Moj grad| Porodica| Život

Samo nemoj po glavi druže plavi

Jelica Greganović RSS / 14.11.2012. u 18:30

27453588650a3c07b27392761379603_v4%20big.JPG

Bravo! Tako je! Od svega sumnjivog, uzurpiranog, čudnovlasničkog, onog što se broji nizom nula koje i dobri matematičari bez dioptrije broje po par puta, najbolje je efikasnost pravosuđa demonstrirati na četvoročlanoj porodici. Izbaciti je na ulicu pomoću demonstracije represivng aparata na polzu društva. Pred prijateljima, decom...jednu majku u bolnicu, drugu majku u maricu...Bravo! Samo napred.

Nemam ja ovde mnogo šta da kažem, možda i ne znam dovoljno, ali znam toliko da je jedna od najboljih stvari koje su učinjene kada je smenjen Zloba, bila to što su policajci na grudima počeli da nose tablice sa imenom i prezimenom. Da hrabrost ne utone u plavilo. Da uniforma ne sakrije junački čin. Da se zna ko preti majkama, deci i novinarima. Ko prekoračuje silu imenom i prezimenom.

Nema ovde šta mnogo da se priča. Ružno je i sramotno i samo kad se gleda, a kamoli kad se preživljava. 

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=12&nav_id=660247

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158



Komentari (783)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milos_secujski milos_secujski 19:03 14.11.2012

...

Dakle... prva, ona ljudska reakcija, gledajući prilog (iseljenja iz stana vatrogasca) u kom je na kraju uhapšena mama jedne devojčice, bila je da bi tog policajca, po cenu pendračenja u ctanici, odgurnuo od te žene. Narodna milicija, po ko zna koji put, isfrustrirano i neprofesionalno obavlja svoj posao, kao da ne zna da se postavi u određenim situacijama. Nego onako netrpeljivo i najlakše – aj’ ti u stanicu. Što se tiče te profesije u Srbiji, ona ne uživa ama nikakvo poverenje kod mene jer malo-malo pa izađe neki snimak maltretiranja, šamaranja i pesničenja ljudi.

Gledajući snimak primetio sam da je žena privedena jer nije htela da ode iz svoje ulice i jer je stala uz svoju ćerku; kojoj je opet cilj i razlog okupljanja bila solidarnost sa svojim školskim drugaricama – pa j...m mu mater zar ne vrišti cela nacija kako nam fali solidarnosti i empatije? I kako nam deca otupljuju, ne mare ni za šta, divljaju.... I evo sad kad su nas uverili u suprotno, i oni, ej, oni klinci, stali na ulaz zgrade, policija počne da hapsi roditelje.

Okidač koji je doveo do bahatosti policajaca i još neosnovanijeg privođenja bio je taj što mu je rekla da treba da ga je sramota. Verovatno je povišen ton, na koji nije navikao, i doveo do „crvene linije“ koju to službeno lice, i osetljiva duša, jednostavno više nije molga da podnese i toleriše. A najveća sramota, pored ove celokupne policijske svinjarije, je ta što su ženu strpali u maricu naočigled njene ćerke, to jest očupali je od nje.

Ali, policija je uspešno obavila posao i obezbedila mesto dešavanja.


Alal vera!

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:16 14.11.2012

Re: ...


i oni, ej, oni klinci, stali na ulaz zgrade

Da se suprotstave policiji.

Tako da iskazu solidarnost sa drugarima.
Zar ne mislis da je to malo previse?

To je upravo ono sto mi najvise smeta usvemu ovome, dovodjenje dece da se suprotstave policiji.

Ne znam sve detalje ali sam nekako na strani ove porodice sto je iseljena.
Mozda bih cak i sam isao da pokusam da sprecim izvrsenje te odluke, ali decu da povedem ili da odobrim dovodjenje druge dece - to nikako.
Tesko je staviti se u njihovu poziciju ali mi se cini da i kad bi se o meni radilo, kada bi mene neko iseljavao, verujem da bih bio protiv toga da neka deca, pa i nek su drugari moje, budu upotrebljena.
milos_secujski milos_secujski 19:22 14.11.2012

Re: ...

hoochie coochie man

i oni, ej, oni klinci, stali na ulaz zgrade

Da se suprotstave policiji.

Tako da iskazu solidarnost sa drugarima.
Zar ne mislis da je to malo previse?

To je upravo ono sto mi najvise smeta usvemu ovome, dovodjenje dece da se suprotstave policiji.

Ne znam sve detalje ali sam nekako na strani ove porodice sto je iseljena.
Mozda bih cak i sam isao da pokusam da sprecim izvrsenje te odluke, ali decu da povedem ili da odobrim dovodjenje druge dece - to nikako.
Tesko je staviti se u njihovu poziciju ali mi se cini da i kad bi se o meni radilo, kada bi mene neko iseljavao, verujem da bih bio protiv toga da neka deca, pa i nek su drugari moje, budu upotrebljena.

Dobro, ja polazim od teze da su samovoljno došli i to je za svaku pohvalu. Ne verujem da ih je neko huškao da dođu, to mi je besmisleno.
lignjoslav pipak lignjoslav pipak 19:13 14.11.2012

Policijska drzava

Odgovori gospodina expolicajac pokazuju koliko su primitivni i bahati nasi policajci. Njima, ni njemu, nije jasno da su oni ovde da stite gradjane a ne da se izivljavaju na njima i da ih omalovazavaju. Podrzavajuci jednu ocigledno korumpiranu mahinaciju koja je dovela do iseljavanja porodice, policija nije morala da hapsi protestante, koji su u stvari protestovali selektivnu pravdu koja se vec godinama vrsi u Srbiji, a od kako imamo Dacica na vlasti, to je jos vise kulminiralo. Policija je sada ponovo tu da gradjane tuce, hapsi i privodi kada izrazavaju mirno negodovanje protiv korupcije, lopovluka i bezobrazluka. Gospodja advokatica, koja je svojim kriminalnim mahinacijama otela stan ljudima uz ociglednu pomoc kolega, dobila je naravno i pomoc aparata za ugnjetavanje, t.j. policije. Dakle gospodine exstagod, vi niste u pravu. Zakon ne dozvoljava nasilje nad privatnim licima, i policija ne moze bez naloga sudskih organa da selektivno sprovodi pravdu. Gospodja vase kolege nije ometala u izvrsavanju zadatka, vec im je rekla da treba da ih bude sramota. To nije uvreda, vec sasvim normalna izjava, koju ja i podrzavam. I vas treba da bude sramota, iako ste ex (verovatno postoji razlog za to ex, kao sto ce i kolega primitivac uskoro da bude ex), da podrzavate nasilje nad civilima. Ali takvo shvatanje pravde od strane primitivnih lica u uniformama koji nose pistolje i dovodi do eskalacija, i dovesce do eskalacija i ovde, ako neko pametan najzad ne shvati da ono sa 99% je istina. Ne dao vam Bog da se tih 99% opseti da ih ima vise, pa vas i vase pulene postavi na mesto. Niste daleko od toga, nemojte misliti da jeste. Pa vi vidite, da li cete ovaj put pucati u narod, kao kad vam je Milosevic to zapovedio, ili cete se setiti da je u tih 99% i vas brat, sin, sestra, zena, cerka, majka, otac, ujak, kum... pa i vi, ali to je malo previse logike za primitivan um.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:15 14.11.2012

Re: Policijska drzava

Ja bih samo molila ako bi moglo bez vređanja...iako sam ja gore za onog bolida napisala da je kreten.
lignjoslav pipak lignjoslav pipak 20:31 14.11.2012

Re: Policijska drzava

Izvinjavam se. Samo da prikazem koliko je istine u revoltu protiv navedenog "gospodina policajca", citiram:
"Sramno je da se u ovoj državi iz stana izbacuju pošteni ljudi kao što je Matić, koji je za dve decenije rada kao vatrogasac spasio mnoge živote, dok nekim moćnicima koji su pokrali državu predstavnici vlasti ne smeju da prođu ni kroz ulicu. Još više osuđujemo postupak našeg kolege policajca, koji se na vrlo loš način poneo prema okupljenim građanima koji su samo u miru želeli da spreče nepravdu. Najveći broj policajaca u Srbiji je pošten i poštuje građane naše države, ali na žalost postoje i izuzeci koji se ponašaju tako bahato da sramote uniformu koju nose. U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:40 14.11.2012

Re: Policijska drzava

"Sramno je da se u ovoj državi iz stana izbacuju pošteni ljudi kao što je Matić, koji je za dve decenije rada kao vatrogasac spasio mnoge živote, dok nekim moćnicima koji su pokrali državu predstavnici vlasti ne smeju da prođu ni kroz ulicu. Još više osuđujemo postupak našeg kolege policajca, koji se na vrlo loš način poneo prema okupljenim građanima koji su samo u miru želeli da spreče nepravdu. Najveći broj policajaca u Srbiji je pošten i poštuje građane naše države, ali na žalost postoje i izuzeci koji se ponašaju tako bahato da sramote uniformu koju nose. U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.

Svaka čast.
Milan Novković Milan Novković 19:16 14.11.2012

Vanredno bahato ...

... ponašanje policajca, uz svo razumevnje potrebe da se red i mir poštuju.

On je arogantan, nesposoban i očigledno nekontrolisani siledžija koji se samozadovoljava i štiteći ga uopšte se ne štiti ugled i razumevanje policije. Potpuno je nedorastao situaciji.

Trebao je narod da se izmakne pa da ga gađa kamenicama, sve sa decom.

Usput, on uopšte ne bi trebao da bude robot koji nije svestan da je možda deo kriminala i korupcije u sred jedne beskrupulozne otimačine.
maksa83 maksa83 19:22 14.11.2012

Re: Vanredno bahato ...

Usput, on uopšte ne bi trebao da bude robot koji nije svestan da je možda deo kriminala i korupcije u sred jedne beskrupulozne otimačine.


"Samo izvršavam naređenja" - Milgram experiment.

AlexDunja AlexDunja 19:24 14.11.2012

Re: Vanredno bahato ...

Usput, on uopšte ne bi trebao da bude robot koji nije svestan da je možda deo kriminala i korupcije u sred jedne beskrupulozne otimačine.


rukovodilac akcije, jebote:)
Milan Novković Milan Novković 21:16 14.11.2012

Re: Vanredno bahato ...

"Samo izvršavam naređenja" - Milgram experiment.

Strašno!!!

Šta li u nama sve čuči, a smemo da se kladimo da svi solidno kapiramo "ljudsku jednačinu".

Nema ništa veselo u članku, al jeste za tragikomediju sledeće:

"...Charles Sheridan and Richard King hypothesized that some of Milgram's subjects may have suspected that the victim was faking, so they repeated the experiment with a real victim: a "cute, fluffy puppy" who was given real, albeit harmless, electric shocks. They found similar findings to Milgram: half of the male subjects and all of the females obeyed to the end...."

(za one što nisu pročitali - "subject" je u ulozi učitelja i kažnjava učenika za pogrešne odgovore zato što mu je tako naređeno. U originalnom eksperimentu i mnogo kopija "subject" daje električni šok ispitaniku koga ne vidi, napon se postepeno povećava do potencijalno smrtonosnog od preko 400 volti)

Gde li samo "rastu" te ženske što slušaju i rade kako im se kaže bez izuzetka?!
mnenadic mnenadic 19:23 14.11.2012

Prinudno iseljavanje

Ima nešto (šta nešto - sve) duboko nehumano u postupku države u ovom slučaju uterivanja pravde. Država se ovde ponaša kao slon u staklarskoj radnji: Jednu nepravdu rešava drugom, većom nepravdom. A da je država funkcionisala u pravom smislu i sve vreme do ovakve situacije nebi ni došlo.
A šta reći o policiji:
Dobilo zadatak da bude bahato i biva bahato. I shvata sve bukvalno kao i uvek. I jedva čeka da ispolji bahatost. Tako je obučavana, tako je instruirana i ima takav uzor na vrhu ministarstva i na vrhu države.
Tužno!
maksa83 maksa83 19:25 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Dobilo zadatak da bude bahato i biva bahato. I shvata sve bukvalno kao i uvek. I jedva čeka da ispolji bahatost.

Al' samo ako su sa druge strane četvoročlana porodica + pokoja majka sa detetom (ženskim, od muškog bi već zentali).

A kad treba da obezbede Paradu od organizovanih i naoružanih psihopata, onda cvile, sindikalno se organizuju i goredoliraju transparentima.
predatortz predatortz 19:26 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

A kad treba da obezbede Paradu od organizovanih i naoružanih psihopata, onda cvile, sindikalno se organizuju i goredoliraju transparentima.


Pa, jebeš ga, što se i vi ne okupite kao ovi danas pa obezbedite paradu?

Zar nisu jednu obezbedili?
maksa83 maksa83 19:29 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Pa, jebeš ga, što se i vi ne okupite kao ovi danas pa obezbedite paradu?

Pa da me 'apse k'o ovu majku?

Je l' ti to pos'o i jesi za to obučavan, plaćen i opremljen?
Jesi.
Štakuraconda?
Nema cviljenja.

(ovo 'ti' nisi ti - predatorz - nego proizvoljni goredolirajući sindikalno organizovani pandur koji ne bi da se bije sa navijačima, nego da 'apsi majke)
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:30 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

A kad treba da obezbede Paradu od organizovanih i naoružanih psihopata, onda cvile, sindikalno se organizuju i goredoliraju transparentima.

Ne, nego se parada otkaže jer je preopasno za policiju da stane na crtu onima koji joj prete i uzimaju pravo represije koje je samo njoj dato zakonom. (Ajde, i vojsci, ali to vanredno samo)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

'apse k'o ovu majku

nego da 'apsi majke


Zar i ti ?

Malo previse patetike za moj ukus
alselone alselone 19:33 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Štakuraconda?


Makar neke huligane hapse - secas se onog cobanina bez licne karte?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:34 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Patetika, a? Bi li bilo patetično da tvoju strpaju u maricu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:38 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ne bi bilo pateticno, bilo bi traumaticno stvarno.

Bice da zbog toga moja majka mene nikad nije slala da se suprotstavljam policiji kako bi ona neku pravdu isterala.
i da dodam, kao sto ni ja svoju decu nisam slao.

Pateticno mi zvuci to sto se zauzimanje neke strane pokusava opravdati decom.

Zar nema drugih argumenata da se osudi hapsenje neke gradjanke, vec se mora reci da je to majka?
Da li bi bilo u redu hapsenje da tu nije bilo njeno dete?
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:41 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje


Pa, jebeš ga, što se i vi ne okupite kao ovi danas pa obezbedite paradu?

Zato što policija dobija plate da to radi. Od svih građana. A i zakonom je obavezna da to uradi.
zilikaka zilikaka 20:51 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Bice da zbog toga moja majka mene nikad nije slala da se suprotstavljam policiji kako bi ona neku pravdu isterala.
i da dodam, kao sto ni ja svoju decu nisam slao.


Ajde samo prvo da se dogovorimo šta je u tome bilo "suprostavljanje".

Vidi se kako stoje bar 20 metara od ulaza u zgradu, ne ometaju nikom prilaz i prolaz, i žena govori policajcu "zašto mene niste zvali". Pre toga ide komentar da su roditelji došli po decu. Vidi se da je devojčica pored nje uzrasta 12-13 godina, dakle pravno neodgovorna u svakom pogledu.

Logična rekonstrukcija glasi da je ona došla po dete, da je pandur njoj nešto rekao, (verovatno u stilu da dete ne sme da bude tu gde je bilo) i ona odgovara to što se čuje.
Dalje on njoj naredjuje da se udalji, mada je već objektivno potpuno udaljena od mesta izvršenja a ona ne baš prijateski odgovara da neće, što bi se udljila, to je i njena ulica.
Onda on njoj (to ne čujemo) verovatno dobacuje neku pretnju, verovatno privođenjem i već se udaljava prema mestu izvršenja, a ona mu dovikuje ono "sram vas bilo, vi meni pretite"

Evo, ja molim još jednom tebe, exa i predatora, koji ste taj čin okarakterisali kao ometanje, da nam tačno kažete šta je u tome što smo svi videli (i na koji način) predstavljalo ometanje izvršenju policajca.
Odnosno, čime je policajac bio ometen da izvrši iseljenje.

...a što se vaspitne uloge policije tiče, taj zadatak mi nije bio poznat.
Da li to znači da drugovi treba da nas privode kad nas nedajbože čuju da opcujemo pred detetom, jerbo i to nije vaspitno?
antioksidant antioksidant 20:55 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Odnosno, čime je policajac bio ometen da izvrši iseljenje.

postojanjem
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ajde samo prvo da se dogovorimo šta je u tome bilo "suprostavljanje".


To sto su deca pravila "zivi kordon" kako bi sprecila policiju da uradi neki svoj posao.
Poenta je naravno u tome sto se o deci radi.
Da li ta zena nije znala gde joj je dete i sta radi, pa kad je cula dosla po njega, ili je odobrila da radi to sto radi?
Sta ti smatras prihvatljivom solucijom?

O postupku policajca mozemo da diskutujemo, ja smatram da je zaista mogao da ocuti na ono "sram vas bilo", a da li je imao i ovlascenja da proceni kakoje procenio i reaguje kako je reagovao neka odlucuju njegovi sefovi.
Ja procenjujem da je lose reagovao.
Ali ta reakcija policajca je daleko ispod znacaja cinjenice da su deca zloupotrebljena i cak se na decu pozivaju oni koji osudjuju postupak policajca - uhapsio majku!
To sto je majka uopste nije relevantno u ovoj situaciji i pozivati se na to znaci ponovnu zloupotrebu dece.
maksa83 maksa83 21:14 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Malo previse patetike za moj ukus

Da, saosećam sa zlom majkom koja je zašiljenim detetom napala pandura, umesto sa tim hrabrim čovekom.

Govedo i seronja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Govedo i seronja.


I zato - izvodimo decu da im se suprotstavljaju.

Dajte napisite jasno da je ok kad deca od 10 12 godina prave kordone kako bi sprecili policiju da uradi nesto.

Ja pricam odeci a ti o policiji i majkama, valjda se zato i ne razumemo.
zilikaka zilikaka 21:26 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ali ta reakcija policajca je daleko ispod znacaja cinjenice da su deca zloupotrebljena i cak se na decu pozivaju oni koji osudjuju postupak policajca - uhapsio majku!
To sto je majka uopste nije relevantno u ovoj situaciji i pozivati se na to znaci ponovnu zloupotrebu dece.


Deca do 14 godina ne odgovaraju nizašta. Ni-za-šta.
Takođe, to što su se pokupila i došla ispred ne čini roditelje odgovornim. Posebno ako oni nisu o tome obavešteni.

A ovde je to što je majka privedena u prisustvu deteta je samo otežavajuća okolnos. Ja pre svega vidim da je gradjanka privedena ni-za-šta.

A sledeći logiku dobacivanja i procene da to rasplamsava situaciju (mada ona ništa uvredljivo nije rekla), onda bi na stadionu trebalo svaki put da privedu jedno 10-15 iljada navijača.
Ovo na exov konto.
maksa83 maksa83 21:28 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ja pricam odeci a ti o policiji i majkama, valjda se zato i ne razumemo.

Ja pričam o pički kojoj je žena koja je vodila sa sobom dete nešto dobacila (ili nije) na šta je ovaj strpao u maricu i ostavio uplakano dete na ulici.
AlexDunja AlexDunja 21:31 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

I zato - izvodimo decu da im se suprotstavljaju.

pratiš li ti o ćemu se radi?

ovu porodicu mesecima maltretiraju.

deca su iz škole došla da podrže drugarice.

majka je došla po dete. nije izvela dete.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Deca do 14 godina ne odgovaraju nizašta. Ni-za-šta.


Ma naravno da nisu odgovorna.
Niko normalan nece traziti da deca zbog toga budu kaznjena, ali ja mislim da to sto su deca ucestvovala treba da bude ako ne osudjeno (verbalno, ovde na blogu) a ono makar da se to ne potencira kao pozenjno ponasanje.
To niej u redu i nije pozeljno ponasanje dece.
Kad to rascistimo onda cemo se verovatno sloziti oko ponasanja policajca prema ovojzeni.
Ja to hapsenje zbog "sram vas bilo" ne bih odobrio ni da deca nisu bila tu, ni kad ta zena ne bi bila u ulozi majke vec u ulozi gradjake koja pokusava nesto da spreci, ostvari, sta god.
To sto joj je tu dete joj je, u mojim ocima, minus a ne plus.

antioksidant antioksidant 21:37 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

a pričam o pički kojoj je žena koja je vodila sa sobom dete nešto dobacila (ili nije) na šta je ovaj strpao u maricu i ostavio dete na ulici.

pička ali sa kolegama. razlike su drastične
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

pratiš li ti o ćemu se radi?


Ne, cekam tebe da mi objasnis.
Ti naravno sve odmah ukapiras
expolicajac expolicajac 21:39 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

maksa83
Ja pricam odeci a ti o policiji i majkama, valjda se zato i ne razumemo.

Ja pričam o pički kojoj je žena koja je vodila sa sobom dete nešto dobacila (ili nije) na šta je ovaj strpao u maricu i ostavio dete na ulici.

Maxo ne priliči jednom intelektualcu da iznosi takve konstatcije.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:40 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ja pričam o pički kojoj je žena koja je vodila sa sobom dete nešto dobacila (ili nije) na šta je ovaj strpao u maricu i ostavio dete na ulici.

Ajd, ako te ne mrzi, kazi nesto o onome o cemu ja pricam, o decijem kordonu pred policijom, a ja sam o tome sto ti pricas vec napisao sta mislim.
AlexDunja AlexDunja 21:42 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Ne, cekam tebe da mi objasnis.

si ukapirao da je žena došla po dete,
a ne izvela dete?

edit:
dakle nije ona izvela dete ko štit
da bi protestvovala protiv nepravedne države,

nego je znajući da je država takva kakva je, pojurila da zaštiti dete
koje naivno misli da ima pravde, i pritom je za kosu uvučena u maricu.

školski primer.
maksa83 maksa83 21:47 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

expolicajac
maksa83
Ja pricam odeci a ti o policiji i majkama, valjda se zato i ne razumemo.

Ja pričam o pički kojoj je žena koja je vodila sa sobom dete nešto dobacila (ili nije) na šta je ovaj strpao u maricu i ostavio dete na ulici.

Maxo ne priliči jednom intelektualcu da iznosi takve konstatcije.

Svečano te ovlašćujem da me - onog trenutka kad za sebe pomislim da sam intelektualc ili nedajbože to ustvrdim - eutanaziraš.

Ja sam ti običan šljaker XXI veka - duh kamiondžije tragično zarobljen u telu programera!
expolicajac expolicajac 22:03 14.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Svečano te ovlašćujem da me - onog trenutka kad za sebe pomislim da sam intelektualc ili nedajbože to ustvrdim - eutanaziraš.

Ja sam ti običan šljaker XXI veka - duh kamiondžije tragično zarobljen u telu programera!

Žao mi je što iz konstrukcija tvojih rečenica drugačiji utisak o tebi ne mogu da steknem. I ja sam puma zarobljena u telu slona pa se nikada toga nisam stideo već koristio.
Jukie Jukie 11:12 15.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

hoochie coochie man
to sto su deca ucestvovala treba da bude ako ne osudjeno (verbalno, ovde na blogu) a ono makar da se to ne potencira kao pozenjno ponasanje.To niej u redu i nije pozeljno ponasanje dece.

Pa u Srbiji jeste poželjno jer je takva lokalna kultura. Sutra kada ta deca budu kamenovala gej paradu reći će "ha-ha, već smo se jednom na*bali keve pandurima, ne smeju nam ništa"
Atomski mrav Atomski mrav 12:04 15.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Pa u Srbiji jeste poželjno jer je takva lokalna kultura. Sutra kada ta deca budu kamenovala gej paradu reći će "ha-ha, već smo se jednom na*bali keve pandurima, ne smeju nam ništa"

Lupaš k'o Maksim po diviziji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:41 15.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

Pa u Srbiji jeste poželjno jer je takva lokalna kultura


Izgleda.
Doduse ne bas uvek, kad su neka deca setala gradom i mostovima sa TARGET nalepnicama, to je bila zloupotreba, sada kad ih mi postavljamo pred policiju, onda su to osvescena, pametna deca, znaju da rasudjuju i dobro je sto su se usprotivila policiji, a ona su bila glupa ili zloupotrebljena.
Bice glupa i zloupotrebljena opet kad budu na strani koja se nama ne dopada.
Bice zloupotrebljena recimo ako ih Palma bude organizovao u porodicnu paradu.

Meni je neverovatno da jedno neadekvatno ponasanje jednog policajca (jedino li je?) izazove ovoliku buru, a cinjenica da su deca u tome ucestvovala se ili precutkuje ili cak odobrava!

Ne sme policajac da hapsi pred detetom? Super, zanci kad treba da budete uhapseni samo skupite klince iz komsiluka, ako nece da dodju podmitite ih cokoladom i nema frke, niko vas ne sme hapsiti.

Drugi problem koji je veci od ponasanja policajca je to da policijski sindikat, dakle zvanicna policijska instiutucija, ocenjuje susku odluku kao losu i trazi da se "otklone nepravilnosti".
Sledeci korak je da vojska proceni odluku skupstine kao losu, zaposedne skupstinu i trazi da ova "otkloni nepravilnosti"

Da li je moguce da je sve to manje vazno od ponasanja nekog tamo policajca?
Ako smo dosli dotle da nam je ponasanje pojedinacnog policajca najvazniji problem, mi smo srecno drustvo, taj preoblem je evo vec danas resen, policajac je suspendovan.
Samo sto ja tu srecu nesto ne osecam.

b92fmember b92fmember 18:34 15.11.2012

Re: Prinudno iseljavanje

hoochie coochie man
Govedo i seronja.


I zato - izvodimo decu da im se suprotstavljaju.

Dajte napisite jasno da je ok kad deca od 10 12 godina prave kordone kako bi sprecili policiju da uradi nesto.

Ja pricam odeci a ti o policiji i majkama, valjda se zato i ne razumemo.



Govedo i seronja
alselone alselone 19:24 14.11.2012

Povratak u kordon rezim?

Da li ponovo dovode ekipu iz ruralnijih podrucja koja jedva ceka da bije BeOgradjane i pogotovo studente?

- Dnevnica, sendvic, pivo, tri pendreka po studentskim rebrima i Bog da me vidi. Vi cete meni da protestVujete.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 14.11.2012

Re: Povratak u kordon rezim?

alselone
Da li ponovo dovode ekipu iz ruralnijih podrucja koja jedva ceka da bije BeOgradjane i pogotovo studente?

- Dnevnica, sendvic, pivo, tri pendreka po studentskim rebrima i Bog da me vidi. Vi cete meni da protestVujete.


Tzv "Planinske Gorile".


alselone alselone 20:14 14.11.2012

Re: Povratak u kordon rezim?

Tzv "Planinske Gorile".


Ovakav magarac:
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 19:27 14.11.2012

vrana vrani...

Zemljakinjo, ovde je izgleda mnogo više pendrekaša nego što bi se očekivalo. 'Ajmo mi lepo kući, dok nisu izmislili virtualnu maricu, a onda jao si ga nama Svako brani svog do poslednje kapi krvi iliti - vrana vrani oči ne vadi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:32 14.11.2012

Re: vrana vrani...

Druže, ja sam već jednom tako fasovala pendrekom da sam se do ramena zelenela, a zlo vreme je tek bilo na pomolu...i trčala sa press kartom u zubima...i nešto mi gadno kad vidim kako se majke trpaju u maricu bez jakog razloga.
predatortz predatortz 19:33 14.11.2012

Re: vrana vrani...

Dragan Jakovljević.
Zemljakinjo, ovde je izgleda mnogo više pendrekaša nego što bi se očekivalo. 'Ajmo mi lepo kući, dok nisu izmislili virtualnu maricu, a onda jao si ga nama Svako brani svog do poslednje kapi krvi iliti - vrana vrani oči ne vadi.


Dragane, pljuckaš po čoveku koji je mnogo radio na tome da policija bude bolja nego što je bila.
Nisi u pravu...
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:39 14.11.2012

Re: vrana vrani...

predatore, svaka čast za rađeno i odrađeno, ali to ne može da pokrije, pa ni esnafske solidarnosti radi, ponašanje gornjeg policajca.
predatortz predatortz 19:47 14.11.2012

Re: vrana vrani...

Jelica Greganović
predatore, svaka čast za rađeno i odrađeno, ali to ne može da pokrije, pa ni esnafske solidarnosti radi, ponašanje gornjeg policajca.


Jelice, ja sam mnogo kraće bio pandur nego Ex. Mene rat odneo u te vode, izašao sam kad se meni ćefnulo, sporazumnim raskidom radnog odnosa. Ipak, okusio sam dovoljno pandurskog leba da mogu da ti kažem sledeće:

Iz mnogo benignijih situacija, nego što je ova današnja, dolazilo je do obračuna koji se nisu uvek završavali samo na povredama. Nema se tu vremena ni za finoću, ni za ćakulanje sa novinarima ( na stranu što čovek za to nema ni ovlaštenje ).

Čovek je procenio da je gospođa prešla crtu, taj prelazak mu daje za pravo da je privede nakon što ga nije poslušala i odstupila. To je i učinio.
Kraj priče.

Ex ima pravo. Čovek je uradio ono što mu pravila njegovog zanata nalažu.
Ona nije. Ima pravo da ugrožava svoje dupe. Nema pravo da ugrožava svoje dete.
Služba za socijalni rad bi, zaista, trebala da obavi ozbiljan razgovor sa njom.
deset_slukom deset_slukom 20:11 14.11.2012

Re: vrana vrani...

predatortz

Služba za socijalni rad bi, zaista, trebala da obavi ozbiljan razgovor sa njom.

To bi bilo tako da živimo u zemlji u kojoj su sudske presude (gotovo) neupitne? Ja bih radije pohvalio dotičnu gospođu.
Ne upuštam se u komentarisanje postupka policajca, valda je to tako propisano, ali, to je sve tako tužno.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:30 14.11.2012

Re: vrana vrani...

Ima pravo da ugrožava svoje dupe. Nema pravo da ugrožava svoje dete.
Služba za socijalni rad bi, zaista, trebala da obavi ozbiljan razgovor sa njom.


možda u nekom totalitarnom društvu, ali postupak ove majke je klasična gradjnska neposlušnost, legitiman način protesta u demokratskom društvu, nad nepravdom, iz solidarnosti i saosećanja.

pominjati "dupe" i socijalnu službu je vrlo čvrstorukaški.
predatortz predatortz 20:33 14.11.2012

Re: vrana vrani...


možda u nekom totalitarnom društvu, ali postpak ove majke je klasična gradjnska neposlušnost, legitiman način protesta u demokratskom društvu, nad nepravdom, iz solidarnosti i saosećanja.


Mislim da bi u tim tvojim demokratskim društvima morala da objašnjava otkud njeno dete na mestu potencijalnog sukoba građana i policije.

Ovde, na žalost, neće...
lignjoslav pipak lignjoslav pipak 20:35 14.11.2012

Re: vrana vrani...

Da citiram i tebi, cenjeni policajce za vreme rata kome se posle rata moglo da da otkaz... pitam se zasto... posto ni ti ne razumes sta je ocigledno svima, pa i vasem/tvom bivsem sindikatu. Nisi u pravu, i nije ni gore navedeni primitivac, pardon, "Gospodin policajac".


"Sramno je da se u ovoj državi iz stana izbacuju pošteni ljudi kao što je Matić, koji je za dve decenije rada kao vatrogasac spasio mnoge živote, dok nekim moćnicima koji su pokrali državu predstavnici vlasti ne smeju da prođu ni kroz ulicu. Još više osuđujemo postupak našeg kolege policajca, koji se na vrlo loš način poneo prema okupljenim građanima koji su samo u miru želeli da spreče nepravdu. Najveći broj policajaca u Srbiji je pošten i poštuje građane naše države, ali na žalost postoje i izuzeci koji se ponašaju tako bahato da sramote uniformu koju nose. U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.
benevolent benevolent 21:33 14.11.2012

Re: vrana vrani...

dok nisu izmislili virtualnu maricu



StEtOc|nA StEtOc|nA 11:09 15.11.2012

Re: vrana vrani...

predatortz

Iz mnogo benignijih situacija, nego što je ova današnja, dolazilo je do obračuna koji se nisu uvek završavali samo na povredama. Nema se tu vremena ni za finoću, ni za ćakulanje sa novinarima ( na stranu što čovek za to nema ni ovlaštenje ).


Jeste, jako puno je situacija u kojima gospodža prvo izvređa policajca a onda izvadi kalašnjikov i napravi masovnu grobnicu

predatortz

Služba za socijalni rad bi, zaista, trebala da obavi ozbiljan razgovor sa njom.


Služba za socijalni rad valjda ima pametnija posla... ili sam se ja jutros nekim čudom probudio u Švedskoj
Pored toliko porodičnog nasilja koje se zataškava i trpa pod tepih između ostalog i zahvaljujući policiji, ovo bi bio stvarno smehotres.
expolicajac expolicajac 19:42 14.11.2012

Iznenađujuća

Nekritičnost kolega blogera. Ovim se samo pokazuje stereotip koji je izgleda nemoguće razbiti. Policija je kriva za sve, ona je glupa i ograničena, bahata nadmena i nadasve tu da sprečava poštene građane da normalno žive. Stvarno sam postiđen kao čovek koji je u policji sve prošao, kada shvatim da je srpsko društvo dovoljno samo sebi da se uništi.
Opravdavate dovođenje dece i stavljanje pred policiju. Pa u pravu su svi koji o nama misle da smo divljaci. Protiv čega se bune ovi ljudi. Protiv Sudskog rešenja? To znači da ne poštuju državu. Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.
Jeco kako bi reagova policajac u Sloveniji na ovakav isti problem?
Drage moje blogokolege, ti policajci koje gledate na snimku su isto ljudi kao i vi. Samo što vaša percepcija ne ide tako daleko, jer je mnogo lakše isprazniti svoja nezadovoljstva na tim ljudima nego realno sagledati situaciju.
Žalosno, jako žalosno.
AlexDunja AlexDunja 19:45 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.

a kad korumpirana država zajebe pojedinca?
da se ćuti i izvršava?

ima li nekog obaveštenog u policiji?
expolicajac expolicajac 19:47 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

AlexDunja
Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.

a kad korumpirana država zajebe pojedinca?
da se ćuti i izvršava?

ima li nekog obaveštenog u policiji?

Ima onaj dobar vic za dva "ciganina"
Jel Kurto jel si čuo za onaj cunami, pobio tolki ljudi?
Jebi ga Murto, šta da radimo, glasali smo ga!
antioksidant antioksidant 19:47 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Opravdavate dovođenje dece i stavljanje pred policiju

ne, nego ne opravdavamo bahato privodjenje samo zbog uvredjene sujete. nikakvog ometanja "sluzbenog lica" nije bilo. da nema snimka sa sve tonom pa da nastavis sa kolegijalnoscu
Žalosno, jako žalosno

i da ne ispadne da se uopste ne slazemo... jeste zalosno
expolicajac expolicajac 19:51 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

ne, nego ne opravdavamo bahato privodjenje samo zbog uvredjene sujete. nikakvog ometanja "sluzbenog lica" nije bilo. da nema snimka sa sve tonom pa da nastavis sa kolegijalnoscu

Tvoje mišljenje. Moje je sasvim drugačije!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:52 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Protiv čega se bune ovi ljudi. Protiv Sudskog rešenja?To znači da ne poštuju državu. Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.

Ti ljudi su se, zajedno sa izbačenom porodicom, bunili protiv sudskog rešenja donetog na osnovu presude sa suđenja na koje vlasnik stana, otac porodice, nikada nije pozvan. To ne spada u zajebavanje?
Jeco kako bi reagova policajac u Sloveniji na ovakav isti problem?

Nema to veze sa Slovenijom, niko nema tapiju na glupost, pa ni Srbija.
Drage moje blogokolege, ti policajci koje gledate na snimku su isto ljudi kao i vi.

To jeste i to nije tačno. Jer ti policajci, za razliku od ostalih ljudi, imaju zakonom dato pravo na represiju. I zato imaju veću odgovornost. I moraju jako da paze šta i kako rade. Ako im je to preteško ili ne mogu da izađu na kraj sa osećajem moći, mogu da se ne bave tim poslom.
zemljanin zemljanin 19:52 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

expolicajac

Opravdavate dovođenje dece i stavljanje pred policiju. Pa u pravu su svi koji o nama misle da smo divljaci. Protiv čega se bune ovi ljudi. Protiv Sudskog rešenja? To znači da ne poštuju državu. Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.


Izvini eks ali policajac koji je vodio akciju je imao prava da sagleda situaciju i iz ugla mogućih posledica i da akciju obustavi ... ako je procenjeno da će dejstovanje policije pred decom imati negativne posledice - to je bilo logično ... naravno za t treba imati pravog rukovodioca akcije.

Nešto se prisećam onih godina kada su majke demonstrirale (i više od toga) pred generalštabom i skupštinom ... pa razmišljam gde je bio ovaj Milko ...
antioksidant antioksidant 19:53 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

expolicajac
ne, nego ne opravdavamo bahato privodjenje samo zbog uvredjene sujete. nikakvog ometanja "sluzbenog lica" nije bilo. da nema snimka sa sve tonom pa da nastavis sa kolegijalnoscu

Tvoje mišljenje. Moje je sasvim drugačije!

ok, imas pravo na njega. ali reci mi na osnovu cega si ga formirao? kolegijalnosti ili snimka? nema ni pokusaja ometanja sluzbenog lica. samo jedno uvredjeno uniformisano lice. i onda privodjenje. koje kolege opravdavaju.
expolicajac expolicajac 19:55 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

antioksidant
expolicajac
ne, nego ne opravdavamo bahato privodjenje samo zbog uvredjene sujete. nikakvog ometanja "sluzbenog lica" nije bilo. da nema snimka sa sve tonom pa da nastavis sa kolegijalnoscu

Tvoje mišljenje. Moje je sasvim drugačije!

ok, imas pravo na njega. ali reci mi na osnovu cega si ga formirao? kolegijalnosti ili snimka? nema ni pokusaja ometanja sluzbenog lica. samo jedno uvredjeno uniformisano lice. i onda privodjenje. koje kolege opravdavaju.

Svojim ponašanjem je stvarala situaciju da se situacija ponovo rasplamsa. Potpuno opravdan postupak iskusnog policajca, ma koliko vi osuđivalito!
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:57 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

E, pa, svaka mu čast onda. A situacija je stvarno bila...žene...deca...jeza.
predatortz predatortz 20:00 14.11.2012

Re: Iznenađujuća


Svojim ponašanjem je stvarala situaciju da se situacija ponovo rasplamsa. Potpuno opravdan postupak iskusnog policajca, ma koliko vi osuđivalito!


E, ovo hebe nas Srbe!

Nisam lekar, ali znam da su lekari nestručni. Ja bi to uradio ovako...
Nisam pandur, ali ovaj nema pojma kako se postupa na intervenciji...


Ljudi, pandurski posao , kao i svaki drugi, ima svoja pravila i procedure.
To pravilo kaže da policajac ima pravo da uradi to što je uradio, ako proceni da je to neophodno.
On je procenio da jeste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Protiv čega se bune ovi ljudi. Protiv Sudskog rešenja?To znači da ne poštuju državu. Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.


Ovo vec ne stoji.
Gradjani imaju pravo da procenjuju sve institucije pa i instituciju suda i da se ne sloze sa njihovim odlukama.
Mogu da protestuju protiv njih pa i da sprecavaju njihovo sprovodjenje. To se valjda zove gradjanska neposlusnost i nije nepoznata aktivnost.
To zaista dovodi u problem one ciji je posao da sprovedu te odluke, ali ne one nepsoredne izvrsioce, policajce na licu mesta, njima je oduzeto pravo da "misle" tj da odlucuju hoce li ili nece, vec neke vise instance, i tu znacajnu ulogu igra priroda odluke koja se osporava od strane gradjana.

Ono na sta gradjani nemaju ni zakonsko, a jos manje moralno pravo, je da u sve to mesaju decu.
Obaveza je, (valjda?) i zakonska a i moralna, da i ako deca samoinicijativno krenu u to, da nadju nacina kako da ih od toga odvrate.
predatortz predatortz 20:03 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Jelica Greganović
E, pa, svaka mu čast onda. A situacija je stvarno bila...žene...deca...jeza.


Više je ona danas kiksala kao majka, nego on kao policajac.

Šta, na primer, da je nesrećni čovek koga su danas deložirali ostvario pretnju zbog koje je prethodni pokušaj odložen i zapalio se ?
Deca to treba da gledaju? Vidi kako lepo gori čika! Ne bi ostale traume za ceo život?

Šta da je čovek, u očajanju, posegao za oružjem?
Pa da rikošet...

Dajte ljudi...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:04 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Da...to je sjebalo Srbiju onda kad su panduri u kordonima tačno znali pravila i procedure i po pravilu radili šta su radili, jer su procenili da je neophodno da mlate okolo. O tome pričamo? A demonstranti su im se umešavali u posao...nestručno.
predatortz predatortz 20:06 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Jelica Greganović
Da...to je sjebalo Srbiju onda kad su panduri u kordonima tačno znali pravila i procedure i po pravilu radili šta su radili, jer su procenili da je neophodno da mlate okolo. O tome pričamo?


Izgleda da pričamo o tome da vi sa pandurima imate račune iz prošlosti, pa nećete da pogledate u kalendar. Nećete ni da shvatite da je Sloba pod lipom. Odavno! I da, u današnjoj policiji, malo ima ljudi iz devedesetih...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:10 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Ti si uopštavao stvari, pa sam i ja to isto uradila, kao što sam mogla da ti napišem i da ima lekara u čiji posao kad bi se neko umešao bi posledice bile manje...ne pričam ja o policajcima iz devedesetih, nego manirima iz devedesetih...
expolicajac expolicajac 20:11 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Jelica Greganović
E, pa, svaka mu čast onda. A situacija je stvarno bila...žene...deca...jeza.

Jeco, to što žena i deca mogu da naprave ja sam više puta osetio na svojoj koži. Koliko god izgledalo grubo on je faktički samo izolovao gospođu od mogućnosti daljeg uticaja na ostale prisutne građane. Taktički ispravno ma kolko se to tebi činilo grubim. On je prvo njoj rekao da se udalji i počeo da se udaljava od nje kada je ona vikom počela da situaciju opet pravi problematičnom.
predatortz predatortz 20:12 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

ne pričam ja o policajcima iz devedesetih, nego manirima iz devedesetih...


Nisi mi odgovorila na pitanja:

Šta, na primer, da je nesrećni čovek koga su danas deložirali ostvario pretnju zbog koje je prethodni pokušaj odložen i zapalio se ?
Deca to treba da gledaju? Vidi kako lepo gori čika! Ne bi ostale traume za ceo život?

Šta da je čovek, u očajanju, posegao za oružjem?
Pa da rikošet...


Ti vidiš majku koja je uhapšena pred detetom, ja vidim majku koja je dovela svoje dete gde mu nikako nije mesto, pa još se i raspravljala i procenjivala šta je ok, a šta nije...
Da je došla sama, skidam kapu!
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:20 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Šta, na primer, da je nesrećni čovek koga su danas deložirali ostvario pretnju zbog koje je prethodni pokušaj odložen i zapalio se ?
Deca to treba da gledaju? Vidi kako lepo gori čika! Ne bi ostale traume za ceo život?

Zar to onda nije bolji razlog za policiju da obustavi akciju, nego da hapsi majku koja je došla za detetom? A, to dete nije tamo bilo jedino, dakle ako tako hoćeš... onda deca na licu mesta + čovek koji je ranije pretio da će se zapaliti, a mogao bi i da pripuca kao što ti reče...bi trebalo pre da bude razlog da sve stane. Ili ne?
predatortz predatortz 20:26 14.11.2012

Re: Iznenađujuća


Zar to onda nije bolji razlog za policiju da obustavi akciju, nego da hapsi majku koja je došla za detetom? A, to dete nije tamo bilo jedino, dakle ako tako hoćeš..


Proveo bih istragu zbog zloupotrebe dece. Ovo mislim ozbiljno.
antioksidant antioksidant 20:27 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

On je procenio da jeste.

i njegovu procenu kolege brane (sto nije ni malo cudno, ipak su mu kolege policajci) a iskreno se nadam da ce imati priliku i pred sudom da proba da se opravda
JJ Beba JJ Beba 20:29 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Policija je kriva za sve,

jeste.i to nije stereotip.

Stvarno sam postiđen kao čovek koji je u policji sve prošao, kada shvatim da je srpsko društvo dovoljno samo sebi da se uništi.

ja sam kao građnka postiđena kada vidim kako se prema nama koji ih plaćaju ponašaju oni koji treba da nas štite.
nigde ih nema kad su nam potrebni, al su tu uvek kad treba da penderče
predatortz predatortz 20:29 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

antioksidant
On je procenio da jeste.

i njegovu procenu kolege brane (sto nije ni malo cudno, ipak su mu kolege policajci) a iskreno se nadam da ce imati priliku i pred sudom da proba da se opravda


Za koje delo?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:31 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Opravdavate dovođenje dece i stavljanje pred policiju.


i devedesetih su deca setala s roditeljima, mesecima.
i ja sam moju sasvim malu decu vodila, ok, ne bas u opasne situacije, ali u protestne setnje svakako, da znaju, uče i vide.
expolicajac expolicajac 20:33 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

antioksidant
On je procenio da jeste.

i njegovu procenu kolege brane (sto nije ni malo cudno, ipak su mu kolege policajci) a iskreno se nadam da ce imati priliku i pred sudom da proba da se opravda

Ajde da se staviš samo jedan jedini trenutak u ulogu tog čoveka. Pametan si i takvu proekciju možeš da napraviš.
Zadatak moraš da izvršiš, takva je naredba. Ona nije protiv zakonita, tako da bi njenim odbijanjem napravio težu povredu radne dužnsoti. Moraš da držiš situaciju pod kontrolom, a oko tebe deca bez roditelja. E moj antioksidante, lako je pričati a teško raditi.
niccolo niccolo 20:33 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

ok, imas pravo na njega. ali reci mi na osnovu cega si ga formirao? kolegijalnosti ili snimka?

Ja upravo pogledao snimak. Saglasan sa Exom...
antioksidant antioksidant 20:34 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

predatortz
antioksidant
On je procenio da jeste.

i njegovu procenu kolege brane (sto nije ni malo cudno, ipak su mu kolege policajci) a iskreno se nadam da ce imati priliku i pred sudom da proba da se opravda


Za koje delo?

neovlasceno privodjenje i prekomernu upotrebu sile
AlexDunja AlexDunja 20:34 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

expolicajac
AlexDunja
Traže od države sve a na svakom mestu gledaju da je zajebu.

a kad korumpirana država zajebe pojedinca?
da se ćuti i izvršava?

ima li nekog obaveštenog u policiji?

Ima onaj dobar vic za dva "ciganina"
Jel Kurto jel si čuo za onaj cunami, pobio tolki ljudi?
Jebi ga Murto, šta da radimo, glasali smo ga!


vidi, ex, ja se ipak nadam da neko i od vas
ume da rasuđuje, i da postupa po savesti, a ne po naređenju.
antioksidant antioksidant 20:34 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

E moj antioksidante, lako je pričati a teško raditi.

a jos lakse je pohapsiti sve u krugu od 50 metara?

edit: i to naravno nikako nekog ko moze da uzvrati. zena nije ni na koji nacin nikog ugrozila a "sluzbeno lice" je "postupilo po naredjenju" samo jer se osetio uvredjenim

radis istu stvar kao djilas kad je komentarisao komunalne plavce za izivljavanje u tramvaju. a ti proceni koliko je to "covecanski"
expolicajac expolicajac 20:38 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.

Ti nikada ne bi radio moj posao, ali si spreman da o njemu izneseš tolike kritike iako nikada nisi učestvovao u takvim akcijama. Hrabro, nema šta!
antioksidant antioksidant 20:38 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

expolicajac
U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.

Ti nikada ne bi radio moj posao, ali si spreman da o njemu izneseš tolike kritike iako nikada nisi učestvovao u takvim akcijama. Hrabro, nema šta!

100
predatortz predatortz 20:39 14.11.2012

Re: Iznenađujuća


neovlasceno privodjenje i prekomernu upotrebu sile


Nije bilo upotrebe sile, a neovlašćeno, takođe, nije...
Osim ako neka pičkica iz ministarstva ne bude podilazila javnosti.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:40 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Ti vidiš majku koja je uhapšena pred detetom, ja vidim majku koja je dovela svoje dete gde mu nikako nije mesto, pa još se i raspravljala i procenjivala šta je ok, a šta nije...
Da je došla sama, skidam kapu!


Dedetu je tu mesto. da vidi i znagde živi i zašto deca iz tog stana ne spavaju u svojim krevetima.

Šta treba, ova uhapšena majka još i da laže svoju decu i priča im bajke i leptiriće i cvetiće?

antioksidant antioksidant 20:40 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

a neovlašćeno, takođe, nije...

pa jeste.on ima ovlascenja da primeni silu i da privodi samo u odredjenim okolnostima. ni jedna od tih okolnosti nije povezana sa timeako mu neko vice da treba da se stidi
antioksidant antioksidant 20:41 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Vesna Knežević Ćosić
Ti vidiš majku koja je uhapšena pred detetom, ja vidim majku koja je dovela svoje dete gde mu nikako nije mesto, pa još se i raspravljala i procenjivala šta je ok, a šta nije...
Da je došla sama, skidam kapu!


Dedetu je tu mesto. da vidi i znagde živi i zašto deca iz tog stana ne spavaju u svojim krevetima.

Šta treba, ova uhapšena majka još i da laže svoju decu i priča im bajke i leptiriće i cvetiće?


i da, vesna - potpuno si u pravu - uciti decu gradjanskoj neposlusnosti moze doneti samo dobro ovom drustvu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:44 14.11.2012

Re: Iznenađujuća




"Sramno je da se u ovoj državi iz stana izbacuju pošteni ljudi kao što je Matić, koji je za dve decenije rada kao vatrogasac spasio mnoge živote, dok nekim moćnicima koji su pokrali državu predstavnici vlasti ne smeju da prođu ni kroz ulicu. Još više osuđujemo postupak našeg kolege policajca, koji se na vrlo loš način poneo prema okupljenim građanima koji su samo u miru želeli da spreče nepravdu. Najveći broj policajaca u Srbiji je pošten i poštuje građane naše države, ali na žalost postoje i izuzeci koji se ponašaju tako bahato da sramote uniformu koju nose. U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.
expolicajac expolicajac 20:45 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

i da, vesna - potpuno si u pravu - uciti decu gradjanskoj neposlusnosti moze doneti samo dobro ovom drustvu.

E Verko da te uzme u svoje redove, pa da budeš komandir ili daj bože načelnik pa onda da mi soliš pamet.
antioksidant antioksidant 20:48 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

expolicajac
i da, vesna - potpuno si u pravu - uciti decu gradjanskoj neposlusnosti moze doneti samo dobro ovom drustvu.

E Verko da te uzme u svoje redove, pa da budeš komandir ili daj bože načelnik pa onda da mi soliš pamet.

znas li ti uopste u cemu se verko sukobio sa djorovicem?
klasican rat za teritorije i tu ne ocekuj podrsku ni jednom psu
(opet kolegijalnost... vec preterujes)
expolicajac expolicajac 20:48 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

Jelica Greganović



"Sramno je da se u ovoj državi iz stana izbacuju pošteni ljudi kao što je Matić, koji je za dve decenije rada kao vatrogasac spasio mnoge živote, dok nekim moćnicima koji su pokrali državu predstavnici vlasti ne smeju da prođu ni kroz ulicu. Još više osuđujemo postupak našeg kolege policajca, koji se na vrlo loš način poneo prema okupljenim građanima koji su samo u miru želeli da spreče nepravdu. Najveći broj policajaca u Srbiji je pošten i poštuje građane naše države, ali na žalost postoje i izuzeci koji se ponašaju tako bahato da sramote uniformu koju nose. U naše ime izvinjavamo se građanima koji su se našli povređenima ovim postupkom," kaže Veljko Mijailović, predsednik Policijskog sindikata Srbije.

E jeco, čemu ti daješ podršku, a boriš se za demokratiju. A što se ne pitaš odakle skormnom vatrogascu da da tolike novce za stan. Kakvo je ovo licemerje
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

uciti decu gradjanskoj neposlusnosti moze doneti samo dobro ovom drustvu.


I izlagati decu opasnosti, i stavljati decu kao stit?
A da je pravljenje stita od dece prihvatljivo vidi se i odavde

jelica
onda deca na licu mesta + čovek koji je ranije pretio da će se zapaliti, a mogao bi i da pripuca kao što ti reče...bi trebalo pre da bude razlog da sve stane. Ili ne?


Zar to nije klasican stit napravljen od dece?
Stit koji ce spreciti policiju da uradi nesto.
Hajmo da poturimo decu, nece smeti da krenu

Da li je to dopusteno praviti takav stit ako je stvar za koju se zalazemo ispravna?
predatortz predatortz 20:50 14.11.2012

Re: Iznenađujuća


E jeco, čemu ti daješ podršku, a boriš se za demokratiju. A što se ne pitaš odakle skormnom vatrogascu da da tolike novce za stan. Kakvo je ovo licemerje


I, naravno Sud nije sagledao činjenice, nego :
M'rš napolje!
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:51 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

E jeco, čemu ti daješ podršku, a boriš se za demokratiju. A što se ne pitaš odakle skormnom vatrogascu da da tolike novce za stan. Kakvo je ovo licemerje


ovo nije fer, ex, puštaš maglu.

bila je neka emisija na TV o njima gde su dali sasvim razumno objasnjenje kako su skupili pare za stan, kredit, zaboravila sam detalje.
antioksidant antioksidant 20:53 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

I izlagati decu opasnosti, i stavljati decu kao stit?
A da je pravljenje stita od dece prihvatljivo vidi se i odavde

a da li sam ja to napisao?
opet ucitavas
rekao sam da je uciti decu gradjanskoj neposlusnosti dobra stvar za drustvo
pravljenje stita od dece je tvoja konstrukcija koja nema veze sa onim sto je napisano
JJ Beba JJ Beba 20:55 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

A što se ne pitaš odakle skormnom vatrogascu da da tolike novce za stan.

jbte o čemu ti to? možda je otkopuio stan onomad kad svi, budzašta
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 14.11.2012

Re: Iznenađujuća

rekao sam da je uciti decu gradjanskoj neposlusnosti dobra stvar za drustvo


Super, a da li je ovo nacin da se deca uce gradjanskoj neposlusnosti?
pravljenje stita od dece je tvoja konstrukcija koja nema veze sa onim sto je napisano

Nije moja konstrukcija vec se to desilo a ti odobravas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana