Budućnost| Društvo| Planeta| Politika| Život

Teorija Zavere

Colin_bgd RSS / 02.11.2012. u 13:25

.. ili, kako je sve lakse nego mucnuti sopstvenom glavom, makar i pogresno...

Evo, ima vec neko vreme, a bogami i duze, svi pljuju po kapitalizmu. Drvlje i kamenje na liberalnu ekonomiju, slobodno trziste, demokratiju, ljudska prava, istoriju, geografiju... Smetaju nam ujedinjene nacije, evropska unija, smejemo se pokretu nesvrstanih, preziremo arapsku ligu, gnusamo se cionisticke zavere u srcu Vatikana. Srcu su nam prirasle kvazi-revolucionarne-kvazi-intelektualne 'mislece' novokomponovane (i po koja starogradska) opoziciono-principijelne gromade koje redovno i nadasve konzistentno na sve te opasnosti modernog sveta ukazuju jos od svojih profesorsko-akademsko-lingvistickih dana. Obozavamo one koji igraju kisni ples 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, 365 dana godisnje, pa kad na kraju pljusak i krene, onda se busaju u grudi da je to njihova zasluga. Verujemo da nista nije kako jeste, ne verujemo ni sopstvenim ocima. Sumnja i u najprozaicniju istinu se uzima kao dokaz nekog kredibiliteta. Umesto litijumskih tableta smatramo da je dovoljno da posle ipak obaveznog i neizostavnog mekdonalds obroka (u sirem smislu) odgledamo koji kusturicin film, ili procitamo neku mudrost od Zizeka, i onda smo srecni da smo ipak ocisceni i procisceni mentalno i duhovno. Anti-globalisticka ispovest, u najboljoj tradiciji katolicke joj posestre...

Ali dobro... Uglavnom, sve to jer "svi znamo" da svetom vladaju iluminati iz familije Rotschild cija su tajna policija vitezovi templari, da 11. septembra 2001. nijedan jevrejin nije dosao na posao u lower Manhattan, da bildeberg grupa ima ekskluzivno pravo na stampanje protokola sionskih mudraca, da preko fluorisane vode direktno uticu na kontrolu misli svetske populacije, a tamo gde se voda ne fluorise grade haarp antene za istu svrhu. Svi znamo da je sve otislo dodjavola u Americi kada su osnovali federal reserve bank, a u Rusiji kada je Staljin otrovao Lenjina, i kada je Gorbacov prodao veru za veceru. Svi znamo da se, srecom, budi slobodarski kineski narod, pod mudrim vodjstvom velikog lidera Kim Sjao Ce Tunga, koji ce ne samo, kad se steknu uslovi, da nam vrati Kosovo, nego i ceo genetski materijal koji smo tako olako (a tako velikodusno) podarili covecanstvu, a ono (covecanstvo) nam sada tako ruzno vraca, majku im bezobraznu...

Podmetnuli su nam Njutna i gravitaciju, Darwina i evoluciju, Ajnstajna i teoriju relativnosti, lazu da je univerzum star 14 milijardi godina, izmisljaju neki Big Bang da smo svi postali iz nista, drogiraju nas kompjuterima i mobilnim telefonima kroz izmisljenu teoriju kvantne mehanike koja ne postoji. Zapalili su sve srednjovekovne alhemicarske knjige iz kojih je bilo potpuno jasno kako se zlato moze napraviti iz svega tj. bilo cega, a sve samo da bi kontrolisali mehanizam robno-novcane razmene kao nacin porobljavanja ljudi.

Da ne govorimo o tome da apsolutno nista nije kao sto zvanicni mediji kazu. Svi fudbalski rezultati su namesteni, sve vesti su montirane, sve prirodne kataklizme iscenirane, sav terorizam reziran u Holivudu. Svi znamo da su ratovi i promene granica u narednih 100 godina planski vec odluceni, samo nam, eto jer mogu, to kaplju mrvicu po mrvicu da bi nas kontrolisali i naterali da uzimamo dugove da kupujemo kuce i kola, da idemo na letovanja i zimovanja, za tehnicku robu i belu tehnicku robu. Globalnim otopljavanjem hoce da planetu pretvore u saunu, a u isto vreme nas hrane genetski modifikovanom hranom kojom unosimo nepotrebno ogroman broj kalorija sa ciljem da svi postanemo debeli i time se iniciraju mutacije koje su im neophodne za novi svetski poredak.Teraju nas u dugove da bi crncili na poslu svakog dana od 9 do 5, a svi znamo da bi lepo moglo da svi imaju sve, a niko da ne radi nista.

Primoravaju nas da idemo u skolu, da ucimo da pisemo i racunamo, da citamo knjige, da kao nesto mislimo, pojedini od nas cak zavrsavaju visoke skole, samo da bi nas istrenirali da verujemo u njihove lazi. U te lazi ne veruju samo oni koji su neobrazovani, koji su nepismeni, koji nikad nisu upoznali nikog niti videli nista izvan svog sela. Takvi ne veruju jer se ne moze prostoj dusi i ogranicenom iskustvu prodati laz. Zato se, paradoksalno, populacija mora obrazovati, mora se emancipovati, mora se hraniti, leciti, oblaciti, civilizirati, jer samo takvi mogu da se ubede u sve i samo takvi mogu da sluze kao stopostotni robovi. Nije vise dovoljno covecanstvo uposliti da radi samo fizicki, da okrece zrvanj ili da ore zemlju, kopa u rudniku. Ne. Mora mu se stvoriti iluzija da zivi slobodno. Pa svi smo gledali onaj film, Matriks, majku mu. I rezisera tog filma, evo nedavno pretvorise iz muskarca u zenu, samo da bi ga lakse kontrolisali jer je svojim filmom pokazao pravu istinu.

Nije Orwell napisao 'velikog brata' zbog Rusa, nego zbog Amerikanaca. Nismo mi nikad voleli Western filmove, nismo nikad mastali o kaubojima i indijancima, obozavali rokenrol i Elvisa, i sanjali da vidimo svetla Las Vegasa lenjo se vozeci u ruzicastom kadilaku. Ma jok. Znali smo mi oduvek da oni nas stvarno mrze, pa smo i mi njih uvek mrzeli jos vise. Samo smo malo cekali da Tito umre, jer ipak nismo tu smeli mnogo da rizikujemo dok je drug Stari jos bio fizicki prisutan, cak i kada mu mentalno prebivaliste nije bas bilo najociglednije.

Hocu da kazem, sve je jasno kao dan: sve znanje na svetu je lazno, ceo svet je prevara, ceo sistem je napravljen tako da ispadnes ili smesan ili naivan ili budala. Samo slepi kod otvorenih ociju ne zele to da vide. Ne zele da vide da u stvarnoj realnosti ne postoje dva puta, put Zapada i put Istoka, sve je to smisljena fatamorgana. Samo postoji onaj treci, iskonski, nevidljivi put, onaj kojim niko ne ide, jer nece da znaju za njega, ali mi znamo da je on stvaran, da je on realan, da je on jedino ispravan, da on vodi u spasenje, jos samo kad bi se (opet) pojavio (ovaj put pravi) Mesija koji ce prvi njime da kroci, bez straha i mane, sa vetrom u kosi, pa da svi krenemo za njim, i u provaliju, i u bunar ako treba.

Ali ipak, budimo spokojni. Ne treba mnogo brinuti. Doci ce nase vreme, a njihovo ce proci. Samo treba sacekati par stotina godina. Sta je to za istoriju? A tek za geologiju? Mi cemo da se zrtvujemo i iz cistog inata cemo da isteramo pravdu, a onda nas ceka stvarno bolja buducnost...

 

 



Komentari (224)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Boris Drenca Boris Drenca 13:35 02.11.2012

volim teorije zavere

Zbog toga što sve imaju 'logična' objašnjenja.

Još kao mali rado sam čitao Denikena i jedva čekao da odem u Visoke Dečane gde sam na fresci video astronaute iznad Carigrada.

I ti sada nemoj da veruješ
Colin_bgd Colin_bgd 13:45 02.11.2012

Re: volim teorije zavere

Denikena

pa ja lepo napisah da samo neobrazovani ne veruju...
Boris Drenca Boris Drenca 13:50 02.11.2012

Re: volim teorije zavere

Naravno, zbog toga se sve teorije zavere završavaju sledećim rečenicama:

Ako me razumeš.

Ko razume sve mu je jasno

Pametnom dovoljno

Razumnima je jasno

Ko je nešto čitao ne mora mu se dalje objašnjavati.
Colin_bgd Colin_bgd 14:26 02.11.2012

Re: volim teorije zavere

Ko je nešto čitao ne mora mu se dalje objašnjavati.

Mislis, a i kada citaju, krive stvari citaju?
Boris Drenca Boris Drenca 14:29 02.11.2012

Re: volim teorije zavere

To je deo stila pričanja teorije zavere. A da li čitaju je ozbiljno pitanje. Siguran sam da su titlovi na nekim serijama previše komplikovani.
g.radicevic g.radicevic 13:37 02.11.2012

1.

još izdiktiraj i reprezentaciju,, koja sigurni ide u Brazil
pa ću ti sve poverovati

EDIT: e jbg
Colin_bgd Colin_bgd 13:40 02.11.2012

Re: 1.

g.radicevic
još izdiktiraj i reprezentaciju,, koja sigurni ide u Brazil
pa ću ti sve poverovati

Hart, Johnson, Cole....

A ne, pardon, ti hoces ovu nasu...

Beara, Stankovic, Crnkovic, Cajkovski, Horvat, Boskov, Ognjanov, Mitic, Vukas, Bobek, Zebec
g.radicevic g.radicevic 13:42 02.11.2012

Re: 1.

Beara, Stankovic, Crnkovic, Cajkovski, Horvat, Boskov, Ognjanov, Mitic, Vukas, Bobek, Zebec


o'ma sam te po dresu poznao koji si
a di ti je Džaja, pa Šeki, pa Piksi....
znači ništa ti ne verujem
Biljana 77 Biljana 77 13:48 02.11.2012

jašta će

Ali ipak, budimo spokojni. Ne treba mnogo brinuti. Doci ce nase vreme, a njihovo ce proci. Samo treba sacekati par stotina godina. Sta je to za istoriju? A tek za geologiju? Mi cemo da se zrtvujemo i iz cistog inata cemo da isteramo pravdu, a onda nas ceka stvarno bolja buducnost...

hajkula1 hajkula1 13:49 02.11.2012

Mesano


Pomesani loncici.

O Darvinu, evoluciji i sl. su nam punili glavu u socijalizmu (ovom nasem jugoslovenskom ali i u zemljama SSSR), Lenjin je uzvikivao, rad je stvorio coveka i da ne nabrajam dalje.

Liberalno trziste!!! Izbor robe !!! Sve vise se svodi na 2-3 vrste, 2-3 oblika (a sve vise je roba - djubre). Onako kako se odluci u trgovinskom lancu...
`Naci, uniformisanost.
A ono sto ima neku vrednost, neki kvalitet je skupo ali bas skupo. Mada sve ono sto je skupo ne znaci i da je kvalitetno.




......
Sta ti bi?




Colin_bgd Colin_bgd 14:11 02.11.2012

Re: Mesano

Pomesani loncici.

Nisu bas...

Sta ti bi?

Nista, nego za citanje mojih blogova uvek treba koristiti malo i ovo...




dragan7557 dragan7557 20:26 02.11.2012

Re: Mesano

Colin_bgd
Pomesani loncici.

Nisu bas...

Sta ti bi?

Nista, nego za citanje mojih blogova uvek treba koristiti malo i ovo...





OVO nije dovoljno, bolje sredstvo je čaj od kokosa, koristi se recimo prilikom boravka na velikim visinama, na Tibetu i aerodromu La Paz obavezno džabe dele putnicima.

cerski
palilula92 palilula92 13:58 02.11.2012

mesija

angie01 angie01 14:14 02.11.2012

volim tvoje blogove,

i uglavnom se slazem s tobom, a ovog puta ne bas, iako je mozda moja asocijacija malo skrenuta sa tvoje polazne tacke!

Zivela sam i na istoku, Azija, i na zapadu, Severna Amerika i u bogaroj i u siromasnij Evropi i moje je misljenje, da je sve krenulo u nekom pogresnom smeru, nekako se igubio covek, humanost, neke normalne vrednosti i da su profit i mocnici iza zatamlnjenih stakala velikog kapitala i bankarstva, previse zagospodarili sudbinama obicnih ljudi, koji se kotiraju samo kao brojevi u raznim statistikama!

nesto mora da se promeni na globalnom nivou- sad, ako to prevedemo na nas i na malu u svakom smislu slabu i unistenu zemlju, bez politicke volje onih koji je vode i bez osnovne funkcionalnosti gradjana, pa je kao takva lak plen, jer je ovisna o nekom jacem-tesko da ce se ovde jos dugo bilo sta promeniti, a najlakse je manipulisati opstim mestima i drzati sve u stanju opste inhibicije, gde niko ne polazi od sebe i ne misli da treba bilo sta da cini, nego se prepusta inerciji price o neprijatelju,koji je veliki, jak i zao i koji nam je kriv za sve!
Colin_bgd Colin_bgd 14:23 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Zivela sam i na istoku, Azija, i na zapadu, Severna Amerika i u bogaroj i u siromasnij Evropi i moje je misljenje, da je sve krenulo u nekom pogresnom smeru, nekako se igubio covek, humanost, neke normalne vrednosti i da su profit i mocnici iza zatamlnjenih stakala velikog kapitala i bankarstva, previse zagospodarili sudbinama obicnih ljudi, koji se kotiraju samo kao brojevi u raznim statistikama!

Pa nije ovo prvi put. Ovo je vec bilo milion puta, u manjoj ili vecoj meri. Poslednji put negde sredinom devedesetih, mislim ovo kriza, recesija, odvratni bankari i tako te pricice, samo mi nismo o tome imali (cas izuzecima) pojma, pa nam je sad ovo kao novo i tako gadno i odvratno, i odmah vadimo revolucionarne mantilcice...

nesto mora da se promeni na globalnom nivou- sad, ako to prevedemo na nas i na malu u svakom smislu slabu i unistenu zemlju, bez politicke volje onih koji je vode i bez osnovne funkcionalnosti gradjana, pa je kao takva lak plen, jer je ovisna o nekom jacem-tesko da ce se ovde jos dugo bilo sta promeniti, a najlakse je manipulisati opstim mestima i drzati sve u stanju opste inhibicije, gde niko ne polazi od sebe i ne misli da treba bilo sta da cini, nego se prepusta inerciji price o neprijatelju,koji je veliki, jak i zao i koji nam je kriv za sve!

Ja mislim da se i menja. Sporo, neprimetno, ali da se menja. I zato mislim da je mozak na otavu princip samozadovoljavanja teorijama zavere zlocin prema sopstvenom umu...
angie01 angie01 14:26 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,


Ja mislim da se i menja. Sporo, neprimetno, ali da se menja. I zato mislim da je mozak na otavu princip samozadovoljavanja teorijama zavere zlocin prema sopstvenom umu...


pa dobro, uvek je dobrodosla ta mantra!
hajkula1 hajkula1 16:14 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

angie01
...moje je misljenje, da je sve krenulo u nekom pogresnom smeru, nekako se igubio covek, humanost, neke normalne vrednosti i da su profit i mocnici iza zatamlnjenih stakala velikog kapitala i bankarstva, previse zagospodarili sudbinama obicnih ljudi, koji se kotiraju samo kao brojevi u raznim statistikama!
...


od mene +
maksa83 maksa83 19:06 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Pa nije ovo prvi put. Ovo je vec bilo milion puta, u manjoj ili vecoj meri. Poslednji put negde sredinom devedesetih, mislim ovo kriza, recesija, odvratni bankari i tako te pricice, samo mi nismo o tome imali (cas izuzecima) pojma, pa nam je sad ovo kao novo i tako gadno i odvratno, i odmah vadimo revolucionarne mantilcice...

Pa, nije. Do sad su banke pravile gluposti u lokalnim okvirima. Npr. u francuskom govornom području u imenima banaka obično izbegavaju da koriste reč "banka" pošto su imali jednu megagiga piramidalnu šemu koja ih je dobro razdrmala pre neku stotinu godina, pa su banke izašle na loš glas i od tad se ne zovu banke nego Credit Ovo, Credit Ono. Dešavali su se lomovi, ali uglavnom lokalni. Čak je i Isak Njutn izgubio 11 soma funti u tulip bubbleu.
Dakle ljudski je grešiti, ali da stvarno zezneš stvar treba ti kompjuter, pa je tako akcelerirana gramzivost napravila tzv. kreditnu krizu koja je malo veći kermez.

Kad smo kod "revolucionarnih mantila", koga je Isus izbacio iz Hrama?

Ajmo Colin, vreme - sad!
nsarski nsarski 19:59 02.11.2012

Glavolomka

Ajmo Colin, vreme - sad!


Razgovor:

(Dousnik i Spijun koji spijunira Kralja)

Dousnik: Kralj zna [da ga spijuniras].
Spijun: Znam da zna.
D: Kralj zna da ti znas.
S: Znam to da on zna.
D: Ali, Kralj zna da ti znas da on zna [da ga spijuniras].
S: Znam i to.
D: Kralj zna da ti znas da on zna da ti znas da on zna [da ga spijuniras].
S: Zna!?!? Nayebali smo! Moracemo nocas da napustimo zemlju!

P.S. Blog bi lako mogao da se nazove: "Kako mali Djokica zamislja TZ".


Colin_bgd Colin_bgd 20:24 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Kad smo kod "revolucionarnih mantila", koga je Isus izbacio iz Hrama?

Ajmo Colin, vreme - sad!

Slazem se. Bajke su vrlo poucno stivo...

Nadam se da nemas tekuci racun ili stednu knjizicu, kad ovako pricas. Mislim, nemoj da se pogresno razumemo, ne branim ja nikog, zaista. Ja se samo ponekad zakasljem pa mi izleti nehoticno da primetim kako malo ljudi "stavlja sopstveni novac gde su im usta"... ako mogu tako na srpskom da se izrazim... Nista licno, inace...
maksa83 maksa83 20:39 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Slazem se. Bajke su vrlo poucno stivo...

Bajke jesu poučno štivo. Biblija, ako je ukapiraš kao gomilicu legendi (što zapravo i jeste) i pouka ima svoje svetle momente. Npr. onaj kad se Bog naljuti na ljude zato što grade kulu u Vavilonu pa im pomeša jezike da se međusobno ne razumeju i tako ih sjebe za sva vremena. Efektivna poruka toga je da ako želiš da sprečiš neki grupni napor treba činiocima da prekineš komunikaciju, tj. da ako želiš da pospešiš neki kolektivni napor treba da poradiš na komunikaciji. Šta misliš, zašto je hrvatski establišment odmah po otcepljenju krenuo da menja jezik dotle da se i Hrvati zajebavaju na račun toga?

Nadam se da nemas tekuci racun ili stednu knjizicu, kad ovako pricas.

Nemam, mi ovde u Srbiji, osim što nosimo aluminijumske šešire (zbog HAARPa i drugih zračenja) razmenjujemo usluge za robu kao u prvobitnoj zajednici, dakle ja nešto naprogramiram i za to dobijem npr. 2 krave, ili 5 koza, ako se ne uklopi vratim kusur u krompiru, itd., snalazimo se nekako. Strance smo nekako navikli da nas isplaćuju u merkantilnoj pšenici (krave i koze su zajebane za uvoz) pa to nekako mi ovde prebijemo za drugu 'ranu, odeću, i sl.

Jbg., tak'a nam sredina.
Colin_bgd Colin_bgd 21:04 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Nemam, mi ovde u Srbiji, osim što nosimo aluminijumske šešire (zbog HAARPa i drugih zračenja) razmenjujemo usluge za robu kao u prvobitnoj zajednici, dakle ja nešto naprogramiram i za to dobijem npr. 2 krave, ili 5 koza, ako se ne uklopi vratim kusur u krompiru, itd., snalazimo se nekako. Strance smo nekako navikli da nas isplaćuju u merkantilnoj pšenici (krave i koze su zajebane za uvoz) pa to nekako mi ovde prebijemo za drugu 'ranu, odeću, i sl.

Jbg., tak'a nam sredina.

Priznajem. Tvoj sarkazam (ako se to tako zove) je mnogo bolji od mog (ako sam to uopste ja)...
docsumann docsumann 21:05 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Bajke jesu poučno štivo


Bajke su više nego istinite: ne zato što nam govore da zmajevi postoje, već
zato što nam kažu da zmajevi mogu biti pobjeđeni.
- G. K. Chesterton

maksa83 maksa83 21:43 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Priznajem. Tvoj sarkazam (ako se to tako zove) je mnogo bolji od mog (ako sam to uopste ja)...



Enivej, moja poenta bi bila da svet nije crno beo.

Evo npr. kako nas ovde trenutno jebu te iste banke. Srbija je jedna od preostalih 5 zemalja na svetu koja nema PayPal.
Q: Zašto Srbija nema PayPal?
A: Zato što njen Zakon o Deviznom Poslovanju i Zakon o Platnim Uslugama (napravljeni pre 10 godina) to sprečavaju u nekoliko stavki.

Razvoj događaja - pre nekoliko nedelja Rasim Ljajić i min. finansija kreću da menjaju te zakone tako da se - između ostalog - uklope u PayPal pravila.

Q: Šta se dešava?
A: Predstavnici banaka dođu i kažu: "jaaooo ... pa nemojte da menjate taj zakon o deviznom poslovanju, nama će to da zakomplikuje procedure i te promene će da nam naprave dodatne troškove (a lažu govnari, neće ništa da im se promeni), pa da ostavimo to za neka bolja vremena". (bold moj, reči njihove)

A zapravo prosto žele da se sve pare na pravcu Srbija <-> Svet preturaju preko njih, jer - ako ti možeš nešto da platiš i naplatiš mimo njih - odoše njihove vrlo masne provizije. E a to nije lepo.

P.S. & Edit: Ovom prilikom želim da pozdravim prethodnu vlast sa sve Jasnom Matić i Dulićima i Radujcima koji twittuju sve u 16 i svim njihovim proseravanjima o informatičkom društvu i e-ovome i e-onome, a kojoj (vlasti) nije palo na pamet da pipne taj zakon. Neko bi pomislio da je to zato što su bili glupi i lenji (i jesu), ali ja ipak mislim da je to zato što su bili u talu sa istim ovim bankama koje se sad koprcaju i žele da nastave taj lepi "ugradim se masno svuda" suživot i sa ovom vlašću.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:02 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Zašto Srbija nema PayPal?

šta će onda da radi big chris?

*


(čisto da prebacimo na gugl translejt radi lakše komunikacije)
dragan7557 dragan7557 09:25 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

docsumann
Bajke jesu poučno štivo


Bajke su više nego istinite: ne zato što nam govore da zmajevi postoje, već
zato što nam kažu da zmajevi mogu biti pobjeđeni.
- G. K. Chesterton


Jebote docs ovo čovečanstvo, bolje rečeno liderčine istog stalno, stalno, stalno i to baš stalno Veličanstveno Pobeđuju.

Da je u pitanju Pirova pobeda nikoga i ne brine važno je biti pobednik!

Kad pobede razum, a samo što nisu, pobiće vas celo čovečanstvo a to će biti najveličanstvenija pobeda ikad!

Ko će biti Posmatrač?

cerski
dragan7557 dragan7557 09:37 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa:
Srbija je jedna od preostalih 5 zemalja na svetu koja nema PayPal.

Jebiga makso ja u životu nisam koristio Pay Pal(i nikada ga neću koristiti) pošto ne ispunjavaju moje uslove o sigurnosti plaćanja, naravno ne živim u tih 5 koje nemaju Pay Pal ali kada bi tebi bila poznata aljkavost u bankovnim sistemima(Pay Pal je deo istog) onda se za isti pal ne bi toliko angažovao.


A zapravo prosto žele da se sve pare na pravcu Srbija <-> Svet preturaju preko njih, jer - ako ti možeš nešto da platiš i naplatiš mimo njih - odoše njihove vrlo masne provizije.

Najveće provizije na transfer ne naplaćuju banke već Western Union i slični koje koriste najsiromašniji stanovnici ove planete.

Bankarski transfer EU=>Srbija takođe pljačkaju EU banke i iznosi € 7 po transakciji, za najmanje sume pa i za sumu od € 1.

cerski
maksa83 maksa83 09:54 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Jebiga makso ja u životu nisam koristio Pay Pal(i nikada ga neću koristiti) pošto ne ispunjavaju moje uslove o sigurnosti plaćanja, naravno ne živim u tih 5 koje nemaju Pay Pal ali kada bi tebi bila poznata aljkavost u bankovnim sistemima(Pay Pal je deo istog) onda se za isti pal ne bi toliko angažovao.

Jebiga Cerski, meni je drago što si ti jedno uspešno usamljeno utvrđeno ostrvo u moru bankarskog cyber-zla, ali to je za nas obične smrtnike trenutno najlakši način da nešto platiš i naplatiš na zemaljskoj kugli.

A PayPal je VRLO ozbiljna firma. To znam i po tome što je jedan moj drugar probao da otvori PayPal account mimo legitimnog načina (sa sve računom u USA, okačen preko VPN-a, dakle on je sa informatičke tačke gledišta bio naj-Američkiji Amerikanac kog možeš da zamisliš) pa su ga ipak ufanjali i popio je doživotni ban otvaranja accounta. Oni su ozbiljni.
Goran Vučković Goran Vučković 09:59 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

To znam i po tome što je jedan moj drugar probao da otvori PayPal account mimo legitimnog načina (sa sve računom u USA, okačen preko VPN-a, dakle on je sa informatičke tačke gledišta bio naj-Američkiji Amerikanac kog možeš da zamisliš) pa su ga ipak ufanjali i popio je doživotni ban otvaranja accounta. Oni su ozbiljni.

Kad pomenu ozbiljnost... pratiš slashdot?

dragan7557 dragan7557 10:44 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa:
A PayPal je VRLO ozbiljna firma.

Sve su to vrlo "ozbiljne" firme eto recimo virusčina(policijska) U-cash hara mesecima Jevropom u trenu ti blokira mašinu, i sa sve logom policije kaže, "komp vam je blokiran zbog posete zabranjenom sajtu," očupariti se možete plaćanjem € 100 kupite vaučer U cash ukucajte uplatu i kvit! Kupiš, platiš a komp ni da zucne rigor mortis, a sto evra fućiiii!

Policija niks, država još manje niks, a U-cash izveštava o uplatama naivaca od oko € 50-100-000 dnevno!

Naravno savka transakcija osim gotovinske se pribeleži nekoliko puta uz sve vitalne podatke o učesniku maksi & co koji naivno veruju da je sve što leti i za pojesti! Naravno posle toga blejimo o prodaji adresa i vitalnih privatnih podataka građana kod g. Rodoljuba Šabića?
ali to je za nas obične smrtnike trenutno najlakši način da nešto platiš i naplatiš na zemaljskoj kugli.

A sad mi objasni šta fali dobrom starom rembursu sistema plaćanja, koji je još uvek u upotrebi?

To je onaj sistem naručiš, poštar donese i preda ti robu, ti platiš robu, on tebi robu a firmi pare? Uzgred sve najozbiljnije evropske trgovačke firme koriste ovaj sistem ili ti šalju robu sa 15 dana rokom uplate?

Ili, šta fali novom EU zakonodavstvu koje obavezuje banke da svaku transakciju izvrše u potpunosti u roku 3 dana?

cerski
maksa83 maksa83 11:21 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

A sad mi objasni šta fali dobrom starom rembursu sistema plaćanja, koji je još uvek u upotrebi?

To je onaj sistem naručiš, poštar donese i preda ti robu, ti platiš robu, on tebi robu a firmi pare?

Cerski, mene ne zanima da kupujem džidžabidže i zubi od crnca, ja kupujem i prodajem nematerijalne stvari - gomilice naelektrisanja koje prolaze kojekuda i postanu nule i jedinice poređane u nove zanimljive patterne.

To je trenutno naša jedina izvozna šansa kao grupe i pojedinaca, koliko god Dinkić našim parama plaćao raznim Fijatima, Samsunzima i ostalim šeicima za otvoreno radno mesto.
maksa83 maksa83 11:24 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Sve su to vrlo "ozbiljne" firme eto recimo virusčina(policijska) U-cash hara mesecima Jevropom u trenu ti blokira mašinu, i sa sve logom policije kaže, "komp vam je blokiran zbog posete zabranjenom sajtu," očupariti se možete plaćanjem € 100 kupite vaučer U cash ukucajte uplatu i kvit! Kupiš, platiš a komp ni da zucne rigor mortis, a sto evra fućiiii!

To nije policijska viruščina, takve stvari su najnormalnije u Rusiji u poslednjih iks godina. Čak ima i "pošalji SMS tu da dobiješ anlok kod", i ti pošalješ i to ti se TAKO naplati i onda dobiješ anlok kod i svoj kompjuter nazad.
maksa83 maksa83 11:32 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Goran Vučković
To znam i po tome što je jedan moj drugar probao da otvori PayPal account mimo legitimnog načina (sa sve računom u USA, okačen preko VPN-a, dakle on je sa informatičke tačke gledišta bio naj-Američkiji Amerikanac kog možeš da zamisliš) pa su ga ipak ufanjali i popio je doživotni ban otvaranja accounta. Oni su ozbiljni.

Kad pomenu ozbiljnost... pratiš slashdot?


Pratim slašdot, to je još uvek prva stvar koju čitam kad ujutru protrljam oči (ili šta već ; ).
Ne postoji apsolutni sekjuriti, svako može biti izbušen, što je sistem veći to je ranjiviji. Dovoljan je neki 0-day exploit (čak i za to postoji tržište) i jedna tačka tj. da se neki admin/arhitekta negde malo sapleo.
Colin_bgd Colin_bgd 12:49 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Enivej, moja poenta bi bila da svet nije crno beo.

Moja isto. Sa post-ambulom da i svaka kritika (bilo cega) mora da ima nivo da bi imala smisla...
freehand freehand 13:02 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Colin_bgd
Enivej, moja poenta bi bila da svet nije crno beo.

Moja isto. Sa post-ambulom da i svaka kritika (bilo cega) mora da ima nivo da bi imala smisla...

A "Gladio"? Čista teorija zavere! I ti ništa da učiniš na razobličavanju?!
Goran Vučković Goran Vučković 13:39 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Moja isto. Sa post-ambulom da i svaka kritika (bilo cega) mora da ima nivo da bi imala smisla...

A šta znači "nivo" u ovom kontekstu?
Colin_bgd Colin_bgd 14:42 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

A šta znači "nivo" u ovom kontekstu?

Isto sto i u bilo kom drugom. Ponekad reci znace tacno ono sto jesu... a ponekad i ne bas...

dragan7557 dragan7557 15:36 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa83
Sve su to vrlo "ozbiljne" firme eto recimo virusčina(policijska) U-cash hara mesecima Jevropom u trenu ti blokira mašinu, i sa sve logom policije kaže, "komp vam je blokiran zbog posete zabranjenom sajtu," očupariti se možete plaćanjem € 100 kupite vaučer U cash ukucajte uplatu i kvit! Kupiš, platiš a komp ni da zucne rigor mortis, a sto evra fućiiii!

To nije policijska viruščina, takve stvari su najnormalnije u Rusiji u poslednjih iks godina. Čak ima i "pošalji SMS tu da dobiješ anlok kod", i ti pošalješ i to ti se TAKO naplati i onda dobiješ anlok kod i svoj kompjuter nazad.

Poznato mi je da nije policijska, ali kad platiš ne dobiješ apsolutno ništa a mašina ostane zaključana. Na sreću na Inernetu ima dovoljno obaveštenja o skidanju čini i to džabe, trik je da ozbiljna policija ne traga za ovim lopovčinama, ali zato pojedine VIP obezbeđuje od narodne ljubavi na hiljade policajaca.

cerski
dragan7557 dragan7557 15:39 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa:
Cerski, mene ne zanima da kupujem džidžabidže i zubi od crnca, ja kupujem i prodajem nematerijalne stvari - gomilice naelektrisanja koje prolaze kojekuda i postanu nule i jedinice poređane u nove zanimljive patterne.

Makso kako je svet funkcionisao pre pojave Pay Pal-a? Sudeći po tebi i ostalim ništa nije ni postojalo, a ništa se4 nije ni plaćanje dok ne stiže Pay Pal?



cerski
freehand freehand 15:41 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Colin_bgd
A šta znači "nivo" u ovom kontekstu?

Isto sto i u bilo kom drugom. Ponekad reci znace tacno ono sto jesu... a ponekad i ne bas...


Volim ovo jasno, precizno, nedvosmisleno definisanje pojmova.

Opet Oposum Ovladava Ovde.
maksa83 maksa83 15:42 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Makso kako je svet funkcionisao pre pojave Pay Pal-a? Sudeći po tebi i ostalim ništa nije ni postojalo, a ništa se4 nije ni plaćanje dok ne stiže Pay Pal?

Funkcionisao je tako što je jedan moj drugar tamo devedesetih odavde prodao jednoj (stvarno) velikoj međunarodnoj firmi licence za njegov softver u vrednosti od $1000 USD. Pošto smo bili pod sankcijama, to plaćanje je bilo vrlo komplikovano i dok je prošlo kroz sve banke do njega je stiglo 1000 DEM.

Eto tako je funkcionisao.
Colin_bgd Colin_bgd 15:50 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Volim ovo jasno, precizno, nedvosmisleno definisanje pojmova.

I ja volim ovo konstantno sakrivanje iza nedostataka drugih. Uzmi pa definisi, ako znas/umes bolje. Nauci nas, pokazi nam, otkrij tajnu, ili se ipak (i?) u tvom slucaju radi samo o zmijskim nogama... Nemoj non-stop da prebacujes meni ono sto i sam stalno radis...
dragan7557 dragan7557 15:56 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa83
Makso kako je svet funkcionisao pre pojave Pay Pal-a? Sudeći po tebi i ostalim ništa nije ni postojalo, a ništa se4 nije ni plaćanje dok ne stiže Pay Pal?

Funkcionisao je tako što je jedan moj drugar tamo devedesetih odavde prodao jednoj (stvarno) velikoj međunarodnoj firmi licence za njegov softver u vrednosti od $1000 USD. Pošto smo bili pod sankcijama, to plaćanje je bilo vrlo komplikovano i dok je prošlo kroz sve banke do njega je stiglo 1000 DEM.

Eto tako je funkcionisao.

Pusti sankcije to je ekstremni slučaj prinude na tuđu demokratiju, ja pričam o "normalnom" svetu u kome nema sankcija.

Jednostavno Pay Pal nije garant naplate i svak ko to tvrdi priča gluposti.

Bankovne transakcije sa Srbijom iz EU trju 4 radna dana prema tome niti postoji potreba za Pay Pal-om niti je ona nužda, u pitanju je umišljena pokondirenost.

I da te potsetim sankcije su bile pre dvajes godina a sada je platni promet sa Srbijom normalan.

Uzgred da su sankcije ni Pay Pal ne bi funkcionisao pošto se zabrana platnog prometa sa nekom državom odnosi i na Pay Pal.

cerski
freehand freehand 16:06 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Colin_bgd
Volim ovo jasno, precizno, nedvosmisleno definisanje pojmova.

I ja volim ovo konstantno sakrivanje iza nedostataka drugih. Uzmi pa definisi, ako znas/umes bolje. Nauci nas, pokazi nam, otkrij tajnu, ili se ipak (i?) u tvom slucaju radi samo o zmijskim nogama... Nemoj non-stop da prebacujes meni ono sto i sam stalno radis...

Vidi, Koline: napisao sam ceo komentar kako razumem ovaj tvoj blog.
Takođe sam u komentaru postavio link na Budimčev blog iz 2008. čija je tema upravo zavera grandioznih razmera, sa, po mom skromnom sudu, katastrofalnim reperkusijama po bilo kakvu verodostojnost slike koju Zapad sa USA na čelu o sebi gradi i u koju ti, izgleda, veruješ.
Pa sam te na taj komentar, kao pravi dosadnjaković, još dva puta podsetio.
I nema odgovora.
A ti nastavljaš sa ovim "možda jeste, možda nije", "i da i ne", "ponekad jesu a ponekad i ne baš".
Jesi liu pročitao blog koji sam linkovao, i šta misliš o sadržaju, i kako onda, u tom svetlu, gledaš ovo što si u svom blogu napisao?
Goran Vučković Goran Vučković 16:23 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Isto sto i u bilo kom drugom. Ponekad reci znace tacno ono sto jesu... a ponekad i ne bas...

A ponekad ne znače baš ništa, koliko vidim.
maksa83 maksa83 17:05 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Bankovne transakcije sa Srbijom iz EU trju 4 radna dana prema tome niti postoji potreba za Pay Pal-om niti je ona nužda, u pitanju je umišljena pokondirenost.

Cerski, upinjem se da nađem fin način da ti odgovorim.

Zavidim ti na tvojoj samodovoljnosti, ali mislim da nisi baš načisto sa tim kako danas funkcioniše tzv. "tržite znanja". Najbolje što mogu da ti kažem je da meni ne treba ni veštački kuk, pa ne mrsim okolo da je to umišljena pokondirenost pošto se nekad sasvim lepo živelo i bez toga.
Colin_bgd Colin_bgd 17:23 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

po bilo kakvu verodostojnost slike koju Zapad sa USA na čelu o sebi gradi i u koju ti, izgleda, veruješ

E vidis o tome se i radi. Uvek se svede na to da ili verujes 100%, ili ne verujes nista. Ako hoces da pricamo o meni (iako ja konkretno i licno nisam tema, ali ocigledno je lakse ako se tako postave stvari da ja to budem), po mom misljenju nesto iz te slike je tacno, nesto je iz te slike netacno. Teorijama zavere se radi isto ono sto i establisment radi svojom propagandom, pokusava da ubedi svakoga u sve stavke sopstvene strane. Ja samo primecujem kako je tako lako, previse lako, upasti u zamku (opravdane) kritike takvog pristupa i pretvoriti se u karikaturu onoga sta kritikujes...
Colin_bgd Colin_bgd 17:23 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

A ponekad ne znače baš ništa, koliko vidim.

Narocito kad nemaju potporu neke gromad(ic)e...
docsumann docsumann 17:56 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,


antioksidant antioksidant 18:12 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Najbolje što mogu da ti kažem je da meni ne treba ni veštački kuk, pa ne mrsim okolo da je to umišljena pokondirenost pošto se nekad sasvim lepo živelo i bez toga.

e taj vestacki kuk bi meni dobro dosao... bem ti padove u ovim godinama
maksa83 maksa83 19:57 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

antioksidant
Najbolje što mogu da ti kažem je da meni ne treba ni veštački kuk, pa ne mrsim okolo da je to umišljena pokondirenost pošto se nekad sasvim lepo živelo i bez toga.

e taj vestacki kuk bi meni dobro dosao... bem ti padove u ovim godinama

Sad shvataš da postoji tačka u životu kad seks mora da prestane da bude akrobatika.
nsarski nsarski 20:07 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Sad shvataš da postoji tačka u životu kad seks mora da prestane da bude akrobatika


Da. To je trenutak koji u zivotu dodje onda kada mozak pocinje da se qrci, a qrac da filozofira.
dragan7557 dragan7557 20:13 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa83 17:05 03.11.2012
Re: volim tvoje blogove,

Bankovne transakcije sa Srbijom iz EU trju 4 radna dana prema tome niti postoji potreba za Pay Pal-om niti je ona nužda, u pitanju je umišljena pokondirenost.


Cerski, upinjem se da nađem fin način da ti odgovorim.

Nemoj tako je bilo i kod Hyperion, za koji nisi mogao da se ne ostaviš ubeđivanja kako sam ja izmislio koješta.

Da zaključim ovo trolovanje, sva tržišta, ima ih samo dva tržište radnom snagom i tržište roba i usluga, iako se trabunja o tzv. finansijskom tržištu ono u principu ne postoji jer je specijalizacija tržišta usluga, funkcionišu na potpuno isti način.

Uzgred "tržište znanja" o kome pišeš je specijalizovano tržište uslugama i ništa više, zanatska delatnost - usluge.

Nije potrebno da mi odgovaraš na ovu konačnu repliku. A bez Pay Pal-a društvo funkcioniše isto kao i sa njim.

I da, još uvek smatram da je pokondirenost u pitanju. Naravno možeš da nazpveš guvernerku gospu Tabaković, i da joj spomeneš sve i svja i zatražiš hitno uvođenje Pay Pal-a, biće ti verujem veoma zahvalna, kako za optužbe na račun vlasti a tako i na sugestiju o modernizaciji.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:19 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Sad shvataš da postoji tačka u životu kad seks mora da prestane

freehand freehand 22:38 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

E vidis o tome se i radi. Uvek se svede na to da ili verujes 100%, ili ne verujes nista.

Nije istina. Ja nikom i ništa ne verujem 100%. Mada sam, ostanka u braku radi, više puta, zaklinjući se, lagao suprotno.
A nisam ni baš 100% siguran da ne postoje marsovci, gremlini i neki ekspert u G 17.

Ako hoces da pricamo o meni (iako ja konkretno i licno nisam tema, ali ocigledno je lakse ako se tako postave stvari da ja to budem), po mom misljenju nesto iz te slike je tacno, nesto je iz te slike netacno

Na pamet mi ne pada da raspravljam o tebi. Ne znam te.
Ali, može li ovako:
Srbija možda nije Pupak, ali - nije ni Šupak Vaseljene.
Misliš li da je to ok kao zaključak?


Colin_bgd Colin_bgd 22:46 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

ali - nije ni Šupak Vaseljene.

Naravno da nije, ni priblizno. Nikada nisam ni tvrdio da jeste...
dragan7557 dragan7557 22:54 03.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

nsarski
Sad shvataš da postoji tačka u životu kad seks mora da prestane da bude akrobatika


Da. To je trenutak koji u zivotu dodje onda kada mozak pocinje da se qrci, a qrac da filozofira.

Dakle nsarski, ako ovo nije najteža diskriminacija dama, onda ja nemam pojma šta je diskriminacija!?

Fuj!!!!

cerski
nsarski nsarski 00:26 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Dakle nsarski, ako ovo nije najteža diskriminacija dama, onda ja nemam pojma šta je diskriminacija!?


Tacno. Nemas pojma sta je diskriminacija.
jkt2010 jkt2010 02:00 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,


dragan7557:
Bankarski transfer EU=>Srbija takođe pljačkaju EU banke i iznosi € 7 po transakciji, za najmanje sume pa i za sumu od € 1.

A za placanja iz RS ka inostranstvu najmanja provizija je do nedavno bila 700 a sada je 1000 dinara. Pa ti jos proviziju ne skidaju automatski nego ti fakturisu, pa placas transferom, pa im i na to platis proviziju...

Nego, mene ova prica sa PayPalom nervira iz drugog razloga, a to je sto odvlaci paznju od vaznijih problema. A vazniji problem je zasto je nas bankarski sistem toliko rigidan i komplikovan i preterano regulisan, pa zbog toga transferi traju od 2 do 4 dana. Placanje iz Singapura, ili cak iz Indonezije... ka inostranstvu, pa i Srbiji, se izvrsi istog dana, pa kako oni mogu a mi ne mozemo? Zbog toga (komplikovansti) ne mozes da primas kreditne kartice (mada mozes da placas karticama) a to mozes iz maltene bilo koje druge zemlje na planeti - pa opet, kako oni mogu a mi ne? A na kraju zbog toga ne mozes da koristis ni PayPal (ili MoneyBookers ili bilo koji drugi servis). Zbog toga ti za bilo kakvo placanje (ili naplatu) treba da saljes banci gomile papira, da popunjavas statisticki izvestaj ma i za 1 evro transakciju (u Indoneziji $10K pa na gore); da Deviznom Inspektoratu podnosis izvestaje sta si i zasto placao i koji je devizni efekat (njih ce da ukinu, ali ce izvestavanje da ostane tj predje na Poresku). A Maksa mora da ih on-line izvesti o svakoj prodaji/kupovini usluga u inostranstvu, a to ne moras da radis nigde drugde na svetu (osim mozda u S.Koreji i na Kubi).... I sad Maksi ne smeta ovo izvestavanje/smaranje, nego sto nema PayPal?!

Znaci nije akcija da sad Tabakovicka "sredi" da moze da se koristi PayPal, a da sva ostala prashuma gluposti ostane netaknuta,nego da sredi da sve funkcionise na najefikasniji nacin, po naj-user-friendly nacinu koji nadju na svetu (ne u EU), pa onda da ga jos dodatno pojednostave. Ovi nasi su izabrali kombinaciju najrigidnijih resenja igde, pa ih jos dodatno zakomplikovali nasim autohtonim glupostima jos iz vremena drzavne imovine i OUR-a. Pa hajde da ih pritiskamo da zamene ovaj uzas od naseg "evrostandardnog" sistema Singapurskim sistemom na pr, nece biti da oni tamo rade kontra svetskih standarda. Da reformisu celu tu oblast, a ne ovu jednu najbezvezniju tacku zvanu PayPal...
dragan7557 dragan7557 11:00 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

jkt:
Da reformisu celu tu oblast, a ne ovu jednu najbezvezniju tacku zvanu PayPal...

Potpuno tačno i da je to napisao ja ne bih ni reagovao.

cerski
dragan7557 dragan7557 11:01 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

nsarski
Dakle nsarski, ako ovo nije najteža diskriminacija dama, onda ja nemam pojma šta je diskriminacija!?


Tacno. Nemas pojma sta je diskriminacija.

Hvala na komplimentu!

cerski
dragoljub92 dragoljub92 11:03 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Da reformisu celu tu oblast, a ne ovu jednu najbezvezniju tacku zvanu PayPal...

svak se svrbi gde ga češe
maksa83 maksa83 12:43 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

dragan7557
jkt:
Da reformisu celu tu oblast, a ne ovu jednu najbezvezniju tacku zvanu PayPal...

Potpuno tačno i da je to napisao ja ne bih ni reagovao.

cerski

Vas dvojica ili niste u toku, ili ne čitate pažljivo. Nemam neku istoriju sa jkt2010 ali tebi se dešava da pročitaš nešto i zapadneš u efemerni rant o ovome-i-onome (Dr. Cerskyl i Mr Snyde).

U mom komentaru piše eksplicitno baš - "između ostalog - uklope u PayPal".

Neće da se kroji zakon tako "da radi PayPal" nego tako da se bankama - između ostalog - izbije iz ruke monopol na protok novca koji imaju već godinama, i baš im je tako lepo. Imajuć u vidu da su jedini apsolutno ne moraju da menjaju svoje procedure ili ti bilo kako učine život lakšim/udobnijim/mogućim. To podrazumeva i razna pojednostavljenja trenutnih prodecura (verujem da Cerski nema predstavu koju gomilu papira dobiješ ovde da popuniš ako hoćeš da ti stižu neke pare iz inostranstva - takva stvar apsolutno ne postoji napolju gde imaš svoj swift/iban/itsl. i ćeraj mile), i kako je invojsovanje bilo čega odavde jedna golema birokratska zajebancija koja apsolutno ne mora tako da izgleda.


freehand freehand 12:50 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Vas dvojica ili niste u toku, ili ne čitate pažljivo. Nemam neku istoriju sa jkt2010 ali tebi se dešava da pročitaš nešto i zapadneš u efemerni rant o ovome-i-onome (Dr. Cerskyl i Mr Snyde).

Blogoredundant.
dragan7557 dragan7557 13:38 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

maksa:
To podrazumeva i razna pojednostavljenja trenutnih prodecura (verujem da Cerski nema predstavu koju gomilu papira dobiješ ovde da popuniš ako hoćeš da ti stižu neke pare iz inostranstva - takva stvar apsolutno ne postoji napolju gde imaš svoj swift/iban/itsl. i ćeraj mile), i kako je invojsovanje bilo čega odavde jedna golema birokratska zajebancija koja apsolutno ne mora tako da izgleda.

Da nemam i ne želim da imam pojma kako primitivno bankarstvo fukcioniše je valjda jasno, kao i da je to posledica sistematkog odbijanja razvijanja ovog sektora. Bitja za bebe, pardon Pay Pal tu neće promeniti ništa.

Svoj sfift (skoro relikt, kao i stari IBAN ili BIC kode) su posebna priča i zamenjeni su EU zakonodavstvom tek ove godine tzv, Personal IBAN account-ima, ne zbog zadovoljstva građana već zbog bankovne diktature koja nije na pomolu već drnda vas celu planetu.
Neće da se kroji zakon tako "da radi PayPal" nego tako da se bankama - između ostalog - izbije iz ruke monopol na protok novca koji imaju već godinama, i baš im je tako lepo.

Ako je to što hoćeš onda se potpuno slažem jer jedini sistem koji bi bankarima izbio iz ruku monopol nad obezvređivanju novca je siste već primenjen u bivšoj Jugoslaviji SDK, u kome su bankari odvedeni na mesto koje im na oba tržišta pripada.

cerski

Goran Vučković Goran Vučković 13:53 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Svoj sfift (skoro relikt, kao i stari IBAN ili BIC kode) su posebna priča i zamenjeni su EU zakonodavstvom tek ove godine tzv, Personal IBAN account-ima, ne zbog zadovoljstva građana već zbog bankovne diktature koja nije na pomolu već drnda vas celu planetu.

Dragane, IBAN je običan tehnički standard, i to jednostavan (a i koristan).
Ako je to što hoćeš onda se potpuno slažem jer jedini sistem koji bi bankarima izbio iz ruku monopol nad obezvređivanju novca je siste već primenjen u bivšoj Jugoslaviji SDK, u kome su bankari odvedeni na mesto koje im na oba tržišta pripada.

O ovome bismo verovatno mogli pet blogova da potrošimo, pa bolje da ne počinjem.
dragan7557 dragan7557 17:06 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Vučko:
Dragane, IBAN je običan tehnički standard, i to jednostavan (a i koristan).

Personal IBAN account, nije isti što i stari IBAN. A da je standard, još nije svuda u EU.

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 17:14 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Personal IBAN account, nije isti što i stari IBAN. A da je standard, još nije svuda u EU.

Probah da nađem pa se nisam usrećio - pretpostavljam da misliš na ono što su u Danskoj nazvali nemkonto - nominirani račun za komunikaciju sa državom?
dragan7557 dragan7557 20:40 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Goran Vučković
Personal IBAN account, nije isti što i stari IBAN. A da je standard, još nije svuda u EU.

Probah da nađem pa se nisam usrećio - pretpostavljam da misliš na ono što su u Danskoj nazvali nemkonto - nominirani račun za komunikaciju sa državom?

Ne.

Novi IBAN je dopuna starog sistema i izgleda ovako:

NL 99 bank 0 123 4567 89

NL koda države

99 kontrolna koda

bank bankovna koda

0 jedna ili više

123 4567 89 broj računa u banci

Ovim je sve definisano od države preko banke u kojoj je račun pa do osobe čiji je račun.

Stari IBAN je definisao samo banku ovaj te locira na tačnom atresu sa svim podatcima o tebi koje poseduje kako banka tako i država.

Prilikom otvaranja bankovnog računa obavezno je legitimisanje i davanje servisnog broja građanina(raniji Social Security Number). Graždanin je u čeličnim mengelama bankarskog sistema, koje se nazivaju graždanijske slobode garnirane ljuckim pravima uz carski dodatak privatnosti po svim pitanjima.

cerski
Goran Vučković Goran Vučković 20:56 04.11.2012

Re: volim tvoje blogove,


Stari IBAN je definisao samo banku ovaj te locira na tačnom atresu sa svim podatcima o tebi koje poseduje kako banka tako i država.

Dragane, IBAN od početka ovako izgleda (ISO 13616:1997) - broj ima strukturu država - kontrolni po modulu 97 - banka/filijala - broj računa u filijali. Ideja je da IBAN nedvosmisleno na nivou sveta određuje račun građanina - razlozi su pre svega efikasnost obrade i smanjenje grešaka na polazištu (pošto se proverava integritet broja kontrolom po modulu 97).

Prilikom otvaranja bankovnog računa obavezno je legitimisanje i davanje servisnog broja građanina(raniji Social Security Number). Graždanin je u čeličnim mengelama bankarskog sistema, koje se nazivaju graždanijske slobode garnirane ljuckim pravima uz carski dodatak privatnosti po svim pitanjima.

Ovo ima dva razloga: porez i AML (borba protiv pranja novca) i u suštini ima dosta toga regulisanog na nacionalnom nivou (šta se gde traži a šta ne). Bankarski sistem je tu samo izvršilac - naredbodavac je država. U paraleli postoji zakonodavstvo o zaštiti privatnosti ličnih podataka, koje treba da balansira zloupotrebe ovoga od strane "kontrolora podataka" (onih koji skupljaju podatke o ličnosti.

U suštini negde mora da se napravi balans između jareta i para - jedinstveno označavanje brojeva računa je jedan od načina da transakcije postanu jeftinije. Zakon uređuje ko ima obavezu ili pravo da uzima jedinstvene identifikatore građanina i za koje svrhe onda sme da ih upotrebljava i kako da ih čuva.
dragan7557 dragan7557 17:16 05.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Goran Vučković 20:56 04.11.2012
Re: volim tvoje blogove,


Stari IBAN je definisao samo banku ovaj te locira na tačnom atresu sa svim podatcima o tebi koje poseduje kako banka tako i država.


Dragane, IBAN od početka ovako izgleda (ISO 13616:1997) - broj ima strukturu država - kontrolni po modulu 97 - banka/filijala - broj računa u filijali. Ideja je da IBAN nedvosmisleno na nivou sveta određuje račun građanina - razlozi su pre svega efikasnost obrade i smanjenje grešaka na polazištu (pošto se proverava integritet broja kontrolom po modulu 97).

Sve je to meni poznato od 2006/7 novo je u stvari da je od maja meseca upotreba IBAN personalizovana u smislu obaveze, znači saobraćaj bez pisnja celole kerefeke od brojeva i oznaka je isključen.

Ako od maja popunjavaš nalog za isplatu nije dovoljno da samo napišeš broj računa već celu kerefeku od slova i brojeva.

Ranije to nije bila obaveza, već su se o tome starale banke a broj konta je bio dovoljan.
Bankarski sistem je tu samo izvršilac - naredbodavac je država. U paraleli postoji zakonodavstvo o zaštiti privatnosti ličnih podataka, koje treba da balansira zloupotrebe ovoga od strane "kontrolora podataka" (onih koji skupljaju podatke o ličnosti.

Što bi rek'o expol šijo mi ga Đura.

Pratio sam do sada nekoliko slučajeva krađe identiteta i znam kako to sa podatcima i privatnosti izgleda.
Zakon uređuje ko ima obavezu ili pravo da uzima jedinstvene identifikatore građanina i za koje svrhe onda sme da ih upotrebljava i kako da ih čuva.

Zanaš koliko ja verujem u poštenje? Nikoliko! Sve što se može zloupotrebiti uvek je zloupotrebljeno, zakoni po najviše.

cerski
p.s.
U suštini negde mora da se napravi balans između jareta i para - jedinstveno označavanje brojeva računa je jedan od načina da transakcije postanu jeftinije.

Uzgred znaš li koliko košta individualna bankovna trasakcija?
Goran Vučković Goran Vučković 17:23 05.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Ranije to nije bila obaveza, već su se o tome starale banke a broj konta je bio dovoljan.

Da to je proces standardizacije na nivou EU, pretpostavljam - SEPA regulativa.

Zanaš koliko ja verujem u poštenje? Nikoliko! Sve što se može zloupotrebiti uvek je zloupotrebljeno, zakoni po najviše.

Nekako sam pretpostavljao, ali evo sad imam i potvrdu

Uzgred znaš li koliko košta individualna bankovna trasakcija?

A znaš li koliko košta artikal u samoposluzi? Uglavnom zavisi od toga šta je... - zavisi koji tip transakcije, zavisi kroz koji settlement sistem, zavisi sa kojim tipom instrukcije, zavisi kako je predat nalog... ali pretpostavljam da si hteo nešto drugo da kažeš...
dragan7557 dragan7557 18:51 05.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

Vučko:
ali pretpostavljam da si hteo nešto drugo da kažeš...

Da, ali neki drugi put.

cerski
angie01 angie01 14:14 02.11.2012

volim tvoje blogove,

duplo, brisi!

Colin_bgd Colin_bgd 14:17 02.11.2012

Re: volim tvoje blogove,

duplo, brisi!

every little helps...
looping looping 14:15 02.11.2012

1

angie01 angie01 14:27 02.11.2012

Re: 1

looping,
zack2jack zack2jack 15:28 02.11.2012

Re: 1

looping


Sjajno!!!!!
chitach chitach 14:37 02.11.2012

Teorija Zavere


Mislim da pretjerujes , ali recimo da si pisao u afektu , pa se to uzima kao olaksavajuca okolnost :) . Mada , vec 9. godinu nisam u Srbiji , pa i nisam bas mjerodavan da procjenim .
Naslusao sam se ja toga i po bijelom svijetu .
Colin_bgd Colin_bgd 18:32 02.11.2012

Re: Teorija Zavere

Naslusao sam se ja toga i po bijelom svijetu .

Pa i ja isto. Samo oni uglavnom ne razumeju srpski, pa moram da im pisem posebno...
draft.dodger draft.dodger 14:54 02.11.2012

Poslednja na koju sam naišao...

Kazezoze Kazezoze 16:49 02.11.2012

Re: Poslednja na koju sam naišao...

draft.dodger

ova teorija je dobra...moraću da odgledam ceo film.

uzgred, sve te teorije su počele sa poplavom internet korisnika u svetu.
informacije su postale dostupnije, a vladama je bilo teško da ih kontrolišu.
jbg, znalo se da će im pohlepa jednom doći glave.

majnstrim mediji se još uvek drže, ali ljudi sve više podržavaju informacije koje dolaze sa interneta nego glasilima koje kontrolišu lokalni političari.

Colin_bgd Colin_bgd 18:34 02.11.2012

Re: Poslednja na koju sam naišao...

ali ljudi sve više podržavaju informacije koje dolaze sa interneta

Koje su po defaultu proverenije u smislu tacnosti?

Ili samo lakse 'lezu' na umoran mozak? Umoran od rintanja u ovom ropstvu, mislim...
Kazezoze Kazezoze 18:52 02.11.2012

Re: Poslednja na koju sam naišao...

Colin_bgd
ali ljudi sve više podržavaju informacije koje dolaze sa interneta

Koje su po defaultu proverenije u smislu tacnosti?

Ili samo lakse 'lezu' na umoran mozak? Umoran od rintanja u ovom ropstvu, mislim...

ne, nego daju veću slobodu da sam odlučiš koja informacija je tačna a koja nije.
ranije nisi imao tu mogućnost i morao si verovati šta ti se servira.

danas možeš verovati da je neka informacija tačna, ali ćeš sigurno imati na raspolaganju i drugu stranu priče, te ćeš samim tim sam moći da odlučiš koja informacija je za tebe istinitija.

pojam "teorija zavere" se i pojavio kao demant na drugu stranu informacije.
međutim, očigledno je da je teorija zavere manje bolna od same zavere.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 02.11.2012

Zaboravio si

HAARP (istureno postrojenje, kod Beljine*), kao i totalno pomračenje sunca. A od te dve zavere, teško da ima opasnije.

* Neki šabani tvrde kako je BL na karti, zapravo, skraćenica za Belgrade, ali nemaju oni pojma, u pitanju je BeLjina.
Goran Vučković Goran Vučković 15:27 02.11.2012

Re: Zaboravio si

HAARP (istureno postrojenje, kod Beljine*), kao i totalno pomračenje sunca. A od te dve zavere, teško da ima opasnije.

O tome nije smeo
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 02.11.2012

Re: Zaboravio si

Goran Vučković
HAARP (istureno postrojenje, kod Beljine*), kao i totalno pomračenje sunca. A od te dve zavere, teško da ima opasnije.

O tome nije smeo


Pa jeste, serucneš malo na blogu, o ovom ili onom, i odma te na'rane polonijumom, pa posle za sve optuže braću Ruse.
Colin_bgd Colin_bgd 18:01 02.11.2012

Re: Zaboravio si

srdjan.pajic
HAARP (istureno postrojenje, kod Beljine*), kao i totalno pomračenje sunca. A od te dve zavere, teško da ima opasnije.

* Neki šabani tvrde kako je BL na karti, zapravo, skraćenica za Belgrade, ali nemaju oni pojma, u pitanju je BeLjina.

Duboko sam razocaran saznanjem da povrsno citate moje tekstove... I to samo zato sto haarp nisam napisao kao HAARP...

a tamo gde se voda ne fluorise grade haarp antene za istu svrhu


Nemojte vise da spavate na casu...

ps. Za pomracenje Sunca, priznajem omasku...
Atomski mrav Atomski mrav 18:41 02.11.2012

Re: Zaboravio si

a tamo gde se voda ne fluorise grade haarp antene za istu svrhu


Have you ever heard of a thing called fluorization? Fluorization of water?

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:08 02.11.2012

Re: Zaboravio si

Colin_bgd
Duboko sam razocaran saznanjem da povrsno citate moje tekstove... I to samo zato sto haarp nisam napisao kao HAARP...

a tamo gde se voda ne fluorise grade haarp antene za istu svrhu


Nemojte vise da spavate na casu...

ps. Za pomracenje Sunca, priznajem omasku...


Po defaultu, preskačem tekstove napisane latinicom.

rade.radumilo rade.radumilo 15:34 02.11.2012

Sve već rečeno...

escherichije_colic escherichije_colic 15:47 02.11.2012

koga ne mrzi nek pogleda





Te formacije na nebu svi možemo da vidimo, osim ako ne odlučimo da pokrijemo oči.

Imate u ova dva filma istraživanja geologa i ekologa koja nedvosmisleno ukazuju da je koncentracija aluminijuma u prirodi otišla nekoliko desetina hiljada puta iznad normalne. Imate priznanja likova koji učestvuju u tom programu rasipanja oksida alumnijuma po stratosferi- 1) da se te stvari zaista rade 2) da nemaju pojma kakav sve štetni efekat to može imati po ljude i po prirodu. Imate fakat da taj aluminijum čini zemljište jalovim, osim za određene genetski modifikovane sorte semena, koje je jelte neko pametan već unapred razvio i patentirao. Imate podatke kako sve taj aluminjum utiče loše na ljudski organizam, na molekularnom nivou.

Pa sad ko voli, nek slobodno navuče ćebe preko glave i peva ode Globalizmu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:15 03.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

Pa sad ko voli, nek slobodno navuče ćebe preko glave i peva ode Globalizmu.


Jedan veliki (vredi za 2) i 6 malih fijuka ☻☻

Taman da imate i himnu

                   
dragoljub92 dragoljub92 13:31 03.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

Pa sad ko voli, nek slobodno navuče ćebe preko glave i peva ode Globalizmu.

globalizam je neminovnost,a ćebe navlačite vi ,protivnici,ćebe u obliku takvih teorija.
srećno vama svašim ćebetom a i nama snašim globalnim ćebetom
escherichije_colic escherichije_colic 16:33 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

dragoljub92
Pa sad ko voli, nek slobodno navuče ćebe preko glave i peva ode Globalizmu.

globalizam je neminovnost,a ćebe navlačite vi ,protivnici,ćebe u obliku takvih teorija.
srećno vama svašim ćebetom a i nama snašim globalnim ćebetom


Jašta gospodine Dragoljube, tako su onomad Hitlera i fašizam proglašavali ne samo za neminovnost, nego i za napredak, pa svi znamo kako se ta priča završila ...


dragoljub92 dragoljub92 18:27 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

escherichije_colic
dragoljub92
Pa sad ko voli, nek slobodno navuče ćebe preko glave i peva ode Globalizmu.

globalizam je neminovnost,a ćebe navlačite vi ,protivnici,ćebe u obliku takvih teorija.
srećno vama svašim ćebetom a i nama snašim globalnim ćebetom


Jašta gospodine Dragoljube, tako su onomad Hitlera i fašizam proglašavali ne samo za neminovnost, nego i za napredak, pa svi znamo kako se ta priča završila ...



e, kolko treba covek da bude blesav pa da globalizaciju poredi sa fasizmom_
globalizacija nam sleduje isto kao sto je feudalizmu sledovao kapitalisam,pa ko se na vreme presaltuje njemu dobro, ko golim qrcem mlati po pravdi ostane i bez qrca i bez pravde.
escherichije_colic escherichije_colic 19:27 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

dragoljub92

e, kolko treba covek da bude blesav pa da globalizaciju poredi sa fasizmom_
globalizacija nam sleduje isto kao sto je feudalizmu sledovao kapitalisam,pa ko se na vreme presaltuje njemu dobro, ko golim qrcem mlati po pravdi ostane i bez qrca i bez pravde.


Ne razumete Vi gospodine Dragoljube, čini mi se, šta je to uopšte Globalizam. Dakle ne mislim ja na povezivanje Sveta via internet i ostalo, globalno selo, otvoreno tržište isl. Globalizam je agenda uspostavljanja svetske vlade, globalnog policijskog društva, kontrolisanja populacije metodama kojih bi se i Hilter postideo. Globalizam o kojem ja pričam je najveći protivnik slobodnog protoka informacija, slobode mišljenja, slobodnog tržišta, povezivanja ljudi i kultura. To su stvari o kojima je Haksli pisao u "Vrlom novom Svetu". Inače, njegov rođeni brat je bio jedan od istaknutih članova British Eugenics Society (usput i velika faca pri UN) pa se da naslutiti odakle je pisac dobio inspiraciju. Kratak wikicitat:

Julian Huxley bio je istaknuti član Britanskog eugeničkog društva i vodeća figura eugeničkog pokreta. Bio je potpredsjednik (1937.-1944.) i predsjednik (1959.-1962.) društva. Smatrao je da je eugenika važna za uklanjanje nepoželjnih gena iz ljudske zalihe gena, da je rasa beznačajan koncept u biologiji te da su najniže društvene klase genetički inferiorne.
Neki od njegovih stavova su: socijalna ovisnost o državi indikator je genetske defektnosti; sterilizacija je uvjet za dobivanje socijalne pomoći; potrebno je izjednačavanje socijalnih uvjeta; potrebno je smanjenje dostupa liječenju; sposobniji su sirovina za pozitivnu eugeniku; potrebno je ukidanje individualizma i kršćanske etike.


Tek toliko je automatski prevedeno na wikipediji, ima dosta zanimljvijih citata u izvornom obliku, al što i da se bakćem da prevodim, kad Vi to svakako ne biste čitali, pa jel tako?

Drugarski pozdrav!
dragoljub92 dragoljub92 22:45 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

pa jel tako?

moža sam netkad i ćitao druga hakslija,netkad kad sam se palio na globalne zavere.al nije važno reći ćete,svet od dragoljubovog ćitanja fajdu neje vido.

vi,antiglobalističari turate mlogo toga u taj vaš 'globalizam' pa ste napravili od njega papazjaniju.i to što radite je đaba trošenje vremena i resursa.
stvari idu svojim tokom a taj tok je objedinjavanje države na globalnom nivoju,naravno u pitanju su vekovi,tako da 'globalizam' je sitna zezancija,al štaja kao gospodin znam,idi begaj
escherichije_colic escherichije_colic 22:49 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

dragoljub92
pa jel tako?

moža sam netkad i ćitao druga hakslija,netkad kad sam se palio na globalne zavere.al nije važno reći ćete,svet od dragoljubovog ćitanja fajdu neje vido.

vi,antiglobalističari turate mlogo toga u taj vaš 'globalizam' pa ste napravili od njega papazjaniju.i to što radite je đaba trošenje vremena i resursa.
stvari idu svojim tokom a taj tok je objedinjavanje države na globalnom nivoju,naravno u pitanju su vekovi,tako da 'globalizam' je sitna zezancija,al štaja kao gospodin znam,idi begaj


Pošto uopšte ne pričamo o istim stvarima, ajde neka bude da ste u pravu.
dragoljub92 dragoljub92 23:07 04.11.2012

Re: koga ne mrzi nek pogleda

Pošto uopšte ne pričamo o istim stvarima, ajde neka bude da ste u pravu.

ma nije važno da dragoljub bude u pravu,nego ste sevi zaigrali u tom svom ANTI stavu pa ne vidite šumu od drveća.
zaprašivanje iz aviona,harpovi ... idi begaj

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana