Budućnost| Društvo| Mediji| Politika

BANANE, IZVOZNA ŠANSA SRBIJE

expolicajac RSS / 23.09.2012. u 16:02

Borio sam se protiv ovog načina komuniciranja aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................................

Shvatajući težinu istorijskog trenutka, narodni poslanik Nenad Čanak je dao rešenje za sve naše probleme.


Mene je mnogo sramota zbog ovoga i morao sam ovo da napišem.

ppp-1348394718-211388.jpg

 

 

 

 



Komentari (178)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 11:04 24.09.2012

Meni je ta priča dosta čudna

U svom tom zamešateljstvu, u kome se opredeljujemo između "kriv je" i "nije", a nemamo osnovne informacije, mene zanima par stvari o kojima nije bilo (dovoljno) reči:

1. Zašto niko od blogera iz Novog Sada ne kaže da li Nenad ima, ili nema, obezbeđenje (odnosno, da li ga po gradu prate neki snagatori, ili ne)?

2. Ko je pretučeni čovek? Neko je to već pitao, ali nisam videla odgovor.

3. Odakle manir da se bilo ko proglašava krivim, ne samo pre nego što je okončan sudski postupak, već i pre nego što je pokrenut?

4. Da li je korektno zanemariti da je Nenad Čanak invalid sa ograničenom mogućnošću kretanja, samo zato što se radi o (ne)omiljenom političaru?

Nenad Čanak mi baš i nije najomiljeniji lik, ali ga poznajem. Po svemu što znam o njemu, on je (metafora!) "pašče koje laje, al' ne ujeda". Odnosno, Nenad je sklon kojekakvim ludorijama (i glupostima, između ostalog), ali je njegova agresivnost ograničena na verbalni plan. Da, nepromišljen je (otuda, valjda, i ta jurnjava sa sankama), nagao (čime je i zaslužio imidž koji ga prati), sujetan i još svašta ne-lepo, ali definitivno nije siledžija, posebno ne u fizičkom smislu.
Bila sam svedok nekoliko zaista nezgodnih situacija, u kojima je skakao pritisak i smirenijim osobama, ali Nenad nije posezao za nasiljem (mada je, u većini datih situacija, to objektivno mogao jer je bio okružen svojim istomišljenicima). Zato mi je cela ta priča dosta čudna.
Ono što posebno čudi je tvrdnja da je pretučenom uzvikivao nešto u stilu da je "beogradski ološ", odnosno da ga tuče zato što je "Beograđanin u Novom Sadu". To prosto ne pije vodu. Ne samo zato što niko od "oficijelnih autonomaša" to ne bi izjavio (ni pijan, ni lud), nego i zato što je Nenad sve samo ne glup.
Činjenica je da je on bio u komunikaciji sa pretučenim, činjenica je da je čovek pretučen, činjenica je da u stvari ne znamo šta se zapravo desilo, a činjenica je i da je Nenad osuđen pre sudskog npostupka.
Uzeto zajedno, mene to jako podseća na neke ružne događaje iz devedesetih. Samo se nadam da je, ovog puta, makar raspored zvezda drugačiji.
tyson tyson 12:34 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Branislava Kostić - Narator
1. Zašto niko od blogera iz Novog Sada ne kaže da li Nenad ima, ili nema, obezbeđenje (odnosno, da li ga po gradu prate neki snagatori, ili ne)?

Pa, zašto? Zašto bi to uopšte bilo relevantno, osim kao ilustracija lične percepcije? Bitno je da li je neko u ime ili po naređenju Čanka te večeri prebio građanina Lešanovića.

Da ilustrujem apsurdnost insistiranja na "telohraniteljima", e da se ne bismo zavlačili po blogu oko toga:

Lešanović: "Tukli su me Čanak i njegovi telohranitelji."
Čanak: "Ja nemam telohranitelje. To mogu da potvrde građani Novog Sada, a i kvalifikovana istraga. Lešanovića su tukli moj kum i njegov prijatelj."
Branislava Kostić - Narator: "Dakle, Lešanović laže! Eto osvona za sumnju u sve što tvrdi!"

2. Ko je pretučeni čovek? Neko je to već pitao, ali nisam videla odgovor.

Zašto je to bitno? Pretučeni čovek je pretučeni čovek koji tvrdi da ga je premlatio narodni poslanik.

3. Odakle manir da se bilo ko proglašava krivim, ne samo pre nego što je okončan sudski postupak, već i pre nego što je pokrenut?

To je imanentno ljudima, bar većini. Možda i zato što nemaju poverenja u domaće sudstvo, naročito kada su u predmet umešani političari?

4. Da li je korektno zanemariti da je Nenad Čanak invalid sa ograničenom mogućnošću kretanja, samo zato što se radi o (ne)omiljenom političaru?

Kakve ovo veze ima sa činjenicom da je neko premlatio čoveka koji tvrdi da je to učinjeno od strane Čanka i osoba koje su bile sa njim (a koje je on doživeo kao Čankove telohranitelje)?
Ne razumem, treba da se sažalimo na Čanka, čak i ako je kriv za premlaćivanje?

Po svemu što znam o njemu, on je (metafora!) "pašče koje laje, al' ne ujeda". Odnosno, Nenad je sklon kojekakvim ludorijama (i glupostima, između ostalog), ali je njegova agresivnost ograničena na verbalni plan. Da, nepromišljen je (otuda, valjda, i ta jurnjava sa sankama), nagao (čime je i zaslužio imidž koji ga prati), sujetan i još svašta ne-lepo, ali definitivno nije siledžija, posebno ne u fizičkom smislu.

Svakome se desi da "pukne", a čvrsto verujem da i Nenad Čanak ima granicu pucanja.

Činjenica je da je on bio u komunikaciji sa pretučenim, činjenica je da je čovek pretučen, činjenica je da u stvari ne znamo šta se zapravo desilo, a činjenica je i da je Nenad osuđen pre sudskog npostupka.

A činjenica je i da pretučeni tvrdi da ga je premlatio Čanak sa ljudima koji su bili sa njim (i.e. Čankom).
Da li je i šta Čanak tada govorio je malo relevantno.
Činjenica je i da Čanak menja iskaz na dnevnoj bazi, što jeste relevantno i doprinosi tome da ljudi formiraju mišljenje i pre "završetka istražnog postupka".


mariopan mariopan 13:28 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Branislava Kostić - Narator

Uzeto zajedno, mene to jako podseća na neke ružne događaje iz devedesetih. Samo se nadam da je, ovog puta, makar raspored zvezda drugačiji.

Mene na to podseća samo naslov u Kuriru, a sam događaj je malo verovatno da bi ličio na zamešateljstvo iz devedeseth.

Pre bih rekla da su bahatost i alkohol kumovali celoj priči, sa obe strane, a to je tanko za razmišljanje u pravcu "zamešateljstva".
anamarkana anamarkana 14:42 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Branislava Kostić - Narator
2. Ko je pretučeni čovek? Neko je to već pitao, ali nisam videla odgovor.


vec se prica po carsiji da ni pretuceni nije cvecka, čika Paja Leš(anović) se predstavlja
kao vracarska legenda i izigravajuci smekera stalno vozika klinke nekim oldtajmerom,
kafanski je tip sa vrlo nezgodnom pijankom a i ovo mu nisu prve batine...
tako ga bar opisuju vracarci u nekim svojim komentarina na netu
Branislava Kostić - Narator Branislava Kostić - Narator 16:04 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Znate, nije lepo tvrditi da sam napisala nešto što nisam (Vaš komentar na moje pitanje br. 1.).

Takođe, bojim se da bi bilo uzaludno insistiranje na logičkoj analizi Vaših primedaba na moja pitanja, posebno onih pod brojevima 1. i 2.

U svakom slučaju, biće dana da se ceo slučaj razjasni. A verujem da hoće. Tada ćemo i Vi i ja znati čiji mozak je bolje analizirao. Do tada - prijatan dan.
blogovatelj blogovatelj 17:13 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

vec se prica po carsiji da ni pretuceni nije cvecka, čika Paja Leš(anović) se predstavlja
kao vracarska legenda i izigravajuci smekera stalno vozika klinke nekim oldtajmerom,
kafanski je tip sa vrlo nezgodnom pijankom a i ovo mu nisu prve batine...
tako ga bar opisuju vracarci u nekim svojim komentarina na netu


E ako su ga tako Vracarci opisali, onda u redu.
Ovo je sasvim sigurno razlog da ga prebije narodni poslanik sa sve gorilama, zar ne?
automatic automatic 17:27 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Da, nepromišljen je (otuda, valjda, i ta jurnjava sa sankama), nagao (čime je i zaslužio imidž koji ga prati), sujetan i još svašta ne-lepo, ali definitivno nije siledžija, posebno ne u fizičkom smislu.
,
da, malo iz nepromisljenosti, malo zato sto je nagao i jos svasta nelepo, covek cini krivicno delo za krivicnim delom, prekrsaj za prekrsajem, izaziva versku i medjunacionalnu mrznju, ali posto gospodza tvrdi da on nije nasilan - onda nista.

sta su zakoni i ostali propisi?
trice i kucine?
predatortz predatortz 17:31 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

,
da, malo iz nepromisljenosti, malo zato sto je nagao i jos svasta nelepo, covek cini krivicno delo za krivicnim delom, prekrsaj za prekrsajem, izaziva versku i medjunacionalnu mrznju, ali posto gospodza tvrdi da on nije nasilan - onda nista.


Šešelj koji ume da svira,peva i ispriča dobar vic. Eto, to je Čanak.
Lionsgate Lionsgate 19:36 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

vec se prica po carsiji da ni pretuceni nije cvecka, čika Paja Leš(anović) se predstavlja
kao vracarska legenda i izigravajuci smekera stalno vozika klinke nekim oldtajmerom,

Covek je bio vlasnik Nane, za one koji znaju sta je to mesto predstavljalo sasvim dovoljno... a ne bih se kladio da nece isterati zadovoljenje od Canka, na ovaj ili onaj nacin.
zilikaka zilikaka 20:00 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Covek je bio vlasnik Nane


Dakle, nameri se junak na junaka.

Što kažeš, rešiće oni ovo na jedan od načina, a ja predlažem domaćinu da napravi zaokret na blogu i pozove nas da pređemo na tačku "razno".
expolicajac expolicajac 20:05 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

zilikaka
Covek je bio vlasnik Nane


Dakle, nameri se junak na junaka.

Što kažeš, rešiće oni ovo na jedan od načina, a ja predlažem domaćinu da napravi zaokret na blogu i pozove nas da pređemo na tačku "razno".

U pravu si Zili. Idemo sledećim blogom na temu "kako napraviti luk i strelu". Alselone se raspisao o "Terminatoru" pa veli da se uključimo na vreme i spremimo mlade generacije na novi oblik "političke komunikacije"
zilikaka zilikaka 20:59 24.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Idemo sledećim blogom na temu "kako napraviti luk i strelu". Alselone se raspisao o "Terminatoru" pa veli da se uključimo na vreme i spremimo mlade generacije na novi oblik "političke komunikacije"


Evo ja odmah da predložim primenu tradicionalnih vrednosti srpskog naroda.



tasadebeli tasadebeli 09:18 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Branislava Kostić - Narator
Uzeto zajedno, mene to jako podseća na neke ružne događaje iz devedesetih. Samo se nadam da je, ovog puta, makar raspored zvezda drugačiji.



tasadebeli tasadebeli 09:22 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

Lionsgate
vec se prica po carsiji da ni pretuceni nije cvecka, čika Paja Leš(anović) se predstavlja kao vracarska legenda i izigravajuci smekera stalno vozika klinke nekim oldtajmerom, Covek je bio vlasnik Nane, za one koji znaju sta je to mesto predstavljalo sasvim dovoljno... a ne bih se kladio da nece isterati zadovoljenje od Canka, na ovaj ili onaj nacin.


Мислиш на ону Нану, кафић на Сењаку у Београду из осамдесетих, из којег су неки кренули трновитим путем у светлу будућност скројену по мери ДБ-а? Ако је тако, онда многе ствари у овом случају постају јасније, боље се виде...
predatortz predatortz 09:41 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna


Мислиш на ону Нану, кафић на Сењаку у Београду из осамдесетих, из којег су неки кренули трновитим путем у светлу будућност скројену по мери ДБ-а? Ако је тако, онда многе ствари у овом случају постају јасније, боље се виде...



Misliš da je posredi obračun unutar Službe?

Pošto neki, ne baš neupućeni, tvrde da je Čankov posao da glumi vojvođanskog separatistu.
antioksidant antioksidant 09:48 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

predatortz

Мислиш на ону Нану, кафић на Сењаку у Београду из осамдесетих, из којег су неки кренули трновитим путем у светлу будућност скројену по мери ДБ-а? Ако је тако, онда многе ствари у овом случају постају јасније, боље се виде...



Misliš da je posredi obračun unutar Službe?

Pošto neki, ne baš neupućeni, tvrde da je Čankov posao da glumi vojvođanskog separatistu.

pazi, već vidim naslove u kuriru
(da tražiš zaštitu autorskih prava)
predatortz predatortz 09:54 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

pazi, već vidim naslove u kuriru
(da tražiš zaštitu autorskih prava)


Nisu moja ...
antioksidant antioksidant 09:56 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

predatortz
pazi, već vidim naslove u kuriru
(da tražiš zaštitu autorskih prava)


Nisu moja ...

ma te bezdokazne nikad nisu
takve se najčešće same rode
predatortz predatortz 09:58 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

antioksidant
predatortz
pazi, već vidim naslove u kuriru
(da tražiš zaštitu autorskih prava)


Nisu moja ...

ma te bezdokazne nikad nisu
takve se najčešće same rode


Može biti, može biti...
Krhko je znanje!
tasadebeli tasadebeli 10:00 25.09.2012

Re: Meni je ta priča dosta čudna

predatortz
Мислиш на ону Нану, кафић на Сењаку у Београду из осамдесетих, из којег су неки кренули трновитим путем у светлу будућност скројену по мери ДБ-а? Ако је тако, онда многе ствари у овом случају постају јасније, боље се виде...Misliš da je posredi obračun unutar Službe?Pošto neki, ne baš neupućeni, tvrde da je Čankov posao da glumi vojvođanskog separatistu.


Откуд знам, не знам ни сам шта да мислим... Само сам питао Лављу капију да ли је то та Нана на коју сам ја помислио. Ако јесте и ако је тачно да је чика Паја био власник дотичног пословног, тј. угоститељског, простора онда то много говори о животном путу чика Паје... О Чанковом животном путу, наравно, знамо много више, сам си већ рекао.

Мутљага, мутљага,...





Углавном, шта год да је у питању, били Лавља капија, ти и ја у праву или не, ето нама нове забаве око чика Паје и чика Чанка док се у позадини одвијају много важније ствари које утичу на све нас...
albertus_magnus albertus_magnus 11:40 24.09.2012

...

Oglasio se i vlasnik ugostiteljskog objekta. Ikodinović kaže:

Policija i sudstvo imaju idealnu priliku da pronađu krivca za ono što se desilo ispred kafane. Toliko mogu da kažem, ostalo sam rekao policiji. U cilju istrage ne smem ništa da pričam. Novinari bi jedva dočekali da kenjaju. Kad utvrdimo ko je krivac onda ćemo ga politi kofom govana.
tyson tyson 12:55 24.09.2012

Re: ...

albertus_magnus
Novinari bi jedva dočekali da kenjaju. Kad utvrdimo ko je krivac onda ćemo ga politi kofom govana.

Sad, što bi se reklo, da li možemo da verujemo nekome ko javno koristi ovakav rečnik?


(100)


mariopan mariopan 13:23 24.09.2012

Re: ...

tyson

Došao Tajson i nokautirao stotku?

Sa'će Kurir, samo što nije
expolicajac expolicajac 13:26 24.09.2012

Re: ...

mariopan
tyson

Došao Tajson i nokautirao stotku?

Sa'će Kurir, samo što nije

Napiši blog
mariopan mariopan 14:24 24.09.2012

Re: ...

expolicajac
mariopan
tyson

Došao Tajson i nokautirao stotku?

Sa'će Kurir, samo što nije

Napiši blog

Šta, da stavim naslov : " TAJSON NOKAUTIRAO STOTKU DERNJAJUĆI SE " ZAMALO DA TE POKUPE NOVOSAĐANI" (bold zamisli, ne usuđujem se da pojačam)...i onda se popale Novosađani? I Beograđani?
I izračunaju kojiliko je stotki već pokupio neki Beogradžan ili Novosadista jer iovako se pitaju ko to muze naše stotke i ko koga više pljačka?
I pokolju se neviđeno?

Neću.
trala.la trala.la 18:43 24.09.2012

Re: ...

tyson
albertus_magnus
Novinari bi jedva dočekali da kenjaju. Kad utvrdimo ko je krivac onda ćemo ga politi kofom govana.

Sad, što bi se reklo, da li možemo da verujemo nekome ko javno koristi ovakav rečnik?


Što, ti ne znaš nijednog blago glagoljivog lažova?
tyson tyson 20:31 24.09.2012

Re: ...

Što, ti ne znaš nijednog blago glagoljivog lažova?

Znam ih više komada.



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 24.09.2012

Re: ...

Sad, što bi se reklo, da li možemo da verujemo nekome ko javno koristi ovakav rečnik?


Pa ja bih rekao da je govor sasvim primeren nekome ko npr mrtav pijan sedne na motor, vozi dvesta na sat i izazove nesrecu, ( za to dobije samo novcanu kaznu jer zna dobro da pliva, to se ovde posebno ceni) nekome ko se druzi sa kojekakvim pevaljkama i ko puni stupce kojekakvih Skandala .

Estrada k'o estrada i na toj estradi Nenad Canak (ucesnik Velikog Brata)

Da li njima verovati na rec ?
Neka fala, ali

kad je sud za delo za koje se dobija ozbiljan zatvor tog kafedziju kaznio besmisleno niskom kaznom, pitanje je da li verovati i sudu?
expolicajac expolicajac 15:49 24.09.2012

Evo Velje

Kad se i ministarče javilo sve postaje mnogo jasnije
gorstak92 gorstak92 17:32 24.09.2012

Nenadov ,,štićenik"

Nenad Čanak
Odveo sam rodjaku kući, pozvao Danila Ikodinovića telefonom i rekao da treba da porazgovaramo. Na parkingu ispred lokala zatekao sam "oštećenog", pokušao da razgovaram sa njim, ali je on bio vidno alkoholisan pa sam video da je svaki razgovor bespredmetan.

Sve ostalo su netačne konstrukcije.


Moja konstrukcija je da je Nenad Čanak primenio poznatu i priznatu metodu odvikavanja od bolesti ovisnosti (alkoholizma, narkomanije, blogovanja i sl.) nad svojim štićenikom. Ono kad je svaki razgovor bespredmetan, a štićenik tvrdoglav.

Na slici se jasno vidi govor tela kojim ,,oštećeni" kaže da je skroz izlečen i da nikad više neće ni da lizne alkohol.


Sad će po medijima da krenu priče kako je ,,oštećeni" alkoholičar, narkoman, pedofil, tajkun i, naravno, peder.
tyson tyson 20:29 24.09.2012

Re: Nenadov ,,štićenik"

Sad će po medijima da krenu priče kako je ,,oštećeni" alkoholičar, narkoman, pedofil, tajkun i, naravno, peder.

I krimos, ili bar blizak krimosima.



gorstak92 gorstak92 22:27 24.09.2012

Re: Nenadov ,,štićenik"

tyson
Sad će po medijima da krenu priče kako je ,,oštećeni" alkoholičar, narkoman, pedofil, tajkun i, naravno, peder.

I krimos, ili bar blizak krimosima.

Normalno.
Od ranije je on poznat organima gonjenja.

Evo, lepo je Čanak objasnio:

Pitanje je da li je čovečanskije da kaže da jesmo ga otkinuli od batina ja i moji telohranitelji ili ovo što je rekao - prišao mu vidno pijan čovek koji je pao (očigledno na glavu), a Čanak se okrenuo i otišao bez da pruži prvu pomoć ili pozove hitnu za čoveka u nevolji.

Iskreno se nadam da je Dačina kafana opremljena video nadzorom. Snimak susreta Čanka i Lešanovića može fino da se trampi. Ja to zbog Nataše.
gorstak92 gorstak92 23:28 24.09.2012

Čankom ću te, Čankom ćeš me

U svakom slučaju nakon afere Lešanović Čanak će da mu ga da po ježu.
Ako jeste kriv ode na robiju.
Ako nije kriv nema teorije da ubedi narod da nije kriv.
Odmah će da krenu glasine kako je uticao na sudiju, ovo, ono...
tyson tyson 04:51 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

U svakom slučaju nakon afere Lešanović Čanak će da mu ga da po ježu.
Ako jeste kriv ode na robiju.
Ako nije kriv nema teorije da ubedi narod da nije kriv.

Čankovo biračko telo voli nasilnike, "naše" nasilnike. Čanak se iz petnih žila trudi još od kako je počeo da se bavi politikom da sebe prikaže kao nekakvog fajtera, daredevila, kafanskog kabadahiju; ovo sad sa premlaćivanjem ljudi je samo nova, sasvim logična faza.

U svom stilu će da spinuje celu priču - malo džukačko-mangupskog 'sam je pao', uz gilipterski osmeh siledžije koji se sprda na tuđ račun (demonstracija moći), malo 'štito sam nemoćnu damu' viteštva u kome svako može da prepozna svoje telenovela snove, ali 'rođaku' da ne ispadne da štipa po kafanama devojke tri puta mlađe od njega (što, inače, radi), puno je roditelja ženske dece kojima je to iskonski strah; dok je afera još aktuelna aktiviraće dostupne medije da plasiraju svakakve priče - rasipanje pažnje, zbunjivanje ("pa ja sad ne znam kome da verujem!", viđeno i na ovom blogu), diskreditacija druge strane, popričaće sa 'prijateljem Dačom' koji ga zove na telefon a nije ni Dača budala, valja razvijati biznis; i čekaće da se sve zaboravi a onda će s vremena na vreme sam da vadi priču iz naftalina i interpretira kako njemu odgovara (stari trik- bolje on to da radi na način koji mu odgovara nego neko drugi pa da mora da se brani).

BTW tužilaštvo je pokrenulo istragu, osumnjičeni Čanak i "još dve osobe". Dakle, namera: vratio se u kafanu u sred noći sa još dvoje ljudi, a posle "odvođenja kući bratanice da bi je zaštitio". Mojih 50 centi ide ili na krajnje bahato ponašanje u sudu a la Šešelj, na ivici nepoštovanja suda, ili pak na preuzimanje krivice od strane osoba u pratnji sa pričom da je Čanak posle kratkog razgovora otišao u kafanu, a na parkingu - bi šta bi. Momcima obeća (sredi?) blagobaklonost suda, i adekvatno ih obešteti; tzv. varijanta Luks.

Jadna je zemlja u kojoj su Čanak i ljudi kao on neki faktor, za bilo šta.



gorstak92 gorstak92 07:43 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

tyson
Mojih 50 centi ide ili na krajnje bahato ponašanje u sudu a la Šešelj, na ivici nepoštovanja suda, ili pak na preuzimanje krivice od strane osoba u pratnji sa pričom da je Čanak posle kratkog razgovora otišao u kafanu, a na parkingu - bi šta bi. Momcima obeća (sredi?) blagobaklonost suda, i adekvatno ih obešteti; tzv. varijanta Luks.

O tome ti pričam.
Ako se ispostavi da Čanak nema blage veze sa premlaćivanjem Lešanovića nema teorije da ubedi narod da nije tu nešto izmuvao.

Veoma je interesantan twit Dače Ikodinovića gde kaže da policija ima idealnu šansu da sazna šta se desilo. Kao da mu je drago i kao da ima neki dokaz snimak i/ili svedoke.
Iz Čankovog twita saznajemo da se on i Dača znaju lično (razmenili su brojeve telefona, ćaskaju u ranu zoru ispred kafane). Verovatno idu na rehabilitaciju kod istog lekara - nekog specijaliste za bajkere i mnogo je verovatnije da je Dači drago što zna da Čanak nije kriv.

Čitam da je tužilaštvo podiglo optužnicu i sad ostaje da vidimo ishod veoma zanimljivog suđenja.

Ono što kljuca Čankove kokoške, a nije petao, su pitanja šta je on radio ispred kafane u zoru, ko su bila ta dvojica sa njime (neće da valja ako su neki sa policijskim dosijeom i registrovani u MMA, UFC i sl.) i koji je motiv bio za skupljanje ekipice nakon što je bratanica uspešno evakuisana iz opasne zone.
Da sam ja njegov advokat tvrdio bi da je društvo krenulo malo na pecanje pa ako prođe prođe.
Srećom po njega nisam mu advokat.
mariopan mariopan 08:26 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

BTW tužilaštvo je pokrenulo istragu, osumnjičeni Čanak i "još dve osobe". Dakle, namera: vratio se u kafanu u sred noći sa još dvoje ljudi, a posle "odvođenja kući bratanice da bi je zaštitio". Mojih 50 centi ide ili na krajnje bahato ponašanje u sudu a la Šešelj, na ivici nepoštovanja suda, ili pak na preuzimanje krivice od strane osoba u pratnji sa pričom da je Čanak posle kratkog razgovora otišao u kafanu, a na parkingu - bi šta bi. Momcima obeća (sredi?) blagobaklonost suda, i adekvatno ih obešteti; tzv. varijanta Luks.

Jadna je zemlja u kojoj su Čanak i ljudi kao on neki faktor, za bilo šta.



Kladim se da će baš tako biti. Jadna smo mi zemlja, stvarno.
antioksidant antioksidant 08:28 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

Čitam da je tužilaštvo podiglo optužnicu


kad pre?
expolicajac expolicajac 08:43 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

antioksidant
Čitam da je tužilaštvo podiglo optužnicu


kad pre?

U ovakvim sitacijama kaže se "čim prije"
gorstak92 gorstak92 08:58 25.09.2012

Re: Čankom ću te, Čankom ćeš me

antioksidant
Čitam da je tužilaštvo podiglo optužnicu


kad pre?

Ok. Pokrenulo istragu.
Ne razumem se u pravničku terminologiju. Priznajem.
ecce-florian ecce-florian 23:44 24.09.2012

pitanje

kada si postao ex ( od kada više nisi u službi)
ecce-florian ecce-florian 23:54 24.09.2012

"

Poznati advokat Toma Fila kaže da, ukoliko se utvrdi da se sve desilo tako kako tvrdi oštećeni, Čanku treba ukinuti imunitet kako bi odgovarao za svoja dela.

- To nije uvreda ili kleveta, to je nasilničko ponašanje. Ne znam odakle mu ti telohranitelji, uostalom, telohranitelj je tu da zaštiti osobu koju čuva, a ne da unaokolo bije. Ovo je strašno - kazao je Fila.
tasadebeli tasadebeli 10:12 25.09.2012

Молитва

Не знам како је код вас, али код мене је дошло време за молитву...


Molitva svetom Nestoru, koji je ubio alu,
a iz nje postali miševi, gušteri, zmije i druga gamad

Ubio si, sveti Nestore, alu,
hvala ti!
Al da smo posle odahnuli — nismo!
Razmileli se iz njene strvi miševi,
daždevnjaci, zmije, i ostala gamad,
ne znaš kad ćeš zmiju pod jastukom zateći,
kad miša kašikom izvući iz tanjira,
kad će te daždevnjak iz hleba ujesti;
možeš lopatom gamad po zemlji da skupljaš,
iz vode izviru, padaju sa zvezda;
što nam je nekad sa jednog mesta smrdelo,
sveti Nestore, posle tvog junaštva
preti i smrdi sa hiljadu mesta!

Pokupi, sveti Nestore, ove zmije,
guštere, miševe, slepiće, daždevnjake,
škorpione, i drugu gamad, u vreću,
odnesi vreću na vrh brda,
istresi je, zasuči visoko rukave,
pa od njih opet onu alu umesi,
veliku ko što je bila, i još veću!
S daždevnjakom u ustima, sa zmijom oko ruku i nogu,
sa slepićem na očima, sa škorpionom u nozdrvi,
dok mi u žabi nestaju ovca i pas,
gvozdenzubu i stoglavatu, molim te,
sveti Nestore,
vrati nam onu alu,
spasi nas!


Ljubomir Simović
mariopan mariopan 14:14 25.09.2012

Re: Молитва

tasadebeli
Молитва

Upravo sad nam treba ta molitva.

A poslednja vest :

ČANAK PRIZNAO I PODNEO OSTAVKU

Ako je tako, prvi put mogu da kažem BRAVO ZA ČANKA.


Zato što je priznao i podneo ostavku.

Sve ostalo ne spada u ovaj blog.
Milutin Milošević Milutin Milošević 15:00 25.09.2012

Re: Молитва

Sad, ne znam da li mu je krenuo napad iskrenosti, čojstva i junaštva, ili je shvatio da je istraga krenula u tom pravcu i da je očigledno to što je na kraju priznao pa je rešio da koliko-toliko umanji štetu.

Da je laf u srcu, trebalo je da uradi ono što je Gorštak gore napisao:
Pitanje je da li je čovečanskije da kaže da jesmo ga otkinuli od batina ja i moji telohranitelji ili ovo što je rekao - prišao mu vidno pijan čovek koji je pao (očigledno na glavu), a Čanak se okrenuo i otišao bez da pruži prvu pomoć ili pozove hitnu za čoveka u nevolji.
mariopan mariopan 15:25 25.09.2012

Re: Молитва

Milutin Milošević
Sad, ne znam da li mu je krenuo napad iskrenosti, čojstva i junaštva, ili je shvatio da je istraga krenula u tom pravcu i da je očigledno to što je na kraju priznao pa je rešio da koliko-toliko umanji štetu.

Da je laf u srcu, trebalo je da uradi ono što je Gorštak gore napisao:
Pitanje je da li je čovečanskije da kaže da jesmo ga otkinuli od batina ja i moji telohranitelji ili ovo što je rekao - prišao mu vidno pijan čovek koji je pao (očigledno na glavu), a Čanak se okrenuo i otišao bez da pruži prvu pomoć ili pozove hitnu za čoveka u nevolji.

Tačno tako.
On nije laf u srcu, probao je da mulja pa nije uspeo, do neba se videlo...ali jeste prvi od političara koji je zbog brljotine podneo ostavku.

Samo za taj potez je dobio moje bravo.

A sve drugo što o njemu mislim ostaje.
gorstak92 gorstak92 15:29 25.09.2012

Re: Молитва

ali jeste prvi od političara koji je zbog brljotine podneo ostavku.

Čekaj sad.
Podneo ostavku ili je zgužvao?
On je naveo da je želeo da podnese ostavku, ali da mu ona nije prihvaćena jer nije sudski overena. Zatim ju je pred okupljenim poslanicima i novinarima zgužvao.

mariopan
Samo za taj potez je dobio moje bravo.

I od mene bravo jer će sapunica da potraje na radost i užitak publike.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:46 25.09.2012

Re: Молитва

čeka da je overe u sudu!
ovako je samo zgužvao nevažeći papir/a sutra očekujem novu izjavu;

- "bio sam naduvan, čovek je samo naskakao na moje pesnice"

a prekosutra?

- "to je bio moj zli brat blizanac"

iskreno,od svega ovog nema ništa . zastareli slučaj u najavi

gorstak92 gorstak92 15:56 25.09.2012

Re: Молитва

čeka da je overe u sudu!

Nemaš pojma koliki su redovi.
Prvo uzmeš broj ako sitem radi, ako ne onda čekaš u redu kao i svi koji nemaju vezu. Brinem se da se Čanak ne iznervira pa mu padne klapna dok čeka overu.

Inače, poslednja izjava je prepuna bisera: Čanak je rekao da je taj čovek, za koga je rekao da je bio pijan, polio vodom muzičara uz reči: "Zašto sviraš za ovu svinju".
Logično.
Branio je i čast esnafa kafanskih muzičara.

Ili ovo: "Kada sam video suze u očima svoje ćerke, a ćerku svog brata doživljavam kao svoju, vratio sam se i na parkingu sreo izgrednika koji je sedeo u automobilu marke BMW. On mi je tada opsovao decu, na šta sam ga ja izvukao iz automobila i udarao pesnicama"

Kako da ne stanemo na stranu Čanka?
Ima li da neko nije poželeo da istambura vozača BMW-a? Po tome šta vozi odmah se vidi da je neki osion tip koji tera devojčice da plaču. Još je dobro prošao koliko je zaslužio.
mariopan mariopan 16:17 25.09.2012

Re: Молитва

gorstak92


Čekaj sad.
Podneo ostavku ili je zgužvao?
On je naveo da je želeo da podnese ostavku, ali da mu ona nije prihvaćena jer nije sudski overena. Zatim ju je pred okupljenim poslanicima i novinarima zgužvao.

JAOOO

Hahahahaahahahahah
mariopan mariopan 16:19 25.09.2012

Re: Молитва

Kako da ne stanemo na stranu Čanka?
Ima li da neko nije poželeo da istambura vozača BMW-a? Po tome šta vozi odmah se vidi da je neki osion tip koji tera devojčice da plaču. Još je dobro prošao koliko je zaslužio.

dragan7557 dragan7557 16:35 25.09.2012

Re: obećanje ludom radovanje!

mariopan
tasadebeli
Молитва

Upravo sad nam treba ta molitva.

A poslednja vest :

ČANAK PRIZNAO I PODNEO OSTAVKU

Ako je tako, prvi put mogu da kažem BRAVO ZA ČANKA.


Zato što je priznao i podneo ostavku.

Sve ostalo ne spada u ovaj blog.

Koji šou! Podneo Ostavku neće da je prime nije overena u sudu!?

Ostvka niti mora niti je treba overavati u sudu jer je izraz volje potpisnika ostavke.

Onda je razjareni pravedni Čanak pred novinarima zgužvao ostavku!

Novinari to zapišu objave i nikom ništa, a da potvrdi pazar LSV objavi da će Čanak podneti ostavku!?

I da bahata Skupština nije htela da zaštiti Čanka koji je nekog(bez obzira koga) damaćinski premlatio, lagao na nije i..........

Ovo bre ni u Olio i Stanlio nisu znali da izvedu.

Skoro sam 100% siguran da od ostavke neće biti ništa. Živi bili pa videli.

cerski
predatortz predatortz 17:22 25.09.2012

Re: Молитва

On nije laf u srcu, probao je da mulja pa nije uspeo, do neba se videlo...ali jeste prvi od političara koji je zbog brljotine podneo ostavku.


Kako čuh na nekim vestima, on nije podneo ostavku zbog brljotine, nego zbog toga što ga skupština nije podržala u nameri da odbrani čast svoje porodice.
mariopan mariopan 20:08 25.09.2012

Re: Молитва

predatortz
On nije laf u srcu, probao je da mulja pa nije uspeo, do neba se videlo...ali jeste prvi od političara koji je zbog brljotine podneo ostavku.


Kako čuh na nekim vestima, on nije podneo ostavku zbog brljotine, nego zbog toga što ga skupština nije podržala u nameri da odbrani čast svoje porodice.

Dobro, jel da brišem ono "bravo"............ ma neka se narod još malo smeje kako sam naivna.

I ja se sebi smejem stvaaarnoo
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 25.09.2012

Re: Молитва

On je naveo da je želeo da podnese ostavku, ali da mu ona nije prihvaćena jer nije sudski overena. Zatim ju je pred okupljenim poslanicima i novinarima zgužvao.


E ovim je konacno pokazao kolika je pick**ina.
Malo bi da se igra principijelnosti ali ne bi bas da se odrekne mandata.
Sto bi moji rekli, bi on, al da mu ne udje.

Majstore, ako ti odlucis da vise neces da budes poslanik nema te sile na svetu koja ce te prisiliti da ostanes.
O ostavci, majstore, odlucujes ti, a ne nekakvi sudski overivaci.

Ko li ce ovog vise ikada ozbiljno shvatati?
expolicajac expolicajac 16:41 25.09.2012

Ustanimo u odbranu demokratije

Dačić: Pregledao sam izjave učesnika

Premijer i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić rekao je ranije danas da će biti utvrđena istina o incidentu u Novom Sadu, u kome je učestvovalo lider LSV Nenad Čanak i poručio da niko neće biti zaštićen.

"Pogledao sam izjave koje su učesnici spornog događaja dali u policiji", rekao je Dačić i dodao da je "očigledno da je prvo došlo do vređanja Čanka za stolom za kojim su zajedno sedeli sa vlasnikom restorana Danilom Ikodinovićem i da je nakon toga došlo do tuče".


Ovo gubi svaki smisao. Tačno sam predvideo da Ivica kupuje poene kako bi od Čanka napravi marionetu.
Da Čanak podense ostavku zbog nedoličnog ponašanja jednog narodnog poslanikaTo je jedino što Premijer treba da traži od njega kao svog političkog protivnika.
gorstak92 gorstak92 16:55 25.09.2012

Re: Ustanimo u odbranu demokratije

Pa ovo je novi i još smešniji video!

Čanak: Ja sam tražio od vozača takođe da izađe iz kola, pitao sam ga jel se mi poznajemo, jesmo li se ikada videli u životu, on je rekao ne, ja sam rekao imate pet minuta da odete odavde.

Za malo i drajver da dobije po tintari.
Čanak je utvrdio identitet pandurskom metodom (da li se mi znamo?) i naredio razlaz.

Uzgred, koliko mora da bude pijan onaj Lešanović da bi ga jedan debeli jednonogi invalid onoliko istamburao?
Nema teorije da ga je Čanak sam obrađivao.

Biće jako interesantna strategija odbrane na sudu. Čanak je ovim izjavama sebi opasno suzio manevarski prostor.
tasadebeli tasadebeli 21:04 25.09.2012

Re: Ustanimo u odbranu demokratije

expolicajac
Pogledao sam izjave koje su učesnici spornog događaja dali u policiji", rekao je Dačić i dodao da je "očigledno da je prvo došlo do vređanja Čanka za stolom za kojim su zajedno sedeli sa vlasnikom restorana Danilom Ikodinovićem i da je nakon toga došlo do tuče".












zilikaka zilikaka 21:08 26.09.2012

157

Dragi Ex,
sad kad je rasplet poznat, na ovom jubilarnom komentaru, želim da odam priznanje tvojoj akciji!

Ni slutila nisam koliki si vizionar, a još manje koliku moć imaš.

Nego, pošto vidim da stvar radi, predlažem ti da bar jednom nedeljno objaviš sličan blog i posvetiš ga nekom u Skupštini.

Ja se u tom slučaju obavezujem da pripomognem oko čitanosti i broja komentara.

I svakako se ne bih zevzečila il nedajbože kečigu pominjala.

Tvoja odana
Zilikaka

expolicajac expolicajac 22:03 26.09.2012

Re: 157

zilikaka
Dragi Ex,
sad kad je rasplet poznat, na ovom jubilarnom komentaru, želim da odam priznanje tvojoj akciji!

Ni slutila nisam koliki si vizionar, a još manje koliku moć imaš.

Nego, pošto vidim da stvar radi, predlažem ti da bar jednom nedeljno objaviš sličan blog i posvetiš ga nekom u Skupštini.

Ja se u tom slučaju obavezujem da pripomognem oko čitanosti i broja komentara.

I svakako se ne bih zevzečila il nedajbože kečigu pominjala.

Tvoja odana
Zilikaka


Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"
gorstak92 gorstak92 22:45 26.09.2012

Re: 157

Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"


Pitija iz Delfa?

Drago iz Bloga?
expolicajac expolicajac 22:48 26.09.2012

Re: 157

gorstak92
Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"


Pitija iz Delfa?

Drago iz Bloga?

Od kad si jeo Srđnove kobasice i ti si postao vidovit
gorstak92 gorstak92 23:35 26.09.2012

Re: 157

expolicajac
gorstak92
Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"


Pitija iz Delfa?

Drago iz Bloga?

Od kad si jeo Srđnove kobasice i ti si postao vidovit

E baš si Čanak.
Ja te malo pecnem, a ti se odmah uhvatiš za Srđanovu kobasicu.
A ja tamo rizikovao život. Zamisli samo da smo tamo naišli na razjarenog Čanka, a tablice nam beogradske.
expolicajac expolicajac 00:01 27.09.2012

Re: 157

gorstak92
expolicajac
gorstak92
Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"


Pitija iz Delfa?

Drago iz Bloga?

Od kad si jeo Srđnove kobasice i ti si postao vidovit

E baš si Čanak.
Ja te malo pecnem, a ti se odmah uhvatiš za Srđanovu kobasicu.
A ja tamo rizikovao život. Zamisli samo da smo tamo naišli na razjarenog Čanka, a tablice nam beogradske.

Pa to me čudi, kako nije izbio ekces već tad.
Nego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestonice
predatortz predatortz 07:50 27.09.2012

Re: 157

Nego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestonice


Meni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...
milisav68 milisav68 09:08 27.09.2012

Re: 157

predatortz

Meni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...

To pitajte Hansela, da vam preporuči nekog.
tasadebeli tasadebeli 09:22 27.09.2012

Re: 157

predatortz
Nego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestoniceMeni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...



Ја бих молио, ако може, да се при избору моје име не помиње...
predatortz predatortz 09:41 27.09.2012

Re: 157

tasadebeli
predatortz
Nego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestoniceMeni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...



Ја бих молио, ако може, да се при избору моје име не помиње...


Ti ne možeš! Nisi iz strukovnog sindikata
tasadebeli tasadebeli 10:11 27.09.2012

Re: 157

predatortz

tasadebeli

predatortzNego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestoniceMeni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...Ја бих молио, ако може, да се при избору моје име не помиње... Ti ne možeš! Nisi iz strukovnog sindikata




Уф, добро је! Већ сам помислио да ће неко да се сети како сам пре 30 година певао под пуном ратном опремом оно: "Ми смо инжињерци, армија нас звала, да бранимо границе и Тита маршала!"
expolicajac expolicajac 10:20 27.09.2012

Re: 157

tasadebeli
predatortz

tasadebeli

predatortzNego tu sam ja da štitim interese i Juga i Severa a boga mi i prestoniceMeni ostavi zapad, a za istok moramo nekog da navatamo...Ја бих молио, ако може, да се при избору моје име не помиње... Ti ne možeš! Nisi iz strukovnog sindikata




Уф, добро је! Већ сам помислио да ће неко да се сети како сам пре 30 година певао под пуном ратном опремом оно: "Ми смо инжињерци, армија нас звала, да бранимо границе и Тита маршала!"

Valjda bilo "... da gradimo puteve za Tita maršala"
tasadebeli tasadebeli 11:17 27.09.2012

Re: 157

expolicajac
Valjda bilo "... da gradimo puteve za Tita maršala"




Може бити да су постојале прилагођене верзије јербо смо ми читавих годину дана непрестано увежбавали рушење неког моста у близини границе с Италијом. Ко би то данас похватао шта су све тадашњи стручњаци за морално-политичка и остала питања смишљали у својим канцеларијама...
predatortz predatortz 11:21 27.09.2012

Re: 157

Ко би то данас похватао шта су све тадашњи стручњаци за морално-политичка и остала питања смишљали у својим канцеларијама...


Ja se drao koliko me grlo nosi:

šta se ono iza brda praši
padobranac prašinara jaši...


Mladost - ludost!
Al', beše lepa...
tasadebeli tasadebeli 11:31 27.09.2012

Re: 157

predatortz
Ja se drao koliko me grlo nosi:šta se ono iza brda prašipadobranac prašinara jaši...Mladost - ludost!Al', beše lepa...




Е, а нама су свако боговетно јутро, онако полуголима на писти, пред јутарњу гимнастику, на пар степени изнад нуле, пуштали оно од Прљавог казалишта: "Све је лако кад си млад..." Псовао сам и оца и мајку и све по списку оном што пушта музику... И дан-данас када чујем ту песму, прожме ме хладноћа до костију. То је једина музичка нумера коју мрзим из дна душе...

Упс, одосмо на приче о војсци... Убиће нас домаћин, растераћемо му публику са блога...
predatortz predatortz 12:06 27.09.2012

Re: 157


Упс, одосмо на приче о војсци... Убиће нас домаћин, растераћемо му публику са блога...


Jebemumater, meni su to nekako lepe priče...
Za kompenzaciju, istrpim sve priče o porođaju. Za svaku ženinu prijateljicu znam je li rađala prirodno, carskim, je li primala epidural. Zatim, koliko je bila otvorena, da li su joj davali indukciju, koliko je pucala i da li je šivena...
mariopan mariopan 12:13 27.09.2012

Re: 157

gorstak92
Zili, kad bi ovi naši ljubljeni blogeri zajebanit malo bolje prostudirali šta sam sve napisao do sada i koliko sam puta predvideo događanja koja su se obistinila, prozvali bi me "Vidovita Zorka"


Pitija iz Delfa?

Drago iz Bloga?

tasadebeli tasadebeli 12:37 27.09.2012

Re: 157

predatortz
Jebemumater, meni su to nekako lepe priče...Za kompenzaciju, istrpim sve priče o porođaju. Za svaku ženinu prijateljicu znam je li rađala prirodno, carskim, je li primala epidural. Zatim, koliko je bila otvorena, da li su joj davali indukciju, koliko je pucala i da li je šivena...


Исти случај, брате рођени!


zilikaka zilikaka 19:49 27.09.2012

Re: 157

Упс, одосмо на приче о војсци... Убиће нас домаћин, растераћемо му публику са блога...
Jebemumater, meni su to nekako lepe priče...


I meni.

Posebno su mi bile zanimljive u vreme kad sam kao brucoš izlazila na pauzu.
Prvih par meseci je jedina tema bila:
"I kaže meni moj kapetan..."





zilikaka zilikaka 20:05 27.09.2012

Re: 157

A ja tamo rizikovao život. Zamisli samo da smo tamo naišli na razjarenog Čanka, a tablice nam beogradske.


Drugi put, kad nameriš da prelaziš Dunav, mene da zoveš!

Ovo posebno ako imaš nameru da ideš u Bačku.

Nije da nešto volem beogradske tablice, al mlogo više ne volem novosadske.
Nemam nekog razloga, nego čisto onako, jer su preko Tise.

A takva ekskurzija bi mi prijala i da osvežim uspomenu na partizanske dane

Budimac Budimac 10:22 28.09.2012

Divljanje uniformisanih Čanaka?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana