Planeta

Председник из мог сокака

omega68 RSS / 16.10.2012. u 16:09

или

Од бараке до Барака

Не рекох ли ја  једном колеги да ће, некад,  неки мој друг  да буде оно што је тада био његов?

Недеља, тачно половина периода између два изборна круга мајских председничких избора ове године. Кренуо у продавницу. Треба да пређем малу бочну уличицу. Бацим поглед ка обданишту и видим гужву испред једне од последњих барака Старе радничке колоније.

 

Да није неко умро, прво је што ми прође кроз главу.
Једва да сам прешао на другу страну ломећи се да ли да приђем ближе кад поред мене пролете црна лимузина и заустави се испред оног окупљеног народа. Аплаузи, љубљење. Човек из аута скреће поред пољсих нужника који су у склопу бараке и праћен народом одлази да обиђе стан у коме је одрастао.
Томислав Николић честитао златну медању, Председник Николић примио тога и тога, Барак Обама рекао да је он са Томом стари другар...
А на почетку?
На почетку никад не изгледа бајно.
Први висестраначки избори у Србији су протекли у борби између, много касније неки ћемо схватити сценарио са потписом тајне службе, комуниста и ''четника''. Слоба и Вук. Остали су били мали, слаби и за њих су чули само они лудаци који су као и ја демократизацију схватали есенцијом свог постојања. Испред моје зграде је једног јутра на бандери освануо летак. Бедне израде, на сиротињском папиру, оскудног садржаја. Било је то представљање кандидата Народне радикалне странке за моје насеље. Тома Николић, комшија. Сећам се да нисам гласао за њега. Сећам се да је, добио незнатан број гласова док смо запенушано продужавали незавршени други светски рат.
Једном ми се обрато. Била је деведесет прва у јесен. Нисам га препознао са оног предизборног летка. Одговорио сам неутрално чудећи се што неки незнанац уопште започиње разговор. Другар са којим сам био у друштву ми је само кратко добацио да је то ''неки добровољац''.
Питање које ми је поставио било је безазлено, класично сокачарско интересовање шта се ради преко плота. Личило је на ''службину'' потребу да се зна све о свакоме. За не дај Боже. Или је могло да се једноставно подведе под сељачки менталитет. Одлучио сам да је ово друго у питању.
Кад је убрзо та његова Народна радикална прерасла у Српску радикалну странку и кад су на њено чело Маја из Новог Сада и Тома из Крагујевца поставили Војислава Шешеља, постало ми је сумњиво да је мој комшија обичан грађевински техничар и нижи руководилац у погребном предузећу. Тада сам решио да за њега никад не гласам јер ту нису чиста посла а принцип ми је постао : за удбаше – ни мртав.
Годинама је био други човек странке и словио је за неког ко нема харизму да поведе ни честити општински одбор.
...А тко доли гори устаје, велика је истина коју изрече један велики и паметан Србин. То може да се примени и на Томислава. Уз малу помоћ пријатеља постаде председник странке а на послетку и свих грађана.
Човек који је, где је одрастао, имао мизерних неколико гласова, после четрнаест година добио је у првом кругу највише гласова за Председника. У целој држави.
Мало ли је?
Чињеница да су се пред други круг удружили сви да би он изгубио само додатно појачава феномен. После четири године - исто. После осам година је напокон победио. Тома ''коска'', ''ждрале'' или ''гробар''. Доказ да је у животу све могуће и да постоји и српски сан.
Престонички кругови су га максимално понижавали и изругивали руглу његово порекло, образовање, манире, не желећи да прихвате да је он у престоници одрастао. У првој правој престоници модерне Србије, напајајући се државотворношћу сваким гутљајем шумадијске изворске воде. Правили су вицеве, најурбанији међу нама, потомци србских сељака који су данас ноблес, пропали саветници и продавци муда за бубреге о изјави да је имао тешко детињство. Да, тешко је било кад ти главни проблем није у коју ћеш гимназију да се упишеш или да створиш имиџ да ти татица не помаже у животу. Сигурно је много лакше да у једном дану, у неколико минута, останеш без мајке, рођеног брата и ујака. Вероватно је врхунац људскости зајебавати човека који није уписао факултет јер је морао сам себе да издржава пошто је пре двадесете остао и без оца. То је тешко детињство мудросери снобовски. А величина је не причати о томе да би се изазивало сажаљење.
За разлику од политичара који ''не знају волу реп да убоду'', Тома је и као техничар научио шта је ситуација, шта је набвка, шта је понуда или завршни рачун.
Обрнуто од лезилебовића који су научили само да троше не створивши у свом животу било шта вредно пажње, садашњи Председник је домаћински, шумадијски и српски водио своју кућу што је некакав залог да ће тако и земљу. Доста је овом народу експеримената са белосветским агентима страних служби, са грађанима других држава, са онима којима је Југославија милија од Мораве.
Желим да мој председник буде више Милош него Тома. Желим да се врати у моду обичај да предводник осим политике има још неки занат у животу. Да има неку струку. На крају, да зна да испече ракију.
Што да не.
Нико није пророк у свом селу. Победи ти па ћу да те гласам - каже чувена гружанска мудрост.
То је Србија. Коме се не свиђа нек' му је далеко лепа кућа.

 

 

А оно : ни мртав за удбаше!
Хммм, рекао бих данас, а ко није?

 

 



Komentari (103)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 16:16 16.10.2012

Извињење

колегиницама и колегама
Због дискриминаторског односа уредништва према мени, нећу бити у могућности да коментаришем свој текст.Мораћу тетки да однесем лек.
myredneckself myredneckself 17:52 16.10.2012

Re: Извињење

.Мораћу тетки да однесем лек.

Pa dobro, javićeš se ti, to je samo sprat niže, nije kraj sveta

Edit:
Ili si mogao da zaključaš gajbu, kao ova komšinica?
dragan7557 dragan7557 19:19 16.10.2012

Re: Извињење

myred....:
Ili si mogao da zaključaš gajbu, kao ova komšinica?



Vala koliko su je napali i treba da ga zaključa.

cerski
myredneckself myredneckself 20:17 16.10.2012

Re: Извињење

dragan7557
myred....:
Ili si mogao da zaključaš gajbu, kao ova komšinica?



Vala koliko su je napali i treba da ga zaključa.

cerski

Neee, ne zaključavati, samo adekvatan outfit
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:01 16.10.2012

Re: Извињење

omega68
Због дискриминаторског односа уредништва према мени


*if they move,kill 'em !
freehand freehand 16:49 16.10.2012

Oda Tomi

Baš je lepo što voliš Predsednika i što si spreman jedan ovakav panegirik da mu sastaviš.
Ali po običaju imem par primedbica i pitanja.
Ne znam, naime, da je iko tvog Tomu zajebavao zato što fakultet nije upisao, nego što je koperfildovski stigao do mastera.
Ne znam, realno, ni kako se "volu rep bode". Kod nas se govorilo jal "u dupe", jal "pod rep". E sad, mi smo možda kašmirsko neko pleme, šta ga znam.
Ali mi je beskrajno simpatična tvoja završna konstatacija tipa
svi smo mi udbaši.
Inicirali te, šta li?
Ali da znaš, ipak - nismo svi.

BTW - kako ti to uredništvo ne dozvoljava da na svom blogu komentarišeš?

myredneckself myredneckself 16:59 16.10.2012

Re: Oda Tomi

...А тко доли гори устаје, велика је истина коју изрече један велики и паметан Србин.

Gundulić je bio dubrovački gospar
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:02 17.10.2012

Re: Oda Tomi

myredneckself
16:59 16.10.2012 / *novo
Re: Oda Tomi
...А тко доли гори устаје, велика је истина коју изрече један велики и паметан Србин.

Gundulić je bio dubrovački gospar


Preduhitri me! Pee...
expolicajac expolicajac 17:01 16.10.2012

Žao mi je

Ali ne mogu da zaboravim

niccolo niccolo 17:30 16.10.2012

Re: Žao mi je

Kad smo kod vidovitosti, ispade da su i ovih nekoliko bili vidoviti
Човек који је, где је одрастао, имао мизерних неколико гласова, после четрнаест година добио је у првом кругу највише гласова за Председника.

draft.dodger draft.dodger 17:37 16.10.2012

Goblenska osećanja...

Posle maršalskih naćvi, Srbija je zadivljena predsedničkim rakijskim kazanom.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:17 17.10.2012

Bla, bla, bla...

Posle maršalskih naćvi, Srbija je zadivljena predsedničkim rakijskim kazanom.




miloradkakmar miloradkakmar 12:17 17.10.2012

Re: Goblenska osećanja...

draft.dodger
Posle maršalskih naćvi, Srbija je zadivljena predsedničkim rakijskim kazanom.

Predsedniku suša obrala šljive.
Šta li će da pije?!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 21:51 17.10.2012

Re: Goblenska osećanja...

miloradkakmar
draft.dodger
Posle maršalskih naćvi, Srbija je zadivljena predsedničkim rakijskim kazanom.

Predsedniku suša obrala šljive.
Šta li će da pije?!


Krv.
Nama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 16.10.2012

..............

после четрнаест година добио је у првом кругу највише гласова за Председника. У целој држави.
Мало ли је?


Malo, Omega, malo.

Tek svaki cetvrti gradjanin Srbije je glasao za Tomislava Nikolca.
To jeste dovoljno da se postane predsednik Srbije ali nije dovoljno da se o njemu pisu ode.

I nije Narodna Radikalna Stranka prerasla u SRS vec je Nikolic napustio NRS i preveo neke odbore, tj podveo ih Seselju, koji je tih dana bio ostao bez stranke. NRS je nastavila da postoji, doduse neslavno ali je nastavila.
Nije najbitnije ali tek istine radi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:29 16.10.2012

I šta sad?

Okončana još jedna afera - "Afera džak"



Izvinjavam se autoru na trolu.
number42 number42 20:15 16.10.2012

...

omega68


Извињење
колегиницама и колегама
Због дискриминаторског односа уредништва према мени, нећу бити у могућности да коментаришем свој текст.


hteo sam da bacim par recenica, ali posto vidim da je autoru zabranjeno da se oglasava, onda necu ni da komentarisem.
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 23:44 16.10.2012

Kumovska posla

Dobro ti ovo potsecanje na Milosa. Nije Milosu bilo bogznakako tesko posto je torbicu sa kumovom glavom poslao u Stambol. Vidim, i tvom komsiji krenulo kao i Milosu.
freehand freehand 00:30 17.10.2012

Re: Kumovska posla

zadnjapetoletka
Dobro ti ovo potsecanje na Milosa. Nije Milosu bilo bogznakako tesko posto je torbicu sa kumovom glavom poslao u Stambol. Vidim, i tvom komsiji krenulo kao i Milosu.

Ne treba biti tako strog.
Evo, sa vedrije strane gledano - drevni brat Omega konačno je našao svoj spokoj u krilu predsednika i naručju udbe.
Ako sam dobro razumeo šta je on ovde napisao.
Sa one tužne strane gledano - kakav je strahotni čemer i za radikale i za njega lično bilo svo ovo decenijsko bezglavo potucanje od političkog nemila do nedraga..
No eto: sve je dobro što se dobro svrši.
Našao se u svom jatu. Da se napoji državotvornošću, sa kvalifikovanim domaćinima diskutuje o situacijama, nabavkama, ponudama i završnim računima, i da ga više ne zajebavaju belosvetski agennti stranih službi, strani građani i ljubitelji Jugoslavije.
Mašala, Arhiomega!
milisav68 milisav68 00:31 17.10.2012

Re: Kumovska posla

zadnjapetoletka
Dobro ti ovo potsecanje na Milosa. Nije Milosu bilo bogznakako tesko posto je torbicu sa kumovom glavom poslao u Stambol.

Milošu je išlo dobro i bez te torbice.

Druga je stvar što je Karadjordje naseo na priče Grka i Rusa, pa se vratio u Srbiju da diže ustanak, iako narodu više nije bilo do ratovanja (niti je više bilo potrebe).
g.radicevic g.radicevic 11:47 17.10.2012

Re: Kumovska posla

Našao se u svom jatu. Da se napoji državotvornošću, sa kvalifikovanim domaćinima diskutuje o situacijama, nabavkama, ponudama i završnim računima, i da ga više ne zajebavaju belosvetski agennti stranih službi, strani građani i ljubitelji Jugoslavije.
Mašala, Arhiomega!


a ovdi kao vrvi od ''nesvrstanih'' autora

mariopan mariopan 14:33 17.10.2012

Re: Kumovska posla

g.radicevic
Našao se u svom jatu. Da se napoji državotvornošću, sa kvalifikovanim domaćinima diskutuje o situacijama, nabavkama, ponudama i završnim računima, i da ga više ne zajebavaju belosvetski agennti stranih službi, strani građani i ljubitelji Jugoslavije.
Mašala, Arhiomega!


a ovdi kao vrvi od ''nesvrstanih'' autora


freehand freehand 16:29 17.10.2012

Re: Kumovska posla

g.radicevic
Našao se u svom jatu. Da se napoji državotvornošću, sa kvalifikovanim domaćinima diskutuje o situacijama, nabavkama, ponudama i završnim računima, i da ga više ne zajebavaju belosvetski agennti stranih službi, strani građani i ljubitelji Jugoslavije.
Mašala, Arhiomega!


a ovdi kao vrvi od ''nesvrstanih'' autora



Realno - već je sama tvoja pojava kao nesvrstanog nezanemarljiva.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:47 16.10.2012

...

А тко доли гори устаје


Sačuvaj me Bože onih što se uzdižu sa dna.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:08 17.10.2012

U čemu je fora?

Вероватно је врхунац људскости зајебавати човека који није уписао факултет јер је морао сам себе да издржава пошто је пре двадесете остао и без оца.


Znam mnoge koji su iz teškog minusa završili fakultete i snašli se. Ne znam da je neko prozivao Tomu što je pod stare dane diplomirao, no zato što je kanda varao.

A u čemu je fora to sa ne daju ti da komentarišeš?
Obren Markov Obren Markov 07:45 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

A u čemu je fora to sa ne daju ti da komentarišeš?

Ma, postao je rukovodilac posle ovog podrepnog ljubljenja pa nema vremena
Al' što ste se svi zakačili za to, pa nije ta izjava najgori deo teksta... ?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:18 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

Al' što ste se svi zakačili za to, pa nije ta izjava najgori deo teksta... ?

Misliš na ovo da mu ne daju da komentariše? Nije najgori ali je najenigmatičniji.
miloradkakmar miloradkakmar 13:43 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

aleksandarkarisik
Al' što ste se svi zakačili za to, pa nije ta izjava najgori deo teksta... ?

Misliš na ovo da mu ne daju da komentariše? Nije najgori ali je najenigmatičniji.

Ajde, omega, reci, zašto ti ne daju da komentarišeš!

Mene ,baš, zanima. Čudno mi!
cassiopeia cassiopeia 14:20 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

miloradkakmar

aleksandarkarisik
Al' što ste se svi zakačili za to, pa nije ta izjava najgori deo teksta... ?Misliš na ovo da mu ne daju da komentariše? Nije najgori ali je najenigmatičniji.Ajde, omega, reci, zašto ti ne daju da komentarišeš!Mene ,baš, zanima. Čudno mi!


Omega drami. Da su hteli da mu zabrane da iznosi svoje mišljenje skinuli bi ga sa liste blogera koji imaju opciju pisanja ili obrisali ovaj post, tako da priča da mu ne daju da komentariše jednostavno ne pije vodu.

Meni nema logike da uredništvo nekom onemogući komentarisanje na svom blogu i postu koji je objavio.

Ostavljam mogućnost da grešim ali zaista mi ta priča ne pije vodu. Omega drama queen.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:14 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

Omega drami. Da su hteli da mu zabrane da iznosi svoje mišljenje skinuli bi ga sa liste blogera koji imaju opciju pisanja ili obrisali ovaj post, tako da priča da mu ne daju da komentariše jednostavno ne pije vodu.

Meni nema logike da uredništvo nekom onemogući komentarisanje na svom blogu i postu koji je objavio.

Ostavljam mogućnost da grešim ali zaista mi ta priča ne pije vodu. Omega drama queen.

Pa sad, i meni tako liči. Ali bih voleo to od Omege da čujem. Ako je blokiran neka nekome na PP pošalje, pa ćemo objaviti!
AlexDunja AlexDunja 15:54 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

Ako je blokiran

da je blokiran ne bi mogao ni onaj prvi komentar
da okači, ja mislim da je nešto ljut ili uvređen,

ali samo kad treba da komunicira sa blogerima,

to mu ne smeta da koristi blog kao oglasnu tablu za
pamflete o domaćinu i komšiji.
number42 number42 20:59 17.10.2012

Re: U čemu je fora?

aleksandarkarisik

Misliš na ovo da mu ne daju da komentariše? Nije najgori ali je najenigmatičniji.


pa i meni je. okreni-obrni nema nikakve logike.

al ajd kad je autor vec otvorio za komentare, let it bee
Hansel Hansel 09:41 18.10.2012

Re: U čemu je fora?

Pa, nije Omega rekao da mu ne dozvoljavaju, da mu zabranjuju, nego da on "neće biti u mogućnosti da komentariše zbog...", a šta je zapravo iza one tri tačkice, možemo samo da pretpostavljamo.
buba_truba buba_truba 17:02 18.10.2012

Re: U čemu je fora?

Hansel
Pa, nije Omega rekao da mu ne dozvoljavaju, da mu zabranjuju, nego da on "neće biti u mogućnosti da komentariše zbog...", a šta je zapravo iza one tri tačkice, možemo samo da pretpostavljamo.

A gde si ti našao te tri ... a i ostalo što si citirao?

Meni je najbliže pameti ono o čemu pišu cass i AD - dramoser!
Hansel Hansel 21:41 18.10.2012

Re: U čemu je fora?

buba_truba
A gde si ti našao te tri ... a i ostalo što si citirao? Meni je najbliže pameti ono o čemu pišu cass i AD - dramoser!

Tri tačke sam stavio ja da ne bih kucao ostatak, a ono što sam citirao/prepričao je iz njegovog komentara.

omega68
Извињење колегиницама и колегама
Због дискриминаторског односа уредништва према мени, нећу бити у могућности да коментаришем свој текст. Мораћу тетки да однесем лек.


Meni se stav iznesen u tekstu ne dopada, ali mi je besmisleno da о njemu polemišem kada autor ne želi da učestvuje u polemici. Komentarisao sam ovo jer mi je odmah bilo jasno da nije tehnički sprečen (od strane uredništva), nego da je upotrebio neku vrstu eufemizma i da izražava neki protest (zbog čega u stvari, nije moje da nagađam).
Nekoliko blogera se pitalo kako je moguće to što je napisao, pa se ja, eto, ponudio da razjasnim.
milisav68 milisav68 22:15 18.10.2012

Re: U čemu je fora?

Hansel

Nekoliko blogera se pitalo kako je moguće to što je napisao, pa se ja, eto, ponudio da razjasnim.

Ružan san - 2.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:21 18.10.2012

Re: U čemu je fora?

milisav68
Hansel

Nekoliko blogera se pitalo kako je moguće to što je napisao, pa se ja, eto, ponudio da razjasnim.

Ružan san - 2.



Hansel Hansel 23:31 18.10.2012

Re: U čemu je fora?



Otkačeni ste skroz! Naročito ovaj MilИsav!

(A sad kad je krenulo da se broji... nastaviće se! )
alselone alselone 10:01 17.10.2012

Za sada nemam zamerki na njegov rad

.

Ako stavimo "rad" pod navodnike, sto bi i trebalo, dobijamo Tadica u malo ruznijem pakovanju.
number42 number42 21:03 17.10.2012

Re: Za sada nemam zamerki na njegov rad

alselone
.
Za sada nemam zamerki na njegov rad
Ako stavimo pod navodnike...

...sve sto je ikada uradio ili rekao. onda zaista nemam ni ja zamerke.
mariopan mariopan 10:42 17.10.2012

...

Ja ću poštovati volju njegovih birača i čekaću da ovo vreme njihovog vakta prođe, samo bih to lakše podnela ako bi samnom podelio tu rakiju, onako domaćinski?

Evo, imaju šansu da uđu u istoriju i zaista nešto pametno urade za sve nas, kao što su imali šansu i svi drugi pre njih, samo poučena iskustvom ne verujem da im je to na pameti, kao i svim drugim priučenim "političarima" diletantima koji na nama eksperimentišu dok čiste Srbiju od para i stvaraju novu generaciju sirotinje, svaki u svom mandatu.

Da budem iskrena, Tomina diploma me uopšte ne zanima, jer i ovi koji su na vreme i na pravim fakultetima nešto završili, tu svoju pamet nisu trošili da nešto dobro za nas urade, nego su vrlo stručno i pametno punili sopstvene džepove i unakazili nas za nekoliko generacija unapred.

Čime se to oni diče nemam pojma, samo pamet i stručnost koju su pokazali vodeći nas u propast je njihova prava diploma. Tominu ćemo tek videti.

A ako se desi da Toma i njegovi ipak nešto dobro urade za sve nas ja ću im se za ovu nevericu javno izvinjavati do kraja života?

Fer?
g.radicevic g.radicevic 11:37 17.10.2012

Re: ...

Ja ću poštovati volju njegovih birača i čekaću da ovo vreme njihovog vakta prođe, samo bih to lakše podnela ako bi samnom podelio tu rakiju, onako domaćinski?

Evo, imaju šansu da uđu u istoriju i zaista nešto pametno urade za sve nas, kao što su imali šansu i svi drugi pre njih, samo poučena iskustvom ne verujem da im je to na pameti, kao i svim drugim priučenim "političarima" diletantima koji na nama eksperimentišu dok čiste Srbiju od para i stvaraju novu generaciju sirotinje, svaki u svom mandatu.

Da budem iskrena, Tomina diploma me uopšte ne zanima, jer i ovi koji su na vreme i na pravim fakultetima nešto završili, tu svoju pamet nisu trošili da nešto dobro za nas urade, nego su vrlo stručno i pametno punili sopstvene džepove i unakazili nas za nekoliko generacija unapred.

Čime se to oni diče nemam pojma, samo pamet i stručnost koju su pokazali vodeći nas u propast je njihova prava diploma. Tominu ćemo tek videti.

A ako se desi da Toma i njegovi ipak nešto dobro urade za sve nas ja ću im se za ovu nevericu javno izvinjavati do kraja života?

Fer?


i više nego fer

i ništa za dodati

osim



freehand freehand 18:50 17.10.2012

Re: ...

Evo, imaju šansu da uđu u istoriju i zaista nešto pametno urade za sve nas, kao što su imali šansu i svi drugi pre njih

Pa bili su i oni pre sebe. Nije im prvina. Nikom, čak ni Dinkiću.
I nije da ih se sećam sa nostalgijom, ni pretnji, ni ratova, ni spiskova za hapššenja, ni uzimanja hektara stanova uoči bombardovanja.
Da budem iskrena, Tomina diploma me uopšte ne zanima

Nema veze da li ti je predesednik prevarant i falsifikator?
A na šta ti uopšte možeš da se žališ sa takvim rasuđivanjem, ako smem da pitam?
mariopan mariopan 20:18 17.10.2012

Re: ...

Pa bili su i oni pre sebe. Nije im prvina. Nikom, čak ni Dinkiću.


Znam, zato i kažem da su svi isti a niko mi ne veruje, ni ja nikome ne verujem pa smo kvit.
Nema veze da li ti je predesednik prevarant i falsifikator?


Nema veze, dobro si razumeo. Šta da kažem za one koji su sa diplomama opajali sve što nije zavareno za beton, a neki i to...?
Oni su diplomirani prevaranti?
Dobro ako ti je tako lakše, evo kažem da mi je svejedno da li će da me upropasti neko sa diplomom ili bez diplome, ja gledam moju štetu koja je u oba slučaja moja šteta, i zašto bi mi bila važna ta diloma?

A na šta ti uopšte možeš da se žališ sa takvim rasuđivanjem, ako smem da pitam?

Ne žalim se , otkud ti to, meni je super ako me upropaste, samo mi je malo lepše ako to radi neko stručan i sa diplomom a ne neki amater bez diplome..
number42 number42 21:23 17.10.2012

Re: ...

freehand

A na šta ti uopšte možeš da se žališ sa takvim rasuđivanjem, ako smem da pitam?



rasudjivanje je super, malo levo, malo desno, ko moravac :)))

idi bre oko ovakvog lika treba da se vodi neka polemika. uzeo mi je 10 godina zivota, sa svojim drugarima doneo glad, hladnocu, bolesti, siromastvo, sa kolegama iz ostalih republika ostavio, samo u bosni, 200 hiljada mrtvih, milioni izbeglica, a tek kosovo, hrvatska, bombardovanje, i tako do sutra, ucestvovao u paravojnim formacijama, neopevani fasista i lopov iz devedesetih i sad kao da razmisljam nesto o njemu?! ma kako da ne.

i 12 godina nakon sto smo povukli vodu ISTI TI LJUDI sede na istim mestima, iz istih pozicija, ne samo u srbiji nego i u svim bivsim republikama jugoslavije, i svi su vezani za vlast i strahote 90-ih, i sve su ih lepo postavili zapad and istok, mediji and krimosi. i sta treba, valjda jos neki ratovi i strahote, pa da nam dodje iz dupeta u glavu. kako da ne.
mariopan mariopan 22:03 17.10.2012

Re: ...

number42
rasudjivanje je super, malo levo, malo desno, ko moravac :)))


Šta nisi razumeo, ja ne volim ni one što su bili, sa diplomom, ni ove što su sada, i sa diplomom i bez, nema ni levo ni desno.

A super je i tvoje rasuđivanje, bolje da me upropaste diplomirani prevaranti nego nestručni?
freehand freehand 22:36 17.10.2012

Re: ...

Znam, zato i kažem da su svi isti a niko mi ne veruje, ni ja nikome ne verujem pa smo kvit.

A jel i ti veruješ da je sve njih neko spustio iz vasionskog broda da bi nas pokrali i upropastili? Ili su to ipak tvoja deca, rođaci, komšije? Pa su isti, ali isti ko i ti, i mi ostali?
Pa smo onda svi isti i bolje niti imamo niti zaslužujemo, kad smo već svi isti?

Znaš, Mariopan, to svi su isti je jedno od većih sranja za zaglupljivanje nacije koje ovuda provejava.
dragan7557 dragan7557 09:52 18.10.2012

Re: ...

free...:
Znaš, Mariopan, to svi su isti je jedno od većih sranja za zaglupljivanje nacije koje ovuda provejava.

Vala ništa manje od tvoje hipoteze da su svi različiti koja takođe suda provejava.

cerski
freehand freehand 09:56 18.10.2012

Re: ...

dragan7557
free...:
Znaš, Mariopan, to svi su isti je jedno od većih sranja za zaglupljivanje nacije koje ovuda provejava.

Vala ništa manje od tvoje hipoteze da su svi različiti koja takođe suda provejava.

cerski

Đesi Cerski, Kardelj-Imhotepe!
mariopan mariopan 10:42 18.10.2012

Re: ...

freehand
Znaš, Mariopan, to svi su isti je jedno od većih sranja za zaglupljivanje nacije koje ovuda provejava.


Glupost je negovana decenijama jer upravo ta glupost naroda omogućava da njime vladaju najgori.

Da je ovaj narod pametniji, i ja sa njim, ne bi DS vladao ni jedno dugo toplo leto, ali je ta glupost omogućila Tadiću i ekipi da nas žedne prevodi preko vode tako dugo, i još da sami za to glasamo. To što su bili toliko loši omogućilo je ovim još gorim da zajašu, i šta mene sada briga za nečiju diplomu BRE?

Time ću da se bavim?
Nemam vremena čoveče, moram da mislim kako ću da preživim i vas iz DS-a i njih.

Nači, ne kukaj na moju glupost nego kaži hvalaBogu što je narod tako glup. I ja sa njima jer i ja sam glasala za DS onda kada su uspešno lagali kako će ovo ili ono uraditi za sve nas.

Sada je red da nama vladaju još gori jer su ovi što su "bili" bili tako loši, kraj priče. A promenio se samo lik na naslovnoj strani, svi drugi su i dalje tu, šta misliš da li očekujem nešto gore? Pa nisam ja baš toliko blesava kako ti se čini da čekam nešto bolje od istih? To govorim još od prvog vagona.
freehand freehand 14:34 18.10.2012

Re: ...

Nemam vremena čoveče, moram da mislim kako ću da preživim i vas iz DS-a i njih.

Ja nisam MI, a nisam ni iz DS.
Što tebi, naravno, ne mora da smeta kod tih jeftinih diskvalifikacija, samo nastavi.
Jer pazi - bez obzira što sam džentlmen - mogao bih da konstatujem da ti, po onome što pišeš, vreme provodiš tako što rčkaš po punom frižideru i špajzu, plažama Grčke i Crne Gore gde te teraju da potrošiš sve što si ponela, i naizmenično kukajući i režeći na blogu.
Mislim - mogoa bih. Ili mogli bismo.
Sada je red da nama vladaju još gori jer su ovi što su "bili" bili tako loši, kraj priče. A promenio se samo lik na naslovnoj strani, svi drugi su i dalje tu, šta misliš da li očekujem nešto gore? Pa nisam ja baš toliko blesava kako ti se čini da čekam nešto bolje od istih? To govorim još od prvog vagona.

Sad, ne znam kolika pamet treba da se na vlast, kako ti kažeš - dovedu gori i da se to ovako prizna.
Ali, čisto onako komparativno - ako postoje gori i najgori - valjda postoje i bolji? Koji su to, Mariopan? Ako su već svi isti?
mariopan mariopan 15:38 18.10.2012

Re: ...

Ja nisam MI, a nisam ni iz DS.



Izvinjavaj po sto puta, ali tako mi zvučiš kao da si Tadić lično pa te vređa sve što napišem o njegovoj politici šta god to bilo.

Jer pazi - bez obzira što sam džentlmen - mogao bih da konstatujem da ti, po onome što pišeš, vreme provodiš tako što rčkaš po punom frižideru i špajzu, plažama Grčke i Crne Gore gde te teraju da potrošiš sve što si ponela, i naizmenično kukajući i režeći na blogu.
Mislim - mogoa bih. Ili mogli bismo.

Mogla bih i ja da budem dama kao što si ti džentlmen pa da ti poželim da ti deca odu u svet ne bi li svi mogli da preživite, a onda i tebi da omoguće da preživiš ovde, jer, iako si radio ceo život, da ti penzija bude kao moja, u visini boljeg bakšiša, pa još i da dodatno radiš (jer i ja radim još uvek), i mogu sebi da omogućim sve to nabrojano + zaboravio si na Bugarsku gde povremeno odem da uživam kada god mi to Bog i bolje stojeća familija omoguće.

Zato pazi da ceo život budeš dobar svima od familije, nemaš pojma kada će neko dobrim tebi da uzvrati.

Evo baš se pakujem, odoh da uživam sa mojom decom što i tebi želim.
Ali, čisto onako komparativno - ako postoje gori i najgori - valjda postoje i bolji? Koji su to, Mariopan? Ako su već svi isti?

Postoje, naravno, ali oni ni blizu vlasti ne mogu da privire jer su se za to postarali najgori, ovi sada i oni bivši što su isti, jer su se tako dogovorili jer im baš tako odgovara.
freehand freehand 16:01 18.10.2012

Re: ...

Izvinjavaj po sto puta, ali tako mi zvučiš kao da si Tadić lično pa te vređa sve što napišem o njegovoj politici šta god to bilo

To bih shvatio kao kompliment, ali - nije tako. Mislim, činjenica je da ja nisam Tadić , ali i ne skačem da branim DS (što je postao najveći greh, manji od nostalgičnog prisećanja na Slobu&Šekija).
Pogledaj malo pažljivije, pa ćeš videti da sam i na ovom blogu reagovao na tri stvari: Omegino veličanje Tomislava Nikolića, Gedžinu priču o Slobvinov vaktu, i tvoje svi su isti.
E pa - građanin vojvoda Nikolić je bruka jedna i sramota za Srbiju; Slobino vreme, i to od '87, kad je iskočio - bilo je vrteme propasti i užasa, pljačke i smrti i pametan ga čovek ne može porediti ni sa čim danas.
A nisu svi isti, niti mogu biti.

pa da ti poželim da ti deca odu u svet ne bi li svi mogli da preživite, a onda i tebi da omoguće da preživiš ovde, jer, iako si radio ceo život, da ti penzija bude kao moja, u visini boljeg bakšiša, pa još i da dodatno radiš (jer i ja radim još uvek), i mogu sebi da omogućim sve to nabrojano + zaboravio si na Bugarsku gde povremeno odem da uživam kada god mi je to Bog i bolje stojeća familija omogućili.

Ne bih imao niošta protiv da mi to poželiš. Slična je sudbina mnoštva evropskih zemalja i naroda. Da ne govorim o prekomorskim.
Iraca, Škota, Grka, Turaka, Italijana, Portugalaca, španaca, Poljaka, Mađara.
Manje-više, pečalba je dosta rasprostranjena stvar.
Pričom svi su isti i nek dođu gori sigurno tu situaciju nećemo promeniti.
dragan7557 dragan7557 16:34 18.10.2012

Re: ...

freeki:
E pa - građanin vojvoda Nikolić


E pajz ovo neće moći ko ni kamila kroz iglene uši!

Može da stoji Plemeniti ili Gospodar ili Sir Nikolić, al' građanin nemož i kvit!

I da, Vojvoda se iz poštovanja piše Velikim Slovom.

cerski
mariopan mariopan 16:54 18.10.2012

Re: ...

To bih shvatio kao kompliment, ali - nije tako. Mislim, činjenica je da ja nisam Tadić

Za to što nisi Tadić -preporuka.
(Al znala sam da nisi po onom što pišeš, ne bi Toma ni prismrdio da si ti bio Tadić)
Manje-više, pečalba je dosta rasprostranjena stvar.

Kod nas je to postao, za mnogo porodica, jedini način za preživljavanje, i to mene ne raduje pa da uživam kako si džentlmenski pomenuo, nego me ponižava, kao svakoga ko je mnogo radio i ko nije navikao da živi od tuđeg rada.

Onog trenutka kada neko u ovoj državi stvori uslove da običan čovek može da preživi od svog rada i spoobnosti, i da mu država nametima ne oduzme svu zaradu, ja ću da zaćutim.

Ko god stane na rep korupciji, makar i samo na kraj tog repa, mene je kupio. Ko pohapsi lopine makar i samo deseti deo , mene je kupio, ma kako se zvao, imao diplomu nemao.
Ko god uradi državu tako da zakoni za sve nas budu isti i da odgovara onaj ko ih prekrši ...zna se...itd...itd.
Eto, samnom je lako.

edit

A kad već pitaš za one druge koji su sigurno bolji, pa eto tebe poznajem, rekla bih, i za tebe bih sigurno glasala da si u politici jer dobro vidiš šta sve ne valja i ne verujem da bi naopako radio, savest ti ne bi dozvolila. Ovde na blogu ima bar dvadeset ljudi i dama za koje bih sutra glasala ako bi se politički aktivirali, znači ima boljih samo se ne bave politikom već gledaju kako za leba da zarade..
blogovatelj blogovatelj 20:29 21.10.2012

Re: ...

I da, Vojvoda se iz poštovanja piše Velikim Slovom


Kad neko vlada pravopisom, onda stvarno vlada...
gedza.73 gedza.73 20:09 17.10.2012

Predsednik

Победи ти па ћу да те гласам - каже чувена гружанска мудрост.

Aaa, ne. Budi na vlasti da vidim šta ćeš i kako da uradiš pa ću da razmislim da li da te glasam.

Jel' izgibosmo za DS, pa šta se napravi od te stranke zadnjih nekoliko godina i šta ona napravi od Srbije?
Za ovakav gličkor od ekonomije, zakona, administracije rahmetli Cobe i SPS bi pao posle dve godine predsednikovanja.

Zato, brale, ništa više 'blanko'.

Svi su isti dok se ne dokaže suprotno.
freehand freehand 20:21 17.10.2012

Re: Predsednik

Za ovakav gličkor od ekonomije, zakona, administracije rahmetli Cobe i SPS bi pao posle dve godine predsednikovanja.

Ne zajebavaš se, Gedžo?
Nego si baš-baš ozbiljan?
gedza.73 gedza.73 21:12 17.10.2012

Re: Predsednik

Ne zajebavaš se, Gedžo?
Nego si baš-baš ozbiljan?

Baš-baš.
Eliminiši šutku sa svima redom i tabanje narode.

Procenat administracije za vreme Miloševića i danas je katastrofalno različit.
'cvetić u kosi' smo hteli da besimo na Terazijama za jedan stan dadilji, Cobeta zbog rezidencije na Dedinju a Marka zbog diskoteke.

Svi se mi, regularno, pobunimo zbog toga a onda zamenjen ešalon jurne na Dedinje, novogradnju, jahte, luksuzna letovanja and zimovanje.

SPS imao svoje firme koje su mogle da uvoze, rade i grade, sa i za, državu a danas imamo isto to samo pod drugim imenom i patronataom.
Nečiji tatko prekrši zakon ali je sinak blizak nekom iz jula pa optužnica volšebno nestane.

Danas nema toga?

Nemoj, molim te, Free.

Oni su tad radili seljački providno i bahato a ovi jučerašnji i današnji blazirano-glazirano bahato.

Ovaj današnji DS (čast izuzecima) više liči na JUl nego na državotvornu demokratsku stranku.
Bruka je šta su postali. Zakačio sam ih par puta u skupštini i ono je sramota kako se ponašaju.

Pazi priču.

Predsednik opštine angažuje umetnika da izvede umetnički performans. Umetnik dobije od opštine ogromnu svotu novca za jednosatnu 'mazariju'.
Predsednik opštine ima (nezvanično) polovinu firme koja se bavi proizvodnjom epruveta.
Ta proizvodnja zahteva silu neke papirologije i dozvola.

Sasvim slučajno umetnik je švaler zamenice ministra koji je zadužen za izdavanje tih dozvola.
Naravno, firma dobije i više dozvola nego što zakon propisuje (zlu ne trebalo)
i usput veže par dobro plaćenih nabavki za državne institucije.

Konkurenciju, 'tak'a tura naišla', svako malo obilazi inspekcija.

E, sad, u kom vremenu, i pod čijom vlašču, se ovo odigrava?



freehand freehand 21:38 17.10.2012

Re: Predsednik

Pa samo kratko, jer mi ne pada na pamet da sad branim ikoga; ali mi se želudac okrene od te priče "Cobe vrati se!"
Doduše - kad može ovaj Omegin idol - može svako, pa i požarevački vampir.
Ali:
Procenat administracije za vreme Miloševića i danas je katastrofalno različit.

Jel imaš neke relevantne statističke podatke ili to onako, pretpostavljaš? Ja mislim da grešiš.
'cvetić u kosi' smo hteli da besimo na Terazijama za jedan stan dadilji

A Ćuruvija i Stambolić su kusur? I ko zna ko još?Sva ona govna julovska što nam ih je na glavu natovarila, sva ona ponižanja dok su joj knjige uvezane u kožu u izdanju Verzal presa prodavali na NIS-ovim pumpama?

Cobeta zbog rezidencije na Dedinju

Dabre, ni ja ne mogu da se setim ničega više sem dupke uništene zemlje, desetina hiljada mrtvih glava, stotina hiljada i miliona unesrećenih, i sjebanog mog malog usranog života. Ali - šta je to u odnosu na ove rakune?


a Marka zbog diskoteke.

i Bambilenda, jebo motorne testere, rušenje fri šopova buldožerima i monopole na akciznu robu. I gajbice.

Svi se mi, regularno, pobunimo zbog toga a onda zamenjen ešalon jurne na Dedinje, novogradnju, jahte, luksuzna letovanja and zimovanje.

A gde to nije bilo tako? Znaš igde primer u istoriji civilizacije? Ja rekoh bar deset puta da će nam glave doći prvoborci i samoupravljači. Samo, i to je korak napred. Ružan, gadan, prljav, ali - neminovan.
A pogledaj i "Profesionalca" još jednom, Gedžo.
I uzmi Politiku iz '89, Ekspres iz '91, i odgledaj neki Dnevnik&dnevnikov dodatak iz '92. Možda bude lekovito.
Mrzi me da nagvaždam o kursu od 6 dinara za marku, hlebu od tri kinte i avetinjskim prizorima iz šoping rajeva iz '93, Marjanovićevom Progresu, Geneksu i drugim debeovskim firmama.
Nemam ja ništa protiv da se te divote vrate svima koji ih porizivaju, samo kad bi mene nekako mogla ta čaša da mine, pa da gledam nekako sa strane i da vam zavidim.
Al izdaleka.

gedza.73 gedza.73 22:10 17.10.2012

Re: Predsednik

Pa samo kratko, jer mi ne pada na pamet da sad branim ikoga; ali mi se želudac okrene od te priče "Cobe vrati se!"

maaa, nee, daleko bilo.
Ali, sistem se nije promenio. Sistem.
Procenat administracije za vreme Miloševića i danas je katastrofalno različit.

Jel imaš neke relevantne statističke podatke ili to onako, pretpostavljaš? Ja mislim da grešiš.

negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Ja ti i kažem da na stranu ostaviš ratove i 'seljačko' ponašanje.
Ali sistem koji je ustoličio on se nije ni za jotu pomerio.

A gde to nije bilo tako? Znaš igde primer u istoriji civilizacije? Ja rekoh bar deset puta da će nam glave doći prvoborci i samoupravljači. Samo, i to je korak napred. Ružan, gadan, prljav, ali - neminovan.


Gadan i prljav je da sasečeš neke stvari u korenu. Da ne doneseš loš zakon o informisanju, da ne reformišeš pravosuđe tako da ti se svi smeju, da ne 'pravdaš' optužene 'političkim' progonom, da se maneš filozofiranja nego da uđeš u govna i uzmeš lopatu a ne da mi stojiš sa strane sa naparfemisanim maramčetom i kažeš kako smrdi.

Pričanje o kopanju kanala i iskopan kanal nisu iste stvari.

Seti se ti stvari u zadnje četiri godine koje su dobro urađene a da je to bila inicijativa DS-a?

Sva ona govna julovska što nam ih je na glavu natovarila, sva ona ponižanja dok su joj knjige uvezane u kožu u izdanju Verzal presa prodavali na NIS-ovim pumpama?


Pa, to ti pričam




hoochie coochie man hoochie coochie man 22:28 17.10.2012

Re: Predsednik

Baš-baš.


Gedzo, nece biti da si u pravu.
Valjda je to zaboravljanje potrebno, mozda i korisno ali meni nikako ne polaziza rukom.

Nista, ali bas nista dobro ne mogu da mislim o ovima.
Toliko lose mislim o svima njima da nikog nisam mogao da glasam vec sam nacrtao cica glisu na listicu. Nisam mislio da se meni moze desiti da cu ikad doci u poziciju da tako nesto uradim, ja koji sam od samih pocetaka tog ebenog visestranacja imao neke svoje favorite, cak i u pravljenju nekih ucestvovao, bio uveren da se uvek moze naci neko koga vredi podrazti, prezirao stav -svi su oni isti-, i sada sam uvideo da niko, ali bas niko, od ponudjenih ne valja.

Ali Gedzo,sta god o ovom vremnu mislili ono se nikako ne moze porediti sa devedesetim. Ono je, nadam se, neponovljivo i tesko je i zamisliti gore vreme od onoga.

Fri ti preporuci Profesionalca, a ja cu ti evo preporuciti da pogledas ovaj trejler Rana. Ne da bih ti objasnjavao kakvo je to vreme bilo, znam da znas, samo se potseti.
freehand freehand 22:31 17.10.2012

Re: Predsednik


negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Pa sad - gledano po ovome sa čime se srećem - ne vidim da su nove zgrade u Pančevu pravili; ne vidim da jedni drugima sede u krilu, štaviše - mislim da ih je realno manje. A administracija, bar ova sa kojom ja , kao građanin, imam posla - radi neuoporedivo efikasnije. Al šta znam, možda je ovo izuzetak, a možda sam i zaboravio koliko sam na glupava uverenja čekao pre petnaest godina a koliko sad ne čekam.

Uglavnom, Gedžo, argumentacija ti je klasično moderna, a ja ne bih više zamarao narod svojim viđenjem u kome se tvrdi da su stvari predstavljene bar duplo gorim od zbilje. Neka mene.
Biće interesantno kad za mesec dana dođe do toga da većina tragova vodi ka koalicionim partnerima, da čujemo koga će Vućič sutra da hapsi.
Mada bih lično voleo da on ispita ovu odluku pančevačkog suda kojom se presuđuje da nije bilo izborne krađe, a koja i njega i predsednika tera u grotesknu laž.

A izgleda da je Omega u svojoj mudrosti našao put kojim treba ići.
Jebi ga, ja ne mogu na tu stranu, nikako.


gedza.73 gedza.73 22:51 17.10.2012

Re: Predsednik

Ни ја не могу на ту страну. Али ни на ову.
Можда сам и превише искарикирао ствари али зар није требало да буде много боље?
При томе мислим на законе, корупцију, институционалне оквире.

Брука је шта су требали да ураде а шта су урадили.

Нисам ја мислио да улазим у клинч са тобом, фри, посебно око политике али како рече ХКМ ништа добро не могу да мислим о овима.

А Вучић је посебна прича. Кад се упребодоби некако ме језа подиђе.
milisav68 milisav68 23:19 17.10.2012

Re: Predsednik

gedza.73

negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Od 2000. godine broj zaposlenih u državnoj upravi učetvorostručio se! Tako sada u vladi, ministarstvima, lokalnoj samoupravi i rjavascript:;aznim državnim službama radi oko 28.000 ljudi! Po broju činovnika apsolutni smo rekorderi u regionu.
DA bi slika o glomazno državnom aparatu bila potpuna, na broj od 28.000 državnih činovnika treba dodati i zaposlene u BIA i MUP. Jer, podaci o njihovom broju nisu dostupni, jer su zaštićeni kao službena tajna. A raspadom državne zajednice 12.000 zaposlenih došlo je iz saveznih organa u institucije Srbije.


Puna država činovnika - članak iz 2009.

U državnom sektoru u Srbiji, bez javnih preduzeća, zaposleno je oko 440.000, od čega u republičkoj administraciji radi 34.000 zaposlenih, kaže Arsić. Na plate zaposlenih u javnom sektoru troši se oko 12 odsto bruto domaćeg proizvoda, dok se na plate zaposlenih u republičkoj administraciji troši oko 0,9 odsto svega što u jednoj godini stvorimo. Od izbijanja svetske ekonomske krize do kraja prošle godine broj zaposlenih u Srbiji smanjen je za 13 odsto, a najviše u privatnom sektoru.Međutim, udržavnoj upravi, zdravstvu i obrazovanju broj zaposlenih povećan je za 3,1 odsto.

Prekobrojni činovnici neće dobiti otkaz - objavljeno: 28.09.2012
freehand freehand 23:20 17.10.2012

Re: Predsednik

Нисам ја мислио да улазим у клинч са тобом, фри, посебно око политике

Što ne bi, ako znaš šta pričaš i veruješ u to.
Можда сам и превише искарикирао ствари али зар није требало да буде много боље?
При томе мислим на законе, корупцију, институционалне оквире.

Брука је шта су требали да ураде а шта су урадили.

Da, da, da i da.
Samo - obzirom na razvaline koje su zatekli, i obzirom da su oni samo onaj malo bolji i više misleći deo iste političke sredine i naroda samo sa suprotnim predznakom - nema čuda. Oni su mi, Gedžo.
Oni među nama koji hoće time aktivno da se bave.
А Вучић је посебна прича. Кад се упребодоби некако ме језа подиђе.

Eto ti... Meni taj (...) počinje na neki čudan način da biva simpatičan, i deluje mi kao da on stvarno hoće da radi to što priča. Samo što mu ni njegov diletantizam, ni populizam u rezultatima nikako pomoći neće. A ni nama sa njim.
I možemo da se kladimo da od njegove grandiozne borbe protiv korupcije može da ostane samo isprdak, vruć vazduh kao i u milion situacija u njegovoj dugoj opozicionoj karijeri.
Kojeg je tajkuna otvorio do sada?
Evo ja bih pitao i njega i Đilasa (koji je to obećao još onomad) šta bi sa onim građaninom što je pravio TC Ušće, pa mu dalo malo više placa, kolko mu je trebalo? Pa pojela maca, tresla se gora sedam dana, i - ništa...
E to je priča, Gedžo.
Beko je priča, Peconi koga niko živ ne pominje, ovaj Stupar što je u zatvou - to su priče. A bogami i Dulić ako je istina to što mu se pripisuje.
Ali ništa oni niti rade niti umeju niti mogu da urade za institucije koje jedino mogu da nas guraju za po korak napred.
Sem da u dva dana promene zakon da se Jorgovanka tapacira na adekvatnu poziciju.
I da porade na profesionalizaciji, zapošljavanju po konkursu u javnim preduzećima, i tako dalje.
Do moego.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 17.10.2012

Re: Predsednik

obzirom da su oni samo onaj malo bolji i više misleći deo iste političke sredine i naroda samo sa suprotnim predznakom

Koji su, uzgred, i vesti da uspostave sistem zbog koga ima mnogo onih medju nama koji nisu spremni da se aktivno time bave.

Tako da se ipak ne moze reci da su oni mi, oni su ipak poprilicno izolovana, zatvorena grupa, neki je zovu poliitckom klasom, neki politickom elitom (mada mi izraz elita nekako ne prilici npr Nilokicu ili Dusanu Petrovicu).
To sto postoji neka suvoparna matematika koja daje jednima ili drugima pravo da formiraju vlast ne znaci i da su oni mi.
Pomenuh vec gore u komentatru, Nikolica podrzava tek svaki cetvrti gradjanin, da li je on mi?
freehand freehand 23:43 17.10.2012

Re: Predsednik

Pomenuh vec gore u komentatru, Nikolica podrzava tek svaki cetvrti gradjanin, da li je on mi?

Ne, pomenuh i ja gore u komentaru: njega su spustili sa Alfe Kentaur, a Tadića su spustili sa Alfa Romea. Zato je Tadić lepši.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 17.10.2012

Re: Predsednik

Ne zajebavaj Fri :)

Pa sta mislis kako se u ovom sistemu, cistim proprocionalnom, koji partijama daje svu mogucu vlast, moze doci u poziciju da se bude na listi ili predsednicki kandidat?
Moze li se to bez poltronisanja sefovima po stranackoj lestvici?
I hoce li to poltronisanje sebi da dopuste ljudi koji drze do dostojanstva?
freehand freehand 23:56 17.10.2012

Re: Predsednik

I hoce li to poltronisanje sebi da dopuste ljudi koji drze do dostojanstva?

Ne znam. Mada mislim da jedan Milovan Drecun ili Dragan Šormaz to sebi nikad ne bi dozvolili!
Ili Slobodan Homen, Bože sačuvaj!

Samo znam da u većinskom sistemu razni ljudi sebi dopuštaju da promene mišljenje, uverenje pa i stranku i poslanički klub uz određenu nadoknadu.
Na tu smo temu imali interesantne video snimke pre izvesnog broja godina, upravo iz Skupštine Srbije a pre nego što su konsenzusom partije na glasanju o izmeni zakona odlučile da mandat pripada njima a ne poslaniku, što je sad opet promenjeno.

BTW - šta zameraš Dušku Petroviću?
Mislim, sem što ni meni nije simpatičan kao pojava - nisam ga čuo da priča gluposti, da psuje, da pijan proziva Nemce, niti (sem klasičnih čaršijskih priča) da je nešto krao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 18.10.2012

Re: Predsednik

Samo znam da u većinskom sistemu razni ljudi sebi dopuštaju da promene, mišljenje, uverenje pa i stranku i poslanički klub uz određenu nadoknadu.


I time sebi zakucali sudbinu na sledecim izborima jer oni svojim imenom i prezimenom treba i sledeci put da se bore za mandat.
To naravno ne bi iskljucilo mogucnost "revidiranja stavova" ali bi rizik bio daleko veci nego sto je sad kad je jedini kvalitet lojalnost sefu stranke, bivse ili buduce svejedno.

šta zameraš Dušku Petroviću?

Demagogiju i to prilicno skupu sa zaposljavanjem agronoma. (Zucka se i o nekim biznisima po Sapcu)
A i 'nako brate, nekako mi ne lici na elitu :)
freehand freehand 00:19 18.10.2012

Re: Predsednik

I time sebi zakucali sudbinu na sledecim izborima jer oni svojim imenom i prezimenom treba i sledeci put da se bore za mandat.
To naravno ne bi iskljucilo mog

A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?
Demagogiju i to prilicno skupu sa zaposljavanjem agronoma.

Ne znam o tome dovoljno. Sa jedne mi je strane to zvučalo kao pametna ideja da se u isto vreme zaposle mladi ljudi i pomogne seljacima, sa druge znam da je bilo primedbi.
(Zucka se i o nekim biznisima po Sapcu)
A i 'nako brate, nekako mi ne lici na elitu :)

A ovo je krucijalno. Ako se nešto zucka - tu mora da nešto ima!
Samo da stigne do Acka, on će već znati šta treba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:50 18.10.2012

Re: Predsednik

A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?


Ovo ne razumem?

Ali sustina vecinskog izbornog sistema je da se glasa za licnost a ne za stranku, sto samo po sebi tera stranke da se bore za one pojedinaca koji mogu svojim ugledom da donesu glasove.
Morale bi da traze nacin kako takve da angazuju u poliitci i to na svojoj strani.
To neminovno dovodi do toga da mediokriteti bivaju potisnuti (jer ne mogu doneti glasove na osnovu svog ugleda) a u prvi plan izbacuje one, nazovimo ih uglednim ljudima, koji uglavnom nisu spemni da se po svaku cenu povinuju stranackim sefovima, i ovi tako bivaju primorani da ih stavlajju na liste i na vazne stranacke pozicije, cime se u politicki zivot uvode i oni kojih sada uglavnom nema.

Tesko da bi u takvim uslovima Oliver Dulic ikada dosao u poziciju da bude ista vise od mozda nekog odbornika u nekoj lokalnoj skupstini,a ja sam uveren da takvi kao on i ne bi bio zainteresovan za bavljenje poliitkom u tim okolnostima.
I da ne bude da samo DS navodim kao primer, u tim uslovima verujem da velikom delu sadasnjih poslanika bilo koje stranke ne bi na pamet palo da se kandiduje.


Sa jedne mi je strane to zvučalo kao pametna ideja da se u isto vreme zaposle mladi ljudi i pomogne seljacima, sa druge znam da je bilo primedbi.


Veruj mi da je glupost neopevana. Mogli bismo o tome nadugacko i nasiroko,to mi je prilicno blisko jer sam i agronom i seljak, i znam da su od toga jedinu korist imali agronomi (plata) ali to je bilo jos par hiljada drzavnih cinovnika zaposlenih u cugu bez ikakve prakticne koristi za seljake.
Ali srecom gotovo je.

A ovo je krucijalno. Ako se nešto zucka - tu mora da nešto ima!

Imalo nemalo meni dovoljno da ga brisem iz elite.
(nije neka prestoroga kazna, jel da?:)
Samo da stigne do Acka, on će već znati šta treba.

E taj ce sve da resi.
Ma kakva crna borba protiv korupcije i kriminala na ovaj nacin. Jedan covek kao odluci da se bori protiv toga i to ce kao da uspe.
Cak i da zanemarimo ko je taj covek nemoguce je da se bilo sta uradi na taj nacin.
Pa nije on Vajat Erp da resi probleme u Dodz Sitiju.
gedza.73 gedza.73 08:38 18.10.2012

Re: Predsednik

Нисам ја мислио да улазим у клинч са тобом, фри, посебно око политике


Što ne bi, ako znaš šta pričaš i veruješ u to.

Evo Milisav je potvrdio ono o administraciji. Sličke DS ministara govore za sebe.
Samo - obzirom na razvaline koje su zatekli, i obzirom da su oni samo onaj malo bolji i više misleći deo iste političke sredine i naroda samo sa suprotnim predznakom - nema čuda

Ferenaf.
Dodali su purpen penu oko razbijenog prozora a kamen iz razrušenog temelja prodali ili odvukli svojoj kući.

HCM je u pravu oko agronoma. Klasična kupovina glasova državnim novcem.
Kaže agronom da su ih zapošljavali po partijskom ključu.
Jedina njegova pomoć je bila u par rečenica oko zamene pšenica-đubre.
Što će reći nikakva.

Koji je razlog da neko da glas ovakvoj DS kakva je bila tokom vlasti u zadnje četiri godine a da nije plašenje radikalima?

To što je Nikolić dobio predsedničke izbore i SNS napravila vladu govori više o ponašanju i politici DS-a nego o njima.

Na prvo šuškanje oko kampanje 'očistimo Srbiju', hiljadama evra za sajt izađe predsedništvo DS i Dulića smesti u obično članstvo.
Natera Šutanovca da posle eksplozije da ostavku na mesto ministra.

Proveri primanja ministra i unakrsnom proverom zakonski oduzme višak imovine.

Prećutno aminuješ takvo ponašanje što znači da planiraš takvu politiku i u naredne četiri godine.
Sad da li je na vlasti Mika ili Čeda,a imaju isti odnos prema državi, mene više ne interesuje.

Tadić je dobio izbore 'simpatičnim' priznanjem afere 'bodrum'.
Sad je izgubio svojom politikom i ponašanjem pojedinih vlastodržaca u vrhu DS-a.




Sam' što nas ne izgaze po putu. Žure da srede državu. Vidim kako su je sredili.
Nisam blesav. I neću više da me prave blesavim.
freehand freehand 09:23 18.10.2012

Re: Predsednik

Sam' što nas ne izgaze po putu. Žure da srede državu. Vidim kako su je sredili.
Nisam blesav. I neću više da me prave blesavim.

Pa dobro. Nemam ja tu više ništa novo da kažem. Da ponavljam kako bi institucije morale da rade, uključujući policiju i sudove, a ne Kuriri i napaljeni mninistri - nema smisla.
A ti po svojoj svesti i pameti.
To je uvek najbolje.
Možda je stvarno Sloba bio bolji, a Toma će neminovno biti.
Gore, očigledno niti je moglo niti može.
Samo treba u to čvrsto verovati.
dragan7557 dragan7557 09:36 18.10.2012

Re: Predsednik

freeki :
Ja rekoh bar deset puta da će nam glave doći prvoborci i samoupravljači

Prvoborci poput Dinkića ili Velje su ti sada na vlasti, a bome i drugih zaslužnih drugova/gospode na funkcijama je kolko oš, u izobilju, mada ne čudi me da ti to ne primećuješ.

Što si protiv samoupravljača tiče, i to me ne čudi, sva mala deca traže zaštitu starijeg, da budem grublji svi nesposobni i nesamostalni ljudi, koji nisu u stanju da upravljaju sa samim sobom, očekuju da neko još nesposobniji upravlja njima.

Porazno za zdrav um, ali nažalost realno stanje danas.

cerski
dragan7557 dragan7557 09:41 18.10.2012

Re: Predsednik

milisav68
gedza.73

negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Od 2000. godine broj zaposlenih u državnoj upravi učetvorostručio se! Tako sada u vladi, ministarstvima, lokalnoj samoupravi i raznim državnim službama radi oko 28.000 ljudi! Po broju činovnika apsolutni smo rekorderi u regionu.
DA bi slika o glomazno državnom aparatu bila potpuna, na broj od 28.000 državnih činovnika treba dodati i zaposlene u BIA i MUP. Jer, podaci o njihovom broju nisu dostupni, jer su zaštićeni kao službena tajna. A raspadom državne zajednice 12.000 zaposlenih došlo je iz saveznih organa u institucije Srbije.


Puna država činovnika - članak iz 2009.

U državnom sektoru u Srbiji, bez javnih preduzeća, zaposleno je oko 440.000, od čega u republičkoj administraciji radi 34.000 zaposlenih, kaže Arsić. Na plate zaposlenih u javnom sektoru troši se oko 12 odsto bruto domaćeg proizvoda, dok se na plate zaposlenih u republičkoj administraciji troši oko 0,9 odsto svega što u jednoj godini stvorimo. Od izbijanja svetske ekonomske krize do kraja prošle godine broj zaposlenih u Srbiji smanjen je za 13 odsto, a najviše u privatnom sektoru.Međutim, udržavnojupravi, zdravstvuiobrazovanju brojzaposlenihpovećan jeza 3,1 odsto.

Prekobrojni činovnici neće dobiti otkaz - objavljeno: 28.09.2012

Pa dobro bre Milisave, što ne stavi i koliko radi u proizvodnji pa da uporedimo koliko prave robe proizvodimo, a koliko magle i praznog žvakanja?

cerski
mariopan mariopan 09:45 18.10.2012

Re: Predsednik

hoochie coochie man
Nista, ali bas nista dobro ne mogu da mislim o ovima.
Toliko lose mislim o svima njima da nikog nisam mogao da glasam vec sam nacrtao cica glisu na listicu. Nisam mislio da se meni moze desiti da cu ikad doci u poziciju da tako nesto uradim, ja koji sam od samih pocetaka tog ebenog visestranacja imao neke svoje favorite, cak i u pravljenju nekih ucestvovao, bio uveren da se uvek moze naci neko koga vredi podrazti, prezirao stav -svi su oni isti-, i sada sam uvideo da niko, ali bas niko, od ponudjenih ne valja.

Zar i ti? Kakvo ti je to rezonovanje?

Evo sa'će freehand i tebe da presliša kako to da su ti svi isti?

dragan7557 dragan7557 10:05 18.10.2012

Re: PPH

free:
da čujemo koga će Vućič sutra da hapsi.


Petogodišnji Plan Hapšenja još nije završen, bre! Strpi se malo, kud si bre navalio!

cerski
dragan7557 dragan7557 10:21 18.10.2012

Re: Predsednik

hoochie coochie man 01:50 18.10.2012
Re: Predsednik

A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?



Ovo ne razumem?

freehand 01:19 18.10.2012
Re: Predsednik

I time sebi zakucali sudbinu na sledecim izborima jer oni svojim imenom i prezimenom treba i sledeci put da se bore za mandat.
To naravno ne bi iskljucilo mog


A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?

Ni ja ne razumem, ali jebiga to je Tajanstveni Free Kralj Ponoći, samo fali drug Makferson i snažna motor-čina Free-ovog Voksala!

cerski
freehand freehand 10:48 18.10.2012

Re: Predsednik

dragan7557
hoochie coochie man 01:50 18.10.2012
Re: Predsednik

A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?



Ovo ne razumem?

freehand 01:19 18.10.2012
Re: Predsednik

I time sebi zakucali sudbinu na sledecim izborima jer oni svojim imenom i prezimenom treba i sledeci put da se bore za mandat.
To naravno ne bi iskljucilo mog


A što, ako se sa Bogoljubom sve fino dogovori?

Ni ja ne razumem, ali jebiga to je Tajanstveni Free Kralj Ponoći, samo fali drug Makferson i snažna motor-čina Free-ovog Voksala!

cerski

Evo, Tzersky, mada sam siguran da ti sve znaš, samo si zaboravio:
Tragovi vode
do Karića
P. VASILjEVIĆ - D. RADEKA | 13. decembar 2005. 21:02[/url]


A baš su interesantna imena u tekstu.
Ne znam zašto neće da linkuje, pa evo adresa za kopi/pejst u pretraživaču:

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:177271-Tragovi-vode-do-Karica

A evo i malo aktuelnijih stvari, koje prenosi na blogu tako popularna gubris novina, takozvani Kurir:
Novi poslanički klub u Skupštini
Dinastija Karić opet kupuje poslanike?!

Politika,
06:00, 17.09.2012.

Autor: Gordana Raković,Sandra Mališić,Foto: Beta


url=http://www.kurir-info.rs/dinastija-karic-opet-kupuje-poslanike-clanak-413986
gedza.73 gedza.73 11:20 18.10.2012

Re: Predsednik

A ti po svojoj svesti i pameti.
To je uvek najbolje.
Možda je stvarno Sloba bio bolji, a Toma će neminovno biti.
Gore, očigledno niti je moglo niti može.

Free, bockaš, bockaš?

Gorica Gajević, Milan Beko, Ivan Marković, Mirko Marjanović
Čim zucnem neku kritiku odmah sam strani plaćenik i domaći izdajnik.

Jelena Trivan, Oliver Dulić, Dušan Petrović, Dragan Šutanovac
Čim zucnem neku kritiku odmah sam presvučeni radikal i evroskeptik.

A ja sam samo ja. I tada i sada.
Ali oni nisu.
freehand freehand 11:33 18.10.2012

Re: Predsednik

Free, bockaš, bockaš?

Ne bockam, ponavljam tvoje stavove, eno ih gore malo poviše. To što se ti ponašaš kao ostavljena žena jeste tvoje pravo, ali ti ne ide uz pamet.
Svaki izbor je tvoj, pa i neizbor. Zajedno sa posledicama.
I potpuno se isto, naravno, odnosi i na mene.

dragan7557 dragan7557 12:43 18.10.2012

Re: Predsednik

freeko:
To što se ti ponašaš kao ostavljena žena jeste tvoje pravo,

Malđa il' starija? Naime ne reaguju isto!

cerski
gedza.73 gedza.73 12:46 18.10.2012

Re: Predsednik

Freehand
To što se ti ponašaš kao ostavljena žena jeste tvoje pravo, ali ti ne ide uz pamet.


POŠTO ste se lepo, dobrovoljno i jednoglasno dogovorili da živite u bračnoj zajednici, jer ste svesno i odgovorno zaključili da će vam tako biti i lepše i bolje, mi vam nećemo, kao što je uobičajeno čitati članove Zakona o braku i porodičnim odnosima.



ŽELIMO da vam bude lepo, da traje dugo, da se radujete jedno drugom, da živite sa uvernjem da ste danas obavili jedan od najvažnijih i najlepših poslova u životu.

ZAKON kaže da su muž i žena u bračnoj zajednici ravnopravni. A to može i lepše da se kaže: Povećajte svoje obaveze da ne biste ugrožavali prava drugih.

BOGATITE svoj zajednički život, borite se za raznovrsnost života, budite realni i odmereni kad određujete svoje ciljeve i želje, jaki i uporni kad treba da ih ostvarujete.


Muškarac se kurva, krade iz zajedničke kase, lenčari, opija se, pravi švalerki kuću.

I ja, kao i svaka pametna snajka, kad vidim da se on ne menja a dala sam mu dovoljno upozorenja i vremena da se promeni lepo odlučim da svoj sobičak sredim što bolje mogu i oteram u tri materine sve takve lenčuge.

Mi, vi, oni
.
Svi isti.
mariopan mariopan 12:54 18.10.2012

Re: Predsednik

I ja, kao i svaka pametna snajka, kad vidim da se on ne menja a dala sam mu dovoljno upozorenja i vremena da se promeni lepo odlučim da svoj sobičak sredim što bolje mogu i oteram u tri materine sve takve lenčuge.

Hansel Hansel 13:01 18.10.2012

Re: Predsednik

To što se ti ponašaš kao ostavljena žena jeste tvoje pravo, ali ti ne ide uz pamet.

Auh, kakav stereotip.

Osim toga, nisu nam rekli da je "ugovor s narodom" predbračni ugovor.

A i nisam baš siguran ko je koga na kraju ostavio... (a ako su nas kolektivno smatrali ženom , trebalo je i ranije). I ko zbog toga sada pati.
alselone alselone 13:17 18.10.2012

Re: Predsednik

gedza.73



Gledao video do pola. Pocela da mi trne leva ruka. Ugasio.
freehand freehand 13:37 18.10.2012

Re: Predsednik

I ja, kao i svaka pametna snajka, kad vidim da se on ne menja a dala sam mu dovoljno upozorenja i vremena da se promeni lepo odlučim da svoj sobičak sredim što bolje mogu i oteram u tri materine sve takve lenčuge.

Znaš koliko je takvih sobičaka spaljeno od '91, neki čeljad inkludid?
A i ovaj movi gospodar što raspolaže svime pa i tobom, gledano po biografiji, ne deluje baš kao đuvegija za premer.
Mada, Omega kaže da je super.
Svi isti.

Ok, bre. Svi isti. Razumeo sam. Izuzetno ksnstruktivno.

Hansel
Auh, kakav stereotip.

Izvini, molim te. To verovatno znači da je glupo i da nisam u pravu, za razliku od sviisti mudrosti.


Alsalone
Gledao video do pola. Pocela da mi trne leva ruka. Ugasio.

Kažu da je odlična terapija prvi program Javnog servisa. Gledaš predsednika, premijera i ministra odbrane, guvernerku i ministre. I odmah ti lakše. Skapiraš da si izašao iz tamnog vilajeta, da je sunce granulo i da su perspektive svetle i sjajne. Kao '87, otprilike.

Drugari, evo sjajne vesti: Predsednik Republike Srbije zove se Tomislav Nikolić.
Vladu Repubnlike Srbije formirala je nova koalicija, a njen sastav je:
Влада Републике Србије формирана је 27. јула 2012. године, именовањем Ивице Дачића за председника.


Председник Владе Републике Србије и министар унутрашњих послова
Ивица Дачић



Генерални секретар Владе
Вељко Одаловић



Потпредседници и министри
Александар Вучић први потпредседник Владе задужен за одбрану, безбедност и борбу против корупције и криминала и министар одбране

Расим Љајић потпредседник Владе и министар спољне и унутрашње трговине и телекомуникација

Јован Кркобабић потпредседник Владе и министар рада, запошљавања и социјалне политике

Сузана Грубјешић потпредседник Владе за европске интеграције

Млађан Динкић министар финансија и привреде

Иван Мркић министар спољних послова

Верица Калановић министар регионалног развоја и локалне самоуправе

Милутин Мркоњић министар саобраћаја

Велимир Илић министар грађевинарства и урбанизма

Никола Селаковић министар правде и државне управе

Горан Кнежевић министар пољопривреде, шумарства и водопривреде

Жарко Обрадовић министар просвете, науке и технолошког развоја

Славица Ђукић-Дејановић министар здравља

Зорана Михајловић министар енергетике, развоја и заштите животне средине

Братислав Петковић министар културе и информисања

Милан Бачевић министар природних ресурса, рударства и просторног планирања

Алиса Марић министар омладине и спорта

Сулејман Угљанин министар без портфеља


http://www.srbija.sr.gov.yu/vlada/sastav.php


I hvala Bogu da su oni došli da počiste sve što je Jelena Trivan za sobom ostavila.





alselone alselone 13:42 18.10.2012

Re: Predsednik

Kažu da je odlična terapija prvi program Javnog servisa. Gledaš predsednika, premijera i ministra odbrane, guvernerku i ministre. I odmah ti lakše. Skapiraš da si izašao iz tamnog vilajeta, da je sunce granulo i da su perspektive svetle i sjajne. Kao '87, otprilike.


Nije. Nema izmedju, je l'?

Do sada nije dat odgovor na glavno pitanje: Da li je hladno kokoskama.
freehand freehand 13:57 18.10.2012

Re: Predsednik

Nije. Nema izmedju, je l'?

Ne znam. Jel ima?
Recimo, između je bilo od izbora do formiranja nove Vlade. Šta bi još moglo da bude?
U stvari - ok, prebivalište na Madagaskaru i gledanje na teveu, u trenucima dosade. I daljinski u ruci.
A što se kokošaka tiče - ispravi me ako grešim ali to je pitanje za cerskog?

Edit: o onom između - obavezno u jednačinu uvesti Jezdu, Dafinu, sankcije i odlazak stranih firmi iz zmelje.
Koliko da rezultat, iskustveno, bude tačniji.
mariopan mariopan 14:17 18.10.2012

Re: PPH

dragan7557
free:
da čujemo koga će Vućič sutra da hapsi.


Petogodišnji Plan Hapšenja još nije završen, bre! Strpi se malo, kud si bre navalio!

cerski



Samo čekam da počne da "apsi i svoje" i da se onessvestim.

A nešto ne verujem da će mu pet godina biti dosta, ima na tu foru da se sanka bar dva mandata (ta fora radi, dokazano)....kako smo blesavi ako u'apsi samo par obijača trafika ima spomenik da mu podignemo.
milisav68 milisav68 16:28 18.10.2012

Re: Predsednik

dragan7557

Pa dobro bre Milisave, što ne stavi i koliko radi u proizvodnji pa da uporedimo koliko prave robe proizvodimo, a koliko magle i praznog žvakanja?

Ne smem.


U Srbiji je u proizvodnji zaposlen tek svaki 24. radnik, odnosno samo 17 odsto od ukupnog broja građana koji imaju posao, dok ih je više od 30 odsto zaposleno u javnom sektoru.
Takav odnos na tržištu rada hitno bi morao da se menja, ocenili su juče u Narodnoj banci Srbije predstavnici udruženja poslodavaca, sindikata, privrednici, sociolozi i ekonomisti, koji su pokušali da odgovore na pitanje zašto u Srbiji čak 746.000 osoba nema posao.

U srednje razvijenim evropskim zemljama u privredi je zaposleno od 38 do 44 odsto od ukupnog broja zaposlenih. Srbija zapošljava 535.000 ljudi u javnom sektoru, što je 30,6 odsto od ukupnog broja zaposlenih.


17 % radnika u privredi, 30 % u javnom sektoru - 20.09.2011.

Na sednici Upravnog odbora PKS-a ocenjeno je da su najveći problemi srpske privrede pad privredne aktivnosti i izvoza, visoka nelikvidnost i dug države prema realnom sektoru od 110 milijardi dinara, rast "sive" ekonomije i rast nezaposlenosti koja je dostigla rekordnih 28 odsto.

Predsednik PKS-a je ukazao i na nesrazmerni broj zaposlenih u javnom i realnom sektoru, gde u javnom ima oko 500. 000 ljudi, dok u realnom sektoru ima nešto više od 400.000 ljudi, što je neprirodno i mora da se promeni.


Privreda će 2012. završiti u recesiji - 02.10.2012.
buba_truba buba_truba 16:53 18.10.2012

Re: Predsednik

freehand
negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Pa sad - gledano po ovome sa čime se srećem - ne vidim da su nove zgrade u Pančevu pravili; ne vidim da jedni drugima sede u krilu, štaviše - mislim da ih je realno manje.

Čekaj, Free, ne mogu da verujem da o ovome nisi znao ... mada, ako ti je samo to kako je kod tebe u Pančevu dovoljno da izvlačiš zaključke, onda - mislim, stvaaarno!

milisav68
gedza.73
negde mi je uletelo u uvo da se utrostručila. Pored svih 'usavršavanja', 'kompjutora', 'evropskih zakona',

Od 2000. godine broj zaposlenih u državnoj upravi učetvorostručio se! Tako sada u vladi, ministarstvima, lokalnoj samoupravi i raznim državnim službama radi oko 28.000 ljudi! Po broju činovnika apsolutni smo rekorderi u regionu............

Ima toga još... hvala, milisave
alselone alselone 17:09 18.10.2012

Re: Predsednik

Ne znam. Jel ima?
Recimo, između je bilo od izbora do formiranja nove Vlade. Šta bi još moglo da bude?
U stvari - ok, prebivalište na Madagaskaru i gledanje na teveu, u trenucima dosade. I daljinski u ruci.
A što se kokošaka tiče - ispravi me ako grešim ali to je pitanje za cerskog?

Edit: o onom između - obavezno u jednačinu uvesti Jezdu, Dafinu, sankcije i odlazak stranih firmi iz zmelje.
Koliko da rezultat, iskustveno, bude tačniji.


Ima izmedju. Ja mogu da kazem da sam zgadjen onim klipom i da ne budem svim srcem za Tomu. To je izmedju.

Pitanje oko kokosaka je za sve clanove DS-a. Najvise bih voleo da dobijem odgovor od Krla ali sumnjam da ce se on time zamajavati.

buba_truba buba_truba 17:09 18.10.2012

Re: Predsednik

freehand
Da ponavljam kako bi institucije morale da rade, uključujući policiju i sudove, a ne Kuriri i napaljeni mninistri - nema smisla.

Sve manje ima smisla da to ponavljaš kao argumentaciju - da su ovi sad gori od onih prethodnih... jer su baš ti prethodni dodatno sjebali te toliko ti važne institucije (sudove, prvenstveno) - zašto verovati da ne bi nastavili i dalje da ih urušavaju?
Hansel Hansel 22:02 18.10.2012

Re: Predsednik

freehand
Hansel
Auh, kakav stereotip.

Izvini, molim te. To verovatno znači da je glupo i da nisam u pravu, za razliku od sviisti mudrosti.

Ne, ne znači to, samo mi se nikad ne dopada kada neko u konverzaciji "spušta" nekog ili neku poređenjem sa suprotnim polom. A i ne znam zašto bi samo ostavljene žene dramatizovale "napuštanje". A usput sam se zezao sa političkom korektnošću u vezi sa stereotipama. (Inače, sigurno mi druge rečenicu nisu ovoliko slojevite. )

I, ne znam da li treba da obznanim disklejmer da sopstveno postojanje dok su ovi ljudi na vlasti doživljavam kao svojevrsno ropstvo (pre četiri godine, kada su, kao, dogovorili koaliciju, prvi put sam ozbiljno pomislio da treba da idem iz ove zemlje); da još uvek strepim od toga koliko će još dugo uspevati da se pretvaraju itd. itd.? Ali, morao bih i da dopunim disklejmer konstatacijom da je bilo poražavajuće trpeti od prethodne vlasti, pa i od svih prethodnih od 5. oktobra 2000. naovamo, odnos prema građanima, narodu - kao stoci koja ništa ne razume i ne može da razume, i koju se može lagati i potkradati nekažnjeno. I mrzim sebe što sam, znajući sve to, sve ove godine za njih glasao (šarajući malo, doduše, po tom delu spektra), pa i na poslednjim izborima, iz straha od ovih. Zapravo, trebalo bi da mrzim njih, a ne sebe. I zaista ne kapiram zašto po n-ti put ovo treba objašnjavati, zašto se kritika jednih vidi kao navijanje za druge (makar se na to u krajnjoj liniji i svelo)?
freehand freehand 23:37 18.10.2012

Re: Predsednik

Hansel
freehand
Hansel
Auh, kakav stereotip.

Izvini, molim te. To verovatno znači da je glupo i da nisam u pravu, za razliku od sviisti mudrosti.

Ne, ne znači to, samo mi se nikad ne dopada kada neko u konverzaciji "spušta" nekog ili neku poređenjem sa suprotnim polom. A i ne znam zašto bi samo ostavljene žene dramatizovale "napuštanje". A usput sam se zezao sa političkom korektnošću u vezi sa stereotipama. (Inače, sigurno mi druge rečenicu nisu ovoliko slojevite. )

I, ne znam da li treba da obznanim disklejmer da sopstveno postojanje dok su ovi ljudi na vlasti doživljavam kao svojevrsno ropstvo (pre četiri godine, kada su, kao, dogovorili koaliciju, prvi put sam ozbiljno pomislio da treba da idem iz ove zemlje); da još uvek strepim od toga koliko će još dugo uspevati da se pretvaraju itd. itd.? Ali, morao bih i da dopunim disklejmer konstatacijom da je bilo poražavajuće trpeti od prethodne vlasti, pa i od svih prethodnih od 5. oktobra 2000. naovamo, odnos prema građanima, narodu - kao stoci koja ništa ne razume i ne može da razume, i koju se može lagati i potkradati nekažnjeno. I mrzim sebe što sam, znajući sve to, sve ove godine za njih glasao (šarajući malo, doduše, po tom delu spektra), pa i na poslednjim izborima, iz straha od ovih. Zapravo, trebalo bi da mrzim njih, a ne sebe. I zaista ne kapiram zašto po n-ti put ovo treba objašnjavati, zašto se kritika jednih vidi kao navijanje za druge (makar se na to u krajnjoj liniji i svelo)?


I meni je super smer sa novim ljudima sa kojima Srbija ide u budućnost.
Samo sam se malko usro, sa oproštenjem.
freehand freehand 23:43 18.10.2012

Re: Predsednik

buba_truba
freehand
Da ponavljam kako bi institucije morale da rade, uključujući policiju i sudove, a ne Kuriri i napaljeni mninistri - nema smisla.

Sve manje ima smisla da to ponavljaš kao argumentaciju - da su ovi sad gori od onih prethodnih... jer su baš ti prethodni dodatno sjebali te toliko ti važne institucije (sudove, prvenstveno) - zašto verovati da ne bi nastavili i dalje da ih urušavaju?

šta znači sve manje?
To je trebalo izbaciti potpuno. Zoran Stojković je bio sasvim ok, jelda.
Još bolje - Pera Jojič i kurva del Ponte!
I koja je budala uopšte menajača te fine ljude?
libkonz libkonz 09:14 18.10.2012

Muzička podloga

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana