Politika

Neverni Toma-neverni predsednik

dali76 RSS / 11.09.2012. u 01:09

Priznajem, veliki sam amerikanofil i jedino sto volim vise od Sjedinjenih Drzava jeste Kosovo. Ovako nesto, koliko ja znam, nikad nije javno na jednoj americkoj tv stanici izjavio kosovski premijer prije svog puta u Washington.

Dakle ovakva  diletantsko servilna izjava nije mogla doci iz usta tzv premijera tzv Kosova ciji tzv glavni grad  "krasi"   statua bivseg,a joste zivog, americkog predsednika.

Ovakve izjave nisu davali ni hladnoratovski predsednici ,bilo banana republika Juzne Amerike, bilo Sovjetskih satelit drzava istocne Evrope.

Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti,   vec kao  predsednik jedne drzave. 

Pametnom, dovoljno.

Gubernator Nikolic je optuzio svoje predhodnike kako su lagali i Brisel i Moskvu. U pravu je. On je medjutim otisao i korak dalje  u politickoj sizofreniji  .

Dok sa jedne strane ispoljava ljubav  prema Rusiji, ne zbog Tolstoja ,Puskina, ili vodke , sto bi bilo razumljivo, vec prije svega odusevljen    njegovim visocanstvom Vladimirom Putinom , sa druge strane zeli Srbiju izgradjenu na modelu zapadne demokratije.

Ne, ne mislim ja da bi Nikolic trebao dokazivati svoju  privrzenost zapadnom modelu demokratije tako sto ce javno kritikovati autokrate poput Putina, ali ovakve izjave politickoj sizofreniji daju samo jos jednu notu podanistva.

Sa jedne strane, Nikolic dilemu Kosovo ili EU pretvara u dilemu oca naspram  dva sina , dok sa druge strane otvoreno govori da u politickom zivotu ima samo dve ljubavi  :Srbiju i Rusiju.

Glumeci neutralnost/nesvrstanost  koja je iz ugla interesa Zapada i istoka ,a prije svega po zakonu geografije,nemoguca, Nikolic cas trci da zagrli svog sina u Briselu, cas se baca u narucje Putinu uvjeravajuci ga da on,  predsednik Srbije , sem Srbije naravno, jedino Rusiju voli.

Dakle, za razliku od svojih  predhodnika,koji su dopodne lagali Moskvu, popodne Brisel ili Washington, Tomislav Nikolic , predsednik jedne drzave,  je politicku sizofreniju digao na jos visi nivo politicke prostitucije praveci odd drzave kojoj je na celu javnu kucu, naravno sa dvoje vrata.

A kad radi to sto radi, onda bi mu savjetnici mogli skrenuti paznju  da  je  mozda normalno  da  jedan covjek ima  dve ljubavi u isto vreme,ali nije normalno da jedan predsednik ima  dve zemlje,maker  mu jedna bila ljubav, a druga   ljubavnica.

Izjavu da jedino sto vise voli od Rusije jeste Srbija, Tomislav Nikolic nije dao kao gazda uz rakinski koto, kao sef opozicione partije, kao eminentni clan ljubitelja ruske knjizevnosti,   vec kao  predsednik jedne drzave. 

Pametnom, dovoljno.



Komentari (244)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 13:43 11.09.2012

Re: Санстефански споразум


Milan Karagaća
ja mislim da je on komunista.



A ja mislim da se Predatortz sad onesvestio.
kukusigameni kukusigameni 14:22 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Hansel
A na čemu je bazirana ljubav prema bilo kojoj zemlji?

Bojim se da je često u pitanju mržnja prema onoj drugoj strani.
predatortz predatortz 14:43 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

gedza.73

Milan Karagaća
ja mislim da je on komunista.



A ja mislim da se Predatortz sad onesvestio.



Za obojicu
Hansel Hansel 15:04 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Bojim se da je često u pitanju mržnja prema onoj drugoj strani.

Još je tužnije ako je to dominantni motiv. "Ljubav" bez afiniteta je baš truo koncept. Pa "volela" se Rusija il' Amerika.

No, složićemo se da ljubavi ima raznih. Tako mnogi vole zapravo predstavu neke zemlje, neke romansirane priče o njoj itd., u kojima se pronalaze. Jedna moja poznanica je zaljubljenica u staru Rusiju, koliko sam video - bez motiva koji ti pretpostavljaš; volela je i Moskvu 70-ih, 80-ih. Pre neku godinu odande se vratila prilično razočarana. Sve je postalo suviše komercijalno, kaže...

Daću ti samo jedan detalj, ali zaista - detalj o percepciji i predrasudama (jednog tipa) koje su nam servirane i čije žrtve smo donekle bili: fotografije u boji Rusije od pre 100 godina: link1 i npr. link2 (sa sajta Kogresne bibioteke). Kada sam ih dobio u jednom mejlu, bio sam fasciniran. Još nisam istraživao koliko je takvih poduhvata bilo u svetu u to vreme, ali svakako mi se malo promenila slika o Rusiji tog doba.

A neko, ko se identifikuje s Rusijom Lenjina, Staljina... ne čini to zbog onoga što je u Rusiji verovatno lepo...
kukusigameni kukusigameni 15:26 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Hansel

Ma slažemo se bre.
Hansel Hansel 15:37 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Ma, pričamo samo!
Kazezoze Kazezoze 16:42 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Pa kad ljubav nema nikakve veze sa racionalnošću - to ne bira pamet, nego srce!

još ako je prošao ljubavni trening na ravnoj gori ko neki...

49 41 49 41 16:46 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

stefan.hauzer
prema Rusiji. Na čemu je bazirana?


otprilike jedina pravoslavna zemlja koja je u periodu novog veka bila samostalna ,finansirala vladike u crnoj gori i mitropolite u vojvodini / normalno je da neki narod slične vere,jezika i porekla gaji i određene simpatije(koje ponekad i prerastaju simpatije)

usput,san stefan

srbija je oduvek bila u austrijskoj internoj sferi,dok su se rusi bavili rumunima i bugarima (sporazum je ipak sporazum)


Staljin je imao sporazum sa Hitlerom o nenapadanju!

-Najmanje, 20 njih je dostavilo podatke da se sprema na njega.

Mi imamo sporazum sa njima; i verovatno mu je 22 miliona bilo "viska".
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:33 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Bratska bila skupa.

pa i ta iz Mađarske je bila bratska ruska kojom su se snabdevali sve zaraćene strane.
Ne daj se isprovocirati jer neki ne zaslužuju ni da im se replicira.
Mnogo bre stvari napbraja još će te ovi salonci optužiti da si antiprotivan.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:35 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

predatortz
gedza.73

Milan Karagaća
ja mislim da je on komunista.



A ja mislim da se Predatortz sad onesvestio.



Za obojicu

vidiš da se nije onesvestio.Čovek zna da sam ja mislio na časnog, iskrenog i poštenog komunistu a ne one komunjare
antioksidant antioksidant 18:38 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

časnog, iskrenog i poštenog komunistu a ne one komunjare

misliš nepostojećeg?
predatortz predatortz 18:43 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

vidiš da se nije osvestio.Čovek zna da sam ja mislio na časnog, iskrenog i poštenog komunistu a ne one komunjare


Časnim komunistima odajem priznanje. Trebalo je imati herca pa to biti i pre rata i u ratu. Cenim ih kao ljude koji su spremni da se žrtvuju za svoje ideale. Malo je takvih.

A onda su došle komunjare, pa su komuniste smestili na Goli Otok... Što čistiji komunista, to duža robija...

Čak, ni ideju komunizma nisam spreman da popljujem do kraja. Ima tu dosta privlačnih stvari. Gotovo hrišćanskih ideja.

Sporim, i sporiću dok sam živ, metode kojim su te ideje sprovodili u delo. Tu se već odaljavaju od humane misli i opasno se približavaju nacizmu.
cassiopeia cassiopeia 19:26 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Čak, ni ideju komunizma nisam spreman da popljujem do kraja. Ima tu dosta privlačnih stvari. Gotovo hrišćanskih ideja.


Ako me sećanje služi Živojin Žika Pavlović je u jednoj svojoj knjizi razgovora sa tad mladim piscem Goranom Milašinovićem rekao da od komunizma nije bilo časnije ideje ni gorih rezultata.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:32 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

antioksidant
časnog, iskrenog i poštenog komunistu a ne one komunjare

misliš nepostojećeg?

mislim da je takvih ljudi bilo, ima i biće uvek, a u koju će stranku nije relevantno, čak van partija ima više takvih.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:34 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

fotografije u boji Rusije od pre 100 godina:


Hvala sto si dao link za slike, sjajne su.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:34 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

vidiš da se nije osvestio.

izvini, isptavio sam, treba da stoji da se nije onesvestio
savamala savamala 19:40 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

mislim da je takvih ljudi bilo, ima i biće uvek, a u koju će stranku nije relevantno, čak van partija ima više takvih.


Али, оно што је потпуно јасно, ти не спадаш у ту категорију. Карагаћа, ти си класичан опортуниста како су то комунисти некада говорили. Откачио си Тадића док си рекао кекс. Одмах почео да хвалиш Ђиласа, а ни Вучић ти није више толико одбојан. Прилагођаваш се као искусан политички камелеон. Уосталом, ти си и 8. седницу успешно пребродио. Мало си ревидирао и наставио даље. До када Карагаћа, није ваљда да се надаш да ћете послати на још неку дипломатску синекуру?
antioksidant antioksidant 20:45 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Milan Karagaća
antioksidant
časnog, iskrenog i poštenog komunistu a ne one komunjare

misliš nepostojećeg?

mislim da je takvih ljudi bilo, ima i biće uvek, a u koju će stranku nije relevantno, čak van partija ima više takvih.

ma salim se
blogovatelj blogovatelj 20:49 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Ma svašta je tu pomešano, ali tada su ratovi bili verski, a ne nacionalni.


Si siguran da nisu vise verski?
blogovatelj blogovatelj 20:55 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

moja omiljena zagonetka je:


Moja omiljena zagonetka je zašto se na srpskom kaže kuća i domaćica, a na hrvatskom dom i kućanica?
milisav68 milisav68 21:20 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

blogovatelj

Si siguran da nisu vise verski?

Siguran, sad su korporacijski.
Filip2412 Filip2412 21:21 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

Aman ljudi, jeste li vi čuli za diplomatiju?


Meni ovo vise lici na stih turbe folk pesme nego na diplomatiju:
Nikolić: Od Rusije jedino više volim Srbiju

ja se ne secam da sam cuo nekog diplomatu da nesto slicno odvali

a cela da ujdurma oko Rusije je narocito tuzna zato sto sto nas narod ne kapira kako Rusi bolje odnose imaju sa mnogim NATO zemljama nego sa nama

nego, utesno je to sto izjava dolazi od TN a oni su vec zayebali i zute po tome koliko se ulizuju strancima i koliko brzo menjaju politicke stavove... tako da, ne bih to sto TN prica uzimao za previse ozbiljno

takodje ima jos jedna utesna stvar u celoj prici: Rusi nas ne bi ni hteli za guberniju cak i kada bi mi to na referendumu izglasali... jel se secate pateticnog pokusaja da Seselj i Sloba uclane Srbiju u Rusku Federaciju, kada su nas Rusi ladno odyebali?
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:05 11.09.2012

Re: Санстефански споразум

savamala
mislim da je takvih ljudi bilo, ima i biće uvek, a u koju će stranku nije relevantno, čak van partija ima više takvih.


Али, оно што је потпуно јасно, ти не спадаш у ту категорију. Карагаћа, ти си класичан опортуниста како су то комунисти некада говорили. Откачио си Тадића док си рекао кекс. Одмах почео да хвалиш Ђиласа, а ни Вучић ти није више толико одбојан. Прилагођаваш се као искусан политички камелеон. Уосталом, ти си и 8. седницу успешно пребродио. Мало си ревидирао и наставио даље. До када Карагаћа, није ваљда да се надаш да ћете послати на још неку дипломатску синекуру?

ajde spodobo skini mi se već jednom.Niti se znamo ni pozajemo , niti smo se sretali, niti sam ti konkurencija, osim što ja za sebe znam sigurno da svakom mogu pogledati u oči.
Prema tome ti si klasičan/na primer/ka nečoveštva.
Prvo, ja nisam otkačio Tadića jer ga nisam ni zakačio.Hvalio sam sve što sam smatrao da radi dobro , a za razliku od mnogih, i kritikovao ono što sam i što smatram da nije trebalo tako uraditi.Nisam vezan za ličnost ni Tadića ni Đilasa a pohvalio sam ono što je Đilas rekao da se mora rasčistiti u DS šta je i kako ko radio i da stranka mora imati tj. doneti jasan, novi i savremeni program i da konačno prestane da liči na DSS.Za razliku od DSS gde šef odredi sebe za predsednika i postavi ostale funkcionere, a za program ima valjda ona Zakonopravila iz XIII veka, DS je ipak demokratska stranka i u njoj se na demokratski način mora odvijati diskusija. Ja se ne odričem DS a nadam se da će se konsolidovati i da će rukovodstvo biti oni koji budu izabrani na skupštini.Baš ukoliko bi se programski udaljila od mojih percepcija savremene socijaldemokratije i moderne stranke levice ne bi mi bila po volji. Inače, ja sam podržavao i da Milica Delević prihvati da bude MSP u novoj vladi jer smatram da je u pitanju stručnost.
Što se Vučića tiče nemam nikakav lični odnos niti poznajem čoveka kao ni on mene, žestoko sam kritikovao sve njegove i njihove radikalske nebuloze a pozdravljam evoluciju koja je pozitivna.Prema tome, što bi rekao tvoj šef nisam se ja promenio jer sam recimo uvek zagovarao da se Srbija treba osloniti na Nemačku kao najpouzdanijeg partnera, da se unaprede i intenziviraju odnosi u svim oblastima, posebno vojnoj saradnji.E pošto sam na tome lično radio, drago mi je da je Vučić to sada realizovao, a zameram Šutanovcu što nije a mogao je.I opet što bi rekao tvoj šef nisam se ja prilagođavao nego se oni menjaju pa neki se kvare, neki popravljaju, a ti ako već etiketiraš pogledaj malo moje tekstove na blogu i drugim mestima pa ćeš videti da sam dosledan i ako si čovek onda ćeš mi se javno izviniti.
Vidiš sa 8.sednicom niti imam veze niti me se doticala, niti sam pripadao toj organizaciji.
није ваљда да се надаш да ћете послати на још неку дипломатску синекуру?

ja sam moju karijeru završio i o tome ne razmišljam i tu se razlikujem od tebe jer ne zineš ako ne vidiš od toga korist.
Što se tvog odnosa prema meni tiče, ako imaš nešto lično onda se javi na PP, inače ovako ostaje samo da te podsetim da se čuvaš opasnosti da se na tebe ne odnosi ona narodna koja kaže "lako je biti đubre ali nije lepo i ne može da se sakrije smrad(ni pod pseudonimom)" a pogotovo od sopstvene savesti , naravno ko je ima.
Kako ti uopšte ne primećuješ da svi na ovom blogu već primećuju koliko si nedosledan/na, koliko nepristojan/na i da sve više postaješ predmet zajebancije.
libkonz libkonz 08:41 11.09.2012

Tekst

Dali, najčešće se slažem sa tvojim tekstovima, ali ovaj mi je bezveze. Naročito onaj deo kako ni kosovski Albanci ne bi to uradili.
Nikolićeva izjava neće izazvati baš nikakve negativne posledice. Zapad kod nas gleda naša dela, ne reči. A pošto insistiraju da se neka obećanja ostvare, svesni su da su ovakve izjave potrebne za unutrašnje potrebe, tako da je kritika ove Nikolićeve izjave nepotrebna.
alselone alselone 08:44 11.09.2012

Re: Tekst

libkonz
Dali, najčešće se slažem sa tvojim tekstovima, ali ovaj mi je bezveze. Naročito onaj deo kako ni kosovski Albanci ne bi to uradili.
Nikolićeva izjava neće izazvati baš nikakve negativne posledice. Zapad kod nas gleda naša dela, ne reči. A pošto insistiraju da se neka obećanja ostvare, svesni su da su ovakve izjave potrebne za unutrašnje potrebe, tako da je kritika ove Nikolićeve izjave nepotrebna.


Saglasan sa Libom. Recima koje nasi politicari izgovaraju vise niko pod kapom nebeskom ne veruje. Svi cekaju samo dela.

Nece ovo poremetiti nista. Za sada lepo balansiraju, bas kako treba. Dolaze i hameri a i spominju rusku fabriku vojnih vozila. Samo cist interes i dogovor.
dali76 dali76 01:06 13.09.2012

Re: Tekst

Niste valjda nadam se Alselone, I Lib, mislili da ja smatram da ce ovo Nikolicevo”bbrate Putine razmakni nam butine”sniziti cenu gasa Srbima ove zime, ili uzrujati Brisel koji ce potrcati mladoj dati vecu sargarepu?
Naravno,da je ovakvo ljubavno pojanje totalno bezredno na trzistu interesa,ali ono sto je meni cudno je to sto se ovakvo otvoreno pljuckanje po vlastitoj drzavi ,ne samo ne proglasava nenormalnim,vec se ,vidim,I brani ko patriotski cin.
libkonz libkonz 08:38 13.09.2012

Re: Tekst

Daleko smo nas dvojica od rusofila. Ali mi živimo u Srbiji i iz naše perspektive je ova Nikolićeva izjava banalna, u poređenju sa nekim drugim izjavama i stvarima.
dali76 dali76 17:11 13.09.2012

Re: Tekst

libkonz
Daleko smo nas dvojica od rusofila. Ali mi živimo u Srbiji i iz naše perspektive je ova Nikolićeva izjava banalna, u poređenju sa nekim drugim izjavama i stvarima.

Pa Lib, i nula stepeni je banalno toplo u odnosu na minus 25 ,sto valjda ne znaci da ces na nuli obuci kratke pantaone i otici na bazen?
Rekao sam ti st me je ponukalo da reagujem, i shvatam tvoj stav.
libkonz libkonz 18:55 13.09.2012

Re: Tekst

Rekao sam ti st me je ponukalo da reagujem, i shvatam tvoj stav.

Razumemo se nas dvojica dobro, kao i uvek.
Filip2412 Filip2412 12:59 14.09.2012

Re: Tekst

Naravno,da je ovakvo ljubavno pojanje totalno bezredno na trzistu interesa,ali ono sto je meni cudno je to sto se ovakvo otvoreno pljuckanje po vlastitoj drzavi ,ne samo ne proglasava nenormalnim,vec se ,vidim,I brani ko patriotski cin.
Ja bih samo na trenutak voleo da znam sta Rusi misle kad cuju onakvo ljubavno blejanje iz Srbije.

Verovatno se cudom cude koje smo mi budaletine :)
dali76 dali76 00:05 15.09.2012

Re: Tekst

Ja mislim da je Rusima ponajmanje bitno kolikog ce klovna od sebe praviti Nikolic,a koliki circus od drzave kojoj je na celu.
Elem, zanimljiva je ta mitska percepcija o vaznosti Srbije za Rusiju.
Tako novenar RTS, kako bi docarao vaznost ove posete, izvestava kako svih pet ruskih velikih medija prati ovaj susret , zanemarivsi cinjenicu da svi ti ruski veliki mediji prate Putina I dok se bori sa tigrom, leti sa zdralovima … pa eto I kad se sastaje sa Nikolicem…koji eto smogne hrabrosti ,posto ,kako sam kaze predsednik,ovi njegovi ne smeju,da javno kaze:ja vas molim da dodjete na otvaranje juznog toka.
Cirkus, nista drugo moj Filipe.
hajkula1 hajkula1 10:22 11.09.2012

Radi se o ljudima


Izvini Dali ali moram.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=09&dd=10&nav_category=640&nav_id=642016

NIKO. Ni Kandicka?




predatortz predatortz 10:26 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

NIKO. Ni Kandicka?


Sad će ona, samo da se organizuje...
Mislim, da diskredituje svedoka.
maksa83 maksa83 11:09 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=09&dd=10&nav_category=640&nav_id=642016

Meni ovo izgleda kao neka zamka, odn. podmetnut svedok sa zadatkom da diskredituje celu stvar. Sama ta priča da su ga terali da živom svesnom čoveku skalpelom vadi srce dok ga dvojica drže je suluda.

Verujem da je bilo trgovine organima otetih ljudi, ali (prema ovim i ovakvim vestima) ne verujem u autentičnost ovog svedoka ni njegove iskaze.
predatortz predatortz 11:12 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

Meni ovo izgleda kao neka zamka, odn. podmetnut svedok sa zadatkom da diskredituje celu stvar.


Verovatno će ispasti da si imao pravo.

Pazi, priču o organima čak ni srpsko tužilaštvo za ratne zločine ne može da olako zataška. A majstori su u zataškavanju zločina nad Srbima.

Moguće je da je ovo prljav manevar, kao i 'proceduralne' greške u drugim procesima, zbog kojih će cela stvar da devalvira.
savamala savamala 11:52 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

Meni ovo izgleda kao neka zamka, odn. podmetnut svedok sa zadatkom da diskredituje celu stvar. Sama ta priča da su ga terali da živom svesnom čoveku skalpelom vadi srce dok ga dvojica drže je suluda.


Да, биће да је тако, мада, цела ујдурма није могла да се направи без активног учешћа Вукчевића и Векарића.
predatortz predatortz 11:55 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima


Да, биће да је тако, мада, цела ујдурма није могла да се направи без активног учешћа Вукчевића и Векарића.


Majstori izvrgavanja ruglu svakog pokušaja kažnjavanja zločina nad Srbima!
Ko li ih drži tamo gde jesu, nanu mu naninu...
expolicajac expolicajac 11:59 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

maksa83

predatortz

savamala

Vidim ja da će "drugarica učiteljica" opet da uvodi red u odeljenju
predatortz predatortz 12:02 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

expolicajac
maksa83

predatortz

savamala

Vidim ja da će "drugarica učiteljica" opet da uvodi red u odeljenju


Koleza, nemoj da pomislim da si od onih koji viču učiteljice,učiteljice i upiru prstom...
mariopan mariopan 12:03 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

Koleza, nemoj da pomislim da si od onih koji viču učiteljice,učiteljice i upiru prstom...

Ma neka ga , sad bar znamo ko je tužibaba.

maksa83 maksa83 12:05 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

Koleza, nemoj da pomislim da si od onih koji viču učiteljice,učiteljice i upiru prstom...

Ma neće, sve ok, dogovorićemo se, evo sa' će da "piše pojas".
omega68 omega68 15:24 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

Izvini Dali ali moram.

Da, Daliju je možda utisak dana poseta nekoga nekome.
Ovde u Srbiji, danas, druge su teme bile prioriteti
Hansel Hansel 18:25 11.09.2012

Re: Radi se o ljudima

maksa83
Meni ovo izgleda kao neka zamka, odn. podmetnut svedok sa zadatkom da diskredituje celu stvar. Sama ta priča da su ga terali da živom svesnom čoveku skalpelom vadi srce dok ga dvojica drže je suluda. Verujem da je bilo trgovine organima otetih ljudi, ali (prema ovim i ovakvim vestima) ne verujem u autentičnost ovog svedoka ni njegove iskaze.

Da, čudno je da ga novinar nije pitao zašto nisu onesvestili svedoka, a čudno je i što su oko njega bili lekari, a njemu dali da to radi.

S druge strane, kakvih je sve mučenja bilo u ratovima 90-ih, nije ništa čudno.
Colin_bgd Colin_bgd 11:18 11.09.2012

Ana Karenjina

Dali, ipak ne treba dramiti. Nista tako dobro ne demistificira i ne razotkriva pravo stanje nesposobnosti nasih politicara i besuvislosti njihovih 'politika', kao i svu cinicnu jalovost njihovih neizostavnih zaledja kao vlast. Podjimo redom: Milosevic, Kostunica, (pa cak i) Djindjic, Tadic, a evo sad gledamo kako 'gore svece' Nikolica, Dacica i Vucica (tri odjednom, cist bonus)...

Nece Srbija postati ruska gubernija za njina mandata, necemo uci ni u EU, nece se nista desiti. Nasem narodu je, ipak, jedno veliko nista uvek bilo i ostalo najdraze...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana