Politika

ko baca letke po beogradskim ulazima

Biljana Srbljanović RSS / 03.02.2008. u 13:45

Mlate sms-ovima i jedni i drugi, neki genije političkog marketinga se setio da mobilni ne potpadaju pod izbornu ćutnju (koja je, inače, najidiotskija stvar u vezi izbora i kao takva, naravno, jedna od retkih koje se drzimo ko pijan plota), ali ipak, ovi flajeri što lete po beogradskim ulazima, gde mi kao pozivamo na bojkot (jer, poznato je, nemamo hrabrosti da javno kazemo sta mislimo) su ipak prevrsili svaku meru.

Ovo je, dakle lažnjak.

14016455_th.jpg14016448_th.jpg

 

Izborna ćutnja me ne dotiče, sumnjam da ima onog što je do sad sve čuo i zapamtio, pa mu sad treba vreme da se u tišini presliša, ako i ima, nek ugasi i kompjuter, da ga ne dekoncentriše u kontemplaciji.

Kopiram ovde saopštenje Ldp-a o poslednjem jurišu prljave kampanje. (Bold je moj.)

Saopštenje LDP
Prljava kampanja
Liberalno demokratska partija najoštrije osuđuje to što se po Beogradu građanima deli i ubacuje u sandučiće promo materijal sa logom "Život je zakon", a kojim se poziva na bojkot izbora. Sumnjamo da se radi o prljavoj radikalskoj kampanji i zahtevamo od nadležnih organa da se ceo slučaj istraži.

LDP nijednog trenutka nije pozivao na bojkot ovih izbora.

Još jednom ističemo žaljenje zbog činjenice da Boris Tadić nije imao snage za dogovor sa LDP-om, koji bi otvorio mogućnost za puno i aktivno učešće naše stranke u drugom krugu predsedničkih izbora, čime bi jeftine manipulacije, kao što je ovo delenje lažnih letaka, definitvno bile onemogućene.

U svakom slučaju sigurni smo da će glasači LDP- a, kao i uvek biti na pravoj strani - na strani demokratije i evropske Srbije.

 

Šta je bilo? Još ste ovde? LK u šake i ajde.

 

 

 



Komentari (298)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

dpvosington dpvosington 14:08 03.02.2008

nista cudno

obzirom kakvu politiku vodi ldp, ne cudi ovakva manipulacija radikala. ovo ide ldp-u na savest. kako sejes tako zanjes.

Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:11 03.02.2008

Re: nista cudno

ovo ide ldp-u na savest. kako sejes tako zanjes.

Ovo je kao ono kada muž tuče ženu pa policija kaže "Sigurno ga je izazivala". Bljak!
irvas irvas 14:12 03.02.2008

Re: nista cudno

dpvosington
obzirom kakvu politiku vodi ldp, ne cudi ovakva manipulacija radikala. ovo ide ldp-u na savest. kako sejes tako zanjes.

manipulacija je izazvana politikom LDP-a ako sam razumeo, mada mi nije bas najjasnije na sta konkretno mislite sto se politike LDP-a tice.
i sta to ide LDP-u na savest?
dpvosington dpvosington 14:17 03.02.2008

Re: nista cudno

@ jelena krajsic

ovo pre lici na to da je neko iz ldp konacno iskreno napisao i odstampao ono sto tvrda struja ldp-a insinuira vec dve nedelje. na kraju krajeva, ldp je na ovom blogu zastupao stav da je grobar manje zlo. citaj kusovca, milenkovica, draga kovacevica, nenada m...

a ti si pisala da je glasanje protiv grobara guranje glave u kanalizaciju.
dpvosington dpvosington 14:17 03.02.2008

Re: nista cudno

@ irvas

isti odgovor kao i za jelenu krajsic vazi i za tebe
irvas irvas 14:21 03.02.2008

Re: nista cudno

dpvosington
@ irvasisti odgovor kao i za jelenu krajsic vazi i za tebe

hvala na odgovoru.
odmah da ti kazem da ovo sto si napisao(la) o "manjem zlu" uopste nije istina.
new pony new pony 14:25 03.02.2008

Re: nista cudno

da zaista. kada vodis dobru i iskrenu politiku, kada sejes hrabrost i nadu za ovu tuznu zemlju, onda zanjes naslovne strane kurira, pretnje ubistvima, prljave udarce sa svih strana i glupe komentare blogera iz dijaspore...
irvas irvas 14:30 03.02.2008

Re: nista cudno

new pony
da zaista. kada vodis dobru i iskrenu politiku, kada sejes hrabrost i nadu za ovu tuznu zemlju, onda zanjes naslovne strane kurira, pretnje ubistvima, prljave udarce sa svih strana i glupe komentare blogera iz dijaspore...

ima nas raznih iz dijaspore.
i uglavnom saljemo glupe i beskorisne komentare
dpvosington dpvosington 14:36 03.02.2008

Re: nista cudno


irvas
odmah da ti kazem da ovo sto si napisao(la) o "manjem zlu" uopste nije istina.


treba samo pogledati kusovcev blog pa ces videti da se tvrdilo da je boris isto sto i nikolic ako cak nije i gori od grobara, kako se pisalo. a mogla bi da proveris i sta su pisali ldp jurisnici kod kusovca i marovica na blogu pa da vidis kako se potkopava demokratska opcija. i sad se kao cudite odakle leci ldp koji pozivaju na bojkot
new pony new pony 14:36 03.02.2008

Re: nista cudno

izvini kolega irvas. ritam se po navici, nekako vas je sve domazec nadvikao svojim pakostima. ovaj ortak bas lupeta, a ubedjen je da je pametan i onda si uvek u dilemi, dal da mu odgovoris, da ga pustis da se zabavlja ili da ga samo opsujes...
irvas irvas 14:41 03.02.2008

Re: nista cudno

new pony
izvini kolega irvas. ritam se po navici, nekako vas je sve domazec nadvikao svojim pakostima. ovaj ortak bas lupeta, a ubedjen je da je pametan i onda si uvek u dilemi, dal da mu odgovoris, da ga pustis da se zabavlja ili da ga samo opsujes...

ma sve ok.
evo kolega iz dijaspore pokusava da me ubedi u istinu koja se samo njemu javlja.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:49 03.02.2008

Re: nista cudno

dpvosington je konacno iskreno napisao ono sto mile mrkonjic insinuira vec dve nedelje. na kraju krajeva, on je na ovom blogu zastupao stav da je grobar buducnost srbije.
irvas irvas 14:51 03.02.2008

Re: nista cudno

dpvosington
treba samo pogledati kusovcev blog pa ces videti da se tvrdilo da je boris isto sto i nikolic ako cak nije i gori od grobara, kako se pisalo. a mogla bi da proveris i sta su pisali ldp jurisnici kod kusovca i marovica na blogu pa da vidis kako se potkopava demokratska opcija. i sad se kao cudite odakle leci ldp koji pozivaju na bojkot

ja pogledao blogove omiljenih autora kao svaki do sada.
a to sto si ti video zemljace, bolje promeni dilera
Nenad M. Nenad M. 14:55 03.02.2008

Re: nista cudno

ldp je na ovom blogu zastupao stav da je grobar manje zlo. citaj kusovca, milenkovica, draga kovacevica, nenada m...


lazes! nigde nisam tako nesto zastupao, niti bilo ko od pomenutih. ne razumem zasto voo radis?

molim moderatora da reaguje na ove lazi.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:56 03.02.2008

Re: nista cudno

a to sto si ti video zemljace, bolje promeni dilera

kriza brate, panduri zauzeti deljenjem letaka, pa nema ko da valja gudru..
ivana23 ivana23 15:02 03.02.2008

Re: nista cudno

Fratello Fratello 15:25 03.02.2008

Re: nista cudno

New Pony,

Koji je tvoj problem? Chemu vredjanje i prozivanje ljudi koji zive u inostranstvu? Pametan, obrazovan i lepo vaspitan chovek nije sklon generalizovanju.
Usput, pogledaj jucerasnje rezultate po Americi, Kanadi, Velikoj Britaniji i Portugalu, ili jos bolje one iz prvog kruga, pa onda prosipaj komlekse po blogu.
Zbogom!

Pape Pape 15:29 03.02.2008

Re: nista cudno

Niko nikada od navedenih nije rekao da je grobar manje zlo. Veoma me je zanimala razmena argumenata, i sam sam se ponegde uključio, upamtio bih tako nešto.
Rečeno je sledeće: da je Tadić taj koji je manje zlo, ali da za zlo kakvo je da je ne treba glasati. Ovaj stav nije, po meni, izdržao probu. Najpre, Tadićevo i Nikolićevo zlo se ne mogu porediti, daleko ispravnije je reći da je Tadić loš, a Nikolić zao (a dobar, eh, to ima samo u filmovima). Zatim i sledeće.
Neglasanje je takođe izbor, izbor koji kao konsekvencu u ovim okolnostima može imati pobedu Nikolića. Bežeći od glasanja za jedno zlo, pridonosimo pobedi drugoga. Dakle, ne može se pobeći od biranja izmedju dva zla, čak i ako Tadića doživljavamo kao jedno, a Nikolića kao drugo zlo.
Iako zaista nije rečeno da je Nikolić manje zlo, ostaje da se pitamo da li apstinenti, imajući u vidu navedenu logiku, ipak ne misle tako.
(Naravno da niko ne misli da je Nikolić trajno dobro rešenje, nego se rukovode logikom da će Nikolićav izbor izazvati uskoro pozitivne reakcije glasača, promenu odnosa u parlamentu - ja ne mislim tako).
miljanah miljanah 15:39 03.02.2008

Re: nista cudno

Fratello


Usput, pogledaj jucerasnje rezultate po Americi, Kanadi, Velikoj Britaniji i Portugalu, ili jos bolje one iz prvog kruga, pa onda prosipaj komlekse po blogu.


I ja bih volela da vidim rezultate iz inostranstva. Molim link

Najlepse hvala
irvas irvas 16:01 03.02.2008

Re: nista cudno

Fratello
New Pony,Koji je tvoj problem? Chemu vredjanje i prozivanje ljudi koji zive u inostranstvu? Pametan, obrazovan i lepo vaspitan chovek nije sklon generalizovanju. Usput, pogledaj jucerasnje rezultate po Americi, Kanadi, Velikoj Britaniji i Portugalu, ili jos bolje one iz prvog kruga, pa onda prosipaj komlekse po blogu.Zbogom!

polako fratello, valjda znas i sam kakva chetnaja zivi u inostranstvu.
ja npr. ponijev komentar uopste nisam shvatio kao uvredu.
miljanah miljanah 16:22 03.02.2008

Re: nista cudno

irvas

Fratello
New Pony,Koji je tvoj problem? Chemu vredjanje i prozivanje ljudi koji zive u inostranstvu? Pametan, obrazovan i lepo vaspitan chovek nije sklon generalizovanju. Usput, pogledaj jucerasnje rezultate po Americi, Kanadi, Velikoj Britaniji i Portugalu, ili jos bolje one iz prvog kruga, pa onda prosipaj komlekse po blogu.Zbogom!

polako fratello, valjda znas i sam kakva chetnaja zivi u inostranstvu.
ja npr. ponijev komentar uopste nisam shvatio kao uvredu.


Slazem se sa irvasom
Mene samo interesuju brojevi, cisto da se uverim (i umirim) da nismo svi ovde pusta chetnaja :):):)
dpvosington dpvosington 17:06 03.02.2008

ako

usfali secanje ili argumenti, dobro je i vredanje. ako bi se na taj nivo spustili, onda bi mogli da bs uvredu tretiramo kao pouzdanu informaciju, jer ako ona preko sefa ldp ne zna ko valja ili ne valja gudru, onda niko ne zna. znaci sad dele letke, ne moraju preko noci da crtaju zebre?
G r o f i c a G r o f i c a 17:38 03.02.2008

Re: nista cudno

treba samo pogledati kusovcev blog pa ces videti da se tvrdilo da je boris isto sto i nikolic ako cak nije i gori od grobara, kako se pisalo. a mogla bi da proveris i sta su pisali ldp jurisnici kod kusovca i marovica na blogu pa da vidis kako se potkopava demokratska opcija. i sad se kao cudite odakle leci ldp koji pozivaju na bojkot

Drago mi je da je ovo iko primetio. Tamo sam ja najvise podnela, zamalo lincovana, pa sam cak optuzena i da sam Borisova sekretarica, tasta, i ko zna sta sve jos. Jurisnici su me bukvalno terali cak su Kusovcu predlagali da me banuje (demokratski nema sta) i to je predlagao neko ko je kivan na DS sto je razvnodusno presao preko neke njegove materijalne stete koju je on pretrpeo a sto ukazuje na cinjenicu da i ovde ima prisutnih iz licnog a ne opsteg interesa.
G r o f i c a G r o f i c a 17:45 03.02.2008

Re: nista cudno

I ja bih volela da vidim rezultate iz inostranstva. Molim link

U inostranstvu vecina glasa demokratsku opciju. Osim ako konzulati manipulisu glasackim listicima onih koji ne glasaju jer im je daleko konzulat (cesto i po nekoliko stotina km.) U prvom krugu u Hagu (Holandija) je glasalo ukupno 70 glasaca od kojih 30 za demokrtasku opciju a 40 za radikale. Treba imati na umu da su tu ubrajani i glasovi haskih optuzenika koji imaju pravo glasa (kao i zatvorenici/robijasi u Srbiji sto glasaju za radikale). (ovo su podaci iz Blica od 20 januara).
Stalker Stalker 18:10 03.02.2008

Dijaspora

Da li se Moskva racuna u inostranstvo?




dpvosington dpvosington 18:28 03.02.2008

Re: Dijaspora

a pariz gde bs zivi i stvara, odakle se javlja, sta je to ako ne dijaspora?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:08 03.02.2008

Re: nista cudno

new pony

da zaista. kada vodis dobru i iskrenu politiku, kada sejes hrabrost i nadu za ovu tuznu zemlju, onda zanjes naslovne strane kurira, pretnje ubistvima, prljave udarce sa svih strana i glupe komentare blogera iz dijaspore...


hehehe.
nisam ti dzaba dala glas za blogera:)))
doktorka doktorka 21:19 03.02.2008

Re: nista cudno

dpvosington
irvasodmah da ti kazem da ovo sto si napisao(la) o "manjem zlu" uopste nije istina. treba samo pogledati kusovcev blog pa ces videti da se tvrdilo da je boris isto sto i nikolic ako cak nije i gori od grobara, kako se pisalo. a mogla bi da proveris i sta su pisali ldp jurisnici kod kusovca i marovica na blogu pa da vidis kako se potkopava demokratska opcija. i sad se kao cudite odakle leci ldp koji pozivaju na bojkot[/quote

boris tadic demokratska opcija? potkrepi , molim te.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 22:47 03.02.2008

Re: Dijaspora

sta bi, dpvosington, nece deca da se igraju, pa si opet doso?
Dawngreeter Dawngreeter 14:29 03.02.2008

...

Klackam se vec danim dal' da manekenu dam glas ili ne. Ipak su radikali 'fear factor' koji jako dobro deluje na mene, cak i kada sam potpuno svestan da ih koriste kao strasila. Upravo izlazim da glasam i jos uvek nisam 100% siguran dal' ce moj glas otici Niku Sloteru ili ne, ali ovi flajeri su me posteno gurnuli u pravcu manekena. Ako ni zbog cega drugog onda njima za inat, skotovi neopevani.
ivana23 ivana23 14:50 03.02.2008

Re: ...



RADIKALI NIKADA!!!!
navodno navodno 14:41 03.02.2008

Copy / Pasi

Lepili si i GOTOV JE sa Kenovom slikom. Toliko o inventivnosti njihovog marketinga. Ovaj bojkot-letak tako "mirisi" na njihovu sluzavu stampariju.

A sto se tice
"LK u šake i ajde"
Ja i bih nego mi baba sakrila LK. Ekstremizam kasnih osamdesetih, samo cekam kad ce mlecni zubi da pocnu da joj rastu pa da me budi nocu (Ako baba place daj joj keks)
irvas irvas 14:49 03.02.2008

Re: Copy / Pasi

navodno
Lepili si i GOTOV JE sa Kenovom slikom. Toliko o inventivnosti njihovog marketinga. Ovaj bojkot-letak tako "mirisi" na njihovu sluzavu stampariju.A sto se tice "LK u šake i ajde"Ja i bih nego mi baba sakrila LK. Ekstremizam kasnih osamdesetih, samo cekam kad ce mlecni zubi da pocnu da joj rastu pa da me budi nocu (Ako baba place daj joj keks)

oces keks?
navodno navodno 15:08 03.02.2008

Re: Copy / Pasi

irvas

oces keks?


Jos ne place, sad psuje komuniste tako da nema potrebe za smirivanjem:)
man ray loves me man ray loves me 14:49 03.02.2008

argh

Brine me veca izlaznost nego u prvom krugu.
May I suggest a prayer:

Taska Dana Taska Dana 15:00 03.02.2008

Re: argh

Ja mislim da su oni odlepili, koprcaju se, podmecu i vuku se po dnu.

JA GLASAM!


Pape Pape 15:02 03.02.2008

Re: argh

Mislim da je teško provaliti da li je veća izlaznost bolja za Tadića ili Nikolića. Nekako mislim da ko je hteo da glasa za Nikolića, glasao je, plus ovi što su glasali za nekog drugog a sad će Nikolića.
Imam utisak da ako Nikolić postane predsednik, da je jedini koji bi izbore izgubio već nedelju dana kasnije (kad se ovi koji nisu izašli "pipnu u glavi".
navodno navodno 15:11 03.02.2008

Re: argh

Pape
(kad se ovi koji nisu izašli "pipnu u glavi".


jel ovo nesto bezobrazno? :))
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 15:20 03.02.2008

Re: argh

Amin
man ray loves me man ray loves me 15:27 03.02.2008

Re: argh

Mislim da je teško provaliti da li je veća izlaznost bolja za Tadića ili Nikolića.
Your guess is as good as mine. Evo rezultata prvog kruga po opstinama. S leva na desno prva karta je izlaznost, druga Toma a treca Boris (nije im palo na pamet da stave rezultat na jednu kartu). Izvor - RIK.

Nenad M. Nenad M. 15:35 03.02.2008

Re: argh

Pape

Mislim da je teško provaliti da li je veća izlaznost bolja za Tadića ili Nikolića. Nekako mislim da ko je hteo da glasa za Nikolića, glasao je, plus ovi što su glasali za nekog drugog a sad će Nikolića.
Imam utisak da ako Nikolić postane predsednik, da je jedini koji bi izbore izgubio već nedelju dana kasnije (kad se ovi koji nisu izašli "pipnu u glavi".


prvi krug je pokazao da Nikolicu ne odmaze veca izlaznost. E sada, kome jos veca ovoga puta odgovara !?

Dusan Pavlovic je lepo rekao - onome ciji glasaci u vecem broju izadju. Kraj. Nema pravila.

Inace, do 14h glasalo 34% (cesid) sto je 1% vise nego u prvom krugu u isto vreme.
man ray loves me man ray loves me 15:36 03.02.2008

Re: argh

Nema pravila.

Uvek ima pravila, treba ih provaliti !
Pape Pape 15:47 03.02.2008

Re: argh

Gola statistika bez "udubljivanja" u problem može možda i da zavede. Daleko od toga da dajem ruku u vatru za sledeću postavku, ali ima nekog smisla: za Nikolića većina glasa jer ga baš takvog želi za predsednika. Manje jer mrze Tadića. Za Tadića ako ne većina a ono iha-haj zato što misle da je Nikolić katastrofa, ne što vole Tadića. Takvo razmišljanje mnoge ostavlja kući u prvom krugu (šta da se akam), a kad zagusti, natera na izlazak. Hoću da kažem da ima logike predvideti da većina novih glasača glasa za Tadića - a možda ću biti demantovan za par sati...
Nije nezanimljivo pratiti današnji odziv po regijama. Npr u Vojvodini je izlaznost veća nego pre dve nedelje, moguće iz razloga koje sam naveo. U centralnoj srbiji je pak nešto manja, moguće da su to zbunjeni Ilićevi glasači (pravi Ilićev glasač neće glasati za radikale, ma koliko po "temperamentu" bili slični - vidi pod "bager".
Još malo pa ćemo znati.
man ray loves me man ray loves me 16:05 03.02.2008

Re: argh

Varijanta 1 - veca izlaznost je Tadic jer su se neodlucni trgli.
Varijanta 2 - veca izlaznost je Toma jer su se osokolili prvim krugom i osecaju da je doslo njihovo.
Vesna Njagulj Vesna Njagulj 16:14 03.02.2008

Re: argh

DS je vrsio pritisak na svoje clanove i sigurne glasove da glasaju do 12h.

Time su valjda hteli da se stvori veca izlaznost i da se ona odrzi po nekoj inerciji...kao 'E imam i ja da glasam' ili ne znam ni ja sta su hteli time da postignu. Ne verujem da bilo ko moze sad da kaze kome odgovara veca izlaznost.

Mozda su se ispalili :)
Zekaan aan Oceaan Zekaan aan Oceaan 19:13 03.02.2008

Re: argh

Po najnovijim vestima se broj glasaca u Vojvodini povecao za 3%, a na Kosovu je priblizno isti kao u prvom krugu. Znajuci za koga ko glasa (recimo gledajuci mapu i zanemarujuci Srem), ovo je dobar znak, ali brine me da ce glasaci onoga sto jede ajvar da poniste ovu razliku.
surabya johnny surabya johnny 14:58 03.02.2008

kriminalna energija

kako su gotovo sve partije na sceni politicki socijalizovane u "godinama raspleta", ovaj prljavi potez niscih duhom nimalo ne iznenadjuje - jos jedan razlog zbog kojega treba detaljno promisliti demokratsko bice u Srbiji i da li je ono odrzivo: to jest, da li je uopshte preporuchljivo i dalje ga odrzavati u zivotu: pretecu himeru sto opasno ugrozava normalizaciju situacije u dogledno vreme.

tako se, recimo, predsednik Tadic u zapadnim medijima pojavljuje kao onaj sa kojim se o problemu Kosova da na suvisli nachin razgovarati; no, mi dobro znamo da je to samo privid - izazvan prisustvom SRS i negativnom selekcijom.
sve dok se u Srbiji bude razmisljalo ko sa kim ne moze da vlada (u koaliciji), umesto da se razmislja o tome ko sa kim moze - situacija je bezizgledna.

uostalom, ima li u Srbiji pol. partije kojoj se slican potez, u okviru jedne bedne strategije, ne bi mogao (nikako) pripisati?
to jest - ima li u Srbiji partije koju javno mnjenje, ubogo kakvo je, jednoglasno - ili barem vecinski, drzi za moralno nadmocnu i nesposobnu za ovakve i slichne nepodobnosti: nosene na krilima neiscrpne patriotsko-kriminalne (ili bolje vice versa: kriminalno-patriotske) energije?




Urosh Urosh 15:10 03.02.2008

Glasao

jos oko 11h, ne obazirem se na radikalske fashi podmetacine.
Ajde, ljudi, da danas BT pobedi TN, pa da se svi zajedno opametimo u narednih 5 godina, ovih 8 godina smo archili svoju slobodu, dobijenu 5.oktobra 2000.
ivana23 ivana23 15:13 03.02.2008

Re: Glasao

nikson nikson 15:29 03.02.2008

Glasao

ovo je sramota sa flajerima. kada se sazna ko je ovo radio, treba primeniti ostre sankcije. naravno, od strane biraca

-Moguća pobeda tog sramnog i ponižavajućeg karaktera Boris& friend's bi me dotukla.-


izbori jesu bitna stvar i politicari imaju veliku ulogu u drustvu, ali mene nikada ne bi mogao da dotuce nijedan politicar, a pogotovo ne boris tadic

ti onda glasaj za nikolica eto on ti je bas super karakter
jananderson jananderson 15:18 03.02.2008

ubedjen sam

Nisam procitao sve komentare. Ovde ima puno pametnih ljudi. Sigurno je neko vec napisao ovo sto cu i ja.
Ubedjen sam da je ova gnusna kampanja sa podmetanjem bojkota LDPu maslo kostunice i velje ilica i njihovih satelita
irvas irvas 15:25 03.02.2008

Re: ubedjen sam

jananderson
Nisam procitao sve komentare. Ovde ima puno pametnih ljudi. Sigurno je neko vec napisao ovo sto cu i ja.Ubedjen sam da je ova gnusna kampanja sa podmetanjem bojkota LDPu maslo kostunice i velje ilica i njihovih satelita

ima pametnih ljudi.
ima, bogami, i mentola.
savetujem ti da procitas komentare.
nema ih puno (jos uvek) ali zato ima par divnih budalastina.
jananderson jananderson 15:29 03.02.2008

Re: ubedjen sam

ali zato ima par divnih budalastina.

U ovo ne sumnjam. Zato i izbegavam da sve citam.
Pozdrav irvasu.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 15:18 03.02.2008

Radikalska podlost.

Ovo je ohrabrujuca vest. Znaci da radikali znaju nesto sto mi ne znamo. Sve gluposti i uvrede kojesu izgovorili u rpedizborj-noj kampanji ce ime s evratiti veceras. Oni nista drugo i ne znaju nego da lupetaju i da lazu. Mene ovo podmeranje letaka uopste ne zacudjuje od ljudi koji su u stanju da ubiju svoje politicke neistomisljenike.
Tarkovski Tarkovski 15:21 03.02.2008

Re; Blog

Eto toliko je dobro bilo to saopstenje LDP da se nepodrzi Tadic evo i letaka. Malo pameti a mnogo stete.

Inace, po jednom izbornom mestu iz inostranstva, veca izlaznost za oko 10-tak procenata (inace uzasno mala ukupno - emigranti koji mogu da glasaju a ne rade treba da se zapitaju ili postide), i Tadic jos ubedljivije pobedio nego prosli put. E sada normalno, iz toga ne mogu da se izvuku neki veliki zakljuci ali ipak ohrabrujuce.
doktorka doktorka 15:28 03.02.2008

pobedila je

demokratija???
ivana23 ivana23 15:54 03.02.2008

Re: pobedila je

doktorka
demokratija???


doktorka doktorka 18:30 03.02.2008

Re: pobedila je

ivana23

doktorkademokratija???

zato se i cudim
nikson nikson 15:40 03.02.2008

ljudi

vidim da je dosta vas dobilo taj letak i koliko je toga onda podeljeno???
Milan Rakić Milan Rakić 15:53 03.02.2008

Only Serbia

Mislio sam da je količina glupost izrečena od strane andreje mladenovića na konferencijama za štampu dss-a nenadmašiva, no, odgovori pojedinih na ovom blogu su me u potpunosti razuverili.

Te kriv Čeda, te Bilja, te Kusovac, te Pera Luković, te ovaj, te onaj. Baš me zanima gde su kritičari istih bili i šta su radili 1990-2000? Jesu li bili u nekoj kolektivnoj hibernaciji te sada svim snagama kriva onog koji je isporučio miloševića za golgotu srpskog naroda?

Ma koliko čitao i slušao (gore pomenutog) Peru Lukovića, uvek se oduševim time što napiše i izjavi. Ovog puta neću iznositi neke svoje zaključke, viđenja i mišljenja već ću završiti njegovim citatom:
"... I onda od raznih ljudi čujem - jebote, kako je Velja dobio 300.000 glasova, kako je Mrkonjić dobio 280-300.000. To govore ljudi koji žive u Srbiji. Pitam,ih - pa odakle ste vi, gde ste bili svih ovih godina, ponašate se kao da ste došli iz Finske, kao da ste iz Laponije došli sa deda Mrazom. Jao vidi, SPS ima šest odsto i Velja Ilić ima toliko. Pa ima, naravno da ima. Ajmo da saberemo Mrkonjića, Velju Ilića, Tomu Nikolića, to je dva miliona 200.000 glasova, ej... Preživeo sam Miloševića, Milutinovića i Lilića i bombardovanje, sve sam preživeo, preživeću i Tomislava Nikolića kao predsednika. I svi zaboravljamo jednu stvar koja je jako bitna, da je većina građana Srbije danas, 2008. godine glasala za tu politiku. Zašto se to meni spočitava. Da li znate za zemlju u kojoj 2008. godine ova vrsta ludačke, kretenske politike ima dva miliona i 200.000 pristalica. Pokažite mi zemlju, u kojoj su preko 50 odsto ludaci."

Adjeu
doktorka doktorka 15:58 03.02.2008

Ceda Jovanovic

je ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo?
Nenad M. Nenad M. 17:13 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

doktorka

je ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo?



doktorka, iznenadjen sam pitanjem, pa niko to nije obajio u medijima, sajt ldp ne podleze izbornoj tisini.
doktorka doktorka 17:28 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

Nenad M.

doktorkaje ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo? doktorka, iznenadjen sam pitanjem, pa niko to nije obajio u medijima, sajt ldp ne podleze izbornoj tisini.

Pa sad ne znam ko je blesav , Vi ili ja. Volela bih da ja nisam nesto dobo shvatila. Molim vas, uputite me.

"Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović danas je izrazio očekivanje da će posle drugog kruga predsedničkih izbora demokratske snage moći da završe poslove koje su započele pre osam godina.

"Nadam se da će demokratske snage imati snage da posle ovih izbora završe one poslove kojima se neuspešno bave, na žalost preteklih osam godina", rekao je Jovanović, pošto je, u društvu supruge Jelene, glasao na biračkom mestu u Petoj beogradskog gimnaziji.

On je u izjavi novinarima ocenio da je izborna kampanja pokazala da u društvu postoje duboke podele i da je Srbija daleko od odgovora koje mora dati u skladu sa potrebama savremenog društva.

Jovanović je rekao i da "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive.

On je naveo da je na izbore izašao kako bi se borio za demokratiju ocenivši da bi građani trebali da glasaju jer na takav način brane demokratiju za koju smo se borili u vreme režima Slobodana Miloševića.

Lider LDP je ocenio i da je demokratija u Srbiji ugrožena ponašanjem obojice predsednickih kandidata - Tomislava Nikolića i Borisa Tadića kao i premijera Vojislava Koštunice.

Jovanović je osudio, kako je rekao, manipulacije obojice predsedničkih kandidata koji su pokušali da na razne načine prevare birače LDP-a."

doktorka doktorka 17:37 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

doktorka

Nenad M.doktorkaje ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo? doktorka, iznenadjen sam pitanjem, pa niko to nije obajio u medijima, sajt ldp ne podleze izbornoj tisini. Pa sad ne znam ko je blesav , Vi ili ja. Volela bih da ja nisam nesto dobo shvatila. Molim vas, uputite me."Predsednik Liberalno demokratske partije Čedomir Jovanović danas je izrazio očekivanje da će posle drugog kruga predsedničkih izbora demokratske snage moći da završe poslove koje su započele pre osam godina."Nadam se da će demokratske snage imati snage da posle ovih izbora završe one poslove kojima se neuspešno bave, na žalost preteklih osam godina", rekao je Jovanović, pošto je, u društvu supruge Jelene, glasao na biračkom mestu u Petoj beogradskog gimnaziji.On je u izjavi novinarima ocenio da je izborna kampanja pokazala da u društvu postoje duboke podele i da je Srbija daleko od odgovora koje mora dati u skladu sa potrebama savremenog društva.Jovanović je rekao i da "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive.On je naveo da je na izbore izašao kako bi se borio za demokratiju ocenivši da bi građani trebali da glasaju jer na takav način brane demokratiju za koju smo se borili u vreme režima Slobodana Miloševića.Lider LDP je ocenio i da je demokratija u Srbiji ugrožena ponašanjem obojice predsednickih kandidata - Tomislava Nikolića i Borisa Tadića kao i premijera Vojislava Koštunice.Jovanović je osudio, kako je rekao, manipulacije obojice predsedničkih kandidata koji su pokušali da na razne načine prevare birače LDP-a."



Da pojasnim , izbori traju do 20 h. Ko je ovo cuo od neodlucnih , pohitao je da glasa za Tadica. Nije li ceda ovakvom izjavom , nastavio kampanju Tadica?

Nenad M. Nenad M. 18:06 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

Da pojasnim , izbori traju do 20 h. Ko je ovo cuo od neodlucnih , pohitao je da glasa za Tadica. Nije li ceda ovakvom izjavom , nastavio kampanju Tadica?


pokusao sam da kazem da ce ovu izjavu gradjani cuti tek posle 20h sem onih retkih kojim je palo na pamet da zavire na sajt ldp-a pre toga
doktorka doktorka 18:14 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

Nenad M.
Da pojasnim , izbori traju do 20 h. Ko je ovo cuo od neodlucnih , pohitao je da glasa za Tadica. Nije li ceda ovakvom izjavom , nastavio kampanju Tadica?pokusao sam da kazem da ce ovu izjavu gradjani cuti tek posle 20h sem onih retkih kojim je palo na pamet da zavire na sajt ldp-a pre toga

cekajte , kakve ima veze sajt ldp-a, on je tu izjavu dao novinaraima.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:22 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

doktorka

je ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo?


mama, nemoj da ga grdiš:))))
doktorka doktorka 21:26 03.02.2008

Re: Ceda Jovanovic

Exitus Letalis

doktorkaje ovaj put zaista uprljao ruke. Da li ovo spada u izbornu cutnju kada Ceda kaze u momentu glasanja ;" "vidi razliku" između dvojice predsedničkih kandidata koji su u drugom krugu predsedničkih izbora, ali da te razlike nisu ubedljive" Da li je to Ceda glasao za menje zlo? mama, nemoj da ga grdiš:))))


moram bre , ne bi bila mama .
Žarko Dukić Žarko Dukić 16:05 03.02.2008

LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

Ljudi, ma opušteno, nije LDP delio te letke sigurno. Ne brinite, nema LDP tako sposobnu organizaciju da podeli toliko letaka. To mora da je neka organizovanija i veća partija.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:07 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

Žarko Dukić

Ljudi, ma opušteno, nije LDP delio te letke sigurno. Ne brinite, nema LDP tako sposobnu organizaciju da podeli toliko letaka. To mora da je neka organizovanija i veća partija.


Mnogo si duhovit. Stvarno. Evo kažem ti ja, premda verujem da ti to ne govore ako često.
Žarko Dukić Žarko Dukić 16:15 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!


Mnogo si duhovit. Stvarno. Evo kažem ti ja, premda verujem da ti to ne govore ako često.


Boze vi LDP-ovci bas tesko prihvatate salu na svoj racun.

A o mojoj duhovitosti mogu da govore samo oni koji me poznaju, mislim mozes i ti da komentarises, ali je stvarno nebitno sta ti mislis o tome. :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 18:18 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

A o mojoj duhovitosti mogu da govore samo oni koji me poznaju, mislim mozes i ti da komentarises, ali je stvarno nebitno sta ti mislis o tome.

Potpuno tačno.
Isto tako, ti možeš da govoriš o potencijalima LDP-a kad uzmeš njihove prave letke u ruke i u ime ideja i vrednosti koje LDP zastupa kreneš da poboljšavaš domet aktivnosti stranke.
Ok je - šala je šala - al' što mora da bude uz prizvuk nekog zlonamernog i podlog cinizma?
Žarko Dukić Žarko Dukić 18:52 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

Potpuno tačno.
Isto tako, ti možeš da govoriš o potencijalima LDP-a kad uzmeš njihove prave letke u ruke i u ime ideja i vrednosti koje LDP zastupa kreneš da poboljšavaš domet aktivnosti stranke.
Ok je - šala je šala - al' što mora da bude uz prizvuk nekog zlonamernog i podlog cinizma?


Izgleda da me bas ne poznajes. :) Onda ne bi govorio to za letke, jer sam u LDP-u bio jedan od najjaktivnijih i jedan od ljudi koji su se stalno zalagali za jacanje organizacije, sto u LDP-u nikako da urade, kao da ne žele da postanu velika stranka. Rezultat toga videli smo na predsedničkim izborima...

A što se tiče šale sa dozom cinizma, ona je sve samo ne zlonamerna i podla. Zašto nije zlonamerna i podla mozes videti u prethodnom pasusu. Dakle to je dobronamerna kritika.

Nadam se da ce ti kolege LDP-ovci objasniti o kome je reč.
ceda_urosevic ceda_urosevic 19:04 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

Žarko Dukić

Potpuno tačno.
Isto tako, ti možeš da govoriš o potencijalima LDP-a kad uzmeš njihove prave letke u ruke i u ime ideja i vrednosti koje LDP zastupa kreneš da poboljšavaš domet aktivnosti stranke.
Ok je - šala je šala - al' što mora da bude uz prizvuk nekog zlonamernog i podlog cinizma?


Izgleda da me bas ne poznajes. :) Onda ne bi govorio to za letke, jer sam u LDP-u bio jedan od najjaktivnijih i jedan od ljudi koji su se stalno zalagali za jacanje organizacije, sto u LDP-u nikako da urade, kao da ne žele da postanu velika stranka. Rezultat toga videli smo na predsedničkim izborima...

A što se tiče šale sa dozom cinizma, ona je sve samo ne zlonamerna i podla. Zašto nije zlonamerna i podla mozes videti u prethodnom pasusu. Dakle to je dobronamerna kritika.

Nadam se da ce ti kolege LDP-ovci objasniti o kome je reč.


Ok, ok. Da ne drljamo u nedogled.

Zazvučalo mi je tako, odreagovao sam kao što bih i inače. Kolege iz LDP-a nemam jer nisam član, niti lično poznajem bilo koga ko je blizak organizaciji stranke. Moguće je da sam pogrešno protumačio, u to se ime izvinjavam.
Malo mi je muka od tog šaljivog tona kad je o LDP-u reč, pa ponekad prenaglim u reakciji.
Žarko Dukić Žarko Dukić 19:19 03.02.2008

Re: LJUDI, OPUŠTENO, NIJE LDP!

ceda_urosevic

Žarko Dukić

Potpuno tačno.
Isto tako, ti možeš da govoriš o potencijalima LDP-a kad uzmeš njihove prave letke u ruke i u ime ideja i vrednosti koje LDP zastupa kreneš da poboljšavaš domet aktivnosti stranke.
Ok je - šala je šala - al' što mora da bude uz prizvuk nekog zlonamernog i podlog cinizma?


Izgleda da me bas ne poznajes. :) Onda ne bi govorio to za letke, jer sam u LDP-u bio jedan od najjaktivnijih i jedan od ljudi koji su se stalno zalagali za jacanje organizacije, sto u LDP-u nikako da urade, kao da ne žele da postanu velika stranka. Rezultat toga videli smo na predsedničkim izborima...

A što se tiče šale sa dozom cinizma, ona je sve samo ne zlonamerna i podla. Zašto nije zlonamerna i podla mozes videti u prethodnom pasusu. Dakle to je dobronamerna kritika.

Nadam se da ce ti kolege LDP-ovci objasniti o kome je reč.


Ok, ok. Da ne drljamo u nedogled.

Zazvučalo mi je tako, odreagovao sam kao što bih i inače. Kolege iz LDP-a nemam jer nisam član, niti lično poznajem bilo koga ko je blizak organizaciji stranke. Moguće je da sam pogrešno protumačio, u to se ime izvinjavam.
Malo mi je muka od tog šaljivog tona kad je o LDP-u reč, pa ponekad prenaglim u reakciji.


Sve je opusteno. Samo da Toma Kradikral izgubi.
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:06 03.02.2008

DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

TAČNIJE U ČEMU JE GLASAO!?

ahahhahahahhahahahahahahhahahaahahahhaaha
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:07 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

ne, daj sliku
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:08 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Čekaj da nađem negde... ahahahaha
man ray loves me man ray loves me 16:13 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

U petooktobarskoj jashi...
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:20 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

IVANA23 SAD DA TE VIDIM! :)
ivana23 ivana23 16:38 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

ceda_urosevic
IVANA23 SAD DA TE VIDIM! :)


nisam ovde pozeljna
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:40 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

nisam ovde pozeljna

wtf?????
ivana23 ivana23 16:45 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Biljana Srbljanović
nisam ovde pozeljna
wtf?????


Sto se cudis, vidi irvasov komentar!! Da li je to OK?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:48 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

nepozeljna nisi. mozda ti se ne svidja drustvo, ni smisao za humor, ali to je drugi par rukava.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:53 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

dobro, gde je ta slika ministra ilica?
man ray loves me man ray loves me 17:14 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Tacno, dosta skretanja s teme, vratimo se nasim jaganjcima...
Nenad M. Nenad M. 17:15 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

ceda_urosevic

TAČNIJE U ČEMU JE GLASAO!?

ahahhahahahhahahahahahahhahahaahahahhaaha



joj video sam. Velja ne prestaje da fascinira. Nesto kao dizelaski klon iz devedesetih.
dpvosington dpvosington 17:19 03.02.2008

ivana

ne trudi se da razumes uvrede kao dobrodoslicu. ni prideve poput "zaostao" i "jadan" kao humor. to ovde uvek vazi samo na racun ne-clanova udvorickog ldp kluba. probaj ti njima da napises da su zaostali, pa da vidis kako ce da pisnu i otkinu ti i ruke i rukave.
Fratello Fratello 17:27 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Biljana Srbljanović

ne, daj sliku



onako, opusteno-shabanski u trenerci :)
ceda_urosevic ceda_urosevic 17:37 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Mozak me boli od traženja slike, ili je nema ili ja ne umem da nađem. Duks, onako opušten, opasan u trenerku, a preko kožna jakna, fazon - sad sam baš jedan krug kanuom završio, pa idem na džoging pa u kafić na špricer.
Alava Alava 18:50 03.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

Ali kako je samo podigao trenerku.... mislim dokle je podigao , uzas!
irvas irvas 01:09 04.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

ivana23
Sto se cudis, vidi irvasov komentar!! Da li je to OK?

opusteno ivana, sala je u pitanju.
izvinjavam se ako sam te uvredio. stvarno mi nije bila namera, ali uopste.
VanjaGator VanjaGator 01:19 04.02.2008

Re: DA LI JE NEKO VIDEO VELJU KAKO GLASA?

joj tražio sam jedno pola sata večeras da šaljem ljudima kako ministar u Srbiji glasa

u šuškavoj treši... ako onako... uvukao duks... malo podigao trešu... vidi se na koju ga stranu pakuje... i tako... kožna jakna, zna se...
milandess milandess 16:07 03.02.2008

ja glasao

Priju, radikalku, prelomio za Borisa! Hvala!
Jeremija Jeremija 16:36 03.02.2008

Još nije kasno

Još nije kasno za one koji nisu glasali. Idite na svoja biračka mesta i glasajte. Od ove dvojice ima puno boljih, pametnijih, sposobnijih, poštenijih, lepših... ali oni ovog puta nisu na listiću. Znam da bi smo glasali za drugog kandidata, onog iz prvog kruga na r.br. 7, ali takva je demokratija.
Spadalo Spadalo 16:41 03.02.2008

Opklada

Kladim se u pivo da će B. T. da pobedi! Ko prihvata?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:46 03.02.2008

Re: Opklada

ja ne prihvatam, jer se kladim isto. samo ne u pivo.
moze limunada
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 17:00 03.02.2008

Re: Opklada

Auu, ja ne smem da se kladim... Čak sam i izvunakićirao!
metanoia metanoia 17:06 03.02.2008

Re: Opklada

Dajte veće uloge ljudi, ipak su ovo referendumski izbori :)))))
Spadalo Spadalo 17:45 03.02.2008

Re: Opklada

Dajte veće uloge ljudi, ipak su ovo referendumski izbori :)))))

Pa dobro, bre, dobro! Dva piva i limunada za Biljanu. Nemojmo da preterujemo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana