Kultura| Ljubav| Nostalgija| Umetnost

Podrška Ateljeu 212

kukusigameni RSS / 18.09.2012. u 10:52

atelje-212.jpg 

Dobar deo života sam proveo u Ateljeu 212. Čak mogu reći da kad pomislim na pozorište, pomislim na Atelje. Još u mladosti sam odlazio na predstave zahvaljujući kartama koje je otac jednog mog prijatelja dobijao preko sindikata. Zbog tadašnje  mladosti najverovatnije nisam razumeo sve što je iz grla glumaca dopiralo do mene ali sam uprkos tome srećan što sam odrastao baš uz tu prašinu, pokretni krov, miris i najvećim delom magiju velikana. Kasnije su ta odlaženja u Atelje postala nezaobilazna potreba, pa sam neke predstave gledao po nekoliko puta. Šta neke? Skoro sve.

Kako je vreme prolazilo, a ja neumitno odrastao i stario, Atelje je postao moj. Ili sam barem ja to tako osećao. I tako, uspeo sam da izrastem u pravog posmatrača ovog divnog pozorišta, kao insajder, kao neko ko je iz prikrajka gledao predstave sa jedne i druge strane pozornice, neko ko je u ulozi voajera posmatrao glumce u kostimima koji u bifeu čekaju da ih pozovu i kao neko ko je učestvovao kao sporedni lik u predstavama u „sali bez karata“ zvanoj bife Ateljea 212. Družeći se sa glumcima, režiserima, piscima i scenskim radnicima imao sam sreću da me prožme onaj boemski duh koji je predstavljao tajni začin uspeha svake produkcije Ateljea.

Onda je došlo novo vreme. Odlazeće vedete glumišta ovog hrama, drugačijeg od ostalih, kao da su svojom smrću nagoveštavale krah vrednosti jedne epohe koju su sa nestrpljenjem očekivali oni koji se nikako nisu mogli uklopiti u mozaik koji je činio Atelje. Naime, Atelje 212 je uvek bio kapa nad ljudima koji su ga činili, koji su i izvan njega bili samo kamenčići tog mozaika.

Radikalni rezovi, povučeni neveštim pokretima ispolitizovanih hirurga, doveli su do toga da sve ono što je pozorište koje se nalazi u ulici sa valjda najviše puta promenjenim imenom, postane surogat kao i većina stvari koja nas iz dana u dan okupira. Najvažnija odlika Ateljea 212 je bila  da ostane dosledan sebi i u najvunenijim i najtežim vremenima. A danas se sve to pretvorilo u pozu, oportunizam, pa rekao bih i neukus.

Od tada ne ulazim u Atelje. Nemam ni zašto. I ne žalim. To je moj čin nepristajanja. Mnogi moji prijatelji glumci su pokušavali da me uvuku na neku novu predstavu ili makar na čašicu razgovora u bife. Nisam pristajao. A nakon prvog razočarenja na svakom od njihovih uvežbanih lica da sakriju emociju, pojavio bi se onaj mali ali iskreni osmeh zadovoljstva.

I evo, želim da verujem da ovim blogom mogu da povratim deo svog detinjstva, deo života i makar privid onog boemskog duha koji sigurno tumara prostorijama Ateljea.

Održan štrajk upozorenja u Ateljeu 212

Tagovi



Komentari (205)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 11:00 18.09.2012

saglasna

sa tekstom,
pratim još od proleća

i stvarno ne mogu da verujem da se u ateljeu,
od svih kuća takve stvari dešavaju...
kukusigameni kukusigameni 11:56 18.09.2012

Re: saglasna

AlexDunja
i stvarno ne mogu da verujem da se u ateljeu,
od svih kuća takve stvari dešavaju...

Kada ostaviš da pozorište kao što je Atelje 212 zavisi od podele karata, ne možeš se nadati dobrom.
expolicajac expolicajac 11:01 18.09.2012

Ja bih

Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre
predatortz predatortz 11:12 18.09.2012

Re: Ja bih

expolicajac
Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre


Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Sorry QQ, sam se namestio.

A sada malo o temi, tak'i je red...

Da moju smenu traži onoliki procenat mojih kolega, ne bih čekao da bilo ko o tome raspravlja.

Podneo bih ostavku.
expolicajac expolicajac 11:32 18.09.2012

Re: Ja bih

Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Sorry QQ, sam se namestio.

Mlađe je teže za održavanja.

A sada malo o temi, tak'i je red...

Da moju smenu traži onoliki procenat mojih kolega, ne bih čekao da bilo ko o tome raspravlja.

Podneo bih ostavku.

Možda neće zbog Anice
kukusigameni kukusigameni 11:33 18.09.2012

Re: Ja bih

expolicajac
Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre

predatortz
Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Ćuti kad nije opet počeo one svoje gej priče.
predatortz predatortz 11:37 18.09.2012

Re: Ja bih

kukusigameni
expolicajac
Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre

predatortz
Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Ćuti kad nije opet počeo one svoje gej priče.


Ma, sad se pere!
Pratim ja, Solunci,rat, mačo priče...
Kasno, koleza, kasno...
expolicajac expolicajac 11:38 18.09.2012

Re: Ja bih

predatortz
kukusigameni
expolicajac
Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre

predatortz
Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Ćuti kad nije opet počeo one svoje gej priče.


Ma, sad se pere!
Pratim ja, Solunci,rat, mačo priče...
Kasno, koleza, kasno...

kukusigameni
expolicajac
Da budem telohranitelj ili telobranitelj Anice Dobre

predatortz
Zar se u tvojim godinama ne preferira nešto mlađe ?

Ćuti kad nije opet počeo one svoje gej priče.

NNN NNN 12:15 18.09.2012

Re: Ja bih

Dr M Dr M 12:00 18.09.2012

Fair play

Prvu predstavu sam gledao u starom "Ateljeu", u zgradi "Borbe", u onoj sali sa 212 stolica na sklapanje, sa sedištima od upletenog konopca. Besmrtni Pavle Minčić igrao "Jaje" Felisjena Marsoa. Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom, providnom kombinezonu pa se posle išlo u "Prešernovu klet".

Ne znam šta se to dešava u pozorištu kome je zaštitni znak i spiritus movens bio specifični duh. Možda je bolje što ne znam ali mi se čini da onaj koji u tom duhu ne uživa mora da ode. Bilo bi fer.
antioksidant antioksidant 12:01 18.09.2012

Re: Fair play

Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom,

mačka na usijanom limenom krovu?
Dr M Dr M 12:03 18.09.2012

Re: Fair play


Da, bilo je mnogo bolje nego Predvojnička obuka..
kukusigameni kukusigameni 12:07 18.09.2012

Re: Fair play

Dr M
pa se posle išlo u "Prešernovu klet".


predatortz predatortz 12:08 18.09.2012

Re: Fair play

E, domaćine, lažež za ovo sad!
Gde nađe ovoliki sneg?!
antioksidant antioksidant 12:10 18.09.2012

Re: Fair play

Dr M

Da, bilo je mnogo bolje nego Predvojnička obuka..

:) toliko je dobro bilo da sam i ja čuo (da ne pominjem sad posl ekoliko decenija :))
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:11 18.09.2012

Re: Fair play

antioksidant
Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom,

mačka na usijanom limenom krovu?


Olivera Markovic?
Dr M Dr M 12:12 18.09.2012

Re: Fair play

Gde nađe ovoliki sneg?!


To je za hladjenje onih koji se preznoje dok izlaze iz podrumčeta..
expolicajac expolicajac 12:14 18.09.2012

Re: Fair play

Dr M
Gde nađe ovoliki sneg?!


To je za hladjenje onih koji se preznoje dok izlaze iz podrumčeta..

Doktore doktore
Dr M Dr M 12:15 18.09.2012

Re: Fair play

Jelena Pavlović
antioksidant
Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom,

mačka na usijanom limenom krovu?


Olivera Markovic?


Ne, Ljiljana Marković koja je posle prešla na TV da vodi Dnevnik.

Sad više ne znam da li je igrala Mačku ili nešto drugo, to je bili pre pola veka..
Dr M Dr M 12:16 18.09.2012

Re: Fair play

expolicajac
Dr M
Gde nađe ovoliki sneg?!


To je za hladjenje onih koji se preznoje dok izlaze iz podrumčeta..

Doktore doktore


Ništa ljudsko nije mi strano..
predatortz predatortz 12:16 18.09.2012

Re: Fair play

expolicajac
Dr M
Gde nađe ovoliki sneg?!


To je za hladjenje onih koji se preznoje dok izlaze iz podrumčeta..

Doktore doktore


Ne vredi Ex!
Posle onog bloga ni Drina, ma šta Drina - kompletan crnomorski sliv, te ne može oprati.

Džaba ove sličice.
angie01 angie01 12:34 18.09.2012

Re: Fair play

Dr M

Jelena Pavlović

antioksidant
Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom,mačka na usijanom limenom krovu?Olivera Markovic?Ne, Ljiljana Marković koja je posle prešla na TV da vodi Dnevnik.Sad više ne znam da li je igrala Mačku ili nešto drugo, to je bili pre pola veka..


Olivera Markovic je igrala u macki u crnom kombinezonu- u Beogradskom dramskom!....legendarni kombinezon!:)
expolicajac expolicajac 12:39 18.09.2012

Re: Fair play

predatortz
expolicajac
Dr M
Gde nađe ovoliki sneg?!


To je za hladjenje onih koji se preznoje dok izlaze iz podrumčeta..

Doktore doktore


Ne vredi Ex!
Posle onog bloga ni Drina, ma šta Drina - kompletan crnomorski sliv, te ne može oprati.

Džaba ove sličice.

Ebiga kolega u ovim godinama od seksualnih aparata funkcioniše samo bulja
Dr M Dr M 12:51 18.09.2012

Re: Fair play

angie01
Dr M

Jelena Pavlović

antioksidant
Posle se bežalo sa poslednjih časova u školi da se gleda Ljiljana Marković u crnom,mačka na usijanom limenom krovu?Olivera Markovic?Ne, Ljiljana Marković koja je posle prešla na TV da vodi Dnevnik.Sad više ne znam da li je igrala Mačku ili nešto drugo, to je bili pre pola veka..


Olivera Markovic je igrala u macki u crnom kombinezonu- u Beogradskom dramskom!....legendarni kombinezon!:)


Znam za to, ali u kojoj je predstavi u Ateljeu Ljiljana M. prikazivala taj kobinezon više ne znam. A do malopre sam fino znao, makar i pogrešno..
angie01 angie01 13:08 18.09.2012

Re: Fair play



Znam za to, ali u kojoj je predstavi u Ateljeu Ljiljana M. prikazivala taj kobinezon više ne znam. A do malopre sam fino znao, makar i pogrešno..


pojma nemam koja je predstava u pitanju, ali znam da je Ljiljana Mrakovic diplomirana glumica, a tek posle su je angazovali na tveju!
barese barese 13:40 18.09.2012

Re: Fair play

Ima na sajtu Ateljea arhiva svih predstava.

Ljiljana Markovic je u Ateljeu igrala jedino u Joneskovim Stolicama iz 1958. (poslednje izvođenje: 29.4.1960.) i u Marsoovom Jajetu iz 1959. (poslednje izvodjenje 5.3.1964.).
JJ Beba JJ Beba 14:59 18.09.2012

Re: Fair play


Ne, Ljiljana Marković koja je posle prešla na TV da vodi Dnevnik.

Olivera. Mačka na usijanom limenom krovu
Milutin Milošević Milutin Milošević 18:46 18.09.2012

Re: Fair play

Prvu predstavu sam gledao

Ne sećam se prve predstave koju sam gledao, ali sam ih u gimnaziji gledao sve - hvala mojoj rahmetli razrednoj Nadi Kostić koja nas je redovno vodila.

Ponosim se što sam gledao prvu predpremijeru Radovana III, a stidim što odavno nisam u tu kuću ušao.

Sva podrška glumcima protiv nadmenog direktora!
Rejlem Rejlem 09:10 19.09.2012

Re: Fair play

u "Prešernovu klet".

Cale mi je bio novinar, radio je u Novostima. Prebiruci posle njegove smrti po prepisci, nasao sam njegovo pismo kolegama/drugarima iz Novosti, koje je zavrsio sa 'Pozdrav svim drugarima ljubiteljima Presernove poezije'.
specifični duh.

Sve je izgubilo duh. Lanci bezidejnih restorana umesto dobrih starih kafana...Multipleksi po soping molovima umesto gomile predivnih bioskopskih sala u gradu...Kokan Mladenovic umesto Mire, Mucija, pa cak i Cveleta...
Sad bih mogao da nastavim i na temu odnosa gradskih vlasti prema ustanovama kulture, ali ne mogu, muka mi je.

kukusigameni kukusigameni 10:42 19.09.2012

Re: Fair play

Rejlem
Sve je izgubilo duh.

Nije se duh izgubio nego većina ljudi više ne veruje svojim očima. Čim neko podigne glas, krene mašinerija koja denuncira baš te koji su se sačuvajmebože usudili da remete ionako fenomenalnu situaciju.
Evo, ceo ovaj blog, niko ne preispituje stranu koja je delegirana, za koju većina ansambla misli da je neadekvatno vozila priču o Ateljeu 212.
Čak i kad im ispred nosa stoje činjenice. Ne. Lakše je zagledati i rasklapati onu stranu koja je pokrenula priču.
I da budem dosledan prvoj rečenici, od te svoje zagledanosti, ko može videti ili ostetiti bilo kakav duh?! Kao vrhunski iluzionisti, gospodari života i smrti skreću pažnju na pogrešne stvari, vešto pripremajući belog zeca u svom ispoliranom šeširu.

Rejlem Rejlem 11:13 19.09.2012

Re: Fair play


od te svoje zagledanosti, ko može videti ili ostetiti bilo kakav duh?! Kao vrhunski iluzionisti, gospodari života i smrti skreću pažnju na pogrešne stvari, vešto pripremajući belog zeca u svom ispoliranom šeširu.


kaolavanda kaolavanda 11:42 19.09.2012

Re: Fair play

vešto pripremajući belog zeca u svom ispoliranom šeširu.

..da ga ispeku


P.S. se ne ljutiš što okrećem na zafrkanciju? Mogu i da se uozbiljim, ali, računam, svetu treba i ovakvih k'o ja.. valjda.. Btw, nisam ni ja neozbiljna, samo kroz fore kažem sve što mislim, pa ko razume..
predatortz predatortz 11:46 19.09.2012

Re: Fair play

P.S. se ne ljutiš što okrećem na zafrkanciju? Mogu i da se uozbiljim, ali, računam, svetu treba i ovakvih k'o ja.. valjda..


A ja baš kontam , čitajući ove komentare:

Što nam se lavandica uozbiljila...

I, uvek budem nešto tužan kad primetim da nekog vreme uozbilji.
kaolavanda kaolavanda 11:53 19.09.2012

Re: Fair play

predatortz
P.S. se ne ljutiš što okrećem na zafrkanciju? Mogu i da se uozbiljim, ali, računam, svetu treba i ovakvih k'o ja.. valjda..


A ja baš kontam , čitajući ove komentare:

Što nam se lavandica uozbiljila...

I, uvek budem nešto tužan kad primetim da nekog vreme uozbilji.

Jao, Predatore, kol'ko si me sad rastužio.. ali, stvarno.. mislila sam da se ne vidi.. bar ne toliko.. neke nevolje me snašle, a ja ne umem da im podviknem

Evo, tebe ću da zamolim da ako još nekad primetiš da sam se uozbiljila, da ne budeš tužan, nego da podvikneš, a ja ću da se trgnem. Može?
predatortz predatortz 11:56 19.09.2012

Re: Fair play

Može?


Deal!
kukusigameni kukusigameni 11:59 19.09.2012

Re: Fair play

zec

kao anda
se ne ljutiš što okrećem na zafrkanciju?

Zar ja da se ljutim?
Na tebe?
Zbog zeca?
Koga samo ja vidim?


kaolavanda kaolavanda 12:07 19.09.2012

Re: Fair play

predatortz
kukusigameni

Pa.. ne.. mislim.. ali..

angie01 angie01 17:18 19.09.2012

Re: Fair play


Nije se duh izgubio nego većina ljudi više ne veruje svojim očima. Čim neko podigne glas, krene mašinerija koja denuncira baš te koji su se sačuvajmebože usudili da remete ionako fenomenalnu situaciju.
Evo, ceo ovaj blog, niko ne preispituje stranu koja je delegirana, za koju većina ansambla misli da je neadekvatno vozila priču o Ateljeu 212.
Čak i kad im ispred nosa stoje činjenice. Ne. Lakše je zagledati i rasklapati onu stranu koja je pokrenula priču.


Cekaj prijatelju, pa evo reci ti sta se to konkretno sto ne valja, koje su to ocigledne cinjenice koje smo svi preskocili tendeciozno,...pa sve ono sa zecom!

I ovo sto ansambl javno govori se svodi na= poremetio nase ustaljene navike, pa se ne slaze ni sa kim!

Apsolutno cu da pristanem da me ubdeis u roku od odmah sa spiskom tih nedopustivih kaka, koje svi vide, al nece da ih kazu!
kukusigameni kukusigameni 18:09 19.09.2012

Re: Fair play

angie01


E baš neću.

PS. Ovaj post posvećujem kaolavandi koja me je podstakla i ohrabrila da budem neozbiljan.
kaolavanda kaolavanda 19:43 19.09.2012

Re: Fair play

PS. Ovaj post posvećujem kaolavandi koja me je podstakla i ohrabrila da budem neozbiljan.


Kakva čast, kakva dirljivost.. hvala
vishnja92 vishnja92 05:10 20.09.2012

Re: Fair play

Koga samo ja vidim?

Harvi :))
BigBadWolf BigBadWolf 12:17 18.09.2012

Posledice...

Ovakvo stanje je direktna posledica idiotske organizacije rada u nasim pozoristima. Od 33 zaposlena glumca u Ateljeu garantujem da ima bar dvoje koji godinama nisu odigrali nijednu predstavu, bili ni na jednoj probi, ali uredno primaju platu, koju dopunjuju tezgareci po drugim kucama. Istu platu imaju i neki koji nose repertoar, koji godisnje imaju nekoliko premijera i odigraju 8 ili 10 predstava mesecno.

A tek u NP, tamo mislim da nemaju predstavu koliko glumaca imaju na platnom spisku. Gradska pozorista i imaju nekakvu kontrolu, NP nikakvu.

Dok se kompletan umetnicki ansambl ne bude angazovao na ugovore po projektu, ovako ce da bude. Zna se koliko kosta priprema predstave, zna se koliko se placa po igranju i zdravo. Samo jedna ilustracija koliko je trenutno stanje nebulozno. Po sadasnjem Zakonu o radu, svi oni koji su vratili uloge u Frljicevoj predstavi onomad bi trebali da dobiju otkaz, jer su odbili radni zadatak.

A tek upravnici koji sami sa sobom sklapaju ugovore... Ili upravnici koji po par meseci odsustvuju s posla jer reziraju predstavu u nekom drugom pozoristu... Ili upravnici koji dele honorare sa ljudima koje angazuju... Ili upravnici koji su istovremeno ministri i upravnici...itd...
kukusigameni kukusigameni 12:40 18.09.2012

Re: Posledice...

BigBadWolf


Ne znam. Ja ne mogu da budem objektivan kada je Atelje u pitanju.
Otud i ovakav tekst.
Ali sam siguran da je pozicija upravnika "Atelje, to sam ja", loša i nepotrebna.
4krofnica 4krofnica 12:44 18.09.2012

Re: Posledice...



kksgm, ne znam zašto si prestao da ideš u Atelje, na velikoj sceni ima dobrih a na maloj odličnih, za naše 'prilike', avangardnih predstava. taj podrum kao da niko ne gleda, snalaze se kako znaju i umeju (što sa druge strane znači odredjenu slobodu, verujem da nije slučajno što se baš sad takve predstave prave). time ne pomažeš ljudima koji tamo rade a i sam si na gubitku.


skandal koji se desio za vreme predstave 'Čekaonica' (odlična, preporuka) zaista govori o Kokanovom bahatom ponašanju prema glumcima. ali ne bih se oko toga mnogo sekirala, njihovo nerazumevanje i igrice me ne interesuju.


apmak ovo:
budžetske inspekcije koja je utvrdila određene nepravilnosti i prekršaje u radu Ateljea


svakako treba istražiti.

angie01 angie01 12:50 18.09.2012

Koliko sam ja upoznata,

Nisu bas glumci u pravu!

Prvo- davno nema samoupravljanja i sve ono sto ono nosi, a njima se dopalo!

Mnogi su malo ili nikako angazovani , a uradno primaju plate-Anica Dobra, koju obozavam, se vodi kao stalno zaposlena, a fakat, zivi i radi u Nemackoj!

Oni su navikli da sede u bifeu-jeste, to je cuveno mesto ovog pozorista i svakako su improvizacije jos legendarnijih glumaca u tom kultnom mestu, a pod maliganima, biseri jedne epohe, ali bi oni i dalje da ne idu na svaku probu, kada nisu raspolozeni i da se taj opusteni manir i dalje zadrzi!

Sada su neka nova vremena, direktor je menadzer kuce i pristupio je zadatku na taj nacin i poremetio ustaljenu nonsalanciju i neke preraspodele uloga u pozoristu, koje nemaju veze sa scenom, a to se glumcima nije dopalo!

Mislim, Gorica zapustena Popovic i njene iju poplave i taj rad- ne mogu da zamislim kome je tako nesto potrebno da gleda!

Glumci koji odsustvuju, jer snimaju neku seriju ili film, a uredno primaju plate, upravnici koji obavaljaju i politicke funkcije, sve u tom smislu- a sve poznati, nama dragi likovi, koje vise posmatramo kroz uloge koje smo voleli, a ne shvatamo da su i oni obicni ljudi, koji u ovim smutnim vremenima pokusavaju da ugrabe ono sto mogu- pa i sdaa, u smislu da se nista ne menja u njihovom hedonizmu!

Slazem se za ugovore o projektu- kao svuda gde se ozbiljno radi- i to bi bilo to!


Nostalgija za Ateljeom, kakv je nekada bio, kao i za svim drugim stvarima iz tog vremena, nemaju veze sa ovom situacijom-a kukovo opisano osecanje delim, jer je i meni Atelje bio najmilije pozoriste!
predatortz predatortz 12:54 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


Prvo- davno nema samoupravljanja i sve ono sto ono nosi, a njima se dopalo!

Mnogi su malo ili nikako angazovani , a uradno primaju plate



Izvini, ali kako bi ti rešila egzistencijalne probleme ( jako dobrih ) glumaca u državi u kojoj se snime tri filma godišnje?
BigBadWolf BigBadWolf 13:09 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Prvo, glumci ne snimaju samo filomove, vec rade i u pozoristima, koja su oduvek bila glavni izvor prihoda za 99% glumaca, cak i u zlatna vremena jugoslovenske kinematografije. Pa jos reklame, pa tezge po televiziji itd... Drugo, odakle taj stav da samo glumcima moraju da se resavaju "egzistencijalni problemi"? Sto samo glumcima? Ajmo onda i profesorima koji nemaju pun fond casova da placamo punu platu, jer i tu ima "jako dobrih".

Za jako dobre glumce ce uvek biti posla, za one manje dobre, pa mozda je bolje da razmisle o promeni karijere.
angie01 angie01 13:09 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

predatortz
Prvo- davno nema samoupravljanja i sve ono sto ono nosi, a njima se dopalo!Mnogi su malo ili nikako angazovani , a uradno primaju plateIzvini, ali kako bi ti rešila egzistencijalne probleme ( jako dobrih ) glumaca u državi u kojoj se snime tri filma godišnje?


izvini, al zasto mislis da takvo pitanje onda ne bi trebalo da vazi za sve- kao i resenja!?
kukusigameni kukusigameni 13:10 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
Mnogi su malo ili nikako angazovani ...

Pa ne angažuju se glumci sami. Podelu diktira repertoar i kapacitet ansambla. Što ne znači da se iz estetskih i ostalih razloga ne može angažovati neko na ugovor (gostovanje). Pitanje, koje glumci u ovom slučaju ne rado otvaraju, jeste dovođenje novih glumaca u ansambl. To jeste menadžment pozorišta ali onda menadžer odgovara za tim koji vodi. A vidimo kakav je rezultat.
Dalje, glumci, a i mnogi drugi u pozorištu nisu "službenici" koji "samo" rade svoj posao. Tako da ako sumiramo pluseve i minuse vezane za bife, nikako ne možemo doći do rezultata koji nije u korist druženja svih činilaca ovog teatra. Svakako, mogao je da se uvede neki novi kućni red ali ne i dekret koji propisuje nekakvu krutu disciplinu.
Odsustva glumaca zbog "tezgi" su oduvek postojala i to se lako da srediti baš ovim što si navela: menadžmentom.
O Anici i Gorici zaista ne bih raspravljao.



predatortz predatortz 13:15 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Drugo, odakle taj stav da samo glumcima moraju da se resavaju "egzistencijalni problemi"? Sto samo glumcima? Ajmo onda i profesorima koji nemaju pun fond casova da placamo punu platu, jer i tu ima "jako dobrih".


Pa i ne rešavaju se samo glumcima. Sve ovo što si naveo za glumce, može se kazati i za većinu budžetskih korisnika.
Puno ih je, neki bi mogli porazmisliti o promeni zanimanja. Nerealno su plaćeni, jer su im plate daleko iznad proseka onih koji 'pune' budžet.
BigBadWolf BigBadWolf 13:20 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

kukusigameni
Mnogi su malo ili nikako angazovani ,

Pa ne angažuju se glumci sami. Podelu diktira repertoar i kapacitet ansambla. Što ne znači da se iz estetskih i ostalih razloga ne može angažovati neko na ugovor (gostovanje). Pitanje, koje glumci u ovom slučaju ne rado otvaraju, jeste dovođenje novih glumaca u ansambl. To jeste menadžment pozorišta ali onda menadžer odgovara za tim koji vodi. A vidimo kakav je rezultat.
Dalje, glumci, a i mnogi drugi u pozorištu nisu "službenici" koji "samo" rade svoj posao. Tako da ako sumiramo pluseve i minuse vezane za bife, nikako ne možemo doći do rezultata koji nije u korist druženja svih činilaca ovog teatra. Svakako, mogao je da se uvede neki novi kućni red ali ne i dekret koji propisuje nekakvu krutu disciplinu.
Odsustva glumaca zbog "tezgi" su oduvek postojala i to se lako da srediti baš ovim što si navela: menadžmentom.
O Anici i Gorici zaista ne bih raspravljao.


Ma bife nije problem, problem je bas to, angazman ne samo glumaca, vec celog umetnickog ansambla. Zasto bi se ti kao upravnik oslanjao na samo jednog scenografa ili kostimografa kog imas zaposlenog? Sa druge strane, ako vec imas takav kadar koji prima platu, kakvo opravdanje imas da dovodis drugog? Ti fakticki moras da ucenis svakog reditelja da radi sa ekipom koju imas na platnom spisku, umesto da mu odredis budzet, pa neka angazuje koga hoce.
kukusigameni kukusigameni 13:22 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Prosečna plata stalno zaposlenih glumaca u Ateljeu 212 zavisi od igranja u predstavama koje su okviru aktuelnog repertoara i kreće se između 400 i 800 evra.
BigBadWolf BigBadWolf 13:26 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

predatortz
Drugo, odakle taj stav da samo glumcima moraju da se resavaju "egzistencijalni problemi"? Sto samo glumcima? Ajmo onda i profesorima koji nemaju pun fond casova da placamo punu platu, jer i tu ima "jako dobrih".


Pa i ne rešavaju se samo glumcima. Sve ovo što si naveo za glumce, može se kazati i za većinu budžetskih korisnika.
Puno ih je, neki bi mogli porazmisliti o promeni zanimanja. Nerealno su plaćeni, jer su im plate daleko iznad proseka onih koji 'pune' budžet.


U stvari ne. U kojoj drugoj ustanovi imas situaciju da zaposleni godinama ne dolazi na posao a prima platu? To bi bilo isto kao da ja odem u drugu skolu i pocnem da radim na ugovor o delu, a moj direktor mi i dalje ispalcuje platu iako ne dolazim na posao.

I nije Anica jedini slucaj, ima ih onoliko, nego se sad talasa u Ateljeu pa je ona na tapetu.
BigBadWolf BigBadWolf 13:31 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

kukusigameni
Prosečna plata stalno zaposlenih glumaca u Ateljeu 212 zavisi od igranja u predstavama koje su okviru aktuelnog repertoara i kreće se između 400 i 800 evra.


Znaci Anica Dobra prima samo 400 evra mesecno od Grada Beograda? Sa doprinosima, to izadje na nekih 8 000 evra (give or take ) godisnje. Za sta?
kukusigameni kukusigameni 13:33 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

BigBadWolf
Zasto bi se ti kao upravnik oslanjao na samo jednog scenografa ili kostimografa kog imas zaposlenog? Sa druge strane, ako vec imas takav kadar koji prima platu, kakvo opravdanje imas da dovodis drugog? Ti fakticki moras da ucenis svakog reditelja da radi sa ekipom koju imas na platnom spisku, umesto da mu odredis budzet, pa neka angazuje koga hoce.

Naravno da treba angažovati onoga ko najviše odgovara projektu koji umetnički savet pozorišta smatra da treba proizvesti i uvrstiti u repertoar. Ali ansambl pozorišta koje je dotirano još uvek u ovoj bedi predstavlja najjevtiniju soluciju. Naša pozorišta su bazirana na godišnjem repertoaru. Ne kao Brodvej. Ansambl predstavlja tim koji igra predstave (uz pojačanja sa strane).
Ovde je u pitanju nešto drugo, a to je nametanje upravnika od strane politike. I još se taj upravnik nije snašao na toj funkciji.
angie01 angie01 13:48 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

e, hebote, nestao mi komentar, sacu skracenu verziju!

'naci- nigde se ne angazuju sami, takav im posao,' naci gledanost, popularnos', kvalitet- zakoni trzista!

gde to poznate zvezde ne dolaze na probe, jer ih eto mrzi, a i ide im ta improvizacija, jer su navikli da im se tolerise?

gde to neko prima uredno platu, penziono, a da zivi i radi negde drugde?

gde se to na ime prijateljstva sa svima i godina angazmana daje dopustenje da se postavi trecerazredna vodviljska predstava na repertoar, a ono 21. vek, u svetu se svi krljaju da budu sto bolji, kvalitetniji, savremeni, da se pomeraju ka aktuelnim formama?

i da prevedem,...aj' sad ti si zaposlen u domu zdravlja, tu uredno primas platu, zdravstveno, penziono, ali imas i svoju ordinaciju, kojoj se mnooogo vise posvecujes, jer ti donosi mnooogo vise para i lepo si se organizovao kako tebi pase i sa kolegama koji isto tako, na coskicu pijes pivo kad vam fifne i onda dodje novi direktor doma zdravlja i kaze, alo bre, ne moze vise tako i vi smrtno uvredjeni, neko vam dirnuo u svetos' belog mantila, a tako ste dobro skockali ovog i onog, a i dobri ste sa onim trecim, a ne volis ni konkurenciju,...a ti isto tako, samo suprotno!
kukusigameni kukusigameni 13:55 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01

Jel hoćeš sad da ti pišem ovde ko je kome kum, ko sa kim radi film, predstavu, ko je kome koliko dobar i sl.?
Pazi da samo ne bude da svi ovi što "ne dolaze na probe" na kraju ne ispadnu najradniji od cele ekipe.
I naravno da nije dobro poređenje lekar-glumac.
angie01 angie01 14:01 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


Jel hoćeš sad da ti pišem ovde ko je kome kum, ko sa kim radi film, predstavu, ko je kome koliko dobar i sl.?
Pazi da samo ne bude da svi ovi što "ne dolaze na probe" na kraju ne ispadnu najradniji od cele ekipe.
I naravno da nije dobro poređenje lekar-glumac.


nemoj ti da se ljutis- meni je To najvaznije!:)

samo kazem sta mislim o ovome- a to doktor glumac, samo sam podvukla princip, nisam uporedjivala profesije!
kukusigameni kukusigameni 14:03 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
nemoj ti da se ljutis- meni je To najvaznije!:)

Na tebe nikad.
Mada, rekao sam ti svojevremeno da volim kad se ti ljutiš.

angie01 angie01 14:06 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,



da volim kad se ti ljutiš.


nemo' sad o'ma' da zloupotrebim!
antioksidant antioksidant 14:08 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

I naravno da nije dobro poređenje lekar-glumac.

pa nije ni loše to poređenje sa aspekta rada sa strane
s tim što mi je utisak da tezgarenje lekara ostavlja više posledica na "matičnoj instituciji"
ali, bože moj, sačekaćemo tomicu da se vrati u ministarstvo pa da popričamo na temu...

a oko kokana i ateljea - koliko god da je u pravu ako se nadje u situaciji da skoro ceo ansambl okrene protiv sebe vreme je za ručnu kočnicu bar
kukusigameni kukusigameni 14:17 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

antioksidant
a oko kokana i ateljea - koliko god da je u pravu ako se nadje u situaciji da skoro ceo ansambl okrene protiv sebe vreme je za ručnu kočnicu bar

Slažem se.
Samo, mislim da većina ljudi naseda na foru drž'te lopova.
Kao veliki je ansambl. Hajde da vidimo ko je sve sa dolaskom upravnika došao u ansambl.
Kao, tezgare glumci. Hajde da vidimo ko sve u Ateljeu tezgari, kako i gde.
Mislim, to su priče za malu decu.
antioksidant antioksidant 14:20 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Samo, mislim da većina ljudi naseda na foru drž'te lopova.
Kao veliki je ansambl. Hajde da vidimo ko je sve sa dolaskom upravnika došao u ansambl.
Kao, tezgare glumci. Hajde da vidimo ko sve u Ateljeu tezgari, kako i gde.
Mislim, to su priče za malu decu.

ne ulazim u taj deo
mislio sam "ako i jeste u pravu, pa ma koliko bio u pravu..."
angie01 angie01 14:20 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,




a oko kokana i ateljea - koliko god da je u pravu ako se nadje u situaciji da skoro ceo ansambl okrene protiv sebe vreme je za ručnu kočnicu bar


izvini, a sto?

..niko tu od strajkaca nije zabrinut za kulturu, Atelje,...nego za svoju guzicu!

ako Kokan ili bilo koji drugi upravnik ima resenja, plan-treba da ga sprovede!

Pa da vidimo- mozda bude bolje!

ako pusti da ga ucenjuju, nema nista od realizacije-bice, ni tamo ni ovamo-nisam primetila da je argumentacija glumaca neka krucijalna, sem sto im je poremetio dotadsnji nacin funkcionisanja!

...mene isto zanima, koliko je clanova i kojih partija u tom strajkackom odboru?
antioksidant antioksidant 14:23 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

izvini, a sto?

pa ako je situacija ovoliko zaoštrena vreme ja za izmenu taktike

a preko svega - neko mora da ode - a kad bih morao da biram između celog ansambla i upravnika - rekao bih kokanu do viđenja (iz čisto praktičnih razloga - lakše je naći jednog upravnika nego 30 glumaca)
kukusigameni kukusigameni 14:26 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
...mene isto zanima, koliko je clanova i kojih partija u tom strajkackom odboru?

Pa nisu oni postavljani na to mesto kao podela političkog plena, već upravnik.

angie01 angie01 14:39 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

antioksidant
izvini, a sto?pa ako je situacija ovoliko zaoštrena vreme ja za izmenu taktikea preko svega - neko mora da ode - a kad bih morao da biram između celog ansambla i upravnika - rekao bih kokanu do viđenja (iz čisto praktičnih razloga - lakše je naći jednog upravnika nego 30 glumaca)


ja problem vidim u kvalitetu predstava!

ako upravnik ima resenje kako da to popravi, onda glumci sa svojim guzicama i njihovim ugodnostima nek idu negde gde mogu da ih tako smeste!

meni licno je dosadilo da gledam jedne iste glumece, sa uvek istim, dosadnim, zastarelim prenemaganjem, jeftina scenografija i kostimi, a opsti utisak-nista, zaboravis na sve do prve kafane i caskanja s drustvom, koje bude mnogo zanimljivije!

I nikada se ne bih, kao pre, vratila da pogledam ponovo, pa ponovo!

je l znas ti kako se sada popunjavaju sedista u pozoristima?

ja nekako vidim da je u tome kec!

..i lepo- svima ugovori o angazovanju, pa lepo dodju i reditelji i scenaristi i kostimografi i glumci po projektu, pa se potrude da im dodje publika- zato pozoriste i postoji!
antioksidant antioksidant 14:42 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


..i lepo- svima ugovori o angazovanju, pa lepo dodju i reditelji i scenaristi i kostimografi i glumci po projektu, pa se potrude da im dodje publika- zato pozoriste i postoji!

pozorište je skupa rabota
vrlo malo produkcija može da opstane bez sponzora,mecena, donacija...
ali kažem ti - nije više ovde u tome problem.
ovde je došlo do otvorenog sukoba i tu je kraj. vreme je za demidžkontrol
angie01 angie01 14:43 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

kukusigameni
angie01...mene isto zanima, koliko je clanova i kojih partija u tom strajkackom odboru?Pa nisu oni postavljani na to mesto kao podela političkog plena, već upravnik.


hm, da, al nije on dosao kao vodoinstalater, kao sto smestaju kadrove tamo gde ima para, ono nema veze sa profesijom- i izvini, o kojoj velicini plena tu govorimo, vise mi lici na vruc krompir!
kukusigameni kukusigameni 14:47 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
hm, da, al nije on dosao kao vodoinatalter, kao sto smestaju kadrove tamo gde ima para, ono nema veze sa profesijom- i izvini, o kojoj velicini plena tu govorimo, vise mi lici na vruc krompir!


"I ako se vratimo na slučaj Kokan Mladenović opet dolazimo do toga da je sada eksplodiralo nešto što postoji kao problem godinama unazad, ali ne prodire u medije zbog toga što oko Kokana Mladenovića postoje nekoliki odbrambeni omoti i štitovi medijski, politički i ostali, gde je novac bitan faktor. Marketingom u pozorištu Atelje 212 se bavi Igor Brakus. Igor Brakus je urednik na B92. Urednik ili novinar koji je istovremeno PR bilo čega, to je školski sukob interesa, to su dve nespojive profesije. Nije jedini, tu postoji čitav jedan ešalon novinara i javnih kulturnih radnika, što se nekad govorilo, koji su uključeni u privatne interese koji trenutno postoje u pozorištu Atelje 212. Opet dolazimo do toga da u mnogim društvenim problemima koje mi ne možemo intelektualno da percipiramo, mi smo u haosu, mi smo totalno dezorijentisani, tu se čist goli finansijski interes nalazi. I zato je naravno neuporedivo komplikovanije nego što je bilo kad smo bili partizani i četnici ili kad smo bili Slobodan Milošević i protiv ostatka sveta. Ni to nije bilo jednostavno, neću sad da simplifikujem, ali je bilo u svakom slučaju preglednije, moglo se pojmovno sagledati, za razliku od ovog mutljaga u kome danas živimo i gde svako malo iskoče pare kao glavni, ako ne i jedini pokretač."
Ivan Medenica
angie01 angie01 15:04 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

pa vidi- ovo moze da stoji za bilo koga, kao direktora, upravnika bilo cega u nasoj zemlji- ja ne znam koje su to pare u ptanju, kada svi tvrde da ih nema u pozoristu i isto tako ne znam kako je bilo sa drugim upravnicima, koji su valjda, ma ko oni bili, isto politicki postvaljeni!

je l moze neko da definise te privatne interese?

je l ovo sto glumci traze nisu privatni interesi?

koliko brojim, novine uglavnom prenose ono sto gluci kazu i traze, nisam procitala ni jedan clanak koji je na strani kokana- ne kapiram onda taj deo u izjavi, kako je on zasticen esalonima medijskih stitova-ili tako nesto?

za marketing- pojma nemam kako to zakonski stoji, ali izjava da postoji sukob interesa u tome sto neki glumac koji radi na b92 ucestvuje u advertajzingu Ateljea mi nije najjasnija!

angie01 angie01 15:07 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

demidžkontrol


su dobre predstave na kartu vise!

to jedino ima smisla!
BigBadWolf BigBadWolf 15:51 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

kukusigameni

Ali ansambl pozorišta koje je dotirano još uvek u ovoj bedi predstavlja najjevtiniju soluciju.


Ne, to jos jedna fama. Kostalo bi isto, cak i manje nego sad, ali bi pare bile pravednije rasporedjene i imao bi jasnu predstavu koliko koja predstava kosta. Sticajem okolnosti sam radio u pozoristu i napravio sam takav jedan predlog, pa znam o cemu pricam.
kukusigameni kukusigameni 16:00 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Gledaj ovako, Zločesti a veliki vuče ,
ne može se tako lako kvantifikovati učinak glumca. Ako si radio u pozorištu, onda to sigurno znaš. Na primer, stari glumac koji igra samo Kralja Lira i igra ga perfektno, ne može imati merenje vremena provedeno na pozornici i sl.

Inače, rekao sam ti da se u suštini slažem sa tobom oko većine stvari ali da ovde, u ovom sukobu, nije to u pitanju.



BigBadWolf BigBadWolf 16:29 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


ne može se tako lako kvantifikovati učinak glumca.


Nisam rekao da je lako

kukusigameni kukusigameni 16:40 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

BBW


Sigurno je da je neophodan bolji zakon ili propisi (ne znam kako se to tačno reguliše) o pozorištu. Za takav zakon je potrebno mnogo toga. Potreban je stav i želja da se taj stav sprovede.
Kako vidim, u ogromnom delu društva je javašluk, pa ne mislim da je pozorište čak i blizu tog recimo, idealnog rešenja.
Ipak, ponavljam, ovde nije reč o tome, već o tipičnom skretanju teme. O pokušaju diskreditovanja ljudi koji su izneli stav da se nešto mora promeniti u Ateljeu 212, a nakon ignorisanja upozorenja da stvari ne idu dobrim tokom.
Bilo bi logičnije raspravljati o sada prisutnom fenomenu da upravnike pozorišta postavlja politika. Jer ako se ne varam, to je miljama daleko od idealnog rešenja. A kao kompromis trenutnom stanju, možda nije loše da ista ta ekipa, koja već delegira upravnike pozorišta, pokaže barem malo razuma u cilju održanja integriteta Ateljea u ovom slučaju ili sutra bilo kojeg drugog pozorišta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:48 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

'naci- nigde se ne angazuju sami, takav im posao,' naci gledanost, popularnos', kvalitet- zakoni trzista!

gledanost i popularnost su vrlo često na dijametralno suprotnim stranama od kvaliteta.
pozorište je institucija kulture i zato se za njegov rad izdvajaju sredstva iz budzeta. bitno je da predstava bude gledana, ali ne po svaku cenu. što se mene tiče, upravnik ateljea je kriv jer je dozvolio da se na takvom mestu prave vodvilji. u drugo ne bih ulazila, jer nemam sve informacije.

davno jednom je ovde blogovao bivši upravnik ateljea 212, svetozar cvetković. jedan od njegovih blogova se mislim i zvao (parafraziram) Postoji li pozorišna mafija? ako u srbiji postoje lekarska, građevinska i slične mafije, zašto ne bi glumci i upravnici nameštali predstave svojim kolegama kumovima i prijateljima? znamo gde živimo.

ps. ono "zapuštena gorica" je stvarno nisko. niko ovde ne zna da li smo ti ili ja zapuštene, jer smo nevidljive. nije ti to baš trebalo.
angie01 angie01 20:28 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

koliko ja kapiram, pozorista postoje da bi neko gledao predstave-tako je svuda, oni koji stoje iza zavese pre nego se ona podigne se trude da ispred imaju puno gledaliste, koje ce posle da bude odusevljeno i da tapse, tako je od pocetka!

Sad, taj odnos zavisi od puno stvari- koliko je publika oblikovana, te kakvim se potrebama i razumevanju u tom smislu obracamo!

Isto tako kapiram da se ukus publike gaji i to nije mali faktor!

Takodje kapiram da oni koji se ovom ili nekom drugom umetnoscu bave, trebaju da imaju podrsku drzave za projekte kojii nisu tako prepoznatljivi kod publike, ali vode svojim kvalitetom ka poboljsanju tog prepoznavnja!

ps- ja i ti nismo javne licnosti, pa opet bi taj detalj govorio mnogo o nama-ja licno, a dozvoljavam da svako misli drugacije, osecam odbojnost i nemam zalju da gledam nekog ko se tako pojavljuje u javnosti i pitam se kakav je to onda njegov odnos prema drugima, ako vec nije prema sebi, a pri tome je javna licnost-to nema nikakve veze sa niskoscu ako to kazem!
kukusigameni kukusigameni 20:46 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
osecam odbojnost i nemam zalju da gledam nekog ko se tako pojavljuje u javnosti i pitam se kakav je to onda njegov odnos prema drugima, ako vec nije prema sebi, a pri tome je javna licnost

Pavle Vujisić?
Sonja Savić?
angie01 angie01 21:09 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


Pavle Vujisić?
Sonja Savić?


da li si ti njih nekada u javnom pojavljivanju video u nepristojnom izdanju?

ja nisam!

Sonja Savic je svoj teret prilicno drzala u ilegali-hocu reci, u njihovu privatnost ne bih da ulazim, ovde se osvrcem samo na javni deo zivota, koji valjda podrazumeva neku pristojnost prema toj javnosti kojoj se obracaju!
kukusigameni kukusigameni 21:29 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

angie01
da li si ti njih nekada u javnom pojavljivanju video u nepristojnom izdanju?

Izvini. Gubim nit.
Zaista ne znam o čemu govoriš.
A mislim da je irelevantno za temu bloga.
jesen92 jesen92 22:30 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Prosečna plata stalno zaposlenih glumaca u Ateljeu 212 zavisi od igranja u predstavama koje su okviru aktuelnog repertoara i kreće se između 400 i 800 evra.
..a ti mislis da je to malo.?
kukusigameni kukusigameni 22:34 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

jesen92
..a ti mislis da je to malo.?

Ne mislim. Kao što ne mislim ni da je puno.
jesen92 jesen92 23:08 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Ne mislim. Kao što ne mislim ni da je puno.

..oni zive u srbiji kao i svi mi pa ako lekar u domu zdravlja ima 600 evra onda je onima koji rade jednom nedeljno to super..a onima koji uopaste ne rade vise nego super..

..zaista ne znam o cemu se radi i iskreno mi je zao sto se to dogadja u ateljeu 212 ali moram da kazem sledece: posle svega sto smo doziveli i preziveli imam izvesnu dozu sumnje u iskrenost "pobunjenika" a posebno su mi sumnjivi predvodnici i to se ne odnosi samo na ovaj slucaj...jednostavno , posle svega prozivljenog i dozivljenog vise ne verujem nikome..u svemu vidim neku pozadinu, ne bas kao balkanski spijun al tu sam negde
kukusigameni kukusigameni 23:18 18.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

jesen92
..zaista ne znam o cemu se radi i iskreno mi je zao sto se to dogadja u ateljeu 212 ali moram da kazem sledece: posle svega sto smo doziveli i preziveli imam izvesnu dozu sumnje u iskrenost "pobunjenika" a posebno su mi sumnjivi predvodnici i to se ne odnosi samo na ovaj slucaj...jednostavno , posle svega prozivljenog i dozivljenog vise ne verujem nikome..u svemu vidim neku pozadinu, ne bas kao balkanski spijun al tu sam negde


A ne sumnjaš u iskrenost i pozadinu one druge strane?

predatortz predatortz 07:31 19.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,


..zaista ne znam o cemu se radi i iskreno mi je zao sto se to dogadja u ateljeu 212 ali moram da kazem sledece: posle svega sto smo doziveli i preziveli imam izvesnu dozu sumnje u iskrenost "pobunjenika" a posebno su mi sumnjivi predvodnici


Nema tu velike matematike. Ako je protiv tebe više od dve trećine ansambla - loš si menadžer. Nisi u stanju da nametneš svoj stav, ili da ga približiš drugima da ga razumeju.
jesen92 jesen92 18:04 19.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

A ne sumnjaš u iskrenost i pozadinu one druge strane?

...sumnjam, kako da ne...ako je veliki deo ansabla protiv nekog svakako da nesto nije u redu ali iskustvo mi govori da vecina ne mora uvek da bude u pravu..
kukusigameni kukusigameni 18:11 19.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

jesen92
...sumnjam, kako da ne...ako je veliki deo ansabla protiv nekog svakako da nesto nije u redu ali iskustvo mi govori da vecina ne mora uvek da bude u pravu..


Većina je ovde sadržana u većini u Gradskoj skupštini. U tome i jeste keč.
jesen92 jesen92 19:08 19.09.2012

Re: Koliko sam ja upoznata,

Većina je ovde sadržana u većini u Gradskoj skupštini. U tome i jeste keč

..komplikovano je to za mene...ja vise ne znam ko je gde vecina posto se izborni rezultati svakog dana prekrajaju...ono zasta smo se izborili 96/97 palo je u vodu...
savamala savamala 13:02 18.09.2012

предлог закључка


Градска позоришта су већ дуго под контролом ДС. Искуство показује да где год се умешала та странка резултат је увек исти, катастрофа. Да ли се ради о прескупом мосту који не води нигде или Атељеу 212, свеједно.
antioksidant antioksidant 13:14 18.09.2012

Re: предлог закључка

savamala

Градска позоришта су већ дуго под контролом ДС. Искуство показује да где год се умешала та странка резултат је увек исти, катастрофа. Да ли се ради о прескупом мосту који не води нигде или Атељеу 212, свеједно.

zato da se lepo sve da dss-u (što naravno i u ustav treba staviti - pošto je preambula zauzeta, može i u završnim odredbama)
savamala savamala 13:22 18.09.2012

Re: предлог закључка

zato da se lepo sve da dss-u (što naravno i u ustav treba staviti - pošto je preambula zauzeta, može i u završnim odredbama)


То нисам написао. Само сам истакао, сада већ ноторну чињеницу, да све, али баш све, што је било у рукама ДС, то је доживело потпуну пропаст. Ако ја лажем, коза не лаже.
antioksidant antioksidant 13:27 18.09.2012

Re: предлог закључка

savamala
zato da se lepo sve da dss-u (što naravno i u ustav treba staviti - pošto je preambula zauzeta, može i u završnim odredbama)


То нисам написао. Само сам истакао, сада већ ноторну чињеницу, да све, али баш све, што је било у рукама ДС, то је доживело потпуну пропаст. Ако ја лажем, коза не лаже.

sve što je bilo u rukama bilo koje stranke je propalo
to je činjenica
a ovo što ti pišeš je stranačko prepucavanje
a i koza i rog kažu da je dss gori i od ds-a pa ti gledaj
expolicajac expolicajac 13:30 18.09.2012

Re: предлог закључка

savamala

Градска позоришта су већ дуго под контролом ДС. Искуство показује да где год се умешала та странка резултат је увек исти, катастрофа. Да ли се ради о прескупом мосту који не води нигде или Атељеу 212, свеједно.

Kad budete demokratskim putem doveli Aleksandra Popovića za predsednika stranke, nešto bi moga i da poverujem u tvoje reči. Ovako
antioksidant antioksidant 13:33 18.09.2012

Re: предлог закључка

Aleksandra Popovića za predsednika stranke

po čemu ga razlikuješ od ostalih?
brzo trči ali čim progovori isti je kao bakarec
(davno mi je neko rekao da je empatija prema članu dss-a obrnuto proporcionalna broju reči koje taj iz dss-a izgovori - da budem u skladu sa trendovima ovde - potpis)
savamala savamala 13:42 18.09.2012

Re: предлог закључка

a i koza i rog kažu da je dss gori i od ds-a pa ti gledaj


Не желим да се ”странчки препуцавам”, само истичем чињенице које су проверљиве и не зависе од било чије страначке припадности. Далеко од тога да су остале странке добре, племените и нежне, међутим, ни једна странка није показала толику деструктивну моћ као ДС. Нема друштвене делатности коју они нису уништили ако су могли. Наводим поново, наука, животна средина, финансије, Косово, спорт,...
antioksidant antioksidant 13:50 18.09.2012

Re: предлог закључка

међутим, ни једна странка није показала толику деструктивну моћ као ДС.

ni dss?
inače, kosovo je društvena delatnost?
savamala savamala 13:56 18.09.2012

Re: предлог закључка

inače, kosovo je društvena delatnost?


Повлачим се пред твојим разорним аргументима.
antioksidant antioksidant 14:01 18.09.2012

Re: предлог закључка

savamala
inače, kosovo je društvena delatnost?


Повлачим се пред твојим разорним аргументима.

pre povlačenja probaj bar da odgovoriš čime je dss pomogao u toj konkretnoj društvenoj delatnosti? (sem molebana, preambule i mitinga koji se završio rasprodajom patika i atakom na ambasade (što je definitivno povećalo međunarodnu podršku))
ds je majka mara za dss baš u toj društvenoj delatnosti
Spiridon Spiridon 13:47 18.09.2012

ko ovo sedi pored Kokana?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana