Diktatura, azil ili nešto treće?!

Nebojša Milenković RSS / 05.02.2008. u 00:43

mira-marko.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 Vest ruske agencije Itar-Tass po kojoj su Mirjana Marković i Marko Milošević od Ruske federacije u proleće 2006.godine dobili politički azil (po nekim listovima čak i državljanstvo) u toj zemlji nužno nameće sledeća pitanja:

1. Ukoliko se zna da politički azil mogu da dobiju samo lica koja su, u zemlji iz koje su pobegla ili proterana, zbog vlastitih političkih ubeđenja bila izložena političkom progonu, suspenziji osnovnih ljudskih prava i mogućoj fizičkoj likvidaciji – evidentno je da Rusija ovakvim svojim postupkom krši odredbe međunarodnog prava i vrši očiglednu zloupotrebu institucije politčkog azila?!

2. Ukoliko Mirjana Marković i Marko Milošević po proceni ruskih zvaničnika jesu ugroženi, to jest ukoliko su u ovoj zemlji zaista suspendovana njihova osnovna ljudska (i politička) prava, ukoliko drži do dostojanstva zemlje i građana koje predstavlja Vlada Republike Srbije morala bi da traži odgovor na pitanje: ko to i čime ugrožava bilo koja prava ovim nevinim žrtvama?!

3. Takođe, nije bez osnova i upitanost o tome da li Rusija ovakvim činom izražava stav kojim Srbiju smatra neslobodnom ili dikatorskom zemljom?!

4. Zbog čega ova država, njen predsednik i premijer, Ministarstvo unutrašnjih ili spoljnih poslova još uvek nisu uložili zvaničan protest Rusiji zbog ovakvo očigledno ponižavajućeg tretmana naše zemlje i njenog pravosudnog sistema?!

18304173743e86083289566714561637_thumb.jpg5. Dodatno, nije bez osnova i upitanost o tome da li je ─ to jest kada je,01marko.jpg kojim aktom i koliko puta ─ srpska Vlada uopšte tražila izručenje navedenih lica po osnovu međunarodne poternice?!

6. Ukoliko je protiv Mirjane Marković optužnica podignuta jedino za krivično delo podstrekavanja na zloupotrebu službenog položaja zbog davanja stana dadilji njenog unuka – ostaje pitanje : šta je sa njenom mogućom umešanošću u otmicu i ubistvo Ivana Stambolića, baš kao i istragom o ubistvu novinara Slavka Ćuruvije, šverc duvana, etc...!?

7. Zašto protiv Marka Miloševića još uvek ne postoji podignuta optužnica ni po jednom osnovu za brojna krivična dela (pretnje, utaje poreza, šverc duvana...)?!

8. Da li su ova lica tajno možda dobila aboliciju i od naše države ukoliko se zna da su istu napustila sasvim legalno: sa uredno kupljenim avionskim kartama, prolaskom pasoške kontrole i uz adekvatnu medijsku pratnju?!

9. Poređenja radi, ruska vlada godinama već sličnim povodom ulaže ogorčene proteste britanskoj i američkoj vladi zbog davanja azila Ahmadovu i Zakajevu koje Rusija traži pod optužbama za terorizam (http://www.danas.co.yu/20040910/globus1.html).

10. Imamo li u vidu izjave ministra Velimira Ilića iz avgusta 2005.godine kada je, zbog pitanja o Marku Miloševiću TV ekipi B92 poručio da su bolesni i zreli za psihijatriju, te da proces protiv Marka Miloševica, koji, po Ilićevom tada izrečenim stavom, nije okončan ni posle pet godina i ne treba dalje da se vodi (poslušati tonski zapis B92: Vi ste za kliniku) – a u svetlu gasno-naftnog sporazuma sa Rusijom kog je (iako nije u njegovoj direktnoj nadležnosti) potpisao upravo navedeni ministar – nameću se i brojna pitanja o mogućoj eventualnoj povezanosti ova dva događaja...

11. Ukoliko je strateški interes Srbije da se Ruskoj federaciji po rečima ministra Dinkića, praktično pokloni NIS (sa sve tržištem i monopolom), a s obzirom da se odredbe navedenog sporazuma još uvek čuvaju kao državna tajna, ko građanima Srbije garantuje da se kao partneri Gasproma u ovom poslu eventualno neće pojaviti i navedena lica?!



Komentari (126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

doktorka doktorka 05:33 07.02.2008

Re: U svemu losem

Wounded Knee

doktorkahahaha, da ulaze u infrastrukturu ? od kojih para gospodine ako ne od kredita koje uzimamo od zapada. pa ne mogu da se traze i uzimaju tudje pare , a da se ne bude "odan sluga" . cujte, ameri su nas izgradili posle drugog svetskog rata . ne rusi , nego ameri. upamtite to. a sto se tice slanja sinova u irak, valjda ste culi za profesionalnu vojsku. pa ko voli nek izvoli. i da vam kazem pravo, bolje nato , nego vojni savez sa rusima i kinom. a sa kostunicom , nikolicem i tadicem na vlasti , ovo zadnje nam izgleda ne gine.
Хајде мало размислите пре него што се дохватите тастатуре. Ви сте мудри, ваљда Вам неће бити тешко.Паре које смо добили као бесповратну помоћ не могу да се пореде са парама које су опљачкане у Србији и завршиле на разним рачунима широм света. То треба вратити.То се подразумева под "чишћењем у својој кући" - да се тајкунима одузме новац који су стекли мутним радњама и да се пониште лоповске приватизације.Ту има много више пара него све донације заједно, довољно да се најважнији делови инфраструктуре обнове.Па онда, када би се то обавило, не знам одакле би Миша Беко, како га од милоште зове један политичар у Србији имао пара да финансира странке и купује фабрике по Србији...Што се кредита тиче, то је најгора ствар за државу, најбоља за банке које те кредите дају.Лако је политичарима да посегну за узимањем кредита у име државе јер их они неће враћати, него раја кроз порез.Иначе, не би било лоше да знате да Американци узимају кредите и од Кине, у последње време, Кинези су, ако се не варам власници око 400 милијарди долара у "AAA bonds".



od tog posla nema nista. evo vam svez primer : dobijanjem azila , novac koji su marko milosevic i mira markovic iznali iz srbije , sada je legalizovan u rusiji. isto je, pretpostavljam i sa novcem karica. a ne vidim sto bi bilo drugacije i sa novcem ostalih nasih tajkuna ukoliko im rusija , jednog dana , pruzi utociste. mislite da nece?
Wounded Knee Wounded Knee 07:52 07.02.2008

Re: U svemu losem

doktorka

od tog posla nema nista. evo vam svez primer : dobijanjem azila , novac koji su marko milosevic i mira markovic iznali iz srbije , sada je legalizovan u rusiji. isto je, pretpostavljam i sa novcem karica. a ne vidim sto bi bilo drugacije i sa novcem ostalih nasih tajkuna ukoliko im rusija , jednog dana , pruzi utociste. mislite da nece?


докле Вама досеже сећање ? 2 недеље уназад или 3 ?

У наведеном примеру, Марко је збрисао 2 дана после 5.октобра. Да је 5.октобар одрађен како треба, он би 6.седео у истражном затвору.
Док је Чеда цртао зебре, Мира је седела на Дедињу 3 године, практично. И онда хоће да јој накаче ону будалаштину за стан, смешно.
Карићу је дојављено да збрише.
Цане Суботић седи поред језера у Женеви, ни оданде не испоручују баш тако лако...

Добијање азила и легализовање новца немају везе једно са другим.
А то што је власт у Србији већ осам година неспособна да Миру и Марка оптужи макар и мало смислено, говори о томе да смо ми највише криви целој тој ситуацији.

Завршавам ову дискусију, мрзи ме да пишем са Вама.
doktorka doktorka 21:25 07.02.2008

Re: U svemu losem

Wounded Knee

doktorkaod tog posla nema nista. evo vam svez primer : dobijanjem azila , novac koji su marko milosevic i mira markovic iznali iz srbije , sada je legalizovan u rusiji. isto je, pretpostavljam i sa novcem karica. a ne vidim sto bi bilo drugacije i sa novcem ostalih nasih tajkuna ukoliko im rusija , jednog dana , pruzi utociste. mislite da nece? докле Вама досеже сећање ? 2 недеље уназад или 3 ?У наведеном примеру, Марко је збрисао 2 дана после 5.октобра. Да је 5.октобар одрађен како треба, он би 6.седео у истражном затвору.Док је Чеда цртао зебре, Мира је седела на Дедињу 3 године, практично. И онда хоће да јој накаче ону будалаштину за стан, смешно.Карићу је дојављено да збрише.Цане Суботић седи поред језера у Женеви, ни оданде не испоручују баш тако лако...Добијање азила и легализовање новца немају везе једно са другим.А то што је власт у Србији већ осам година неспособна да Миру и Марка оптужи макар и мало смислено, говори о томе да смо ми највише криви целој тој ситуацији.Завршавам ову дискусију, мрзи ме да пишем са Вама.


Gospodine , sva ta pitanja postavite Kostunici , jer malo manje od polovine glasackog tela je tada bilo za Milosevica , dok su ostali bili za Kostunicu . Da se nekim slucajem kandidovao Zoran Djindjic , Milosevic i bi pobedio, valjda vam je to jasno , jer nash narad voli da bira izmedju dva zla. Dobro ga ne zanima. Setite se ko se zalagao za postovanje Milosevicevog Ustava i ko je opstruirao rad Skupstine posle 2000. A pogledajte i kako je izgledao tada Parlament. Pa ko je sve cinio DOS . Ako vam treba pomoc oko informcija ,mada ih sve imate na netu , stojim vam na raspolaganju.
Filip2412 Filip2412 23:06 07.02.2008

Re: U svemu losem

ne , nego da ulazak u eu itekako je uslovljen nasim priznavanjem nezavisnosti kosovu. ono sto mene cudi jeste glasanje ds za rezoluciju o kosovu u parlamentu , a sa druge strane ,navodno se zalazu da udjemo u eu. prosto nespojivo.


Zasto EU jasno ne kaze to?
Mnogi od njih daju konfuzne izjave kako su resavanje statusa Kosova i ulazak u EU odvojeni procesi. Takodje nas zamajavaju Mladicem i Karadzicem a mi svi znamo da ih je bas briga za njih a karadzica mozda cak i oni sami stite kao tvrdi ona mrsava saradnica tuzitelja haskog suda.

Ono sto mene cudi je da EU Tadica naziva proevropskim kandidatom iako im je vrlo poznat njegov stav o Kosovu.
Goran, Pariz Goran, Pariz 11:32 05.02.2008

Porodica, ruske i ine Sluzbe...

U Porodici se radjala ideja o svakom "ozbiljnijem" ubistvu.
Porodica bi uvek delegirala Miru kao tajnog pregovaraca.
Mira bi se "posavetovala" direktno sa sefom ruske spoljne vojne Sluzbe.
Nakada su je docekivali van zemlje a uglavnom u krugu DKP-a.
Po dobijanju "klimoglava", Mira bi kontaktirala "njene" a ovi "svoje", na terenu.
Sve je islo kao podmazano. Pokriveno sa dve, pardon tri strane.
Prodica je imala istu naviku i posle pada. Moglo im se.
gorran gorran 14:35 05.02.2008

pravi krivci za sve...

Neko vreme kola su letela u neprijatnoj tišini. Onda starac strpljivo pokuša da ponovo objasni.
"Zemljanine, planetu na kojoj si živeo naručili su, platili i njom upravljali miševi. Bila je uništena pet minuta pre ispunjenja svrhe radi koje je sagrađena, pa smo morali da načinimo još jednu."
Artur je čuo samo jednu reč.
"Miševi", kazao je.
"Zaista, Zemljanine."
"Slušajte, izvinjavam se - govorimo li o malim, belim, dlakavim stvarčicama koje imaju maniju za sirom i pred kojima se žene penju na stolice i vrište u komićima iz ranih šezdesetih?"
Slartibartfast uglađeno kašljucnu.
"Zemljanine", rekao je, "ponekad je teško pratiti tvoj način govora. Priseti se da sam ja spavao pet miliona godina u unutrašnjosti Magratee i da vrlo malo znam o tim komićima iz ranih šezdesetih koje si pomenuo. Znaš, ta stvorenja, koja si nazvao miševima, nisu baš onakva kakva izgledaju. Ona su samo produžetak u našoj dimenziji ogromnih, hipehnteligentnih, pandimenzionih bića. Čitav taj posao sa sirom i cijukanjem bio je samo maska."
andjelija andjelija 16:52 05.02.2008

kako se ne nadje neki haker robin hud

i mazne im sve do zadnjeg evrica mamu im ...i razdeli srpskom narodu!

bez para ti bi ljudi se medjusobno poubijali optuzujuci jedne druge.

stoka
mariopan mariopan 15:22 06.02.2008

Re: kako se ne nadje neki haker robin hud

andjelija

i mazne im sve do zadnjeg evrica mamu im ...i razdeli srpskom narodu!

bez para ti bi ljudi se medjusobno poubijali optuzujuci jedne druge.

stoka

Eh , Andjelija , taj Robin Hud se prvo zvao Dinkic , pa Djelic pa opet Dinkic a neko vreme se zvao i Vladan Batic , to su sve ljudi koji su se kleli da ce CIM DODJU NA VLAST prvo te pare da vrate nama naravno....pa eto mi im verovali...a oni tako?

Onda nam skupstna i Dinkic kazu da su doneli zakon KOJI NECE VAZITI RETROAKTIVNO da ce se od SADA ispitivati odakle nekome pare ko kupuje po SRBIJI? Sta mislite za koga rade ti ljudi? U cijem su interesu doneli te zakone? Mislim ako su svi ti zakonu u interesu da lopuze sacuvaju svoje pare zasto mi placamo tu Skupstinu i tog ministra? Sto ih ne placaju oni u cijem interesu rade?

Zato mislim da Mira i Marko nisu odavde otisli inkognito , oni su svoje " oslobadjanje " debelo platili , naravni ne u nase zdepove ali negde je nesto kapnulo , tamo gde je moc i gde je bila kljucaonica sa kljucem gde su trebali da broje svoje zatvorske dane , tamo je ta sloboda kupljena i ne vredi nam da grdimo drzavu. Ko je ta DRZAVA? To su ljudi koji su tu drzavu prodali za malo konkretne valute u mraku na sopstveni racun. Mislim da i njih treba pronaci i kazniti isto kao saucesnike u zlocinu.
Filip2412 Filip2412 17:16 05.02.2008

opet brkanje pojmova...

Demokratija ne postoji, samo neko ili glup ili zlonameran moze vas uveravati u suprotno. Da li je demokratski sto USA tera Srbiju da izrucuje ljude u Hag a istovremeno vodi kampanju o bilateralnom potpisivanju sporazuma o neizrucivanju americkih drzavljana?

Ovaj postupak Rusije samo govori o tome koliko oni postuju nase institucije - slabo nas postuju, kao sto nas ni EU i USA ne postuju, kao sto velike zemlje ne nikada ne postuju male.

Krajnje je glupo zbog ovoga otvarati diskusiju na temu "demokratije u Rusiji", demokratije neme u Rusiji niti bilo gde drugde u svetu. Svaka zemlja na osnovu svoje politicke moci moze dati azil bilo kome, to pokazije UK, USA Rusija kao i bilo koja druga zemlja.
doktorka doktorka 17:30 05.02.2008

Re: opet brkanje pojmova...

Filip2412
Demokratija ne postoji, samo neko ili glup ili zlonameran moze vas uveravati u suprotno. Da li je demokratski sto USA tera Srbiju da izrucuje ljude u Hag a istovremeno vodi kampanju o bilateralnom potpisivanju sporazuma o neizrucivanju americkih drzavljana?Ovaj postupak Rusije samo govori o tome koliko oni postuju nase institucije - slabo nas postuju, kao sto nas ni EU i USA ne postuju, kao sto velike zemlje ne nikada ne postuju male.Krajnje je glupo zbog ovoga otvarati diskusiju na temu "demokratije u Rusiji", demokratije neme u Rusiji niti bilo gde drugde u svetu. Svaka zemlja na osnovu svoje politicke moci moze dati azil bilo kome, to pokazije UK, USA Rusija kao i bilo koja druga zemlja.

USA moze postavljati uslove koja ona zeli , to je njen problem . Ako smo u situaciji da od nje zavisimo, to je nash problem . Stvar je jasna. Hahhah, , a sto bi nas bilo ko postovao kada smo prevrtljivi i lazljivi? Nego , recite mi , od koga mi trazimo kedite , od Rusije ili od Zapada? I zasto nam je vazno ovo potpisivanje sporazuma sa EU ?
Filip2412 Filip2412 17:33 05.02.2008

Re: opet brkanje pojmova...

Doktorka apsolutno se slazem sa tobom, samo ne vidim da tema ima veze sa demokratijom.

doktorka doktorka 17:47 05.02.2008

Re: opet brkanje pojmova...

Filip2412
Doktorka apsolutno se slazem sa tobom, samo ne vidim da tema ima veze sa demokratijom.


pa ti si dao te primere.


http://www.freedomhouse.org/template.cfm?page=363&year=2007
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:30 05.02.2008

Preporucujem....svima

tek koliko da se zna....
poz
bkc
stephen dedalus stephen dedalus 19:00 05.02.2008

nas i rusa 299 miliona

evo jednog statistickog podatka koji daje gotovo neverovatnu sliku danasnje rusije. naime, ova drzava godisnje gubi oko milion stanovnika. razlozi su kombinacija izuzetno niskog nataliteta i izuzetno visokog mortaliteta. prema nekim procenama u narednih 50 godina rusija ce izgubiti preko 30 miliona stanovnika.
no, ono sto je meni palo u oci kada je u pitanju slucaj azila je sledece. rusija se pokazala kao odan partner milosevicevoj porodici. to se nama ne dopada, to je uvreda za nasu drzavu, ali je cinjenica.
po prirodi stvari me je to odmah podsetilo na zorana djindjica. kakav je partner bila EU u njegovom slucaju? koliko je bilo neispunjenih obecanja, koliko puta su mu podmetali nogu? jos samo ovo da uradis, pa cemo da ti zaista pruzimo podrsku. u krajnjem slucaju, zar nisu mogli barem da mu sacuvaju zivot? ili ce biti da su duca i siptar bili tako genijalni zaverenici da su nasamarili tolike obavestajne sluzbe.
doktorka doktorka 19:32 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

stephen dedalus
evo jednog statistickog podatka koji daje gotovo neverovatnu sliku danasnje rusije. naime, ova drzava godisnje gubi oko milion stanovnika. razlozi su kombinacija izuzetno niskog nataliteta i izuzetno visokog mortaliteta. prema nekim procenama u narednih 50 godina rusija ce izgubiti preko 30 miliona stanovnika. no, ono sto je meni palo u oci kada je u pitanju slucaj azila je sledece. rusija se pokazala kao odan partner milosevicevoj porodici. to se nama ne dopada, to je uvreda za nasu drzavu, ali je cinjenica. po prirodi stvari me je to odmah podsetilo na zorana djindjica. kakav je partner bila EU u njegovom slucaju? koliko je bilo neispunjenih obecanja, koliko puta su mu podmetali nogu? jos samo ovo da uradis, pa cemo da ti zaista pruzimo podrsku. u krajnjem slucaju, zar nisu mogli barem da mu sacuvaju zivot? ili ce biti da su duca i siptar bili tako genijalni zaverenici da su nasamarili tolike obavestajne sluzbe.


Znate , Zapad zanima kakvo je raspolozenje u narodu . Kada je siguran da narod zaista zeli promene , pozitivne naravno, Zapad se tek tada odluci da bude velikodusan , sto je i noramalno . Ali ako vama covek koji je tada bio najpopularniji u Srbiji , i favorizaovan od strane nasih medija, dakle Kostunica , sa svojom strankom napusti DOS zbog toga sto je Milosevic poslat u Hag , onda to znaci da nema razlike izmedju Milosevica i Kostunice. Sto Zapad da stiti Djindjica? Valjda smo trebali mi to da ucinimo, a ne da nasednemo na Kostunicin legalizam , koji vidimo kako izgleda. Sami smo sebi krivi za ovo sto nam se desava!
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:23 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

doktorka
Sami smo sebi krivi za ovo sto nam se desava!


dodao bih samo ispred ove rečenice "U najvećoj meri".
Nije baš sve na nama. Mnogo puta smo prevareni, slagani i na sve moguće načine obmanuti. Nije ovo rečenica tipa "jadni mi" već više kao opomena za ubuduće. A to ubuduće je vrlo blizu. E, sad - ko i tada bude naseo, njega ne treba žaliti, već mu se smejati koliko je glup. Bojim se da će takvih, uprkos svemu, biti mnogo.
doktorka doktorka 20:44 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

ceda_urosevic

doktorkaSami smo sebi krivi za ovo sto nam se desava!dodao bih samo ispred ove rečenice "U najvećoj meri". Nije baš sve na nama. Mnogo puta smo prevareni, slagani i na sve moguće načine obmanuti. Nije ovo rečenica tipa "jadni mi" već više kao opomena za ubuduće. A to ubuduće je vrlo blizu. E, sad - ko i tada bude naseo, njega ne treba žaliti, već mu se smejati koliko je glup. Bojim se da će takvih, uprkos svemu, biti mnogo.


Pa pogledaj koliko nam je samo rokova davano za Mladica. Cuj mi smo bre lazljiv narod. Nama tesko ko moze bilo sta verovati . Pa pogledaj ovo sa Tadicem . Ladno su izglasali rezoluciju o Kosovu , a sada im je LDP kriv . Tadic glasno govorio da je Kosovo nase. Pa samo diletant to moze da kaze , a da pri tome , navodno hoce u EU.E kada budemo umeli da prepoznamo prevarante i lazove u nasim politicarima, onda nam svet nece biti problem.
ceda_urosevic ceda_urosevic 20:48 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

Svet nikada nije ni bio naš problem (znam da znate). Mi smo, pored toga što smo lažljiv, i veoma, veoma glup narod. Preterano glup.
doktorka doktorka 20:56 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

ceda_urosevic
Svet nikada nije ni bio naš problem (znam da znate). Mi smo, pored toga što smo lažljiv, i veoma, veoma glup narod. Preterano glup.

nije meni i vama, ali mnogima jeste , nazalost.
stephen dedalus stephen dedalus 21:26 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

glup, a misli da je neverovatno pametan.
cak i srpska lazljivost je patoloska. "normalan" lazljivac i prevarant ti uzme pare iz dzepa bez da osetis, jos ucini da se lepo osecas. srbina ne zanima korist: srbinu je samo bitno da te ponizi.
ovaj "drugi kosovski boj" nema nikakve veze sa nama, a mi tripujemo kako se to sve oko nas vrti. mi smo tu samo nuzni akteri. u svakom slucaju su rusi pokazali da stoje iza svojih glumaca, sto daje vetar u ledja kostunici. pitanje za tadica i ekipu je ko stoji i za vas, ko ce vas da podigne kada i ako krenete na dole? mozda rupel?
Filip2412 Filip2412 23:51 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

I sam Kosovski boj je sumnjiv...
Ono bacanje kletve "ne imao roda i poroda ko ne doso na Kosovo ... bla bla" vrlo nehriscanski i pokvareno. Ko doso doso, ko nije doso njegov izbor sta ima da kunes ko zla baba.

Takodje, ja sam citao neke istorijske izvore koji kazu da je Vuk Brankovic ocrnjen od istorije samo zato sto se njegova zena nije slagala sa Lazarevom zenom Milicom, tako da je Vuk istorijski nahebao ka izdajnik samo zbog njenog ogovaranja.

Ustvari, loza Vuka Brankovica se odrzala i sacuvala kakvu takvu autonomiju Srbije vise u narednih 100 godina i vise posle Kosovskog boja (Djuradj Brankovic...)

U svakom slucaju Kosovski Boj je negativan mit jer prakticno poziva na samounistenje celog naroda.
nikson nikson 23:58 05.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

Filip2412

I sam Kosovski boj je sumnjiv...
Ono bacanje kletve "ne imao roda i poroda ko ne doso na Kosovo ... bla bla" vrlo nehriscanski i pokvareno. Ko doso doso, ko nije doso njegov izbor sta ima da kunes ko zla baba.

Takodje, ja sam citao neke istorijske izvore koji kazu da je Vuk Brankovic ocrnjen od istorije samo zato sto se njegova zena nije slagala sa Lazarevom zenom Milicom, tako da je Vuk istorijski nahebao ka izdajnik samo zbog njenog ogovaranja.

Ustvari, loza Vuka Brankovica se odrzala i sacuvala kakvu takvu autonomiju Srbije vise u narednih 100 godina i vise posle Kosovskog boja (Djuradj Brankovic...)

U svakom slucaju Kosovski Boj je negativan mit jer prakticno poziva na samounistenje celog naroda.


onda mi zaista pred milanom nedicem treba da stojimo uspravno!? ili.....
Filip2412 Filip2412 00:59 06.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

Ja stvarno ne poznajem delovanje Milana Nedica u detalje ali ugovor Cvetkovic Macek je svakako bio odlicna stvar. Naravno, bespotrebno sukobljavanje sa nemcima pocelo je tragicnim atentatom na Franca Ferdinanda ali sad je to tuga prica..

Pa mi smo bre jedina nacija na balkanu koja je nemcima pljunula u facu otvoreno. Da li je to zato sto smo hrabri, ludi ili glupi ili nas neko navuko to je sad nagradno pitanje u svakom slucaju oce nas da kontriramo svetskim silama bez toga ne umemo da se ponasamo
nikson nikson 03:30 06.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

Naravno, bespotrebno sukobljavanje sa nemcima pocelo je tragicnim atentatom na Franca Ferdinanda ali sad je to tuga prica..


dobro taj atentat je ipak iskoriscen kao povod za rat, austrougarska je postavila takve zahteve srbiji da je ceo svet bio ptoiv toga. u prvom svetskom ratu su ciljevi bili pravedni i ja ne vidim u tome nista sporno. naravno cinjenica da je srbija izgubila u tim ratovima 40% stanovnista je zaprepascujuca
Filip2412 Filip2412 06:21 06.02.2008

Re: nas i rusa 299 miliona

dobro taj atentat je ipak iskoriscen kao povod za rat, austrougarska je postavila takve zahteve srbiji da je ceo svet bio ptoiv toga. u prvom svetskom ratu su ciljevi bili pravedni


Mi smo ubili njihovog prestolonaslednika, nije mala stvar. Mozda su to i neke tajne sluzbe organizovale da bi uvukle Srbiju u rat ko zna, medjutim tragedija je da se u nasim knjigama to predstavlja kao dobar potez hrabrog Gavrila Principa...

Zapravo glup potez do bola...

Nisam rekao da su nam ciljevi bili nepravedni, rekao sam da je razlog za sukob glup, meni ni dan danas nije jasno zasto nismo prihvatili te Austrougarske zahteve koji god da su. Gledaj veliku Francusku, usteali se nemci u WWII bez otpora pa sta eto je sad francuska sta joj fali.

Da se vratim na WWI, tu ima jos jedna glupost za ne poverovati: nasa vojska se delocira preko Albanije u Grcku i ostavlja zene, decu i sve ostale koji nisu mogli da pesace 1000km na milost i nemilost okupatoru - naravno to se u knjigama predstavlja kao junacki cin??!!??!??!?!?!!!
Julishka Julishka 21:35 06.02.2008

a zamislite i pozitivnu stranu ovoga

kad su bili njih dvojica nezvanicno u Rusiji, niko nije znao adresu niti telefon.
a sada mora da se zna jer je njima azil dodeljen zvanicno - morace da se jave za policijsku registraciju, placaju porezi ako budu imali neki dohodi :)

kad znas adresu, znas i gde je taj prozor...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana