Budućnost| Društvo| Mediji| Politika

BANANE, IZVOZNA ŠANSA SRBIJE

expolicajac RSS / 23.09.2012. u 16:02

Borio sam se protiv ovog načina komuniciranja aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................................

Shvatajući težinu istorijskog trenutka, narodni poslanik Nenad Čanak je dao rešenje za sve naše probleme.


Mene je mnogo sramota zbog ovoga i morao sam ovo da napišem.

ppp-1348394718-211388.jpg

 

 

 

 



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:06 23.09.2012

Čanak demantovao

znaš li nešto više? Nije da verujem Čanku, nego mi je neobično.
expolicajac expolicajac 16:08 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

uros_vozdovac
znaš li nešto više? Nije da verujem Čanku, nego mi je neobično.

Šta god znao, moram da ćutim dok se ne oglase zvanični organi nadležni za utvrđivanje relevantnih činjenica.
Al me je mnogo sramota.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:10 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

Eto. A baš mi je Čanak bio cool nekako, zbog manira da je politika geg, a ne smrtno ozbiljna rabota. Ups, zamalo smrtno ozbiljna.
blogovatelj blogovatelj 16:14 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

Eto. A baš mi je Čanak bio cool nekako, zbog manira da je politika geg, a ne smrtno ozbiljna rabota. Ups, zamalo smrtno ozbiljna.


A Seselj ti nije kul iz istog razloga?
Meni su i jedan i drugi isti.
Odvratni.
uros_vozdovac uros_vozdovac 16:18 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

blogovatelj
Eto. A baš mi je Čanak bio cool nekako, zbog manira da je politika geg, a ne smrtno ozbiljna rabota. Ups, zamalo smrtno ozbiljna.


A Seselj ti nije kul iz istog razloga?
Meni su i jedan i drugi isti.
Odvratni.


E pa Šešelj mi nije cool, imam ja pravo na svoje lične simpatije. A imam i pravo da povučem mišljenje, kao za Čanka upravo.

expolicajac expolicajac 16:20 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

E pa Šešelj mi nije cool, imam ja pravo na svoje lične simpatije. A imam i pravo da povučem mišljenje, kao za Čanka upravo.

Nokautirana je borba protiv jednoumlja, fašizma. Više nam je zla naneo nego svi naši politički protivnici za sve ove godine.
trala.la trala.la 17:28 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

expolicajac
Nokautirana je borba protiv jednoumlja, fašizma. Više nam je zla naneo nego svi naši politički protivnici za sve ove godine.


Čekajte, nije da Kurir ne može da napiše ništa istinito, bar u teoriji, al' uzimati to zdravo za gotovo... prosto nije zdravo. Ja nemam insajderske informacije, pa mi smeta da verujem na neviđeno.

No, ne deluje mi da je onim povredama uzrok slobodan pad, pa bi valjalo da se to istera na čistac. Sad, ako se uspostavi da je sve istina, ne bi me toliko razbesnelo to što je neko nekog pretukao (mada je to dovoljan razlog), koliko to što su je imao i saučesnike u vidu telohranitelja.

Edit: Čanak čak (navodno) tvrdi:

Kao što je poznato, nemam obezbeđenje niti telohranitelje.


Eto, to bar ne bi trebalo da je teško utvrditi, pa ćemo onda bar malo biti bliže istini.
zilikaka zilikaka 17:44 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

Eto. A baš mi je Čanak bio cool nekako, zbog manira da je politika geg, a ne smrtno ozbiljna rabota. Ups, zamalo smrtno ozbiljna.


Štos manira tiče, imao je on jedne zime jurnjavu motornim sankama kroz pešačku zonu. -LINAK!
Msm, poznato je da ume da bude mangup.
expolicajac expolicajac 17:46 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

trala.la
expolicajac
Nokautirana je borba protiv jednoumlja, fašizma. Više nam je zla naneo nego svi naši politički protivnici za sve ove godine.


Čekajte, nije da Kurir ne može da napiše ništa istinito, bar u teoriji, al' uzimati to zdravo za gotovo... prosto nije zdravo. Ja nemam insajderske informacije, pa mi smeta da verujem na neviđeno.

No, ne deluje mi da je onim povredama uzrok slobodan pad, pa bi valjalo da se to istera na čistac. Sad, ako se uspostavi da je sve istina, ne bi me toliko razbesnelo to što je neko nekog pretukao (mada je to dovoljan razlog), koliko to što su je imao i saučesnike u vidu telohranitelja.

Edit: Čanak čak (navodno) tvrdi:

Kao što je poznato, nemam obezbeđenje niti telohranitelje.


Eto, to bar ne bi trebalo da je teško utvrditi, pa ćemo onda bar malo biti bliže istini.

Pa da li priliči nekome da ga Kurir tako oplevi. Činjenica je da je bio u kafani sa isprebijanim čovekom, činjenica je da je do verbalnog konflikta došlo. Činjenica je da je čovek isprebijan.
E pa da li nekom ko razmišlja i zastupa neku ideju, kojoj i ja pripadam, treba ovakav marketing.
Njegova odgovornost je mnogo veća nego bilo koga od nas. Samim tim što se našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme otvara mogućnost mnogima da ga napadnu a i da diskvalifikuju u narednom periodu bilo kakvu političku aktivnost.
Običan posmatrač situacije poistoveti će celokupno političko delovanje Nenada Čanka sa ovom i ovakvom situacijom.
Koji to marketinški mag, može da ispegla ovu i ovakvu situaciju?
trala.la trala.la 19:53 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

expolicajac
Pa da li priliči nekome da ga Kurir tako oplevi.


Pa, baš to me i navodi na sumnju. Jedva su dočekali da stave senzacionalistički naslov. Da nije Kurir u pitanju, pomislio bih da imaju neraščišćene račune sa Čankom.

Činjenica je da je bio u kafani sa isprebijanim čovekom, činjenica je da je do verbalnog konflikta došlo. Činjenica je da je čovek isprebijan.
E pa da li nekom ko razmišlja i zastupa neku ideju, kojoj i ja pripadam, treba ovakav marketing.


Da parafraziram Pašića, svaki marketing je dobar marketing. :)

Koji to marketinški mag, može da ispegla ovu i ovakvu situaciju?


TV Bastilja, svi smo mi živi svedoci. Znam, prošlo je to vreme, al' princip je dokazan, ostalo je stvar implementacije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:24 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

Običan posmatrač situacije poistoveti će celokupno političko delovanje Nenada Čanka sa ovom i ovakvom situacijom.


i neće mnogo pogrešiti
dragan7557 dragan7557 20:47 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

tralala:
Da parafraziram Pašića, svaki marketing je dobar marketing. :)


Sumnjam da je Pašić uopšte ikada čuo za Marketing. Pojam je nastao početkom prošlog veka a u upotrebu je uveden sredinom prošlog veka kada Pašić nije ni bio živ.

cerski


trala.la trala.la 20:58 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

dragan7557
Sumnjam da je Pašić uopšte ikada čuo za Marketing. Pojam je nastao početkom prošlog veka a u upotrebu je uveden sredinom prošlog veka kada Pašić nije ni bio živ.


Otuda ono "da parafraziram". :)
mariopan mariopan 21:06 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

Pa da li priliči nekome da ga Kurir tako oplevi

Njemu priliči, ako je ovo uradio "obradila" ga je prava "novina".
dragan7557 dragan7557 21:14 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

expol:
E pa da li nekom ko razmišlja i zastupa neku ideju, kojoj i ja pripadam,

Sumnjam da ti zastupaš iste ideje kao i ovaj debeli. Čini mi se da ti ne vidiš Srbiju kao alajbegovinu u kojoj si ti Beg a ostalo slama.

cerski
expolicajac expolicajac 21:21 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

dragan7557
expol:
E pa da li nekom ko razmišlja i zastupa neku ideju, kojoj i ja pripadam,

Sumnjam da ti zastupaš iste ideje kao i ovaj debeli. Čini mi se da ti ne vidiš Srbiju kao alajbegovinu u kojoj si ti Beg a ostalo slama.

cerski

Verovatno si u pravu. Sve više sumnjam u samog sebe i svoje vidjenje političkog ambijenta u Srbiji.
dragan7557 dragan7557 21:33 23.09.2012

Re: Čanak demantovao

expol:
Sve više sumnjam u samog sebe i svoje vidjenje političkog ambijenta u Srbiji.

Vala ex iskreno da ti kažem, kad pročitam ovakve vesti a bome i druge, drago mi je što ne živim u Srbiji.

cerski
milisav68 milisav68 16:42 23.09.2012

Muzička podloga :)

schweppes92 schweppes92 17:12 23.09.2012

dilema

Da li si ti EX, s obzirom na to da su ti infomacije dostupnije nego "običnom" građaninu, ikada imao dilemu o tome ko je zapravo Čanak?
expolicajac expolicajac 17:17 23.09.2012

Re: dilema

schweppes92
Da li si ti EX, s obzirom na to da su ti infomacije dostupnije nego "običnom" građaninu, ikada imao dilemu o tome ko je zapravo Čanak?

Svaki čovek se kroz svoj život menja, da li na bolje ili na gore zavisi od kvaliteta čoveka
schweppes92 schweppes92 17:22 23.09.2012

Re: dilema

expolicajac

Svaki čovek se kroz svoj život menja, da li na bolje ili na gore zavisi od kvaliteta čoveka

Nešto se kroz život ne da promeniti. Znaš ono o vuku i dlaci, ono "što se krivo rodi...". To krivo, što Čanak ne može, niti hoće, da promeni je drečalo na/u njemu od prvog trenutka kada sam ga video. Mene ovaj njegov gest ni malo ne iznenađuje. Pogotovo me ne iznenađuje način na koji sve demantuje.
angie01 angie01 17:36 23.09.2012

EX,

G.Cross G.Cross 18:42 23.09.2012

Re: dilema


Svaki čovek se kroz svoj život menja, da li na bolje ili na gore zavisi od kvaliteta čoveka

Kazu da postoje takozvani "derailers" sto su u stvari odredjene situacije kada covek pokaze kakav je stvarno. Derailers se ne mogu promeniti, sticu se u detinjstvu i uticu na coveka ceo zivot, (npr, arogant, perfectionist, mischievous,etc).
Obrazovanje, iskustvo etc mogu da podignu prag "trigger-a" to jest da se kontrolisemo bolje, ali eventualno pod pravim nivoom stressa svako pokaze ko u stvari jeste i ko je od detinjstva bio.
Tako kazu, ako lazu oni lazem i ja.
dragan7557 dragan7557 20:58 23.09.2012

Re: EX,

angie01
demanti

Koliko vidim nije samo demanti već i istraga a i ostalo.

Ilustrativni su i komentari a nema ih mnogo koji ovog čanka simpatšu, mahom se građani sećaju već spomenutih sanki, vađenja pištolja pred skrivenom kamerom, spominju nasilje i slične humanitarne aktivitete ovog Lidera.

Omiljen tip u narodu, vidi se.

cerski
alselone alselone 18:12 23.09.2012

Ne znam da li je istina ali me iskreno ne

bi cudilo.

Canak je bahat i bezobrazan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:23 23.09.2012

Re: Ne znam da li je istina ali me iskreno ne

Ne znam da li je istina


Ne znam ni ja ali sudeci po demantiju - jeste.
dragan7557 dragan7557 20:59 23.09.2012

Re: Ne znam da li je istina ali me iskreno ne

alselone
bi cudilo.

Canak je bahat i bezobrazan.

Fali nasilan!

cerski
anamarkana anamarkana 21:05 23.09.2012

Re: Ne znam da li je istina ali me iskreno ne

alselone
bi cudilo. Canak je bahat i bezobrazan.


al' je fakat i da je cela prica mnogooooo suplja . . . !
alselone alselone 07:23 24.09.2012

Re: Ne znam da li je istina ali me iskreno ne

al' je fakat i da je cela prica mnogooooo suplja . . . !


Suplja u smislu da je nedorecena ali ne u smislu da vise sumnjam da se desila. Canak ponovo menja pricu, tako da...

Oduvek je bio Seselj u belim rukavicama, sada ih je skinuo.
AlexDunja AlexDunja 20:40 23.09.2012

...

meni ni jedan ni drugi ne zvuče uverljivo.

ovog čoveka neko jeste tukao to se vidi.
ali mi je neuverljivo da ga je neko tukao iz čista mira,
ili zato što je iz beograda...

treba tu neka istraga
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 23.09.2012

Re: ...

Hajde da istrazimo ovde
Slazu se neke stvari iz izjava
Sedeli su zajedno ( i razgovarali verovatno) logicno je pretpostaviti da su se "malo razisli" u misljenjima

Canak izlazi ranije, vraca se sa nekima i ispred kafane susrecu Lesanovica gde ponovo zapocinje "razgovor"

Dotle se price slazu

Razlika je u tome sto Canak kaze da je ovaj pao (mozda se okliznuo na koru od banane) a Lesanovic kaze da da su ga ti Cankovi olesili posto im je gazda pokazao kako se to radi (stapom)

Meni Cankova prica ne pije vodu ali ni malo, nisam ga nikad smatrao previse inteligentnim ali ovakvu glupu vadjevinu (nema obezbedjenje!) ipak nisam ocekivao.
AlexDunja AlexDunja 21:15 23.09.2012

Re: ...

Sedeli su zajedno ( i razgovarali verovatno) logicno je pretpostaviti da su se "malo razisli" u misljenjima


ti pretpostavljaš, ali ovaj koji je dobio batine
vrlo eksplicitno kaže da nije bilo svađe,

meni je to u njgovoj izjavi sumnjivo.
ako su se posvađali, što ne kaže, to svakako ne bi bilo opravdanje za nasilje.

nimalo ne branim čanka, nemam razloga,
a čoveka su tukli.

samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.
mariopan mariopan 21:15 23.09.2012

Re: ...

hoochie coochie man
Hajde da istrazimo ovde
Slazu se neke stvari iz izjava
Sedeli su zajedno ( i razgovarali verovatno) logicno je pretpostaviti da su se "malo razisli" u misljenjima

...i verovatno dosta popili, oboje. Izašli su iz kafane, ne iz biblioteke?

I dve pijane glave (dve budale).......mogu da zamislim.

Ni ja Čanku ništa ne verujem. To što je ovaj drugi verovatno bio u tom trenutku ista takva pijana budala kao Čanak, ne pravda ga da čoveka oleši od batina.
AlexDunja AlexDunja 21:18 23.09.2012

Re: ...

, ne pravda ga da čoveka oleši od batina.


naravno.
niko nikoga ne sme da oleši od batina,
ali iz izjave ovog tipa ispada da su ga tukli zato što je iz beograda.
ne verujem. to malo da se doda autonomašima>:)
mariopan mariopan 21:20 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.

Može biti ono starinsko "nisam ja gos'n sudijo ništa rek'o mame mi"..pa se sada vadi, ali verujem da je nešto rekao ili uradio, neće biti iz čista mira?

Kažu novine da je zbog neke namiguše iz Čankovog društva koja je flertovala sa njim? Ko će ga znati, ali verujem da je tu bilo svedoka , kako misle da vode istragu ako sve to niko nije video?

Ne volim Čanka ali bih volela da ovo pošteno istraže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 23.09.2012

Re: ...

samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.


Evo sad nabasah na trac (ili istinu?) da su se posvadjali oko neke klinke.
Mala sedela sa Cankom a flertovala sa Lesanovicem pa Canku valjda proradila staracka sujeta.

Zvuci li ti to uverljivije?
I dve pijane glave (dve budale)...


i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)
AlexDunja AlexDunja 21:24 23.09.2012

Re: ...

Kažu novine da je zbog neke namiguše iz Čankovog društva koja je flertovala sa njim?


nisam to videla, ali to mi je već logično.
baš da su ga izgazili jer je đubre beogradsko
koje je došlo u novi sad...teško.
expolicajac expolicajac 21:25 23.09.2012

Re: ...

hoochie coochie man
samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.


Evo sad nabasah na trac (ili istinu?) da su se posvadjali oko neke klinke.
Mala sedela sa Cankom a flertovala sa Lesanovicem pa Canku valjda proradila staracka sujeta.

Zvuci li ti to uverljivije?
I dve pijane glave (dve budale)...


i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

E onda je to dno dna.
Dve pijane klimakterične matore budale naprave dar mar.
Pa ne bih mu dao više da priviri u Skupštinu.
JAO SRBIJO
dragan7557 dragan7557 21:30 23.09.2012

Re: ...

hcm:
Razlika je u tome sto Canak kaze da je ovaj pao

Ovakve povrede kao na slici nije moguće zadobiti bilo kakvim padom.


cerski
AlexDunja AlexDunja 21:30 23.09.2012

Re: ...

Zvuci li ti to uverljivije?

da, ali neka kaže, muvao sam mu devojćicu pa me sačeko i dao po p...

a ne tukao me autonomaš jer sam iz beograda.

saglasna sam da je ogroman skandal, i da ozbiljni političari to ne bi smeli da
dozvole sebi, ali ja čanka nikada nisam ni doživljavala
kao ozbiljnog političara, od mrkonjića bih očekivala i utoku
ako mu neko popreko pogleda pevaljku, napr.
trala.la trala.la 21:30 23.09.2012

Re: ...

expolicajac
hoochie coochie man
i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

E onda je to dno dna.
Dve pijane klimakterične matore budale naprave dar mar.
Pa ne bih mu dao više da priviri u Skupštinu.
JAO SRBIJO


Ima svakakvih devojčica, pa čak i mladih i lepih. Ali, prebijeni ne deluje baš kao Alen Delon, naprotiv. Ili ni to tebi, kao iskusnom policajcu, nimalo nije sumnjivo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 23.09.2012

Re: ...

E onda je to dno dna.

Dalje od ovoga nema, a najgore je sto mi uopste ne zvuci nemoguce.
expolicajac expolicajac 21:33 23.09.2012

Re: ...

trala.la
expolicajac
hoochie coochie man
i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

E onda je to dno dna.
Dve pijane klimakterične matore budale naprave dar mar.
Pa ne bih mu dao više da priviri u Skupštinu.
JAO SRBIJO


Ima svakakvih devojčica, pa čak i mladih i lepih. Ali, prebijeni ne deluje baš kao Alen Delon, naprotiv. Ili ni to tebi, kao iskusnom policajcu, nimalo nije sumnjivo?

Za tu dvojicu kretena važi samo jedna definicja bolesti kojom se oni diče izgovarajući
"pedofilija bolest najmilija"
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:34 23.09.2012

Re: ...

expolicajac
hoochie coochie man
samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.


Evo sad nabasah na trac (ili istinu?) da su se posvadjali oko neke klinke.
Mala sedela sa Cankom a flertovala sa Lesanovicem pa Canku valjda proradila staracka sujeta.

Zvuci li ti to uverljivije?
I dve pijane glave (dve budale)...


i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

E onda je to dno dna.
Dve pijane klimakterične matore budale naprave dar mar.
Pa ne bih mu dao više da priviri u Skupštinu.
JAO SRBIJO

Ovo je linak!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 23.09.2012

Re: ...

da, ali neka kaže, muvao sam mu devojćicu pa me sačeko i dao po p...


To u slucaju da je taj Lesanovic neki etalon cestitosti, sto niko ne tvrdi niti mi na takvog lici.
Ali cinjenica je da niko pa ni Canak ne pominje da je on prvi krenuo u tucu, sto ce reci, sigurno je da su ga Canak i njegovi napali.
Da li su uzgred pominjali i djubre beogradsko koje ne sme tako da se ponasa u njihovom Novom Sadu se ne zna ali to mi je sasvim verovatno.
On iz Beograda dosao da njemu skida ribu u sred Novog Sada...e ne moze.
mariopan mariopan 21:40 23.09.2012

Re: ...

i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

Ako su svi bili pijani? Nemam pojam, tražim neki logični sled događaja?

Mada, stvarno može biti sasvim drugi razlog, ne mogu da nagađam, (možda politički, uvreda lika i dela Čanka kao političara), ovo o devojci pišu iste tračerske novine.

Ali ne verujem da je iz čista mira kao što oštećeni kaže, da ga je mlatio jer je "đubre beogradsko"...pa zašto baš njega?

Ako je hteo da navata neko beogradsko đubre mogao je to bilo koje veče, bilo kada, u mraku da ga želja mine i da niko ne sazna? A ne ovako javno?
expolicajac expolicajac 21:41 23.09.2012

Re: ...

uros_vozdovac
expolicajac
hoochie coochie man
samo mi je nejasno i neuverljivo njegovo insistiranje
na tome da su ga tukli onako. to je neuverljivo.


Evo sad nabasah na trac (ili istinu?) da su se posvadjali oko neke klinke.
Mala sedela sa Cankom a flertovala sa Lesanovicem pa Canku valjda proradila staracka sujeta.

Zvuci li ti to uverljivije?
I dve pijane glave (dve budale)...


i jedna mlada i lepa devojcica (mora da je iz dobre kuce)

E onda je to dno dna.
Dve pijane klimakterične matore budale naprave dar mar.
Pa ne bih mu dao više da priviri u Skupštinu.
JAO SRBIJO

Ovo je linak!

Ako je to tačno da li je moguće da sebi dozvoli da izudara nekoga ko se nabacuje njegovj bratanica a ima mogućnost da pozove bilo kog policajaca koji bi dotrčao kao lud kad ga zove Čanak. Stvarno ovaj Čanak pada iz greške u grešku. On očigledno nema dodoir sa realnošću i treba ozbiljno da se leči. Žao mi je, stvarno, što neko ko treba da uzima pravdu u svoje ruke.
To je zapravo stanje svesti našeg društva.
BAHATOST, NADMENOST,
AlexDunja AlexDunja 21:42 23.09.2012

Re: ...

Ovo je linak!

to daje novo svetlo, ali ipak je neko tog čoveka žestoko tukao.

meni je stvarno bilo sumnjivo što on kaže da su ga tukli bez veze,
ali ipak treba da se utvrdi ko ga je tukao, i da za to odgovara,
prebijanje ne može.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:43 23.09.2012

Re: ...

Opet ih je zensko napravilo volovima.

mariopan mariopan 21:43 23.09.2012

Re: ...

uros_vozdovac
Ovo je linak!

Hvala Uroše. Da ne nagađamo više.
milisav68 milisav68 21:43 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
Zvuci li ti to uverljivije?

da, ali neka kaže, muvao sam mu devojćicu pa me sačeko i dao po p...

a ne tukao me autonomaš jer sam iz beograda.

Pitanje je dal` je išta reko....
AlexDunja AlexDunja 21:47 23.09.2012

Re: ...

Pitanje je dal` je išta reko...

Pavle Lešanović kaže da ne zna zbog čega je dobio batine, jer u kafini nije bilo varničenja između njega i Čanka.
Kako tvrdi, on je lideru LSV prišao i rekao da ga simpatiše i pohvalio ga.
milisav68 milisav68 21:49 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
Pitanje je dal` je išta reko...

Pavle Lešanović kaže da ne zna zbog čega je dobio batine, jer u kafini nije bilo varničenja između njega i Čanka.
Kako tvrdi, on je lideru LSV prišao i rekao da ga simpatiše i pohvalio ga.

A prenosi....ko?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 23.09.2012

Re: ...

Hvala Uroše. Da ne nagađamo više.


A ti bas verujes Canku na rec?
Urosu svakako hvala za link, ali secam se i Veljine price da je neka devojcica sa kojom su ga negde videli, slikali, sta li, zapravo njegova sestricina. Isposatvilo se da ipak nisu rod.
A sve i da jeste tako, narodni poslanik navodno gradjanskog opredeljenja koji se zalaze za pravnu drzavu svoje probleme resava tako sto gorilama kaze da nekog prebiju.
Jadno.
AlexDunja AlexDunja 21:53 23.09.2012

Re: ...

A prenosi....ko?

ex.
mi komentarišemo na njegovom blogu
na osnovu onoga što nam je ponudio.

ja sam i rekla da treba sumnjati u obe strane,
dok se ne istraži jer je strašno sumnjivo. ali nije samo čanak sumnjiv,
sve je sumnjivo.
dragan7557 dragan7557 21:53 23.09.2012

Re: ...

trala.la
Ali, prebijeni ne deluje baš kao Alen Delon,

Ali napril'ku tu negde godište kao i A. Delon.

cerski
milisav68 milisav68 22:06 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
A prenosi....ko?

ex.
mi komentarišemo na njegovom blogu
na osnovu onoga što nam je ponudio.

ja sam i rekla da treba sumnjati u obe strane,
dok se ne istraži jer je strašno sumnjivo. ali nije samo čanak sumnjiv,
sve je sumnjivo.

Slažem se, samo ja sam video vest u Kuriru, pre bloga, pa sam zato skeptičan, jer se dešavalo da objave izjavu, a da uopšte nisu videli čoveka....

edit.Meni je skeptik horoskopski znak.


mariopan mariopan 22:10 23.09.2012

Re: ...

hoochie coochie man
Hvala Uroše. Da ne nagađamo više.


A ti bas verujes Canku na rec?
Urosu svakako hvala za link, ali secam se i Veljine price da je neka devojcica sa kojom su ga negde videli, slikali, sta li, zapravo njegova sestricina. Isposatvilo se da ipak nisu rod.
A sve i da jeste tako, narodni poslanik navodno gradjanskog opredeljenja koji se zalaze za pravnu drzavu svoje probleme resava tako sto gorilama kaze da nekog prebiju.
Jadno.

Kakvom Čanku,njemu ne verujem ni koji je danas dan.
Nagađali smo kako se to moglo dogoditi, da li se uopšte dogodilo, sada znamo? Jeste bila mlada devojka u toj priči, znači nije politički?

Jesi pročitao linak?

Navodno, to je napisao otac devojke? Navodno (ograđujem se).

Tako dolazimo do motiva za napad i pada u vodu motiv "đubre beogradsko" iz čista mira...bla bla bla.

Nijednog trenutka ne mislim da je ovaj zadrigli ovan smeo da batina čoveka, i ni jednu mu reč ne verujem, ali mislim da ni napadnuti nije to veče bio "đubre beogradsko" nego pijana budala koja je verovatno provocirala i možda vređala devojku?

Pošto je vest bombastično lansirana, što je manir "žute štampe", verujem da je tako naslovljena da izazove razne negativne (političke) reflekse kod Beograđana i svih drugih koje naziv "đubre beogradsko" treba da uvredi?
Pa ne padam na to tako lako, to je sve.

Oni su samo dve pijane budale od kojih je jedan bio mnogo veća budala, više bahat i mnogo jači.

Da prihvatim zdravo za gotovo, da je tučen zato što je beograđan, pogotovo iz usta jedne pijane budale....to ne mogu.

mariopan mariopan 22:12 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
A prenosi....ko?

ex.
mi komentarišemo na njegovom blogu
na osnovu onoga što nam je ponudio.

ja sam i rekla da treba sumnjati u obe strane,
dok se ne istraži jer je strašno sumnjivo. ali nije samo čanak sumnjiv,
sve je sumnjivo.




I ja se složila, ništa im ne verujem na prvu loptu, i na "ladno duvam" što se tiče žute štampe.

dragan7557 dragan7557 22:12 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
Pitanje je dal` je išta reko...

Pavle Lešanović kaže da ne zna zbog čega je dobio batine, jer u kafini nije bilo varničenja između njega i Čanka.
Kako tvrdi, on je lideru LSV prišao i rekao da ga simpatiše i pohvalio ga.

Sunce ti žarko!

Pa šta bi tek bilo da je rekao suprotno? Upucan na licu mesta!?

Mada, možda je Čanak shvatio da laže?

cerski
trala.la trala.la 22:15 23.09.2012

Re: ...

Za tu dvojicu kretena važi samo jedna definicja bolesti kojom se oni diče izgovarajući "pedofilija bolest najmilija"


Posle ovog sam pomislio da možda imaš neke insajderske informacije. Jer tako nešto može da bude vrlo ozbiljna stvar. Toliko da, kada bih se našao u sličnoj situaciji da neko tako maltretira moju bratanicu, taj bi verovatno radije išao u novosadski urgentni, nego da se vozi čak do Beograda. Zato se i trudim da podvučem da nije sve crno belo, bar dok se ne utvrdi šta je stvarno bilo.

Ako je to tačno da li je moguće da sebi dozvoli da izudara nekoga ko se nabacuje njegovj bratanica...


Ali posle ovog, ne mogu da se otmem utisku (na moju žalost; ne jer bih voleo da si u pravu, nego bih voleo da verujem da jedan policajac, pa nek je i bivši, dobro barata činjenicama) da tvoje nagađanje vredi samo koliko i bilo čije.

Al' ponoć samo što nije, pa nek' bude da je ovo neobavezna kafanska priča. U to ime, za duštvo iz ćoška, ona naša (pozdrav Brajoviću).

expolicajac expolicajac 22:21 23.09.2012

Re: ...

trala.la
Za tu dvojicu kretena važi samo jedna definicja bolesti kojom se oni diče izgovarajući "pedofilija bolest najmilija"


Posle ovog sam pomislio da možda imaš neke insajderske informacije. Jer tako nešto može da bude vrlo ozbiljna stvar. Toliko da, kada bih se našao u sličnoj situaciji da neko tako maltretira moju bratanicu, taj bi verovatno radije išao u novosadski urgentni, nego da se vozi čak do Beograda. Zato se i trudim da podvučem da nije sve crno belo, bar dok se ne utvrdi šta je stvarno bilo.

Ako je to tačno da li je moguće da sebi dozvoli da izudara nekoga ko se nabacuje njegovj bratanica...


Ali posle ovog, ne mogu da se otmem utisku (na moju žalost; ne jer bih voleo da si u pravu, nego bih voleo da verujem da jedan policajac, pa nek je i bivši, dobro barata činjenicama) da tvoje nagađanje vredi samo koliko i bilo čije.

Al' ponoć samo što nije, pa nek' bude da je ovo neobavezna kafanska priča. U to ime, za duštvo iz ćoška, ona naša (pozdrav Brajoviću).


Sam događaj je takav da svaka zakasnela rakcija i njeno komentarisanje predstavlja uživanje u trači a ne društvenu odgovornost prema stanju u državi.
Shvati kako hoćeš ali mali broj ljudi je spreman da u pravom trenutku kaže svoj stav i mišljenje. Ja tu hrabrost imam a odgovrnost znam da nosim
trala.la trala.la 22:28 23.09.2012

Re: ...

AlexDunja
ti pretpostavljaš, ali ovaj koji je dobio batine
vrlo eksplicitno kaže da nije bilo svađe...


...i da je bio pod gasom (pozvao rent-a-vozač servis).
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 23.09.2012

Re: ...

ada u vodu motiv "đubre beogradsko" iz čista mira.


Ma to ni u jednom trenu nije figuriralo kao razlog, da je dobio batine samo zato sto je iz Beogarada.

Ali verujem da je I to pominjano dok je batinan (iz nekog drugog razloga)

A Canak se bas cudno ponasa, deli neka saopstenja novinarima, pise po tviteru a nece pred kamere. Da li se mozda plasi novinarskih pitanja?
A onda krene prica o bratanici...

milisav68 milisav68 22:30 23.09.2012

Re: ...

mariopan

Tako dolazimo do motiva za napad i pada u vodu motiv "đubre beogradsko" iz čista mira...bla bla bla.

Ma nemoj.

automatic automatic 22:32 23.09.2012

Re: ...

Shvati kako hoćeš ali mali broj ljudi je spreman da u pravom trenutku kaže svoj stav i mišljenje. Ja tu hrabrost imam a odgovrnost znam da nosim

expolicajac expolicajac 22:35 23.09.2012

Re: ...

automatic
Shvati kako hoćeš ali mali broj ljudi je spreman da u pravom trenutku kaže svoj stav i mišljenje. Ja tu hrabrost imam a odgovrnost znam da nosim


Uživaj "modlesice", uživaj. Ali kad mogu da oplevim "svoje" zamisli kako ću tek da oplevim tvoje kad zaserete. A moraš priznati da ni tvoji nisu daleko
AlexDunja AlexDunja 22:36 23.09.2012

Re: ...


A Canak se bas cudno ponasa,

a ovaj drugi se ne ponaša čudno?
kaže: ja mu prišo, pozdravio ga,
reko mu da je ok,
i oni me sačekali i izgazili. logično.
trala.la trala.la 22:37 23.09.2012

Re: ...

expolicajac
Sam događaj je takav da svaka zakasnela rakcija i njeno komentarisanje predstavlja uživanje u trači a ne društvenu odgovornost prema stanju u državi.
Shvati kako hoćeš ali mali broj ljudi je spreman da u pravom trenutku kaže svoj stav i mišljenje. Ja tu hrabrost imam a odgovrnost znam da nosim


Ok, imaš pravo na reakciju, slažem se i da je potrebna.

No, ja sam se suprotstavljao ne zato što mislim da Čanak nije kriv, već što ne znam jeste li. Obaška što ima poneki sumnjiv detalj u celoj priči.
automatic automatic 22:47 23.09.2012

Re: ...

Uživaj "modlesice", uživaj. Ali kad mogu da oplevim "svoje" zamisli kako ću tek da oplevim tvoje kad zaserete. A moraš priznati da ni tvoji nisu daleko

najmanje sto ocekujem od tebe je da napises blog - kako sam postao canak.

blog o tome kako si zastitio nejakog canka i nevinost njegove bratanice.

mojih nema. izraziti sam individualac.
citam cerskog i sve od filipa2412.
vodeci ideolog i covek za protokol mi je karagaca, a savetuje me krstic licno.
expolicajac expolicajac 22:48 23.09.2012

Re: ...

Ok, imaš pravo na reakciju, slažem se i da je potrebna.

No, ja sam se suprotstavljao ne zato što mislim da Čanak nije kriv, već što ne znam jeste li. Obaška što ima poneki sumnjiv detalj u celoj priči.

Da li po tebi odogovoran čovek može da olako pređe preko činjenica koje se vide na licu isprebijanog čoveka.
Ja ne mogu. Čanak u Skupštini zastupa delegiranim pravom neke stavovoe. U tim stavovima nema mesta za nasilje. E pa ne može da se deklarativno borim protiv nasilja a da to nasilje , ili sam činim ili nekoga nagovaram na to.
Da i nije nagovarao već samo bio prisutan, trebao je da stane na stranu pijanog "pedofiličara" i da traži reakciju onih koji jedini silu smeju u skladu sa zakonom da primenjuju, a to je policija.
Nema opravdanja za njegovo ponašanje. Verifikova je svojim činjenjem ili ne činjenjem svo nasilje koje svakodnevno gledamo i slušamo o njemu.
Ako to prihvatiš kao stajnu tačku sagledavanja ovog događaja onda će ti biti jasna i moja reakcija.
expolicajac expolicajac 22:51 23.09.2012

Re: ...

najmanje sto ocekujem od tebe je da napises blog - kako sam postao canak.

Ovaj blog baš liči na to.
tasadebeli tasadebeli 22:52 23.09.2012

Re: ...

mariopan
hoochie coochie manHajde da istrazimo ovdeSlazu se neke stvari iz izjavaSedeli su zajedno ( i razgovarali verovatno) logicno je pretpostaviti da su se "malo razisli" u misljenjima...i verovatno dosta popili, oboje. Izašli su iz kafane, ne iz biblioteke?I dve pijane glave (dve budale).......mogu da zamislim. Ni ja Čanku ništa ne verujem. To što je ovaj drugi verovatno bio u tom trenutku ista takva pijana budala kao Čanak, ne pravda ga da čoveka oleši od batina.


Немој тако! Овај блог можда читају и нека деца! Изашли су из библиотеке где су прочитали прво једну књигу, па другу књигу, па трећу књигу... А онда су се од толике мудрости покупљене у књигама мало споречкали. И то нека буде верзија за јавни сервис.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 23.09.2012

Re: ...

a ovaj drugi se ne ponaša čudno?


Ali za njega me bas briga.
Canak, a ne taj drugi je poslanik drzave u kojoj zivim, Canak a ne taj mi deceniajma trubi o pravnoj drzavi i o tome kako nasilje treba iskoreniti

Da li je i taj drugi kreten? Mozda, ali u ovoj drzavi kretena ima koliko hoces, i nije mi stalo da iskorenim sve kretene u Srbiji, ali mi je itekako stalo da iskorenim kretene iz skupstine.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:10 23.09.2012

Re: ...

tasadebeli
mariopan
hoochie coochie manHajde da istrazimo ovdeSlazu se neke stvari iz izjavaSedeli su zajedno ( i razgovarali verovatno) logicno je pretpostaviti da su se "malo razisli" u misljenjima...i verovatno dosta popili, oboje. Izašli su iz kafane, ne iz biblioteke?I dve pijane glave (dve budale).......mogu da zamislim. Ni ja Čanku ništa ne verujem. To što je ovaj drugi verovatno bio u tom trenutku ista takva pijana budala kao Čanak, ne pravda ga da čoveka oleši od batina.


Немој тако! Овај блог можда читају и нека деца! Изашли су из библиотеке где су прочитали прво једну књигу, па другу књигу, па трећу књигу... А онда су се од толике мудрости покупљене у књигама мало споречкали. И то нека буде верзија за јавни сервис.


Ma da, zakačiše se oko Vitgenštajnove filozofije jezika i tumačenja jezičkih funkcija.
AlexDunja AlexDunja 23:11 23.09.2012

Re: ...


Da li je i taj drugi kreten? Mozda, ali u ovoj drzavi kretena ima koliko hoces, i nije mi stalo da iskorenim sve kretene u Srbiji, ali mi je itekako stalo da iskorenim kretene iz skupstine.


aj prvo iz vlade
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:14 23.09.2012

Re: ...

aj prvo iz vlade


Aj prvo odakle hoces ali sad je Canak tema.
trala.la trala.la 23:17 23.09.2012

Re: ...

expolicajac
Da li po tebi odogovoran čovek može da olako pređe preko činjenica koje se vide na licu isprebijanog čoveka.


Ne, naravno.

Ako to prihvatiš kao stajnu tačku sagledavanja ovog događaja onda će ti biti jasna i moja reakcija.


Ok, verujem da smo se razjasnili.
mariopan mariopan 23:18 23.09.2012

Re: ...

hoochie coochie man
Ma to ni u jednom trenu nije figuriralo kao razlog, da je dobio batine samo zato sto je iz Beogarada.

A on samo to navodi kao razlog, ništa drugo, čak ga je "pohvalio" kao političara? Vidiš da nešto ne štima?
Ali verujem da je I to pominjano dok je batinan (iz nekog drugog razloga)

I ja verujem, i majka i otac i svastika sve mu je pominjano (verovatno)...ali ovo (đubre beogrdsko) zvuči najatraktivnije?
A Canak se bas cudno ponasa, deli neka saopstenja novinarima, pise po tviteru a nece pred kamere. Da li se mozda plasi novinarskih pitanja?

Čekaj da smisli priču, ali prvo da sazna šta je druga strana već ispričala policiji i novinarima, lisac je to, ne sme naravno pred novinare nespreman da laže ali da se "drži činjenica".
A onda krene prica o bratanici...

tasadebeli tasadebeli 23:27 23.09.2012

Re: ...

vrabac_u_steni
Ma da, zakačiše se oko Vitgenštajnove filozofije jezika i tumačenja jezičkih funkcija.


Шушка се да се заправо главна расправа водила око Вајнингеровог дела "Пол и карактер"... Ето какву штету између два Србина може да направи један Шваба!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:35 23.09.2012

Re: ...

tasadebeli
vrabac_u_steni
Ma da, zakačiše se oko Vitgenštajnove filozofije jezika i tumačenja jezičkih funkcija.


Шушка се да се заправо главна расправа водила око Вајнингеровог дела "Пол и карактер"... Ето какву штету између два Србина може да направи један Шваба!


Pa ti posle idi u biblioteku i čitaj taj švapske nebuloze, strašno!
Što bi rekao naš narod: "Učili, učili...pa preučili"
mariopan mariopan 23:49 23.09.2012

Re: ...

vrabac_u_steni

Pa ti posle idi u biblioteku i čitaj taj švapske nebuloze, strašno!
Što bi rekao naš narod: "Učili, učili...pa preučili"

dragoljub92 dragoljub92 02:30 24.09.2012

Re: ...

tasadebeli
vrabac_u_steni
Ma da, zakačiše se oko Vitgenštajnove filozofije jezika i tumačenja jezičkih funkcija.

Шушка се да се заправо главна расправа водила око Вајнингеровог дела "Пол и карактер"... Ето какву штету између два Србина може да направи један Шваба!

daklem švaba kriv! e pa ne može srbin ni u srbiju da živi od ovija švabovi. više ne trebaju ni da dolaze,samo napišu knjigu i mise ispotepamo
dragan7557 dragan7557 10:31 24.09.2012

Re: ...

ekspol:
Shvati kako hoćeš ali mali broj ljudi je spreman da u pravom trenutku kaže svoj stav i mišljenje.

Nije ni čudo!?
AlexDunja
Pitanje je dal` je išta reko...

Pavle Lešanović kaže da ne zna zbog čega je dobio batine, jer u kafini nije bilo varničenja između njega i Čanka.
Kako tvrdi, on je lideru LSV prišao i rekao da ga simpatiše i pohvalio ga.


cerski
NNN NNN 13:05 24.09.2012

Re: ...

mozda se okliznuo na koru od banane
više puta!
expolicajac expolicajac 21:50 23.09.2012

Šta posle ovoga

Da li će u Skupštini kad mu neko spomene bratanicu da organizuje sačekušu.
On je javna ličnost, koja zastupa interese jednog dela biračkog tela i ulazi u koaliciju sa drugim delom prestavnika biračkog tela koje je glasalo za DEMOKRATIJU.
Ako ga sada ne izbace iz Skupštine, demokratija je pljunula po sebi a time i po svima nama koji smo za tu i takvu demokratuiju glasali.
Pa kako se sad slade "savamalci", pa kako se sad slade "modlesice". A maximuspontifex trlja ruke i smišlja kako će dalje da ga muze. Politika će ovaj prizmeni akt da iskoristi na najbizarniji način i stavi čanka u funkciju izdaje demokratskih principa
Živi bili pa videli
dragan7557 dragan7557 21:57 23.09.2012

Re: Šta posle ovoga

expol:
Živi bili pa videli

Ma idi bre ex, biće tresla se gora...., poj'o vuk magarca....., nikom ništa, biraj?

cerski
expolicajac expolicajac 22:01 23.09.2012

Re: Šta posle ovoga

dragan7557
expol:
Živi bili pa videli

Ma idi bre ex, biće tresla se gora...., poj'o vuk magarca....., nikom ništa, biraj?

cerski

Zato nam i ide ovako kako nam ide.
Uostalom ja sam nepopravljivi idealista i kao takav treba i da izumrem.
Kad vidim Velju, Mrku i slične, tvoja opcija je verovatna.
Al ja neću da se svog idealizma odreknem.
dragan7557 dragan7557 22:07 23.09.2012

Re: Šta posle ovoga

expol:
Kad vidim Velju, Mrku i slične, tvoja opcija je verovatna.


Varaš se, nije opcija, već tragična iskustvena praksa.

cerski
zilikaka zilikaka 09:32 24.09.2012

Re: Šta posle ovoga

Ako ga sada ne izbace iz Skupštine, demokratija je pljunula po sebi a time i po svima nama koji smo za tu i takvu demokratuiju glasali.


Ček, sad ozbiljno.
Ti beše pravnik?

Postoji li uopšte pravni osnov za izbacivanje iz Skupštine?
Ko je taj koji eventualno pokreće takav postupak i koji su prekršaji zbog kojih je propisano izbacivanje?

...ili možda misliš na izbacivanje zbog moralne nepodobnosti, koju bi trebalo da konstatuje partija koja ga je delegirala za poslanika?

expolicajac expolicajac 10:01 24.09.2012

Re: Šta posle ovoga

zilikaka
Ako ga sada ne izbace iz Skupštine, demokratija je pljunula po sebi a time i po svima nama koji smo za tu i takvu demokratuiju glasali.


Ček, sad ozbiljno.
Ti beše pravnik?

Postoji li uopšte pravni osnov za izbacivanje iz Skupštine?
Ko je taj koji eventualno pokreće takav postupak i koji su prekršaji zbog kojih je propisano izbacivanje?

...ili možda misliš na izbacivanje zbog moralne nepodobnosti, koju bi trebalo da konstatuje partija koja ga je delegirala za poslanika?


Poslanika štiti imunitet. Skupština ima odbor za odborničko imunitetska pitanja koji može na opravdani zahtev da skine imunitet posalnicima kao i drugim licima koja imaju imunitet (sudije itd..)U slučaju da postoje elemenit krivičnog dela tužilac koji vodi postupak može da traži od odbora da skine imunitet poslaniku koje je predmet istrage i da se on krivično goni. To se obično primenjuje u slučajevima kada se određuje obavezna mera pritvora zbog mogućnosti uticaja na svedoke ili opasnosti lice protiv koga je optužnica podigunta bude na bilo koji način nedostupno pravosudnim organima ( poznatije u narodu kao bekstvo).
Ova druga varjanta je logični nastavak političke karijere Nenanda čanka
dragan7557 dragan7557 10:33 24.09.2012

Re: Šta posle ovoga

expolicajac 22:50 23.09.2012
Šta posle ovoga
Da li će u Skupštini kad mu neko spomene bratanicu da organizuje sačekušu.

Ne preteruj bre, ima zgodnijih načina!

cerski
zilikaka zilikaka 19:32 24.09.2012

Re: Šta posle ovoga

Poslanika štiti imunitet. Skupština ima odbor za odborničko imunitetska pitanja koji može na opravdani zahtev da skine imunitet posalnicima kao i drugim licima koja imaju imunitet (sudije itd..)U slučaju da postoje elemenit krivičnog dela tužilac koji vodi postupak može da traži od odbora da skine imunitet poslaniku koje je predmet istrage i da se on krivično goni. To se obično primenjuje u slučajevima kada se određuje obavezna mera pritvora zbog mogućnosti uticaja na svedoke ili opasnosti lice protiv koga je optužnica podigunta bude na bilo koji način nedostupno pravosudnim organima ( poznatije u narodu kao bekstvo).



Ali mi pričamo o meri izbacivanja iz Skupštine!

Nisam sigurna da skidanjem imuniteta neko prestaje da bude poslanik.

Dakle, postoji li ikakvo propisano krivično delo zbog kojeg neko (pravosnažno osuđen) automatski prestaje da bude poslanik?

U slučaju izricanja kazne zatvora, od recimo par meseci, (što je u ovom slučaju jednako verovatno kao da ja sutra postanem Rara), može li poslanik da se uredno vrati u klupu i nastavi sa radom?
tasadebeli tasadebeli 23:10 23.09.2012

Самосажаљење

Право да ти кажем, Екс, нимало ми није жао ове две будале, шта год да је позадина целе приче. Највише сажаљевам самог себе. Па ваљда нећу да због оваквих будала као што су ова двојица главних ликова у "Тако је суђено" и једног дневног листа којег ћу поштовати само онда када у продавницама понестане тоалет папира, почети сутра да избегавам одлазак код пријатеља и родбине у Војводину и Нови Сад као што данас избегавам одлазак у Хрватску и Словенију. Да ли је могуће да нам стално потурају исте рецепте за изазивање мржње?
expolicajac expolicajac 23:20 23.09.2012

Re: Самосажаљење

tasadebeli
Право да ти кажем, Екс, нимало ми није жао ове две будале, шта год да је позадина целе приче. Највише сажаљевам самог себе. Па ваљда нећу да због оваквих будала као што су ова двојица главних ликова у "Тако је суђено" и једног дневног листа којег ћу поштовати само онда када у продавницама понестане тоалет папира, почети сутра да избегавам одлазак код пријатеља и родбине у Војводину и Нови Сад као што данас избегавам одлазак у Хрватску и Словенију. Да ли је могуће да нам стално потурају исте рецепте за изазивање мржње?

Taso, brate, sestra si kevemi
mariopan mariopan 23:50 23.09.2012

Re: Самосажаљење

Да ли је могуће да нам стално потурају исте рецепте за изазивање мржње?

Pa pokušavaju Taso samo se ne damo.
tasadebeli tasadebeli 09:16 25.09.2012

Re: Самосажаљење

mariopan
Да ли је могуће да нам стално потурају исте рецепте за изазивање мржње?Pa pokušavaju Taso samo se ne damo.



dragoljub92 dragoljub92 02:23 24.09.2012

JA

autonomaše,pa i čanka podržavam, i ja oću da se ocepim od beograd.lep na mečku da se postavi granica i da se traže pasoši za ulaz u slobodnu nišku republiku ili carevinu,kako se dogovorimo.
ex pošto ti jedini znaš šta se desilo a ne možeš da kažeš a napisao si blog.
pa jel misliš da mi jedemo seno?
uopšte ne vidim ništa lošo da se svremena na vreme prebije neki beogradžanin,šta je tu loše?čak naprotiv to mu dođe ko sevap.
tasadebeli tasadebeli 09:32 27.09.2012

Re: JA

dragoljub92
autonomaše,pa i čanka podržavam, i ja oću da se ocepim od beograd.lep na mečku da se postavi granica i da se traže pasoši za ulaz u slobodnu nišku republiku ili carevinu,kako se dogovorimo.ex pošto ti jedini znaš šta se desilo a ne možeš da kažeš a napisao si blog.pa jel misliš da mi jedemo seno?uopšte ne vidim ništa lošo da se svremena na vreme prebije neki beogradžanin,šta je tu loše?čak naprotiv to mu dođe ko sevap.


Ето како један инцидент између две пијане будале лако доведе до пораста сепаратистичких тенденција међу Србима! Чим сам видео овај Драгољубов коментар, одмах ми се из дубине душе јави глас који се полако претвара у поклич: "Баново брдо - република!!!"
predatortz predatortz 09:57 24.09.2012

Šešelj,Čanak...

U čemu je razlika?
Pajaci,bistri ali ekstremni...
Dva lica iste medalje!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana