Politika

4 more for 44

njanja_de.manccini RSS / 07.11.2012. u 06:10

Gotovo je, Obama je opet The President!

Sto je najvaznije, Obamino zdravstveno osiguranje ostaje, pravo zena da donose odluke koje se ticu njihovih tela, odnosno reprodukcije, ostaje, kao i prava manjina svih vrsta. 

Koliko mi je drago sto je on pobedio, jos draze mi je da je profesorka sa Harvarda pobedila i dobila senatorsko mesto za Massachusetts - Elizabeth Warren - zena sa kojom su se sprdali Tea Party kreteni, kao kad se mangupi sprdaju sa pametnom decom koja vredno rade. 

Takodje, bitno je da su izgubili dvoje Republikanaca od kojih je jedan rekao da zena ne moze da ostane u drugom stanju pri silovanju jer zensko telo ima nacina da "zaustavi sve to" (misli se da zensko telo moze da namerno ne zatrudni), a onaj drugi rekao da je trudnoca koja je rezultat silovanja ipak poklon od Boga. 

Nadam se da ce ovo navesti razumne republikance da preispitaju stavove, pogledaju kalendar i primete da je 21 vek. 

 

P.S. Nadam se da nece odmah da bombarduje Iran.

 

 

 

 

 

 

...

Atačmenti



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 16:34 07.11.2012

Re: Čestitke

No nije poenta u tome, nema tamo ničeg racionalnog, ta polarizacija je čista religija.

to se slažem
inače, kad smo kod te polarizacijem, interesantno je da je obamina knjiga (ona o nadi, druga...) manje više posvećena upravo tome kao negativnom fenomenu američke politike (partisan politics). ja ga kao navijač zvezde u potpunosti podržavam :) (a i cigan sam a on nije beo :))
freehand freehand 16:38 07.11.2012

Re: Čestitke

Mislim da njima nije problem što je crn, nego što hoće njihovim parama (tj. iz budžeta koji se tamo puni iz poreza, a ne MMF kreditima)

Gledajući natezanje Predsednik-Kongres oko nivoa budžetskog deficita i državnog duga a na ivici proglašenja bankrota - ne stiče se takav utisak.
Razlika je samo u veličini, pa za razliku od nas mišova oni ne jure MMF, nego odštampaju koliko se dogovore.
Mislim - njihov Predsednik i njihov Kongres.
bene_geserit bene_geserit 07:51 09.11.2012

Re: Čestitke

maksa83
Mislim da njima nije problem što je crn, nego što hoće njihovim parama (tj. iz budžeta koji se tamo puni iz poreza, a ne MMF kreditima) da leči one koji inače po tim cenama ne bi mogli da se leče kad im nešto ozbiljno zafali. Okej im je što je Obama sipao pare u investment banke koje su se loše kockale, ali im nije okej što je sipao pare i u njihovu posrnulu auto industriju. Ovo drugo sme da propa'ne (pošto će - u njihvoj teoriji - na tom pepelu da iznikne novija i boljija auto industrija, takva je nevidljiva ruka tržišta. kao.) ali ovi prvi ne smeju da propadnu ni-ka-ko.

Americki sistem je uspesan zato sto stimulise ljude da nadju posao i rade a ne da dzabalebare kod kuce (sto stimulisu razno-razni evropski socijal-demokratski pred bankrotom sitemi). Ako radis imas zdravstveno osiguranje. Imas ga izvesno vreme (prilicno dugo) i kao nezaposlen.
Ono sto je realan problem americkog zdravstvenog sistema su napumpane cene oko kojih se pregovara (a cene su nenormalno razlicite ako sami placate ili ako osiguranje placa). Obama to ne pokusava da poboljsa, vec da napravi nesto slicno kanadskom zdravstvenom sistemu. Kako to radi za kanadjane se vidi - na sve se ceka po sto godina, svi dobri lekari su otisli za SAD, kada ljudi treba nesto da zavrse ako im se zuri cesto odu i plate u SAD da urade umesto da beskonacno cekaju i sl.
Znaci samo ce da poveca poreze da bi to finansirao i da obori kvalitet zdravstva onima koji imaju osiguranje.

Americka auto-industrija je nesto kao srpska drzavna preduzeca - sto pre propadne to bolje. Uostalom svuda gde sindikat vodi glavnu rec je raspad sistema - evo kod mene prave neki WC i renoviraju parking na plazi vec 3 godine i sve vreme su zagradili pola parkinga, nesto kao grade (radnika nikad video nisam) i maltretiraju ljude umesto da to zavrse za 3 meseca. Ali ne vredi, ne mogu socijalisti da shvate da se socijalna politika ne vodi kroz firme.

A sto se banki tice u njih je pare sipao Obama, zar ne. Istina je da su se republikanci bunili isto onoliko koliko i razne srpske opozicione stranke kada su DS i koalicija dali garanciju za dugove Miskovica i drugih tajkuna, tj. ni malo.
kukusigameni kukusigameni 10:31 07.11.2012

presudno

Ja nisam iznenađen.
Naime, jesu bili veoma izjednačeni ali od kako se Obama sreo sa predsednikom Nikolićem, sve je postalo jasno. Čak je i oluja okupala New York.
antioksidant antioksidant 10:35 07.11.2012

Re: presudno

ali od kako se Obama sreo sa predsednikom Nikolićem, sve je postalo jasno

misliš "ako može ovaj bajčetinac onda mogu i ja dva puta"
predatortz predatortz 10:35 07.11.2012

Re: presudno

kukusigameni
Ja nisam iznenađen.
Naime, jesu bili veoma izjednačeni ali od kako se Obama sreo sa predsednikom Nikolićem, sve je postalo jasno. Čak je i oluja okupala New York.


Šalu na stranu, srpskoj dijaspori je blago sugerisano da glasa za Obamu.
Dil je bio kao i za prošle izbore:

Da se ne pača puno oko Rep. Srpske i da ne zateže preterano oko Kosova.
kukusigameni kukusigameni 10:39 07.11.2012

Re: presudno

antioksidant
misliš "ako može ovaj bajčetinac onda mogu i ja dva puta"

Saće Omega da ti objasni.
Obama-oba ma(ndata).
jasna_bogojevic jasna_bogojevic 11:36 07.11.2012

Re: presudno

Šalu na stranu, srpskoj dijaspori je blago sugerisano da glasa za Obamu.
Dil je bio kao i za prošle izbore:

Da se ne pača puno oko Rep. Srpske i da ne zateže preterano oko Kosova.


ne, blago im je savetovano da glasaju za ovog belog belca.
baci pogled na vesti na b92.

pogotovo srbima iz čikaga. mora da su ludi. pa tamo je glavno uporište obame.
predatortz predatortz 12:16 07.11.2012

Re: presudno


ne, blago im je savetovano da glasaju za ovog belog belca.
baci pogled na vesti na b92.


Ja se držim saopštenja Svetskog srpskog kongresa, datog još pre izbora...
Ko velim, oni znaju s kim su postizali dil.
maksa83 maksa83 19:23 07.11.2012

Re: presudno

Šalu na stranu, srpskoj dijaspori je blago sugerisano da glasa za Obamu.

I grčkoj, ali ne blago:

predatortz predatortz 19:28 07.11.2012

Re: presudno

I grčkoj, ali ne blago:


Ma, ja mislim da za ove izbore pametnim nije trebala nikakva sugestija.
Republikanci su izašli sa opasnim ludakom...

Jebeš ga, kad to ja , poslovično desno nastrojen kažem, onda...
gordanac gordanac 19:44 07.11.2012

pitanje:

predatortz:
Jebeš ga, kad to ja , poslovično desno nastrojen kažem, onda...


Jel smem da te pitam ponešto o ovome "desno nastrojen"?
predatortz predatortz 19:46 07.11.2012

Re: pitanje:

gordanac
predatortz:
Jebeš ga, kad to ja , poslovično desno nastrojen kažem, onda...


Jel smem da te pitam ponešto o ovome "desno nastrojen"?


Naravno. Verovatno nezgrapno sročeno
Mislio sam da sam , po prirodi, konzervativac, umereni desničar...
gordanac gordanac 20:14 07.11.2012

Re: pitanje:

predatortz
gordanac
predatortz:
Jebeš ga, kad to ja , poslovično desno nastrojen kažem, onda...


Jel smem da te pitam ponešto o ovome "desno nastrojen"?


Naravno. Verovatno nezgrapno sročeno
Mislio sam da sam , po prirodi, konzervativac, umereni desničar...

To sam i pomislila.
Dakle, pitanje je - šta ti sam smatraš da te čini takvim (u smislu stava, uverenja, opredeljenja ..)? Tri najvažnija pojma, na primer.
predatortz predatortz 21:49 07.11.2012

Re: pitanje:

gordanac
predatortz
gordanac
predatortz:
Jebeš ga, kad to ja , poslovično desno nastrojen kažem, onda...


Jel smem da te pitam ponešto o ovome "desno nastrojen"?


Naravno. Verovatno nezgrapno sročeno
Mislio sam da sam , po prirodi, konzervativac, umereni desničar...

To sam i pomislila.
Dakle, pitanje je - šta ti sam smatraš da te čini takvim (u smislu stava, uverenja, opredeljenja ..)? Tri najvažnija pojma, na primer.


1. Ne nasedam na liberalne fore. Prednost dajem tradicionalnim, nad novokonponovanim vrednostima.

2. Ne smatram da je država služba za socijalno staranje.

3. Oprezan sam, da ne kažem rezervisan, prema integracijama koje nam se nameću kao pitanje života i smrti. Recimo, bitniji mi je ulazak u NATO nego u EU. Ne zbog toga što volim NATO, nego iz realističkih poimanja sveta. Levičarima je, međutim, priča o EU mnogo bitnija

...

I, da ne bude zabune, ne mislim da u Srbiji trenutno egzistira neka ozbiljna partija desnice. Ne prepoznajem svoje stavove u stavovima postjećih 'desničarskih' stranaka. Naprotiv, neke od tih stranaka smatram ekstremno levičarskim. Radikale, npr.

gordanac gordanac 22:05 07.11.2012

odgovor

Hvala!

I da bi izbegli nesporazume, po sve tri tačke, ako smem tri dodatne pitanja:

1. Ne nasedam na liberalne fore. Prednost dajem tradicionalnim, nad novokonponovanim vrednostima.


Da li se to, poštovanje tradicionalnog, igde kosi (sukobljava, u suprotnsoti je) sa ljudskim pravima, ženskim pravima, izostankom diskriminacija različitih?

2. Ne smatram da je država služba za socijalno staranje.


Da li to znači "liberalno" gledanje na budžet, odnosno pravljenje budžeta potpuno bez ili sa minimalnim iznosima za sektore školstva, zdravstva, socijale, minimalne poreze i slično?

3. Oprezan sam, da ne kažem rezervisan, prema integracijama koje nam se nameću kao pitanje života i smrti. Recimo, bitniji mi je ulazak u NATO nego u EU. Ne zbog toga što volim NATO, nego iz realističkih poimanja sveta. Levičarima je, međutim, priča o EU mnogo bitnija


Da li to znači da jedno drugo isključuje ili je postavljeno kao redosled prioriteta (bezbednosni sistem prvo, sve ostalo može, ali posle) ?

predatortz predatortz 22:17 07.11.2012

Re: odgovor


Da li se to, poštovanje tradicionalnog, igde kosi (sukobljava, u suprotnsoti je) sa ljudskim pravima, ženskim pravima, izostankom diskriminacija različitih?


Ne vidim nigde ta sukobljavanja. Da li sam za ravnopravnost polova? Naravno da jesam. Univerzalna ljudska prava ne spori ni jedna stranka savremene desnice. I desničari, verovali ili ne, koriguju svoje stavove.


Da li to znači "liberalno" gledanje na budžet, odnosno pravljenje budžeta potpuno bez ili sa minimalnim iznosima za sektore školstva, zdravstva, socijale, minimalne poreze i slično?


Nije mi poznat slučaj da neka uređena država ima budžete u kojima nisu predviđena sredstva za školstvo,zdravstvo, socijalno ugrožene kategorije. Poreze, naročito one na lični dohodak bih korigovao radi rasterećivanja poslodavaca. Mislim da su ta opterećenja previsoka, da guše preduzetništvo.


Da li to znači da jedno drugo isključuje ili je postavljeno kao redosled prioriteta (bezbednosni sistem prvo, sve ostalo može, ali posle) ?


Bezbednost bih stavio ispred ostalog. Naročito zbog toga što nismo ni svesni koliko nam je ugrožena. Mislim da priču o vojnoj neutralnosti ne mogu da priušte ni bezbedonosno mnogo ozbiljnije države od naše.
Što se EU tiče, smatram da je to lepa šarena laža. Laža koja će se urušiti iznutra. Mnogo pre nego li joj mi pristupimo. Bar u ovoj formi kako je mi danas poznajemo neće ostati. Možda , u dogledno vreme, bude A i B liga, ali mi u A sigurno ući nećemo.
gordanac gordanac 22:30 07.11.2012

razumem

i još jednom - hvala.
I poslednje dodatno pitanje:

Nije mi poznat slučaj da neka uređena država ima budžete u kojima nisu predviđena sredstva za školstvo,zdravstvo, socijalno ugrožene kategorije. Poreze, naročito one na lični dohodak bih korigovao radi rasterećivanja poslodavaca. Mislim da su ta opterećenja previsoka, da guše preduzetništvo.


Ima ih (bez državnog zdravstva za sve društvene grupe, na primer, USA je jedna od njih, većina afričkih zemalja, neke iz Južne Amerike), ali to mi nije bitno, pitanje se tiče poreza, da li misliš samo na doprinose na plate koje poslodavac plaća, da se ti doprinosi smanje? A penzije?
predatortz predatortz 22:35 07.11.2012

Re: razumem

pitanje se tiče poreza, da li misliš samo na doprinose na plate koje poslodavac plaća, da se ti doprinosi smanje? A penzije?


Ovako imamo najlošiju situaciju. Da bi izbegao troškove, poslodavac zaposlene prijavljuje na minimalac. Resto radnicima isplaćuje u kešu.

Više sam za varijantu da se smanje porezi, a pooštri kontrola uplate istih.

U konačnici, to bi bilo bolje i za zaposlene.
gordanac gordanac 22:48 07.11.2012

razumem i to

... i hvala na dobroj volji, jasnim odgovorima i celom razgovoru :)
predatortz predatortz 22:53 07.11.2012

Re: razumem i to

gordanac
... i hvala na dobroj volji, jasnim odgovorima i celom razgovoru :)


Hvala na interesovanjima za moj skromni sud
tyson tyson 11:35 08.11.2012

Re: presudno

ne, blago im je savetovano da glasaju za ovog belog belca.
baci pogled na vesti na b92.

Ti još veruješ onome što pročitaš u "vestima b92"??!?

Pa to đubre je odavno prestalo da bude išta nalik a vesti, a man na vesti B92.

Samo se prenose šturi članci sa drugih sajtova, po kriterijumu "kako mali Perica zamišlja kompilaciju 'vesti' zanimljivih prosečnom primitivnom, neobrazovanom Srbinu", sa naglaskom na jevtinom senzacionalizmu.

Uz tragikomičnu nepismenost i potpuni nedostatak poznavanja makar osnovnih stvari o onom o čemu se u 'vesti' radi.



dragoljub92 dragoljub92 19:28 10.11.2012

Re: pitanje:

Ne nasedam na liberalne fore. Prednost dajem tradicionalnim, nad novokonponovanim vrednostima.

a el nosiš anteriju,čakšire i opanci a na poso ideš s'čeze. elti žena ,doma sama mesi i peče leba pod crepulju a deca čekaju da ti završiš sa jelom da bi ona mogla da jedu?
tradicija je i da žena pere noge domaćinu,a ..?
ivana23 ivana23 10:38 07.11.2012

***

BIRD'S THE WORD: Despite saying he's a fan of “Big Bird,” GOP presidential hopeful Mitt Romney said in last night's debate that he'd cut federal funding of public television, setting off a cascade of chatter on social media and quips today from President Obama. - 5.10.2012.







jasna_bogojevic jasna_bogojevic 11:37 07.11.2012

Re: ***

ja gledala celu noć do zore.
sad odo' da nadoknadim!
fijumau fijumau 13:22 07.11.2012

#

Koliko mi je drago sto je on pobedio...

Nadam se da nece odmah da bombarduje Iran

'nuff said.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:04 07.11.2012

Trol

Ovde se pominje Teksas.
To me podseti da je tamo svašta moguće.
Recimo i da dođe do sudara aviona i - automobila.





Viva Texas!
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 15:52 07.11.2012

Re: Trol

evo i ja da se dodam na trol.... ne doga]aju se takvi sudari samo u Texasu. I na sinaju iso tako Helikopter ujedinjenih nacija i cisterna sa benzinom. Sve otišlo u Pi** lepu materinu. Uspeli da pozitivno identifikuju samo par njih od 10 žrtava. Snimka nema jer se sve dogodilo u pustinji a i bila je vojna operacija
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:16 07.11.2012

Re: Trol

Vašington -- Američki milijarder Donald Tramp ocenio je da su predsednički izbori u SAD "sramota i prevara", izrazivši svoje nezadovoljstvo Obaminim reizborom na Tviteru.



Trampovi "tvitovi" su ubrzo postali hit na internetu, a najupečatljiviji je bio onaj u kome poziva na "marš na Vašington, kako bi se zaustavila lakrdija".

"Više glasova znači poraz... revolucija! Moramo žestoko da se borimo protiv ove odvratne nepravde. Svet nam se smeje", napisao je Tramp kada je Romni imao ukupno vođstvo, a Obama bio sve bliži pobedi.

Tramp je dodao i da je izborni proces "prevara" i da u SAD ne živi demokratija.

buba_truba buba_truba 16:51 07.11.2012

Re: Trol

apacherosepeacock
Tramp je dodao i da je izborni proces "prevara" i da u SAD ne živi demokratija.

I u pravu je!

O'ma da se razumemo, meni je Obama simpatičniji od Romnija... ali način izbora predsednika Amerike je, ako je verovati ovom tumačenju – lakrdija i šarena laža!

Čemu uopšte glasovi na izbore izašlih Amereikanaca, ako na kraju odlučuju elektori?!

Sistem je svojevremeno dizajniran kao “sigurnosna mera” ako narod izabere kandidata koji elita ne podržava.

Fingiranje demokratije!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:04 07.11.2012

Re: Trol

Трамп је кловн и "attention whore". Не знам зашто му ико обраћа пажњу. Додуше, има ту доста забавних момената, али ипак, поптпуно је неважно шта он каже.

Бубо, да, тако ради у САД, "делегатски систем". Имали смо и ми то, ако се сећаш.

Сад имамо још бољи систем, људи се договоре. Нема гласања, нема таласања.
buba_truba buba_truba 17:18 07.11.2012

Re: Trol

marco_de.manccini
Бубо, да, тако ради у САД, "делегатски систем". Имали смо и ми то, ако се сећаш.

Pa to ti kažem... i zove se delegatski sistem a ne demokratija, glasanje... drn/zvrc/prc!
A koliko tek košta! Za čije babe zdravlja?

Edit: Donald je tu potpuno nebitan, slažem se.
maksa83 maksa83 17:21 07.11.2012

Re: Trol

Трамп је кловн и "attention whore".

Tramp je prva žrtva uragana Sendi.

marco_de.manccini marco_de.manccini 17:40 07.11.2012

Re: Trol

Добро, не буди сад баш толико строга, има ту и разлика, у оном систему си гласао за делегате, па су они даље бирали за кога ће. Овде бар постоји директна релација

кандидат <-> делегат,

јер је ипак за већину делегата (из већине држава) обавеза да гласају онако како су делегирани.

Не допада се ни мени, али тако функционише, то је традиција коју је тешко променити. Ипак, не бих то назвао недемократичним, то је само један модел. Не постоји универзално добар рецепт за демократију, рецепт у ком ћеш перфектно спроводити вољу већине и заштитити права мањина. Са свим манама и врлинама (а постоје и једне и друге), САД је ипак међу демократичнијим земљама и нема смисла то одрицати.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:49 07.11.2012

Re: Trol

Tramp je prva žrtva uragana Sendi.

Nešto mi ovaj friz poznat (doduše bez naočara)
buba_truba buba_truba 18:23 07.11.2012

Re: Trol

marco_de.manccini
Добро, не буди сад баш толико строга, има ту и разлика, у оном систему си гласао за делегате, па су они даље бирали за кога ће. Овде бар постоји директна релација

кандидат делегат..................
САД је ипак међу демократичнијим земљама и нема смисла то одрицати.


Ma sve bi to bilo sasvim smisleno da se to tako i kaže – neka se zove kako god... eto, takav je sistem izbora predsednika, a birači su zastupljeni jer postoji direktna relacija birač-delegat-kandidat, delegati su obavezni da glasaju kako su delegirani – fair enough! A onda na dan izbora nema biračkih kutija, jurnjave, pompe... jer birači su već dali svoj glas (elektorima).

I ne slažem se da je to tamo jedan od demokratskijih načina da se bira predsednik. Demokratskije je da se saberu glasovi i da pobedi ko je dobio više (ako već izlaze da glasaju). Demokratskije od ovoga je i da glasaju samo elektori... a ne kad se ne poklope, onda elektori ostalima kažu – hvala, pučino, na trudu... ali, džaba ste krečili.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:29 07.11.2012

Re: Trol

Бубо, гласачи дају свој глас делегатима (електорима) на дан избора, тако да не разумем зашто мислиш да нема потребе од одржавања избора.

Електори се у свари још нису састали и „гласали“. То ће тек да буде, а као што видиш Ромни је већ признао пораз, Обама већ одржао победнички говор ... формалност око електора ће бити обављена накнадно - кад стигну званични резултати.

EDIT. И само да додам, на листићу не пише име електора, већ име кандидата.
Unfuckable Unfuckable 10:41 12.11.2012

Re: Trol

Додуше, има ту доста забавних момената, али ипак, поптпуно је неважно шта он каже.

da znaš da ima, a sveže je sećanje

Čarls Darvin dobio 4000 glasova
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:57 12.11.2012

Re: Trol

линк не ради нешто, али сећам се тога, то је било у неком крају где у државним/локалним изборима за неку позицију није постојао демократски кандидат, па онда људи цртали чича Глише, уписивали Дарвина (може се уписати ко хоћеш), ... то, бре, скроз неодговорно.
Unfuckable Unfuckable 19:43 12.11.2012

Re: Trol

у неком крају где у државним/локалним изборима за неку позицију није постојао демократски кандидат, па онда људи

svašta ljudi rade kad je nestašica
(sad radi)
gordanac gordanac 17:21 07.11.2012

:)

jedan sjajan tekst o tome s kakvom lakoćom ljudi izgovaraju svoje stavove i "duboka uverenja", a odnosi se na one koji su rekli "ako Obama pobedi selimo se u - Australiju!" :) duhovita ilustracija o tome kako je lako biti ponosan na sopstveno neznanje, dešava se, svugde ...



marco_de.manccini marco_de.manccini 17:52 07.11.2012

Re: :)

Did I say Australia? I meant Arkansas.
gordanac gordanac 17:54 07.11.2012

:)

marco_de.manccini
Did I say Australia? I meant Arkansas.


:))))

NNN NNN 19:24 07.11.2012

Re: :)

Po ovome što piše za Australiju - izgleda kao noćna mora za republikance.
arianna arianna 18:13 07.11.2012

Obama je opet The President!

Da li će opet dobiti Nobelovu nagradu za mir?


American Presidents<<<
freehand freehand 18:23 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

arianna
Da li će opet dobiti Nobelovu nagradu za mir?


American Presidents<<<

Što za mir, može i nešto drugo, isto avansno.
reanimator reanimator 18:26 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

Što za mir, može i nešto drugo, isto avansno.

Imam jedno 14 asocijacija, al' ću se obuzdam da ne bih popio ban.
Eh, nekada sam išao u susret banu, a sada samo želim miran blogovski život
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 18:28 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

arianna
Da li će opet dobiti Nobelovu nagradu za mir?

Ma neeee!!! Ovog puta je dobila EU!!! zbog širenja mira i ujedinjenja različitih nacija....tako nešto zvuči zvanično obrazloženje samo mnogo duže. A taj mir i razumevanje su širili ovako:



i ovako



I naravno ovako:





gordanac gordanac 18:30 07.11.2012

:)

reanimator
Što za mir, može i nešto drugo, isto avansno.

Imam jedno 14 asocijacija, al' ću se obuzdam da ne bih popio ban.
Eh, nekada sam išao u susret banu, a sada samo želim miran blogovski život

Interesantno.
Daj bar neku asocijaciju, bar pola asocijacije, ha?
Cenim da bi se tu mogla razviti intersantna diskusija ...

Kazezoze Kazezoze 18:33 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

Aleksandra Mitrovic
arianna
Da li će opet dobiti Nobelovu nagradu za mir?

Ma neeee!!! Ovog puta je dobila EU!!! zbog širenja mira i ujedinjenja različitih nacija....tako nešto zvuči zvanično obrazloženje samo mnogo duže. A taj mir i razumevanje su širili ovako:



i ovako



I naravno ovako:





pošteno, 'si ti mislila da se ta nagrada dodeljuje na lepe oči?
arianna arianna 18:39 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

pošteno, 'si ti mislila da se ta nagrada dodeljuje na lepe oči?


najpoštenije, računam da Nobelova nagrada nije isto što i izbor za Miss Universe
freehand freehand 18:48 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

arianna
pošteno, 'si ti mislila da se ta nagrada dodeljuje na lepe oči?


najpoštenije, računam da Nobelova nagrada nije isto što i izbor za Miss Universe

Pa ok, ja mislim da je onda red da se posle onog Kineza-disidenta na kome smo kiksnuli diplomatski, Nobel dodeli izvesnom vojniku US ARMY koji uz torturu robija nedosuđenu kaznu mimo svih zakona i propisa a glede pokušaja da ovaj svet učini boljim mestom za život. I da tom prigodom grešku ispravimo prisustvom dodeli na najvišem nivou?
Kazezoze Kazezoze 18:50 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

arianna
pošteno, 'si ti mislila da se ta nagrada dodeljuje na lepe oči?


najpoštenije, računam da Nobelova nagrada nije isto što i izbor za Miss Universe

najpoštenije, mislim da je mnogo, mnogo gore od miss universe.
gore čak i od američkih izbora.
reanimator reanimator 19:04 07.11.2012

Re: Obama je opet The President!

najpoštenije, računam da Nobelova nagrada nije isto što i izbor za Miss Universe

Naravno da nije..na izboru za mis postoje bar neka ograničenja, tipa, godine, možda da se nije bilo u braku i sl, a za nobela za mir nema ograničenja :)
reanimator reanimator 19:33 07.11.2012

Re: :)

Daj bar neku asocijaciju, bar pola asocijacije, ha?

Nema šanse..ima mi natovare rasizam, čak i kad mrtav ozbiljan konstatujem da bih ga kandidovao za najbledjeg najmoćnijeg čoveka na svetu ikada :)
Uzgred, kad smo kod nominovanja, iskoristio bih priliku da nominujem visokog državnog funkcionera Vučića za doprinos na polju podsticanja različitosti, jer u osvedočeno homofobnom društvu kao što je srpsko, ponosno i hrabro ne prestaje da koristi samantu 17 :)
arianna arianna 19:40 07.11.2012

Re: :)

Uzgred, kad smo već kod podsticanja različitosti pre neki dan, ponudih i predložih nešto da uradim ili uradimo timski u lok. sredini vezano za prevenciju nasilja i dobih odgovor: "Ućuti, već jednom"


edit
gde ima da se kupi samanta? ja sam odavno koristila samanta 20, sad je nešto ne nalazim u parfimerijama :)
reanimator reanimator 19:49 07.11.2012

Re: :)

gde ima da se kupi samanta? ja sam odavno koristila samanta 20, sad je nešto ne nalazim u parfimerijima :)

Što mene pitaš...faksiraj ministarstvu :)
antioksidant antioksidant 19:50 07.11.2012

Re: :)

ne prestaje da koristi samantu 17 :)

sta je samanta 17?
sanel promenio ime kad je skrenuo u dvocifrene ili je u pitanju neka marka donjeg rublja?
(ako je ovo drugo ne zelim da znam otkud ti znas sta nosi vucic)
arianna arianna 19:55 07.11.2012

Re: :)

reanimator
gde ima da se kupi samanta? ja sam odavno koristila samanta 20, sad je nešto ne nalazim u parfimerijima :)

Što mene pitaš...faksiraj ministarstvu :)


oni sa nama opšte preko telefonskih sekretarica

samanta je ruž za usne proizvodjač Ilirija Vedrog, Slo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:09 07.11.2012

Re: :)

antioksidant
ne prestaje da koristi samantu 17 :)

sta je samanta 17?
sanel promenio ime kad je skrenuo u dvocifrene ili je u pitanju neka marka donjeg rublja?
(ako je ovo drugo ne zelim da znam otkud ti znas sta nosi vucic)

mene zanima gde kupi to znanje,samanta 17 i to
ne odbija da preskoči rubriku život na b92
ili je blic žena - alfa i omega?

reanimator reanimator 23:53 07.11.2012

Re: :)

sta je samanta 17?

mene zanima gde kupi to znanje,samanta 17

Opravdaću vas vašom mladošću :)
Mislim..mitološki ukus moje mladosti (ne računajući C gumu limetta i helf)
cassiopeia cassiopeia 12:58 08.11.2012

Re: :)

reanimator
sta je samanta 17?
mene zanima gde kupi to znanje,samanta 17Opravdaću vas vašom mladošću :)Mislim..mitološki ukus moje mladosti (ne računajući C gumu limetta i helf)


:))))))))

Gde se seti samante, pa još i broja? kakva si ti romantična dušica a kriješ se iza ovog

reanimator reanimator 13:06 08.11.2012

Re: :)

Gde se seti samante, pa još i broja? kakva si ti romantična dušica a kriješ se iza ovog

Nisam romantičan, nego sam hroničar vremena. Od malih nogu
Biljana 77 Biljana 77 16:52 08.11.2012

Re: :)

Nisam romantičan, nego sam hroničar vremena. Od malih nogu


Jbt... ovo spada u istoriju pre izumevanja pisma. Šta je bre samanta 17?
omega68 omega68 19:58 07.11.2012

A

Jesu li morali i ove godine da ukradu?
Ozbiljno pitam, bez zezanja.Znam da su jednom morali...
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:00 07.11.2012

Re: A

Ih, samo jednom?

Domazet Domazet 19:27 08.11.2012

Morali su...

...ali im izgleda nije poshlo za rukom. Pa je Obama pobedio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:23 07.11.2012

200

s mesta
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:27 07.11.2012

socijalista koji je voleo korporacije

Interesantno je kako Obamu (evo i u ponekim komentarima ovde) optuzuju i da je socijalista i da je zastitnik korporacija, da se slihta manjinama i da nista ne radi za njih, i da ignorise partnere u svetu i da im povladjuje, da olako bombarduje okolo i da nije dovoljno ostar, ... izgleda da ljudi samo projektuju svoje strahove.

Ni meni nije apsolutno po volji, ali vidim da, kao i svako, radi sa datim okolnostima i u datom okruzenju, podesava putanju, bira bitke, ... politika, jebi ga.

U svakom slucaju, nije bog zna sta, ali nije ni katastrofa, ja evo necu da trcim da kupujem zlato, nece svet jos propasti. Da li ce biti bolji, to vec ne znam. Valjda hoce.
gordanac gordanac 23:20 07.11.2012

:)

Prvo naiđem na mreži na jedan odličan komentar:
"Ja sam za kraće poruke:
The last time a Republican was elected president without a Nixon or Bush on the ticket was 1928.
"
(istina!)
a posle toga na jednu odličnu sičicu veselicu:

marco_de.manccini marco_de.manccini 01:22 08.11.2012

Re: :)

ne, hvala.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:29 08.11.2012

Re: :)

ova fotka sa Hilari je obisla internet nakon debate kad je Romni pomenuo "binder full of women"

tad je izbacena i ova fotka

ivana23 ivana23 10:29 08.11.2012

Re: :)

jasnaz jasnaz 17:20 08.11.2012

сешн. џемсешн

Domazet Domazet 19:25 08.11.2012

Ovo...

da zena ne moze da ostane u drugom stanju pri silovanju jer zensko telo ima nacina da "zaustavi sve to" (misli se da zensko telo moze da namerno ne zatrudni)

...nekako da se i svari, pokazuje koliko se muchenik (ne)razume u fiziologiju zhene ali koliki fijuk morash da budesh da bi prichao o legitimate rape??
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:40 08.11.2012

Re: Ovo...

Па, просто је, не рачуна се кад девојка носи кратку сукњу. Ако је сукња ипак дугачка (или, не дај боже, девојка носи панталоне), онда се не рачуна ако те погледала. Или, ако те није ни погледала, али носи минђуше. Ах, толико знакова и изазова, тешко је одупрети се.
Domazet Domazet 01:06 09.11.2012

Da ti pravo kazhem...

marco_de.manccini
Па, просто је, не рачуна се кад девојка носи кратку сукњу. Ако је сукња ипак дугачка (или, не дај боже, девојка носи панталоне), онда се не рачуна ако те погледала. Или, ако те није ни погледала, али носи минђуше. Ах, толико знакова и изазова, тешко је одупрети се.

...mislim da stvar nije uopshte za zajebanciju. Vec na samu pomisao da postoje ljudi koji nisu zakonom gonjeni koji misle da postoji legitimate rape mi se dizhe kosa na glavi. Kada to javno izjavi politichar koji uzhiva ugled medju velikim brojem ljudi onda mi dodjhe i da trchim i vrishtim...
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:33 09.11.2012

Re: Da ti pravo kazhem...

У ствари, ја мислим да је за зајебанцију. Неандерталски ставови опстају све док их ико схвата озбиљно, а кад постану предмет свеопште спрдње, управо тада нестају. Људи воле да делују строго, озбиљно и морално, а нико не воли да испада смешан. Стварно мислим да друштво напредује и отреса се зла само кад научи да му се смеје.

Ако хоћеш да поправљаш свет, исмевај накарадне ауторитете*.

* појам накарадних ауторитета је доста широк, укључује крупне диктаторе и ситне аутократе, све моралне громаде, многе политичаре, све силеџије, ...
marco_de.manccini marco_de.manccini 06:35 09.11.2012

Re: Da ti pravo kazhem...

Наравно, ако ми план за поправљање света неким случајем не успе, бар ми је било забавно.
Domazet Domazet 18:16 09.11.2012

You have point...

marco_de.manccini
У ствари, ја мислим да је за зајебанцију. Неандерталски ставови опстају све док их ико схвата озбиљно, а кад постану предмет свеопште спрдње, управо тада нестају. Људи воле да делују строго, озбиљно и морално, а нико не воли да испада смешан. Стварно мислим да друштво напредује и отреса се зла само кад научи да му се смеје.

Ако хоћеш да поправљаш свет, исмевај накарадне ауторитете*.

* појам накарадних ауторитета је доста широк, укључује крупне диктаторе и ситне аутократе, све моралне громаде, многе политичаре, све силеџије, ...


...here mada i dalje ne mogu a da ne panichim na pomisao da postoje ljudi koji su chvrsto ubedjeni da su civilizovani (ne bi me iznenadilo da sebe dozhivljavaju kao stubove civilizacije) koji javno mogu da odvale tako neshto.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:06 11.11.2012

Re: Da ti pravo kazhem...

бар ми је било забавно



u to ime jedna stvar,koju već i vrapci znaju
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:07 11.11.2012

Re: Da ti pravo kazhem...

Весељко је pro-life!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana