Astronomija

Bezvizni režim uskoro na ivici?

Spiridon RSS / 15.10.2012. u 13:54

Ajde da pokrenem temu (kad vec svi cute) koja se u vecoj ili manjoj meri tice svih nas.

Zasto ovo rade? 

Beograd -- Izvestilac za viznu liberalizaciju EP Tanja Fajon očekuje da će uskoro članicama EU biti omogućeno da pojedinačno ukinu bezvizni režim Srbiji i Makedoniji. 

Evo nekih interesantnih komentara:

A sta to, na primer, mogu da urade nase vlasti? Da ne dozvole Romima da izlaze iz zemlje? Da uskracuju pasose Albancima iz Presevske doline? Pa tek onda bi imali razloga da nam natrljaju nos zbog krsenja ljudskih prava. Zasto nema zloupotreba u Norveskoj? Zato sto ovi nasi znaju da ce u roku od 48 sati biti vraceni sa sve zabranom ponovnog ulaska u Norvesku. Ako Srbija nije na listi zemalja u kojima se krse ljudska prava (a nije) zasto ih jednostavno ne vrate po kratkom postupku, a onda nasa policija moze da im oduzme pasos na odredjeno vreme (pet godina, recimo) zbog zloupotrebe i problem bi bio resen za dve nedelje.
(aca_bg, 15. oktobar 2012 10:21) 

Ja mislim da ovo nema veze sa mozgom vec se koristi kao jeftin izgovor da bi se preko viza pritiskala Vlada Srbije po pitanju Kosova.

(Bojan, 15. oktobar 2012 10:12) 

 

Meni iskreno nije jasno. Ako hoce nas da zezaju zbog Kosova, sto spominju i Makedonce (koja je priznala Kosovo)?

Koje su poruke i eventualne posledice ovakvog predloga? Mene ovo brine. Mozda je to cilj? Da se zabrinemo.

 

 



Komentari (165)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bodensee bodensee 17:44 15.10.2012

isti utisak

Odlican tekst.

Kada sam cula ovu vest stekla sam potpuno isti utisak : zele da nas malo zaplase; ako mogu Hrvatima da saopste da moraju biti brzi u reformama zasto ne bi ucinili da se Srbi malo vise zabrinu. Cilj opravdava sredstva, u politickim odnosima to je pravilo; emocije su iskljucene i varaju se svi koji neke emocije prema nama Srbima ocekuju ili bar neko ublazavanje. Toga nema, samo strogo i strozije..

Ne valja sto se i mi koji smo van zemlje sada zabrinusmo: kako ce nam doci rodbina u posetu? Eh tugo srpska i muko auslanderska
mariopan mariopan 17:58 15.10.2012

Re: isti utisak

bodensee

Ne valja sto se i mi koji smo van zemlje sada zabrinusmo: kako ce nam doci rodbina u posetu? Eh tugo srpska i muko auslanderska

Ništa ne brini, tek sada će rodbina da ti "dolazi u posetu", možda i masovno ....ili da povećaš malo doznake iz inostranstva svojima, izgibosmo ovde, znači malo da zapnete vi tamo i šaljete malo više svojima ovamo (ovaj evro samo pada, znači ta vaša valuta više nije tako izdašna, šta ste se stisli?)......ili da vam masovno "dođemo u goste" ?

Evo ja se već spakovala, odo' dok mi ovi nisu uveli vizu.
bolid1 bolid1 18:48 15.10.2012

Re: isti utisak

mariopan

Evo ja se već spakovala, odo' dok mi ovi nisu uveli vizu.


Meni torba do pola puna, ceka se viza (radna) i odo...jedino sto cu morati da se prisetim majstorija sa rezervacijama hostela za vize drugarima, ali dobro, sve smo to vec razradili do tancina.
mariopan mariopan 21:49 15.10.2012

Re: isti utisak

bolid1
mariopan

Evo ja se već spakovala, odo' dok mi ovi nisu uveli vizu.


Meni torba do pola puna, ceka se viza (radna) i odo...jedino sto cu morati da se prisetim majstorija sa rezervacijama hostela za vize drugarima, ali dobro, sve smo to vec razradili do tancina.

Srećno ti bilo i blago tebi ja idem samo u goste, inače bih sutra zapalila odavde kao svaki pametan čovek.
bolid1 bolid1 00:24 16.10.2012

Re: isti utisak

mariopan

Srećno ti bilo


Hvala
bodensee bodensee 10:08 16.10.2012

Re: isti utisak



Ne znam zasto i dokle ce Srbi dozivljavati EU kao izvor prihoda, novca ili sile koja treba nesto da im da ili pruzi? Treba davati i uzimati, valjda srazmerno :) Moji rodjaci dolaze iz ljubavi, hvala Bogu, o evru ne misle preterano.

Hm, zasto je to nasa valuta? Zar Srbija ne ide polako ali sigurno u EU? Zar nas narod ne cakli ocima kad ugleda evropske novcanice? Uostalom zahvaljujuci Ivici i ovaj problem ce nestati, sigurna sam u to :) Moci cete da dodjete, samo smireno :)
jednatanja jednatanja 18:47 15.10.2012

Zaista

mi je muka kad pomislim da moji ostareli roditelji (preko 70 godina) ponovo moraju da se dižu u 2 ujutro da bi iz provincije stigli u Beograd, da čekaju u redu satima na nogama, da ih neljubazni službenici mrcvare, i ponovo da se satima drndaju autobusima nazad do svog grada.

Da bi videli svoje unuke u Nemačkoj, moju decu.

Moja majka je provela više od 45 godina podučavajući gimnazijsku decu u Srbiji nemački jezik.

Sorry, but I TAKE THIS PERSONALLY.

Muka mi je, zaista.
Spiridon Spiridon 18:54 15.10.2012

Re: Zaista

jednatanja
mi je muka kad pomislim da moji ostareli roditelji (preko 70 godina) ponovo moraju da se dižu u 2 ujutro da bi iz provincije stigli u Beograd, da čekaju u redu satima na nogama, da ih neljubazni službenici mrcvare, i ponovo da se satima drndaju autobusima nazad do svog grada.

Da bi videli svoje unuke u Nemačkoj, moju decu.

Moja majka je provela više od 45 godina podučavajući gimnazijsku decu u Srbiji nemački jezik.

Sorry, but I TAKE THIS PERSONALLY.

Muka mi je, zaista.


pricaj mi o tome
bolid1 bolid1 19:21 15.10.2012

Re: Zaista

jednatanja

Sorry, but I TAKE THIS PERSONALLY.


Something else that I take personally...

Q: Ko sedi na spoljnim granicama Sengena prema SRB?
A: Madjari i Slovenci.

Q: Ko proverava uslove za stupanje na teritoriju Sengena?
A: Madjari i Slovenci.

Q: Ko pusta sakom i kapom i ne pita nista?
A: Madjari i Slovenci.

Sta hocu da kazem, umesto sto nama popuju, da pocnu malo svoju spoljnu granicu da kontrolisu...
freehand freehand 19:28 15.10.2012

Re: Zaista

Sorry, but I TAKE THIS PERSONALLY.

Muka mi je, zaista.

Šta, i od koga?
mariopan mariopan 21:55 15.10.2012

Re: Zaista

Zaista
mi je muka kad pomislim da moji ostareli roditelji (preko 70 godina) ponovo moraju da se dižu u 2 ujutro da bi iz provincije stigli u Beograd, da čekaju u redu satima na nogama, da ih neljubazni službenici mrcvare, i ponovo da se satima drndaju autobusima nazad do svog grada.

Kad se samo setim

I posle ludačkog maltretiranja dobijem vizu na 10 dana, samo toliko mi "dozvole" da vidim decu u pola godine ili godinu.
bodensee bodensee 10:13 16.10.2012

Re: Zaista

Sorry, but I TAKE THIS PERSONALLY.

Ich auch. :)

Srbija - zemlja mnogih mrcvarenja, bez kraja..a navodno smo narod koji ima dusu..
maksa83 maksa83 19:01 15.10.2012

prekid programa


blogovatelj blogovatelj 19:02 15.10.2012

Re: prekid programa

prekid programa


E a jesi vido da je konzervicu pravio Zenit.
Gde to pa ima svemirska kapsulica bolja od Moskvica?
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:10 15.10.2012

Re:Ne znam

I meni je bilo sumnjivo bas sad skidanje sa sengena taman kad se Ivica promeskoljio u EU pozadini?

Citam dalje, najvise kmece Nemci, Svedjani i Danci zato sto im procedure traju beskonacno a moraju da placaju za to vreme (lazne) azilante potrazioce.

Citam dalje, Holandija i Belgija su skratile proceduru na dan-dva, stisli se sa placanjem (dakle - nista) i nemaju problema; jasno, njima i ne dolaze.

Sta je ovim prvim 3 nabrojanim problem da urade isto sto je Hol. i Belgija uradila - nemam pojma.
Ili im je lakse Srbiju da otkace, ali kako ce ostale? Kao da im je samo Srbija problem...?

Ili je ipak ovo s pocetka.
mariopan mariopan 21:57 15.10.2012

Re: prekid programa

maksa83
prekid programa



srdjan.pajic srdjan.pajic 01:22 16.10.2012

Re: prekid programa

blogovatelj
prekid programa


E a jesi vido da je konzervicu pravio Zenit.
Gde to pa ima svemirska kapsulica bolja od Moskvica?


Khm, koji si rusofil. >>Zenith<<
blogovatelj blogovatelj 02:52 16.10.2012

Re: prekid programa

Khm, koji si rusofil. >>Zenith<<


Covece, ja do ovog momenta mislio da je to ruska firma. Izvinjavam se auditorijumu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:54 16.10.2012

Re: prekid programa

blogovatelj


Covece, ja do ovog momenta mislio da je to ruska firma. Izvinjavam se auditorijumu.


Možda si mislio na >Зени́т<, ali oni ne prave kapsule za podizanje šašavih padobranaca sa velikim mudima, nebu pod oblake. A piše i da su zatvorili radnju pre desetak godina.

blogovatelj blogovatelj 06:47 16.10.2012

Re: prekid programa

Možda si mislio na >Зени́т<, ali oni ne prave kapsule za podizanje šašavih padobranaca sa velikim mudima, nebu pod oblake. A piše i da su zatvorili radnju pre desetak godina.


Eto vidis. Ja znam da me nesto asociralo na Ruse.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:28 15.10.2012

.

nemam pojma; ali ovih dana igram intezivno lutriju za zelenu kartu

možda me usere
(samo da jednom propičim prerijom i da riknem kao čovek)

*man,you should explode:)
predatortz predatortz 20:29 15.10.2012

Klasična navlakuša

Ako ne zaustavite Rome, ispadate iz Šengena.
Ako počnete da vraćate Rome sa granice, onda narušavate ljudska prava...

Blago rečeno, ovi nas zajebavaju!

Može im se.

Evidentno da Srbija mora da radi sama na sebi. I, da traži tržište i saveze tamo gde može da ih dobije ...

Edit:

Ionako onaj danski diplomata reče da ćemo ući u EU kada Turska bude predsedavala.
expolicajac expolicajac 20:37 15.10.2012

Re: Klasična navlakuša

Blago rečeno, ovi nas zajebavaju!

Kolega, izvorno molim. "Je.u nas, pa nas ne pokrivaju"
I ja milsim, sve to zbog "pedera" u našim redovima.
predatortz predatortz 20:42 15.10.2012

Re: Klasična navlakuša

expolicajac
Blago rečeno, ovi nas zajebavaju!

Kolega, izvorno molim. "Je.u nas, pa nas ne pokrivaju"
I ja milsim, sve to zbog "pedera" u našim redovima.


Ti 'pederi' će jedini da profitiraju u ovakvoj situaciji...
Spiridon Spiridon 21:02 15.10.2012

..

poznata je cinjenica da kad god se desi veliko ekonomsko sranje u nekoj zemlji uvek se krivac trazi u drugome. Jednostavno se odredi idealna zrtva. Obzirom na krizu u Evropi jasno je da ekstremna desnica pocinje da jaca. Krivci se traze medju strancima koji se u velikom broju naseljavaju u njihove zemlje. Vlada mora nesto da preuzme makar to bilo samo na papiru.
Proglasiti Albance ili Rumune za krivce bio bi pucanj u sopstveno koleno.
Ko je idealni dezurni krivac?

maksa83 maksa83 21:14 15.10.2012

Re: ..

Ko je idealni dezurni krivac?

Jevreji?

A ne, to je bilo prošli put.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:15 15.10.2012

Re: ..

Ko je idealni dezurni krivac?

lex luthor?


*do tad
freehand freehand 21:24 15.10.2012

Re: ..

maksa83
Ko je idealni dezurni krivac?

Jevreji?

A ne, to je bilo prošli put.

I Poljaci su bili prošli put. I Cigani. I Srbi. I Rusi. I muzičari. I pederi. Komunisti, socijalisti, umetnici. U stvari - retko ko nije bio rpošli put.
maksa83 maksa83 21:30 15.10.2012

Re: ..

freehand
maksa83
Ko je idealni dezurni krivac?

Jevreji?

A ne, to je bilo prošli put.

I Poljaci su bili prošli put. I Cigani. I Srbi. I Rusi. I muzičari. I pederi. Komunisti, socijalisti, umetnici. U stvari - retko ko nije bio rpošli put.

Pa neće valjda opet komunisti da krenu na Beograd?

freehand freehand 21:31 15.10.2012

Re: ..

Pa neće valjda opet komunisti da krenu na Beograd?

Valjda neće...
AlexDunja AlexDunja 21:35 15.10.2012

Re: ..

a neće valjda opet komunisti da krenu na Beograd?

jbt, oni opet u ilegali:)
Spiridon Spiridon 21:40 15.10.2012

Re: ..

maksa83
Ko je idealni dezurni krivac?

Jevreji?

A ne, to je bilo prošli put.


baci pogled. Obavezno


maksa83 maksa83 21:49 15.10.2012

Re: ..

baci pogled. Obavezno

E, odgledao sam to, ali nisam siguran da bih nekome savetovao da na to slupa sat i po života. Najbolje mi je bilo to na kriznom zasedanju kad ustane Korejanac i kaže "to je svemirski brod koji je projektovao naš vođa Kim Il Dong" (or somethin') a oni svi izglnu od smeja.

Nego, kad smo kod zalutale kinematografije - malo je poznato da su Rasel Krou i Ridli Skot bili tako opaljeni uspehom Gladijatora da su poželeli da snime Gladiator 2 (da, sequel). Mali problem - naoko šoustoper - je bio što Maximus na kraju prvog dela vrlo jasno i eksplicitno umre. "Au sranje" kaže Ridli Skot ali se Rasel Krou mangupski nasmeši i kaže "nemoj brineš, imam ja zemljaka, taj je lud, možtismislištaoćeš, Nik Kejv se zove". I daju oni Niku Kejvu da im napiše scenario za Gladiatora 2. I Nik Kejv im napiše scenario u kome Gladiator posle kraja 1. dela završi u rimskom panteonu, i tamo - rutav baja kakav je - nalupa šamare bogovima i uceni ih da ga vrate nazad. I oni ga vrate nazad, i on nekako postane i besmrtan i učestvuje u raznim ratovima u istoriji, na pravednim stranama. I na kraju završi kao vojno lice u Pentagonu.

Ovo nije zajebancija.

P.S. Ovi su prvo hteli to da snime, ali je onda Ridli Skot izabrao da snimi Prometheus, kao manju glupost. Eto, ako se neko pitao kako je taj nesretni film nastao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:59 15.10.2012

Re: ..

Eto, ako se neko pitao kako je taj nesretni film nastao.

nisam verovao da ću ovo ikad reći; ridley je izgubio kompas !

što je najgore,
priča se da je ozbiljno naložen da snimi bladerunnera2.što bi bilo ultimativno proseravanje
maksa83 maksa83 22:03 15.10.2012

Re: ..

nisam verovao da ću ovo ikad reći; ridley je izgubio kompas !

Sledeći bi bio: "Gandi II - He's back, and this time he's really pissed!".

Ali stvarno - Prometheus je tehnološki briljantna izvedba scenarija Ed Wood kvaliteta.
Jako je teško naći najgluplji momenat u tom filmu.
libkonz libkonz 07:42 16.10.2012

Re: ..

Sledeći bi bio: "Gandi II - He's back, and this time he's really pissed!".

bolid1 bolid1 10:51 16.10.2012

Re: ..

maksa83

Pa neće valjda opet komunisti da krenu na Beograd?


Gde cemo mi onda? U vrazju mater, eto 'de cemo!
maksa83 maksa83 21:37 15.10.2012

sve se može kad se hoće

Beše ovde tokom ratova jedna organizacija koja se zvala IOM (International Organization for Migrations).

To je funkcionisalo tako što ti dođeš i kažeš: "Ja sam Srbin izbegao iz Tuzle". Onda te oni pitaju: "a kad si izbegao iz Tuzle?". Ti kažeš "tad-i-tad". Onda oni pogledaju jednu veliku tabelu u kojoj piše ko je tada držao Tuzlu, i ako si ubo pravi datum oni ti kažu "važi, izvolte ovuda, preselićemo vas i celu vašu familiju u tačku na planeti po vašoj želji i o našem trošku, u pratnji lekara klinike Anlave" (otpr., u igri su bile Amerika, Australija, itd., mahom se birala Amerika, mislim). Ako nisi ubo datum onda ti kažu otpr. "mrš lažovčino, Tuzla je tad bila u srpskim rukama. Do-vi-dže-nja.". I tako za svako mesto i vreme.

Hoću reći, jako je prosto:

"Dobar dan, ja sam iz Srbije, hoću azil."
"Izvolte na onaj rotirajući šalter tamo koji još zovemo i Exit."

Bar bi ta čuvena efikasna nemačka birokratija to morala da ume da izvede.

P.S. Pomislio bi neko da je taj IOM bio neka UN firma. Ne, nego Stejt Dipartmenta.
predatortz predatortz 21:47 15.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

ko nisi ubo datum onda i kažu otpr. "mrš lažovčino, Tuzla je tad bila u Srpskim rukama. Do-vi-dže-nja.". I tako za svako mesto i vreme.


Poenta je jasna...
Ipak, objektivnosti radi, Tuzla nije nikad bila u srpskim rukama.
Naima, VRS nije imala nameru, niti je ikad napala Tuzlu sa ciljem da je zauzme.
maksa83 maksa83 21:51 15.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

Ipak, objektivnosti radi, Tuzla nije nikad bila u srpskim rukama.

Mislim da razumeš šta hoću da kažem - oni su tad jako dobro znali šta je bilo čije, za svaku fleku teritorije u svakom trenutku, to je primer koji sam sklepao.

P.S. Ne bih pojma imao da tako nešto postoji da mi qm tamo nije bio jedno vreme u knjigovodstvu. Kaže da su se strašne pare tamo prale i prometale.
predatortz predatortz 22:04 15.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

Mislim da razumeš šta hoću da kažem - oni su tad jako dobro znali šta je bilo čije, za svaku fleku teritorije u svakom trenutku, to je primer koji sam sklepao.


Ma,kapiram.

Evo ti još jedan primer:

Jedan moj prijatelj, prilično situiran čovek bez ikakvog interesa da ide bilo gde iz zemlje, nikad nije dobio vizu za Kanadu (hteli porodično, u posetu ženinoj sestri).
Zašto?
Pa, kada su ga pitali kazao pošteno da je mesec dana bio pripadnik VRS. Bio čovek u studentskoj četi, jedinici koja nikad nije učestvovala ni u jednom borbenom dejstvu.
mikimedic mikimedic 00:36 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

Ne, nego Stejt Dipartmenta.


netacno.

niti je iom imao ikakve veze sa procesuiranjem.
maksa83 maksa83 00:54 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

netacno.

niti je iom imao ikakve veze sa procesuiranjem.

Vidi, čovek kog jako dobro poznajem veći deo svog života je radio tamo i gledao kuda i odakle pare i direktive dolaze i odlaze i šta se tamo dešava i ko i kako time upravlja.

Nekako sam skloniji da verujem njemu nego tebi.
blogovatelj blogovatelj 02:56 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

P.S. Pomislio bi neko da je taj IOM bio neka UN firma. Ne, nego Stejt Dipartmenta.


Kad sam dobio kanadsku iseljenicku vizu isao sam kod njih da mi drze predavanje o Kanadi, o tome gde se najvise trazi radnika, koliko kosta iznajmljivanje stana itd itd.
Kanadska vlada me je o tom predavanju obavestila pismom.
Uredno su mi platili troskove puta od Sombora do Beograda i nazad.

Edit:

Imali su prostorije u Ruzveltovoj.
maksa83 maksa83 06:04 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

Imali su prostorije u Ruzveltovoj.

Da, dve zgrade kod Novog Groblja (međusobno umrežene vajerlesom, što je meni bilo zanimljivo tamo 90-tih kad to nije bila svakodnevna stvar). Nije njihova uloga bila neka negativna, ali nije to poenta, nego da je "gomilaju nam se azilanti pa dok mi utvrdimo ko je pravi a ko nije ... bolje da zapušimo" čisto proseravanje.

Kako god, da rezimiram - bićemo žrtve jačanja Nemačke i papirnate halucinacije da Kosovo nije davno amputirano.

Sa jedne strane imamo Nemce koji su jbg. ... Nemci, dakle vekovni tradicionalni srpski prijatelji uvek spremni da nam izađu u susret ... sa svim naoružanjem koje imaju.

Sa druge strane, podjednako su odgovorne i ova moronsko-mediokritetska i prethodna vlast koja je sa I-Kosovo-I-EU (u ovo je samo klen mogao da veruje) podgrevala tu ringlu koja se, evo, ponovo ugrejala dotle da počinješ da se vrpoljiš kad sediš na njoj.
mikimedic mikimedic 09:49 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

Vidi, čovek kog jako dobro poznajem veći deo svog života je radio tamo i gledao kuda i odakle pare i direktive dolaze i odlaze i šta se tamo dešava i ko i kako time upravlja.


ako si pogledao link, video bi da postoje 163 drzave clanice. IOM je medjunarodna organizacija.

IOM nije radio nikakav screening vec iskljucivo organizaciju putovanja za one koji su bili primljeni od strane ambasada.

u svakoj organizaciji postoji gomila tehnickog osoblja koje posle mesec dana veruje da zna sve o svemu. a da ne znaju ni sta im je radno mesto.

a onda gomila takvih poznaje nekog ko pise na blogu.
mikimedic mikimedic 09:59 16.10.2012

Re: sve se može kad se hoće

nije to poenta, nego da je "gomilaju nam se azilanti pa dok mi utvrdimo ko je pravi a ko nije ... bolje da zapušimo" čisto proseravanje.


na zalost opet krivo - poredjenje koje nema nikakve veze sa mozgom, vise lici na chat dvojice ispred seoske prodavnice uz gajbu piva (koji se naravno razumeju u sve o svemu).

izbeglice iz tuzle su imali priznati izbeglicki status, i radilo se o preseljenju priznatih izbeglica u trece zemlje.

'azilanti' su lica koja tek traze azil, dakle nemaju priznati izbeglicki status.
potkovana.zaba potkovana.zaba 22:37 15.10.2012

NEMA RAZLOGA ZA BRIGU, MI SMO NEBESKI NARO

HM..Ako je tacno ono sto se pise, a to je da je u 1 svetskom ratu engleska vlada narucila i platila atentat na FF, ako je tacno da je taj nas srpski inat u stvari istorijski lazan, ako se setimo one ponude iz 99 kada je Miloevicu ponudjeno ne znam koliko da kao vojnika Kfora bude na Kosovu, kao posmatranje, sta god..on odbio pa nas bombardovali.Sve su to izgovori.Pitanje je kad bi nasi politicari sada seli i rekli u redu, kosovo je nezavisno, pristajemo, ajde sad da udjemo ekspres u Rvropku uniju, sta bi tada bilo...mislim da niko od tih Evropljana i velikih zemalja ne ocekuje lake odgovore i dogovre od nas, vec znaju da smo tzv inadzije i da smo unapred izgubili bitk.Pitanje je sta je scenario koji je unapred dogovoren, i sa cim ce sve ova nasa drzavia morati da se suoci.S jedn estrane ionako ne putujem nigde preterano zbog para pa me te vize koje bih vadila nece ostetiti, a sa druge strane nije u redu da opet uvedu. Zabole me iskreno.Nek se nose svi ti koji brane, ovi nasi koji tvrde pazar, umesto da izadju na tv i kazu narodu ovako moze, ovako moramo, i sta sad vi narode mislite o tome, pa da bar jednom u istoriji srbije narod ne naj...zbog debilnih politiara vec ako tonemo, da tonemo zbog volje naroda
blogov_kolac blogov_kolac 00:20 16.10.2012

objasnio čovek

Kome nesto u Srbiji nije jasno oko EU. ovlasceni glasnogovornik je upravo onaj kojeg mi ignorisemo i ne zelimo da slusamo.
Kacin: EU nije samoposluga

IZVOR: TANJUG
Novi Sad -- Mogućnost ukidanja bezviznog režima posledica je i nezadovoljstva Evropske unije time koliko je Srbija posvećena evrointegracijama, izjavio Jelko Kacin.


Izvestilac Evropskog parlamenta Jelko Kacin je za televiziju Vojvodine istakao da je mogućnost uvođenja viza direktna posledica nezadovoljstva zemalja koje opterećuju lažni azilanti, "jer reakcija je uvek politička".

On je kazao da je sve češće pominjanje viza, "posledica i nezadovoljstva EU time koliko je Srbija posvećena evrointegracijama, a to ne mogu pokriti troškovi vraćanja azilanata, koje je Dačić danas predložio".

Kacin je naveo da "EU nije samoposluga, pa da Srbija može birati to što njoj odgovara, a druge stvari na koje se obavezala da ignoriše i gura na stranu".


"Odgovoriću vam na svoj način - dijalog između Beograda i Prištine davno je krenuo, od svega što ste se dogovorili mnogo toga nije implementirano, isto važi i za vizni režim", rekao je on.



Osim premijera, koji je vise puta spominjan na ovome blogu - ima jos visokih funkcionera koji se u javnim nastupima ponasaju kao da Evropska Unuja trapavo i na pogresan nacin pokusava da postane deo nekakve Velike Srbije, a ne obratno!
Nikolić: Ako zatraže Kosovo, nećemo u Evropu

IZVOR: NOVOSTI
"Ako nam zvanično postave uslov: Evropa ili Kosovo - odustaćemo od evropskog puta. To sam govorio u kampanji i moj narod ne bi bio iznenađen ako bih to predložio. Dostigli smo stepen uređenja da možemo da računamo na EU. Ona nas sada drži na odstojanju samo zbog Kosova i Metohije. Ali, može tako da nas drži još sto godina, mi nećemo promeniti stav o južnoj pokrajini. Ako počnu da nam dopisuju nova pravila koja nisu važila za druge države, onda mogu da nas odbace od sebe. U tom slučaju je bolje da nam kažu: nećemo vas."

Nisam presrecan sto sam (j'opet) ispao u pravu kada sam tvrdio da nije istina da je "nova" vlast nasledila tezak problem Kosova. Za njih je to dar sa neba, kao sto im je isto to bio iz slicnih razloga 90'ih, kada su na toj temi mogli da mobilisu narod oko svojih suludih projekata. Cak sada mogu donekle da budu jos drskiji, jer nemaju vise tamo sta da izgube posto je vlast Srbije nad Kosovom iskljucivo virtuelna (sa izuzetkom onih 5% na severu). Zapadna Nemacka nikada nije priznala okupaciju istocnog dela, kao ni Juzna Koreja okupaciju Severnog, ili Japan okupaciju svojih Kurilskih ostrva, a Kina nikada nije priznala Tajvan, da ne pominjem razne mnogo manje igrace na medjunarodnoj sceni... Ali sve te mocne drzave su decenijama prihvatale drugaciju realnost na terenu, i nisu sebe izopstavale iz medjunarodne zajednice u znak protesta zbog nepravdi ili cega jos. A ova nasa "nova" vlast nije jos ni 100 dana u sedlu - a vec zaklanjajuci se Kosovom pokusava da nas ekspresno vrati unazad i prebrise i sva ona napredovanja koja smo kilavo napravili od 2000 do danas u pravom smeru.

Ukidanje viza bice samo kolaterarna steta, i samo jedan od uocljivijih simbola cinjenice da niti smo mi stvarno za tu EU, niti joj mi trebamo ovakvi!
mariopan mariopan 10:08 16.10.2012

Re: objasnio čovek

blogov_kolac
Ukidanje viza bice samo kolaterarna steta, i samo jedan od uocljivijih simbola cinjenice da niti smo mi stvarno za tu EU, niti joj mi trebamo ovakvi!

Ako je verovati raznim anketama sve više ljudi u Srbiji ni ne želi u EU pod tim uslovima, trenutno ih je oko 75%.

A ne žele jer im se ne govori istina, političari igraju svoje igre i kalkulišu svojom koristi ili štetom i serviraju pričice preko medija koje navode narod na takve zaključke.

Nisu oni (EU) nama zatvorili vrata ,mi smo se sami zaključali iznutra.
g.radicevic g.radicevic 10:19 16.10.2012

Re: objasnio čovek

Nisu oni (EU) nama zatvorili vrata ,mi smo se sami zaključali iznutra.

ko nam kriv
kad posle onog
nismo uspeli da nađemo novog bravara
freehand freehand 10:45 16.10.2012

Re: objasnio čovek

Nisam presrecan sto sam (j'opet) ispao u pravu kada sam tvrdio da nije istina da je "nova" vlast nasledila tezak problem Kosova. Za njih je to dar sa neba, kao sto im je isto to bio iz slicnih razloga 90'ih, kada su na toj temi mogli da mobilisu narod oko svojih suludih projekata. Cak sada mogu donekle da budu jos drskiji, jer nemaju vise tamo sta da izgube posto je vlast Srbije nad Kosovom iskljucivo virtuelna (sa izuzetkom onih 5% na severu). Zapadna Nemacka nikada nije priznala okupaciju istocnog dela, kao ni Juzna Koreja okupaciju Severnog, ili Japan okupaciju svojih Kurilskih ostrva, a Kina nikada nije priznala Tajvan, da ne pominjem razne mnogo manje igrace na medjunarodnoj sceni... Ali sve te mocne drzave su decenijama prihvatale drugaciju realnost na terenu, i nisu sebe izopstavale iz medjunarodne zajednice u znak protesta zbog nepravdi ili cega jos.

Pa neće baš to tako biti. Nemačka je bila okupirana država, na celoj svojoj teritoriji. Kao i Japan. A nemoj mi reći da ti savetuješ političarima u Srbiji da sada popuste a onda čekaju pravi momenat u budućnosti za povratak zabludelih podanika pod okrilje matice?

Nego, suština je ovde nešto drugo:
Amerikanci&drugari iz Međunarodne zajednice mislili su da su bombardovanjem završili posao a da su VTS i Rezolucija samo eufemizmi za akt o kapitulaciji.
Političari u Srbiji (nijedan sem nekih pajapatak likova) ne misle tako. Ni Milošević, ni Šešelj, ni Koštunica, ni Đinđić, ni Tadić, ni Dačić, ni Nikolić.
Niko se u Srbiji ko ima poslovnu sposobnost i bavi se politikom sa šansama da o ičemu odlučuje - sa time ne može složiti.
A upravo se to traži - odricanje, javno, jasno i nedvosmisleno - od dela teritorije koji se zove Kosovo. Da se konačno uklone nesporazumi i nestanu dvosmislice.
I da nema više Non serviam.
E zato će čupanja ušiju, zavrtanja ruku, šutiranja u cevanicu, pa onda čvengera i šamara - biti sve više.
Samo je tu jedan problem: nema majčinog sina koji će biti u prilici da tako nešto stavi na dnevni red, progura, potpiše i sprovede.
I nije problem u srpskoj spremnosti (sa manje ili više umeća) na gimnasticiranje foromulacijama ili kreativna rešenja, samo da bi se nekako došlo do vazduha i kamen skinuo sa glave.
Problem je što po svoj prilici - gimnastike više nema. A Amerikancima i Nemcima je ta "normalizacija odnosa", "dobrosusedstvo" i "teritorijalni integritet" gadan trn u dupetu, i sad su požurili da ga se reše, bez mnogo skrupula i manira.
Ergo, šta god da bude - čekanje na epilog neće trajati predugo.
49 41 49 41 02:48 16.10.2012

Mozda?



dragan7557 dragan7557 09:27 16.10.2012

Re: Mozda?

49 41 03:48 16.10.2012
Mozda?

Nema možda, a za njihovog vakta Jugoslovenima nigde nije ni trebala viza.

cerski
bodensee bodensee 13:46 16.10.2012

Re: Mozda?

Sjajno je ovo sa Vukajlije ,iz razloga sto je mozda i zaista tacno. Srpski narod je preopterecen politikom i istorijom u tolikoj meri da se onesposobio za bilo kakav progres , a narocito za rad. Energiju za razvoj i licnosti ponaosob , a i zemlje u celini utrosili smo na besciljne diskusije tipa: Srbin prvi cestitao Baumgartneru, Baumgartner presao u pravoslavlje, dva puta smo Nemce oterali, da ne bese nas Turci bi pokorili Evropu. Cak i da je ovo 100% istina, a takvih istina nema, zasto toliko pricati o tome? Cemu te diskusije i svadje? Cemu prepricavanje viceva gde Srbin uvek nadmudri Nemca? Zasto ljudi u Srbiji jos gledaju Otpisane?

Hm..

Cudni smo kao narod.. Svi pisu i pricaju kako treba da se menjamo ali za sad od toga nema nista..

blogovatelj blogovatelj 14:00 16.10.2012

Re: Mozda?

g.radicevic g.radicevic 14:14 16.10.2012

Re: Mozda?

Cudni smo kao narod.. Svi pisu i pricaju kako treba da se menjamo ali za sad od toga nema nista..


daaa, problem je što to ''svi'' znači oni ostali osim mene (u slobodnom prevodu)

ecce-florian ecce-florian 16:14 16.10.2012

Re: Mozda?

Cemu prepricavanje viceva gde Srbin uvek nadmudri Nemca? Zasto ljudi u Srbiji jos gledaju Otpisane?

Stavljam primedbu. Gledaju se i filmovi gde se na Nemce gleda i u pozitivnom svetlu


Otpisana se u novije vreme više slušaju i to (meni se barem čini) više kao autorefleksija






bodensee bodensee 16:31 16.10.2012

Re: Mozda?

Dobre primedbe

Lik Bate Stojkovica gleda na Nemce sa divljenjem, to je tacno.

Tema iz Otpisanih je vecna, uvek se moze koristiti za izvodjenje u novom ruhu.

Ipak, ostaje moj zakljucak da se previse bavimo nekom svojom posebnoscu i previse ´´ vodimo politiku ´´.

A,bezvizni rezim ce preziveti, kako sam i mislila. Srbija je mnogo do sada ucinila da bude i ostane na putu ka EU da bi nas sad tako lako otpisali. Dakle, otpisani samo na filmu
nsarski nsarski 17:51 16.10.2012

Re: Mozda?

a za njihovog vakta Jugoslovenima nigde nije ni trebala viza.

Nekim bivsim Jugoslovenima ni danas ne treba...
dragan7557 dragan7557 19:13 16.10.2012

Re: Mozda?

nsarski
a za njihovog vakta Jugoslovenima nigde nije ni trebala viza.

Nekim bivsim Jugoslovenima ni danas ne treba...

To stoji, i to ne nekim već mnogim.

cerski
predatortz predatortz 19:15 16.10.2012

Re: Mozda?

dragan7557
nsarski
a za njihovog vakta Jugoslovenima nigde nije ni trebala viza.

Nekim bivsim Jugoslovenima ni danas ne treba...

To stoji, i to ne nekim već mnogim.

cerski


Koliko znam, ne treba nikome osim Albancima sa Kosova...
Za sada...
Mada, po ovim najnovijim vestima, opasnost je prošla bar do leta.
Atomski mrav Atomski mrav 14:53 16.10.2012

Dok jednom ne smrkne...

bodensee bodensee 15:11 16.10.2012

Re: Mozda?

Da, bas tako.

Ispravicu se ja prva: svi ukljucujuci i mene.

Nije lako, bar minimum bio bi dovoljan za kakav-takav novi start.

Ovo Svi ukljucujuci i mene - svidja mi se kao slogan neophodan Srbiji
milisav68 milisav68 15:47 16.10.2012

Re: Mozda?

bodensee

Ovo Svi ukljucujuci i mene - svidja mi se kao slogan neophodan Srbiji

Da, svi, svi, svi.....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana