Društvo| Politika

Đilasov odgovor zašto nije organizovao doček paraolimpijaca

Nune Popović RSS / 11.09.2012. u 20:49

Odgovor gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa zašto nije organizovao doček paraolimpijaca ispred Skupštine grada Beograda.

Paraolimpijci Srbije su osvojili pet medalja, od kojih su dve zlatne i tri srebrne, i postigli su tri svetska rekorda na Paraolimpijskim igrama u Londonu. Sami su organizovali proslavu rezultata na ulicama Beograda.

Na pitanje zašto nije organizovao doček paraolimpijaca, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas je odgovorio: "ne znam zaista, mi pravimo doček za sportove koji zaista imaju rezultat i koji imaju publiku". 



Komentari (259)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 08:43 12.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Ja ne poznajem srpsku scenu dovoljno da bih bio precizniji!


Blazeni ste vi u neznanju!
I ja bi vol'o da sve zaboravim.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:58 12.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

1. Helvétius - Nametnuta socijalna mehanika.
2. Rousseau - Militantsko i totalitarno
3. Saint-Simon - Potpuno planiranje
4. Joseph de Maistre - Vanredna sila, i podjarmljivanje autoritetu
5. Rousseau - Militantnost
6. Fichte - Apsolutna sloboda

Đilas se prepoznaje u više ovih tema. Ja ne poznajem srpsku scenu dovoljno da bih bio precizniji!


Djilas se prepoznaje u Fihteovom transcedentnom "ja"?! i kod prosvetitelja Rusoa?

(ne razumem ovo s apsolutnom slobodom, plus militantno i totalitarno, da to nije neko iskrivljeno prežvakavanje, s oproštenjem?)

Jel može neko objašnjenje oko prepoznavanja?


dragan7557 dragan7557 22:08 12.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Milan Novković 23:59 11.09.2012
Sloboda i kako je izdati
Šest neprijatelja, ako sledimo I. Berlinovu knjigu, izlistani po ideotvorcima (zbrzane teze):

Negative Liberty je zabranjena tema u Srbiji.

cerski
Milan Novković Milan Novković 23:12 12.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Djilas se prepoznaje u Fihteovom transcedentnom "ja"?! i kod prosvetitelja Rusoa?

(ne razumem ovo s apsolutnom slobodom, plus militantno i totalitarno, da to nije neko iskrivljeno prežvakavanje, s oproštenjem?)

Jel može neko objašnjenje oko prepoznavanja?

Naravno da je iskrivljeno prežvakavanje, to je tautološka primedba, primedba radi primedbe, prosto je nemoguće opisati sekundu života jedne osobe u 5 reči, a kamoli rad značajnog mislioca

Tako, Ruso prosvetitelj ili bilo šta drugo što ti i ja možemo ovde reći je iskrivljeno prežvakavanje (i ovo je tautologija ma koliko blog-razumnog prostora mi sebi dozvolili).

Nisi ti jedina koja bi podigla obrve na Berlinovo o Rusou "Rousseau appears as a militant lowbrow exaggerating the desire of infinite liberty, deteriorating social coexistence, and giving rise to quasi-totalitarian propensities" - kaže jedan drugi kritičar. Al meni je svejedno, Berlin o Rusou zna više od mene i ja mu, kao amater, odlučujem da verujem

On je moja elita.

Ne, ne prepoznajem Đilasa kod Fihtea, ja sam samo izlistao sve Berlinove "neprijatelje", osim ako bi se insistiralo da ga prepoznam pa bih ja rekao da sebi i svom timu daje apsolutne slobode

Kod 1-4 prepoznavanja, zar baš treba, pa ubiše se pametni blogeri, lik je neskriveno fašisoidan, i to poodmaklo:

1. Busplus policija koja maltretira ljude (nisam iskusio, ali sam čuo od ljudi kojima verujem)

2. I busplus i platani

3. Šta god da planira i šta god bili motivi izgleda da ide do potpunosti - ok, nemam pravo ovo da kažem zato što nemam ni približno potpunu sliku, al osta mi takav utisak posle sad već silnog čitanja pa zaboravljanja

4. Busplus, platani, mali ulični prodavci, Romi - evo baš sam ovde najviše izlistao zato što je Maistre fašista, i to fašistički vrh.
Milan Novković Milan Novković 23:14 12.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

dragan7557
Milan Novković 23:59 11.09.2012
Sloboda i kako je izdati
Šest neprijatelja, ako sledimo I. Berlinovu knjigu, izlistani po ideotvorcima (zbrzane teze):

Negative Liberty je zabranjena tema u Srbiji.

cerski

Dragane, ne vidim baš zašto, osim ako ne misliš da je "zabranjena" svuda pa tako i u Srbiji
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 05:50 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Naravno da je iskrivljeno prežvakavanje, to je tautološka primedba, primedba radi primedbe, prosto je nemoguće opisati sekundu života jedne osobe u 5 reči, a kamoli rad značajnog mislioca


Zaista nije primedba radi primedbe, belivme.

Samo mi je svodjenje Fihtea i Rusoa na "apsolutnu slobodu", odnosno "militantnost" neverovatno tumačenje.

Hoću da kažem, zloupotreba filozofa i iskrivljeno redukovanje njihovog učenja na neku dnevnopotrebnu i zgodnu kategoriju, tačku i crtu, u funkciji diskvalifikacije, njih, ili nekoga drugoga, nije nepoznata pojava (Hajdeger, Niče itd), ali je skroz bezveze.

I ovo nije odbrana Đilasa:)

Mada, ne vidim nikakav načelni problem u Busplusu (vidim probleme u ispravljivim detaljima). Uostalom, gde god miknem iz Beograda, svuda neka varijacija busplusa.









Milan Novković Milan Novković 06:07 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Hoću da kažem, zloupotreba filozofa i iskrivljeno redukovanje njihovog učenja na neku dnevnopotrebnu i zgodnu kategoriju, tačku i crtu, u funkciji diskvalifikacije, njih, ili nekoga drugoga, nije nepoznata pojava (Hajdeger, Niče itd), ali je skroz bezveze.

Berlin to ne radi niti radi njih niti radi bilo koga drugog!

I ovaj kritičar što sam ga citirao pravi istu grešku kao ti, ili mnogi od nas:

- Nije potreban "ceo filozof" da bi se uradila redukcija, projekcija na neki podprostor gde nam je ta projekcija sasvim korisna.

- Plus se radi redukcija u kontekstu koji je Berlin pošteno definisao

- Tj ionako svaki podprostor možemo da zovemo "degenerisani" "viši" prostor pa je i to deo neke tautologije.

- Nači, sve se radi u cilju definisanja neprijatelja slobode i toga kako su neki značajni mislioci imali uticaja na genezu tih neprijatelja, bez obzira kakvi su bili njihovi ukupni likovi i dela.

EDIT: Naravno, pardon, ja sam redukovao redukovano i možda je najbolje bilo da imena filozofa nisam ni pominjao - u stvari, oni ovde uopšte nisu bitni al onda bi redukcija morala da bude bar malo kvalitetnija (i ja volim da koristim falacies, naravno, moćno sredstvo
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 06:47 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Nije potreban "ceo filozof" da bi se uradila redukcija, projekcija na neki podprostor gde nam je ta projekcija sasvim korisna.


Ne vidim potrebu za komadanjem filozofa i nasilnim obesmišljavanjem njihovog učenja da bi se jedan gradonačelnik tresnuo po glavi prigodnom floskulom.

Za to imaš balvane s bulevara. Dovoljno je:)
Milan Novković Milan Novković 07:01 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Ne vidim potrebu za komadanjem filozofa i nasilnim obesmišljavanjem njihovog učenja da bi se jedan gradonačelnik tresnuo po glavi prigodnom floskulom.

Ja, nažalost, vidim potrebu, samo ona nije ni u komadanju filozofa, ni u nasilnom obesmišljavanju njihovog učenja ni u prigodnim floskulama (dobro, možda jeste malo u ovim floskulama).

I neću balvane nego hoću filozofe, moj način uživanja u slobodi da se izražavam kako hoću o temi.

Tema - Đilas kao fašisoidna opasnost po slobode i kvalitet života u Srbiji!


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:59 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Ne vidim potrebu za komadanjem filozofa i nasilnim obesmišljavanjem njihovog učenja da bi se jedan gradonačelnik tresnuo po glavi prigodnom floskulom.


Ja, nažalost, vidim potrebu, samo ona nije ni u komadanju filozofa, ni u nasilnom obesmišljavanju njihovog učenja ni u prigodnim floskulama (dobro, možda jeste malo u ovim floskulama).

I neću balvane nego hoću filozofe, moj način uživanja u slobodi da se izražavam kako hoću o temi.

Tema - Đilas kao fašisoidna opasnost po slobode i kvalitet života u Srbiji!


ih, pa da bi na tvoj način "uživao u slobodi da se izražavaš kako hoćeš o temi", ne moraš da mrcvariš i diskvalifikuješ nemačku klasičnu filozofiju (Fihte), breee, Milane:)

A i tema ti, tako formulisana - "Đilas kao fašisoidna opasnost po slobode i kvalitet života u Srbiji!" - ne ostavlja prostor za dijalog. Jer si ga već prikuc'o.

I šta sad? Da donosimo još eksera? Mislim, može i tako, pod uslovom da ekser nije Fihte. Jer nije. Kewe mi:)

antioksidant antioksidant 08:03 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

A i tema ti, tako formulisana - "Đilas kao fašisoidna opasnost po slobode i kvalitet života u Srbiji!" - ne ostavlja prostor za dijalog. Jer si ga već prikuc'o.

I šta sad? Da donosimo još eksera? Mislim, može i tako, pod uslovom da ekser nije Fihte. Jer nije. Kewe mi:)

možemo da razgovarmo o tome koliko je sloboda precenjen koncept u odnosu na red, tj da li je "vrednost" reda tolika da bi se moglo prihvatiti i "prisilno" nametanje...
Milan Novković Milan Novković 08:15 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

ih, pa da bi na tvoj način "uživao u slobodi da se izražavaš kako hoćeš o temi", ne moraš da mrcvariš i diskvalifikuješ nemačku klasičnu filozofiju (Fihte), breee, Milane:)

Pa ne radim ja to, ja sam samo amater bez strpljenja koji pokušava da prepriča prepričano, u 1-5 reči - ja mrcvarim Fihtea koliko ga je mrcvarila i bilo koja kap kiše koja mu je pala na glavu

Tj, uopšte on nije tema, niti nemačka klasična filozofija, a i baš njega ne dovodim u vezu sa Đilasom :)

A i tema ti, tako formulisana - "Đilas kao fašisoidna opasnost po slobode i kvalitet života u Srbiji!" - ne ostavlja prostor za dijalog. Jer si ga već prikuc'o.

I šta sad? Da donosimo još eksera? Mislim, može i tako, pod uslovom da ekser nije Fihte. Jer nije. Kewe mi:)

Pa tako ja vidim temu! Kaži slobodno, to je sloboda, "ne, nije to nunetova tema nego je ovo ...", tj ispravljaj temu i u širini i u dubini
Atomski mrav Atomski mrav 08:24 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

Slomili smo mi i tvrđe od tebe... Vojo, Fihte!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:14 13.09.2012

Re: Sloboda i kako je izdati

možemo da razgovarmo o tome koliko je sloboda precenjen koncept u odnosu na red, tj da li je "vrednost" reda tolika da bi se moglo prihvatiti i "prisilno" nametanje...


slažem se, AO:)

plus što sloboda i red nisu disparatni pojmovi, a "red" možemo da tretiramo i kao "pravila", "ograničenja", "vrste izbora", "neugrožavanje drugog", itd (dodaj šta hoćeš)...




margos margos 23:03 11.09.2012

Ok, povika na Đilasa...

ali nije on jedini 'domaćin' (iako je glavni) i samim tim, jedini krivac.
Ima tu još ljudi - Ministarstvo i Ministar sporta, Olimpijski komitet, Predsednik OK, razni savetnici...

Sve u svemu - velika bruka da paraolimpijci treniraju o svom trošku, bore se za boje države i da nikom - od tih glavešina - nisu bitni.

Zaista je pitanje da li bi ljudi i u kolikom broju, došli da ih pozdrave ispred Skupštine?
Englezi su organizovali proslavu i za olimpijce i paraolimpijce i slike iz Londona su impresivne. Možda bi naši odgovorni iz toga mogli da nauče nešto i da do i posle sledećih Igara isprave sve ove dosadašnje brljotine.
Nadam se da hoće.
freehand freehand 23:15 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

ali nije on jedini 'domaćin' (iako je glavni) i samim tim, jedini krivac.

Naravno da nijew, ali je dozvolio sebi da da onakvu idiotsku izjavu. A to je sad već niz.
Zaista je pitanje da li bi ljudi i u kolikom broju, došli da ih pozdrave ispred Skupštine?

Sa trodnevnom medijskom kampanjom?
Apsolutno - bar nekoliko hiljada, što bi posle moglo da bude ponovo korišteno i za pomoć ovim ljudima, i za propagiranje i podršku inkluziji, i za stvaranje atmosfere solidarnosti i za milion drugih lepih i pametnih stvari.
Za promenu.
E da je frajer ko što nije i da je pametan ko što nije - Đilas je mogao biti nosilac cele te priče.

Ovako - trt.
arianna arianna 23:19 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

meni je najveći utisak dana recenica na blogu i u komentaru kod AD

Stonoteniser Zlatko Kesler, koji je osvojio srebro, rekao je da je Srbija stala uz rame velikim sportskim silama.


gde paraolimpijac U KOLICIMA kaže da je Srbija STALA uz rame velikim sportskim silama, a neko ko bi trebalo da je lider SVIH gradjana u ovoj zemlji i sa obe noge, pita se za rezultate i publiku
margos margos 23:21 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

Kume, u pravu si. I da je Đilas najkrivlji (posebno s ovim idiotskim komentarom) i da je moglo da se tri dana promoviše i da bi došlo sigurno nekoliko hiljada ljudi. Stoji.

Ali, hajd'mo da pritiskamo, tražimo i očekujemo da se tim ljudima pomogne i sada i za sledeće Igre i da se sledeći doček olimpijaca ne proslavlja bez njih - o istom trošku.

No, što reče Jukie, uskoro kreću nove teme, i mi ćemo zaboraviti oko čega smo ovde toliko vatrirali. Što ne znači da nismo u pravu.
freehand freehand 23:23 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

Ali, hajd'mo da pritiskamo, tražimo i očekujemo da se tim ljudima pomogne i sada i za sledeće Igre i da se sledeći doček olimpijaca ne proslavlja bez njih - o istom trošku.

Kumo - ja sam bio na Terazijama danas, kratko doduše. Evo me i ovde.
AlexDunja AlexDunja 23:26 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

kratko doduše.

pa što se ne javi?
sve je kratko i trajalo, doduše
margos margos 23:27 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

Bila i ja... šteta što se ne prepoznasmo. :)

Videla neke dame iz Šabićeve kancelarije i, sve u svemu, bio fin svet i lepa, slavljenička atmosfera.
mimi.ista mimi.ista 23:28 11.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...



Jos pre olimpijade, kad su predstavljali engleske olimpijske dresove Stelle McCartney, uvek su na slikama bili i paraolimpijci
freehand freehand 00:27 12.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

AlexDunja
kratko doduše.

pa što se ne javi?
sve je kratko i trajalo, doduše

Overio i uteko.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 09:30 12.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

mimi.ista


Jos pre olimpijade, kad su predstavljali engleske olimpijske dresove Stelle McCartney, uvek su na slikama bili i paraolimpijci



Tačno, ali to nije reklama, oni zaista tako žive.
Na otvaranju Olimpijskih igara pevao je dečiji hor u kome su bila i deca sa smetnjama u razvoju, učestvovali su korisnici invalidskih kolica...

Kod nas još uvek možeš u najvećem broju slučajeva da očekuješ sažaljenje ili priče o herojskim podvizima.

A oni samo hoće da budu ravnopravni.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:38 12.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

A oni samo hoće da budu ravnopravni


Izjava je neumesna i gruba, ali je u skladu s nevidljivošću mladih s smetnjama u razvoju,invalida, ljudi s posebnim potrebama koji žive u Srbiji, kako već korektno da se izrazim.

I sada se svi užasavaju nad grubošću gradonačelnika Đilasa, naprasno probuđeni iz hibernacije ravnodušnosti prema ljudima s drugačijim potrebama.

Znači, invalid treba da pobedi na Olimpijskim igrama da bi ga neko u Srbiji primetio, da više ne bude nevidljiv!?

I šta da kažu sva ona nevidljiva deca s smetnjama u razvoju koja nikada nisu izašla iz pidžame jer ih se porodica stidi i ne vodi ih napolje, izvan kuće? Ili koja žive u nemogućim uslovima u ustanovama, zaboravljena od svih?

Dočeci Olimpijaca su lepi i treba da ih bude, naravno.

Ali, ako nema prave podrške, permanetne, ako nema strategije vaspitanja ili se nedovoljno sprovodi da se i ljudi s posebnim potrebama uključe u društvo, na ravnopravan način, bez diskriminacije, onda je jedan doček samo kozmetika.

Mene zanima mnogo više od dočeka da li je gradonačelnik Đilas nešto konkretno uradio za ove naše sugrađane.

Kao što me zanima zašto u udžbenicima nisu ni na slikama zastupljeni ljudi i deca sa posebnim potrebama?

Njima nisu prioritetni zvučnici zastave i baloni, kao što im nikako ne treba ni sažaljenje.

Treba im ravnopravnost. Zastupljenost i vidljivost.




libkonz libkonz 10:52 12.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

Sa trodnevnom medijskom kampanjom?
Apsolutno - bar nekoliko hiljada

Jukie Jukie 13:06 12.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

freehand

AlexDunja
kratko doduše. pa što se ne javi?sve je kratko i trajalo, doduše


Overio i uteko.


You are a twitcher!

Twitching is a British term used to mean "the pursuit of a previously-located rare bird." In North America it is more often called "chasing", though the British usage is starting to catch on there, especially among younger birders. The term twitcher, sometimes misapplied as a synonym for birder, is reserved for those who travel long distances to see a rare bird that would then be ticked, or checked off, on a list. The term originated in the 1950s, when it was used to describe the nervous behaviour of Howard Medhurst, a British birdwatcher. Prior terms for those who chased rarities were pot-hunter, tally-hunter, or tick-hunter. The main goal of twitching is often to accumulate species on one's lists. Some birders engage in competition to accumulate the longest species list. The act of the pursuit itself is referred to as a twitch or a chase. A rare bird that stays put long enough for people to see it is twitchable or chaseable.[2][5]

Twitching is highly developed in the United Kingdom, the Netherlands, Denmark, Ireland, Finland and Sweden. The size of these countries makes it possible to travel throughout them quickly and with relative ease. The most popular twitches in the UK have drawn large crowds; for example, a group of approximately 2,500 people travelled to Kent, England, to view a Golden-winged Warbler.[6] Twitchers have developed their own vocabulary. For example, a twitcher who fails to see a rare bird has dipped out; if other twitchers do see the bird, he may feel gripped off. Suppression is the act of concealing news of a rare bird from other twitchers.[2]
8c_competizione 8c_competizione 10:17 15.09.2012

Re: Ok, povika na Đilasa...

mislim da bi docek bio veliki iskorak i jasna poruka roditelja te i takve dece da ih izvuku iz pidzhama i izvedu u park, na ulicu, biblioteku, pozorishnu predstavu ....

imam prijatelja i kolegu koji ima sina sa Daun-ovim sindromom. moj aprva reakcija je bila standardno sazhaljenje (neshto sto sam poneo iz Srbije). vec u sledecoj recenici me je potpuno razuverio i rekao da je potpuno srecan zbog svog sina. taj nivo pazhnje koji sam video kod njega je neopisiv. klinja ide sa njima redovno svuda, zavrshio je srednju skolu (specijalnu naravno) i verovali ili ne dobio posao u specijalizivanom pozorishtu gde skoro celokupni ansambl cine upravo osobe sa Daunovim sindromom. ako bi ste pogledali repretoar, bili bi ste zacudjeni koliko predstava odrzhe i nivo profesionalnosti.

ovim ljudima treba samo prilika. koju sigurno nece dobiti od ljudi kao shto je Djilas, Palma, Velja, Dacic, patrijarh ... jer tu nema politickih poena ni zarade. A ni oku nisu ugodni po njihovim recima (kako se Palma ubaci u grupu okuugodnih, is beyond my reach)!

dakle, da, mislim da je docek bio jako vazhan.

isto kao shto mislim da je i parada bitna!
princi princi 02:30 12.09.2012

Više od svega me iznenađuje

Đilasova glupost. Kako nije mogao da shvati da je i ovo i ono sa gay paradom (bez obzira na njegovu homofobiju) fantastičan photo opp? Pa to je čak i jedan Toma shvatio. Da li su mu savetnici tako glupi ili ih on uopšte ne sluša? Šta god da je, ovoliki nedostatak empatije i nedostatak nekih osnovnih social skills ukazuje da Srbija polako ali sigurno dobija Slobu 2.0.
8c_competizione 8c_competizione 10:38 15.09.2012

Re: Više od svega me iznenađuje

... ukazuje da Srbija polako ali sigurno dobija Slobu 2.0


pravo u sredu!

blogov_kolac blogov_kolac 03:32 12.09.2012

Novi Đinđić

Jel to taj?
alselone alselone 08:45 12.09.2012

Re: Novi Đinđić

blogov_kolac
Jel to taj?


Nije.
To je kao kad bi Sloba oplodio Tadica.
8c_competizione 8c_competizione 10:39 15.09.2012

Re: Novi Đinđić

kako te nije sramota da Djitlera poredish sa Zoranom, odnosno Zorana sa njim?

Jel ovo namerna provokacija ili samo licna glupost?
Đorđe Bobić Đorđe Bobić 06:44 12.09.2012

Ima i ovo ...

Mi se ovde ubismo od zgražanja i gađenja na to što reče gradonačelnik ali zaboravismo da tako što ima podršku i to široku ... pa to smo već gledali ... možda mu je izletelo i omaklo mu se ali ima i to da je baš hteo da svojim obožavaocima pošalje poruku da se nije promenio od one svinjarije sa paradom ...
appendix appendix 16:12 12.09.2012

Re: Ima i ovo ...

možda mu je izletelo i omaklo mu se


Njima vrlo često tako izleti.. Evo i ovaj se sapleo...

Francuski predsednik Fransoa Oland imao je nesvakidašnji gaf dočekujući članove paraolimpijske ekspedicije svoje zemlje na aerodromu u Parizu.

- Naravno! Bili smo oduševljeni. Čak smo vam i mahali s tribina, ali izgleda da niste primetili - rekao je Oland slepoj sportistkinji.


link
manituu manituu 19:54 12.09.2012

Re: Ima i ovo ...

Đorđe Bobić
Mi se ovde ubismo od zgražanja i gađenja na to što reče gradonačelnik ali zaboravismo da tako što ima podršku i to široku ... pa to smo već gledali ... možda mu je izletelo i omaklo mu se ali ima i to da je baš hteo da svojim obožavaocima pošalje poruku da se nije promenio od one svinjarije sa paradom ...

pa naravno da salje poruku, i da mozemo mi da seremo sta god hocemo, al on ce da pici svoju pricu...

neki su olako zaboravili platane..
i kakvu je medijsku cutnju ( na tome bi mu i gorepomenuti gebels cestitao) zaveo vise od 2 meseca....da ljudi koji zive na novom beogradu uopste nisu znali da se platani u bulevaru seku..eeeej, zbog "obicnih" platana!!!! samo zato sto je on tako zamislio, a neki su se glasno pobunili protiv njegove ingeniozne ideje...
svi stampani i elektronski mediji, sem radija202 , u celoj republici, su bili nemi ...
tako se to radi kod diktatora, zestoko nema sta
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:55 12.09.2012

Drago mi je,

samo neka ovako nastavi i svešće se na pravu meru: šačicu (bivših?) žutih zilota i obeshrabrene DSSovce.
princi princi 12:58 12.09.2012

Re: Drago mi je,

dobrosavljevic_m
samo neka ovako nastavi i svešće se na pravu meru: šačicu (bivših?) žutih zilota i obeshrabrene DSSovce.

5%. Čeda i Dinkić su pokazali da njima ne treba više. Samo 5%.
libkonz libkonz 12:59 12.09.2012

Re: Drago mi je,

samo neka ovako nastavi i svešće se na pravu meru: šačicu (bivših?) žutih zilota i obeshrabrene DSSovce.

Nadam se!
espale espale 13:10 12.09.2012

Sto bi (mudro) rekao moj profa:

JAVASHLUK I KAUBOJSHTINA !
skyspoter skyspoter 13:34 12.09.2012

Gospodine Djilase

Posle ovakve izjave ne treba da osnivate novu stranku.
G.Cross G.Cross 14:18 12.09.2012

Ne razumem

Sta je tu cudno on je dosledan. On je PRAGMATICAN. Nema para nema muzike. Sto bi rekli neki"Isti Zoran Djindjic"
lignjoslav pipak lignjoslav pipak 17:48 12.09.2012

Manipulacija...

Ne mogu da verujem kolike ste svi ovce, pa nije ni cudo da nad Srbijom vlada ovakva bagra. Naravno da je manipulacija, naravno da je budalastina, naravno da je plasirana od onog parazita koji kuka za vrapcima, i naravno da je borba za DS vec otpocela namestanjima i podmetanjima. Nemojte posle toliko godina manipulacije da budete tolike ovce da vas muvaju ovako jeftino. Pa cak je i lose seceno. Strasno je koliko ste posle svega sto nam je uradjeno ostali naivni. Nisam ni za Djilasa, niti za bilo kojeg trenutno aktivnog politicara, svi su mi jednako ogavni. Kao beli listic to mogu da kazem i tvrdim, ali mi je glupo da padate na ovakvu jeftinu foru.
Milan Karagaća Milan Karagaća 19:22 12.09.2012

Re: Manipulacija...

meni bi bilo baš drago kada bi se pokazalo da je snimak namešten ili da sam Đilas to demantuje i tuži one koji su izmontirali.
laziiprevare laziiprevare 22:08 12.09.2012

Re: Manipulacija...

Nemojte da budete tolike ovce da vas muvaju ovako jeftino


naravno da je plasirana od onog parazita koji kuka za vrapcima


Kao beli listic
dragan7557 dragan7557 22:14 12.09.2012

Re: Manipulacija...

Nemojte da budete tolike ovce da vas muvaju ovako jeftino

Alo bre! Šta bre jeftino? Trijes i kusur milijardi Evra?!

cerski
blogov_kolac blogov_kolac 00:05 14.09.2012

Re: Manipulacija...

lignjoslav pipak
Kao beli listic to mogu da kazem i tvrdim, ali mi je glupo da padate na ovakvu jeftinu foru.

Beeeeeli listici nisu ovce! Beeeeele listice je nemoguce nasamariti i prevesti zedne preko vode! Oni znaju sta nece, i kako to da postignu!
margos margos 18:15 12.09.2012

Maločas na vestima...

je išao prilog o novom Centru u Kraljevića Marka u Beogradu (250 kvadratnih metara) koje je Grad u saradnji sa Američkom ambasadom otvorio za osobe sa posebnim potrebama. Biće druženja, radionica... ali ono što je za ovu temu bitno, Đilasovo obraćanje koje, parafraziram, jeste njegovo priznanje da je on tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.
freehand freehand 19:41 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

ali ono što je za ovu temu bitno, Đilasovo obraćanje koje, parafraziram, jeste njegovo priznanje da je on tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.

To se zove kontrola štete.
Što može biti potpuno ok, ako donese nešto dobro invalidima i ako se zadrži medijska pažnja i na njima i na odnosu društva prema njima.
A valjda će i Đilas naučiti da razmisli pre nego što odvali nešto.


princi princi 19:54 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

Đilasovo obraćanje koje, parafraziram, jeste njegovo priznanje da je on tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.

Dobro, ovo je OK i poštena reakcija. U svakom slučaju bolje od onih koji te po ovim blogovima tvrdoglavo kao ćuskije ubeđuju da je crno belo i obratno.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:57 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

"Zaista je sjajno kada vidimo da zajednica prihvata i ljude koji su nedovoljno razvijeni. Mnogo smo unapredili te neke stvari i shvatili smo, i ja prvi u prethodnih 4-5 godina koliko ta deca mogu mnogo da urade, a čega realno mnogi od nas nisu svesni," rekao je gradonačlenik Beograda Dragan Đilas.
margos margos 20:17 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

Hvala Milenice.:)
Požurila sam da napišem dok je vest još bila samo na tv-u - u prilog temi - pa sam interpretirala.

Sticajem okolnosti, imam jednu stranku koja ima određena oštećenja i silno se radovala današnjem danu i otvaranju ovog Centra, a bogme i ja. Ima nenormalnu potrebu da poziva telefonom svakodnevno - sad ću malo odahnuti.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:34 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

Požurila sam da napišem dok je vest još bila samo na tv-u - u prilog temi - pa sam interpretirala.

Dobro si uspela, vesti idu mnogo brzo ovih dana
mariopan mariopan 20:36 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

princi
Đilasovo obraćanje koje, parafraziram, jeste njegovo priznanje da je on tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.

Dobro, ovo je OK i poštena reakcija. U svakom slučaju bolje od onih koji te po ovim blogovima tvrdoglavo kao ćuskije ubeđuju da je crno belo i obratno.

margos margos 20:37 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

Rekoh, imala sam lični razlog da obratim pažnju na otvaranje tog Centra.
mariopan mariopan 20:38 12.09.2012

Re: Maločas na vestima...

margos
je išao prilog o novom Centru u Kraljevića Marka u Beogradu (250 kvadratnih metara) koje je Grad u saradnji sa Američkom ambasadom otvorio za osobe sa posebnim potrebama. Biće druženja, radionica... ali ono što je za ovu temu bitno, Đilasovo obraćanje koje, parafraziram, jeste njegovo priznanje da je on tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.

Dobra vest.
benevolent benevolent 11:52 13.09.2012

Ђилас

tek u ovih 5-6 godina počeo da menja pogled na njihove probleme.


...када му је послове у вези односа градске власти према инвалидним лицима, њиховим породицама, пратиоцима и удружењима почео да обавља увек агилни одборник градске скупштине Дарко Ивић, иако и сам хендикепиран, за њега тешко да постоје било какве препреке...
8c_competizione 8c_competizione 10:43 15.09.2012

Re: Maločas na vestima...

jedna od njegovih marketinshkih agencija je odradila odlican reklamni SPIN, kao kontrolu stete, sto rece kolega ovde!

isto kao shto su se nacisti bili ucutali oko halabuke protiv jevreja pre olimpijske igre 36te!

ne verujem mu ja nishta! fashista ostaje fashista!
8c_competizione 8c_competizione 10:02 15.09.2012

Djitler polako ali sigurno skida ovce runo

da ti se zgade likovi kao on

vecina je verovatno mislila da je njegov fashizam prema pederima i romima nekako OK

ali je zaboravila da svaki fashizam prvo pocinje sa najslabijima/najugrozhenijima, sa onda metastazira i po svima ostalima

isti je on kao Koshtunica, samo je malko prakticniji u vodjenju biznisa

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana