Moj grad| Porodica| Život

Samo nemoj po glavi druže plavi

Jelica Greganović RSS / 14.11.2012. u 18:30

27453588650a3c07b27392761379603_v4%20big.JPG

Bravo! Tako je! Od svega sumnjivog, uzurpiranog, čudnovlasničkog, onog što se broji nizom nula koje i dobri matematičari bez dioptrije broje po par puta, najbolje je efikasnost pravosuđa demonstrirati na četvoročlanoj porodici. Izbaciti je na ulicu pomoću demonstracije represivng aparata na polzu društva. Pred prijateljima, decom...jednu majku u bolnicu, drugu majku u maricu...Bravo! Samo napred.

Nemam ja ovde mnogo šta da kažem, možda i ne znam dovoljno, ali znam toliko da je jedna od najboljih stvari koje su učinjene kada je smenjen Zloba, bila to što su policajci na grudima počeli da nose tablice sa imenom i prezimenom. Da hrabrost ne utone u plavilo. Da uniforma ne sakrije junački čin. Da se zna ko preti majkama, deci i novinarima. Ko prekoračuje silu imenom i prezimenom.

Nema ovde šta mnogo da se priča. Ružno je i sramotno i samo kad se gleda, a kamoli kad se preživljava. 

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=12&nav_id=660247

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158



Komentari (783)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 23:53 14.11.2012

Re: sram vas bilo

Jelica Greganović
Ne brini Jelice, policija će da održi red!

Dok se čuju komentari Exa i predatora, znajte da još ima živih pandura.

Znači, kad ostanete samo vas dvojica, ostali su u...


Ne brini. Ex i ja bi se zapili sa pola ovih 'izgrednika'. A 'izgrednice', dovoljno da zatrepću okicama, pa bi rastopile naša expandurska srca
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:55 14.11.2012

Re: sram vas bilo

predatortz
Da se razumemo nije pretnja , ali ja sam otac dvoje male dece i za onako postupanje sl.lica pred detetom ,ili onakvo postupanje sa mojim detetom. Hmmmmmmmmm
Pa sutra bi zajedno bili vest.


Aha...
Puna su groblja policajaca što ih pobiše takvi junaci


a treba li da budu?

znaš, svaka zajebancija ima svoju meru.
predatortz predatortz 23:55 14.11.2012

Re: sram vas bilo

ono što ti i ex uporno branite je ta sila kojom se policija služila.


Rekoh već, policija nije dobrovoljno pevačko društvo.
Jukie Jukie 11:54 15.11.2012

Re: sram vas bilo

Kazezoze

deca su sva na fejsu, a ta priča je tamo dosta popularna, pa je meni sasvim logično da se drugari iz razreda organizuju da brane svoju drugaricu od neprijateljske policije koja ih pokušava izbaciti na ulicu.

Slažem se, to je u skladu sa prirodnim ponašanjem za taj uzrast
Mislim da ovde nema win-win situacije: deca moraju da prave kordon protiv policije, policija mora da uklanja kordon
Da su deca bila mlađa ili starija, čitava situacija bi bila drugačija ali je zapalo da su bila baš tog uzrasta
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:06 14.11.2012

pitanje za expolicajca

Ozbiljno pitam:

Da li se rade psiholoski testovi u policiji i na koji vremenski period?
expolicajac expolicajac 22:11 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

dusanovaiivanovamama
Ozbiljno pitam:

Da li se rade psiholoski testovi u policiji i na koji vremenski period?

Moj pokušaj 2002 godine da se izvrši testiranje rukovodećeg sastava MUP-a bio je okarakterisan kao "bahato ponašanje Đinđićevog kadra".
Ja lično za sebe svakih 5 godina radim psihološke testove, kod naravno poverljivih psihologa i neuropsihijatar, koji imaju obavezu da mi kaži ISTINU. Jako je bolna ali je isitina
predatortz predatortz 22:17 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca


Da li se rade psiholoski testovi u policiji i na koji vremenski period?


Pre prijema u službu rade sa prilično ozbiljna testiranja. Posle, samo ako te na njih upute.

Slažem se, trebalo bi ih raditi bar jednom u tri godine.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:17 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

Ok, ti licno, drago mi je, nego u policiji, da li se rade testovi?


predatortz
Pre prijema u službu rade sa prilično ozbiljna testiranja. Posle, samo ako te na njih upute.


Da li si ozbiljan?
predatortz predatortz 22:36 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

dusanovaiivanovamama
Ok, ti licno, drago mi je, nego u policiji, da li se rade testovi?


predatortz
Pre prijema u službu rade sa prilično ozbiljna testiranja. Posle, samo ako te na njih upute.


Da li si ozbiljan?


Ne razumem? Koji deo ti zvuči neozbiljno?
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:40 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

predatortz
dusanovaiivanovamama
Ok, ti licno, drago mi je, nego u policiji, da li se rade testovi?


predatortz
Pre prijema u službu rade sa prilično ozbiljna testiranja. Posle, samo ako te na njih upute.


Da li si ozbiljan?


Ne razumem? Koji deo ti zvuči neozbiljno?


Na deo da se rade testovi samo po prijemu u sluzbu sa dvadeset godina i posle ne?

predatortz predatortz 22:43 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca


Na deo da se rade testovi samo po prijemu u sluzbu sa dvadeset godina i posle ne?


Pa nije baš tako crno. Rade se sistematski. Bilo je i slučajeva da se primeti čudno ponašanje, pa se šalju kod psihologa, psihijatra.

Ali, za razliku od mnogih profesija koje itekako utiču na naše živote, bar se radi testiranje.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 22:53 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

Ali, za razliku od mnogih profesija koje itekako utiču na naše živote, bar se radi testiranje.


Predatoru, hvala ti na odgovorima, ali nisam tebe pitala. Ti si kako kazes, bio policajac, video si da nije to za tebe i otisao. Pitam exa. On je naveo sta je predlozio 2002.g. sto je ok, ali mene zanima stvarno odgovor na pitanje. Pricamo o ljudima koji imaju pendreke i pistolje za opasacem, setaju ulicama, rade svoj posao, imaju beneficirani staz, da li i na koliko rade psiholoske testove? Ne zanima me odgovor"po potrebi" -zanima me da li bre oni imaju obavezu da rade testove?
predatortz predatortz 22:57 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca


Predatoru, hvala ti na odgovorima, ali nisam tebe pitala.


Izvini što se umešah.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:07 14.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

predatortz

Predatoru, hvala ti na odgovorima, ali nisam tebe pitala.


Izvini što se umešah.


Nemoj da se ljutis, nista licno.



apacherosepeacock apacherosepeacock 15:51 15.11.2012

Re: pitanje za expolicajca

Pricamo o ljudima koji imaju pendreke i pistolje za opasacem, setaju ulicama, rade svoj posao, imaju beneficirani staz, da li i na koliko rade psiholoske testove? Ne zanima me odgovor"po potrebi" -zanima me da li bre oni imaju obavezu da rade testove?



Evo mene opet sa primerom Holandije, cisto poredjenja radi
Obavezni psiholoski testovi na svakih 6 meseci.
I obavezan rad (ona pomenuta dvosmerna ulica) i saradnja sa gradjanima radi sto boljeg razumevanja i poverenja izmedju policije i gradjana.

E sad o slucaju, prekomerna i bespotrebna demonstracija moci nad uhapsenom zenom, a vidim nije jedina.

Za svaku pohvalu je to sto su se deca iz razreda organizovala i pokazala solidarnost u ovako traumaticnom iskustvu svojih drugarica.
Na ponos roditeljima koji imaju i trunku integriteta su takva deca.

Kao i komsijama i prijateljima koji su se okupili da protestvuju protiv isaljavanja porodice, a jasno je da je i to iseljavanje pod mutnim okolnostima isposlovano.

A policija ako ima trunku pameti trebalo bi da zna da se postovanje gradjana (ili ostatke, znajuci istorijat rada policije) na ovaj nacin ne stice.

Da se ponadam i da je sindikat policije onom izjavom (sve pohvale) ipak shvatio poruku javnosti.

tasadebeli tasadebeli 22:28 14.11.2012

Сличности и разлике





Има ли сличности између овога на снимку са Јутјуба и онога што смо видели данас на снимку из Вишњићеве улице на Дорћолу?

Има... Оба су реакција полиције...

Има ли разлика? Хм... Чек' да видимо... Све је исто, пендрек је ту, ови наши немају сузавац спреј (скупоћа, брате!), све се завршава по принципу "преко палице до марице"... А, да! Разлика!

Овај на овом снимку је разбеснело естонско говедо од сто кила, а на снимку из Вишњићеве улице видимо хапшење жене која јесте бесна, али је барем дупло лакша и слабија од овог нашег српског говеда у плавој униформи.

Другари, Екс и Предатортз, уз све поштовање које имам за ваш посао који не бих сам радио ни за много већу плату, не могу да нађем ни трунку оправдања за поступак овог вашег колеге плавца данас. Поступио ја као да нема мозак, по принципу:

- Друже инспекторе, пронашао сам биљку ваневропског порекла!
- Циклама, Петровићу! Настави претрагу!


И баш због тога што је тако поступио, као да нема мозак, бахато и насилнички, треба да буде суспендован и да му се одузме могућност да га штити значка и плава униформа у насилничком курчењу. Не морају српску полицију вечито да срамоте силеџије и барабе које штити униформа и значка. Нагледао сам се тога у животу и мислио сам да смо са тим рашчистили, па да више нећу гледати локалне кримосе и силосе којима дају да обуку униформу и да раде исто оно што би радили и у цивилу, само имају статус службеног лица и зато им нико ништа не може.

Не, не, стварно не могу да имам разумевања за његову идиотарију данас, као ни за онога који му је дозволио да обуче униформу и узме пендрек у руке ако је већ таква личност каква очигледно јесте.

П.С. - Молим обратити пажњу на оног финског грађанина који хоће да помогне полицији партфишем! Еее, то је култура и цивилизација, а не Србија где се одмах вади калдрма и фрља пандуру у главу...
predatortz predatortz 22:35 14.11.2012

Re: Сличности и разлике


Другари, Екс и Предатортз,


U mom slučaju, beše to prilično davno. I ja sam izabrao da ne radim taj posao.
No, budući da sam ga radio, znam i kako stvari idu. Vi ovo gledate jednim, ja drugim očima. Čovek je napravio procenu i postupio po njoj i svojim ovlašćenjima.
expolicajac expolicajac 22:38 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

predatortz

Другари, Екс и Предатортз,


U mom slučaju, beše to prilično davno. I ja sam izabrao da ne radim taj posao.
No, budući da sam ga radio, znam i kako stvari idu. Vi ovo gledate jednim, ja drugim očima. Čovek je napravio procenu i postupio po njoj i svojim ovlašćenjima.

Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.
predatortz predatortz 22:40 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.
AlexDunja AlexDunja 22:49 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.

dobro, bre ex, čovek strpao ženu u maricu,
sve vukući je za kosu,

el znao gde je došao, el znao da su već pet puta izlazila sva deca iz razreda
ovih devojčica koje su izbacili iz stana?
el je znao bilo šta o slučaju kojim komanduje?

pa zar tako prema građanima koji dođu po svoju decu.

da se stidi nego šta.
draft.dodger draft.dodger 22:54 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.


Pustiće ga niz vodu zato što je govno...
tasadebeli tasadebeli 23:00 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

predatortz
Другари, Екс и Предатортз,U mom slučaju, beše to prilično davno. I ja sam izabrao da ne radim taj posao.No, budući da sam ga radio, znam i kako stvari idu. Vi ovo gledate jednim, ja drugim očima. Čovek je napravio procenu i postupio po njoj i svojim ovlašćenjima.


Знам да свега има... Целој десетини финских полицајаца треба 6 минута да савладају Естонца са поломљеним партфишем у рукама, а ова двојица наших су савладали чичу са ножем (или шрафцигером, не види се баш најбоље) за десет секунди...



И то је такође разлика у количини насиља овде и у земљама као што је, рецимо, Финска... Као и у менталитету...

Али то све ипак не оправдава овог полицајца данас. Ако је већ склањао дете са улаза, а пре тога није звао родитеље, што бих некако и могао да му опростим, онда барем није морао да тој жени добацује пошто ју је већ уклонио са места догађања читавог инцидента. Оставиш је нека богорада колико год хоће и радиш даље док год не почне стварно да смета. Овако је тај плавац поступио баш онако како очекује свако ко има предрасуда према плавој униформи овде у Србији и то је његова највећа грешка.
expolicajac expolicajac 23:01 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

draft.dodger
predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.


Pustiće ga niz vodu zato što je govno...

Stvarno neprimereni izraz za čoveka koga ne poznaješ. Šta ti znaš o tom čoveku da bi ga nazvao govnom. Da li si svestan koliko si zla izrekao sada o nekome ko evidentno to ne zaslužuje. Sram te bilo.
expolicajac expolicajac 23:03 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

AlexDunja
Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.

dobro, bre ex, čovek strpao ženu u maricu,
sve vukući je za kosu,

el znao gde je došao, el znao da su već pet puta izlazila sva deca iz razreda
ovih devojčica koje su izbacili iz stana?
el je znao bilo šta o slučaju kojim komanduje?

pa zar tako prema građanima koji dođu po svoju decu.

da se stidi nego šta.

Nekritički, sujetno tumačenje. Ali pošto si gospođa uzdržaću se od bilo kog komentara
maksa83 maksa83 23:06 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

expolicajac
Sram te bilo.

Samo da znaš da sam zbog ove dve citirane magične reči obavestio moderaciju.

Nadam se da te moderacija neće - prema važećim običajima u održavanju reda i mira - zbog tog nedoličnog izleta strpati u maricu i posle gurnuti niz stepenice.
Kazezoze Kazezoze 23:09 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

expolicajac
draft.dodger
predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.


Pustiće ga niz vodu zato što je govno...

Stvarno neprimereni izraz za čoveka koga ne poznaješ. Šta ti znaš o tom čoveku da bi ga nazvao govnom. Da li si svestan koliko si zla izrekao sada o nekome ko evidentno to ne zaslužuje. Sram te bilo.

ono govno od policajca je zbog "sram te bilo" uhapsio na onakav brutalan način onu građanku, pa ti vidi...
zilikaka zilikaka 23:10 14.11.2012

Re: Сличности и разлике


@Ex
Gore negde sam detaljno opisala kako je tekao postupak izvršenja u slučaju gde sam bila jedan od aktera. Druga strana je bio vlasnik kafane i njegova stalna klijentela. Predmet izvršenja je bio deo kafane, dakle ništa strašno.

Zanima me da nam kažeš, ako hoćeš, kakva je stvarna praksa sudskih izvršenja iz tvog iskustva, i kako, kad i koliko policija reaguje i postupa u takvim situacijama.
JJ Beba JJ Beba 23:11 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

maksa83
expolicajac
Sram te bilo.

Samo da znaš da sam zbog ove dve citirane magične reči obavestio moderaciju.

Nadam se da te moderacija neće - prema važećim običajima u održavanju reda i mira - zbog tog nedoličnog izleta strpati u maricu i posle gurnuti niz stepenice.

preteče me hahhahahahaha
sa twittera
draft.dodger draft.dodger 23:12 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

expolicajac
draft.dodger
predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.


Pustiće ga niz vodu zato što je govno...

Stvarno neprimereni izraz za čoveka koga ne poznaješ. Šta ti znaš o tom čoveku da bi ga nazvao govnom. Da li si svestan koliko si zla izrekao sada o nekome ko evidentno to ne zaslužuje. Sram te bilo.

Kako da ne...
Kada bahatu pandurčinu nazovemo govnom, umre deset malih, belih, pufnastih zeka.
maksa83 maksa83 23:14 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

sa twittera

Meni su ovi nindža-slovenci neopevani heroji:

AlexDunja AlexDunja 23:18 14.11.2012

Re: Сличности и разлике


Nekritički, sujetno tumačenje

čija sujeta je u pitanju?
tasadebeli tasadebeli 23:22 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

expolicajac

draft.dodger

predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku. Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi. Pustiće ga niz vodu zato što je govno...Stvarno neprimereni izraz za čoveka koga ne poznaješ. Šta ti znaš o tom čoveku da bi ga nazvao govnom. Da li si svestan koliko si zla izrekao sada o nekome ko evidentno to ne zaslužuje. Sram te bilo.


Ево ја одмах да се извиним за онај израз "говедо" који сам употребио и за Естонца и за овог нашег плавца. Мени моја жена, када се разнежи, обично каже: "Говедо једно моје дебело..." Зато ја некако тај израз и не доживљавам као увреду, него више некако као име од миља, хипокористик... Углавном, искористих тај израз без намере да вређам...
expolicajac expolicajac 23:38 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

Kazezoze
expolicajac
draft.dodger
predatortz
Doboro je što makar možemo da kažemo svoje mišljenje. Zamisli da je prošo blog a da su samo pljuvali po čoveku.


Džaba mu naša podrška, pustiće ga niz vodu populizma radi.


Pustiće ga niz vodu zato što je govno...

Stvarno neprimereni izraz za čoveka koga ne poznaješ. Šta ti znaš o tom čoveku da bi ga nazvao govnom. Da li si svestan koliko si zla izrekao sada o nekome ko evidentno to ne zaslužuje. Sram te bilo.

ono govno od policajca je zbog "sram te bilo" uhapsio na onakav brutalan način onu građanku, pa ti vidi...

I ti si mene i predatora svrstao u isti koš. Jel ti lakše. Samo me interesuje kako neko ko se razume u filozofiju to ne počne i da primenjuje.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:58 14.11.2012

Re: Сличности и разлике

Ne diraj mi slovenačke specijalce, otkud ti znaš šta je bio njihov zadatak?! Ja koliko vidim oni su morali da savladaju regionalni put, koji je pružao otpor i zato su se iz zaleta bacili na njega...i obuzdali ga.
pedja1008 pedja1008 22:49 14.11.2012

Kad se setim

kako su 5. oktobra ovakvi kao sto je ovo djubre bacali opremu za razbijanje demonstracija i radovali se...a zapravo su znali da su tako blizu da izgube glave za sve sto su radili devedesetih...
tyson tyson 22:54 14.11.2012

Primitivno novinarstvo


Hajde na stranu sve, ali zanimljivo je kako B92 na sajtu vrlo sračunato manipuliše, filtrirajući komentare tako da se objavljuju samo oni koji kritikuju ponašanje policije, uz odstupanje od sopstvenih pravila pa je i vređanje ne samo dozvoljeno nego i poželjno (plava prasad, dripac, stoko lopovska, bando plaćenička, pretnje smrću itd). Uz plitki senzacionalizam do nedavno rezervisan isključivo za tabloidne medije ("Skandal!" ).

Tužno je u šta se pretvara kuća za koju smo nekada gulili đonove u protestnim šetnjama. Sic transit gloria mundi.



Biljana 77 Biljana 77 23:03 14.11.2012

Pitanje za "kolege"

Pošto je službeno lice reagovalo prema svojoj proceni situacije i shodno ovlašćenjima, a sve u skladu sa zakonom i strpalo u maricu izgrednika, u datom slučaju roditelja maloletnog deteta, da li je profesionalno, po ps-u i kako mu zakon nalaže predao prisutnog maloletnika pozvanom, socijalnom radniku ili eventualno poznvanom drugom roditelju ili staratelju?

Ne. Jadno izmanipulisano i zloupotrebljeno dete je ostalo na ulici.

Ajde bre licemeri, dosta više. Profesionalno? U skladu sa zakonom? Kako vam više nije muka...

bonus pitanje: kad vozite, je l psujete? ono, malo druge učesnike u saobraćaju i to? pred decom? nikad? baš? ponekad? jao, kako loš primer dajete, cccccc...
expolicajac expolicajac 23:08 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Ajde bre licemeri, dosta više. Profesionalno? U skladu sa zakonom? Kako vam više nije muka..

Eto šta se dešava kad prorade emocije. Licemeri?
To je uspeh poluinformacije i apsolutnog ne poznavanja zakona. Gola emocija. Verovatno imaš želju da me pljuneš kad me vidiš. Ako će ti biti lakše uradi to, ali nazvati mene licemerom je veoma bedno, bedno...
predatortz predatortz 23:12 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Pošto je službeno lice reagovalo prema svojoj proceni situacije i shodno ovlašćenjima, a sve u skladu sa zakonom i strpalo u maricu izgrednika, u datom slučaju roditelja maloletnog deteta, da li je profesionalno, po ps-u i kako mu zakon nalaže predao prisutnog maloletnika pozvanom, socijalnom radniku ili eventualno poznvanom drugom roditelju ili staratelju?


Pravo pitanje. Ja mislim da bi policija trebala da pozove socijalnog radnika i upozori na roditelja čije se dete nalazi tamo gde mu mesto nije. Pri tom, pred svojim detetom ulazi u rasprave sa policajcom i dovodi sebe u kretensku situaciju da zbog toga ode u aps!

Smatram da si u pravu. Ima tu posla za socijalnog radnika.

Što se drugog dela tiče, kad je dete doraslo za protest zna valjda i gde mu je kuća.


Ajde bre licemeri, dosta više. Profesionalno? U skladu sa zakonom? Kako vam više nije muka...


Ovaj deo ne zavređuje odgovor.
NNN NNN 23:15 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

To je uspeh poluinformacije i apsolutnog ne poznavanja zakona. Gola emocija. Verovatno imaš želju da me pljuneš kad me vidiš


Moje ne poznavanje zakona, svakako je manje od tvog nepoznavanja jezika. Nego, ne odgovori mi na pitanje - da je bio u obavezi da pri hapšenju roditelja dete preda drugom roditelju ili socijalnom radniku?

Takođe, nisi odgovorio ni na bonus pitanje.

Što se tiče emocija, viđanja i pljuvanja... Nemam ja ama baš nikakve želje&emocije u tom pravcu. A pljuvanje mi je odvratno.

Ako nađeš za shodno, odgovori na postavljena pitanja. Laku noć!

Biljana 77 sa žmuovog naloga (greška!)
maksa83 maksa83 23:16 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Pri tom, pred svojim detetom ulazi u rasprave sa policajcom i dovodi sebe u kretensku situaciju da zbog toga ode u aps!

Ovo kao ono "kriva je što je silovana, nosila minić" ili "krivi su pederi što će navijači da nam razbijaju grad".
JJ Beba JJ Beba 23:18 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

predatortz predatortz 23:24 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Prvo, iseljenje nije nezakonito, nego po odluci suda.

Drugo, snimak je toliko amaterski odrađen. Verovatno je njegova svrha da ukaže na neku spornu situaciju, ali je ja ne vidim.
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:26 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

predatortz

Ovaj deo ne zavređuje odgovor.


Moj druže, tebi, a i Ex-u da kažem, a vas dvojica kako hoćete. Ima policija poslova koje kad radi radi časno, u skladu sa etičkim normama, i za to svaka čast i kapa dole.Recimo hvata lopove, štiti slabijeg od jačeg. Ovaj posao ne da nije častan nego je tužan, ma ko bio u pravu tužno je. I da ovaj magarac ne ume da otrpi sram te bilo, dok radi očigledno etički sporan posao je još tužnije. A mogao je.
Mnogo bre druže moj bahata ta policija prema građanima, a građani nisu slepi, pa vide prema kome su bahati policajci ponizni. I tebi i Ex-u to ne treba da se dokazuje, pa što onda braniš ovog bahatog, de meni reci, baš bih da razumem. Ako hoćeš može i na pp.
Znaš zašto? Iako se ne slažemo po hiljadu pitanja baš imam visoko mišljenje o tebi, pa da ne kvarimo.
nenadqwe nenadqwe 23:27 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Nisam kolega, ali odakle nekom pravo da omalovazava bilo koga u obavljanju svog posla, sticaj okolnosti je sto je neka porodica ostala bez stana (sudskom odlukom), šta da je bilo u pitanju hapšenje kriminalca, po vašem mišljenju i tada bi gospodja imala pravo da negoduje i omalovažava policiju, to nije loš primer za dete nego katastrofalan, ona je lično odgovorna što je uopšte dete dovela u situaciju da gleda hapšenje svoje majke a ne pandur o tome da vodi računa, a ako ste hteli da pomognete porodici Matic trebali ste da ih pozovete na konak, ili da im pružite neku vrstu pravne pomoći ili novčane ...licemerno sa vaše strane
JJ Beba JJ Beba 23:27 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Drugo, snimak je toliko amaterski odrađen. Verovatno je njegova svrha da ukaže na neku spornu situaciju, ali je ja ne vidim.

čuje se da je pretio ženi

Drugo, snimak je toliko amaterski odrađen.


snimak je odradio aktivista
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 23:29 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Eto šta se dešava kad prorade emocije.


ja sad baš mislim o tome...

ovo me baš baš pogodilo, a taman sam mislila da sam svikla i mogu držim distancu.

sta ocu da kažem, kad sam izbrojala do 10 i 20... i 50.

ex, predator, imam osećaj da se zapravo slažemo i da nam je svima užasno žao. samo vi malo kruće to ispoljavate, dužnost, vlast, protokol.

aj se ne čerečimo.




predatortz predatortz 23:32 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Mnogo bre druže moj bahata ta policija prema građanima, a građani nisu slepi, pa vide prema kome su bahati policajci ponizni. I tebi i Ex-u to ne treba da se dokazuje, pa što onda braniš ovog bahatog, de meni reci, baš bih da razumem. Ako hoćeš može i na pp.
Znaš zašto? Iako se ne slažemo po hiljadu pitanja baš imam visoko mišljenje o tebi, pa da ne kvarimo.


Nema potrebe za pp. Kod mene je bar sve transparentno

Zašto branim?

Ne branim ja bahatog policajca, nego napadam bahatu gospodžu.
Čovek je postupio po pravilima njegovog zanata. On je bio nadležan za to da ovaj jad ne eskalira u nešto gore. Ona se našla da pametuje i incidentnu situaciju čini još incidentnijom.
Komandovao sam jedno vreme interventnom jedinicom.
Da li bi je priveo? Da, ne trepnuvši!
expolicajac expolicajac 23:33 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Moje ne poznavanje zakona, svakako je manje od tvog nepoznavanja jezika.

Šta ćeš polupismen pandur. Izvini što sam pomislio da mogu da probudim nešto ljudsko u tebi.
palilulac palilulac 23:34 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Moram ovde jer je ovo retka prilika da sam na strani "pandura". Iskreno ne volim ih ali ovaj put mislim da je covek postupao u skladu sa svojim pravilima sluzbe i ovlascenjima.
Postoji i nesto sto se zove psihologija mase, gospoda plava je verovatno ne izucavaju ali imaju iskustveno znanje. Sta jedna zena koja vice ispred okupljene mase moze da napravi, to zna samo onaj ko je bio u takvoj situaciji, cela zgrada moze da se sjuri i krene na narodnu miliciju

Ne mogu da ga opravdam 100%, mozda je mogao i sa malo vise takta, ali nakon vise neuspesnih iseljenja verovatno je dobio naredjenje da danas MORA da zavrsi posao. To samo on zna.
Stavite se u njegovu kozu, samo zamislite da je vatrogasac, koji je usao u raspravu sa covekom koji pali upaljac a u sobi pored 10 plinskih boca ispusta gas. Okrene se i krene, a on ponovo namerno pali isti? Sta bi ste rekli za takvog vatrogasca koji bi nastavio sa onom narednom, "Ma nece valjda?"

Druga stvar, ok je gradjanska neposlusnost, ali ako ste se odvazili na taj korak nemojte posle da placete ako vas privode, ili sta vec. Niko ne moze da se vodi mislju da zato sto mu je 5x proslo bez posledica bice tako i 6. Ako je protiv pravila, zakona i sl, sigurno ima i nekih kaznenih mera. E sad da li ce Djura da ti oprosti, da te isamara par puta i pusti dalje ili privede u stanicu, kako se kome zalomi.
predatortz predatortz 23:37 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"


ex, predator, imam osećaj da se zapravo slažemo i da nam je svima užasno žao. samo vi malo kruće to ispoljavate, dužnost, vlast, protokol.


Nikad vam zbog nekih stvari neće biti žao kao što je eksu i meni bivalo kada moramo da uradimo nešto što se kosi sa našim ubeđenjima.

Ja ove nesrećne ljude itekako razumem. Neko ih je zajebao. Izvođač radova, preprodavac, ko zna. Mogu da razumem njihov očaj. I ovo danas jesu potezi očajnika.

Ali, rekoh, policija nije kvalifikovana da tumači odluke suda. Da obezbedi njihovo sprovođenje mora.

Ova gospođa nije morala da se raspravlja. Htela je to. Pred detetom. Glupo!
NNN NNN 23:38 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Izvini što sam pomislio da mogu da probudim nešto ljudsko u tebi.
Probaj u SEBI za početak
expolicajac expolicajac 23:41 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

NNN
Izvini što sam pomislio da mogu da probudim nešto ljudsko u tebi.
Probaj u SEBI za početak

Boli? kad se dirne u ranu , boli?
uros_vozdovac uros_vozdovac 23:47 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

predatortz
Mnogo bre druže moj bahata ta policija prema građanima, a građani nisu slepi, pa vide prema kome su bahati policajci ponizni. I tebi i Ex-u to ne treba da se dokazuje, pa što onda braniš ovog bahatog, de meni reci, baš bih da razumem. Ako hoćeš može i na pp.
Znaš zašto? Iako se ne slažemo po hiljadu pitanja baš imam visoko mišljenje o tebi, pa da ne kvarimo.


Nema potrebe za pp. Kod mene je bar sve transparentno

Zašto branim?

Ne branim ja bahatog policajca, nego napadam bahatu gospodžu.
Čovek je postupio po pravilima njegovog zanata. On je bio nadležan za to da ovaj jad ne eskalira u nešto gore. Ona se našla da pametuje i incidentnu situaciju čini još incidentnijom.
Komandovao sam jedno vreme interventnom jedinicom.
Da li bi je priveo? Da, ne trepnuvši!


Ja bih to razumeo kad bi se policija uvek ponašala po pravilima zanata. Ovako ispada da prema slabijem po pravilima, a prema jačem kako se može.
Znaš, u zadnje vreme sve manje razumem, a sve se više čudim, na primer gde behu ta zanatska pravila kad oni navijači prodaju brojeve za registraciju ispred policijske stanice? Ali to su navijači a ne gospodže...

Vidiš moj druže ta su pravila zanat fleksibilna, što nije loše, ali kad su etički rastegljiva, a ovde je baš taj slučaj, postanu bljutava, pa onda ništa nije važno.
predatortz predatortz 23:50 14.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"


Vidiš moj druže ta su pravila zanat fleksibilna, što nije loše, ali kad su etički rastegljiva, a ovde je baš taj slučaj, postanu bljutava, pa onda ništa nije važno.


Policija nije dobrovoljno pevačko društvo, nego hijerarhijska organizacija. Radiš ono što ti se kaže da radiš. Ako izađeš iz tog okvira - najebeš!
zilikaka zilikaka 00:04 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Postoji i nesto sto se zove psihologija mase, gospoda plava je verovatno ne izucavaju ali imaju iskustveno znanje. Sta jedna zena koja vice ispred okupljene mase moze da napravi, to zna samo onaj ko je bio u takvoj situaciji, cela zgrada moze da se sjuri i krene na narodnu miliciju

Ajmo sad i tu dlaku da cepamo po pola.
ŠTA je žena vikala?
"Sram VAS bilo, VI meni pretite!"

Ubilo se za bojni poklič.


Ne čuje se ni reč o mešanju u stvar zbog koje su tu policajci, niti pozivi bilo kome na bilo šta.

Vać smo saznali da su se deca sponato okupila. Jasno je ko dan da je konkretan konflikt izbio jer je njeno dete prisutno, a ona dolazi da ga pokupi, i već ga odvodi.
Dakle, opšte pitanje, (pošto vidim da Ex odibija da komunicira sa mene), jako me zanima stručna ili iskustvena procena, šta je u navedenim rečima bilo potencijalno opasno?
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:10 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Ova gospođa nije morala da se raspravlja. Htela je to. Pred detetom. Glupo!


Meni je glupo što se tamo, umesto žena i dece, nije našlo nekoliko desetina popizdelih muškaraca, spremnih da poture lobanje i rebra "za pravdu", umesto onog "ua".

Deficit muda, jbg, spali smo na decu koja prave živi zid ispred očajnika, i čvrstorukaše koji trpaju žene u maricu, tužna slika. (I na izlivanje revolta na eks-cajkana koji brani neodbranjivo od nas, nevažnih qraca na biciklima.)

Meni sve ovo priziva neki loš predosećaj, kao pred besnu oluju, znaš da dolazi a ne možeš da je sprečiš.

palilulac palilulac 00:25 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

nisam plavac ali na osnovu ono malo vojne obuke i zdravog razuma:
nije tvoje da mislis da li je nesto ispravno ili ne (sudska odluka), ti si tu da sprovedes naredjenje.
Prioritet ti je da zastitis svoje ljude, gradjane, sto brze da obavis zadatak uz sto manje sukoba.
upozorio je gospodju, nije poslusala, tj. nije ona gundjala sebi u bradu, vec (svesno ili ne) vikala na njega i tako zelela da privuce sto vecu paznju okupljene mase. Njegova iskustvena procena je da je ona mogla da bude inicijalna kapisla za neku vecu i burniju reakciju okupljenih gradjana, i na najbrzi i najlaksi nacin on je nju ugasio (ubacio u maricu). Ovo verovatno ima i uticaj na okupljene, vidi ih hapse aj da idemo, da se smirimo itd.
Jednostavno nesto tako rade i doktori na osnovu svog znanja i dostupnih lekova, u trenutku resavaju hitne slucajve. Mozda je glupo poredjenje ali po meni to je tako. Nama se ne svidja nacin, ali on nije u skoli bontona, a i ovo nije bio saobracajni prekrsaj pa da mora dobro vece gospodjo....
Intervencija ko i svaka druga (za njih), zna se sta su prioriteti, adrenalin radi i nema tu vremena za neku ljubaznost.

Ni kada vodite dete na, daleko bilo, usivanje u hitnu, ne bunite se sto ga sestre i doktori drze prikovanog za sto dok se otima i place, cak ste im i zahvalni kada mu podviknu da se smiri? Ipak je vase dete i to ce mu pomoci zar ne? Da li je neko nakon toga isao kod nacelnika da se zale da je osoblje bilo neljubazno, vikalo? Jok, odradili svoj posao i to je to. Kao sto imate razlicita ocekivanja za hitnu i dom zdravlja, u postupcima i komunikaciji, pokusajte tako da razgranicite i ovo, intervencija i redovna saobracajna kontrola.
maksa83 maksa83 00:31 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

nisam plavac ali na osnovu ono malo vojne obuke i zdravog razuma:
nije tvoje da mislis da li je nesto ispravno ili ne (sudska odluka), ti si tu da sprovedes naredjenje.
Prioritet ti je da zastitis svoje ljude, gradjane, sto brze da obavis zadatak uz sto manje sukoba.
upozorio je gospodju, nije poslusala, tj. nije ona gundjala sebi u bradu, vec (svesno ili ne) vikala na njega i tako zelela da privuce sto vecu paznju okupljene mase. Njegova iskustvena procena je da je ona mogla da bude inicijalna kapisla za neku vecu i burniju reakciju okupljenih gradjana, i na najbrzi i najlaksi nacin on je nju ugasio (ubacio u maricu).


ecce-florian ecce-florian 01:02 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

JJ Beba




Ajde da pretendujem da se donekle razumem, pa da postavim par pitanja na koja nemam odgovor.

Pri sudskom izvršenju može se zahtevati asistencija službenih lica ( policije)

Ako je JJB snimak predložak , imam par pitanja za ex-a . Molio bih predatora da se uzdrži komentara zbog pitanja zličite raprimene propisa uslovljene teritorijalno- formacijskom pripadnošću.


EX

a) Bebin snima 1:18 nakon smeštanja u maricu kamera snima donje ekstremitete tri lica desno leva noga u svetlo-plavim farmerkama , u sredini kadra leva noga lica u tamno plavim farmerka, skroz desno leva i desna noga lica u tamno plavim farmerkama.
Moguće da jesu službena lica MUP-a Srbbije koja obezbeđuju izvršenja, ali...
b) Bebin snimak 1:21 dva lica , sa leve strane lice muškog pola u crnoj jakni sa belo-crvenim šarama i tamnim farmerkama i desno lice muškog poal u crnoj jakni i tamnim farmerkama sprovode do "marice" jedno lice muškog pola u plavoj jakni sa svetlo plavim farmericama.
i konačno
c) Bebinsnimak 1:22 uniformisano lice sa leve strane i lice izbrijane glave u srnoj jakni i sa tamnim farrmericama sprovode mušku osobu u "maricu". Prati ih lice u crnoj jakni sa kapuljačom i svetlo sivim donjim delom trenerice i patikama


Čini mi se da je predmet izvršenja na osnovu operativnih saznaja zahtevao angažovanje raznih struktura. Interesanto bi bilo kako se do ovih saznanja došlo ili je možda neštdo drugo posredi


I kao bonus komentar

Veoma je teško nakon svega kroz šta je prošlo ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije i na osnovu onog kakav mu je položaj, struktura, kadrovska osposobljenost i politička funkcija pokušavati da se zaštiti ugled istog.Ugled MUP-a Srbije su godinama uspešno rušili kadrovi vladajućih i bivših političkih struktura i on ne postoji.Bilo da se radi o čuvanju stotina kilograma droge u sefovima, ubijanju političkih neistomišljenika i stranačkih lidera,švercu droge, iznudama, ubistvima, reketiranjima, prikrivanjima izvršioca krivičnih dela, uklanjanjem podtaka do koji se dolazilo operativnim radom odnosno njihovom zloupotrebom u svrhu pomaganja političkih stranaka i njihovih lidera, pa do iznuđenog učešća u sprovođenju pravnosnažnih sudskih odluka.........

Činjenica sa kojom se moramo svi suočiti je da je policija opravdano izgubila kredibilitet a da i dalje, zbog dugogodišnje negativne kadrovske politike, sve lošije izvršava zadatke iz svoje nadležnosti

Kako steći poverenje građana je jedna od okosnica transformacije policije Srbije iz organizacije za asanaciju u organizaciju koja garantuje sigurnost građana.
4krofnica 4krofnica 09:08 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Meni sve ovo priziva neki loš predosećaj, kao pred besnu oluju, znaš da dolazi a ne možeš da je sprečiš.



ako pod olujom misliš na narod, ja je jedva čekam, bring it on! ako smogne snage.. dosta mi je umornih duša, salonskog naklapanja i povlačenja.

ovaj buzdovan me potsetio na jednog nadrkanog govnara u uniformi koji me je maltretirao na samom ulasku u zemlju, u nekoj birtiji gde sam pokušala da odmorim od teškog putovanja srećna što sam se konačno dokopala (proklete) domovine i bez ikakvog povoda dočekao sa rečima:
'a šta ti radiš tu? m'rš odavde!'.

(mučnina koja se vraća svaki put kad udjem u zemlju, nisam ga zaboravila..čekam.)

Biljana 77 Biljana 77 09:23 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

Dakle, jutro ipak nije pametnije od večeri? Ništa od odgovora šta je profesionalno, odgovorno i u skladu sa zakonom službeno lice trebalo da uradi sa prisutnim maloletnikom, a ni da li psujete pred decom dok npr. vozite?

Šta ćeš polupismen pandur. Izvini što sam pomislio da mogu da probudim nešto ljudsko u tebi.


Boli? kad se dirne u ranu , boli?


Umesto toga samosažaljivo pljuckanje. I patetika. Pa dobro.
escherichije_colic escherichije_colic 11:36 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

palilulac

Ni kada vodite dete na, daleko bilo, usivanje u hitnu, ne bunite se sto ga sestre i doktori drze prikovanog za sto dok se otima i place, cak ste im i zahvalni kada mu podviknu da se smiri? Ipak je vase dete i to ce mu pomoci zar ne? Da li je neko nakon toga isao kod nacelnika da se zale da je osoblje bilo neljubazno, vikalo? Jok, odradili svoj posao i to je to. Kao sto imate razlicita ocekivanja za hitnu i dom zdravlja, u postupcima i komunikaciji, pokusajte tako da razgranicite i ovo, intervencija i redovna saobracajna kontrola.


Analogija- svesna, uračunljiva i punoletna žena je unezvereno dete sa razbijenom glavom, koje ne zna gde udara, a pandur što je ubacuje u maricu ko vreću krompira je nežna ruka lekara dok ukazuje pomoć
zemljanin zemljanin 15:00 15.11.2012

Re: Pitanje za "kolege"

predatortz


Nikad vam zbog nekih stvari neće biti žao kao što je eksu i meni bivalo kada moramo da uradimo nešto što se kosi sa našim ubeđenjima.

Možda je naivno pitanje ali kako možeš da radiš posao koji je u suprotnosti sa onim što veruješ da je ispravno ?

PS. nije zlonamerno potanje, zaista ne razumem ... OK, nekad je bilo ono "po naređenju" ali ipak su prošle decenije ... ako je pitanje isuviše lično, preskoči
escherichije_colic escherichije_colic 23:25 14.11.2012

zloupotreba dece?

Napad na službeno lice, zloupotreba dece ...

Ako ćemo tako, mogla je Slobina policija da hapsi sve one ljude koji su 96. izvodili decu u šetnje- a bilo ih je mnogo.

Mi ne treba da se pitamo zašto kod nas ne postoji građanska inicijativa- evo, ljudi su pokušali, okupili se, a na prvim komentarima ovog bloga (koji valjda važi za neku oazu građanske svesti) priča se o "zloupotrebi dece" i "novinarima koji postavljaju neumesna pitanja". 1 vrh ako mene pitate.

Da, da, to je ta Slobina policija, ovaj put povampirena i sa Mini-Mijem (Ivicom Dačićem) na čelu, čisto da se malo osveže uspomene ...
tyson tyson 23:42 14.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Ako ćemo tako, mogla je Slobina policija da hapsi sve one ljude koji su 96. izvodili decu u šetnje- a bilo ih je mnogo.

Koliko sam razumeo, gospođa nije privedena jer je zloupotrebila sopstveno dete.



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 14.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Napad na službeno lice, zloupotreba dece ...


Ne, sprecavanje izvrsenja sudske presude (bez obzira na to kako tu presudu ocenili) uz angazovanje dece je zlupotreba dece.
nenadqwe nenadqwe 23:52 14.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Ako ćemo tako, mogla je Slobina policija da hapsi sve one ljude koji su 96. izvodili decu u šetnje- a bilo ih je mnogo

Ovo je valjda postslobinski period sa pretpostavkom da smo bar malo postali pravna država, sudske odluke se moraju izvršavati i tu jedna nepromišljena majka ne može ništa učiniti, sem navući traumu sopstvenom detetu
freehand freehand 23:56 14.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Ako ćemo tako, mogla je Slobina policija da hapsi sve one ljude koji su 96. izvodili decu u šetnje- a bilo ih je mnogo

Pa da, to je isto - kad pokradeš izbore, pobiješ i raseliš desetine i stotine hiljada ljudi, rasturiš državu, i kad te zajebu barabe i uvale ti stan sa prljavim papirima.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:04 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Koliko sam razumeo, gospođa nije privedena jer je zloupotrebila sopstveno dete.

tysone, gore je nekoliko puta napisano, al da ponovimo: gospođa NIJE DOVELA dete, nego DOŠLA PO dete.
escherichije_colic escherichije_colic 00:05 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

hoochie coochie man
Napad na službeno lice, zloupotreba dece ...


Ne, sprecavanje izvrsenja sudske presude (bez obzira na to kako tu presudu ocenili) uz angazovanje dece je zlupotreba dece.


Građani su ocenili da je presuda nepravedna i organizovali građansku inicijativu. Deca imaju puno pravo da podrže školske drugare koje izbacuju na ulicu. Šta se njih tiče što država ne može da reši problem višestruke prodaje stanova? Svi ti ljudi su uzorni građani, nema baraba, samo porodični ljudi sa decom.

Nekako i da razumemo ubacivanje majke u maricu pred (verovatno uplakanim)- pretnja novinaru koji postavlja "neumesna pitanja"? Veeeeeeeeliki "no no" u bilo kojem ozbiljnom demokratskom društvu.

Jadno je društvo u kojem žena i majka ne oseća nikakav stepen zaštićenosti, pa mora da preti skokom sa balkona, dok su panduri toliko zaštićeni da ni novinari ne smeju ništa da ih pitaju.
escherichije_colic escherichije_colic 00:10 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

nenadqwe
Ako ćemo tako, mogla je Slobina policija da hapsi sve one ljude koji su 96. izvodili decu u šetnje- a bilo ih je mnogo

Ovo je valjda postslobinski period sa pretpostavkom da smo bar malo postali pravna država, sudske odluke se moraju izvršavati i tu jedna nepromišljena majka ne može ništa učiniti, sem navući traumu sopstvenom detetu


Ma jasno, a pravna država smo postali "toliko malo" da se sudske odluke još uvek uredno kupuju i prodaju. Ko je kriv vatrogascu što nema veze po sudovima ko gospođa advokatica, što nema para ni stručne potkovanosti da potraži "pravni lek".

Da je ovo pravna i uređena država, ne bi višestruke prodaje stanova bile svakodnevnica. Da smo mi pravna država, gospođa bi mogla da odere pandura od tužbi, toliko da prokune dan kad je polagao kurs u miliciji, ali pošto nismo, biće "vuk pojeo magarca", kao i obično.

Mene interesuje kako je ćata u sudu overio ugovor o prodaji već prodate nekretnike? Da li će država da odgovara za to? Hoće, kao u slučaju one žene na radu u inostranstvu, što joj je komšija otuđio kuću i uredno je prodao, sa sve pečatima i sudskom overom. Jel se neko seća tog slučaja?
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:16 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Deca imaju puno pravo da podrže školske drugare koje izbacuju na ulicu.


Tako sto ce svojim telima sprecavati policajce?

Ne radi se tu o tome da li imaju pravo ili ne, vec i tome da li je to ispravan nacin angazovanja dece, jer i neodvracanje je angazovanje.

No, ocigledno je da imamo razlicite kriterijume o tome za sta se sve deca mogu (zlo)upotrebiti.
zilikaka zilikaka 00:17 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Mene interesuje kako je ćata u sudu overio ugovor o prodaji već prodate nekretnike? Da li će država da odgovara za to? Hoće, kao u slučaju one žene na radu u inostranstvu, što joj je komšija otuđio kuću i uredno je prodao, sa sve pečatima i sudskom overom. Jel se neko seća tog slučaja?

To sa overavanjem ugovora u sudu je jedna opšta zabluda. Pečat overe je samo potvrda da su stranke koje sklapaju ugovor isti svojeručno potpisale. Sve drugo sud ne proverava.
Eto, ako hoćeš da proveriš, hajde sastavimo nas dvoje ugovor kojim ja tebi izdajem Pionirski park da sadiš beli luk.
Overićemo ga u sudu, garant. Bitno samo da pronadjemo broj te parcele. Niko neće proveravati ćije je to i da li luk može da se sadi.
To je obaveza tvoja kao savesnog kupca, ili rizikuješ da budeš prevaren.
maksa83 maksa83 00:18 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Eto, ako hoćeš da proveriš, hajde sastavimo nas dvoje ugovor kojim ja tebi izdajem Pionirski park da sadiš beli luk.

A 'de će onda Toma da peče rakiju?
nenadqwe nenadqwe 00:18 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

tysone, gore je nekoliko puta napisano, al da ponovimo: gospođa NIJE DOVELA dete, nego DOŠLA PO dete.


Uopste nije bitno da li je dosla ili je dovela, bitno je da je morala da predpostavi i da mogu da je uhapse a da to njena cerka gleda, prevashodno je ONA o tome morala da vodi racuna a ne pandur koji nije mogao da zna u gužvi jel gospodja dosla po dete ili je došla da provocira
predatortz predatortz 00:20 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

maksa83
Eto, ako hoćeš da proveriš, hajde sastavimo nas dvoje ugovor kojim ja tebi izdajem Pionirski park da sadiš beli luk.

A 'de će onda Toma da peče rakiju?


Samo ne u Makedoniji! Opet će da nas zavadi sa Grcima, ako tamo priđe kazanu...
escherichije_colic escherichije_colic 00:21 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

hoochie coochie man
Deca imaju puno pravo da podrže školske drugare koje izbacuju na ulicu.


Tako sto ce svojim telima sprecavati policajce?

Ne radi se tu o tome da li imaju pravo ili ne, vec i tome da li je to ispravan nacin angazovanja dece, jer i neodvracanje je angazovanje.

No, ocigledno je da imamo razlicite kriterijume o tome za sta se sve deca mogu (zlo)upotrebiti.




Ovo je slika koja prethodi intervenciji. Jasno se vidi da majka stoji između policajca i deteta, prema tome žalopojka o "roditeljima koji zloupotrebljavaju tela dece da bi ometali službeno lice u vršenju dužnosti" je prilično nategnuta.

maksa83 maksa83 00:23 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Samo ne u Makedoniji! Opet će da nas zavadi sa Grcima, ako tamo priđe kazanu...

I sledeći put kad Eštonova dođe, Toma i Ivica će da joj izrecituju platformu sa koje je sveže skinut veo tajne: "mastika ke pieme, grcite ke bieme!". A okolo se širi miris anisa...
nenadqwe nenadqwe 00:23 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Mene interesuje kako je ćata u sudu overio ugovor o prodaji već prodate nekretnike? Da li će država da odgovara za to? Hoće, kao u slučaju one žene na radu u inostranstvu, što joj je komšija otuđio kuću i uredno je prodao, sa sve pečatima i sudskom overom. Jel se neko seća tog slučaja?



Čovek je očigledno prevaren, a prevara ima i u najuredjenijim društvima, najpoznatija kad je prevarant prodao Ajfelovu kulu...šta reći
escherichije_colic escherichije_colic 00:26 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

nenadqwe
tysone, gore je nekoliko puta napisano, al da ponovimo: gospođa NIJE DOVELA dete, nego DOŠLA PO dete.


Uopste nije bitno da li je dosla ili je dovela, bitno je da je morala da predpostavi i da mogu da je uhapse a da to njena cerka gleda, prevashodno je ONA o tome morala da vodi racuna a ne pandur koji nije mogao da zna u gužvi jel gospodja dosla po dete ili je došla da provocira


Ma jasno, ta se gospoda daju veoma lako isprovocirati. Sećam se kad sam ih ja jednom tako isprovocirao sedenjem na klupi u Donjem Gradu, a pre toga su ih isprovocirali oni Sviborovci što vežbaju streljaštvo ispod Kališa- prvo su sve njih legitimisali, pretrkeljisali, naterali da otvore gepeke, a onda su došli do mene- izuli me, izvršili kompletnu proveru, pretili budalaštinama isl. To mi nije jedino loše iskustvo sa pandurima a nikad nisam nikoga mrko pogledao u životu. Jbg sumnjivi su ljudi koji sede na klupi, sumnjivi su srednjevekovni hobisti rekreativci, a lika poput onog majmuna Darijana Musića ne bi smeli da pogledaju na ulici.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:29 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Uopste nije bitno da li je dosla ili je dovela,

Naravno da je bitno, ali tebi, a ne meni, pročitaj svoje ranije komentare. A uhapsili su je kad je ODLAZILA od policajca. Mada, verovatno ti ni to nije bitno, bitno je to da si ti odlučio da si u pravu i to je to.
escherichije_colic escherichije_colic 00:29 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

nenadqwe
Mene interesuje kako je ćata u sudu overio ugovor o prodaji već prodate nekretnike? Da li će država da odgovara za to? Hoće, kao u slučaju one žene na radu u inostranstvu, što joj je komšija otuđio kuću i uredno je prodao, sa sve pečatima i sudskom overom. Jel se neko seća tog slučaja?



Čovek je očigledno prevaren, a prevara ima i u najuredjenijim društvima, najpoznatija kad je prevarant prodao Ajfelovu kulu...šta reći


Pa ništa, onda sve ok. Majka država će da slegne ramenima i kaže "dešava se to" a onda će da pošalje neotesanca u uniformi da majci pred detetom zavrće ruku i ubacuje je u maricu ko poslednjeg ološa. Takve stvari se ne dešavaju u najuređenijim društvima. U najuređenijim društvima pandur ne sme da te pogleda dok se ponašaš u okviru svojih građanskih prava- pravo na mirno okupljanje i protest je jedno od njih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:37 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Ovo je slika koja prethodi intervenciji. Jasno se vidi da majka stoji između policajca i deteta,


Pa malo je kompleksnija situacija od onoga sto se moze zakljuciti gledajuci jednu sliku :)
Deca jesu bila tu da sprece policiju "u obavljanju sluzbene duznosti", stajala su na ulazu u zgradu kako bi sprecili policajce i izvrsitelje da udju, i to je momenat koji ja vidim kao zluopotrebu dece, i njega osudjujem.

Sledece sto osudjujem je to sto se o hapsenju te zene govori kao o hapsenju majke pred detetom kako bi se emocijom pojacala argunetacija. To vidim kao patetiku.

Ne moze cinjenica da je necije dete tu biti razlog da se nekome gleda kroz prste, ako neko rizikuje hapsenje pred svojim detetom onda je to njegov a ne propust policije.

Po mom sudu, a to sam vec napisao, policajac je mogao i trebao da ocuti "sram vas bilo" bez obzira da li je tu bilo dete ili ne, i ne znam zasto se potencira da je u pitanju majka kad je to samo minus majci koja je dopustila da se njeno dete nadje u toj poziciji.

Price da je odvodila dete samo do nekle imaju tezinu, jer je ocito da je i ona i dete tu zbog protesta, i da one nije dosla da ga odvede jer ne odobrava to sto radi.

nenadqwe nenadqwe 00:43 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

U najuređenijim društvima pandur ne sme da te pogleda dok se ponašaš u okviru svojih građanskih prava- pravo na mirno okupljanje i protest je jedno od njih.


Slažem se ali ovo nit je bilo najavljeno okupljanje nit je bio protest po zakonu, cisto pravno gledano bilo je ometanje sluzbenih lica u izvrsenju presude, a stvar je lične procene policije ko ometa, jer nisu svi uhapšeni sa tog skupa, zar ne?
Nepoznavanje zakona ne oslobadja krivice lice za koje se predpostavi da krši isti!
escherichije_colic escherichije_colic 00:47 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

nenadqwe
U najuređenijim društvima pandur ne sme da te pogleda dok se ponašaš u okviru svojih građanskih prava- pravo na mirno okupljanje i protest je jedno od njih.


Slažem se ali ovo nit je bilo najavljeno okupljanje nit je bio protest po zakonu, cisto pravno gledano bilo je ometanje sluzbenih lica u izvrsenju presude, a stvar je lične procene policije ko ometa, jer nisu svi uhapšeni sa tog skupa, zar ne?


A da su najavili, sigurno bi dobili dozvolu za okupljanje, po istoj logici po kojoj je novinaru dozvoljeno da postavlja "neumesna pitanja".

Moj citat počinje sa "u najuređenijim društvima" a Srbija se pre može nazvati vrlo neuređenim. U vrlo neuređenim društvima, građani nemaju poverenja ni u sudove ni u policiju, nego prete samospaljivanjem i skakanjem sa balkona, postavljaju kordon dece da blokira ulaz policiji isl.
escherichije_colic escherichije_colic 01:02 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

hoochie coochie man
Ovo je slika koja prethodi intervenciji. Jasno se vidi da majka stoji između policajca i deteta,


Pa malo je kompleksnija situacija od onoga sto se moze zakljuciti gledajuci jednu sliku :)
Deca jesu bila tu da sprece policiju "u obavljanju sluzbene duznosti", stajala su na ulazu u zgradu kako bi sprecili policajce i izvrsitelje da udju, i to je momenat koji ja vidim kao zluopotrebu dece, i njega osudjujem.

Sledece sto osudjujem je to sto se o hapsenju te zene govori kao o hapsenju majke pred detetom kako bi se emocijom pojacala argunetacija. To vidim kao patetiku.

Ne moze cinjenica da je necije dete tu biti razlog da se nekome gleda kroz prste, ako neko rizikuje hapsenje pred svojim detetom onda je to njegov a ne propust policije.

Po mom sudu, a to sam vec napisao, policajac je mogao i trebao da ocuti "sram vas bilo" bez obzira da li je tu bilo dete ili ne, i ne znam zasto se potencira da je u pitanju majka kad je to samo minus majci koja je dopustila da se njeno dete nadje u toj poziciji.

Price da je odvodila dete samo do nekle imaju tezinu, jer je ocito da je i ona i dete tu zbog protesta, i da one nije dosla da ga odvede jer ne odobrava to sto radi.



Niko ne stavlja svoju decu u kordon pred vojsku pandura i privatnih siledžija zato što mu je, eto, malo dosadno, pa bi da se igra građanske angažovanosti. Postavljanje dece u kordon je bio način da se skrene pažnja, a država je reagovala brutalnim zavrtanjem ruke i ubacivanjem u maricu.

Svako svoju patetiku fura, da bi odbranio svoje stanovište u priči- murija će da pravda tupoglavi postupak svog (verovatno) kursadžije "zloupotrebom dece", a protestanti će da vrište kako je brutalno uhapšena majka na oči deteta (što se de fakto jeste desilo)
zilikaka zilikaka 11:43 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Eto, ako hoćeš da proveriš, hajde sastavimo nas dvoje ugovor kojim ja tebi izdajem Pionirski park da sadiš beli luk.

A 'de će onda Toma da peče rakiju?


Pa j..š rakiju bez bela luka. I slanine.
reanimator reanimator 11:49 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Pa j..š rakiju bez bela luka. I slanine

Moderaacija???
Mislim..je l' treba svima da nam kaže sram vas bilo, pa da odreagujete?
Jukie Jukie 12:15 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Jelica Greganović
Koliko sam razumeo, gospođa nije privedena jer je zloupotrebila sopstveno dete.tysone, gore je nekoliko puta napisano, al da ponovimo: gospođa NIJE DOVELA dete, nego DOŠLA PO dete.

Dovela, došla, ista stvar. Dete treba da je u školi (da li su sva prisutna deca pobegla iz škole? to bi bilo kršenje školskih pravila, ako ništa nekoliko neopravdanih izostanaka, i osnova za disciplinski postupak), ili ako nema nastavu, dete treba da ode kući ili na igralište, a nikako da se gura ispred policije !?
Šta da je naišao beli medved i da su deca napravila kordon ispred njega da mu ne daju da prođe? Sve bi ih podavio ko fokice.
Zaključak: deca posle određenog uzrasta (9-10 godina) treba da umeju da prepoznaju potencijalno opasne situacije i da ih izbegavaju
NNN NNN 13:49 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Toma i Ivica će da joj izrecituju platformu sa koje je sveže skinut veo tajne: "mastika ke pieme, grcite ke bieme!". A okolo se širi miris anisa
pre bih rekao "anusa"

NNN NNN 13:58 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Šta da je naišao beli medved...
O tome uvek treba voditi računa!

(mali pingvin je pobegao baš sa tog časa biologije)




mariopan mariopan 14:48 15.11.2012

Re: zloupotreba dece?

NNN
Toma i Ivica će da joj izrecituju platformu sa koje je sveže skinut veo tajne: "mastika ke pieme, grcite ke bieme!". A okolo se širi miris anisa
pre bih rekao "anusa"



..ja sam tako i procitala
tyson tyson 14:33 18.11.2012

Re: zloupotreba dece?

Jelica Greganović
Koliko sam razumeo, gospođa nije privedena jer je zloupotrebila sopstveno dete.

tysone, gore je nekoliko puta napisano, al da ponovimo: gospođa NIJE DOVELA dete, nego DOŠLA PO dete.

Nebitno za ono što hoću da kažem, a to je: nije žena privedena zbog zloupotrebe deteta, kao što ešerihije imputira, već zbog ometanja službenog lica u blablabla.

Dakle, držimo se činjenica bez spinovanja, molim.


freehand freehand 23:46 14.11.2012

Ovom bizgovu

zglobna marica da se dodeli.
Trpa ko da na procenat od karata radi, jbt...
blue92 blue92 23:54 14.11.2012

Re: Ovom bizgovu

si vido..

a meni najpovraćka momenat kad samozadovoljno,
NA KRAJU - pljesne Maricu dvaput po dupetu..

u fazonu, al sam te napunio.. sad moš dideš

si zamjetio taj skoro pa orgazmični pokret?

(p mu se ogadila)
expolicajac expolicajac 23:57 14.11.2012

Re: Ovom bizgovu

freehand
zglobna marica da se dodeli.
Trpa ko da na procenat od karata radi, jbt...

Iz tvojih usta to liči na kompliment. Verovatno nisi mogao da ga platiš da ti završi nešto pa ga sada pljuješ.
freehand freehand 00:01 15.11.2012

Re: Ovom bizgovu

a meni najpovraćka momenat kad samozadovoljno,
NA KRAJU - pljesne Maricu dvaput po dupetu..

Meni to više ko onaj dispečerski momenat: ajmo sledeća - trpaj Gvozdene!
expolicajac expolicajac 00:04 15.11.2012

Re: Ovom bizgovu

freehand
a meni najpovraćka momenat kad samozadovoljno,
NA KRAJU - pljesne Maricu dvaput po dupetu..

Meni to više ko onaj dispečerski momenat: ajmo sledeća - trpaj Gvozdene!

loše su ti informacije, proveri malo s kim pričaš
draft.dodger draft.dodger 00:08 15.11.2012

Re: Ovom bizgovu

Priča o proceni je najobičniji pandursko-teorijski palamud.

Čini mi se da je pandur uhitio gospođu, zato što ga je iznervirala (kolokvijalno, išla mu na kurac).

Ne vidim ništa profesionalno u njegovom postupku, vidim samo budalu u uniformi.

Ako me utisak vara, spreman sam da se izvinim pogođenim osetljivcima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana