Istorija| Politika

Selektivno sećanje i zakasnelo delovanje Borisa Tadića

Nune Popović RSS / 06.09.2012. u 16:15

braindrain.jpgKao jedan od razloga zbog kojih je zatražio smenu pomoćnika ministra kulture Dragana Kolarevića, povodom njegovih spiskova nacionalno-nepodobnih umetnika u tekstu "Vreme je za kulturni ustanak", predsednik Demokratske stranke Boris Tadić naveo je i da je "Kolarević za vreme Slobodana Miloševića bio jedan od nosilaca propagandne mašinerije nedemokratskog režima".

Takva argumentacija je tačna, ali je licemerna i nema nikakvu efektivnu vrednost kada dolazi iz usta Borisa Tadića, jer njemu, dok je do juče bio alfa i omega tzv. demokratske vlasti, nije smetalo da se miri, ljubi i najbliže sarađuje sa najodgovornijim delatnicima zločinačke propagande mašinerije diktatora Slobodana Miloševića.

Sada, kada mu se takvo delovanje preko leđa građana još uvek obija o glavu tj. fotelju, Tadić bi izgleda želeo da se zaboravi kako je upravo on iz pepela podigao Miloševićevog portparola Ivicu Dačića, a delu Miloševićevog ekstremističko-militantnog krila Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka ("evropske provinijencije", naravno).

Moglo bi još puno da se napiše o Tadićevim zaslugama za Dačićev, Nikolićev, Vučićev, pa posledično i Kolarevićev, ekipni povratak na vlast, ali o tome sam već pisao ovde.



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 16:50 06.09.2012

Veliki državnik

Sada, kada mu se takvo delovanje preko leđa građana još uvek obija o glavu tj. fotelju, Tadić bi izgleda želeo da se zaboravi kako je upravo on iz pepela podigao Miloševićevog portparola Ivicu Dačića, a delu Miloševićevog ekstremističko-militantnog krila Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka ("evropske provinijencije", naravno).


Tadić je kao Tito. Rado viđen u okruženju, a i Srbiju je prilično sjebao...
freehand freehand 16:56 06.09.2012

A ko je

pre ovoga
Sada, kada mu se takvo delovanje preko leđa građana još uvek obija o glavu tj. fotelju, Tadić bi izgleda želeo da se zaboravi kako je upravo on iz pepela podigao Miloševićevog portparola Ivicu Dačića,

održao Baneta Ivkovića?

A i nije red da ovde
Moglo bi još puno da se napiše o Tadićevim zaslugama za Dačićev, Nikolićev, Vučićev, pa posledično i Kolarevićev, ekipni povratak na vlast

ne pomeneš i svoje zasluge.
mikele9 mikele9 19:15 06.09.2012

Re: A ko je

održao Baneta Ivkovića?

To majstore
Ja sam za to da umesto Jeremića, Bane bude presidente UN
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 06.09.2012

Re: A ko je



održao Baneta Ivkovića?


Nije to isto.

Odrzavanje Baneta Ivkovica se mozda moze moralno sporiti (kome je do morala neka ide u crkvu) ali to odrzavanje je bilo direktno na stetu SPS, a odrzavanje Dacica je islo direktno na korist SPS.
freehand freehand 20:53 06.09.2012

Re: A ko je

hoochie coochie man


održao Baneta Ivkovića?


Nije to isto.

Odrzavanje Baneta Ivkovica se mozda moze moralno sporiti (kome je do morala neka ide u crkvu) ali to odrzavanje je bilo direktno na stetu SPS, a odrzavanje Dacica je islo direktno na korist SPS.

Ajde? Ko je i šta je bio SPS tada, a ko je i šta je sada?
Uostalom nije čak ni to u pitanju.
U pitanju su visoki principi i visoka moralnost.
Koju, naravno, imamo samo Mi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 06.09.2012

Re: A ko je

Ajde? Ko je i šta je bio SPS tada, a ko je i šta je sada?



Pa stani fri, zar tvrdis da Bane Ivkovic nije napravio drugu stranku (socijalisticka narodna) i tvrdis li da to nije bilo na stetu SPSa?

A uvodjenjem SPSa u vlast se ne moze tumaciti nikako osim kao dobrobit za tu stranku.
Da ne pominjemo sad nesretnu formulaciju o tome da svako ima svoj bol, koja skoro da izjednacava Djindjicevu i Milosevicevu smrt.

Ne pricam o moralu i principima vec o prakticnim posledicama jednog i drugog poteza koje ti izjednacavas.
freehand freehand 21:15 06.09.2012

Re: A ko je

A uvodjenjem SPSa u vlast se ne moze tumaciti nikako osim kao dobrobit za tu stranku.

Sto puta smo ovo prežvakavali.
Dakle, šta je bila alternativa? Isto Niko? DSS i SPS? DSS i SRS?
Ne pricam o moralu i principima vec o prakticnim posledicama jednog i drugog poteza koje ti izjednacavas.

Ne izjednačavam ja ništa.
Čačkam malo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 06.09.2012

Re: A ko je

Sto puta smo ovo prežvakavali.


Jesmo :)

Dakle, šta je bila alternativa?


Onakvoj (sanitarno otklonjenoj) DS je vec bilo svejedno.

Prava alternativa je prokockana ranije, ali i to smo vec prezvakali.



Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:51 06.09.2012

Re: A ko je

Da ne pominjemo sad nesretnu formulaciju o tome da svako ima svoj bol, koja skoro da izjednacava Djindjicevu i Milosevicevu smrt.



                   
Filip2412 Filip2412 17:30 06.09.2012

...

a delu Miloševićevog ekstremističko-militantnog krila Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka
Narod je rekao sta misli o Nikolicu i Vucicu na prethodnim izborima tako da ti je ova primedba besmislena.

Otiso je Tadic a eto jos uvek je on kriv i jos uvek je popularno pljuvati DS. Ponavlja se prica kao posle pada Milosevica. Uvek je neko prethodni nesto zasrao...

Na zalost, stvari su malo komplikovanije te ni jedan politicar svojim odlaskom sa vlasti ne moze doneti promene na bolje.
Nune Popović Nune Popović 17:52 06.09.2012

Re: ...

Filip2412
a delu Miloševićevog ekstremističko-militantnog krila Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka


Narod je rekao sta misli o Nikolicu i Vucicu na prethodnim izborima tako da ti je ova primedba besmislena.


Zvuči nadrealno kada neko kaže kako je Tadić postupio ispravno kada je pre tri-četiri godine dozvolio današnjim naprednjacima da postanu najveća parlamentarna opoziciona stranka, zato što im je omogućio da zadrže poslaničke mandate kada su se odcepili od SRS kojoj su po tadašnjem zakonu pripadali osvojeni mandati.

Filip2412 Filip2412 18:06 06.09.2012

Re: ...

Nune Popović
Zvuči nadrealno kada neko kaže kako je Tadić postupio ispravno kada je pre tri-četiri godine ...
Narod je glasao za naprednjake, pa ne moze Tadic da zameni ceo narod... to sto je tada uradio je po meni irelevantno, osim ako ne mislis da je SRS mnogo bolja od SNS.

Tadic je otiso i to je super, samo je problem motivacija mnogih koji su glasali protiv Tadica. Vesna Pesic je OK, ali puno ljudi je glasalo protiv Tadica zato jer se "mnogo izvinjavao" i nije bio pravi patrota.

Ni Milosevic nikada ne bi pao sa vlasti da je neko pismen i pametan (kao recimo Djindjic) izasao kao protivkandidat nego su morali da poture mutavog i zlovoljnog Kostunicu - koji je odmah pobrao narodne simpatije. Tako je to, kakvi glasaci takva i vlast.
AlexDunja AlexDunja 18:07 06.09.2012

Re: ...

Zvuči nadrealno kada neko kaže kako je Tadić postupio ispravno kada je pre tri-četiri godine dozvolio današnjim naprednjacima da postanu najveća parlamentarna opoziciona stranka, zato što im je omogućio da zadrže poslaničke mandate kada su se odcepili od SRS kojoj su po tadašnjem zakonu pripadali osvojeni mandati.


što?
sa tomine strane, to je bio bingo:)

mada, ja sumnjam na dogovor, ne bi se oni ni odvojili,
da im nije bilo obećano:))

ja ne umem tome da nađem uzročno posledični početak.

Nune Popović Nune Popović 18:12 06.09.2012

Re: ...

Narod je glasao za naprednjake


Izgleda da ne možeš da prihvatiš da ja pričam o činjenici da su naprednjaci zahvaljujući Borisu Tadiću postali najveća opoziciona parlamentarna stranka i pre nego što je narod za tu stranku glasao.
Nune Popović Nune Popović 18:14 06.09.2012

Re: ...

sa tomine strane, to je bio bingo:)


I to kakav! Vidimo danas.

A bogami je i Dačiću bio bingo kad ga je Tadić uzeo za najboljeg ortaka, a ovaj ga posle ispalio.
predatortz predatortz 18:15 06.09.2012

Re: ...

Nune Popović
Narod je glasao za naprednjake


Izgleda da ne možeš da prihvatiš da ja pričam o činjenici da su naprednjaci zahvaljujući Borisu Tadiću postali najveća opoziciona parlamentarna stranka i pre nego što je narod za tu stranku glasao.



Što i nije prvi slučaj nasilja nad pravom u parlamentu za vakta demokrata.
Setimo se izbacivanja poslanika DSS iz parlamenta za koje, za razliku od recikliranih radikala-naprednjaka, narod jeste glasao.
Filip2412 Filip2412 18:17 06.09.2012

Re: ...

Nune Popović
Narod je glasao za naprednjake


Izgleda da ne možeš da prihvatiš da ja pričam o činjenici da su naprednjaci zahvaljujući Borisu Tadiću postali najveća opoziciona parlamentarna stranka i pre nego što je narod za tu stranku glasao.
Tako je, mada ja mislim da bi se situacija razvijala u slicnom pravcu i bez tog Tadicevog poteza.

Uzgred, bolje SNS nego SRS tako da opet ne vidim zasto se zalis. Da tadic tada to nije uradio postojala bi izvesna verovatnoca da danas imas SRS manijake na vlasti. Shvati bata Nune, narod voli "patrotske" stranke, sa polupismenim vodjama koji populishu i lazu i kradu ali se nikako ne saginju sto bi reko sloba, ili ne izvinjavaju... u danasnje vreme. Voli narod i to ti je, Tadic tu kao pojedinac ne moze mnogo da promeni.... tako se meni cini
antioksidant antioksidant 18:18 06.09.2012

Re: ...

Što i nije prvi slučaj nasilja nad pravom u parlamentu za vakta demokrata.
Setimo se izbacivanja poslanika DSS iz parlamenta za koje, za razliku od recikliranih radikala-naprednjaka, narod jeste glasao.

nije - glasalo se za listu dos-a a dos ih je i izbacio iz parlamenta
zasto falsifikujes cinjenice?
(moj komentar ne znaci da sam podrzavao niti da podrzavam izbacivanje tih uspavanih lepotica na ulicu)
AlexDunja AlexDunja 18:19 06.09.2012

Re: ...


A bogami je i Dačiću bio bingo kad ga je Tadić uzeo za najboljeg ortaka, a ovaj ga posle ispalio.


pa moglo mu se, 15% i potencijal:)
predatortz predatortz 18:20 06.09.2012

Re: ...

antioksidant
Što i nije prvi slučaj nasilja nad pravom u parlamentu za vakta demokrata.
Setimo se izbacivanja poslanika DSS iz parlamenta za koje, za razliku od recikliranih radikala-naprednjaka, narod jeste glasao.

nije - glasalo se za listu dos-a a dos ih je i izbacio iz parlamenta
zasto falsifikujes cinjenice?
(moj komentar ne znaci da sam podrzavao niti da podrzavam izbacivanje tih uspavanih lepotica na ulicu)


A kako se slučaj završio? Nisu li odlukom suda vraćeni, pa je u jednom momentu parlament imao 'viška'poslanika? I, nisu li pre izbacivanja formirali samostalnu poslaničku grupu, što je sasvim legitimno?
Nune Popović Nune Popović 18:22 06.09.2012

Re: ...

Filip2412
Nune Popović
Narod je glasao za naprednjake


Izgleda da ne možeš da prihvatiš da ja pričam o činjenici da su naprednjaci zahvaljujući Borisu Tadiću postali najveća opoziciona parlamentarna stranka i pre nego što je narod za tu stranku glasao.


Tako je, mada ja mislim da bi se situacija razvijala u slicnom pravcu i bez tog Tadicevog poteza.

Uzgred, bolje SNS nego SRS tako da opet ne vidim zasto se zalis. Da tadic tada to nije uradio postojala bi izvesna verovatnoca da danas imas SRS manijake na vlasti. Shvati bata Nune, narod voli "patrotske" stranke, sa polupismenim vodjama koji populishu i lazu i kradu ali se nikako ne saginju sto bi reko sloba, ili ne izvinjavaju... u danasnje vreme. Voli narod i to ti je, Tadic tu kao pojedinac ne moze mnogo da promeni.


Šta bi bilo to ne znamo jer se nije dogodilo, a šta se zaista desilo zbog "mudre" politike Borisa Tadića, upravo vidimo danas: Nikolić je predsednik Srbije, Dačić premijer, a SPS-SNS čine vladajuću koaliciju. Tadić i DS su nigde, izuzev Đilasa koji je očigledno napravio dil sa SNS-SPS vlašću.

AlexDunja AlexDunja 18:23 06.09.2012

Re: ...

Voli narod i to ti je, Tadic tu kao pojedinac ne moze mnogo da promeni.... tako se meni cini


tadić nije morao da bude pojedinac, on ima ozbiljno članstvo,
mislim da je njegova greška što je odabrao da bude pojedinac,
i prihvatio negativnu selekciju kao prirodan princip
antioksidant antioksidant 18:23 06.09.2012

Re: ...

što je sasvim legitimno?

to da li je legitimno niko ne zna ko nije video koalicioni sporazum dos-a

i bas me interesuje da li bi toliko postovao odluku suda da je bila drugacija (a ne secam se da je taj slucaj u potpunosti zavrsen i da je prosao sve instance suda - prestigli su izbori)
Nune Popović Nune Popović 18:25 06.09.2012

Re: ...

AlexDunja

A bogami je i Dačiću bio bingo kad ga je Tadić uzeo za najboljeg ortaka, a ovaj ga posle ispalio.


pa moglo mu se, 15% i potencijal:)


I to koji potencijal, znaš kako kažu: nema boljeg novog vernika od onog koji je prvo bio ateista i spaljivao crkve.
predatortz predatortz 18:25 06.09.2012

Re: ...


to da li je legitimno niko ne zna ko nije video koalicioni sporazum dos-a


Koliko se sećam, kvote o broju poslanika su bile jasno definisane sporazumom.
A, čini mi se da su se iz poslaničkog kluba izdvajale i neke druge stranke i pravile samostalne klubove...
antioksidant antioksidant 18:27 06.09.2012

Re: ...

Koliko se sećam, kvote o broju poslanika su bile jasno definisane sporazumom

a ti si video sporazum?
mada cini mi se da nisi (po ovome sto pricas)
predatortz predatortz 18:32 06.09.2012

Re: ...

antioksidant
Koliko se sećam, kvote o broju poslanika su bile jasno definisane sporazumom

a ti si video sporazum?
mada cini mi se da nisi (po ovome sto pricas)


Prisećam se onoga što su tada govorili. Otprilike da je bilo koja članica koalicije vlasna da raspolaže svojim mandatima.
Sećam se polemika oko toga u skupštini.
A, onda je većina odlučila...
A, onda je sud odlučio da većina nije u pravu...
antioksidant antioksidant 18:45 06.09.2012

Re: ...

A, onda je sud odlučio da većina nije u pravu...

pa nije bilo konacne sudske presude
opet se malo tendeciozno prisecas
mikele9 mikele9 19:21 06.09.2012

Re: ...

A bogami je i Dačiću bio bingo kad ga je Tadić uzeo za najboljeg ortaka, a ovaj ga posle ispalio.

Već 7.oktobra sam shvatio da će od svega da ispadne pita od govana, izvini Nune na jakom izrazu.
Umesto da pohapse i SPS-ovce i Radikale istog časa kad su došli na vlast, doživesmo da se ljube i grle i potpisuju s istima koji nam shebaše život, povelje o pomirenju U čije ime, u ime naroda, demokratije, evropskog puta...u moje ime sigurno nisu
Filip2412 Filip2412 19:31 06.09.2012

Re: ...

Šta bi bilo to ne znamo jer se nije dogodilo, a šta se zaista desilo zbog "mudre" politike Borisa Tadića,
Previse potcenjujes narodnu volju. Pa ne moze jedan Tadic da preyebe ceo narod. Ako narod hoce smradikale ili naprednjake tako ce i biti.

Sto se tice dolaska "patriota" i "desnicara" na vlast mislim da je proces prirodan i jedini moguci. Patriotski pritisak na Tadica je bio ogroman jer on je fini momak koji se izvinjava. Sada ce lepo Nikolic-Dacic dvojac da ispostpisuje sve sta treba oko Kosova a narod nema da se buni tako da su SNS & SPS bolji i za EU integracije.
Nune Popović Nune Popović 19:31 06.09.2012

Re: ...

Već 7.oktobra sam shvatio da će od svega da ispadne pita od govana, izvini Nune na jakom izrazu.
Umesto da pohapse i SPS-ovce i Radikale istog časa kad su došli na vlast, doživesmo da se ljube i grle i potpisuju s istima koji nam shebaše život, povelje o pomirenju U čije ime, u ime naroda, demokratije, evropskog puta...u moje ime sigurno nisu


Tako je Mikele, slažem se. Nisu ni u moje ime. Zloupotrebili su naše glasove koje smo im dali "da se devedesete ne ponove", a ispalo je da su se s uništavačima naših života izmirili i pajtašili, kako bi nas tiraninovi ađutanti ponovo zajahali. Samo što ovog puta nećemo samo slušati poznate Dačićeve i Nikolićeve argumentacije "u ime nacionalnih interesa", nego i u "ime evropskih i ruskih interesa".
abraham_linkoln abraham_linkoln 23:02 06.09.2012

Re: ...

Zvuči nadrealno kada neko kaže kako je Tadić postupio ispravno kada je pre tri-četiri godine dozvolio današnjim naprednjacima da postanu najveća parlamentarna opoziciona stranka
gospodine popoviću, a zar i ovo što vi pišete nije podjednako zakasnelo i selektivno - ukoliko me sećanje ne vara, zar vi niste do nedavno (tj.do izbora) agitovali upravo za taj i takav Tadićev DS?
EL EN EL EN 23:39 06.09.2012

Re: ...

AlexDunja

tadić nije morao da bude pojedinac, on ima ozbiljno članstvo,
mislim da je njegova greška što je odabrao da bude pojedinac,
i prihvatio negativnu selekciju kao prirodan princip


Jsano i dobro receno, i mislim da je najvece posledice
imala ova negativna selekcija.

EL EN
jesen92 jesen92 22:33 07.09.2012

Re: ...

Zvuči nadrealno kada neko kaže kako je Tadić postupio ispravno kada je pre tri-četiri godine dozvolio današnjim naprednjacima da postanu najveća parlamentarna opoziciona stranka, zato što im je omogućio da zadrže poslaničke mandate kada su se odcepili od SRS kojoj su po tadašnjem zakonu pripadali osvojeni mandati.
.. sta ima veze kako se zovu kada se radi o istoj ekipi..i radikali su bili najveca opoziciona partija i imali su cak vise poslanickih mesta nego ovako maskirani...ali to je bilo vazno za eu posto im se svidja da se prave tose tj kao da ne znaju ko su toma and vucic...to je licno izrekao Kacin kad je onomaad gostovao na jednoj tv..doslovno je rekao da je Tadic uradio pravu stvar i srbiju oslobodio od nacionalista radikala..
NNN NNN 17:36 06.09.2012

I 4 meseca posle izbora

Tadić žari i pali po blogu
juniorr juniorr 20:16 06.09.2012

Re: I 4 meseca posle izbora

NNN
18:36 06.09.2012 / *novo
I 4 meseca posle izbora
Tadić žari i pali po blogu


bas tako.
isto i u un..

oce to pred strašnu sednicu glavnog odbora


moderator05 moderator05 17:36 06.09.2012

Obaveštenje

Pošto je dilema oko autorovog VIP statusa rešena, obrisani su komentari na tu temu.
Molim vas da ne nastavljate sa tom pričom.

Hvala
zack2jack zack2jack 18:17 06.09.2012

olrajt ju ar rajt!

Sada, kada mu se takvo delovanje preko leđa građana još uvek obija o glavu tj. fotelju, Tadić bi izgleda želeo da se zaboravi kako je upravo on iz pepela podigao Miloševićevog portparola Ivicu Dačića, a delu Miloševićevog ekstremističko-militantnog krila Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka ("evropske provinijencije", naravno).


A sta je bila alternativa tome, po tebi?
Nune Popović Nune Popović 18:28 06.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

A sta je bila alternativa tome, po tebi?


Sve suprotno od toga. Logično.
zack2jack zack2jack 18:35 06.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

Nune Popović
A sta je bila alternativa tome, po tebi?Sve suprotno od toga. Logično.


Sta je tacno suprotno?
Pomirenje sa SPS-om je rezultat izbora, tj postizbornih mogucnosti/nemogucnosti.
Nikolic/Vucic/SNS je kazu, u tom trenutku delovalo kao dobra ideja da se rasparca SRS.
Nune Popović Nune Popović 18:49 06.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

... u tom trenutku delovalo kao dobra ideja da se rasparca SRS


Moguće da je nekome, a Tadiću sigurno, izgledalo kao dobra ideja ono što je on uradio po pitanju bratimljenja sa SPS i cepanja SRS. Ipak, kada se danas pogleda rezultat njegovih odluka, a taj rezultat ne može da se ne vidi, jer nam je svima pred očima, onda je jasno da te njegove odluke ni malo nisu bile "dobra ideja".

Ima jedna definicija koje kaže: političar donosi riskantne odluke i u zavisnosti od ishoda svojih odluka dobija nagradu ili kaznu. Jasno je da je ishod Tadićevih riskantnih odluka potpuno katastrofalan, ali je neshvatljivo njegovo ponašanje kao da još uvek očekuje neku nagradu...
freehand freehand 20:12 06.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

Moguće da je nekome, a Tadiću sigurno, izgledalo kao dobra ideja ono što je on uradio po pitanju bratimljenja sa SPS i cepanja SRS. Ipak, kada se danas pogleda rezultat njegovih odluka, a taj rezultat ne može da se ne vidi, jer nam je svima pred očima, onda je jasno da te njegove odluke ni malo nisu bile "dobra ideja".

A moguće je i da se nekom, a nekima ovde sigurno, izgledalo kao sjajna ideja da se ne samo glasa nego i agituje za Nikog. Ipak, kada se danas pogleda rezultat takve odluke to jest da je ipak došao Neko (potpuno za neveru!) sa svim što uz to ide...
I, šta sad?
Aha, znam!

Ima jedna definicija koje kaže: političar donosi riskantne odluke i u zavisnosti od ishoda svojih odluka dobija nagradu ili kaznu. Jasno je da je ishod Tadićevih riskantnih odluka potpuno katastrofalan, ali je neshvatljivo njegovo ponašanje kao da još uvek očekuje neku nagradu...

Njegova je kazna gubitak na izborima. Pretpostavljam da se ti ne bi zaustavio samo na katranu i perju, pošto bi ga prethodno smenio i u njegovoj partiji.
Nego - kako ocenjuješ svoj učinak na prethodnim izborima i kakvi su tvoji rezultati? Mislim, gledano po posledicama?
zack2jack zack2jack 20:33 06.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

Moguće da je nekome, a Tadiću sigurno, izgledalo kao dobra ideja ono što je on uradio po pitanju bratimljenja sa SPS i cepanja SRS. Ipak, kada se danas pogleda rezultat njegovih odluka, a taj rezultat ne može da se ne vidi, jer nam je svima pred očima, onda je jasno da te njegove odluke ni malo nisu bile "dobra ideja".


U svakom slucaju osnivanje SNS-a i mirenje sa SPS-om je donelo segmentaciju politicke scene koja se barem deklarativno, zalaze za EU vrednosti i standarde koji sa sobom donose uredjeno drustvo, a to je dobra ideja! Tadicu se to kako god uzmes obilo o glavu, u svakom slucaju!

Ima jedna definicija koje kaže: političar donosi riskantne odluke i u zavisnosti od ishoda svojih odluka dobija nagradu ili kaznu. Jasno je da je ishod Tadićevih riskantnih odluka potpuno katastrofalan, ali je neshvatljivo njegovo ponašanje kao da još uvek očekuje neku nagradu...



To nije krivica samo Tadica, kao sto i Tadic nije Demekratska Stranka! Tako brzo uzdizanje SNS-a omogucio je nedostatak posvecenosti kompletnog DS-a u ostvarivanju onih EU vrednosti i standarda, koji cine uredjenu drzavu. Npr reforme pravosudja ili borbe protiv korupcije.
ecce-florian ecce-florian 22:34 07.09.2012

Re: olrajt ju ar rajt!

Nune Popović
... u tom trenutku delovalo kao dobra ideja da se rasparca SRS


Moguće da je nekome, a Tadiću sigurno*, izgledalo kao dobra ideja ono što je on uradio po pitanju bratimljenja sa SPS i cepanja SRS. Ipak, kada se danas pogleda rezultat njegovih odluka, a taj rezultat ne može da se ne vidi, jer nam je svima pred očima, onda je jasno da te njegove odluke ni malo nisu bile "dobra ideja". **

Ima jedna definicija koje kaže: političar donosi riskantne odluke i u zavisnosti od ishoda svojih odluka dobija nagradu ili kaznu. Jasno je da je ishod Tadićevih riskantnih odluka potpuno katastrofalan***, ali je neshvatljivo njegovo ponašanje kao da još uvek očekuje neku nagradu...


*"nekome" je to sigurno izgledalo kao dobra ideja

**sledstveno,za tog " nekoga" nisam baš siguran da
njegove odluke ni malo nisu bile "dobra ideja"


***a) katastrofalan samo za neke, zar ne?
b) ako prihvatiš pod a) onda nije čudno da očekuje nagradu, samo je pitanje od koga


stavljam na glasanje:
ko je za to da se Dragoljub Mićunović razreši dužnosti predsednik političkog saveta DS-a



ps
jedino se pitam se pitam?Što ti bacaš prašinu?


edit:
da ne bude sporno, pročitao sam i ovo pre nego sam napisao komentar

a video sam večeras i reklamu na b92
"Moj izbor, moja kravica"
Baš sam se pitao šta mi to nedostaje da upotpuni deja vu .
loader loader 18:23 06.09.2012

Moralizam kao semenke uz tv

Tomislavu Nikoliću i Aleksandru Vučiću dozvolio da pokradu mandate Šešeljevoj SRS i bez učešća na izborima postanu najveća parlamentarna stranka ("evropske provinijencije", naravno).

Ili je bila bolja varijanta da pobedi očuvana i celovita SRS, sa svim onim što njena ideologija nosi? A u slučaju da je ostala u celovitom obliku, svakako bi pobedila na proteklim izborima, jer bi ljudi usled nezapamćene ekonomske krize glasali za bilo koga i bilo šta opoziciono. Ovako, imamo makar kakvu varijantu proevropske politike, ili barem politike koja ne tera totalnu kontru svima oko sebe.

predatortz predatortz 18:28 06.09.2012

Re: Moralizam kao semenke uz tv


Ili je bila bolja varijanta da pobedi očuvana i celovita SRS, sa svim onim što njena ideologija nosi? A u slučaju da je ostala u celovitom obliku, svakako bi pobedila na proteklim izborima, jer bi ljudi usled nezapamćene ekonomske krize glasali za bilo koga i bilo šta opoziciono.


Najbolja varijanta je poštovanje zakona. Ako ga DS ne poštuje, svrstava se rame uz rame sa onim koji su zbog takvih stvari dobili 5.oktobar.

Ako bi narod glasao za SRS, to bi značilo da je trenutno takva volja građana Rep.Srbije .
mr.fogg mr.fogg 18:50 06.09.2012

Selektivno sećanje i zakasnelo delovanjeBT

Ovaj blog pokazuje da još uvek nismo shvatili da nije problem u pojedincima već u sistemu.
BT, SM ili JBT nisu krivi. Pogrešan je sistem i naše sramno verovanje da će jedan čovek da reši sve naše probleme ~ to se zove 'kult ličnosti', koji traje i traje...

Ništa se suštinski neće promeniti dok ne promenimo sistem.
Kada i kako?
Ne znam ... možda kada stignu nove generacije (ako ih bude) i ako nađu rešenje između evolucije i revolucije (dovoljno brzo i neophodno humano)... možda ... možda.
Nune Popović Nune Popović 19:03 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovanjeBT

Ovaj blog pokazuje da još uvek nismo shvatili da nije problem u pojedincima već u sistemu.


Mislim da neko može da zaključi i da je problem u tome što su neki pojedinci, kao npr. Boris Tadić, dozvolili sebi da budu iznad sistema i moćniji od sistema. Slučaj cepanja SRS i davanja poslaničkih mandata odcepljenoj frakciji SNS, suprotno tadašnjoj zakonskoj regulativi, dobar je primer lošeg "nadsistemskog" ponašanja. Naravno, ima još puno takvih primera i drugih Borisovih igrača, posebno Đilasa kome su sistem i zakon glavni neprijatelji, ali ne i dovoljna prepreka koja će ga sprečiti da sprovede svoje odluke suprotne zakonu ili demokratskim principima.

Ništa se suštinski neće promeniti dok ne promenimo sistem.

mr.fogg mr.fogg 19:10 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Slažem se, ali ipak, bez promene SISTEMA, nema promena. Ili ima?
mr.fogg mr.fogg 19:21 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Da li je 'praxis' filozofija umrla?
Ljubomir Tadić se povukao u senku (kakva šteta!) ...
Mladin Životić više nije među živima ...
Dragoljub Mićunović ~ jeste!

Ima li mladih praxisovaca na filozofskom fakultetu koji bi hteli i mogli da ponesu sveću i potraže Čoveka u zemlji Srbiji?

Neka se jave ~ oni su nam potrebni!
Nune Popović Nune Popović 19:25 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Slažem se, ali ipak, bez promene SISTEMA, nema promena. Ili ima?


Naravno da treba menjati sistem, u svim delovima koji ne valjaju, koji su u suprotnosti i na štetu građana. Svedoci smo da zbog sistema koji neki mogu da nepoštuju bez konsekvenci, kao npr. Tadić, Đilas i političari/tajkuni, mnogi drugi ispaštaju, jer moraju da ga poštuju inače će ih sistem kazniti. Promena sistema, za početak, jeste i to da predsednik Srbije ili neki lokalni moćnik ne može da ima veća ovlašćena nego što su mu predviđena.
mr.fogg mr.fogg 19:30 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Možda i ovo ima neke veze (Is there anybody outhere):

http://www.youtube.com/watch?v=YQWszrZHBPI
mr.fogg mr.fogg 19:57 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Izvinite, ja stalno pravim ovakve gluposti ... laku noć.
Nune Popović Nune Popović 20:00 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Možda i ovo ima neke veze (Is there anybody outhere)


naravno, neizbežna pesma
mr.fogg mr.fogg 20:04 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Deca nam trebaju, Nune, al' nema ih :(
Nune Popović Nune Popović 20:06 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

mr.fogg
Deca nam trebaju, Nune, al' nema ih :(


Nije da ih nema, nego niko neće da ih vidi i da radi sa njima. Etiketiraju ih da su anarhisti, neradnici... Traže se samo poslušnici, a takvih je među mladima najmanje.
mr.fogg mr.fogg 20:11 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Manjina je pametnija - većina je glupa.
Bilo bi dobro da se pojavi manjina na tvom blog-u
Ali nema ni njih - to je tužno :(

Čemu da se nadamo?
Nune Popović Nune Popović 20:18 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Čemu da se nadamo?


Da život postoji i van ovih priča, da sve ovo pričamo kako bi pronašli način da nešto dobro uradimo, a ne da u tim pričama ostanemo zarobljeni. Recimo?
mr.fogg mr.fogg 20:21 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

Sviđa mi se toj trip, pozzz ... dobro jutro.
Nune Popović Nune Popović 20:29 06.09.2012

Re: Selektivno sećanje i zakasnelo delovan

benevolent benevolent 11:23 07.09.2012

ljudi vetrenjače

Traže se samo poslušnici, a takvih je među mladima najmanje.


Čim postanu poslušnici, više nisu mladi.

Tako su od pionirskih rukovodilaca stasavali: Slobodan Milošević i njegovi klonovi, koji su SADA na vlasti.
mnenadic mnenadic 20:38 06.09.2012

Ma ljudi,

Ajde da sjebemo DS za sva vremena i rešili smo sve probleme.
Sad ili nikad, što bi rekao visoki funkcioner SPS u izbornoj noći, ulazeći u štab naprednjaka.
To i bi.
Ajde da im i mi malo pripomognemo pa će Sunce nad Srbijom večno sjati!
Očekujem predloge kako bi to mogli da učinimo.
Koće ako ne mi, sveznajući!
savamala savamala 21:49 06.09.2012

Re: Ma ljudi,

Ajde da sjebemo DS za sva vremena i rešili smo sve probleme.


Не би решило све проблеме али добар број сигурно.
Заиста бих то желела.
jesen92 jesen92 22:36 07.09.2012

Re: Ma ljudi,

mnenadic
Ajde da sjebemo DS za sva vremena i rešili smo sve probleme.
Sad ili nikad, što bi rekao visoki funkcioner SPS u izbornoj noći, ulazeći u štab naprednjaka.
To i bi.
Ajde da im i mi malo pripomognemo pa će Sunce nad Srbijom večno sjati!
Očekujem predloge kako bi to mogli da učinimo.
Koće ako ne mi, sveznajući!

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:43 06.09.2012

o kome sada pricate?

Da li je to onaj isti Tadic kojeg ste, zajedno sa J. Greganovic, 2008. do iznemoglosti branili i rugali se onima koji su u njemu videli opskurnog nedemokratu i populistu?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:27 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Da se samo razumemo, za mene je promena misljenja pred snagom argumenata prirodna stvar i s toga pozdravljam promenu kursa, iako prilicno zakasnelu (ako smem da primetimn).
Nune Popović Nune Popović 11:29 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Činjenice, koje su suprotne od iznetog konstrukta sa ružnom optužbom i znakom pitanja na kraju, lako su proverljive u mojim blogovima na tu temu i u drugim tekstovima koje sam objavljivao. Lako ih je naći na vebu.

Izneto mišljenje o mojoj promeni mišljenja je sasvim druga stvar. Ne mislim da je tako, ali nemam problem ako neko misli drugačije.

Nerazumevanje se uvek krije u površnosti.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:32 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Činjenice, koje su suprotne od iznetog konstrukta sa ružnom optužbom i znakom pitanja na kraju, lako su proverljive u mojim blogovima na tu temu i u drugim tekstovima koje sam objavljivao. Lako ih je naći na vebu.

Nisu mi potrebni linkovi, bio sam direktni ucesnik tog vremena i tih diskusija. Mislim da sam krajnje korektno napisao svoje misljenje, uvazavajuci vas kao autora bloga i daleko vise kao intelektulca i aktivistu. Stoga, ne prihvatam argumentaciju "ruzne optuzbe". Pre bih rekao "bolne istine".
O povrsnosti, nekom drugom prilikom.
Nune Popović Nune Popović 13:47 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Mislim da sam krajnje korektno napisao svoje misljenje


Korektno je reći da se neko nekom rugao, a ne navesti primer, nego se pozivati na sećanje!? Zanimljivo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:09 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Korektno je reći da se neko nekom rugao, a ne navesti primer, nego se pozivati na sećanje!?

potrosio bih mesec dana na to. ne trazite dlaku u jajetu tamo gde joj nije mesto. ne pricam budalstine nego na osnovu sopstvenog iskustva. ali nije vazno, neka ostane na ovome. pozdrav.
Nune Popović Nune Popović 14:27 07.09.2012

Re: o kome sada pricate?

Ne tražim nikakvu dlaku u jajetu, ali kada kažete:

ne pricam budalstine nego na osnovu sopstvenog iskustva


onda odgovorite, kada sam se i gde vama rugao zato što ste, kako kažete, o Tadiću govorili kao opskurnom demokrati i populisti?

Takvu nameru sigurno nisam imao i budite ljubazni pa mi navedite takav konkretan slučaj kako bih mogao da vam se izvinim.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:46 06.09.2012

Politička klasa

Zahvaljujući naopakom izbornom sistemu, nepoštovanju zakona, a pre svih Zakona o lustraciji, sistemskoj korupciji i tzv. pilećem pamćenju, u Srbiji se tokom protekle dve decenije zapatila novokomponovana politička klasa - konglomerat organizovanog kriminala, tajnih službi i tajkunskih interesa - talog zbog koga je Srbija potonula u ekonomsku bedu i društvenu letargiju.

Ko je za to najodgovorniji? Univerzitetski profesori, akademici, sveštenici i novinari - u najvećem broju prodane duše, kojima je privatni interes bio važniji od javnog dobra. Da su oni bili glasniji, hrabriji, uticajniji, nepomirljiviji, buntovniji, uporniji... ne bismo danas gledali ove redizajnirane vampire iz devedesetih i pričali o jednom politikantu formata Borisa Tadića!
freehand freehand 22:55 06.09.2012

Re: Politička klasa

Da su oni bili glasniji, hrabriji, uticajniji, nepomirljiviji, buntovniji, uporniji.

... i da su glasali za druga Bojkota - gde bi nam sad kraj bio?

zibr zibr 02:17 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand
Da su oni bili glasniji, hrabriji, uticajniji, nepomirljiviji, buntovniji, uporniji.

... i da su glasali za druga Bojkota - gde bi nam sad kraj bio?


Koliko ja razumem,za druga Bojkota su glasali glasaci DS kojima se smucilo sta je DS radila od 2008 do 2012 i u sta se DS pretvorila.
Krajnji cilj je bio da se DS otera u opoziciju e da bi se promenila.
Prvo oslobodila bahatih pojedinaca u svojim redovima koji bi se uclanili u SNS/SRS/SPS/Joga letace da su ovi bili vlast.
Krajnje je vreme da u DS ovo razumeju i da pocnu da rade na promenama.
Nije DS izgubila izbore zbog belih listica; izgubila ih je jer je lose radila u periodu 2008 - 2012.
freehand freehand 08:01 07.09.2012

Re: Politička klasa

Krajnji cilj je bio da se DS otera u opoziciju e da bi se promenila.

Pa eto, mišn akomplišd.
Nije DS izgubila izbore zbog belih listica; izgubila ih je jer je lose radila u periodu 2008 - 2012.

Potpuno ista situacija kao i 2004.
A drugari o kojima pričaš traže "sanitarni otklon", u čemu se slažu sa Koštunicom od onomad.
Po čemu su tada toliko pljuvali...
Nikad ljudima ugoditi.
milisav68 milisav68 08:31 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Potpuno ista situacija kao i 2004.
A drugari o kojima pričaš traže "sanitarni otklon", u čemu se slažu sa Koštunicom od onomad.
Po čemu su tada toliko pljuvali...
Nikad ljudima ugoditi.

Neće biti da je zbog toga.

- Kontrolom 47 subjekata, što je uzorak manji od jedan odsto, na kraju prošle godine utvrdili smo nabavke dobara i usluga suprotnih zakonu u iznosu od 85 milijardi dinara - ističe Sretenović. - Možemo samo da pretpostavimo šta bismo utvrdili da smo imali kapacitete za reviziju svih subjekata u toku jedne godine.

Sretenović se založio i da nepravilnosti u nabavkama vrednijim od 10 miliona dinara budu tretirane kao krivična dela, a da se prekršaji strože kažnjavaju jer je samo na taj način moguće preventivno delovati. Potrebno je i produžiti rok zastarelosti pokretanja krivičnog postupka do tri godine. Načini varanja na tenderima su uveliko poznati. Ipak, kao najdrastičniji primer korupcije u javnim nabavkama navodi se nameštanje tendera pre nego što se i objave.

- Tako se dešava da najniža cena na tenderu, posebno kada se radi o građevinskim radovima, postane nekoliko puta veća tokom realizacije. Ugovori se menjaju aneksima, a većina poslova se dobija direktnim pregovorima - upozorava Terzić.


Javne nabavke pod duplom lupom


freehand freehand 08:36 07.09.2012

Re: Politička klasa

Neće biti da je zbog toga.

A zbog čega je bilo 2004.?
milisav68 milisav68 09:27 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

A zbog čega je bilo 2004.?

Loše sam se izrazio.

Trebalo je - nije isto kao 2004.

Tada je razlog bio različito mišljenje, na kom mestu je Hag, pošto je za Koštunicu to bilo zadnja rupa na svirali.

savamala savamala 10:24 07.09.2012

Re: Politička klasa

Potpuno ista situacija kao i 2004.
A drugari o kojima pričaš traže "sanitarni otklon", u čemu se slažu sa Koštunicom od onomad.


Да ли се ово односи на Драганчета ”Зашто ја не бих био градоначелник”? Божу Кауча?
freehand freehand 10:48 07.09.2012

Re: Politička klasa

milisav68
freehand

A zbog čega je bilo 2004.?

Loše sam se izrazio.

Trebalo je - nije isto kao 2004.

Tada je razlog bio različito mišljenje, na kom mestu je Hag, pošto je za Koštunicu to bilo zadnja rupa na svirali.


Jes, kad probereš šta ti se dopadne. Bogami, pune su novine bile kriminala i gangsteraja. Mesecima Koštuničini eksperti češljali pronevere i pljačke, i ostalo na Janjuševiću i Kolesaru.
Ajde malo obnovi gradivo, Milisave.
milisav68 milisav68 13:02 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Jes, kad probereš šta ti se dopadne. Bogami, pune su novine bile kriminala i gangsteraja. Mesecima Koštiničini eksperti češljali pronevere i pljačke, i ostalo na Janjuševiću i Kolesaru.
Ajde malo obnovi gradivo, Milisave.

Jeste, ali to nije bilo "glavno" (najviše je napadan Djindjić, dok je bio živ), a ni njih dvojica nisu bili članovi partije.
Više je bilo oko afere Bodrum, izbacivanje poslanika, državne zajednice sa Crnom Gorom, Hagom.....

Tada DS nije imao predsednika, a bilo je tri frakcije, Tadićeva, Živkovićeva, i Jovanovićeva.

Posle je Tadić podedio na stranačkim i predsedničkim izborima, pa je bila kohabitacija, a Čeda osnovao LDP.

Reakcije u Demokratskoj stranci bile su burne i negativne. Od DSS-a je najpre traženo da se izvini zbog izjave Dragana Jočića o tome da DSS pravi sanitarni otklon prema pojedincima iz bivše vlade. Sanitarni otklon je igrom pokvarenih telefona postao sanitarni kordon, što nije važno. DS je reagovao uvređeno na odbijanje DSS-a da se izvini.

Glasnija je bila Živkovićeva frakcija iz tri razloga: prvo, zato što trenutno ima vlast; drugo, zato što se tako osigurava od eventualnog revanšizma i, treće, zato što pred partijske izbore u DS-u lošije stoji, pa tvrdim stavom prema Koštunici želi da kapitalizuje osećanje kolektivne uvređenosti među funkcionerima i članovima DS-a. U pisanoj izjavi za agenciju Beta Živković je, na primer, naveo da DS neće podržati manjinsku vladu ako njene članice nastave da ocenjuju "političku podobnost članova DS-a".

Taj stav je bio poznat i pre nego što je objavljeno Koštuničino odbijanje. Tadić je, izgleda, kritikovan zbog popustljivosti prema Koštunici. Čedomir Jovanović je, na primer, na GO DS-a uporedio Koštunicu sa Slobodanom Miloševićem. U DSS-u su to svakako registrovali, nisu tražili izvinjenje, već su odgovor poslali u paketu.


Vreme
freehand freehand 13:09 07.09.2012

Re: Politička klasa

Jeste, ali to nije bilo "glavno" (najviše je napadan Djindjić, dok je bio živ), a ni njih dvojica nisu bili članovi partije.
Više je bilo oko afere Bodrum, izbacivanje poslanika, državne zajednice sa Crnom Gorom, Hagom.....

Milisave, ne bih da se više preganjam;
"glavno" je bilo ono što je bilo tadašnja tema i što je bilo lakše medijski prodati.
A "lopovi, lopovi" svakako nije bila najtiša parola. I proguglaj šta je sve i kako Koštuničina bratija češljala i kontrolisala.
Na kraju - kakve veze ima da li je zbog kriminla napadan Đinđić? On nije bio DS? Pa DS i Tadić su sada dobili bar tri puta više glasova nego što bi, da je Đinđić preživeo - dobio da je izašao na izbore 2004.
I da, ista je atmosfera.
milisav68 milisav68 14:16 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Milisave, ne bih da se više preganjam

Ok, samo da pojasnim.
Djindjić je tada bio "glavni" lopov, za razliku od danas, kada niko Tadića ne proziva da je krao.

Pa moj tast i dan danas priča kako Ružica rukovodi sa tri fabrike u Nemačkoj, i ne može niko da ga razuveri, da to nije tačno.


freehand freehand 19:29 07.09.2012

Re: Politička klasa

milisav68
freehand

Milisave, ne bih da se više preganjam

Ok, samo da pojasnim.
Djindjić je tada bio "glavni" lopov, za razliku od danas, kada niko Tadića ne proziva da je krao.

Pa moj tast i dan danas priča kako Ružica rukovodi sa tri fabrike u Nemačkoj, i ne može niko da ga razuveri, da to nije tačno.



I šta si ti iz toga zaključio?
juniorr juniorr 20:09 07.09.2012

Re: Politička klasa

I šta si ti iz toga zaključio?



da smo džaba krečili.
evo :
Tadić: DS će brzo doći na vlast
milisav68 milisav68 20:33 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

I šta si ti iz toga zaključio?

Pa da nije isto.

Jedno je kad te Miloševićev dnevnik nazove nemačkim špijunom, a sasvim drugo kada predsednik Saveta Državne Revizorske Institucije kaže da je na 1% pregledanog materjala našao zloupotrebu od 85 milijardi dinara.

A DS je "držao" pravosudje i finansije - znači oni su najodgovorniji za to (plus premijer i predsednik).

Ili su zajedno učestvovali u tome, ili su nesposbni da to izkontrolišu - treće nema.
mariopan mariopan 20:54 07.09.2012

Re: Politička klasa

juniorr
I šta si ti iz toga zaključio?



da smo džaba krečili.
evo :
Tadić: DS će brzo doći na vlast

Ma može samo da sanja, on je nesvestan stvarnosti odavno. Pu pu pu
juniorr juniorr 21:23 07.09.2012

Re: Politička klasa

a može samo da sanja, on je nesvestan stvarnosti odavno. Pu pu pu


ma DA!
freehand freehand 21:29 07.09.2012

Re: Politička klasa

Jedno je kad te Miloševićev dnevnik nazove nemačkim špijunom

A drugo kad to kriminalcem zovu "Nacional", "Kurir" i - "Peščanik"?
I "nezavisni intelelktualci"?
Što se revizora tiče - ima na raspolaganju čitav niz mera koje može da preduzme, uključujući krivične prijave. Tu mu je predsednik Vlade i ministar policije za asistenciju, a sad ima i gospodina Vučića koji jedva čeka da mu u tome pomogne. Kao što je gospodin Koštunica sa svojim ministrima imao. Pa poslao Milana Obradovića da nosa pendrek po selima oko Kuršumlije.
milisav68 milisav68 22:24 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Što se revizora tiče - ima na raspolaganju čitav niz mera koje može da preduzme, uključujući krivične prijave. Tu mu je predsednik Vlade i ministar policije za asistenciju, a sad ima i gospodina Vučića koji jedva čeka da mu u tome pomogne.

Mogu da im pljunu pod prozor.

A šta ti misliš, da su zakoni pisani da bi neko od njih odgovarao?

Možeš da se ugradiš u 15 miliona dinara i da ne odgovaraš krivično, već da platiš neku simboličnu kaznu i da teraš dalje.
I to ako stignu da te procesuiraju za tri godine, što znači da ono što je bilo pre avgusta 2009. - puj-pike ne važi.
freehand freehand 22:33 07.09.2012

Re: Politička klasa

milisav68
freehand

Što se revizora tiče - ima na raspolaganju čitav niz mera koje može da preduzme, uključujući krivične prijave. Tu mu je predsednik Vlade i ministar policije za asistenciju, a sad ima i gospodina Vučića koji jedva čeka da mu u tome pomogne.

Mogu da im pljunu pod prozor.

A šta ti misliš, da su zakoni pisani da bi neko od njih odgovarao?

Možeš da se ugradiš u 15 miliona dinara i da ne odgovaraš krivično, već da platiš neku simboličnu kaznu i da teraš dalje.
I to ako stignu da te procesuiraju za tri godine, što znači da ono što je bilo pre avgusta 2009. - puj-pike ne važi.

Milisave, pobedio si.
Tadić da se obesi, GO DS da se postrelja.
Članovi skupština DS po 15-25 godina robije.
Mene kako odrediš, blanko prihvatam,
Sve stranke da se raspuste.
Milisav, Nune, inženjer Radulović i Filip Mladenović da formiraju neko telo koje će nas voditi putevima pravde i sreće.
Jel to ok?
milisav68 milisav68 22:55 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Milisave, pobedio si.
Tadić da se obesi, GO DS da se postrelja.
Članovi skupština DS po 15-25 godina robije.
Mene kako odrediš, blanko prihvatam,
Sve stranke da se raspuste.
Milisav, Nune, inženjer Radulović i Filip Mladenović da formiraju neko telo koje će nas voditi putevima pravde i sreće.
Jel to ok?


Tanko je to, nisam zadovoljan.

Moraju svi da prvo popiju otrov, pa da izvrše harakiri, pa tek onda da se obese.

A umesto njih, da u skuštinu udju beli qrčići.
freehand freehand 23:02 07.09.2012

Re: Politička klasa

A umesto njih, da u skuštinu udju beli qrčići.

Pa to bi bila qrčeva rabota, mislim.
Jel nije dosta da Filipa proglasimo za Tvorca opšte sreće i bezgranične harmonije a tebe za njegovu desnu ruku?
milisav68 milisav68 23:18 07.09.2012

Re: Politička klasa

freehand

Jel nije dosta da Filipa proglasimo za Tvorca opšte sreće i bezgranične harmonije a tebe za njegovu desnu ruku?

Ma može, bitno je da se tebi popravi raspoloženje.
freehand freehand 12:14 08.09.2012

Re: Politička klasa

milisav68
freehand

Jel nije dosta da Filipa proglasimo za Tvorca opšte sreće i bezgranične harmonije a tebe za njegovu desnu ruku?

Ma može, bitno je da se tebi popravi raspoloženje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana