Astrologija| Politika

Franšiza Đinđić

libkonz RSS / 02.10.2012. u 11:44

Na ulasku u megamarket stoji polica za novine i na njoj najnoviji broj Vremena (to su one novine koje su do skoro nešto i vredele). Na naslovnoj strani Najbolji Gradonačelnik i veliki naslov: ZAMERAJU MI ISTO ŠTO I... Ne vidi se poslednji red, jer je zaklonjen drugim novinama, ali mi je sasvim jasno šta piše ispod. Ipak, da bih otklonio svaku sumnju priđem i pogledam šta piše. Naravno, ono što sam i očekivao. 


Na predizbornoj konvenciji u Kragujevcu, koja u stvari nije bila predizborna konvencija, nego se ljudi koji mnogo vole Srbiju i njen budžet skupili spontano da malo proćaskaju, reče Boža Pošteni kako posle dužeg vremena oseća prisustvo duha Zorana Đinđića. Da li je Boža to počeo da se bavi spiritizmom ili je eksperimentisao sa nekim travama, ne znam.
U poslednjih mesec dana u kontrolisanim tabloidima redovno se pojavljuju naslovi tipa "Đilas je novi Đinđić" i slični sa istim ciljem. Meni samo nije jasno po čemu je to Đilas sličan Đinđiću, osim po prvom slovu prezimena.

Stvarno, kada pogledam šta se sve dešava u DS-u dođe mi da postanem Filip i nosim transparent na kom piše Bori se, Borise! Danas me je zabavila izjava Gorana Ješića (link je levo) da je Tadić dobar predsednik, a loš kao vođa stranke, iako i vrapci znaju da je u poslednje dve godine faktički vodi Đilas (možda zato i nema tih vrabaca po Beogradu).

 

 

 

 

Tagovi



Komentari (54)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Rejlem Rejlem 11:48 02.10.2012

Hbg sta reci...

...nego zalosna nam DS kad je izbor izmedju Tadica i Djilasa.
I zalosni verovatno i mi sa njom takvom.
(Mada je meni realno postalo skroz svejedno)...
libkonz libkonz 12:42 02.10.2012

Re: Hbg sta reci...

(Mada je meni realno postalo skroz svejedno)...

ja se trudim da meni postane svejedno i nerviram se zašto ne uspevam u tome.
Biljana 77 Biljana 77 11:49 02.10.2012

Rabljenje raba

Meni recimo posebno ide na nerve što pokojnog premijera više ljudi zove po imenu posthumno, nego što ga je za života zvalo. Zoran ovo, Zoran i ja, kad je Zoran...

A ova paralela se nameće davno, kao nova generacija političara, tehnokrate... Mislim da je Đinđić bio veoma daleko od tehnokratije; to što je bio pragmatičan i otvoren nije ga činilo onim čime danas mnogi hoće da ga predstave upravo tim paralelama.
libkonz libkonz 12:44 02.10.2012

Re: Rabljenje raba

Meni recimo posebno ide na nerve što pokojnog premijera više ljudi zove po imenu posthumno, nego što ga je za života zvalo. Zoran ovo, Zoran i ja, kad je Zoran...

Znam ih mnooogo iz mog grada, koliko ih je tek u Beogradu. Ljigavci.
antioksidant antioksidant 12:49 02.10.2012

Re: Rabljenje raba

Mislim da je Đinđić bio veoma daleko od tehnokratije

mozda i nije ali je svakako neukusno (mada ne, neocekivano) pravdati svoje brljotine djindjicem...
Dr M Dr M 12:58 02.10.2012

Re: Rabljenje raba

Zoran ovo, Zoran i ja, kad je Zoran.


" Sedimo tako Viki Starčić i ja, pa kaže Viki meni..."

Ovo sam čuo od jednog koji nikad u pozorištu nije bio i nikog od tog sveta nije poznavao, pre 40 godina.

Neke stvari su večne..


Dr Mebius Dr Mebius 13:12 02.10.2012

Re: Rabljenje raba

A ova paralela se nameće davno, kao nova generacija političara, tehnokrate... Mislim da je Đinđić bio veoma daleko od tehnokratije;


Taj termin je prigodno iskoriscen (zloupotrebljen, u stvari), a radi se o krininalcima koji koriste svoje visoke politicke i pozicije u drzavnom aparatu za kradju i korupciju.
Atomski mrav Atomski mrav 11:52 02.10.2012

Realno

Meni samo nije jasno po čemu je to Đilas sličan Đinđiću, osim po prvom slovu prezimena.


Zapravo, po prva dva slova prezimena. A Tadić po poslednja dva slova prezimena. Tu zaista svaka sličnost prestaje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:55 02.10.2012

hmmm

možda zato i nema tih vrabaca po Beogradu


ko to kaže, ko to laže..?

Zezam se naravno, ali to da mu zameraju isto što su zamerali Đinđiću kada je rušio Mićuna je tačno.
jinks jinks 12:09 02.10.2012

...

Neko je rekao da su u suštini nesrećni oni čije ambicije nikako nisu u skladu sa njihovim sposobnostima.
predatortz predatortz 12:16 02.10.2012

Lešinarenje

Više puta,ovde na blogu, sam se bunio protiv zloupotrebe mrtvog čoveka. Kad bi čovek seo i sabrao šta sve tumači lika i dela stavljaju u usta pokojniku, došao bi do zaključka da je on bio prilično šizofren lik.
Posebno su mi antipatični oni koji smelo tvrde da bi to Zoran sad uradio takoi tako!

Nemam šta reći,sem Borinog stiha:

Lešinari trče po svoj deo plena...
mariopan mariopan 12:39 02.10.2012

...

Sve što su postigli tim lešinarenjem je da se upravo zato smuče narodu, bar meni jesu.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:54 02.10.2012

Galaktikovao vas link ;>

Naravno, ono što sam i očekivao. (link je levo)


Nije konkretno na tebe upućeno, nego generalno. Već poduže pratim ovu Sagu o linkovima, pa mi ništa nije jasno. Vidim da nikoga ne mrzi da piše po dva tri reda u kojima objašnjava da je ono pre toga bio link.

Dobro, stil je lična stvar, B92 blogotehnika je takođe pitanje stila (i umeća B92 smišljača i održavača te tehnike ) ali zar nije lakše da se to zanemari (da su hteli išta da menjaju promenili bi) i u dva koraka to nadomesti. Zahteva isto vremena kao i dopisivanje "Znate ovo levo što nije istaknuto je "linK", pa da znate" ☻

Dakle ovo je slučajno izabran link bez ikakve veze sa poređavšim ili poređavajućim (a svaka izvedena ideja po čemu su slični, je totalno slučajna i bez sličnosti sa stvarnim likovima) - tu je samo da pokaže lakoću isticanja linka i bez dopsiivanja Znakova pored puta :)
maksa83 maksa83 19:04 03.10.2012

Re: Galaktikovao vas link ;>

Dobro, stil je lična stvar, B92 blogotehnika je takođe pitanje stila (i umeća B92 smišljača i održavača te tehnike ) ali zar nije lakše da se to zanemari (da su hteli išta da menjaju promenili bi) i u dva koraka to nadomesti. Zahteva isto vremena kao i dopisivanje "Znate ovo levo što nije istaknuto je "linK", pa da znate"

Nene. U pitanju je optimizacija. "(Link sledi)" je 10 karaktera odn. 10 bajtova u UTF8 enkodingu. Sa druge strane da nešto zamotaš u underline-bold košta 14 karaktera tj. bajtova. 'Nači dakle, 'nači, tebra - 40% veći overhead!

Dakle onako se uštedi 4 bajta!

Bandwidth, čkode, nije beskonačan!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:50 03.10.2012

Re: Galaktikovao vas link ;>

Nene. U pitanju je optimizacija. "(Link sledi)" je 10 karaktera odn. 10 bajtova u UTF8 enkodingu. Sa druge strane da nešto zamotaš u underline-bold košta 14 karaktera tj. bajtova. 'Nači dakle, 'nači, tebra - 40% veći overhead!

Dakle onako se uštedi 4 bajta!


Hmmm. 10 valjda samo ako je bez zagrada, inače 12? Nu, dobro, oduzmi Underlajnovanje, a browser će ionako sam da podvuče kada pređeš mišem, samo boldovanje, to je 7.

Dakle em UŠTEDA od 30%! Ihaj! em uočljivije, tj. više skreće pažnju da tu ima nešto - a ko pa čita sve kada postoji preskok i dijagonale od smernog i neupadljivog "Eve Link!" :)

Bandwidth, čkode, nije beskonačan!


Uh, nemoj! Šta da radim ako moram da se prolapidarišem :(( ☻

Tko ume u dve reči (ma u dva glasa :)), ume, tko ne ume - troši Bandwith

                  
princi princi 12:55 02.10.2012

Dojmi činjenica da

su se oni koji predstavljaju DS nekako i fizički promenili. Nekad su to bili smušeni i smeteni filozofi (sa i bez repića), šašavi i pometeni pisci (sa i bez brkova i brade), u džemperima, neispeglanim pantalonama. Danas su to kratko ošišani i sveže izbildovani bilmezi, u besprekornim odelima, koji, zbog nekog razloga, ne trepću. Ajde ovo za odelo i bildovanje mi je jasno, ali kako se uči da se ne trepće?
antioksidant antioksidant 12:57 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

ali kako se uči da se ne trepće?

фотошоп?
princi princi 13:01 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

фотошоп?

Pauer point?
libkonz libkonz 13:01 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

velike tajne srpskih japija
antioksidant antioksidant 13:02 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

princi
фотошоп?

Pauer point?

вероватно је комбинација
прво се лажирају па се презентују
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:09 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

su se oni koji predstavljaju DS nekako i fizički promenili. Nekad su to bili smušeni i smeteni filozofi (sa i bez repića), šašavi i pometeni pisci (sa i bez brkova i brade), u džemperima, neispeglanim pantalonama.


Ma ista priča - samo su se nekad više smeškali ☻




zack2jack zack2jack 14:21 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

princi
su se oni koji predstavljaju DS nekako i fizički promenili. Nekad su to bili smušeni i smeteni filozofi (sa i bez repića), šašavi i pometeni pisci (sa i bez brkova i brade), u džemperima, neispeglanim pantalonama. Danas su to kratko ošišani i sveže izbildovani bilmezi, u besprekornim odelima, koji, zbog nekog razloga, ne trepću. Ajde ovo za odelo i bildovanje mi je jasno, ali kako se uči da se ne trepće?


Пајтић има тако непријатан бицепс! + стално носи онај кратки рукав.. изгледа као да је мето имплант... Али добар је Пајтић :)

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:31 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

evo ga zack2jack, saće i freehand pa će da krenu i ovde da se preganjaju.

nego, to sa treptanjem.
možda bilduju i mišiće trepavica pa mogu dugo da izdrže a da ne trepnu?

inače kada smo već kod bildovanja, kaže mi drugar koji se "malo" podgojio zadnjih meseci a mnogo voli da pije pivo:
"evo nabacih masu pivom, od sada prelazim samo na radžu da uradim definiciju"

lib, praštaj na trolu
freehand freehand 14:48 02.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

evo ga zack2jack, saće i freehand pa će da krenu i ovde da se preganjaju.

Vrabac - bravo! .
maksa83 maksa83 07:48 03.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

koji, zbog nekog razloga, ne trepću. Ajde ovo za odelo i bildovanje mi je jasno, ali kako se uči da se ne trepće?

Botoks sine, botoks. Muva mu sleti na lice i šeta a on pojma nema nego gleda pred sebe i veze gluposti.
maksa83 maksa83 07:51 03.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

Dont Fear The Reaper
su se oni koji predstavljaju DS nekako i fizički promenili. Nekad su to bili smušeni i smeteni filozofi (sa i bez repića), šašavi i pometeni pisci (sa i bez brkova i brade), u džemperima, neispeglanim pantalonama.


Ma ista priča - samo su se nekad više smeškali ☻


Da, a vidi ih sad.


maksa83 maksa83 09:25 03.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

evo ga zack2jack, saće i freehand pa će da krenu i ovde da se preganjaju.

Je l' i tebi to izgleda k'o ovo dole?

zack2jack zack2jack 20:12 03.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

maksa83
evo ga zack2jack, saće i freehand pa će da krenu i ovde da se preganjaju.Je l' i tebi to izgleda k'o ovo dole?


хахахахахаха, браво за клип! мисим да је на крају упуцо себе у ногу..
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:23 03.10.2012

Re: Dojmi činjenica da

Da, a vidi ih sad.







                    
freehand freehand 13:37 02.10.2012

A možda bi

najbolje bilo da Vučić bude i predsednik DS-a?

Edit znam i ja da je Nikolić još bolji, ali mu zakon ne dozvoljava.


jinks jinks 14:44 02.10.2012

Re: A možda bi

Možda bi najiskrenije ustvari bilo da bar u ovom slučaju to i formalno bude g. Beko. Ako bi već isterivali mak na konac.
8c_competizione 8c_competizione 22:39 02.10.2012

Re: A možda bi

DS bi trebalo tajkunima da ponudi otvoreno vodjenje stranke

da budu neshto kao nemacki FDP
laziiprevare laziiprevare 13:42 02.10.2012

Prisustvo duha Zorana Đinđića



Problem je u tome što je postojala zavera unutar države, unutar policije. Mislim da je on vrlo teško mogao da se spase, jer njega je ubila država. Njega nije ubila grupa kriminalaca, nego sama država. (Žarko Korać)

Kao građanin ne mogu da shvatim kako je i zašto omogućeno da kriminalna banda neometano juri po Srbiji Đinđića da ga ubije. (Nata Mesarović)


"Kako su jadni, pa oni ni ne znaju ni da ubiju kako treba"

blogov_kolac blogov_kolac 15:12 02.10.2012

post festum

Dragan Djilas
Ne mislim da smo toliko loše prošli na sam dan izbora, već da smo izgubili vlast zbog pogrešne politike posle njih.
Znaci da je politicki smrtni greh Borisa Tadica bio zapravo to sto nije hteo da pristane da DS udje u vladu u kojoj bi Ivica Dacic bio premijer a Mladjan Dinkic ponovo dobio srpsku ekonomiju da mu bude privatna igracka?

Svedoci smo i saradnje i ljutih političkih protivnika u raznim zemljama. Smatram da mi kao stranka treba da utvrdimo šta je to korisno za Srbiju i njene građane i sklon sam da u toj tački namerno zaboravim na imena drugih stranaka. Ili, preciznije: kao u Beogradu da kažem – prošli su izbori, idemo zajedno da radimo, pustimo to ko je došao iz koje stranke i hajde da napravimo neki rezultat. Takva saradnja, svakako, nije moguća sa svim strankama, ali je moguća sa većinom.
Kada se preuzimanje i "reforma" DS zavrsi, imacemo situaciju da NovaDS, NovaSRS(aka SNS), NovaSPS i NoviG17(aka URS) sve imaju predsednike koji su u borbi za prevlast u odnosu na prethodnike Tadica, robijasa Seselja i Milosevica, i Labusa, kljucnu podrsku dobili od prvog coveka finansijskog krila Sluzbe izvesnog Miroslava Miskovica, i svega sto on simbolizuje - i to se nalazi u pozadini spremnosti ovih stranaka na stratesku saradnju, a ne navodna briga za gradjane.

VREME: Zašto demokrate ćute?
Danas Demokratsku stranku čine dve grupe ljudi. Jedni su zahvaljujući dobrim izbornim rezultatima ostali na funkcijama na kojim su bili i pre toga poput Bojana Pajtića, pa gradonačelnika Leskovca i Užica i mnogih drugih opština i gradova uključujući i Beograd. Mi imamo konkretan posao za koji su nas građani izabrali i ne bi bilo fer da potrošimo svoje radno vreme samo na Demokratsku stranku. Demokratska stranka ima svog predsednika i smatram da je on čovek koji treba da diktira ton stranci svojim istupanjima, pojavljivanjima u medijima i saopštenjima.
Ovo pas s' maslom ne bi progutao. Ti i tvoji cutite u odnosu na sve poteze "novih" vlasti jer ste kao najveca opoziciona stranka prezauzeti mnogo vaznijim "zivotnim" stvarima i poslovima!? Ajdeee... Ali zato kritiku onih drugih otupljujete i amortizujete njihovom napadnom delegitimizacijom i miniranjem, zloupotrebljujuci superiornost u pristupu takoreci svim relevantnijim srpskim medijima.

VREME: Šta kažete na kritike nekih ljudi iz stranke, pa i Borisa Tadića da ste pragmatičan čovjek bez ikakve ideologije?
...Demokratska stranka i danas ponavlja stari sukob koji postoji još od razlaza između Zorana Đinđića i Dragoljuba Mićunovića – a to je sukob između predsedničke ideologije i premijerske prakse. U vreme krize, smatram da stranka treba da bude vođena premijerski; u vreme stabilnosti, državnici koji vode stranku imaju prednost jer tada ima vremena i da se procenjuje tri puta i da se polako donose odluke... U vreme krize, ovoj zemlji treba premijer; u vreme krize praksa ima prednost nad teorijom, stvaraoci nad teoretičarima, radnici nad činovnicima, privrednici nad političarima i premijeri nad predsednicima...
Evo zasto cu ja DS, po preuzimanju od strane uspesnih menaDJera, uskoro ovde da zovem G17++! To je ona cuvena JUL-ovsko/Dinkicevska prica (a jedno kratko vreme joj je glavni barjaktar bio izvesni Bogoljub Karic i njegov PSS, a u lokalnim okvirima najvredniji pomena je Dragan Markovic Palma) koja samo u politicki neukoj Srbiji moze sa toliko uspeha da prolazi, a svodi se na to kako iz politike navodno treba izbaciti politiku (!?) i bilo kakvu politicko/programsku ideologiju, i samu politiku prepustiti na vodjenje raznim "uspesnima" i "sposobnima".

VREME: Da se vratimo na rezultate izbora: Boris Tadić je rekao da je predlagao da se odmah pređe u opoziciju, ali da je Predsedništvo stranke zahtjevalo da pregovara o formiranju vlade i da on bude premijer. Kakav je bio vaš stav?
Mi smo napravili veliku grešku jer smo još sedmog maja mogli da formiramo vladu bez ikakvih problema; mi to nismo uradili jer smo želeli da sačekamo drugi krug predsedničkih izbora.
Ovo moram jos jednom da naglasim, jer to je neskriveno glavni razlog Dragana Djilasa zbog kojeg je Boris Tadic sa njegove tacke gledista zasluzio politicki odstrel, a to je (vidi gore) sto nije hteo da pristane da DS udje u vladu u kojoj bi Ivica Dacic bio premijer a Mladjan Dinkic ponovo dobio srpsku ekonomiju da mu bude privatna igracka.

Na ovim izborima od 6. maja ostvareno je ono što je Zoran Đinđić tražio od Srbije – a to je da bude proevropska zemlja, da se okrene Zapadu, da bude socijalno odgovorna. Danas u parlamentu od 250 poslanika sedi 230 koji se ili deklarativno ili suštinski za to zalažu. To je tekovina svih nas koji smo demonstrirali devedesetih i objašnjavali šta treba da se radi.
To sto se neko poziva na Zorana Djindjica, pa cak i poredi sa njim u jeku sopstvene kampanje za mesto DS predsednika u principu i nije toliko skandalozno - u pitanju je ipak Djindjiceva DS, bez obzira sto sam ubedjen da se u ovom slucaju pokojnik prevrce u grobu, i to je mnogo postenije da sam kaze nego da narucuje npr tekst u tabloidu koji kontrolise o tome kako "dobro obavesteni izvori" svedoce o tome kako Ruzica Djindjic navodno u Draganu prepoznaje novog Zorana. Ali pravo svetogrdje, da ne kazem nekrofilija Dragana Djilasa u odnosu na pokojnog Djindjica ogleda se u ovakvim i slicnim konstatacijama, gde on fakticki bas onu Srbiju koja je Zorana i ubila proglasava za Srbiju za koju se on navodno i borio!?

VREME: U javnosti se govori o paktu o nenapadnju između vas i Vučića. U cijeloj Srbiji se mijenja lokalna vlast – na primer u Novom Sadu – ali nema indicija da bi se to moglo dogoditi u Beogradu...
Vlast u Novom Sadu promenjena je na način koji je za mene potpuno neprihvatljiv, sa znatnim brojem odbornika koji su izbačeni iz svojih stranaka...
Nisam ni ocekivao da ce dati objasnjenje kako to da se SNS ubio od napora da u Novom Sadu i (bez)brojnim drugim mnogo manjim lokacijama po Srbiji (ukljucujuci tu i razne klasicne vukojebine) na najneverovatniji nacin i politicku kombinatoriku "preuzme" lokalnu vlast - ali ne i u kruni lokalne vlasti u Srbiji Beogradu gde to mogu uciniti na najelegantniji moguci nacin sa svojim ortacima iz SPS i DSS bez ikakvih drugih protivprirodnih partnera ili otimanja mandata?

VREME: Da raščistimo – jeste li ili niste predstavnik kapitala u Demokratskoj stranci?
Ja sam možda najveći levičar u Demokratskoj stranci. U mojoj firmi, dok sam je vodio, a i danas, postojalo je sve ono što danas postoji u Beogradu – pomoć trudnicama i porodiljama, sve plate "na belo", krediti... Iz firme dok sam je ja vodio, niko nije otpušten. Ja sam čovek koji duboko veruje u tim, a tim mora imati lidera.
Toliko o tome kako od Demokratske stranke ne namerava da pravi (svoju) FIRMU... malo malo pa mu izleti kako on to stvarno vidi. Pa i legendarni likovi iz viceva mali Perica i mali Djokica imaju jasnije profilisane politicko ideoloske stavove od coveka koji ce se uskoro naci na celu najvece politicke stranke u jednoj drzavi!?
gedza.73 gedza.73 16:02 02.10.2012

Re: post festum

Znaci da je politicki smrtni greh Borisa Tadica bio zapravo to sto nije hteo da pristane da DS udje u vladu u kojoj bi Ivica Dacic bio premijer a Mladjan Dinkic ponovo dobio srpsku ekonomiju da mu bude privatna igracka?

Jeste?
Ili nije?



Demokratska stranka i koalicija okupljena oko Socijalističke partije Srbije potpisale su sporazum o saradnji koji sadrži načelne principe i ciljeve buduće Vlade Srbije, saopštio je lider socijalista Ivica Dačić.


Dogovori oko Vlade-sporazumi DS sa SPS i sa G17plus

U sporazumu koji su potpisali lideri DS i G17 plus Boris Tadi i Mlađan Dinkić, kao ciljevi vlade navedeni su brži ulazak Srbije u EU, nastavak borbe protiv korupcije i kriminala, socijalno pravednije društvo, jačanje ekonomije i nastavak diplomatske borbe za očuvanje Kosova i Metohije u sastavu Srbij
8c_competizione 8c_competizione 22:32 02.10.2012

e znash shta ...

Djitler je vlasnik medijskog i reklamnog prostora, pa je tako lako sprovoditi zheljenu propagandu

no zbog ovih propagandnih sposobnosti, vishe odgovara ucitelju
8c_competizione 8c_competizione 22:37 02.10.2012

mada i ovde ima slicnosti

onako, zamishljena faca br 5, malko nakrivljena glava u stranu, ozbiljan pogled ...



tyson tyson 07:09 03.10.2012

Dno


Tek smo na početku laksativne kampanje:

"Đilas sposoban da vodi DS"
"Mila Đinđić, majka ubijenog premijera i lidera DS Zorana Đinđića, izjavila je za "Kurir" da ne vidi razlog zašto Dragan Đilas ne bi vodio Demokratsku stranku."

Đilasova kampanja sve više i više poprima oblik Abby Normal mozga Gorana Vesića.

Posle ovoga mi maženje krava kao deo preduzborne kampanje uopšte ne deluje onako smehotresno kao pre nekoliko meseci...



antioksidant antioksidant 07:21 03.10.2012

Re: Dno

jednu stvar nikad necu svariti a to je nepristojnost i to one vrste koja se granici sa odsustvom elementarne ljudskosti u ophodjenju prema drugim ljudima i njihovim osecanjima . uvlaciti milu ili ruzicu u ovo je .... isti su i tadic i djilas po tom pitanju, da se razumemo, samo sam reagovao na konkretnu kuririzaciju...
tyson tyson 07:42 03.10.2012

Re: Dno


Pa vidi, Ružica je, ajde, bar formalno kao deo te stranke, ima neku funkciju u njoj... Bar sa te formalne strane još i da nekako prihvatimo da izrazi svoje mišljenje o trenutoj trci, mada je jasno i kako i zašto je na toj funkciji, i da se njen nastup po pitanju podrške nekom od kandidata neće nužno baš tako doživeti.

Ali Mila Đinđić?!

Koji zakržljali mozak, kome ama baš ništa nije nedodirljivo sa etičke strane, prihvati da se spusti tako nisko, i koji mozak hijene to odobri?!

Ali dobro; bar šalje poruku mislećim delegatima skupštine te stranke (ako ih uopšte ima, slobodnomislećih) šta će karakterisati tu novu Demokratsku stranku ako kandidat koji koristi ovakve stvari u kampanji pobedi.



mariopan mariopan 08:04 03.10.2012

Re: Dno

Koji zakržljali mozak, kome ama baš ništa nije nedodirljivo sa etičke strane, prihvati da se spusti tako nisko, i koji mozak hijene to odobri?!

Mozak hijene, baš si dobro rekao.
maksa83 maksa83 08:11 03.10.2012

Re: Dno

Koji zakržljali mozak, kome ama baš ništa nije nedodirljivo sa etičke strane, prihvati da se spusti tako nisko, i koji mozak hijene to odobri?!

Inače, meni je simpa što B92 preuzima Kurir vesti, postade Kurir k'o neki kako-javlja-Tanjug, božemeoprosti.

Prema svemu što znam Rodić je uhapšen pre otpr. 2 godine (zato što je kupio desetine firmi, isisao pare iz njih i gurnuo ih u stečaj), i Kurir je trebalo da izlazi još mesec dva. Očigledno je u međuvremenu napravljen neki dil sa njim da nastavi da živi ali da bude "zvučnik" kad nekome zatreba "mikrofon".
blogov_kolac blogov_kolac 09:27 03.10.2012

Re: Dno

tyson

Pa vidi, Ružica je, ajde, bar formalno kao deo te stranke, ima neku funkciju u njoj... Bar sa te formalne strane još i da nekako prihvatimo da izrazi svoje mišljenje o trenutoj trci, mada je jasno i kako i zašto je na toj funkciji, i da se njen nastup po pitanju podrške nekom od kandidata neće nužno baš tako doživeti.

Ali Mila Đinđić?!

Nisi u pravu oko ovoga. Ono sa Ruzicom je zapravo bilo niskije, jer su od Mile Djindjic makar izvukli nekakvu njenu licnu izjavu, a kod Ruzice Djindjic su se pozvali na fantomske izvore bliske njoj koji su posvedocili kako se ona navodno poverava svojim prijateljima o tome kako je Dragan podseca na Zorana!? Posto nije tesko skapirati ko je bio narucilac takvog ogavnog teksta, Ruzica Djindjic je bila ubedljivo najzvucnije ime od svih koji su podrzali Djilasovu struju na Glavnom odboru, a nisu se pojavili na pocetku njegove kampanje u Kragujevcu. Rekao bi covek da se Djilas tu malo preigrao i postigao autogol - ali je on zapravo ubio dve muve jednim udarcem. Preko granice dobrog ukusa je izeksploatisao njenu podrsku, a onda je "oterao", jer u principu zadnja stvar koja ce mu trebati u okruzenju dok bude vodio DS je neko ko ce vracati secanja na pravog Zorana.
tyson tyson 11:48 03.10.2012

Re: Dno

Inače, meni je simpa što B92 preuzima Kurir vesti, postade Kurir k'o neki kako-javlja-Tanjug, božemeoprosti.

Ma, to u šta se pretvorila info sekcija sajta B92 je priča za sebe, kao i kriterijum izbor tuđih vesti koje prenose/prepričavaju (pošto svojih i nemaju, osim "B92 istražuje kako Premijer Dačić postiže da bude svuda gde treba na vreme".

Podjednako je uznemirujuće ali i na neki bizaran način zabavno to kako brižljivo prave selekciju komentara na odabrane vesti koje (ne)objavljuju.

Na primer, vrlo kratak komentar na gorelinkovanu vest - "Strašno je to čime se sve služi Đilas u kampanji."

Uporno ne objavljuju Kakav je to nivo straha i podaništva, to mozak teško može da pojmi.

B92, eeej... Sic transit gloria mundi. Dođe mi da napišem otvoreno pismo i izvinim se SPS i policiji što sam onoliko hodao okolo u masi protestanata pre 16, pa pre 13 godina kada smo na ulicama branili B92 od pošasti.



libkonz libkonz 14:01 03.10.2012

Re: Dno

B92, eeej... Sic transit gloria mundi. Dođe mi da napišem otvoreno pismo i izvinim se SPS i policiji što sam onoliko hodao okolo u masi protestanata pre 16, pa pre 13 godina kada smo na ulicama branili B92 od pošasti.

Nije to ista priča. B92 je prodat zato što je doveden u nezavidnu finansijsku situaciju jer nisu hteli da podilaze Miškoviću. Ovo danas je totalno nešto drugo, ostalo je samo ime, ekipu koja je vodila B92 ne treba kriviti za ovo danas.
maksa83 maksa83 08:24 03.10.2012

meanwhile, in RS

U kakav smo kulturno-kadrovski k. otišli pokazuje i što naš neposredni Zapad - RS ima jače face u establišmentu.

Dok se Dačić i Tadić i Mrka provode i slikaju na koncertu Ane Bekute a Čedomir Jovanović širi svoje ruke urbane i cupka u Guči - Ministar nauke i tehnologije RS, Jasmin Komić svira i peva Deep Purple.



Nadrealno.
tyson tyson 09:06 03.10.2012

Re: meanwhile, in RS

Ministar nauke i tehnologije RS, Jasmin Komić svira i peva Deep Purple.



Republic of Srpska's Got Talent

Gazda

Ovi naši pajaci sa svojim Halidom mogu samo da ga mrze



freehand freehand 09:57 03.10.2012

Re: meanwhile, in RS

tyson
Ministar nauke i tehnologije RS, Jasmin Komić svira i peva Deep Purple.



Republic of Srpska's Got Talent

Gazda

Ovi naši pajaci sa svojim Halidom mogu samo da ga mrze




Bemumiša - moj pervertirani mozak ostaje fokusiran na ovo stvorenje - voditelja!
Kakav mutant krofne koja se glasa ijekavicom izujedane od roja ce-ce muva i smorenog maglajskog zombija! I bolesnog tovljenog šarana, njega sam zaboravio.
princi princi 12:16 03.10.2012

Re: Jasmin je

car! Mada je meni jak i voditelj, ne znam ko je čovek.
princi princi 14:26 03.10.2012

Re: Jasmin je

Dok se Dačić i Tadić i Mrka provode i slikaju na koncertu Ane Bekute a Čedomir Jovanović širi svoje ruke urbane i cupka u Guči - Ministar nauke i tehnologije RS, Jasmin Komić svira i peva Deep Purple.

Moram priznati da ovde malo mašim poentu. Koja beše tačno razlika između Guče i Dip prpl?
antioksidant antioksidant 14:30 03.10.2012

Re: Jasmin je

. Koja beše tačno razlika između Guče i Dip prpl?

truba
maksa83 maksa83 22:08 03.10.2012

Re: Jasmin je

Moram priznati da ovde malo mašim poentu. Koja beše tačno razlika između Guče i Dip prpl?

Pa Čeda nije išao na Dip Prpl.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:10 03.10.2012

Re: Jasmin je

Koja beše tačno razlika između Guče i Dip prpl?


truba


Evo i trube

                

Vincent Chavagnac - saxophone
Christian Fourquet - trombone
Eric Mula - trumpet
princi princi 02:34 04.10.2012

Re: Ovo, izgleda, postao

globalni trend. Kanadski Putin...



Znači, treba uskoro očekivati Tomu ili Vučića da zapevaju Paint it black ili Silvester Đilasa You make me feel...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana