Društvo| Moj grad| Politika

Antifa, Novi Sad, KCNS

milos_secujski RSS / 07.10.2012. u 19:12

Dakle... Današnja antifa šetnja ("Šetnja za slobodu") je pokazala da Novim Sadom SVI mogu slobodno da prošetaju. I više od onih izmerenih 970 koraka i to centralnim ulicama grada. Nije moglo uže no od Miletićevog trga(Trg slobode), kroz Zmaj Jovinu, Dunavsku i Kejom žrtava racije. I sve to može uz policiju koja je bez hamera i na njima specijalaca sa fantomkama na glavi. Bez konjice i hiljade policajaca. I što je najvažnije – bez povređenih. A koliko sam čuo Novi Sad je već nekoliko godina grad koji nema načelnika policije.

 

Blic
Blic






Ako je i jedne godine bilo važnije organizovati antifa šetnju, od one prve 2007. onda je to ova danas. Ako ništa drugo neka ova današnja šetnja makar malo ublaži sramotu usled ne održavanja Prajda i onog isceniranog fijaska sa sve konjicom ispred Centra za kulturnu dekontaminaciju (kružio je na tviteru post- dolazi čovek do policajca i pita ga da li može da prođe, a ovaj ga pita: jes’ ti peder? – Ne, ja sam elektroinžinjer. – Aj m’rš okolo budalo jedna). Neka pokaže da se negde ipak slobodnije može prošetati a da pritom u daljoj okolini nema ljudi koji će u transu pevati himnu svetom Savi te držati visoko podignute ikone svetaca i sve to iz straha za svoju porodicu i vrednosti koje oni baštine. I ponosan sam što se glavnim gradom Vojvodine ne peva i ne doziva ničije klanje, ni žice, ni istrebljenje. A onaj ko kaže da nije isto Prajd i Antifa može donekle da bude u pravu, ali je činjenica da se „borba“ svodi na isto – za život protiv nasilja.

 

„Šetnja za slobodu“ je pokazala da postoji spremnost da se izađe na ulicu i da ne postoji strah od raznih podstranačkih organizacija koji devastiraju sve pred sobom. Šetalo se danas i sa zastavama duginih boja pa niko nije polupao pola grada, krao patike, palio kola i štekao kamenice u kantama za đubre (poletela je jedna flaša da budem iskren, epilog- lik uhapšen, niko povređen). I sasvim je logično postaviti onda to pitanje – zašto u Novom Sadu može, a u Beogradu ne?

 

Blic
Blic





Od one godine kada su neonacisti pokušali da naprave skup, koji im nije uspeo, do danas je prošlo dosta vremena a ipak se dogodio jedan sramotan, i po Vojvodinu opasan, čin u Kulturnom centru Novog Sada. Naime, razrešen je direktor KCNS zbog table na kojoj je latiničnim pismom napisan naziv te ustanove. Ne kažem, trebao je stojati naziv ustanove i na ćirilici kao zvaničnom pismu. Ali po meni je jedini problem što tabla nije bila veća da na njoj stoji naziv ustanove i na mađarskom, rusinskom, slovačkom itd. Samo na prvu loptu može izgledati da su nove vlasti i nov UO KCNS tražili razlog, pa i najmanji, kako bi razrešili dužnosti Lasla Blaškovića. Međutim, razlog je uvođenje onoga čemu je ministar kulture još davno dao zeleno svetlo, a to je – „patriotska umetnost“. Te početke „patriotskog“ rukovođenja možemo videti baš tim činom skidanja table. Kako će on nadalje izgledati, videćemo. I kao što sam negde već napisao – svaki totalitarni režim prvo skida tablu (i zapali po koju knjigu).Videćemo kako će Dveri voditi jednu visoko kulturnu ustanovu s obzirom da su smenili one koji su imali sluha i stali iza Slobodana Tišme koji je doneo NIN-ovu nagradu. I naravno da to nije jedini uspeh ove kuće kada se pogledaju događaji i spisak imena koja su gostovala samo u toku ove godine. 

...
...





Kao što se vidi KCNS nema problem sa čiriličnim pismom


Atačmenti



Komentari (187)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

manituu manituu 19:24 07.10.2012

samo da se upisem

gedza.73 gedza.73 19:45 07.10.2012

Re: samo da se upisem

I ja samo da se zahvalim televiziji b92 na 'dvanaest žigosanih'.

Možda bi mogao da padne i 'mash'?

JJ Beba JJ Beba 20:06 07.10.2012

šetnja

moja podrška

kada je u beogradu bio antifa protest pre jedno pet 5 godina bilo nas jedva 100, 200 na platou ispred filozofskog, na trgu republike je bio protest podrške ratku mladiću i njih pun qrac,tako da nas je u šetnji delio trostuki kordon, konjica i dalje od kolarčeve nismo mogli.
jbga tako u beogradu.

bravo za novi sad

u madridu se na takvim protestima skupi milion ljudi. tamo smradovi ne mogu da ni prismrde
antonacci antonacci 21:07 07.10.2012

Re: šetnja

kada je u beogradu bio antifa protest pre jedno pet 5 godina bilo nas jedva 100, 200 na platou ispred filozofskog,


Da, to je bilo jako tužno, sećam se toga.

Tih dana je bila i neka tribina o antifašizmu, a ispred Filozofskog fakulteta se okupilo desetak "ogorčenih mladića" (a.k.a. nacoša) da nas tuku. Pa kad je nas 30 izašlo, odmah su se predomislili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:23 08.10.2012

Re: šetnja

Svaka cast Novom Sadu! Najgore je pokazati bargri da je se bojis. Cim im se suprotstavi veci broj ljudi oni se razbeze.

Ovo sa Blaskovicem je neverovatno. Kad dodjem u NS svratim obavezno do KCNS i znam koliko je to bilo znacajno mesto za grad. Sad kad postave ovog koji je svoj patriotizam dokazao kao pokretac "Međunarodne inicijative za praćenje antisrbizma" ima samo da se gusla tamo.
predatortz predatortz 10:09 08.10.2012

Re: šetnja

u madridu se na takvim protestima skupi milion ljudi. tamo smradovi ne mogu da ni prismrde


Za Španiju je to sasvim razumljivo imajući u vidu njihovu ,ne tako davnu ,prošlost.
Kod nas stvari stoje bitno drugačije. U Srbiji se antifašizam, prosto, podrazumeva.
Onda su i te manifestacije pomalo besmislene..
JJ Beba JJ Beba 10:41 08.10.2012

Re: šetnja


Da, to je bilo jako tužno, sećam se toga.

da sećaš se?
sada se ne bi okupilo ni onoliko kolko je bilo tada.
pitam se gde su li sva ta deca partizana nosioca partizanskih spomica čiji hleb ih je othranio?

zato će skupovi za podršku ratnim zločincima ili za linč učesnika prajda da okupi pola milona patriota, dobro organizovanih i spremnih za tuču, paljenje i demoliranje svega
da se ovi što se deklarišu da šatro nemaju (ili stvrano nemaju) ništa protiv LGB populacijem okupe i stave na čelo kolone koja šeta u okviru prajda i shvate da šetaju radi zaštite ljudskih prava i sloboda svoje dece tada bi to bila druga priča.

ovako mrka kapa
angie01 angie01 10:42 08.10.2012

Re: šetnja



U Srbiji se antifašizam, prosto, podrazumeva.
Onda su i te manifestacije pomalo besmislene..


ako je nesto besmisleno, onda je to ovaj tvoj komentar !
JJ Beba JJ Beba 10:44 08.10.2012

Re: šetnja


Za Španiju je to sasvim razumljivo imajući u vidu njihovu ,ne tako davnu ,prošlost.
Kod nas stvari stoje bitno drugačije.

dočim je naša prošlost bila skroz drugačija.
da sad kapiram, mi nismo imali građanski rat i svi učesnici tog nepostojećeg građanskog rata su bili antifašisti.
predatortz predatortz 10:54 08.10.2012

Re: šetnja

angie01


U Srbiji se antifašizam, prosto, podrazumeva.
Onda su i te manifestacije pomalo besmislene..


ako je nesto besmisleno, onda je to ovaj tvoj komentar !


To je tvoje viđenje. Ja to često pomislim za neke komentare. No, suzdržim se od takvih kvalifikacija.
Jedan razlog je taj što postoji mogućnost da nisam baš uvek u pravu.
Drugi je nešto što se zove 'kultura dijaloga'.
registry_machine registry_machine 11:16 08.10.2012

Re: šetnja

da sećaš se?
sada se ne bi okupilo ni onoliko kolko je bilo tada.
pitam se gde su li sva ta deca partizana nosioca partizanskih spomica čiji hleb ih je othranio?

Mozda ljudi koji to rade iz ubedjenja nisu zeleli da se mesaju sa onima koji takve aktivnosti naplacuju?

Nisu zeleli da postanu profesionalni antifasisti.
angie01 angie01 11:18 08.10.2012

Re: šetnja




Drugi je nešto što se zove 'kultura dijaloga'.


slatko je kada se ti pozivas na istu!


ps- pri tome, ne vidim gde sam upravo tvoj ponudjeni princip izneverila-ti si probao da obesmislis, kao i monogo puta pre, nesto sto ti neodgovara i ja sam ti istim pridevom rekla sta mislim o tome, i sada je moje kvalifikacija, a to tvoje nije!

milos_secujski milos_secujski 11:25 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
u madridu se na takvim protestima skupi milion ljudi. tamo smradovi ne mogu da ni prismrde


Za Španiju je to sasvim razumljivo imajući u vidu njihovu ,ne tako davnu ,prošlost.
Kod nas stvari stoje bitno drugačije. U Srbiji se antifašizam, prosto, podrazumeva.
Onda su i te manifestacije pomalo besmislene..

da se podrazumeva ne bi se vikalo- nož, živa, Srebrenica i Prajd bi se održao. Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika i to nema više veze sa onim "što se podrazumeva". ne gledamo više u II WW
predatortz predatortz 11:30 08.10.2012

Re: šetnja


ps- pri tome, ne vidim gde sam upravo tvoj ponudjeni princip izneverila-ti si probao da obesmislis, kao i monogo puta pre, nesto sto ti neodgovara i ja sam ti istim pridevom rekla sta mislim o tome, i sada je moje kvalifikacija, a to tvoje nije!


Iz ovog , uspeh da razaberem da ti ne razlikuješ kvalifikaciju javne manifestacije od kvalifikacije neke osobe.



Javnu manifestaciju mogu svi da komentarišu. Svi su jednako pozvani da to urade. Neko je u pravu, neko ne... Ako ta kategorija uopšte postoji, kada se sudi o javnom skupu. I, nije neprisrojno to komentarisati.

S druge strane, svi mi ovde mišljenja nekih blogokolega smatramo za razložna ili ne...
Ok, neko će reći i to da su besmislena.
Ja neću.
savamala savamala 11:34 08.10.2012

Re: šetnja

a se podrazumeva ne bi se vikalo- nož, živa, Srebrenica i Prajd bi se održao. Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika i to nema više veze sa onim "što se podrazumeva". ne gledamo više u II WW


Ово што наводиш нема везе са фашизмом или нацизмом. Могуће је да се запита зашто неко, ви, на пример, инсистирате на тој вези. Плашим се да одговор није много тешко наћи и да се полако, ових дана, помаља на разним местима и различитим поводима. На пример, данашња Кораксићева карикатура у Данасу, првобитно урађена за портал радиа Слободна Европа. Биће тога још у наредном периоду.
angie01 angie01 11:37 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
ps- pri tome, ne vidim gde sam upravo tvoj ponudjeni princip izneverila-ti si probao da obesmislis, kao i monogo puta pre, nesto sto ti neodgovara i ja sam ti istim pridevom rekla sta mislim o tome, i sada je moje kvalifikacija, a to tvoje nije!Iz ovog , uspeh da razaberem da ti ne razlikuješ kvalifikaciju javne manifestacije od kvalifikacije neke osobe.Javnu manifestaciju mogu svi da komentarišu. Svi su jednako pozvani da to urade. Neko je u pravu, neko ne... Ako ta kategorija uopšte postoji, kada se sudi o javnom skupu. I, nije neprisrojno to komentarisati.S druge strane, svi mi ovde mišljenja nekih blogokolega smatramo za razložna ili ne...Ok, neko će reći i to da su besmislena.Ja neću.


sacu da se ganem!

kao ti si nezan , pazljiv i nadasve tolerantan kada komentarises druge!

ovde sam iznela misljenje o tvom komentaru- ne o tebi, sto je valjda normalno na blogu, pri tome nisam upotrebila nikakvu ruznu rec, intonaciju,...i sve ostalo iz omiljenog repertoara ovdasnjih prepirki!


...ono, nije nepristojno komentarisati jedan od retkih skupova, koji je javno pokazao sta misli o desavanjima u nasoj zemlji, koja ovo drustvo drze na nekoj donjoj lestvici vec godinama, a u negativnom kontekstu?!
milos_secujski milos_secujski 11:43 08.10.2012

Re: šetnja

naravno da ima...

poenta karikature je da oni koji se najviše pozivaju na tradiciju poštuju samo svoju
predatortz predatortz 11:48 08.10.2012

Re: šetnja

kao ti si nezan , pazljiv i nadasve tolerantan kada komentarises druge!


A koga ja to komentarišem?


...ono, nije nepristojno komentarisati jedan od retkih skupova, koji je javno pokazao sta misli o desavanjima u nasoj zemlji, koja ovo drustvo drze na nekoj donjoj lestvici vec godinama, a u negativnom kontekstu?!


Pazi, ja sam rezervisan prema svim totalitarnim ideologijama. Ne pravim ti ja neke velike razlike između neonacista i ekstremnih levičara. Glede tih 'anti fa' pokreta, nisu mi baš jasni ni oni koj se protiv fašizma bore 'zakukuljeni'. Od čega se kriju? Zar je to sramota? Ja nemam problem da bilo gde izjavim da sam antifašista i antikomunista.

A, gledali smo slike zakukuljenih antifašista sa nekih ranijih okupljanja.

Da ti pravo kažem , smatram za budale sve one koji se organizuju da arlauču 'smrt ovim, smrt onim...'

I one ' Nož,žica...', i ove što bi da dele pravdu i uzimaju zakon u svoje ruke, treba jednako tretirati :

Kao izgrednike!

A, sad o paradi, jer je ona u pozadini cele ove priče:

Svako ima pravo na miran građanski protest.

Šta o tome misli Predator, ili bilo ko drugi, totalno je irelevantno.
milisav68 milisav68 11:57 08.10.2012

Re: šetnja

JJ Beba

pitam se gde su li sva ta deca partizana nosioca partizanskih spomica čiji hleb ih je othranio?

Pa ili u inostranstvu ili u državnoj administraciji.

Retko ko od njih ore njivu ili radi u proizvodnji.

Prava diktatura proletarijata.
predatortz predatortz 12:14 08.10.2012

Re: šetnja

Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika


Ti ovom izjavom pokazuješ da nemaš pojma o građanskom ratu u Bosni.
angie01 angie01 12:14 08.10.2012

Re: šetnja

tebi je totalitarna ideologija miran protest protiv fasizma?

gde ti vidis zakukuljene ljude?

ko ovde vice smrt ovima, smrt onima?-oni i protestuju protiv takvih parola i delanja!

a to da l je ilerevantno ili ne , sta ko misli u sprovodjenju zakona o osnovnim ljudskim pravima- gledamo vec godinama, da jeste!

Huligani misle da ne treba i mrze i prete i vlast kaze- vazi!

U Ns se odvazilo, (konacno neko) 2000 ljudi da protestuje protiv, izmedjuostalog, toga i ti kazes kako je to besmisleno i posle se jos osecac povredjenim, sto neko reaguje u smislu , da je to bez veze da kazes!
predatortz predatortz 12:16 08.10.2012

Re: šetnja

tebi je totalitarna ideologija miran protest protiv fasizma?

gde ti vidis zakukuljene ljude?


Rekoh već, na nekim ranijim okupljanjima.

A,ovo..

Pa , Čanku ovih dana treba malo 'potpore'...
milos_secujski milos_secujski 12:17 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika


Ti ovom izjavom pokazuješ da nemaš pojma o građanskom ratu u Bosni.

Ni ti o ratu na Kosovu
predatortz predatortz 12:30 08.10.2012

Re: šetnja

milos_secujski
predatortz
Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika


Ti ovom izjavom pokazuješ da nemaš pojma o građanskom ratu u Bosni.

Ni ti o ratu na Kosovu


Ok!
Pitaću te:

Ako su moji sunarodnici baštinili fašističku tradiciju, koju su baštinili oni koji su devedesetih nosili U, ili oni koji su se pozivali na slavni put 13.ss handžar divizije?

Drugo, možda tebi to ne zvuči fašistički, ali izjava da je ceo jedan narod u BiH baštinio ovo ili ono, je prilično fašistički stav.

Elem, kako ti i tebi slični objašnjavate sledeću pojavu:

Ja, koji sam sve sem komunista, sam u rovovima bio sa unucima partizana. Bili smo na zajedničkom poslu, delili konzerve, izvlačili jedni druge prilikom ranjavanja...
I gle čuda: Imali isti cilj!
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !
E, pa, jedan od tih Renovica je meni bio nadređen! Njegov bratanac.
I on je fašista?
milos_secujski milos_secujski 12:46 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
milos_secujski
predatortz
Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika


Ti ovom izjavom pokazuješ da nemaš pojma o građanskom ratu u Bosni.

Ni ti o ratu na Kosovu


Ok!
Pitaću te:

Ako su moji sunarodnici baštinili fašističku tradiciju, koju su baštinili oni koji su devedesetih nosili U, ili oni koji su se pozivali na slavni put 13.ss handžar divizije?

Drugo, možda tebi to ne zvuči fašistički, ali izjava da je ceo jedan narod u BiH baštinio ovo ili ono, je prilično fašistički stav.

Elem, kako ti i tebi slični objašnjavate sledeću pojavu:

Ja, koji sam sve sem komunista, sam u rovovima bio sa unucima partizana. Bili smo na zajedničkom poslu, delili konzerve, izvlačili jedni druge prilikom ranjavanja...
I gle čuda: Imali isti cilj!
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !
E, pa, jedan od tih Renovica je meni bio nadređen! Njegov bratanac.
I on je fašista?

ok, ne piše ti na čelu da si iz BiH tako da nisam ni imao u vidu dešavanja u Bosni tokom rata. ja sam i rekao - "Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika", misleći da si u SRB. Do zabune i dođe kad skačeš sa teme na temu...
Jedno je prolongirati drugo je baštiniti, a ja sam, egzaktan da budem, mislio na nacionalni stroj kao fašističku organizaciju koja tu i tamo postoji.
predatortz predatortz 12:49 08.10.2012

Re: šetnja

Jedno je prolongirati drugo je baštiniti, a ja sam, egzaktan da budem, mislio na nacionalni stroj kao fašističku organizaciju koja tu i tamo postoji.


I koju, po meni, treba zabraniti, a kolovođe pohapsiti...
Tu se slažemo.
Ali ,i ove koji vuku na drugu stranu totalitarizma treba držati na oku.


registry_machine registry_machine 12:52 08.10.2012

Re: šetnja

Ti fašističku-represivnu ideologiju imaš prolongiranu od strane svojih sunarodnika i to nema više veze sa onim "što se podrazumeva". ne gledamo više u II WW

Gledamo u fasizam od njegovog nastanka. Ko je, gde i kada bio fasista i ko bastini takvu tradiciju.

Lepljenje etikete nekome da je fasista ne cini tog nekog fasistom.
I obrnuto, onaj ko lepi etikete, vrlo verovatno moze biti fasista zato sto je to fasisticka metoda obracuna sa neistomisljenicima. Komunisticka takodje.
registry_machine registry_machine 12:53 08.10.2012

Re: šetnja

OO
angie01 angie01 13:07 08.10.2012

Re: šetnja

kakav bre Canak!

tesko se gnusam podmetanju klipova malobrojnim glasovima razuma!


Koliko sam shvatila, fantomke (kukuljice) su nosili ovi banditi sto su razlupali fitnes klub, jer tu vezbaju gejevi!


ja ne znam ni jedan skup protiv fasizma, gde su se ljudi krili ispod kukuljica!
predatortz predatortz 13:09 08.10.2012

Re: šetnja

da se podrazumeva ne bi se vikalo- nož, živa, Srebrenica i Prajd bi se održao.


Evo šta o tome kaže malo pametniji od mene

'Evo' je link.
predatortz predatortz 13:34 08.10.2012

Re: šetnja

ja ne znam ni jedan skup protiv fasizma, gde su se ljudi krili ispod kukuljica!


A ja nisam pravio ovaj plakat...

angie01 angie01 14:11 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
ja ne znam ni jedan skup protiv fasizma, gde su se ljudi krili ispod kukuljica!A ja nisam pravio ovaj plakat...



da i?...ko su ti likovi na plakatu?

gde i kada je bio skup protesta protiv antifasista, a da su ucesnici bili pod kukuljicama?
registry_machine registry_machine 14:48 08.10.2012

Re: šetnja

gde i kada je bio skup protesta protiv antifasista, a da su ucesnici bili pod kukuljicama?

U organizaciji LSV, 2007.

Napad na ambasadu Grcke, 2009. B92

Anarhisti, NS 2007.


Inace, anarhisti su prepoznali saveznike u nekim strankama koje rade na rusenju poretka. Program anarhista je rusenje drzave i uspostavljanje anarhije, zbog toga nose kapuljace i prekrivaju lice.

Kompletna ekipa sa tih skupova zrela je za duze zatvorske kazne zbog narusavanja ustavnog poretka, terorizma, izazivanja verske, nacionalne i rasne mrznje...
predatortz predatortz 14:54 08.10.2012

Re: šetnja

registry_machine


Hvala.

Zaista mi se nije dalo da googl-ujem da bih odgovorio na nečiju ironiju...
angie01 angie01 15:02 08.10.2012

Re: šetnja

cekaj, ovo sve tako proizvoljno, pola se ne vidi ko je ko i kada-sem tvog objasnjenja:) i narocito zbog cega!

na prvoj slici jedino prepoznajem o cemu se radi, s tim sto su ucesnici tribine i svi okolo bez kukuljica, a ovi sto su zamaskirani, sa sve cirilicom na crnom, se izgleda ne slazu sa protestom protiv njih!


nesto podmeces ovde!
angie01 angie01 15:07 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
registry_machineHvala. Zaista mi se nije dalo da googl-ujem da bih odgovorio na nečiju ironiju...



e, koji ste vi tandem!:)))

ti demagogises, a on podmece slike sa "subjektivnim" legendama!


ps- sta imas da guglujes ako nesto tvrdis, valjda znas o cemu pricas!
predatortz predatortz 16:47 08.10.2012

Re: šetnja

ps- sta imas da guglujes ako nesto tvrdis, valjda znas o cemu pricas



angie01 angie01 17:28 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
ps- sta imas da guglujes ako nesto tvrdis, valjda znas o cemu pricas


al nikako da se vidi ko su ti ljudi, na kom skupu-ovaj u prvom planu je neki navijac, ovaj skroz desno, neki zalutali, a oni u pozadini sa naocarima i kapuljacama, sigurno nisu borci protiv fasizma!,...a dole stoji da je slika skinuta sa sajta rtv slovenije!


predatortz predatortz 17:37 08.10.2012

Re: šetnja

a dole stoji da je slika skinuta sa sajta rtv slovenije!


Da. I žandarmi su slovenački, sa sve ćirilicom

Slika je iz Novog Sada, nastala oktobra 2007.

A to što se ne vide, o tome ti celo vreme i pričam...
Po meni, niko ne treba da se zakukuljen bori protiv fašizma.
Ovi misle da treba. Zbog toga im i ne verujem
laziiprevare laziiprevare 17:51 08.10.2012

Re: šetnja

kada je u beogradu bio antifa protest pre jedno pet 5 godina bilo nas jedva 100, 200

zato će skupovi za podršku ratnim zločincima ili za linč učesnika prajda da okupi pola milona patriota

a je li i gospodin Čanak bio prisutan?


Protest "Svi smo mi Lukići" bez kukuljica...



poznata lica...



bio je prisutan gospodin Čanak ...

- Za razliku od Mihajlovića, Čede Jovanovića i drugih političara koji su se sa Lukićem nedavno šepurili u Kuli, gde nisam bio pozvan iako sam predsednik Skupštine Vojvodine, ja sam ovde jedini političar među policajcima (Nenad Čanak)

bilo je tu raznih izjava...

- Vojislav Koštunica i SPS kidnapovali su generala Lukića! Trojica bandita otela su tek operisanog Lukića po nalogu vlade, a suprotno njegovoj volji, i sproveli ga u Hag... Pa, oni su se sada izjednačili sa onim izdajicama iz DOS-a, koje su izručivale ljude sa kesama na glavama (Aleksandar Vučić)

i izjava za tužilaštvo ako su tačne...

-Uđite u sve institucije. Izvršite državni udar. Spasite Srbiju ! (Dragan Marković Palma)
angie01 angie01 17:55 08.10.2012

Re: šetnja

ali gde se vidi da su iz Ns iz 2007.?

i rekoh ti vec, ima tu raznog sceta, vecina nije zamaskirana i ja ne znam ko je tu ko i zbog cega, ni one zastave ne prepoznajem-'naci ti stavis sliku koja ti odgovara i kazes- evo-to su ti!
predatortz predatortz 17:56 08.10.2012

Re: šetnja

ali gde se vidi da su iz Ns iz 2007.?


Evo

Lepo se vidi grupa neonacista sa jedne i grupa neokomunista sa druge strane. I jedni i drugi se neprimereno i izgrednički ponašaju.

Da, vidi se i žandarmerija koja profesionalno radi svoj posao.

Dakle, ovi zakukuljeni su totalni višak.
angie01 angie01 18:03 08.10.2012

Re: šetnja

predatortz
ali gde se vidi da su iz Ns iz 2007.?EvoLepo se vidi grupa neonacista sa jedne i grupa neokomunista sa druge strane. I jedni i drugi se neprimereno i izgrednički ponašaju.Da, vidi se i žandarmerija koja profesionalno radi svoj posao.Dakle, ovi zakukuljeni su totalni višak.


je l umes ti da citas sta tu pise, ko je ko i sta su radili?

'naci sve kako ti kazes-samo skroz suprotno!


savamala savamala 18:04 08.10.2012

Re: šetnja

A to što se ne vide, o tome ti celo vreme i pričam...
Po meni, niko ne treba da se zakukuljen bori protiv fašizma.
Ovi misle da treba. Zbog toga im i ne verujem


Не мисле они ништа али мисле они који их организују и финансирају. Скривање идентитета ”бораца против антифашизма” шаље јасну поруку - у овој држави је опасно бити антифашиста. Ако је опасно бити антифашиста то може да значи да је сама држава фашистичка или да је благонаклона према фашизму. Све ово је део приче која нам следи и коју је својим малоумним политичким одлукама олакшао Борис Тадић. Кажем олакшао јер би се ово дешавало и да није било њега. А, прича се састоји у отимању Војводине. Сада се ради на двоструком приказивању Србије, тј. добре али готово окупиране Војводине и злих пронацистичких Срба испод Саве и Дунава. Ево нама и Пајтића свог срећног најављује похвале - "Vojvodini pozitivna ocena EK"
[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=10&dd=08&nav_category=11&nav_id=649816][/url]

predatortz predatortz 18:07 08.10.2012

Re: šetnja


je l umes ti da citas sta tu pise, ko je ko i sta su radili?


Umem da čitamm, a umem i da pišem

Ispod slike koju sam linkovao, piše ovo :

'At he head of protest march there was a radical contingent with left radicals, including commies, anarchists and anarcho-syndicalists '

Šta ti nije jasno?
predatortz predatortz 18:10 08.10.2012

Re: šetnja


Не мисле они ништа али мисле они који их организују и финансирају. Скривање идентитета ”бораца против антифашизма” шаље јасну поруку - у овој држави је опасно бити антифашиста. Ако је опасно бити антифашиста то може да значи да је сама држава фашистичка или да је благонаклона према фашизму.


Ovo je suština. A i odgovor na Bebino pitanje zašto deca spomeničara neće da se mešaju sa ovima. Ne misle ljudi tako loše o svojoj državi, neće da daju podršku kojekakvim isfrustriranim likovima koji bi,u zrelim godinama, da se igraju Otpisanih.
automatic automatic 18:20 08.10.2012

Re: šetnja

Tih dana je bila i neka tribina o antifašizmu, a ispred Filozofskog fakulteta se okupilo desetak "ogorčenih mladića" (a.k.a. nacoša) da nas tuku. Pa kad je nas 30 izašlo, odmah su se predomislili.


da nije mozda bilo ovako...

milos_secujski milos_secujski 18:23 08.10.2012

Re: šetnja

savamala
A to što se ne vide, o tome ti celo vreme i pričam...
Po meni, niko ne treba da se zakukuljen bori protiv fašizma.
Ovi misle da treba. Zbog toga im i ne verujem


Не мисле они ништа али мисле они који их организују и финансирају. Скривање идентитета ”бораца против антифашизма” шаље јасну поруку - у овој држави је опасно бити антифашиста. Ако је опасно бити антифашиста то може да значи да је сама држава фашистичка или да је благонаклона према фашизму. Све ово је део приче која нам следи и коју је својим малоумним политичким одлукама олакшао Борис Тадић. Кажем олакшао јер би се ово дешавало и да није било њега. А, прича се састоји у отимању Војводине. Сада се ради на двоструком приказивању Србије, тј. добре али готово окупиране Војводине и злих пронацистичких Срба испод Саве и Дунава. Ево нама и Пајтића свог срећног најављује похвале - "Vojvodini pozitivna ocena EK"
[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=10&dd=08&nav_category=11&nav_id=649816][/url]


a ko je to okupirao Vojvodinu ako većinski žive Srbi? I kome će to biti oteta ako nekim slučajem većina- Srpska bude želela da se odvoji? (za šta ja NISAM) Vojvodina je i prišla Srbiji jer je ona to htela i odlučila, onomad.
angie01 angie01 20:09 08.10.2012

Re: šetnja

na slikama su oni koji su dosli da opstruiraju antifasiticki protest!

predatortz predatortz 20:13 08.10.2012

Re: šetnja

angie01
na slikama su oni koji su dosli da opstruiraju antifasiticki protest!



Eto , vidiš, kako je to lepo...

Počesmo čarkom, a sad pričaš viceve

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 08.10.2012

Re: šetnja

ali gde se vidi da su iz Ns iz 2007.?


O jbt!!!
Video ja svojim ocima.
Bio tad u Novom Sadu i video te zakukuljene koji su dosli, ne na miran protest, vec da se tuku sa onim firerom i njegovima. I tukli se, kamenicama.
Nosili transparente "ko nije protiv kapitalizma neka cuti o fasizmu" i "EU=nato=SS"
Dakle oni su protiv kapitalizma, protiv demokratije, protiv svega sto je normalno i to zovu antifasizmom.
Kada sam to video postalo mi je sasvim jasno da meni tamo nije mesto i verujem da je i to razlog, Bebo, sto takvi skupovi nisu masovni.
dragan7557 dragan7557 20:29 08.10.2012

Re: šetnja

hcm:
Dakle oni su protiv kapitalizma,


Protiv kapitalizma je (po meni) svaki normalan čovek ovog sveta.

Demokratija i kapitalizam nemaju dodirne tačke i suvišno ih je pominjati u jednom skupu.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 08.10.2012

Re: šetnja

Demokratija i kapitalizam nemaju dodirne tačke i suvišno ih je pominjati u jednom skupu


Imaju dodirnih tacaka ipak, iako se u ravni teorije moze braniti teza da su nezavisni jedno od drugog.

Retki su primeri da negde vladaju demokratski drustveni odnosi a da je ekonomija regulisana na neki drugi nacin od onog sto se smatra kapitalistickim.
To dvoje najcesce idu skupa.
Biti protiv toga je sasvim u redu, ali nije u redu to zvati antifasizmom kao sto to rade ovi zabradjeni.
gedza.73 gedza.73 20:38 08.10.2012

Re: šetnja

Kako su slatki ovi 'Naši'.


dragan7557 dragan7557 20:45 08.10.2012

Re: šetnja

gedza.73
Kako su slatki ovi 'Naši'.



El viš gedžo?! Da ti je nekoliko ovih na njivi, da rintaju od jutra do zalaska sunca, ne bi im palo na um(ako ga imaju) da dižu srednji prst a ni da se maskiraju.

cerski
angie01 angie01 22:55 08.10.2012

Re: šetnja



Eto , vidiš, kako je to lepo...

Počesmo čarkom, a sad pričaš viceve



pa kapiram ja da ti njih vidis kao ovi Nasi!
blogovatelj blogovatelj 06:35 09.10.2012

Re: šetnja

Počesmo čarkom, a sad pričaš viceve


Nisu to vicevi. To je njena neobuzdana imaginacija, koja ponekad prelazi u domen naucne fantastike a ponekad u nadrealizam.
predatortz predatortz 07:11 09.10.2012

Re: šetnja

angie01


Eto , vidiš, kako je to lepo...

Počesmo čarkom, a sad pričaš viceve



pa kapiram ja da ti njih vidis kao ovi Nasi!


Ništa ti ne kapiraš. Ti samo misliš da sve kapiraš
savamala savamala 07:59 09.10.2012

Re: šetnja

I kome će to biti oteta ako nekim slučajem većina- Srpska bude želela da se odvoji? (za šta ja NISAM)


Ово је поента целе приче. У два реда смо дошли до одвајања Војводине. Једини начин решавања проблема када је Србија и Срби у питању јесте кидање и комадање народа и територије. То што ти наводно ниси за то, извини, али окачи мачку о реп. Да ниси за то, не би овде писао блог како за време НДХ, причали су ти, и није било толико лоше. Не би гануто писао о скупу антифашиста мада никако да утврдимо ко су фашисти (оне, једине са фашистичким наслеђем, који се спуштају у Војводину са севера, директно из ЕУ, нико од вас и не помиње, о протесту да не говоримо).
registry_machine registry_machine 08:44 09.10.2012

Re: šetnja

Video ja svojim ocima.
Bio tad u Novom Sadu i video te zakukuljene koji su dosli, ne na miran protest, vec da se tuku sa onim firerom i njegovima. I tukli se, kamenicama.
Nosili transparente "ko nije protiv kapitalizma neka cuti o fasizmu" i "EU=nato=SS"

Taktika levih ekstremista i anarhista je veoma jednostavna.
Oni za arhineprijatelje drzave, naroda i svega postojeceg predstavljaju desnicu i traze ukidanje i zabranu takvih udruzenja.

U tom podmuklom poduhvatu pomazu im naivni i neobrazovani pripadnici stranaka centra, verujuci da uklanjaju nesto sto predstavlja smetnju u razvoju demokratije.
Na taj nacin fanaticni levicari i militantni anarhisti eliminisu svoj antipod i jedinu pretnju ili tas na vagi koji odrzava kakvu takvu ravnotezu na politickoj sceni Srbije, cime sebi povecavaju manevarski prostor.

Sa nestajanjem i zabranom desnicarskih udruzenja, akcije militantne levice postajace sve vise nasilne i destruktivne, preci ce u visu fazu, odnosno terorizam.

Ovakve militantne aktivnosti cesto na razlicite nacine prate i podrzavaju strane obavestajne sluzbe. One na taj nacin sticu izvrsioce koji destabilizuju zemlju ne otkrivajuci svoje prave namere.

Na nerazumevanje naseg javnog mnjenja za ovakve politicke procese, pored lose informisanosti, utice i opsta neobrazovanost i neupucenost u funkcionisanje politickog sistema, kao i zatvorenost i nesloboda medija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 09.10.2012

Re: šetnja

registry_machine


Na nerazumevanje naseg javnog mnjenja za ovakve politicke procese, pored lose informisanosti, utice i opsta neobrazovanost i neupucenost u funkcionisanje politickog sistema, kao i zatvorenost i nesloboda medija.


kako javno mnenje ne razume? svako od nas se poneo tog dana kao HC man (mogao si bas da se javis da odemo na Ribarac na vince i corbicu ), dosao, video agresivne fantome s jedne i druge strane, ove sto su Angie nevidljivi , i pokupio se i nasao sebi neku bolju zabavu. koliko ja razumem porodicu moje zene - a oni su novosadjani od pamtiveka, upisani u temelje ovog grada - oni nisu isli na protest uostalom i zbog iskustva ovih zakukuljenih i zamumuljenih od prethodnog puta, a drugo i zato sto se marsiralo pod stegom jedne partije ciji lider je ozbiljno nasilna osoba, kao sto se pokazalo ovih dana, i koja evidentno nosi i ideju nasilja u svom partijskom programu, s obzirom da program nosi pecat karaktera svog lidera.

sve to ipak ne iskljucuje probleme koji postoje na relaciji bg-ns, odnosno na sklonost bg-a na drzavnoj ravni da pod pretekstom straha od prevelike autonomije ns-a, uzima lovu ns-a u svoje blagajne, menja zakone koji ns-u pruzaju slobodu, i tako dalje. istini za volju, i ns pati od ovog bg-sindroma, pa uzima sebi od drugih, manjih vojvodjanskih varoshi. u ovom teskom vremenu za srbiju zaista su neophodni ozbiljni, neinficirani partijskom ili ideoloskom pripadnoscu, ljudi koji ce biti kadri da sprovedu decentralizaciju a ipak ostanu u drzavnoj zajednici, i tako otklone ovu pretnu po drzavni i teritorijalni integritet srbije. mi to nemamo u ovom trenutku, jer su liberalne mutljavine (koliko se samo Jerkov blamirala prilikom predaje vlasti?) smenile fashirane mutljavine.

jedna nedoumica odnosno pitanje za registry machine i savamalu - zasto su se fantomske strane sile okomile na unistavanje upravo srpske drzavnosti a ne neke druge, recimo, bugarske?
savamala savamala 09:45 09.10.2012

Re: šetnja

jedna nedoumica odnosno pitanje za registry machine i savamalu - zasto su fantomske strane sile okomile na unistavnja upravo srpske drzavnosti a ne, recimo, bugarske?


Прво, стране силе нису уопште фантомске, зар не. Мислим да се на твоје питање, бар у овом случају, најбоље може одговорити контрапитањем - зашто у II светском рату није уништавана бугарска, румунска или мађарска државност већ српска.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:52 09.10.2012

Re: šetnja

stvarno mislis da je po sredi neka iskonska netrpeljivost? po toj logici Srbija bi trebala imati onda odlucne saveznike u Velikoj Britaniji i Francuskoj, a nema ih. nemoguce da je nemacka obavestajna sluzba toliko jaca u Evropi od Engleza i Francuza.
savamala savamala 10:17 09.10.2012

Re: šetnja

stvarno mislis da je po sredi neka iskonska netrpeljivost? po toj logici Srbija bi trebala imati onda odlucne saveznike u Velikoj Britaniji i Francuskoj, a nema ih.


Побогу, наравно да не мислим на исконске нетрпељивости. Мислим да је у питању реализација исте политике која је са запада долазила већ више пута. Једном Наполеон, и два пута Немци. Данас су у питању САД.
milos_secujski milos_secujski 10:53 09.10.2012

Re: šetnja

savamala
I kome će to biti oteta ako nekim slučajem većina- Srpska bude želela da se odvoji? (za šta ja NISAM)


Ово је поента целе приче. У два реда смо дошли до одвајања Војводине. Једини начин решавања проблема када је Србија и Срби у питању јесте кидање и комадање народа и територије. То што ти наводно ниси за то, извини, али окачи мачку о реп. Да ниси за то, не би овде писао блог како за време НДХ, причали су ти, и није било толико лоше. Не би гануто писао о скупу антифашиста мада никако да утврдимо ко су фашисти (оне, једине са фашистичким наслеђем, који се спуштају у Војводину са севера, директно из ЕУ, нико од вас и не помиње, о протесту да не говоримо).

dobro, ti sad pricas da bi pricao i pises sta ti odgovara. O NDH sam pisao da nije bio represivan rezim u Petrovaradinu jer je vecinsko stranovnistvo bilo hrvatsko i nemacko, a manjinsko srpsko nije "dirano" kao u ostatku Srema itd. Vec u Karlovcima, Rumi i Ledincima je bila druga prica. Iskljuciv si, nemoj samo pravolinijski...
To sto ja nisam za otcepljenje Vojv. ne znaci da cu da zazmurim na istorijske cinjenice koje se tebi ne svidjaju.
da najzad utvrdimo ko su fasisti i nacosi u srbiji- nacionalni stroj, obraz, zupanija 64 itd. Svi oni koji zele da ugroze slobodu drugih svojim agresivnim stavovima. ti konstantno tvrdis da jedino Nemacka, Madjarska i Italija imaju ili su imale takvu ideologiju, a zatvaras oci na nacoske organizacije ovde u SRB koje to isto propagiraju... vise nisu jevreji meta, sada su gej persone...
dragan7557 dragan7557 10:54 09.10.2012

Re: šetnja

hcm:
Biti protiv toga je sasvim u redu, ali nije u redu to zvati antifasizmom kao sto to rade ovi zabradjeni

Zar ti zbilja misliš da ova mesa ima ikakvog pojma šta je fašizam ili uopšte neki drugi poredak?

Zabraditi sebe na demostracijama je "moda" straha od represalija, a to radi i sama policija, koja navlači fantomke izglada kao invajderi sa Marsa i sve to se pravda na neki način, navodno svako zato ima svoje zašto.

Svakom iole razumnom čeveku je jasno da ova planeta ide u svoju propast ako se ovako nastavi, a sami protesti niti imaju više efekta niti će u budućnosti imati. Svet je jednostavno u impasi iz koje se ne vidi izlaz.

Niti jedna do sada "smišljena" ideologija ima ikakvo rešenje, u samoj teoriji ima ih nekoliko.

E onda se ta adekvatna rešenja oglase Utopijom i nastavlja se po starom.

cerski
registry_machine registry_machine 11:21 09.10.2012

Re: šetnja

jedna nedoumica odnosno pitanje za registry machine i savamalu - zasto su se fantomske strane sile okomile na unistavanje upravo srpske drzavnosti a ne neke druge, recimo, bugarske?

Mozda im je dosadno?
Ili samo treniraju?
Ili im je to u opisu posla. Strane drzave rade ono sto rade. To nije tema bloga. Recimo da drzave iz okruzenja imaju nekog interesa da destabilizuju nasu drzavu. Mi znamo da su oni andjelcici koji to nikada ne bi ucinili ali zamislimo da je tako.

Najveci dogadjaj koji trenutno destabilizuje Srbiju je Kosovo.
Kako pronaci elemente za dodatnu destabilizaciju kada je Kosovo u pitanju? Pronaci stranke, organizacije i pojedince koje bi podrzavale priznavanje Kosova i proklamovale nezavisnost. Podrzavati stranke, organizacije i pojedince koji zagovaraju nezavisnost jos nekih delova Srbije.

Pomagati one koji o Srbiji zele da stvore losu sliku i los imidz u svetu.

Pomagati skupove koji nemaju podrsku gradjana.
Organizovati i pomagati grupe koje su spremne i na radikalnije delovanje, bacanje zapaljivih bombi na ambasade domacinu prijateljskih zemalja, organizovanje skupova koji ce izazivati veliko nezadovoljstvo vecine stanovnika, praceno nasiljem i velikom materijalnom stetom, upliv u novcane tokove zemlje domacina, dostavljanje i rasturanje droge i ostali vidljivi i manje vidljivi oblici organizovanja i pomaganja delatnosti koje bi vodile daljoj destabilizaciji zemlje.

Ako zelis primere, njih je zaista mnogo. U blizoj i daljoj istoriji. Raspad Kraljevine Jugoslavije koja je destabilizovana i gde je stvaranje novih drzava vec bilo dogovoreno pre njenog raspada. Nezavisna drzava Hrvatska je stvoreno samo cetiri dana nakon napada Nemacke! Aprilski rat je trajao do 17. aprila 1941. godine dok je NDH proglasena 10. aprila 1941. godine!!!

Slican je primer iz devedesetih godina.
Emigranti su tokm perioda posle Drugog svetskog rata palili sume, podmetali bombe u bioskope, avione, slali atentatore na ambasade SFRJ.

Danasnje aktivnosti su samo nastavak posla koji je zapocet odavno i koji nece biti prekinut. Nasa je duznost da osudimo one nase sugradjane koji ucestvuju u takvim subverzivnim aktivnostima, a posao je pravosudnih organa i organa gonjenja da takve pojedince kazne i privedu pravdi.
dragan7557 dragan7557 11:25 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

predatorz:
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !

Što i tebe i njega(a i ostale koji ždernjaju alkohol) diskredituje, diskvalifikuje i oglašava narkomanima za sva vremena.

Ne postoji dobra Rakija(turcizam) a ni bilo koje drugo piće koje sadrži alkohol, uključujući i pivo.

Sva ta narkomanska sredstva treba zabraniti ODMAH!

Što se mene tiče Srbija treba odmah da postane bezalkohona država.

cerski
predatortz predatortz 11:27 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

dragan7557
predatorz:
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !

Što i tebe i njega(a i ostale koji ždernjaju alkohol) diskredituje, diskvalifikuje i oglašava narkomanima za sva vremena.

Ne postoji dobra Rakija(turcizam) a ni bilo koje drugo piće koje sadrži alkohol, uključujući i pivo.

Sva ta narkomanska sredstva treba zabraniti ODMAH!

Što se mene tiče Srbija treba odmah da postane bezalkohona država.

cerski


Osama Sa Onoga Sveta , ti li si?
NNN NNN 11:31 09.10.2012

Re: šetnja

je l umes ti da citas sta tu pise, ko je ko i sta su radili?

imena, kolega, imena
savamala savamala 11:35 09.10.2012

Re: šetnja

O NDH sam pisao da nije bio represivan rezim u Petrovaradinu jer je vecinsko stranovnistvo bilo hrvatsko i nemacko, a manjinsko srpsko nije "dirano" kao u ostatku Srema


Да, ето дошла ти инспирација да опишеш и другу светлију и хуманију страну НДХ. Ја нећу ништа да мењам у тој проблематици, за мене НДХ ”праволинијски” остаје суштина и срж злочина на Балкану.

ti konstantno tvrdis da jedino Nemacka, Madjarska i Italija imaju ili su imale takvu ideologiju, a zatvaras oci na nacoske organizacije ovde u SRB koje to isto propagiraju... vise nisu jevreji meta, sada su gej persone...


Да сам Јеврејин, сад бих ти рекао много што, шта, и то на начин да би ме ”објективни” модератор бановао на следећих пар векова.
dragan7557 dragan7557 11:46 09.10.2012

Re: alkohol je droga! Sramota!

predatortz
dragan7557
predatorz:
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !

Što i tebe i njega(a i ostale koji ždernjaju alkohol) diskredituje, diskvalifikuje i oglašava narkomanima za sva vremena.

Ne postoji dobra Rakija(turcizam) a ni bilo koje drugo piće koje sadrži alkohol, uključujući i pivo.

Sva ta narkomanska sredstva treba zabraniti ODMAH!

Što se mene tiče Srbija treba odmah da postane bezalkohona država.

cerski


Osama Sa Onoga Sveta , ti li si?

Slušaj, ja ne samo da bih zabranio i unuštio narkomaniju, alkohol jeste narkomanija, već bih svakog ko onjuši alkohol i drogu poslao kod našeg druga gedže & Co, na jednogodišnji provod na selu tokom leta kad ima najviše posla i tako 4 puta.

A ko spomene dobru rakiju, pa makar bila i ex-ova divlja kruška, bih poslao kod Milutina Mrkonjića da na čelu sa njim, Mrkonjićem, dvanaest sati dnevno kopa trase za puteve po Srbiji, naravno sa dva odmora od 15 minuta.

Velju Ilića bih najurio na brze pruge Srbije, i dao mu isto toliko ljubitelja "dobre rakije" da na čelu sa Veljom, koji se slika sa flašom, krampaju 12 sati dnevno sve dok brze pruge ne budu gotove, a prvi Simensovi vozovi počnu da prevoze trezne građane.

Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!

cerski
NNN NNN 12:07 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

dragan7557
predatorz:
Mislite li vi da ste veći antifašisti od Renovice, npr? Sa njim sam pio dobru rakiju '92. !

Što i tebe i njega(a i ostale koji ždernjaju alkohol) diskredituje, diskvalifikuje i oglašava narkomanima za sva vremena.

Ne postoji dobra Rakija(turcizam) a ni bilo koje drugo piće koje sadrži alkohol, uključujući i pivo.

Sva ta narkomanska sredstva treba zabraniti ODMAH!

Što se mene tiče Srbija treba odmah da postane bezalkohona država.

cerski


Obeliks je kao mali upao u kazan...
predatortz predatortz 12:12 09.10.2012

Re: alkohol je droga! Sramota!

Slušaj, ja ne samo da bih zabranio i unuštio narkomaniju, alkohol jeste narkomanija, već bih svakog ko onjuši alkohol i drogu poslao kod našeg druga gedže & Co, na jednogodišnji provod na selu tokom leta kad ima najviše posla i tako 4 puta.


Gedža je postavio sliku svog rakijskog podrumčeta. Ja se javljam dobrovoljno. A, što se posla tiče - nema problema. Može još da se povuče...
dragan7557 dragan7557 12:26 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

NNN

predatortz

A ovo:
Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!

niste stigli da pročitate?

cerski
milisav68 milisav68 12:34 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

dragan7557

A ovo:
Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!

niste stigli da pročitate?

Deca nemaju vode po školama, zato što su pare spičkane u vojnim budžetima, a ne zato što im roditelji piju i puše.
dragan7557 dragan7557 12:39 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

milisav68
dragan7557

A ovo:
Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!

niste stigli da pročitate?

Deca nemaju vode po školama, zato što su pare spičkane u vojnim budžetima, a ne zato što im roditelji piju i puše.

O kojim vojnim budžetima ti pišeš? Nije bre ovo 1975 već 2012.

Uostalom ovde se ne radi o parama već o standardu dece za koji odgovaraju na prvom mestu tate i mame koje se oždernjavaju alkoholom ili puše, špricaju, šmrču i slično.

Primarna odovornost za decu je na roditeljima.

cerski
milisav68 milisav68 12:46 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

dragan7557

O kojim vojnim budžetima ti pišeš? Nije bre ovo 1975 već 2012.

Jel plaćen skoro satelit Izraelcima 37 miliona evra?
Uostalom ovde se ne radi o parama već o standardu dece za koji odgovaraju na prvom mestu tate i mame koje se oždernjavaju alkoholom ili puše, špricaju, šmrču i slično.

Jeste, voda po školama je standard koji je uveden prošle godine....
dragan7557 dragan7557 13:04 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

milisav:
Jeste, voda po školama je standard koji je uveden prošle godine....

A šta je bilo do prošle godine?

cerski
predatortz predatortz 13:09 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!


Akcize na cigarete i alkohol idu u budžet. Iz budžeta bi trebalo da se grade i opremaju škole. Više utrošenog duvana i alkohola, više para u budžetu. Zbog čega škole nemaju vodu, nije pitanje za roditelje.

Inače, Cerski, ja nastojim da u svemu imam meru. To naročito važi za alkohol. Retko ga pijem, a kada to radim pijem ga u malim količinama.
Duvanio nisam nikad...
dragan7557 dragan7557 13:22 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

predatorz:
Zbog čega škole nemaju vodu, nije pitanje za roditelje.


Bogme jeste i to jedno od vitalnih. Jel bi ti dao tvoje dete da ide u školu u kojoj nema vode.

Bi li večiti ministar prosvete sa Mgeatrenda dao njegovo dete da ide u školu bez vode?

Što svi poslanici ne pošalju, primera radi, svoju decu u škole bez vode?

Što se u prostorijama vlade ne isključi voda, da vlada u praksi vide kako je biti bez vode?

Što se po svim opštinama ne isključi voda na mesec dana kako bi odbornici videli kako je bez vode?

Ko je dužan da pokrene sve ove akcije? Roditelji, pošto sve gore spomenute za decu baš zaboli guzica, a bogme i roditelje, baš briga za ovo bolesno stanje u školstvu!

Uzgred bolesno društvo proizvodi bolestan naraštaj.

cerski
predatortz predatortz 13:26 09.10.2012

Re: alkohol je droga!


Bogme jeste i to jedno od vitalnih. Jel bi ti dao tvoje dete da ide u školu u kojoj nema vode.


Ti ćeš da prođeš kao i ja...
Jednom sam pitao:

Da li je ok da neke škole u Bg imaju bazen, a da deca u unutrašnjosti koriste poljski WC?

Prošao sam kao bos po trnju!

Razumem tvoj bes, sasvim je opravdan.
dragan7557 dragan7557 13:30 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

predatortz 14:09 09.10.2012
Re: alkohol je droga!

Alo bre, 200 škola u Srbiji u koje idu naša vlastita deca NEMA VODE, dok se tate a i poneke mame ožderavaju sa alkoholom ili puše, šmrču, špricaju ili šta već sa drogom! Nije da je sramota već je nečovečno!



Akcize na cigarete i alkohol idu u budžet. Iz budžeta bi trebalo da se grade i opremaju škole.


Ovo se svodi na što više para u budžetu koji se nenamenski arči, više ljidi će dobiti rak od cigareta, stići u ludnicu od alkohola, a narkosi će završiti bez davanja u bužet da crkavajući na ulici.

Čoveče rekoh ako društvo ne vodi brigu o sebi ono propada a do koje smo mere propali vidi se i po slikama koje si sam linkovao.

Treba bre te protestante naterati na društveno koristan rad a onog nacoša Firera najuriti da kopa kanale do kraja života kao i ostale.

Država propada zato što niko ništa ne radi a ne zbog toga što je siromašna.

Srbija je vrlo bogata zemlja a upropasti je nesposobnost koja se upravo školuje u školama.

cerski
dragan7557 dragan7557 13:35 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

predatortz

Bogme jeste i to jedno od vitalnih. Jel bi ti dao tvoje dete da ide u školu u kojoj nema vode.


Ti ćeš da prođeš kao i ja...
Jednom sam pitao:

Da li je ok da neke škole u Bg imaju bazen, a da deca u unutrašnjosti koriste poljski WC?

Prošao sam kao bos po trnju!

Razumem tvoj bes, sasvim je opravdan.


Verujem ja tebi ali....
Ma ja sam na kraju puta po ovom božijem đubrištu, ali mi je krivo da Srbija pravi stopostotnu budalu od sebe i svoje dece.

Deca to nisu zaslućila, a da su imala izbora ne bi htela ni da se rode kod takvih roditelja.

Uzgred drago mi je da imaš mere ali to nije dovoljno, govorim iz ličnog iskustva.

cerski
predatortz predatortz 13:40 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

Ma ja sam na kraju puta po ovom božijem đubrištu


Ne maleriši!

Ćeraćemo se još !
dragan7557 dragan7557 13:46 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

predatortz
Ma ja sam na kraju puta po ovom božijem đubrištu


Ne maleriši!

Ćeraćemo se još !



Uopšte ne malerišem, ali na čega je sve počelo da liči, sigurno znam da je bolje biti mrtav nego živ, i pored toga što živim u jednoj od najnapredniji država sveta.

cerski


milisav68 milisav68 14:49 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

dragan7557
milisav:
Jeste, voda po školama je standard koji je uveden prošle godine....

A šta je bilo do prošle godine?

cerski

Ironija, cerski....u prevodu, to je trebao da bude standard još pre pola veka.
dragan7557 dragan7557 15:45 09.10.2012

Re: alkohol je droga!

milisav68
dragan7557
milisav:
Jeste, voda po školama je standard koji je uveden prošle godine....

A šta je bilo do prošle godine?

cerski

Ironija, cerski....u prevodu, to je trebao da bude standard još pre pola veka.

Slab sam ti ja u ironiji, no nonsense management je jedino što razumem.

cerski
milos_secujski milos_secujski 20:32 09.10.2012

Re: šetnja

savamala
O NDH sam pisao da nije bio represivan rezim u Petrovaradinu jer je vecinsko stranovnistvo bilo hrvatsko i nemacko, a manjinsko srpsko nije "dirano" kao u ostatku Srema


Да, ето дошла ти инспирација да опишеш и другу светлију и хуманију страну НДХ. Ја нећу ништа да мењам у тој проблематици, за мене НДХ ”праволинијски” остаје суштина и срж злочина на Балкану.

ti konstantno tvrdis da jedino Nemacka, Madjarska i Italija imaju ili su imale takvu ideologiju, a zatvaras oci na nacoske organizacije ovde u SRB koje to isto propagiraju... vise nisu jevreji meta, sada su gej persone...


Да сам Јеврејин, сад бих ти рекао много што, шта, и то на начин да би ме ”објективни” модератор бановао на следећих пар векова.

jednostavno izmišljiaš, nema svetle i humane NDH (možda si ti tako učio, šta znam). Evo, čak i citiraš samo ono što ti odgovara jer si skratio citat za Karlovce, Ledince i Rumu. Kad nešto ne znaš onda odeš u arhiv, kopaš i saznaš...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:28 10.10.2012

Re: šetnja

savamala


Побогу, наравно да не мислим на исконске нетрпељивости. Мислим да је у питању реализација исте политике која је са запада долазила већ више пута. Једном Наполеон, и два пута Немци. Данас су у питању САД.


ovo bi pametni drzavnici mogli da rese, ali nazalost je Srbija preblizu komunističkoj eri. ima vas koji ste oformljeni kao licnosti za vreme komunizma, i jednostavno nosite ovaj matriks netrpeljivosti prema SAD, kao prema nekakvom "podlom kapitalistickom zavojevacu".

registry_machine

Pomagati one koji o Srbiji zele da stvore losu sliku i los imidz u svetu.

Pomagati skupove koji nemaju podrsku gradjana.
Organizovati i pomagati grupe koje su spremne i na radikalnije delovanje, bacanje zapaljivih bombi na ambasade domacinu prijateljskih zemalja, organizovanje skupova koji ce izazivati veliko nezadovoljstvo vecine stanovnika, praceno nasiljem i velikom materijalnom stetom, upliv u novcane tokove zemlje domacina, dostavljanje i rasturanje droge i ostali vidljivi i manje vidljivi oblici organizovanja i pomaganja delatnosti koje bi vodile daljoj destabilizaciji zemlje.

Ako zelis primere, njih je zaista mnogo. U blizoj i daljoj istoriji. Raspad Kraljevine Jugoslavije koja je destabilizovana i gde je stvaranje novih drzava vec bilo dogovoreno pre njenog raspada. Nezavisna drzava Hrvatska je stvoreno samo cetiri dana nakon napada Nemacke! Aprilski rat je trajao do 17. aprila 1941. godine dok je NDH proglasena 10. aprila 1941. godine!!!


koliko se ja secam, jedina osumnjicena osoba koja je palila strane ambasade u srbiji u poslednje vreme je voja kostunica. i to je zemlji nanelo strasnu stetu. taj isti kostunica je imao mandat koji se poklopio sa ideoloski slicnim predsednikom u SAD, u SAD ima imucnih Srba-Amerikanaca koji su mogli pomoci lobiranje za popravak srpskog imidza tamo. i nije nista uradjeno. i Savamala sada place nad sudbinom i resava je hraneci povredjeni, samosazaljivi, ego nekakvom netrpeljivoscu prema Zapadu. kao i njegov vecni sef, uostalom. bytheway, mislim da je kostunica najduzi predsednik jedne partije koja u sebi naziv nosi "demokratska", ne znam da li ima nekog takmaca? huga cavesa?

Najveci dogadjaj koji trenutno destabilizuje Srbiju je Kosovo.
Kako pronaci elemente za dodatnu destabilizaciju kada je Kosovo u pitanju? Pronaci stranke, organizacije i pojedince koje bi podrzavale priznavanje Kosova i proklamovale nezavisnost. Podrzavati stranke, organizacije i pojedince koji zagovaraju nezavisnost jos nekih delova Srbije.


znaci, unutar Zapada postoje snage koje zele da dovedu do kraja pitanje otimanja Kosova - u kojem je malo ko od Srba zainteresovan da zivi a jos ni ne zna sta da radi sa milion i po Albanaca koji zive tamo; razorno deluju protiv Srbije, dok srpska obavestajna sluzba trosi vreme umesto sto nas stiti od toga objavljujuci fotografije golih pevaljki po tabloidima? situacija stvarno nije sjajna.

vidim da mislis na Ligu ovde, Liga se pokopala sada za naredni period. da sam na mestu Jerkove, radije bih ukljucio nizak profil i prestao da se blamiram u javnosti. ona sada pati - samo na nivou varoshi - od istog fenomena rasprsene realnosti kao Bokica Tadic, odnosno upoznaje iznova zbilju kao najobicniji/a gradjanin/ka, pride se blamirajuci i troseci i ono malo preostale krede kod biraca.
registry_machine registry_machine 08:16 10.10.2012

Re: šetnja

bytheway, mislim da je kostunica najduzi predsednik jedne partije koja u sebi naziv nosi "demokratska", ne znam da li ima nekog takmaca? huga cavesa?

U kakvoj su vezi Kostunica i 70 godina tradicije rusenja i opstrukcije zajednicke drzave Juznih Slovena?

znaci, unutar Zapada postoje snage koje zele da dovedu do kraja pitanje otimanja Kosova - u kojem je malo ko od Srba zainteresovan da zivi a jos ni ne zna sta da radi sa milion i po Albanaca koji zive tamo; razorno deluju protiv Srbije, dok srpska obavestajna sluzba trosi vreme umesto sto nas stiti od toga objavljujuci fotografije golih pevaljki po tabloidima? situacija stvarno nije sjajna.

Do nedavno ih je bilo dva miliona? Da li su ovih milion i po Albanaca popisani ili si iz rukava izneo podatak?

vidim da mislis na Ligu ovde, Liga se pokopala sada za naredni period. da sam na mestu Jerkove, radije bih ukljucio nizak profil i prestao da se blamiram u javnosti. ona sada pati - samo na nivou varoshi - od istog fenomena rasprsene realnosti kao Bokica Tadic, odnosno upoznaje iznova zbilju kao najobicniji/a gradjanin/ka, pride se blamirajuci i troseci i ono malo preostale krede kod biraca.

Da sam ja na mestu A. Jerkov, ja bih uzeo dobrog advokata. Za stvari koje cini LSV ne pravi se nizak profil, kako kazes. Njena patnja moze biti samo deo patnje koju nosi odgovarajuca zatvorska kazna za dela protiv Ustava i zakona.
Mene bas briga za njen dozivljaj realnosti i njeno blamiranje, mene interesuje koliko je drzava Srbija pravna drzava i koliko ce dugo dozvoljavati raznim bitangama da vrsljaju po njenoj teritoriji?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 10.10.2012

Re: šetnja

registry_machine

U kakvoj su vezi Kostunica i 70 godina tradicije rusenja i opstrukcije zajednicke drzave Juznih Slovena?

Do nedavno ih je bilo dva miliona? Da li su ovih milion i po Albanaca popisani ili si iz rukava izneo podatak?

Da sam ja na mestu A. Jerkov, ja bih uzeo dobrog advokata. Za stvari koje cini LSV ne pravi se nizak profil, kako kazes. Njena patnja moze biti samo deo patnje koju nosi odgovarajuca zatvorska kazna za dela protiv Ustava i zakona.
Mene bas briga za njen dozivljaj realnosti i njeno blamiranje, mene interesuje koliko je drzava Srbija pravna drzava i koliko ce dugo dozvoljavati raznim bitangama da vrsljaju po njenoj teritoriji?


zato sto kostunicini sada sede i placu nad sudbinom srpske drzave, a dok su imali priliku nesto da urade, gorele su strane ambasade i lomili se izlozi. znas koji je je vrh bescasca za sistem obezbedjenja za drzavu kada izgori jedna ambasada?! to se ne desava ni u severnoj koreji.

aleksandra se glupira, ne znam ni sam zasto, ali inace nije glup lik, a i srpkinja je. na koje vrsljajuce bitange si mislio? podatak je od crkve, mislim da se radi o ljudima koji su imali drzavljanstvo 1999., u momentu pocetka rata.

nisam sklon da verujem u zaveru protiv juznih slovena, uostalom slovenci i hrvati su izborili drzavu. evo za primer republika srpska, gde su oni jedan od retkih sektora medju srbima koji je konacno shvatio da ti sloboda nece pasti sa neba jer si bogznakako pravican i istinoljubiv, vec moras da radis za nju.

a ovo sedenje, plakanje nad sobom, bes , mrznja, agonija egocentricne nepomichnosti ... well, so much koshtoonicah-like.
dragan7557 dragan7557 09:58 10.10.2012

Re: šetnja

Srđan Fuks:
ovo bi pametni drzavnici mogli da rese, ali nazalost je Srbija preblizu komunističkoj eri. ima vas koji ste oformljeni kao licnosti za vreme komunizma, i jednostavno nosite ovaj matriks netrpeljivosti prema SAD, kao prema nekakvom "podlom kapitalistickom zavojevacu".

Vidim nije ti poznato da smo Mi koji smo iz tog komunističkog matrixa kako ga ti zoveš, od jutra do sutra bili kljukani kaubojskim filmovima!

Ali izgleda da su nas lagali jer da su ovi kaubojci produkt ruske propagande, Gari Kuper je maskirani rus, Serđo Leone je prerušeni Bondarčuk itd, to je tek ustanovila tvoja nematriksna neoliberalna svest.

Gde si bre ti odrastao?

cerski
registry_machine registry_machine 10:16 10.10.2012

Re: šetnja

ali inace nije glup lik, a i srpkinja je


Jel svud po telu?

podatak je od crkve, mislim da se radi o ljudima koji su imali drzavljanstvo 1999., u momentu pocetka rata.

Crkva popisivala Albance?
Albanci se nisu popisali od 1980. godine.

Nemoj da trosis vreme na Kostunicu, nemam nista sa doticnim gospodinom.
savamala savamala 10:37 10.10.2012

Re: šetnja

a ovo sedenje, plakanje nad sobom, bes , mrznja, agonija


Срђане, завршавам дискусију.
Ко с дететом спава, упишан се буди.
Тако, некако.
milisav68 milisav68 12:00 10.10.2012

Re: šetnja

registry_machine

Albanci se nisu popisali od 1980. godine.

Jesu prošle godine, i na Kosovu ima 1,7 miliona stanovnika (bez "severa".

Mada EU nije zadovoljna kako je ukupno uradjen popis.


registry_machine registry_machine 14:07 10.10.2012

Re: šetnja

Jesu prošle godine, i na Kosovu ima 1,7 miliona stanovnika (bez "severa"

Svi prijavljeni i sa adresom na Kosovu?
Ili su tom prilikom boravili na Kosovu dok ne prodje popis koji obavljaju pripadnici OVK?
Kad je plima na Kosovu, oseka je u Albaniji.
dragan7557 dragan7557 15:08 10.10.2012

Re: šetnja

registry.......:
popis koji obavljaju pripadnici OVK?


Inače nadaleko poznata demokravka vrlo kredibilna Organizacija, i naročito osposobljena za popisivanje stanovništva!

cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:31 10.10.2012

Re: šetnja

momčike, da vam ja samo kažem da se zamislite nad svojim strasima nad vošom, pošto je to još jedan aspekt sejanja mržnje međ srbima samim. samo toliko. al' voša ume, to je sigurno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:50 10.10.2012

Re: šetnja

dragan7557

Gde si bre ti odrastao?

u srbiji 90-ih, motherfuckin BG-asfalt.

registry_machine


Jel svud po telu?
Crkva popisivala Albance?
Albanci se nisu popisali od 1980. godine.

Nemoj da trosis vreme na Kostunicu, nemam nista sa doticnim gospodinom.


mani se aleksandre, okej je lik, malo zatupljen pripadnoscu partiji, ali generalno okej. samo se izglupirala jer brani precednika Chanka u neodbranjivom. i rushi dogovore da se ide bez stranchkih obelezja.

crkva je zajeban igrach, a posebno na kosovu znaju sta se desava, jer su za razliku od tebe i mene prisutni tamo i zive tamo.

jedino sto se slazemo da je Koki minoran lik i da njegove ideje nisu merilo.


savamala

Срђане, завршавам дискусију.
Ко с дететом спава, упишан се буди.
Тако, некако.

dogovoreno. samo, javi se ako se resis Kokija u svojoj glavi, nekad da pricamo o buducnosti Srbije, posto sam ja buducnost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana