Gost autor| Obrazovanje

Domaći zadatak i odmor

Krugolina Borup RSS / 04.09.2012. u 16:49

Garfield-Homework%255B1%255D.jpg

Gost autor: Marko Stamenković (8 godina, II razred)

Danas sam doziveo nesto strasno! Kako da ja imam tako malo domaceg (da nacrtam sta sam procitao za vreme raspusta), a moj prijatelj, koji ide u drugu skolu i kod druge uciteljice tako mnogo (dve strane iz radne sveske iz matematike i iz srpskog jedan sastav)? Imali smo dogovor da se vidimo, ali zbog glupe skole sad ne mozemo! A sta vi mislite o ovom da li je to fer ili ne?

Djaci ne mogu vise da podnesu domaci treba im raspust! Dosta domaceg, vise odmora i sto manji domaci djaci zele! I deca zele malo slobodnog vremena! Dovoljno je to sto radimo u skoli zasta ce na jos i domaci? Ajde da promenimo ovu zemlju!

A sad ko se slaze? A ko ne? I najvisi glas pobedjuje!

Pesma:

djacima treba odmora,

ajde ucitelji i nastavnice dajte odmor,

djaci protestvuju

Za djake je potreban odmor i svako ima svoje pravo na misljenje!!!

Mama mi kaze da ima mnogo ucitelja i uciteljica ovde, pa sam hteo da vas pitam zasto je toliko vazan taj domaci? Ajde da nemamo domaci u zamenu 10 dana nema odmora od raspusta.

I vise odmora. Ponekada izludim od tako kratkih odmora u skoli a toliko ucenja, mnogo je naporno!

 



Komentari (312)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 11:54 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković


ja bih mu kupio ferari a ako to znaci da cu raditi njegove i njene domace... sta da radim (i onako bih ja vozio taj ferari dok neko ne napuni 18)
Milan Novković Milan Novković 11:56 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Iako sam to jaaaako retko radio, najbolje sam pamtio kada sam uvece samo prelistavao ono o cemu smo pricali na casovima.

Da, da, samo da ponovim - ne mislim ja da je to loše, al si, možda, propustio vreme potrebno da postaneš šahovski velemajstor (pretpostavimo da je to nešto jako dobro
alselone alselone 11:59 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Da, da, samo da ponovim - ne mislim ja da je to loše, al si, možda, propustio vreme potrebno da postaneš šahovski velemajstor (pretpostavimo da je to nešto jako dobro


Isto mislih bez da sam se dobro odrazio. Samo prelistavanje, bez nekih teskih i napornih domacih cini cuda.

Bila su neka istrazivanja (mozda si mi cak i ti to pricao) kako je koncentracija najjaca ujutru ali pamcenje najstabilnije ako se uci uvece. Otud verovatno pozadina ovoga. Povezes kvalitet oba pristupa.

antioksidant antioksidant 12:11 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

@ milan
i da, zaboravih - rad samo u školi mnogo više ukalupljuje jer ima čvrst, baš čvrst vremenski okvir (ako ništa od 08 do 17)
Milan Novković Milan Novković 12:15 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Samo prelistavanje, bez nekih teskih i napornih domacih cini cuda

Dobro, neko sitno vreme je ok, mi smo to vreme odvajali pre časa u gimnaziji, npr, tj pre nastave:

- Ja dolazio malo ranije u Sombor, takav autobus bio iz Prigrevice, pa:
- Radim domaći iz matiša tu na licu mesta, dok mi associates čekaju i prepisivaju
- Milkica onda (top associate, nas N smoj joj dužni do groba) nama adomaćim likovima prepriča Rat i Mir u 10-15 minuta


I to ti je to, poluseoska idila (kod kuće, naravno, Matematički List, epruvete, sočiva za teleskope pa kartonske cevi za cevi, prazne teglice od inekcija sa gumenim čepovima za eksperimente sa živim krečom, grane od zove i bagrema, pa kučina za prskalice, grane divljeg kestena za pištaljke, itd ...

Tako smo i za fakultetskih dana, visili u radio klubu i više radili mašinbravarstvo nego faks.

Praj-les, pričam sa ortakom iz radio kluba koji više ne mora da proverava račun u banci pre nego što kupi stan u bilo kojoj metropoli u svetu - 0.5% smo naučili od obaveznog obrazovanja.

Elem, i btw, tako Stanford, MIT i slični rade odavno, a sad će, polako, ceo svet grunuti tamo.

Btw, sledeći put tu u Novom Sadu "dovlačim" i prigrevačko-apatinsko-somborsku "mafiju" - mož da ti zatreba ponekad, u medicini smo posebno jaki al radimo i druge radnje
dragoljub92 dragoljub92 12:16 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Iako sam to jaaaako retko radio, najbolje sam pamtio kada sam uvece samo prelistavao ono o cemu smo pricali na casovima.

сад ја сам сувише матор да овде коментаришем а и немам децу нит ме иста инстересују(не мрзим их ал и не волим)али пошто си ово написао ја бих само да додам да су мојој генерацији управо то саветовали. кад дођеш кући одмори се једи,било шта и онда само пар пута прочитај нову лекцију и то је то.
нормално ја т нисам радио ,ал ја самси дете улице тако да то и није важно.
Milan Novković Milan Novković 12:17 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

antioksidant
@ milan
i da, zaboravih - rad samo u školi mnogo više ukalupljuje jer ima čvrst, baš čvrst vremenski okvir (ako ništa od 08 do 17)

Možda, al od ukalupljivanja je jedino gore još više ukalupljivanja
Milan Novković Milan Novković 12:19 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

немам децу нит ме иста инстересују

Ja bi ih pravio svaki dan, al nalećem na potpuno iracionalno nerazumevanje kod suprotnog pola
antioksidant antioksidant 12:20 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Možda, al od ukalupljivanja je jedino gore još više ukalupljivanja

ništa sporno
(a sad odoh da vozim ferari, osmeh se zahvaljuje na ideji u šta potrošiti fond za školovanje :))
mariopan mariopan 12:21 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković
kao da ih nisu isti roditelji rodili i vaspitavali

Kod mene dve majke, a očeva od 1 do 3 komada - nije ni čudo što su sva deca različita

A meni je baš to fantastično.
cassiopeia cassiopeia 12:24 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković
Ja bi ih pravio svaki dan, al nalećem na potpuno iracionalno nerazumevanje kod suprotnog pola


E sad, da li se čudim tebi ili njima nisam ni sama sigurna

Nego, čekaj, interesuje li tebe sam proces ili rezultati?
Milan Novković Milan Novković 12:27 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

mariopan
Milan Novković
kao da ih nisu isti roditelji rodili i vaspitavali

Kod mene dve majke, a očeva od 1 do 3 komada - nije ni čudo što su sva deca različita

A meni je baš to fantastično.

Jeste, i podseća me na krik ortaka iz "hormonalnih" godina, za nekih letnih meseci "Što ne idemo svi goli maaajku mu ..." - tako nekako, nemoguće za dočarati, zamisli eksplozivnu reakciju mužjaka primata kome je IQ od vrata na gore bio manji od 10, sve propalo kroz vrat dole negde, pri neočekivanom pogledu na jato nepoznatih ženki, niotkuda
alselone alselone 12:27 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Btw, sledeći put tu u Novom Sadu "dovlačim" i prigrevačko-apatinsko-somborsku "mafiju" - mož da ti zatreba ponekad, u medicini smo posebno jaki al radimo i druge radnje



Dogovoreno.

I to ti je to, poluseoska idila (kod kuće, naravno, Matematički List, epruvete, sočiva za teleskope pa kartonske cevi za cevi, prazne teglice od inekcija sa gumenim čepovima za eksperimente sa živim krečom, grane od zove i bagrema, pa kučina za prskalice, grane divljeg kestena za pištaljke, itd ...

Uf, kako meni ovo nedostaje za mog prdavca istrazivaca. Gledam ga malog kako se pati po stanu. Nema gde da se rasiri u istrazivanju. a je neko dvoriste da ga pustim u igru i istrazivanje bukvalno po ceo dan. Samo uletis na minut uzmes dva parceta hleba i izmedju nesto i pici ponovo napolje.

(reverse) Medju mojim drustvom bio je jedan decak ciji su roditelji bili siromasni. Nije bilo salame, sira za mazanje, pastete i tih stvari. Za veceru se jelo ono od rucka. I tako ti on jednom istrcava iz kuce, nastavljamo igru, i nosi sarmu izmedju dva parceta hleba.
Milan Novković Milan Novković 12:28 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Nego, čekaj, interesuje li tebe sam proces ili rezultati?

Obadvoje, obadvoje
Milan Novković Milan Novković 12:33 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

i nosi sarmu izmedju dva parceta hleba

Da, evo ja mu odavde zavidim, zbrkan u prostoru i vremenu

Pišu sad dosta o tome, kako sebi slupamo uživanje kroz život fatajući se za contemporary sistem vrednosti, ko u onom vicu, jes da se radi 17 sati dnevno, i vikendom, jes da je posao dosadan, šef grozan, al zato se stavi 100 evra u džep svakog meseca.

Vic je preosetljivo-neprimeren toj tamo sredini danas, pa zamislite ovu u UK:

- Ima identičnih slučajeva, samo su cifre malkice različite, al u relativnom smislu je sve isto

- A postoje alternative koje, nekako, lelujaju u magli neprimećene a koje donose mnogo više uživanja

I lelujaju tako ceo život
cassiopeia cassiopeia 12:34 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković
Nego, čekaj, interesuje li tebe sam proces ili rezultati?
Obadvoje, obadvoje


mariopan mariopan 12:41 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković
mariopan
Milan Novković
kao da ih nisu isti roditelji rodili i vaspitavali

Kod mene dve majke, a očeva od 1 do 3 komada - nije ni čudo što su sva deca različita

A meni je baš to fantastično.

Jeste, i podseća me na krik ortaka iz "hormonalnih" godina, za nekih letnih meseci "Što ne idemo svi goli maaajku mu ..." - tako nekako, nemoguće za dočarati, zamisli eksplozivnu reakciju mužjaka primata kome je IQ od vrata na gore bio manji od 10, sve propalo kroz vrat dole negde, pri neočekivanom pogledu na jato nepoznatih ženki, niotkuda

alselone alselone 12:41 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Pišu sad dosta o tome, kako sebi slupamo uživanje kroz život fatajući se za contemporary sistem vrednosti, ko u onom vicu, jes da se radi 17 sati dnevno, i vikendom, jes da je posao dosadan, šef grozan, al zado se stavi 100 evra u džep svakog meseca.

Vic je preosetljivo neprimeren toj tamo sredini danas, pa zamislite ovu u UK:

- Ima identičnih slučajeva, samo su cifre malkice različite, al u relativnom smislu je sve isto


To je ta mrtva petlja iz koje se tesko izlazi. Ima onaj odlican stipić, ne mogu sad da ga izguglam. Na prvoj slicici tip u kolima ide na posao i pozdi zbog losih kola i guzve na putu ali kaze da je srecan jer makar ima posao. Na sledecoj slicici sedi u onom boksu i pizdi zbog loseg posla ali kaze da je makar srecan je ima da plati ratu za auto.

- A postoje alternative koje, nekako, lelujaju u magli neprimećene a koje donose mnogo više uživanja - i lelujaju ceo život

Potpuno saglasan. Ali tesko ih je prepoznati i upecati.
mariopan mariopan 12:56 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Milan Novković

Dobro, neko sitno vreme je ok, mi smo to vreme odvajali pre časa u gimnaziji, npr, tj pre nastave:

- Ja dolazio malo ranije u Sombor, takav autobus bio iz Prigrevice, pa:
- Radim domaći iz matiša tu na licu mesta, dok mi associates čekaju i prepisivaju
- Milkica onda (top associate, nas N smoj joj dužni do groba) nama adomaćim likovima prepriča Rat i Mir u 10-15 minuta



Sad mi je lakše, znači i ti si to radio, pisao domaći 5 minuta pred početak časa, i nije ti smetalo da postaneš tako uspešan?

Ja sam bila ona Milkica što prepričava lektiru ali sam prepisivala domaći iz matiša, mrzelo me da radim sama, a nema se ni vremena, znaš koliki je rat i mir?
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:16 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Jednom rečju, tako su stiču radne navike, a to će mu trebati za ceo život.


I opet to famozno "sticanje radnih navika"...
Zar činjenica da svako jutro ustaje i ide u školu, i tamo provodi vreme učeći, nije dovoljna da stekne te radne navike? Šta je to, ako ne sticanje radnih navika?

Mogu da shvatim da je domaći važan iz drugih nekih razloga, ali ne mogu da shvatim to povezivanje sa sticanjem radnih navika.
mariopan mariopan 14:03 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Krugolina Borup
Jednom rečju, tako su stiču radne navike, a to će mu trebati za ceo život.


I opet to famozno "sticanje radnih navika"...
Zar činjenica da svako jutro ustaje i ide u školu, i tamo provodi vreme učeći, nije dovoljna da stekne te radne navike? Šta je to, ako ne sticanje radnih navika?

Mogu da shvatim da je domaći važan iz drugih nekih razloga, ali ne mogu da shvatim to povezivanje sa sticanjem radnih navika.

Ja mislim da je "sticanje radnih navika" jako širok pojam i obuhvata sve što dete mora da uradi samostalno u nekom uzrastu.

Verujem da ne voli ni da skuplja igračke, namešta krevet, ili sprema svoju sobu sam, ali ipak se trudiš da on to sam uradi jer je važno za njega da i to usvoji kao dobru radnu naviku?

Ne branim domaće, sačuvajBože, i ja sam ih mrzela iz dna dečije duše samo ne vidim koju su drugu ulogu još imali, pa nagađam da mora biti, osim ponavljanja gradiva, da je bila i vaspitna?
alselone alselone 14:58 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Da, evo ja mu odavde zavidim, zbrkan u prostoru i vremenu


Zbog sarmice? Britansko sunce ne uzgaja te zelene listove kako valja.

Kad dodjes sledeci put idemo lepo u Futog. Znam jedan lep restoran. I raspalimo po sarmici, he he he.
vishnja92 vishnja92 15:32 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

@sneza.lazarevic & jacHa: hvala

ja cu ostati pri stavu da je stvaranje radnih navika koje su same sebi cilj nepotrebno, i na duze staze kontraproduktivno (ovome u prilog mogu da se setim, ali ne i glasno da navedem, mnogih slucajeva radoholicara cije su enormne satnice - po 12-15 sati rada dnevno - rezultirale skoro nulom, neko je gore vec to spomenuo)

jos: za Tasu, 42, Lorda, violu, Milana i ostale,
i tri za svaku vrstu skole koja deci ne gusi najprirodnija stanja na svetu - radoznalost i zelju za znanjem.

(a za to ne treba cak ni puno novca, samo malo volje i nepotcenjivanja dece)
number42 number42 15:37 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

jacHa.

može, napisala sam negde gore da sam nastavnik matematike, posao mi je da znam šta su vaspitno obrazovni ciljevi predmeta koji predajem ;-) a ti proceni ponovo da li je tačno ili ne:

1. programi za osnovnu školu
2. da ne lutaš, ovde se lakše nađe, mada je program za gimnaziju, ali suština je ista (klikni na matematika)



e hvala jasna na korektnosti sto si prenela linkove. gledam i ne mogu da verujem.

pazi, ko je rekao da je ovo tacno? mislim, neko je ovaj metod obuke proglasio za dogmu, i nema veze sto su 3/4 ucenika prosecni do ispodprosecni (po ovim kriterijumima).

a lestvica ne samo da je podignuta previse nego je i ukrivo. ako se materija smanji na trecinu, i ako se pristupi svakom uceniku shodno interesovanjima, karakteru, osobenosti, citava nastava se moze podeliti u ucenicke grupe po principu slicnosti, i sve zajedno skolski i domaci na jednom mestu, itd. i onda ucenici u najlepsem zivotnom dobu kada su tinejdzeri mogu da rade sta zele van skole, a ne od jutra do mraka nad knjigom.

ali za taj sistem je potrebno 10 puta vise truda, tj treba zaposliti jos 9 osoba, a to se bas i ne isplati. ali bi bila puna skola genijalaca.

btw, zadivljen sam ovim ciljevima skolovanja. mislim preciznost i konciznost, ucenje apstraktnog razmisljanja, itd... znaci haos. iz mog primera: nikada nisam naucio kako se zovu elementi razlomka, nego ih zovem 'ono gore i ono dole' :)) ono bas me mrzi da zapamtim. ili definicije bilo cega, osim ako su vazne za zadatak, jer ako ne proizilazi iz aksioma onda je proizvoljno, npr za bilo sta mogu da smislim gomilu definicija ako ne postoji nacin da se proveri da li je tacno.
onda kao moras biti precizan i bez greske. neverovatno je da osnovnu ljudsku osobinu - gresenje, smatraju negativnim. svi najveci umovi istorije su gresili i o tome pisali, a bazirati (lose) ocene na greskama je neverovatno plitko, slucajnim ili sistemskim greskama, a pogotovo jer one mogu iznedriti kvalitet.
npr, uzmemo i gresimo: 3-5, i dobijemo negativne brojeve. ili: x^2+1=0 i dobijemo kompleksne. zbir uglova u trouglu nije 180 stepeni i imamo neeuklidsku geometriju.

ili npr namerno pogresim, i kazem za krug (kao nastavnica matematike ces ovo znati sigurno )
O/R=2
kako to izgleda?
ili
O/R=10
na sta to lici?

znaci, da zakljuci, metod naucavanja danasnji je, onako kako je neko doneo odluku, katastrofalan, ne prema mojim nekim ocenama, nego realno kada se pogleda kakav uspeh imaju ucenici i kako nerado odlaze u skolu ili rade domaci. to je jednostavno na silu, a ne razumem kakva je to pedagogija sile.
Jukie Jukie 15:45 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

number42

nikada nisam naucio kako se zovu elementi razlomka, nego ih zovem 'ono gore i ono dole'

Mi smo u četvrtom? razredu išli u susedno odeljenje da gledamo njihovo izvođenje pozorišne predstave gde tri deteta padaju na popravni i uče matematiku, poznavanje prirode i poznavanje društva. I sad oni sede za stolom i naglas naizmenično "čitaju udžbenik":

prvo dete:-zečica okoti svoje mladunce...
drugo dete:-... u razlomcima

gore je brojilac a dole imenilac...
treće dete:-i tako je 1389. godine došlo do velike bitke između njih.
drugo dete:-Kakve bitke? Brojioci i imenioci ne ratuju!
treće dete:-Ma ne ratuju brojioci i imenioci, nego srpska i turska vojska!
drugo dete:-Aha, dobro
number42 number42 15:50 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

e da, zaboravih, skoro negde sam uzeo neku knjigu i malo prelistavao matis iz srednje da se potsetim, i covece nisam mogo da verujem sta je ono. u jednoj knjizi bukvalno je na svakom listu jedno desetak definicija, teorema, aksioma, plus dokazi, plus zadaci bez resenja, znaci haos.
kome to genijalno palo na pamet da je bas zgodno da se 18 sati dnevno uci jedan predmet nije mi jasno. a ako ne mozes da skontas i pored svega - e onda si glup covece, predji na nesto sta ti odgovara. jer ili ces pokupiti svaku mrvicu znanja iz matematike koja se proteze na 150 raznih oblasti a koje su sve obavezne (racunari posebno) ili nema sta da trazis u toj oblasti. jednostavno si trzisno nekurentan.
antioksidant antioksidant 16:03 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

(ovome u prilog mogu da se setim, ali ne i glasno da navedem, mnogih slucajeva radoholicara cije su enormne satnice - po 12-15 sati rada dnevno - rezultirale skoro nulom,

granicni primeri - mnogo je lakse dostici 0 kao rezultat bez ikakvog ulozenog rada
number42 number42 16:06 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Jukie
number42

nikada nisam naucio kako se zovu elementi razlomka, nego ih zovem 'ono gore i ono dole'

Mi smo u četvrtom? razredu išli u susedno odeljenje da gledamo njihovo izvođenje pozorišne predstave gde tri deteta padaju na popravni i uče matematiku, poznavanje prirode i poznavanje društva. I sad oni sede za stolom i naglas naizmenično "čitaju udžbenik":

prvo dete:-zečica okoti svoje mladunce...
drugo dete:-... u razlomcima

gore je brojilac a dole imenilac...
treće dete:-i tako je 1389. godine došlo do velike bitke između njih.
drugo dete:-Kakve bitke? Brojioci i imenioci ne ratuju!
treće dete:-Ma ne ratuju brojioci i imenioci, nego srpska i turska vojska!
drugo dete:-Aha, dobro


jukie, izvini al nisam skontao foru, verujem da je originalno bilo smesno . samo sam hteo da kazem da mi to sto me ne zanima kako se zovu strane razlomka nije smetalo ama bas nikad u zadacima. i danas ne kontam zasto se ne zove 'ono gore i ono dole', a ne ovi izrazi koje zaboravis za par sati.
vishnja92 vishnja92 16:15 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

mnogo je lakse dostici 0 kao rezultat bez ikakvog ulozenog rada

da, ali to je suvise providno

i znas kako, meni se cini da je to (ta nula) svojstvenija onima koji polazu na formu (radio sam" nego na sustinu ("uradio sam" a domaci zadaci, ovakvi kakvi su, razvijaju upravo takav pristup cija je najgora posledica u odraslom dobu: nepreuzimanje licne odgovornosti.

(slicno skoli, uostalom. cast dobrim uciteljima i nastavnicima, oni su i dalje u vecini, ali je sistem jeziv i daje sve izgovore onima koji ne bi trebalo da pridju deci, nikad, a kamoli da ih necemu "uce"


uzgred,
bila sam na stogodisnjici mature pre par meseci, i evo sta kaze biologicarka:
MG (ona sada ima djake od 7. osnovne do 4. srednje)je pre par godina pokrenula inicijativu da se djaci izborno opredeljuju za pojedine matematicke predmete, tj da im ne budu svi uvek obavezni, jer posle toliko godina rada, truda, takmicenja i sveg tog ukrug-uspeha deca jednostavno sagore ili su na putu ka tome, desi se tezak zamor materijala i jednostavno - zgasnu.
(predlog je detaljno obrazlozen i zvanicno upucen Ministarstvu gde se, naravski, zagubio kod nekog cate)

ja sam ovo gledala u blazoj formi - neki od najboljih i najmarljivijih iz mog razreda nikada nisu zavrsili fakultet niti su uspeli da otkriju sta ih u zivotu zaista zanima. nisu imali vremena, a posle ni svezine.



edit (Marko da zazmuri): jebovasnamigujuci smajli!!!!!
i necu da izvodim trikove sa apostrofom umesto navodnika da bih ga izbegla. eto.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:18 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

npr za bilo sta mogu da smislim gomilu definicija ako ne postoji nacin da se proveri da li je tacno


Дефиниције нису тачне или нетачне, оне су једоставно договор како ћемо нешто звати. Постоји тенденција да се свуда користи иста дефиниија за исту ствар не зато што би другачије било нетачно већ зато што би другачије било збуњујуће.
antioksidant antioksidant 16:30 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

a domaci zadaci, ovakvi kakvi su
upravo
ucenje treba da nas uci dostizanju cilja ali ipak treba nauciti da nekada uz sav ulozen trud neko drugi bolje sutira od tebe i da je tvoje da das sve od sebe tj "radi najbolje sto mozes"

u sustini se slazem s tim sto imam utisak da pricamo o razlicitim stvarima - ti o domacim zadacima kakvi su sada a ja o ucenju kontinuiranog ucenja i rada

i ovo oko preuzimanaj licne odgovornosti - koliko god se ucili imam utisak da vecina nikada nece biti sklona tome. ovnovi i ovce, sta li... ne znam

daj slike sa mature, ja nisam bio na poslednjoj svojoj (a pretposlednje se ne secam pa to dodje na isto)
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 16:32 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

i tri za svaku vrstu skole koja deci ne gusi najprirodnija stanja na svetu - radoznalost i zelju za znanjem.


a je l' ovo za mene? (radiant smajli)
vishnja92 vishnja92 16:35 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

ti o domacim zadacima kakvi su sada a ja o ucenju kontinuiranog ucenja i rada

upravo.
s tim sto ja smatram da je za ucenje kontinuiranog ucenja i rada visecasovno vreme provedeno u skoli sasvim dovoljno, ili bi moralo biti.

idem po Tiku (i ne dam slike )
number42 number42 16:36 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

marco_de.manccini
npr za bilo sta mogu da smislim gomilu definicija ako ne postoji nacin da se proveri da li je tacno


Дефиниције нису тачне или нетачне, оне су једоставно договор како ћемо нешто звати. Постоји тенденција да се свуда користи иста дефиниија за исту ствар не зато што би другачије било нетачно већ зато што би другачије било збуњујуће.


ok, a sta je onda
1. svetlost je talas
2. svetlost je cestica

nisu definicije?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:40 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Нису.
number42 number42 16:46 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

marco_de.manccini
Нису.


nego?
antioksidant antioksidant 16:49 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

i ne dam slike

stipso
cim ne das znaci vredi ih gledati... obukla si suknju?

inace
visecasovno vreme provedeno u skoli

ovo vreme najvise sluzi socijalizaciji... kakvi god da su uzitelji/nastavnici/programi
Jukie Jukie 16:50 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

vishnja92

)ja sam ovo gledala u blazoj formi - neki od najboljih i najmarljivijih iz mog razreda nikada nisu zavrsili fakultet niti su uspeli da otkriju sta ih u zivotu zaista zanima. nisu imali vremena, a posle ni svezine.
.

S jedne strane pitanje je i šta se i zašto očekivalo od njih. Neko je negde zamislio da postoji linearna korelacija (ili bar jaka korelacija) između "vredno i mirno dete koje postiže rezultate - dobija poene na takmičenjima" i "mora sutra da bude Čarli Eps".

Niko od nas nije birao šta će mu od gradiva ići lako ili teško. Jednostavno dođeš u školu i kažu "Hajde, radite ove zadatke" i desi se da tebi dobro idu. Posle dođeš u drugu životnu situaciju i imaš probleme. Niti neko treba da kaže "UF, ala me je razočarao, a toliko sam nade polagao u njega" niti treba govoriti da mu sudbina nije naklonjena.

Život je pomalo kao neka serija sa mnogo epizoda, gledano sa strane likova. Desi se novi zaplet i tvoj lik kreće ispočetka.
Milan Novković Milan Novković 16:56 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

s tim sto ja smatram da je za ucenje kontinuiranog ucenja i rada visecasovno vreme provedeno u skoli sasvim dovoljno, ili bi moralo biti.

Čak previše, previše, sa većinom škola kakve su sad.

Deca su ROĐENA za kontinualno učenje, to nam je jedan od evolutivnih vektora, mi u školama taj instinkt podrivamo.

Sved ide u svet gde su novi skills (čupam iz multimedijalnog u obrazovanju, al to je to, svet je defakto multimedijalna kakofonija, krv, meso, klasični mediji pa ICT):

(ako OĆEŠ klinca genija u širem svetu kači dete na FB i slične, pre nego što previše odraste)

Play — the capacity to experiment with one’s surroundings as a form of problem-solving

Performance — the ability to adopt alternative identities for the purpose of improvisation and discovery

Simulation — the ability to interpret and construct dynamic models of real-world processes

Appropriation — the ability to meaningfully sample and remix media content

Multitasking — the ability to scan one’s environment and shift focus as needed to salient details.

Distributed Cognition — the ability to interact meaningfully with tools that expand mental capacities

Collective Intelligence — the ability to pool knowledge and compare notes with others toward a common goal

Judgment — the ability to evaluate the reliability and credibility of different information sources

Transmedia Navigation — the ability to follow the flow of stories and information across multiple modalities

Networking — the ability to search for, synthesize, and disseminate information

Negotiation — the ability to travel across diverse communities, discerning and respecting multiple perspectives, and grasping and following alternative norms.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:59 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

nego?

Тврђења о двојној природи светлости. У пракси, ако желиш да студираш феномен преламања светлости, размишљаш о светлости као о таласу и добијаш добра предвиђања и резултате, а ако хоћеш да студираш фотоелектрични ефект онда као о честицама.
number42 number42 17:07 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

marco_de.manccini

Тврђења


aha. a izmedju tvrdnje i definicije razlika je?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:21 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

aha. a izmedju tvrdnje i definicije razlika je?

Е, извини, али немам баш толико времена. Делујеш доста самоуверено, па сам сигуран да ћеш моћи да то некако и сам савладаш.
number42 number42 17:36 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

marco_de.manccini
aha. a izmedju tvrdnje i definicije razlika je?

Е, извини, али немам баш толико времена. Делујеш доста самоуверено, па сам сигуран да ћеш моћи да то некако и сам савладаш.


marko, u redu je. nema potrebe da se nerviras, trebo si da vidis moju profesoricu matematike, pusila je kutiju vise samo zato jer sam i ja bio u razredu

p.s. stvarno mi nikad nije bilo jasno ovo oko definisanja. vidis i sam kako si dosao u paradoks sa opisom svetlosti npr
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:45 05.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Нисам луд да се нервирам. Само напред, не дај да те ишта збуни.
Jukie Jukie 14:21 06.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

number42

jukie, izvini al nisam skontao foru, verujem da je originalno bilo smesno .

Ma da, kad si četvrti razred to je urnebesno smešno :)
Nego po tom skeču sam zapamtio koje je brojilac a koje imenilac
number42 number42 18:15 07.09.2012

Re: Zdravo Marko i bravo Marko!

Jukie
number42

jukie, izvini al nisam skontao foru, verujem da je originalno bilo smesno .

Ma da, kad si četvrti razred to je urnebesno smešno :)
Nego po tom skeču sam zapamtio koje je brojilac a koje imenilac


ma ok razumem:)), sam sam hteo istaci koliko je sustina vaznija od forme. ako biras da imas dvojke i sustinski razumes, ili petice i samo formalno razumes - uvek sam za varijantu sustine.
jacHa. jacHa. 21:46 04.09.2012

a evo i domaći :-)

vishnja92 vishnja92 13:50 05.09.2012

Re: a evo i domaći :-)

Milan Novković Milan Novković 14:06 05.09.2012

Re: a evo i domaći :-)

vishnja92

Nemož bmp, mora jpg, gif i, možda, png (tj nemož kod blog swra iz nekog razloga)
vishnja92 vishnja92 15:14 05.09.2012

Re: a evo i domaći :-)

gle stvarno bmp, ali ja ga sasvim lepo vidim iako ne moze O.o
a sto ne moze?

edit: linkovala
rade.radumilo rade.radumilo 22:26 04.09.2012

Pripreme za početak škole...








Washington Post 27.08 - 01.09.2012
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:28 05.09.2012

Re: Pripreme za početak škole...

Nate
I've squandered more potential than most people can shake a stick at!

Koliko ja ovo često srećem, najčešće kod roditelja ponosnih anderačivera, u formi: "Moj sin je mnogo inteligentan, al' nikako neće da uči. Kada bi učio, bio bi najbolji đak u Srbiji." (ovo je konkretan citat iz perioda prijemnih ispita ove godine, al' se redovno čuju slične stvari).
Jukie Jukie 17:46 05.09.2012

Re: Pripreme za početak škole...

dobrosavljevic_m

NateI've squandered more potential than most people can shake a stick at!Koliko ja ovo često srećem, najčešće kod roditelja ponosnih anderačivera, u formi: "Moj sin je mnogo inteligentan, al' nikako neće da uči. Kada bi učio, bio bi najbolji đak u Srbiji." (ovo je konkretan citat iz perioda prijemnih ispita ove godine, al' se redovno čuju slične stvari).

A ista stvar se čuje, samo negativnim tonom, i kod dece koja imaju neki oblik problema u učenju (na engleskom to zovu LD a ne znam kako bi se najbolje prevelo), recimo disleksiju.

I da pomenem moje traume sa istorijom u sedmom razredu, gde se niko nije setio da sedne i da mi pomogne u učenju; a, ne, ti si pametan, idi tamo, sedi i čitaj knjigu satima i danima pa će ti ući u glavu (kako te nije sramota da se praviš glup, rugaš se ovoj jadnoj deci koja stvarno nisu sposobna ništa da uče)
freehand freehand 22:35 04.09.2012

Smirela

Marko, nemaš frke!
Mog mungosa juče izabrali za predsednika odeljenske zajednice, što znači da se niz Nikolić - Dačić - nastavio ka ambisu.
Nači, neće škola dočekati ni 21.12.
tasadebeli tasadebeli 22:44 04.09.2012

Пссст!

Кру рече да је дете заспало. Морамо да будемо тихи...




Него, да ли се неко од вас сећа нечега што се звало целодневна настава? Ту мислим пре свега на вас који сте рођени између 1960. и 1970. јер ми се чини да старије генерације, као и млађе, нису имале прилике да то искусе у свом школовању.

Иза тог помпезног назива је заправо организација наставе у школи какву сам описао делимично у оном коментару роману. Боравак детета у школи траје од 8 до 16, пре подне 4 или 5 часова, затим пауза за ручак и одмор (игру), а онда после подне још 2 часа тзв. самосталног рада под надзором и уз врло ретку помоћ наставника који дежура. А под тим самосталним радом, у ствари, подразумевала се израда домаћих задатака и у зависности од времена, игра са друштвом из одељења. Књиге и свеске су се носиле кући само викендом да их родитељи погледају и да може понешто да се учи суботом и недељом. У школи је свако имао свој ормарић и сточић за којим је радио. И памтим да је та израда домаћих задатака, као и учење у групи, имало изузетно позитиван утицај на све, што и није чудно јер и међу децом као и међу одраслима важи правило да је свако мајстор за понешто - неко за српски, неко за матиш итд. и та узајамна помоћ током учења је много значила. Имали смо такође и једну интересантну појаву. Нико никада није "заборавио" да уради домаћи задатак.

Ова добра жена овде поред мене, која се брине о мојој исхрани откада су ме скинули са списка за храну у родитељској кући, и ја прошли смо то у две различите београдске основне школе у периоду од 1971. до 1978. Да ли је још неко прошао кроз то у својој основној школи?

П.С. - Ово сам поменуо и због тога што хоћу да кажем да не треба ми да измишљамо рупу на саксији. Радиле су се неке паметне и добре ствари у српским школама још пре 40 година, само се данас мало заборавило на та искуства (намерно или случајно, не бих на овом месту улазио у то) и на чињеницу да смо у то доба били једна од земаља за углед по питању школства и педагогије.
Jukie Jukie 23:03 04.09.2012

Boravak itd.

Pa, kada sam ja išao u prvi i drugi razred, išli smo u školu samo prepodne, i postojala je varijanta da dete ide u boravak. Boravak se nalazio u učionici ne odmah pored naše nego malo dalje, a mislim da je tamo išlo par ljudi iz našeg odeljenja. Pošto dosta dugo nisam znao imena svih đaka u odeljenju, ne znam ko je sve išao tamo. Znam da sam nekoga pitao šta sve tamo rade, pa sam posle rekao mami da to postoji i da se tamo radi domaći, odmara i igra. Ona je rekla da ja to sve radim kod kuće, pa sam rekao "Pa da" i onda više nisam razmišljao o tome.

Nego kad sam ja išao u niže razrede, mi smo imali 3-4 časa dnevno, tako da smo često pre 11 ujutru već bili kući.
bocvena bocvena 07:56 05.09.2012

Re: Пссст!

Да ли је још неко прошао кроз то у својој основној школи?

Naravno da je većina nas prošla kroz to.

I da i danas isto to funkcioniše (ako škola radi u jednoj smeni). Moje mlađe dete ima celodnevnu u osnovnoj školi. Dođe u pola 8 ujutru i dođem po njega u 5. Tamo uče, jedu, igraju se, rade domaći i padaju na glavu:) Ako su tamo neki divni ljudi, biće i njemu super. Ako nisu, onda je noćna mora. Obično je ok.
cassiopeia cassiopeia 10:11 05.09.2012

Re: Пссст!

bocvena
Да ли је још неко прошао кроз то у својој основној школи?Naravno da je većina nas prošla kroz to. I da i danas isto to funkcioniše (ako škola radi u jednoj smeni). Moje mlađe dete ima celodnevnu u osnovnoj školi. Dođe u pola 8 ujutru i dođem po njega u 5. Tamo uče, jedu, igraju se, rade domaći i padaju na glavu:) Ako su tamo neki divni ljudi, biće i njemu super. Ako nisu, onda je noćna mora. Obično je ok.


Da se prijavim da sam i ja prošla isti sistem a i moja devojčica evo već četvrtu godinu provodi u školi od 9 - 16.30 / 17.30h i tamo sve uradi. A bogami i pada :) Kolena stradala prvog dana škole :) I zadovoljna je učiteljicom iz boravka. U ponedeljak smo dobili na papiru raspored rada od trenutka kad se završi 4. čas preko ručka, slobodnih aktivnosti, domaćih zadataka i kreativno rada (traže papire u boji, lepak, kolaž papir i bojice). Nadam se da će i ove godine biti dobro kao i do sad. E da. Postoje deca koja ne koriste vreme predviđeno za rad domaćeg u školi već izađu da se igraju i kaže učiteljica da na tome insistiraju roditelji da bi dete radilo domaći kod kuće pod njihovim nadzorom. Mogu misliti kako to izgleda kad pokupiš dete oko 17.30-18h i onda sedneš sa njim da radiš domaći. Preumorna deca, nervozni roditelji i onda slušam žalopojke u parkiću ako do njega uopšte i stignu
Jukie Jukie 11:22 05.09.2012

Re: Пссст!

cassiopeia

Postoje deca koja ne koriste vreme predviđeno za rad domaćeg u školi već izađu da se igraju

Hmm... ko pazi na decu dok su napolju a ostala deca sede u učionici?
Nekako mi to nije mnogo različito od "dete je samo kod kuće pa se igra u parkiću ispred zgrade dok roditelji ne dođu"

Kad smo kod ručka, kakav mu je kvalitet? Ja sam u jednoj školi video užasan jelovnik okačen na oglasnu tablu a posle treba deci da predajem gradivo o pravilnoj ishrani i da im kažem ne jedite ovo ne jedite ono, a to sve zvaničan školski ručak.
cassiopeia cassiopeia 11:50 05.09.2012

Re: Пссст!

Jukie

cassiopeiaPostoje deca koja ne koriste vreme predviđeno za rad domaćeg u školi već izađu da se igraju Hmm... ko pazi na decu dok su napolju a ostala deca sede u učionici?Nekako mi to nije mnogo različito od "dete je samo kod kuće pa se igra u parkiću ispred zgrade dok roditelji ne dođu"Kad smo kod ručka, kakav mu je kvalitet? Ja sam u jednoj školi video užasan jelovnik okačen na oglasnu tablu a posle treba deci da predajem gradivo o pravilnoj ishrani i da im kažem ne jedite ovo ne jedite ono, a to sve zvaničan školski ručak.


Postoje dve grupe u boravku i uvek jedna učiteljica dežura napolju. Za to vreme druga obilazi decu u obe učionice koje su jedna do druge. Minimalno pomažu kod domaćih, hoću reći pomažu kad deca traže pomoć a učiteljica sutradan pregleda domaći.

Različito je od ovog "dete je samo kod kuće pa se igra u parkiću ispred zgrade dok roditelji ne dođu" jer im najčešće organizuju društvene igre, između dve vatre, fudbal, odbojka...kako koji dan. Učiteljice u boravku naravno nisu sve iste i ne trude se sve isto ali smo imali sreće da je glavna učiteljica sve tri godine bila zaista požrtvovana i organizovala im i razna takmičenja...karaoke, kreativni rad sa suvim lišćem, raznim plodovima koje je donela sama, rad sa brašnom koje glumi glinu i tako svašta nešto :)

Jelovnik je skroz ok. Obavezno supa, glavno jelo je npr. bečka i grašak (moj omiljeni ručak u Pionirskom gradu ako se neko seća manifestacije proslave NG :), paprikaš, boranije, pasulj, kupus sa junetinom, dinstano meso i krompir, špageti, salata kupus, paradajz, mladi luk u proleće...kifla, kolač ili voće. Sasvim ok. Dobijamo detaljan spisak obroka po danima sa upotrebljenim sastojcima. Cena je bila 192 dinara prošle godine za ručak.
dragoljub92 dragoljub92 12:26 05.09.2012

Re: Boravak itd.

Pa, kada sam ja išao u prvi

ми смо имали међусмену ,валјда од 10 до 12 или 1 не могу да се сетим . и да дуго смо имали само 4 часа и једва смо чекали да добијемо 5. час. било је тако цуул,осећали смо се великим .
4krofnica 4krofnica 12:32 05.09.2012

Re: Пссст!

Tamo uče, jedu, igraju se, rade domaći


Moj malecki je prošle godine redovno dolazio sa domaćim skoro svaki dan, iako ima celodnevnu nastavu. Trebalo mi je vremena da provalim da prva i druga učiteljica nisu baš sinhronizovane (ili: svaka misli da je važniji njen deo nastave), tako da smo neko vreme radili kući i do osam uveče.
Čekam sad roditeljski (brrrr) da ih uhodam na vreme.:)
cassiopeia cassiopeia 12:47 05.09.2012

Re: Пссст!

4krofnica
Tamo uče, jedu, igraju se, rade domaći Moj malecki je prošle godine redovno dolazio sa domaćim skoro svaki dan, iako ima celodnevnu nastavu. Trebalo mi je vremena da provalim da prva i druga učiteljica nisu baš sinhronizovane (ili: svaka misli da je važniji njen deo nastave), tako da smo neko vreme radili kući i do osam uveče.Čekam sad roditeljski (brrrr) da ih uhodam na vreme.:)


Bedak. I ovde je jedno vreme bila na zameni učiteljica koja baš i nije bila zainteresovana da ih podseti da bi trebalo raditi domaći pa se dešavalo da klinka dođe kući sva besna jer je bio haos u učionici i nije mogla da se koncentriše i uradi domaći. Onda smo joj rekli da traži od učiteljice da one koji ne žele da rade izvede napolje i uspevala je. Ali to je bilo tek u III razredu, da se dešavalo u I ili II ne verujem da bi uspela u tome. Mnogo stidljiva bila :) Svesna sam da jako mnogo zavisi od učiteljice. A nju smo motivisali da kad dođe kući neće morati ništa da radi oko škole osim kad je nešto teže i da ćemo onda imati vremena za šetnju i parkiće. Sa druge strane biće veselo kad krene u V razred jer je navikla da sve uradi u školi i pamti na času, a to neće biti izvodljivo sa količinom gradiva koje je čeka od petog. Sećam se moje sestre koja je bila kivna na školu, kad je krenula u V razred, jer nije uspevala da zapamti sve u školi i morala je da radi kod kuće, e to je bilo neprijatno iznenađenje za nju.

Držim fige za postrojavanje učiteljice :)
antioksidant antioksidant 12:49 05.09.2012

Re: Пссст!

Sa druge strane biće veselo kad krene u V razred jer je navikla da sve uradi u školi i pamti na času, a to neće biti izvodljivo sa količinom gradiva koje je čeka od petog.

iskreno se nadam taj razred da preskocimo
ili da ga dva puta otaljamo
jos ne znam sta je bolje
cassiopeia cassiopeia 13:04 05.09.2012

Re: Пссст!

iskreno se nadam taj razred da preskocimo
ili da ga dva puta otaljamo
jos ne znam sta je bolje


A kako ga preskočiti?
Jukie Jukie 14:24 05.09.2012

Re: Пссст!

antioksidant
Sa druge strane biće veselo kad krene u V razred jer je navikla da sve uradi u školi i pamti na času, a to neće biti izvodljivo sa količinom gradiva koje je čeka od petog.iskreno se nadam taj razred da preskocimoili da ga dva puta otaljamojos ne znam sta je bolje

Ma peti razred je ništa, sedmi razred treba dva puta otaljati ili držati dete kući godinu dana dok se ne iskukulji iz kukuljice kao leptir
antioksidant antioksidant 14:33 05.09.2012

Re: Пссст!

cassiopeia
iskreno se nadam taj razred da preskocimo
ili da ga dva puta otaljamo
jos ne znam sta je bolje


A kako ga preskočiti?

a da li sam rekao da sam razradio detalje plana?
cassiopeia cassiopeia 16:43 05.09.2012

Re: Пссст!

antioksidant
cassiopeia
iskreno se nadam taj razred da preskocimo
ili da ga dva puta otaljamo
jos ne znam sta je bolje


A kako ga preskočiti?


a da li sam rekao da sam razradio detalje plana?


Nisi rekao ali sam se nadala da si razradio
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:40 05.09.2012

Moj profesor algebre

u srednjoj je stalno zadavao popriličan kontigent zadataka iz Uščumlića i Miličića (znaće mnogi ovde šta je to) za domaći i vrlo si lako mogao da dobiješ minus za nešto što si krvlju pisao (tri komada, naravno, kec u dnevnik), a te je minuse davao sa neprikrivenom nasladom.
Još uvek tu i tamo imam noćne more kako idem na algebru, a nisam napisala domaći.
vishnja92 vishnja92 18:04 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre


u srednjoj je stalno zadavao popriličan kontigent zadataka iz Uščumlića i Miličića


sad ce pajic sa pitanjem "zar Uscumlic nije bio na petoj godini faksa?" -> link
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:18 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

sad ce pajic sa pitanjem "zar Uscumlic nije bio na petoj godini faksa?"

Ah, koliko provokacija na koje sada ne mogu da odgovorim!
blogovatelj blogovatelj 18:27 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

sad ce pajic sa pitanjem "zar Uscumlic nije bio na petoj godini faksa?"


Ja sam Uscumlica koristio na prvom semestru fakulteta, za prvu matematiku.
a za ono posle je Apsen bio zakon, ko drukcije kaze, klevece i laze.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:34 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

Ja sam Uscumlica koristio na prvom semestru fakulteta, za prvu matematiku.

I ja isto, što je bio zgoditak jer sam je već radila u srednjoj u odeljenju koje je radilo po programu matematičke gimnazije.
alselone alselone 18:37 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

Štreberi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:43 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

Štreberi.

Kolega
alselone alselone 19:02 05.09.2012

Re: Moj profesor algebre

dobrosavljevic_m

Kolega


Koleginice.
Jukie Jukie 11:07 05.09.2012

100

100
maksa83 maksa83 11:24 05.09.2012

skupovi, rizici

Dragi Marko,

Negde u V razredu smo učili skupove. Babovićka je nacrtala te skupove na tabli, ali malo nesretno, pa je to (dva skupa sa presekom) tako nacrtano meni, Ivanu i Mišu jako ličilo na - da prostiš - dupe, i počeli smo da se smejemo. Babovićka nas je pogledala, pogledala tablu, i onda smo za domaći samo nas trojica dobili da uradimo 50 jednačina i 50 nejednačina iz Venea do sutra, pod pretnjom keca u dnevnik ako ne uradimo. To nam je ozbiljno upropastilo sledećih 24 sata.

Hoću da kažem, obrati pažnju kad se budu radili skupovi, budi ozbiljan, inače može da te zvekne po glavi neočekivani mega-domaći.
Hansel Hansel 12:56 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

i onda smo za domaći samo nas trojica dobili da uradimo 50 jednačina i 50 nejednačina iz Venea do sutra

Vene u petom razredu OŠ?!
tajcica92 tajcica92 12:59 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

maksa83
Dragi Marko,

Negde u V razredu smo učili skupove. Babovićka je nacrtala te skupove na tabli, ali malo nesretno, pa je to (dva skupa sa presekom) tako nacrtano meni, Ivanu i Mišu jako ličilo na - da prostiš - dupe, i počeli smo da se smejemo. Babovićka nas je pogledala, pogledala tablu, i onda smo za domaći samo nas trojica dobili da uradimo 50 jednačina i 50 nejednačina iz Venea do sutra, pod pretnjom keca u dnevnik ako ne uradimo. To nam je ozbiljno upropastilo sledećih 24 sata.

Hoću da kažem, obrati pažnju kad se budu radili skupovi, budi ozbiljan, inače može da te zvekne po glavi neočekivani mega-domaći.



He, he ,he Babovicka je samo jedna...cenim da smo isli u istu osnovnu skolu...jel neko zna da li je jos uvek Ribnikar dobra skola kao sto je bila? Nisam blizu pa ne znam...
maksa83 maksa83 13:00 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

Vene u petom razredu OŠ?!

Ja sad mislim da je bio neki Vene, ali možda i nije.

Enivej, oprezno sa skupovima. Koliko se njoj nije svidelo to što su ti tako nacrtani skupovi nama smešni ilustruje i činjenica da je zašla pa rekla svim ostalim profesorima da nam slučajno ne dozvole da radimo te zadatke na njihovim časovima.
maksa83 maksa83 13:02 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

He, he ,he Babovicka je samo jedna...cenim da smo isli u istu osnovnu skolu...jel neko zna da li je jos uvek Ribnikar dobra skola kao sto je bila? Nisam blizu pa ne znam...

Ja nemam pojma kakva je sad, nisam ni ja više blizu (tada sam upao tamo po teritorijalnom principu).

Babovićka je bila nezgodna k'o kratko ćebe.
antioksidant antioksidant 13:05 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

Vene u petom razredu OŠ?!

ali stari vene sa netačnim zadacima
antioksidant antioksidant 13:07 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

Koliko se njoj nije svidelo to što su ti tako nacrtani skupovi nama smešni ilustruje i činjenica da je zašla pa rekla svim ostalim profesorima da nam slučajno ne dozvole da radimo te zadatke na njihovim časovima.

pa mozda su skupovi bili malo veći a ona pomislila da vama liči na njeno... dupe?
žene mogu biti osetljive na takve stvari
Jukie Jukie 14:32 05.09.2012

Re: skupovi, rizici

antioksidant
Koliko se njoj nije svidelo to što su ti tako nacrtani skupovi nama smešni ilustruje i činjenica da je zašla pa rekla svim ostalim profesorima da nam slučajno ne dozvole da radimo te zadatke na njihovim časovima.pa mozda su skupovi bili malo veći a ona pomislila da vama liči na njeno... dupe?žene mogu biti osetljive na takve stvari

Ti Venovi dijagrami su korisni samo za matematiku, a za druge predmete je najbolje koristiti 2 x 2 tablice, jer u Venovom dijagramu imaš samo dva prostora za upisivanje teksta umesto četiri potrebna.

Npr. imaš skupove
-sisari
-žive u Africi

E sad, lako ćeš u Venov dijagram da upišeš "medved, bizon, vuk" i "noj, mamba, krokodil", ali ćeš kod "leopard, gazela, mungos" da ustanoviš da ne može da ti stane u onaj mali odsečak gde se dva kruga preklapaju, a "njorka, zvečarka, kivi" će da pluta po spoljašnjem prostoru oko ta dva kruga, kao čamac koji je pogubio vesla, petljajući se u okolni tekst.
Hansel Hansel 09:40 06.09.2012

Re: skupovi, rizici

maksa83
Ja sad mislim da je bio neki Vene, ali možda i nije.

Možda je lapsus otuda što se, sad mi pade na pamet, crteži skupova zovu Venovi dijagrami, a kad se to pomeša s traumom koju su oni prouzrokovali, pa s kasnijim verovatnim zlopaćenjima s Veneom i njegovim netačnim rešenjima sopstvenih zadataka...
Hansel Hansel 12:32 05.09.2012

Aуторска за Марка!

Ја поново ово, или ми коментар није послат (писао сам из аутобуса) или га је неко обрисао?
Milan Novković Milan Novković 13:48 05.09.2012

Re: Aуторска за Марка!

Hansel
Ја поново ово, или ми коментар није послат (писао сам из аутобуса) или га је неко обрисао?

Lepo bi ti upregnuo Marka!

Nije detetu dovoljan domaći nego još da piše blogove!

Al ajde i to, nego da čita naše komentare
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:03 05.09.2012

Re: Aуторска за Марка!

Lepo bi ti upregnuo Marka!

Nije detetu dovoljan domaći nego još da piše blogove!


Marka je danas od bloga zanimalo samo da čuje koliko ima komentara, i koliko je "naših", a kolko "neprijateljskih", tj. "da li smo pobedili". Nit' je tražio da čita, nit' je tražio da mu čitam. Ode dete napolje s drugaricom da se igra. Mi mu ništa pod milim bogom nismo više zanimljivi.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:14 05.09.2012

Re: Aуторска за Марка!

Marka je danas od bloga zanimalo samo da čuje koliko ima komentara, i koliko je "naših", a kolko "neprijateljskih", tj. "da li smo pobedili".

To je, u suštini, i ono što blogere najviše interesuje.
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:17 05.09.2012

Re: Aуторска за Марка!

To je, u suštini, i ono što blogere najviše interesuje.


Zna vas, puške, dok ste pištolji bili...
Hansel Hansel 07:29 06.09.2012

Re: Aуторска за Марка!

Milan Novković
Lepo bi ti upregnuo Marka!
Nije detetu dovoljan domaći nego još da piše blogove!
Al ajde i to, nego da čita naše komentare

Него! Да, поред радних навика стекне и свест да сваки поступак има своје последице!

Иначе, у том у етру негде несталом коментару, предложио сам му био, ако куца српски текст латиницом, да користи наша латинична слова, те ако их нема на тастатури, да тражи од маме да му је купи.
Colin_bgd Colin_bgd 13:23 05.09.2012

Kokoska ili jaje...

Mogu samo na ovu temu da kazem sledece: u engleskom skolskom sistemu je, maltene, nepisano pravilo da najbolje skole ne zadaju gotovo nikakav domaci preko letnjeg raspusta, dok ta kolicina (domaceg) je proporcionalno > 0 (sve vecija od nulu) sto je skola losija...

Sad, da li to nesto znaci ili ne znaci apsolutno nista, ko ce ga znati...

PS. Domaci preko godine imaju svi, ali mislim da i tu vaze slicni odnosi po pitanju obima i razmere domaceg...
vvalterr vvalterr 13:42 05.09.2012

Ђаци и учитељи

00:53
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:44 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

Kakav skot, majko mila!
Baš sam se potresla.
Sva sreća da ga je na kraju lupila, to me malko oporavilo od emotivne potresenosti.

Da prosti nastavni kadar po blogu, ne zastupam nalupavanje nastavnog kadra - daleko bilo - ali ovaj Ruja je prosto zapevao (na ruskom) "Lupi me, lupi me"...
blogovatelj blogovatelj 14:57 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

Da prosti nastavnik kadar po blogu, ne zastupam nalupavanje nastavnog kadra - daleko bilo - ali ovaj Ruja je prosto zapevao (na ruskom) "Lupi me, lupi me"...


Nije mi samo jasno sta ce mu britanska zastava u ucionici?!
Krugolina Borup Krugolina Borup 14:59 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

Nije mi samo jasno sta ce mu britanska zastava u ucionici?!


Koliko kapiram, reč je o nastavniku engleskog jezika, i času engleskog jezika. ("You eta što? You eta ti!" - pa udri siroticu po glavi).
blogovatelj blogovatelj 15:00 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

Koliko kapiram, reč je o nastavniku engleskog jezika, i času engleskog jezika. ("You eta što? You eta ti!" - pa udri siroticu po glavi).


Sad je razjasnjeno
Jukie Jukie 15:01 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

Krugolina Borup
Kakav skot, majko mila!Baš sam se potresla.Sva sreća da ga je na kraju lupila, to me malko oporavilo od emotivne potresenosti.Da prosti nastavnik kadar po blogu, ne zastupam nalupavanje nastavnog kadra - daleko bilo - ali ovaj Ruja je prosto zapevao (na ruskom) "Lupi me, lupi me"...

E sad zamisli da su uloge obrnute
Krugolina Borup Krugolina Borup 15:09 05.09.2012

Re: Ђаци и учитељи

E sad zamisli da su uloge obrnute


Znam, Jukie, znam.
Deca su mi pričala - sećaš se - deca, sedmaci, o tim stvarima. I objašnjavali mi da nije problem u nastavnicima nego u deci. Pisala sam blog o tome.
Znam, Jukie, ne poričem.

I to je strahotno.
Ali meni je, kao roditelju, ovo strahotnije.
Materinski instinkt valjda, šta li.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana