Moj grad| Porodica| Život

Samo nemoj po glavi druže plavi

Jelica Greganović RSS / 14.11.2012. u 18:30

27453588650a3c07b27392761379603_v4%20big.JPG

Bravo! Tako je! Od svega sumnjivog, uzurpiranog, čudnovlasničkog, onog što se broji nizom nula koje i dobri matematičari bez dioptrije broje po par puta, najbolje je efikasnost pravosuđa demonstrirati na četvoročlanoj porodici. Izbaciti je na ulicu pomoću demonstracije represivng aparata na polzu društva. Pred prijateljima, decom...jednu majku u bolnicu, drugu majku u maricu...Bravo! Samo napred.

Nemam ja ovde mnogo šta da kažem, možda i ne znam dovoljno, ali znam toliko da je jedna od najboljih stvari koje su učinjene kada je smenjen Zloba, bila to što su policajci na grudima počeli da nose tablice sa imenom i prezimenom. Da hrabrost ne utone u plavilo. Da uniforma ne sakrije junački čin. Da se zna ko preti majkama, deci i novinarima. Ko prekoračuje silu imenom i prezimenom.

Nema ovde šta mnogo da se priča. Ružno je i sramotno i samo kad se gleda, a kamoli kad se preživljava. 

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=12&nav_id=660247

 http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2012&mm=11&dd=14&nav_category=16&nav_id=660158



Komentari (783)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 19:16 15.11.2012

Stavarno je fascinantno...

...kako su detaljno obrajdeni svi, ali apsolutno svi, detalji jedne komplikovane situacije u kojoj niko od glavnih aktera nije postupio kako treba. Ama ni jedan (detalj) nije ostao neprokomentarisan. Neko bi mogao da doda kako je podjednako fascinantno to da su se pri tome jasno formirala dva tabora. Ja nisam medju tim nekima, ja sam odavno na Blogu...

Nego nisam hteo o tome. Malo, malo pa se spomene taj neki Miladin. Ochigledno se njegovo nedelo dugo pamti. Sada, kako sam ja stariji chovek, da li bi bilo teshko da me se podseti shta je Miladin to stvarno zgreshio. Ako se ja ne varam on je sa drushtvom bio u nekom klunbu kada je devojci iz njegovog drushtva prishao neki bogati klipan sa porodichnim vezama sa Vukom Jeremicem i pocheo da je napastvuje. A onda ga Miladin patosirao. Shto je sasvim bilo pogreshno jer je opshte poznato da bogati klipani imaju sva prava da neometano napastvuju devojke. Narochito ako devojke nose kratke suknje a bogati napasnici voze bar BMW serije 5. Ili se mozda varam?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:21 15.11.2012

Re: Stavarno je fascinantno...

E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.
Domazet Domazet 19:56 15.11.2012

Interesantno da kao iskusan novinar...

Jelica Greganović
E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.

...ponekad ne shvatash posledichno uzrochne odnose. Dakle, moj komentar je samo posledica Miladinovog pominjanja i na ovom blogu. Pri tome ne mislim da se radi ni o posledichnom trolu. Jer JA Milutinov Sluchaj koristim kao potvrdu moje teze da je vecina uchesnika na BloguB92 neizlechivo obolela od politichke disleksije. Pri chemu bih rekao, a na osnovu skorashnje desetodnevne posete, da je oboljenje poprilichno endemsko. Sho ne znachi da je oboljenje ogranicheno samo na blog ili samo na sajt B92 samo kazhem da sam stekao utisak da je pomenuto oboljenje mnogo manje zastupljeno medju nevirtuelnom populacijom.
freehand freehand 20:42 15.11.2012

Re: Stavarno je fascinantno...

Jelica Greganović
E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.

Sa sve onim uduvno-izduvnim cevkama što su virile iz napasnika dok je u komi ležao lelujajući izmeđ uve i one strane. Taj je još i najbolesniji od te zarazne disleksije, što jje Miladin šakom širi ko Jehovin svedok Reč okolo.
Domazet Domazet 00:12 16.11.2012

Meni i daje nije jasno.,.

freehand
Jelica Greganović
E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.

Sa sve onim uduvno-izduvnim cevkama što su virile iz napasnika dok je u komi ležao lelujajući izmeđ uve i one strane. Taj je još i najbolesniji od te zarazne disleksije, što jje Miladin šakom širi ko Jehovin svedok Reč okolo.

...i pored slikovitih uduvno-izduvnih parabola, shta je Miladinova glavna greshka. To shto je neodmereno mlanuo napasnika bogatuna chija se porodica nije libila da potegne poznanstvo sa Ministrom inostranih poslova, to shto je SrBenda ili to shto ima lepo vojvodjansko ime Miladin??
antioksidant antioksidant 08:37 16.11.2012

Re: Meni i daje nije jasno.,.

shta je Miladinova glavna greshka

to sto je zloupotrebljena srpska diplomatska sluzba da pobegne iz amerike
miladin je nasilnik i za to je spakovan u zatvor na kraju (sad cujem i amnestiran)
Domazet Domazet 05:42 17.11.2012

Izvini...

antioksidant
shta je Miladinova glavna greshka

to sto je zloupotrebljena srpska diplomatska sluzba da pobegne iz amerike
miladin je nasilnik i za to je spakovan u zatvor na kraju (sad cujem i amnestiran)

...ali to mozhe da bude samo greshka srpske diplomatske sluzhbe. Osim ako ne mislish da je Gotovina napravio greshku shto je izashao iz zatvora iskoristivshi oslobadjajucu presudu.
freehand freehand 10:09 17.11.2012

Re: Meni i daje nije jasno.,.

Domazet
freehand
Jelica Greganović
E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.

Sa sve onim uduvno-izduvnim cevkama što su virile iz napasnika dok je u komi ležao lelujajući izmeđ uve i one strane. Taj je još i najbolesniji od te zarazne disleksije, što jje Miladin šakom širi ko Jehovin svedok Reč okolo.

...i pored slikovitih uduvno-izduvnih parabola, shta je Miladinova glavna greshka. To shto je neodmereno mlanuo napasnika bogatuna chija se porodica nije libila da potegne poznanstvo sa Ministrom inostranih poslova, to shto je SrBenda ili to shto ima lepo vojvodjansko ime Miladin??

Da, malo je neodmereno mlatnuo čoveka pa ga na nekoliko meseci spakovao u komu.
Interesantan opis događaja, priznajem.
Eto, samo je ta šok soba sitna razlika u odnosu na običan šamar.
Domazet Domazet 16:56 17.11.2012

Da znash...

freehand
Domazet
freehand
Jelica Greganović
E, toliko se Miladin ne spominje, a i ja sam vala toliko na blogu da mi nećeš sad uvaliti trolčinu Miladin-BMW-Jeremić, pa još 600 komentara o izduvnim cevkama u BMWovima sa kožnim sedištima.

Sa sve onim uduvno-izduvnim cevkama što su virile iz napasnika dok je u komi ležao lelujajući izmeđ uve i one strane. Taj je još i najbolesniji od te zarazne disleksije, što jje Miladin šakom širi ko Jehovin svedok Reč okolo.

...i pored slikovitih uduvno-izduvnih parabola, shta je Miladinova glavna greshka. To shto je neodmereno mlanuo napasnika bogatuna chija se porodica nije libila da potegne poznanstvo sa Ministrom inostranih poslova, to shto je SrBenda ili to shto ima lepo vojvodjansko ime Miladin??

Da, malo je neodmereno mlatnuo čoveka pa ga na nekoliko meseci spakovao u komu.
Interesantan opis događaja, priznajem.
Eto, samo je ta šok soba sitna razlika u odnosu na običan šamar.

...da sam ja nekako i naslucivao da je, kada si ti u pitanju, najveca Miladinova greshka to shto se zove Miladin. I u pravu si, moram da priznam. Da se Miladin nekim sluchajem, recimo, zvao Andreja Popov greshka bi mu bila daleko manja. Jer je opshte poznato da su Andreje, u velikoj vecini sluchajeva, znatno manje od Miladina. Pa bi, a sve na osnovu Njutnovih zakona, i duzhina komatoznog pakovanja bila znatno kraca. Chak i ako bi chovek(napasnik?) bio mnogo mlatnut. A ne malo, kako ti kazhesh
freehand freehand 17:02 17.11.2012

Re: Da znash...

...da sam ja nekako i naslucivao da je, kada si ti u pitanju, najveca Miladinova greshka to shto se zove Miladin. I u pravu si, moram da priznam. Da se Miladin nekim sluchajem, recimo, zvao Andreja Popov greshka bi mu bila daleko manja. Jer je opshte poznato da su Andreje, u velikoj vecini sluchajeva, znatno manje od Miladina. Pa bi, a sve na osnovu Njutnovih zakona, i duzhina komatoznog pakovanja bila znatno kraca. Chak i ako bi chovek(napasnik?) bio mnogo mlatnut. A ne malo, kako ti kazhesh



A sa kim se ti, u stvari, svađaš?
Nadam se da bar ti znaš šta hoćeš da kažeš.
antioksidant antioksidant 17:06 17.11.2012

Re: Izvini...

...ali to mozhe da bude samo greshka srpske diplomatske sluzhbe.

nije sam njihova
neko ih je i podstakao na to
platio mozda?
Domazet Domazet 18:17 18.11.2012

Ma di se bre svadjam...

freehand
...da sam ja nekako i naslucivao da je, kada si ti u pitanju, najveca Miladinova greshka to shto se zove Miladin. I u pravu si, moram da priznam. Da se Miladin nekim sluchajem, recimo, zvao Andreja Popov greshka bi mu bila daleko manja. Jer je opshte poznato da su Andreje, u velikoj vecini sluchajeva, znatno manje od Miladina. Pa bi, a sve na osnovu Njutnovih zakona, i duzhina komatoznog pakovanja bila znatno kraca. Chak i ako bi chovek(napasnik?) bio mnogo mlatnut. A ne malo, kako ti kazhesh



A sa kim se ti, u stvari, svađaš?
Nadam se da bar ti znaš šta hoćeš da kažeš.

...ja se bre odushevio shto je Njutn nauchno pobio moju sasvim neosnovanu i, srecom, kratkotrajnu slutnju da Freehand ne voli Dodjoshe. Pa mu brk zaigra kad ih neko klepi, makar i neodmereno, kad oni nekog klepe neodmereno. Kao ono nekad WTC...
Domazet Domazet 18:21 18.11.2012

More bre stvarno lupetaju...

antioksidant
...ali to mozhe da bude samo greshka srpske diplomatske sluzhbe.

nije sam njihova
neko ih je i podstakao na to
platio mozda?

ovi prvoSrBi da je Kosovo najskuplja(najvrednija?) srpska rech. Sasvim je jasno da je najskuplja/najvrednija srpska rech mozhda. Shta bi Srbi bez nje?? I Prvi i Drugi i oni izmedju...
antioksidant antioksidant 20:23 15.11.2012

.

samo da iskoristim priliku da se izvinim govedima

Jelica Greganović Jelica Greganović 20:27 15.11.2012

Re: .

Hvala u ime nas Bikova
expolicajac expolicajac 20:51 15.11.2012

Re: .

Jelica Greganović
Hvala u ime nas Bikova

Zato sam i ja tolerantan prema antioksidantu. Nekako volim što sam Bik
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:01 15.11.2012

Re: .

Nego, Biče, jesi li nam saznao ko su oni civil što pomažu policajcima da trpaju građane u maricu?
antioksidant antioksidant 08:38 16.11.2012

Re: .

Zato sam i ja tolerantan prema antioksidantu

a sta bi inace? ubacio u maricu?
eh ex, kako je lepo u jednostavnom svetu gde uniforma podrazumeva apsolutnu vlast (uz uslov da sedovoljno duboko pozicioniras). steta sto taj svet postoji samo policijskim bajkama.
jeca92 jeca92 20:48 15.11.2012

Brutalnost na delu

Ovo je bilo tako uznemirujuce i brutalno da nemam reci. Prvo da li je taj covek koga su iselili stvarno platio 72.000 EUR i i pored toga bio primoran da se iseli. To je najstrasnije u celoj prici ako je to tacno. Sada me strasno zanima ta prica, o cemu se tu radi, da li je u pitanju prevara, da li je tog coveka neko prevario za ogromnu lovu i ko?
Druga prica je ovaj besni i unezvereni policajac koji hapsi bilo koga ko mu nesto prigovori. Zena je rekla "Sram vas bilo" i pocela da se udaljava, a on skoro potrca za njom, zgrabi je za ruku i u maricu. Niko ne moze da mi kaze da ona nema pravo da kaze "Sram vas bilo" i da pritom ne bude uhapsena...Prekomerna upotreba sila na delu. Bilo bi lepo da je uhapsio i novinare, posto ocigledno covek misli da niko ne sme da bude prisutan u momentu izvrsenja iseljavanja u tom podrucju gde se on krece, jer ga svi strasno nerviraju.
On mora biti suspendovan i na terapiju za kontrolu besa-tzv. anger management, jer ce sutra nekoga i prebiti, slomiti ruku ili sl.-bez potrebe naravno, kao i ovo sto je bilo bez razloga...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:01 15.11.2012

Re: Brutalnost na delu

Cela stvar je očito silno zamešateljstvo, sa pratećim pravostudnim i ostalim momentima...i ovim na kraju...
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 21:28 15.11.2012

Zaključak

počeh da čitam komentare, stigoh ČAK do 3-će strane a po glavi mi se vazda vrzma jedna poslovica: "Jednom kurva - uvek kurva i jednom policajac - uvek policajac"....a onda se setim filma "Training day". Blogerski civili u klin a blogerski policajci u ploču. Policajci tvrde da je njihov kolega (više-manje pravilno postupio) a blogerski civili tvrde da je ovaj sišao sa uma. Ja bih se neopozivo složila sa ovim drugima.
Policajci tvrde da su roditelji poslali decu da prave živi zid a i iz samog snimka se jasno vidi da su se deca sama organizovala i da su roditelji došli po nih. Znači ovde nema ni reči o zloupotrebi dece. Zašto bi, inače, uhapšena majka koja je došla po svoje dete rekla policajcu "zašto niste mene zvali?" Po kojem zakonu je policiji dozvoljeno da se obračunava sa maloletnicima bez da se obaveste njihovi roditelji ili pravni staratelji i da se obezbedi njihovo prisustvo!!?? Pitam se samo da li je dotični sprovodilac zakona (čitaj:represije) uopšte svestan koliku je emotivnu traumu naneo devojčici čija je majka uhapšena. I ja bih baš namerno insistirala na činjenici da je ona majka jer je na licu mesta bila prvenstveno prisutna zato što je majka jednog deteta. A onda je, kada je videla kako se policija odnosi prema, prvenstveno deci izrazila svoj protest sa "stram vas bilo. Da sam ja bila majka tog deteta, verovatno bih mu razvezala šamar preko nosa. Ova gospođa je bila previše fina. Verovatno zna da nije lepo psovati a pogotovu ne pred maloletnicima.
Ovde takođe moram da naglasim da je moj revolt jedino usmeren prema dotičnom policajcu koji ima svoje ime i prezime i samo prema njemu kao jedinci a ne prema celoj policijskoj službi. Ovaj primerak je očigledno slaba karika koja urušava ceo sistem a neko mu je nažalost dao i uniformu da nosi
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 15.11.2012

Re: Zaključak

a i iz samog snimka se jasno vidi da su se deca sama organizovala


Kako ti to zakljuci sa snimka zivota ti? :)

Znas li i cija je, kog deteta, ideja da se tako organizuju?
Znas li i da roditelji nisu znali gde su i sta rade?
Ili ce ipak biti da su znali i odobravali.
A ako su znali a nisu ih odvratili je li to zloupotreba?
Da li onda, ako je Majka znala gde joj je dete, da li je bas sasvim ok da prekoreva policiju za odnos prema deci ako je i njen prilicno diskutabilan?
predatortz predatortz 21:48 15.11.2012

Re: Zaključak

Policajci tvrde da su roditelji poslali decu da prave živi zid a i iz samog snimka se jasno vidi da su se deca sama organizovala i da su roditelji došli po nih.


Prvo, iz snimka se ne vidi da su se deca sama organizovala. To je nemoguće zaključiti na osnovu snimka.

Drugo, ko god je organizovao decu, ili znao za njihovu nameru da se organizuju, a nije ih u tome sprečio, veliko je đubre!

Zašto ? Zato što deca ne smeju biti nečiji živi zid! Ma koliko taj bio ili ne bio u pravu.

mariopan mariopan 21:51 15.11.2012

Re: Zaključak

Aleksandra Mitrovic
počeh da čitam komentare, stigoh ČAK do 3-će strane a po glavi mi se vazda vrzma jedna poslovica: "Jednom kurva - uvek kurva i jednom policajac - uvek policajac"....a onda se setim filma "Training day". Blogerski civili u klin a blogerski policajci u ploču. Policajci tvrde da je njihov kolega (više-manje pravilno postupio) a blogerski civili tvrde da je ovaj sišao sa uma. Ja bih se neopozivo složila sa ovim drugima.
Policajci tvrde da su roditelji poslali decu da prave živi zid a i iz samog snimka se jasno vidi da su se deca sama organizovala i da su roditelji došli po nih. Znači ovde nema ni reči o zloupotrebi dece. Zašto bi, inače, uhapšena majka koja je došla po svoje dete rekla policajcu "zašto niste mene zvali?" Po kojem zakonu je policiji dozvoljeno da se obračunava sa maloletnicima bez da se obaveste njihovi roditelji ili pravni staratelji i da se obezbedi njihovo prisustvo!!?? Pitam se samo da li je dotični sprovodilac zakona (čitaj:represije) uopšte svestan koliku je emotivnu traumu naneo devojčici čija je majka uhapšena. I ja bih baš namerno insistirala na činjenici da je ona majka jer je na licu mesta bila prvenstveno prisutna zato što je majka jednog deteta. A onda je, kada je videla kako se policija odnosi prema, prvenstveno deci izrazila svoj protest sa "stram vas bilo. Da sam ja bila majka tog deteta, verovatno bih mu razvezala šamar preko nosa. Ova gospođa je bila previše fina. Verovatno zna da nije lepo psovati a pogotovu ne pred maloletnicima.
Ovde takođe moram da naglasim da je moj revolt jedino usmeren prema dotičnom policajcu koji ima svoje ime i prezime i samo prema njemu kao jedinci a ne prema celoj policijskoj službi. Ovaj primerak je očigledno slaba karika koja urušava ceo sistem a neko mu je nažalost dao i uniformu da nosi

Potpisujem od reči do reči.
satinelle satinelle 21:52 15.11.2012

Re: Zaključak

Zašto bi, inače, uhapšena majka koja je došla po svoje dete rekla policajcu "zašto niste mene zvali?"


Jednom kurva, uvek kurva, ali isto tako nerazumevanje sustine cini da, citiram: "majka" dolazi po svoje dete i pita policajca zasto je nije zvao? Ja sam gradjanin na prvom mestu, pa posle zena i majka i tvrdim da nikada ne bih sebi nikada dozvolila to sto se dogodilo doticnom gradjaninu, tj. majci. Forget it!
expolicajac expolicajac 21:58 15.11.2012

Re: Zaključak

"Jednom kurva - uvek kurva i jednom policajac - uvek policajac"..

Znaš li u čemu je sličnost rada prostitutki i policijaca
Oboje rade za novac, Obično stoje ispod uličnih svetiljki i stidi ih se cela familija.
mariopan mariopan 21:58 15.11.2012

Re: Zaključak

predatortz
Policajci tvrde da su roditelji poslali decu da prave živi zid a i iz samog snimka se jasno vidi da su se deca sama organizovala i da su roditelji došli po nih.


Prvo, iz snimka se ne vidi da su se deca sama organizovala. To je nemoguće zaključiti na osnovu snimka.

Drugo, ko god je organizovao decu, ili znao za njihovu nameru da se organizuju, a nije ih u tome sprečio, veliko je đubre!

Zašto ? Zato što deca ne smeju biti nečiji živi zid! Ma koliko taj bio ili ne bio u pravu.


Jao bre Predatore, pa da li si ti ikada imao 13-14 godina?
Ako su deca ikada složna i solidarna oko nečega to će biti tada ili nikada.
I biće tvrdoglavo solidarna jer su nevina i veruju u PRAVDU i da nepravde ne sme biti, da NE SME da se dešava to što vide svojim očima da se dešava.
Naivni su i nevini.
Onda odrastu i vide da se nepravde neprekidno događaju, pa otupe..... kao mi otprilike, valjda odrastu?
Pa odustanu kao mi?
Kada se setim šta sam ja sa svojim vršnjacima u tim godinama radila treba da se stidim?

Ne pada mi na pamet.

A ovoj dečici skidam kapu
Jukie Jukie 22:01 15.11.2012

Re: Zaključak

Yes! Napokon deo diskusije gde imam drugačije mišljenje od ove trojice.

Mislim da su se deca sama organizovala, jer su u uzrastu kada deca u filmovima i serijama organizuju iste takve proteste da neko ne bi posekao drvo ili srušio zgradu ili ulovio Nesi ili uradio nešto drugo neekološko itd. i mislim da su ova deca odgledala mnogo takvih filmova i serija (jer sam ih i ja sve odgledao) i pomislila kako će i njima uspeti da kada se zli veliki narednik/tajkun/kogod pojavi i vidi dečicu kako se drže za ručice i pevaju "kumba-jaa" odjednom shvatiti kako nije lepo da uradi to nešto nevaljalo što je hteo da uradi i postaće dobar u srcu i sve će biti u redu i ceo gradić će klicati od radosti a dečica spasioci skakati uvis, jer u tim filmovima i serijama to skoro uvek upali ("skoro" jer su u Baduovim avanturama ipak posekli drvo Boba), a deca imaju iskustva sa "dečjim pravima" i znaju da im odrasli uvek popuštaju jer se plaše da ne prekrše neko "dečje pravo", a to je verovatno i razlog što niko nije pokušao da spreči decu da urade to što su uradila, dok nije došao ovaj koga nisu pokolebala dečica koja se drže za ruke jer mu njihovo mišljenje vredi manje nego mišljenje pretpostavljenih koji su ga poslali na zadatak...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 15.11.2012

Re: Zaključak

A ovoj dečici skidam kapu


Razumem
A da li bi ti sebi dopudstila da decu stavis ispred policije kako bi resila neki svoj problem pa iako su ona sama dosla na tu ideju?

Jukie Jukie 22:05 15.11.2012

Re: Zaključak

mariopan


E ti si to isto rekla samo pozitivnim rečima
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 15.11.2012

Re: Zaključak

organizuju iste takve proteste da neko ne bi posekao drvo ili srušio zgradu ili ulovio Nesi ili uradio nešto drugo neekološko itd


Spada li u to itd i sprecavanje izvrsenja sudske presude u sporu dvoje gradjana?
Jukie Jukie 22:12 15.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man
organizuju iste takve proteste da neko ne bi posekao drvo ili srušio zgradu ili ulovio Nesi ili uradio nešto drugo neekološko itd
Spada li u to itd i sprecavanje izvrsenja sudske presude u sporu dvoje gradjana?

I-haj, pa gde god se radi o nečijem vlasništvu dečica to sve srede držeći se za ruke, ili se jednostavno suprotstave onom ko im se ne sviđa a iza njih stanu ostali meštani i prkosno prekrste ruke na grudima, a tajkun (tipa Zlice od Opaka ili slična karikatura) se pokupi i pobegne

Jedino je drvo Bob (iz serije o Baduu) stradalo i to zato što ga je pre toga grom bukvalno sažegao i pocepao na delove, i grane su počele da otpadaju i zamalo nisu pale na samu decu koja su stajala ispod
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 15.11.2012

Re: Zaključak

I-haj, pa gde god se radi o nečijem vlasništvu dečica to sve srede držeći se za ruke, ili se jednostavno suprotstave onom ko im se ne sviđa a iza njih stanu ostali meštani i prkosno prekrste ruke na grudima, a tajkun se pokupi i pobegne


Super onda, eto nam resenja za sve nase probleme.
Maznem kintu, ne placam dugove, uselim se u neciji stan, skupim decu oko sebe pa da vidim ko ce da mi pridje.

Nego sta ako i advokaticu gotive deca iz komsiluka ili njena deca imaju super drugare u skoli?
Da i ona dovede svoju pa da to deca rese medjusobnom tucom.
predatortz predatortz 22:20 15.11.2012

Re: Zaključak

Nego sta ako i advokaticu gotive deca iz komsiluka ili njena deca imaju super drugare u skoli?
Da i ona dovede svoju pa da to deca rese medjusobnom tucom.



Većina ovde, zaslepljena starim računima sa policijom, neće da da vidi da se ovde radi o zloupotrebi klinaca.
freehand freehand 22:21 15.11.2012

Re: Zaključak

Jednom kurva, uvek kurva, ali isto tako nerazumevanje sustine cini da, citiram: "majka" dolazi po svoje dete i pita policajca zasto je nije zvao?

Ne razumem ove damske delove u prvoj rečenici, ali što se deteta tiče - Vi, dospodžo, dete držite vezano? I izvodite samo na kratkom povocu? Ne dozvoljavate mu da se meša sa drugom decom?
Mislim - kako postižete tu apsolutnu kontrolu?


Ja sam gradjanin na prvom mestu, pa posle zena i majka


nikada ne bih sebi nikada dozvolila to sto se dogodilo doticnom gradjaninu, tj. majci

A ženi?!


Ovaj blog je urnebes, mile mi građanke, pa žene, pa majke!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:25 15.11.2012

Re: Zaključak

Većina ovde, zaslepljena starim računima sa policijom, neće da da vidi da se ovde radi o zloupotrebi klinaca.


Nisam zaista ocekivao da se u ovolikoj meri odobrava to da deca staju ispred policije.
Sve i da se radi o apsolutno cistoj situaciji deci zaista tu nije mesto, a posebno sto to bas i nije tako cisto, pa se deca mogu naci na strani suprotnoj i od zakona i od pravde.
To stvarno neko mora da spreci.

Na vartogasca, sto se mene tice, na njegov moral, pada prilicna senka sumnje sto to nije sprecio.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 22:48 15.11.2012

Re: Zaključak

predatortz

Prvo, iz snimka se ne vidi da su se deca sama organizovala. To je nemoguće zaključiti na osnovu snimka.

Drugo, ko god je organizovao decu, ili znao za njihovu nameru da se organizuju, a nije ih u tome sprečio, veliko je đubre!

Zašto ? Zato što deca ne smeju biti nečiji živi zid! Ma koliko taj bio ili ne bio u pravu.



Iz snimka se vidi da je bilo prisutno mnogo dece. Prisustvo mnoštva dece na takvom mestu i tim povodom može biti organizovano samo od neke druge dece. Odatle zaključak da su se sama organizovala. Alo, čoveče, jesi li ti ikada bio tinejdžer ili se se odmah rodio kao policajac. Ja sam sama organizovala masovna bežanja sa časova u roku od 10minuta! Posao tinejdžera je da bude neposlušan i buntovan. Da li to sada znači da roditelj takvog tinejdžera treba da bude uhapšen i da li to znači da isti roditelj ne sme da prekoreva policajca za preteranu upotrebu sile??!!
I sam MUP pere ruke od postupaka policajca Milosava Stikovića : Postupanje policajca osuđuju i u Policijskom sindikatu Srbije gde kažu da je nedopustivo da pojedinci blate ugled službe i da je neophodno da se izrekne adekvatna kazna. Sindikat traži i da ministarstvo sprovede psihološku proveru svih pripadnika MUP-a kako gradjani ne bi ubuduće imali sličan problem i kako se situacija iz Višnjićeve ne bi ponovila.
A vi se sada samoproizvodite u drvenog advokata nekoga koga ni Sava ni Dunav ne mogu oprati za milijardu godina.
A da iskoristim priliku da odgovorim i satinelle:

Ja sam gradjanin na prvom mestu, pa posle zena i majka i tvrdim da nikada ne bih sebi nikada dozvolila to sto se dogodilo doticnom gradjaninu, tj. majci. Forget it!

Ako sam ovo dobro razumela, vi tvrdite da svoje dete tako čvrsto držite privezano za radijator da se nikada ne može dogoditi da imate problema sa policijom zbog ponašanja vašeg tinejdžera....
E, pa sad da vam odgovorim iz stolice nekoga ko je nekada bio tinejdžer u pravom smislu te reči - što je lanac bio kraći to sam ja glasnije lajala
satinelle satinelle 22:57 15.11.2012

Re: Zaključak

freehand
Jednom kurva, uvek kurva, ali isto tako nerazumevanje sustine cini da, citiram: "majka" dolazi po svoje dete i pita policajca zasto je nije zvao?Ne razumem ove damske delove u prvoj rečenici, ali što se deteta tiče - Vi, dospodžo, dete držite vezano? I izuvodite samo na kratkom povcu? ne dozvoljavate mu da se meša sa drugom decom?Mislim - kako postiužete tu apsolutnu kontrolu?
Ja sam gradjanin na prvom mestu, pa posle zena i majka
nikada ne bih sebi nikada dozvolila to sto se dogodilo doticnom gradjaninu, tj. majciA ženi?! Ovaj blog je urnebes, mile mi građanke, pa žene, pa majke!


Jadno, to si ne mogu oprostiti. Ti izgleda nisi nista od toga, ni gradjanin, ni zena, ni majka, pa ti nesto smeta? Sto ti ne smeta kad se to posebno naglasava u tekstu pri hapsenju iste?
mariopan mariopan 22:58 15.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man
A ovoj dečici skidam kapu


Razumem
A da li bi ti sebi dopudstila da decu stavis ispred policije kako bi resila neki svoj problem pa iako su ona sama dosla na tu ideju?


Sami su se stavili, to poštujem, kao što vidiš iz priloženog, majka je došla da odevede dete a ne da ga dovede?

Nije ga tu ona postavila da brani bilo šta pa je tvoje pitanje van stvarnosti.

Postoji velika razlika između "šta bi bilo kad bi bilo" i onoga što je zaista bilo..
Da li je uviđaš?
mariopan mariopan 22:58 15.11.2012

Re: Zaključak

Jukie
mariopan


E ti si to isto rekla samo pozitivnim rečima

predatortz predatortz 23:05 15.11.2012

Re: Zaključak

A vi se sada samoproizvodite u drvenog advokata nekoga koga ni Sava ni Dunav ne mogu oprati za milijardu godina.


Ja samo cenim, na osnovu nekih iskustava, da je čovek postupio u okvirima svojih nadležnosti.

To što sad peru ruke u MUP-u je čist populizam.

Znajući kako stvari idu, njega će potapšati po ramenu vadeći se na 'viši interes'. Biće pod suspenzijom par meseci, posle će dobiti bolje radno mesto.
mariopan mariopan 23:06 15.11.2012

Re: Zaključak

Alo, čoveče, jesi li ti ikada bio tinejdžer ili se se odmah rodio kao policajac. Ja sam sama organizovala masovna bežanja sa časova u roku od 10minuta! Posao tinejdžera je da bude neposlušan i buntovan.

Zar i ti?

E, to je trebalo apsiti odmah dok je malo a ne čekati da poraste pa da postane buntovnik nego vospitati na vreme.
draft.dodger draft.dodger 23:08 15.11.2012

Re: Zaključak

Zaista Hoochie...

Spomeneš li još jednom DECU, oglasiće se nekakav tihi FBI alarm, pa će poslati ekipu da ti pročešlja hard disk.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 15.11.2012

Re: Zaključak

To što sad peru ruke u MUP-u je čist populizam.

Mož ga i loncem zvati, ali to se inače zove snošenje odgovornosti za prekomernu upotrebu sile i prekoračavanje ovlašćenja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:10 15.11.2012

Re: Zaključak

Zaista Hoochie...

Spomeneš li još jednom DECU, oglasiće se nekakav tihi FBI alarm, pa će poslati ekipu da ti pročešlja hard disk.

maksa83 maksa83 23:11 15.11.2012

Re: Zaključak

Spomeneš li još jednom DECU, oglasiće se nekakav tihi FBI alarm, pa će poslati ekipu da ti pročešlja hard disk.

Ne mora FBI, evo ja ću da vam izlistam njegov My Documents.

(Šala!)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 15.11.2012

Re: Zaključak

majka je došla da odevede dete a ne da ga dovede?


Da ne nagadjamo sad da li je i Majka jedna od onih koje protestuju protiv izvrsenja presude, (meni se cini da jeste) ili je, kad je cula sta joj dete radi i gde se nalazi, pozurila da da ga odatle skloni (meni ne lici na to) jer se to nikako ne moze sa sigurnoscu zakljuciti sa snimka.

Postoji velika razlika između "šta bi bilo kad bi bilo" i onoga što je zaista bilo..
Da li je uviđaš?


Uvidjam da ti je prilicno tesko da pricas o principu pa uopstavas.


Hajmo ovako, ti si Matic, ti sedis u stanu i cekas da te deca (tvoja i tudja) suprotstavljanjem policiji spasu od izvsenja sudske presude.

Smatras li tu situaciju principijelno prihvatljivom?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 15.11.2012

Re: Zaključak

draft.dodger
Zaista Hoochie...

Spomeneš li još jednom DECU, oglasiće se nekakav tihi FBI alarm, pa će poslati ekipu da ti pročešlja hard disk.


A da, izvini
to se bas ne uklapa u vase sablone paljbe po policajcu
Ebes decu, pandur je vazan,
i plavusa, naravno
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:17 15.11.2012

Re: Zaključak

predatortz


Ja samo cenim, na osnovu nekih iskustava, da je čovek postupio u okvirima svojih nadležnosti.

U OKVIRU SVOJIH NADLEŽNOSTI!!!!!! Ja ne mogu da verujem!!! Ma da je bio na mestu ubistva on nije smeo tako da se ponaša!!! Da li ti ZAISTA misliš da je on trebalo da izvrši isljeljavanje dotične porodice PO SVAKU cenu uključujući i primenu fizičke sile i psihičkog maltretiranja svih okupljenih?? Ako je tvoj odgovor na ova pitanja DA onda ja zaključujem da su u MUP-u Srbije radili ozbiljni ludaci a iz ovog događaja vidim da i dalje rade.
freehand freehand 23:17 15.11.2012

Re: Zaključak

Ebes decu, pandur je vazan,

Oh, no!
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 15.11.2012

Re: Zaključak

freehand
Ebes decu, pandur je vazan,

Oh, no!


Ne lupetaj fri
freehand freehand 23:22 15.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man
freehand
Ebes decu, pandur je vazan,

Oh, no!


Ne lupetaj fri


Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:27 15.11.2012

Re: Zaključak

mariopan

Zar i ti?

E, to je trebalo apsiti odmah dok je malo a ne čekati da poraste pa da postane buntovnik nego vospitati na vreme.

Pa eto i ja Šta ću: Eto, dogodila mi se nesreća da budem tinejdžer. Do duše nikada nisam bila uhvaćena da delu od strane policije a vrlo često ni od strane mojih roditelja.
Nego...sad sam se zabrinula pošto sam tako javno priznala svoje grehe da ne budem retroaktivno uhapšena. Ne znam da li ZLOČINI tinejdžerskog doba zastarevaju ili se tretiraju kao ubistvo i sl....
freehand freehand 23:30 15.11.2012

Re: Zaključak

Ne znam da li ZLOČINI tinejdžerskog doba zastarevaju ili se tretiraju kao ubistvo i sl....

Ne se sekiraj. Kao nepunoletnoj - samo če ti kevi hebati kevu. Kao (katastrofalnu) gradžanku, (nikakvu) ženu, pa (očajnu) Jevrosimu.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:32 15.11.2012

Re: Zaključak

predatortz

Znajući kako stvari idu, njega će potapšati po ramenu vadeći se na 'viši interes'. Biće pod suspenzijom par meseci, posle će dobiti bolje radno mesto.

Iskreno se nadam da ni ovde nisi u pravu a sve se bojim da jesi. A ako se to zaista dogodi i dotični ZAISTA prihvati da ponovo radi kao policajac onda će Srbima doći još crnji dani od ovih u kojima su trenutno...jer to je školski primer negativne selekcije.

Jukie Jukie 23:32 15.11.2012

Re: Zaključak

Aleksandra Mitrovic

Ne znam da li ZLOČINI tinejdžerskog doba zastarevaju ili se tretiraju kao ubistvo i sl....

Sudeći po seriji Phineas i Ferb, zastarevaju i ne možeš da retroaktivno budeš BUSTED!
predatortz predatortz 23:33 15.11.2012

Re: Zaključak

Ako je tvoj odgovor na ova pitanja DA onda ja zaključujem da su u MUP-u Srbije radili ozbiljni ludaci a iz ovog događaja vidim da i dalje rade.


Mislim da lagano počinješ da me vređaš. Nepotrebno.
Uzgred, nikad nisam radio u MUP Srbije. Nemaš razloga za brigu.
mariopan mariopan 23:33 15.11.2012

Re: Zaključak

Da ne nagadjamo sad da li je i Majka jedna od onih koje protestuju protiv izvrsenja presude,

Da ne nagađamo, slažem se.
Uvidjam da ti je prilicno tesko da pricas o principu pa uopstavas.

Ne uopštavam, samo ti se čini.
Samo pamtim vreme kada sam ja imala toliko godina i kada me svaka nepravda pogađala kao grom, daleko jače nego što me bilo šta može danas pogoditi. I razumem tu decu.
Hajmo ovako, ti si Matic, ti sedis u stanu i cekas da te deca (tvoja i tudja) suprotstavljanjem policiji spasu od izvsenja sudske presude.

Nisam Matić, i ne verujem da je on sedeo u stanu i čekao da ga spasu ta deca, niti bih to radila da jesam, ali bi mi bilo toplo oko srca kada bih videla da nekoj deci nije svejedno šta se radi njhovim drugarima, mojoj deci (recimo) ?

Znala bih da rastu neki mnogo dobri ljudi - eto malo nade i za budućnost.

Smatras li tu situaciju principijelno prihvatljivom?

Situaciju koju si ti zamislio ( a koja nema veze sa ovom o kojoj raspravljamo) principijelno ne smatram prihvatljivom.
NIKADA ne bih ispred sebe isturala decu, ni svoju ni tuđu, pazila bih da ih svega neprijatnog poštedim ako mogu. Ali ne mogu svega da ih poštedim, to znam iz iksustva.

Ne verujem da je ovaj čovek tu decu isturao da brane njegov stan, zato je ovaj razgovor (u tom pravcu) nerealan, to je ŠBBKBB.

Kako su deca reagovala, svaka im čast.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 15.11.2012

Re: Zaključak

A ako se to zaista dogodi i dotični ZAISTA prihvati da ponovo radi kao policajac onda će Srbima doći još crnji dani od ovih u kojima su trenutno


E to ce da presudi Srbima.

To da li ce neki Janko odlucuiti da radi ovaj ili onaj posao je presudno.
Nije vazan odons prema DECI, od toga nezavisi nista, vazno je da li ce neki Stikovic odluciti da bude policajac ili drvoseca.
I naravno da li je neka palvusa, jer je Majka jbt, pola sata provela u buvari.
To je presudno
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 15.11.2012

Re: Zaključak

NIKADA ne bih ispred sebe isturala decu,


A taj svetac koga treba braniti ( i za koga Maksa "zna" da je u pravu) Matic vidis, jeste

Ne verujem da je ovaj čovek tu decu isturao da brane njegov stan

Nije znao da su deca ispred vrata?
Daj da se ne pravimo blesavi
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:41 15.11.2012

Re: Zaključak

Jukie
Aleksandra Mitrovic

Sudeći po seriji Phineas i Ferb, zastarevaju i ne možeš da retroaktivno budeš BUSTED!

fjuuuuu!!!! Super onda....sad mi je lakše......mada ni ne znam kolika je zatvorska kazna predviđena za bežanje sa časova ...i organizovanje istih...
mariopan mariopan 23:43 15.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man
NIKADA ne bih ispred sebe isturala decu,


A taj svetac koga treba braniti ( i za koga Maksa "zna" da je u pravu) Matic vidis, jeste

A ti znaš da jeste, baš on, a ne deca sama? Zasigurno znaš?

To što je znao ne znači da ih je on zvao ni organizovao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:46 15.11.2012

Re: Zaključak

A ti znaš da jeste, baš on, a ne deca sama? Zasigurno znaš?


Dodao sam kasnije na prethodni komentar, mozda nisi videla

Verujes da on nije znao da su deca na ulazu u zgradu a da je znao ne bi im dozvolio?
Ne idealizuj coiveka za koga nema dokaza da je mozda i svesno nije usao u "kombinaciju" sa kupovinom vec kupljenog stana.
freehand freehand 23:48 15.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man
NIKADA ne bih ispred sebe isturala decu,


A taj svetac koga treba braniti ( i za koga Maksa "zna" da je u pravu) Matic vidis, jeste

A kakav problem ti imaš sa tim čovekom?
Pa nije on ništa organizovao, pristao je da se iseli, eno ga u nekom pandurskom hotelu sa porodicom i sad čeka hoće li mu medijska halabuka nekako pomoći da sa sitnom decom ne ostane na ulici i čeka kontejner u opovačkom ritu od Džilasa.
Jer da je pandur mogao je da se samoorganizuje i spremi hladno i vatreno oružije da spremno, bez dece, sačeka izvršitelje, uključujući onog Velikog baju što trpa u maricu žene i junake.
Na šta bi se Veliki baja okrenuo i vratio u stanicu sa praznom maricom, jbg.
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:52 15.11.2012

Re: Zaključak

Ebes decu, pandur je vazan,
i plavusa, naravno

ALO! E, sad si i meni počeo da drobiš živce! Neki problem što je žena plava?! Zato je treba u maricu?! Nakačio si se na tu decu ko lonac na tarabu, aman li si slep kad ne vidiš ono što se na snimku tako jasno vidi?! Ili teraš svoje dok ostalima ne pozli?
Atomski mrav Atomski mrav 23:54 15.11.2012

Re: Zaključak

A kakav problem ti imaš sa tim čovekom?
Pa nije on ništa organizovao, pristao je da se iseli, eno ga u nekom pandurskom hotelu sa porodicom i sad čeka hoće li mu medijska halabuka nekako pomoći da sa sitnom decom ne ostane na ulici i čeka kontejner u opovačkom ritu od Džilasa.
Jer da je pandur mogao je da se samoorganizuje i spremi hladno i vatreno oružije da spremno, bez dece, sačeka izvršitelje, uključujući onog Velikog baju što trpa u maricu žene i junake.
Na šta bi se Veliki baja okrenuo i vratio u stanicu sa praznom maricom, jbg.


Pa mora se nekako čitav slučaj ispinovati, ništa bahata panduracija, ništa žestoki momci u civilu, ništa lažne izjave advokatice - svali sve na vatrogasca, "plavušu", zlostavljanje dece... Ne znam zašto to radi, ali sere za medalju.
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 23:59 15.11.2012

Re: Zaključak

predatortz


Mislim da lagano počinješ da me vređaš. Nepotrebno.
Uzgred, nikad nisam radio u MUP Srbije. Nemaš razloga za brigu.


Pa čekaj bre, sad sam sebi uskačeš u usta. Zar sam nisi napisao ranije
Jelice, ja sam mnogo kraće bio pandur nego Ex. Mene rat odneo u te vode, izašao sam kad se meni ćefnulo, sporazumnim raskidom radnog odnosa. Ipak, okusio sam dovoljno pandurskog leba

Hence, moje "jednom policajac-uvek ppolicajac"
Inače u pravi si-nisam doktor da donosim medicinske dijagnoze te moja gore izrečena dijagnoza zaista zvuči kao uvreda.
Ja bih ovom prilikom najljubaznije zamolila da ako ovde postoji neko licenciran za donošenje dijagnoze o mentalnom stanju policajca Milosava Stikovića neka progovori sada (ili ćuti zauvek)...pa u skladu sa time možemo dalje doneti i zaključak o mentalnom stanju i etici onih koji ga potržavaju. Mislim da je to jedini legitimni način a dijagnoza ne može da bude uvreda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 16.11.2012

Re: Zaključak

A kakav problem ti imaš sa tim čovekom?


Nemam nikakav ali imam problem sto se ovde prestavlja kao neka kosmicka nepravda sto je iseljen, a nema dokaza da je presuda koja je razlog tog iseljenja politicka, posledica korupcije, posledica ucene, ili bilo kakvog ozbiljnog dokaza koji bi bacio sumnju na nju, osimtoga da je on vatrogasac a ona advokatica.

To postavlajnje njega kao zrtve dalje prouzrokuje sve, i blagonaklon pogled na decu koja se suprotstavlja policiji, i blagonaklono gledanje na sindikat koji krsi osnovno nacelo demokratije i uredjenja drustva.

To Aleksandra i mnogi drugi ne vide kao problem, vec kao smtrni udarac srpskoj naciji vidi u tome da li ce neki tamo ebeni Stikovic biti policajac ili nece.

Od te, sasvim je moguce pogresne, postavke da je on jadno nevinasce, na koga se obrusila zla advokatica, potice opste gazenje principa.
E protiv tog gazenja principa imam nesto, a ne protiv Matica
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:01 16.11.2012

Re: Zaključak

aman li si slep kad ne vidiš ono što se na snimku tako jasno vidi?


Pa izvini Jelice sto pokusavam da shvatim situaciju malo sire, a ne gledam samo onu sliku koju ti postavis na svoj blog.

freehand freehand 00:10 16.11.2012

Re: Zaključak

Ja bih ovom prilikom najljubaznije zamolila da ako ovde postoji neko licenciran za donošenje dijagnoze o mentalnom stanju policajca Milosava Stikovića neka progovori sada (ili ćuti zauvek)...pa u skladu sa time možemo dalje doneti i zaključak o mentalnom stanju i etici onih koji ga potržavaju. Mislim da je to jedini legitimni način a dijagnoza ne može da bude uvreda.

Pa meni tog hipoa i žao, iskreno. Možda mu nije dala žena; možda ga ne slušaju klinci. Nervira ga komšiluk. Hteo da ide na pecanje a ne na usrano iseljavanje nesrećne fukare. Muka mu od klinaca, žena, novinara. Ne voli građanske proteste. Mrzi galamu, okraćali mu živci, posrala mu se gugutka na šapku...
I sve to može da utiče na njegovu nervozu, smanjenu uračunljivost, i da ga od predusretljivog komšije, cenjenog kolege i divnog oca i muža pretvori u zapenjenog bizgova, od bronto u tiranopandura.

I može njegove kretenske postupke da učini, kad si baš blagonaklon - razumljivim.
Ali nikako, brate nikako! - ih ne može učiniti razumnim, aman!
predatortz predatortz 00:10 16.11.2012

Re: Zaključak


Ako je tvoj odgovor na ova pitanja DA onda ja zaključujem da su u MUP-u Srbije radili ozbiljni ludaci a iz ovog događaja vidim da i dalje rade.


Dakle, iz ovoga mogu zaključiti da smatraš da sam taj ozbiljan ludak ja, ako dam odgovor koji se tebi ne dopada.



Pa čekaj bre, sad sam sebi uskačeš u usta. Zar sam nisi napisao ranije


Jesam napisao da sam par godina radio u MUP-u. Ali, nikad nisam napisao da sam radio u MUP-u srbije, niti sam radio.


Ja bih ovom prilikom najljubaznije zamolila da ako ovde postoji neko licenciran za donošenje dijagnoze o mentalnom stanju policajca Milosava Stikovića neka progovori sada (ili ćuti zauvek)...pa u skladu sa time možemo dalje doneti i zaključak o mentalnom stanju i etici onih koji ga potržavaju. Mislim da je to jedini legitimni način a dijagnoza ne može da bude uvreda.


Znači ti bi da doneseš dijagnozu za nekoliko osoba na osnovu video snimka i nekoliko komentara na blogu. Zanimljivo. I verovatno revolucionarno razmišljanje. Šta tu neki lekari tupe mesecima, te razgovori, te testiranja...


Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 00:14 16.11.2012

Re: Zaključak

hoochie coochie man


E to ce da presudi Srbima.

To da li ce neki Janko odlucuiti da radi ovaj ili onaj posao je presudno.
Nije vazan odons prema DECI, od toga nezavisi nista, vazno je da li ce neki Stikovic odluciti da bude policajac ili drvoseca.
I naravno da li je neka palvusa, jer je Majka jbt, pola sata provela u buvari.
To je presudno

Pa naravno da hoće jer se ovde radi o grubom prekoračenju ovlašćenja. Ako se oko zatvori na ovo, šta je sledeće? Hapšenja zbog prekog pogleda? Zar ne misliš da je ovaj slučaj samo vrh ledenog brega i da će MUP njegovom rehabilitacion nakon suspenzije u stvari samo opravdati njegove postupke i ohrabriti druge policajce na isto ponašanje. Jedna trula jabuka je dovoljna da sve ostalo istruli. A ako jabuku izbace iz džaka pa je onda ponovo vrate sigurno neće sprečiti truljenje svega okolo. Naprotiv. A Stiković može da odluči da bude šta god hoće ali ako ne ispunjava uslove da to postane onda mu se ne treba ni dozvoliti da bude to što hoće već će biti ono za šta je sposoban. Prosto i jednostavno
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:19 16.11.2012

Re: Zaključak

Potpisujem od reči do reči.

Takođe.
Sem one šamarčine. Prosto ne bih davala povoda. Mada ovome povod ni ne treba. Očito.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 16.11.2012

Re: Zaključak

Pa naravno da hoće jer se ovde radi o grubom prekoračenju ovlašćenja. Ako se oko zatvori na ovo, šta je sledeće? Hapšenja zbog prekog pogleda? Zar ne misliš da je ovaj slučaj samo vrh ledenog brega i da će MUP njegovom rehabilitacion nakon suspenzije u stvari samo opravdati njegove postupke i ohrabriti druge policajce na isto ponašanje. Jedna trula jabuka je dovoljna da sve ostalo istruli. A ako jabuku izbace iz džaka pa je onda ponovo vrate sigurno neće sprečiti truljenje svega okolo. Naprotiv.


E blago nama.
Sve sto nam je potrebno da se Srbi spasu od propasti je to da sprecimo da Milan Stikovic ostane policajac.
A krenulo nam je vec, evo za pocetak je suspendovan.

i uzgred, pokusaj da budes dosledna, nije to na odmet
kazes prvo
A ako se to zaista dogodi i dotični ZAISTA prihvati da ponovo radi kao policajac

a zatim
A Stiković može da odluči da bude šta god hoće ali ako ne ispunjava uslove da to postane onda mu se ne treba ni dozvoliti


Odluci da li sudbina Srba zavisi od njegove odluke da li ce prihvatiti, ili od odluke drugih da li ce mu dopustiti
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:22 16.11.2012

Re: Zaključak

I naravno da li je neka palvusa, jer je Majka jbt, pola sata provela u buvari.

Jedino što si ovde pametno napisao je Majka velikim slovom. Ostalo ti je na čast.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:28 16.11.2012

Re: Zaključak

Jelica Greganović
I naravno da li je neka palvusa, jer je Majka jbt, pola sata provela u buvari.

Jedino što si ovde pametno napisao je Majka velikim slovom. Ostalo ti je na čast.


Kad pricam o deci se, vidim, podsmevate, valjda je dosadno o deci pricati.
Zato pomislih da je dobro da vam se dodvorim tim velikim slovom.
Majka je sve, deca su nista
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 00:39 16.11.2012

Re: Zaključak

predatortz


Dakle, iz ovoga mogu zaključiti da smatraš da sam taj ozbiljan ludak ja, ako dam odgovor koji se tebi ne dopada.




Jesam napisao da sam par godina radio u MUP-u. Ali, nikad nisam napisao da sam radio u MUP-u srbije, niti sam radio.




Znači ti bi da doneseš dijagnozu za nekoliko osoba na osnovu video snimka i nekoliko komentara na blogu. Zanimljivo. I verovatno revolucionarno razmišljanje. Šta tu neki lekari tupe mesecima, te razgovori, te testiranja...



Ne trebaju tu meseci i testiranja. Dovoljno je da se čitaju izjave i prati ponašanje u nekom veoma kratkom vremensko periodu. Razlog poremećaja ponašanja se onda traži mesecima da bi se odredila prava terapija. Dijagnoza se relativno lako postavlja. Može da bude akutno stanje kao trenutna neuračunljivost zbog, kako freehand reče, okraćali mu živci, posrala mu se gugutka na šapku...a može da bude i neko hronično stanje. Ako je akutno stanje sam Striković će shvatiti da je pogrešio i poraditi na tome da se to više ne ponovi, a jedan od načina je povlačenje iz službe ili parkiranje iza nekog šaltera. Sa druge strane ako ne uvidi gde je pogrešio, onda govorimo o hroničnom poremećaju ličnosti koji onda zahteva ozbiljniju terapiju
A to što nisi radio u MUP-u Srbije ništa ne menja. POlicajac je policajac na bilo kojoj tački zemljine kugle.
Inače ne radi se ovde o tome da li se meni lično sviđa ili ne sviđa šta ti pišeš već etika i pokušaj da se opravda nešto što se ni jednom argumentacijom ne može opravdati.
predatortz predatortz 00:50 16.11.2012

Re: Zaključak

A to što nisi radio u MUP-u Srbije ništa ne menja. POlicajac je policajac na bilo kojoj tački zemljine kugle.
Inače ne radi se ovde o tome da li se meni lično sviđa ili ne sviđa šta ti pišeš već etika i pokušaj da se opravda nešto što se ni jednom argumentacijom ne može opravdati.


Ako to policajac treba da bude uvreda, nisi postigla cilj. Smatram to časnom profesijom, upoznao sam mnogo sposobnih ljudi radeći taj posao, ponešto i naučio. Izabrao da to ne radim, ali se nikad neću odricati tog dela života.

Što se konkretne situacije tiče, ti i ja je sagledavamo iz različitih aspekata. Ti je posmatraš kao građanka, mogu razumeti tvoju ogorčenost jer scena, zaista, nije prijatna.

Ja je posmatram kao čovek koji po nešto zna o tome kako su policajci obučavani da postupaju u sličnim situacijama.
Ponoviću ti da oni niti su stručni, niti su vlasni da tumače odluke suda. Njihov posao je da ih sprovedu, sviđale im se one ili ne. A, nikom normalnom se ne može sviđati da ga zapadne da istera neke ljude na ulicu. Za takve situacije su predviđene procedure, prilično jednostavne:

Sve one koji te ometaju upozoriš da se udalje. Ako to ne poslušaju privodiš ih i uzimaš izjavu. Šta će dalje biti, ne zavisi od tebe. U konkretnoj situaciji, vođa akcije se odlučio za privođenje najgrlatijih. Prosto, da bi destimulisao ostale koji ometaju sprovođenje izvršenja. Gospođa je odbijala da se udalji, nastavila je da morališe. Sa policijskog aspekta to je ometanje.
tasadebeli tasadebeli 00:51 16.11.2012

Re: Zaključak

predatortz
Većina ovde, zaslepljena starim računima sa policijom,


И мени то тако изгледа... Ето, на пример, мене су приводили више пута на шамарање (не Слобини деведесетих, него она народна милиција с краја седамдесетих и почетка осамдесетих) у просторије милицијског коњичког клуба "Алекса Дундић" поред Хиподрома, али ја нисам зато почео да мрзим коње (иако сам тада по казни морао понеки пут и да им чистим штале).

Шалу на страну, јесте, Предатортз, ни мени није јасна та црно-бела визура кроз коју се посматра свет око себе. Добри момци-лоши момци-тачка, не размишљам више.

Али...

Волео бих да се, због очигледне наставе, сви они који тако мрзе плаве униформе (због неких својих разлога) затекну на некој београдској периферији у три сата ноћу, са гомилом дрогираних и пијаних клинаца који ординирају, "блеје", и траже "забаву" поред неке нон-стоп брзе хране или сличне продавнице, па да онда причају о слободама грађана и полицијском послу.

Сваког јутра када кренем на посао, прођем на улици поред исте патроле полиције, два млада момка и једна девојка, (није оно Рамбово "једна цура, два пандура, ође мора доћ' цензура", него су сви троје у униформама) и та деца ме уредно поздраве иако се не познајемо, уљудни су, нису намрштени и зловољни (а седам сати је ујутро), понеки пут и поразговарамо о обичним стварима, фудбалу, времену итд. (смол токс) и за ово време колико су ту у крају (очигледно им је то реон патролирања) не могу да кажем ниједну ружну реч за њих.

Е, због таквих у плавој униформи који не заслужују општу пљувачину на блогу, изнервирао ме је поступак оног вашег колеге који је поступио, рекох ти већ раније, као да нема мозга. А ево, данас чујемо и да има 20 година искуства у униформи. Па ваљда је нешто научио из тих 20 година ако пре тога није знао како треба да поступа са различитим људима на улици, а не само слепо да примењује процедуру. Овако на њега пада озбиљна сумња да је тако поступао зато што је и сам имао нешто од тог фамозног исељења, да не кажем да смо сви помислили како мора да је тај твој колега корумпиран. Шта друго можеш да помислиш када видиш онај снимак од јуче? А свима нам је, вала, мука од тога у Србији.

Сви ми можемо у својим пословима којима се бавимо слепо да примењујемо прописану процедуру, али на шта би онда личио свет у којем живимо. Замисли да се ја у школи слепо придржавам свих прописаних процедура и правила које смишља неко ко и не зна шта су то деца. Онда би моја учионица изгледала као оно сиротиште у којем је обитавао Оливер Твист у Дикенсовом роману.

Мора човек да користи мало социјалну интелигенцију ако већ хоће да живи међу људима. А ако то не уме, онда нека не живи међу људима, нека иде на неку планину да заводи ред међу медведима. То што је полицајац, не оправдава његову бесвест.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:56 16.11.2012

Re: Zaključak

Pa izvini Jelice sto pokusavam da shvatim situaciju malo sire, a ne gledam samo onu sliku koju ti postavis na svoj blog.

Snimak niti sam ja snimila, niti sam ga ja postavila, što uostalom i nije bitno...pogledaj snimak.
mariopan mariopan 00:57 16.11.2012

Re: Zaključak

Dodao sam kasnije na prethodni komentar, mozda nisi videla

Primetila sam da si dodao, pa je moja druga rečenica odgovor na taj deo, verovatno je znao ali mu je samo bilo toplo oko srca, kao što bi i meni bilo, ali to ne znači ni da ih je zvao ni organizovao.
Ta pretpostavka ti je pogrešna, ne verujem u to.

Mi se ustvari raspravljamo oko te tvoje pretpostavke?
Što se ne bismno držali onoga što se stvarno dešavalo a ne da pretpostavljamo i donosimo pogrešne zaključke, bazirane na tim pretpostavkama?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 01:02 16.11.2012

Re: Zaključak

Jelica Greganović
Potpisujem od reči do reči.

Takođe.
Sem one šamarčine. Prosto ne bih davala povoda. Mada ovome povod ni ne treba. Očito.

Jelice. Majka si. Pokušaj da zamisliš sebe u istoj situaciji sa svojom princezom. Ne bih se ja zamerala majkama koje brane svoje potomstvo. Ili što neko jednom reče: "ne razumem zašto se bune protiv žena u vojsci. Žena u PMS-u + automatska puška - nezaustavljivo"
maksa83 maksa83 01:05 16.11.2012

Re: Zaključak

A taj svetac koga treba braniti ( i za koga Maksa "zna" da je u pravu) Matic vidis, jeste

Postupak višeg tužilaštva o presudi na osnovu koje ih iseljuju je još u toku (pominje se 18.12. kao neki rok), pokrenuta je vlasnička parnica, uručena žalba na postupak iseljenja, ali volšebno eto žandara, u uniformi i civilu + privatno obezbedženje, da sprovedu.

Tebi to ne smrdi?

Jesi pročitao nešto od onoga, ili smo još uvek u "a zamisli da je..." kategorijama?
predatortz predatortz 01:06 16.11.2012

Re: Zaključak


Jelice. Majka si. Pokušaj da zamisliš sebe u istoj situaciji sa svojom princezom.


Vrlo prosto:

Došla si po svoje dete,dakle ne slažeš se sa time da bude tu. Uzmeš dete i ideš kući. Ne teatrališeš okolo, morališući policajcima u prilično napetoj atmosferi.
Ako nečim nisi zadovoljna, imaš primedbe, odeš u stanicu pa prijaviš.
Ako si ćurka da pandura čijim radom nisi zadovoljna prijavljuješ njemu lično, onda i završiš kao ćurka,u marici.
maksa83 maksa83 01:08 16.11.2012

Re: Zaključak

Ako nečim nisi zadovoljna, imaš primedbe, odeš u stanicu pa prijaviš.


24h

KAZNE - Policajac Milosav Stiković suspendovan je juče odlukom načelnika beogradske policije Stevana Bjelića. Protiv Stikovića će biti pokrenut i disciplinski ali i krivični postupak zbog prekoračenja ovlašćenja. Stiković je pomoćnik komandira u Policijskoj stanici „Stari grad“, dugogodišnji je pripadnik MUP, a do sada nije disciplinski kažnjavan. Policajci iz stanice „Stari grad“ za „24 sata“ kažu da zbog svog ponašanja „nije omiljen među kolegama“, kao i da „živi u stanu koji je obio i u koji je protivpravno ušao“. Momčilo Vidojević, predsednik Nezavisnog policijskog sindikata Srbije, kaže da je protiv oficira i starešina u stanici „Stari grad“, među kojima je i Stiković, ranije podneto nekoliko pritužbi i prijava, ali nijedna nije rešena. mb
freehand freehand 01:14 16.11.2012

Re: Zaključak

kao i da „živi u stanu koji je obio i u koji je protivpravno ušao“

Ijao... Srce malo!

I posle Freehand nije vizionar?
Aleksandra Mitrovic Aleksandra Mitrovic 01:16 16.11.2012

Re: Zaključak

predatortz


Ako to policajac treba da bude uvreda, nisi postigla cilj. Smatram to časnom profesijom, upoznao sam mnogo sposobnih ljudi radeći taj posao, ponešto i naučio. Izabrao da to ne radim, ali se nikad neću odricati tog dela života.


Bože sačuvaj da nipodaštavam profesiju policajca. Neki od mojih najboljih prujatelju su policajci.
A što se tiče konkrentne situacije ja je posmatram sa pozicije nekoga ko se u svakodnevnom životu isto bavi ljudima i situacijama koje živote tih istih ljudi može dovesti u ozbiljnu opasnost. I ja sam isto tako trenirana po strogim pravilima službe. Ali isto tako su neke stvari ostavljenje na ličnu procenu situacije jer su sastavljači propisa isto tako svesni da se ne može BAŠ svaka situacija unapred predviditi i da mora da postoji prostor za slobodnu procenu. Pri tome niko nikada nije rekao da ti neće suditi ako pogrešno proceniš situaciju i odreaguješ preteranom uoptrebom sile i prekoračenjem svojih ovlašćenja.
Ispravi me ako grešim, ali ja dolazim do zaključka da bi ti u istoj situaciji u kojoj se našao predmetni policajac isto postupio. A ja sam svoj sud o tome već i te kako dala u više navrata....pa da ne ponavljam.


predatortz predatortz 01:16 16.11.2012

Re: Zaključak

maksa83
Ako nečim nisi zadovoljna, imaš primedbe, odeš u stanicu pa prijaviš.


24h

KAZNE - Policajac Milosav Stiković suspendovan je juče odlukom načelnika beogradske policije Stevana Bjelića. Protiv Stikovića će biti pokrenut i disciplinski ali i krivični postupak zbog prekoračenja ovlašćenja. Stiković je pomoćnik komandira u Policijskoj stanici „Stari grad“, dugogodišnji je pripadnik MUP, a do sada nije disciplinski kažnjavan. Policajci iz stanice „Stari grad“ za „24 sata“ kažu da zbog svog ponašanja „nije omiljen među kolegama“, kao i da „živi u stanu koji je obio i u koji je protivpravno ušao“. Momčilo Vidojević, predsednik Nezavisnog policijskog sindikata Srbije, kaže da je protiv oficira i starešina u stanici „Stari grad“, među kojima je i Stiković, ranije podneto nekoliko pritužbi i prijava, ali nijedna nije rešena. mb


Očekivano. Još juče, sad već prekjuče, sam rekao da će biti kažnjen.
U MUP-u se vodi žestoka borba za prevlast. Ne bi me iznenadilo da je ovaj čovek imao naređenje da postupi odlučno. Inače, za neupućene, on nije odlučivao koliko će ljudi da povede. Te odluke donose oni iznad njega. Kao i odluke kako će da nastupi. Mekši, tvrđi pristup... za takve stvari uvek dobiješ naređenje.

Njemu su se muda našla u procepu:

Ne postupiti po instrukcijama, pa najebati zbog neizvršavanja poverenog mu zadatka, ili voditi akciju čvrstom rukom jer ti je tako naređeno.

Naravno, zbrinjavanje u policijskom hotelu, brza reakcija i kažnjavanje neposrednog rukovodioca na terenu idu u prilog Dačiću.
Ovaj čovek je žrtveni jarac. Ne bi puno bolje prošao ni da je postupio drugačije. Bio bi kažnjen zbog neizvršavanja zadatka.

Narodski:

Kome je suđeno da bude jeban, njemu same gaće spadaju!
predatortz predatortz 01:22 16.11.2012

Re: Zaključak

Ispravi me ako grešim, ali ja dolazim do zaključka da bi ti u istoj situaciji u kojoj se našao predmetni policajac isto postupio.


Grešiš. Mene su jednom, u okolini Zvornika, poslali da privodim ratne profitere. Devedeset treća je u pitanju. Kada sam video da je to sve ujdurma predsednika MZ koji je ljude prijavio da prevoze robu za Srbiju da bi ih izbacio iz kuća koje bi posle dodelio svojim rođacima, povukao sam ljude nazad.

Time je stavljena tačka na moj rad u tom segmentu. Dobio sam komandu nad PJP ( Posebne jedinice policije, namenjene isključivo za borbena dejstva) i tim činom postao vojnik u policiji. Nisu mi dali da se ponovo bavim klasičnim policijskim poslovima. Da nije bio rat, karijera bi mi bila okončana. Eventualno bi me prebacili da budem inspektor za strance i putne isprave, protivpožarac ili neko drugo levo smetalo...
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:27 16.11.2012

Re: Zaključak

pokrenuta je vlasnička parnica, uručena žalba na postupak iseljenja, ali volšebno eto žandara, u uniformi i civilu + privatno obezbedženje, da sprovedu.


Makso, ja nisam pravnik ali lako je bilo i pretpostaviti, i lako proveriti, da je to iseljenje uradjenopo zakonu
evo sta kaze zakon o zalbi
Žalba na rešenje o iseljenju lica koje se uselilo u stan ili zajedničke prostorije stambene zgrade bez pravnog osnova, ne zadržava izvršenje rešenja

Nema ovde, ili bar ja nisam video, dovoljno jak argument koji pravno pobija ovo iseljenje.

Svi argumenti protiv iseljenja se svode na emocije, neki licni osecaj pravde, a da bismo bili sigurni da nas osecaj ne vara, meni makar, treba vise podataka od profesija strana u sporu.

Stereotipi da su radnici posteni a advokati pokvareni ipak nisue dovoljni da se zauzme stav.
A zauzimanje stava da je vatrogasac posten i tako posten isteran na ulicu, je osnov na kom se gradi sve ono protiv cega sam ja, a sto vidim nije popularno reci.
Ako bi se to srusilo, taj osnov o postenju vatrogasca nasuprot nepostene advokatice, a za njega nikakvih dokaza osim stereotipa nema, cela prica bi izgledala skroz drugacije.
maksa83 maksa83 01:31 16.11.2012

Re: Zaključak

Kome je suđeno da bude jeban, njemu same gaće spadaju!

Ne može to tek tako, treba ti i efikasno srpsko reformisano pravosuđe.

Dole ti je ujedno između ostalog i odgovor na pitanje kako je njih stan br. 1 (koji nije stan br. 10 na koji polažu pravo) koštao 24000 DEM - plaćali su ga inlfatornim dinarima i nisu ga platili do kraja. Izgubili su sve parnice pa kad je firma 2009. pala u stečaj, stan br. 10 (koji je prodat porodici Matić 1999-te) je nekako ušao u stečajnu masu. Kako je ušao u stečajnu masu ako je prodat 1999. je misterija koja će, nadam se, biti razrešena pošto porodica Matić ima račun koji sud treba da vidi 18.12. Druga misterija je kako se organ reda stvorio tu pre tog datuma.

-da su Đurkovići 'platili i preplatili stan'. -> FALSE. Plaćali su stan 1, i onda hteli aneksom da dobiju stan 10. Plaćali su inflatornim dinarima u periodu između 1990-1993. 1995 - Pobeda šalje poziv svim ugovorenim stranama da isplate zaostala dugovanja kako bi nastavili sa radovima zbog ogromne inflacije. Sudski veštak zaključuje da su Đurkovići platili 19 od 40 kvadrata za stan broj 1. Mnoge ugovorene strane se odazivaju pozivu Pobede, Đurkovići odbijaju doplatu i pokreću tužbu. Ta tužba traje evo 17 godina. Do 2009. Đurkovići gube svaki spor po osnovu toga što nisu doplatili i ispunili ugovorne obaveze. Tada pokreću novu tužbu 2009. pred Privrednim sudom protiv Pobede i Inženjeringa i tada se slučaj prekida jer Pobeda odlazi u stečaj. Oni se upućuju na stečajni postupak Pobede i uspevaju da stave stan u stečajnu masu. 2011. i Inženjering ulazi u stečaj. 1999. Inženjering je stan 10 prodao Matićima jer je u papirima Pobede stajalo da su 1995. raskinuli ugovor sa Đurkovićima jer nisu ispunjene ugovorene obaveze. Pobeda uistinu duguje taj novac Đurkovićima, ali za 19 kvadrata. Matići su platili SVE. ZA SVE OVO POSTOJE PAPIRI - a to su materijalni dokazi. U parnici 2009. gde Đurkovići tuže pobedu i Inž. promet sa nezakonitim punomoćjem (advokatska kancelarija Lalić), nedolaskom na ročište advokata Lalića, Inženjering promet 'postaje nesavesni kupac'.

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:52 16.11.2012

Re: Zaključak

Druga misterija je kako se organ reda stvorio tu pre tog datuma.


Ako se neko lice useli u stan ili zajedničke prostorije stambene zgrade bez pravnog osnova ili koristi stan bez zaključenog ugovora ili je poništen pravni osnov po kome je zaključen ugovor, vlasnik stana, odnosno lice koje ima pravni interes, može kod opštinskog organa nadležnog za stambene poslove da zahteva njegovo iseljenje.

Postupak za iseljenje iz stava 2. ovog člana je hitan.
maksa83 maksa83 01:57 16.11.2012

Re: Zaključak

Ako se neko lice useli u stan ili zajedničke prostorije stambene zgrade bez pravnog osnova ili koristi stan bez zaključenog ugovora ili je poništen pravni osnov po kome je zaključen ugovor, vlasnik stana, odnosno lice koje ima pravni interes, može kod opštinskog organa nadležnog za stambene poslove da zahteva njegovo iseljenje.

Postupak za iseljenje iz stava 2. ovog člana je hitan.

Koji od uslova iz prvog pasusa je bio ispunjen?

Kako može stan koji je prodat tj. nije vlasništvo firme u stečaju da uđe u njenu stečajnu masu?

Ko je tu zakazao?
hoochie coochie man hoochie coochie man 02:12 16.11.2012

Re: Zaključak

Ispunjen je uslov da je ponisten pravni osnov, verovatno.
Ne mogu imati pravni osnov i jedni i drugi, a sud je advokatici dao pravni osnov.

Moze da udje ako je prodat a taj ko ga je prodao nije imao pravo da ga proda, jer je eventualno bio pod sporom
Da li su svi papiri cisti izmedju te dve firme, da li je taj raskid ugovora sa advokaticom validan....ima tu, za nas, mnogo nepoznanica i mnogo mesta koja nam se na prvi pogled cine jasnim, a koja mogu sasvim drugacije da izgledaju.

Posebno jer raspolazemo samo onim sto zastupa jedna strana, i to selektivno verovatno (niko nije blesav da javnosti pokazuje ono sto mu ne ide u prilog) i to veoma malim delom toga.

A zar tebi ne pada u oci to sto je npr Sasa Jankovic, iako na strani Matica, za presudu rekao da je ok?
maksa83 maksa83 02:19 16.11.2012

Re: Zaključak

Da li su svi papiri cisti izmedju te dve firme, da li je taj raskid ugovora sa advokaticom validan...

Advokatica je izgubila svaki spor do 2009., po osnovu neispunjenja ugovornih obaveza.

A zar tebi ne pada u oci to sto je npr Sasa Jankovic, iako na strani Matica, za presudu rekao da je ok?

Saša Janković je priznao trenutnu pravosnažnost presude.

Meni dosta da smo ti i ja došli dotle da to nisu čista posla.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:59 16.11.2012

Re: Zaključak

Nego sta ako i advokaticu gotive deca iz komsiluka


pa ne gotive je. nisi u toku. ona mora da kupi priv. obezbedjenje.
antioksidant antioksidant 08:42 16.11.2012

Re: Zaključak

Ovaj primerak je očigledno slaba karika koja urušava ceo sistem

očito nije
vidiš da je sve po pravili službe (ali u plavim snovima)
inače, samo zamisli šta bi bilo da se ovo nije desilo pred kamerama
kao što se svakodnevno i dešava jer je iz "rasprave" očito da je ovo postupak koji se opravdava i koji se svakodnevno sprovodi.
zato govedo za primer da se kazni
antioksidant antioksidant 08:48 16.11.2012

Re: Zaključak

Ja samo cenim, na osnovu nekih iskustava, da je čovek postupio u okvirima svojih nadležnosti.

To što sad peru ruke u MUP-u je čist populizam.

čovek/govedo je postupio u okviru onoga što veruje da su njegove nadležnosti a što višestruko prevazilazi njegova ovlašćenja )to što je uniformisano govedo ga ne čini ništa manje govedom - naprotiv - zbog toga je još veće govedo jer mu je dat monopol primene sile u određenim okolnostima a ne kad mu se digne)
to što sad mup pere ruke je posledica medijskog pritiska i u cilju ispravljanja loših praksi i stečenih navika u policiji
Znajući kako stvari idu, njega će potapšati po ramenu vadeći se na 'viši interes'. Biće pod suspenzijom par meseci, posle će dobiti bolje radno mesto.

naravno, to očekujem i ja
ali uzdam se u nekog novinara koji će malo intenzivnije pratiti slučaj - sve do otkaza (i da - ovo je 10 godina za uroša mišića - da bude primer)
gospodjica gospodjica 08:54 16.11.2012

Re: Zaključak

predatortz
Jelice. Majka si. Pokušaj da zamisliš sebe u istoj situaciji sa svojom princezom.Vrlo prostoošla si po svoje dete,dakle ne slažeš se sa time da bude tu. Uzmeš dete i ideš kući. Ne teatrališeš okolo, morališući policajcima u prilično napetoj atmosferi.Ako nečim nisi zadovoljna, imaš primedbe, odeš u stanicu pa prijaviš.Ako si ćurka da pandura čijim radom nisi zadovoljna prijavljuješ njemu lično, onda i završiš kao ćurka,u marici.


Upravo. Gledala sam snimak vise puta, odvratno se ponasala, da pozelis da je osamaris da bi prestala da histerise.
predatortz predatortz 09:03 16.11.2012

Re: Zaključak

Upravo. Gledala sam snimak vise puta, odvratno se ponasala, da pozelis da je osamaris da bi prestala da histerise.


E, to sa šamarom se ne sme...

Jedan moj bivši kolega, iz RS, je tako postupio prilikom intervencije. 'Gospođa građanka' mu je psovala majku, decu, šta sve ne... On joj zavezao šamar i dobio otkaz. Iako je za svedoke imao bar dvadeset ljudi...

Jasno su propisane situacije kada i pod kojim okolnostima policajac može da primeni fizičku silu ili oružje. Tendencije su, godinama u nazad, da toga bude što manje.
Slažem se sa blogokolegama da je toga u slučajevima navijačkog divljanja premalo. Ali, to ne zavisi od policajaca na ulici.
Oni bi rado, samo kad bi imali zeleno svetlo.

Dok sam radio, a beše to davno u ratnim vremenima i vremenu opšteg ludila, i onda se svaka upotreba sredstava prinude, ili ne dao bog potezanja oružja, morala debelo pravdati.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana