Društvo| Ljudska prava| Politika

U čije ime govori predsednik Srbije?

Nikola Knežević RSS / 09.10.2012. u 16:03

FONET
FONET
Imajući u vidu izjavu predsednika Srbije, Tomislava Nikolića koju je dao za talijanske novine Corriere della Sera u kojoj predsednik ne samo da negira presudu Međunarodnog suda pravde već svoj stav poistovećuje sa celokupnim srpskim narodom, može se sa razlogom postaviti pitanje u čije ime on daje ovakve izjave? Da li po tom silogizmu "Srbin" koji priznaje presudu Međunarodnog suda pravde izdaje svoj nacionalni identitet? Govori li on to u ime svih nas ili zapravo u ime onih koji uporno odbijaju da se suoče sa prošlošću, koji haške optuženike vide kao heroje umesto kao utelotvorenje jedne pogubne politike koja nas je odvela u krvave sukobe devesetih? Ako su Radovan Karadžić i Ratko Mladić za našeg predsednika nevini, postavlja se pitanje da li će predsednik Nikolić promeniti taj stav nakon presude Haškog tribunala i uvažiti je, ili će je, ukoliko ne bude oslobađajuća, negirati kao što je slučaj sa presudom Međunarodnog suda pravde? Ovo su veoma važna pitanja na koje je predsednik treba da odgovori, kad već daje izjave u ime svih nas.

Poštujem instituciju predsednika Srbije, ali kao građanin moram da reagujem, da izrazim svoje neslaganje i ogradim se od izjave u kojoj se negiraju utvrđene činjenice i takav stav poistovećuje sa celokupnim narodom. Mogu da kažem da izjava predsednika Srbije nije izrečena u moje ime, a verujem i u ime mnogih drugih građana Srbije. Nacionalni identitet i međunarodni ugled se ne sme graditi na konto poricanja prošlosti, populizmima ili nacionalističkom frazeologijom i retorikom već uvažavanjem drugih kultura, nacionalnosti i poštovanju činjenica koje su utvrdile međunarodne intitucije i poštovanjem međunarodnog prava. Predlažem našem predsedniku da pročita Jaspersovu "Die Schuldfrage", a podsećam ovde i na jedan tekst kojeg sam napisao pre formiranja nove vlasti.

Atačmenti



Komentari (49)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mikimedic mikimedic 16:07 09.10.2012

u ime svih gradjana srbije

na osnovu vecinske volje gradjana srbije.

ne samo da negira presudu Međunarodnog suda pravde već svoj stav poistovećuje sa celokupnim srpskim narodom, može se sa razlogom postaviti pitanje u čije ime on daje ovakve izjave? Da li po tom silogizmu "Srbin" koji priznaje presudu Međunarodnog suda pravde izdaje svoj nacionalni identitet?


hm - a po silogizmu, da li amerikanci koji priznaju icj presudu nikaragva - ovo je link - (valjda ima neki takav??) izdaju americki nacionalni identitet?


After five vetoes in the Security Council between 1982 and 1985 of resolutions concerning the situation in Nicaragua [6], the United States made one final veto on 28 October 1986[23] (France, Thailand, and United Kingdom abstaining) of a resolution calling for full and immediate compliance with the Judgment.[24]





anamarkana anamarkana 16:13 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

mikimedic
na osnovu vecinske volje gradjana srbije.


vec utire put svom drugom mandatu i ne prekida izbornu kampanju...
dragan7557 dragan7557 16:14 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

mikimedic
na osnovu vecinske volje gradjana srbije.

Ovaj put si miki u pravu, pošto precednik nije naglasio da govori u svoje ime.

cerski
mikimedic mikimedic 16:21 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

vec utire put svom drugom mandatu i ne prekida izbornu kampanju...


sto mozes reci za bilo kog politicara na svetu. aj nesto genijalnije...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:53 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

na osnovu vecinske volje gradjana srbije


Kojih, tih građana, ima nešto preko 7 milijuna.

Eh ove mladjane NacPatri(o)Jote, svi bežali iz školu kada se učilo računat.

Većina je ono kada celo podeliš na pola, pa dodaš barem 1.

TO može, ako govorimo o nekakvoj "volji" izraženoj glasanjem (to si valjda htela kasti?) da priča u ime 1.552.063 onih koji su za njega glasali. A verujem da čak i tamo ima onih koji se sa TO ne slažu. Kako god, daleko od većine i glasačkog tela, a pogotovo daleko od većine "gradjana srbije".


sahmatbg sahmatbg 18:02 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Poštujem instituciju predsednika Srbije, ali kao građanin moram da reagujem, da izrazim svoje neslaganje i ogradim se od izjave u kojoj se negiraju utvrđene činjenice i takav stav poistovećuje sa celokupnim narodom. Mogu da kažem da izjava predsednika Srbije nije izrečena u moje ime, a verujem i u ime mnogih drugih građana Srbije. Nacionalni identitet i međunarodni ugled se ne sme graditi na konto poricanja prošlosti, populizmima ili nacionalističkom frazeologijom i retorikom već uvažavanjem drugih kultura, nacionalnosti i poštovanju činjenica koje su utvrdile međunarodne intitucije i poštovanjem međunarodnog prava.

Baš tako.
Filip2412 Filip2412 18:43 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

hm - a po silogizmu, da li amerikanci koji priznaju icj presudu nikaragva - ovo je link - (valjda ima neki takav??) izdaju americki nacionalni identitet?
Ovakva vrsta analogija je izraz vrhunskog politickog diletantizma u srpskog naroda. Samo napred, ni EU ni Kosovo a ostacete i bez gaca ako nastavite ovako da pametujete.
G r o f G r o f 19:01 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Filip2412
hm - a po silogizmu, da li amerikanci koji priznaju icj presudu nikaragva - ovo je link - (valjda ima neki takav??) izdaju americki nacionalni identitet?
Ovakva vrsta analogija je izraz vrhunskog politickog diletantizma u srpskog naroda. Samo napred, ni EU ni Kosovo a ostacete i bez gaca ako nastavita ovako da pametujete.


... mi već odavno ne nosimo gaće.
mikimedic mikimedic 19:20 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Kojih, tih građana, ima nešto preko 7 milijuna.

Eh ove mladjane NacPatri(o)Jote, svi bežali iz školu kada se učilo računat.

Većina je ono kada celo podeliš na pola, pa dodaš barem 1.

TO može, ako govorimo o nekakvoj "volji" izraženoj glasanjem (to si valjda htela kasti?) da priča u ime 1.552.063 onih koji su za njega glasali. A verujem da čak i tamo ima onih koji se sa TO ne slažu. Kako god, daleko od većine i glasačkog tela, a pogotovo daleko od većine "gradjana srbije".


bezalo se iz skole kad su se ucili politicki sistemi (a o fakultetima da ne govorimo, do tamo se verovatno nije ni stiglo) - onda bi se bar znalo sta je predsednicki a sta polupredsednicki sistem, i sta je legitimitet predsednika.

o si valjda htela kasti?


ne znam sta si ti 'teo kasti', ja znam sta sam rekao u muskom rodu.
mikimedic mikimedic 19:26 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Ovakva vrsta analogija je izraz vrhunskog politickog diletantizma u srpskog naroda.


o silogizmima je govorio autor, ne ja.
sima2000 sima2000 19:43 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

hm - a po silogizmu, da li amerikanci koji priznaju icj presudu nikaragva - ovo je link - (valjda ima neki takav??) izdaju americki nacionalni identitet?


Amerikanci ne moraju da poštuju odluke međunarodnih sudova, Srbi moraju. Takav je svet u kome živimo.. Možemo da probamo da promenimo odnose na planeti, ali imajući uvidu naš kapacitet - bolje da ne pokušavamo.

Ovo gore proizilazi kao silogizam iz činjenice da Amerikanci mogu plaćaju naftu u Sudijskoj Arabiji dolarima, a mi ne možemo dinarima..
blogov_kolac blogov_kolac 20:37 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Dont Fear The Reaper
priča u ime 1.552.063 onih koji su za njega glasali. A verujem da čak i tamo ima onih koji se sa TO ne slažu. Kako god, daleko od većine i glasačkog tela, a pogotovo daleko od većine "gradjana srbije".
Najlakse je praviti se lud i ustvrditi kako Nikolic to sve govori u ime Vesne Pesic i ostalih koji su za njega glasali na proteklim izborima, ili cak samo u svoje privatno ime, ali to nece nikako izbrisati cinjenicu da sledecih najmanje 5 godina niko nece imati veci legitimitet od njega da govori u ime svih nas - onako kako danas Obama govori "u ime" Amerike, Oland Francuske, a Putin Rusije.

Da stvar oko ovoga bude jos jasnija pobrinula se i cinjenica da je u direktnom suceljavanju u drugom krugu predsednickih izbora porazio upravo kandidata koji je insistirao na novoj i drugacijoj politici prema susedima, a cak se i izvinjavao na temu "najslavnijih" epizoda nase strane u proteklim ratovima poput opsade Sarajeva ili zlocina u Srebrenici.

Po mom skromnom uverenju, u ovom trenutku u celoj Evropi samo Belorusija ima goreg, i po svoju buducnost stetnijeg predsednika od Srbije (preziveli bili, pa videli) - ali, sa druge strane, ne mogu a da ne konstatujem da smo u liku Tomislava Nikolica zapravo dobili lidera bas po svojoj meri.


mikimedic mikimedic 21:11 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

paz kad potpisujem kolca!



i takav kakav je, toma dobio tadica.
mariopan mariopan 21:16 09.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

mikimedic
paz kad potpisujem kolca!



i takav kakav je, toma dobio tadica.

I ja mu dala peporuku.

I tebi.

Aj probaj ovo da napišeš kod Krstića na blogu?
dragan7557 dragan7557 09:06 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

b & k:
Da stvar oko ovoga bude jos jasnija pobrinula se i cinjenica da je u direktnom suceljavanju u drugom krugu predsednickih izbora porazio upravo kandidata koji je insistirao na novoj i drugacijoj politici prema susedima, a cak se i izvinjavao na temu "najslavnijih" epizoda nase strane u proteklim ratovima poput opsade Sarajeva ili zlocina u Srebrenici.

Misliš na izvinjenje za više od 11.000 granata i raketa koje je NATO bacio oko Sarajeva, ono nije baš spomenuo da je u pitanju DU (osiromašen uranijum) al' zna se?!

cerski

dragan7557 dragan7557 12:02 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Ovo gore proizilazi kao silogizam iz činjenice da Amerikanci mogu plaćaju naftu u Sudijskoj Arabiji dolarima, a mi ne možemo dinarima..

Gazda simo jes' ti čuo za petro-dolar?

cerski
sima2000 sima2000 12:18 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Gazda simo jes' ti čuo za petro-dolar?


jesam naravno. Amerikanci jedini na svetu imaju privilegiju da trguju sa ostalima u valuti koju sami štampaju. Ceo svet im prodaje naftu, robu i usluge za šuške koje izlaze iz njihove štamparije..
Ovakavo ustrojstvo na planeti ništa ne valja i treba ga menjati. Kao što ne valja da Ameri jedini ne poštuju odluke međunarodnih sudova i slično..
Međutim, mnogo jači i pametniji od nas su se prilagodili i povinovali. Samo smo ostali mi, Venecuela, Kuba i Iran sa sa ove strane. Možda je vreme da se zapitamo da li je naša percepcija realnosti iskrivljena? Možda nas vara osećaj za pravdu?
sevarlica sevarlica 12:22 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Kojih, tih građana, ima nešto preko 7 milijuna.

Eh ove mladjane NacPatri(o)Jote, svi bežali iz školu kada se učilo računat.
Većina je ono kada celo podeliš na pola, pa dodaš barem 1.


Neki sa matematike, neki sa srpskog(gramatika), a ti iz škole generalno.

Većina za izbor predsednika Srbije se dobije većinom glasova IZAŠLIH! Izlazak na izbore je takođe vid izbora i nosi određene konsekvence.
dragan7557 dragan7557 12:40 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

sima2000 13:18 10.10.2012 / *novo
Re: u ime svih gradjana srbije

Gazda simo jes' ti čuo za petro-dolar?



jesam naravno. Amerikanci jedini na svetu imaju privilegiju da trguju sa ostalima u valuti koju sami štampaju.

Ameri su jedina država u svetu koji svoju valutu kupuju od privatne prćije, toliko bi bar mogao da znaš.
Ceo svet im prodaje naftu,

Pa ko neće da im skoro džabe da naftu, onda visi ko Sadam.


cerski
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:51 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Pa ko neće da im skoro džabe da naftu, onda visi ko Sadam.


Ili, ko im plati predizbornu kampanju kao Gadafi, mrcvare pa ga streljaju i razvuku ga mrtvog po blatu pa se posle i slikaju s njim ko sa jelenom kapitalcem.
nim_opet nim_opet 17:13 10.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

Evro-zona kupuje i trguje u evrima, kao sto i Japan trguje u jenima. Uostalom, kakve veze ima ko stampa valutu? Jel mislis da ako recimo Exxonu treba nafta iz Saudijske Arabije oni zovu FED da im odstampa novac koji onda uzmu za dzabe i plate SaudiAramco? Novac bez pokrica je novac bez pokrica, a ako neko o tome zna, trebalo bi Srbija, nagledali smo ga se poprilicno.
dragan7557 dragan7557 09:20 11.10.2012

Re: u ime svih gradjana srbije

nim_opet
Evro-zona kupuje i trguje u evrima, kao sto i Japan trguje u jenima. Uostalom, kakve veze ima ko stampa valutu? Jel mislis da ako recimo Exxonu treba nafta iz Saudijske Arabije oni zovu FED da im odstampa novac koji onda uzmu za dzabe i plate SaudiAramco? Novac bez pokrica je novac bez pokrica, a ako neko o tome zna, trebalo bi Srbija, nagledali smo ga se poprilicno.

Majstore, kad naučiš da niti jedna valuta nema pokriće u konvecionalnom a ni u klasičnom smislu reči shvatićeš o čemu se radi.

Uzgred valuta i novac su dva različita pojma, ne pznačavaju istu stvar.

cerski

p.s. amerika ne štampa svoj novac ona ga kupuje od privatne prćije i taj bezvredan papir plaća u pravoj vrednosti. Ekonomija je prilično teška "nauka."
mariopan mariopan 16:31 09.10.2012

...

Onaj deo "dosta je uslovljavanja" je govorio i u moje ime.

Ovaj deo koji pominješ nisam našla na našim vestima pa ne znam šta je tačno rekao a prevoda na srpski jezik (tog dela) nema ni na drugom blogu o toj poseti?
niccolo niccolo 18:09 09.10.2012

Re: ...

a prevoda na srpski jezik (tog dela) nema ni na drugom blogu o toj poseti?

Ako misliš na ovaj deo koji je preneo Velimir

Presidente, lei è stato molto criticato per alcune sue frasi. Disse che a Srebrenica non c'è stato genocidio...

«La Serbia non è stata coinvolta nel crimine di Srebrenica. Quel crimine è stato compiuto da alcune singole persone appartenenti al popolo serbo. Il parlamento serbo ha condannato quel crimine gravissimo: ma non ha parlato di genocidio, non ho sentito nessuno in Serbia definirlo così, e non l'ho fatto neanch'io».


Tu se kaže ovako:
"Srbija nije bila uključena u zločin u Srebrenici. Ovaj zločin je izvršen od strane nekih pojedinačnih ljudi koji pripadaju sprskom narodu. Srpski parlament je osudio taj najteži zločin, ali nije govorio o genocidu, niti sam čuo da ga je neko u Srbiji tako definisano, i to neću ni ja uraditi."
mariopan mariopan 18:12 09.10.2012

Re: ...

niccolo
a prevoda na srpski jezik (tog dela) nema ni na drugom blogu o toj poseti?

Ako misliš na ovaj deo koji je preneo Velimir

Presidente, lei è stato molto criticato per alcune sue frasi. Disse che a Srebrenica non c'è stato genocidio...

«La Serbia non è stata coinvolta nel crimine di Srebrenica. Quel crimine è stato compiuto da alcune singole persone appartenenti al popolo serbo. Il parlamento serbo ha condannato quel crimine gravissimo: ma non ha parlato di genocidio, non ho sentito nessuno in Serbia definirlo così, e non l'ho fatto neanch'io».


Tu se kaže ovako:
"Srbija nije bila uključena u zločin u Srebrenici. Ovaj zločin je izvršen od strane nekih pojedinačnih ljudi koji pripadaju sprskom narodu. Srpski parlament je osudio taj najteži zločin, ali nije govorio o genocidu, niti sam čuo da ga je neko u Srbiji tako definisano, i to neću ni ja uraditi."

Hvala na prevodu.

BigBadWolf BigBadWolf 20:19 09.10.2012

Re: ...

niccolo

"Srbija nije bila uključena u zločin u Srebrenici."


Mda. Ono jes', muslimane su na gubiliste vozili autobusi Raketa Uzice, terani naftom koja je placena iz budzeta Srbije, kao i municija kojom su pobijeni, a oficiri koji su vodili sve to su bili na platnom spisku Republike Srbije. Osim tih sitnica, Srbija nije ucestvovala u to zlocinu.
dragan7557 dragan7557 09:10 10.10.2012

Re: ...

"Srbija nije bila uključena u zločin u Srebrenici. Ovaj zločin je izvršen od strane nekih pojedinačnih ljudi koji pripadaju sprskom narodu. Srpski parlament je osudio taj najteži zločin, ali nije govorio o genocidu, niti sam čuo da ga je neko u Srbiji tako definisano, i to neću ni ja uraditi."

Pa šta tu tebi smeta?

Možda ti nije poznat:

Srbrnica- prećutani raport

Carlos Martins Branco

cerski
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:17 09.10.2012

???

Nikola Knežević

Imajući u vidu izjavu predsednika Srbije, Tomislava Nikolića koju je dao za talijanske novine Corriere della Sera u kojoj predsednik ne samo da negira presudu Međunarodnog suda pravde već svoj stav poistovećuje sa celokupnim srpskim narodom, može se sa razlogom postaviti pitanje u čije ime on daje ovakve izjave?


Mozda ti citas "Corriere della Sera" pa znas ali bi valjda osnovni red bio da zbog nas ostalih koji ga ne citamo ipak citiras sta je on tacno rekao!? Bez toga mi ceo ovaj tekst izgleda potpuno besmisleno - ti se ocigledno sa necim ne slazes ali ko bi ga znao sa cime...
looping looping 17:22 09.10.2012

1

U čije ime govori predsednik Srbije?

U moje ime.
Ako su Radovan Karadžić i Ratko Mladić za našeg predsednika nevini,

Nema tu ako, oni jesu nevini. Ne samo za Predsednika vec za sav normalan svet, dok se ne dokaze suprotno.

automatic automatic 17:28 09.10.2012

cinjenice vs ovaj blog

Govori li on to u ime svih nas ili zapravo u ime onih koji uporno odbijaju da se suoče sa prošlošću, koji haške optuženike vide kao heroje umesto kao utelotvorenje jedne pogubne politike koja nas je odvela u krvave sukobe devesetih?

ako govorimo o nekom delu proslosti, onda je normalno da se u proslost vratimo na pocetak tog dogadjaja i da ga sagledamo u celini.

haski sud je politicki sud napravljen da bi dao lazni legitimitet i lazni pravni okvir vojnom mesanju u unutrasnje stvari jedne suverene evropske zemlje.

polazeci od te cinjenice, svi, bas svi osudjenici tog suda su slobodni gradjani koje protiv njihove volje u svojim zatvorima drze prekrsioci medjunarodnog prava koji su bili umesani u sukob u bivsoj sfrj.
zahvaljujuci tom sudu svi njegovi osudjenici se zapravo pretvaraju u velikomucenike, bez obzira na dela koja su pocinili, jer je nepravda i nepravo koje ovaj sud predstavlja veca od svih optuzbi za koje tereti optuzenike.

krvave sukobe devedesetih izazvali su franjo tudjman i hrvatski politicari u cemu su ih podrzali slovenacki politicari. nakon njihove pobune, kojoj se odmah pridruzio alija izetbegovic, u krvavim sukobima nestala je sfrj koju su tokom celog njenog postojanja rusili i devastirali upravo slovenacki i hrvatski politicari.
na isti nacin je nestala i kraljevina jugoslavija, akteri su bili iz istih republika, istorija se ponovila za one koji zele iz istorije nesto da nauce.

ako si vec odlucio da napises blog, onda se zaista drzi istorijskih cinjenica.
sima2000 sima2000 19:28 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

haski sud je politicki sud napravljen da bi dao lazni legitimitet i lazni pravni okvir vojnom mesanju u unutrasnje stvari jedne suverene evropske zemlje.


Haški sud su formirale Ujedinjene nacije na osnovu rezolucije Saveta bezbednosti 827. Nema pravijeg legitimiteta i istinitijeg pravnog okvira na ovoj planeti od UN i SB. Ove organizacije imaju mnogo mana, ali boljih nema.

nepravda i nepravo koje ovaj sud predstavlja veca od svih optuzbi za koje tereti optuzenike.


osećaj za pravdu nosi svaki pojedinac u sebi. Pravo se formira na osnovu zbirnog osećaja za pravdu određene grupe građana. Međunarodno pravo se uspostavlja na osnovu konsenzusa država oko toga šta se sme a šta ne sme, šta je dozvoljenao a šta ne. To što ti i Toma mislite da haški sud nepravedno sudi, možete mačku o rep da okačite. Ili ćete sa odlukama suda da se složite, ili ćete ispasti glupi i zaostali u društvu (blogovskom ili međunarodnom).

krvave sukobe devedesetih izazvali su franjo tudjman i hrvatski politicari


Krvave sukobe devedesetih su izazvali šovinisti i nacionalisti na svim stranama. Hrvatski nacionalisti su hteli po svaku cenu da se otcepe, srpski su po svaku cenu hteli otcepljenje da spreče. I jedni i drugi su preko medija trovali narod i huškali ga da uđe u sukob. Narod, koji je 40 godina živeo u sistemu gde su nacionalistička osećanja suzbijana, na huškanje se primio i krenuo ko pušten sa lanca da se međusobno kolje. To bi bilo ukratko o tome, međutim stvar je puno kompleksnija i radi razumevanja zahteva udubljivanje. Preporučujem da kreneš od gugla..
mikimedic mikimedic 19:43 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Haški sud su formirale Ujedinjene nacije na osnovu rezolucije Saveta bezbednosti 827. Nema pravijeg legitimiteta i istinitijeg pravnog okvira na ovoj planeti od UN i SB. Ove organizacije imaju mnogo mana, ali boljih nema.


tribunal, a ne sud. formirao je sb, pet stalnih clanica na osnovu ovlascenja iz glave sedam (hint: 'izvrsna vlast' u sistemu podele vlasti).

za razliku od recimo medjunarodnog krivicnog suda, koji je nastao malo drugacije.

znas razliku po nacinu nastanka? (a mogao bi mozda i malo na temu poredjenja legitimiteta, tek da vidimo jel si se dobro spremio za vezbe (mada ces dobiti potpis u svakom slucaju)).


mikimedic mikimedic 19:47 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Međunarodno pravo se uspostavlja na osnovu konsenzusa država oko toga šta se sme a šta ne sme, šta je dozvoljenao a šta ne.


tek sam sad ovo video



aj kazi to amerikancima na primer.

sima2000 sima2000 19:49 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

znas razliku (a mogao bi malo i da uporedis koji ima veci legitimitet).


sa naše tačke gledišta (iz perspektive mrava) potpuno je nebitno koji sud ima veći legitimitet. Za nas oba imaju ogroman legitimitet. A da ne pričam o realnoj moći da sakupe sve optužene od Tenerifa pa do Lazareva. Tribunal koji hapsi i zatvara se može bez problema nazvati sudom.
sima2000 sima2000 19:51 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

aj kazi to amerikancima na primer.


za amerikance to ne važi, a za nas važi. Nije pravedno, ali ne vidim da imamo neki izbor sem da se povinujemo. Možemo doduše i da se inatimo, ali samo na našu štetu i po cenu samouništenja.
mikimedic mikimedic 19:54 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

za amerikance to ne važi, a za nas važi. Nije pravedno, ali ne vidim da imamo neki izbor sem da se povinujemo.


i to sto kazes...
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 22:38 09.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Haški sud su formirale...Nema pravijeg legitimiteta i istinitijeg pravnog okvira na ovoj planeti


Zamena teza iliti pravimo se Toše. Otprilike ovako: neko je doneo dokument kojim se odobrava i obrazlaze bombardovanje Srbija/Jugoslavija sta li je vec. Napisati samo to stoji samo za sebe ali nije kraj. Izbeci objasniti i da li je tim dokumentom odobreno/navedeno da se mogu bombardovati civilni vozovi, civilne radio i tv stanice, skole, bolnice (sve civilno), e to je zamena teza. Isto to bez imalo drugacije je sa tim sudom/tribunalom.
registry_machine registry_machine 07:49 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Pravo se formira na osnovu zbirnog osećaja za pravdu određene grupe građana.

Stvarno?
A ko onda odredjuje koja ce to grupa gradjana biti?
dragan7557 dragan7557 09:26 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

gazda sima 2000:
Haški sud su formirale Ujedinjene nacije na osnovu rezolucije Saveta bezbednosti 827. Nema pravijeg legitimiteta i istinitijeg pravnog okvira na ovoj planeti od UN i SB.


Jašta bre eto toliko EU i američkih generala su osudili da bukvalno nema više mesta po robijašnicama.
Ove organizacije imaju mnogo mana, ali boljih nema.

Ma jok bre, to što je švajcarska policija suspendovala glavnu tužiteljku zbog narko kartela, nema bre nikakve veze sa naj pravednošću?

cerski
looping looping 09:36 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Jašta bre eto toliko EU i američkih generala su osudili da bukvalno nema više mesta po robijašnicama.


Radi sta hoces samo nikako ne zaradjuj na tudjim mukama (citaj: autorskim pravima)!
sevarlica sevarlica 11:56 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

sima2000
aj kazi to amerikancima na primer.za amerikance to ne važi, a za nas važi. Nije pravedno, ali ne vidim da imamo neki izbor sem da se povinujemo. Možemo doduše i da se inatimo, ali samo na našu štetu i po cenu samouništenja.


Rorschach: Never compromise. Not even in the face of Armageddon. That's always been the difference between us, Daniel.
sima2000 sima2000 12:08 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

Rorschach: Never compromise


Oće to tako u stripovima i bajkama..
dragan7557 dragan7557 13:08 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

looping
Jašta bre eto toliko EU i američkih generala su osudili da bukvalno nema više mesta po robijašnicama.


Radi sta hoces samo nikako ne zaradjuj na tudjim mukama (citaj: autorskim pravima)!

Pa jebiga nešto Sveto mora da postoji, bre!

cerski
sevarlica sevarlica 15:17 10.10.2012

Re: cinjenice vs ovaj blog

sima2000
Rorschach: Never compromiseOće to tako u stripovima i bajkama..


Uvek je to bio izgovor nedovoljno hrabrih

Ja tako živim već 30 godina i nije mi loše :)
ivan.radak ivan.radak 11:02 10.10.2012

Kladionica

postavlja se pitanje da li će predsednik Nikolić promeniti taj stav nakon presude Haškog tribunala i uvažiti je, ili će je, ukoliko ne bude oslobađajuća, negirati kao što je slučaj sa presudom Međunarodnog suda pravde?



I to ce jednog dana doci. Trebalo bi nesto pametno da radimo u iscekivanju tog trenutka jer ce 99,9 odsto negirati pa da ne bude izgubili smo vreme. Opklada?

Pomislis nekada, zavede te par recenica, da ima tu neke taktike, kad ono...nema covek NISTA
BigBadWolf BigBadWolf 12:22 10.10.2012

Re: Kladionica

Ima taktike, kako ne. Ista je kao i do sad, lopovluk maskirati zlim neprijateljima sa Zapada. Samo mora malo da pripremi teren.
dragan7557 dragan7557 13:11 10.10.2012

Re: Kladionica

BigBadWolf 13:22 10.10.2012
Re: Kladionica
Ima taktike, kako ne. Ista je kao i do sad, lopovluk maskirati zlim neprijateljima sa Zapada.


Baš vala eto Sartid je najbolji primer.

cerski
sevarlica sevarlica 11:52 10.10.2012

U čije ime govori predsednik Srbije?

...U ime onih koji su za njega glasali, još više onih koji za njega nisu glasali a najviše onih koji uopšte nisu izašli na izbore.
mlinarslavko mlinarslavko 12:56 10.10.2012

U ime njegove ekipe, kao

sto je Tadic zastupao interese njegove ekipe.
Opet ista prica, narod, pa narod, pa narod, najbolji izgovor za sve pljacke od patriotske ekipe do evropske.

Sto se naroda tice Kosovo mozes sutra da predas, ali onda nemas izgovor za pljackanje, dilove itd.
Sta ce posle toga da rade toliki experti, borci za ljudska prava, i gomila parazita koji nista korisno ne rade. Nema vise toliko projekata, nema vise koristi od NVO-a i ostalih gluposti.

Svi to znaju i svi se prave ludi, Milosevic je pokupljen i odveden u Hag i nista se nije desilo, ali smo imali Janjusevica, Kolesara (sposoban mlad covek, ma daj), Mariju Rasetu, Veselinova, Cedu faraona, Labusa, Dinkica, Vlahovica.
I sa Nikolicem i Vucicem je tako, neko vreme, godinu i po dve, narod ce ih pustiti nece komentarisati kad se vidi da nema rezultata izgubice podrsku. U tom smislu je DS imao najvecu podrsku u poslednjih 20 godina i maksimalno je iskoristio, ekipa je radila savrseno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana