Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Mediji| Nauka| Sex

Ko to tamo ljulja čamac? (1)

myredneckself RSS / 11.11.2012. u 18:16

Kad u nekom tabloidu pročitamo naslov, na pr. "Koja rasa žena je najprivlačnija?", uglavnom smo svesni kakvoće senzacionalističkih sadržaja dotičnih novina, i da je u pitanju šala, vic, zabava miliona...Ali, kad uvredljiv  naslov "“Why Are Black Women Less Physically Attractive Than Other Women?" pročitamo u renomiranom (?) magazinu, ili na sajtu, kao što je Psychology Today, stvari su ozbiljnije.

65480-55885.jpg Prošle godine na  sajtu Psychology Today,   na blogu The Scientific Fundamentalist pojavio se članak s naslovom "Why Are Black Women Rated Less Physically Attractive Than Other Women" koji je napisao Dr Satoshi Kanazawa, psiholog (sociolog, antropolog) na London School of Economics, a do nedavno i stalni bloger sajta Psychology Today. Malo je reći da je taj blog izazvao pravu buru na tviteru, blogosferi i u javnosti uopšte. Zbog mnogo protestnih nota čitalaštva, uredništvo bloga je prvo probalo da  malo edituje naslov ovog članka, očigledno smatrajući da članak sam po sebi nije sporan.  Uskoro je ovaj članak  u potpunosti povučen sa sajta Psychology Today.

Nakon duže pauze u zajedničkom filtriranju raznih sadržaja sa interneta kod mene na blogu, malo sam lutala po netu, i originalan članak  ipak našla na Scribd.com, gde možete ako vas zanima, pogledati detaljno tabele, brojke i objašnjenja o Kanazavinom  istraživanju,  i njegova zapažanja o tome koja je rasa lepša. U jednom od mnogih kontrablogova tih dana (sic! ) he, he... u članku u Guardian-u, pišu kako je on objavio svoje rezultate (nepotvrđene od drugih naučnika), da su žene crne rase manje fizički atraktivne od žena drugih rasa, i da to ima neke veze sa testosteronom i genetskim mutacijama, zbog velikog mešanja gena (?). (Bila sam u zabludi, jer sam mislila da posle takvog mešanja ispadaju najlepši primerci, nas, ljudi.)Nije pružio druge informacije o veličini uzorka za njegovo istraživanje, ili druge društvene i ekonomske faktore, uključujući i rasu, koji bi uticali na njegove rezultate, tako da je ostavljeno čitaocu da zaključuje do kojih granica se ovi nalazi mogu generalizovati kroz vreme i prostor, itd.

tumblr_lwzxlr7mPv1r666vro1_400.jpgDalje, u članku, autorka kaže da pseudonauka i rasizam imaju dugu zajedničku istoriju, pa spominje eugeničke diskusije Kanazave, i podseća takođe, na još jedan članak ovog enfant terrible-a London School of Economics-a, u kome je još u novembru 2006. pisao u British Journal of Health Psychology, o tome kako su afričke države siromašne,  pate od hroničnih bolesti i velike smrtnosti kod dece, zato što je njihova populacija manje inteligentna od ljudi u bogatijim zemljama.

Autorka se na kraju pita da li smo otišli korak nazad, jer opet dopuštamo da se koristi nauka za opravdavanje predrasuda.

Šta je za vas lepota? Da li je ona u oku posmatrača? Jedna od definicija bi mogla biti da je lepota uglavnom ono što je ugodno oku, ali svaka kultura ima tendenciju da je definiše malo drugačije. Mislim da lepota nije ništa, ako ne dolazi iz dubine, od negde ispod kože.

A Kanazava? Kakav je on po vama  naučnik-pisac-bloger? Rasista, ili politički nekorektni heroj?

 



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub92 dragoljub92 18:25 11.11.2012

meneme

se svidžaju žemske spodužu pušku*

+nos
editovanje pošto sam osvojio prvo nešto..
postoje samo dve rase ljudova MI lepi i ostali ružni

sve ostalo je sviranje qrcu a to je znamo uzaludan poso.
myredneckself myredneckself 18:44 11.11.2012

Re: meneme

dragoljub92
pošto sam osvojio prvo nešto..

Za I


marco_de.manccini marco_de.manccini 18:50 11.11.2012

Re: meneme

ta ne, ali halle berry, sade, lisa bonet, ... nema te šveđanke.
loader loader 12:36 12.11.2012

Re: meneme

Nego,
čačka me,
šta li Kinez pomisli
kad vidi J. Karleušu ?
kukusigameni kukusigameni 12:44 12.11.2012

Re: meneme

loader
Nego,
čačka me,
šta li Kinez pomisli
kad vidi J. Karleušu ?

Verovatno da se pita: "Jel ima negde u okolini most da se napravi?"
predatortz predatortz 11:26 13.11.2012

Re: meneme

loader
Nego,
čačka me,
šta li Kinez pomisli
kad vidi J. Karleušu ?


Verovatno isto kao i većina belaca :

Kakva kokoška!
myredneckself myredneckself 12:20 13.11.2012

Re: meneme


predatortz
loader
Nego,
čačka me,
šta li Kinez pomisli
kad vidi J. Karleušu ?


Verovatno isto kao i većina belaca :

Kakva kokoška!

Pile naše!
predatortz, hvala što si svratio
klik23 klik23 10:56 14.11.2012

Re: meneme

Mora da bi Kinezu delovala kao plastikaner koji pomalo liči na evropsku ženu
freehand freehand 18:29 11.11.2012

A budale...

myredneckself myredneckself 19:03 11.11.2012

Re: A budale...

freehand

Ne znam kako bi se Dr snašao da ga je Hali startovala, i zakazala dejt
freehand freehand 19:53 11.11.2012

Re: A budale...

myredneckself
freehand

Ne znam kako bi se Dr snašao da ga je Hali startovala, i zakazala dejt

Ja znam da se nikako ne bih snašao.

nsarski nsarski 19:55 11.11.2012

Re: A budale...

Ja znam da se nikako ne bih snašao.


Posebno ako bi G-dja Freehand bila negde u blizini da posmatra...
freehand freehand 20:03 11.11.2012

Re: A budale...

nsarski
Ja znam da se nikako ne bih snašao.


Posebno ako bi G-dja Freehand bila negde u blizini da posmatra...

Grešiš, Šarski.
U takvoj bi situaciji nedvosmisleno i sa indignacijom bila odbijena uz adekvatnu moralnu pouku.

I "čitaj mi sa usana" broj mobilnbog.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:40 11.11.2012

Free, hvala

Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.
kukusigameni kukusigameni 18:42 11.11.2012

Re: Free, hvala

KRALJMAJMUNA
Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Da budeš crnkinja?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 18:43 11.11.2012

Re: Free, hvala

kukusigameni
KRALJMAJMUNA
Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Da budeš crnkinja?

Blizu si.
myredneckself myredneckself 19:05 11.11.2012

Re: Free, hvala

KRALJMAJMUNA
Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Pa, kaži nam, o Kralju
Patnja? Da nisi nešto propustio u životu?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:04 11.11.2012

Re: Free, hvala

myredneckself
KRALJMAJMUNA
Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Pa, kaži nam, o Kralju
Patnja? Da nisi nešto propustio u životu?

Mnogo sam propustio. Jedna stvar je je to... (što nije pristojno napisati)
Sad mogu samo da patim i pišem po blogovima sa nadom da KMwoman ne čita ovo
Tako da taj što piše zaslužuje čestitku.
Samo zbog toga što si ti napisala blog i izazvala dobre komentare.
freehand freehand 22:30 11.11.2012

Re: Free, hvala

KRALJMAJMUNA
myredneckself
KRALJMAJMUNA
Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Pa, kaži nam, o Kralju
Patnja? Da nisi nešto propustio u životu?

Mnogo sam propustio. Jedna stvar je je to... (što nije pristojno napisati)
Sad mogu samo da patim i pišem po blogovima sa nadom da KMwoman ne čita ovo
Tako da taj što piše zaslužuje čestitku.
Samo zbog toga što si ti napisala blog i izazvala dobre komentare.

Tmurno praskozorje, društvo raspoloženo kako to samo može biti pred jutro u pustom kafiću posle nebrojenih tura, sa rasutim inventarom i prepunim pepepljarama.
Lupi, onako naliven vinjakom i pivom, i sa očima koje tonu, pridigne glavu iz barice na stolu, onda ustane (jedva, iz trećeg pokušaja) i kaže: "Ja odoh... U... U London!"
"Aha... Dieštilepo u tripičkematerine, bre! Ša me budiš, konjujedan!" Cvele bi ga gađao nečim, da ima snage u rukama.
Mi ostali ga ne udostojimo ni napora koji bi zahtevao okretanje glave sa one magične tačke na zidu za koju se najčešće pretpostavlja da je muvlje govance. Mislim, o toj magičnoj privlačnosti muvljeg izmeta u tim sumornim momentima nekom drugom prilikom.
Elem, dalabu je stvarno zapalila.
Ne tog dana, doduše, već nekoliko dana kasnije, odmah nakon što je tapnuo ćaletovog tristaća na Bubanj potoku.

Prtođe šest meseci, Cveleta zove Lupijeva keva:
"Alo? Sine Cvele, ti si?"
"Jesam, tetka Stano. Dobar dan."
"E, poslao Zoki neko pismo, pa ima i za tebe ovde nešto, da dođeš da uzmeš."

"Uđi sine Cvele, uđi, evo saće kafica... Nego, eto, piše da se bavi molerajem, (Cvele klima glavom i misli se - koga li i kako kreten farba za pare!?) - a evo stavio je tebi pisamce u ovaj moj koverat. Možda nije imao dva?"
"Možda" - klima Cvele glavom potvrdno. Nije kreten stigao da mazne dva, konta u sebi.
"Ovaj, sine Cvele - ja malo bacila pogled i na ovo tvoje pisamce... A šta mu znači ovo -
"Brate Cvetko, ostvario sam san! Klepio sam čamugu!"?

Cvele bi se smejao, ali guta knedlu.
"Ovaj... pa našao je neku devojku, valjda se tako zove - Čamuga? Možda nije naša, strenddžerka neka..."
"Aaaa... E dobro! Ja se samo plašimn da se ne ufati sa nekom... Ma znaš, garavom!"
tyson tyson 10:32 12.11.2012

Re: Free, hvala

Pogodite šta mi je velika neispunjena želja! I večita patnja.

Verovatno najklasičnija srpska erotska fantazija



Jukie Jukie 18:46 11.11.2012

Diskusija

Šta je za vas lepota? Da li je ona u oku posmatrača? Jedna od definicija bi mogla biti da je lepota uglavnom ono što je ugodno oku, ali svaka kultura ima tendenciju da je definiše malo drugačije. Mislim da lepota nije ništa, ako ne dolazi iz dubine, od negde ispod kože.
A Kanazava? Kakav je on po vama naučnik-pisac-bloger? Rasista, ili politički nekorektni heroj?

Vrsta često evoluira u nove vrste preko izbora partnera, naročito ako se ekološki način života ne menja puno, npr. neke ptičice koje se hrane semenjem i žive u proređenim šumama i pre i posle podele u nove vrste, pa posle specijacije imamo jednu grupu sa belim stomakom i žutom glavom a drugu sa sivim stomakom i braon glavom, jedna sa jedne strane planine a druga sa druge, i one se jedna prema drugoj ponašaju kao odvojene vrste kada se susretnu (ne stvaraju parove), i onda postoje mnogi međustadijumi kada je i dalje moguće da se populacije ukrste i aleli pomešaju pre nego što su dve vrste stigle da se odvoje (odvali se strana planine i ptičice prelete na drugu stranu)...

Što se tiče Kanazave, on je imao neke rezultate istraživanja koji su suštini samo pokazali da su ispitanici smatrali da neke crnkinje* u proseku nisu toliko lepe koliko druge žene (i muškarci)

*koliko sam shvatio, način istraživanja je kao da sada mi svi blogeri predamo svoje prave slike pa onda svi rangiramo jedni druge po lepoti i onda se ispostavi da su biolozi značajno najzgodniji
mislim, nije što sam ja

I onda je Kanazava nekako pokušao da objasni podatke koji sami po sebi nisu davali dalje informacije, odnosno on je kao rezultate istraživanja ponudio početne hipoteze za dalja istraživanja - količina testosterona, količina mutacija itd.

To sve može da bude lep početak za dalja istraživanja: uzmeš puno crnkinja, izmeriš im količinu testosterona, količinu mutacija, itd. itd. razne parametre kojih se setiš, slikaš ih, daš blogerima da ih rangiraju po lepoti, nacrtaš grafik itd.

Ovo što SADA ima je ništa. Back to the drawing board, Kanazava.

Moja hipoteza je da kada vidiš slike raznih ljudi koje ne poznaješ, oni te podsećaju na ljude koje poznaješ i koji liče na njih, i ako imaš samo neprijatna iskustva sa ljudima koji tako izgledaju to ćeš nesvesno preneti na nepoznate ljude koji na njih liče.
Može čak da se desi da ne možeš da objasniš zašto.
Npr. iz nekog razloga ja ne verujem liku psihijatra u seriji Mental (izgleda mi kao neko ko će me prevariti i povrediti) iako ne mogu da se setim nikoga koga poznajem a ko baš tako izgleda:
myredneckself myredneckself 19:01 11.11.2012

Re: Diskusija


Jukie
Može čak da se desi da ne možeš da objasniš zašto.
Npr. iz nekog razloga ja ne verujem liku psihijatra u seriji Mental (izgleda mi kao neko ko će me prevariti i povrediti) iako ne mogu da se setim nikoga koga poznajem a ko baš tako izgleda:

Da li može da se kaže da iz nekih takvih neobjašnjivih razloga fanovi slepo veruju celebrity-jima, političarima...?
Jukie Jukie 19:44 11.11.2012

Re: Diskusija

myredneckself

Da li može da se kaže da iz nekih takvih neobjašnjivih razloga fanovi slepo veruju celebrity-jima, političarima...?

Pa mislim da ne, da se kod političara gleda da li njihovi ostali fanovi imaju iste stavove kao ti (tj. ne simpatiše neko Dveri zbog Glišićeve lepote nego zbog onoga što se zna da Dveri predstavljaju u društvu/ekosistemu pa se taj neko inače slaže sa tim) a kod celebrityja mislim da je u pitanju uzrast fanova i da je to razvojna faza
ivana23 ivana23 21:24 11.11.2012

Re: Diskusija

Jukie
Npr. iz nekog razloga ja ne verujem liku psihijatra u seriji Mental (izgleda mi kao neko ko će me prevariti i povrediti) iako ne mogu da se setim nikoga koga poznajem a ko baš tako izgleda:




Eto kako su percepcije individualne. Meni je lik neobicno simpa.
AlexDunja AlexDunja 19:05 11.11.2012

pročitamo u renomiranom (?) magazinu


naj le pša:)
myredneckself myredneckself 19:06 11.11.2012

Re: ročitamo u renomiranom (?) magazinu

AlexDunja

naj le pša:)

Jel to Dejvidova izabranica?
AlexDunja AlexDunja 19:15 11.11.2012

Re: ročitamo u renomiranom (?) magazinu

Jel to Dejvidova izabranica?

ahm
milivoje_bg milivoje_bg 20:30 11.11.2012

Re: ročitamo u renomiranom (?) magazinu

AlexDunja
Jel to Dejvidova izabranica?

ahm

Лепо !

freehand freehand 19:50 11.11.2012

A budale II

jinks jinks 19:51 11.11.2012

...



myredneckself myredneckself 20:19 11.11.2012

Re: ...

Ok, skroz ste ulepšali ovaj post.
Šta mislite o Kanazavi?



Šmeker, ha?

U pravu? Nije?
milivoje_bg milivoje_bg 20:31 11.11.2012

Re: ...

myredneckself
Ok, skroz ste ulepšali ovaj post.
Šta mislite o Kanazavi?



Šmeker, ha?

U pravu? Nije?

Није лепо да ово кажем --- но, гледао сам пре неки дан неку репортажу о узгоју свиња мангулица у околини Суботице !
jinks jinks 20:46 11.11.2012

Re: ...

Mislim da je Alicia K. na primer privlacna.

Sad, sto bi se neko upustio u ovakvu vrstu generalizovanja tipa g. Kazanave, ne znam. Mozda se ustvari radi o nekoj prikrivenoj mizogeniji.
freehand freehand 21:00 11.11.2012

Re: ...

jinks
Mislim da je Alicia K. na primer privlacna.

Sad, sto bi se neko upustio u ovakvu vrstu generalizovanja tipa g. Kazanave, ne znam. Mozda se ustvari radi o nekoj prikrivenoj mizogeniji.

Pa čitava priča sa nekakvim rangiranjem rasa, po bilo kom osnovu, meni deluje maligno.


jesen92 jesen92 21:01 11.11.2012

Re: ...

Šmeker, ha?

U pravu? Nije?

ovo je njegova slika? vidi se da je kompetentan da prica lepoti..:)

..a sad ozbiljno, nisam razumela na cemu se zasnivaju njegova istrazivanja..koji su parametri, da li su ti parametri merljivi i sl...
...sto se tice odnosa pojedinaca prema lepoti , to je uvek bila sasvim licna stvar tj licni dozivljaj...
..sve u svemu ovaj,sto mu ime lici na Kazanovu, nema pojma:)
myredneckself myredneckself 21:18 11.11.2012

Re: ...

milivoje_bg
myredneckself
Ok, skroz ste ulepšali ovaj post.
Šta mislite o Kanazavi?



Šmeker, ha?

U pravu? Nije?

Није лепо да ово кажем --- но, гледао сам пре неки дан неку репортажу о узгоју свиња мангулица у околини Суботице !


Pa, kako da ti kažem, milivoje_bg, i nije.
Opusti se, rileks, raskomoti se, ovde ima mesta, ne moraš da sediš tako blizu Kanazave.
freehand freehand 21:20 11.11.2012

Re: ...

Opusti se, rileks, raskomoti se, ovde ima mesta, ne moraš da sediš tako blizu Kanazave.



Edit: Milivoje, bi li bio ljubazan da objasniš ovu tvoju metaforu i asocijaciju sa mangulicama? Molim te?
myredneckself myredneckself 21:45 11.11.2012

Re: ...

freehand
Opusti se, rileks, raskomoti se, ovde ima mesta, ne moraš da sediš tako blizu Kanazave.

Mis'iš - u krilu?


Pa, nisam kicoš, i ne ulazim mnogo u takve detalje. A i ne vidim baš dobro, odavde.
Svakako bih kao domaćica morala da budem budna, i brinem o svačijoj slobodi da se smesti komforno.
myredneckself myredneckself 22:07 11.11.2012

Re: ...

jesen92
..a sad ozbiljno, nisam razumela na cemu se zasnivaju njegova istrazivanja..koji su parametri, da li su ti parametri merljivi i sl...
...sto se tice odnosa pojedinaca prema lepoti , to je uvek bila sasvim licna stvar tj licni dozivljaj...
..sve u svemu ovaj,sto mu ime lici na Kazanovu, nema pojma:)

O jeseni, jeseni...baš se dugo nismo videle, pozdravljam te.
I meni je takođe teško da samo iz tog članka donesem sud o svemu. Činjenica je da se radi o subjektivnim i objektivnim merilima za privlačnost, tj. da u kontrablogu, Kazanovu optužuju da subjektivna merila predstavlja kao objektivna. Uh, ne mogu da se upetljavam u filozofiju, ili logiku (gde je cerski?). Svakako, ja ne bih postupila kao urednici na tom blogu i banovala ga, već bih pozvala sve respektabilne naučnike iz branše da postiraju, i da pobiju njegove pretpostavke, i rezultate istraživanja, pa neka debatuju nedelju dana.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 22:08 11.11.2012

Re: ...

myredneckself
Ok, skroz ste ulepšali ovaj post.
Šta mislite o Kanazavi?



Šmeker, ha?

U pravu? Nije?

Nije moj tip. Preferiram čokoladne drugarice, sa više od 70% kakaoa. Mada i druge boje umeju da budu ukusne i fotogenične i blogogenične.
myredneckself myredneckself 23:05 11.11.2012

Re: ...

KRALJMAJMUNA
myredneckself
Ok, skroz ste ulepšali ovaj post.
Šta mislite o Kanazavi?



Šmeker, ha?

U pravu? Nije?

Nije moj tip. Preferiram čokoladne drugarice, sa više od 70% kakaoa. Mada i druge boje umeju da budu ukusne i fotogenične i blogogenične.

Za početak 70%

jesen92 jesen92 23:11 11.11.2012

Re: ...

Svakako, ja ne bih postupila kao urednici na tom blogu i banovala ga, već bih pozvala sve respektabilne naučnike iz branše da postiraju, i da pobiju njegove pretpostavke, i rezultate istraživanja, pa neka debatuju nedelju dana.

i ja ga ne bi banovala vec bi pozvala na diskusiju koja bi dovela do zakljucka da mu je istrazivanje besmisleno...bez obzira sto je lepota u oku posmatraca:) ipak su izgradjeni neki "standardi" za lepotu i svako vreme ima svoje specificne parametre ...moze neka osoba da ti bude nesimpaticna ali objektivno ne mozes da tvrdis da je ruzna i obrnuto.. prebrojavanje lepih i ruznih po rasama je vise nego glupo s obzzirom na nema tog reprezentativnog uzorka koji bi bio validan za "merenje" lepote..
myredneckself myredneckself 23:26 11.11.2012

Re: ...

jinks
Mislim da je Alicia K. na primer privlacna.

Sad, sto bi se neko upustio u ovakvu vrstu generalizovanja tipa g. Kazanave, ne znam. Mozda se ustvari radi o nekoj prikrivenoj mizogeniji.


Možda, što bi inače kad god se lati nekog istraživanja, i u svakom naslovu knjige, razapinjao žene, na pr. - Why Men Gamble and Women Buy Shoes? U srce me dira taj čovek
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 20:17 11.11.2012

ma ja...

nešto mislim da je Kanazavu odj*bala neka crnkinja pa sada se on sveti celoj populaciji iste boje kože
zilikaka zilikaka 20:24 11.11.2012

Re: ma ja...

ma ja...
nešto mislim da je Kanazavu odj*bala neka crnkinja pa sada se on sveti celoj populaciji iste boje kože


Ote mi reč iz usta!
myredneckself myredneckself 21:26 11.11.2012

Re: ma ja...

Aleksandra Mitrovic
nešto mislim da je Kanazavu odj*bala neka crnkinja pa sada se on sveti celoj populaciji iste boje kože

zilikaka
ma ja...
nešto mislim da je Kanazavu odj*bala neka crnkinja pa sada se on sveti celoj populaciji iste boje kože


Ote mi reč iz usta!


Moguće, devojke. Ha, ostavljen! Ta stvar zna takođe da ostavi teške posledice u muškom razvoju.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:41 12.11.2012

Re: ma ja...

Kako ovo ikome može da ne izgleda lepo?!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9Pes54J8PVw#![/youtube]

myredneckself myredneckself 22:57 12.11.2012

Re: ma ja...

Jelica Greganović
Kako ovo ikome može da ne izgleda lepo?!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw[youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9Pes54J8PVw#![/youtube]


Divno, lepo izgleda i tako s dušom peva. Evo da bude jednostavnije,



kukusigameni kukusigameni 20:44 11.11.2012

ja sam mala garava


Lisa Bonet

freehand freehand 21:12 11.11.2012

A ko ovo

nije gledao - nek po'ita!


Hodajuća i pevajuća erotika i privlačnost, ako se mene pita. i to u king size pakovanju!
myredneckself myredneckself 22:11 11.11.2012

Re: A ko ovo

freehand
nije gledao - nek po'ita!


Hodajuća i pevajuća erotika i privlačnost, ako se mene pita. i to u king size pakovanju!

Divno, poitaću
freehand freehand 23:05 12.11.2012

Re: A ko ovo

myredneckself
freehand
nije gledao - nek po'ita!


Hodajuća i pevajuća erotika i privlačnost, ako se mene pita. i to u king size pakovanju!

Divno, poitaću

I?
Ne mogu da verujem da ovo niko ne komentariše!
jka sam, kad sam prvi put gledao - ostao paf.
Mis'im - koliko Karmen, ej!

myredneckself myredneckself 00:13 13.11.2012

Re: A ko ovo

freehand
myredneckself
freehand
nije gledao - nek po'ita!


Hodajuća i pevajuća erotika i privlačnost, ako se mene pita. i to u king size pakovanju!

Divno, poitaću

I?
Ne mogu da verujem da ovo niko ne komentariše!
jka sam, kad sam prvi put gledao - ostao paf.
Mis'im - koliko Karmen, ej!


Pa, čekaj da se snađem, nađem, Habanera koju si dao je interesantna, u tom današnjem gradskom ambijentu. A na kom jeziku to peva? Ja nisam znala za ovaj film.
niccolo niccolo 21:37 11.11.2012

Uz naslov (kad je već jinks kačio Ališu..)



Goran Vučković Goran Vučković 21:56 11.11.2012

Eppur

Nije pružio druge informacije o veličini uzorka za njegovo istraživanje, ili druge društvene i ekonomske faktore, uključujući i rasu, koji bi uticali na njegove rezultate, tako da je ostavljeno čitaocu da zaključuje do kojih granica se ovi nalazi mogu generalizovati kroz vreme i prostor, itd.

A da li je neko pitao?

Što bi rekla gordanac, ljudi su šašava bića. Evo jedva je 400 godina prošlo otkako su Đordana Bruna spalili na lomači, a nešto manje od 400 otkako je Galileo rešio da bude "razuman" (pa onda promrmljao nešto sebi u bradu) - a nauka i dalje ima poželjne i nepoželjne istine. I sveštenstvo više ne mora bude obučeno u crno, ali i dalje se ne bavi metodologijom eksperimenta, nego dogmom. Ok, lomače su zabranjene merama HTZ - neki bar napredak.

Nego kako se niko ne seti Tajre Banks... Coyote Ugly itd...
cult cult 22:56 11.11.2012

Re: Eppur

Nisam siguran da se može kvalifikovati kao rasizam
to što me više privlače bele nego žene bilo koje druge rase.
To i nisu svesne odluke, to su nagoni, podsvest i ...svašta nešto.
Ne mogu da ne primetim da su sve okačene slike u komentarima do sada crne žene svetlije puti, lepote koja je bliža lepoti belih žena.
Naravno da nisam rekao da su crne žene ružne i da me lepa crnkinja ne bi privukla. Samo mislim da je muško - ženska privlačnost u okviru rase dominantnija u odnosu na medjurasne. Da nije tako, svet bi davno bio totalni melting pot.
Ako to neko naučno istraživanje i statistički potvrdi, pa bude prokaženo i zabranjeno, onda je to zloupotreba ideje političke korektnosti.
myredneckself myredneckself 22:59 11.11.2012

Re: Eppur

Goran Vučković
A da li je neko pitao?

Očigledno ne. Iz pročitanog sam shvatila da "Satoshi Kanazawa's racist nonsense should not be tolerated", i da 99% komentara ide u tom smeru. Kejz klouzd, i mirna Bačka, ovaaj...društvo.
Pretpostavljam da je u slobodnim društvima dozvoljeno da svako postavlja svakakva pitanja, kao i da pravi pretpostavke kakve želi, a nauka i znanje napreduju. Ako je društvo dalje od slobode, i cenzuriše nečija pitanja i pretpostavke, metodom sve će vi banujem kao na blogu Psychology Today, znanje stagnira. Što nisu organizovali fajt, , da vidimo šta, i na osnovu čega taj Kanazava tvrdi to što tvrdi?
A Tajra? Nisam gledala film, pa o njemu ne mogu, ali mi se malo smučila u onom reality-ju o američkom modelu. Slabo sam i to gledala kad sam videla da ona i druge sudije tolerišu ono ponašanje u bekstejdžu, zapravo u gladijatorskoj areni. Kao borbeni duh...pihh. Šta to uče mladu decu? Da je lepota treptanje veštačkim trepavicama, maskara, ruž, gloss, dobar hod po pisti...Tajra sigurno treba da zna da to nije to, morala je to naučiti na Harvardu. Ali, onda bi šou bio nezanimljiv, mislim, bez zlostavljanja u živo.
freehand freehand 23:24 11.11.2012

Re: Eppur

Nisam siguran da se može kvalifikovati kao rasizam
to što me više privlače bele nego žene bilo koje druge rase.

To niko nije ni rekao. Ne za tebe, uopšte.

Ali, baš mi je teško da zamislim reprezentativni uzorak i metodologiju, uključujući i pitanja kojima bi se moglo doći do rezultata i zakljkučaka do kojih je ovaj uvaženi doktor došao.
Samo mislim da je muško - ženska privlačnost u okviru rase dominantnija u odnosu na medjurasne. Da nije tako, svet bi davno bio totalni melting pot.
Ako to neko naučno istraživanje i statistički potvrdi, pa bude prokaženo i zabranjeno, onda je to zloupotreba ideje političke korektnosti.

Iz ovoga bi se došlo do toga da su crne najprivlačnije crnima, bele belima, a žute žutima. Kako onda crne žene ispadnu na kraju ukupno najmanje privlačne?

BTW

Ne mogu da ne primetim da su sve okačene slike u komentarima do sada crne žene svetlije puti, lepote koja je bliža lepoti belih žena.

ne stoji ti ni ovo. Pogledaj slike opet.
A pogledaj i Karmen, molim te; baš me interesuje kako ti se dopada. I Karmen i postava.
cult cult 23:37 11.11.2012

Re: Eppur

Ali, baš mi je teško da zamislim reprezentativni uzorak i metodologiju, uključujući i pitanja kojima bi se moglo doći do rezultata i zakljkučaka do kojih je ovaj uvaženi doktor došao.


Nemam pojma. Sigurno je našao način. Meni recimo nikad nije padalo na pamet razmišljanje na ovu temu dok negde nisam pročitao da su u sudskoj statistici u usa medjurasna silovanja neverovatna retkost, gotovo uvek su u okviru iste rase. Kreneš od toga, recimo, pa... Ma, uostalom, nebitno. Ono što me iritira u ovoj priči je ideja da se zbog političke korektnosti nauci zabranjuje da se bavi nekom temom.

Iz ovoga bi se došlo do toga da su crne najprivlačnije crnima, bele belima, a žute žutima. Kako onda crne žene ispadnu na kraju ukupno najmanje privlačne?


Možda zato što su fizički najrazličitije? Ne znam.
Al verujem u nauku, statistiku, verovatnoću, uzorke više nego u svu političku korektnost sveta zajedno.
myredneckself myredneckself 23:59 11.11.2012

Re: Eppur

cult
Ne mogu da ne primetim da su sve okačene slike u komentarima do sada crne žene svetlije puti, lepote koja je bliža lepoti belih žena.

Pa, uglavnom su kačene slike žena crne puti, čiji su preci došli pre više stotina godina iz tople Afrike, u hladnija i severnija područja, pa manje melanina u koži, i još mnoštvo drugih karakteristika.
jesen92 jesen92 00:09 12.11.2012

Re: Eppur

z ovoga bi se došlo do toga da su crne najprivlačnije crnima, bele belima, a žute žutima. Kako onda crne žene ispadnu na kraju ukupno najmanje privlačne?

privlacnost i lepota nisu jedno isto...crnkinje su ispale najruznije prema ovom "istrazivanju" a ne zna se po kojim kriterijumima...
freehand freehand 00:11 12.11.2012

Re: Eppur

jesen92
z ovoga bi se došlo do toga da su crne najprivlačnije crnima, bele belima, a žute žutima. Kako onda crne žene ispadnu na kraju ukupno najmanje privlačne?

privlacnost i lepota nisu jedno isto...crnkinje su ispale najruznije prema ovom "istrazivanju" a ne zna se po kojim kriterijumima...

Da pogledaš ponovo naslov istraživanja?
myredneckself myredneckself 00:41 12.11.2012

Re: Eppur

cult
Ono što me iritira u ovoj priči je ideja da se zbog političke korektnosti nauci zabranjuje da se bavi nekom temom.

Slažem se s tobom.
Možda zato što su fizički najrazličitije? Ne znam.

Jednom je Naomi Kempbel rekla kako se jako čudi da su žene crne puti sideliner-i u modnom poslu, kako ih modne agencije izbegavaju, i još -
Čudi me da se svet još nije navikao na lepotu crnih žena, Naomi
Goran Vučković Goran Vučković 00:42 12.11.2012

Re: Eppur

ali mi se malo smučila u onom reality-ju o američkom modelu

To ne gledam, izvinjavam se. Na film sam naleteo igrom slučaja pre nekoliko godina na TV čini mi se.

Da je lepota treptanje veštačkim trepavicama, maskara, ruž, gloss, dobar hod po pisti...Tajra sigurno treba da zna da to nije to, morala je to naučiti na Harvardu. Ali, onda bi šou bio nezanimljiv, mislim, bez zlostavljanja u živo.

Što se tiče toga - koliko vidim biografiju na Harvard je otišla sa svojih maltene četrdeset, a manekenstvom se bavila od srednje škole - tako da računam da je prilično iskusna po tom pitanju - plus TV nije kutija koja govori istinu, nego ono što gledaoce zabavlja - što manje gledam TV to bolje vidim tu neobičnu osobinu.

Kad već pričamo o couleur café, što bi rekao Serž Gensbur - tu je i Rihanna :)
jesen92 jesen92 00:50 12.11.2012

Re: Eppur


Da pogledaš ponovo naslov istraživanja?
..znam sta pise ..



mirelarado mirelarado 08:25 12.11.2012

Re: Eppur

Al verujem u nauku, statistiku, verovatnoću, uzorke više nego u svu političku korektnost sveta zajedno.


С тим се у потпуности слажем. Али, то што је Каназава женску лепоту преименовао у физичку привлачност, по мени, не значи да основни постулат његовог истраживања има икакве везе са науком. Наука се бави прецизно дефинисаним и мерљивим појмовима. Естетика за ових неколико хиљада година колико постоји није успела да прецизно дефинише оно чиме се бави: ни лепоту уопште, ни женску лепоту. Напросто, канони на којима се и ова потоња заснива подложни су превеликом броју промена, под утицајем превеликог броја неодређених фактора. Тако се сада (врло упрошћено) витко, спортски обликовано женско тело сматра физички привлачнијим од дежмекастог, пуначког. А, сетићеш се, кренуло се са идеалом Вилендорфске венере...
Goran Vučković Goran Vučković 09:53 12.11.2012

Re: Eppur

Али, то што је Каназава женску лепоту преименовао у физичку привлачност, по мени, не значи да основни постулат његовог истраживања има икакве везе са науком. Наука се бави прецизно дефинисаним и мерљивим појмовима.

Pa ok, zavisi da li psihologiju zoveš naukom - ali način na koji u poslednjih nekoliko decenija rade (eksperimenti, uključujući onaj RCT model koji sam pominjao na jednom od skorih blogova) - prilično liči na nauku.

Ovaj lik je konkretno uzeo rezultate postojeće ankete, koliko sam shvatio - i pogledao ih u kontekstu rase - i onda napravio pretpostavku. Kad se nešto manje politički osetljivo postavi tako, obično drugi pokušavaju da ponove eksperiment da vide da li se rezultati razlikuju, ili analiziraju postavku eksperimenta da vide da li je bilo elemenata koji utiču na rezultat (biases), ili da diskutuju kauzalnost u odnosu na korelaciju (npr. u onom drugom slučaju gde je povezao glad i bolesti sa inteligencijom - nekako se nameće da bi možda mogao i drugi smer implikacije da važi) i slično. Ovde je umesto toga proradila 'liberalna inkvizicija', po sistemu 'nije bitno da li je to tačno, nego da li dira u "naše vrednosti"'. Intelektualni kukavičluk.
mirelarado mirelarado 10:08 12.11.2012

Re: Eppur

Ovde je umesto toga proradila 'liberalna inkvizicija', po sistemu 'nije bitno da li je to tačno, nego da li dira u "naše vrednosti"'. Intelektualni kukavičluk.


Знам, и, разуме се, противим се контрапродуктивном забрањивању и ућуткивању. Али, чини ми се да је и овај научник на ивици шарлатанства, у најмању руку. Још ми је свеже сећање на одломке из Прашког гробља где су тадашњи најновији научни докази и истраживања поткрепљивали ондашње расистичке и шовинистичке баљезгарије. Многи савременици поверовали су у те доказе (о чему сведоче историјски догађаји који су уследили) само зато што су били заоденути плаштом науке.

Мислим да "либерална инквизиција" има много горих испада од овога.
Goran Vučković Goran Vučković 10:25 12.11.2012

Re: Eppur

Али, чини ми се да је и овај научник на ивици шарлатанства, у најмању руку.

Attention whore, što bi rekao Doctor Wu - ali mogu ovakvi rezultati da budu i pozitivna motivacija - jer oni istraživači kojima je ovakav rezultat moralni izazov, suočeni sa rezultatima koji se ne uklapaju u njihovu moralnu sliku sveta, mogu doprineti razvoju znanja u ovim oblastima. To bi za menei bio prirodan odgovor na ovakve provokativne rezultate - a ne pozivanje na dogmu i satanizacija.
Многи савременици поверовали су у те доказе (о чему сведоче историјски догађаји који су уследили) само зато што су били заоденути плаштом науке.

U svašta će ljudi da poveruju ako im ide u prilog ili ako im podiže ego. Nego problem sa tim 'reductio ad Hitlerum' je što je u suštini isti konzervativni (u smislu pokušaja zadržavanja postojećih društvenih odnosa) poriv kao i ono što je spalilo Đordana Bruna - spaljujemo (ili moralno diskreditujemo), da nam se ne desi opet Sodoma i Gomora ( (c) Amfilohije Radović).
freehand freehand 10:39 12.11.2012

Re: Eppur

suočeni sa rezultatima koji se ne uklapaju u njihovu moralnu sliku sveta, mogu doprineti razvoju znanja u ovim oblastima.

Na koja konkretno znanja misliš a da bi mogla biti razvijena ovakvim zaključivanjem?
Recimo, ja ne mogu da zamislim ni grupu ispitanika, ni način njihovog izbora kojim bi se došlo do reprezentativnog uzorka koji bi mi omogućio da sa minimumom uverenja u objektivnost i tačnost rezultata izađem u javnost.
Ukoliko mi cilj nije samopromocija na osnovu provokacije, naravno.
mirelarado mirelarado 10:49 12.11.2012

Re: Eppur

U svašta će ljudi da poveruju ako im ide u prilog ili ako im podiže ego. Nego problem sa tim 'reductio ad Hitlerum' je što je u suštini isti konzervativni (u smislu pokušaja zadržavanja postojećih društvenih odnosa) poriv kao i ono što je spalilo Đordana Bruna - spaljujemo (ili moralno diskreditujemo), da nam se ne desi opet Sodoma i Gomora ( (c) Amfilohije Radović).


У реду, Вучко, видим да си вољан да све лепо класификујеш и сврсташ у унапред задате фиоке, па и да физичка привлачност постане предмет проучавања озбиљне науке.

Ево и једног од тих научних достигнућа из 19. века, чисто да видиш како ни reductio ad reductionem ad Hitlerum, као ни "reductio ad Brunum" нису баш увек примерени. :)

Nemac u proseku proizvodi dvostruko više izmeta od Francuza. Ta prekomerna aktivnost debelog creva odvija se na uštrb moždane, što je dokaz njihove fiziološke niže vrednosti. U doba varvarskih najezda iza germanskih hordi ostajale su nepojmljive hrpe fekalija. Osim toga, i tokom prethodnih stoleća, francuski putnik odmah bi opazio da je prešao alzašku granicu po divovskim gomilama izmeta posejanim duž puteva. Kamo sreće da je to sve: za Nemce je tipično oboljenje bromhidrosis, ili odvratno smradan znoj, i dokazano je da mokraća jednog Nemca sadrži dvadeset procenata azota, dok ga u mokraći drugih rasa ima tek petnaest odsto.
kukusigameni kukusigameni 10:55 12.11.2012

Re: Eppur

Ja mislim da su u pitanju čiste predrasude. Naravno da čovek (muškarac) koji živi u okruženju isključivo jedne rase ima otklon prema drugoj (bolje reći drugačijoj) rasi. Ali kada je u pitanju estetika, predrasude bi trebalo da nestaju.

Ako nikada nisi ni flertovao sa ženom crne boje kože, svakako da ti deluje logičnije da te privuče ono na šta si navikao. Ali, iznenađenja su uvek iznenađenja.

Mešanje rasa je prisutno i u životinjskom svetu. Nešto nisam primetio da mačor bira mačku po rasi ili da mačka koja ima teranje, razmišlja o pedigreu potencijalnog smirivača njenih hormonskih pizdarija.
Iz ličnog iskustva mogu reći da sam sam sa sobom osetio snagu tih predrasuda ali iskreno govoreći, kakvu je to draž tek dalo kada sam spoznao da kočnica postoji samo u mojoj glavi. A glava mi je bila opterećena lokalizmom, okruženjem u kome živim i spoznajom da bi nešto drugačije moglo da me promeni.

Oh, kako je lepo promeniti se i otkriti o sebi nešto novo.

Ako samo jedeš belu čokoladu, biće ti malko problem da probaš crnu. Ali to ne umanjuje lepotu crne čokolade. Pa onda predrasuda oko After Eight-a. A onda Chilli u čokoladi. Ili neko voćno punjenje.
Pa brzo se zaboravi ona početna bela.
myredneckself myredneckself 11:21 12.11.2012

Re: Eppur

mirelarado
само зато што су били заоденути плаштом науке.


Mirela, ko sme da kaže nešto protiv. Kad nas zaspu sa silnim tabelama i brojkama sa najmanje tri decimale (što kaže autorka članka). Već tri decimale su čudo koje blokira
Goran Vučković Goran Vučković 11:31 12.11.2012

Re: Eppur

Recimo, ja ne mogu da zamislim ni grupu ispitanika, ni način njihovog izbora kojim bi se došlo do reprezentativnog uzorka koji bi mi omogućio da sa minimumom uverenja u objektivnost i tačnost rezultata izađem u javnost.

To što se ti ne baviš istraživanjima ne znači da istraživanja i statističke metode (uključujući pravila o veličini uzorka) ne postoje. A otkrića u istraživanjima nisu nešto što sebi zacrtaš pa onda otkriješ - jer da jesu ne bi se zvala "otkrića" nego "postignuća". Motivacija za istraživanje prosto može imati ishod koji ne mora imati direktne veze sa originalnom hipotezom koju istraživač pokušava da proveri ili opovrgne. Uzgred, nije loš ni onaj Fejnmanov govor na Kalteku.
myredneckself myredneckself 11:54 12.11.2012

Re: Eppur

Goran Vučković
jer oni istraživači kojima je ovakav rezultat moralni izazov, suočeni sa rezultatima koji se ne uklapaju u njihovu moralnu sliku sveta, mogu doprineti razvoju znanja u ovim oblastima. To bi za menei bio prirodan odgovor na ovakve provokativne rezultate - a ne pozivanje na dogmu i satanizacija.

Jel može ovako da se razume ovo što si kazao, za nas s jeftinijim ulaznicama: Uradi se istraživanje, koje se može oboriti. (Vrlo je provokativno). Slede odgovori na to istraživanje, što vodi još detaljnijem istraživanju. Istraživanje se potkrepljuje, ili pobija, dorađuje. Na kraju, više pretpostavki, više saznanja?

A da mu, (SK), stoji provokacija, stoji.

"If what I say is wrong (because it is illogical or lacks credible scientific evidence), then it is my problem. If what I say offends you, it is your problem." (SK)
Goran Vučković Goran Vučković 12:50 12.11.2012

Re: Eppur


Jel može ovako da se razume ovo što si kazao, za nas s jeftinijim ulaznicama: Uradi se istraživanje, koje se može oboriti. (Vrlo je provokativno). Slede odgovori na to istraživanje, što vodi još detaljnijem istraživanju. Istraživanje se potkrepljuje, ili pobija, dorađuje. Na kraju, više pretpostavki, više saznanja?

Pa da, otprilike. Povremene provokacije mogu da budu korisne ako je njihova posledica povećana motivacija da se oblast ozbiljnije istraži. Ne znam da li se sećaš ovog predavanja - govori o tome da je diversifikacija moralnih osnova istraživača korisna za istraživanje.
myredneckself myredneckself 15:07 12.11.2012

Re: Eppur

Goran
Ne znam da li se sećaš ovog predavanja - govori o tome da je diversifikacija moralnih osnova istraživača korisna za istraživanje.

Ne, ali to mi je treće štivo za noćas
myredneckself myredneckself 16:43 12.11.2012

Re: Eppur

kukusigameni
Ako samo jedeš belu čokoladu, biće ti malko problem da probaš crnu. Ali to ne umanjuje lepotu crne čokolade. Pa onda predrasuda oko After Eight-a. A onda Chilli u čokoladi. Ili neko voćno punjenje.

Prepoznavanje razlika između gore navedenog nije nikakav gastro rasizam, već realnost.
blue92 blue92 19:44 12.11.2012

si muove

mirelarado

"Nemac u proseku proizvodi dvostruko više izmeta od Francuza. Ta prekomerna aktivnost debelog creva odvija se na uštrb moždane, što je dokaz njihove fiziološke niže vrednosti. U doba varvarskih najezda iza germanskih hordi ostajale su nepojmljive hrpe fekalija. Osim toga, i tokom prethodnih stoleća, francuski putnik odmah bi opazio da je prešao alzašku granicu po divovskim gomilama izmeta posejanim duž puteva. Kamo sreće da je to sve: za Nemce je tipično oboljenje bromhidrosis, ili odvratno smradan znoj, i dokazano je da mokraća jednog Nemca sadrži dvadeset procenata azota, dok ga u mokraći drugih rasa ima tek petnaest odsto."




Umberto Eko - genije
mirelarado mirelarado 20:20 12.11.2012

Re: Eppur

myredneckself
Mirela, ko sme da kaže nešto protiv. Kad nas zaspu sa silnim tabelama i brojkama sa najmanje tri decimale (što kaže autorka članka). Već tri decimale su čudo koje blokira


Свако такво засипање бројкама, децималама поготово, сумњиво ми је у старту. ;-)
Сетим се случаја спанаћ и питам се ко би се ту снашао...
myredneckself myredneckself 22:22 12.11.2012

Re: Eppur

mirelarado
myredneckself
Mirela, ko sme da kaže nešto protiv. Kad nas zaspu sa silnim tabelama i brojkama sa najmanje tri decimale (što kaže autorka članka). Već tri decimale su čudo koje blokira


Свако такво засипање бројкама, децималама поготово, сумњиво ми је у старту. ;-)
Сетим се случаја спанаћ и питам се ко би се ту снашао...

Ah, ti pedantni Nemci, i njima se dešava. Jadan Popaj, koliko se uzalud najeo spanaća zbog decimala, bolje da je svaki put gutao i onu konzervu, da se popravi i ojača.
A ovu lepoticu* smo zbog tih decimala zapostavili, iako ima više gvožđa nego spanać. (A Britanika* to ne pominje i dalje decu uči da je spanać pun gvožđa.)

myredneckself myredneckself 22:43 12.11.2012

Re: Eppur

jesen92
privlacnost i lepota nisu jedno isto.

Nisu. I Kanazava istražuje fizičku privlačnost, ne lepotu.
Tu je poenta, kod privlačnosti - privući mužjaka/ženku.

dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:48 11.11.2012

Ispod koze:)

Jedna od definicija bi mogla biti da je lepota uglavnom ono što je ugodno oku


S godinama sve više sexy
<<<LINK
myredneckself myredneckself 23:00 11.11.2012

Re: Ispod koze:)

dusanovaiivanovamama
Jedna od definicija bi mogla biti da je lepota uglavnom ono što je ugodno oku


S godinama sve više sexy
<<<LINK


Wow, tačno
background noise background noise 00:16 12.11.2012

E svašta papir trpi

da su žene crne rase manje fizički atraktivne od žena drugih rasa


Kak'a budala . . .
mikele9 mikele9 00:57 12.11.2012

Evo

moje rođake Tuarezice. Ajd nek neko lane da nije lepa i da ne deluje inteligentno!
Kanazava je običan seronja


myredneckself myredneckself 01:43 12.11.2012

Re: Evo

mikele9
moje rođake Tuarezice. Ajd nek neko lane da nije lepa i da ne deluje inteligentno!
Kanazava je običan seronja



Heej, mik, Tuarezica je prelepa, ali možda nije objektivno fizički atraktivna,
tj. fizički atraktivna i muškima, i ženskima(lezbejkama).
Znači, manje novca u biznisu, ako smem subjektivno da primetim.
Kanazava priča o fizičkoj privlačnosti, ne o lepoti, ako sam dobro shvatila.
Isto tako, tip Vanese Redgrejv recimo... je meni mnogo lep, ima ono nešto, ali zato tip Paris Hilton, razara.

A vidiš ova, koja nije lepa, objektivno, po standardima, zna da dotera masu da gledaju njene filmove. Kako sad to? Voli je kamera, kao nekog ženskog Belmondoa, Bronsona, itd.

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:57 12.11.2012

Re: Evo

ali možda nije objektivno fizički atraktivna,


Uh,
ne izjasnjavam se bas o ovim temama ali sad moram
Gresis, gazdarice, silno gresis...
Mnooogo je privlacna, (jel to isto sto i atraktivna?) bas tako, fizicki


myredneckself myredneckself 02:12 12.11.2012

Re: Evo

hoochie coochie man
ali možda nije objektivno fizički atraktivna,


Uh,
ne izjasnjavam se bas o ovim temama ali sad moram
Gresis, gazdarice, silno gresis...
Mnooogo je privlacna, (jel to isto sto i atraktivna?) bas tako, fizicki



Jeste isto, hoochie, al ja sam u nekom drugom fazonu mislila - lepota i fizička privlačnost, ma, nema veze
Bedtime, padam na kaskaturu...
zemljanin zemljanin 02:13 12.11.2012

prašina

Evo takođe jednog dela od pre par godina koji je digao veliku prašinu:

Similarly, religion is a byproduct of humans' tendency to perceive agency and intention as causes of events, to see "the hands of God" at work behind otherwise natural phenomena. "Humans are evolutionarily designed to be paranoid, and they believe in God because they are paranoid," says Kanazawa. This innate bias toward paranoia served humans well when self-preservation and protection of their families and clans depended on extreme vigilance to all potential dangers. "So, more intelligent children are more likely to grow up to go agjavascript:;ainst their natural evolutionary tendency to believe in God, and they become atheists." Young adults who identify themselves as "not at all religious" have an average IQ of 103 during adolescence, while those who identify themselves as "very religious" have an average IQ of 97 during adolescence.


Sve u svemu ima on istoriju takvih tumačenja ... a uvek su problem sama tumačenja ... eksperiment ili istraživanja daju određene rezultate i to su činjenice ... e sad tema apsolutne jednakosti ljudi je pod uticajem dešavanja u proteklim vekovima kada se jednostavno koristio određeni stav ili istraživanje kao "ključni dokaz" ... ljudi su ljudi i da smo svi isti, bilo bi dosadno ...

Jedna od meni omiljenih (Salli Elise Richardson-Whitfield)

myredneckself myredneckself 16:32 12.11.2012

Re: prašina

zemljanin
ljudi su ljudi i da smo svi isti, bilo bi dosadno ...

Ta različitost je čudesna i uzbuđujuća.
Ljudi su stvarno raznovrsni, i to je naj kul na svetu.
tyson tyson 10:59 12.11.2012

Back to black


Pa, generalno pravilo kada zapadna civilizacija (čitaj: beli čovek) pokušava da racionalizuje estetiku, je da su nama belima instinktivno privlačnije crnkinje (i azijatkinje) koje crtama lica podsećaju na bele žene. Pogledati samo sve ove fotografije ostavljene na blogu; retko koja od tih žena, if any, ima tipične crnačke crte lica, fizionomiju.

(kažem instinktivno jer se radi upravo o tome, primarnoj reakciji na izgled, pre upoznavanja karaktera, imovinskog stanja i ostalih stvari koje nas čine privlačnim drugim svesnim jedinkama)

Koji je uzrok toga? To je valjda ono što Kanazava pokušava svojim provokativnim tekstovima da izazove - traženje naučno prihvatljivog (čitaj: dokazivog, objašnjivog) odgovora. Geni, psihologija, kolektivno nesvesno, kolektivno svesno, uticaj sredine... Ko zna. Sigurno je samo da nećemo mi ovde na blogu da pronađemo konačan odgovor



Uzgred, za drugare koji još uvek sanjaju nedosanjani san , empririjski spoiler - žena kao i svaka druga, ako zna zavrteće vas oko malog prsta, ako ne zna već se izvrne na leđa kao bubašvaba i samo mlatara nogama - džabe joj i izgled, i boja kože


kukusigameni kukusigameni 11:07 12.11.2012

Re: Back to black

Kada ova mlada dama kuva na 24kitchen ja nikada ne upamtim recept.



Lorraine Pascal
Jukie Jukie 14:03 12.11.2012

Re: Back to black

kukusigameni
Kada ova mlada dama kuva na 24kitchen ja nikada ne upamtim recept. Lorraine Pascal

A ja pošizim jer nijedan recept ne mogu da ponovim pošto su mi prsti dva puta kraći nego njeni
"napravite ćuftu tako što tvrdo kuvano jaje omotate mlevenim mesom i onda istovremeno utapkavajte sa svih strana, uključujući i onu suprotno od vas, ali samo jednom rukom jer jedna treba da bude suva i brašnjasta a druga za vlažne sastojke" - ako to uradim, zgnječiću ćuftu sa strane
"gurnite prst u čašu sa npr. sladoledom? i povucite donji deo nekog sastojka na gore" - ako ja to uradim, sve će mi se razmazati po dlanovima
myredneckself myredneckself 15:14 12.11.2012

Re: Back to black

tyson
Uzgred, za drugare koji još uvek sanjaju nedosanjani san , empririjski spoiler - žena kao i svaka druga, ako zna zavrteće vas oko malog prsta, ako ne zna već se izvrne na leđa kao bubašvaba i samo mlatara nogama - džabe joj i izgled, i boja kože


You've got the spirit, ha, ha..
myredneckself myredneckself 15:17 12.11.2012

Re: Back to black

kukusigameni
Kada ova mlada dama kuva na 24kitchen ja nikada ne upamtim recept.



Lorraine Pascal

Menjamo se. Ja tebi Lorejn, ti meni one, kad kuva onaj Australijanac
myredneckself myredneckself 16:24 12.11.2012

Re: Back to black

Jukie
"napravite ćuftu tako što tvrdo kuvano jaje omotate mlevenim mesom i onda istovremeno utapkavajte sa svih strana, uključujući i onu suprotno od vas, ali samo jednom rukom...


Pis ov kejk. Ne znaš? Pa to ti je isto kao gomboce sa šljivama, kajsijama...
kukusigameni kukusigameni 11:24 12.11.2012

muzički prilog kanazavi




Kanazava?!

Jebote on je ljut što se ne zove Kazanova. Al' za malo.
jesen92 jesen92 21:31 12.11.2012

Re: muzički prilog kanazavi

Jebote on je ljut što se ne zove Kazanova. Al' za malo.

..i ja mislim da je to u pitanju..
golubica.bg golubica.bg 11:29 12.11.2012

Nemam ja problem...

sa njegovim blogom, svako ima pravo da pise sta 'oce na internetu. Ono sa cime imam problem je da je doticni autor, koji vazi za kakvog-takvog istrazivaca, svoje rasisticke splacine objavio u peer-reviewed zurnalu kakav je the British Journal of Health Psychology:

"...while both income and intelligence have independent positive effects on self-reported health, intelligence has a stronger effect than income. The data collectively suggest that individuals in wealthier and more egalitarian societies live longer and stay healthier, not because they are wealthier or more egalitarian but because they are more intelligent."

Cak i taj rasizam ne bi bio rasizam da je zaista dokazao konkretne razlike (ako postoje, jbg postoje), medjutim u clanku koji je objavio u pomenutom casopisu, postoje metodoloske greske koje ni vecina prosecnih master studenata psihologije ne bi pravila.

Nije me mrzelo da uhvatim i da ga procitam, ali da ne bih sad davila problematikom statistickih analiza, ukratko, uzorak nije bas najreprezentativniji, varijable cesto visoko koreliraju medju sobom, pa je prosto nemoguce raspetljati sta tu utice na sta i koliko, i pored sveg tog haosa, doticni daje sebi za pravo da izvodi zakljucke o jacini efekata i kauzalnosti, sto je sa takvim podacima i analizama prakticno nemoguce. Da se vratim na clanak o lepoti i rasi na trenutak, tu cak ne nalazi za shodno ni da nas udostoji bitnim detaljima koji se ticu velicine i reprezentativnosti uzorka, rase "objektivnih ocenjivaca", konkretnih statistickih analiza koje je primenio itd. (ali eto neka mu se to i oprosti posto je u pitanju blog post, a ne strucni clanak).

I da se vratimo na moj problem, internet trpi sve, ali u ozbiljnom casopisu ocekujem da citam ozbiljne clanke, to je i cela poenta peer-review procesa. Ako je ovako nesto zaista proslo recenziju i ugledalo svetlost dana, a predstavlja tipican primer lose istrazivacke prakse, mislim da su odgovorni i autor, i oni koji su clanak recenzirali (je l' se tako kaze na srpskom?) i na kraju krajeva glavni urednik. E tu ocekujem neku vrstu odgovornosti: izvinjenje, povlacenje clanka, kako god. Jer ako svako moze da objavljuje sta mu padne na pamet, sam casopis gubi kredibilitet, a na duge staze, zamagljuje se razlika izmedju nauke i izvlacenja cinjenica iz dupeta. A to iskreno, ne bih volela da vidim...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana