Otvoreno pismo srpskoj javnosti

Nune Popović RSS / 05.02.2008. u 17:56

Pišem ovo pismo, jer me je sve ovo što se događa vratilo u jako loše stanje i jer je, možda, došlo vreme da javno kažem zbogom Srbiji, kojoj sam dao sve i od koje sam zauzvrat dobio samo zlo, kako na ličnom tako i na profesionalnom planu. Činjenica da sam uvek samoinicijativno uradio sve što je u mojoj moći, često dajući i duplo više nego što imam, mogu i treba da dam, ponekad i grešeći u najboljoj nameri i radu – moja mirna ljudska i građanska savest mi govori da imam puno pravo da kažem da mi je dosta. Sve ima svoje granice, pa tako i ja. Snaga i volja koju sam do sada imao su iscrpljene, kao i način na koji sam radio.

Dakle, iskustvo govori dve stvari:

1. Pobeda demokratske opcije je moguća ukoliko se iz boce oslobodi građanski duh, uprkos svim ucenama za podršku, poput 5. oktobra kada je ucenjivao SPO i poslednjih predsedničkih izbora kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.

2. Pobeda demokratske opcije ne mora da znači ništa stabilno i trajno ako se umesto pogubnog samozadovoljstva nategnutom pobedom odmah ne krene sa rešavanjem uzroka koji demokratski karakter Srbije čine tako nestabilnim, kao što je bilo nakon 5. oktobra, 12. marta i kao što je danas.

Za razliku od antidemokratskih snaga, koje su nakon 5. oktobra uvek naučile lekciju i tako jačale svoje pozicije, demokratske snage su pokazale da ne uče lekcije i ne čitaju opomene, već se zatvaraju u svoje diletanstke krugove emitujući lažnu sliku o stanju u Srbiji i pripisujući sebi fiktivne zasluge za još fiktivniju demokratiju u Srbiji.

Ovoga puta demokratska opcija je dobila jako malo vremena za odlučnu borbu u poslovima koji su svima jasni da se moraju uraditi inače će radikalsko socijal-nacionalistički talas potopiti Srbiju. A to što je na tapetu Kosovo, što se ne zna kako sa Koštunicom, korupcijom, službama bezbednosti... što su svi umorni od izborne kampanje, što je situacija komplikovana, što bi svi da je drugačije nego što jeste – to više nikoga nije briga, niti je osnova za bilo kakav izgovor za nečinjenje, a još manje će sprečiti ponovni dolazak umivenih diktatora i fašista na vlast.

Ne kažem da svi moraju da znaju šta i kako treba raditi, ali stari je nauk da znaš ko zna. Na ovom svetu nismo sami i problemi koje imamo nisu problemi koje drugi nisu imali i rešili.

Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili – narodni poslanici, predsednici partija, državni funkcioneri, akademici, kardinali, agenti tajnih službi... Da postoji takva organizacija u Srbiji, ne bi morali da podsećamo u ovoj kampanji, ko su radikali, Šešelj, Milošević i njihov režim, šta su nam radili i zašta su ostali nekažnjeni, pa nam sada ponovo dišu za vrat, baš kao da se, koliko juče, ništa nije dogodilo, niti da su oni za bilo šta krivi.

Potrebno je, takođe, raditi i suprotnu stvar, verifikovati i nagrađivati one koji su se borili i koji se bore protiv zla, davati im veći i značajniji prostor u medijima i javnom životu, a ne prećutkivati ih i ignorisati, puštati da skapavaju od gladi i anonimnosti, kao što se do sada činilo na štetu demokratije u Srbiji, zarad bolesnih ambicija političara da sebe prikažu kao sve i svja što na ovom svetu postoji. Poljska ali i Češka su i za to odličan primer.

Verujem da je pozitivan ishod moguć, želim i nadam se da će biti pozitivno ali me ništa neće začuditi i ako bude suprotno, jer lično poznajem profil ljudi koji tobože brinu o Srbiji. To su sitni kalkulanti i prevaranti, koji dok pričaju o evropeizaciji i otvaranju Srbije prema svetu istovremeno zatvaraju svaku mogućnost za napredovanje ljudi u Srbiji. Zato ih umesto očekivanja da se oni sami sete, treba pritisnuti i primorati da rade ono zašta su dobili poverenje građanja i što im je posao.

A vi, izvolite, ne propustite priliku da se obračunate samnom, jer znam da vam ništa nije dovoljno da se opametite i shvatite ko radi za vas, a ko protiv, ko vredi, a ko ne, šta jeste vaš interes, a šta nije. Zato ste i stigli dokle ste stigli. Neću više dozvoliti da više ne vidim sebe i svoj život, da bilo šta žrtvujem dok se vi seirite i hranite tuđom krvlju prosutom za vaše dobro.

Ako je i od mene, mnogo je. Vidimo se. Možda.

Nune Popović



Komentari (304)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

alselone alselone 20:03 05.02.2008

matori,

Na*ebo si ko zuti. Ostrasceni ldpovci ima sad da ospu na tebe sve najgore. Od legende postajes najgori za jako kratko vreme samo zato sto si rekao nesto lose o ldpu.

Al' nema veze, zato i jesi car.

Veliki pozdrav! Samo napred!
kuki kuki 20:04 05.02.2008

Izazov!

Ne spadam u srpsku javnost, pa mi time ni tvoje pismo nije upuceno. Spadam u ovu nasu b(r)log zajednicu pa ti kao kolezi odgovaram: razumem te jer ponekad i sam sebe nadjem u takvom stanju - revoltiran, frustriran, zgadjen,...

Politicki zivot u Srbiji je toliko smucen, mracan i podao da moze da se meri samo sa najgorim mogucim socijalnim interakcijama ljudi. Ta situacija utice nezdravo cak i na nas koji smo toliko daleko od Srbije. Koliko puta sam rekao dosta, necu vise i bas me briga. Pa opet, posle izvesnog vremena, me polako uvuce u svoje mracne dubine. Ko sirena moreplovce.

Nego, ne pisem ovo da bi se jadao, vec da ti "uputim izazov". (Naucio ja to ovde: prepreku ne zovu preprekom nego izazovom koji treba savladati). Tako, prijatelju, promeni i prilagodi nacin borbe. Nema vise kordona, zvizdaljki, suzavaca. Nema vise jednog ociglednog "neprijatelja" protiv koga se (uprkos srpskom karakteru) treba ujediniti. Sada se "borba", ili bolje receno, uticaj treba preneti na bivse saborce. Treba promeniti sredsva: umesto jaja - karikatura, umesto skandiranja - karakterizacija (ko se ponasa kao magarac, reci mu da je magarac), umesto nadvikivanja - podhebavanje. A sve to ujedno i pedagoski deluje na "raju".

Ti to znas i mozes. Razmisli.
Marija S Marija S 20:06 05.02.2008

Ko ce?

Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili – narodni poslanici, predsednici partija, državni funkcioneri, akademici, kardinali, agenti tajnih službi... Da postoji takva organizacija u Srbiji, ne bi morali da podsećamo u ovoj kampanji, ko su radikali, Šešelj, Milošević i njihov režim, šta su nam radili i zašta su ostali nekažnjeni, pa nam sada ponovo dišu za vrat, baš kao da se, koliko juče, ništa nije dogodilo, niti da su oni za bilo šta krivi.

kod nas da osnuje takav institut, kad je i Nunetu dosta? Kako bi bilo da to urade ovi sto predlazu da se sada treba boriti? Onda bih im svima zaista verovala.
jananderson jananderson 21:09 05.02.2008

Re: Ko ce?

Marija S

Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili – narodni poslanici, predsednici partija, državni funkcioneri, akademici, kardinali, agenti tajnih službi... Da postoji takva organizacija u Srbiji, ne bi morali da podsećamo u ovoj kampanji, ko su radikali, Šešelj, Milošević i njihov režim, šta su nam radili i zašta su ostali nekažnjeni, pa nam sada ponovo dišu za vrat, baš kao da se, koliko juče, ništa nije dogodilo, niti da su oni za bilo šta krivi.

kod nas da osnuje takav institut, kad je i Nunetu dosta? Kako bi bilo da to urade ovi sto predlazu da se sada treba boriti? Onda bih im svima zaista verovala.

Takovu vrst instituta osniva VLAST, a ne opozicija. Onaj za koga verujem da bi osnovao takav institut je ubijen od strane drzave(citaj vlasti) iako je bio premijer.
jananderson jananderson 21:13 05.02.2008

Re: Ko ce?

jananderson

Marija S

Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili – narodni poslanici, predsednici partija, državni funkcioneri, akademici, kardinali, agenti tajnih službi... Da postoji takva organizacija u Srbiji, ne bi morali da podsećamo u ovoj kampanji, ko su radikali, Šešelj, Milošević i njihov režim, šta su nam radili i zašta su ostali nekažnjeni, pa nam sada ponovo dišu za vrat, baš kao da se, koliko juče, ništa nije dogodilo, niti da su oni za bilo šta krivi.

kod nas da osnuje takav institut, kad je i Nunetu dosta? Kako bi bilo da to urade ovi sto predlazu da se sada treba boriti? Onda bih im svima zaista verovala.

Takovu vrst instituta osniva VLAST, a ne opozicija. Onaj za koga verujem da bi osnovao takav institut je ubijen od strane drzave(citaj vlasti) iako je bio premijer.

I da dodam: ta drzava koja je ubila svog premijera i iz petnih zila se trudi da ga svi zaborave i dalje funkcionise.
zoricag zoricag 21:55 05.02.2008

Re: Ko ce?

Postoje kod nas instituti. doduse ne zovu se tako. doduse ni ne branimo ih cesto koliko bi trebalo. cudim se kako neki (neke) od njih jos uvek nose i glave na ramenima.

A sto se ostalog tice poznata je ljudska potreba da ubije glasnika losih vesti. LDP je odabrao taj put i nikad nece biti mazen, ma koliko se vremenom pokazivalo da je trazio akciju koja kad tad dodje na dnevni red.

Mirnije bi bilo bez LDP, to je fakat, ali ima ljudi kojima nije sve jedno da li ce se negde stici za 50 ili za 10 godina. Ima i onih koji su naumili da stignu na neka druga mesta i onih koji bi da bas bude kako je (mada to bas ne objavljuju decidirano). Svako ima pravo da agituje za svoje vidjenje puta, da pribavlja pristalice sve dok se to ne radi silom, prinudom, prevarom.
carly carly 20:25 05.02.2008

preporuka

Dobar blog steta samo sto je ovakvo stanje u zemlji jos od oslobodjenja od Turaka. Jedni se bore izginu dodju drugi prezivele iz borbe cusnu nogom u cosak posmestaju dupeta u fotelje i kradu i tako u krug. Posle pomenutog oslobodjenja, posle ubistva Obrenovica, posle WWI, posle WWII, posle Titove smrti, posle Milosevica, posle Zorana. Mada mislim da nisu svi bili takvi za vreme borbe nego ih valjda iskvare ili se sami iskvare u takvom okruzenju. Sto bi rekli: "Put do pakla je poplocan dobrim namerama". I tako je proslo 150 godina a mi bi smo se najbolje snasli kad bi ponovo morali da se borimo za golu slobodu i oslobodjenje od stranih okupatora. Ocigledno da nam sloboda uopste ne ide inace ne bismo bili tu gde jesmo tj kao sto Vi kazete :"stigli dokle smo stigli".

Da smo makar radili nesto pametno nego se zanosismo raznoraznim budalama koje samo za sebe rade. Kad bi i mi tako mozda bi stigli i dalje.
nozika nozika 20:57 05.02.2008

......

Bravo Nune! Svaka ti je zlatna!
Mašan Stanković Mašan Stanković 21:14 05.02.2008

Bezobrazluk

LDP je tražio od Tadića bez uslovljavanja da sa njim razgovara o podršci. Tadić se nije odazvao i nastavio je da prosipa tezu o ujedinjenju "demokratskih snaga" u koje nije ubrajao LDP, ali jeste DSS i NS dok su mu oni zabijali nož u leđa. Onda je na dan izbora Čeda izašao u 9 ujutro i tako maksimalno podržao Tadića u okolnostima gde on sa LDPom neće da razgovara.

Koštunica je na mesto premijera došao sa pričom o tome da ne može jedna stranka da drži obe funkcije. Onda na predsedničkim izborima nije podržao Tadića nego Ilića. U drugom krugu je od tadića kao uslov za podršku tražio da Tadić uradi nešto što bi poništilo celu njegovu priču u kampanji. Da bi na dan izbora odbori DSSa zvali članstvo da ne izađe, a sam Koštunica kao koalicioni partner Tadićev izašao u 16h na izbore.

To može biti isto samo nekome ko je jako glup ili jako bezobrazan.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 21:34 05.02.2008

Re: Bezobrazluk

Hmm, slabo je meni jasno sta se ovde zbiva:
LDP je tražio od Tadića bez uslovljavanja da sa njim razgovara o podršci.
-False-
Tadić se nije odazvao i nastavio je da prosipa tezu o ujedinjenju "demokratskih snaga"
-True-
u koje nije ubrajao LDP
-False-
ali jeste DSS i NS dok su mu oni zabijali nož u leđa.
-True-
Onda je na dan izbora Čeda izašao u 9 ujutro i tako maksimalno podržao Tadića u okolnostima gde on sa LDPom neće da razgovara.
- Type mismatch - incorrect data type - undefined -

(A sto ga je podrzao? Dakle i Jovanovic je zakonom distribucije za kohabitaciju. Ili ce biti zato sto je bolje da u datom trenutku ne sme Toma da pobedi? Ako je to slucaj, pa sto Ceda nije otvoreno, jasno i glasno stao iza Tadica? Ako vec treba da budemo iskreni prema sebi... A nakon svega, kakve veze ima izlazak Cede na glasanje? On je samo postupio po svojoj savesti, sto je rekao i svojim glasacima da urade. Pa onda valjda su i ti LDP glasaci po svojoj savesti... Ili su glasali jer je i Ceda glasao, i u stvari podrzao Tadica? Ili mozda ne? A vidite, i Kostunjavi je glasao. Kome li je on dao podrsku?)
Maaaaa.... nije ni bitno...
nikson nikson 21:39 05.02.2008

Re: Bezobrazluk

To može biti isto samo nekome ko je jako glup ili jako bezobrazan.


bezrezevna vera u vodju i nepogresivost svoje stranke, za mene nije vrhunski domet demokratije u srbiji. koliko je samo njih koji su bolji, uspesniji, pametniji, hrabriji od bilo kog politicara iz LDP-a, DSS-a, DS-a.....? medjutim, ako se takvi ne slazu sa nama, onda ne zasluzuju ni da zive.

odavno se izgubio onaj entuzijazam medju mnogim ljudima, koji je ljude konacno budio iz sna. mnogi su ozbiljno razumeli djindjica kada je govorio da znanje jednog jezika vise ili neke vestine ne moze da im donese nista lose. sada te price sluze samo za oponasanje boljih da bi se dobili glasovi.

jako se tesko pravi jedan korak napred. ne samo zbog toga sto je revnost nadvladala nad samostalnoscu, nemoral nad vestinom, nerad nad vrednocom, vec i zato sto se bilo ciji uspeh posmatra kao sopstveni promasaj. umesto da ``igramo igru`` da se takmicimo, ljudi jedni druge spoticu, omalovazavaju sa jedne strane zbog verske i nacione pripadnosti, sa druge strane zbog politickog stava.

Domazet Domazet 22:13 05.02.2008

Dje's Mashane, sto ima?

Mašan Stanković
LDP je tražio od Tadića bez uslovljavanja da sa njim razgovara o podršci. Tadić se nije odazvao i nastavio je da prosipa tezu o ujedinjenju "demokratskih snaga" u koje nije ubrajao LDP, ali jeste DSS i NS dok su mu oni zabijali nož u leđa. Onda je na dan izbora Čeda izašao u 9 ujutro i tako maksimalno podržao Tadića u okolnostima gde on sa LDPom neće da razgovara.Koštunica je na mesto premijera došao sa pričom o tome da ne može jedna stranka da drži obe funkcije. Onda na predsedničkim izborima nije podržao Tadića nego Ilića. U drugom krugu je od tadića kao uslov za podršku tražio da Tadić uradi nešto što bi poništilo celu njegovu priču u kampanji. Da bi na dan izbora odbori DSSa zvali članstvo da ne izađe, a sam Koštunica kao koalicioni partner Tadićev izašao u 16h na izbore.To može biti isto samo nekome ko je jako glup ili jako bezobrazan.
Evo, da ne znam da si ovo ti pisao ja bih mislio da se radi o partijskom saopstenju. Doduse nikad ne bih pogodio koje partije...
lilit lilit 21:17 05.02.2008

Poljska ima i blizance...


Kaze Nune:

"Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni bili "...


A opet ima i blizance, kako to ide jedno s' drugim?
I nisu mi bas neki primer...
adam weisphaut adam weisphaut 21:23 05.02.2008

Re: Poljska ima i blizance...


A opet ima i blizance, kako to ide jedno s' drugim?
I nisu mi bas neki primer...

Blizanci pali s vlasti, nisi cula ?
Domazet Domazet 22:16 05.02.2008

Re: Poljska ima i blizance...

adam weisphaut
Blizanci pali s vlasti, nisi cula ?
Znaci Institut osnovan tu skoro. Pa dobro onda Srbija mnogo i ne kasni...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:46 06.02.2008

Re: Poljska ima i blizance...

lilit


Kaze Nune:

"Poljska ima Instutut pamćenja naroda, vladinu organizaciju koja brine
da njihov narod ne zaboravi šta su im u prošlosti radili sopstveni
zločinci, da se takvi pronađu, označe i da budu kažnjeni, ma ko oni
bili "...


A opet ima i blizance, kako to ide jedno s' drugim?
I nisu mi bas neki primer...

Arogantno i netacno. Blizanci su (hajde da ih tako okarakterisemo, mada bi se i tu moglo mnogo sta reci) sasvim zanemarljivo zlo u poredjenju bilo sa nacistima, bilo sa komunistima, bilo sa kasapima balkanskog tipa. Poljska je, ako cemo da se gadjamo istorijom, dala u novije vreme (dakle sad idemo posle Sopena i Konrada) gigante pisane reci i disidentske misli kao sto su Lesek Kolakovski, Jezi Andzejevski, Stanislav Jezi Lec, Stanislav Lem, Ceslav Milos, Simborska, itd. isl. Sta to Srbija ima u 20-21. veku sto se moze sa tim i izdaleka uporediti? Mozda par ljudi kojih su se odrekli u sopstvenoj zemlji, Kisa i Pekica. Sto je jako malo, tako da cinizmu na racun Poljske, jedne od velikih evropskih nacija, doista mesta nema.
sashaNS sashaNS 21:36 05.02.2008

Jaoj Nune,

sta ovo bi? I tebe uhvatila ta predprolecna depresija?
Ne daj se.
andjelija andjelija 21:39 05.02.2008

jebala vas vise

politika sve redom!

kakvi ludaci
JJ Beba JJ Beba 21:42 05.02.2008

Re: jebala vas vise

politika sve redom!

kakvi ludaci

hahahahahhahah
anđelijo kućo stara
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 21:47 05.02.2008

Re: jebala vas vise

Izvinite Andjelija, Vi ste u pravu...
(***ali morate priznati da je sada pravi trenutak da padne Vlada i da se raspisu izbori, jer ako DS dobije 32%, G17+ 8%, LDP 10%, DSS&NS 6% SPS 6% i SRS ostatak, onda je moguce da prve tri partije naprave Vladu i da onda, bla, bla, truc... ) ***)
andjelija andjelija 21:48 05.02.2008

Re: jebala vas vise

ko sektasi neki....gledam i ne verujem svojim ocima....a nikom nije palo na pamet da napise kako pozuda izmedju dvoje deluje na zdravlje.
sta mislis imaju li ovi ljudi seksa uopste? sad cu poceti ko ona iz serije 'dear john'

do you have any sexual problems da pitam :))

andjelija andjelija 21:50 05.02.2008

Re: jebala vas vise

Vodzo Modzo

Izvinite Andjelija, Vi ste u pravu...
(***ali morate priznati da je sada pravi trenutak da padne Vlada i da se raspisu izbori, jer ako DS dobije 32%, G17+ 8%, LDP 10%, DSS&NS 6% SPS 6% i SRS ostatak, onda je moguce da prve tri partije naprave Vladu i da onda, bla, bla, truc... ) ***)


visa matematika covece ni rec nisam razumela.
ja pitah kod marovica sta ce nam predsednik i premijer pa mi niko nije odgovorio...a ovo raspustanje vlade mi uopste nista nije jasno. kako da raspuste vladu kad su ljudi sad birali predsednika? davno sam to ucila u skoli, i verovatno nisam ni bila na casu....ko zna sa kim sam se vukla tada.
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 22:05 05.02.2008

ni rec nisam razumela.

Kada sam napisao: "Izvinite Andjelija, Vi ste u pravu...", tu sam bio ozbiljan. Ali sam onda zablesavio, pa sam napisao drugi deo, koji je trebalo da bude sala. Eto.
andjelija andjelija 22:07 05.02.2008

Re: ni rec nisam razumela.

Vodzo Modzo

Kada sam napisao: "Izvinite Andjelija, Vi ste u pravu...", tu sam bio ozbiljan. Ali sam onda zablesavio, pa sam napisao drugi deo, koji je trebalo da bude sala. Eto.

sta god da radis, samo nemoj da mi persiras molim te.

ludvig ludvig 22:18 05.02.2008

Re: jebala vas vise

andjelija

politika sve redom!

kakvi ludaci


NAPOKON!!!!
neko....
bilo ko...
aplauzi.
andjelija andjelija 21:55 05.02.2008

OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

neverovatno koliko je politika usla u zivot ljudi. mozda kada biste uspeli da iskoracite iz tog nacina zivota i videli ovako sa strane, koliko banalno i moram reci, nemojte da se ljudi vredjate, kretenski izgleda vase ponasanje optereceno politikom i politicarima.
gde je tu vas zivot? gde je tu socijalizacija sa porodicom, drustvom, okolinom?
kakve su vase zelje i ocekivanja od tih ljudi?
da li je moguce da politiku stavite kao nesto minimalno neophodno (glasanje) u odnosu na VAS?

zdere vas, ubija, gasi, pravi neprijatelje...pitam se samo zbog cega?

pa toliko lepih stvari ima oko nas, toliko lepih mogucnosti, bezbroj! da li je moguce da cete ici linijom manjeg otpora i prepustiti se mrznji, izdrkavanju, povisenom krvnom pritisku ....

jedan zivot imate. JEDAN.
teta jela teta jela 22:07 05.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

andjelija
zdere vas, ubija, gasi, pravi neprijatelje...pitam se samo zbog cega?


Kako da nas ne ždere?

Ljudi u Srbiji su mnogo godina proveli u izolaciji, bez želje i volje da saznaju čega sve ima okolo. U toj atmosferi, umesto da pokažu želju da saznaju nešto više, okreću se crkvi i slepo slede one koji najglasnije propagiraju patriotizam.

Ovo, za šta smo naivno verovali da je bila poslednja odbrana demokratskih ideja i približavanje Evropi, pretvorilo se u samokažnjavanje.

Zašto bre uvek kod nas mora da zavlada neki psihopata koga je baš briga šta želi većina građana? Strašno me podseća na Miloševića. Pošto smo pokazali da želimo da se približimo svetu i glasali za njemu mrskog Tadića (mada ni mnogima od nas nije preterano drag), moraćemo da ispaštamo zbog toga.

Pravi patriota, hoće da sačuva srpske teritorije, dostojanstvo i tradiciju, a samo mu perte vire iz Putinove zadnjice?

Nisam "šetala" od 2000. Vreme je opet izgleda...

andjelija andjelija 22:11 05.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

alo
sestro jelo....

da si se bavila svaleracijom, flertovanjem sa komsijom, kolegom, (ili zenskadijom ako to preferiras) i svi tako medjussobno....znas kako bi nam politika bila bolja!
deca ne bi znala ko je seljak ilic a ne sa 6 godina da prepoznaje politicare! ko je tu kriv ako ne vi sto im ne skrecete paznju na mnogo vaznije stvari ..na primer igru u parku. nego se nabijete ispred televizora i rokaj.
ovako svim ovim politicarima dajete vise paznje, vise eksluzivnosti, za koji kurac?
samo bre od vas uzimaju VAS! ne od njih, jer politika je njihov izbor da se bave.



andjelija andjelija 22:13 05.02.2008

i psujem

ne zato sto sam 'nepristojna' nego da me bolje cujete.

nozika nozika 22:17 05.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

Potpuno se slazem sa tobom Andjelija. Ova histericna opsednutost politikom je prosto zatrovala ljude, cini mi se da neki i citave sate provode na blogu ne bi li ulovili politickog neistomisljenika i rastrgnuli ga. Bolestina jedna-sta reci!?
navodno navodno 23:01 05.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

andjelija
da li je moguce da cete ici linijom manjeg otpora i prepustiti se mrznji, izdrkavanju, povisenom krvnom pritisku ....jedan zivot imate. JEDAN.


Jeste, jeste! Ja sam morao da raskinem sa devojkom posle 5. oktobra jer nije vise mogla da se uzbudi bez kriticne mase, e kad ja vise nisam mogao ono po guzvama na utakmicama i pijacnim danima u javnosti pukla veza. Posle je, cuo sam, nasla nekog kinooperatera pa sad u SC prekidaju premijere:)
irvas irvas 01:30 06.02.2008

Re: i psujem

andjelija
ne zato sto sam 'nepristojna' nego da me bolje cujete.

angelie, kapiras da neki od nas dolaze ovde da se sibaju oko politike zato sto im je to hobi. evo ja npr privatno sa prijateljima nikad ne pricam o politici. ali zato volim da budem prisutan na blogu, sto kaze beba, kad se razmaknu stolovi i kad krenu da se lupaju flase o glavu. naravno, uz svo postovanje kulture ophodjenja...:)))

a to da smo ludaci, potpuno si upravu.
nikson nikson 01:34 06.02.2008

Re: i psujem

irvas

andjelija
ne zato sto sam 'nepristojna' nego da me bolje cujete.

angelie, kapiras da neki od nas dolaze ovde da se sibaju oko politike zato sto im je to hobi. evo ja npr privatno sa prijateljima nikad ne pricam o politici. ali zato volim da budem prisutan na blogu, sto kaze beba, kad se razmaknu stolovi i kad krenu da se lupaju flase o glavu. naravno, uz svo postovanje kulture ophodjenja...:)))

a to da smo ludaci, potpuno si upravu.


i kod mene je isto. ovde je jedino mesto gde mozes da izneses neki politicki stav i da znas da ce se neko ostro suprostaviti. naravno sa jjbebom se najcesce slazem, pa je u tom slucaju drugacije
teta jela teta jela 08:55 06.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

andjelija
alo sestro jelo....da si se bavila svaleracijom, flertovanjem sa komsijom, kolegom, (ili zenskadijom ako to preferiras) i svi tako medjussobno....znas kako bi nam politika bila bolja! deca ne bi znala ko je seljak ilic a ne sa 6 godina da prepoznaje politicare! ko je tu kriv ako ne vi sto im ne skrecete paznju na mnogo vaznije stvari ..na primer igru u parku. nego se nabijete ispred televizora i rokaj. ovako svim ovim politicarima dajete vise paznje, vise eksluzivnosti, za koji kurac? samo bre od vas uzimaju VAS! ne od njih, jer politika je njihov izbor da se bave.


Sestro Anđo, što mi ovo ne reče 1990.???!
Dilan Dog Dilan Dog 09:12 06.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

andjelija

alo
sestro jelo....

da si se bavila svaleracijom, flertovanjem sa komsijom, kolegom, (ili zenskadijom ako to preferiras) i svi tako medjussobno....znas kako bi nam politika bila bolja!
deca ne bi znala ko je seljak ilic a ne sa 6 godina da prepoznaje politicare! ko je tu kriv ako ne vi sto im ne skrecete paznju na mnogo vaznije stvari ..na primer igru u parku. nego se nabijete ispred televizora i rokaj.
ovako svim ovim politicarima dajete vise paznje, vise eksluzivnosti, za koji kurac?
samo bre od vas uzimaju VAS! ne od njih, jer politika je njihov izbor da se bave.


Bas si pogodila sta nam fali... Sta je tu pozitivno?
Radojicic Radojicic 11:01 06.02.2008

Re: i psujem

andjelija

ne zato sto sam 'nepristojna' nego da me bolje cujete.



jos jedan glas Andjeliji blog da se da
pnbb pnbb 17:29 06.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

jedan zivot imate. JEDAN


.. buy the friggin shoes...

zezam se, sve si u pravu
imam je par teorija zasto su zagrizli, al sramota me da kazem
andjelija andjelija 17:37 06.02.2008

teta jelo

teta jela
Sestro Anđo, što mi ovo ne reče 1990.???!



tek me tad ne bi slusala. samo sto sam pelene zamenila uloscima....bez krilaca mamu im.
andjelija andjelija 17:38 06.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

pnbb

imam je par teorija zasto su zagrizli, al sramota me da kazem


kazi, kazi :)
osecam da ce da bude spajsi :))
tripraseta tripraseta 00:59 07.02.2008

Re: OTVORENO PISMO SVIMA VAMA

andjelija


jedan zivot imate. JEDAN.

Pa, i ovo je misao jednog politicara. Eno je, visi po bilbordima. Najbizarnije od svega je to, sto je i sam , taj jedan i jedini zivot izgubio zbog politike.

PS Bas me zanima kako ovi iz DS-a biraju te slogane? Nasumice otvore knjigu, pa zmureci obeleze prstom!!!!?
jama jama 22:43 05.02.2008

guslanje

Nune je lepo covek napisao da se trebamo opametiti ali koliko vidim po vecini komentara vi i dalje guslate isto
kao i do sada.
Pa nema nama pomoci definitivno i nije slucajno sve ovo sto nam se desava.
Ne mora tako da bude ali ako vec hocemo sami tako dabogda svi mi nikad ne ostarili a morali da zivimo ovde i sve ovo gledamo i prezivljavamo.
Sami smo mi sebi dovoljna kazna.
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:50 06.02.2008

Re: guslanje

Nune je lepo covek napisao da se trebamo opametiti ali koliko vidim po vecini komentara vi i dalje guslate isto
kao i do sada.
Pa nema nama pomoci definitivno i nije slucajno sve ovo sto nam se desava.
Ne mora tako da bude ali ako vec hocemo sami tako dabogda svi mi nikad ne ostarili a morali da zivimo ovde i sve ovo gledamo i prezivljavamo.
Sami smo mi sebi dovoljna kazna.

POTPISUJEM!!! JOS DA UBEDIMO VECINU KOJA NE MISLI TAKO!
tripraseta tripraseta 01:01 07.02.2008

Re: guslanje

jama


Sami smo mi sebi dovoljna kazna.

Saša Radulović Saša Radulović 22:46 05.02.2008

Bitniji od građana

Svi bi da budu Tito, pa Clear and present danger nema mnogo veze. Svi znaju nabolje kako treba. Niko, niko ...
I nije došlo vreme
Pozdrav
Saša
zoricag zoricag 22:55 05.02.2008

Otvoreno pismo srpskoj javnosti

Tesko da razumem vase pismo iako sam ga pazljivo procitala tri puta. Verovatno je prekomplikovano za moj intelekt, ali nije vazno. Cini mi se ipak da razumem vasu emociju. Ja sam slicnu prozivela jos 92. Otisla, a nikad sasvim.

Svako bi tu, u vasem pismu mogao da se oseti prozvanim: i DS, i LDP i gradjani i "seljaci", i naravno Kostunica. Reaguju brzi prvo. Tako je to kad je u stvari stanje stvari na tapetu.

Zato preporuka za iskrenost.

Videcemo se jos, ma koliko se zaricali, jer takvi ste. I do sada ste mogli biti po strani da niste imali nesto zbog cega ste bili in. Pravi izazov uvek nekako se namesti, uvek angazman izgleda neizbezan i uvek drugaciji.
Lepljiva Lepljiva 23:06 05.02.2008

Čitam bre ove postove pola sata

i pitam se dokle? I onda Andjelija......fala ti sestro slatka medicinska što napravi upad i podeli sredstva za smirenje. A radikali, dss-ovci i ostala gamad čitaju i trljaju ruke iza ugla. Ajmo gradjanska Srbijo, znamo mi i bolje.
carly carly 23:09 05.02.2008

zasto

zasto
Xenija Xenija 23:11 05.02.2008

Koštunica će izaći kao winner

Ne bi htio biti defetista ali ću reći da u slučaju ovakvog natezanja , pa i pored Tadićevog uspjeha prije nekidan , predviđam Koštuničinu prevagu u taktiziranju.

Znam da vam većini Koštunjavi sada izgleda kao gubitnik ali sam siguran da će on u slučaju natezanja DS i neodlučnosti oko jedinog mogućeg poteza ( napuštanja koalicije sa DSS) pronaći način da zjebe Pivljanina Kena. Ovo danas što je uradio je već na tom tragu . Koštunica vjerovatno neće zakazati sjednicu vlade na kojoj treba da se verifikuje i odredi onaj ko će u ime Srbije potpisati sporazum. Sve mi liči na to. Sinoć su neki političari na HRT , čini mi se jako dobro upoznati, rekli da se Rusija definitivno vratila na Balkan i da će izazvati krizu srpske vlade. Koštuničino ponašanje ,po meni,potvrđuje te slutnje.

Ken mora razhebati kastu oko sebe i odlučiti se na radikalan korak.Pad vlade i niove izbore. U drugom scenariju Koštunjavi , žilavi tvrdoglavac crnogorskog porijekla i navika , će se organizovati. I onda ...pušenje....rublje i dinamo iz moskve ...
G r o f i c a G r o f i c a 23:20 05.02.2008

Re: Koštunica će izaći kao winner

Ken mora razhebati kastu oko sebe i odlučiti se na radikalan korak.Pad vlade i niove izbore. U drugom scenariju Koštunjavi , žilavi tvrdoglavac crnogorskog porijekla i navika , će se organizovati. I onda ...pušenje....rublje i dinamo iz moskve ...

Iako ne znam zasto BT zovete ''Ken'' (nisam u toku) bojim se da ste u pravu. Ali zar vam to ne govori da u ovom trenutku treba podrzati BT?. Umesto toga vidim da ga LDP-ovci uglavnom na svim blogovima uporno napadaju.
Imam pouzdanih indicija da DS krece drugim kursom, kursom konacnog uspostavljanja pravne drzave. Iz nekih primera daje se zakljuciti da aktuelni ministar pravde (DS) efikasno i brzo reaguje na zalbe gradjana i to se u praksi i pokazuje. meni to uliva optimizam.
JJ Beba JJ Beba 23:26 05.02.2008

Re: Koštunica će izaći kao winner

i samo da dodam - ponavljaju se izbori u nekoj vukojebini
potvrdvrdili su posle 5 ipo sati većanja i natezanja, što znaći da tadić neće biti proglašen predsednikom dok se tu ne ponove izbori, recimo do 16 feruara.
Xenija Xenija 23:40 05.02.2008

Re: Koštunica će izaći kao winner

G r o f i c a
Ken mora razhebati kastu oko sebe i odlučiti se na radikalan korak.Pad vlade i niove izbore. U drugom scenariju Koštunjavi , žilavi tvrdoglavac crnogorskog porijekla i navika , će se organizovati. I onda ...pušenje....rublje i dinamo iz moskve ... Iako ne znam zasto BT zovete ''Ken'' (nisam u toku) bojim se da ste u pravu. Ali zar vam to ne govori da u ovom trenutku treba podrzati BT?. Umesto toga vidim da ga LDP-ovci uglavnom na svim blogovima uporno napadaju. Imam pouzdanih indicija da DS krece drugim kursom, kursom konacnog uspostavljanja pravne drzave. Iz nekih primera daje se zakljuciti da aktuelni ministar pravde (DS) efikasno i brzo reaguje na zalbe gradjana i to se u praksi i pokazuje. meni to uliva optimizam.


Ken i Barbi...ljepota i ADIJO PAMET.

Treba podržati BT , kao što ga je uostalom Srbija prije dva dana i podržala tako što ga je glasala za predsjednika.

Da li ste ga glasali da ostane u vezi sa VK i da vječito postoji sumnja đe će takva veza odvesti SRbiju ?
Ja znam da ste ga glasali da ne bude Nikolića ali i pouzdano znam da je glasan da ne bude i KOČNIČARA iz Đinđićeve priče o Voji K:


Ako mu se na kaže đe je greška , mislite li da će ispraviti ? Ako Srbija ne krikne da joj je dosta više klerofašističkih patriota , da li će ovi koji dolaze umjesto nas znati prepoznati razliku između onoga što nazivamo vrijenostima zapadne civilizacije i onoga što nazivamo palanačkim duhom ? Ma neće grofice, neće znati. Već je neko vrijeme u toj nikakvoj koaliciji i što su napravili. SSP nije više ni u najavi. Mladić i Karadžić na slobodi, Kosovo postaje nezavisno , đe su refiorme pravosuđa,uprave...?

Kritika tadiću je upućena zbog njegovog ponašanja glede saveza sa patriotama. jasno mi je da je to tada moralo tako , makar da bi se probalo ali očito je već da ne ide. Pa što sad, čekati još koju godinu radi Đelića,Mihajlova, Miškovića...

Komandant bloga je dobro napisao. KOM OPANCI KOM OBOJCI !
G r o f i c a G r o f i c a 11:53 06.02.2008

Re: Koštunica će izaći kao winner

Ken i Barbi...ljepota i ADIJO PAMET.

Treba podržati BT , kao što ga je uostalom Srbija prije dva dana i podržala tako što ga je glasala za predsjednika.

Da li ste ga glasali da ostane u vezi sa VK i da vječito postoji sumnja đe će takva veza odvesti SRbiju ?
Ja znam da ste ga glasali da ne bude Nikolića ali i pouzdano znam da je glasan da ne bude i KOČNIČARA iz Đinđićeve priče o Voji K:

Ako mu se na kaže đe je greška , mislite li da će ispraviti ? Ako Srbija ne krikne da joj je dosta više klerofašističkih patriota , da li će ovi koji dolaze umjesto nas znati prepoznati razliku između onoga što nazivamo vrijenostima zapadne civilizacije i onoga što nazivamo palanačkim duhom ? Ma neće grofice, neće znati. Već je neko vrijeme u toj nikakvoj koaliciji i što su napravili. SSP nije više ni u najavi. Mladić i Karadžić na slobodi, Kosovo postaje nezavisno , đe su refiorme pravosuđa,uprave...?

Kritika tadiću je upućena zbog njegovog ponašanja glede saveza sa patriotama. jasno mi je da je to tada moralo tako , makar da bi se probalo ali očito je već da ne ide. Pa što sad, čekati još koju godinu radi Đelića,Mihajlova, Miškovića...

Komandant bloga je dobro napisao. KOM OPANCI KOM OBOJCI !

Svasta! Sto se nadimka tice. To bi vise pristajalo onom naduvanom Vucicu koji svake nedelje ide kod kozmeticara i frizera. A nadimke dodeljuju uvek koji i sami nose nadimke pa da nisu sami.))

Mnogo pitate, bre. Da li ste toliko lepi koliko znate? Ko da vam odgovori dok radi svoj posao a vi samo visite na blogu i postavljate pitanja?:)))

Salim se, Tadic radi na promenama ali nema s kim. Nema ni dovoljno podrske na blogu b92 sto je od zivotne vaznosti. Haahaha.

Elem, radi se i na reformama pravosudja. Evo bas juce sam videla pomaka u tome u slucajevima koji su se razvlacili godinama ali sada i policija privela bivseg disu, i krimosi se ganjaju, uzurbano se radi, mnogo brze nego pre godinu dana kada je onaj matorac i stjuardesa Stojkovic bio sef krivosudja.

Sad sto je Tadic predsednik Srbije u kojoj vlada takav mentalitet da su djenerali jos uvek heroji. Pa vi i n a blogu imate komandanta! To se ne menja za jedan dan nego je to dugotrajan proces. Malo strpljenja i vi cete biti optimisti kao ja. ne znam da li sam na sve odgovorila ako ne izvinite, drugi put, zurim.

Meni svaki novi dan pocinje sa smehom. Sad barem znam da za 5 godina nema vladavine Nikolicu i da Vucic place. Hihihi.

Odavno se nisam smejala ovoliko. Stvarno! :))))))))))

tripraseta tripraseta 01:09 07.02.2008

Re: Koštunica će izaći kao winner

Xenija

Treba podržati BT , kao što ga je uostalom Srbija prije dva dana i podržala tako što ga je glasala za predsjednika.

...a ti nam pre 4 dana savetovao/la da podrzimo Nikolica
gorran gorran 23:31 05.02.2008

Teška vremena

Pogibe nam Sava Kovačević, ode nam Nune... A i mene oborio grip...
navodno navodno 23:41 05.02.2008

Re: Teška vremena

gorran
Pogibe nam Sava Kovačević, ode nam Nune... A i mene oborio grip...

Pa i za Savu se prica da su ga sredili njegovi :)
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:21 06.02.2008

Re: Teška vremena

navodno

gorran
Pogibe nam Sava Kovačević, ode nam Nune... A i mene oborio grip...

Pa i za Savu se prica da su ga sredili njegovi :)

Znaci da je sad i grip *njihovo* oruzje... Zastrasujuce sta sve napredak donese.
navodno navodno 14:00 06.02.2008

Re: Teška vremena

Milan M. Ćirković

Znaci da je sad i grip *njihovo* oruzje... Zastrasujuce sta sve napredak donese.

Ljudi bez smisla za humor treba da stave neku zvezdicu pored imena, cisto da ih oni drugi ne uvrede kada to ne zele
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 21:32 06.02.2008

Re: Teška vremena

Treba nauciti prepoznavati humor. (prevod: replika nije bila ozbiljna) Komentar Vas ne svrstava u obucene.
stefan.vizantin stefan.vizantin 23:32 05.02.2008

POTPISUJEM

BRAVO NUNE. SVI TI LIDERI I LIDERCICI NE CINE I NISU CINILI MNOGO DA OBICAN NAROD POCNE DA VERUJE U DEMOKRATIJU I DA ZABROAVI RETORIKU 90ih. ZATO NAM SE I PONAVLJAJU RADIKALI. A POTREBA JEDINSTVA JE SADA NAJVECA. MOGU DA SE BUNE KOLIKO HOCE POJEDINI: ONI PODRZAVAOCI LDP-a KOJI SU PREVISE INTELIGENTNI I PREVISE PONOSNI (GORDI) DA PROGUTAJU TADICEV GREH "KOHABITACIJE"-BEZ NJIH SE MOZE, ALI I BEZ DSS AKO OVAKO NASTAVI.
navodno navodno 23:39 05.02.2008

Re: POTPISUJEM

stefan.vizantin
ALI I BEZ DSS AKO OVAKO NASTAVI.

Sto znaci, ako ne nastavi...
A onako okvirno, kol'ko jos dss treba da "nastavi" pa da se bez njih moze?
stefan.vizantin stefan.vizantin 00:08 06.02.2008

Re: POTPISUJEM

nemojte pogresno tumaciti moj komentar. DSS je vec sada debelo na suprotnoj strani. ali LDP ne sme da zivi na lovorikama sopstvene iluzije lazne intelektualne superiornosti. DS i LDP nisu protivnici i nema potreba da medju najblizima dolazi do sukoba.
navodno navodno 00:24 06.02.2008

Re: POTPISUJEM

stefan.vizantin
nemojte pogresno tumaciti moj komentar. DSS je vec sada debelo na suprotnoj strani. ali LDP ne sme da zivi na lovorikama sopstvene iluzije lazne intelektualne superiornosti. DS i LDP nisu protivnici i nema potreba da medju najblizima dolazi do sukoba.


Jedino ako je pogresno napisan, posto sam samo obratio paznju na ono sto je napisano, nista nisam tumacio. A te rodjacke odrednice ("najblizi" za dve partije sam prvi put cuo onda kada je Tadicu (a ne DSu) trebalo glasova u drugom krugu. Pre toga je LDP bio svakakav za Tadica (ne za DS) samo ne najblizi. Saper je LDP definisao kao modernu komunisticku partiju u Srbiji (na HRTu pre nekih godinu i po) a u koga je govor u njega i misljenje.
Sta ja da radim sto se DS zaprljao kohabitacijom i pri tom jos uvek nemaju nameru da se puste iz tog zagrljaja nego traze svaki nacin da bar jos malo produze taj perverzni odnos? Da se pravim da je to za dobro Srbije? Da zmirkam na to i da se nazivamo najblizima? Nemojte da se lazemo, prvo kupanje od DSSa pa neka saradnja, ako bude moguce.
nikson nikson 00:29 06.02.2008

Re: POTPISUJEM

Saper je LDP definisao kao modernu komunisticku partiju u Srbiji (na HRTu pre nekih godinu i po) a u koga je govor u njega i misljenje.


ja bih voleo da nije u pravu, iskreno
navodno navodno 00:42 06.02.2008

Re: POTPISUJEM

nikson
Saper je LDP definisao kao modernu komunisticku partiju u Srbiji (na HRTu pre nekih godinu i po) a u koga je govor u njega i misljenje.ja bih voleo da nije u pravu, iskreno

:) Veeerujem

Saperovo misljenje ima vrednost taman koliko i dinar iz 93' a ipak "hvala Srdjanu" Ko mora da slusa njegove savete, daleko ce stici, sto moze i Da Se vidi u glasanju ne za vec protiv. veliki uspeh.
tripraseta tripraseta 01:14 07.02.2008

Re:..

navodno

Saperovo misljenje ima vrednost taman koliko i dinar iz 93'


MilutinM MilutinM 23:48 05.02.2008

Majstore,

pošteno: nisam te do sada čitao i ne znam zašto sam ovde zalutao. Nisam pročitao ni pola ovog tvog posta a ni desetinu komentara. Ali samo to što si napisao da:
došlo vreme da javno kažem zbogom Srbiji, kojoj sam dao sve i od koje sam zauzvrat dobio samo zlo

i da
Neću više dozvoliti da više ne vidim sebe i svoj život, da bilo šta žrtvujem dok se vi seirite i hranite tuđom krvlju prosutom za vaše dobro.

govori mi da si malo umislio. Kao da si, ne daj Bože, drug Tito ili neko od plejade modernijih paćenika. Mislim, čudno mi je to da u tvom profilu piše nešto kao "Kreirao je" umesto "kreirao sam" ili "TV RAI je snimila kratki film o njemu" umesto "TV RAI je snimila kratki film o meni". Izgleda mi kao "Država, to sam ja" ili neka slična fora.

Ništa, ostaj tamo daleko od nezahvalne ti rodne grude. Valjda će se jednog dana opametiti.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:25 06.02.2008

Re: Majstore,

MilutinM
pošteno: nisam te do sada čitao i ne znam zašto sam ovde zalutao. Nisam
pročitao ni pola ovog tvog posta a ni desetinu komentara. Ali samo to
što si napisao da:
došlo vreme da javno kažem zbogom Srbiji, kojoj sam dao sve i od koje sam zauzvrat dobio samo zlo

i da
Neću više dozvoliti da više ne vidim sebe i
svoj život, da bilo šta žrtvujem dok se vi seirite i hranite tuđom
krvlju prosutom za vaše dobro.

govori mi da si malo umislio. Kao da si, ne daj Bože, drug Tito ili
neko od plejade modernijih paćenika. Mislim, čudno mi je to da u tvom
profilu piše nešto kao "Kreirao je" umesto "kreirao sam" ili "TV RAI je
snimila kratki film o njemu" umesto "TV RAI je snimila kratki film o
meni". Izgleda mi kao "Država, to sam ja" ili neka slična fora.

Ništa, ostaj tamo daleko od nezahvalne ti rodne grude. Valjda će se jednog dana opametiti.

Prilicno bezobrazan komentar prema licnosti jednog od nasih najhrabrijih i najangazovanijih umetnika. Jadna je zemlja gde se tako gleda na kreativne ljude. Ali, sve je u duhu "filozofije palanke", naravno...

I, naravno, nije nuzno da na profilu renomirani autor pise o sebi u prvom licu. U neka kulturnija i casnija vremena, to je cak bilo zabranjeno; na tradicionalnim univerzitetima (Oxford, Cambridge, Getingen) i danas nije dozvoljeno koristiti u svojim tezama, dizertacijama i drugim zvanicnim spisima zamenicu "ja". To sto ste Vi tu nesto toboze promucurno "psihoanaliticki" procitali govori samo o Vama; ne o Nunetu.
irvas irvas 03:14 06.02.2008

Re: Majstore,

Milan M. Ćirković

Prilicno bezobrazan komentar prema licnosti jednog od nasih najhrabrijih i najangazovanijih umetnika. Jadna je zemlja gde se tako gleda na kreativne ljude. Ali, sve je u duhu "filozofije palanke", naravno...I, naravno, nije nuzno da na profilu renomirani autor pise o sebi u prvom licu. U neka kulturnija i casnija vremena, to je cak bilo zabranjeno; na tradicionalnim univerzitetima (Oxford, Cambridge, Getingen) i danas nije dozvoljeno koristiti u svojim tezama, dizertacijama i drugim zvanicnim spisima zamenicu "ja". To sto ste Vi tu nesto toboze promucurno "psihoanaliticki" procitali govori samo o Vama; ne o Nunetu.

milane niste upravu. komentar uopste nije bezobrazan vec je realan. nune pise nesto o "krvlju prosutom..." kao da je bio ne-znam-kakav borac za demokratiju. mnogi su prolili krv i bili prebijani tih godina, i sta sad? secate se, nune je na proslom blogu etiketirao sve gradjane, koji su odlucili da bojkotuju drugi krug izbora, kao glasace radikala cime se, da prostite, popisao na tu svoju prolivenu krv.

drugo, da je nune, sto vi kazete, jedan od "najhrabrijih i najangazovanijih umetnika" valjda bi umeo da smisli nesto kreativnije od zardjalih pistaljki (koliko je nune krativan govori i poslednji serijal blogova "nune tv". meni je to isto kao i onaj marovicev poziv na okupljanje povodom 10 godina od studentskog protesta. ofucano i potpuno bez smisla. no, to je vec neka druga prica.

ps pisanje na blogu nije pisanje naucnog rada tako da moze u prvom licu.
pozdrav.
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:41 06.02.2008

Re: Majstore,

irvas

Milan M. Ćirković

Prilicno bezobrazan komentar prema licnosti jednog od nasih najhrabrijih i najangazovanijih umetnika. Jadna je zemlja gde se tako gleda na kreativne ljude. Ali, sve je u duhu "filozofije palanke", naravno...I, naravno, nije nuzno da na profilu renomirani autor pise o sebi u prvom licu. U neka kulturnija i casnija vremena, to je cak bilo zabranjeno; na tradicionalnim univerzitetima (Oxford, Cambridge, Getingen) i danas nije dozvoljeno koristiti u svojim tezama, dizertacijama i drugim zvanicnim spisima zamenicu "ja". To sto ste Vi tu nesto toboze promucurno "psihoanaliticki" procitali govori samo o Vama; ne o Nunetu.

milane niste upravu. komentar uopste nije bezobrazan vec je realan. nune pise nesto o "krvlju prosutom..." kao da je bio ne-znam-kakav borac za demokratiju. mnogi su prolili krv i bili prebijani tih godina, i sta sad? secate se, nune je na proslom blogu etiketirao sve gradjane, koji su odlucili da bojkotuju drugi krug izbora, kao glasace radikala cime se, da prostite, popisao na tu svoju prolivenu krv.

drugo, da je nune, sto vi kazete, jedan od "najhrabrijih i najangazovanijih umetnika" valjda bi umeo da smisli nesto kreativnije od zardjalih pistaljki (koliko je nune krativan govori i poslednji serijal blogova "nune tv". meni je to isto kao i onaj marovicev poziv na okupljanje povodom 10 godina od studentskog protesta. ofucano i potpuno bez smisla. no, to je vec neka druga prica.

ps pisanje na blogu nije pisanje naucnog rada tako da moze u prvom licu.
pozdrav.



SVI KOJI SU SE U DRUGOM KRUGU ODLUCILI DA NE PODRZE BT POD PAROLOM DA JE BT=TN (MISLIM NA MANJINU IZ LDP) SU ZA ONE KOJI SU PROLIVALI KRV. A KADA NUNE POZIVA NA OZBILJNOST 100% JE U PRAVU JER ISPOD POVRSINE LDP-OVE BORBE PROTIV KOSTUNICE JE ZAPRAVO BORBA ZA VLAST (NA KOJOJ JE DOBAR DEO KOALICIJE VEC BIO). NAROD U SRBIJI LOSE ZIVI I POLITICARI IZ DEMOKRATSKOG BLOKA (MA STA ON BIO) SNOSE DEO ODGOVORNOSTI ZA TO. NJIHOVE ASTRONOSMSKE POSLANICKE PLATE GRADJANI KRVLJU PLACAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:46 06.02.2008

Re: Majstore,


Stefane svaka cast
irvas irvas 04:51 06.02.2008

Re: Majstore,

stefan.vizantin

SVI KOJI SU SE U DRUGOM KRUGU ODLUCILI DA NE PODRZE BT POD PAROLOM DA JE BT=TN (MISLIM NA MANJINU IZ LDP) SU ZA ONE KOJI SU PROLIVALI KRV. A KADA NUNE POZIVA NA OZBILJNOST 100% JE U PRAVU JER ISPOD POVRSINE LDP-OVE BORBE PROTIV KOSTUNICE JE ZAPRAVO BORBA ZA VLAST (NA KOJOJ JE DOBAR DEO KOALICIJE VEC BIO). NAROD U SRBIJI LOSE ZIVI I POLITICARI IZ DEMOKRATSKOG BLOKA (MA STA ON BIO) SNOSE DEO ODGOVORNOSTI ZA TO. NJIHOVE ASTRONOSMSKE POSLANICKE PLATE GRADJANI KRVLJU PLACAJU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sta se bre deres covece?
FYI, gradjani placaju astronomske plate SVIM izabranim poslanicima. koliko glasova-toliko i krvi.
a taj poziv na "ozbiljnost" nije nista drugo nego poziv na linc.
MilutinM MilutinM 08:45 06.02.2008

Re: Majstore,

Poštovani Milane,

Prilicno bezobrazan komentar prema licnosti jednog od nasih najhrabrijih i najangazovanijih umetnika.

to što je neko najhrabriji i najangažovaniji umetnik ne daje mu večno pravo da lupa, niti mene ograničava da odgovorim na lupanje.

U neka kulturnija i casnija vremena, to je cak bilo zabranjeno; na tradicionalnim univerzitetima (Oxford, Cambridge, Getingen) i danas nije dozvoljeno koristiti u svojim tezama, dizertacijama i drugim zvanicnim spisima zamenicu "ja".

Irvas je već odgovorio, ali da potvrdim da i ja mislim da pisanje na ovom blogu nije isto što i identifikacija na Oksfordu, Kembridžu, Getingenu, pa čak ni na Beogradskom univerzitetu. Mada, skidam kapu svakom, uključujući Nuneta i Vas, koji imaju svoj profil na blogu i stoje iza onoga što napišu svojim imenom i prezimenom.

Kao što rekoh: ne znam kako sam ovde zalutao. Slobodno nastavite da se jedite i jedete bez mene.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:40 06.02.2008

Re: Majstore,

irvas

milane niste upravu. komentar uopste nije bezobrazan vec je realan.
nune pise nesto o "krvlju prosutom..." kao da je bio ne-znam-kakav
borac za demokratiju. mnogi su prolili krv i bili prebijani tih godina,
i sta sad? secate se, nune je na proslom blogu etiketirao sve gradjane,
koji su odlucili da bojkotuju drugi krug izbora, kao glasace radikala
cime se, da prostite, popisao na tu svoju prolivenu krv.

Pozdrav i Vama i Milutinu, evo samo ukratko da Vam obojici odgovorim: poredjenje bilo koga (a posebno nekog ko JESTE ozbiljna licnost i stvaralac) sa diktatorom Brozom JESTE BEZOBRAZNO. Ne bi Vam se dopalo da ja sad napisem:

"Irvas pise kao da je umislio da je Enver Hohxa..."

ili

"Stil MilutinaM me, ne daj Boze, podseca na Musolinijev..."

E to je jedan, ali dovoljan primer necega u originalnom postu sto niti je realno, niti je u skladu sa lepim ponasanjem. Ima ih jos, ali jedan primer je obicno dovoljan da obori svaku hipotezu (ovaj put Vasu da Milutinov komentar nije bezobrazan).
MilutinM MilutinM 16:34 06.02.2008

Re: Majstore,

Poštovani Milane,

Ja još uvek smatram da prethodne zasluge ne oslobadjaju nikoga odgovornostu za ono što kaže ili piše. Ako je to što ja govorim slično onome što je govorio Musolini ili Enver Hodža, onda sam zaslužio da mi se to i kaže. Pogotovo da bih se popravio.

U suprotnom, potrebno je utvrditi spisak svih "ozbiljnih ličnosti i stvaralaca" sa uputstvom kako da se prema njima ophodimo sa posebnim uvažavanjem, ne bi li ugrozili njihovo ime, lik i delo (što je nekada, setićete se, bilo zabranjeno; da ne kažem u čije vreme).
samurai jack samurai jack 23:54 05.02.2008

saucesce u preziru...

iako se ljutim sto bisere bacas majmunima, kad bar svinja ima kol'ko hoces.
bolje pripazi u buducnosti na svoje bogatstvo, a neces postati cicija...
Mesečar Mesečar 01:19 06.02.2008

Kratkovidom coveku ni naocare ne pomazu...

Kratkovidom coveku ni naocare ne pomazu kada zmuri.

Dokle bre vise o Vasoj podrsci??? I o nekoj zahvalnosti?

Stvari stoje ovako - zahvalite Tadicu sto ste imali opciju koja nije Nikolic. Ovde je on potrebniji bio vama nego vi njemu. Niste vi glasali sto se plasite za buducnost Srbije vec za buducnost partije. Toma bi vas tretirao kao Putin NVO-e.

Tako da, zacutite malo i zahvalite Tadicu sto i dalje slobodno bombardujete besmislenim komentarima blogere.
VanjaGator VanjaGator 01:30 06.02.2008

Heh... prvo sam pročitao tekst i krenuo da

... odgovorim, kad vidoh ko je to :)

Toma bi vas tretirao kao Putin NVO-e.


Sva sreća pa Tadić bolje tretira Tomu nego li "nas".

Posle izbora sam zaista očekivao da će Tadić da nam objasni kako će prepoloviti procenat radikala do sledećih izbora, a ne da mi kaže da će što pre da priča sa Tomom...

Strašno.

Niste vi glasali sto se plasite za buducnost Srbije vec za buducnost partije.


A ovo je tek nebuloza...

Ja sam glasao za G od Tadića i to isključivo protiv Tome i radikala... Samo Tadiću to nije jasno... Nažalost.
Alava Alava 01:30 06.02.2008

Re: Kratkovidom coveku ni naocare ne pomazu ka

Mesečar
Dokle bre vise o Vasoj podrsci??? Ovde je on potrebniji bio vama nego vi njemu.


Pa da, zato ste nas i bombardovali sa svih strana da izađemo na izbore. Mislim čak me je i BT lično zvao telefonom na kuću da mi kaže da izađem, valjda oseća čovek koliko mi treba.

Mesečar
.... i zahvalite Tadicu sto i dalje slobodno bombardujete besmislenim komentarima blogere.


E a ja se baš pitala kome treba da zahvalim. Hvala što ste mi otvorili oči.
VanjaGator VanjaGator 01:37 06.02.2008

Re: Kratkovidom coveku ni naocare ne pomazu ka

E a ja se baš pitala kome treba da zahvalim. Hvala što ste mi otvorili oči.


Pa naravno, Toma bi prvi dan ukinuo internet.
Mesečar Mesečar 01:43 06.02.2008

Re: Heh... prvo sam pročitao tekst i krenuo da

VanjaGator
... odgovorim, kad vidoh ko je to :)
Toma bi vas tretirao kao Putin NVO-e.Sva sreća pa Tadić bolje tretira Tomu nego li "nas".Posle izbora sam zaista očekivao da će Tadić da nam objasni kako će prepoloviti procenat radikala do sledećih izbora, a ne da mi kaže da će što pre da priča sa Tomom...Strašno.
Niste vi glasali sto se plasite za buducnost Srbije vec za buducnost partije.A ovo je tek nebuloza...Ja sam glasao za G od Tadića i to isključivo protiv Tome i radikala... Samo Tadiću to nije jasno... Nažalost.


A bas si hteo jos gore da me napljujes :0)

Pa upravo si sam rekao sustinu - nisi glasao za Borisa vec protiv Tome. Znaci, Boris ti je dao alternativu.

Zanm da ovo zvuci malo prepotentno, ali nisam ni ja glasac DS-a pa zato i kazem. Ajde da vas ovako pitam, da Tadic nije pozivao na glasanje sms-om, telefonom, pismima (i svime zbog cega sam izludeo) a Ceda pozvao na bojkot, da li bi glasali protiv Tome? Prosto pitanje, molim prost odgovor?
Alava Alava 01:52 06.02.2008

Re: Heh... prvo sam pročitao tekst i krenuo da

Mesečar

Ajde da vas ovako pitam, da Tadic nije pozivao na glasanje sms-om, telefonom, pismima (i svime zbog cega sam izludeo) a Ceda pozvao na bojkot, da li bi glasali protiv Tome? Prosto pitanje, molim prost odgovor?


A da li biste Vi glasali za Tomu da Vas je on pozivao telefonom, sms-om umesto Tadića?
Šta sad kao mi smo svi glasali jer Čeda nije pozvao na bojkot.
Evo ja sam recimo tog dana bila sa Dragom na pecanju iako Čeda nije pozvao na bojkot, a Tadić me dan pre toga zvao telefonom. I ?
Alava Alava 01:55 06.02.2008

Re: Kratkovidom coveku ni naocare ne pomazu ka

VanjaGator
Pa naravno, Toma bi prvi dan ukinuo internet.



Klasika. Mislim klasično zastrašivanje. Jel i to Šaperova ideja?
VanjaGator VanjaGator 01:56 06.02.2008

Re: Heh... prvo sam pročitao tekst i krenuo da

Ja do poslednjeg trenutka iza paravana nisam bio siguran da li crtam falus ili zaokružujem BoTu. Toliko o tome da sam bio odlučan da ću glasati protiv Tome.

Boris ti je dao alternativu


ljudi koji su za njega glasali u 1. krugu su mi dali alternativu.

ali on je alternativan koliko i U2 )

uostalom zabole me više za te izbore, pokajao sam se već 12 puta što sam za njega glasao i hoću što pre da zaboravim.

videćemo kako će iskoristiti te silne glasove, videćemo da li će konačno početi da vodi svoju poltiku, a ne Koštuničinu. a i konačno ćemo videti koliko se politika DS razlikuje od politike DSS posle svih ovih godina kohabitacija i koalicija.

Mesečar Mesečar 02:07 06.02.2008

Re: Heh... prvo sam pročitao tekst i krenu

Alava


A da li biste Vi glasali za Tomu da Vas je on pozivao telefonom, sms-om umesto Tadića?
Šta sad kao mi smo svi glasali jer Čeda nije pozvao na bojkot.
Evo ja sam recimo tog dana bila sa Dragom na pecanju iako Čeda nije pozvao na bojkot, a Tadić me dan pre toga zvao telefonom. I ?


Glasao bih sa i bez poziva, dovoljno sam svestan situacije da mi nije trebala ni kampanja u drugom krugu a kamoli nesto drugo.

Ali, vidim da ste VI kao i Drago "pustili" Tadica da pobedi i bez vaseg glasa. Ljude koji su glasali pa traze zahvalnost za LPD jos i razumem, Vas nikako.
Alava Alava 02:20 06.02.2008

Re: ...

Mesečar

Ali, vidim da ste VI kao i Drago "pustili" Tadica da pobedi i bez vaseg glasa. Ljude koji su glasali pa traze zahvalnost za LPD jos i razumem, Vas nikako.


Pa videla sam da ste puni razumevanja, ovako:

Dokle bre vise o Vasoj podrsci??? I o nekoj zahvalnosti?



Pa evo pokušaću po srpski, možda me onda razumete.
Jebeš kampanju koja je bazirana na zastrašivanju, i kandidata za predsednika koji u kampanji ni jednom nije rekao "evo ja sam uradio to i to i zato treba da glasate za mene". Uvek koristi futur u obraćanju, kao glasajte a ja ću uraditi. Kredite je potrošio, u dugovima je do guše. I on ne traži da ja glasam za njega da bi on bio predsednik, on hoće da ja glasam za njega da bi se zvao predsednik. Ako već u toj vladi svi sem njega vuku konce, koji će mi on, onda mogu da glasam i za Bred Pita.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:53 06.02.2008

Iskreno...

Dragi Nune, velika preporuka, nemojte klonuti, mada sasvim razumem taj osecaj - i meni toliko puta dodje da konacno presecem sve veze sa ovdasnjim svetom i ovdasnjim nacinom misljenja. Odlicno je ovo zapazanje za poljski institut, u Ceskoj odskora imaju slicno, sjajno telo, Institut za proucavanje totalitarizma, koji ima istu istrazivacko-eticku funkciju. Zato su te zemlje danas daleko ispred nas u svakom obliku gradjanske kulture (a po nauci, ekonomiji, prosveti, odsustvu korupcije, obrazovnoj strukturi stanovnistva, itd. isl.). Zaista je poslednji trenutak za osvescenje.
Dragutin Dragutin 02:18 06.02.2008

Ucena, smesno!

LDP je samo trazio razgovor na kome bi se definisalo sta u praksi znaci "evropski put Srbije" i da bi Tadic rekao da li ima nameru da prekine sa popustanjima Vojislavu Kostunici. Iz saopstenja LDP-a se jasno vidi, za dobronamerne, da je to podrska Tadicu. Uostalom Cedomir Jovanovic je glasao u 9:30, mislim da je to dovoljno. Vidi se da je bilo opravdano da LDP zeli da cuje da li Tadic ima nameru da napravi zaokret u odnosu na kohabitaciju, koaliciju...DS prakticno dva dana cuti, umesto jasno da kaze gradjani su glasali da se ovaj, kao i sporazum o stabilizaciji i pridruzivanju, potpise i ako to neko pokusava da spreci idemo na izbore.
Posle kradje glasova na referendumu, biranja Kostunice za Premijera, sticenja Miskovica i Kastra, glasanja za one besmislene rezolucije o Kosovu, poklanjanje NIS-a Rusima... mislima da je i RAZGOVOR MNOGO.
Porediti ovo sa SPO-om 5. oktobra i nebuloznim aneksom DSS-a je u najmanju ruku zlonamerno. Posle svega gore navedenog trazim da priznate da ste pogresili kada ste napisali da je LDP ucenjivao Tadica.

Inace ovo kaze Ustav Srbije:
Član 109.
Predsednik Republike može, na obrazloženi predlog Vlade, raspustiti Narodnu skupštinu.


Znamo da DS u Vladi ima vecinu, tako da je Tadic na potezu!
tripraseta tripraseta 01:23 07.02.2008

Re: Ucena, smesno!

Dragutin

Inace ovo kaze Ustav Srbije:
Član 109.
Predsednik Republike može, na obrazloženi predlog Vlade, raspustiti Narodnu skupštinu.

Znamo da DS u Vladi ima vecinu, tako da je Tadic na potezu!

...a znamo i da VK nema namere da sazove sednicu vlade. Bas zato.
Spiridon Spiridon 08:59 06.02.2008

NUNE FOREVER



Matori. Mnogo mi je drago da si shvatio onu:

Ko igra za raju i zanemaruje taktiku završiće karijeru u nižerazrednom Vratniku!

Samo furaj i ne okreci se sine.

Band of Brothers


Dirty Dirty 10:00 06.02.2008

Masovno iseljavanje

Nije moguce sinhronizovati zajednicke ciljeve unutar demokratske Srbije. Potreban je racionalan i neutralan arbitar a to je jedino moguce protektoratom. Nacin na koji bi se ubrzao put, do vanrednog stanja, je masovan exzodus u susedne zemlje clanice EU. Sve ostalo je gubljenje vremena?
Atomski mrav Atomski mrav 10:34 06.02.2008

Re: Masovno iseljavanje

Evo, ti počni prvi... mi ćemo za tobom.
Jeremija Jeremija 11:05 06.02.2008

Nune, da pojasnim

Svaka revolucija je nagli i siloviti prevrat koaji podrazumeva jedino i isključivo promenu vrha vlasti. Tako je bilo u francuskoj revoluciji, sovjetskoj oktobarskoj i drugima, a tako je bilo i u našoj petooktobarskoj.
Međutim, Nune nagli prevrat, bio on oružan ili ružičast, menja samo vrh vlasti, ALI NE I SVEST LJUDI. Zato posle svake revolucije zahuktalo rade giljotine, pune se gulazi... To revolucija jede svoju decu ili da to kažem lepše, onako kako to kaže Miljković: sloboda ne peva onako, kako su sužnji pevali o njoj.
Da bi se promenila svest ljudi, treba vremena koje mora biti ispunjeno napornim radom političke, intelektualne i umetničke elite na promeni onog drugog dela društva koje se sporije menja, ali ne zato što neće, već zato što ne može brzo da se menja.
Nune, ti to izgleda nisi shvatio.
Razmisli još jednom, pre nego se spakuješ.
milandess milandess 11:26 06.02.2008

vertigo swirl

1. Pobeda demokratske opcije je moguća ukoliko se iz boce oslobodi građanski duh, uprkos svim ucenama za podršku, poput 5. oktobra kada je ucenjivao SPO i poslednjih predsedničkih izbora kada su ucenjivali DSS-NS i LDP, stavljajući sebe u poziciju da su bitniji od sopstvenih građana.

Kada bi Kostunica i Velja hteli samo malo da ga povade da mozete da mrdate vratom?!
Colin_bgd Colin_bgd 13:18 06.02.2008

Pogresan izraz

Cim vidim da neko koristi izraz "seiriti" znam da je deo problema, a ne resenja...
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 13:43 06.02.2008

Re: Pogresan izraz

Colin_bgd

Cim vidim da neko koristi izraz "seiriti" znam da je deo problema, a ne resenja...

A jesi li VLASTAN da to znas? ;o)))
vidomir pavlovic vidomir pavlovic 17:01 06.02.2008

Re: Pogresan izraz

SUPER NUNE
Jeremija Jeremija 20:17 06.02.2008

ili, ili

il nas ovaj zajebava, il je već otišao. biće da je ono prvo.
Montero Montero 20:31 06.02.2008

Nune, uzmi život u svoje ruke

Da sam ja na Nunetovom mjestu, posle tri stranice ovakvih komentara na blogu koji bi trebao da prestavlja svjetionik DEMOKRATIJE u Srbiji, napisao bih još samo ovo:

"...Žao mi je što ste moji a ne deca nekog mog neprijatelja.Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti..."
Jeremija Jeremija 20:38 06.02.2008

Re: Nune, uzmi život u svoje ruke

Montero

Da sam ja na Nunetovom mjestu, posle tri stranice ovakvih komentara na blogu koji bi trebao da prestavlja svjetionik DEMOKRATIJE u Srbiji, napisao bih još samo ovo:

"...Žao mi je što ste moji a ne deca nekog mog neprijatelja.Ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti..."

oklen ti tolka pamet, krst ti tvoj ljubim!
Mashan Mashan 22:08 06.02.2008

Ej

Kad bi ovde iko imao pojma koliko je i šta Nune radio i "koliko se naplatio" savest im nebi dozvoljavala da budu cinični i zajedljivi. Ali nema veze... Ima nas , koji pamtimo malo bolje....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana