Budućnost| Gradjanske inicijative| Literatura| Ljudska prava| Mediji

Podrška Asanžu iz Beograda!

Filip Mladenović RSS / 27.10.2012. u 01:12

RIGHTS FOR ASSANGE!
RIGHTS FOR ASSANGE!
 FREE ASSANGE!
FREE ASSANGE!
U petak, 26. oktobra 2012, u 5 minuta do 13h, na stepenicama Beogradskog sajma kod Hale 3, "Nekompromitovani intelektualci Beograda"  organizovali su veoma posećeni performans pod nazivom "ODBRANA & NOVI DANI", sa porukom - Nema povlačenja, nema predaje!

Bila je to, u stvari, promocija dve knjige, posvećene nesalomivom i nepodmitljivom beogradskom duhu.

Kantautor Igor Blažević, u javnosti poznat kao "Prljavi inspektor Blaža" promovisao je svoju knjigu "BLAŽA u Beogradu".

Frilenser Filip Mladenović, u javnosti poznat kao autor satirične radio emisije "Mućni glavom" na talasima Radio Beograda 202, promovisao je  svoj roman "31 POGLAVLJE O ČASTI".

Ova promocija na 57. Međunarodnom Sajmu knjiga u Beogradu bila je posvećena Džulijanu Asanžu, borcu za slobodu medija.    (TV snimak: http://youtu.be/IQBSQYHr4D4)

                                                   *******************************************

On Friday, 26 October 2012, at 5 minutes to 13h (01 PM) at the Belgrade Fair stairs near Hall 3, "Uncompromised intellectuals from Belgrade" organized a performance entitled "DEFENSE & NEW DAYS", with the basic and brave message - No retreat, no surrender!

It was the most visited promotion of two books, dedicated to incorruptible and unbreakable Belgrade spirit.

Serbian musician Igor Blazevic, popularly known as the "Dirty inspector Blaza", promoted his book "BLAZA in Belgrade."

Serbian freelance Filip Mladenovic, better known as the author of the satirical radio show "Use your head" at Radio Belgrade 202, promoted his novel "31 Chapter of the honor."

This promotion during 57th International Book Fair in Belgrade was dedicated to Julian Assange and his struggle for freedom!    (VIDEO file: http://youtu.be/IQBSQYHr4D4)

Atačmenti



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 16:23 27.10.2012

1000 reci

Ako slika govori 1000 reci, onda ove dve slike govore mnogo vise.

Jedino nisam tacno shvatio poruku kampanje knjiga burger i knjiga parče. Pa, ako moze za nas malo zaostale neko objasnjenje in slow motion...:)

P.S. Jedino sto ovaj engleski prevod ima sitnu manjkavost. Konkretno
promoted his novel "31 Chapter of the honor."

bi trebalo da pise "31 Chapters of honor", cini mi se. Naime, u engleskom se kaze, na primer, one man, two men, three men, itd., a kod nas se, koliko znam, "covek" menja u "ljudi" kod broja pet. Stoga, 31 je u engleskom mnozina, kod nas nije. Mozda gresim, pitacu Mirelu, ona to sigurno zna.
Jukie Jukie 16:42 27.10.2012

Re: 1000 reci

31 je sigurno množina, kao što mi i speling čekker uvek kaže, ne treba "the" ispred "honor", a za burger mislim da se rugaju povezanosti sajma knjiga i roštilja

Primer asocijacije upotrebljene u kontekstu:
ana_radmilovic
ja sam sutra sužanj i na sajmu sam knjiga i pljeskavica i popova.

tyson tyson 16:43 27.10.2012

Re: 1000 reci

"31 POGLAVLJE O ČASTI"
(...)
"31 Chapter of the honor"

"31 Chapters of honor"

31 Chapters on Honor.



nsarski nsarski 16:45 27.10.2012

Re: 1000 reci

31 Chapters on Honor.

Da, definitivno! :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:24 28.10.2012

Re: 1000 reci

nsarski
31 Chapters on Honor.

Da, definitivno! :)


Poštovani komentatori, hvala vam na ispravci prevoda naziva mog romana.
Meni se, ipak, čini da bi pravi prevod glasio: "31 chapters about honor"



tyson tyson 14:10 28.10.2012

Re: 1000 reci

Meni se, ipak, čini da bi pravi prevod glasio: "31 chapters about honor"

Nije, trust me.


freehand freehand 19:59 27.10.2012

Ovaj

a ko su nekompromitovani intelektualci Beograda?
Ako bi moglo poimence?
BTW - ja bih im naziv dopunio sa skromni i nepretenciozni, obavezno.
mirelarado mirelarado 15:07 28.10.2012

Re: Ovaj

a ko su nekompromitovani intelektualci Beograda?
Ako bi moglo poimence?
BTW - ja bih im naziv dopunio sa skromni i nepretenciozni, obavezno.


Ма, Фрихенде, све су то варијације на тему старог, доброг, провереног термина поштена интелигенција.
anchiba anchiba 16:40 28.10.2012

Re: Ovaj

freehand
a ko su nekompromitovani intelektualci Beograda?
Ako bi moglo poimence?
BTW - ja bih im naziv dopunio sa skromni i nepretenciozni, obavezno.


Па видиш да су, изгледа, то само њих двојица:)
Мада бих и ја волела да чујем шта би Филип додао на то, али мислим да нас неће удостојити одговором.
Одмах ми се, Фри, учинило да превише очекујеш ако очекујеш одговор.
Мада,... има још 5-6 дана до затварања блога.

Filip Mladenović Filip Mladenović 18:29 28.10.2012

Re: Ovaj

anchiba

freehanda ko su nekompromitovani intelektualci Beograda?Ako bi moglo poimence?BTW - ja bih im naziv dopunio sa skromni i nepretenciozni, obavezno.Па видиш да су, изгледа, то само њих двојица:)Мада бих и ја волела да чујем шта би Филип додао на то, али мислим да нас неће удостојити одговором. Одмах ми се, Фри, учинило да превише очекујеш ако очекујеш одговор. Мада,... има још 5-6 дана до затварања блога.


Nekompromitovani intelektualci Beograda su svi oni intelektualci koji se nisu prodali Miloševićevom, Đinđićevom, Koštunicinom, Tadićevom i Nikolićevom režimu.

Intelektualci koji su tokom protekle dve decenije održali kritičan stav prema epohi, uprkos svemu, i koji svojim javnim delovanjem nastoje da u Srbiji što većem broju ljudi bude bolje, lakše, tolerantnije, bogatije, slobodnije, prijatnije... za razliku od plaćenika tajkuna, saradnika tajnih službi, pripadnika mafije i političke nomenklature - agenture ovog đavoljeg trojstva!
st.jepan st.jepan 19:47 28.10.2012

Re: Ovaj

svi oni intelektualci koji se nisu prodali Miloševićevom, Đinđićevom, Koštunicinom, Tadićevom i Nikolićevom režimu.

Slažem se, uz ogradu da je (možda) bar poneko od njih ostao neprodat jer niko nije hteo da ga kupi.
anchiba anchiba 19:55 28.10.2012

Re: Ovaj

Па хвала, али ми је то непотпуно, јер и даље не знам какве је врсте то удружење, ако је удружење, и ко су чланови. Тражила сам по интернету, али сам нашла конфузне информације. Те НВО, те продукцијска кућа, те агенција АЛТРНАТИВА, која, изгледа, има највише везе са НиБ, али ништа конкретно.

Где се може на нету наћи нешто више о њима и о члановим?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:20 28.10.2012

Re: Ovaj

Samo par činjenica:
NIB je bio izdavač satiričnog lista "Naša KRMAČA", kreator dokumentarnog filma "U POČETKU BEŠE REČ - MIROSLAVLJEVO JEVANĐELJE", posvećen najstarijem sačuvanom srpskom ćiriličnom rukopisu, dokumentarnog filma "Plodovi zime", jednog od naših najnagrađivanijih dok. filmova, izdavač satirične knjige "Filipike", organizator više uspelih antiratnih i antirežimskih performansa tokom devedesetih....
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:36 28.10.2012

Re: Ovaj

st.jepan
svi oni intelektualci koji se nisu prodali Miloševićevom, Đinđićevom, Koštunicinom, Tadićevom i Nikolićevom režimu.Slažem se, uz ogradu da je (možda) bar poneko od njih ostao neprodat jer niko nije hteo da ga kupi.


Da, naravno, bilo je i takvih, ali zanemarljivo malo.

Ogromna većina intelektualaca je svesno, poštujući vlastiti etički kod, odlučila da se ne proda, da ne služi, da ne budu kameleoni... Po cenu gubitka posla (npr. moja profesorka Mirjana Miočinović), po cenu prekida karijere (npr. glumac Bekim Fehmiu, po cenu života (muzičar Milan Mladenović)....



freehand freehand 22:52 28.10.2012

Re: Ovaj

Nekompromitovani intelektualci Beograda su svi oni intelektualci koji se nisu prodali Miloševićevom, Đinđićevom, Koštunicinom, Tadićevom i Nikolićevom režimu.

Ostali verni Titu, šta li?
I nisu se baš nešto masovno okupili, moram reći.
Nego još dva pitanja: kakva je tačno paralela između ovih knjiga i džank fuda?
I kakve sve to veze ima sa nesrećnim Asanžom?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:13 28.10.2012

Re: Ovaj

Zašto opet manipulišete!? Kakav Tito, kakvi bakrači!

Od trenutka kada se poznati satiričar Milovan Vitezović svojom suludom sentencom "Dogodio se narod!" krajem osamdesetih svrstao u red sluga Miloševićevog režima, počela je podela intelektualaca na prodane duše i na nekompromitovane.

Promocija na stepenicama Sajma knjiga posvećena je Asanžu, jer je njegova globalna sudbina slična sudbini ovdašnjih nekompromitovanih intelektualaca.
freehand freehand 23:46 28.10.2012

Re: Ovaj

Zašto opet manipulišete!? Kakav Tito, kakvi bakrači!

Otkuda to da manipučišem?
Pratio sam tok tvoje misli koja kaže da su nekompromitovani oni koji se nisu prodali režimima od Miloševića naovamo.
Ergo - samoupravljačka intelektualna elita sa "Galeba" i naučno-umetnički eskort iz Plavog voza sasvim su ok.
Evo sad kažeš da je Milovan Vitezović čovek-razmeđa u ocenjivanju srpskih intelektualaca i njihove savesti.
Eto - mislim da bih ti, da sam na njegovom mestu, ja otkupio tiraž. Ovoliko mu na značaju ni tašta nikad nije dala.
A nije neinteresantno ni da čovek može imati globalnu sudbinu. Makar on bio Asanž ili Filip Mladenović.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:59 28.10.2012

Re: Ovaj

Prodane duše su prodane duše u svim epohama i pod svim režimima.

Nekompromitovani intelektualci su nekompromitovani u svim epohama i pod svim režimima!

Dok je Tito bio na vlasti, bio sam klinac.
Kada je Tito umro, 1980. godine, ja sam diplomirao na Ekonomskom fakultetu i započeo novinarsku karijeru.
Dakle, mogu da govorim i pišem o protekle 32 godine, jer sam i kao novinar i kao građanin bio neposredan svedok te epohe.

S jedne strane, nagledao sam se prodanih duša, a sa druge, imao sam čast da se družim, razgovaram i sarađujem sa nekompromitovanim srpskim intelektualcima.
freehand freehand 00:22 29.10.2012

Re: Ovaj

S jedne strane, nagledao sam se prodanih duša, a sa druge, imao sam čast da se družim, razgovaram i sarađujem sa nekompromitovanim srpskim intelektualcima.

A šta je, po tebi, Filipe - kompromitacija? Šta pod time podrazumevaš?

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:54 29.10.2012

Re: Ovaj

Konkretne primere sam već naveo:

Milovan Vitezović VS Mirjana Miočinović

Bata Živojinović VS Bekim Fehmiu

Neša Galija VS Milan Mladenović


Mislim da i Vi dobro znate koji su akademici, umetnici, sportisti, novinari, urednici... podržavali zločinački režim Slobodana Miloševića, a koji su bili protiv njega.



hoochie coochie man hoochie coochie man 01:11 29.10.2012

Re: Ovaj

Mislim da i Vi dobro znate koji su akademici, umetnici, sportisti, novinari, urednici... podržavali zločinački režim Slobodana Miloševića, a koji su bili protiv njega.


A postoje samo oni koji su bili za i oni koji su bili protiv. Ti naravno sve njih poznajes i znas ko je bio na kojoj strani, siguran si u to.

Ta ostrascenost, podele na nas i njih, patriote i izdajnike, prodane duse i nekomprimitovane intelektualce..i koliko hoces jos linija razgranicenja, je pre karakteristika navijaca nego nekog ko se makar trudi da objektivno sagleda realnost.
To navijanje te dovelo dotle da Blazu svrstas u vrhunske nekompromitovane intelektualce i da smrt Milana Mladenovica dovedes u vezu sa nekom politikom.
Prikoci,razmilsi, videces da preterijes.

freehand freehand 01:13 29.10.2012

Re: Ovaj


Konkretne primere sam već naveo:

Milovan Vitezović VS Mirjana Miočinović

Bata Živojinović VS Bekim Fehmiu

Neša Galija VS Milan Mladenović

Nisam pitao za primere već za definiciju. Kako bih, možda, mogao i sam da prepoznam kompromitovane intelektualce.

Tako bih mogao da spoznam imena onih koji su se kompromitovali pod Đinđićem, Koštunicom ... Ma znaš već:

intelektualci koji se nisu prodali Miloševićevom, Đinđićevom, Koštunicinom, Tadićevom i Nikolićevom režimu.

A onda i one koji nisu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:31 29.10.2012

Re: Ovaj

Uporedite sudbine i karijere dva naša poznata intelektualca, profesora Dragoljuba Mićunovića i sociologa Nebojše Popova.

Prvi je, na žalost, svoj intelektualni, analitički, kritički potencijal razblažio, da ne kažem ukinuo mnogobrojnim privilegijama čoveka na vlasti posle 5. oktobra 2000.

A Nebojša Popov, osnivač i dugogodišnji glavni urednik glasila građanskog samooslobađanja "REPUBLIKA", skoro pa vršnjak Dragoljuba Mićinovića, ostao je dosledan u svom kritičkom i analitičkom angažmanu, i pre i posle 5. oktobra 2000.

A mogao je i on da postane "član", da bude na nekoj stranačkoj listi, da uzima visoku poslaničku platu, da ga okolo vozikaju u službenoj crnoj limuzini... i da aminuje svemu i svačemu! Ali nije!

TAKE SIDES!
freehand freehand 01:40 29.10.2012

Re: Ovaj

Uporedite sudbine i karijere dva naša poznata intelektualca, profesora Dragoljuba Mićunovića i sociologa Nebojše Popova.

Od kojih je jedan kompromitovan a drugi pripada Nekompromitovanima. Ok, ako i on to zna. Samo - i dalje nema definicije.
Pripadnost strankama (sem UJDI)?
Ima li još nešto?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:05 29.10.2012

Re: Ovaj

Pročitajte obe knjige Bekima Fehmiua "BLISTAVO I STRAŠNO" i dobićete pravi odgovor na pitanja koja postavljate, uprkos konkretnim primerima koje Vam predočavam.

Pročitao sam prvi deo ove poučne knjige, a sada ću i drugi deo, upravo objavljen (Izdavač "SAMIZDAT".

Uliks Fehmiu kaže da je njegov otac Bekim u obe knjige i u životu insistirao na, u međuvremenu, potcenjenim i zaboravljenim ljudskim vrlinama, a to su skromnost i odustajanje od ličnog interesa zarad zajedničke dobrobiti.
g.radicevic g.radicevic 12:45 29.10.2012

Re: Ovaj

Samo - i dalje nema definicije.


šta si bre zabo sa tom definicijom
vi'š da je slučaj empirijski
lepo ti je Filip naveo 4-5 slučajOva
pa sam izvedi.

P.S. i nemo se sikiraš što će rasejavanje rezultata u početku biti veliko
kako se broj poređenja bude povećavao i rešenje će se približiti pravoj liniji, a faktor korelacije pouzdan na drugoj decimali.



Filip Mladenović Filip Mladenović 12:59 29.10.2012

Re: Ovaj

I sam naslov knjige Bekima Fehmiua na metaforičan način govori o dva moralna izbora u životu: BLISTAVO i STRAŠNO.
predatortz predatortz 17:00 29.10.2012

Re: Ovaj

a ko su nekompromitovani intelektualci Beograda?


Kako ko?

Pa, poštena inteligencija!
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:56 29.10.2012

Re: Ovaj

Filip Mladenović
I sam naslov knjige Bekima Fehmiua na metaforičan način govori o dva moralna izbora u životu: BLISTAVO i STRAŠNO.


Ovo je vrlo pojednostavljeno tumačenje knjige i naslova. Bolje reći promašaj.

Ali da ne kvarimo samozadovoljstvo koje je uvek neprijatno i kontraproduktivno i ne ide uz beogradski duh.
gorstak92 gorstak92 13:00 29.10.2012

Free Ass ange!

Transparent je vrh!

Sećam se kad si nešto demonstrao ispred RTS-a imao si istu dršku na tufne za transparent.
Ti taj alat za demonstracije držiš u hodniku?
Po potrebi promeniš natpis i na ulicu.

Za to

Za umetnički utisak ne znam kako fino da ti kažem. Nekako mi deluje nategnuto duhovita prezentacija vaših knjiga. I ono stalno ponavljanje da ste vi čuvari beogradskog duha ne znam šta treba da znači.
Jeste li prodali neku knjigu (na parče)?
Blogeri Jelica G. i Strongman kad oglase prodaju knjige i naprave prezentaciju njima ode ceo tiraž. Valjda je to svrha prezentacija.

Inače, slušao sam te na 202-ci sad u subotu. Marko Somborac je bio super gost.
Zašto pred svaku muzičku pauzu vikneš onako ushićeno: ,,Mućnimo glavama!"
Klinac u kolima me pitao: ,,zašto ovaj čika sa radija stalno mućka glavu?".
I onda sam morao da prebacim na Plavi orkestar jer je publika to tražila (nisu više hteli da slušaju mućkanje) pa ti sad vidi. Pretpostavljam da ti je takav stil i da ćeš teško da ga promeniš, a voleo bi da se sistem/ država / vlast / ... promeni.

U nadi da te malkice negativna kritika nije obeshrabrila lep pozdrav od nevernog slušaoca.
g.radicevic g.radicevic 13:11 29.10.2012

Re: Free Ass ange!

Inače, slušao sam te na 202-ci sad u subotu




Filip Mladenović Filip Mladenović 13:31 29.10.2012

Re: Free Ass ange!

Najpre da Vam se zahvalim na kritikama emisije "Mućni glavom". Obično mi zameraju ili da brzo pričam ili da sam isuviše uzbuđen.

Što se promocije tiče, i Blaža i ja smo prodali određenu količinu knjiga, ali svakako ne i ceo tiraž. Tek kreće prodaja u knjižarama i online putem.

Dok čitate sjajnu Blažinu knjigu o Beogradu, i kadgod se od srca nasmejete, osetićete zašto insistiramo na nesalomivom i nepodmitljivom beogradskom duhu.

Naše knjige, naši nastupi, naše radio emisije, naši projekti... nastoje da rehabilituju beogradski duh, čiji su najveći i najdragoceniji zastupnici književnici Stanislav Vinaver i Dušan Radović.
gorstak92 gorstak92 14:48 29.10.2012

Re: Free Ass ange!

FM
Naše knjige, naši nastupi, naše radio emisije, naši projekti... nastoje da rehabilituju beogradski duh, čiji su najveći i najdragoceniji zastupnici književnici Stanislav Vinaver i Dušan Radović.


Blaža, Filip i gitara:

"Izgurasmo, izdurasmo,
Izgrcasmo, iskičmasmo,
AsSange-u obraz osvetlasmo,
Sve od sebe, sobom dasmo,

Ograjšima oblistasmo,
Odagnasmo, ogrejasmo,
Kao sunce prosijasmo,
Odolesmo, otrajasmo."
st.jepan st.jepan 20:18 29.10.2012

Re: Free Ass ange!

gorštak92
Inače, slušao sam te na 202-ci sad u subotu.

Ja upravo slušam - našo link na Fejsu.
Ne znam, meni je skroz OK.

edit:
,,zašto ovaj čika sa radija stalno mućka glavu?".

Pa dobro, nije bilo odveć napadno.
A song na kraju jeste.
antioksidant antioksidant 10:30 30.10.2012

Re: Free Ass ange!

a stjepane, pusti čopor da zavija

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana