Politika

Neverni Toma-neverni predsednik

dali76 RSS / 11.09.2012. u 01:09

Priznajem, veliki sam amerikanofil i jedino sto volim vise od Sjedinjenih Drzava jeste Kosovo. Ovako nesto, koliko ja znam, nikad nije javno na jednoj americkoj tv stanici izjavio kosovski premijer prije svog puta u Washington.

Dakle ovakva  diletantsko servilna izjava nije mogla doci iz usta tzv premijera tzv Kosova ciji tzv glavni grad  "krasi"   statua bivseg,a joste zivog, americkog predsednika.

Ovakve izjave nisu davali ni hladnoratovski predsednici ,bilo banana republika Juzne Amerike, bilo Sovjetskih satelit drzava istocne Evrope.

Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti,   vec kao  predsednik jedne drzave. 

Pametnom, dovoljno.

Gubernator Nikolic je optuzio svoje predhodnike kako su lagali i Brisel i Moskvu. U pravu je. On je medjutim otisao i korak dalje  u politickoj sizofreniji  .

Dok sa jedne strane ispoljava ljubav  prema Rusiji, ne zbog Tolstoja ,Puskina, ili vodke , sto bi bilo razumljivo, vec prije svega odusevljen    njegovim visocanstvom Vladimirom Putinom , sa druge strane zeli Srbiju izgradjenu na modelu zapadne demokratije.

Ne, ne mislim ja da bi Nikolic trebao dokazivati svoju  privrzenost zapadnom modelu demokratije tako sto ce javno kritikovati autokrate poput Putina, ali ovakve izjave politickoj sizofreniji daju samo jos jednu notu podanistva.

Sa jedne strane, Nikolic dilemu Kosovo ili EU pretvara u dilemu oca naspram  dva sina , dok sa druge strane otvoreno govori da u politickom zivotu ima samo dve ljubavi  :Srbiju i Rusiju.

Glumeci neutralnost/nesvrstanost  koja je iz ugla interesa Zapada i istoka ,a prije svega po zakonu geografije,nemoguca, Nikolic cas trci da zagrli svog sina u Briselu, cas se baca u narucje Putinu uvjeravajuci ga da on,  predsednik Srbije , sem Srbije naravno, jedino Rusiju voli.

Dakle, za razliku od svojih  predhodnika,koji su dopodne lagali Moskvu, popodne Brisel ili Washington, Tomislav Nikolic , predsednik jedne drzave,  je politicku sizofreniju digao na jos visi nivo politicke prostitucije praveci odd drzave kojoj je na celu javnu kucu, naravno sa dvoje vrata.

A kad radi to sto radi, onda bi mu savjetnici mogli skrenuti paznju  da  je  mozda normalno  da  jedan covjek ima  dve ljubavi u isto vreme,ali nije normalno da jedan predsednik ima  dve zemlje,maker  mu jedna bila ljubav, a druga   ljubavnica.

Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti,   vec kao  predsednik jedne drzave. 

Pametnom, dovoljno.



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogov_kolac blogov_kolac 03:06 11.09.2012

nemoj tako

Pa ipak nas je on spasio od velikog diktatora Borisa Tadica i diktatorskog rezima Mirka Cvetkovica. On se ionako isclanio iz svoje stranke i sada je predsednik svih Srba kao nestranacka licnost, pa se u nasoj drzavi pita kao britanska kraljica... istina kao ona kraljica Elizabeta-I iz 16 veka - ali britanska kraljica je britanska kraljica.

I da nije ipak malo licemerno iscudjavati se nad ovakvom izjavom coveka koji je pre nekoliko godina javno izrazio zal sto Srbija nije ruska gubernija, a uvek kada bi ga na to podsecali on bi iznova to potvrdjivao. Ma uostalom, radi se o coveku koji cim je izabran za novog predsednika poleteo jos iste nedelje za Moskvu ne sacekavsi sopstvenu inauguraciju rekavsi svome domacinu
Nikolić je preneo šefu ruske države i da je tokom predsedničke kampanje "otvoreno govorio građanima Srbije da ne bi pobedio jedino da mu je protivnik bio Vladimir Putin".

"Vi ste omiljeni u Srbiji, a to ste zaslužili načinom na koji ste vodili Rusiju", rekao je Nikolić.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:26 11.09.2012

Re: nemoj tako

blogov_kolac

I da nije ipak malo licemerno iscudjavati se nad ovakvom izjavom...


Ne znam da li je "licemerno" bas prava rec, ja bih pre rekao da je potpuno besmisleno kao i vecina onoga sto je Dali ovde napisao.

Potpuno sam ubedjen da Nikolic sasvim iskreno najvise (od svih drugih zemalja) voli Rusiju posle Srbije, kao sto je to slucaj i sa milionima gradjana Srbije (uglavnom njegovih biraca). I zasto bi laz bila "dobra" a iskrenost "prostitucija", "sizofrenija", i odlika "banana drzave"? Ove negativne odrednice bi stajale samo u slucaju da je on to izjavio za USA iz zelje da im se dodvori ili izvuce korist.

"Politicka prostitucija" je mnogo prikladniji termin za najveci deo drzava koje su priznale Kosovo a za jednu takvu tipicnu "banana" drzavu Sloveniju su cak i u javnost procurele instrukcije upucene joj od strane USA...

Dali
Ne, ne mislim ja da bi Nikolic trebao dokazivati svoju privrzenost zapadnom modelu demokratije tako sto ce javno kritikovati autokrate poput Putina, ali ovakve izjave politickoj sizofreniji daju samo jos jednu notu podanistva.


Podanistvo i sizofrenija je praviti se da je Kosovo normalna drzava i zatvarati oci pred stravicnim zlocinima za koje je odgovorno njeno rukovodstvo. Ili kritikovati "autokratu" Putina a cutati pred neuporedivo autokratskijim rezimom u Saudijskoj Arabiji i raznim slicnim autokratskim, fundamentalistickim, zlocinackim i/ili fasistickim rezimima samo zato sto su poslusni u odnosu na NATO/USA...

Dali

Glumeci neutralnost/nesvrstanost koja je iz ugla interesa Zapada i istoka ,a prije svega po zakonu geografije,nemoguca, Nikolic cas trci da zagrli svog sina u Briselu, cas se baca u narucje Putinu uvjeravajuci ga da on, predsednik Srbije , sem Srbije naravno, jedino Rusiju voli.


A kako je po "zakonu geografije" moguca neutralnost Svajcarske? I sta je tu lose ako se zalaze za EU ali i za pravednije resenje Kosovskog problema? Zar to nije jedino prirodno i normalno? Ne znam ni jedan argumenat zasto bi Srbija pristala na jednostrano i nasilnicko otcepljenje Kosova osim cistog interesa - a to je upravo i "argument" svake pripadnice "najstarijeg zanata na svetu" kojim opravdava svoj posao - prostituisanje (da opet upotrebim blogodomacinovu terminologiju).
escherichije_colic escherichije_colic 09:44 11.09.2012

Re: nemoj tako

Virtuelni Vasilije
blogov_kolac


Dali

Glumeci neutralnost/nesvrstanost koja je iz ugla interesa Zapada i istoka ,a prije svega po zakonu geografije,nemoguca ...


A kako je po "zakonu geografije" moguca neutralnost Svajcarske?



Priroda ih je bogato obdarila bankama i fabrikama čokolade. Dakle treba praviti iste u što većem broju.

Ili što pre pronaći naftu.

Šalu na stranu, svaki građanin Švajcarske DUŽAN JE da kod kuće drži automatsku pušku i USTAVOM OBAVEZAN da je upotrebi protiv vlasti koja bi imala karakteristike tiranske.
loader loader 01:26 12.09.2012

Re: nemoj tako

svaki građanin Švajcarske DUŽAN JE da kod kuće drži automatsku pušku

Skoro svaki građanin Srbije kod kuće drži automatsku pušku ili nešto slično što mu je preteklo iz nekog od ratova koje smo u skorijem periodu preterali vođeni gore narečenim gubernatorom i nenarečenim sm, iako to držanje nije zakonom propisano i izvršnom vlašću priprećeno. Ovde se to radi bez zakonske i druge prinude, odnosno, demokratija se, bre, dobrovoljno čuva
dali76 dali76 20:22 12.09.2012

Re: nemoj tako

Sto jes jes Vasilije, milioni gradjaana jedino vole Srbiju vise od Rusije dok ogromna vecina bi raddije (ili jeste)kod tebe u Nemacku nego u Rusiju.
O,da, naravno ozbiljni ljudi vode se ozbiljnim racionalnim stvarima ,a ne emocijama ,bilo laznim bilo pravim.
Predsednik naravno nije obavezan da bude ozbiljan /odgovoran prema vlastitoj drzavi, jelda?
A poredjenje Svicarske I Srbije …e moj Vasilije Virtualni…..to je tek grupni sex, populizma, cinjenica I zdravog razuma.

Filip2412 Filip2412 22:07 12.09.2012

Re: nemoj tako

A poredjenje Svicarske I Srbije
kad mi neko kaze da eto Austrija ili Svajcartska nisu u NATO pa ne moramo ni mi, odmah mi se s oprostenjem pri_ere. To je vrh gluposti i baljezgarija u koje narod u Srbiji veruje.


To je toliko glupo, otprilike kao da ja pitam a zasto vlasnik firme u kojoj radim ima privatni avion a ja posteni radnik na racunaru koji svaki dan dolazi na posao u 9 sati nemam avion?????? Onda pocnem da se dernjam i placem zbog nepravde.
looping looping 06:38 11.09.2012

1

Dok sa jedne strane ispoljava ljubav  prema Rusiji, ne zbog Tolstoja ,Puskina, ili vodke , sto bi bilo razumljivo, vec prije svega odusevljen    njegovim visocanstvom Vladimirom Putinom , sa druge strane zeli Srbiju izgradjenu na modelu zapadne demokratije.

Po mom misljenju, glavni ako ne i jedini razlog zasto nas Evropa "zeli" i zasto nas USA zeli u Evropi je da se ne bi priklonili istoku odnosno Rusima u nekoj blizoj ili daljoj buducnosti. Jer ona teritorija koju ne "preuzmes" priklonice se drugima pre ili kasnije, bila ona nerazvijena ili razvijena. Sve je deo strategije. Tako da u neku ruku tomina rusofilska izjava i nije tako losa. Mozda ce terapeutski da deluje na zapadne sile.


Glumeci neutralnost/nesvrstanost koja je iz ugla interesa Zapada i istoka ,a prije svega po zakonu geografije,nemoguca, Nikolic cas trci da zagrli svog sina u Briselu, cas se baca u narucje Putinu


Predsednikov posao i jeste da bude prostitutka, da svima daje za dobrobit svoje drzave a ne da bude njen arogantan i ponosan predstavnik ciju cemo sliku da drzimo na zidu.
Jer ako on ne bude prostitutka bice njegovi gradjani.

dali76 dali76 00:41 13.09.2012

Re: 1

Pa pazi looping sve da je I tacna ta percepcija da je Srbija pozeljna mlada oko koje igraju Moskva, Brisel, ili Washington,svako sa svojim mirazom, koliko vrede ovakve emotivne bljuzgarije Nikolica na trzistu zvanom medjunarodna politika?
Ali, ono sto je meni ,u isto vreme frapantno I razocaravajuce,jested a samo proglasene patriote mogu da pljuckaju po drzavi koju vode koliko hoce I kad hoce. I to ne samo da se ne proglasava nenormalnim ,nego je da izvines I patriotski.
Djindjic 2003, kad je to bilo daleko realnije, trazi podelu Kosova I Djindjic je izdajnik,koji je kako veli onomad ruska drzavna tv,zasluzio metak.
Kad podelu trazi Ivica, deceeniju kasnije, on jbt je nesluceni patriota?
Pa kad bi Vaso objavio blog sa naslovom”ja jedino vise od svoje komsinice,volim moju zenu”,pa ja bi mu prvi poslo PP ;Vaso brisi to, nije fer sramota jje ,pusti sad iskrenost,ali kad predsednik se otvoreno posere na vlastitu zemlju priznajuci da ima rezervnu ljubav, to je O.K.,to sad nije sramota ?
To ne samo da je sizofreno,to je…boze me sacuvaj.
Krugolina Borup Krugolina Borup 07:36 11.09.2012

Što reče: pametnom dovoljno.

Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti, vec kao predsednik jedne drzave.


Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.
expolicajac expolicajac 07:40 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Krugolina Borup
Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti, vec kao predsednik jedne drzave.


Po meni veliki broj rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.

Ma oni ne znaju ni Ruski. Imam mnogo poznanika koji se kunu u majčicu Rusiju, ali to niti mogu niti znaju da objasne Rusima u ličnoj konverzaciji. Jedino im dobor ide ono ispijanje votke

Kladim se, naravno pošto znam 100%, da predsednik ne zna Ruski
predatortz predatortz 07:41 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.


Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.



Znanje engleskog, a ne nekog drugog jezika, govori šta? Da je čovek pametniji?

Da ne bude zabune, govorim engleski.
gedza.73 gedza.73 07:50 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.

Po meni veliki broj, bilo kojih, fanatičnih -ila definiše prvenstveno neupotrebljivost mozga.
Ili nepostojanje istog.

Bilo je po blogu, u zlatno doba, tako -fila kojima je sve istočno izazivalo automatsko gađenje.



savamala savamala 07:52 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.


Антологијски! Ово је једна од највећих глупости која је могла да се прочита од настанка интернета. Буди поносна ауторка.
expolicajac expolicajac 08:01 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

savamala
Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.


Антологијски! Ово је једна од највећих глупости која је могла да се прочита од настанка интернета. Буди поносна ауторка.

Koliko znam kod vas u DSS jedinio Nenad Popović i Aleksandar Popović govore Ruski. Nenad govori "tajkunski" Ruski a Aleksandar
savamala savamala 08:07 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Koliko znam kod vas u DSS jedinio Nenad Popović i Aleksandar Popović govore Ruski.

То не мења и не утиче на чињеницу да смо овде заједнички дочекали и осведочили се једној од најглупљих изјава коју је неко, слободном вољом, поставио на интернет.
alselone alselone 08:08 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Aleksandar Popović


Sta ovaj covek trazi vise u DSS?
On tamo tako ne pripada...
Bili Piton Bili Piton 09:21 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Krugolina Borup


Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.


expolicajac expolicajac 09:25 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Da ne bude zabune, govorim engleski.

thebee269 thebee269 10:33 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.

pa i ruski se uci, nije nasledan.
predatortz predatortz 10:34 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

thebee269
Po meni veliki broj fanatičnih rusofila definiše prvenstveno lenjost da nauče engleski.

pa i ruski se uci, nije nasledan.


Čak je i teži za naučiti od engleskog.
Veruj mi, učio sam oba.
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:01 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Znanje engleskog, a ne nekog drugog jezika, govori šta?


Da je čovek obrazovan.
Engleski je latinski našeg doba.
Možeš ti da znaš 3 jezika, ali ako ne znaš engleski - ne valja ti posao.
predatortz predatortz 11:04 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Krugolina Borup
Znanje engleskog, a ne nekog drugog jezika, govori šta?


Da je čovek obrazovan.
Engleski je latinski našeg doba.
Možeš ti da znaš 3 jezika, ali ako ne znaš engleski - ne valja ti posao.


Probaj to da objasniš Nemcima.
Ili Francuzima...
antioksidant antioksidant 11:06 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

predatortz
Krugolina Borup
Znanje engleskog, a ne nekog drugog jezika, govori šta?


Da je čovek obrazovan.
Engleski je latinski našeg doba.
Možeš ti da znaš 3 jezika, ali ako ne znaš engleski - ne valja ti posao.


Probaj to da objasniš Nemcima.
Ili Francuzima...

ako rade preko granica svojih država onda znaju engleski (ne baš engleski - više tzv briselski engleski (za nijansu bliže engleskom od tarzanskog engleskog))
Krugolina Borup Krugolina Borup 11:10 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Probaj to da objasniš Nemcima.
Ili Francuzima...


Pa ne mislim da je neobrazovanost isključivo srpski brend.
A kad već zalazimo po svetu, što ne bismo malo i o Skandinavcima?
Čik nađi penzosa i dete koji ne znaju engleski.
Ima ih, ali u zanemarljivom procentu.

libkonz libkonz 11:18 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Čik nađi penzosa i dete koji ne znaju engleski.

za razliku od Holanđana
dragan7557 dragan7557 11:34 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Dali:
Gubernator

antioksidant:
onda znaju engleski


Oni koji zbilja znaju, znaju i da je:

Gubernator isto što i Guverner.

Oni koji nemaju pojma da je to potpuno isti termin se frljaju
sa terminologijom!


cerski
escherichije_colic escherichije_colic 11:49 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Krugolina Borup
Probaj to da objasniš Nemcima.
Ili Francuzima...


Pa ne mislim da je neobrazovanost isključivo srpski brend.
A kad već zalazimo po svetu, što ne bismo malo i o Skandinavcima?
Čik nađi penzosa i dete koji ne znaju engleski.
Ima ih, ali u zanemarljivom procentu.



Ma znaju i kod nas masovno, jel beše čak i Toma pred otvaranje OI rekao da je "ten medals inaf"?
Atomski mrav Atomski mrav 11:56 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

"ten medals inaf"?


Sepulturero Sepulturero 19:35 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Скандинавци, Холанђани? Што не узмете Италијане, Шпанце или Французе за пример? Углавном не знају ни да бекну на неком другом језику осим матерњем.
nim_opet nim_opet 19:52 11.09.2012

Re: Što reče: pametnom dovoljno.

Jel to mislis u Nemackoj u kojoj 55% stanovnistva starijeg od 15 godina govori engleski? Ili Francuskoj sa 35%?

freehand freehand 07:45 11.09.2012

Da, rusofilija

A ima li taj Nikolić još političkih ljubavi, osobina i sklonosti za koje do sada nismo znali a možda se sada iznebuha, potpuno iznenađujuće pojave?
Mislim da je odličan recept za umirivanje duše i povraćaj sopstvenog spokoja razmišljanje o tome šta je sve sprečeno njegovim izborom i kako smo, u stvari, sjajno prošli, u odnosu na ono što je moglo da nam se dogodi!
predatortz predatortz 08:09 11.09.2012

Izvini Dali

Ali, nije mi jasno ovo tvoje pisanije...

Šta treba da radi Nikolić, ili bilo koji predsednik Srbije?

Da totalno ignoriše Rusiju zbog EU ? Koja će,uzgred, možda da nas primi jednog lepog dana... Koja će,opet uzgred, možda da ostane u sadašnjoj formi. A, možda će i da se promeni, pa u toj reformisanoj možda i ne bude mesta za nas.

Predsednik Srbije je dužan da misli o ekonomskoj,političkoj,vojnoj i bilo kojoj drugoj stabilnosti Republike Srbije.

Niti sme da favorizuje, niti sme da diskriminiše druge države. Naročito ne jake igrače...

U jednom se slažemo:

Izjave tipa volemovekaomajkusvoju ne priliče ozbiljnom predsedniku.
freehand freehand 08:14 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Šta treba da radi Nikolić, ili bilo koji predsednik Srbije?

Niti sme da favorizuje, niti sme da diskriminiše druge države. Naročito ne jake igrače...

Izjave tipa volemovekaomajkusvoju ne priliče ozbiljnom predsedniku.

Teza, antiteza, sinteza.
Majstore.
buba_truba buba_truba 08:21 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
.............
U jednom se slažemo:

Izjave tipa volemovekaomajkusvoju ne priliče ozbiljnom predsedniku.

Nisam Dali, a ni advokat mu, ali izvini ti predatortze, šta će ti onoliko teksta?
Dalijeva poenta, koliko sam ja razumela, je upravo ovo tvoje u čemu se slažete...

Edit: preteče me free.
predatortz predatortz 08:24 11.09.2012

Re: Izvini Dali


Nisam Dali, a ni advokat mu, ali izvini ti predatortze, šta će ti onoliko teksta?


Ovo me je navelo na
onoliko teksta
:


Gubernator Nikolic je optuzio svoje predhodnike kako su lagali i Brisel i Moskvu. U pravu je. On je medjutim otisao i korak dalje u politickoj sizofreniji .
buba_truba buba_truba 08:27 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
Ovo me je navelo na
onoliko teksta
:


Gubernator Nikolic je optuzio svoje predhodnike kako su lagali i Brisel i Moskvu. U pravu je. On je medjutim otisao i korak dalje u politickoj sizofreniji .

Ih bre, ko da ne znaš Dalija... voli da nakiti, takav mu stil.
predatortz predatortz 08:28 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Teza, antiteza, sinteza.
Majstore.



Učio od onih koji su govorili o četiri stuba srpske politike
freehand freehand 08:28 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz

Nisam Dali, a ni advokat mu, ali izvini ti predatortze, šta će ti onoliko teksta?


Ovo me je navelo na
onoliko teksta
:


Gubernator Nikolic je optuzio svoje predhodnike kako su lagali i Brisel i Moskvu. U pravu je. On je medjutim otisao i korak dalje u politickoj sizofreniji .

A šta te buni kod nekog ko se kandiduje za predsednika države koju kandiduje za guberniju druge države?
Mene, recimo, buni to što ga je Dali u tome aktivno podržao, a sad se nešto zgranjavljuje.
Ostalo su fraze.
Učio od onih koji su govorili o četiri stuba srpske politike

Bah... Ovo nešto znači ili samo onako?
predatortz predatortz 08:32 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A šta te buni kod nekog ko se kandiduje za predsednika države koju kandiduje za guberniju druge države?


Od njega ništa. Ali, koliko vidim to je samo nastavak politike četiri stuba

A, što se Rusa tiče:

Koga je moliti, nije ga srditi...

Poznato je da nema love bez malo uvlačenja u dupe.

Ni od Rusa, ni od EU, ni od Amera...
predatortz predatortz 08:33 11.09.2012

Re: Izvini Dali


Bah... Ovo nešto znači ili samo onako?



Onako...
Tek da potsetim narod, na bajkere...
freehand freehand 08:38 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz

Bah... Ovo nešto znači ili samo onako?



Onako...
Tek da potsetim narod, na bajkere...

Dobro, Predatore.
Hajd onda
Ali, koliko vidim to je samo nastavak politike četiri stuba

Kako ovakve izjave ljubavi predsednika jedne države prema drugoj državi mogu biti nastavak takve politike?
A u svetlu prethodnih inicijativa tog tada kandidata za predsednika da se u tu drugu državu uđe, kao vazal?

Onako...
Tek da potsetim narod, na bajkere...

A ovo nemoj nikako da zaboraviš.
To je suština, naravno.
predatortz predatortz 08:45 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A ovo nemoj nikako da zaboraviš.
To je suština, naravno.


Naravno da je suština.
Ni prethodne ni nove vlasti nisu smetnule s uma prostu činjenicu:

Ne možeš graditi politiku na Balkanu, ukoliko ignorišeš Rusiju.

Pa čoveče, Merkelova i Putin samo što se ne seksaju pred kamerama!
Izdaje li ona EU, ili razume potrebu za saradnjom?
savamala savamala 08:48 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A u svetlu prethodnih inicijativa tog tada kandidata za predsednika da se u tu drugu državu uđe, kao vazal?


Ово је лицемерје и то на, не знам који, степен. Целокупна Тадићева спољна политика се базирала на најцрњем увлачењу и улизивању државама које су нас осакатиле на све могуће начине. И сада се овде јављају типови као ти, којима се у лудилу изборног пораза, јавља пробуђени национални понос. Није него. Тома Николић је необразован и кулов, па и не зна како се цивилизовано изражавају поруке. Међутим, да Николићу неко то замера из Тадићеве екипе, то је бесрамно јер већег примитивца од Тадића нема. Само она измена скупштинске резолуције о Косову за УН је довољна да се види сва дубина и беспуће једног празног човека који се стицајем околности нашао на челу државе.
freehand freehand 08:55 11.09.2012

Re: Izvini Dali

да се види сва дубина и беспуће једног празног човека који се стицајем околности нашао на челу државе.




predatortz predatortz 08:58 11.09.2012

Re: Izvini Dali

freehand


Ne volim da dajem ovakve izjave, ali...

Porediti intelektualne kapacitete, profesionalna dostignuća, stepen obrazovanja VK I BT je stvarno smešno.

Osim toga, što ne bi onomad:

Ko narodu sme da pogleda u oči? Boris Tadić!
freehand freehand 09:12 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Ne volim da dajem ovakve izjave, ali...

Moraš?

Porediti intelektualne kapacitete, profesionalna dostignuća, stepen obrazovanja VK I BT je stvarno smešno.

Ko je to poredio?
Ja sam, međutim, u toku predizborne kampanje nekoliko puta poredio Vojislava Koštunicu i Tomislava Nikolića. Potpnuo mi je nejasno bilo zašto je prvi neprihvatljiv i bljak a drugi prihvatljiv i ok, upravo gledano kroz ono što si ti naveo.
Tad se nisi javio da mi to objasniš.
Osim toga, što ne bi onomad:

Ko narodu sme da pogleda u oči? Boris Tadić!

Doktor Dabić?

predatortz predatortz 09:14 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Doktor Dabić?


Popularnost koju Doktor Dabić ima u narodu, BT,VK i TN u zbiru nikada neće imati.
freehand freehand 09:21 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
Doktor Dabić?


Popularnost koju Doktor Dabić ima u narodu, BT,VK i TN u zbiru nikada neće imati.

Hoćeš snimke iz Berlina, Nirnberga, Pjongjanga, Moskve, Teherana, pa i sa Kosova polja? Da vidiš kako Dabićev ugled baš i nije nešto?
BTW - i Alija, Franjo bili su nekad, a Klinton i Hašim danas nisu loši primeri popularnosti u narodu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:26 11.09.2012

Re: Izvini Dali

zjave tipa volemovekaomajkusvoju ne priliče ozbiljnom predsedniku.

100% se slažem.Ne priliči predsedniku da to kaže bez obzira šta lično mislio.Ova izjava više liči na one licemerne izjave Todora Živkova i ostalih šefova satelitskih država.
Tako nešto može da kaže Đorđe Marjanović,Ivana Žigon, Radmila Karaklajić, Jelena Karleuša i drugi radi publike ali predsedniku ne treba publika jer neće tamo da peva.
I Toma bi trebalo da ne zaboravi, odnosno da mu savetnici to kažu da Rusija prvenstveno gleda svoje interese i da joj je i dalje Bugarska ispred Srbije kao što je uvek u istoriji bila.
A mogao bi i nešto da nauči od Vučića i njegovog postavljanja prema Nemačkoj jer u svakom slučaju ono što je Vučić rekao nije patetika već realni interes, a patetične izjave u međunarodnim odnosima nemaju baš neku težinu.
predatortz predatortz 09:27 11.09.2012

Re: Izvini Dali

freehand
predatortz
Doktor Dabić?


Popularnost koju Doktor Dabić ima u narodu, BT,VK i TN u zbiru nikada neće imati.

Hoćeš snimke iz Berlina, Nirnberga, Pjongjanga, Moskve, Teherana, pa i sa Kosova polja? Da vidiš kako Dabićev ugled baš i nije nešto?
BTW - i Alija, Franjo bili su nekad, a Klinton i Hašim danas nisu loši primeri popularnosti u narodu.


Nema potrebe.

Htio si da naglasiš da sam bio u VRS, uradio si to.
Ja se tog dela svog života ne odričem.
Ako tebi, i sličnim, ta činjenica služi da potkrepe neku svoju priču - nema problema...
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:39 11.09.2012

Re: Izvini Dali

јер већег примитивца од Тадића нема.

imaš ti ali nisi u rangu niti po presansu možeš da se upoređuješ sa Tadićem.Inače, u njegovom okruženju ima dosta takvih kao što si ti, kojima je on verovao a oni ga lagali.
Само она измена скупштинске резолуције о Косову за УН је довољна да се види сва дубина и беспуће једног празног човека који се стицајем околности нашао на челу државе.

Šta je trebalo da stvarno u praksi započnemo realizaciju one glupe objave novog Kosovskog boja sa NATO-om što je proglasio Koštunica kada je načinom vođenja pregovora direktno doprineo da se završe proglašavanjem nezavisnosti Kosova.
Tadić je odlično vodio spoljnu politiku Srbije a krupne greške je pravio samo onda kada je u vreme kohabitacije povlađivao nebuloznoj poolitici VdrK i što je i posle kohabitacije često podlegao onima koji su bili kod njega a zapravo vodili politiku DSS i svađanja sa susedima i celim svetom osim Rusijom i Iranom.
freehand freehand 09:41 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
freehand
predatortz
Doktor Dabić?


Popularnost koju Doktor Dabić ima u narodu, BT,VK i TN u zbiru nikada neće imati.

Hoćeš snimke iz Berlina, Nirnberga, Pjongjanga, Moskve, Teherana, pa i sa Kosova polja? Da vidiš kako Dabićev ugled baš i nije nešto?
BTW - i Alija, Franjo bili su nekad, a Klinton i Hašim danas nisu loši primeri popularnosti u narodu.


Nema potrebe.

Htio si da naglasiš da sam bio u VRS, uradio si to.
Ja se tog dela svog života ne odričem.
Ako tebi, i sličnim, ta činjenica služi da potkrepe neku svoju priču - nema problema...

Ovo je već nisko.
Hajd što pišeš logičke nonsense; što je učitavanje Tadića postalo dosadna poštapalica kad god se pomene N od Nikolić. Što ljudi koje sam smatrao razumnim , pa i ti među njima, to redovno rade. Hajde što zamenjuješ teze, i to je postao popularan sport.
Ali ovo učitavanje je prostački čin.
Dakle, ni tebe, ni VRS nisam pomenuo ni rečju, niti sam na to pomislio.
A Radovana Dabića Karadžića sam ti naveo kao divnu ilustraciju barabetine i vucibatine u koju su se kleli i klinci pred sopstvenu pogibiju.
I koja sme svakoga da pogleda u oči.

I čuj - meni i sličnim? Jbt, sa celog bloga mene si našao?
Sad možeš biti spokojan.





Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:41 11.09.2012

Re: Izvini Dali

freehand

Ja sam, međutim, u toku predizborne kampanje nekoliko puta poredio Vojislava Koštunicu i Tomislava Nikolića. Potpnuo mi je nejasno bilo zašto je prvi neprihvatljiv i bljak a drugi prihvatljiv i ok, upravo gledano kroz ono što si ti naveo.



Prilicno sam neredovno (i nezainteresovano) pratio predizborne diskusije na blogu tako da ovo nisam video. Bas bih voleo da cujem kako i po cemu se Kostunica i Nikolic uopste mogu porediti? A posebno sta bi to kod Kostunice bilo "neprihvatljivo i bljak"? Covek je daleko najprincipijelniji politicar na srpskoj politickoj sceni i ne vidim sta bi u njegovom evroskepticizmu i zalaganju za neutralnost bilo "bljak"? Pa i u samoj EU (bar) 30-ak posto gradjana i politicara zastupa slicne stavove? (Brojka 30 je pre iz ranijih, "optimistickijih" vremena, sad je ona bliza 50)

Toma jeste u svojoj proslosti imao stvari za koje se slazem da su bez dileme bile "bljak i neprihvatljive" ali promene u pozitivnom smeru su nedvosmisleno velike i uocljive - ne vidim zasto ih covek ne bi podrzao, pozdravio i pohvalio?
predatortz predatortz 09:43 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Ovo je već nisko.


I ja sam tvoj komentar smatrao za niskost. No, elaborirao sam ga hladne glave i bez uvreda...
mariopan mariopan 10:24 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Milan Karagaća
Tadićem.Inače, u njegovom okruženju ima dosta takvih kao što si ti, kojima je on verovao a oni ga lagali.

A Tadić malo dete pa ga lagali, on naivan verovao i tu smo zato što su se mala deca zaigrala?
Šta je trebalo da stvarno u praksi započnemo realizaciju one glupe objave novog Kosovskog boja sa NATO-om što je proglasio Koštunica kada je načinom vođenja pregovora direktno doprineo da se završe proglašavanjem nezavisnosti Kosova.

Nezavisnost Kosova bila je zacrtana politika SAD i NATO jer je to njihov interes, i završila bi se tako taman da nam je pregovarač bio Isus lično.
Tadić je odlično vodio spoljnu politiku Srbije a krupne greške je pravio samo onda kada je u vreme kohabitacije povlađivao nebuloznoj poolitici VdrK i što je i posle kohabitacije često podlegao onima koji su bili kod njega a zapravo vodili politiku DSS i svađanja sa susedima i celim svetom osim Rusijom i Iranom.

Tadiću ni pertle nisu virile koliko se uvlačio zapadu, radio sve po njihovoj narudžbini, šta god su tražili, beskičmenjak najobičniji, pa se na kraju rukovao i sa zločincem sa Kosova? TO smatraš za dobar politički potez?
predatortz predatortz 10:32 11.09.2012

Re: Izvini Dali


Ih bre, ko da ne znaš Dalija... voli da nakiti, takav mu stil.



Upitan da li ga vređa pisanje srpskih medija da odlazi u Soči da bi od Srbije napravio guberniju, Nikolić je odgovorio da teško više mogu da ga uvrede "oni koji u novinama vode neki treći krug predsedničkih izbora i pokušavaju da omalovaže sve ono što je uradio".


On je podsetio da je pre nekoliko godina, u noći kada je biran za predsednika Skupštine i kada je "palo dosta teških reči" na račun Rusije od strane njegovih oponeneta rekao: "Kamo sreće da mi živimo kao neka ruska gubernija i da se tako razvijamo".


- Iz toga su izveli zaključak da bih ja Srbiju pripojio Rusiji, da ne bih poštovao Ustav Srbije, da bih pogazio suverenitet i teritorijalni integritet. Nekoliko meseci posle toga formirali su vladu i sklopili ugovor po kojem Srbija intenzivno sarađuje sa jednom ruskom gubernijom - dodao je on.



Ne da ga je nakitio...
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:48 11.09.2012

Re: Izvini Dali

pa se na kraju rukovao i sa zločincem sa Kosova

ovo ti je prilično nisko. Pa šta misliš kada se za koji mesec sa njim rukuju i Nikolić i Dačić.U čemu je problem. Jesu li se na kraju svega rukovali Milošević, Tuđman i Izetbegović.
Tadiću ni pertle nisu virile koliko se uvlačio zapadu, radio sve po njihovoj narudžbini, šta god su tražili, beskičmenjak najobičniji,

Ružno si ovo napisala. Povedi malo računa o sopstvenom dignitetu kad udaraš ovako nisko.
Nije radio i nije dao sve šta su hteli inače bi tvoje Kosovo već bilo priznato kao nezavisno i od strane Srbije.
Nezavisnost Kosova bila je zacrtana politika SAD i NATO jer je to njihov interes, i završila bi se tako taman da nam je pregovarač bio Isus lično.

Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.
predatortz predatortz 10:51 11.09.2012

Re: Izvini Dali


Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.


Po kom je Kosovo pokrajina Republike Srbije?
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:51 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Covek je daleko najprincipijelniji politicar na srpskoj politickoj sceni i ne vidim sta bi u njegovom evroskepticizmu i zalaganju za neutralnost bilo "bljak"?

Čovek jednostavno poistovećuje politiku sa religijom i ostaje pri dogmama, nema veze šta se u svetu menja, čak i ne prati.
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:52 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz

Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.


Po kom je Kosovo pokrajina Republike Srbije?

Naravno, ali nisu odobravali ukidanje autonomije nasilno.
alselone alselone 10:53 11.09.2012

Re: Izvini Dali

ovo ti je prilično nisko.


Nije nisko. Tadic se rukovao sa Tacijem direktno da bi se dodvorio amerima i njemcima da njega podrze za premijera. Ne zbog zelje za normalizacijom odnosa ili tako nesto.
escherichije_colic escherichije_colic 10:54 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Milan Karagaća

Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.


Zbunjen sam

Onaj zakon administracije Buša sr, koji se pominje u "Težini lanaca", po kojem se američka pomoć daje isključivo otcepljenim republikama a nikako federaciji, to je sve izmišljeno? Onaj čovek u filmu (ekonomista neki, Pareti, Parenti, tako nekako) tvrdi da je to usvojeno kao zakon, prema tome ne bi trebalo da bude teško proveriti.

Ako je takav zakon zbilja usvojen (ni manje ni više, nakon sastanka Buš sr/A Marković, na kojem je potonji tražio pomoć za spas jugoslovenske privrede) nešto mi to ne liči na želju da Jugoslavija ostane cela i takva uđe u EU?
predatortz predatortz 10:57 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Milan Karagaća
predatortz

Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.


Po kom je Kosovo pokrajina Republike Srbije?

Naravno, ali nisu odobravali ukidanje autonomije nasilno.


E, vidiš tu sam malo zbunjen...

Inače, do imbecilnosti se divim američkoj pravdoljubivosti.

Ali, proterivanje dvesta i kusur hiljada hrvatskih državljana, kažu zbog oružane pobune, je prošlo neprimećeno. I nekažnjeno. Ni No no Anđeo koji vrti kažiprstom nije bio...

A onda su neki građani Srbije krenuli u otvorenu oružanu pobunu. Ubijali civile,vojnike,policajce, žene, decu, a sad čitamo da su malo trgovali i rezervnim delovima istih.
Elem, da ne dužim...
Zbog tih pobunjenih se otvoriše nebesa. Pojavi se Milosrdni Anđeo i napade državu protiv koje su se ovi pobunili!
Jebem li ga, Karagaća, pametan si čovek...
mariopan mariopan 11:06 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Milan Karagaća
ovo ti je prilično nisko.

Pa nisam se ja rukovala pa da bude nisko?

Ružno si ovo napisala. Povedi malo računa o sopstvenom dignitetu kad udaraš ovako nisko.
Nije radio i nije dao sve šta su hteli inače bi tvoje Kosovo već bilo priznato kao nezavisno i od strane Srbije.

Ne znamo šta je sve dao, lagali su o svemu pogotovu o Kosovu, tako da je o dignitetu trebalo on da razmisli pre tog sramnog čina. Ja ga samo konstatujem.
Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.

Dakle za sva vremena - nećeš me ubediti jer činjenice govore suprotno.
mariopan mariopan 11:47 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Milan Karagaća
predatortz

Dakle, zapamti za sva vremena i ti i oni koji tako razmišljaju, Jugoslaviji je nuđena pomoć da opstane celovita sa svim republikama i pokrajinama, bez rata i da uđe i EZ. Nismo hteli već smo krenuli u raspadanje pa su oni samo priznavali faktičko stanje.


Po kom je Kosovo pokrajina Republike Srbije?

Naravno, ali nisu odobravali ukidanje autonomije nasilno.

Nego su odobravali nasilno odcepljenje, naoružavali ih i intervenisali vojno da bi to postigli?
savamala savamala 11:47 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Šta je trebalo da stvarno u praksi započnemo realizaciju one glupe objave novog Kosovskog boja sa NATO-om što je proglasio Koštunica kada je načinom vođenja pregovora direktno doprineo da se završe proglašavanjem nezavisnosti Kosova.


Милане, осим, што на свакој теми показујеш неразумљиво велико незнање, овом реченицом си показао и жељу да свесно говориш неистине. Мада си ти комуниста што, донекле, објашњава твој презир према истини, части и патриотизму, ипак, претерујеш.
cassiopeia cassiopeia 12:20 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Pa čoveče, Merkelova i Putin samo što se ne seksaju pred kamerama!
Izdaje li ona EU, ili razume potrebu za saradnjom?



Da li će pozvati Tomu na grupni seks? Putin izjavi pre neki dan, ako laže Blic lažem i ja vas, da je grupni seks bolji jer akteri mogu da se odmore.

Putin i grupni seks
mariopan mariopan 12:54 11.09.2012

Re: Izvini Dali

cassiopeia
Pa čoveče, Merkelova i Putin samo što se ne seksaju pred kamerama!
Izdaje li ona EU, ili razume potrebu za saradnjom?



Da li će pozvati Tomu na grupni seks? Putin izjavi pre neki dan, ako laže Blic lažem i ja vas, da je grupni seks bolji jer akteri mogu da se odmore.

Putin i grupni seks

Možda će ga pozvati, ako im treba još neko da zabušava?
cassiopeia cassiopeia 13:13 11.09.2012

Re: Izvini Dali

mariopan
Možda će ga pozvati, ako im treba još neko da zabušava?




Mah, mah
niccolo niccolo 13:14 11.09.2012

Re: Izvini Dali

mariopan
cassiopeia
Pa čoveče, Merkelova i Putin samo što se ne seksaju pred kamerama!
Izdaje li ona EU, ili razume potrebu za saradnjom?



Da li će pozvati Tomu na grupni seks? Putin izjavi pre neki dan, ako laže Blic lažem i ja vas, da je grupni seks bolji jer akteri mogu da se odmore.

Putin i grupni seks

Možda će ga pozvati, ako im treba još neko da zabušava?

Milan Karagaća Milan Karagaća 14:03 11.09.2012

Re: Izvini Dali

E, vidiš tu sam malo zbunjen...

nema potrebe, a i nisi zbunjen
Inače, do imbecilnosti se divim američkoj pravdoljubivosti.

Amerika je izigravala svetskog pandura, siledžiju i ko joj se namestio bio joj je alibi.
Ali, proterivanje dvesta i kusur hiljada hrvatskih državljana, kažu zbog oružane pobune, je prošlo neprimećeno.

to proterivanje ili bežanje je malo kompleksnije i to ti vrlo dobro znaš,a da Klinton nije zaustavio otišla bi i RS jer se Banja Luka bila spakovala.Znaš ti i ko je naredio da se VRS povlači iz Bosanske Krajine kao i ko je naredio da se VRSK povlači otuda.
A onda su neki građani Srbije krenuli u otvorenu oružanu pobunu.

da, a Srbija kao od 1989.godine nije znala da imaju paralelne strukture i da se pripremaju to.Trošila je ogromna sredstva na plaćanje policije koja je bila raspoređena po Kosovu i stvarali sami sebi lažni utisak kako država Srbija funkcioniše na Kosovu.
Zbog tih pobunjenih se otvoriše nebesa

znaš dobro da nije zbog toga i da se agresija NATO mogla izbeći ali je nekome trebala da trajno otkači Kosovo i da učvrsti vlast, pogrešna procena kao i kasnije raspisivanje izbora.
i da ne misliš da sam zaboravio
Ubijali civile,vojnike,policajce, žene, decu, a sad čitamo da su malo trgovali i rezervnim delovima istih.

da ubijalo se obostrano uz monstruozne zločine sa obe strane, a naravno najmonstruoznije je to sa organima i to bi morale ozbiljno da do kraja rasvetle i SBOUN i EU po cenu i da države koje su kupovale organe ili bile u lancu dobiju odgovarajuće sankcije, a da li će tako biti sumnjam jer zavisi ko je sve umešan.
mariopan mariopan 14:09 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Mah, mah

blogovatelj blogovatelj 15:51 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Ja sam, međutim, u toku predizborne kampanje nekoliko puta poredio Vojislava Koštunicu i Tomislava Nikolića. Potpnuo mi je nejasno bilo zašto je prvi neprihvatljiv i bljak a drugi prihvatljiv i ok, upravo gledano kroz ono što si ti naveo.


Zato sto oni koji odlucuju o tome ko je kul ili pak bljak odluku donose na osnovu stava prema ulasku Srbije u EU. Ako si za Srbiju u EU onda si kul, ako nisi, onda si bljak.
I Nikolic je bio bljak dok nije rekao da zeli da vidi Srbiju u EU. Onda je postao toliko kul da ga je cak i Vesna Pesic podrzala. Toliko kul da je i dobio izbore, tako ih dobio da je jezicak na vagi samo malo prevagnuo na njegovu stranu. Bas kao sto jezicak nije prevagnuo na istu dok je bio za to da se Srbija ne priblizava EU.
freehand freehand 15:57 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Zato sto oni koji odlucuju o tome ko je kul ili pak bljak odluku donose na osnovu stava prema ulasku Srbije u EU. Ako si za Srbiju u EU onda si kul, ako nisi, onda si bljak.

E super.
A vidimo sad da je kul i kad o majčici Rusiji priča sa ljubavnim zanosom?
EU preko Moskve, malo morgen.
trala.la trala.la 17:42 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
freehand


Ne volim da dajem ovakve izjave, ali...

Porediti intelektualne kapacitete, profesionalna dostignuća, stepen obrazovanja VK I BT je stvarno smešno.

Osim toga, što ne bi onomad:

Ko narodu sme da pogleda u oči? Boris Tadić!


Koštunica, moralna gromada. Ha, ha, smešno nema šta. Hvala na podsećanju.
Domazet Domazet 18:25 11.09.2012

Sasvim (polovichno) tachno...

Karagaca
I Toma bi trebalo da ne zaboravi, odnosno da mu savetnici to kažu da Rusija prvenstveno gleda svoje interese i da joj je i dalje Bugarska ispred Srbije kao što je uvek u istoriji bila.


Druga sasvim polovichna tachnost glasi:

I Toma bi trebalo da ne zaboravi, odnosno da mu savetnici to kažu da Amerika prvenstveno gleda svoje interese i da joj je i dalje Turska ispred Srbije kao što je uvek u istoriji bila.


Prosto je zadivljujuce kako i srpski politichari i njihovi tifozi na blogu sasvim kristalno jasno sagledavaju ove (i mnoge druge) sasvim (polovichne) tachnosti, svako svoju. I sa kakvim uzhivanjem tapshu sebe po ramenu a pljuju One Druge u lice zbog toga. Nemajuci vremena da primete da te sasvim (polovichne) tachnosti, uzete istovremeno a potpuno odvojene, daju jednu sasvim (veliku) lazh...

Nisam vishe siguran drage moje blogokolege da je najveci problem Srbije to shto se na njenom chelu vechito nalazi neko koga bar polovina njenih satnovnika smatra za potpuno nesposobnog i pokvarenog. Polako pochinjem da mislim da je najveci problem Srbije to shto vechito bar polovina njenih stanovnika misli da se na chelu Srbije nalazi neko potpuno nesposoban i pokvaren...

uros_vozdovac uros_vozdovac 19:43 11.09.2012

Re: Sasvim (polovichno) tachno...

Neki od ovih novonastalih nacionalnih pokreta, npr naši ili takvo nešto je nedavno crtao šablonske grafite po Beogradu.

Ide ti lik Putina a ispod tekst

Vladimir Putin is watching you


Na urednom engleskom. I oni mučenici, fanovi majke Rusije - pišu na engleskom.
blogovatelj blogovatelj 20:11 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A vidimo sad da je kul i kad o majčici Rusiji priča sa ljubavnim zanosom?
EU preko Moskve, malo morgen.


Nije malo morgen.
Dil je vec napravljen, Nikolica svakako nisu ni pitali. Kao ni one pre Nikolica.
Kazem ti da ne moras da se brines, nebitno je ko je na vlasti.
Evo kako gosn dvodihalica hvali one druge, sto nisu Rusi.

Filip2412 Filip2412 21:45 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Virtuelni Vasilije
A posebno sta bi to kod Kostunice bilo "neprihvatljivo i bljak"? Covek je daleko najprincipijelniji politicar na srpskoj politickoj sceni
Kostunica je pokusao vojni puc - ljubitelj prava i zakona je podrzao naoruzane specijalne jedinice u strajku. Kostunica bi u svakoj normalnoj zemlji camio u zatvoru.
predatortz predatortz 21:50 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Kostunica je pokusao vojni puc - ljubitelj prava i zakona je podrzao naoruzane specijalne jedinice u strajku. Kostunica bi u svakoj normalnoj zemlji camio u zatvoru.


Ovu glupost dugo slušam.

Prvo, jedinice su bile policijske a ne vojne.
Samim tim, bile su u nadležnosti premijera a ne predsednika.
Drugo, sam si rekao da se radilo o štrajku a ne o pobuni. Pobuna podrazumeva upotrebu oružja, a ja se ne sećam da je te upotrebe prilikom protesta bilo.
Treće, premijer i Čedomir Jovanović su imali javne i tajne susrete sa čelnicima te jedinice. Čak su hvalili njihov doprinos 5.oktobru. Išlo se tako daleko da su ih zvali 'herojima 5.oktobra'.
freehand freehand 22:09 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Prvo, jedinice su bile policijske a ne vojne.
Samim tim, bile su u nadležnosti premijera a ne predsednika.

Da, ali je predsednik jedini bio vlastan da angažuje vojsku kao jedinu silu sposobnu da se suproststavi "štrajkačima".
Pa kad smo već kod štrajkača -
Drugo, sam si rekao da se radilo o štrajku a ne o pobuni. Pobuna podrazumeva upotrebu oružja, a ja se ne sećam da je te upotrebe prilikom protesta bilo.

Štrajkači su pod punim naoružanjem i uz direktnu i nedvosmislenu demonstraciju sile zaustavili saobraćaj na jednoj od vitalnih tačaka prestonice. Sa striktno političkim i ni jednim sindikalnim zahtevom.
Što se trećeg tiče - Đinđića je ubio zamenik komandanta te jedinice, po naređenju komandanta i uz pomoć i podršku nekolicine pripadnika.
Koštuinici teško da iko može dokazati bilo kakvu direktnu umešanbost sem ako bi progovorio, u nastupu ludila, na primer - dragi Aco.
I zaboravio si da kažeš da je i tito imao problema sa nogom ored smrt. Pasovalo bi ti uz stavove 1/1.
savamala savamala 22:20 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Da, ali je predsednik jedini bio vlastan da angažuje vojsku kao jedinu silu sposobnu da se suproststavi "štrajkačima".


Мада ни ова властност није баш апсолутна и неупитна, ипак, да не затежемо око тога. Мислим да би, коначно, требало да неко од вас, заступника војне опције, каже са колико би мртвих у центру Београда били задовољни? 100, 200, колико? Дај да разјаснимо и ту ситницу па да нам све буде јасно.
predatortz predatortz 22:22 11.09.2012

Re: Izvini Dali


Da, ali je predsednik jedini bio vlastan da angažuje vojsku kao jedinu silu sposobnu da se suproststavi "štrajkačima".


Da li je to vlada tražila od njega, a on odbio? Ili je na svoju ruku trebao da započne krvoproliće? Zbog čega vlada nije angažovala žandarmeriju ili neku drugu specijalnu jedinicu MUP-a?

Štrajkači su pod punim naoružanjem i uz direktnu i nedvosmislenu demonstraciju sile zaustavili saobraćaj na jednoj od vitalnih tačaka prestonice. Sa striktno političkim i ni jednim sindikalnim zahtevom.


Da li si taj dan prolazio tom ulicom? Ja jesam. Bila je blokirana jedna traka autoputa u smeru ka Nišu, preko puta Sava Centra. Ja sam se provezao na posao. Jedini problem mi je pravila radoznalost vozača, a i sam sam vozio usporeno i zevao u hamere.


Što se trećeg tiče - Đinđića je ubio zamenik komandanta te jedinice, po naređenju komandanta i uz pomoć i podršku nekolicine pripadnika.


Đinđića je ubio čovek kojem je formalno bio šef. Đinđić je bio u mogućnosti da reorganizuje ili rasformira tu jedinicu. Đinđić je, takođe, koristio poluprofesionalno , takoreći privatno, obezbeđenje i nije se mnogo osvrtao na zvanične procene ugroženosti.

I zaboravio si da kažeš da je i tito imao problema sa nogom ored smrt. Pasovalo bi ti uz stavove


Stavove nastojim da potkrepim činjenicama. Seirenje tog tipa mi nije blisko. Ta izjava je retardirana kao i one igrice balonom kad je umro SM. Takve akcije i izjave vezujem uz ljudski šljam.

Ako si u tripu da si još jedan od mnogobrojnih čuvara lika i dela pokojnog Đinđića, nemaš potrebu da ga čuvaš od mene. Ja sam ga jako uvažavao. Samo, niti smatram da je bio svetac, niti mislim da mu je baš svaki potez bio mudar. Ovo koketiranje sa 'oficirima' (čitaj sitnim lopovima, gumarima i vulkanizerima) iz JSO ga je,nažalost, koštalo života!
freehand freehand 23:04 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Ako si u tripu da si još jedan od mnogobrojnih čuvara lika i dela pokojnog Đinđića, nemaš potrebu da ga čuvaš od mene.

Prvo - ovde je reč o Koštunici, ne o Đinđiću.
Drugo - i u toj poslednjoj opasci je reč o radikalima i tebi, ne o Đinđiću i meni.
Treće - čitavo to benavljenje sa JSO, štrajkom, manitlima , Koštunicom, Lauferom, Zemuncima, Acom Tomićem i atentatom je toliko puta prežvakano da više nema smisla.
A ja sam siguran da neću biti prvi koji je radikala, makar i umivenog, ubedio u bilo šta.
predatortz predatortz 23:07 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A ja sam siguran da neću biti prvi koji je radikala, makar i umivenog, ubedio u bilo šta.


A ja sam taj umiveni radikal?
Zahvalio bih ti na pažnji koju si mi do sad posvećivao i zamolio te da se više ne opterećuješ mojom malenkošću.
freehand freehand 23:32 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
A ja sam siguran da neću biti prvi koji je radikala, makar i umivenog, ubedio u bilo šta.


A ja sam taj umiveni radikal?
Zahvalio bih ti na pažnji koju si mi do sad posvećivao i zamolio te da se više ne opterećuješ mojom malenkošću.

Kad ti vreme ovih dana dozvoli - pročitaj ponovo svoje današnje komentare i stavove.
Zbog nekih bi te se Vučić kurtalisao, kao preradikalnog.
Ali tvoji stavovi - tvoj problem.
Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.
predatortz predatortz 23:41 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.


Ma jok! Hašim je čovek vredan rukovanja, ovo su govna...

E, gde se ja to izjasnih da je dobar Toma ?

Filip2412 Filip2412 23:41 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Prvo, jedinice su bile policijske a ne vojne.
sasvim irelevantno, naoruzane je ono sto je bitno

Samim tim, bile su u nadležnosti premijera a ne predsednika.
sasvim nebitno, oni su bili u pobuni dakle u tom trenutku nisu bili niucijoj nadleznosti vec su se izmakli kontroli i bili u pobuni

Drugo, sam si rekao da se radilo o štrajku a ne o pobuni. Pobuna podrazumeva upotrebu oružja
ajde? pa sto su izasli sa naoruzanjem a, lepo im stoji?

Treće, premijer i Čedomir Jovanović su imali javne i tajne susrete sa čelnicima te jedinice.
pa sta?

Kostunica, (veliki postovalac prava i zakona) je podrzao pobunu/strajk NAORUZANIH snaga u drzavi. On mozda za svoje kucne ljubimce moze biti principijelan, posten i dosledan ali nizakoga vise. Svojom izjavom doveo je drzavu na rub vojnog udara.

Osim toga, svako pismen u njemu vidi i inspiratora za ubistvo premijera. Naravno, ima onih koji bi da ubedjuju narod kako je nekakv Legija sve sam smislio, Legija ej.... covek koji ceo zivot radi za platu ono sta mu drugi kazu.
freehand freehand 23:47 11.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.


Ma jok! Hašim je čovek vredan rukovanja, ovo su govna...

E, gde se ja to izjasnih da je dobar Toma ?


REkoh ti da (možda sutra?) pročitaš svoje komentare.
Možda i da probaš da zamisliš šta bi Nataša Jovanović ili Aleksandar Todorović rekli na iste teme. Pa uporedi.

Što se rukovanja tiče - da, moja tetka je kurva. Da, ja sam pomislio da si ti bio pripadnik VRS i blablabla.
Da, u pravu si potpuno. I kad kažeš da je belo i da je crno.
A sad je i meni dosta.
predatortz predatortz 23:49 11.09.2012

Re: Izvini Dali

A sad je i meni dosta.


Nadam se da ćeš to i da ispoštuješ.
Mnoge uvrede sam istrpeo na ovom blogu i ostao u granicama korektnosti.
Po prvi put osetim potrebu da uzvratim istom merom.
Pa kažem sebi: koji će ti to?!
freehand freehand 23:52 11.09.2012

Re: Izvini Dali

Mnoge uvrede sam istrpeo na ovom blogu i ostao u granicama korektnosti.

Koje uvrede?
To što kažem da zastupaš radikalske stavove? To nije uvreda.
A treći put: čitaj se, predatore.
predatortz predatortz 23:55 11.09.2012

Re: Izvini Dali

freehand
Mnoge uvrede sam istrpeo na ovom blogu i ostao u granicama korektnosti.

Koje uvrede?
To što kažem da zastupaš radikalske stavove? To nije uvreda.
A treći put: čitaj se, predatore.


Ajde da i ja probam treći put. Da budem malo jasniji i precizniji:

Mani me se, čoveče!
Domazet Domazet 01:07 12.09.2012

Jok mori...

freehand
Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.

...nisu nashi nego njihovi. Nashi su Tadic, Djilas, Dulic, Kolesar...Malo lazhljivi, malo kradljivi, malo ljigavi, malo usrani. Ali nashi jelda?

Prim. aut. Ovime uopshte nisam hteo da kazhem da su njihovi i nashi isti. Slichni, moguce. Koliko, to je pitanje? Hteo sam samo da kazhem da je princip svrstavanja isti, i kod nas i kod njih...

A hteo sam i da ti odam priznanje Freehand. Mislim da tvoje pisanje poslednjih meseci predstavlja sjajan, sazhet i jasan, pokazatelj sunovrata srpskog drushtva...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:01 12.09.2012

Re: Izvini Dali

Filip2412
Virtuelni Vasilije
A posebno sta bi to kod Kostunice bilo "neprihvatljivo i bljak"? Covek je daleko najprincipijelniji politicar na srpskoj politickoj sceni
Kostunica je pokusao vojni puc - ljubitelj prava i zakona je podrzao naoruzane specijalne jedinice u strajku. Kostunica bi u svakoj normalnoj zemlji camio u zatvoru.


To je prljava drugosrbijanska laz koje se ni Gebels ne bi postideo. I pre i posle "puca" je JSO bila pod komandom i nadleznoscu vlade Srbije. I pre i posle "puca" je Legija isao na veceru kod Djindjica a ne kod Kostunice (po svedocenju Djindjicevog "bliskog" saradnika Bebe)

freehand

Da, ali je predsednik jedini bio vlastan da angažuje vojsku kao jedinu silu sposobnu da se suproststavi "štrajkačima".


Svasta, a odmah posle atentata je vlada zavela vanredne mere i "razbucala" sacicu nekadasnjih "strajkaca" zvanu JSO (sa sve zemunskim klanom). Tako da je smesno tvrditi da dan pre toga (ili godinu dana pre toga) nije to isto mogla da uradi. Djindjic je jednostavno procenio da je lakse i bezbolnije da se dogovori sa "strajkacima" (i eksplicitno je bio protiv mesanja armije u to). A oni koji su bili odgovorni za njegovo obezbedjenje (vise nego) ocigledno nisu radili ono sto je trebalo da rade...
freehand freehand 10:29 12.09.2012

Re: Jok mori...

Domazet
freehand
Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.

...nisu nashi nego njihovi. Nashi su Tadic, Djilas, Dulic, Kolesar...Malo lazhljivi, malo kradljivi, malo ljigavi, malo usrani. Ali nashi jelda?

Prim. aut. Ovime uopshte nisam hteo da kazhem da su njihovi i nashi isti. Slichni, moguce. Koliko, to je pitanje? Hteo sam samo da kazhem da je princip svrstavanja isti, i kod nas i kod njih...

A hteo sam i da ti odam priznanje Freehand. Mislim da tvoje pisanje poslednjih meseci predstavlja sjajan, sazhet i jasan, pokazatelj sunovrata srpskog drushtva...

Mislim da bih, uprkos tome što sam siguran da su u pitanju kosmičke istine, vrlo lako podneo prazninu u svom znanju nastalu na nespoznavanju šta o stanju Srbije kroz Freehand-ovo pisanije na blogu misle čikaški čekisti.
Čak i kad je u pitanju dirljivo slaganje komesara i vojvoda, skojevaca i četnika-početnika, maoista, kardeljevaca i ljotićevaca.
Nego, aj ti opet na ignore. Dosadan si, bre.
Filip2412 Filip2412 13:20 12.09.2012

Re: Izvini Dali

Virtuelni Vasilije
To je prljava drugosrbijanska laz koje se ni Gebels ne bi postideo.
Vasilije, mozes da hulis koliko god hoces, cinjenica je da je Kostunica podrzao pobunjene naoruzane jedinice.

Tako nesto moze samo bandit a ne postovalac prava i zakona.
predatortz predatortz 13:25 12.09.2012

Re: Izvini Dali

Vasilije, mozes da hulis koliko god hoces, cinjenica je da je Kostunica podrzao pobunjene naoruzane jedinice.


Kao što je i činjenica da premijer nije raspustio pobunjenu jedinicu iz njegovog resora, nije ništa učinio da krivci za pobunu budu kažnjeni. Naprotiv!

I jedno pitanje za vas koji konstantno lupetate:

Da li vi zaista mislite da predsednik ( ma ko on bio ) može tek tako da naredi upotrebu vojske? Ili za to ima neka procedura, procena službi, savet za nacionalnu bezbednost i slične trice i kučine?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:09 12.09.2012

Re: Izvini Dali

Filip2412
Vasilije, mozes da hulis koliko god hoces, cinjenica je da je Kostunica podrzao pobunjene naoruzane jedinice.

Tako nesto moze samo bandit a ne postovalac prava i zakona.


Mozes i ti da hulis koliko god hoces, ali recimo i ja ne mislim da je protest JSO zaista bila oruzana pobuna - tacno je da su odbili poslusnost, zaustavili saobracaj na nekoliko sati ali su se posle toga mirno vratili u kasarnu i ni na kraj pameti im nije bilo da pokusaju svrgavanje i preuzimanje vlasti (sto nisu ni mogli i da su hteli). I po tvojoj "mudroj" logici ja tim svojim stavom "podrzavam oruzanu pobunu"?! Svasta - to mi nije ni na kraj pameti - samo karakterisem jedan konkretan dogadjaj.

Uostalom ni predsenik vlade Djindjic a ni vlada nisu to okarakterisali kao "oruzanu pobunu" nego se sa "pobunjenicima" mirno dogovorio i svi su zajedno nastavili svoj posao. Po tovojoj "mudroj logici" bi mogla tvoja kvalifikacija "bandit a ne postovalac prava i zakona" da se primeni i na Djindjica u istoj meri kao i na Kostunicu...

ps. Tek dve godine kasnije neka sledeca (Cedina) vlada je taj dogadjaj okarakterisala kao oruzanu pobunu
Filip2412 Filip2412 14:44 12.09.2012

Re: Izvini Dali

predatortz
Da li vi zaista mislite da predsednik ( ma ko on bio ) može tek tako da naredi upotrebu vojske?
Ne interesuju me ovlascenja predsednika, skreces temu. ne govorim o onome sta Kostunica NIJE uradio vec o onome sta JESTE uradio.

On JESTE podrzao oruzanu pobunu.

Virtuelni Vasilije
I po tvojoj "mudroj" logici ja tim svojim stavom "podrzavam oruzanu pobunu"?!
Ma jook, ti samo podrzavas miran strajk i odbijanje komandne poslusnosti jedne naoruzane jedinice i njen izlazak na ulicu sa sve naoruzanjem. ?!
Domazet Domazet 14:52 12.09.2012

Kosmichke istine?

freehand
Domazet
freehand
Do jj su Toma, Voja, JSO, Radovan. Malo musavi, malo ljigavi, malo krvavi, malo usrani - al ok, niko nije savršen.
A i naši su, jelda.

...nisu nashi nego njihovi. Nashi su Tadic, Djilas, Dulic, Kolesar...Malo lazhljivi, malo kradljivi, malo ljigavi, malo usrani. Ali nashi jelda?

Prim. aut. Ovime uopshte nisam hteo da kazhem da su njihovi i nashi isti. Slichni, moguce. Koliko, to je pitanje? Hteo sam samo da kazhem da je princip svrstavanja isti, i kod nas i kod njih...

A hteo sam i da ti odam priznanje Freehand. Mislim da tvoje pisanje poslednjih meseci predstavlja sjajan, sazhet i jasan, pokazatelj sunovrata srpskog drushtva...

Mislim da bih, uprkos tome što sam siguran da su u pitanju kosmičke istine, vrlo lako podneo prazninu u svom znanju nastalu na nespoznavanju šta o stanju Srbije kroz Freehand-ovo pisanije na blogu misle čikaški čekisti.
Čak i kad je u pitanju dirljivo slaganje komesara i vojvoda, skojevaca i četnika-početnika, maoista, kardeljevaca i ljotićevaca.
Nego, aj ti opet na ignore. Dosadan si, bre.

Jok burazeru. Sasvim prizemne. Ili se radi o tome da ti je pogled na svet infantilan, nalik na tifoze poput Filipa ili te je na neki nachin egzistencijalno ushtinulo. Shhta od ta dva preteze stvarno ne mogu da prokljuvim. A i ne pokushavam previshe, jer koliko god na nekom kosmichkom nivou motiv mogao biti vazhan, na ovom nashem prizemnom, na kome komuniciramo, posledice su podjednako nesimpatichne.

A shto se tiche ignorea, da znash da na to chesto pomisljam. Mogu ti reci da mi tvoji tekstovi u poslednjih nekoliko meseci zaista izazivaju muchninu za kojom bash neshto ne cheznem. I kada bih na tebe gledao kroz neku lichnu prizmu simpatija i nesimpatija verovatno bi te poslushao. Na moju zhalost nije tako, prinudjen sam da te posmatram fenomenoloshki. Postao si paradigma dala srpskog drushtva koji se pokazo potpuno nezreo da pomogne sebi. A pomoc vam je (srpskom drushtvu) neophodna. I kada dodje, sa bilo koje strane mimo samih vas da dodje, bice skupa. Kada i ako dodje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana