Astronomija

Bezvizni režim uskoro na ivici?

Spiridon RSS / 15.10.2012. u 13:54

Ajde da pokrenem temu (kad vec svi cute) koja se u vecoj ili manjoj meri tice svih nas.

Zasto ovo rade? 

Beograd -- Izvestilac za viznu liberalizaciju EP Tanja Fajon očekuje da će uskoro članicama EU biti omogućeno da pojedinačno ukinu bezvizni režim Srbiji i Makedoniji. 

Evo nekih interesantnih komentara:

A sta to, na primer, mogu da urade nase vlasti? Da ne dozvole Romima da izlaze iz zemlje? Da uskracuju pasose Albancima iz Presevske doline? Pa tek onda bi imali razloga da nam natrljaju nos zbog krsenja ljudskih prava. Zasto nema zloupotreba u Norveskoj? Zato sto ovi nasi znaju da ce u roku od 48 sati biti vraceni sa sve zabranom ponovnog ulaska u Norvesku. Ako Srbija nije na listi zemalja u kojima se krse ljudska prava (a nije) zasto ih jednostavno ne vrate po kratkom postupku, a onda nasa policija moze da im oduzme pasos na odredjeno vreme (pet godina, recimo) zbog zloupotrebe i problem bi bio resen za dve nedelje.
(aca_bg, 15. oktobar 2012 10:21) 

Ja mislim da ovo nema veze sa mozgom vec se koristi kao jeftin izgovor da bi se preko viza pritiskala Vlada Srbije po pitanju Kosova.

(Bojan, 15. oktobar 2012 10:12) 

 

Meni iskreno nije jasno. Ako hoce nas da zezaju zbog Kosova, sto spominju i Makedonce (koja je priznala Kosovo)?

Koje su poruke i eventualne posledice ovakvog predloga? Mene ovo brine. Mozda je to cilj? Da se zabrinemo.

 

 



Komentari (165)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 13:59 15.10.2012

Re: .

antioksidant
http://www.danas.rs/danasrs/politika/beli_sengen_za_srbiju_nije_ugrozen.56.html?news_id=248933


libkonz libkonz 14:10 15.10.2012

Re: .

Stvarno ne vidim šta ovde Srbija može da uradi?
A zemlje koje imaju problem sa lažnim azilantima mogu ovo da reše mnogo lakše, automatskom deportacijom svih azilanata iz Srbije.
mariopan mariopan 14:27 15.10.2012

Re: .

libkonz
Stvarno ne vidim šta ovde Srbija može da uradi?
A zemlje koje imaju problem sa lažnim azilantima mogu ovo da reše mnogo lakše, automatskom deportacijom svih azilanata iz Srbije.

Pa mogu da iskamče Kosovo ako samo dovoljno pritisnu?

Evo Ivica već obećava da ćemo mi platiti sve troškove, aman pa što i meni ne plate trošak evo baš sada oću da putujem? I ja sam građanin Srbije?
Atomski mrav Atomski mrav 14:27 15.10.2012

Re: .

A zemlje koje imaju problem sa lažnim azilantima mogu ovo da reše mnogo lakše, automatskom deportacijom svih azilanata iz Srbije.


Biće da to nije baš tako lako i jednostavno, čim se toliko bune. Neki komentatori navode da lažni azilanti uništavaju sva dokumenta nakon što se nađu u državi u kojoj traže azil pa onda nadležni organi moraju da utvrde ko su, odakle su... a to zna da potraje.

Bilo kako bilo, najbolje bi bilo da se odgovarajući državni organi Srbije i zemalja koje imaju problema sa lažnim azilantima nekako dogovore o saradnji koja bi na neki način rešila te probleme, a ne da se odmah preti ukidanjem "belog Šengena"...
Jukie Jukie 14:30 15.10.2012

Re: .

mariopan

Pa mogu da iskamče Kosovo ako samo dovoljno pritisnu?

Kao da mi imamo IKAKVU korist od Kosova, pa uopšte treba da razmišljamo o tome
mikimedic mikimedic 14:39 15.10.2012

Re: .

o saradnji koja bi na neki način



na koji nacin?
freehand freehand 15:12 15.10.2012

Re: .

Jukie
mariopan

Pa mogu da iskamče Kosovo ako samo dovoljno pritisnu?

Kao da mi imamo IKAKVU korist od Kosova, pa uopšte treba da razmišljamo o tome

Kakvu TI korist imaš od Niša? Od Surdulice? Od Loznice? Od Kanjiže?
I od kad je TVOJA korist merilo za politčke odluke o pitanjima državne teritorije?
buba_truba buba_truba 15:55 15.10.2012

Re: .

freehand
@ Jukie

Vala baš, free. Ume Jukie tako, povremeno... Za neverovati!
freehand freehand 17:23 15.10.2012

Re: .

buba_truba
freehand
@ Jukie

Vala baš, free. Ume Jukie tako, povremeno... Za neverovati!

Hah... Pečenja jarećeg.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 15.10.2012

Re: .

libkonz
Stvarno ne vidim šta ovde Srbija može da uradi?
A zemlje koje imaju problem sa lažnim azilantima mogu ovo da reše mnogo lakše, automatskom deportacijom svih azilanata iz Srbije.


Pa može da napravi od sebe zemlju iz koje neće svako da gleda da pobegne. Mislim, pričamo, onako, teorijski.
dragoljub92 dragoljub92 20:15 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
libkonz
Stvarno ne vidim šta ovde Srbija može da uradi?
A zemlje koje imaju problem sa lažnim azilantima mogu ovo da reše mnogo lakše, automatskom deportacijom svih azilanata iz Srbije.


Pa može da napravi od sebe zemlju iz koje neće svako da gleda da pobegne. Mislim, pričamo, onako, teorijski.

Paitju ne mo da zaebavash,kakva bi to zemlja srbija bila kad ne bi niko bezhao iz njuma!to ni u teoriju ne mosh da bidne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:23 15.10.2012

Re: .

kakva bi to zemlja srbija bila kad ne bi niko bezhao iz njuma!


Pa, svojevremeno se i pola Evrope iselilo u Ameriku koliko im je bilo dobro kod kuce.
Danas Spanci idu masovno na rad u Maroko, pola juga Italije zvrji prazno, Rumuni i Poljaci kud koji okolo za dnevnice ispod zakonskog nivoa, i tako...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:53 15.10.2012

Re: .

apacherosepeacock
kakva bi to zemlja srbija bila kad ne bi niko bezhao iz njuma!


Pa, svojevremeno se i pola Evrope iselilo u Ameriku koliko im je bilo dobro kod kuce.
Danas Spanci idu masovno na rad u Maroko, pola juga Italije zvrji prazno, Rumuni i Poljaci kud koji okolo za dnevnice ispod zakonskog nivoa, i tako...


Istina. Ali da je neko plaćao troškove (pokušaja) bežanja svojih gradjana u inostranstvo, to još nije zabeleženo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:00 15.10.2012

Re: .

Jukie
mariopan

Pa mogu da iskamče Kosovo ako samo dovoljno pritisnu?

Kao da mi imamo IKAKVU korist od Kosova, pa uopšte treba da razmišljamo o tome


Ne samo da nemamo nikakvu korist, nego nemamo ni Kosovo.

freehand freehand 21:08 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
apacherosepeacock
kakva bi to zemlja srbija bila kad ne bi niko bezhao iz njuma!


Pa, svojevremeno se i pola Evrope iselilo u Ameriku koliko im je bilo dobro kod kuce.
Danas Spanci idu masovno na rad u Maroko, pola juga Italije zvrji prazno, Rumuni i Poljaci kud koji okolo za dnevnice ispod zakonskog nivoa, i tako...


Istina. Ali da je neko plaćao troškove (pokušaja) bežanja svojih gradjana u inostranstvo, to još nije zabeleženo.


Interesantno zvuči ali ništa ne vredi.
Ko beži, i odakle? Građani sa urednim putnim ispravama i plaćenim putnim kartama izađu iz svoje i uđu u izabranu evropsku državu odlučivši da ne žele da se vrate, zlouptrebljavajući zakonodavstva obe zamelje.
Postupak je beskrajno star i izvanredno savremen,
Primenjivan nebrojeno puta.
highshalfbooze highshalfbooze 21:12 15.10.2012

Re: .

Stvarno ne vidim šta ovde Srbija može da uradi?


Možda bi bilo dovoljno da bude zemlja iz koje se ne beži glavom bez obzira.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:13 15.10.2012

Re: .

Istina. Ali da je neko plaćao troškove (pokušaja) bežanja svojih gradjana u inostranstvo, to još nije zabeleženo.


Verovatno nije ali bilo sta da se uradi u ovoj situaciji bi bilo ili nezabelezeno ili nedozvoljeno.
Sta bi, osim tvog predloga da se Srbija ucini srecnom zemljom iz koje niko nece bezati (koji jeste dobar samo ga se niko nije setio), mogloda se uradi a da to ne bude nezabelezeno a prihvatljivo?

Meni na pamet padaju nekoliko mogucih resenja, recimo

Pustati iz zemlje samo one gradjane (sve ili samo one iz rizicnih grupa, Albance i Rome) koji dokazu da imaju na raspolaganju minimalno 100 hiljada evra.
To bi verujem bilo delotvorno
Ili
Pasose Romima i Albancima (ili svim gradjanima) izdavati samo uz dokaz da raspolazu imovinom u vrednosti od makar milion evra

Ne dozvoliti Albancima i Romima uopste putovanja i inostranstvo.

To bi verujem smanjilo broj trazilaca azila, a i oni koji bi ga trazili ne bi bili lazni vec pravi azilanti, i tako bi se taj problem resio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:22 15.10.2012

Re: .

Ali da je neko plaćao troškove (pokušaja) bežanja svojih gradjana u inostranstvo, to još nije zabeleženo.


Nije, kome bi tako sta genijalno palo na pamet?
Tek sad kad navale preko....
kukusigameni kukusigameni 21:23 15.10.2012

Re: .

Ma da odmah udarimo sa "vetovzijom"?!
freehand freehand 21:27 15.10.2012

Re: .

Nije, kome bi tako sta genijalno palo na pamet?

Nekom ko pokušava da kontroliše štetu i na svaki način predupredi mnogo veće probleme?
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:29 15.10.2012

Re: .

To bi verujem smanjilo broj trazilaca azila, a i oni koji bi ga trazili ne bi bili lazni vec pravi azilanti, i tako bi se taj problem resio.


Po kom zakonu mozes da trazis odokativno jednima potvrdu za sve nabrojano a od drugih ne?

Pa ako je Srbija na spisku tamo sigurna zemlja, nema pravih azilanata, svi su lazni. (po njihovoj definiciji azilanta)
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:31 15.10.2012

Re: .

freehand
Nije, kome bi tako sta genijalno palo na pamet?

Nekom ko pokušava da kontroliše štetu i na svaki način predupredi mnogo veće probleme?


Otkud to moze da bude nacin da sanira stetu tj. probleme? Ja verujem da on to zeli, ali...sta ce time da dobije?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 15.10.2012

Re: .

Po kom zakonu mozes da trazis odokativno jednima potvrdu za sve nabrojano a od drugih ne?


Pa napravi se takav zakon.

Ma naravno da ne mislim da tako treba postupati vec pokusavam da kazem da Srbija (ili bilo koja druga zemlja) i nema na raspolaganju neki potez koji bi mogao da smanji broj tih azilanata. Taj problem se javlja u drugim drzavama a ne u Srbiji, a Srbija nema ingerencija da resava probleme nastale u drugim drzavama, a koji su izazvani zakonima te drzave.

Cinjenica da je u Nemackoj povecana suma koju dobijaju trazioci azila je veoma veliki motiv da se azil trazi a da se ni ne ocekuje da se dobije. Cilj i nije azil vec tih 800 evra.
Ali to nije stvar koju Srbija moze da promeni.
Dalje, ako Nemacka srbiju svrstava u sigurne zemlje onda je valjda logicno da ona ni ne daje politicki azil ljudima iz zemalja gde nepostoji politicki prgon, pa bi i to makar drasticno smanjilo ako ne i eliminisalo taj problem.
Ali ni na to ne moze Srbija da utice.

Srbiji ostaje da smislja kojekakve dosetke poput ove Daciceve o placanju troskova a to je, cini mi se, samo kao pokazivanjje dobre volje a ne i trazenje mehanizma da se problem resi jer Srbija ni ne moze da ga resi.
mariopan mariopan 21:46 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
Jukie
mariopan

Pa mogu da iskamče Kosovo ako samo dovoljno pritisnu?

Kao da mi imamo IKAKVU korist od Kosova, pa uopšte treba da razmišljamo o tome


Ne samo da nemamo nikakvu korist, nego nemamo ni Kosovo.


A još ćemo i da platimo?
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:56 15.10.2012

Re: .

Srbiji ostaje da smislja kojekakve dosetke poput ove Daciceve o placanju troskova a to je, cini mi se, samo kao pokazivanjje dobre volje a ne i trazenje mehanizma d s eproblemsi jer Srbija ni ne moze da ga resi.


Da. Zato i pominjem genijalno resenje (ili zamajavanje, sve-jedno), Srbija je u pat poziciji. Dole pri dnu strane sam i napisala - ove 3 zemlje koje najvise galame oko toga bi imale samo koristi da izmene proceduru kao sto su Belgija i Holandija izmenile, i tamo su prestali da dolaze. Ne dobijaju pare a procedura traje dan-dva.
Zasto to ne urade Nemacka, Svedska i Danska (generalno olaksavaju sebi problem i ne samo iz Srbije), eto nece. Radije ce nas (Srbiju) drndati i(li) skinuti sa sengena zbog toga.

Ne znam, mislim da ne postoji nacin zakonski kojim ovako nesto mogu da sprece. Osim da deportirane ne oglobe na neki nacin za primer ostalima zbog urusavanja ___ cega god, laznih izjava - ovaj, da ne lupam sad definiciju.

Manje vise i nema drugog resenja.
Jer, ko ce ziv da isplati za ove do sada a kamo li za one u buduce?

Edit: Mislim, ne mo's Svedskoj da ponudis cifru pa da kazes posle - samo sam se zezao, dobra volja i taj rad. Tek ce onda da se razgoropade pa qq nama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 15.10.2012

Re: .

kukusigameni
Ma da odmah udarimo sa "vetovzijom"?!



Daj "vuku"!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 15.10.2012

Re: .

Jer, ko ce ziv da isplati za ove do sada a kamo li za one u buduce?


Koliko sam ja razumeo Dacica tu se i ne radi o nekoj prevelikoj cifri, o nekom prevelikom broju ljudi.
E sad, sta je Dacic imao na umu kad je to pomenuo bog ce znati.

Meni nije daleko od logike da naglasavajuci kako to i nije preveliki problem i da to bas i nije tako preskupo, Dacic zapravo daje do znanja da ovaj zahtev za ukidanje viza i nije zbog azilanata vec zbog neceg drugog. Da Nemacka i nema neki problem sa azilantima iz Srbije vec to koristi kao providan razlog da Srbiji pripreti.

Da li je to zbog pritiska oko Kosova, ili zbog malo naglasenijeg ocijukanja Srbije sa Rusijom posle ovih izbora, da li zbog nekih svojih unutrasnjih potreba (trazi se opet neki krivac u Nemackoj) ostaje da nagadjamo.

Ali posto je svakom jasno da Nemcka taj svoj problem relativno lako moze da resi, a ona ga prebacuje na Srbiju, bice da se jos nesto osim azilanata valja iza brega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:10 15.10.2012

Re: .

mariopan

A još ćemo i da platimo?


Čuo sam podatak da ljudi iz Srbije ladno podižu kredite u bankama da bi putovali na godišnje odmore, po Španiji, Francuskoj, Italiji (ok, možda i po Rusiji, ajde, dobro). Ustvari, poznajem neke ljude koji su to stvarno uradili. Otprilike, uzdaju se u smak sveta, kao mehanizam za reprogramiranje dugova.

freehand freehand 22:16 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
mariopan

A još ćemo i da platimo?


Čuo sam podatak da ljudi iz Srbije ladno podižu kredite u bankama da bi putovali na godišnje odmore, po Španiji, Francuskoj, Italiji (ok, možda i po Rusiji, ajde, dobro). Ustvari, poznajem neke ljude koji su to stvarno uradili. Otprilike, uzdaju se u smak sveta, kao mehanizam za reprogramiranje dugova.


Eh, da smo imali Leman Braderse... Išlo bi se i na egzotičnije destinacije...


apacherosepeacock apacherosepeacock 22:19 15.10.2012

Re: .

Ali posto je svakom jasno da Nemcka taj svoj problem relativno lako moze da resi, a ona ga prebacuje na Srbiju, bice da se jos nesto osim azilanata valja iza brega


Da. To se namece kao moguci i najverovatniji razlog, i meni sumnjivo (isto pisala dole u dnu strane o tome) bas u ovom trenutku kad su oladili odnosi (i uvlacenje) sa EU. Sto od Ivice sto od Tomice. (mada, imali su primedbe kolko i prosle godine na veliki broj azilanata iz SR).
Neiscrpni su sa drndanjem i ucenama, a Srbiji opet s druge strane lako pronaci korov u travnjaku kad zatreba da se necim pokriju pravi razlozi
maksa83 maksa83 22:24 15.10.2012

Re: .

Čuo sam podatak da ljudi iz Srbije ladno podižu kredite u bankama da bi putovali na godišnje odmore, po Španiji, Francuskoj, Italiji (ok, možda i po Rusiji, ajde, dobro).

Ja sam čuo podatak da su u jednoj zemlji ljudi 'ladno dizali kredite u bankama da bi kupili drugu kuću očekujući da će njena cena da raste, ili prvu kuću iako nemaju stabilan izvor prihoda da to otplate. I kad cena nekretnina nije nastavila da raste nego da pada, i kad su oni bez para prestali da vraćaju te pare i tako puno puta ispalo je jako glupo. Banke im inače nikad ne bi dale te kredite pošto je prilično jasno da oni ne mogu da ih vrate, ali je postao mnogo dobar biznis te njihove dugove seckati, mešati tako da se ne provali da su nelikvidni i dalje preprodavati. Možeš da zamisliš u šta se to na kraju izrodilo kad se ispostavilo da para nema.
Jukie Jukie 22:26 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic

Ustvari,

Pravopis! Setio sam se šta sam hteo da potražim na Sajmu knjiga!
Evo sad sam i zapisao

(tako sam ja pisao "ustvari" i "naprimer" kao jednu reč pa su mi natrljali nos da se pišu kao dve odvojene reči)

i nove Klajnove nedoumice
i one enciklopedije što prodaju na kioscima za 450 dinara, ali samo ako su na sajamskom popustu jer ne dam 450 dinara, i prvo hoću da ih pogledam da vidim da li šta vrede (na kioscima su u najlonu) jer ih izgleda niko nije kupio pa nemam koga da pitam kakve su
ecce-florian ecce-florian 22:29 15.10.2012

Re: .

Možeš da zamisliš u šta se to na kraju izrodilo kad se ispostavilo da para nema.

Aha

Moramo da vratimo te njihove dugove da bi mogli bezvezno da putujemo kod naših koje žive kod njih.
AlexDunja AlexDunja 22:31 15.10.2012

Re: .


Pravopis! Setio sam se šta sam hteo da potražim na Sajmu knjiga!

e, juki, pogledaj po knjižarama, u vreme sajma su idealno puste,
a popusti su jednaki. sajam je stravičan haos, gde obično ne nađeš šta taržiš:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:38 15.10.2012

Re: .

Jukie
srdjan.pajic

Ustvari,

Pravopis! Setio sam se šta sam hteo da potražim na Sajmu knjiga!
Evo sad sam i zapisao



E, kupi i meni jedan .
predatortz predatortz 22:40 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
Jukie
srdjan.pajic

Ustvari,

Pravopis! Setio sam se šta sam hteo da potražim na Sajmu knjiga!
Evo sad sam i zapisao



E, kupi i meni jedan .


Ama, svima bi nam trebao po jedan!
Zarđalo se...
dragoljub92 dragoljub92 22:47 15.10.2012

Re: .

srdjan.pajic
Jukie
srdjan.pajic

Ustvari,

Pravopis! Setio sam se šta sam hteo da potražim na Sajmu knjiga!
Evo sad sam i zapisao



E, kupi i meni jedan .

ako te ne uvate ,kupi i meni
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:13 15.10.2012

Re: .

maksa83
Čuo sam podatak da ljudi iz Srbije ladno podižu kredite u bankama da bi putovali na godišnje odmore, po Španiji, Francuskoj, Italiji (ok, možda i po Rusiji, ajde, dobro).

Ja sam čuo podatak da su u jednoj zemlji ljudi 'ladno dizali kredite u bankama da bi kupili drugu kuću očekujući da će njena cena da raste, ili prvu kuću iako nemaju stabilan izvor prihoda da to otplate. I kad cena nekretnina nije nastavila da raste nego da pada, i kad su oni bez para prestali da vraćaju te pare i tako puno puta ispalo je jako glupo. Banke im inače nikad ne bi dale te kredite pošto je prilično jasno da oni ne mogu da ih vrate, ali je postao mnogo dobar biznis te njihove dugove seckati, mešati tako da se ne provali da su nelikvidni i dalje preprodavati. Možeš da zamisliš u šta se to na kraju izrodilo kad se ispostavilo da para nema.


Tako sad i ovi čekaju bailout, u vidu smaka sveta, dok šurnjajama i tazbini ponosno pokazuju slike iz Barselone i Sevilje.
highshalfbooze highshalfbooze 07:27 16.10.2012

Re: .

Pustati iz zemlje samo one gradjane (sve ili samo one iz rizicnih grupa, Albance i Rome) koji dokazu da imaju na raspolaganju minimalno 100 hiljada evra.

I njima organizovati turističko putovanje u Dahau, Aušvic, Sobibor... a na ulasku pomenuti novac uzeti na čuvanje
dragan7557 dragan7557 09:04 16.10.2012

Re: .

apache...:
Ne dobijaju pare a procedura traje dan-dva.

Ovo je netačno i daleko komplikovanije!

Za detalje vidi:

"De nieuwe asielprocedure" (1)

prof. mr. Thomas Spijkerboer

Faculteit der Rechtsgeleerdheid

Vrije Universiteit Amsterdam


cerski

(1) Pdf
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:04 16.10.2012

Re: .

"De nieuwe asielprocedure"


Dobro nije dan-dva nego 8 dana.

Inace, poslala mi drugarica link za 'Jutarnji list'(Hr.); tamo se pored radovanja natuknicom o skidanju Srbije sa sengena navode neke druge zemlje koje se zale (b92 opet navodi neke druge). A u EK se, opet, prave ludi - ne znaju oni ni za kakav zahtev.
I tako...(setnja do zorata)
dragan7557 dragan7557 18:25 16.10.2012

Re: .

apacherosepeacock 15:04 16.10.2012
Re: .

"De nieuwe asielprocedure"



Dobro nije dan-dva nego 8 dana.

Malo je država u svetu koje imaju tako restiktivan sistem prema strancima poput Holandije. "Sistem" je baziran na bukvalnoj pljački podnosioca zahteva za vizu u Holandiji. Recimo kada je viza u Italiji koštala € 25 holandski ekvivalent je bio preko € 900.

Inace, poslala mi drugarica link za 'Jutarnji list'(Hr.); tamo se pored radovanja natuknicom o skidanju

Patološka "ljubav" Hrvata prema Srbima je dobro poznata, samo zaboravljaju: "ko drugome jamu kopa, sam u nju pada."
A u EK se, opet, prave ludi - ne znaju oni ni za kakav zahtev.


Valjda su ustanovili da su ipak preskupa samousluga u kojoj pazari izvesni Jelko, jer ima skromna primanja od nekoliko stotina hiljada evra godišnje.

cerski
Jukie Jukie 13:58 15.10.2012

Prvi

Pa ista ta populacija koja učestvuje u tom performansu živi i u Makedoniji
odnosno problem nije u priznavanju Kosova nego u tome što masa nekih ljudi upada u EU zemlje i traži azil

Edit: eto mi kad pišem dugačke rečenice, ode prvo mesto
Spiridon Spiridon 14:03 15.10.2012

Re: Prvi

Jukie
Pa ista ta populacija koja učestvuje u tom performansu živi i u Makedoniji

Edit: eto mi kad pišem dugačke rečenice, ode prvo mesto


ma jok, Maksa dao antiju neki skript koji kad integrises u firefox uvek postavi komentar na prvo mesto bez obzira kad ga napises
Spiridon Spiridon 14:06 15.10.2012

Re: Prvi

što masa nekih ljudi


kojih ljudi? Roma, albanaca sa juga srbije, nasih krimosa ... Pa zar toga nema u Rumuniji vise nego kod nas?
Jukie Jukie 14:08 15.10.2012

Re: Prvi

Spiridon
što masa nekih ljudi kojih ljudi? Roma, albanaca sa juga srbije, nasih krimosa ... Pa zar toga nema u Rumuniji vise nego kod nas?

Pa Rumunija je već u EU, ne mogu da uvedu vize članici EU
antioksidant antioksidant 14:30 15.10.2012

Re: Prvi

kojih ljudi? Roma, albanaca sa juga srbije, nasih krimosa ... Pa zar toga nema u Rumuniji vise nego kod nas?

ma da, puna rumunija albanaca sa juga srbije :)
antioksidant antioksidant 14:30 15.10.2012

Re: Prvi

Pa Rumunija je već u EU, ne mogu da uvedu vize članici EU

moze
mikimedic mikimedic 14:40 15.10.2012

Re: Prvi

masa nekih ljudi upada u EU zemlje i traži azil


a sta tacno je tu problem?
expolicajac expolicajac 14:01 15.10.2012

Meni je jasno

Meni iskreno nije jasno.

Meni je sve jasno al šta to vredi kad nema ko da me sluša
mariopan mariopan 14:08 15.10.2012

...

Da, to je još jedan pritisak na Srbiju da prizna Kosovo.

I mnogo im je providan štos, više su mi se na glavu popeli.

Nas oni i neće u EU, oni hoće samo Kosovo.

Jukie Jukie 14:21 15.10.2012

Re: ...

mariopan
Da, to je još jedan pritisak na Srbiju da prizna Kosovo.I mnogo im je providan štos, više su mi se na glavu popeli.Nas oni i neće u EU, oni hoće samo Kosovo.

Videćemo kako će Hrvatskoj biti u EU. Ako im bude dobro, idemo i mi za njima, ako im je loše, i dalje ćemo glumiti trogodišnjaka u samoposluzi "kmeee... ne dam Kosovo... moje..."

Ima jedan film (ili epizoda serije) gde je neki čovek tužio firmu koja je njegovu mačku stavila u reklamu (misleći da je ulična) i tvrdio emocionalni bol etc. Pošto je firma ustanovila da im se ta mačka mnogo isplati u reklami, odlučili su da mu ponude milion dolara. On odmah dohvati i potpiše ugovor.
Advokatica idealistkinja : "ali zašto, pa emocionalni bol..."
Tip: "prodaš običnu mačku za milion dolara? Samo u Americi..."
Atomski mrav Atomski mrav 14:23 15.10.2012

Re: ...

Nas oni i neće u EU, oni hoće samo Kosovo.

A šta su im onda Makedonci skrivili?
g.radicevic g.radicevic 14:25 15.10.2012

Re: ...

Videćemo kako će Hrvatskoj biti u EU.


bar jednom da i mi nekog pustimo ispred
inače zna se ko je najpametniji, najlepši, najbolje igra košarku...

g.radicevic g.radicevic 14:29 15.10.2012

Re: ...

A šta su im onda Makedonci skrivili?


pa oni su najsumnjiviji
jedini se bez rata otcepili


nisu tu čista posla...
mariopan mariopan 14:34 15.10.2012

Re: ...

Atomski mrav
Nas oni i neće u EU, oni hoće samo Kosovo.

A šta su im onda Makedonci skrivili?

Nisu ni mislili na Mekdonce kao naciju nego kao državu, odande najviše dolaze azilanti, zna se da iz siromašnih zemalja beže najsiromašniji, kao kod nas. A malo i njih da poplaše, neće da se baci.
jesen92 jesen92 21:21 15.10.2012

Re: ...

A šta su im onda Makedonci skrivili?
skrivili su to sto i kod njih nije lepo pa veliki broj ljudi napusta zemlju i trazi azil...
g.radicevic g.radicevic 14:15 15.10.2012

treba da se zabrinemo

najmanje živimo u regionu
imamo najnepismeniju decu
imamo više penzionera nego zaposlenih
imamo najlošiju zdravstvenu zaštitu
imamo najmanje plate
imamo najkorumpiraniju vlast
imamo belu kugu
.
.
.
.
.
.
imamo (još uvek)beli šengen

i tek sad treba da se zabrinemo ?????




Jukie Jukie 14:25 15.10.2012

Re: treba da se zabrinemo

g.radicevic

najmanje živimo u regionu
imamo više penzionera nego zaposlenih

imamo belu kugu
imamo najnepismeniju decu

Samo treba sačekati nekoliko godina, i jedna stavka će da poništi drugu
Atomski mrav Atomski mrav 14:18 15.10.2012

Nije im prvi put...

... da prete ponovnim uvođenjem viza za građane Srbije (i Makedonije). Međutim, nije mi jasno ovo "pojedinačno" ukidanje bezviznog režima - da li to znači cepanje Šengen zone ili šta?
g.radicevic g.radicevic 14:39 15.10.2012

Re: Nije im prvi put...

da li to znači cepanje Šengen zone ili šta?


ma jok
ima nas da cepaju,
do nevidljivosti

antioksidant antioksidant 14:32 15.10.2012

ovo je od prosle godine

Denmark, one of the Schengen states, is to re-impose controls on its frontiers with Germany and Sweden within weeks, amid pressure from the right.

eu ako poklekne, pasce preko sengena... zajednicka valuta olaksava "eu" ali nije neophodna
ecce-florian ecce-florian 14:42 15.10.2012

Bezvizni režim uskoro na ivici?


Prvo ne slažem se s naslovom:

Bezvizni režim uskoro na ivici?

Bezvizni režim je još od 2009. na Ivici, on je i obezbedio ukidanje viza

Zato mi se čini da je ovako intoniuiran naslov tedenciozan, kao DS obezbedio ukidanje viza a sad će Ivica kao da ga ukine.
Nije tako drugovi ( i drugarice). Ivica Dačić je kao potpreDSednik i kao ministar unutrašnjih poslova ispunio sve uslove EU uključujući i biometrijske pasoše


I sada , kao premijer , jedini ima konstruktivno rešenje u moru plača narikača koje tvrde da će nam EU ukinuti vize.Da platimo pa šta košta da košta.

Sa svih navedenih razloga, moja puna podrška ivici



evo i link da u očekivanju odluke ,naši ljudi u rasejanju, mogu da istu okače preko celog ekrana monitora 16:9
g.radicevic g.radicevic 14:50 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Sa svih navedenih razloga, moja puna podrška ivici


i moja
mada mi ovde više deluje kao..
Marica (mislim gore)

Bezvizni režim je još od 2009. na Ivici,




Milutin Milošević Milutin Milošević 15:46 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Nemate pojma. Spira je imao grešku u kucanju naslova. Treba da piše
"BezvEzni režim na Ivici?"
niccolo niccolo 17:28 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

podržavam florijanovu podršku ivici
milisav68 milisav68 17:33 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

niccolo
podržavam florijanovu podršku ivici

Čekaj, ko je na slici, ivica, marica ili florian?
freehand freehand 17:33 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

niccolo
podržavam florijanovu podršku ivici

Nije teško podržati Cvertka koji je u pravu podržavajući Dačića koji je u pravu.
Ali će biti interesantno kako će Nemci odgovoriti na tu ponudu zadržavši ozbiljnost i dostojanstven stav.
alselone alselone 17:48 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Ali će biti interesantno kako će Nemci odgovoriti na tu ponudu zadržavši ozbiljnost i dostojanstven stav.


kao i do sada - uzece lovu pa ce smisliti nesto sledece sto ne mozemo da ispunimo.
bodensee bodensee 17:50 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

pa da platimo, nego sta
ecce-florian ecce-florian 19:42 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

i moja
mada mi ovde više deluje kao..
Marica (mislim gore)

Grešiš, ovo je Marica


ecce-florian ecce-florian 19:43 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

"BezvEzni režim na Ivici?"


ecce-florian ecce-florian 19:52 15.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

pa da platimo, nego sta

pa računamo da će rasejanje da pomogne maticu po ovom pitanju. Nije uvek ni u Švici bilo za sve ko sad. Aj malo empatije

ecce-florian ecce-florian 11:29 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Ma jok uveseljava me kad diletanti bez ikakvog znaja o procedurama za dobijanje azila raspravljaju o međunarodnom i nacionalnom upravnom pravu.

cerski

Čekaj Cerski, da li ti to hoćeš da kažeš da je po našem Zakonu o azilu iz 2007. ( a koji je u potpunosti usklađen sa EU) kao i primenom odredaba o sigurnoj državi ( u skladu sa Konvencijom o statusu izbeglica iz 1951. i Protokolu o statusu izbeglica iz 1967.) kroz koju je prolazio pre npr dolaska u Nemačku i u kojoj ne bi bio izložen progonu,nečovečnom i nehumanom postupanju ili proterivanju u državu gde bi ovom bio izložen, a gde je mogao podneti zahtev za azil.
Esad, ako Madjarska, Austrija, Slovenija, Slovačka i Češka nisu pružile tu mogućnost u svom upravnom postupku, onda si ti Cerski možda u pravu da bi rešenje bilo





Koliko god bilo razloga protiv, mora se priznati da je ekonomski najisplativije, jer su troškovi za povratak lica koja ne ostvare pravo na azil najmanji.

Bravo Cerski
freehand freehand 11:43 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Čekaj Cerski, da li ti to hoćeš da kažeš da je po našem Zakonu o azilu iz 2007. ( a koji je u potpunosti usklađen sa EU) kao i primenom odredaba o sigurnoj državi ( u skladu sa Konvencijom o statusu izbeglica iz 1951. i Protokolu o statusu izbeglica iz 1967.) kroz koju je prolazio pre npr dolaska u Nemačku i u kojoj ne bi bio izložen progonu,nečovečnom i nehumanom postupanju ili proterivanju u državu gde bi ovom bio izložen, a gde je mogao podneti zahtev za azil.
Esad, ako Madjarska, Austrija, Slovenija, Slovačka i Češka nisu pružile tu mogućnost u svom upravnom postupku, onda si ti Cerski možda u pravu da bi rešenje bilo

Evo i tebi jedno

No comment.
dragan7557 dragan7557 12:33 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

ecce-florian
Ma jok uveseljava me kad diletanti bez ikakvog znaja o procedurama za dobijanje azila raspravljaju o međunarodnom i nacionalnom upravnom pravu.

cerski

Čekaj Cerski, da li ti to hoćeš da kažeš da je po našem Zakonu o azilu iz 2007. ( a koji je u potpunosti usklađen sa EU) kao i primenom odredaba o sigurnoj državi ( u skladu sa Konvencijom o statusu izbeglica iz 1951. i Protokolu o statusu izbeglica iz 1967.) kroz koju je prolazio pre npr dolaska u Nemačku i u kojoj ne bi bio izložen progonu,nečovečnom i nehumanom postupanju ili proterivanju u državu gde bi ovom bio izložen, a gde je mogao podneti zahtev za azil.
Esad, ako Madjarska, Austrija, Slovenija, Slovačka i Češka nisu pružile tu mogućnost u svom upravnom postupku, onda si ti Cerski možda u pravu da bi rešenje bilo





Koliko god bilo razloga protiv, mora se priznati da je ekonomski najisplativije, jer su troškovi za povratak lica koja ne ostvare pravo na azil najmanji.

Bravo Cerski

Dublin Convention I i II, a što Nemci, Belgijanci i Holanđanci tupe ili oštre qrac, je druga stvar, iza tog tupljenja ili oštrenja ne stoji ništa drugo osim politikanerije i polit-menažeije nesuvislih birokrata, od karijere koji polupismenim politikantima daju povoda za očijukanje.

cerski
mikimedic mikimedic 13:30 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Dublin Convention I i II


regulation.
dragan7557 dragan7557 13:39 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

mikimedic
Dublin Convention I i II


regulation.

Dobro mikilein da te zadovoljim

Dublin Regulation previously the Dublin Covention.

cerski
ecce-florian ecce-florian 13:39 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Nemci, Belgijanci i Holanđanci tupe ili oštre qrac, je druga stvar, iza tog tupljenja ili oštrenja ne stoji ništa drugo osim politikanerije i polit-menažeije nesuvislih birokrata, od karijere koji polupismenim politikantima daju povoda za očijukanje.

cerski


Pa to ti kaem cerski.Srbija je proglašena za sigurnu državu. To znači da je i Vojvodina kao deo Srbije sigurna država.
Znači do sada je bio problem jer su azilanti prošli pre dolaska u nemačku npr kroz treće sigurne države , Slovenija npr. a da tamo nisu tražili azil. To nemačkim vlastima omogućava da odbace zahtev za azil bez odlučivanja u meritumu i da vrate tražioca azila u Sloveniju npr. Ovo radi Mađarska kada vraća izbeglice iz Afganistana i Šri Lanke u Srbiju jer je Srbija treća sigurna zemlja.
Ukoliko bi Vojvodina postala članica EU ona bi mogla da izbeglice iz Srbije odmah vrati . Ovo rešenje ima brojne nedostatke, ali je nesumnjivo ekonomski efikasno u rešavanju problema azilanata.

Pred osnovnog rešio bi se i problem vraćanja izbeglica iz Srbije od strane Nemačke u Sloveniju. Onda najverovatnije ni izvestilac EU više ne bi imao ovakve primedbe o samouslugama



i ne razumem šta mu ono znači o Kosovu.
mikimedic mikimedic 17:00 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

Pred osnovnog rešio bi se i problem vraćanja izbeglica iz Srbije od strane Nemačke u Sloveniju. Onda najverovatnije ni izvestilac EU više ne bi imao ovakve primedbe o samouslugama


nije bas tako cvele - slovenija je u eu, pa vazi dublin a ne koncept sigurne trece drzave.
ecce-florian ecce-florian 22:00 16.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

nije bas tako cvele - slovenija je u eu, pa vazi dublin a ne koncept sigurne trece drzave.

Hm
Prihvata se mikijev amandman .
Ispravlja se osnovni tekst koji glasi

Znači do sada je bio problem jer su azilanti prošli pre dolaska u nemačku npr kroz treće sigurne države , Slovenija npr. a da tamo nisu tražili azil.

tako da ispravno glasi

Znači do sada je bio problem jer su azilanti prošli pre dolaska u Nemačku npr kroz treće sigurne države , Hrvatsku npr. a da tamo nisu tražili azil.


da ne bude posle, na ovom je miki insistirao

ps
Vojvodina ne bi morala da insistira odmah na prijemu u EU, neki prelazni period bi bio od koristi, ko zna šta se sve u međuvremenu dogodi
mikimedic mikimedic 12:34 17.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?


Znači do sada je bio problem jer su azilanti prošli pre dolaska u Nemačku npr kroz treće sigurne države , Hrvatsku npr. a da tamo nisu tražili azil.


da ne bude posle, na ovom je miki insistirao


hm da, ali posto i azilanti znaju medjunarodno pravo oni pravo u madjarsku


ecce-florian ecce-florian 15:47 17.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

hm da, ali posto i azilanti znaju medjunarodno pravo oni pravo u madjarsku

Za ove iz dalekog istoka to je included in the price.

A ovi "naši" ne samo da znaju međunarodno pravo, nego su i vizionari u pogledu pribavljanja pasoša.

Evo rešeeeeenja još iz augusta meseca, dva meseca ranije.

Kako i ne bi kad je Ustavni sud Nemčke podigao mesečnu naknadu za primaoce socijalne pomoći sa kojim je izjednačio i azilante sa 400 na 800 erua mesečno per capita

Dotle je prosečna plata lekara u Srbiji između 50 i 60.000 dinara a sudija u julu 2012. sa



Plata sudije Vrhovnog suda Srbije sa trideset godina radnog staza iznosi nesto vise od 39.000 dinara, sudije okruznog suda sa istim stazom oko 31.000 dinara, a sudije opstinskog suda nesto vise od 28.000 dinara. Predsednik Vrhovnog suda Srbije od danas ima platu od 43.679 dinara, navodi se u saopstenju i dodaje da ministar pravde mesecno zaradjuje oko 25.000 dinara. Okruzni javni tuzilac od danas ima platu od 34.500 dinara, a opstinski tuzilac nesto vise od 31.000 dinara.
izvor

povećan je na cca 500 eura.


Toliko o isplativosti poznavanja prava.
milisav68 milisav68 19:08 17.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

ecce-florian

izvor

petak 9.08.2002
ecce-florian ecce-florian 22:11 17.10.2012

Re: Bezvizni režim uskoro na ivici?

milisav68
ecce-florian

izvor

petak 9.08.2002

Lepo je kad neko čita komentare.Hvala ti.

Plate sudija opštinskih npr ( sada osnovnih) sudova su od 500 eura 2002. skočile uz sve donacije i podrške do negde 950 eura u decembru 2011.

Socijalna pomoć uključujući i azilante je u Nemačkoj sa 400 eura skočila na 800 eura.

Otprilike se održava odnos, 100 eura razlike u korist sudija.
blue92 blue92 14:55 15.10.2012

klizava eu marica

mariopan mariopan 15:19 15.10.2012

Re: klizava eu marica

blue92


ZATO ne možemo DUĐEMO

blogovatelj blogovatelj 16:16 15.10.2012

Ovo je razlog

Meni iskreno nije jasno. Ako hoce nas da zezaju zbog Kosova, sto spominju i Makedonce (koja je priznala Kosovo)?


Novci, Spiridone, novci!

Ako prosecna plata padne na trista jura, eto nama vize.
Ako prosecna plata dodje na petsto jura, niko vizu nece pominjati.
mariopan mariopan 16:51 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

blogovatelj
Meni iskreno nije jasno. Ako hoce nas da zezaju zbog Kosova, sto spominju i Makedonce (koja je priznala Kosovo)?


Novci, Spiridone, novci!

Ako prosecna plata padne na trista jura, eto nama vize.
Ako prosecna plata dodje na petsto jura, niko vizu nece pominjati.

Pa sa'će to začas, čim evro padne još malo a dinar "ojača" zvaće se petsto jura, a koliko će stvarno da vredi nema veze.
Evro danas 110 dinara, a cene ovih dana piče nebu pod oblake, a dinar "jača", i eto ti "petsto jura prosečne plate" već sledeći mesec.

blogovatelj blogovatelj 16:54 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

Pa sa'će to začas, čim evro padne još malo a dinar "ojača" zvaće se petsto jura, a koliko će stvarno da vredi nema veze.


Ti mariopan stalno i za sve kukas, i kad treba i kad ne treba, ne znam zasto.
Pa ako mozes da odes u banku i promenis npr sto dinara za jedan evro, onda tih sto dinara i vrede jedan evro. To je bar vrlo prosto.
To sto ti mislis da oni ne vrede toliko, to ti samo mislis, ali cinjenice su cinjenice.
mariopan mariopan 16:59 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

blogovatelj
Pa sa'će to začas, čim evro padne još malo a dinar "ojača" zvaće se petsto jura, a koliko će stvarno da vredi nema veze.


Ti mariopan stalno i za sve kukas, i kad treba i kad ne treba, ne znam zasto.
Pa ako mozes da odes u banku i promenis npr sto dinara za jedan evro, onda tih sto dinara i vrede jedan evro. To je bar vrlo prosto.
To sto ti mislis da oni ne vrede toliko, to ti samo mislis, ali cinjenice su cinjenice.



Otkud ti to da ja kukam? Konstatujem stanje.

Ma neee, samo više ne mogu da kupim za dinare ono što sam mogla juče, malo ih je, cene skočile, a dinar "ojačao" pa se sada onih 400 evra prosečne plate u Srbiji uskoro mogu brojati kao 500, zar nisam u pravu?

I onda neće moći da nas strpaju u kavez zbog prosečne plate jer nismo sirotinja?

Radujem se tome, ne kukam.
dragan7557 dragan7557 17:44 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

mariopan:
Ma neee, samo više ne mogu da kupim za dinare ono što sam mogla juče, malo ih je, cene skočile, a dinar "ojačao" pa se sada onih 400 evra prosečne plate u Srbiji uskoro mogu brojati kao 500, zar nisam u pravu?

Još je u tajnosti, bre!

Ali da otkrijem da je stigla prva tranša od 25 milijardi Evra, od 100 Milijardi koje je Toma obećao kao investicije ako ga izaberete, bre!

A Toma je čoek od reči i pare stižu, dinar raste a stranci čekaju po nekoliko dana u redu za srpske vize, bre.

cerski
blogovatelj blogovatelj 19:00 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

Ma neee, samo više ne mogu da kupim za dinare ono što sam mogla juče, malo ih je, cene skočile, a dinar "ojačao"


To sto ne mozes da kupis istu kolicinu robe za istu kolicinu para znaci da je cena robe koju hoces da kupis skocila.
I evro je roba, kupuje se po nekoj ceni i cena mu se menja.
Ako kupis evro za manje para danas nego juce, to znaci da je dinar ojacao u odnosu na evro. Ako kupis evro za vise para, to znaci da je dinar oslabio.
Ono sto vazi za kiseo kupus, vazi i za evro. Nije mi jasno sta je tu nejasno?
nsarski nsarski 19:08 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

Ako kupis evro za manje para danas nego juce, to znaci da je dinar ojacao u odnosu na evro.


Al' je oslabio u odnosu na prasetje i lebac.

Nachi, gledaj cene u dinarima, a ne u evrima, jer su u evrima jos vise. Ili tako nekako.
blogovatelj blogovatelj 19:27 15.10.2012

Re: Ovo je razlog

Al' je oslabio u odnosu na prasetje i lebac.


Naravno.
Ali ovde smo pricali o ceni evra, ne o ceni leba.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:31 15.10.2012

zanimljiva diskusija o tome

kod mene, na facebooku.
blogovatelj blogovatelj 16:51 15.10.2012

Re: zanimljiva diskusija o tome

zanimljiva diskusija o tome
kod mene, na facebooku.


Tvoje diskusije su uvek zanimljive.
alselone alselone 17:10 15.10.2012

Re: zanimljiva diskusija o tome

zanimljiva diskusija o tome
kod mene, na facebooku.


Konacno jedna dobra vest.
freehand freehand 17:17 15.10.2012

A možda su Nemci

imali u vidu i veliki rast popularnosti Cigana i Albanaca u Srbiji i Makedoniji, koji neminovno sledi uz ovakve vesti?
Mama mia, kakva hipokrizija!
U "Dekadi Roma"...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana