Budućnost| Društvo| Zdravlje

O Vrednostima

maksa83 RSS / 25.10.2012. u 06:14

 Nema mikroskopa za hitne operacije 
Od četiri postojeća mikroskopa, tri su otkazala zbog starosti. Cena jednog mikroskopa je 80000 EUR.

 Obnova dvora Patrijarha za 800000 EUR iz budžeta
... Kažu da su još blaženopočivšeg Patrijarha Pavla poodavno pitali šta da rade s tim starim dedinjskim zdanjem, a da je on pitao koliko bi to koštalo. Kad su mu rekli, nije dalje pitao, pa se tu ništa nije ni radilo. Sada naš crkveni poglavar Irinej ne postavlja takvo isprazno pitanje...

 800000/80000 

 



Komentari (216)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:35 25.10.2012

Jel

može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.
maksa83 maksa83 06:36 25.10.2012

Re: Jel

može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.

Može, na linkovanoj vesti ima uokviren komad koji kaže da Fond B92 skuplja pare.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:39 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.

Može, na linkovanoj vesti ima uokviren komad koji kaže da Fond B92 skuplja pare.


Treba li reći da nisam video link, zbog boje... ?
maksa83 maksa83 06:43 25.10.2012

Re: Jel

srdjan.pajic
maksa83
može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.

Može, na linkovanoj vesti ima uokviren komad koji kaže da Fond B92 skuplja pare.


Treba li reći da nisam video link, zbog boje... ?

Ja se ubi dodatno ga podvlačeći, ali njihov ugrađeni href stil pregazi šta 'oćeš. Edit: doima se da sam uspeo. Trijumf običnog čoveka nad dizajnerom!
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:46 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.

Može, na linkovanoj vesti ima uokviren komad koji kaže da Fond B92 skuplja pare.


Dobro, Fond skuplja pare, ali ne vidim kako. Možda sam malo umoran pa ne mogu da nadjem, ali na sajtu fonda su dali su samo neke telefone i adresu, što je korisno, ne zna se. Ima li neki ŽR?

EDIT2: Obrisao nadjeni link, to je za nešto drugo, čini mi se.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:47 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
srdjan.pajic
maksa83
može tu nešto da se pomogne? Mislim na te mikroskope, da ne bude zabune.

Može, na linkovanoj vesti ima uokviren komad koji kaže da Fond B92 skuplja pare.


Treba li reći da nisam video link, zbog boje... ?

Ja se ubi' dodatno ga podvlačeći, ali njihov ugrađeni href stil pregazi šta 'oćeš. Edit: doima se da sam uspeo. Trijumf običnog čoveka nad dizajnerom!


Hebo si mu kevu, sad se vidi sa drona.
maksa83 maksa83 06:54 25.10.2012

Re: Jel

EDIT: Evo, nešto sam našao, valjda to radi.

Našao si bosansku bitku za bebe (što je isto ok), al' za ovo valjda mora neko da se zivka i pita.

Tako ti je kad naspram ulaganja u duhovno izabereš ulaganje u telesno zdravlje!
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:00 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
EDIT: Evo, nešto sam našao, valjda to radi.

Našao si bosansku bitku za bebe (što je isto ok), al' za ovo valjda mora neko da se zivka i pita.

Tako ti je kad naspram ulaganja u duhovno izabereš ulaganje u telesno zdravlje!


Našao sam i za Sigurnu kuću, ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope. Da sačekamo da se probudi ova gugl-Ivana pa da nam to nadje očas posla?
maksa83 maksa83 07:04 25.10.2012

Re: Jel

Našao sam i za Sigurnu kuću, ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope.

Ja bih sačekao da neko dojavi Irinineju za ovo, verovatno će onda da izabere neku jeftiniju farbu za fasadu i tako ušteđene pare prespe u mikroskop.
gordanac gordanac 07:08 25.10.2012

*****

maksa83
Našao sam i za Sigurnu kuću, ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope.

Ja bih sačekao da neko dojavi Irinineju za ovo, verovatno će onda da izabere neku jeftiniju farbu za fasadu i tako ušteđene pare prespe u mikroskop.


Za buduće odluke Patrijarha nisam sigurna i ne mogu ništa da kažem, ali da si ti od jutros dočekao nekog da dojavi, tu ti dobra stojim.
maksa83 maksa83 07:24 25.10.2012

Re: *****

Za buduće odluke Patrijarha nisam sigurna i ne mogu ništa da kažem, ali da si ti od jutros dočekao nekog da dojavi, tu ti dobra stojim.

Božemeoprosti na ovom autorskom pogledu na komentare "Banuj" stoji tamo gde inače stoji "Preporuči". Umal' da postradaš!
gordanac gordanac 07:27 25.10.2012

:)

maksa83
Za buduće odluke Patrijarha nisam sigurna i ne mogu ništa da kažem, ali da si ti od jutros dočekao nekog da dojavi, tu ti dobra stojim.

Božemeoprosti na ovom autorskom pogledu na komentare "Banuj" stoji tamo gde inače stoji "Preporuči". Umal' da postradaš!


e, da bi mi bilo prvi put!
antioksidant antioksidant 07:35 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
Našao sam i za Sigurnu kuću, ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope.

Ja bih sačekao da neko dojavi Irinineju za ovo, verovatno će onda da izabere neku jeftiniju farbu za fasadu i tako ušteđene pare prespe u mikroskop.

а зашто се толико инсистира не микроскопу?
нек оперишу ове крупније ствари које се виде голим оком.
maksa83 maksa83 07:39 25.10.2012

Re: Jel

нек оперишу ове крупније ствари које се виде голим оком.

Pa da, ima bre sigurno dovoljno otvorenih preloma i sl. A i nerv je najveća ćelija u ljudskom organizmu, nek začkilji malo, videće ga.
antioksidant antioksidant 07:46 25.10.2012

Re: Jel

nek začkilji malo, videće ga.

оштро око и искрена молитва
то је оно што се тражи од хирурга
а републички фонд здравственог осигурања - нека га. нема потребе замарати га глупостима.
и директор центра за неурохирургију није неспособан. он је своје урадио што је прокукао у новинама чим су му 3 микроскопа отказала.

cassiopeia cassiopeia 08:13 25.10.2012

Re: Jel

ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope


U toku prepodneva ću preneti informaciju iz Fonda B92 o računu na koji može da se izvrši uplata. Čekam da mi se jave.

expolicajac expolicajac 08:50 25.10.2012

Re: Jel

maksa83
Našao sam i za Sigurnu kuću, ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope.

Ja bih sačekao da neko dojavi Irinineju za ovo, verovatno će onda da izabere neku jeftiniju farbu za fasadu i tako ušteđene pare prespe u mikroskop.

Što se mene tiče, ja ću mu sigurno reći. Neće mi biti prvi put da me mrko pogleda
Hansel Hansel 10:00 25.10.2012

Re: Jel

Uz, zaista, veliko poštovanje za Fond B92, sve više mislim da ima smisla ona primedba Verice Barać, koju je izrekla malo pre smrti - ne treba neke stvari (poput ovih) da radi privatni fond, nego država. E, sad, kad nemamo državu, bolje i privatni fond, ali...
g.radicevic g.radicevic 10:16 25.10.2012

Re: Jel

Ja bih sačekao da neko dojavi Irinineju za ovo, verovatno će onda da izabere neku jeftiniju farbu za fasadu i tako ušteđene pare prespe u mikroskop.


oće, oće da prespe pare....
al u



zipa kako se uklapa u fasadu
cassiopeia cassiopeia 10:16 25.10.2012

Re: Jel

cassiopeia
ali možda imaju poseban račun za ove mikroskope

U toku prepodneva ću preneti informaciju iz Fonda B92 o računu na koji može da se izvrši uplata. Čekam da mi se jave.


Neka vas ne buni što je link za Bitku za bebe.
Tu je spisak računa.

LINK----Računi Fonda B92
houp houp 15:51 25.10.2012

Re: Jel

sta ce im mikroskop,nece s njim nisaniti.
dragoljub92 dragoljub92 18:29 25.10.2012

Re: Jel

houp
sta ce im mikroskop,nece s njim nisaniti.

pa stave ga na skalpel pa onda preciznije seckaju slaninče
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 07:25 25.10.2012

Da li si siguran?

Vidim da je link koji objašnjava da će vlada platiti dobar deo troškova iz budžeta link ka nečijem blogu.
Da li postoji neki malo verodostojniji izvor, zato što spreman sam da po*izdim i širim ovo kroz društvene mreže(i elektronske i analogne, al' ne bih da ispadne moša.
maksa83 maksa83 07:28 25.10.2012

Re: Da li si siguran?

Vidim da je link koji objašnjava da će vlada platiti dobar deo troškova iz budžeta link ka nečijem blogu.

Novicu znam dosta dugo i vrlo ga cenim, ne verujem da bi ispalio tako nešto ofrlje.

Kako god, prosto guglovanje daje npr. ovo iz Politike:

Patrijarh se vraća u dedinjsku rezidenciju.

Tamo doduše ne pominju budžet nego samo donacije.

Edit: Na kraju krajeva, i oni su ljudi - kakav si ti glavonja ako ne završiš na Dedinju?
Edit na edit: ako se ispostavi da Novica greši, ja ću da preruredim tekst ovog bloga tako što ću da ostavim originalan sadržaj i izvinim se zbog dezinformacije. Meni je svaki budžetski udeo u tome veći od vrednosti tri crkla mikroskopa - zajebavanje naroda. (Zapravo iskreno, meni lično je svaki budžetski udeo u tome neprihvatljiv, ali da pomerimo tu granicu negde).
kalifumestokalifa kalifumestokalifa 08:03 25.10.2012

Re: Da li si siguran?

Meni je svaki budžetski udeo u tome veći od vrednosti tri crkla mikroskopa - zajebavanje naroda. (Zapravo iskreno, meni lično je svaki budžetski udeo u tome neprihvatljiv, ali da pomerimo tu granicu negde).

Amin!

Re: Da li si siguran?

Duhovno zdravlje je ocigledno vaznije od fizickog.
Nisam, medjutim primetila neki pomak na bolje u Tom smislu u poslednjih par godina. Doduse, mozda nisam kompetentna...

Jedino sto se gradi, dovrsava I odrzava u Srbiji su crkve.
JJ Beba JJ Beba 10:29 25.10.2012

Re: Da li si siguran?

Patrijarh se vraća u dedinjsku rezidenciju.

pa gde bi drugo? ne valjda u neku keliju, skromno, isusovski..
semtoga na dedinju su svi njegovi omiljeni vernici
predatortz predatortz 08:25 25.10.2012

Babe i žabe

Štovani kolega, mislim da pokušavate da zbrajate babe i žabe...

Naime, iz budžeta se izdvaja za štošta pa i za SPC. I, to je ok. Tako stvari funkcionišu, i treba da funkcionišu.

Slažem se da je opšta korist daleko veća kada bi se ti mikroskopi nabavili, nego da se fasadira neka kuća.
Ali, tom istom zdravstvu se doznačavaju naši novci iz budžeta RS. Ne bi li oni ( nadležno ministarstvo ) trebali napraviti neke prioritete za utrošak tih sredstava?

Neću da širim priču o kriminalu u toj branši, lopovluku koji je 'pojeo' x^n takvih mikroskopa, mamografa,inkubatora...
Atomski mrav Atomski mrav 08:36 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Naime, iz budžeta se izdvaja za štošta pa i za SPC. I, to je ok. Tako stvari funkcionišu, i treba da funkcionišu.


Nije OK i tako stvari ne treba da funkcionišu. Crkva može da finansira renoviranje svojih objekata od svojih sredstava, donacija, priloga vernika, itd. Mogu da postave vladiku Kačavendu za project managera, npr. Ili da se oporezuju prihodi SPC pa da onda postane budžetski korisnik...
maksa83 maksa83 08:40 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Štovani kolega, mislim da pokušavate da zbrajate babe i žabe...

Ne slažem se - budžet je jedan i pare iz njega idu na razne strane.

Zapravo je jako prosto - treba da se zapitaš jedno pitanje - ako se - pupupupudalekobilo - nekom tvom najbližem desi da ga pokupi neki suludi beogradski vozač koji semafore i signalizaciju kapira više onako kao informativnu preporuku (a što se dešava svakodnevno), da li će ti biti bolje da znaš da neko ima sve mikroskope koji mu trebaju za hitne operacije, ili ćeš se u toj situaciji utešiti što - jes' da nema mikroskopa - ali je bar Patrijarh konačno na Dedinju sve sa stilskim nameštajem.

Nema se para za baš sve.

Pa?
predatortz predatortz 08:42 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Crkva može da finansira renoviranje svojih objekata od svojih sredstava, donacija, priloga vernika, itd.


Crkva je deo društva. Bitan deo. Njeni članovi, jer član Crkve je svaki vernik, pune budžet kao i oni koji to nisu. Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC ).

Treba imati u vidu da ti objekti nisu samo 'crkvene zgrade' nego i deo naše istorije, kulture, identiteta...
maksa83 maksa83 08:51 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Crkva je deo društva. Bitan deo. Njeni članovi, jer član Crkve je svaki vernik, pune budžet kao i oni koji to nisu. Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC ).

Baš zato što ga pune i oni koji to nisu.

Važi, duhovnos', tradicija, tandaramandara, okej, poštujem da se neko na to loži i spreman je da plati, ali - kad se nema - postoji jedno jedino pitanje - kad ti nešto zafali detetu, je l' češ da ga vodiš kod Patrijarha ili kod lekara? E sad, ako tamo nešto zafali (a fali, da ne pričam opet horor priču kad mi se dete zalilo vrelom vodom a u urgentnom "nisu imali gazu" ), slabo će me utešiti što Patrijarh na pozlaćenom stilskom stalku ima 40" Smart TV.
predatortz predatortz 08:53 25.10.2012

Re: Babe i žabe


Zapravo je jako prosto - treba da se zapitaš jedno pitanje - ako se - pupupupudalekobilo - nekom tvom najbližem desi da ga pokupi neki suludi beogradski vozač koji semafore i signalizaciju kapira više onako kao informativnu preporuku (a što se dešava svakodnevno), da li će ti biti bolje da znaš da neko ima sve mikroskope koji mu trebaju za hitne operacije, ili ćeš se u toj situaciji utešiti što - je s' da nema m


Zapravo nije prosto!

Bilo hitno, ili ne za svaku hirušku intervenciju u zemlji Srbiji trebaš debelo da platiš. Iz svog u gosn. doktorov džep! I to svi znamo. Imao sam slučaj u porodici, znam o čemu govorim. Uzeli su mi pare, otvorili i zatvorili pokojnu majku iako su znali da je operacija nepotrebna jer je karcinom u poodmakloj fazi.
Kako će koji budžetski korisnik utrošiti novce je stvar njegovih prioriteta.
Crkva se odlučila ne renoviranje. Fond je , ne tako davno, uložio novce za nabavku, ispostavilo se i kakvu, vakcina koje su posle uništavali.
Nemoj mi reći da se sva sredstva doznačena zdravstvu namenski troše! I da nema tričavih 250.000 evra? Ima! Samo nema za mikroskope!
antioksidant antioksidant 08:53 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC )

postoje i drugi načini da vernici daju novac svojim verskim zajednicama.
ako je država odvojena od crkve (a na papiru jeste) onda je besmisleno da država istu finansira.
ti, kao vernik ako želiš da plaćaš porez crkvi - slobodan si da to radiš. podržaću svaku izmenu poreskih zakonau tom smislu.
antioksidant antioksidant 08:55 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Kako će koji budžetski korisnik utrošiti novce je stvar njegovih prioriteta.
Crkva se odlučila ne renoviranje.

crkva nije i ne treba biti budžetski korisnik.

Svetovnost države
Član 11.
Republika Srbija je svetovna država.
Crkve i verske zajednice su odvojene od države.
Nijedna religija ne može se uspostaviti kao državna ili obavezna.

predatortz predatortz 08:56 25.10.2012

Re: Babe i žabe

E sad, ako tamo nešto zafali (a fali, da ne pričam opet horor priču kad mi se dete zalilo vrelom vodom a u urgentnom "nisu imali gazu" )


A zašto nema gaze? Da li si se ikad to zapitao? Zašto je isti pedijatar neljubazan u DZ a topi se predamnom u njegovoj privatnoj i nigde prijavljenoj praksi? Koliko jedan takav ošteti budžet RS?
Zdravstvo se urušava iznutra. Ništa nema i sve ima...
maksa83 maksa83 08:56 25.10.2012

Re: Babe i žabe

podržaću svaku izmenu poreskih zakonau tom smislu.

Umal' i tebe da banujem. Ko je ovako razmestio ove dugmiće?
Atomski mrav Atomski mrav 08:57 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Crkva je deo društva. Bitan deo. Njeni članovi, jer član Crkve je svaki vernik, pune budžet kao i oni koji to nisu. Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC )


Već sam napisao - vernici slobodno mogu da svojim prilozima pomažu crkvi da renovira šta god poželi, ali zašto u taj koš trpati sve građane?
antioksidant antioksidant 08:58 25.10.2012

Re: Babe i žabe

ali zašto u taj koš trpati sve građane?

niej slatko ako svoj pogled na svet ne nametneš drugima
maksa83 maksa83 08:58 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Zdravstvo se urušava iznutra. Ništa nema i sve ima...

Zdravstvo je ovde prslo kao i sve ostalo. To opet ne znači da pare (kojih slabo ima) ne mogu da se troše gluplje ili pametnije.
predatortz predatortz 08:59 25.10.2012

Re: Babe i žabe


postoje i drugi načini da vernici daju novac svojim verskim zajednicama.


Ja mislim da bi to bilo lepo referendumsko pitanje.
I ja ne želim da moj novac ide na kojekakve glupave projekte, NGO sektor, razne bahanalije, hebačine u EPS-u, RTS-u...



anchiba anchiba 08:59 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Сада ћу ја мало да цепидлачим.
Максо, твој друг који је написао чланак који си приложио, НИГДЕ не наводи извор да ће влада финансирати део тих радова. Тако исто ниједан новински чланак на интернету то не наводи. Ја видим да ти верујеш своме другу

Novicu znam dosta dugo i vrlo ga cenim, ne verujem da bi ispalio tako nešto ofrlje.

али је ваљда нормално да то поткрепи неком чињеницом.
Ако се део средстава из буџета одваја за СПЦ, не значи да ће та средства отићи у те радове.

А с обзиром да је вест о помањкању микроскопа свежа, откуд знаш да СПЦ неће донирати баш ту?

predatortz predatortz 09:00 25.10.2012

Re: Babe i žabe

maksa83
podržaću svaku izmenu poreskih zakonau tom smislu.

Umal' i tebe da banujem. Ko je ovako razmestio ove dugmiće?


Makso kleriče!

Dva puta, to već nije slučajno
antioksidant antioksidant 09:00 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Ja mislim da bi to bilo lepo referendumsko pitanje.

trenutno može biti samo ustavno pitanje.
menjaj ustav, pravi džamahiriju.
maksa83 maksa83 09:02 25.10.2012

Re: Babe i žabe

anchiba, moj odgovor na oba tvoja pitanja je: "ne znam."

Imam kontrapitanje:

А с обзиром да је вест о помањкању микроскопа свежа, откуд знаш да СПЦ неће донирати баш ту?

Koju verovatnoću (decimalan broj između 0 i 1) ti pripisuješ tom ishodu?
predatortz predatortz 09:03 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant
Ja mislim da bi to bilo lepo referendumsko pitanje.

trenutno može biti samo ustavno pitanje.
menjaj ustav, pravi džamahiriju.


Mislim da za takve stvari optužuješ pogrešnog čoveka.
Nisam ti ja, bog zna kakav vernik.
Samo me nervira hajka na crkvu. Asocira me na jedan period naše istorije.
antioksidant antioksidant 09:04 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Nisam ti ja, bog zna kakav vernik.

pa i nema ih mnogo. više je ljubitelja crkve.
antioksidant antioksidant 09:05 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Koju verovatnoću (decimalan broj između 0 i 1) pripisuješ tom ishodu?

zašto između? kako da napiše 1?
maksa83 maksa83 09:05 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Makso kleriče!

Grammaton cleric!

predatortz predatortz 09:05 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant
Nisam ti ja, bog zna kakav vernik.

pa i nema ih mnogo. više je ljubitelja crkve.


Bolje ljubitelj, nego mrzitelj...

Bilo čega.
Atomski mrav Atomski mrav 09:06 25.10.2012

Re: Babe i žabe

I ja ne želim da moj novac ide na kojekakve glupave projekte, NGO sektor, razne bahanalije, hebačine u EPS-u, RTS-u...


Slažem se! Da je pravde u Srbiji, revizori bi proveravali poslovanje i NVO sektora i EPS i RTS i SPC i RZZO... vagonima bi odvozili ljude u zatvor.
maksa83 maksa83 09:06 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant
Koju verovatnoću (decimalan broj između 0 i 1) pripisuješ tom ishodu?

zašto između? kako da napiše 1?

Ok, otvoren interval, dakle [0,1].
antioksidant antioksidant 09:06 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Bolje ljubitelj, nego mrzitelj...

Bilo čega.

reci to ovome
predatortz predatortz 09:09 25.10.2012

Re: Babe i žabe

reci to ovome


Oću, čim mi navrne na kafu i rakijicu...
maksa83 maksa83 09:11 25.10.2012

Re: Babe i žabe

predatortz
reci to ovome


Oću, čim mi navrne na kafu i rakijicu...

A njemu ništa pečenje, giba... a Hilari bi na'ranio onoliko. Eeee, draža ti Hilari. Sra-mot-no!
alselone alselone 09:12 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Samo me nervira hajka na crkvu. Asocira me na jedan period naše istorije.


Predatore, cesto se saglasim sa tobom ali mislim da ovaj put nisi u pravu. Ovo nije hajka. Ovo je zdrav razum.
Crkva ima vise nego dovoljno para (znas i samo koliko im dajes za bilo koju uslugu a koliko takvih usloga oni rade svakodnevno) da kupi i uradi skoro pa bilo sta. Neka prodaju vozni park, pa nek idu kao Pavle busom, moci ce jos jedan hram Svetog Save da naprave.

antioksidant antioksidant 09:12 25.10.2012

Re: Babe i žabe

maksa83
antioksidant
Koju verovatnoću (decimalan broj između 0 i 1) pripisuješ tom ishodu?

zašto između? kako da napiše 1?

Ok, otvoren interval, dakle [0,1].

moja procena je - 0
ali to je samo na osnovu prethodnih iskustava. možda se i promene.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 09:12 25.10.2012

Re: Babe i žabe



Bilo hitno, ili ne za svaku hirušku intervenciju u zemlji Srbiji trebaš debelo da platiš. Iz svog u gosn. doktorov džep! I


pa, nije baš uvek i svuda tako.

alselone alselone 09:13 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Oću, čim mi navrne na kafu i rakijicu...


Cestitaj mu sto je Crkvu sacuvao od Mila. Da je bio neki slabiji raskurcao bi on to ocas posla.
alselone alselone 09:14 25.10.2012

Re: Babe i žabe

pa, nije baš uvek i svuda tako.


Nije uvek i svuda ali je, recimo, skoro uvek i skoro svuda za bolest samo malo tezu od gripa.
4krofnica 4krofnica 09:15 25.10.2012

Re: Babe i žabe


iz budžeta se izdvaja za štošta pa i za SPC


nemam ništa protiv da postoji fond za crkvu i koje god potrebe ona imala.
npr: sistem koji postoji u Austriji i zove se crkvena taksa (a uveo je Hitler),
koju plaća svaki vernik i iznosi oko 1.1% od ukupnih primanja.



NNN NNN 09:17 25.10.2012

Re: Babe i žabe

u urgentnom "nisu imali gazu"
Kad sam fizikalisao tamo,
Urgentni je nedeljno dobijao oko 100 gaza (100x1m), dakle 10000 metara kvadratnih gaze
(100 ari ili 'ektar što bi se na srpskom reklo)
i zaista se puno troši, ali je potpuno suludo da "nisu imali".
predatortz predatortz 09:18 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Crkva ima vise nego dovoljno para (znas i samo koliko im dajes za bilo koju uslugu a koliko takvih usloga oni rade svakodnevno) da kupi i uradi skoro pa bilo sta.


Znam u paru:

20 KM* za slavsko žito i 10 za 'vodicu' godišnje.

* KM - konvertibilna marka, slavu slavim u Rep.Srpskoj

maksa83 maksa83 09:20 25.10.2012

Re: Babe i žabe

* KM - konvertibilna marka, slavu slavim u Rep.Srpskoj

20 KM* za slavsko žito i 10 za 'vodicu' godišnje.

Buy low, sell high!

Tajna svakog poslovnog uspeha.
predatortz predatortz 09:21 25.10.2012

Re: Babe i žabe

maksa83
predatortz
reci to ovome


Oću, čim mi navrne na kafu i rakijicu...

A njemu ništa pečenje, giba... a Hilari bi na'ranio onoliko. Eeee, draža ti Hilari. Sra-mot-no!


Ama, bi ovoga mi krsta
Ali, on čovek kod mene navrne samo kao po vatru
Nikad se nešto ne zadržava...
alselone alselone 09:22 25.10.2012

Re: Babe i žabe

20 KM* za slavsko žito i 10 za 'vodicu' godišnje.



Ziv bio.
ivana23 ivana23 09:22 25.10.2012

Re: Babe i žabe

predatortz
Crkva ima vise nego dovoljno para (znas i samo koliko im dajes za bilo koju uslugu a koliko takvih usloga oni rade svakodnevno) da kupi i uradi skoro pa bilo sta.


Znam u paru:

20 KM* za slavsko žito i 10 za 'vodicu' godišnje.

* KM - konvertibilna marka, slavu slavim u Rep.Srpskoj


Obnova ovog zdanja koštaće SPC oko 800.000 evra, a plan je da se novac obezbedi iz donacija. Najveći deo tih para je do sada stigao od Vlade Republike Srpske.

Patrijarh će u novoj vili živeti i primati goste << link
antioksidant antioksidant 09:23 25.10.2012

Re: Babe i žabe

koju plaća svaki vernik i iznosi oko 1.1% od ukupnih primanja.


nek bude i 0,5% od primanja ili 2%. nek sami reše koliko vole crkvu kad je budu sami plaćali.


daj i neku muziku
babmilos babmilos 09:28 25.10.2012

Re: Babe i žabe

predatorz
Treba imati u vidu da ti objekti nisu samo 'crkvene zgrade' nego i deo naše istorije, kulture, identiteta...

SPC može samo da bude korisnik 'crkvenih zgrada' koje su deo naše istorije, kulture, identiteta. Besmisleno je davati SPC novac za njihovu obnovu, jer čemu onda služi ministarstvo kulture?
jacHa. jacHa. 09:28 25.10.2012

Re: Babe i žabe

daj i neku muziku

anchiba anchiba 09:33 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Ok, otvoren interval, dakle [0,1].


Па нек буде 0,5. Дакле, пола - пола.

Колика је вероватноћа да СПЦ можда неће донирати, толика је да ће можда донирати, с обзиром да само нагађамо, исто колико и твој пријатељ. Чињенице ће се тек показати.

Да куповина микроскопа треба и мора да се изврши, то стоји. И стоји да би ваљда морала да се изврши из буџета, а не преко донација.
Али нигде не наводиш доказе да се реновирање резиденције врши из буџета.

А ако си хтео, као што сам ја то схватила, да говориш о приоритетима финансирања из буџета, онда ту има о још много чему да се коментарише, што је конкретно наведено у Закону о буџету за 2012. Овако, веровањем свом пријатељу, стварно делује као да поредиш бабе и жабе.
bolid1 bolid1 09:35 25.10.2012

Re: Babe i žabe

predatortz

I ja ne želim da moj novac ide na kojekakve glupave projekte, NGO sektor, razne bahanalije, hebačine u EPS-u, RTS-u...


NGO, placa poreze i doprinose, svi placaju poreze i doprinose...osim, Sv. Matere Crkve koja se uprepodobi do nebesa na rec POREZ!

Vidi, ovako, nek svi, koji zele, lepo izvole i iksesiraju sta god im padne na pamet, na racun SPC i ostalih, ali nek drzavu Srbiju malo ostave na miru...znas, nek uvaljaju koji dzip, skrpice dovoljno...
predatortz predatortz 09:37 25.10.2012

Re: Babe i žabe

SPC može samo da bude korisnik 'crkvenih zgrada' koje su deo naše istorije, kulture, identiteta.


Može li nešto biti u nečijem vlasništvu, a biti ujedno i deo našeg identiteta?

Evo, banalizovaću priču:

Građani su otkupom postali vlasnici stanova. Dakle, njihov stan njihova briga, po tvojoj logici.

Ipak, grad donira sredstva za obnovu fasada svakoj zajednici etažnih vlasnika koja za to konkuriše.

Po toj logici ja mogu da kažem da ne dam pare. Da me boli uvo za one koji žive u centru, nek sami fasadiraju svoje zgrade.

Osim toga, vidiš da informacija koju nam Maksa dade i nije baš najpreciznija.
Republika Srbija je jedan od donatora, čitamo sad da je najveći deo sredstava uplatila Vlada Republike Srpske, da se CIP odrekao love za projekat...
Koja šteta Srbiji što će da bude obnovljen jedan prelep objekat?
maksa83 maksa83 09:38 25.10.2012

Re: Babe i žabe

anchiba
Али нигде не наводиш доказе да се реновирање резиденције врши из буџета.

Pa ne navodim jer ga nemam - mada bih, kad bih hteo da, što ti kažeš, cepidlačim mogao da konstatujem da se to dešava iz budžeta pošto je SPC budžetski korisnik. I onda mogu ja tebe da pitam "a otkud znaš da se to ne finansira od tih para koje im idu iz budžeta" pa bi ti rekla "ne znam", onda bih te pitao za verovatnoću i verovatno bi bilo 0.5 itd. itd. itd. I onda bi se završilo u širokoj raspravi da li SPC uopšte treba da bude na budžetu. Meni ta rasprava nije gadna, ali je besmislena pošto se na kraju dođe dotle da nekome nešto vredi više, nekom manje, nekome nimalo, a neko vidi i neku štetu i tu se otpr. smisao gubi. A pare se uzimaju svima.
babmilos babmilos 09:41 25.10.2012

Re: Babe i žabe

bolid1
NGO, placa poreze i doprinose, svi placaju poreze i doprinose...osim, Sv. Matere Crkve koja se uprepodobi do nebesa na rec POREZ!

Postoji dobar razlog što SPC ne plaća porez.
antioksidant antioksidant 09:44 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Može li nešto biti u nečijem vlasništvu, a biti ujedno i deo našeg identiteta?

pa kad je ova vila u užičkoj deo "našeg identiteta" možeš li i reći od kad je ona u vlasništvu spc-a? da li je oduzimana posle rata? kada je vraćena?
Koja šteta Srbiji što će da bude obnovljen jedan prelep objekat?

dedinje jeste lepo. i užička je lepa ulica. na ovoj slici vidimo i da je pomenuta kuća veoma lepa ali da ne preterujemo.

i to oko projekta koji cip ne naplaćuje - cip je u vlasništvu železnica srbije koje žive od budžetskih subvencija, pa tako i taj posao cip-a možeš posmatrati kao budžetsku inekciju crkvi
bolid1 bolid1 09:46 25.10.2012

Re: Babe i žabe

babmilos

Postoji dobar razlog što SPC ne plaća porez.


odlicno!
reanimator reanimator 09:46 25.10.2012

Re: Babe i žabe

da se CIPS odrekao love za projekat..

Od kad je CIP privatna firma, pa da odluči da se odrekne love?
predatortz predatortz 09:49 25.10.2012

Re: Babe i žabe

reanimator
da se CIPS odrekao love za projekat..

Od kad je CIP privatna firma, pa da odluči da se odrekne love?


A to samo privatne firme mogu da urade nešto za dž?
4krofnica 4krofnica 09:51 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant


:)


(na nekom koncertu Alex Kapranos posvetio ovu pesmu Pussy Riot)
antioksidant antioksidant 09:52 25.10.2012

Re: Babe i žabe

A to samo privatne firme mogu da urade nešto za dž?

па кад си буджетски корисник не можеш да се разбацујеш парама по личним афинитетима генералног директора

допуна: у ствари, можеш али није баш по закону
babmilos babmilos 09:53 25.10.2012

Re: Babe i žabe

reanimator
da se CIPS odrekao love za projekat..

Od kad je CIP privatna firma, pa da odluči da se odrekne love?

Eh. Naše državne firme redovno šalju radnike da rade u Grčkoj, pardon Hilandaru. Ako se jednom Insajder ostrvi na tu hilandarsku zahebavanciju, biće specijalnih emisija za godinu dana.
alselone alselone 09:55 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Eh. Naše državne firme redovno šalju radnike da rade u Grčkoj, pardon Hilandaru. Ako se jednom Insajder ostrvi na tu hilandarsku zahebavanciju, biće specijalnih emisija za godinu dana.


Baba, ljudi idu potpuno dobrovoljno. Dobiju hranu i smestaj za 7 dana koliko ostaju tamo. Meni je to bas lepo i plemenito. Pazi, do-bro-vo-ljno. Sta ti puca prsluk?
predatortz predatortz 09:56 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant
A to samo privatne firme mogu da urade nešto za dž?

па кад си буджетски корисник не можеш да се разбацујеш парама по личним афинитетима генералног директора


Ajde?!

Onda mi odgovori na ovo pitanje:

Da li je korisnije po društvo u celini da se kupe ti mikroskopi, ili da deca iz centralnih Beogradskih osnovnih škola dobiju laptopove?

Da li bi bilo moralnije da su ti novci utrošeni za izgradnju sanitarnog čvora onoj deci u unutrašnjosti koja u školi koriste vanjski WC?

Načitah se blogova na ovu temu!

Ajde, ne zajebavajte...
maksa83 maksa83 09:58 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Da li je korisnije po društvo u celini da se kupe ti mikroskopi, ili da deca iz centralnih Beogradskih osnovnih škola dobiju laptopove?

Da s' opet izjasnim po tom pitanju - mislim da je to sa laptopovima za decu Vračara (gde i ovako živi bolje stojeći deo naroda) velika sramota. Gledajući sve ostalo, prilično sam siguran da je neko tu presipao pare nekome, a laptopovi su samo služili za transport.
Atomski mrav Atomski mrav 10:01 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Da li je korisnije po društvo u celini da se kupe ti mikroskopi, ili da deca iz centralnih Beogradskih osnovnih škola dobiju laptopove?

Da li bi bilo moralnije da su ti novci utrošeni za izgradnju sanitarnog čvora onoj deci u unutrašnjosti koja u školi koriste vanjski WC?


Tebi je sve ovo na istom nivou kao renoviranje patrijarhove rezidencije?
antioksidant antioksidant 10:03 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Ajde, ne zajebavajte...

?
а пре неколико коментара
Koja šteta Srbiji što će da bude obnovljen jedan prelep objekat?


одлучи се прво ти да ли си за зајебанцију или не

а ово око лап топова (само укратко)
ти лап топови су улагање у образовање. о приоритетима тог улагања можемо и слажем се са тобом, само знај да се лап топови купују из буџета града а да би мокри чворови требало да се обнове из буџета локалних самоуправа (а ако немају уз помоћ државног буџета - одакле се опет дотирају паре железници која је у власништву цип-а која бесплатно ради пројекте за црквене резиденције (не културно историјске споменике већ резиденцију на дедињу))

и ево линка на један пројекат који је цип радио ЛИНК
у питању је школа - провери да ли су пројекат наплатили или су частили као и иринеја што су
predatortz predatortz 10:03 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Atomski mrav
Da li je korisnije po društvo u celini da se kupe ti mikroskopi, ili da deca iz centralnih Beogradskih osnovnih škola dobiju laptopove?

Da li bi bilo moralnije da su ti novci utrošeni za izgradnju sanitarnog čvora onoj deci u unutrašnjosti koja u školi koriste vanjski WC?


Tebi je sve ovo na istom nivou kao renoviranje patrijarhove rezidencije?


Suština Maksinog bloga je nenamensko trošenje para ne gledajući šta su prioriteti.
Bar sam ja tako skapirao.
Dakle, sa te tačke gledišta je isto.
babmilos babmilos 10:06 25.10.2012

Re: Babe i žabe

antioksidant
железници која је у власништву цип-а

Nisi ni svestan koliko si u pravu!
Jukie Jukie 10:06 25.10.2012

Re: Babe i žabe

maksa83

predatortz

Crkva je deo društva. Bitan deo. Njeni članovi, jer član Crkve je svaki vernik, pune budžet kao i oni koji to nisu. Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC ).
.

Baš zato što ga pune i oni koji to nisu.

Kao što nas ekologija uči, na kraju dana i lav mora nekoga da pojede, e zato mora da se žrtvuje neko od herbivora ako mislite da ekosistem opstane
reanimator reanimator 10:07 25.10.2012

Re: Babe i žabe

A to samo privatne firme mogu da urade nešto za dž?

Da, baš tako.
Mogu i one koje su na bilo koji način naslonjene na budžet, ali to mora da prati saglasnost/odluka nadležnog ministarstva. Podrazumeva se da iza saglasnosti/odluke nadležnost ministarstva treba da stoji obrazloženje zašto i koliko para poreskih obveznika usmeriti baš tu i tamo.
antioksidant antioksidant 10:07 25.10.2012

Re: Babe i žabe

babmilos
antioksidant
железници која је у власништву цип-а

Nisi ni svestan koliko si u pravu!


anchiba anchiba 10:09 25.10.2012

Re: Babe i žabe

"a otkud znaš da se to ne finansira od tih para koje im idu iz budžeta" pa bi ti rekla "ne znam"


Па сад, стоји да не знам, јер не знам како СПЦ распоређује новац који добија из буџета.

Потегла сам ово јер си навео буџет из непоткрепљених извора. Прво би морало да се финансира из буџета, а друго се, наводно, финансира из буџета. Да нема оног -наводно- , питање о вредностима би ти било скроз на месту.

А овако, како је свуда наведено да се обе набавке, и новац за микроскопе и новац за обнову резиденције, прикупљају из донација, о питању о вредностима било би боље расправљати када се види за шта се од ова два прво прикупио новац.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:10 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Ipak, grad donira sredstva za obnovu fasada svakoj zajednici etažnih vlasnika koja za to konkuriše.


donira djoku.

moju zgradu s 6 ulaza odjebali s argumentacijom da nam fasada ne gleda na ulicu, a kakva je, pisala ja OVDE

i bas ih zabole sto je tu i pozoriste i skola i sto fasada nije vise pitanje estetike, nego bezbednosti, kad smo okrenuti na pogresnu stranu, hebo ih Potemkin (ne treba brkati s Pokemonom)
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 10:12 25.10.2012

Re: Babe i žabe

боље расправљати када се види за шта се од ова два прво прикупио новац.


pa anchiba, to se vidi golim okom, bez mikroskopa, niču crkve i crkvene zgrade, ko pečurke, što isto, golim okom, ne možeš da vidiš kad su bolnice i skole u pitanju
ecce-florian ecce-florian 10:23 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Makso krelče!

Potpisujem

Pojma ti nemaš
maksa83
08:51 25.10.2012
Re: Babe i žabe
Crkva je deo društva. Bitan deo. Njeni članovi, jer član Crkve je svaki vernik, pune budžet kao i oni koji to nisu. Ne vidim zašto deo tog novca ne bi otišao i verskim zajednicama ( ne samo SPC ).


Baš zato što ga pune i oni koji to nisu.


Ako svaki vernik puni budžet, to još ne mora da znači da oni koji nisu vernici ne pune kasu crkve, a važi i obratno, da nije tačno da baš svi vernici pune istu.

Primer iz razvijenog EU okruženja ( Nemačka)

Savezni upravni sud je pre par dana odbio zahtev profesora crkvenog prava Hartmuta Capa iz 2007. da se preispita i poništi dekret Biskupske konferencije kojom je omogućeno da se verniku koji ne plaća porez ( od 19. veka u Nemačkoj je porez koji plaćaju katolici 8%) može uskratiti "učestvovanje u crkvenom životu" ali i da to ne povlači ekskomunikaciju kao pre. više ovde
Šta to znači: evo primera
Ako naprimer neka popularna pevačica sa velikim ili još većim grudima na osnovu prihoda u 2012. mora da plati godišnji porez od 100.000 eura, ona će morati da plati još i 8.000 eura za crkvu ( kod nas isto tako popularna pevačica bi platila 1.000 eura poreza državi i 80 eura za crkvu)

Elem u Nemačkoj je postala masoooovna pojava da vernici izbegavaju ovaj porez i sad im crkva kaže: najo više kumstva, sahrane,... za poreske neplatiše. Istina još uvek, kao i turisti, mogu da ulaze u hramove božje

A o sponzorstvu i donacijama crkvi , više ovde



kukusigameni kukusigameni 10:25 25.10.2012

Re: Babe i žabe

VI(predator)TZ:



Mujo leži na operacijskom stolu i anesteziolog ga pita:
- Kakvu anesteziju želite?
- A kakvu imate?
- Imamo domaću i stranu.
- Daj ti meni, jarane, našu!
- Dobro. Ni-na-na-na, moje zlato spavvaaa..
gorstak92 gorstak92 10:27 25.10.2012

Re: Babe i žabe

EF
Elem u Nemačkoj je postala masoooovna pojava da vernici izbegavaju ovaj porez i sad im crkva kaže: najo više kumstva, sahrane,... za poreske neplatiše. Istina još uvek, kao i turisti, mogu da ulaze u hramove božje


Kod nas bi to moglo preko uplatnica infostana da se reguliše.
Kao u pozorištima. Pokažeš lepo uplatnicu na kojoj piše hvala što na vreme plaćate sve živo i dobiješ popust na cenu karte.
maksa83 maksa83 10:29 25.10.2012

Re: Babe i žabe

ти плаћаш неку црквену/привилеговану цену?

Jbg, donacije...
g.radicevic g.radicevic 10:44 25.10.2012

Re: Babe i žabe

Kao u pozorištima. Pokažeš lepo uplatnicu na kojoj piše hvala što na vreme plaćate sve živo i dobiješ popust na cenu karte.


jes' jbg moglo bi
kad popovi uvedu fiskalnu kasu
pa k'o u tempu
akcija
krštenja 10% vikendom
venčanja 20-jes % radnim danom
sa'rane...to već nije za zajebanciju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana