i mi Vas!


On te cuje zato sto mu je tazbina ovde. Polovicno dobar covek, kazem ja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:11 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Krsticu ja sam odgovorio na komentar da bih citirao gospodju Narator. Ti ne vidis i ne cujes njen komentar, to sam uradio zbog toga.

Ti si gospođin advokat, šta li?

Slažem se s njom. Dobro je kad su stvari jasne i kad se vidi istina. Nažalost često nisu, pa je potrebno mnogo mentalnog napora da se razluči ko je ko i ko je šta.

alselone alselone 12:14 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Ti si gospođin advokat, šta li?


Mislim da nisi skapirao foru. Blogersko-interna je, verovatno nisi citao gospodjin blog.
expolicajac expolicajac 12:26 04.09.2012

Re: Srpska kultura

alselone
Ti si gospođin advokat, šta li?


Mislim da nisi skapirao foru. Blogersko-interna je, verovatno nisi citao gospodjin blog.

AUUUUUUUUUUUUU Zamerio si se Krletu. Ja ga odbrani na samom početku, a on gumicu ko vrata.
I nije mi tazbina nego dedovina po majčinoj strani, molim da pratis nastavu iz predvojničke obuke
mariopan mariopan 12:29 04.09.2012

Re: Srpska kultura

expolicajac
alselone
Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.


Krsticu ja sam odgovorio na komentar da bih citirao gospodju Narator. Ti ne vidis i ne cujes njen komentar, to sam uradio zbog toga.

Srdacan pozdrav.

Novosađani, Novosađani, Novosađani, Novosađani

Qume, ne trpaj sve Novosađane u isti koš, ja znam neke divne ljude tamo, doduše bez pedigrea i potvrde da su or'ginal Novosađani za tri kolena unazad, ali baš fine, nisu svi ovakvi.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 12:36 04.09.2012

Re: Srpska kultura

alselone
Ti si gospođin advokat, šta li?


Mislim da nisi skapirao foru. Blogersko-interna je, verovatno nisi citao gospodjin blog.


Ma ljudi, ja samo hoću da kažem da stvari mogu izgledati bitno različito, u zavisnosti od ugla gledanja. Tako, recimo, tekst tamo nekog funkcionera u Ministarstvu kulture Srbije, aktivisti DS-a može izgledati kao najava novog kursa zastrašujuće nacionalističke i ostrašćene politike. Aktivisti SNS-a, isti tekst može se činiti kao konačna najava realizacije istinske srpske kulturne politike. Ali, ni jedno ni drugo nije praviše važno, jer bi isti tekst običnom normalnom građaninu Srbije, verovatno izgledao kao jedna od milion gluposti, koju će neki ekstra-ostrašćemi mazgov u narednom periodu realizovati, jer ga je njegova stranka postavila na neko važno mesto. A takvih mazgova smo se nagledali, u svim postavama. Pitanje - da li su gori naciolanistički, populistički ili evropejski mazgovi - izlišno je. Mazgovi su gadni sami po sebi i spadaju u ozbiljnu vrstu štetočina, protiv kojih malo šta pomaže.

A, to za Novi Sad? E, Alselone, to je već posebna priča. O ljubavi, odbrani, sprudovima na Dunavu... i borbi protiv zagađenja.
alselone alselone 12:54 04.09.2012

Re: Srpska kultura

A, to za Novi Sad? E, Alselone, to je već posebna priča. O ljubavi, odbrani, sprudovima na Dunavu... i borbi protiv zagađenja.


Ja nemam pojma nista o tome. Kad ces nam ispricati?
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 12:59 04.09.2012

Re: Srpska kultura

predatortz
Branislava Kostić - Narator
Ponekad mi dođe krivo što svoju decu nisam rađala u nekoj normalnoj zemlji, u kojoj se zna da su fašisti, mafijaši, mrzitelji, pljuvači u dalj, lopovi i nasilnici loši momci, a da je pozitivno biti obrazovan, vredan, kreativan, human i obziran.

Mala uteha je što su, ipak, oboje rođeni u Novom Sadu.



Draga Branislava, ovo što ti pišeš je klasičan primerak onoga protiv čega se zalažeš. Ovo je prikriveni fašizam!

Edit:

Eto, moja deca nisu rođena u Novom Sadu. Znači li to da su lošija od tvoje dece?

Činjenica da su rođeni u Novom Sadu, ni na koji način ne govori u prilog kvaliteta/pozitivnih osobina moje dece. Niti bi mi palo na pamet da takvu glupost i pomislim, a kamoli kažem. Bogu hvala, pametnih i sjajnih ljudi ima svuda, raznih su nacija i boja, a budala takođe ima na svim meridijanima (mada se ponekad čini da ih je kod nas malo više od proseka). Moja tvrdnja se bazira na (mom) stavu da Novi Sad/Vojvodina možda-ipak-nadam se-volelabih da-ima mrvicu više osoba koje su spremne da se javno i nedvosmisleno založe za vrednosti o kojima sam u teks(tić)u govorila.
predatortz predatortz 13:04 04.09.2012

Re: Srpska kultura

a budala takođe ima na svim meridijanima (mada se ponekad čini da ih je kod nas malo više od proseka).



Ilustracija:

Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 13:07 04.09.2012

Re: Srpska kultura

alselone
A, to za Novi Sad? E, Alselone, to je već posebna priča. O ljubavi, odbrani, sprudovima na Dunavu... i borbi protiv zagađenja.


Ja nemam pojma nista o tome. Kad ces nam ispricati?


Ako ne pre, za vikend, jer i ovo malo vremena koje sam danas provela na blogu, skupo će me koštati (nije istina da je vreme novac, vreme je prosto - uncut: kad ti treba, nema ga; kad ga imaš - ne znaš šta ćeš sa njim, jer je to - ili na pogrešnom mestu, ili sa pogrešnim ljudima, ili si prosto u tom momentu - bez knjige)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:09 04.09.2012

Re: Srpska kultura

ja samo hoću da kažem da stvari mogu izgledati bitno različito, u zavisnosti od ugla gledanja. Tako, recimo, tekst tamo nekog funkcionera u Ministarstvu kulture Srbije, aktivisti DS-a može izgledati kao najava novog kursa zastrašujuće nacionalističke i ostrašćene politike.

Da.
Aktivisti SNS-a, isti tekst može se činiti kao konačna najava realizacije istinske srpske kulturne politike.

I ja se toga plašim.
Ali, ni jedno ni drugo nije praviše važno,

Hm..
jer bi isti tekst običnom normalnom građaninu Srbije, verovatno izgledao kao jedna od milion gluposti, koju će neki ekstra-ostrašćemi mazgov u narednom periodu realizovati, jer ga je njegova stranka postavila na neko važno mesto.

Običan, normalan građanin ima pravo da ne razume posledice Kolarevićevih reči, ima pravo da se ne seća spiskova koje su Kolarevićeve kolege već pravile i posledica...Intelektualna javnost, opozicione stranke i obični, normalni građani koji razumeju o čemu je reč, bi dočim morali da reaguju, kako se istorija ne bi ponovila.

Takođe, ukoliko je u pitanju stav jednog, kako vi kažete, ostrašćenog mazgova, aktuelna vlast bi morala da se od tog stava ogradi i pomenutog smeni.
Mazgovi su gadni sami po sebi i spadaju u ozbiljnu vrstu štetočina, protiv kojih malo šta pomaže.

Slažem se. Zato predlažem da se vi uključite u politički život, ako već niste, kako bi bilo manje mesta za mazgove.
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 13:09 04.09.2012

Re: Srpska kultura

predatortz
a budala takođe ima na svim meridijanima (mada se ponekad čini da ih je kod nas malo više od proseka).



Ilustracija:


Da, to je dobar primer opšte rasprostranjenosti kojekakvih mazgova i budala.
alselone alselone 13:12 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Zato predlažem da se vi uključite u politički život, ako već niste, kako bi bilo manje mesta za mazgove.


Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 13:13 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Slažem se. Zato predlažem da se vi uključite u politički život, ako već niste, kako bi bilo manje mesta za mazgove.


Nemojte tako, ja sam pristojna osoba.
expolicajac expolicajac 13:38 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Zato predlažem da se vi uključite u politički život, ako već niste, kako bi bilo manje mesta za mazgove.

Krle ajd majketi, objasni kako se to čovek uključuje u politički život
99% ljudi koje sam upoznao, a da su politički aktivni, bave se samo "visokom politikom".
I ovde na blogu se raspravlja samo o "visoko poitičkim temama".
Onaj mali i običan život ne postoji u politici. Politika se doživljava kao "cilj". Ne postoje realni "ciljevi" nego samo visoki i epski određeni.
Kad običan čovek pokuša da sprovede neki mali "cilj" izvrgnut je ruglu ili se susretne barjerom onih koji zbog "viših ciljeva" te obične ljude ubede da nisu uspeli u svojoj zamisli "običnog cilja" jer to može da izremeti sve.
Primera radi
Dva puta sam u Nišu hapsio istog Istražnog Sudiju zbog primanja mita.
Ja sam svoj "mali cilj" za demokratiju ostvariovao. Oba puta je na Vrhovnom Sudu oslobođen, ne zbog nedostatka dokaza pribaljenih od strane policije, nego zbog "navodnih proceduralnih propusta napravljenih u postupku". Ja sam okarakterisan kao "previše tvrd" "ambiciozan" "politički obojen u žuto" i da ne nabrajam etikete, "ima detalja za koje baš ne znam, dal mogu u pesmu da stanu".
Ja sam uhvatio bitangu dva puta. Dva puta je oslobođen.
Jednom su to uradili crveni, a drugi put
blogovatelj blogovatelj 14:02 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Ovo je prikriveni fašizam!


Ne, to je tipican primer malogradjanskog, pokondirenog fasizma.
Kada si cuo da je neko ponosan sto je on/ona/njegovo/njeno dete rodjen/a/o u Njujorku ili Parizu?
Veliki gradovi postaju veliki iskljucivo doseljavanjem ljudi sa strane.
Palanke su prepune ljudi ispunjenih ponosom jer su u njima rodjeni.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:25 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Krle ajd majketi, objasni kako se to čovek uključuje u politički život
99% ljudi koje sam upoznao, a da su politički aktivni, bave se samo "visokom politikom".
I ovde na blogu se raspravlja samo o "visoko poitičkim temama".

Nemam neki pouzdano dobar savet. Mislim da je i ovo tvoje pisanje na blogu uključivanje u politički život. I mislim da to nije nevažno. Zato m i je ponekad žao kad pročitam, čast izuzecima, pametne stvari koje ljudi ovde pišu, što ih pišu anonimno i što se ne zna identitet autora. Žao mi je jer mislim da je sloboda i inicijativa pojedinca neprocenjivo važna, i da čovek treba da stane iza svojih reči i da se bori za svoje ideje. Ako ih ima.

U tom smislu, nema recepta za angažovanje. Tu svako treba da pronađe modus u skladu sa svojim mogućnostima, okruženjem, poslom, lokacijom, interesovanjima...Mislim da kakve god da su okolnosti postoji način...da se ukljući u rad stranaka, ngo-ova, sindikata...otkud znam šta sve postoji...ako nijedna stranka ne valja, treba okupiti istomišljenike, praviti nove...treba uraditi bilo šta samo ne gledati pasivno kako ti ološ kroji sudbinu.
Kad običan čovek pokuša da sprovede neki mali "cilj" izvrgnut je ruglu ili se susretne barjerom onih koji zbog "viših ciljeva" te obične ljude ubede da nisu uspeli u svojoj zamisli "običnog cilja" jer to može da izremeti sve.

Ovo je, verujem, u najvećem broju slučajeva, tačno. Ali svi oni koji su umali viziju, ideju ili moralni stav nailazili na teškoće. Nije to izmišljeno u Srbiji 2012.
Dva puta sam u Nišu hapsio istog Istražnog Sudiju zbog primanja mita.
Ja sam svoj "mali cilj" za demokratiju ostvariovao.

Nisi. Ti si samo profesionalno obavio svoj posao. Svoju misiju za demokratiju ostvarićeš društvenim angažovanjem. Bez obzira da li se ono ticalo "velikih" ili "malih" tema.
Ja sam uhvatio bitangu dva puta. Dva puta je oslobođen.
Jednom su to uradili crveni, a drugi put

verujem ti. I to je jednostavno tako. Ali to što je tako ne znači i da treba da ostane tako! Sve dok pametni, pošteni i dobri ljudi budu zazirali od političkog angažmana, politikom će se baviti oni drugi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:39 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nebojsa Krstic

Nemam neki pouzdano dobar savet. Mislim da je i ovo tvoje pisanje na blogu uključivanje u politički život. I mislim da to nije nevažno. Zato m i je ponekad žao kad pročitam, čast izuzecima, pametne stvari koje ljudi ovde pišu, što ih pišu anonimno i što se ne zna identitet autora. Žao mi je jer mislim da je sloboda i inicijativa pojedinca neprocenjivo važna, i da čovek treba da stane iza svojih reči i da se bori za svoje ideje. Ako ih ima.


Uh moj Nebojša, nije ta anonimnost nikakva niti maska nikakav paravan, Bar ne ovde. Koga zanima, uz malo vremena i radoznalosti lako se sazna identitet bilo koga od nas, koji pišemo pod nikovima. E sad zašto pišemo pod nikovima duga je priča, ali da ima izvesnog šarma, meni lično ima, pa da ne kvarimo.

E sad što se tiče angažmana u politici svakog pojedinog građanina, mislim da jeste važno i da samo ličnim aktivizmom pojedinac stiče etičko pravo na kritiku. Postoje pojave koje se `ladno kritikuju "na suvo", ali dosta toga što kritikuješ možeš stvarno da kritikuješ samo ukoliko si se prethodno angažovao da ispraviš to što kritikuješ.

Sa druge strane političke stranke jesu zatvorena društva, Demokratska stranka, bar ova naša voždovačka je dosta zatvoren tim, i moram ti reći da se nepodstiču građani na aktivizam, bar ne iz kruševačke. Ne podstiču je blaga konstatacija, možda bih ih i gore ocenio. zauzvrat situacija po ostalim strankama nije ništa bolja. Šta je suštinski najgore?

Najgore je što imamo restriktivan zakon o političkim organizacijama koji obeshrabruje svaki politički angažman dobronamernih građana i rezerviše politički prostor samo za one koji mogu da skupe značajan novac da bi se uopšte registrovali i svoje ideje legitimno izneli na politički teren. Zanima me:
Vidiš li da je to problem, ukoliko da, šta misliš o tom restriktivnom zakonu?

Šta DS misli o njemu potpuno mi je jasno, ali me zanima šta ti misliš, pošto mi se čini da je tvoj poziv na aktivizam - iskren.
antioksidant antioksidant 14:43 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Zato m i je ponekad žao kad pročitam, čast izuzecima, pametne stvari koje ljudi ovde pišu, što ih pišu anonimno i što se ne zna identitet autora

vidi se da si nedelju veče proveo sa teofilom :)

čemu služi poznavanje identiteta autora? poruke su bitne (ako ih ima)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:45 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Uh moj Nebojša, nije ta anonimnost nikakva niti maska nikakav paravan, Bar ne ovde. Koga zanima, uz malo vremena i radoznalosti lako se sazna identitet bilo koga od nas, koji pišemo pod nikovima.

Za sreske špijune, verujem, nije tajna ni šta razgovaramo po kućama, ali nije o tome reč. Pišite vi po socijalnim mrežama kako vam volja, nego mi je žao da pametne stvari odu u vetar.
Sa druge strane političke stranke jesu zatvorena društva

Naravno. Šta nekog tamo ko se užljebio briga da dođe bolji i sposobniji od njega. Zato nek niko ne očekuje ni pozivnicu, ni cveće za svoje aktiviranje. Ali bez toga leba nema.
blogov_kolac blogov_kolac 14:47 04.09.2012

Re: Srpska kultura

predatortz
a budala takođe ima na svim meridijanima (mada se ponekad čini da ih je kod nas malo više od proseka).



Ilustracija:



I ti stvarno verujes da je grafit "Srbi mars iz Vojvodine!!! Ziveo Pavlicic!" napisala "druga strana", a ne da je deo iste primitivne kampanje koja se tamo vodi ovih dana i preko grafita, a mozda je bas ovaj grafit narucen od strane samog Aleksandra Vucica licno (vec ovako mlad je najveci intrigas u nasoj novijoj politickoj istoriji) da bi mogao danas da "poentira" na konferenciji za stampu kontrapitanjima. Ovo je toliko providno da samo oni sa bedzevima preko srca, i oni sto su te bedzeve nedavno poskidali (ali srce ostalo isto) mogu da se prime.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:49 04.09.2012

Re: Srpska kultura

čemu služi poznavanje identiteta autora? poruke su bitne (ako ih ima)

I? Šta ćemo s porukama? Da im zalepimo smajli? Ko će to da istera, tu dobru ideju?

Ti moraš burazeru, nema ko drugi. Ili ti, a mi s tobom.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:51 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nebojsa Krstic
čemu služi poznavanje identiteta autora? poruke su bitne (ako ih ima)

I? Šta ćemo s porukama? Da im zalepimo smajli? Ko će to da istera, tu dobru ideju?

Ti moraš burazeru, nema ko drugi. Ili ti, a mi s tobom.


Ako ti je promaklo, aktivizam u postojećem političkim organizacijama, ok, ali onaj restriktivan zakon ne da obeshrabruje nego efikasno ukida građanima mogućnost za političko organizovanje van "velikih" stranaka.

Šta misliš o tome?
antioksidant antioksidant 14:56 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Ko će to da istera, tu dobru ideju?

ko je razume
Ili ti, a mi s tobom.

stado koje ide za poznatim ovnom... poznato i nekima tako poželjno (trenutno onome s kim se o vrapcima dopisuješ)

a uroš je u pravu - ako želiš "angažovanje" kako se nađosmo u situaciji da je za stranku potrebno 10 000 ljudi?

koliko snažna ideja mora biti da okupi 10 000 ljudi da rodi stranku?

ili da zovemo karića? on ideja nema ali pare su tu?
uros_vozdovac uros_vozdovac 15:07 04.09.2012

Re: Srpska kultura

antioksidant


koliko snažna ideja mora biti da okupi 10 000 ljudi da rodi stranku?



Troškovi za registraciju ugrubo se kreću oko 40 000 evra, a ne postoji zakonski način da skupiš te pare. Ni u teoriji a kamoli u praksi.
blogovatelj blogovatelj 15:24 04.09.2012

Re: Srpska kultura

I ti stvarno verujes da je grafit "Srbi mars iz Vojvodine!!! Ziveo Pavlicic!" napisala "druga strana",


I ti stvarno ne verujes da je grafit "Srbi mars iz Vojvodine!!! Ziveo Pavlicic!" napisala prva strana?!
To i jeste tvoj problem, sto svoju stranu glorifikujes a za drugu smatras da je esencija zla.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:04 04.09.2012

Re: Srpska kultura

a uroš je u pravu - ako želiš "angažovanje" kako se nađosmo u situaciji da je za stranku potrebno 10 000 ljudi?

koliko snažna ideja mora biti da okupi 10 000 ljudi da rodi stranku?

Veoma snažna. Ko nema snažnu ideju moraće da se zadovolji trenutnom ponudom stranaka.
alselone alselone 16:09 04.09.2012

Re: Srpska kultura

trenutnom ponudom stranaka.

antioksidant antioksidant 16:10 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Veoma snažna. Ko nema snažnu ideju moraće da se zadovolji trenutnom ponudom stranaka.

na fin način je rečeno "političkke partije su upravo ono što ste tražili"... nije da se ne slažem ali ako se letvica za političko artikulisanje postavi toliko besmisleno visoko nemojte se začuditi ukoliko dođe do nekontrolisanog izlivanja nezadovoljstva...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:19 04.09.2012

Re: Srpska kultura

ako se letvica za političko artikulisanje postavi toliko besmisleno visoko nemojte se začuditi ukoliko dođe do nekontrolisanog izlivanja nezadovoljstva...

Nećemo se začuditi.
antioksidant antioksidant 16:21 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nećemo se začuditi.

:))
u pravu si
koristo sam množinu misleći na sve koji podržavaju ovakav zakon o strankama
bespotrebno sam "napustio" razgovor s tobom
(mada i ti razgovaraš sa nikom, tako reći - razgovora i nema :))
alselone alselone 16:26 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Zato m i je ponekad žao kad pročitam, čast izuzecima, pametne stvari koje ljudi ovde pišu, što ih pišu anonimno i što se ne zna identitet autora. Žao mi je jer mislim da je sloboda i inicijativa pojedinca neprocenjivo važna, i da čovek treba da stane iza svojih reči i da se bori za svoje ideje. Ako ih ima.


A sta onda ovo znaci:
Anonimnost pojedinca postaje problem samo ukoliko on, tako anoniman, optužuje nekoga, kleveće i vređa. U svim ostalim slučajevima je nebitna.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:32 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nebojsa Krstic
a uroš je u pravu - ako želiš "angažovanje" kako se nađosmo u situaciji da je za stranku potrebno 10 000 ljudi?

koliko snažna ideja mora biti da okupi 10 000 ljudi da rodi stranku?

Veoma snažna. Ko nema snažnu ideju moraće da se zadovolji trenutnom ponudom stranaka.

Heh, biće zabavno, svejedno hvala na mišljenju. Nije problem u 10000 građana problem je u novcu, žao mi je prosto što zaobilaziš tu činjenicu.

Dakle postojeće stranke se brinu da im na igralište ne utrče padobranci, pa ok, zanemarujete snagu interneta, skupićemo 10 000 i vidimo se na izborima.

Angažman građana u postojećim strankama zbog snažnih ideja koje zastupaju, pa ni ti ne veruješ u to.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:15 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nemojte tako, ja sam pristojna osoba.

To sam prvo primetio.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:25 04.09.2012

Re: Srpska kultura

A sta onda ovo znaci:
Anonimnost pojedinca postaje problem samo ukoliko on, tako anoniman, optužuje nekoga, kleveće i vređa. U svim ostalim slučajevima je nebitna.

To znači da je meni u redu ako je tebi u redu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:27 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Dakle postojeće stranke se brinu da im na igralište ne utrče padobranci, pa ok, zanemarujete snagu interneta, skupićemo 10 000 i vidimo se na izborima.

Ti svako malo otkriješ toplu vodu. Pa naravno da se brinu.

Na izborima, jakako, to i ja kažem.

Angažman građana u postojećim strankama zbog snažnih ideja koje zastupaju, pa ni ti ne veruješ u to.

Ne verujem. Ili verujem sve manje. Zato i pričamo o novim idejama i novim ljudima.
niccolo niccolo 19:03 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Zato i pričamo o novim idejama i novim ljudima.

Što ne bi ti poveo, imaš iskustvo u politici još od 91 (ako se dobro sećam tvojih reči s jednog od prošlih blogova), napišeš jedan blog i kažeš "ja se zalažem za to, to i to (ali konkretno, a ne one šaljive opšte rečenice tipa "nešto se mora preduzeti" ), braćo blogeri, za mnom!"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:46 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Heh, biće zabavno, svejedno hvala na mišljenju. Nije problem u 10000 građana problem je u novcu, žao mi je prosto što zaobilaziš tu činjenicu.

Pa 10 000 članarina i skupiće se. jel?
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:31 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nebojsa Krstic
Heh, biće zabavno, svejedno hvala na mišljenju. Nije problem u 10000 građana problem je u novcu, žao mi je prosto što zaobilaziš tu činjenicu.

Pa 10 000 članarina i skupiće se. jel?


Još da mi iskopaš način kako da neregistrovana organizacija prikuplja članarine, bili bi na konju!

Ozbiljno baš me zanima kako bi to zakonski izgledalo, garantujem ne može.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:44 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Još da mi iskopaš način kako da neregistrovana organizacija prikuplja članarine, bili bi na konju

Ti pokazuješ dosta konstruktivan stav od samog starta, što nije loše.
alselone alselone 21:57 04.09.2012

Re: Srpska kultura

To znači da je meni u redu ako je tebi u redu.


uros_vozdovac uros_vozdovac 22:22 04.09.2012

Re: Srpska kultura

Nebojsa Krstic
Još da mi iskopaš način kako da neregistrovana organizacija prikuplja članarine, bili bi na konju

Ti pokazuješ dosta konstruktivan stav od samog starta, što nije loše.


Hvala, oko piratske ideje skupilo nas se, ugrubo oko 5000, a gde je 5000 ni 10000 nije daleko.

Mada i dalje mislim da je lestvica obeshrabrujuće visoko postavljenja ali borićemo se, a ako uspemo - radićemo upravo na tome da snizimo tu lestivicu i otvorimo politički prostor.
Politika ne sme da bude privilegija bogatih.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:43 05.09.2012

Re: Srpska kultura

predatortz
a budala takođe ima na svim meridijanima (mada se ponekad čini da ih je kod nas malo više od proseka).



Ilustracija:


vidiš zemljače kako je ovo ružno i čisti fašizam, ali je isto tako čisti fašizam i onaj grafit na koji je došao ovaj kao kontra.Treebao si i taj grafit da staviš pored ovoga.
Dok ne ukapiramo da su oba jednako opasna možda bude kasno.
Naravno ima ekstremista ali ono što je opasno da se tolerišu zavisno po kojoj opciji piče, i šta je još opasnije korišćenje ovih stvari u dnevnopolitičke potrebe.
A zamisli recimo i varijantu, koju ne treba isključiti, da su upravo ovaj grafit pisali protivnici Pavličića a onaj predgodni oni koji ga podržavaju, ili su jedni pisali oba.
freehand freehand 13:49 05.09.2012

Re: Srpska kultura

blogovatelj
I ti stvarno verujes da je grafit "Srbi mars iz Vojvodine!!! Ziveo Pavlicic!" napisala "druga strana",


I ti stvarno ne verujes da je grafit "Srbi mars iz Vojvodine!!! Ziveo Pavlicic!" napisala prva strana?!
To i jeste tvoj problem, sto svoju stranu glorifikujes a za drugu smatras da je esencija zla.

A ti veruješ da postoji član ili simpatizer DS, Lige, LDP koji bi napisao nešto ovako?
Da razmisliš još jednom?
Pa iz ovog sranja toliko vrišti neki radikal, vaki il naki - da prosto uši bole.
blogovatelj blogovatelj 15:45 05.09.2012

Re: Srpska kultura

A ti veruješ da postoji član ili simpatizer DS, Lige, LDP koji bi napisao nešto ovako?
Da razmisliš još jednom?
Pa iz ovog sranja toliko vrišti neki radikal, vaki il naki - da prosto uši bole.


Ah te predrasude.

A ti veruješ da postoji član ili simpatizer DS, Lige, LDP koji bi napisao nešto ovako?


Zasto ne bih verovao?
Ako gospoja Narator ovde pod punim imenom i prezimenom u vise navrata ispoljava svoj "prefinjeni" fasizam, potencirajuci kao visu vrednost svoje mesto zivljenja i mesto rodjenja svoje dece, zasto ne bi neki simpatizer ili clan LSV sakriven anonimnoscu napisao ovako nesto? Mislis da pripadnost odredjenim partijama oslobadja osobu od gluposti?
Ziveo sam desetak godina svog zivota u Vojvodini i ne jednom cuo klasicne izlive mrznje prema dodjosima i slicne stvari. Cuo sam naravno i izlive mrznje Srba prema Madjarima i kojekakve maloumnosti, ali nikad nisam vezivao glupost sa politickim afinitetima.
Stvar je upravo suprotna, politicki subjekti u Srbiji, a bogami i sire, koriste glupost u propagiranju svojih ideja. Neki manje, neki vise, ali koriste.
Evo npr ni Krstic ni moderacija na ovom blogu nije sankcionisao fasizam gospoje Narator, a banovalo se na njegovim blogovima za mnogo bezazlenije stvari. Nije li bas njeno novosadjansko arijevstvo ista vrsta fasizma kao i liste koje je debil-tema bloga sacinio?
Znaci Krstic nam prica o necemu sto je potencijalno opasno, i naravno da je opasno, ali u isto vreme ne sankcionise istu takvu vrstu opasnosti. Naravno da pomenuta gospoja nije opasna kao zamenik ministra, ali sve pocinje bljeskom palanackog duha, tako divno ovekovecenog u komentarima pomenute.
milisav68 milisav68 16:09 05.09.2012

Re: Srpska kultura

blogovatelj
Naravno da pomenuta gospoja nije opasna kao zamenik ministra, ali sve pocinje bljeskom palanackog duha, tako divno ovekovecenog u komentarima pomenute.

za ceo komentar.

Jedni hrane druge, neki svesno, neki nesvesno.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:11 05.09.2012

Re: Srpska kultura

Ako gospoja Narator ovde pod punim imenom i prezimenom u vise navrata ispoljava svoj "prefinjeni" fasizam, potencirajuci kao visu vrednost svoje mesto zivljenja i mesto rodjenja svoje dece, zasto ne bi neki

Evo npr ni Krstic ni moderacija na ovom blogu nije sankcionisao fasizam gospoje Narator

Moguće je da, bar što se mene tiče, reakcije nije bilo zbog "prefinjenosti".
a banovalo se na njegovim blogovima za mnogo bezazlenije stvari.

U romanu "Kvaka 22", ima onaj deo kad kap Josarijan radi kao štapski cenzor. I cenzuriše pisma koja vojnici šalju. Pa kad mu dosadi, jedan dan cenzuriše sve glagole iz pisama, drugi dan imenice, pa prideve...i tako redom.
Nije li bas njeno novosadjansko arijevstvo ista vrsta fasizma kao i liste koje je debil-tema bloga sacinio?

Nije. jer ta blogerka nije vlast. Tj. mi mislimo da nije...Da ovaj nesretnik Kolarević nije zamenik ministra, ne bismo mi na takvog tenkrea trošili ni sekund svojih dragocenih nerava. Jel tako, tako je.
Naravno da pomenuta gospoja nije opasna kao zamenik ministra, ali sve pocinje bljeskom palanackog duha, tako divno ovekovecenog u komentarima pomenute.

To je tačno. Zato nije loše voditi debate na tu temu i ukazivati na loše pojave....Kad bi neko, zaista, sa bloga izbacivao sve fašistoidne, ludačke, zlonamerne, neistinite, uvredljive, neuke i budalaste komentare, ne bi ostalo mnogo toga za čitanje. Pa ni to ne bi valjalo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:01 05.09.2012

Re: Srpska kultura

blogovatelj
Ovo je prikriveni fašizam!
Ne, to je tipican primer malogradjanskog, pokondirenog fasizma.
Kada si cuo da je neko ponosan sto je on/ona/njegovo/njeno dete rodjen/a/o u Njujorku ili Parizu?
Veliki gradovi postaju veliki iskljucivo doseljavanjem ljudi sa strane.
Palanke su prepune ljudi ispunjenih ponosom jer su u njima rodjeni.

Много лепо си ово рекао. (Осим оног подвученог ;-)

Уосталом, провинција је ментална одредница.
tyson tyson 17:29 05.09.2012

Re: Srpska kultura

Sa druge strane političke stranke jesu zatvorena društva, Demokratska stranka, bar ova naša voždovačka je dosta zatvoren tim, i moram ti reći da se nepodstiču građani na aktivizam, bar ne iz kruševačke.

Taj odbor je dugo jedan od najgorih beogradskih odbora DS i verujem da bi svaka promena iznutra bila oberučke prihvaćena od strane viših instanci u stranci.



tyson tyson 17:42 05.09.2012

Re: Srpska kultura

Još da mi iskopaš način kako da neregistrovana organizacija prikuplja članarine, bili bi na konju!

Ozbiljno baš me zanima kako bi to zakonski izgledalo, garantujem ne može.

Ma daj bre, iole posvećenoj, pismenoj i bar malo iskusnoj grupi ljudi sa dobrom idejom (ma, sa bilo kakvom idejom) uopšte nije teško ni da okupi potreban broj ljudi, ni da ih organizuje u početnu mrežu podružnica, ni da sakupi potreban novac za osnivanje, a onda i za rad.

Takođe nije teško ni politički delovati uz jako malo para, samo kad se hoće.

Naročito sve ovo nije teško danas, uz ljude navikle na upotrebu socijalnih mreža, elektronske pošte, razvijene mreže mobilne telefonije, i broj ličnih kompjutera i kućnih štampača.

Neću ići u detalje. Skorašnji Krstićev blog od 1000+ komentara je bio daleko bolje mesto za priču na tu temu, ali je - surprise, surprise - upropašten klasičnim "reci Borisu" i "da ti ja objasnim što ste pukli", te "živeo Đilas!" trolovima. Na ovom sad blogu ova rasprava je na žalost trol, a tema bloga trol ne zaslužuje.





Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 19:55 05.09.2012

Re: Srpska kultura

Naravno da pomenuta gospoja nije opasna kao zamenik ministra, ali sve pocinje bljeskom palanackog duha, tako divno ovekovecenog u komentarima pomenute.


Molim Vas za izvinjenje, ukoliko sam na bilo koji način, svojim iskazom izazvala utisak da smatram da su ljudi rođeni izvan Novog Sada/Vojvodine manje vredni. Takav stav i sama bih smatrala diskriminišućim i fašisoidsnim. Stav kloji sam iznela nema veze sa tim, te Vas molim da tekst koji sam napisala ponovo pročitate.
U svakoj prilici, a njih nije bilo malo, sam isticala stav da se ljudi ne mogu procenjivati ni po mestu rođenja, ni po naciji, rasi, veroispovesti (a, kad smo kod Vojvodine - ni po tome da li su u Vojvodinu došli njihovi preci, ili oni sami pre godinu dana).
A to što Novi Sad percipiram kao grad koji može postati nukleus neke bolje i etičnije Vojvodine, a time i grad u kome će naša deca živeti bolje nego mi - za to ne tražim izvinjenje.
blogovatelj blogovatelj 22:24 05.09.2012

Re: Srpska kultura

To je tačno. Zato nije loše voditi debate na tu temu i ukazivati na loše pojave....Kad bi neko, zaista, sa bloga izbacivao sve fašistoidne, ludačke, zlonamerne, neistinite, uvredljive, neuke i budalaste komentare, ne bi ostalo mnogo toga za čitanje. Pa ni to ne bi valjalo.


Tacno. Samo ja sam za to da se ne izbacuje nista do golog psovanja ili uvrede.
Pisanije gospoje Narator bih recimo ostavio za vjeki vjekov da se buduce generacije uce gde je klica zla.
blogovatelj blogovatelj 06:49 06.09.2012

Re: Srpska kultura

Много лепо си ово рекао. (Осим оног подвученог ;-)


Prihvatam Vasu ispravku, mladi gospodine.
freehand freehand 17:15 06.09.2012

Re: Srpska kultura

Zasto ne bih verovao?

Ne znam zašto ti ne bi verovao uprkos ovoj gomili reči kojom si obrazložio svoj stav, a koja generalno sa njim nema veze.
Dakle: ne verujem da postoji iko ko je član DS, LDP ili LSV a ko bi napisao ovakvu glupost. A prosto me mrzi da crtam neke očigledne stvari.
Eto, pre očekujem da se pojave Nikolić i Vučić i pred kamerama prospu nekoliko džakova ovakvih grafita i kaže u - Evo! Šta smo vam rekli?
milisav68 milisav68 18:25 06.09.2012

Re: Srpska kultura

freehand

Eto, pre očekujem da se pojave Nikolić i vučić i pred kamerama prospu nekoliko džakova ovakvih grafita i kaže u - Evo! Šta smo vam rekli?

A možda oni neće da reaguju, al će neki Srbi da prebiju neke Madjare (pijani, u nekoj lokalnoj kafani), pa će onda Čanak&co da kažu - Šta smo vam rekli? - šta će da bude ako pobedi Toma&co.

To su opasne igre, a ja poučen iskustvom 90-ih - ne verujem nikome, ali znam da su svi spremni na sve, da bi se dokopali vlasti.

I naravno, ovo nije tvrdnja da je to uradio neko iz DS-a, već sumnja da nije nemoguće.
blogov_kolac blogov_kolac 12:21 04.09.2012

pravi čovek na pravom mestu!

...a pravo mesto i obecana zemlja za ovakve likove je nasa Srbija leta Gospodnjega 2012., kao sto je to bila i u celoj zadnjoj deceniji proslog veka kada je doticni tri godine bio urednik (o)kultne emisije DNEVNIK-2, sto je svakako kljucna referenca iz njegove biografije - a ne ovaj autorski naprednoradikalski clanak/pamflet gde je svom privatnom svetonazornom ludilu transparentnije i javnije nego obicno dao malo vise oduska.

Njegovo zaduzenje u ministarstvu kulture ce zapravo biti informisanje (tako je i objavljeno), a prilikom svog prethodnog izivljavanja nad ovim resorom bio je postigao impresivne rezultate koji su ga deceniju ipo kasnije ocigledno preporucili da nastavi tamo gde je stao. Posto je epidemija pileceg pamcenja nasa sveprisutna realnost, prvo cu samo da podsetim da je za sve vreme vladavine Slobodana Milosevica gorepomenuta (o)kultna emisija informativnog programa DNEVNIK-2 sama za sebe bukvalno bila jedan od stubova tog rezima, jer to je bila neka vrsta ovlascenog sluzbenog glasnika na kojem je objavljivana Istina o svim desavanjima u zemlji i svetu.

Niko tamo (redakcija Drugog dnevnika RTS) nije mogao tek tako da bude dugogodisnji urednik informativne rubrike, i svi koji su to bili slavnih 90'ih su obezbedili sebi mesto u istoriji ljudskog bescasca i bez dobijanja druge sanse da dodatno pokazu sta znaju danas kada je crno-crvena ekipa ponovu na okupu u punom sastavu. Na svome vrhuncu (tacnije dnu) ovaj Kolarevic je tako uredjivao taj (o)kultni Dnevnik-2 da je izazvao jedan u celom svetu sa paznjom propracen fenomen - krajem 1996. tacno u 19:30 na stotine hiljada stanovnika jedne zemlje je izlazilo na svoje terase i udaralo u serpe, lonce i poklopce ne bi li svojom bukom zaglusila zvanicne lazi koje su usled overdoziranja tih nedelja skliznule u nepodnosljivost.

Zato ste naivni svi koji u ovome liku vidite nekakvog pacova iz podruma ili psa koji laje, ali ne ujeda. Ovaj covek odlicno zna svoj posao, a to sto se takve stvari u Evropi vise nigde ne rade osim u Srbiji (eventualno Belorusiji) druga je vec prica.
reanimator reanimator 12:29 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

blogov_kolac
...a pravo mesto i obecana zemlja ...

Nikad od tebe tviteraš
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 12:50 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Niko tamo (redakcija Drugog dnevnika RTS) nije mogao tek tako da bude dugogodisnji urednik informativne rubrike, i svi koji su to bili slavnih 90'ih su obezbedili sebi mesto u istoriji ljudskog bescasca i bez dobijanja druge sanse da dodatno pokazu sta znaju danas kada je crno-crvena ekipa ponovu na okupu u punom sastavu. Na svome vrhuncu (tacnije dnu) ovaj Kolarevic je tako uredjivao taj (o)kultni Dnevnik-2 da je izazvao jedan u celom svetu sa paznjom propracen fenomen - krajem 1996. tacno u 19:30 na stotine hiljada stanovnika jedne zemlje je izlazilo na svoje terase i udaralo u serpe, lonce i poklopce ne bi li svojom bukom zaglusila zvanicne lazi koje su usled overdoziranja tih nedelja skliznule u nepodnosljivost.


Da, to je istina. Ali je istina i da je ulazak DS u postizbornu koaliciju sa SPS na prethodnim izborima, predstavljao "vađenje prsta iz brane". Nakon toga, mnogo mulja je isplivalo na površinu. Drugi talas tog mulja, isplivava nakon nove postizborne koalicije SNS-SPS. Koliko god to otužno zvučalo - to je istorijski proces, čije aktere na pozornici drže naši glasovi na izborima. I naša nespremnost na suočavanje sa stvarnošću. Prošlom i sadašnjom.
savamala savamala 13:28 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

druga je vec prica.


Ооо, блогов К, мада, и даље, не уме да јасно срочи мисао, почео је да води рачуна да му реченица буде краћа за којих пар стотина метара. Напредак и то мора да се поздрави.
blogov_kolac blogov_kolac 13:28 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Branislava Kostić - Narator
Da, to je istina. Ali je istina i da je ulazak DS u postizbornu koaliciju sa SPS na prethodnim izborima, predstavljao "vađenje prsta iz brane". Nakon toga, mnogo mulja je isplivalo na površinu. Drugi talas tog mulja, isplivava nakon nove postizborne koalicije SNS-SPS. Koliko god to otužno zvučalo - to je istorijski proces, čije aktere na pozornici drže naši glasovi na izborima. I naša nespremnost na suočavanje sa stvarnošću. Prošlom i sadašnjom.
Uz svo uvazavanje - ali ovo je demagogija. Rezultati izbora iz 2008 su bili takvi da ce vlast oformiti ili SRS+DSS+SPS ili DS+G17+SPS, i razlog sto nije doslo do one svakako "prirodnije" patriJotske varijante su bili konacni rezultati tadasnjih predsednickih izbora, i cinjenica da je tada DS bila u poziciji da SPS-u ponudi mnogo vise od SRS. Trebalo bi da umete da prepoznate razliku izmedju Srbije u kojoj vladajuce snage iz 90'ih ucestvuju sa 20% u parlamentarnoj vecini, i Srbije u kojoj su se vratili u punoj snazi i u punom sastavu na javnu scenu. Naravno da nije svejedno da li je najgorim zlim dusima i avetima iz blize proslosti "samo" dozvoljeno da se nekaznjeno provuku i delimicno participiraju u vlasti na raznim nivoima - ili im je ponovo predat u ruke kontrolni paket akcija i kormilo citave drzave.

Nije isto i nije svejedno, a mazohisticka, neracionalna, nepragmaticna i histericna kampanja "necu vise da biram MANJE ZLO", ili "SVI su oni isti" koja je ove godine bila jako popularna medju nasom intelektualnom i urbanom elitom vise nikada ne bi smela da se ponovi kod nas.
reanimator reanimator 13:33 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

почео је да води рачуна да му реченица буде краћа за којих пар стотина метара

alselone alselone 13:42 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

blogov_kolac blogov_kolac 13:48 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

savamala
Ооо, блогов К, мада, и даље, не уме да јасно срочи мисао, почео је да води рачуна да му реченица буде краћа за којих пар стотина метара. Напредак и то мора да се поздрави.
Tvoj problem sa jasnocom mojih poruka potice od unutrasnjeg policajca autocenzora koji te cini potpuno slepim za sve argumente koji bi bitno narusili lazni svet u koji verujes, ili bar zastupas i advokatises ovde. Zato ne okrivljuj mene za sopstveno nerazumevanje necega, jer je to navodno previse detaljno opisano...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:26 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

blogov_kolac
savamala
Ооо, блогов К, мада, и даље, не уме да јасно срочи мисао, почео је да води рачуна да му реченица буде краћа за којих пар стотина метара. Напредак и то мора да се поздрави.
Tvoj problem sa jasnocom mojih poruka potice od unutrasnjeg policajca autocenzora koji te cini potpuno slepim za sve argumente koji bi bitno narusili lazni svet u koji verujes, ili bar zastupas i advokatises ovde. Zato ne okrivljuj mene za sopstveno nerazumevanje necega, jer je to navodno previse detaljno opisano...

opet si uključio autopilota?:)

sad bez zezanja.

lupio sam ti preporuku,
stvarno bi bila šteta da izgubiš motivaciju i prestaneš da ostavljaš komentare po blogu!
freehand freehand 14:35 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

savamala
druga je vec prica.


Ооо, блогов К, мада, и даље, не уме да јасно срочи мисао, почео је да води рачуна да му реченица буде краћа за којих пар стотина метара. Напредак и то мора да се поздрави.

Takođe mislim da je tvoj stil daleko efektniji.
Kratko i glupo - jednostavno ne omašuje!
savamala savamala 15:27 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Kratko i glupo - jednostavno ne omašuje!


Боље кратко и глупо него дугачко и глупо. Замисли, уложиш силан труд и време, а резултат, ништа, глупост. Овако, кратко, пљуснеш, без напора, па и није нека невоља ако је резултат никакав.
Искрено, ти никако да се повратиш од изборног пораза. Ваљда ће 8. да победе твоји, па бар мало да се орасположиш.
freehand freehand 15:37 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

savamala
Kratko i glupo - jednostavno ne omašuje!


Боље кратко и глупо него дугачко и глупо. Замисли, уложиш силан труд и време, а резултат, ништа, глупост. Овако, кратко, пљуснеш, без напора, па и није нека невоља ако је резултат никакав.
Искрено, ти никако да се повратиш од изборног пораза. Ваљда ће 8. да победе твоји, па бар мало да се орасположиш.

Poslednja rečenica ti je bila dovoljna da održiš kontinuitet.
savamala savamala 15:46 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Poslednja rečenica ti je bila dovoljna da održiš kontinuitet.


"Zašto ne bih bio gradonačelnik?"

Шта кажеш на изјаву? Антологија и континуитет, све заједно, па још концентровано жуто.
Нема разлога да се толико нервираш. Има и важнијих ствари у животу него да ли ће неко бити председник или градоначелник.

"Zašto ne bih bio gradonačelnik?"

Непроцењиво.
freehand freehand 15:53 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

savamala
Poslednja rečenica ti je bila dovoljna da održiš kontinuitet.


"Zašto ne bih bio gradonačelnik?"

Шта кажеш на изјаву? Антологија и континуитет, све заједно, па још концентровано жуто.
Нема разлога да се толико нервираш. Има и важнијих ствари у животу него да ли ће неко бити председник или градоначелник.

"Zašto ne bih bio gradonačelnik?"

Непроцењиво.

Počeo si da se rasplinjujš, čoveče. Sjebaćeš imidž.
savamala savamala 16:06 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Sjebaćeš imidž.


Ма, јок. Уживам. Ваљда можеш да имаш размевања. Одавно ми није неко донео толико радости и весеља као ДС у стању распада. Унапред се радујем следећим будалаштинама које ће изговорити твоји функционери.

Zašto ne bih bio gradonačelnik - рече подпредседник. Царски.
freehand freehand 16:37 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

savamala
Sjebaćeš imidž.


Ма, јок. Уживам. Ваљда можеш да имаш размевања. Одавно ми није неко донео толико радости и весеља као ДС у стању распада. Унапред се радујем следећим будалаштинама које ће изговорити твоји функционери.

Zašto ne bih bio gradonačelnik - рече подпредседник. Царски.

Em glupo, em davež.
Ubistvena kombinacija.
Priznaj - ti si Dragan Maršićanin!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:32 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Em glupo, em davež.
Ubistvena kombinacija.
Priznaj - ti si Dragan Maršićanin!

Ne verujem. Znam čoveka, nije glup.
prapra prapra 17:47 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

blogov_kolac


Nije isto i nije svejedno, a mazohisticka, neracionalna, nepragmaticna i histericna kampanja "necu vise da biram MANJE ZLO", ili "SVI su oni isti" koja je ove godine bila jako popularna medju nasom intelektualnom i urbanom elitom vise nikada ne bi smela da se ponovi kod nas.

Zaposeo te Teofil? Šta tek da radimo mi koji nismo kolac, ili nemamo isti?
freehand freehand 18:33 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Nebojsa Krstic
Em glupo, em davež.
Ubistvena kombinacija.
Priznaj - ti si Dragan Maršićanin!

Ne verujem. Znam čoveka, nije glup.

Pih. Opet sam omanuo.
Znači - osoba C?
Šormaz?

Edit: opet moja greška.
Taj se prekotrljao.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:43 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Pih. Opet sam omanuo.
Znači - osoba C?
Šormaz?

Edit: opet moja greška.
Taj se prekotrljao.

Ne vredi, kako god okreneš - Modelsica.
alselone alselone 22:00 04.09.2012

Re: pravi čovek na pravom mestu!

Dragan Maršićanin!


Obozavao sam njegove replike Seselju tokom 2001. Kako je to kul nadjebavanje bilo.
Posle posto budala. Jeboga Kostunica.
predatortz predatortz 12:54 04.09.2012

Ima i istine...

Činjenicu da je politika Srbije u odnosima sa Hrvatskom bila dupeuvlakačka, malo šta može osporiti.
st.jepan st.jepan 13:58 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Činjenicu da je politika Srbije u odnosima sa Hrvatskom bila dupeuvlakačka, malo šta može osporiti.

A možete vi to, štovani kolega, malo elaborirat?
predatortz predatortz 16:28 04.09.2012

Re: Ima i istine...

st.jepan
Činjenicu da je politika Srbije u odnosima sa Hrvatskom bila dupeuvlakačka, malo šta može osporiti.

A možete vi to, štovani kolega, malo elaborirat?


Naravno, veleštovani

Iznosim , doduše, lične impresije.
Ali, smatram da je još od vremena Aleksandra I Karađorđevića politika Srbije prema Hrvatskoj puna trulih kompromisa. Kompromisa koji su redovno završavali pogubno po Srbiju i Srbe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:32 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Ali, smatram da je još od vremena Aleksandra I Karađorđevića politika Srbije prema Hrvatskoj puna trulih kompromisa. Kompromisa koji su redovno završavali pogubno po Srbiju i Srbe.

ja sam zato uvek bio za Obrenoviće.
predatortz predatortz 17:34 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Nebojsa Krstic
Ali, smatram da je još od vremena Aleksandra I Karađorđevića politika Srbije prema Hrvatskoj puna trulih kompromisa. Kompromisa koji su redovno završavali pogubno po Srbiju i Srbe.

ja sam zato uvek bio za Obrenoviće.


Pa što to ne došapnu i Tadiću ?!
Mislim, dok je imalo smisla...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:50 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Nebojsa Krstic
Ali, smatram da je još od vremena Aleksandra I Karađorđevića politika Srbije prema Hrvatskoj puna trulih kompromisa. Kompromisa koji su redovno završavali pogubno po Srbiju i Srbe.

ja sam zato uvek bio za Obrenoviće.


A ja za Karađorđeviće.
Takođe, mislim da je taj mit o finim i mudrim Obrenovićima nasuprot divljih i ludih Karođerđevića koji se zadnjih dvadeset, a naročito zadnjih deset godina forsira, veoma poguban. Bar što se tiče onog Jevremovog potomstva Milana i Aleksandra. Milošu i Mihajlu svaka čast.


predatortz
Činjenicu da je politika Srbije u odnosima sa Hrvatskom bila dupeuvlakačka, malo šta može osporiti.


Tačno. I nije to jedino zapažanje koje je u tom spornom tekstu tačno. Međutim kontekst u koji je to stavljeno i u kakve je oblande uvijeno, govori da je reč o teškom bilmezu, kao što rekoh.
antioksidant antioksidant 19:10 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Takođe, mislim da je taj mit o finim i mudrim Obrenovićima nasuprot divljih i ludih Karođerđevića koji se zadnjih dvadeset, a naročito zadnjih deset godina forsira, veoma poguban.

za karađorđeviće?
njima je pretendent dovoljan da se pogube
(na stranu kasapljenje legitimne dinastije)
a što se tiče milana i aleksandra pročitaj slobodana jovanovića. možda i promeniš mišljenje
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:59 04.09.2012

Re: Ima i istine...

antioksidant

za karađorđeviće?


naravno.

njima je pretendent dovoljan da se pogube
(na stranu kasapljenje legitimne dinastije)


ovaj jeste tenkre, međutim ne znamo u šta bi se obrenovići izrodili. u svakom slučaju počeli su da pokazuju znake degeneracije još ranije. sam aleksandar je dobar primer za to.
a kasapljenje vođe prvog srpskog ustanka je bilo legitimno? ili ćemo to da pravdamo "nacionalnim interesima"?

pročitaj slobodana jovanovića. možda i promeniš mišljenje


nije me ubedio.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:04 04.09.2012

Re: Ima i istine...

e da...

predatortz


Pa što to ne došapnu i Tadiću ?!
Mislim, dok je imalo smisla...


ne brini, došapnuo mu je. to je tako očigledno.
(naravno opet govorim o toj "jevremovoj" grani)
antioksidant antioksidant 20:16 04.09.2012

Re: Ima i istine...

a kasapljenje vođe prvog srpskog ustanka je bilo legitimno?

ti ako ne vidis razliku izmedju kasapljenja politickog protivnika pocetkom 19veka u sred neke turske provincije i kasapljenja legitimne krunisane glave pocetkom dvadesetog veka onda je sve ok. nema pravdanja nacionalnim interesima. kad je karadjordje ubijen nije ni bilo nacije.
sto se tice aleksandrove "degeneracije" cini mi se da si ti podlozniji mitovima koje su karadjordjevici i ruska diplomatiaj sirili malo pre protekle dve decenije
pročitaj slobodana jovanovića. možda i promeniš mišljenje



nije me ubedio.
ok
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:29 04.09.2012

Re: Ima i istine...

antioksidant



ah da, izvini. u pitanju je bila tek nacija u nastajanju. dobro pametnice moja, može li onda ovako:

"ili ćemo to da pravdamo "narodnim interesima"?
verujem da je nekako tako zvučalo miloševo objašnjenje.

nego, znao sam. opet ti rusi, samo nam rade o glavi, majku im njihovu. a mi budale uvek nasednemo, umesto da slušamo dobrog austrijskog cara.


uzgred, možda je nebitno, ali ja sam republikanac.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:50 04.09.2012

Re: Ima i istine...

uzgred, možda je nebitno, ali ja sam republikanac.

Nećeš verovati, i ja.
antioksidant antioksidant 20:51 04.09.2012

Re: Ima i istine...

dobro pametnice moja

vrabac, obrati se đilasu za ovakav nacin komunikacije. on je na vrapčiće slab.

nego, znao sam. opet ti rusi, samo nam rade o glavi, majku im njihovu. a mi budale uvek nasednemo, umesto da slušamo dobrog austrijskog cara.
pošto si samog sebe nasmejao sad možeš da se odmoriš.
uzgred, možda je nebitno, ali ja sam republikanac.
ma da . dovoljno je reći
antioksidant antioksidant 20:52 04.09.2012

Re: Ima i istine...

Nebojsa Krstic
uzgred, možda je nebitno, ali ja sam republikanac.

Nećeš verovati, i ja.

pazi kad tebi i verujem (poznata je tvoja podrška jednom od predsednika srbije (onom za kog su pričali da ima dvor ))
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:59 04.09.2012

Re: Ima i istine...

pošto si samog sebe nasmejao sad možeš da se odmoriš.


vala baš. prilično si zamoran, da znaš da sam se umorio.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:08 04.09.2012

Re: Ima i istine...

pazi kad tebi i verujem (poznata je tvoja podrška jednom od predsednika srbije (onom za kog su pričali da ima dvor

I ja sam čuo da se priča da sam podržavao jednog, ali to je samo glasina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana