Saopštenje BIK povodom rezultata izbora za blogere

B92 RSS / 03.02.2008. u 20:20

Drage naše dragi naši, daje se na znanje da drugog kruga blog-izbora ipak neće biti.
Drugi krug nije bio planiran inicijalnom idejom blog izbora. Ta ideja se pojavila tokom glasanja u prvom i poslednjem krugu. Kao i svi drugi izbori uviđate da je i prilikom ovih bilo sumnjivih obećanja, lažnih nada i brložnog  nemorala.

Predlog drugog kruga na prvi pogled činio se suvislim, međutim što smo više razmatrali moguće scenarije shvatili smo da je drugi krug zapravo siguran put do devetog. Stoga smo zaključili da je najbolje da prvi krug bude demokratksi maksimum ovog bloga.

Mi, inače po potrebi veliki fanovi nekih antičkih učenja prihvatamo stav da između jasno definisanih etičkih normi i praktične realizacije postoje uvek ogromne razlike te se zato i ovom prilikom ne držimo nikakvih striktnih pravila. Dakle mi smo za neki oblik vladavine 30torice, kao što je uostalom na blogu  i bivalo od samog početka.

Na sreću blog nije država te još uvek nemamo obavezu vladavine većine. Na kraju krajeva koliko god izbori bili savršeni najčešće završavaju sa nekim trulim kompromisima ili sa Đorđem Bušom. Nama ništa od toga nije potrebno.

Neki novi prvi krug organizovaćemo možda kroz par meseci ponovo, ukoliko se ovo pokaže kao dobra praksa.

Ono što ćemo mi uraditi to je da ćemo vaš spisak predloga uzeti u razmatranje i vrlo studiozno obratiti pažnju na svakog od vaših kandidata. Zavirićemo malo u njihove blog dosijee da vidimo da li su nekada bili kažnjavani i koliko su ozbiljni ti prekršaji bili. Sa druge strane podsetićemo se koliko su zaista bili kvalitetni njihovi komentari a pre svega njihova kultura u ophođenju sa drugim blogerima.

Broj vaših glasova imaće svakako najveću ulogu u donošenju konačne odluke. Pored naše pristrasnosti. Ukoliko neko ima 50tak vaših glasova njega će moći da liši prava na blog samo niz ozbiljnih prekršaja na blogu (recimo banovi). Ukoliko neko ima tek 15ak glasova i najmanji prekršaj biće dovoljan da ozbiljno ugrozi njegovo unapređenje u blogera.

Ipak može se desiti da nekim kandidatima damo „wild card" bez obzira na sve druge okolnosti jer je dobio glas uredništva.

Svakako da imamo u vidu da neki od kandidovanih i nemaju preterane ambicije da postanu autori ali to u ovom trenutku nije bitno.

Najbitnije je da ste se vi i mi malo zabavili u ovo napeto izborno vreme, a mi se iskreno nadamo da nikoga nismo toliko razočarali da će za nama nadati RIKu.

Ispod je konačan rejting blog izbora, za sve kandidate koji su dobili 15 i više preporuka (na svaki broj dodajte + 1, za predlagača koji nije mogao da klikne na preporuči na svoj komentar). O novim blogerima obavestićemo vas u narednih sedam dana. Naravno ukoliko želite, ispod u komentarima možete nastaviti sa lobiranjem za vaše kandidate, iznošenjem prljavog veša tuđih kandidata i pljuvanjem izborne komisije.

fixer                              54

jjbeba                           62

kazezoza                     61

Alex Dunja                   44

adam weisphaut            37

ivana23                       64

nikola svilar                  38

Nestorijanac                 22

bravar                          33

Margos                        37

pufna                            20

Gorstak                       19

Jaril                             18

Mungos the faca           40

Mozaik            18

Radojicic                      24

Mara                            14

Spiridon                      41

d j o l e                         16

BROOKLYN!             20

Dawngreeter                 15

KafaJeGotova             28

Mariopan                     32

nikson                          29

Doctor Wu                   50

doktorka                      28

Bojan Zdravić              17

atomski mrav                24

ceda_urosevic             39

Domazet                       19

kamicak                      24

gorran                          22

coco rosie                   27

andjelija                        18

ZOKIZOKI                 25

metanoia                      15

tine &   radojka                        14

Nenad M.                    17

Julishka                       16

Jelena Pavlovic             15

milos g.                         15

Jeremija                        16

sonja k.                        20

 

B92 BIK



Komentari (213)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 22:55 03.02.2008

Re: saopstenje iz Spirinog izbornog staba

Hvala mojim glasacima. Stvarno niste trebali, voli vas


Ove tvoje navijacice Danijele nisu tako lose. S takvom podrskom moras pobediti!
bravar bravar 23:07 03.02.2008

Re: saopstenje iz Spirinog izbornog staba



Spiridone, saljem ti ispomoc za dalji nastavak promotivnog rada:)
PS Pogodi koju odecu nese u kesama:)
Spiridon Spiridon 09:09 04.02.2008

Re: saopstenje iz Spirinog izbornog staba

bravar



Spiridone, saljem ti ispomoc za dalji nastavak promotivnog rada:)
PS Pogodi koju odecu nese u kesama:)



Hvala lepa moja. Sto se promotivnog rada tice ja sam moju kampanju zavrsio.
Sada je sve u Restakovim rukama.
Imam jos jednog keca u rukavu koji mi moze pomoci ali necu da ga iskoristim iz principa. Ako im nisu dovoljna 42 glasa + 12 glasova koje dobih u pocetku na pogresnom mestu zbog neiskustva onda ...
Spiridon Spiridon 09:27 04.02.2008

Re: saopstenje iz Spirinog izbornog staba

Ove tvoje navijacice Danijele nisu tako lose. S takvom podrskom moras pobediti!


slusaj profesore, neki put je zaista bitnije samo ucestvovati.

Biti bloger, povlaci odgovornost za sobom. Ako bi me ispalili i sa ovim brojem glasova ostavili da i dalje budem komentator samo bi me jos vise ohrabrili i uverili da sam kvalitetan.

Ja zelim da budem interesantan samom sebi, a ostalo, jebi ga. Kako bude.

Exitus Letalis Exitus Letalis 21:42 03.02.2008

jel su i ovi proveravani_

Ono što ćemo mi uraditi to je da ćemo vaš spisak predloga uzeti u razmatranje i vrlo studiozno obratiti pažnju na svakog od vaših kandidata. Zavirićemo malo u njihove blog dosijee da vidimo da li su nekada bili kažnjavani i koliko su ozbiljni ti prekršaji bili. Sa druge strane podsetićemo se koliko su zaista bili kvalitetni njihovi komentari a pre svega njihova kultura u ophođenju sa drugim blogerima.

Broj vaših glasova imaće svakako najveću ulogu u donošenju konačne odluke. Pored naše pristrasnosti. Ukoliko neko ima 50tak vaših glasova njega će moći da liši prava na blog samo niz ozbiljnih prekršaja na blogu (recimo banovi). Ukoliko neko ima tek 15ak glasova i najmanji prekršaj biće dovoljan da ozbiljno ugrozi njegovo unapređenje u blogera
.


Da se ne lažemo – svi znamo ko je iza Đinđićevog ubistva


spaic

ili

Pamte ljudi, pamte!!!


dracena

samo pitam?
da ne kažem da je ovaj drugi zatvoren za komentare a ne zatvoren uopšte.
naravski i prvi.
Spiridon Spiridon 21:46 03.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Exitus Letalis

Ono što ćemo mi uraditi to je da ćemo vaš spisak predloga uzeti u razmatranje i vrlo studiozno obratiti pažnju na svakog od vaših kandidata. Zavirićemo malo u njihove blog dosijee da vidimo da li su nekada bili kažnjavani i koliko su ozbiljni ti prekršaji bili. Sa druge strane podsetićemo se koliko su zaista bili kvalitetni njihovi komentari a pre svega njihova kultura u ophođenju sa drugim blogerima.

Broj vaših glasova imaće svakako najveću ulogu u donošenju konačne odluke. Pored naše pristrasnosti. Ukoliko neko ima 50tak vaših glasova njega će moći da liši prava na blog samo niz ozbiljnih prekršaja na blogu (recimo banovi). Ukoliko neko ima tek 15ak glasova i najmanji prekršaj biće dovoljan da ozbiljno ugrozi njegovo unapređenje u blogera.


Da se ne lažemo – svi znamo ko je iza Đinđićevog ubistva


spaic

ili

Pamte ljudi, pamte!!!


dracena

samo pitam?
da ne kažem da je ovaj drugi zatvoren za komentare a ne zatvoren uopšte.
naravski i prvi.


brate, svaka ti cast.
KafaJeGotova KafaJeGotova 22:24 03.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

samo pitam?

e, neka si rekla! jeste da su ovi izbori slatki i zabavni, ali blog b92 ima ozbiljan problem sa cenzurom i propustima ovog tipa sto si navela.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:22 03.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Exitus Letalis
jel su i ovi proveravani
samo pitam?
da ne kažem da je ovaj drugi zatvoren za komentare a ne zatvoren uopšte.
naravski i prvi.


LeEx,

a sta fali ovima? i ovom sto si citirala? Valjda nisu politikci podobni da budu primljeni u tvoju partiju? Pa nije ovo valjda partijski blog ... pa da se vrsi "partijska" provera?

Ne vidim sta je sporno u onom sto je dracena linkovala(linkovao sam i ja bar dva puta i niko nije doveo u pitanje istinitost informacije)? Da neces da zahtevas da se spale i svi primerci "Srpske reci" u kojima se vidi da je jedan od uglednih danasnjih LDP-ovaca bio jedan od glavnih autora u listu koji je bio glavno glasilo cetnicko-nacionailisticke ideologije i ratnog huskanja pocetkom 90-ih? Ti bi se valjda bavila prosloscu samo onoliko koliko se uklapa u tvoje partijske interese? Ovde jedino sto zasluzuje kritiku je to sto je taj post negde na drugom mestu brisan - iako nije prekrseno nikakvo pravilo bloga ...

A i Spaicev tekst je razuman i umeren ... moze neko da se slaze ili ne ... ali ne vidim nista sporno ...

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 23:34 03.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

A i Spaicev tekst je razuman i umeren

A i uveo je genijalnu novu frazu, uslovno receno metaforicki.
dracena dracena 02:41 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Jedna od tačaka "Pravila upotrebe bloga":
...
"Linkovanje externih web adresa u kontekstu teksta ili diskusije je dozvoljeno. "
...
nikson nikson 02:52 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

dracena jos jednom HVALA na predlogu za blogera!

;o)
Džudi S Džudi S 10:59 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Dracena, i ja ti se zahvaljujem na podršci.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:55 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

dracena

Jedna od tačaka "Pravila upotrebe bloga":
...
"Linkovanje externih web adresa u kontekstu teksta ili diskusije je dozvoljeno. "
...


o tekstu sam već rekla.
al de šta bi s diskusijom?
nestala u brišućem letu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:07 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Ono što ćemo mi uraditi to je da ćemo vaš spisak predloga uzeti u razmatranje i [b]vrlo studiozno obratiti pažnju na svakog od vaših kandidata. Zavirićemo malo u njihove blog dosijee da vidimo da li su nekada bili kažnjavani i koliko su ozbiljni ti prekršaji bili. Sa druge strane podsetićemo se koliko su zaista bili kvalitetni njihovi komentari a pre svega njihova kultura u ophođenju sa drugim blogerima.

Broj vaših glasova imaće svakako najveću ulogu u donošenju konačne odluke. Pored naše pristrasnosti. Ukoliko neko ima 50tak vaših glasova njega će moći da liši prava na blog samo niz ozbiljnih prekršaja na blogu (recimo banovi). Ukoliko neko ima tek 15ak glasova i najmanji prekršaj biće dovoljan da ozbiljno ugrozi njegovo unapređenje u blogera.[/b]

kriterijumi vasilije.
pošto je objavljena lista prekršilaca, ovo je u direktnoj vezi s tim.
Ti bi se valjda bavila prosloscu samo onoliko koliko se uklapa u tvoje partijske interese?

netačno. pošto čitaš u šreh ili uopšte ne čitaš moje komentare, onda učitavaš.
koja je moja partija?
da čitaš, znao bi.
bar sam deset puta napisala da je to sdu od osnivanja do danas i danas.

nisam ni za kakvo spaljivanje bilo čega, pa se zato i čudim da se ovde radi o spaljivanju, figurativno rečeno, komentara pojedinih blogera.
i banovanjima.

što se bloga dracene tiče, pitam se čemu je služio link bez prava da se odgovori, komentariše.
meni liči na propagandu.
a tebi?

o spaići ne bih. tamo i ne idem poodavno.
nove teorije zavere me ne zanimaju.
razumeš?
Dejan Restak Dejan Restak 13:34 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

razumeš?


ja te razumem, ako smem da se umesam
licno ne podrzavam nijedan od ta dva bloga.
Spaju znam kao i vecina novinarskog sveta prilicno dugo i Spaja ne bi bio Spaja kada ne bi pisao i na takav nacin. Iste veceri sam mu rekao licni stav o tom tekstu.
Medjutim nikada mi nije palo na pamet da ga bas zbog toga kakav je treba udaljiti sa bloga ili bilo sta tome slicno.

Dracenu ne poznajem a na blogu je jer je svojevremno imala dosta preporuka koje smo blanko prihvatili. Mislim da metod linkovanja u cilju provokacije ili nastavka diskusije sa drugog bloga nije nesto sto je ovom blogu potrebno i o tome smo razgovarali interno. Mislim da smo se razumeli.

U svakom slucaju dodatnu analizu radimo i zbog toga da umanjimo sve potencijalne buduce ekscese na blogu i bavljenje samim sobom sto je za blog najstetnije.

Posebno nenametljivo izgledaju blogeri koji nemaju B92 VIP status i ciji tekstovi se odredjeno vreme nalaze u boxu sa desne strane a onda njihova sudbina dalje zavisi od posetilaca. Da li cete ih stavljati u licne VIP liste ili ne.

Na blogu imamo tu dragocenu mogucnost kao sto i sama kazes da citamo ono sto nas zanima a ostalo da ignorisemo.

Mislim da je to lek za sve nas a i za uravnotezenu raznovrsnost bloga.
Ukusi su svakako različiti pa se ne bih na ovom mestu bavio odmeravanjem ove uravnotežene raznovrsnosti

To može svako obaviti prostim uvidom u dosadašnje tekstove + imajući u vidu da su političke teme dominante pre svega željom autora bloga a ne željom uredništva. Mi smo se trudili da pozovemo što više ljudi koji se ne bave profesionalno poitikom ali je očito Blog B92 inspirativan za političko nadgovornjavanje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:25 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

a te razumem, ako smem da se umesam
licno ne podrzavam nijedan od ta dva bloga.

ok, na greškama se uči.

al opet, deo koji sam citirala deluje mi kao pretnja.

Zavirićemo malo u njihove blog dosijee da vidimo da li su nekada bili kažnjavani i koliko su ozbiljni ti prekršaji bili


jel tebi ne zvući?
i šta su ozbiljni prekršaji?
recimo, da li je to otkrivanje identiteta blogera?

pravila nalažu da jeste.
ovde bar nekoliko onih koji imaju taj status da pišu a krše to pravilo, kao i novonominovani.
obaveštavala sam moderatora preko te opcije i nikom ništa.
ima još, al ne bih da se kačim.
uostalom, vi ćete to analizirati.
videćete sami:)))
jes da je malo onako, al šta se tu može:)))


:))))))


dracena dracena 17:49 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Ne volim da se pravdam, utoliko pre što sam sled dogadjaja već jednom opisala u par rečenica na pomenutom blogu "Pamte ljudi, pamte!". Ali moram najpre da te ispravim, Dejane, jer vidim da si čak i ti, koji si, pretpostavljam, odlično informisan, potpuno pogrešno shvatio cilj tog bloga. Kad je Milenković obrisao moj komentar u kom nije bilo ništa osim onog linka, to sam shvatila kao njegov pokušaj da od javnosti nešto sakrije, pa sam link ponovila, bez trunke ljutnje. Neki LDP-ovi autori su par puta obrisali moje komentare, ali se ja nisam bunila, niti kasnije bilo gde pominjala. To bi bilo čisto gubljenje vremena. Samo sam prestala da komentarišem kod njih. Da bih izbegla lične obračune i rastresanje tudjeg prljavog veša, od početka sam zatvorila blog za komentarisanje. Pod pritiskom komentatora sam ga zatim otvorila, ali je to trajalo samo par minuta, pošto mi ga je supermod ponovo zatvorio i obavestio me da tako mora da ostane. To dokazuje da tekst "Pamte ljudi, pamte" nije postavljen da bih sa komentatorima diskutovala o MIlenkovićevom postupku, "nepravdi", svojoj "uvredjenosti" itd. (baš me briga!), nego da bih javnosti pružila informacije koje neko (svejedno ko) iz nekog razloga (svejedno kog) pokušava da sakrije ili zataška. Smatrala sam da na to imam puno pravo, pošto se radilo o tekstovima koji su već jednom objavljeni uz saglasnost njihovih autora. Kome onda sme da smeta kad ja ostavim link na njih?

Ali samo zbog ovoga se ne bih ovde ni javila. Ima nešto mnogo važnije što me je pokrenulo da ti odgovorim.
Naime, ovde je vrlo raširen stav da je autorstvo tj. VIP status neka vrsta nagrade za minuli rad, dobro vladnje i vredno blogovanje. Ja na to ne gledam tako. MIslim da bi jedini kriterijum trebalo da bude da li je neko potreban blogu, da li ima šta da kaže i ume da to napiše. To, naravno, treba da se odnosi na svakog, uključujući i mene. Prevedeno na jezik prakse to znači: ako moji tekstovi nisu potrebni blogu, ako nisu čitani, ako nisu dovoljno kvalitetni po sadržaju i formi, ako moje ukupne aktivnosti na blogu štete njegovom kvalitetu, ugledu, razvoju, ili, pak, nanose više štete nego koristi, uredništvo ne samo da ne treba da mi da VIP status, nego treba da mi oduzme i pravo da pišem, a ako konstantno kršim (pisana i nepisana) pravila normalne komunikacije i da me trajno ukloni sa bloga. Ja zbog toga neću biti ražalošćena, ljuta ili isfrustrirana. Autorstvo, a naročito VIP status su sredstvo da se kvalitetni komentatori zadrže, da se njihove sposobnosti što bolje iskoriste i istovremeno da se ostalim komentatorima na očiglednim pozitivnim primerima pokaže šta se od njih očekuje. To je po meni normalan pristup. Nenormalno je stalno pozivanje na "tekovine revolucije", "lik i delo" i "minuli rad" uz neprekidno kršenja pravila upotrebe bloga, lepog ponašanja, pa čak i moralnih normi od strane "zaslužnih gradjana bloga".

Pogotovu je nenormalna pojava da se neki ljudi ovde neprekidno vredjaju i mobinguju. Zar nije poštenije i humanije banovati te ljude, ako već toliko "ništa ne valjaju", nego ih neprekidno vredjati, tj. tolerisati njihovo vredjanje? I na kraju, kakvu korist ima blog od onih koji neprekidno nekog vredjaju i omalovažavaju?
Dejan Restak Dejan Restak 18:32 04.02.2008

Re: jel su i ovi proveravani_

Pogotovu je nenormalna pojava da se neki ljudi ovde neprekidno vredjaju i mobinguju. Zar nije poštenije i humanije banovati te ljude, ako već toliko "ništa ne valjaju", nego ih neprekidno vredjati, tj. tolerisati njihovo vredjanje? I na kraju, kakvu korist ima blog od onih koji neprekidno nekog vredjaju i omalovažavaju?


Posto si me uhvatila na vratima

Prvo, mislim da svi problemi nastaju zbog tog pristupa mi i oni. Nema prostora za kompromis a tolerancija vam je sa svih strana usiljena i prvom prilikom prelazi granicu civiliteta. Ponavljam ne odnosi se samo na tebe.

Drugo, B92 VIP status nema direktne veze sa ovim sto vi pisete. B92 VIP status je vrlo subjektivna stvar i ne mozete je genralizovati po principu ono sto je VIP valja ono sto nije ne valja. Novi blog ima mogucnost da svako kreira svoje VIP liste bez obzira na B92 VIP listu. Slazem se da na B92 VIP listi ima dosta inercije u odnosu na prethodni sistem kada nije bilo drugih mogucnosti. Takodje skup autora na B92 VIP listi i po sistemu vrednosti koji ovde pokusavamo da proklamujemo nekada moze izgledati nedosledno, ali opet ponavljam, radi se o subjektivnoj listi. Rukovodimo se principima koje bih zadrzao kao "tajnu formulu" ovog bloga.

Najvaznije na ovom blogu i ono sto bi nas sacuvalo svih problema je da ne otvarate medjusobne klanovske sukobe jer oni ne mogu imati kraja bez posledica po sam blog. Imali smo te situacije u proslosti i one se nikome ovde nisu dopadale osim onim zlonamernim.

Konstruktivno ponasanje bilo bi povlacenje iz diskusija koje idu u tom pravcu. Sigurno da i vama ne prijaju diskusije u kojima je glavni cilj sto vise ukaljati onog sa kim se diskutuje. Napominjem da ne krivim vas za inicijatora niti bilo koga drugog. Sada pisem generalno, a kada do toga dodje onda reagujemo bez objasnjavanja jer za to nemamo uvek vremena, posebno jer to implicira beskrajne diskusije.

To donekle zaista izgleda kao ogranicavanje sloboda pisanja na blogu, u suprotnom na sigurnom smo putu ka haosu koji opet vodi ka destrukciji bloga.

Vi imate mogucnost pisanja bloga i izbora da citate ono sto vam se dopada. Ukoliko smatrate da vas neko vredja na vasem blogu, banujte ga. Ukoliko vas neko vredja na tudjem blogu a autor vas ne stiti, nemojte mu vise poklanjati paznju a moderatorima prijavite uvrede. Naravno da ce moderatori uveko pokusati da intervenisu u ovakvim situacijama, ali ovo sto sam vam preporucio bi trebalo da vam bude dovoljno za zivot bez stresa na ovakvim lokacijama. Izbegavajte razgovor sa onima sa kojima ne mozete razgovarati.


adam weisphaut adam weisphaut 21:54 03.02.2008

Samo za moje glasacko telo ;)

nikola svilar nikola svilar 22:05 03.02.2008

Koala lijepa

Dragi blog drugari, hvala vam na preporukama.

Ukoliko i dobijem svoj vlastiti blog on ce pre svega biti "poligon" za
manifestacije lepih, dobrih, konstruktivnih ideja od strane svih
zaintersovanih blogera koji nemaju svoj blog.

Hvala posebno nenadu za kandidaturu :) a pogotovo miLLeni bogavac za sjajan komentar.
Ulepsali ste mi celu sedmicu koja je pred nama...

Hvala vam.
Nikola
Jeremija Jeremija 22:13 03.02.2008

Ja sam statistička greška

Hoću da kažem da je moj rezultat na tom nivou, to svakako ne umanjuje moju zahvalnost onima, a njih je petnaest, koji su glasali za mene.
A Supermodu da poručim: ako ne izabereš mene Srbija će mnogo izgubiti. Prouči još jednom moj predizborni program, pre nego odlučiš.
Unfuckable Unfuckable 22:16 03.02.2008

Blog dosije

Ovo me posebno interesuje & veseli - "zavirivanje u blog dosije" , pa bi želeo malo pojašnjenja, ako nije problem.
Kada predstoji otvaranje dosijea ?
Ima li se uvid u obrisane komentare od strane moderatora i supermoda?
Može li se videti iz toga i da li je i koliko puta - recimo - jedan isti moderator ili supermod brisao jednog istog korisnika?
Olga Medenica Olga Medenica 22:17 03.02.2008

C, c, c.....neuredno!

ivana23 64

jjbeba 62

kazezoza 61

fixer 54

Doctor Wu 50

Alex Dunja 44

Spiridon 41

Mungos the faca 40

ceda_urosevic 39

nikola svilar 38

adam weisphaut 37

Margos 37

bravar 33

Mariopan 32

nikson 29

doktorka 28

KafaJeGotova 28

coco rosie 27

ZOKIZOKI 25

kamicak 24

atomski mrav 24

Radojicic 24

Nestorijanac 22

gorran 22

pufna 20

BROOKLYN! 20

sonja k. 20

Domazet 19

Gorstak 19

Jaril 18

Mozaik 18

andjelija 18

Nenad M. 17

Bojan Zdravić 17

Julishka 16

Jeremija 16

d j o l e 16

metanoia 15

Jelena Pavlovic 15

milos g. 15

Dawngreeter 15

Mara 14

tine & radojka 14
nikola svilar nikola svilar 11:23 04.02.2008

REZIME NIKOLE SVILARA

Sjajno olga, pravi arhitekta...

evo REZIME NIKOLE SVILARA:
/boldovanim blogerima dao svoj glas,
do duše nisam siguran 100 posto
ali mislim da jesam/

-------------------------------------------
64 ivana23
62 jjbeba
61 kazezoze - p.s. filipe, šta znači kazezoze? - voleo bih da znam...
-------------------------------------------
54 fixer
50 Doctor Wu
-------------------------------------------
44 Alex Dunja 44
41 Spiridon 41
40 Mungos the faca 40
-------------------------------------------
39 ceda_urosevic
38 nikola svilar
37 adam weisphaut
37 Margos
33 bravar
32 Mariopan
-------------------------------------------
29 nikson
28 doktorka
28 KafaJeGotova
27 coco rosie
25 ZOKIZOKI
24 kamicak
24 atomski mrav
24 Radojicic
22 Nestorijanac
22 gorran
20 pufna
20 BROOKLYN!
20 sonja k.
-------------------------------------------
19 Domazet
19 Gorstak
18 Jaril
18 Mozaik
18 andjelija
17 Nenad M.
17 Bojan Zdravić
16 Julishka
16 Jeremija spoken yeah :)
16 djole
15 metanoia
15 Jelena Pavlovic
15 milos g. - prema preporuci minje ? el to taj bloger
15 Dawngreeter
14 Mara
14 tine & radojka
-------------------------------------------

+ sjajni blog drugari - vidomir pavlović, time bandit i



prelepa i pametna mihaela
margos margos 20:16 04.02.2008

Re: REZIME NIKOLE SVILARA

Hvala, Nikola, na podršci i transparentnosti:)
vucko vucko 22:19 03.02.2008

Pozdravi, želje, čestitke

Čestitam svim novim blogerima, želim im plodno pisanje, uz pesmu (nek izabere novi bloger Tine i Radojka) - a komšijama - prijatno veče.
Tine i Radojka Tine i Radojka 22:22 03.02.2008

snama nema

viebe
otku deste




za ovi našinci obez bedjen
ispracaj sina uvojsku
muzika
šatra sescajg
nanaš račun i upo cene
Atomski mrav Atomski mrav 22:24 03.02.2008

Re: snama nema

Čestitke svima, posebno Ivani23...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:29 03.02.2008

SladjanaNS?!?

a šta je sa SlađanomNS
tj. nema je u zbiru!_?
Džudi S Džudi S 00:28 04.02.2008

Re: SladjanaNS?!?

Da, ne znamo koliko je SlađanaNS dobila preporuka...

Sladjana NS Sladjana NS 11:12 04.02.2008

Re: SladjanaNS?!?

Nebojša Milenković
a šta je sa SlađanomNStj. nema je u zbiru!_?


Hvala Nebojsa, sto u mom otsustvu branis moje interese. Bice da nisam zbirna. Ili su ipak odlucili
da sve glasove prebace za majske izbore,i tako mi omoguce bolju startnu poziciju.
Sladjana NS Sladjana NS 11:15 04.02.2008

Re: SladjanaNS?!?

Džudi S
Da, ne znamo koliko je SlađanaNS dobila preporuka...


Cista zavera, ko zna zaso je to dobro.

Pozz
Julishka Julishka 22:33 03.02.2008

hvala BIK i mojim glasacima

nisam ocekivala da samo jedan blog moze izazvati takvu podrsku!
vrlo mi je drago da je ruski glas dobio vise srpskih glasova i preporuka :)
i krivo mi je da je tako jeftino otislo 51% NISa...

pozdrav svima i nadam se da ce BIK se lepo provesti svoj uzi 'drugi krug' :)
dunjica dunjica 22:37 03.02.2008

Hahahahahaha!

Naravno ukoliko želite, ispod u komentarima možete nastaviti sa lobiranjem za vaše kandidate, iznošenjem prljavog veša tuđih kandidata i pljuvanjem izborne komisije.

Vlasta Vlasta 22:38 03.02.2008

Čestitam

svim kandidatima. Onima kojima je glasačko telo poklonilo poverenje, tek predstoji težak posao, baš kao i onim drugim kandidatima, koji u ovom trenutku slave u Beogradu. Nema leve i desne i nove i stare Srbije. Ovo je i dalje u deep shit duboko ukopana Srbija. Čekaju vas koalicije, pregovori sa Vladom tridesetorice, kompromisi, reforme...
man ray loves me man ray loves me 22:43 03.02.2008

:)

Cestitam svima, svaka cast !
Hvala svima koji su glasali za mene i Taska Dani sto me je uopste predlozila. Reklo bi se da sam se navukla na blog...
Pozdrav uz pesmicu:
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:47 04.02.2008

Re: :)

Pridruzujem se cestitkama iako, do danas, nisam imala zivaca da prolazim kroz 19999 i nesto komentara. Imam samo jedno pitanje: What costume shall a poor girl wear?

A i hvala onima koji su moje ime zapazili i predlozili. Nico:

vishnja vishnja 04:48 04.02.2008

Re: :)

Nico:

!!! :)
Mara Mara 22:56 03.02.2008

Ово саопштење

је замршено, као да га је пис'о Андреја Млађахни Малденовић лично...ништа ми није јасно, а и не мора да буде...

пс. хехехехехехехехе
ппс. честитам онима који су изабрани, ако су изабрани...
Spiridon Spiridon 22:58 03.02.2008

Dzukele - Amerika

uzivajte i opustite se

http://boomp3.com/m/0bea236f9b09/dzukele-amerika

Spiridon
Mungos Mungos 23:17 03.02.2008

Cestit & zahval

Pobednicima / mojim predlagacima & glasacima!:)

Mungos, The Faca
MightyNora MightyNora 23:41 03.02.2008

Cestitam svima...

A sad molim da se predje na davanje blogerske zakletve...

Ja, <ime i prezime>, na dan...., pri cistoj svesti i zdravoj pameti....sopstvenom voljom i ne pod prisilom od strane bilo koga....

Dodajte po volji

Pozz Mighty

Srecno pisanije
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:01 04.02.2008

MA JEL MOGUĆE


DA ME NEMA...
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 00:07 04.02.2008

GDE ĆEŠ TI..


JA SAM NOVI VIP BLOGER..
Spiridon Spiridon 09:14 04.02.2008

Re: MA JEL MOGUĆE

vidomir pavlovic


DA ME NEMA...



do jaja!!
nikson nikson 00:43 04.02.2008

...

rezultat

nikson 29
doktorka 28


)
JJ Beba JJ Beba 00:50 04.02.2008

Re: ...

rezultat

nikson 29
doktorka 28

za prsa
:)))
irvas irvas 00:52 04.02.2008

Re: ...

JJ Beba
rezultatnikson 29doktorka 28za prsa:)))

ma koja prsa, fotofinish:)))
nikson nikson 00:53 04.02.2008

Re: ...

JJ Beba

rezultat

nikson 29
doktorka 28

za prsa
:)))


bebo svaka cast, ko bi rek`o da si toliko popularna )

veceras dve pobede za prsa )
JJ Beba JJ Beba 00:57 04.02.2008

Re: ...

rezultat

niksone, sam ti rekla da će sve da bude ok, da se ne nerviraš i da se ništa neće novo desiti.
hepiend na kraju
:)
nikson nikson 01:06 04.02.2008

Re: ...

niksone, sam ti rekla da će sve da bude ok, da se ne nerviraš i da se ništa neće novo desiti.


ja se nadam novom... ;o)
doktorka doktorka 01:08 04.02.2008

Re: ...

nikson
rezultatnikson 29doktorka 28)


cuj niksone ,makar znam da su za mene glasale istinske demokrate.
nikson nikson 01:16 04.02.2008

Re: ...

cuj niksone ,makar znam da su za mene glasale istinske demokrate.


doktorka, ja mislim da demokrate pre svega - glasaju ;o)
doktorka doktorka 01:18 04.02.2008

Re: ...

nikson
cuj niksone ,makar znam da su za mene glasale istinske demokrate. doktorka, ja mislim da demokrate pre svega - glasaju ;o)


da, za ldp
irvas irvas 01:21 04.02.2008

Re: ...

nikson
ja se nadam novom... ;o)

gle, nikson poceo da agituje za LDP.
bravo care! sve ti je oprosteno
nikson nikson 01:31 04.02.2008

Re: ...

doktorka

nikson
cuj niksone ,makar znam da su za mene glasale istinske demokrate. doktorka, ja mislim da demokrate pre svega - glasaju ;o)


da, za ldp



s`kim bi se onda prepirala kada bi imali samo jednu partiju? sa centralnim komitetom? )



irvas

nikson
ja se nadam novom... ;o)

gle, nikson poceo da agituje za LDP.
bravo care! sve ti je oprosteno



a za sta sam u suprotnom treb`o da se izvinim?
Alava Alava 01:32 04.02.2008

Re: ...

nikson
. doktorka, ja mislim da demokrate pre svega - glasaju ;o)


Uh, kakva prozivka!
doktorka doktorka 01:37 04.02.2008

Re: ...

nikson

doktorka

niksoncuj niksone ,makar znam da su za mene glasale istinske demokrate. doktorka, ja mislim da demokrate pre svega - glasaju ;o) da, za ldp s`kim bi se onda prepirala kada bi imali samo jednu partiju? sa centralnim komitetom? )




prepirala? pa sad ako si ti zaludan, ja nisam.
irvas irvas 01:38 04.02.2008

Re: ...

nikson
a za sta sam u suprotnom treb`o da se izvinim?

ma ne niksone, ne treba da se izvinjavas. zajebancija je u pitanju...
drago mi je da si presao na pravu stranu.
nikson nikson 01:42 04.02.2008

Re: ...

prepirala? pa sad ako si ti zaludan, ja nisam.


kako god, ja nisam za jednu


ma ne niksone, ne treba da se izvinjavas. zajebancija je u pitanju...
drago mi je da si presao na pravu stranu.


naravno )

nego sto se tice strane, ja sam uvek na istoj...
irvas irvas 01:30 04.02.2008

@b92

super vam je ovo obracanje.
posto ste videli da najcenzurisaniji bloger dobija najveci broj glasova, izdali ste saopstenje domojega.

alal vam izbor autora sa sve kraljicom maljkovic.
JJ Beba JJ Beba 01:38 04.02.2008

Re: @b92

izdali ste saopstenje domojega.

irvane, sad ćeš popiješ dosije
:)))
nikson nikson 01:38 04.02.2008

Re: @b92

posto ste videli da najcenzurisaniji bloger dobija najveci broj glasova, izdali ste saopstenje domojega.


ivana23 je dobila najvise glasova a nisam siguran da je cenzurisu.


AlexDunja AlexDunja 01:41 04.02.2008

Re: @b92


ivana23 je dobila najvise glasova a nisam siguran da je cenzurisu.

he,he niksone:)))
de se toga set? majke ti?
irvas irvas 01:41 04.02.2008

Re: @b92

JJ Beba
irvane, sad ćeš popiješ dosije:)))

mislis zato sto sam opljuvao dulenceta?
taj je zasticen ko kit:))
irvas irvas 01:44 04.02.2008

Re: @b92

nikson
ivana23 je dobila najvise glasova a nisam siguran da je cenzurisu.

daj bre niksone znas sta sam hteo da kazem, nemoj da se pravis lud.
ivana dobila samo 2 glasa vise od bebe a beba, EL, i jos par njih su na top 5 listi banovanih blogera.

nikson nikson 01:48 04.02.2008

Re: @b92

irvas

nikson
ivana23 je dobila najvise glasova a nisam siguran da je cenzurisu.

daj bre niksone znas sta sam hteo da kazem, nemoj da se pravis lud.
ivana dobila samo 2 glasa vise od bebe a beba, EL, i jos par njih su na top 5 listi banovanih blogera.




ne pravim se lud, nemam pojma ko je koliko puta banovan. zato sam zapravo pitao, kada sam napisao za ivanu..

ok
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 04.02.2008

Re: @b92

irvas

JJ Beba
irvane, sad ćeš popiješ dosije:)))

mislis zato sto sam opljuvao dulenceta?
taj je zasticen ko kit:))



viš kako je nikson precizan.
zna listu napamet.
nije se s njim zezati.
JJ Beba JJ Beba 01:49 04.02.2008

Re ......

taj je zasticen ko kit:))


da ko kit...
:))
irvas irvas 01:55 04.02.2008

Re: @b92

nikson
ne pravim se lud, nemam pojma ko je koliko puta banovan. zato sam zapravo pitao, kada sam napisao za ivanu..ok

onda nisi pazio na casu. sorry.
supermod se skoro javio (zaboravio sam na cijem blogu) sa crnom listom: top 5 ozloglasenih blogera medju kojima su JJbeba, EL, nestorijanac i zaboravio sam jos ko...
nikson nikson 02:04 04.02.2008

Re: @b92

irvas

nikson
ne pravim se lud, nemam pojma ko je koliko puta banovan. zato sam zapravo pitao, kada sam napisao za ivanu..ok

onda nisi pazio na casu. sorry.
supermod se skoro javio (zaboravio sam na cijem blogu) sa crnom listom: top 5 ozloglasenih blogera medju kojima su JJbeba, EL, nestorijanac i zaboravio sam jos ko...


nisam video to, ali znam da su ih neki VIP blogeri podrzavali (drago, nebojsa, cole je valda svima dao glas....)
Gorstak Gorstak 11:02 04.02.2008

Uaaaa BIK!!! Uaaa!!!

A VISHNJA???!!!!!???

Nemoj sad da se pravite da kao niste znali.

Gde je ona na listi?

Kako to, statistička greška 8 glasova?

Zašto je niste upisali?

Pa tražite veće plate, ali vishnju da ste stavili pod odma!!!! Bre!
Ovaj, ako vam nije teško, budite ljubazni pa je stavite na listu. Hvala:)))
Džudi S Džudi S 11:09 04.02.2008

:)

Ja ne brinem zbog cenzure i otvaranja dosijea. Nikada nisam banovana, nikoga nisam uvredila, ni povredila, a najviše vremena provodim na BKC blogu, i lepo razmenjujem mišljenje sa gospodinom Coletom.

Dobro jutro dragi blogeri i komentatori!

Sladjana NS Sladjana NS 11:22 04.02.2008

Sreca sreca radost

Svima koji su pobedili ovako ili onako, a i onima koji su ovako ili onako izgubili u ovoj ljutoj blogerskoj trci
CESTITAM.


vidomir pavlovic vidomir pavlovic 11:38 04.02.2008

ZAŠTIĆEN KAO KIT....

shure shure 12:11 04.02.2008

Nadam se...

ipak,
da ce mogucnost da pisu,dobiti samo oni koji stvarno imaju o cemu(valjanom).
Mislim naravno,na to da bi povecanje broja blogera,trebalo da donese toliko potrebnu raznolikost tema,a nikako povecanje broja politickih agitacija.
A s druge strane,kako da urednistvo bloga postupi,kad upravo politicke agitacije,privlace najveci broj komentatora?
Ono sto ja smatram kvalitetnim blogom su svakako tekstovi o raznim dostugnucama iz domena nauke,kulture,briga o poverenoj nam planeti i naravno zivotinjama....ali ti tekstovi,redovno privlace mali broj ljudi!
Tako da,odluka je na vama,dragi urednici!(kvalitet,ili po svaku cenu kvantitet?)
Miodrag Cvejin
Dejan Restak Dejan Restak 13:04 04.02.2008

Re: Nadam se...

Ono sto ja smatram kvalitetnim blogom su svakako tekstovi o raznim dostugnucama iz domena nauke,kulture,briga o poverenoj nam planeti i naravno zivotinjama....ali ti tekstovi,redovno privlace mali broj ljudi!


Tema ne mora garantovati kvalitet, ali se slazem sa tobom da su nam ove teme neophodne bez obzira na citanost. Mi se trudimo da uvek imamo autore koji se bave i drugim temama i na nas pri odabiru ne utice citanost vec kvalitet i raznovrsnost. (inace ne bismo imali blog koji cita 20 000 ljudi vec bi ga citalo 120 000)

Problem je sto citanost izlgeda vise utice na autore te i oni koji bi umeli vrlo zanimljivo da pisu o temama van politike to ne cine jer imaju utisak da nisu zanimljivi ili da im ovde nije mesto.

Evo i jednog ocajnickog apela:

Molim vas pisite i o drugim temama koliko god malo citanja imali !!!!
ceda_urosevic ceda_urosevic 13:18 04.02.2008

Re: Nadam se...

Dejan Restak


Problem je sto citanost izlgeda vise utice na autore te i oni koji bi umeli vrlo zanimljivo da pisu o temama van politike to ne cine jer imaju utisak da nisu zanimljivi ili da im ovde nije mesto.

Evo i jednog ocajnickog apela:

Molim vas pisite i o drugim temama koliko god malo citanja imali !!!!


Ne verujem da će to biti slučaj sa novim blogerima. Političke teme preovladavaju na Blogu zato što su jako važne za ovo društvo i tu se svi slažemo. Ja ne čitam više, bar ne toliko često, nedeljnke ili dnevnu štampu. Ovde ima toliko kvalitetnih autora koji iz svih uglova osvetljavaju ponekad i samo jednu temu. To ne možeš da nađeš ni u jednom nedeljniku ili dnevnom listu.

S druge strane, veliki broj autora svoje mesto na blogu koristi za sasvim drugačije tekstove. Primera je mnogo, ali Strongman ili Jelica Greganović su među boljima.

Novi blogeri su mahom komentarisali postove autora koji iznose teme iz politike. Ja na prvom mestu. Ali to ne znači da će, kao autori, isključivo pisati o tome. Trebalo bi da je svako dovoljno autentičan da iznese i neku novu temu, iz sfere političkog ili van nje. No, to ćemo videti uskoro.
nikola svilar nikola svilar 13:32 04.02.2008

:)

Molim vas pisite i o drugim temama koliko god malo citanja imali !!!!


vrlo rado, dajte taj blog više jednom :))

Novi blogeri su mahom komentarisali postove autora koji iznose teme iz politike.


što se mene tiče samo kad je umetnost bila tema
jer sam smatrao da sam kompetentan i pozvan
da branim dobre pozitivne ideje napadnute od strane
nekompetentnih kritizera laika koji bi da
ne pripremljeni pišu zlonamerne gluposti

- inače politiku zaobilazim u velikom luku!
metanoia metanoia 13:51 04.02.2008

Re: :)

Ja sam najviše komentarisao političke teme iz razloga što su one bile najviše zastupljene, sa druge strane, naučnih tema iz oblasti filosofije, antropologije, psihologije ili teologije na ovom blogu koliko sam primetio, nije bilo, sa izuzetkom g. Ćirkovića čiji tekstovi i nivo odgovaraju onome o čemu govorim. Mislim da blogu fali ovakav nivo diskursa koji bi svakako pridoneo tematskoj a i literalnoj raznovrsnosti bloga. Između ostalog u tome se sastoji i moja motivacija za mogućnost autorskog doprinosa ovome blogu.
Kazezoze Kazezoze 14:56 04.02.2008

Re: :)

hehe, znash li kad su razgovarali filozof i teolog?
teolog reche:
- filozof je za mene slepac koji u noci, u sobi bez svetla i prozora, trazhi crnu machku koja uopshte nije tu!
filozof se osmehnu i reche:
- teolog bi je ipak pronashao!
))


Atomski mrav Atomski mrav 15:00 04.02.2008

Re: :)

Pa jel' to ne beše definicija kvantnog fizičara? :=)
Dawngreeter Dawngreeter 15:05 04.02.2008

Re: Nadam se...

ceda_urosevic
Dejan Restak


Problem je sto citanost izlgeda vise utice na autore te i oni koji bi umeli vrlo zanimljivo da pisu o temama van politike to ne cine jer imaju utisak da nisu zanimljivi ili da im ovde nije mesto.

Evo i jednog ocajnickog apela:

Molim vas pisite i o drugim temama koliko god malo citanja imali !!!!


Ne verujem da će to biti slučaj sa novim blogerima. Političke teme preovladavaju na Blogu zato što su jako važne za ovo društvo i tu se svi slažemo. Ja ne čitam više, bar ne toliko često, nedeljnke ili dnevnu štampu. Ovde ima toliko kvalitetnih autora koji iz svih uglova osvetljavaju ponekad i samo jednu temu. To ne možeš da nađeš ni u jednom nedeljniku ili dnevnom listu.

S druge strane, veliki broj autora svoje mesto na blogu koristi za sasvim drugačije tekstove. Primera je mnogo, ali Strongman ili Jelica Greganović su među boljima.

Novi blogeri su mahom komentarisali postove autora koji iznose teme iz politike. Ja na prvom mestu. Ali to ne znači da će, kao autori, isključivo pisati o tome. Trebalo bi da je svako dovoljno autentičan da iznese i neku novu temu, iz sfere političkog ili van nje. No, to ćemo videti uskoro.


Dodao bih samo da, iz moje perspektive gledano, na B92 blog nisam dosao samozbog politike, nego izmedju ostalog zbog politike. Video sam da ovde ima razboritih ljudi i da se mahom moze normalno diskutovati, sto mi ponekad stvarno fali u day-to-day komunikaciji. Dovoljno dugo imaj prijatelje i posle nekog vremena znate dovoljno o medjusobnim stavovima da tu i nema neke diskusije. Tako se veoma lako zaboravi da tamo negde postoje ljudi koji misle i drugacije.

Sa druge strane, na dobar deo ne-politickih tekstova ne osecam da bih mogao da dam bilo kakav doprinos komentarisanju. Na primer, sve Strongman-ove tekstove (otkak osam ovde) sam citao sa uzivanjem, drago mi je sto ih pise i mislim da bi bio neverovatan gubitak za sajt kada bi on prestao da pise. Al' pored "E ovo je super" komentara stvarno ne znam sta bih rekao, to su sve price iz nekog sveta koji je za mene vanzemaljski. Pa se u glavnom osecam produktivnije tako sto jednostavno ne kacim isprazne pohvale pa ne smetam ljudima koji stvarno imaju nesto da kazu.

I onda ispade da su politicke teme najcitanije jer, naravno, svako na takve teme ima nesto da kaze. Mozda malo bedak, al' to nam je ipak brutalna svakodnevica. A slazem se sa Cedom Urosevicem u toliko sto mislim, ili se barem nadam, da medju novim autorima nece biti novih politickih komentatora u velikom broju. Oni koji to vec sada rade, rade taj posao sasvim dobro i povecanje broja slicnih komentatora bi samo dovelo do zaglusenja. Onda bi se o istim temema bespotrebno pricalo na osam razlicitih mesta i ode sve dodjavola.
JJ Beba JJ Beba 15:18 04.02.2008

Re: :)

hehe, znash li kad su razgovarali filozof i teolog?

to nestorijanac priča sam sa sobom. u svom stanu
Dejan Restak Dejan Restak 15:19 04.02.2008

Re: Nadam se...

I onda ispade da su politicke teme najcitanije jer, naravno, svako na takve teme ima nesto da kaze.


Ne, u ovom slucaju nije tako. Strogman je bas kontraprimer. On se ne bavi politikom i vrlo je citan. Dodao bih i mega orginalan. Posebno ovaj poslednji tekst koji je mene takodje ostavio bez teksta. Eto javne cestitke Strongmanu.

Citanost se ne meri brojem komentara. Svaki bloger moze interno videti svoju tacnu citanost, doduse od strane onih koji se uloguju na blog. Znaci nesto kao CESID, uzorak koji je dovoljno reprezentativan.


Dejan Restak Dejan Restak 15:20 04.02.2008

Re: :)

filozof je za mene slepac koji u noci, u sobi bez svetla i prozora, trazhi crnu machku koja uopshte nije tu!
filozof se osmehnu i reche:
- teolog bi je ipak pronashao!
))


dzaba, teolog filozofu ne veruje pa stoga i ne razume.
dunjica dunjica 15:34 04.02.2008

Re: :)

Dejan Restak

filozof je za mene slepac koji u noci, u sobi bez svetla i prozora, trazhi crnu machku koja uopshte nije tu!
filozof se osmehnu i reche:
- teolog bi je ipak pronashao!
))


dzaba, teolog filozofu ne veruje pa stoga i ne razume.


Ozbiljan teolog je prije svega (i) filozof.

Zaključci doneseni na osnovu promatranja primjeraka iz neposredne okoline nisu nužno i ispravni.
Dejan Restak Dejan Restak 15:38 04.02.2008

Re: :)

Ozbiljan teolog je prije svega (i) filozof.


mislim da ipaj nije pre svega filozof. vidi mu se iz titule sta je pre svega.


Atomski mrav Atomski mrav 15:45 04.02.2008

Re: :)

Ja se slažem sa g. Restakom... filozof kao centar svog zanimanja postavlja čoveka a teolog Boga...
shure shure 15:46 04.02.2008

Cedo...

"Političke teme preovladavaju na Blogu zato što su jako važne za ovo društvo i tu se svi slažemo"
kazes ti!

Moracu da te razocaram.Ima i onih koji tako ne misle.To uglavnom mislite vi koji ste partijski angazovani,a nazalost i mi ostali smo krivi sto vam pridajemo toliku vaznost.
Ako sam ovih predizbornih dana i pomalo obracao paznju,kako razmislja biracko telo,sada mi stvarno ne pada na pamet da citam blog tipa "I sta sad..."
Uostalom ne sumljam da imate svoju publiku,ali mi ipak nije jasno,da li ti mislis da ce ovaj blog dobiti na kvalitetu,time sto ce neki partijski komentatori,sada dobiti svojstvo blogera.I da li mislis da ovo nase glasanje po sistemu "zovi ti mene serdarom,a ja cu tebe vojvodom",moze da donese potreban kvalitet?
Ja nisam siguran u to.
Pozdrav
Dawngreeter Dawngreeter 16:00 04.02.2008

Re: Nadam se...

Dejan Restak

I onda ispade da su politicke teme najcitanije jer, naravno, svako na takve teme ima nesto da kaze.


Ne, u ovom slucaju nije tako. Strogman je bas kontraprimer. On se ne bavi politikom i vrlo je citan. Dodao bih i mega orginalan. Posebno ovaj poslednji tekst koji je mene takodje ostavio bez teksta. Eto javne cestitke Strongmanu.


Dobro ajd', ja uzeh Strongmana posto je vec bio spomenut. Recimo Milan Curkovic sa tekstom o Evropi (mada sam tamo imao nesto da kazem, al' princip je isti). Voleo bih da mislim da takav tekst cita isti broj ljudi kao i neki politicki traktat (mislim, 21 preporuka u ovom trenutku - malo li je), samo sto tu nema mnogo napred-nazad diskusije. Neko nesto kaze, neko ne kaze nego mu se samo svidi tekst, i to je to. Pa onda politika na prepucavanje dobije prednost.

Mada priznacu da blog trenutnoizgleda vrlo politicki fokusiran. No, verujem da ce kad prodje par nedelja od izbora ipak biti malo vise prijemcivo za ne-politicke teme.
metanoia metanoia 16:18 04.02.2008

Re: :)

@Dunjica

Tako je, teologiju ne možeš odvojiti od filosofije, kao što ni filosofiju ne možeš odvojiti od teologije. I jedno i drugo se bave transcedentim i apstraktnim pojmovima.

@Dejan Restak

A zašto mu ne bi verovao, npr. Avgustin, Akvinski su bili i jedno i drugo, kao i mnogi drugi, pa i čitava teologija, a posebno sholastička je objašnjena filosofskim pojmovnim aparatom.

@Atomski mrav

Filozof kao centar svog proučavanja postavlja biće i postavlja pitanje smisla egzistencije toga bića i shodno tome donosi različite zaključke a teolog definiše to biće kao i pitanje negovoga smisla.
dunjica dunjica 16:22 04.02.2008

Re: :)

filozof kao centar svog zanimanja postavlja čoveka a teolog Boga...

Filozof se bavi povrh svega (pra)uzrokom svih stvari, bitkom. Teolog također. Ovaj prvi (Pra)Uzrok pronalazi u Ideji ili Čovjeku ili Bogu, dok ovaj drugi isključivo u Bogu. Stoga smatram da je ozbiljan teolog prije svega (i) filozof. Obojica se bave pitanjem (razloga i/ili opravdanosti i/ili smisla) ljudskog postojanja.
JJ Beba JJ Beba 16:26 04.02.2008

Re: :)

mislim da ipaj nije pre svega filozof. vidi mu se iz titule sta je pre svega.

a ja mislim da te potkovane treba upregnuti
majkemi
)
metanoia metanoia 16:35 04.02.2008

Re: :)

Na koga mislis? Teologe i filosofe? :))))))))
Dejan Restak Dejan Restak 16:36 04.02.2008

Re: :)

A zašto mu ne bi verovao, npr. Avgustin, Akvinski su bili i jedno i drugo, kao i mnogi drugi, pa i čitava teologija, a posebno sholastička je objašnjena filosofskim pojmovnim aparatom.


Zato sto Avgustin i Akvinski ne razumeju dok ne veruju.
To je jos Abelar svojevremeno fino objasnio pa je bio malo skrajnut.
NE ?

p.s. mislim, nije on objasnio na istom primeru svakako

ceda_urosevic ceda_urosevic 16:48 04.02.2008

Re: Cedo...

Shure,
prevideo sam vas koji ne mislite kao ja (moja loša navika) kad sam brojao i slažem se sa tobom u tome da ovde ne učestvuju samo ljudi koje politika zanima.

Što se kvaliteta tiče - ne znam - videćemo. Čekaj, da vidimo prvo ko će da piše pa šta, pa tek onda da komentarišemo i eventaulno kritikujemo, mislim da je to fer inaf.
Pozdrav
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 16:50 04.02.2008

Re: Nadam se...

Strogman je bas kontraprimer. On se ne bavi politikom i vrlo je citan


On je samo cuvao ploliticare:)
nestorijanac nestorijanac 16:51 04.02.2008

Re: :)

to nestorijanac priča sam sa sobom. u svom stanu

Ne mora samo u mom stanu. Moze to tako da bude i u Vasem stanu. Recimo, ja kod Vas u Vasem stanu, Vi cutite, imate crnu macku koju ja nalazim u mraku pricajuci sam za sobom, ali ipak se obracajuci Vama i toj Vasoj crnoj macki.
metanoia metanoia 16:58 04.02.2008

Re: :)

@Dejan Restak

Pitanje vere upravo trazi i vise od razumevanja, za to je i nazivamo verom, i filosofi ujedno veruju ali predmet njihove vere je apstraktiji i neodređeniji. Govorio sam o tome da je se i filosofija i teologija neizbezno susrecu u svome osnovnom predmetu izucavanja i samim ti su neodvojive jedna od druge. Nemoguce je filosofu da se ne bavi i pitanjem postojanja Boga, kao ni teologu da svoj diskurs ne izrazi kroz filosofski pojmovni aparat.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana