Politika

"Lijepa vakta ko obraza nema"

Drago Kovacevic RSS / 05.09.2012. u 16:45

Rečenica iz naslova nije moja. To je rečenica Meše Selimovića. Pozajmio sam je jer  veoma verno dočarava aktuelna ponašanja istaknutih funkcionera DS-a oko tzv. rasčišćavanja i "utvrđivanja odgovornosti" za izborni poraz, u DS-u.

Slušam danas u "Kažiprstu" Pajtića. Sa, do zla boga komplikovanim političkim govorom, on se pola sata trudio da objasni, kako Tadića treba smeniti, a onda će DS "biti jak i vući Srbiju napred". Nije, u tom komplikovanom govoru izgovorio ni jednom "smeniti", ali je sve bilo tako jasno kad se pročisti od nepodnošljive frazeologije.

Niti malo nije ugodno gledati, čak ni onome ko je protiv Tadićeva načina vladanja napisao stotine tekstova, kako se „politički mrtvome vuku mjeri rep“. Kakav god da je, od ekipe koja mu je namjerila uzeti stranačku vlast, nije gori. 

Pajtić, Đelić, Ješić, Trivan - sve se to ovih dana i nedelja okomilo na Tadića, osećajući gde se nagnula moć.  Samo tri - četiri meseca ranije, oni i još desetine visokih funkcionera DS-a, bili su spremni na njegov najmanji mig, da ga bez razmišljanja predlože za ličnost veka, za trajnog lidera regiona i bliže okoline, za genija tranzicije i čega god poželiš. Jer, on im je bio garancija za politički  uspehe, pokriće za nesposobnost i marifetluke, ček koji se dao uvek bez problema realno "unovčiti". Niko od njih nije imao nikada problema sa nespojivošću funkcija šefa države i šefa stranke, niko sa trećim mandatom, niko sa glupavim "skraćivanjem mandata" jer je sve bilo u funkciji njihovog probitka. Kad je vlast izgubljena, i kad se tope i one male krhotine lokalne vlasti i privilegija, odjednom, kriv "šef".

Moralno pravo unutar DS-a, da traži Tadićevu odgovornost imaju neki drugi ljudi. Recimo, Zoran Živković koji je godinama upozoravao kuda DS ide i gde će Srbiju i stranku Tadić dovesti.  I ne samo Tadić, nego i Pajtić, Ješić, Đelić, Đilas, Trivan i društvo.

I evo, usuđujem se prognozirati. Bez Tadića, oni nemaju nikakvih izgleda. Jer, previše je tu netalentovanih sujeta da se ta stranka ne bi rasula u paramparčad.

Dakle, ako DS ne bude pametna, pa je ne bude "lečio" Živković, i Tadić je bolji od neharizmatičnih i netalentovanovanih persona što bi bili "kalif umesto kalifa". Jest da ih je on napravio,i što bi rekao moj Nikola "usjekao sebi panj", ali, kraj "zilion" grešaka koje je načinio, od pobrojanih je bolji.



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bratja_vukojebitj bratja_vukojebitj 16:57 05.09.2012

Drago,

Moralno pravo unutar DS-a, da traži Tadićevu odgovornost imaju neki drugi ljudi. Recimo, Zoran Živković koji je godinama upozoravao kuda DS ide i gde će Srbiju i stranku Tadić dovesti.


to pravo može da se izmeri: od šake do lakta.
Dr M Dr M 16:59 05.09.2012

Živković?


Drago, Živković, u ovim uslovima, nema šanse.

Za vrh DSe, on je veći neprijatelj nego Toma Nikolić.

On će samo da ih ujedini u održavanja statusa quo.

Zato će da smisle da ga onemoguće.

Ali evo: Ako Živković bude vodio DS na sledećim izborima, moj glas ide tamo, ako još budem mogao da glasam..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:02 05.09.2012

Re: Živković?

Dr M

Drago, Živković, u ovim uslovima, nema šanse.

Za vrh DSe, on je veći neprijatelj nego Toma Nikolić.

On će samo da ih ujedini u održavanja statusa quo.

Zato će da smisle da ga onemoguće.

Ali evo: Ako Živković bude vodio DS na sledećim izborima, moj glas ide tamo, ako još budem mogao da glasam..

Ni ja mu ne dajem neke šanse, ali nikad ne reci nikad..

badface badface 18:53 05.09.2012

Re: Živković?

http://www.tezaantiteza.net/2012/09/zasto-ce-ilas-da-izgubi-od-tadica.html
Dr M Dr M 19:16 05.09.2012

Re: Živković?


Na toj adresi piše da takav članak ne postoji.

Uradi nešto, plz
badface badface 19:25 05.09.2012

Re: Živković?

Idi na sajt tezaantiteza.net
Naslov je Zašto će Đilas da izgubi od Tadića?

Odgovor je prost: iz istog razloga zbog kojeg je jedan drugi Đilas izgubio od Tita, odnosno zbog toga što su Tito nekad a Tadić sad bili na čelu partijske birokratije
Dr M Dr M 19:41 05.09.2012

Re: Živković?


Hvala.

Pročitao, zanimljiv tekst.

Verujem da su ga pročitali i u DSi.
cassiopeia cassiopeia 17:10 05.09.2012

Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Gost Boris Tadić
Kazezoze Kazezoze 17:35 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Gost Boris Tadić

ko to beše boris tadić?

cassiopeia cassiopeia 17:38 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

ko to beše boris tadić?



Mene ne pitaj...samo prenosim info za poznavaoce lika i dela
Kazezoze Kazezoze 17:48 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

cassiopeia
Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

ko to beše boris tadić?



Mene ne pitaj...samo prenosim info za poznavaoce lika i dela

sori, tebe sam samo citirao, pitanje je upućeno proroku iz knina.
a ideja postavljenog pitanja je došla od komentara ispod
cassiopeia cassiopeia 18:22 05.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Kazezoze
cassiopeia
Kazezoze
cassiopeia
Gost Boris Tadić

ko to beše boris tadić?



Mene ne pitaj...samo prenosim info za poznavaoce lika i dela

sori, tebe sam samo citirao, pitanje je upućeno proroku iz knina.
a ideja postavljenog pitanja je došla od komentara ispod


Oket

Nema Draga da odgovori...
jedna_jelena jedna_jelena 00:01 06.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Kazezoze


proroku iz knina.


Zaparalo je moje (kninske) usi. Je l' bas moralo ovako?

Cika-Drago, ne razumem. Pisuci protiv Tadica verovatno ste znali koga moze da se ocekuje umesto njega, a sad kao da ste iznenadjeni...

I jos ne razumem hajku (generalnu) protiv Jelene Trivan. Nije sto je Jelena, :), nego ispade da su zeni najvece mane sto ima napucene usne i nema dlake na jeziku. Svi su protiv nje, a niko nista konkretno. Kao da je in biti protiv J. T., niko ne zna zbog cega tacno, ali, eto, da se ne izdvaja iz drustva...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:53 06.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

jedna_jelena
Kazezoze


proroku iz knina.


Zaparalo je moje (kninske) usi. Je l' bas moralo ovako?

Cika-Drago, ne razumem. Pisuci protiv Tadica verovatno ste znali koga moze da se ocekuje umesto njega, a sad kao da ste iznenadjeni...

I jos ne razumem hajku (generalnu) protiv Jelene Trivan. Nije sto je Jelena, :), nego ispade da su zeni najvece mane sto ima napucene usne i nema dlake na jeziku. Svi su protiv nje, a niko nista konkretno. Kao da je in biti protiv J. T., niko ne zna zbog cega tacno, ali, eto, da se ne izdvaja iz drustva...

Pa, evo, najkraće..Samo pre četiri meseca, bili su, svi redom spremni, a JT najviše, da Tadića predlože za najvećeg čoveka sve četiri dimenzije..
Kad se vlast izmakla i moć nagnula Đilasu,u njemu su našli jedinog krivca. I to etički nije prihvatljivo.
A, da je Tadić važan kreator ove nigdine u kojoj je naše društvo, oko toga ne sporim ni časa, niti sam sporio.
jedna_jelena jedna_jelena 20:07 06.09.2012

Re: Kažiprst, ponedeljak 10.9. u 9.30h

Drago Kovacevic

Pa, evo, najkraće..Samo pre četiri meseca, bili su, svi redom spremni, a JT najviše, da Tadića predlože za najvećeg čoveka sve četiri dimenzije..
Kad se vlast izmakla i moć nagnula Đilasu,u njemu su našli jedinog krivca. I to etički nije prihvatljivo.
A, da je Tadić važan kreator ove nigdine u kojoj je naše društvo, oko toga ne sporim ni časa, niti sam sporio.


Ne smem, i dalje, da kazem da mi je jasno. Nema veze, kapiram da je politika slozenija radnja od onoga sto zamisljam. Zapravo, ne verujem da se tu bilo ko stvarno svadja, nego malo prave cirkus za raju, :).
dragoljub92 dragoljub92 17:30 05.09.2012

šta to beše DS

abraham_linkoln abraham_linkoln 18:26 05.09.2012

koga

koga više zanima šta će biti u ds?
dali76 dali76 19:12 05.09.2012

Re: koga

Koga zanima gospon predsednice?
Pa recimo zanima Vucica, Dacica, Krkobabica, Djilasa, Konuzina, Nikolica…
Malo li je gos’n Lincoln?
Pa, zaboraviste kako ste vi bili u fokusu interesa juznjaka tih sezdesetih godina 19 veka?
giga_moravac giga_moravac 18:28 05.09.2012

Demokratska Sednica

Još malo pa eto nama GO DS, gde GO nije skraćenica za godišnji odmor. Uostalom sami su rekli da su predugo bili na godišnjem. GO ne označava ni golotinju mada će se mnoge stvari ogoliti 8. septembra. Elem, GO to jest glavni odbor DS zasedaće, diskutovaće, polemisaće i na kraju će izglasati svoju političku budućnost. Očigledno da ono narodno glasanje na izborima nije bilo dovoljno precizno. Gubitkom od samo par odsto na republičkom nivou, kada je ujedno ostvaren veoma dobar rezultat u Beogradu i Vojvodini, stranka se malo zbunila. Da li su vlast ili opozicija. Ili i jedno i drugo. Sve će to, kako se sveopšta javnost nada, biti razjašnjeno za koji dan. Jer narod nesme da živi u neizvesnosti kuda ide njegova opozicija. To je od vitalnog značaja. Posebno za opoziciju, ali i za vlast. I na kraju krajeva, mora se do kraja razjasniti ko je vlast a ko opozicija, i u stranci a i u državi. Jer u suprotnom, narod ume da se zbuni. Pa onda glasa za jedne jer misli da su oni bili opozicija, a oni u stvari bili vlast. Ili glasaju za jedne što hoće da vladaju sa drugima, kad ono ovi posle kažu odlučno - jok! dojučerašnjim saborcima. Da se narod ne bi zbunjivao više, dajte da se vidi ko je ko, ko je gde i ko je čiji.
abraham_linkoln abraham_linkoln 18:40 05.09.2012

Re: Demokratska Sednica

GO nije skraćenica za godišnji odmor
u ovom slučaju - možda i jeste
dali76 dali76 19:05 05.09.2012

Re: Demokratska Sednica

NaGO DS moglo bi da se vidi koliko je car bio go .
Sad ce svi oni lesinari, koji su se takmicili pohvaliti njegovo odelo , kog su mu sami skinuli ne bi li iza istog sakrili svoj lopovluk , se potruditi da mu pokazu ogledalo, odnosno crveni karton.
EL EN EL EN 20:50 05.09.2012

Re: Demokratska Sednica

giga_moravac
..
Da se narod ne bi zbunjivao više, dajte da se vidi ko je ko, ko je gde i ko je čiji.


Ma mislim da se jos dugo nece znati ko je ko,
jer da bi se bilo (o(p)stalo) na vlasti mora
jos da se narod zbunjuje.

Znam da nije popularno ovde pominjati
ali opet rizikujuci (da budem kritikovan
ovako ili onako), sada se samo kod DSS
i SRS zna ko su i zasta se zalazu.
Mada iz razumljivih raloga SRS
posle ovih izbora pristala
da bude bilo ko izuzev partnera SNSu.

EL EN
dali76 dali76 18:49 05.09.2012

...

Ono sto se ja nisam slagao sa vama Kovacevicu je taj konstantni crtez Tadica kao toboze nekoga ko je uzurpirao vlast, kako u DS, tako u drzavi.
Sad se jasno vidi, kad je Taadic prestao biti korisna maskota biznis kartelu DS , kako sami rekoste, blanko cek, koliko je ustvari Tadic sustinski nemocan.
Disproporcija izmedju onoga sto je Tadic govorio,kao predsednik drzave I kao predsednik stranke, sa onim sto jeste realno stanje stvari mogla se objasniti samo nna dva nacina:
Ili je Tadic notorni lazov koji jedno govori, drugo radi.
Ili je ovakva disproporcija posljedica Tadiceve nemoci , ili njegove inertnosti da se suoci sa onima koji ga sad oce smeniti zbog toga sto im vise nije koristan.
Sta god mislio o Tadicu, smatrao sam I smatram dda lazov nije.
Mozda zvuci paradoksalno,ali Zivkovic je jedan od retkih koji bi Tadicu mogli biti saveznici,I ako to obojica ne shvate, moglo bi to pasati upravo Djilasu koga Vucic drzi onoliko dugo na vlasti u BGD koliko Djilas moze daokruni Krunsku.

maksa83 maksa83 19:06 05.09.2012

Re: ...

Ono sto se ja nisam slagao sa vama Kovacevicu je taj konstantni crtez Tadica kao toboze nekoga ko je uzurpirao vlast, kako u DS, tako u drzavi.

Znam da je "told you so" nepopularna replika, ali sećam se da sam to Dragou (link) objašnjavao još pre 2 godine dok je bio hiperfokusiran na njega kao izvor svih zala.

libkonz libkonz 08:43 06.09.2012

Re: ...

objašnjavao

lepo objašnjeno.
milivoje_bg milivoje_bg 19:32 05.09.2012

Гигант Живковић !

Већина у тексту је била ОК док ниси поменуо Живковића --- тога гиганта политичке теорије и праксе (па тај није могао ни факултет Николићевог типа да заврши. Муља јадник пар фразетина и пилићарских досетки за "просте" људе - не мислим ништа лоше о овим људима). Ужас !
Зар се ти "закопчаваш" на леђима па не видиш да је тај човек (и слични њему) готово неписмен !? И такав да нас "извлачи из кризе" !?
Dr M Dr M 19:51 05.09.2012

Re: Гигант Живковић !

Већина у тексту је била ОК док ниси поменуо Живковића


Ovi pismeni nas ubiše, možda da probamo sa prirodnom narodnom pameću?

Živković ima školsku spremu višu nego 90% stanovništva Srbije. A ni toliko mu ne treba da razjuri ove lopuže sa titulama.
miloseng miloseng 23:01 05.09.2012

Re: Гигант Живковић !

Stvarno Drago preteraste sa Živkovićem više. Šta je on to toliko uradio dok je bio premijer? Šta je uradio za DS od nastanka do gubitka izbora od BT me nešto ne zanima mnogo. Čovek nema kapaciteta ni DS da vodi a kamoli državu. Biće upamćen kao neko ko je pozivao da se ne plaća struja. Veliki domet nema šta.
miloseng miloseng 23:05 05.09.2012

Re: Гигант Живковић !

Živković ima školsku spremu višu nego 90% stanovništva Srbije. A ni toliko mu ne treba da razjuri ove lopuže sa titulama.


Pa treba da se spuštamo na srpski prosek?

A vidim najurio je Kolesara, Janjuševića, Bebu, Vlahovića, Djelića, Jovanovića kad je bio premijer i prvi čovek stranke faktički.
Dr M Dr M 23:16 05.09.2012

Re: Гигант Живковић !

Živković ima školsku spremu višu nego 90% stanovništva Srbije. A ni toliko mu ne treba da razjuri ove lopuže sa titulama.



Pa treba da se spuštamo na srpski prosek?


Siromahu čoveku i buva za uvar..

giga_moravac giga_moravac 20:21 05.09.2012

TV prenos i video link

Čuo sam da bi možda neka TV stanica prenosila uživo sednicu GO DS. Kokice, pivce (za živce, normalno) i direktan prenos. Al kad smo već kod direktnog prenosa, predlažem da se dopusti da se gospodin Vuk "Predsedavajući" Jeremić uključi putem video linka kad bude bila diskusija i glasanje. Što da čovek ne učestvuje. Pa šta ako nije tu. Nisu bili tu neki ranije i kad su se pojedini zakoni usvajali, pa su opet glasali. A ako slučajno bude direktnog prenosa zalažem se da bude dozvoljeno uključenje gledalaca. Nek se i narod malo pita. Kad već ne može na izborima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:40 05.09.2012

Re: TV prenos i video link

giga_moravac
Čuo sam da bi možda neka TV stanica prenosila uživo sednicu GO DS. Kokice, pivce (za živce, normalno) i direktan prenos. Al kad smo već kod direktnog prenosa, predlažem da se dopusti da se gospodin Vuk "Predsedavajući" Jeremić uključi putem video linka kad bude bila diskusija i glasanje. Što da čovek ne učestvuje. Pa šta ako nije tu. Nisu bili tu neki ranije i kad su se pojedini zakoni usvajali, pa su opet glasali. A ako slučajno bude direktnog prenosa zalažem se da bude dozvoljeno uključenje gledalaca. Nek se i narod malo pita. Kad već ne može na izborima.

Ja predlažem Lazanskog za komentatora:)
jinks jinks 20:29 05.09.2012

...

Dakle, ako DS ne bude pametna, pa je ne bude "lečio" Živković

Laički utisak je da bi sa g. Živkovićem, ili pre nekima sličnim njemu, DS postala novi LDP.
Dr M Dr M 20:47 05.09.2012

Re: ...

jinks
Dakle, ako DS ne bude pametna, pa je ne bude "lečio" Živković

Laički utisak je da bi sa g. Živkovićem, ili pre nekima sličnim njemu, DS postala novi LDP.


Ne treba da postaje LDP.

Treba da postane Demokratska stranka.

Ponovo.
jinks jinks 21:05 05.09.2012

Re: ...

Ne treba da postaje LDP.

Ne treba, slažem se ... ali bi s pomenutim gospodinom, ili pre nekim drugim trenutno jačim, ali njemu sličnim ... po svoj prilici postala nova verzija pomenute partije.
Dr M Dr M 21:28 05.09.2012

Re: ...

jinks
Ne treba da postaje LDP.

Ne treba, slažem se ... ali bi s pomenutim gospodinom, ili pre nekim drugim trenutno jačim, ali njemu sličnim ... po svoj prilici postala nova verzija pomenute partije.


Tu se, naravno, nećemo složiti.

Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.
maksa83 maksa83 21:40 05.09.2012

Re: ...

Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...
AlexDunja AlexDunja 21:45 05.09.2012

Re: ...

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...

taj momenat je ozbiljna mrlja na njegovoj
šibadžijskoj karijeri, da toga nije bilo, možda bih
i ja mislila da je on rešenje.
jinks jinks 21:55 05.09.2012

Re: ...

Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Moje skromno mišljenje je da je pokazao da je u njegovom slučaju prioritet novac ... izgleda pre mnogo čega drugog, uključujući i banalne stvari koje bi se mogle nazvati idejama ili ideologijama.
expolicajac expolicajac 21:56 05.09.2012

Re: ...

maksa83
Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...

Grešiš, ali nema veze
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 05.09.2012

Re: ...

Laički utisak je da bi sa g. Živkovićem, ili pre nekima sličnim njemu, DS postala novi LDP.


Secam se pocetka LDP i u tom peridu, cinilo se logicnog, pitanja postavljenog Zivkovicu zasto se ne pridruzi Jovanovicu kad su im politke slicne (i to se cinilo), za razliku od Tadica koji se od njih debelo razlikovao.

Zivkovic je tada rekao da su Jovanovic i Tadic mnogo blizi jedan drugome nego bilo koji od njih njegovoj, Zivkovicevoj, politici.

Odgovor me tad iznenadio ali pokazalo se da je bio u pravu. Ima on taj, valjda uredjen, njuh za politicke finese.
Zivkovic je mozda resenje za DS, ali za Srbiju bi to bila mala fajda.
Ni jedan covek pa ni Zivkovic nije sam po sebi resenje,
Dr M Dr M 22:02 05.09.2012

Re: ...

maksa83
Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...


Ovo mi je neuverljivo.

Otišao sa vlasti 2004. Subvenciju dobio kasnije, ne sećam se kad, po zakonu, za vreme Koštuničine vlade. Sa kim je pravio kompromis?

Možda će, ako mu Drago javi za ovaj blog, da se pojavi i kaže šta ima o ovome.

Jednom je već objašnjavao ali ne smeta još jednom.

jinks jinks 22:02 05.09.2012

Re: ...

Odgovor me tad iznenadio ali pokazalo se da je bio u pravu.

Bas me interesuje ... da li biste mogli da objasnite zasto je bio u pravo kada je rekao to sto ste naveli da je rekao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 05.09.2012

Re: ...


Pa pokazalo se da i DS i LDP postoje da bi bili necije "preduzece" a ne zbog neke specificne politicke ideje.
maksa83 maksa83 22:05 05.09.2012

Re: ...

expolicajac
maksa83
Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...

Grešiš, ali nema veze

Pa ako grešim - onda ima veze. Tako izgleda gledano sa strane. "Evo ti da se skloniš i ne mrsiš mnogo."

Tito je često na sličan način sklanjao visokoprofilne smetače kad padnu u nemilost - turi ih u neku vilu na Dedinju ili stančuge od par ari na Terazijama + astronomska apanaža i oni mirno provedu ostatak veka ne talasajući.
AlexDunja AlexDunja 22:08 05.09.2012

Re: ...

Grešiš, ali nema veze

ja bih zamolila za objašnjenje, gde je greška?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 05.09.2012

Re: ...

"Evo ti da se skloniš i ne mrsiš mnogo."


Moguce da je i to, lova za vinograd, bilo deo dogovora.
Ali tada se spekulisalo da je njegova NVO Milenijum bila ta cena. Na taj racun je navodno legla kinta kojom je placeno sklanjanje.
jinks jinks 22:09 05.09.2012

Re: ...

Sa kim je pravio kompromis?

Napravio je kompromis, izmedju ostalih, i sa MK Grupom, sa kojom je pomenutu subvenciju ulozio u ortacku firmu.

Naime, ti famozni vinogradi i vinarija su samo delom, ako uopste i jesu, u vlasnistvu g. Zivkovica. Dobar deo tog posla pripada MK Grupi.
expolicajac expolicajac 22:15 05.09.2012

Re: ...

maksa83
expolicajac
maksa83
Živković je dokazao da nije sklon kompromisima da bi ostao na vlasti.

Nije uopšte sklon kompromisima, samo je prihvatio nemalu subvenciju za svoj vinogradarski pothvat da bez buke ode sa vlasti. Gde je tu kompromis...

Grešiš, ali nema veze

Pa ako grešim - onda ima veze. Tako izgleda gledano sa strane. "Evo ti da se skloniš i ne mrsiš mnogo."

Tito je često na sličan način sklanjao visokoprofilne smetače kad padnu u nemilost - turi ih u neku vilu na Dedinju ili stančuge od par ari na Terazijama + astronomska apanaža i oni mirno provedu ostatak veka ne talasajući.

Uvek sam se držao one stare narodne "Narod vidi pa laže". Činjenica da je ceo postupak bio u skladu sa zakonom, ali da uvek može da se gledajući sa strane da komentar "pa zašto svako ko je hteo nije to mogao, nego baš on".
Nisam ja njegov advokat da ovde zastupa njegove interese, ako ima potrebe sam će se javiti. Tebe i onog alselonea nekako gotivm više od ostalih pa mi malo više zaparalo uši, kad ti napišeš nešto što znam da nije istina.

kukusigameni kukusigameni 22:16 05.09.2012

Re: ...

Živković

Sad bi da je u pitanju neko iz aktuelne, pardon, bivše vlasti, odmah usledilo pitanje: Dajte precizno. Sve je to rekla kazala. Što ga niko ne tuži i sl.

BTW, ne znam zašto bi se iko bavio temom ko će biti predsednik DS-a ukoliko nije član te partije?!

Biće neko, videćemo ko, taj će voditi stranku negde i videćemo gde. Ko hoće da utiče na to, neka se već sutra učlani u DS.
Dr M Dr M 22:16 05.09.2012

Re: ...

Moje skromno mišljenje je da je pokazao da se u njegovom slučaju novac nalazi ispred bilo čega drugog, uključujući i banalne stvari koje bi se mogle nazvati idejama ili ideologijama


Ovi, sa ustima punim ideja i ideologija, zakopaše državu i napuniše džepove.

On je pare imao i pre nego što je ušao u politiku. I ne izgleda mi da je alav.

Mogao je, kad je sišao sa vlasti, da osnuje neku NVO i bog da ga vidi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 05.09.2012

Re: ...

Mogao je, kad je sišao sa vlasti, da osnuje neku NVO i bog da ga vidi.


NVO jeste osnovao, da li ga je bog video ne zna se :)
Dr M Dr M 22:43 05.09.2012

Re: ...

hoochie coochie man
Mogao je, kad je sišao sa vlasti, da osnuje neku NVO i bog da ga vidi.


NVO jeste osnovao, da li ga je bog video ne zna se :)


Sad vidim, hvala.

Bog sve vidi.., kad tad.
dragan7557 dragan7557 07:14 06.09.2012

Re: ...

AlexDunja:
šibadžijskoj karijeri, da toga nije bilo, možda bih


Čorbadžijskog, bre!


cerski
abraham_linkoln abraham_linkoln 23:06 06.09.2012

Koga to više zanima?

drago, izvinite ali ne mogu a da ne pitam: a koga više uopšte zanima šta će biti sa ds, nažalost, izgleda da i vi (a evo i ja ovim komentarom) nasedamo na kuhinju njihovih spin majstora koji ovom i ovolikom pričom pokušavaju da sugerišu kako su oni još uvek bitni
dragoljub92 dragoljub92 08:32 08.09.2012

Re: ...

dragan7557
AlexDunja:
šibadžijskoj karijeri, da toga nije bilo, možda bih

Čorbadžijskog, bre!


cerski

znaš li be ti cerski šta su čorbadžije,a i ostali na blog.ne verujem davi e poznata ta r'č
maksa83 maksa83 13:49 08.09.2012

Re: ...

znaš li be ti cerski šta su čorbadžije,a i ostali na blog.ne verujem davi e poznata ta r'č

To valjda znači "gazda"?
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:13 05.09.2012

Mićunović u intervjuu za NIN

"...Očekivao sam da o tome što se dogodilo na izborima i o stranačkim pitanjima javno debatujemo na Glavnom odboru. Mi smo imali jednu sednicu posle izbora. Članovi GO rekli su da je rezultat podbacio, ali da poraz nije katastrofalan. Jednoglasno je usvojen Tadićev izveštaj u tom smeru.

Đilas je glasao za?

Naravno, Đilas je i predsedavao. Bio je to trenutak u kom se očekivalo da ćemo formirati Vladu. Nikakve kritičke primedbe nije bilo, odlučeno je da Tadić pregovara o novoj vladi. Tadić i Đilas su vodili pregovore. Vlast sa socijalistima je bila dogovorena. A onda je Dačić insistirao na Dinkiću.


Zašto je Dačić insistirao na Dinkiću?

Bio je to njegov manevar, ne znam sve detalje, bilo je tu i putovanja u Moskvu, uticaj privrednika. Kada je Dačić obelodanio namere bilo je jasno da smo opozicija. E, sada je to nova situacija, naša politika je ista, isti Tadić, koji je bio nesporan, a onda je postalo urgentno pitanje njegovog povlačenja. Kritikovao sam do tada, neretko, Tadićev način vođenja stranke, odsustvo rasprava, zanemarivanje procedura, arbitrarnu kadrovsku politiku, to nije tajna, ali sam istovremeno uvažavao činjenicu da je Tadić napravio najveći rezultat u istoriji DS, pobedu u dva mandata."
dragan7557 dragan7557 07:50 06.09.2012

Re: Mićunović u intervjuu za NIN

Filip Mladenović:
Kritikovao sam do tada, neretko, Tadićev način vođenja stranke, odsustvo rasprava, zanemarivanje procedura, arbitrarnu kadrovsku politiku, to nije tajna, ali sam istovremeno uvažavao činjenicu da je Tadić napravio najveći rezultat u istoriji DS, pobedu u dva mandata."


Po izjavi Nebojše Krstića, pardon! According to Nebojsa Krstic, od pre neki dan na njegovom blogu, strankom tokom precednikovanja sinjor Tadica rukovodio je niko drugi do, kir Đilas!
Naravno za propast firme DS ltd. odgovornost snose share holders-i a ne zajednički CEO!?

E sad što se Veličanstvene Istorije stranke tiče sama primedba da je reč o Obnovljenoj stranci(Mićunove reči), čitaj vaskrsloj iz daleke prošlosti(nije jedina ima još jedna SRS) ova dva Obnovljena, polit relikta prošlosti, su na zalasku.

Najverovatnije je da će neko od Voždova pocepati stranku(Tomina praksa) kako bi zaseo u sledećim izborima u precedničku Fotelju Srbije.

Katastrofalno stanje poljoprivrede, privrede, prezaduženosti, nezaposlenosti, inflacije(uskoro kao pod Miloševićem) i ostalo nikoga ne interesuje.

cerski
maksa83 maksa83 07:57 06.09.2012

Re: Mićunović u intervjuu za NIN

Naravno za propast firme DS ltd. odgovornost snose share holders-i a ne zajednički CEO!?

Pa dobro, ne možeš reći da se u toj sferi ne ponašaju kao dosta pravih velikih firmi u kojima cuts po pravilu idu odozdo. Retko se desi da aper menadžment otpušta samog sebe - velika mooda podele sama sebi bonuse (ja to zovem "topao ljudski gest čoveka prema samom sebi" ) i onda otkidaju i puštaju niz vodu čitave dipartmente.

Sad, otpustiti narod je malo komplikovanije, ali može i to - maltretiraš ih dok sami ne odu.
antioksidant antioksidant 08:05 06.09.2012

Re: Mićunović u intervjuu za NIN

Sad, otpustiti narod je malo komplikovanije, ali može i to - maltretiraš ih dok sami ne odu.

demografska slika srbije govori da se na tome uspesno radi
dragan7557 dragan7557 08:13 06.09.2012

Re: Mićunović u intervjuu za NIN

maksa:
Sad, otpustiti narod je malo komplikovanije, ali može i to - maltretiraš ih dok sami ne odu.


Pa da je politika Big Business nije tajna, za običan narod je u pitanju Public Company a insajderi znaju da je to ustvari Ltd u njihovom vlasništvu?

Između otići, umreti i pobeći je oveća razlika.

cerski
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:06 05.09.2012

Danas

Danas Pajtić priča o DS-u kao stranki levice..I sad ja mogu zamisliti Đilasa kao "levičara".. To nije samo sprdnja, to je više od sprdnje..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana