Kultura

Spiskovi, opet

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2012. u 15:03

Vlada Srbije postavila je nedavno Dragana Kolarevića za pomoćnika ministra kulture i informisanja. Tih dana novopostavljeni pomoćnik objavio je svoj autorski tekst pod naslovom “Vreme je za prvi srpski kulturni ustanak

U njemu je on izneo svoje sveobuhvatno viđenje aktuelnog kulturnog trenutka sa autorskim osvrtom i na protekle decenije. Svačega tu ima. Suzdržavam se, teškom mukom, od ulaska u tu baru i libim od komentarisanja iznetih stavova. Prepuštam to čitaocima koji imaju jači stomak od mene.

Fokusirao bih se na spisak ljudi koje Kolarević naziva “nosiocima i izvršiocima pogubne antisrpske politike u Srbiji”.

Na tom spisku pomoćnika aktuelnog ministra kulture i informisanja, nalaze se:

Zdravko Čolić, Momčilo Bajagić, Dejan Mijač, Slobodan Šijan, Mira Banjac, Gordan Kičić, Branislav Trifunović, Radoš Bajić, Vojislav Brajović, Svetozar Cvetković, Predrag Ejdus, Branislav Lečić, Branko Cvejić, Tihomir Stanić, Lazar Ristovski, Dara Đokić, Goran Šušljik, Tamara Vučković, Milica Mihajlović, Slobodan Boda Ninković, Miroslav Momčilović, Jagoš Marković, Nataša Ninković, Srdan Golubović, Vjera Mujović, Tanja Mandić Rigonat, Milena Šešić, Biljana Srbljanović, Jovan Ćirilov, Lazar Stojanović, Srđan Gojković Gile, Timoti Džon Bajfort, Dušan Ercegovac, Lena Bogdanović, Đorđe Pavlov, Stevan Filipović, Olivera Ježina, Alek Conić, Seka Sablić, Bora Todorović, Puriša Đorđević, Svetislav Basara, Miljenko Dereta, Dragan Velikić, Maja Mičić, Jelena Milić, Dunja Ilić, i drugi.

“Zašto svojim skromnim novcem, sa glumcima koji imaju nacionalnu svest ne bismo stvorili alternativno pozorište”, pita se na kraju teksta Dragan Kolarević, a čitaocu je ostalo da nagađa šta je njegovo Ministarstvo namerilo da uradi protiv navedenih sa spiska “nosilaca pogubne antisrpske politike”.

Važno je pitanje, zaslužuje brz odgovor.

 

 



Komentari (601)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 04.09.2012

Re: Ima i istine...

A ja za Karađorđeviće.


A zbog cega?
Sta je to i jedan Karadjordjevic, osim Karadjordja, uradio dobro za Srbiju?
Samo molim te ne navodi demokratiju pod Petrom jer to nije njegova zasluga, vec on jednostavno nije imao drugog izbora.
U uslovima kad je bio u makazama izmedju Apisa kome je dugovao presto, i sveta koji muje zamerao na nacinu kako je zaseo, on nista drugo nije ni mogao vec da glumi smernog, mirnog, plemenitog starca kome nije previse stalo do licne diktature.
Samo njegova plemenitost i smernost se nikako ne uklapa sa nacinom na koji je zaseo a ni sa drustvom koje ga je tu postavilo.

Sta je zasluga kralja Aleksndra?
Ujedinjenje?
Sa kim i na koji nacin?
Sa onima koji su Srbe klali kad god su mogli, i na nacin da drzavu kojoj je bio kralj izbrise sa spiska postojecih?
Sta je zasluga kneza Aleksandra?
To sto je od srpske skupsite bezao Tucima?
Ko je bio na celu Srbije kad je ova postala nezavisan drzava?
Ko je bio na celu kad je dobila svog naslednog vladara?
Nisu Kardjoirdjevici.

PS
i ja sam republikanac
predatortz predatortz 10:03 05.09.2012

Re: Ima i istine...

Sta je zasluga kralja Aleksndra?
Ujedinjenje?
Sa kim i na koji nacin?
Sa onima koji su Srbe klali kad god su mogli, i na nacin da drzavu kojoj je bio kralj izbrise sa spiska postojecih?


Pa, to ti i pričam...
Nije se trebalo ujedinjavati, a kad je već to sranje napravljeno, trebalo je to odjebati još dvadeset i neke...
alselone alselone 10:12 05.09.2012

Re: Ima i istine...

Nije se trebalo ujedinjavati, a kad je već to sranje napravljeno, trebalo je to odjebati još dvadeset i neke...


Apso-faking-lutno sam saglasan.

Koliko puta smo im prali biografiju.

Umesto da ih se satre posle WWII kao Njemacku, mi ih uvedemo u Jugoslaviju i proglasimo anfifasistima i jos izjednacimo kraljevu vojsku sa ustasama da bi komunjare bile srecne a vaga u neutralnom polozaju.
predatortz predatortz 10:43 05.09.2012

Re: Ima i istine...

mi ih uvedemo u Jugoslaviju i proglasimo anfifasistima i jos izjednacimo kraljevu vojsku sa ustasama da bi komunjare bile srecne a vaga u neutralnom polozaju.



I kao kruna svega, mi se njima izvinjavamo za fuckin' rat koji su oni započeli devedesetih, a izbegle Srbe tretiramo kao poslednja govna...

Nešto je debelo trulo u Srbiji!
alselone alselone 10:51 05.09.2012

Re: Ima i istine...

I kao kruna svega, mi se njima izvinjavamo za fuckin' rat koji su oni započeli devedesetih, a izbegle Srbe tretiramo kao poslednja govna...


Da su shodno kaznjeni posle WWII sigurno ne bi bila ovakva situacija.
predatortz predatortz 10:57 05.09.2012

Re: Ima i istine...

alselone
I kao kruna svega, mi se njima izvinjavamo za fuckin' rat koji su oni započeli devedesetih, a izbegle Srbe tretiramo kao poslednja govna...


Da su shodno kaznjeni posle WWII sigurno ne bi bila ovakva situacija.


Da su vojsku u prošlom, a i u ovom, ratu vodili srpski umesto komunističkih oficira...

Da Srbiju još uvek ne vode đaci Kumrovačkih đaka...
milisav68 milisav68 11:07 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

alselone

Ko je doneo šljivu, od vas dvojice?

predatortz predatortz 11:09 05.09.2012

Re: Ima i istine...

milisav68
predatortz

alselone

Ko je doneo šljivu, od vas dvojice?



Vazda olađena!

Trgni i ti, pa otvori dušu...
alselone alselone 11:11 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz


Ajde milisave, triput bog pomaze, odma sa vrata do sobe tri komada.
milisav68 milisav68 11:15 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

Vazda olađena!

Trgni i ti, pa otvori dušu...

Tačno sam znao da je tvoja, će da bude posle - gde su ti Amerikanci da im hebemo majku.
predatortz predatortz 11:18 05.09.2012

Re: Ima i istine...

milisav68
predatortz

Vazda olađena!

Trgni i ti, pa otvori dušu...

Tačno sam znao da je tvoja, će da bude posle - gde su ti Amerikanci da im hebemo majku.



Aaaa,ne...

Ja sam ti uvek bio za Amere više nego za Ruse.
A pošto su nam zlo činili i jedni i drugi, biram manje zlo: Amere!
milisav68 milisav68 11:18 05.09.2012

Re: Ima i istine...

alselone

Ajde milisave, triput bog pomaze, odma sa vrata do sobe tri komada.

Samo ne pominji klopu.

alselone alselone 11:22 05.09.2012

Re: Ima i istine...

A pošto su nam zlo činili i jedni i drugi, biram manje zlo: Amere!


Takodjer. Ako bas mora da se bira. A najradje ne bih birao. Ili, eto, prihvatio bih jedino da budem pod Ruskinjama.

Samo ne pominji klopu.

Ne pominjem. Iznosim bez da nudim.
milisav68 milisav68 11:23 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

Ja sam ti uvek bio za Amere više nego za Ruse.
A pošto su nam zlo činili i jedni i drugi, biram manje zlo: Amere!

Ma ne to, nego vic:
Radili Ameri test sa miševima, da vide šta će da rade sa nama.
Prvom dali viski - ovaj počeo da juri mišice.
Drugom vodku - ovaj počeo da peva.
A trećem šljivu - a on: gde je ta mačka da joj hebem mater!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:26 05.09.2012

Re: Ima i istine...

htedoh da kažem nešto, al odustadoh.
mnogo ste bre neozbiljni.
samo nemojte da preterujete sa tim spominanjem kumrovca, ima da vam dođe drug karagaća pa da vam pokvari žurku.
predatortz predatortz 11:27 05.09.2012

Re: Ima i istine...

A pošto su nam zlo činili i jedni i drugi, biram manje zlo: Amere!



Takodjer.



Znači stara škola srpskih nacionalista

Ne kao ovi novi 'crveni četnici' , srbuju sanjajući Staljina
arcins arcins 11:32 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz
milisav68
predatortz

alselone

Ko je doneo šljivu, od vas dvojice?



Vazda olađena!

Trgni i ti, pa otvori dušu...


Vas dvojica ste se otvorili s' tri prsta.
ranoranilica ranoranilica 16:11 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz
alselone
I kao kruna svega, mi se njima izvinjavamo za fuckin' rat koji su oni započeli devedesetih, a izbegle Srbe tretiramo kao poslednja govna...


Da su shodno kaznjeni posle WWII sigurno ne bi bila ovakva situacija.


Da su vojsku u prošlom, a i u ovom, ratu vodili srpski umesto komunističkih oficira...

Da Srbiju još uvek ne vode đaci Kumrovačkih đaka...


Ma, hau jes nou. "Komunističkom" krvoloku Mladiću nisu uopšte smetale logističke usluge nekomunističkih zlikovaca poput Arkana, Belih orlova i ostalog ološa, naprotiv. Ko je onda trebalo da vojuje i "oslobađa" belu tehniku po pradedovskim ognjištima, kad su svi oficiri nasleđeni iz prethodne države, pa im, valjda po difoltu, pripada etiketa famoznih kominista?

Uzgred, uopšte ne dovodiš u pitanje ciljeve za koje su se borili. S tim nemaš problema? Znači, nekomunisti na čelu armade bi uspeli da održe 70% teritorije u BiH do kraja rata, sve poštujući Ženevsku konvenciju, uzdržali se od masovnih etničkih čišćenja i egzekucija civila? Kako? Održavajući mirovne sesije s protivničkom stranom i ubeđujući ih zašto Srbija treba da se prostire svuda gde su srpski grobovi?


predatortz predatortz 16:20 05.09.2012

Re: Ima i istine...


Ma, hau jes nou. "Komunističkom" krvoloku Mladiću nisu uopšte smetale logističke usluge nekomunističkih zlikovaca poput Arkana, Belih orlova i ostalog ološa, naprotiv.



Draga moja ranoranilice, ne znam kad si se probudila, ali vreme je da ti neko kaže:

Arkane, Bele orlove, Crvene beretke i ostalu marvu je kreirala komunistička DB.
Na našu nesreću, ona je još uvek itekako aktivna u Srbiji.



Uzgred, uopšte ne dovodiš u pitanje ciljeve za koje su se borili.


Nisam imao problem sa tim da Srbi u Bosni imaju pravo da se izbore za svoje ciljeve. Čak, bio sam aktivni učesnik u celoj toj stvari budući da sam rođen i živeo u BiH.

U građanskom ratu, draga moja, nema ni apsolutno krivih, ni apsolutno nevinih. Metodologija je bila ista kod svih zaraćenih strana.
Ili, zaista veruješ da Sarajevo,Mostar,Zenica nisu etnički očišćeni?
Da su Srbi iz tih gradova pobegli u šume da bi se pridružili 'udruženom zločinačkom poduhvatu' ?
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:13 05.09.2012

Re: Ima i istine...

alselone
I kao kruna svega, mi se njima izvinjavamo za fuckin' rat koji su oni započeli devedesetih, a izbegle Srbe tretiramo kao poslednja govna...


Da su shodno kaznjeni posle WWII sigurno ne bi bila ovakva situacija.

Jel to misdliš da su partizani trebli da naprave logor još veći i još stariji od Jasenovca i pobiju najmanje duplo više hrvatskog naroda.Pa tek onda bi ovi veliki srpski humanisti što ih tako brutalno i još žešće optužuju za Blajburg nego onaj idiot Razum, imali argumenat da ih još viuše optužuju za komunističke zločine.
Ne znam kakvu kaznu ti zamišljaš, a da Srbi ne budu veći zločinci od njih.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:18 05.09.2012

Re: Ima i istine...

vrabac_u_steni
htedoh da kažem nešto, al odustadoh.
mnogo ste bre neozbiljni.
samo nemojte da preterujete sa tim spominanjem kumrovca, ima da vam dođe drug karagaća pa da vam pokvari žurku.

vrabac NDZ posmatram ja.
A što se tog K tiče nisam bio tamo đak.
predatortz predatortz 18:18 05.09.2012

Re: Ima i istine...


Jel to misdliš da su partizani trebli da naprave logor još veći i još stariji od Jasenovca i pobiju najmanje duplo više hrvatskog naroda.Pa tek onda bi ovi veliki srpski humanisti što ih tako brutalno i još žešće optužuju za Blajburg nego onaj idiot Razum, imali argumenat da ih još viuše optužuju za komunističke zločine.



Niko ovde nije mislio na logore, niti ubijanje nevinog naroda.
Dovoljno je bilo kazniti krive. No, ne lezi vraže... Mnogi časnici ustaških postrojbi rat završiše kao oficiri pobedničke armije.

A jame , koje ti isti časnici napuniše srpskom nejači, postadoše tabu tema!
alselone alselone 18:21 05.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

Niko ovde nije mislio na logore, niti ubijanje nevinog naroda.
Dovoljno je bilo kazniti krive. No, ne lezi vraže... Mnogi časnici ustaških postrojbi rat završiše kao oficiri pobedničke armije.

A jame , koje ti isti časnici napuniše srpskom nejači, postadoše tabu tema!


Karagaca, odgovorio ti je predator. Mogu samo da potpisem. Malo smara sto si uopste i pitao onakvo pitanje.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:59 05.09.2012

Re: Ima i istine...

Dovoljno je bilo kazniti krive. No, ne lezi vraže... Mnogi časnici ustaških postrojbi rat završiše kao oficiri pobedničke armije.

Evo npr.nekih presuda, samo ne znam da li ovi naši i to smatraju nefer suđenjem, tj.prekim komunističkim sudovima:
USTAŠE -Suđenje za ratne zločine
Pred vojnim sudom 2. armije u Zagrebu, 6. juna 1945. godine, suđeno je članovima Vlade tzv. NDH, sa dr Milom Budakom na čelu. Od sedam optuženih, osuđeni su:
a) Na smrt vešanjem, trajan gubitak građanskih prava i konfiskaciju imovine:
# Budak dr Mile , ustaški doglavnik:
# Vignjević Ivan, predsednik ustaškog prekog suda
# Juco Rukavina, ustaški pukovnik;
b) Na smrt streljanjem, trajan gubitak građanskih prava i konfiksaciju imovine:
# Mandić dr Nikola, predsednik vlade NDH;
# Nikola Štajnfel, admiral, poslednji ministar oružanih snaga NDH;
# dr Julije Makanac, ministar prosvete i
# dr Pavle Canki, ministar pravosuđa.

Pred Vojnim većem Vrhovnog suda Demokratske Federativne Jugoslavije u Beogradu, od 13. do 23. septembra 1945. godine, suđeno je generalima višim oficirima NDH, za krivična dela ratnih zločina i za dela izdaje otadžbine osuđeni su na kaznu smrti streljanjem, na trajan gubitak političkih i pojedinih građanskih prava, kao i na konfiskaciju imovine 17 optuženih, i to:

# Artur Gustović, pukovnik bivše jugoslovenske vojske (bjv) i general NDH;
# Đuro Grujić, brigadni general bjv i general NDH;
# Mirko Gregorić, pukovnik bjv i general NDH;
# Tomislav Sertić, major bjv, general NDH i ustaški pukovnik;
# Slavko Skoliber, potpukovnik bjv, general NDH i ustaški pukovnik;
# Julije Fric, potpukovnik bjv i general NDH;
# Ivan Tomašević, pukovnik bjv i general NDH;
# Vladimir Metikoš, potpukovnik bjv, general NDH i ustaški pukovnik;
# Ivan Markulj, pukovnik bjv, general NDH i ustaški pukovnik;
# Franjo Džal, major bjv, pukovnik NDH i ustaški pukovnik;
# Vladimir Majer, poručnik bjv i ustaški potpukovnik;
# Miroslav Šlaher, potpukovnik bjv i pukovnik NDH;
# Muhamed Hromić, kapetan bojnog broda bjm i general NDH;
# Bogdan Majetić, pukovnik bjv i general NDH;
# Ivan Severović, potpukovnik bjv i pukovnik NDH;
# Anton Nardeli, potpukovnik bjv i general NDH;
# Josip Šolc potpukovnik bjv i general NDH.

Pred Vijećem Vrhovnog suda Narodne Republike Hrvatske u Zagrebu, od 9. septembra do 11. novembra 1946. godine, suđeno je Lisaku, Stepincu, Šaliću i družini, ustaško-križarskim zločincima i njihovim pomagačima, za krivična dela protiv naroda i države. Od 13 optuženih, osuđeni su:
a) Lisak Erik, ustaški pukovnik, osuđen je na kaznu smrti vešanjem, trajan gubitak političkih i građanskih prava i konfiskaciju imovine;
Gulin dr Pavao, veterinar, na kaznu smrti streljanjem, trajan gubitak političkih i građanskih prava i konfiskaciju imovine.
b) Na kaznu lišenja slobode sa prinudnim radom, gubitkom političkir gradanskih prava:
Šalič Ivan, tajnik nadbiskupa zagrebačkog Stepinca. o trajanju od 12 godina;
Stepinac dr Alojzije, nadbiskup zagrebački, u trajanju od 16 godina;
Simečki Josip, kateheta II muške realne gimnazije u Zagrebu. u trajanju od 14 godina;

Pred Vrhovnim sudom Narodne Republike Hrvatske u Zagrebu, od 29. maja do 7. juna 1947. godine, suđeno je Slavku Kvaterniku i družini. Od 7. optuženih, osuđeni su: na kaznu smrti streljanjem
# Slavko Kvaternik, ministar domobranstva i zapovjednik oružanih snaga NDH;
# dr Vladimir Košak, ministar finansija i poslanik NDH u Berlinu;
# dr Ahmed Alajbegović. ministar spoljnih poslova NDH;
# dr Osman Kulenović, potpredsednik vlade NDH:
# Miroslav-Fridrih Navratil, general ministar oružanih snaga NDH:
# Ivan Perčević, pretstojnik Pavelićevog vojnog ureda;

a na kaznu smrti vešanjem Zigfrid Kaše. nemački poslanik i opunomoćeni ministar u Zagrebu - pri vladi NDH.

Pred Većem Vrhovnog suda Narodne Republike Hrvatske u Zagrebu, od 16. jula do 27. avgusta 1948. godine, suđeno je ustaškim teroristima i špijunima. Od 55 optuženih, osuđeni su:
a) Na kaznu smrti vešanjem i gubitkom svih građanskih prava, 20 optuženih, i to:
# Miloš Ljubo, ustaški bojnik, funkcioner Ustaške nadzorne službe (UNS), jedan od organizatora logora Jasenovac i Gradiška;
# Vrban Ante,
# Pehar Nikola,
# Milićević Adam,
# Vasilj Mate,
# Martinović Janko,
# Kavran Božidar, ustaški pukovnik i zapovednik ustaša;
# Blaškov Vjekoslav,
# Rosandić Mirna,
# Sabolić dr Vladimir,
# Tomljenović Josip,
# Genc-Strmecki Izidor,
# Kušulj Eduard,
# Špalj Julije,
# Srnak Rudolf,
# Tuk dr Emil,
# Kuštro Branko,
# Zilić Vršina,
# Sop Ivan i
# Milić Božidar.
b) Na kaznu smrti streljanjem i gubitkom svih građanskih prava 23 optuženih:
# Petračič Božidar;
# Gržeta Ivica;
# Jagarinec Mijo;
# Jezovšek Josip;
# Hranilović Vladimir;
# Križanić Stjepan;
# Spaniček Vjekoslav:
# Liko Želimir;
# Panić Todor;
# Vukić Pavle;
# Vragolović Ivan;
# Pribanić Milan:
# Tošić Dušan:
# Alagić Tahir;
# Šmid Ivan;
# Matijašić Josip;
# Peter Franjo,
# Mesić Martin,
# Preko Đuro;
# Čota Mihailo;
# Pribilović Eduard;
# Medonić Jakov i
# Zlatar Leon.
E to su samo neki procesi, a ako mene pitaš ne sumnjam uopšte u pravednost presuda i zaslužene kazne. Bilo je još suđenja i osuđenih.
A u pravu si i to da ih je bilo poprilično koji su se prošvercovali i pokušali prošvercovati kao domobrani, ali kada su otkriveni suđeni su.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:09 05.09.2012

Re: Ima i istine...

šta je NDZ ???
Milan Karagaća Milan Karagaća 20:50 05.09.2012

Re: Ima i istine...

vrabac_u_steni
šta je NDZ ???

nemo da zezaš
freehand freehand 22:41 05.09.2012

Re: Ima i istine...


Niko ovde nije mislio na logore, niti ubijanje nevinog naroda.
Dovoljno je bilo kazniti krive. No, ne lezi vraže... Mnogi časnici ustaških postrojbi rat završiše kao oficiri pobedničke armije.

Khm... Koji su to ustaški časnici, koji su jame punili srpskom nejači, postali oficiri pobedničke armije?
A ja mislio ti ozbiljan čovek...
freehand freehand 22:42 05.09.2012

Re: Ima i istine...


...
alselone alselone 07:17 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Milan Karagaća


Pitacu te kontra pitanje - Da li mislis da je Hrvatska rezultovala shodno svom ucescu u Drugom svetskom ratu?
predatortz predatortz 08:14 06.09.2012

Re: Ima i istine...

freehand

Niko ovde nije mislio na logore, niti ubijanje nevinog naroda.
Dovoljno je bilo kazniti krive. No, ne lezi vraže... Mnogi časnici ustaških postrojbi rat završiše kao oficiri pobedničke armije.

Khm... Koji su to ustaški časnici, koji su jame punili srpskom nejači, postali oficiri pobedničke armije?
A ja mislio ti ozbiljan čovek...


Recimo kompletna XVI muslimanska brigada je do kraja '43. bila udarna postrojba NDHazije, pa su se posle malo igrali partizana.

Ali,evo i nekoliko imena:

Marko Mesić,Sulejman Filipović,Rudolf Petovar,Franjo Pirc...
Milan Karagaća Milan Karagaća 08:21 06.09.2012

Re: Ima i istine...

alselone
Milan Karagaća


Pitacu te kontra pitanje - Da li mislis da je Hrvatska rezultovala shodno svom ucescu u Drugom svetskom ratu?

A ja ću zamoliti da mi kažeš šta je po tebi trebalo da se uradi.
predatortz predatortz 08:28 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Milan Karagaća
alselone
Milan Karagaća


Pitacu te kontra pitanje - Da li mislis da je Hrvatska rezultovala shodno svom ucescu u Drugom svetskom ratu?

A ja ću zamoliti da mi kažeš šta je po tebi trebalo da se uradi.



Evo, ja ću ti odgovoriti:

Hrvatska je , zbog genocidne politike, trebala biti kažnjena umesto nagrađena.
A nagrađena je AVNOJ-evskim teritorijama.
Budući da je multietnička, trebalo je formirati nekoliko Pokrajina sa visokim stepenom autonomije.

Hrvatska je, kako reče njen bivši predsednik, dva puta pobedila. Pobedila je 1941., pobedila je 1945. .

Zaslugom srpskih volova, koji su bili spremni da čereče svoj narod i dele Srbiju kao da im je dedovina.

Hrvatski komunisti nisu bili skloni takvim glupostima.
antioksidant antioksidant 08:28 06.09.2012

Re: Ima i istine...

malo je jedan blajburg (pa cak i predimenzioniran po sadasnjim hrvatskim "cinjenicama"

cudno mi je ovo prizivanje kaznjavanja cele etnicke grupacije

ista prica kao o srbima i srebrenici
predatortz predatortz 08:33 06.09.2012

Re: Ima i istine...

cudno mi je ovo prizivanje kaznjavanja cele etnicke grupacije


A gde si ti to pročitao?

Ili, smatraš da je bilo ok da multietnička Srbija ima prilično autonomne pokrajine, a multietnička Hrvatska nema iste?

Ako su pokrajine, po tebi, kažnjavanje cele etničke grupe, zbog čega su onda Srbi kažnjeni, a Hrvati ne?
savamala savamala 08:56 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Zaslugom srpskih volova, koji su bili spremni da čereče svoj narod i dele Srbiju kao da im je dedovina.


Не залугом волова већ заслугом Карагаћиних идеолошких предака. Најцрње је што исти такви и данас раде исти посао уништавања Србије. Да не буде забуне и Карагаћу сврставам у те и такве посленике. А, лепа беше она слика пред историјски Тадићев рукољуб у Цавтату или где већ. Седе Латинка и Борис и договарају се, претпостављам, колико ће нежно и колико страсно Тадић да љуби Тачијеву руку.
predatortz predatortz 08:58 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Zaslugom srpskih volova, koji su bili spremni da čereče svoj narod i dele Srbiju kao da im je dedovina.



Не залугом волова већ заслугом Карагаћиних идеолошких предака.



Vidim da moram da pojasnim:

Zaslugom komunističkih volova iz Srbije...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:05 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Hrvatska je , zbog genocidne politike, trebala biti kažnjena umesto nagrađena.


Samo da primetim da se za ovo zalagao i drug Staljin.

Inače, Pavelić je u Argentinu pobegao iz britanske okupacione zone. Pre nego je otišao preko bare bio je smešten u jednom katoličkom samostanu. Postoje ozbiljne indicije da su britanske vojne vlasti znale gde se krije. Aj sad, šta misliš al onako iskreno, da li bi uspeo da zbriše da je bio u nekoj ruskoj okupacionoj zoni?

I znaš li ko je najviše tridesetih, pre stvaranja banovine, pritiskao Beograd da reši tzv. "hrvatsko pitanje"?

inače, off the record
ne bih da ti kvarim dečačke iluzije, ali da li znaš da je Draža bio rusofil. boljševike nije voleo, to je tačno, ali je bio rusofil. baš kao na primer i Dragiša Vasić ili Momčilo Đujić.
antioksidant antioksidant 09:07 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Ili, smatraš da je bilo ok da multietnička Srbija ima prilično autonomne pokrajine, a multietnička Hrvatska nema iste?

o ovome se nisam izjasnjavao a ako vec pitas - smatram da je pokusaj zajednicke drzave srba i hrvata bio pogresan jos od 1918me. to je bio nedovoljno razradjen romanticarski pokusaj nekih kvazi elita da ujedini nesto bez jasno utvrdjenih odnosa, prava i obaveza. jugoslavija je u periodu dva svetska rata neprekidno bila saplitana srpsko hrvatskim pitanjem a vidim da se na njega (uz prosirenje na muslimane) odgovara i danas...
Ako su pokrajine, po tebi, kažnjavanje cele etničke grupe, zbog čega su onda Srbi kažnjeni, a Hrvati ne?

i reci mi sad - s kim se ti raspravljas - gde sam rekao da su pokrajine kaznjavanje etnicke grupe? ti si nesto slicno rekao posle niza komentara (ja sam konkretno pominjao blajburg)
predatortz predatortz 09:09 06.09.2012

Re: Ima i istine...

ali da li znaš da je Draža bio rusofil. boljševike nije voleo, to je tačno, ali je bio rusofil. baš kao na primer i Dragiša Vasić ili Momčilo Đujić.


Hvala na pokušaju prosvetljenja... Znao sam za taj podatak.
Svaki Srbin je , u dubini duše, pomalo rusofil.
Imao je Draža u mladosti tih ekskurzija, to mu je i kočilo karijeru.
Britance ne bih da komentarišem. Ništa pristojno ne bih mogao da kažem.
antioksidant antioksidant 09:10 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Svaki Srbin je , u dubini duše, pomalo rusofil.

to je neki test?
predatortz predatortz 09:14 06.09.2012

Re: Ima i istine...

(ja sam konkretno pominjao blajburg)


Pa, haj'mo onda o Blajburgu.

Svako masovno streljanje, bez suda i jasno utvrđene krivice, smatram zločinom.
Ne znači to da je u Blajburgu ubijeno puno nevinih, ali budući da nisu osuđeni sada svakome daje za pravo da tvrde da su bili nevini.

Tako ti je i sa Srebrenicom. I tamo je ubijeno dosta onih koji su zaslužili smrtnu kaznu. Budući da nisu osuđeni, da im dela nisu dokazana, imamo ovo što imamo...

Šta je zajedničko Blajburgu i Srebrenici?
Škola mišljenja.
Ne jebu ljudi formalnosti...

Zbog toga sam i započeo ovu pisaniju sa:

Da su u WWII, a i u prošlom ratu, Srbe vodili srpski a ne komunistički oficiri...
predatortz predatortz 09:15 06.09.2012

Re: Ima i istine...

antioksidant
Svaki Srbin je , u dubini duše, pomalo rusofil.

to je neki test?


Ne, samo moje mišljenje.
Naučno neutemeljeno...
antioksidant antioksidant 09:18 06.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz
antioksidant
Svaki Srbin je , u dubini duše, pomalo rusofil.

to je neki test?


Ne, samo moje mišljenje.
Naučno neutemeljeno...

ma sve ok, nemoj da srcanis odmah
steta samo onih srba kojih se odrices
ali mozda bi se neko odrekao i tebe iz njegovog srpstva
odoh sad, citamo se drugi put
predatortz predatortz 09:20 06.09.2012

Re: Ima i istine...

ali mozda bi se neko odrekao i tebe iz njegovog srpstva


Verovatno, ali planeta će i dalje da se okreće oko zamišljene ose...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:23 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Не залугом волова већ заслугом Карагаћиних идеолошких предака.

a ko su tvoji ideološki preci, Ljotić, Pavelić,Aćif i takvi likovi koji su hteli da zauvek reše problem onih drugih, a imao si očito i naslednike tokom ratova 90-ih.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:28 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Da su u WWII, a i u prošlom ratu, Srbe vodili srpski a ne komunistički oficiri.

Vidiš, srpski oficiri koji su hteli da ratuju za slobodu su bili u partizanskim jedinicama, bili su većina oficirskog kadra i ratovali su, a oni drugi koje ti s ponosom nazivaš srpskim su sedeli po beogradskim kafanama, malo sarađivali sa okupatorom, ili bili kod čiča Draže i čekali, čekali, čekali, doduše jedan broj je vodio srpske junake koji su slično onim Aćifovim počinili strašne zločine nad nesrpskim stanovništvom.
predatortz predatortz 09:31 06.09.2012

Re: Ima i istine...


Vidiš, srpski oficiri koji su hteli da ratuju za slobodu su bili u partizanskim jedinicama, bili su većina oficirskog kadra i ratovali su


Pa, jebeš ga zemljače, odakle onda toliko opančara i šnajderica među najvišim oficirskim kadrom?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:32 06.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

Hvala na pokušaju prosvetljenja... Znao sam za taj podatak.


ma ja to više zbog ovoga:
Znači stara škola srpskih nacionalista


nemoj odma da se ljutiš

predatortz predatortz 09:38 06.09.2012

Re: Ima i istine...

vrabac_u_steni
predatortz

Hvala na pokušaju prosvetljenja... Znao sam za taj podatak.


ma ja to više zbog ovoga:
Znači stara škola srpskih nacionalista


nemoj odma da se ljutiš



A, zbog čega ti misliš da je DM autentičan predstavnik te škole?
Ako ćemo pravo, DM i nije bio neki nacionalista...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:49 06.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

A, zbog čega ti misliš da je DM autentičan predstavnik te škole?
Ako ćemo pravo, DM i nije bio neki nacionalista...


Aman čoveče, izgleda danas sve preozbiljno shvataš, više se zezam (istina, i pomalo te peckam) nego što pokušavam ozbiljno da diskutujem.

Nemam sad vremena da pišem nebulozno dugačke komentare u stilu Blogovog K.

A pitanje Jugoslavije, srpsko-hrvatskih odnosa, srpske naconalne ideje itd. bi to zahtevalo.

EDIT:

a niste me ni ponudili rakijom juče kad sam se pojavio !
predatortz predatortz 09:52 06.09.2012

Re: Ima i istine...


a niste me ni ponudili rakijom juče kad sam se pojavio !


Ko bre nije!
Ovo su već teške optužbe!
milisav68 milisav68 10:07 06.09.2012

Re: Ima i istine...

vrabac_u_steni

a niste me ni ponudili rakijom juče kad sam se pojavio !

Pa kad si rekao da smo neozbiljni, i još si nas plašio sa iznenadnom kontrolom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:30 06.09.2012

Re: Ima i istine...

milisav68
vrabac_u_steni

a niste me ni ponudili rakijom juče kad sam se pojavio !

Pa kad si rekao da smo neozbiljni, i još si nas plašio sa iznenadnom kontrolom.


Pa šta, kao nisam bio u pravu? Samo sam vas prijateljski upozorio.
savamala savamala 11:04 06.09.2012

Re: Ima i istine...

a ko su tvoji ideološki preci, Ljotić, Pavelić,Aćif i takvi likovi koji su hteli da zauvek reše problem onih drugih, a imao si očito i naslednike tokom ratova 90-ih.


Питам се одакле ти образа да овако нешто напишеш?! Целу ову причу имамо само зато што је СКЈ у суштини рехабилитовао Павелића и спроводио његову политику уништења српског народа. Ти и слични теби данас настављате ту политику само што фондови више нису у ЦК већ су сада девизног карактера.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:11 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Inače, Pavelić je u Argentinu pobegao iz britanske okupacione zone.

tačno
i tamo maštali zajedno o podeli Jugoslavije
I znaš li ko je najviše tridesetih, pre stvaranja banovine, pritiskao Beograd da reši tzv. "hrvatsko pitanje"?

bogami da Tito ne ispravi bila bi Hrvatska do Zemuna i cela BiH, kako je Aca napravio banovine a knez Pavle još dodao 1938.godine.
predatortz predatortz 13:16 06.09.2012

Re: Ima i istine...

bogami da Tito ne ispravi bila bi Hrvatska do Zemuna i cela BiH, kako je Aca napravio banovine a knez Pavle još dodao 1938.godine.


Zbog toga sam i rekao :

Kad je već sranje napravljeno, trebalo je to odjebati još dvadeset i neke.
Ovako, decenije natezanja, tolike žrtve - uglavnom srpske , vazda su nešto srali i pametovali...

Razuman čovek se na kraju zapita:

Koji su nam krasni ikad i trebali?!
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:17 06.09.2012

Re: Ima i istine...

savamala
a ko su tvoji ideološki preci, Ljotić, Pavelić,Aćif i takvi likovi koji su hteli da zauvek reše problem onih drugih, a imao si očito i naslednike tokom ratova 90-ih.


Питам се одакле ти образа да овако нешто напишеш?! Целу ову причу имамо само зато што је СКЈ у суштини рехабилитовао Павелића и спроводио његову политику уништења српског народа. Ти и слични теби данас настављате ту политику само што фондови више нису у ЦК већ су сада девизног карактера.

mašala, tebi stvarno nije dobro.
a ovo je stvarno vic da ti pominješ obraz, to mu dođe kao ono o poštenju.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:49 06.09.2012

Re: Ima i istine...

predatortz

Vidiš, srpski oficiri koji su hteli da ratuju za slobodu su bili u partizanskim jedinicama, bili su većina oficirskog kadra i ratovali su


Pa, jebeš ga zemljače, odakle onda toliko opančara i šnajderica među najvišim oficirskim kadrom?

kako to da ti sada odjednom smeta opančarsko i seljačko poreklo.Pa i najškolovaniji oficiri koje je Srbija imala a školovala ih u Berlinu, Beču, Parizu za vreme kralja Milana bili su direktno ili po dedi seljačkog porekla.
Uostalom i ti opančari koji su krvavili gaće po šumama i gorama su mnogo veće patriote nego oni salonci što su kao bili deprimirani zbog okupacije pa pijuckali kafice u Beogradu u kafanama i nagađali kada će saveznici da ih oslobode, a oni bi onda odmah u paradno odelo.
Nisam detaljnije računao ali nisam siguran da je bilo baš duplo više oficira i podoficira JV koji su otišli u četnike nego u partizane.
Ali to ti je sve moj zemljače pluskvamperfektno.
Milan Karagaća Milan Karagaća 14:16 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Hrvatska je , zbog genocidne politike, trebala biti kažnjena umesto nagrađena.
A nagrađena je AVNOJ-evskim teritorijama.

Prvo, avnojevskim granicama potpuno su revidirane granice NDH i Federatina Republika Hrvatska je po avnojevskim granicama svedena na manji prostor nego što je bila banovina.
Drugo, kada su granice u pitanju uopšte nisi u pravu, pa granica između Hrvatske i Bosne je uspostavljena Unom i tzv.Suvom međom još u XVIII veku, mislim nakon Laudanovog rata 1788.godine.
Treće, koji su to delovi bili pre 1918.godine u sastavu Srbije a da nisu po AVNOJ-u, nije li Drina uvek bila granica između Srbije i Bosne.
Budući da je multietnička, trebalo je formirati nekoliko Pokrajina sa visokim stepenom autonomije.

E tu se slažem potpuno, po čistoj analogiji kao što je Vojvodina bila autonomija moglo se i u Hrvatskoj formirati čak nekoliko npr. Kordun, Banija i Lika zajedno , zatim Slavonija, ili čak i neka autonomna oblast kao što je imalo KiM, dakle niži od autonomije.
Pa kad to sve nije tada, imala se šansa 1991.godine sa Jovom Raškovićem i Tuđman bi bio zadovoljan odmah time ali mudri Srbi oteraše Jovu pa dovedoše zubara i pandura, pa su i oni imali prilike da imaju autonomiju po Z-4 ali nabusito odbiše a onda povukoše vojsku i sa njom sugerisaše stanovništvu da napuste Krajinu, kao da su se dogovorili sa Tuđmanom.
Zaslugom srpskih volova, koji su bili spremni da čereče svoj narod i dele Srbiju kao da im je dedovina.

Ne bih u tim kategorijama i volovima jer nije baš tako, pre bi trebalo razmišljati o onim volovima koji su nepromišljeno uški u rat za teritorije u kome izginuše mnogi tuđi a ne njihovi sinovi kao bikovi kojima su mladim, jakim i zdravim napunili glavu i gurnuli ih u rat.
Na žalost posle rata koji je izgubljen volovi postadoše još bogatija gospoda, a oni što su išli kao bikovi ispadoše volovi
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:51 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Milan Karagaća

bogami da Tito ne ispravi bila bi Hrvatska do Zemuna i cela BiH, kako je Aca napravio banovine a knez Pavle još dodao 1938.godine.


te banovine nisu pravljene po etničkom principu i granice su im bile takve baš da bi onemogučavale sabijanja u etničke torove i separatizam.
tj bile su u funkciji integralnog jugoslovenstva, al dobro nema veze.
predatortz predatortz 16:36 06.09.2012

Re: Ima i istine...

kako to da ti sada odjednom smeta opančarsko i seljačko poreklo.


A gde sam rekao da mi smeta?

Samo sam se pitao:
Otkud pored toliko školovanih oficira kraljeve vojske, koji su kako kažeš pohrlili u partizane, toliko opančara i šnajdera sa generalskim šinjelima?

Uostalom i ti opančari koji su krvavili gaće po šumama i gorama su mnogo veće patriote nego oni salonci


U jedinici ,kojoj sam jedno vreme komandovao, bio jedan mesar. Odličan borac, neustrašiv mitraljezac. Rat je prošao, čovek je ponovo mesar. Ne sporim ja patriotizam tim tvojim opančarima, trebalo je imati herca pa otići u šumu. Samo, mislim da im nije mesto u generalskim uniformama. Da za tako nešto treba malo više od patriotizma i srčanosti...
predatortz predatortz 16:41 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Prvo, avnojevskim granicama potpuno su revidirane granice NDH i Federatina Republika Hrvatska je po avnojevskim granicama svedena na manji prostor nego što je bila banovina.


Dve krupne greške u jednoj rečenici:

Da bi bile revdirane granice NDH, ta tvorevina bi morala biti priznata za državu.

Drugo, banovina nije bila hrvatska. Neko reče da su i pravljene šaroliko, da bi se izbegla dominacija neke nacije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:37 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Ma u ovome delu

kako je Aca napravio banovine a knez Pavle još dodao 1938.godine.


Misli na Banovinu Hrvatsku

I tu je u pravu.

Međutim u ovom delu


kako je Aca napravio banovine a knez Pavle još dodao 1938.godine.


lupeta.
Kao što se da videti:



EDIT:
Mada su Hrvati za ono što su izgubili `45 po Hercegovini i centralnoj Bosni dobili kompenzaciju u vidu Istre i Baranje, tako da ni tu nije baš u pravu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:05 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Dve krupne greške u jednoj rečenici:

Da bi bile revdirane granice NDH, ta tvorevina bi morala biti priznata za državu.

vidiš ovde nesvesno prave grešku svi oni koji tvrde kako je Tito nastavio Pavelićevu politiku prema Srbima.ZNAČI,AVNOJEVSKA HRVATSKA I REPUBLIKA HRVATSKA NISU OSTALE U GRANICAMA PAVELIĆEVE NDH. A ustaše su imale postavljene granice od Zemuna pa do Slovenije, preko cele BiH do granice sa Italijanima.
Drugo, banovina nije bila hrvatska. Neko reče da su i pravljene šaroliko, da bi se izbegla dominacija neke nacije.

I Banovina Hrvatska je bila veća nego posleratna pa i današnja Hrvatska.
predatortz predatortz 18:11 06.09.2012

Re: Ima i istine...

vidiš ovde nesvesno prave grešku svi oni koji tvrde kako je Tito nastavio Pavelićevu politiku prema Srbima.ZNAČI,AVNOJEVSKA HRVATSKA I REPUBLIKA HRVATSKA NISU OSTALE U GRANICAMA PAVELIĆEVE NDH.


To ne zamagljuje činjenicu da je Hrvatska odlično prošla, imajući u vidu okolnosti iz WWII. Pre svega, zahvaljujući Titu.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:13 06.09.2012

Re: Ima i istine...

I Banovina Hrvatska je bila veća nego posleratna pa i današnja Hrvatska.


Netačno, otprilike je iste veličine. Ponoviću:
Mada su Hrvati za ono što su izgubili `45 po Hercegovini i centralnoj Bosni dobili kompenzaciju u vidu Istre i Baranje


A kada smo već kod Istre. Zanimljivo je zašto ona nije bila pokrajina poput Vojvodine.
predatortz predatortz 18:17 06.09.2012

Re: Ima i istine...


A kada smo već kod Istre. Zanimljivo je zašto ona nije bila pokrajina poput Vojvodine.


Ili Slavonija?
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:44 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Misli na Banovinu Hrvatsku

I tu je u pravu.

da misli.
Tačno, na osnovu sporazuma Cvetković –Maček, 26.avgusta 1939.godine doneta je
Uredba NJKV o obrazovanju Banovine Hrvatske
Koja je bila veća nego današnja RH , a mnogo manja nego NDH.
Ilustracije radi NDH je obuhvatala 115.133 km kvadratna na kom prostoru je živelo 6,966.729 stanovnika, a današnja RH je površine 56.594 km kvadratnih sa 4,290.612 stanovnika.
A što se multietičnosti tiče pa i NDH je bila ko fol multietnička i sa još brojnijom nehrvatskom populacijom.
I stvaranje Banovine Hrvatske nije motivisano multietičnošću već nagodbom elita.
lupeta.

Ne lupeta, a nije lepo što to kažeš.
Kao što se da videti Banovina Hrvatska je 1939,godine postala veća od one koju je stvorio kralj Aleksandar, kao što se vidi:

"УРЕДБА О БАНОВИНИ ХРВАТСКОЈ
Члан I
Савска и Приморска Бановина као и срезови Дубровник, Шид, Илок, Брчко, Градачац, Дервента, Травник и Фојница спајају се у једну бановину под именом Бановина Хрватска. Седиште Бановине Хрватске је у Загребу."
Nadam se da li možeš sada da razumeš i da ne treba više crtati.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:07 06.09.2012

Re: Ima i istine...

Milan Karagaća


Čekaj, ti mene zajebavaš?

Gore još uvek stoje komentari i lepo se vidi šta je ko pisao.

Ili ne znaš da čitaš? Ili se praviš lud, ili misliš da sam ja lud...

Ovo počinje da liči na razgovor sa Filipom Mladenovićem, odjavljujem se iz dalje diskusije.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:23 06.09.2012

Re: Ima i istine...

vrabac_u_steni
Milan Karagaća


Čekaj, ti mene zajebavaš?

Gore još uvek stoje komentari i lepo se vidi šta je ko pisao.

Ili ne znaš da čitaš? Ili se praviš lud, ili misliš da sam ja lud...

Ovo počinje da liči na razgovor sa Filipom Mladenovićem, odjavljujem se iz dalje diskusije.

da prostiš i izviniš ne znam o čemu se radi i šta nije u redu. Ja sam ispravio da nije 1938. nego 1939.godine.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:16 08.09.2012

Re: Ima i istine...

...



Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:18 08.09.2012

Re: Ima i istine...

Takodjer.


svjetlana10 svjetlana10 19:01 04.09.2012

Paralele?

http://pavlestanisic.blogspot.de/2012/09/ovoj-zemlji-gospodsrece-dao-nijezemlja.html
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 15:03 05.09.2012

Moć i uticaj

http://www.b92.rs/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=09&dd=05&nav_category=11&nav_id=640476

Moć Bloga B92, ili blogera Krstića?
alselone alselone 15:39 05.09.2012

Re: Moć i uticaj

Moć Bloga B92, ili blogera Krstića?


Ne ide zarez ispred "ili".
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 20:21 05.09.2012

Re: Moć i uticaj

alselone
Moć Bloga B92, ili blogera Krstića?


Ne ide zarez ispred "ili".


Gramatika srpskog jezika kaže da se rastavne rečenice odvajaju zarezom samo kada se u drugoj rečenici iznosi izrazita suprotnost ("Ili ćeš naučiti gramatiku, ili ćeš dobiti jedinicu."
Zarez sam stavila svesno, želeći da istaknem suprotnost ove dve mogućnosti. Strogo gramatički gledano, međutim, Vi ste sasvim u pravu.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:15 08.09.2012

Re: Moć i uticaj

Moć Bloga B92, ili blogera Krstića?



savamala savamala 15:25 05.09.2012

This is Major Tom to Ground Control!!

Геније се огласио. Упркос великим проблемима у странци, ОН није заборавио нашу добробит. Ускликнуо је да Коларевић мора пасти!

А, тек ове мудре речи - јасан покушај нове власти у којима је приметна нова реторика само политичка завеса иза које се крију истинске намере и вредности које се исказују кроз акте који афирмишу диктатуру као што су и скрнављење табле са именом улице др Зорана Ђинђића у Новом Саду и одузимање титуле почасног грађанина Бача Ђорђу Балашевићу.
Мајковићу, да није блогов К у ствари Тадић. Имају сличан стил.
cassiopeia cassiopeia 17:06 05.09.2012

Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Gost Boris Tadić
predatortz predatortz 17:16 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!
fijumau fijumau 17:28 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!

Definitivno kupujem televizor!
Kazezoze Kazezoze 17:32 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Gost Boris Tadić

nači, posle osme sednice.
cassiopeia cassiopeia 17:40 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!



I posle da napišeš osvrt na intervju
cassiopeia cassiopeia 17:41 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

fijumau
predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!

Definitivno kupujem televizor!





Čekaj...stani...razmisli da li želiš da baciš novac?
predatortz predatortz 17:42 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!



I posle da napišeš osvrt na intervju


Oću, časna pionirska!

Kod Draga na blogu.

Čim me odbanuje
cassiopeia cassiopeia 17:43 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

nači, posle osme sednice.


Ccc, tamo pitaš ko je Boris a ovamo znaš kad je osma sednica
fijumau fijumau 17:48 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Čekaj...stani...razmisli da li želiš da baciš novac?

Jedino ako ga ne bace na neki video beam ...
cassiopeia cassiopeia 17:52 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

predatortz
cassiopeia
predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!



I posle da napišeš osvrt na intervju


Oću, časna pionirska!

Kod Draga na blogu.

Čim me odbanuje



Nači nikad...
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:01 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!

Imas u 23,00 reprizu na B92 Info.
predatortz predatortz 18:04 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Milan Karagaća
predatortz
cassiopeia
Gost Boris Tadić


Au, jbte! Moraću da uzmem slobodan dan!

Imas u 23,00 reprizu na B92 Info.


Jes' pa da do tad podlegnem nekom uticaju!

Ne,ne,ne...

Slobodan dan, pa na tenane! Reč po reč!
Kazezoze Kazezoze 18:06 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

nači, posle osme sednice.


Ccc, tamo pitaš ko je Boris a ovamo znaš kad je osma sednica

pa sve u duhu bloga, kod drage je boris otpisan pa je logično pitanje ko to beše boris tadić?
ovde je boris u naponu snage i sa nestrpljenjem se očekuje osma sednica...i tako ja komentarišem.
cassiopeia cassiopeia 18:08 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Kazezoze
cassiopeia
Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

nači, posle osme sednice.


Ccc, tamo pitaš ko je Boris a ovamo znaš kad je osma sednica

pa sve u duhu bloga, kod drage je boris otpisan pa je logično pitanje ko to beše boris tadić?
ovde je boris u naponu snage i sa nestrpljenjem se očekuje osma sednica...i tako ja komentarišem.


tyson tyson 17:21 05.09.2012

Aman!


'Ajde neko ovima novima, a i starima-zaboravnima i neukima, da objasni kako se postavlja link u komentar; zaređali po kukama i kvakama kao Kriger po komšiluku.

Mene mrzi.



cassiopeia cassiopeia 17:42 05.09.2012

Re: Aman!

tyson

'Ajde neko ovima novima, a i starima-zaboravnima i neukima, da objasni kako se postavlja link u komentar; zaređali po kukama i kvakama kao Kriger po komšiluku.

Mene mrzi.





Što se nerviraš?
expolicajac expolicajac 18:03 05.09.2012

Re: Aman!

cassiopeia
tyson

'Ajde neko ovima novima, a i starima-zaboravnima i neukima, da objasni kako se postavlja link u komentar; zaređali po kukama i kvakama kao Kriger po komšiluku.

Mene mrzi.





Što se nerviraš?

Nije skor nikog istuko
predatortz predatortz 18:06 05.09.2012

Re: Aman!

expolicajac
cassiopeia
tyson

'Ajde neko ovima novima, a i starima-zaboravnima i neukima, da objasni kako se postavlja link u komentar; zaređali po kukama i kvakama kao Kriger po komšiluku.

Mene mrzi.





Što se nerviraš?

Nije skor nikog istuko


E, jbga kolega!
Vidi se da si stara škola.
Zbog takvih smo svi izašli na loš glas
cassiopeia cassiopeia 18:07 05.09.2012

Re: Aman!

expolicajac
cassiopeia
tyson

'Ajde neko ovima novima, a i starima-zaboravnima i neukima, da objasni kako se postavlja link u komentar; zaređali po kukama i kvakama kao Kriger po komšiluku.

Mene mrzi.





Što se nerviraš?

Nije skor nikog istuko


Auu, ja sam nešto propustila ovde Slušaj Tajsone. ništa te nisam pitala

p.s. Hvala Ex
cassiopeia cassiopeia 18:28 05.09.2012

Re: Aman!

predator
Zbog takvih smo svi izašli na loš glas


Ako su svi loši k'o ti
expolicajac expolicajac 18:46 05.09.2012

Re: Aman!

cassiopeia
predator
Zbog takvih smo svi izašli na loš glas


Ako su svi loši k'o ti

Eto kad si mator pandur dobiješ osmeh, a kad si mlad pandur i cvetić
Čista diskriminacija
predatortz predatortz 18:50 05.09.2012

Re: Aman!

expolicajac
cassiopeia
predator
Zbog takvih smo svi izašli na loš glas


Ako su svi loši k'o ti

Eto kad si mator pandur dobiješ osmeh, a kad si mlad pandur i cvetić
Čista diskriminacija


Ne zaboravi da nam turiš ono Ex ispred... Da ne zbunjujemo ljude.
Da neko ne pomisli da panduri, po zadatku, prate blog.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana