Društvo| Moj grad

Белиде у жижи јавности

Srđan Fuchs RSS / 25.09.2012. u 10:31

да л' се полицијско-безбедносна структура, читај: nova vlast; разрачунава успешно са озбиљнијим, дрчнијим гласовима у опозицији, или шта је по среди, углавном након успешног елиминисавања Бики са сцене захваљујући невероватној ажурираности таблоидних медија - Бики је, руку на срце, нешто инсиниурала да су јој ДС-овци наместили пад око гудре док је она, вероватно кроз своје личне везе (Капичићеве?) у мурији успела да одложи обелодањење сурове истине да јесте куповала коку; сада је на ред дошао и Дебели Неша.

иако су поново таблоиди јурнули да обелодањују и самим тим већ довели у  упитност ваљаност објављене информације, нека мучна питања спрам Нешиног кондукта долазе на површину.

прво, овај Београђанин  који је добио по дандари је по ономе што се да закључити из писања претежно 92-ојке, дошо у Дачину кафану, о'ладио се од алкохола и затим стартовао Нешину 20-годишњу рођаку. мала пада у фрку, жали се Дачи, информација долази до Чанка који долази да реши ствар по кратком поступку, у свом фазону генетског наслеђа ако има зрна истине у таблоидима, невојвођански и некултурно крајње, грубом мужјачком силом, притом не ни сам него као ђана с помоћи два breakbone дјечарца. неколико је аспеката одвратности овде изражено, прво шта двадесетогодишњакиња ради на месту где мушкарци у годинама сумњивог бекграунда долазе да лочу, шта је очекивала да ће је тамо снаћи, мноштво добрих, љубазних младића? друго, налоканом пастуву у његовим наизглед шесдесетим годинама је дошло у тестисе да сахвата од свих управо двадесетогодишњакињу? извини Дачо, не знам да ли је твоја кафана стварно овако у пикап фазону, али тако делује у вестима.

 станка овде, у причи се појављују недоследности. зашто је девојче звало стрица а не оца да разреши ситуацију у коју се сама увалила  (оке, океј, она је отишла тамо само да пије, готиван јој је Дача, није желела да флертује, посебно не са задриглим маторим seem 2 b екс-дебеовцима). зашто се пребијени обраћа мурији тек у београду а не у новом саду где је добио по дандари? 

неке ствари се ипак чине аутентичним и додају још на одвратности целој гунгуластичности, namely приспеће Чанково у црном џипу, са или без младих снагатора, ми је гадно. гадни су ми ликови који кроз Србију језде у црним џиповима. значи да су обична мафијашка багра, и ништа друго. бајдвеј, уличним жаргоном, Белиде је пичкица ако је дошао да решава увреду фамилије фајтом са пијаном будалом не сам, већ у друштву снагатора. океј, нека су и били ту присутни снагатори чисто да држе леђа, али да не туче сам већ уз помоћ других? јадно, против дисциплине Закона Улице. ако не ни у чему другом, овде је пао као чкепс јадна ако се не туче сам.

последње, не и најмање, ако је стварно посегао за силом и нису му напаковали Momci sa Banjice, одвратна је онда та будућност Војводине коју Дебели настоји бог зна како да представи.

остаје ми да се искрено надам да су се то само пајкани на Бањоли позабавили Нешиним медијским имиџом и да он заиста није таква насилничка стока какав је дојам тренутно.

 

 

 

 

 



Komentari (425)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ecce-florian ecce-florian 21:27 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Šta ako je ovo cirkus za šire narodne mase, sve zajedno?

Namešteno, ali ne njemu nego nama?


Aludiraš na rešenja da će ga( Čanka) Dulić predložiti za predsednika DS kao protivkandidata Vesni Pešić?Pazi, nije isključeno, čistačica je moderan političar.
freehand freehand 21:29 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

predatortz
freehand
predatortz
Dočim onaj drugi gospodin za kojeg ti i kolega imate potpuno razumevanje i smatrate ga adekvatnim likom za poređenje sa Debelom svinjom autonomaškom i srpskomrzitelsjkom odgovara pred Sudom za ratne zločine.


Radi zapisnika, mislim kad sam već radikal red je i da branim šefa, moram da kažem:

Ama, nešto dugo odgovara pred tim sudom...

Da, to je zato što je nevin.


Ili je sud nesposoban?
Možda pristrasan?
Znam samo da su neke dokaze o Kosovu zaturili, da su neke ekspresno oslobodili da zaustave epidemiju samoubistava ključnih svedoka...
Bem li ga...

Pa da ti kažem ovako: to šta ja mislim o Haškom tribunbalu ne menja ništa na činjenici da je Šešelj zlikovac, moralna grdoba i pogan jedna najobičnija.
Koga njegovo čeka, pre ili kasnije.
Pa ti izvinjavaj ako sam ti dirnuo u emocije.
mariopan mariopan 21:29 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

vrabac_u_steni
mariopan



ne bih ja išao tako daleko, držim da se sve to naprosto desilo i da je ako se uzme u obzir lik i delo oklevetanog "branitelja porodice" bilo samo pitanje vremena kada će da se desi.
al ako se već igramo tih teorija i teorijica, blogovatelj je malo iznad dosta lucidno primetio:

Uostalom, neko može da ti namesti tuču tako što će da te bije, a ako ti nekoga biješ, onda si ti namestio tuču.

Samo sam obrnula pretpostavku da je pogledamo iz drugog ugla.

Generalno, nemam poverenja u političare i malo mi je sve to "namešteno", ovaj je previše pametan da mu neko "namesti"...sve to po galami i prašini koju je izazvalo - meni liči na cirkus.

predatortz predatortz 21:31 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?


Pa da ti kažem ovako: to šta ja mislim o Haškom tribunbalu ne menja ništa na činjenici da je Šešelj zlikovac, moralna grdoba i pogan jedna najobičnija.
Koga njegovo čeka, pre ili kasnije.
Pa ti izvinjavaj ako sam ti dirnuo u emocije.


Suze ronim...
A, za Šešelja se slažemo.
gorstak92 gorstak92 21:32 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

onaj što nije freehand
gorstak92
Al ok, Kurir to sigurno ne bi baš tako...

Šta Kurir?

Link koji sam ti okačio je B92.

Ti nisi freehand! Ti si neki što je hakovao njegov nalog.
Freehand je uvek pažljivo čitao komentare i replicirao uz neki smisao i logiku.

Odaje te i ovaj caps lock.

Filipe?

Ne budali, Gorštače.
Otvorio sam tvoj link ali "Kurir" pominjem kao prvu novinu u kojopj sam pročitao vest o incidentu.
I ta je novina paradigma.


Zašto bi ja morao da znam u kojim novinama si ti prvo pročitao vest?

Eto to da je Kurir novina za primer, uzor, neki obrazac stvarno nisam imao pojma da tako misliš i da te na to asociralo dok si otvarao link na B92.

Mnogo ti je čudan tok misli, ali je na neki uvrnut način zabavno posmatrati.
mariopan mariopan 21:33 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

ecce-florian
Šta ako je ovo cirkus za šire narodne mase, sve zajedno?

Namešteno, ali ne njemu nego nama?


Aludiraš na rešenja da će ga( Čanka) Dulić predložiti za predsednika DS kao protivkandidata Vesni Pešić?Pazi, nije isključeno, čistačica je moderan političar.



Ne, razrađujem tvoju "plava riba kljukana dinastija" teoriju, samo iz drugog ugla.
Kad pogledam šta je sve bilo moguće u ovoj zemlji ni ovo što kažeš me ne bi iznenadilo.
freehand freehand 21:39 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Mnogo ti je čudan tok misli, ali je na neki uvrnut način zabavno posmatrati.

Postoji mišljenje da to posmatranje može da pomogne da vijuge počnu realno da odgovaraju svom nazivu,
Čak i tamo gde to nije slučaj.
Takođe kažu da je to korisno, mada tako postoji opasnost da se izgubi monopol nad Carstvom nebeskim.
Jbg, nikad dva dobra.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

u kome kažeš da je Šešelj iskreniji od Čanka.
Tačka.

Jeste.
Zarez.
A posle zareza stoji i da se to odnosi na konkretne situacije u kojima su se nasli, a koje su medjusobno slicne.
ali tebe to ocigledno ne zanaima (ili ne razumes ipak?)

A sa ovim nedovršenim nagoveštajima ste smorili najstrašnije, jebote.
Dabre, član sam CK DS, da plaćaju me svi redom....

Ni nedovrseni ti nesto ne idu poslednjih dana :)
Ja se ponadao da ces njih bolje razumeti od dovrsenih.

Nisam mislio nista u smislu o kom pises (DS, placen narodnim novcem i sl) vec na to da je ta, prilicno naivna, caka gde kao nagovestavas da postoji negde nesto cega bi tvoj sagovornik trebao da se stidi, a ti kao neces to da kazes vec ga samo upozoravas da bi i to mogao da izneses ako ovaj ne bude dobar, da je ta caka pocetnicka ili ocajnicka.
Zasto sam ostavio nedovrseno?
Zato sto si ti u pitanju, tebi nisam hteo da kazem ni da koristis pocetnicke cake ni da si ocajnik, ali evo insistirao si pa jbg.

Pokusacu da ovaj razgovor ne nastavljam, nije mi ni malo prijatan.
blogovatelj blogovatelj 21:50 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Samo, ja ne bih zaboravio da će Čanak (apsolutno opravdano) da odgovara za siledžijsko ponašanje,nanošenje telesnih povreda i remećenje javnog reda i mira. Ne znam šta bi mu više mogli natovariti.
Dočim onaj drugi gospodin za kojeg ti i kolega imate potpuno razumevanje i smatrate ga adekvatnim likom za poređenje sa Debelom svinjom autonomaškom i srpskomrzitelsjkom odgovara pred Sudom za ratne zločine.


Fri, ti zivis jos u 1992.
Pa jedan od njih je poslanik i ugledni je gradjanin drzave Srbije, drugi je na robiji evo vec devet i po godina.
Problem je sto ovaj sto glumi finog gradjanina pravi izgrede veoma slicne onima koje je robijas pravio dok je bio na slobodi.
Ono sto sam tada mislio o robijasu a vezano za izgrede, mislim sada i o Canku.
I nemoj vise da spinujes temu pricom da mi mislimo da su isti.
Ne mislimo. Tj, ja ne mislim, pretpostavljam ni ostali koji ovde pisu.
Tih ranih devedesetih sam isao na Cankove mitinge i podrzavao ga, bas kao sto sam bio presrecan kad je Seselj otisao u Hag i zelim mu da tamo sto duze ostane. Iako smatram da je sudjenje Seselju retko vidjena farsa.
ecce-florian ecce-florian 21:54 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Radi zapisnika, mislim kad sam već radikal red je i da branim šefa, moram da kažem:


Nije čudo da si izgubio posao, loš si, jbg.

Ama, nešto dugo odgovara pred tim sudom...


A što se dužine tiče slažem se.Nije neka razlika između dužine u zemlji i van nje. Mogao bi da se obrati Strazbururu zbog povrede prava na suđenje u razumnom roku.

edit

povlačim onaj prvi deo, nisam se nadao ali radi
predatortz predatortz 22:00 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?



Nije čudo da si izgubio posao, loš si, jbg.


Ma, ja sam ti bio ratni pandur. Tad su svakakvu mraku primali
gorstak92 gorstak92 22:14 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

freehand
Mnogo ti je čudan tok misli, ali je na neki uvrnut način zabavno posmatrati.

Postoji mišljenje da to posmatranje može da pomogne da vijuge počnu realno da odgovaraju svom nazivu,
Čak i tamo gde to nije slučaj.
Takođe kažu da je to korisno, mada tako postoji opasnost da se izgubi monopol nad Carstvom nebeskim.
Jbg, nikad dva dobra.

O tome ti pričam.
freehand freehand 22:17 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

HCM
A posle zareza stoji i da se to odnosi na konkretne situacije u kojima su se nasli, a koje su medjusobno slicne.
ali tebe to ocigledno ne zanaima (ili ne razumes ipak?)


Blogovatelj
Problem je sto ovaj sto glumi finog gradjanina pravi izgrede veoma slicne onima koje je robijas pravio dok je bio na slobodi.

Do jj!
Znači slično je

1) kad šešelj posle TV emisije u kojoj je malo očešao oca advokata Barovića, baš kao i oca Vladete Jankovića, baš kao i familije mnogih svojih sagovornika, u zgradi televizije pošalje svog telohranitelja (koji je sve vreme sa njim) da advokata prebije i onda (iskreno!) kaže da se Barović okliznuo na koru od banane;
2) kad dripac vređa, ponižava, provocira na raznorazne načine Čanka pa ga ovaj sačeka ispred kafane i uz pomoć prijatelja/telohranitelja/časnih sestara i promeni mu lični opis?
E jebiga, onda zaista imamo fundamentalne razlike u gledištima.
Meni to ni malo nije slično.
Pa vas više na tu temu ne bih zadržavao, zaista, ni kao logičare, ni kao realiste, ni kao ljude XXI veka.

Nisam mislio nista u smislu o kom pises (DS, placen narodnim novcem i sl) vec na to da je ta, prilicno naivna, caka gde kao nagovestavas da postoji negde nesto cega bi tvoj sagovornik trebao da se stidi, a ti kao neces to da kazes vec ga samo upozoravas da bi i to mogao da izneses ako ovaj ne bude dobar, da je ta caka pocetnicka ili ocajnicka.

HCM, treći i poslednji put: moja primedba se odnosila na citat u komentaru sa OVOG bloga, sa prethodne stranice.
Da, to je ono poređenje sa Šešeljem, što me i isprovociralo da se uključim u temu u koju inače ne bih zalazio.
I to je, bar meni, vrlo jasno i decidno rečeno.
Iz čega ti izvlačiš zaključke o tim cakama, podmetanjima, kvarnim asocijacijama početničkim/očajničkim kojima se ja služim?


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

2) kad dripac vređa, ponižava, provocira na raznorazne načine Čanka pa ga ovaj sačeka ispred kafane i uz pomoć prijatelja/telohranitelja/časnih sestara i promeni mu lični opis?


A posle laze:
Kaze da je postupio kao fini gospodin koji je pokusao razgovorom da razresi nesporazum, ali posto je konstatovao da je razgopvor bespredmetan jer je ovaj pijan, on je, kao sto to dolikuje narodnom poslaniku i finom gospodinu, odustao i otisao.
Naravno, ne zna sta je posle bilo sa tim gospodinom i odakle mu onako unakazeno lice.
Ddoduse, seca se da je ovaj pao, pa je mozda pad uzrok tih povreda.

Eto to je tvoj casni i posteni Canak koji manirom zustrog ali casnog zastitinika nejacih menja licni opis nasilnicima.

Laz je ono na cemu insistiram.
Kukavicki pokusaj da se izbegne sud javnosti ili onaj drugi sud koji ga moze odrapiti po dzepu ili ga oterati u zatvor.
To sto je posle priznao je nista, priznao je onda kad je postalo jasno da ne moze da sakrije.

Hocu-necu ostavka je pokusaj da se pasta vrati u tubu a on da sebe prikaze kao nekoga ko je spreman da plati cenu svojih postupaka.
Super je to, Nenade Cance, ali kakva je to cast sa zadrskom?
Gde mu bise cast i postenje dok je lagao?

Dakle o tome govorim, o laganju koje kod Seselja nije postojalo.
To sto nije lagao ni malo ne opravdava ono sto je uradio ali nije lagao.
A Canak jeste.

I jos nesto o tom vitezu koji brani cast bratanice.
Sta ako mu to nije bratanica, sta ako pokusava i to da zloupotrebi?
Zasto bi mu se to verovalo kad je vec lagao?

A i ne bih bas ja njega toliko izdvajao iz sveta kom pripadaju taj Lesanovic i slicni. Bice da oni i nisu bas toliko razliciti. Slicni ljudi izlaze na slicna mesta i druze se sa slicnima.

Canak, vidimo, se bas druzi sa tim "Dacom". "Daca" je, secamo se, onaj koji mrtav pijan ( nesto kao lesanovic to vece) sedne na motor, vozi bog te pita kolikom brzinom, napravi dar mar na putu. Onaj koji se druzi sa pevaljkama i o kom se pise po onim casopisima koje kao preziremo ovde. A "Dacu" ne preziremo. Ja ga, vidis, prezirem.

A i Canak je, vidi se, od te fele, "prozujavam audijima pa me zato mrze" secam se jedne njegove izjave od nekad.
Praviti od njega zastitinika nejaci je izvrtanje stvarnosti. Mozda je i zastitnik ali ako je ta nejac njegovo meso za to vece.


Iz čega ti izvlačiš zaključke o tim cakama, podmetanjima, kvarnim asocijacijama početničkim/očajničkim kojima se ja služim?

U jednom komentaru na ovom blogu si takodje nekoga potsetio na nesto (mislim da se radi o predatoru) pa mi je i ovo zazvucalo u tom tonu.
Mozda sam i pogresio u tvom slucaju a taj manir, koji nije nepoznat u "razgovorima" ovde mis ebas i ne dopada.
Ako je greska, a bice da jeste, izvini

edit
Ovo mi je bas simpaticno, htedoh da ga stavim na pocetak ali zaboravih

uz pomoć prijatelja/telohranitelja/časnih sestara

prijatelji, telohranitelji, casne sestre,....... a nisi stavio npr kiminalaca, razbojnika, siledzija....sve bi dobilo sasvim drugu boju a uopste nije neadekvatno, zar ne?
freehand freehand 23:26 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Dakle o tome govorim, o laganju koje kod Seselja nije postojalo.
To sto nije lagao ni malo ne opravdava ono sto je uradio ali nije lagao.

Znači - Nikola barović se okliznuo na koru od banane?
Ok.
O ostalom neću. Ni o delu u kome ti se učinilo, na osnovu nečega što ti se učinilo da sam nekom napisao nešto.
Praviti od njega zastitinika nejaci je izvrtanje stvarnosti. Mozda je i zastitnik ali ako je ta nejac njegovo meso za to vece.

Naročito ne o ovome. Jer i ako prenebregnem "pravljenje zaštitnika nejači" (da ti se nije i to učinilo?) - ostaju insinuacije o mesu koje malo bazde da prostiš, pa bih se ja ipak, uz pozdrav, udaljio.

Edit:
prijatelji, telohranitelji, casne sestre,....... a nisi stavio npr kiminalaca, razbojnika, siledzija....sve bi dobilo sasvim drugu boju a uopste nije neadekvatno, zar ne?

Vidi ovako: radije se sakrijem iza metafore; časne sestre su mi dovoljno jake, sem ako ti nisi poverovao da ja zaista mislim na časne sestze.
To bi, zaista, bio već ozbiljan nesporazum i ukazivalo na velike šumove u komunikaciji.
Dok kriminalci već podrazumeva da o događaju i učesnicima znam više nego što zaista znam.
Pretpostavljam da ni tvoje znanje nije veće, ali ti si, eto, hrabriji u kvalifikacijama.
E sad zaista moram...
Priatnu noć.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 26.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Znači - Nikola barović se okliznuo na koru od banane?
Ok.



hmhm

Ziveo ti meni fri.
blogovatelj blogovatelj 03:42 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

1) kad šešelj posle TV emisije u kojoj je malo očešao oca advokata Barovića, baš kao i oca Vladete Jankovića, baš kao i familije mnogih svojih sagovornika, u zgradi televizije pošalje svog telohranitelja (koji je sve vreme sa njim) da advokata prebije i onda (iskreno!) kaže da se Barović okliznuo na koru od banane;
2) kad dripac vređa, ponižava, provocira na raznorazne načine Čanka pa ga ovaj sačeka ispred kafane i uz pomoć prijatelja/telohranitelja/časnih sestara i promeni mu lični opis?
E jebiga, onda zaista imamo fundamentalne razlike u gledištima.
Meni to ni malo nije slično.


OK, ajd' ovako.
Seseljev ispad sa Barovicem je mnogo gori od Cankovog. Mislim da te ova formulacija zadovoljava. Ja pak mislim da jeste gori, ali ne mnogo. Hocu da kazem, u nacelu se slazemo, ali je cinjenica da su i radikal i ligas imali tucu u politickoj karijeri.
Idemo dalje...
Mislim da normalan politicar ne sme da se tuce ma kakav razlog za tucu bio.
I mislim da normalan politicar treba da da ostavku na polozaj posle ovakvog sranja.
Da li ti mislis isto?
Ili mislis, kao i za Tadica, da politicar nikada i ni pod kojim uslovima ne treba da da ostavku, ma sta radio, samo ako u svojim istupima glasno kritikuje radikalsku neman?
Jos jedno pitanje.
Da li mislis da je Biljani Srbljanovic namesten kokain i diler, ili je ona sama otisla kod lerdija da obnovi zalihe? I ona je verbalno protiv radikalske nemani, mislim da bi i njoj trebalo oprostiti nestasluke.
kukusigameni kukusigameni 07:18 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Da li mislis da je Biljani Srbljanovic namesten kokain i diler

ili je ona sama otisla kod lerdija da obnovi zalihe?

Što podrazumeva da ti znaš da ona ima zalihe.
I ona je verbalno protiv radikalske nemani, mislim da bi i njoj trebalo oprostiti nestasluke.

Nije samo verbalno. I nemamo mi šta da joj opraštamo 0,87 grama kokaina.
A što se tiče Čanka i Šešelja, ja sam bliži Frijevom razmišljanju. Ne znam odakle vam uopšte poređenje Šešelja i Čanka? Meni je mnogo bliže poređenje dva službenika iste službe: Šešelja i Lešanovića.

freehand freehand 07:26 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

blogovatelj
1) kad šešelj posle TV emisije u kojoj je malo očešao oca advokata Barovića, baš kao i oca Vladete Jankovića, baš kao i familije mnogih svojih sagovornika, u zgradi televizije pošalje svog telohranitelja (koji je sve vreme sa njim) da advokata prebije i onda (iskreno!) kaže da se Barović okliznuo na koru od banane;
2) kad dripac vređa, ponižava, provocira na raznorazne načine Čanka pa ga ovaj sačeka ispred kafane i uz pomoć prijatelja/telohranitelja/časnih sestara i promeni mu lični opis?
E jebiga, onda zaista imamo fundamentalne razlike u gledištima.
Meni to ni malo nije slično.


OK, ajd' ovako.
Seseljev ispad sa Barovicem je mnogo gori od Cankovog. Mislim da te ova formulacija zadovoljava. Ja pak mislim da jeste gori, ali ne mnogo. Hocu da kazem, u nacelu se slazemo, ali je cinjenica da su i radikal i ligas imali tucu u politickoj karijeri.
Idemo dalje...
Mislim da normalan politicar ne sme da se tuce ma kakav razlog za tucu bio.
I mislim da normalan politicar treba da da ostavku na polozaj posle ovakvog sranja.
Da li ti mislis isto?
Ili mislis, kao i za Tadica, da politicar nikada i ni pod kojim uslovima ne treba da da ostavku, ma sta radio, samo ako u svojim istupima glasno kritikuje radikalsku neman?
Jos jedno pitanje.
Da li mislis da je Biljani Srbljanovic namesten kokain i diler, ili je ona sama otisla kod lerdija da obnovi zalihe? I ona je verbalno protiv radikalske nemani, mislim da bi i njoj trebalo oprostiti nestasluke.

Pentaest minuta razmišljam kako da ti odgovorim na ovu gomilu koju si izasebe izasrao a da ne budem preterano grub.
I nisam uspeo da sročim išta smisleno.
Al' recimo da bi mene bilo mnogo sramota da sam ovo napisao.
milisav68 milisav68 12:05 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

kukusigameni
Ne znam odakle vam uopšte poređenje Šešelja i Čanka? Meni je mnogo bliže poređenje dva službenika iste službe: Šešelja i Lešanovića.

A Čanak nije, idi bre Kuki....

Otac, bivši gradonačelnik Novog Sada, i član predsedništva SAP Vojvodine, a kumovi Opačić i Kostić....

Svirao flautu po kafanama, pa posle pevao šta se tamo priča....
predatortz predatortz 12:12 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

milisav68
kukusigameni
Ne znam odakle vam uopšte poređenje Šešelja i Čanka? Meni je mnogo bliže poređenje dva službenika iste službe: Šešelja i Lešanovića.

A Čanak nije, idi bre Kuki....

Otac, bivši gradonačelnik Novog Sada, i član predsedništva SAP Vojvodine, a kumovi Opačić i Kostić....

Svirao flautu po kafanama, pa posle pevao šta se tamo priča....



Šef: Vuče i Vojo, vi ćete da budete četnici.
Kumovi: Ali, šefe...
Šef: Dosta bre! Čemu te gadljive face?! Zadatak je zadatak!
Kumovi (u glas): Razumem!
Šef: Nenade, ti ćeš da budeš autonomaš.
antioksidant antioksidant 12:19 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?


predatortz predatortz 12:21 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

a šta je šef rekao ratku?


Isto što i Vuku i Voji. Da glumi četnika!
milisav68 milisav68 12:26 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

antioksidant

a šta je šef rekao ratku?

Nije mu ništa rekao, samo mu je dao igračke i pustio ga da se igra...
antioksidant antioksidant 12:30 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

predatortz
a šta je šef rekao ratku?


Isto što i Vuku i Voji. Da glumi četnika!

milisav68
antioksidant

a šta je šef rekao ratku?

Nije mu ništa rekao, samo mu je dao igračke i pustio ga da se igra...

ha, ha... čitate kao zapete puške

promenio sam komentar da ne bude razvodnjavanje
ne mora sve da se završi na srebrenici, bratuncu i čiča draži
pozdrav momci
predatortz predatortz 12:32 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?


ha, ha... čitate kao zapete puške

promenio sam komentar da ne bude razvodnjavanje


Pa, sad si nas zajeb'o!
Šta drugo da ti kažem...
kukusigameni kukusigameni 13:08 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

milisav68

predatortz


Jeste. Naivan sam. Priznajem.
Ipak, čemu onda šta je ko izjavio, šta su pisale novine, ko je kome bratanica, da li je džip ili nije, BMW ili Jaguar?
predatortz predatortz 13:10 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

kukusigameni
milisav68

predatortz


Jeste. Naivan sam. Priznajem.
Ipak, čemu onda šta je ko izjavio, šta su pisale novine, ko je kome bratanica, da li je džip ili nije, BMW ili Jaguar?


To ti je kao loš rijaliti. Treba zapleta,valjda...
freehand freehand 13:11 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

milisav68
kukusigameni
Ne znam odakle vam uopšte poređenje Šešelja i Čanka? Meni je mnogo bliže poređenje dva službenika iste službe: Šešelja i Lešanovića.

A Čanak nije, idi bre Kuki....

Otac, bivši gradonačelnik Novog Sada, i član predsedništva SAP Vojvodine, a kumovi Opačić i Kostić....

Svirao flautu po kafanama, pa posle pevao šta se tamo priča....

Izvini, Milisave, nije da ne verujem u ovo što si napisao, al evo šta u svojoj denuncijaciji kaže jedan od ljudi koji su svirali sa Čankom:

Čanak je mrzeo flautu MRZEO. Da bi svirao u bendu kupio je orgulje, neko sranje (mislim istočnonemačko) koje je jedino bilo dostupno na našem tržištu (iliti muzičkom magazinu u Dunavskoj ulici u NS). Moš misliti orgulje "Tigar". Vođa grupe (rahmetli veoma talentovani bubnjar Siniša Sekulić) je MRZEO što Čanak insistira na sviranju orgulja, a ne flaute, jer ovo drugo je umeo da svira za razliku od flaute. No, tolerisano mu je zato što smo vikendom mogli da vežbamo, zahvaljujući Čankovoj kevi, u amfiteatru PMF-a. Bend se zvao Nyassa Blues Band i imao je zilion članova od kojih su samo troje četvoro umeli da sviraju.

milisav68 milisav68 14:10 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

freehand

Izvini, Milisave, nije da ne verujem u ovo što si napisao, al evo šta u svojoj denuncijaciji kaže jedan od ljudi koji su svirali sa Čankom:

Karijera: Počeo je kao profesionalni muzičar – flautista (1982-85), "svirao sam po kafanama i tu sam dobro upoznao Vojvodinu". Potom se zaposlio u Naftagas prometu, gde je radio kao šef u Službi marketinga spoljne trgovine (1986-90).


Piše da je preuzeto iz "Vremena", ali ne mogu da nadjem link.

Vojvodinacafe
blogovatelj blogovatelj 14:49 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

Pentaest minuta razmišljam kako da ti odgovorim na ovu gomilu koju si izasebe izasrao a da ne budem preterano grub.
I nisam uspeo da sročim išta smisleno.
Al' recimo da bi mene bilo mnogo sramota da sam ovo napisao.


U bre al si se unervozio ko da ti rastu umnjaci.
Moguce da bi tebe bilo sramota da citirano napises, al to nisi pisao ti, nego ja.
Mene nije sramota.
A ti mi nisi odgovorio na pitanja, nego si presao na vredjanje, to valjda bolje funkcionise.
Probaj da me ne vredjas ako moze. Ako ne moze, reci, pa cu prestati da komentarisem, jer vidim da te opasno ljuti kad te uctivo pitam.
Dakle da ponovim...

1. Mislim da normalan politicar ne sme da se tuce ma kakav razlog za tucu bio.
I mislim da normalan politicar treba da da ostavku na polozaj posle ovakvog sranja.
Da li ti mislis isto?

2. Da li politicar nikada i ni pod kojim uslovima ne treba da da ostavku, ma sta radio, samo ako u svojim istupima glasno kritikuje radikalsku neman?

mariopan mariopan 14:51 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

pa posle pevao šta se tamo priča....

Milisave
milisav68 milisav68 16:15 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

kukusigameni

Jeste. Naivan sam. Priznajem.
Ipak, čemu onda šta je ko izjavio, šta su pisale novine, ko je kome bratanica, da li je džip ili nije, BMW ili Jaguar?

Ako misliš na blog, koliko vidim, većina se zeza, a to je posledica menjanja izjava (naročito Čanka), a novine dižu tiraž....

freehand freehand 16:45 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

A ti mi nisi odgovorio na pitanja, nego si presao na vredjanje, to valjda bolje funkcionise.

Dobro, izvini, molim te.
Evo ja mislim da su pitanja-kukavičja jaja kao ova tvoja sa ponuđenim odgovorom i slaganjem/neslaganjem prilično nesuvisla a sigurno nisu prijateljska prema onome kome se obraćaš.
Naročito ako je onaj koga kobajagi pitaš dok bilduješ svoju poziciju već dva puta decidirano napisao odgovore koje tražiš. Jesi li to pročitao (LINK 1, LINK 2), možda? Pre nego što si me tako pronicljivo isprovaljivao?
Ako jesi - šta misliš da bih ja sad mogao (ponovo) odgovoriti?
Ako nisi - kako doživljavaš sebe u tom kontekstu?

Za kraj - trešnjica:
Ili mislis, kao i za Tadica, da politicar nikada i ni pod kojim uslovima ne treba da da ostavku

Otkud ti znaš da ja mislim da Tadić nikad i ni pod kojimn uslovima ne treba da podnese ostavku, kao što ovde tvrdiš?
Čemu, uopšte, takvo štrebersko pitanje na ovom mestu? Da mene diskvalifikuješ? Majstore!
I šta bi ti mislio kad bih ja tebi, na primer, podmetnuo podrazumevano mišljenje, kao gotovu činjenicu?
Ovu budalastu kobajagi upitanost oko Srbljanovićke da ne pominjem.

Sve u svemu - nije da nije veselo (mada često i otužno) posmatrati to besomučno a avgustovsko grebanje za blogovsku popularnost pokušajem da se prate trendovi. U stavovima i sa zucama u pokušaju. Samo to, provereno, ništa ne donosi ni na kvalitetu komunikacije ni na erudiciji, mada hoće, verovatno, malo da nabilduje ega.
A i ja, potpuno nehrišćanski i nedžentlmenski, ne volim ulogu žrtve a volim da žestoko uzvratim.
Preferiram fer, al može i nefer.
Po izboru sagovornika.
freehand freehand 16:53 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

milisav68
freehand

Izvini, Milisave, nije da ne verujem u ovo što si napisao, al evo šta u svojoj denuncijaciji kaže jedan od ljudi koji su svirali sa Čankom:

Karijera: Počeo je kao profesionalni muzičar – flautista (1982-85), "svirao sam po kafanama i tu sam dobro upoznao Vojvodinu". Potom se zaposlio u Naftagas prometu, gde je radio kao šef u Službi marketinga spoljne trgovine (1986-90).


Piše da je preuzeto iz "Vremena", ali ne mogu da nadjem link.

Vojvodinacafe

Ne vidim da na tvom linku piše to sa flautom po kafanama, al da ne sitničarim; ne vidim ni da piše ištao doušničkim žbirovsko-denuncijantskim aktivnostima i o pevanju onoga što je po kafanama čuo?

Sem ako se to ne podrazumeva po ocu i izboru kumova?
milisav68 milisav68 18:42 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

freehand

Ne vidim da na tvom linku piše to sa flautom po kafanama, al da ne sitničarim;


Znači ovde piše da je vozio autobus, pa je upoznao Vojvodinu.
Karijera: Počeo je kao profesionalni muzičar – flautista (1982-85), "svirao sam po kafanama i tu sam dobro upoznao Vojvodinu".


A o ovome:
ne vidim ni da piše ištao doušničkim žbirovsko-denuncijantskim aktivnostima i o pevanju onoga što je po kafanama čuo?

Pisao Dejan Anastasijević, pa dobio bombu:
Međutim, pravi izazov za Stanišića – i posao kome je posvetio najviše vremena i energije – bio je prelazak Srbije na višepartijski sistem tokom 1990. Priča se da je Stanišić tada skrojio srpsku opoziciju po Miloševićevoj meri, i to tako da mu je sledećih dvanaest godina lepo pristajala. Advokat Borivoje Borović izjavio je 2002. da je tokom Miloševićeve vladavine cela opoziciona scena, uključujući i stranku kojoj je i sam pripadao (SPO), vrvela od agenata DB-a. Čak i ako se uzme da su te priče grubo preterivanje, ostaje činjenica da se među osnivačima opozicionih stranaka našlo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Službe, kao i onih koji su u biografijama imali stavke koje su ih činile podložnim ucenama.


Vreme

Sem ako se to ne podrazumeva po ocu i izboru kumova?

Pa ima tu još "kriterijuma" koji treba da se "zadovolje".
Recimo, kum obavezno mora da bude kriminalac - narko diler, pa onda, pravo iz kafane postaneš šef službe marketinga za inostranstvo u "Naftagasu", izjaviš kako Miloševića treba obesiti, k`o keru o banderu, voziš u pijanom stanju bahato motor ili sanke, skineš tablu sa državne institucije (i za sve to ne odgovaraš), otmeš bivšoj ženi sina zato što je trudna, mašeš pištoljem u skrivenoj kameri....u medjuvremenu zamlaćuješ narod pričom o autonomiji i pokupiš neki procenat glasova tog dela biračkog spektra....


antioksidant antioksidant 19:24 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

skineš tablu sa državne institucije

televizije
ispade tijanic drzavni sluzbenik
freehand freehand 19:58 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

Pisao Dejan Anastasijević, pa dobio bombu:

Ne vidim da se ovde igde pominje Čanak?
A etiketiranje i difamacija ljudi zbog roditelja, pa čak i kuma - nije nešto što smatram časnom rabotom, Milisave.
Ali vidim da je ovde vreme za blogve marke "Pravda za Šešelja" i - zašto ne - "Pravda za Slobu"..
Bezbeli bi bilo preporuka.
maksa83 maksa83 20:23 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

A etiketiranje i difamacija ljudi zbog roditelja, pa čak i kuma - nije nešto što smatram časnom rabotom, Milisave.

Roditelje ne biraš.

Kuma ipak biraš.

U skladu sa sopstvenim genotipom i fenotipom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:24 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

i - zašto ne - "Pravda za Slobu"..


evo rizikovaću da dobijem te silne preporuke.

pre par nedelja sedeo sa ortakom u kafani i dogovarali se da odnesemo par pokajničkih ruža na grob, tamo pod lipom u Požarevcu.
Ovo pišem ozbiljno, ne zajebavam se.
freehand freehand 20:55 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

U skladu sa sopstvenim genotipom i fenotipom.

Ništa vaspitanje i obrazovanje, život, jenea, mora, ribe? Ti nemaš ni jednog prijatelja koji baš ne ljubi zakon?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:59 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

Ništa vaspitanje i obrazovanje


vaspitanje i obrazovanje utiču na formiranje fenotipa (u širem smislu tog pojma).
milisav68 milisav68 21:02 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

antioksidant
skineš tablu sa državne institucije

televizije

Javnog servisa.
ispade tijanic drzavni sluzbenik

Pa dobro, osnivač je Republika Srbija, a njime upravlja Upravni Odbor i generalni direktor, koje imenuje Savet RRA, koja je državna institucija, a članove Saveta imenuje narodna skupština.

Finansira se putem pretplate (i reklama), koja se plaća preko računa EPS-a (državna firma, sve izglasano u skupštini), i imaš pravo da tražiš uvid u poslovanje (kao gradjanin koji plaća porez).

Jedina (fiktivna) razlika je da umesto na zbirni račun budžeta, novac za RTS se uplaćuje na poseban račun - realne razlike nema.

Tijanić (u suštini) jeste državni službenik, samo izokola, jer ga postavlja državna institucija, i država te "tera" da ga plaćaš.

predatortz predatortz 21:08 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

Tijanić (u suštini) jeste državni službenik, samo izokola, jer ga postavlja državna institucija, i država te "tera" da ga plaćaš.


Tera je ključna reč!
Plaćanje njemu je jedna od retkih stvari u životu koje radim protiv svoje volje. Do nedavno sam odolevao, a onda počela žena da mi čantra:

Jesi li ti normalan, da nam posle plene... Kome i šta dokazuješ time što ne plaćaš?
maksa83 maksa83 21:14 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

Ništa vaspitanje i obrazovanje, život, jenea, mora, ribe?

Što bi rekao Tata Buš, rid maj lips:
Genotip.
Fenotip.

Ti nemaš ni jednog prijatelja koji baš ne ljubi zakon?

Ne da ja znam, bar ne u tom ekstremu. Al' to mi nije bio kriterijum, prosto se tako desilo.


Edit: vidim, objasnilo ti gore za fenotip i genotip.
milisav68 milisav68 21:26 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

freehand
Pisao Dejan Anastasijević, pa dobio bombu:

Ne vidim da se ovde igde pominje Čanak?

On nije bio opozicioni lider Miloševiću?
A etiketiranje i difamacija ljudi zbog roditelja, pa čak i kuma - nije nešto što smatram časnom rabotom, Milisave.

Za kuma objasnio Maksa, a za roditelje.....sad ja treba da ti objašnjavam kao je sve funkcionisalo u vreme SFRJ i kako se stizalo do pozicija, od kafanskog muzičara do šefa u državnoj firmi....i to ni manje ni više nego "Naftagas"....
Ali vidim da je ovde vreme za blogve marke "Pravda za Šešelja" i - zašto ne - "Pravda za Slobu"..
Bezbeli bi bilo preporuka.

Loša ti udica.
freehand freehand 21:36 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

On nije bio opozicioni lider Miloševiću?

Ni ja ne vidim "svi opozicioni lideri"?
Za kuma objasnio Maksa, a za roditelje.....sad ja treba da ti objašnjavam kao je sve funkcionisalo u vreme SFRJ i kako se stizalo do pozicija, od kafanskog muzičara do šefa u državnoj firmi....i to ni manje ni više nego "Naftagas"....

Pa kako ga je roditelj pustio da bude kafanski muzičar, sve svirajući flautu i pevajući policiji nekoliko godina?
Meni ovo nekako deluje kao jedan ogroman šareni pačvork sačinjen od nasumice izabranih podataka, sumnji i predrasuda uklapanih u unapred definisan lik i sliku.


ecce-florian ecce-florian 21:52 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

milisav68 milisav68 22:11 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

freehand

Ni ja ne vidim "svi opozicioni lideri"?

Pa da je umesto "većina" napisao "svi", bila bi bitna razlika.
Meni ovo nekako deluje kao jedan ogroman šareni pačvork sačinjen od nasumice izabranih podataka, sumnji i predrasuda uklapanih u unapred definisan lik i sliku.

Eto, ja smislim plan celokupnom površinom mozga, a onda me neko sjebe....
ecce-florian ecce-florian 22:17 27.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?javascri

blogovatelj blogovatelj 00:23 28.09.2012

Re: a ako nisi Tajson?

esi li to pročitao (LINK 1, LINK 2


Jesam, procitao sam. Ali mi onda nije jasna tvoja potonja rasprava sa blogosferom. Mislim, zasrao je, treba da odgovara, slazemo se oko toga. Cemu onda tone komentara gde elaboriras da je bolji Canak od Seselja. Pa jeste bolji, ali ako je Seselj neko merilo, jebaji ga.

Čemu, uopšte, takvo štrebersko pitanje na ovom mestu? Da mene diskvalifikuješ? Majstore!


?
Sto bih te dikvalifikovao?
Ako do sad nisi ukapirao da te cenim kao blogera (i kao komunistu ) onda opet jebaji ga.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:47 26.09.2012

Dača

Da ne previdimo još jedan detalj koji je Srđan napisao u tekstu:

извини Дачо, не знам да ли је твоја кафана стварно овако у пикап фазону, али тако делује у вестима


Branitelj porodične časti je opisao kakve je sve budalaštine napasnik uradio: od vređanja, skidanja i hvatanja bratanice za donji deo ledja, do polivanja muzikanata. Pazi sad: "Kako bi umirio atmosferu, vlasnik kafane Danilo Ikodinović (koji je inače sedeo za istim stolom i sve ovo video i slušao) pozvao je muziku i poručio pesmu"!!!!

Zaista energična akcija ugostiteljskog radnika Dače.
ecce-florian ecce-florian 12:14 26.09.2012

overio i predao

Čanak predao overenu ostavku.

Meni je ovaj akt u ovoj fazi za poštovanje i uvažavanje.

Sem što rešava probleme voođenje postupka bez zbog imuniteta, govori i o spremnosti da se pristane na jednako važenje zakona . To u Srbiji nije baš uobičajena pojava.

Ovako izgleda prihvatanje odgovornosti za ponašanje nespojivo sa javnom funkcijom( da ne bude zabune ovo nema nikakve veze sa krivičnom odgovornošću)
predatortz predatortz 12:18 26.09.2012

Re: overio i predao

ecce-florian
Čanak predao overenu ostavku.

Meni je ovaj akt u ovoj fazi za poštovanje i uvažavanje.

Sem što rešava probleme voođenje postupka bez zbog imuniteta, govori i o spremnosti da se pristane na jednako važenje zakona . To u Srbiji nije baš uobičajena pojava.

Ovako izgleda prihvatanje odgovornosti za ponašanje nespojivo sa javnom funkcijom( da ne bude zabune ovo nema nikakve veze sa krivičnom odgovornošću)



Sve bi ovo bilo tačno da je Čanak ostavku podneo zbog dela koje je učinio.
Koliko sam upućen, on je ostavku podneo iz besa jer ga Skupština nije podržala u izvršenju krivičnog dela.

Malo je tu morala, a šta će se izroditi iz ovog čina - videćemo.
Lično, tipujem na priču o ugroženosti Vojvodine od strane Beograda.
alarih alarih 12:22 26.09.2012

Re: overio i predao

Pa sad, upravo su predsednik skupštine i gradonačelnik Novog Sada dali najzapaljivije izjave o ovom slučaju još pre nego što se olešeni pošteno i otreznio (edit: tj. još dok je ničim izazvani Čanak tukao do smrti finog i poštenog Paju, jer mu se nije sviđalo njegovo vannovosadsko poreklo).

Mnoge će se "ugroženosti" vezivati za ovu kafansku tuču, cenim.
predatortz predatortz 12:31 26.09.2012

Re: overio i predao

alarih
Pa sad, upravo su predsednik skupštine i gradonačelnik Novog Sada dali najzapaljivije izjave o ovom slučaju još pre nego što se olešeni pošteno i otreznio (edit: tj. još dok je ničim izazvani Čanak tukao do smrti finog i poštenog Paju, jer mu se nije sviđalo njegovo vannovosadsko poreklo).

Mnoge će se "ugroženosti" vezivati za ovu kafansku tuču, cenim.


I toga će biti, siguran sam...
Verujem da su Čanak i oponenti mu jednako jadni, i da će se svojski truditi da tuču pijanih primitivaca prenesu na polje politike.

Tužno je to što će biti dobar broj onih koji će se na tu priču ložiti.

Glupo je da zbog tuče pijanih, bahatih junaca izniknu neke nove podele.
gorstak92 gorstak92 12:36 26.09.2012

Re: overio i predao

Ovo ti je repriza.

Juče je bio direktan prenos na TV-u.
mariopan mariopan 12:40 26.09.2012

Re: overio i predao

ecce-florian
Čanak predao overenu ostavku.

Meni je ovaj akt u ovoj fazi za poštovanje i uvažavanje.

Sem što rešava probleme voođenje postupka bez zbog imuniteta, govori i o spremnosti da se pristane na jednako važenje zakona . To u Srbiji nije baš uobičajena pojava.

Ovako izgleda prihvatanje odgovornosti za ponašanje nespojivo sa javnom funkcijom( da ne bude zabune ovo nema nikakve veze sa krivičnom odgovornošću)


Sklona sam da verujem da nije imao izbora, to nije njegov potez, nisu uspele vađevine svih vrsta.
Zato što je probao sve načine vađenja pa mu nisu uspeli.

Onda nije imao kud, a to po meni nije za poštovanje..to je iznuđeno "poštovanje zakona" jer to ne može da se gurne pod tepih (probao) nije dobio političku zaštitu (probao) što je on tražio i očekivao od Skupštine (pa nije dobio) i rezignirano zaključio da je čovek kao svako drugi i mora da odgovara?

Biće zanimljivo suđenje i novi načini vađenja, jer i ja tipujem kao Predator na priču o ugroženosti Vojvodine i bla bla bla..politička nameštaljka...bla bla bla...ne sude meni nego Vojvodini..bla bla bla
ecce-florian ecce-florian 13:07 26.09.2012

Re: overio i predao

gorstak92
Ovo ti je repriza.

Juče je bio direktan prenos na TV-u.

TV ne gledam a vest je od danas, taze. Sad ako je RTS kombinovala današnju vest sa jučerašnjim snimkom a da isto nije označila sa "iz arhive" onda to nije moja greška zar ne.
ecce-florian ecce-florian 13:19 26.09.2012

Re: overio i predao

predatortz



Sve bi ovo bilo tačno da je Čanak ostavku podneo zbog dela koje je učinio.
Koliko sam upućen, on je ostavku podneo iz besa jer ga Skupština nije podržala u izvršenju krivičnog dela.

Malo je tu morala, a šta će se izroditi iz ovog čina - videćemo.
Lično, tipujem na priču o ugroženosti Vojvodine od strane Beograda.



Zbog ovog volim blog i ove četvorostavačne kompozicije

prolog ( uvertira)koji obesmišljava i relativizuje
Sve bi ovo bilo tačno da je Čanak ostavku podneo zbog dela koje je učinio.

a) tvrdnja bez argumenata
Koliko sam upućen, on je ostavku podneo iz besa jer ga Skupština nije podržala u izvršenju krivičnog dela.nepotrebno komentarisati

b)vrednosni sud(b1) sa uvodom u razrešenje(b2)
Malo je tu morala(b1), a šta će se izroditi iz ovog čina - videćemo(b2).

a)tvrdnja bez argumenata ovaj put na opštem planu ( prelaz sa ličnog na opšti nivo) sa elementima spinovanja i širenja diskusije na veći broj tema i učesnika
Lično, tipujem na priču o ugroženosti Vojvodine od strane Beograda.
predatortz predatortz 13:23 26.09.2012

Re: overio i predao

ecce-florian



Živi bili pa videli...
freehand freehand 13:33 26.09.2012

Re: overio i predao

predatortz
ecce-florian



Živi bili pa videli...

Aujbt, kakva divna politička korektnost!
A ja mislio ti uveren, ubeđen i siguran?
gorstak92 gorstak92 13:48 26.09.2012

Re: overio i predao

ecce-florian
gorstak92
Ovo ti je repriza.

Juče je bio direktan prenos na TV-u.

TV ne gledam a vest je od danas, taze. Sad ako je RTS kombinovala današnju vest sa jučerašnjim snimkom a da isto nije označila sa "iz arhive" onda to nije moja greška zar ne.

Ma ja se pravim naivan. Kao fol ne znam razliku.
Juče je pred kamerama bilo gužvanje ostavke, a danas je skuptšinskoj pisarnici podneta ona verzija što je overena u sudu.
Sutra će da bude snimak Čanka u Nemanjinoj kako reguliše još neki obrazac (M4?) vezano za overenu i podnetu ostavku. Tom prilikom će da da do znanja da on nije taj koji je naredio ubistvo Ivana Stambolića.

Čanak je izrazio čuđenje da njegova kafanska tuča više interesuje narod od susreta Nikolića sa Obamom, a meni krivo što Toma Undertaker nije opalio par vaspitnih Baraku Huseinu pa da možemo da uporedimo događaje
antioksidant antioksidant 14:01 26.09.2012

Re: overio i predao

a meni krivo što Toma Undertaker nije opalio par vaspitnih Baraku Huseinu pa da možemo da uporedimo događaje

nevenb nevenb 20:46 28.09.2012

Re: overio i predao


Sve bi ovo bilo tačno da je Čanak ostavku podneo zbog dela koje je učinio.
Koliko sam upućen, on je ostavku podneo iz besa jer ga Skupština nije podržala u izvršenju krivičnog dela.

Nešto sam više sklon da poverujem da je od Skupštine očekivao zaštitu od medijskog linča.
AlexDunja AlexDunja 13:25 26.09.2012

?

ko je mazno sat?
gorstak92 gorstak92 20:15 26.09.2012

Cirkus

Vesti su iz dana u dan sve smešnije.

Najnoviji primer pravog istraživačkog novinarstva:

Prema saznanjima „Blica“, protiv Pavla Lešanovića prema sudskoj i evidenciji MUP postoje dve prekršajne prijave. Jedna je zbog prekoračenja brzine u saobraćaju, a druga, nešto starija, iz 1992. godine, za besposličarenje.

Ajd što je bio besposličar 1992 (pre 20 god.) već je dobar sa ministrom kulture i voli da vozi jaguare. Brzo.

Da!
Voli da se skida go u kafićima

LINK
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:25 26.09.2012

Re: Cirkus

nemoj tako, ovo piše nezavisni i nepristrasni Blic, za razliku od onih baraba iz Kurira
ecce-florian ecce-florian 21:20 26.09.2012

Re: Cirkus

Paz' skroz si promašio temu.
Nije pitanje ko je Lešanović već ko je šofeur koji ga je dovezao i odvezao. I kao što si sam rekao, odvežen je u Beograd da prijavi nemili slučaj u BMW-u a ne u Jaguaru.
Kako tumačiš da je pristao da sedne u BMW?
gorstak92 gorstak92 21:50 26.09.2012

Re: Cirkus

ecce-florian
Paz' skroz si promašio temu.
Nije pitanje ko je Lešanović već ko je šofeur koji ga je dovezao i odvezao. I kao što si sam rekao, odvežen je u Beograd da prijavi nemili slučaj u BMW-u a ne u Jaguaru.
Kako tumačiš da je pristao da sedne u BMW?


Pa sam Paja kaže da je bio cirke.
Trezan ne bi nikad seo u BMW iako je to sad ista firma kao Jaguar (mislim da je BMW kupio Jaguara, nisam siguran).

Mnogo je šokantnija vest da se Čanak vozi jeftinim Wranglerom nego da ima nekog Hamvija ili barem Mercedesa djipa.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:53 26.09.2012

Re: Cirkus

ovde imaš dve struje;
blic:koji će napraviti od paje leša najvećeg šarlatana i kurir:koji će napraviti od ckabua lajnbejkera rejvensa
pre nego se izgubim u naslovima novina,jedno bih da podvučem;

gde je nestalo istraživačko novinarstvo?

kao da čitaš poslednji broj svet plusa /a ovamo se trpaju sve neki šatro intelektualci . pa mojne više
(čisto da ostanem u slengu bloga)

oni me više nerviraju od ova dva tenkrea u uvalivanju tukija
blogovatelj blogovatelj 22:00 26.09.2012

Re: Cirkus

gde je nestalo istraživačko novinarstvo?


Kako nestalo?
Pa tu je.
I Kurir i Blic istrazuju, zar se ne vidi iz naslova
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:04 26.09.2012

Re: Cirkus

šta misliš kojim je duboko grlo? ja ozbiljno sumnjam na roberta čobana
Dr M Dr M 22:05 26.09.2012

Re: Cirkus

Cirkus


Nije cirkus nego Rašomon.

A čim je Rašomon, na kraju ispadne Kurosava.
gorstak92 gorstak92 22:06 26.09.2012

Re: Cirkus

kao da čitaš poslednji broj svet plusa /a ovamo se trpaju sve neki šatro intelektualci . pa mojne više

Svet plus i skandal pišu veoma duhoviti ljudi.
Uvreda je da ih porediš sa novinarima blica ili kurira
gorstak92 gorstak92 22:09 26.09.2012

Re: Cirkus

Dr M
Cirkus


Nije cirkus nego Rašomon.

A čim je Rašomon, na kraju ispadne Kurosava.

Liči.
Sad će da se oglasi batica koji je slučajno prolazio pored kafane (kad je krenuo na pecanje) i sve video.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:14 26.09.2012

Re: Cirkus

Uvreda je

i to što kažeš

ovom blogu je podhitno potreban jedan muzički novitet iz kuhinje dejvida birna
ecce-florian ecce-florian 22:21 26.09.2012

Re: Cirkus

Liči.
Sad će da se oglasi batica koji je slučajno prolazio pored kafane (kad je krenuo na pecanje) i sve video.

Šta ti je vidovitost.Čist Tarot. Kafana Tako je suđeno je na Gornjem putu u Ribnjaku .
Inače kasmo već kod toga, da li se asistentkinja Bekvalac pomirila s Dačom?
gorstak92 gorstak92 22:32 26.09.2012

Re: Cirkus

ecce-florian
Liči.
Sad će da se oglasi batica koji je slučajno prolazio pored kafane (kad je krenuo na pecanje) i sve video.

Šta ti je vidovitost.Čist Tarot. Kafana Tako je suđeno je na Gornjem putu u Ribnjaku .
Inače kasmo već kod toga, da li se asistentkinja Bekvalac pomirila s Dačom?

Nije dobro.
Vidim da je tu bačena parna magija na Daču.

Ukoliko ne pusti dugu kosu i ne počne da sluša Metaliku glasno neće mu se lepa Nata vratiti. I Rubinov vinjak treba da pije.

Nego, sad sam video potpis Nenada Čanka na zgužvanoj ostavci. Mnogo je interesantno da se potpisuje ćirilicom, a i kafana ,,Tako je suđeno" ima tablu na ćirilici.
Mora da to ima neke veze
gorstak92 gorstak92 07:21 27.09.2012

Breaking news

Danas je objavljeno još sočnih detalja.



Blic:
Teškim rečima, grčevito stežući rukama štap, Nenad Čanak, lider LSV, za „Blic“ otvoreno je i bez ustezanja pričao u sobi poslaničkog kluba u Skupštini zašto i kako je u subotu tukao Beograđanina Pavla Lešanovića.

Bratanica je bila sa drugaricom.
Dača je smirivao atmosferu muzikom?!?
Čanak se vratio sa još dvojicom da bi pitao Daču da li u njegov lokal više ne treba da dolazi.

LINK 1

Na sve ovo odgovara Paja:
Nije tačno da je bio u BMW-u već u Jaguaru (super bitan detalj).
Ukrali mu sat od 8.000 EUR
Čanak je potegao pištolj na Pajinog drivera i legitimisao ga (uzeo podatke iz busplus karte).

Čini mi se da su Pajine optužbe veoma ozbiljne.
Očigledno je premlaćen, kaže da su hteli i džipom da ga zgaze dok je bio na zemlji (pokušaj ubistva), ukrali mu sat od 8.000 evrića (oružana pljačka), Čanak je prislonio pištolj na glavu Pajinog vozača (da li Čanak kao poslanik sme da nosi oružje čak i nakon onog incidenta u skrivenoj kameri kad je vadio pištolj)

LINK 2
alselone alselone 07:57 27.09.2012

Re: Breaking news

(uzeo podatke iz busplus karte)




Ljudi meni je ovo superzabavno, da li sam ja lud ili je svet lud?
predatortz predatortz 08:02 27.09.2012

Re: Breaking news

alselone
(uzeo podatke iz busplus karte)




Ljudi meni je ovo superzabavno, da li sam ja lud ili je svet lud?


Prava je sreća da vozač kod sebe nije imao logaritamske tablice.
Sve bi mu one brojeve zapisali
ecce-florian ecce-florian 08:24 27.09.2012

Re: Breaking news

E sad mi je laknulo. Sumnjivo mi bilo ono oko BMW-a, ali sad je sve došlo na svoje mesto
alselone
(uzeo podatke iz busplus karte)




Ljudi meni je ovo superzabavno, da li sam ja lud ili je svet lud?


Mani se zabave, daj neku kintu da obrnemo. Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo

Jedinačna cena 1.000 dinara u pet veličina i tri boje , plaća se pouzećem.

Ako se zadrži do večernjih sati ,pre izlaska u grad može da dobije ovaj komplet po simboličnoj ceni ( košulja 35 ,šešir 60,tregeri 20,lonice 50,gilje 150 i štap 200, sve u svemu 515) ako se kupuje u kompletu po promotivnoj od 450

Koristim priliku da vlasnike ugostiteljskih objekata u Novom Sadu i okolini ( na sremskoj strani) obavestimo da je u toku akcija nabavke čitača bus plus kartica.Ukoliko u narednih 48 sati naručite najnoviju , 4.generaciju čitača isti će vam biti isporučen za samo 670 eura.Budite ispred drugih, postavite čitač bus plus na vrata vašeg lokala još danas

ps
Gorštak vidi kod momaka kolko bi bila nabavna cena čitača.Mislim da je 50 po komadu sasvim ok. Na 5 i više 40

psps
jedino mi i dalje nije jasno šta će dečku koji vozi Jaguar bus plus kartica?
maksa83 maksa83 08:26 27.09.2012

Re: Breaking news

jedino mi i dalje nije jasno šta će dečku koji vozi Jaguar bus plus kartica?

Iz istog razloga iz kog kamikaze nose kacigu. "Iz fazona."
predatortz predatortz 08:29 27.09.2012

Re: Breaking news

Mani se zabave, daj neku kintu da obrnemo. Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo


Bog te mazo! Ja naredne sedmice moram službeno u NS!
Jedino da idem ženinim autom, on ima bosanske tablice...
maksa83 maksa83 08:41 27.09.2012

Re: Breaking news

Dača je smirivao atmosferu muzikom?!?

Pa da, sigurno je rekao bendu da svira ovo:

alselone alselone 08:51 27.09.2012

Re: Breaking news

Mani se zabave, daj neku kintu da obrnemo. Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo


Moze, evo predloga!
Kako predju Dunav ja cu da napadam stapom i izvlacim iz kola a ti spasavas. Igramo se igre good Bacvanin, bad Bacvanin. Posto ih ti kao spases oni te caste i lovu delimo na lapo. Princip testiramo na gorstaku kao predstavniku vrelog beogradskog asfalta a ima i bus plus karticu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 08:56 27.09.2012

Re: Breaking news

alselone
Mani se zabave, daj neku kintu da obrnemo. Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo


Moze, evo predloga!
Kako predju Dunav ja cu da napadam stapom i izvlacim iz kola a ti spasavas. Igramo se igre good Bacvanin, bad Bacvanin. Posto ih ti kao spases oni te caste i lovu delimo na lapo. Princip testiramo na gorstaku kao predstavniku vrelog beogradskog asfalta a ima i bus plus karticu.


Konačno imam valjano opravdanje da ne idem tašti u posetu! Eto kakva sve banda vršlja na prilazima srpskoj Atini.
expolicajac expolicajac 08:57 27.09.2012

Re: Breaking news

predatortz
Mani se zabave, daj neku kintu da obrnemo. Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo


Bog te mazo! Ja naredne sedmice moram službeno u NS!
Jedino da idem ženinim autom, on ima bosanske tablice...

Da ti lepo tražiš adekvatno obezbeđenje, ali uz obaveznu operativno bezbednosnu pripremu. Prvo da napišemo blog "Predatorz u raljama Novog Sada". Goršataka da pošaljemo ko tvog dvojnika. Kao znak raspoznavanja da drži pečenu kobasicu u levoj ruci a vlašu piva u desnoj. Mariopan da izvši fizičko obezbeđenje trase kretanja, a Alselone da organizuje mahanje zastavicama duž trase.
Ala sam se nalupao, baš sam se nalupa
predatortz predatortz 09:01 27.09.2012

Re: Breaking news

Goršataka da pošaljemo ko tvog dvojnika. Kao znak raspoznavanja da drži pečenu kobasicu u levoj ruci a vlašu piva u desnoj.


Neće proći... Već sam se ofirao da ne pijem pivo!
maksa83 maksa83 09:04 27.09.2012

Re: Breaking news

Fali vam u toj slici trener92 da situaciju smiruje muzikom i recitovanjem Tagore.
predatortz predatortz 09:06 27.09.2012

Re: Breaking news

Konačno imam valjano opravdanje da ne idem tašti u posetu! Eto kakva sve banda vršlja na prilazima srpskoj Atini.



Uaaaaa profiter!
mariopan mariopan 09:06 27.09.2012

Re: Breaking news

predatortz
alselone
(uzeo podatke iz busplus karte)




Ljudi meni je ovo superzabavno, da li sam ja lud ili je svet lud?


Prava je sreća da vozač kod sebe nije imao logaritamske tablice.
Sve bi mu one brojeve zapisali

gorstak92 gorstak92 09:12 27.09.2012

Re: Breaking news

maksa83
Dača je smirivao atmosferu muzikom?!?

Pa da, sigurno je rekao bendu da svira ovo:


Evo scena gde Beograđanin skida časovnik i ponaša se u kfani uz muziku.
expolicajac expolicajac 09:12 27.09.2012

Re: Breaking news

predatortz
Goršataka da pošaljemo ko tvog dvojnika. Kao znak raspoznavanja da drži pečenu kobasicu u levoj ruci a vlašu piva u desnoj.


Neće proći... Već sam se ofirao da ne pijem pivo!

Pivo služi da bi znali ko je ko.
gorstak92 gorstak92 09:29 27.09.2012

Re: Breaking news

Čanak bi morao javno da se izvini što je Jaguara nazvao BMW!

Zamislite samo koliki duševni bol je izazvao kod svih vlasnika Jaguara.

A Paja da prestane da laže kako su ga tukli Čanak + 2 krupna tipa. Pesnicama.
Bio je toliko pijan da je video 3x Čanka.
gorstak92 gorstak92 09:36 27.09.2012

Re: Breaking news

EF
Npr Gorštak kada dolazi u posetu, prilikom prelaska Dunava ( a radi lične bezbednosti ) mora da obuče ovo

Inače nosim ovo:
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:38 27.09.2012

Re: Breaking news

Ma meni je najbolje ovo:

"Oborio sam ga na zemlju. Udarao sam ga u afektu. Vikao je: „Što mene, brate, ja te volim?“. Nisam mogao da se zaustavim."
maksa83 maksa83 09:42 27.09.2012

Re: Breaking news

"Oborio sam ga na zemlju. Udarao sam ga u afektu. Vikao je: „Što mene, brate, ja te volim?“. Nisam mogao da se zaustavim."

Jbt, mator čovek, iskusan pipač, a ne zna da nema ljubavi bez patnje i bola. Šokantno skroz.
predatortz predatortz 09:47 27.09.2012

Re: Breaking news

maksa83
"Oborio sam ga na zemlju. Udarao sam ga u afektu. Vikao je: „Što mene, brate, ja te volim?“. Nisam mogao da se zaustavim."

Jbt, mator čovek, iskusan pipač, a ne zna da nema ljubavi bez patnje i bola. Šokantno skroz.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana