B92 Blog    Članovi    Branislav Kovačević Cole    Voja je uvek bio TAJ!

Branislav Kovačević Cole
13:19
ČET
07
FEB

Voja je uvek bio TAJ!


Vidim da se sada mnogi čude potezima Vojislava Koštunice, ali on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje? Ne znam ni sam koliko puta mu je oprošteno sve ono, što je naopako u-radio?

Sećam se te sednice predsedništva DOS-a kada je i formalno cela koalicija „morala“ da stane iza jedinstvenog kandidata....tog leta 2000-te, kada su svi predsednici partija došli, izuzev Big Voje, koji je otišao u selo, da još jednom o svemu razmisli!!! Tada je pok.premijer Djindjić „podviknuo“ Vojinom izaslaniku Zoranu Šamiju, da mu kaže da dodje ili da nema ništa od podrške...Elem, od tada, pa nadalje, on je bio, sve vreme, taj kočničar promena, on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USA, on je taj koji nije hteo da smeni Nebojšu Pavkovića, on je taj koji je kočio hapšenje Radeta Markovića, on je taj koji nije hteo da hapsi Slobodana Miloševića, on je taj koji nije želeo da se usvoji zakon o lustraciji, on je taj koji je pisao „ljubavno pismo“ generalu Aci Tomiću....on je taj koji je blokirao rad parlamenta, on je taj zbog koga se DOS zaglibio...Ne kažem da smo svi ostali, računajući i svoju malenkost, bili cvećke, ne kažem da medju nama nije bilo svega i svačega, sporenja, trvenja, sujete, bolesne ambicije....ali on je bio generator mrzovoljnosti, sporosti, kompromisa sa bivšim režimom, bolesne sujete i nacionalne ostrašćenosti. Da ne spominjem i potsećam sve nas (ko pamti) na dogadjaje oko DEPOS-a, Koalicije „Zajedno“...

Pa se sada čudimo što radi, to što radi?

Zagrljaj
Zagrljaj
 

On je taj koji je branio SR Jugoslaviju da bi ostao predsednik „nečega“, pa je onda branio SCG......tako je branio da je i Srbija vrlo brzo postala, konačno nezavisna država, a da pri tom još UVEK nemamo ambasadora u CG......

On je taj koga su na Kosovu svojevremeno gadjali kamenicama i paradajzom oni isti koji se sada kunu u njega, kao glavnog zaštitnika teritorijalnog integriteta Srbije. On je taj koji je blokirao donošenje modernog proevropskog ustava Srbije 2003.godine, da bi na volšeban način, dvodnevnim referendumom izbrojao dovoljno glasova za Ustav, kakav sada imamo. On je taj koji je postavio Tomu Nikolića za predsednika parlamenta na 24 sata...ma on je taj!

On je taj koji je imao, nakon Miloševića, najveću moguću podršku gradjana Srbije, da bi danas kao stranka i kao premijer bio ispod cenzusnog praga. Bez Velje Ilića i Palme, bio bi vanparlamentarna stranka, gde mu i jeste mesto, ali je još UVEK Premijer!!!

On je taj zbog koga se formiranje Vlade onako dugo krčkalo, on je taj zbog koga tada nije bio usvojen budžet....on je taj koji drži Radeta Bulatovića na mestu šefa BIA, on je taj kome je Dejan Mihajlov sekretar Vlade...On je taj koji se ne meša u svoj posao, ali ipak On je taj koji je sklopio dogovor Mišković – Beko – Radulović, oko prodaje C-marketa....On je taj koji je dozvolio da Mira Markovic ode u Rusiju, on je taj koji ne zna gde je Ratko Mladic....On je taj!

Ma mrzi me više da se prisećam svega...preskačući još puno toga....jer ON JE TAJ DOSLEDNI NASTAVLJAČ MILOŠEVIĆEVE KSENOFOBIČNE I NAOPAKE POLITIKE, koja nas vodi u sunovrat!!!

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

Atačmenti
kostunica1.thumbnail.2069.jpg 5.42 KB image/jpeg




Komentari (203)
Sakrij replike | Pošaljite komentar 

Jelica Greganović  13:22 07.02.2008
Preporuka: 2

Preporuka

#Link  Replika: 27
bata Cole!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:24 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Jelica Greganović

bata Cole!

Zacudjen sam!!! Otkud ti...pa jos preporuka...hihihihihi!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Nikolic  13:54 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Pridruzujem se preporuci...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
bilbo  13:57 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Još jedna!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sentinel26  14:12 07.02.2008
Preporuka: 7

Re: Preporuka

Gosn Cole,

Zaboravili ste nešto veoma važno.

On je TAJ koji je predstavljen kao vodja stranke demokratske i pro-evropske orijentacije a ona ovo drugo nije bila nikada u svojoj istoriji.
Naprotiv on sam licno se trudio da dokaže suprotno.

Ko se sve nije trudio da mu oko vrata stavi evropski šal i šta imamo sada.

On je TAJ koji će ponovo (uskoro) postaviti T.Nikolića na čelo Skupšptine.

On je TAJ koji već ima pripremljenu manjinsku vladu koju će podržati SRS i SPS.

On je taj koji će njima (SRS i SPS) obećati izbore čim se završi "bitka" za Kosovo.

On je taj koji zajedno s njima sve ostale proglasiti izdajnicima.

Čik da mu se suprotstave, ako predsednik države ima 2,3 miliona glasova onda ovaj sa 2,2 može biti predsednik parlamenta.

On je taj koji neće rušiti ni vladu koja je praktično sastavljena od dvije vlade a ona njegova manjinska drži sve važne poluge vlasti u svojim rukama.

On je taj kome Evropa ne treba, jer ne može da se uklopi u njene standarde.
On je jedan od onih koji imaju trajni diplomatski pasoš ali mu se baš i ne putuje i nije ga briga koliko će narod da čeka u redovima ispred ambasada.

Ima još....

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
sinisa jovancic  14:16 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: Preporuka

On je TAJ sto je dao "labavo" obećanje Karli del Ponte da ce isporuciti Mladića...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  14:17 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

sentinel26

Gosn Cole,



Ima još....




Naravno da ima....u vise tomova bi se moglo objaviti.,...ja sam samo onako pobrojao....tek da potsetim....nabrajajte slobodno....
poz
bkc
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  15:57 07.02.2008
Preporuka: 8

Re: Preporuka

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

on je taj koji zahtevao od tadića da očisti redove DSa od nepoželjnih ostataka đinćiveih sradnika i da napravi otklon od đinđićeve politike i nega samog, koga je za života a i sada posle ubistva mrzeo " kao nemca."
12. mart i taj otklon su početak kohabitacije i nulta tačka regresije našeg društva.
sve posle toga su posledice
šta posle svega očekivati od tadića? šta možemo očekivati?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:02 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

JJ Beba

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

on je taj koji zahtevao od tadića da očisti redove DSa od nepoželjnih ostataka đinćiveih sradnika i da napravi otklon od đinđićeve politike i nega samog, koga je za života a i sada posle ubistva mrzeo " kao nemca."
12. mart i taj otklon su početak kohabitacije i nulta tačka regresije našeg društva.
sve posle toga su posledice
šta posle svega očekivati od tadića? šta možemo očekivati?


A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  16:11 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:26 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: Preporuka

JJ Beba

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?

JJ Beba

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?


Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom, bez zelje da budem maliciozan i da zadirem u bilo ciju privatnost....Iskljucivost nikada nije bila saveznik ....to sam hteo da Vam kazem..Pro tom sam beskrajno puta naopisao i obrazlozio zasto je bilo neophodno glasati za Tadica, uz sve promedbe koje delim sa Vama...da ne otvaram druga pitanja, jer nam nisu od koristi!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  16:40 07.02.2008
Preporuka: 4

Re: Preporuka

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

ps
cole, ti stvarno misliš da je tom kohabitacijom tadić sprečio vladavinu SRSa? pa oni skoro da vladaju iz opozicije!! ja mislim da su time samo duvali vetar u leđa radikalima i doprineli njihovom jačanju i porastu.
ako je ideja bila , kako ti kažeš , da se ne da Tomi da preuzme kormilo, zašto je sa njim pravio ustav? deklaracije? do ubistva zorana đinđića i kohabitorne politike, radikali su bili u mišijoj rupi i samo su najavljivali dešavanja pred atentat. sada DS strahom od njih dobijaju izbore.
loodilo
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  16:46 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: Preporuka

Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom

mislim da to nema veze.
ružica nije bila nikakv potički akter za vreme zoranovog života. to sa kim je ona nije nikakv argumnet. ja na to gledam kao na njenu privatnu stvar. normalno je da bude pod političkom zaštitom jake stranke, pogotovo one koju je vodio njen pokojni muž i koji joj je ( stranci) posvetio ceo svoj kratki život. .ona je tek posle ubistva postala politički aktivnija i njeni razlozi ne moraju biti opše prihvaćeni kao dobri za sve nas.
međutim, ja bih nju izostavila iz ovakvih razgovora
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  16:53 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: Preporuka

JJ Beba

Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom

mislim da to nema veze.
ružica nije bila nikakv potički akter za vreme zoranovog života. to sa kim je ona nije nikakv argumnet. ja na to gledam kao na njenu privatnu stvar. normalno je da bude pod političkom zaštitom jake stranke, pogotovo one koju je vodio njen pokojni muž i koji joj je ( stranci) posvetio ceo svoj kratki život. .ona je tek posle ubistva postala politički aktivnija i njeni razlozi ne moraju biti opše prihvaćeni kao dobri za sve nas.
međutim, ja bih nju izostavila iz ovakvih razgovora


Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  17:18 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i

cole, ja nisam član nijedne partije i niko mi ne pomaže da mislim.
samo pokušavam da odgovorim na pitanje koje si nam postavio a koje sebi postvaljam već 4 godine - šta da očekujem od tadića? pokušavam da odgovorim koje će poteze učiniti čovek koji je svojom politikom doveo do ovde dokle smo. naravno ne sam. imao je koštunicu za fenomenalnog partnera. jeste da su se malo gazili u tom tangu, malo gurali, al nekako zajedno napraviše mnoge važne stvari za sve nas. i sada se pitamo šta će sada da uradi? da nastavi da se gazi ili menja partnera.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
TIMELESS  17:35 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

Branislav Kovačević Cole

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke

Cole , mislim da je ovo što pišete potpuno OK percepcija političkih prilika i verovatno najracionalniji trenutni pristup u sagledavanju tenzija na liniji DSS-DS-LDP i najrealnija procena trenutnog demokratskog potencijala Srbije. Iskreno mi je žao što jedan broj pristalica LDP ne sagledava jalovost, čak štetnost, svoje političke isključivosti i "retoričke" principijelnosti. Meni lično politički argumentativni stil LDP-a zvuči prilično "nasilno" (u verbalnom smislu) i bez realnih izgleda za projekciju podrške veće od 5%. Sigurno je da to u izvesnom smislu provocira i učvršćuje radikalzam na suprotnoj strani.
Ipak, PECANJE NIJE ZAKON, ma šta Drago Kovačević tvrdio. Naročito kada je frka dostigla ove razmere.

- preporuka za tekst
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  17:41 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Preporuka

TIMELESS

Branislav Kovačević Cole

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke

Cole , mislim da je ovo što pišete potpuno OK percepcija političkih prilika i verovatno najracionalniji trenutni pristup u sagledavanju tenzija na liniji DSS-DS-LDP i najrealnija procena trenutnog demokratskog potencijala Srbije. Iskreno mi je žao što jedan broj pristalica LDP ne sagledava jalovost, čak štetnost, svoje političke isključivosti i "retoričke" principijelnosti. Meni lično politički argumentativni stil LDP-a zvuči prilično "nasilno" (u verbalnom smislu) i bez realnih izgleda za projekciju podrške veće od 5%. Sigurno je da to u izvesnom smislu provocira i učvršćuje radikalzam na suprotnoj strani.
Ipak, PECANJE NIJE ZAKON, ma šta Drago Kovačević tvrdio. Naročito kada je frka dostigla ove razmere.

- preporuka za tekst


Hvala...mislim da nam ne treba skretati paznju na nase unutrasnje razlicitosti.,..pa valjda i treba razlicito da mislimo, ali ne bas o svemu...!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Blade Runner  19:37 07.02.2008
Preporuka: 0

OMG

Znaci on je taj!!!! ;-)

Preporuka.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  22:22 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..


Tako je, i ne samo to nego jos nesto:
Isti ljudi Zorana stavljaju u nivo Isusa Hrista, zaboravljajuci da je jacanje radikala pocelo ne Tadicevom "kohabitacijom" nego korupcijom i aferama u Djindjicevoj vladi. Ot tada pocinje razocarenje jednog dela naroda u DS. Njegovi licni prijatelji su takodje bili u redovima tajkuna koji su se brzo obogatili.

Zoran je bio izuzetan, sposoban covek pre svega fantastican u licnim kontaktima sa zapadnim politicarima i izuzetan promoter Srbije.

Ipak daleko od toga da je bio savrsen. Takodje, nije ni stigao da se uhvati Kosovskog problema i mozemo samo da nagadjamo kakav bi bio njegov stav po tom pitanju. Osim ako niste u direktnoj vezi sa onim svetom kao pojedinci ovde.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:35 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: Preporuka

Takodje, nije ni stigao da se uhvati Kosovskog problema i mozemo samo da nagadjamo kakav bi bio njegov stav po tom pitanju

ti očito ne poznaješ stvari- zoran je pokrenuo pitanje kosova kada ovde niko nije smo naglas da kaže k od kosova. išao je u susret problemu i njegova je ideja bila podela kosova.

zoran nije bio fantastičan u ličnim kontaktima. kao obrazovanom, visprenom i pametnom čoveku nije mu bilo teško da ostvari komunikaciju sa bilo kim. U inostranstvu su voleli da se druže sa nijim, imponovao im je i kapirali su ga i cenili bolje i više nego ovi naši gejaci ovde.

preteruješ, zorana niko ne stavlja u "nivo isusa hrista" kako ti kažeš, ali mnogo vode će proteći ovim rekama dok se ponovo ne pojavi jedan takav političar i lik kakv je bio zoran. mnogo vode.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  06:10 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

ti očito ne poznaješ stvari- zoran je pokrenuo pitanje kosova kada ovde niko nije smo naglas da kaže k od kosova. išao je u susret problemu i njegova je ideja bila podela kosova.


Cuo sam da je navodno pisao u nekoj svojoj knjizi o tome.
S obzirom da spadam u ljude koji politiku prate definitivno vise nego prosecan gradjanin Srbije sa sigurnoscu mogu reci da za tu Zoranovu ideju slabo ko zna. Ocito je ideju imao ali mu nije bas prijatno bilo da je propagira. Mozda je i rekao naglas kao sto ti kazes ali verovatno u krugu blizih prijatelja.

Jasno je da Zoran kao ni DOS nikada ne bi ni pobedili 2000 da su propagirali nezavisnost Kosova. Ideju o podeli takodje. A onda se neki cude sto je radikalna stranka odjednom jaka. DOS nikada nije iskreno rekao narodu, a nije ni DS ni sa Djindjicem ni sa Tadicem: Dajemo Kosovo za Evropu.

To jedino sada radi glasno i jasno radi LDP - posledica je svega 5% podrske. Kada bi Tadic vodio istu politiku mogli bi da se lepo udruze i imali bi zajedno 7-8% a mozda i manje.

Tadic je sada navodno dobio legitimitet od naroda da vodi zemlju u EU, kazu neki... i sad ce kao biti razocarani ako se on otvoreno ne sukobi sa DSS. A to nije tacno: Tadic je dobio legitimitet da nam obezbedi i Evropu i Kosovo. To jest, obavezao se na nemogucu misiju, ako je nesto nemoguce onda je to jedno veliko nista. Prakticno gledano nije dobio podrsku nizasta.



   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VladimirNenadovic-Deda  09:28 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Kosovo je izgubljeno potpisivanjem Kumanovskog sporazuma 1999 godine. Od tada su na Kosovu prisutne i strana vojna misija i predstavnici skoro svih Evropskih zemalja. I samo ulaskom u Evropsku uniju mozemo otvariti neki uticaj na Kosovu i pomoci narodu koji jos zivi tamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  14:19 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Cuo sam da je navodno pisao u nekoj svojoj knjizi o tome.

pisao je i govorio o tome još 2003.god
"He sent up a series of trial balloons, the most notable of which was a proposal to begin dialogue immediately over the future status of Kosovo. This caught EU, UN, US and Kosovo Albanians completely off guard. He was the first Serbian leader to state openly that ‘independence [for Kosovo] will no longer be a taboo subject’.1 Overt moves from Belgrade on Kosovo’s final status most probably died with Đinđić. "

"Zahtev državnog vrha Srbije da pregovori o statusu Kosmeta počnu što pre učinio je aktuelnim zalaganje premijera Zorana Đinđića, koji je u pismima upućenim liderima Velike Britanije, Amerike i Rusije Toniju Bleru, Džordžu Bušu i Vladimiru Putinu, još u februaru 2003. godine zatražio hitan razgovor o statusu pokrajine. Đinđić je u pismima upozorio da Kosovo klizi u nezavisnost, zatražio da razgovori o problemima u pokrajini počnu što pre i izneo svoj predlog -Kosovo treba podeliti. "
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  17:41 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka


Kosovo je izgubljeno potpisivanjem Kumanovskog sporazuma 1999 godine. Od tada su na Kosovu prisutne i strana vojna misija i predstavnici skoro svih Evropskih zemalja. I samo ulaskom u Evropsku uniju mozemo otvariti neki uticaj na Kosovu i pomoci narodu koji jos zivi tamo.


Pa da, ali samo LDP-a kaze to javno i zbog nespremnosti javnog nmnjenja da prihvati stanje kakvo jeste oni imaju jako mali broj glasaca.

Osim sto ne podnosim radikale nema drugog razloga za moje navijanje da Tadic pobedi. Sto se tice politike prema Kosovu, izmedju njih nema nikakve razlike. Toma Nikolic je lepo rekao u zadnjem intervjuu, nesto kao... " zelim Tadicu i Kostunici da nas ne brukaju ovim svadjama i da Tadic ostvari ono sto je obecavao: i Evropa i Kosovo, mi ga u tome potpuno podrzavamo...."

E sad, eto nasih analiticara koji tvrde da su Tadicevi glasovi za Evropu a Nikolicevi kontra... pa ne bih bas rekao, njih dvojica su tokom kampanje imali vrlo slicne stavove o trenutno najbitnijim pitanjima. Pretpostavljam da je ideja Tadica da pretupa narod, kao zalazem se za Kosovo samo dok me ne izaberete... takav pristup moze da donese uspeh ali nosi i veliki rizik. U svakom slucaju Tadic je u kampanji lagao da ce braniti Kosovo, ili je lagao da se zalaze za ulazak u EU. Sta od toga videcemo.

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Filip2412  17:48 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Da, pretpostavljao sam da je tako nesto. Na zalost ono za sta se Zoran zalagao oko Kosova danas nam niko ne nudi. Sa druge strane da je on krenuo u snazno propagiranje te ideje bio bi proglasavan za izdajnika.

Stara prica, trazimo previse pa izgubimo i ono malo sto imamo, najbolji primer RSK u Hrvatskoj, kako su Srbi tamo izgubili sve zahvaljujuci politickim diletantima.

Procitao sam post o Desimiru Tosicu... nek mu je laka zemlja, jednom sam imao prilike d aga uzivo slusam. Covek jednom prilikom kaze 60 godina cekanja da krene na bolje i nista, deprimirajuce kad samo pomislis.

Razmisljam da se manem politickih blogova, samo mlatimo praznu slamu bezveze

   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Daca  20:16 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

takodje je ON TAJ zbog koga je ugasen zivot Zorana Djindjica, ON JE TAJ koji se pokvareno i mufljuski slepao uz Zorana a onda se sa njegovim ubicama i u cutanju razumeo. On je taj zbog koga smo u paklu 2008...
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
JJ Beba  23:52 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka

Na zalost ono za sta se Zoran zalagao oko Kosova danas nam niko ne nudi. Sa druge strane da je on krenuo u snazno propagiranje te ideje bio bi proglasavan za izdajnika.

niko ne nudi ništa sem - ne damo kosovo. njima nije ni palo napamet da pregovaraju.

Razmisljam da se manem politickih blogova, samo mlatimo praznu slamu bezveze

moguće, al šta nam drugo preostaje? da klonemo? da pustimo da nas ucenjuje? da se ne borimo?
ne kloni duhom, baš desimir treba da nam je svima inspiracija
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Jug  21:41 04.03.2008
Preporuka: 0

Re: Preporuka Mislim da to nema veze

Izvini Bebo , ali lupetas. Cista zenska sujeta.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  13:29 07.02.2008
Preporuka: 1

Imas pravo

#Link  Replika: 11
Tadic je taj koji mora prelomiti i presjeci gordijski cvor. Ne znam kakva su parlamentarna pravila kod vas no mozda je legalni put da DS u skupstini odbije povjerenje vladi Vojislava Kostunice i s time izazove institucionalnu krizu u kojoj su dva puta.
1. Stvara se nova vecina SRS + DSS + NS koja pokusava formirati vladu.
2. Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore poslije kojih je opet najvjerojatnija kohabitacija sa Nikolicem.
U svakom slucaju ako nastavi kompromiserstvo s Kostunicom zalud vam glasovi koje ste mu dali.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:32 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

dobronamjeran

Tadic je taj koji mora prelomiti i presjeci gordijski cvor. Ne znam kakva su parlamentarna pravila kod vas no mozda je legalni put da DS u skupstini odbije povjerenje vladi Vojislava Kostunice i s time izazove institucionalnu krizu u kojoj su dva puta.
1. Stvara se nova vecina SRS + DSS + NS koja pokusava formirati vladu.
2. Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore poslije kojih je opet najvjerojatnija kohabitacija sa Nikolicem.
U svakom slucaju ako nastavi kompromiserstvo s Kostunicom zalud vam glasovi koje ste mu dali.


Moguce su razne varijante...osim one u kojoj se dozvoljava Kostunici da sa 5% glasova drzi Srbiju kao taoca....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  13:35 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore

Kao prvo, Predsednik države može da raspusti Skupštinu samo na obrazloženi predlog Vlade (to je dakako problem), ako se ne varam. Takođe, nisam siguran da Predsednik države raspisuje parlamentarne izbore?!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  13:42 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

Moguce su razne varijante...osim one u kojoj se dozvoljava Kostunici da sa 5% glasova drzi Srbiju kao taoca....

Zato i kazem da Tadic mora prelomiti situaciju.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  13:48 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

Kao prvo, Predsednik države može da raspusti Skupštinu samo na obrazloženi predlog Vlade (to je dakako problem), ako se ne varam. Takođe, nisam siguran da Predsednik države raspisuje parlamentarne izbore?!

Ovo mi je malo nelogicnost ako tako stoji u vasem ustavu. Normalno bi bilo kad vlada nema potporu vecine skupstinara da se vlada raspusta i da se pokusava stvoriti nova parlamentarna vecina koja bi nekome dala mandat za sastavljanje vlade. ako se ne moze stvoriti parlamentarna vecina onda valjda predsjednik drzave ima ovlasti raspustiti skupstinu i raspisati nove izbore. U trodiobi vlasti to bi tako moralo biti jer zakonodavna vlast (skupstina) mora biti iznad izvrsne vlasti ( vlada) a predsjednik je korektivni faktor. No mozda je u Srpskom ustavu zapisano da jedino Kostunica moze sastaviti vladu. Meni je potpuno nelogicno da vlada daje prijedlog predsjedniku za raspustanje skupstine ako je skupstina iznad vlade. Jos me zanima tko obavlja funkciju potpredsjednika drzave to jest tko je predsjednik u slucaju sprijecenosti izabranog predsjednika?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dejan Nikolic  13:56 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

daj ne staj nam na muku... ;)
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
remorker  14:01 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Imas pravo

Izadji i Bori(se) , u ovoj zemlji nema mesta za jednog od nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  14:02 07.02.2008
Preporuka: 3

Re: Imas pravo

Ako te zanima, pročitaj naš Ustav. I poštedi nas svoje "dobronamjernosti".
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  14:08 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

Ako te zanima, pročitaj naš Ustav. I poštedi nas svoje "dobronamjernosti".

Ovo je cinicno ili sarkasticno? Samo sam htio utvrditi koje su ustavne pozicije Tadica da presjece gordijski cvor koji ga sad veze s Kostunicom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Atomski mrav  14:15 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Imas pravo

Pa, ako te mrzi da potražiš na Google-u, evo ti link:

http://www.parlament.sr.gov.yu/content/lat/akta/ustav/ustav_1.asp
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  14:28 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Imas pravo

Preddsednik drzave mozda malo moze da uradi sad, ali predsednik DS moze i trebalo bi
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
dobronamjeran  14:56 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Imas pravo

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

Dakle po ustavu su gradjani najvazniji.
Narodna skupština je najviše predstavničko telo i nosilac ustavotvorne i zakonodavne vlasti u Republici Srbiji.

Kako sam i mislio Skupstina je iznad vlade.
1. bira Vladu, nadzire njen rad i odlučuje o prestanku mandata Vlade i ministara,

U situaciji kad vlada postoji a skupstina nije odlucivala o prestanku mandata vlade predsjednik republike moze:
Predsednik Republike može, na obrazloženi predlog Vlade, raspustiti Narodnu skupštinu.

Ovo mi je nejasno jer se ovdje vlada stavlja iznad skupstine. No postoji i druga situacija:
Vlada ne može predložiti raspuštanje Narodne skupštine, ako je podnet predlog da joj se izglasa nepoverenje ili ako je postavila pitanje svoga poverenja.

Znaci ako se sastane skupstina i i ako se podnese prijedlog oko izglasavanja nepovjerenja vladi onda vlada ne moze predloziti raspustanje skupstine.
Predsednik Republike dužan je da ukazom raspusti Narodnu skupštinu u slučajevima određenim Ustavom.
Istovremeno sa raspuštanjem Narodne skupštine predsednik Republike raspisuje izbore za narodne poslanike, tako da se izbori okončaju najkasnije za 60 dana od dana raspisivanja.

Dakle Tadic moze i sam raspustiti Skupstinu i raspisati nove izbore. Postoji i druga mogucnost:
Vlada može zatražiti glasanje o svom poverenju.
Predlog za glasanje o poverenju Vladi može se, na zahtev Vlade, razmatrati i na sednici Narodne skupštine koja je u toku, a ako Vlada nije podnela takav zahtev, predlog se razmatra na prvoj narednoj sednici, a najranije pet dana od njegovog podnošenja. Nakon okončanja rasprave pristupa se glasanju o predlogu.
Narodna skupština je prihvatila predlog za izglasavanje poverenja Vladi ako je za njega glasalo više od polovine od svih narodnih poslanika.
Ako Narodna skupština ne izglasa poverenje Vladi, Vladi prestaje mandat, a predsednik Republike je dužan da pokrene postupak za izbor nove Vlade. Ako Narodna skupština ne izabere novu Vladu u roku od 30 dana od dana neizglasavanja poverenja, predsednik Republike je dužan da raspusti Narodnu skupštinu i raspiše izbore.

Dakle ostaje mogucnost da Skupstina raspravlja o povjerenju vladi i ostaje takodjer mogucnost ako nitko nema vecinu za sastavljanje vlade da Tadic raspusti skupstinu i raspise nove izbore bez prijedloga vlade.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VanjaGator  13:33 07.02.2008
Preporuka: 2

Nesporazum sa EU

#Link  Replika: 3
1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo.

2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima.

3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške.

4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere.

5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije.

6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:35 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Nesporazum sa EU

VanjaGator

1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo.

2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima.

3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške.

4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere.

5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije.

6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio.


Hvala na konciznom i preciznom dodatku sta sve ON NECE.....
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
VanjaGator  13:39 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Nesporazum sa EU

to je onih 6 stavki iz "spornog" sporazuma koji je Boža trebao danas da potpiše.

šta li će odlučiti na telefonskoj sednici, živo me interesuje!?

pre neki dan me zvao Tadić, a danas će možda i Voja da me slučajno zovne.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
blackbox  19:09 07.02.2008
Preporuka: 1

Re: Nesporazum sa EU

Branislav Kovačević Cole

VanjaGator1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo. 2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima. 3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške. 4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere. 5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije. 6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio. Hvala na konciznom i preciznom dodatku sta sve ON NECE.....

A je li za ovo ministar Samardzic rekao da je duplo golo.?
Sad vi viditite kakva nam je evropska perspektiva kad takav lik kao profesor vodi specijalističke postdiplomske studije na FPN i to o evropskim integracijama. Da ima i malo digniteta i profesorske etike odmah bi podneo ostavku i odrekao se honorara koji dobija kao profesor, a postdiplomci debelo plaćaju, ili neka preimenuje naziv studija u npr. "kako sprečiti ulazak Srbije u EU i ostati dostojanstveno izolovan". Verovatno takve seminare drži u okviru partijskih kurseva u DSS.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  13:37 07.02.2008
Preporuka: 1

DS?

#Link  Replika: 4
DS sada ima sansu da se pokaze kao stranka koja drzi do principa. Ukaljani su totalno, neverujem im ni kada kazu da pada kisa bez da pogledam kroz prozor, ali ako ce ikada da povrate sebi ikakav ugled, ovo je trenutak za to. Neka izadju iz vlade. I onako ova vlada nece apsolutno nista uraditi. Nek pokazu minimum postovanja za tu abnormalnu kolicinu ljudi koji su zaokruzili Tadica iz bilo kog razloga.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:39 07.02.2008
Preporuka: 2

Re: DS?

Dawngreeter

DS sada ima sansu da se pokaze kao stranka koja drzi do principa. Ukaljani su totalno, neverujem im ni kada kazu da pada kisa bez da pogledam kroz prozor, ali ako ce ikada da povrate sebi ikakav ugled, ovo je trenutak za to. Neka izadju iz vlade. I onako ova vlada nece apsolutno nista uraditi. Nek pokazu minimum postovanja za tu abnormalnu kolicinu ljudi koji su zaokruzili Tadica iz bilo kog razloga.


Ma bas me briga za DS i Tadica, nismo ga izabrali da se za njih sekiramo, vec da nam bude bolje....!!!
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Dawngreeter  13:43 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: DS?

Naravno, slazem se. Nego, eto, razmisljam na glas. Sto bi Aca Postar rekao ŠBB-KBB (sta bi bilo kad bi bilo).

Mada iskreno sumnjam da ce oni ista uraditi. Mi cemo i dalje da gledamo kako Tadic i Kostunica zagrljeno plesu dok mi skapavamo.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
karlsdorf  17:37 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: DS?

A mislis da ce biti bolje ako nastavi sa Kostunicom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
PinkBunny  09:15 08.02.2008
Preporuka: 0

Re: DS?

To bi znacilo da DS mora da veruje na rec Tomi i Dacicu da ne bi podrzali Kostunicinu tehnicku vladu, u cilju "dobrobiti zemlje u kriznom trenutku", da narednih par meseci donosi sumanute odluke dok se ne resi stanje sa Kosovom.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  13:38 07.02.2008
Preporuka: 2

Tadić ima samo jednu mogućnost

#Link  Replika: 3
Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.


Ustvari, 24 Septembar
tada smo se mobilisali iza pogresnog, na zalost

Sada prvo, hladne glave, DS ne sme napustiti vladu i uraditi sto je u prethodnoj vladi uradio G17 kad je stigao do limboa. Tada je Kostunica napravio tehnicku vladu i to bi uradio i sada s obzirom da to odgovara i SRS i SPS. Ovo njegovo guranje prsta u DS oko upravo to i znaci.

On je ponavljao prvo Miloseviceve poteze, a sad je dovoljno u sedlu da ponavlja i svoje jednako kvarne. Cega se sve nece setiti za ostvarivanje svojih ciljeva (telefonska sednica vlade za Bor, hehe).

Postao je ipak potpuno predvidljiv. Pa nije valjda najpametniji?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Branislav Kovačević Cole  13:41 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost

zoricag

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.


Ustvari, 24 Septembar
tada smo se mobilisali iza pogresnog, na zalost

Sada prvo, hladne glave, DS ne sme napustiti vladu i uraditi sto je u prethodnoj vladi uradio G17 kad je stigao do limboa. Tada je Kostunica napravio tehnicku vladu i to bi uradio i sada s obzirom da to odgovara i SRS i SPS. Ovo njegovo guranje prsta u DS oko upravo to i znaci.

On je ponavljao prvo Miloseviceve poteze, a sad je dovoljno u sedlu da ponavlja i svoje jednako kvarne. Cega se sve nece setiti za ostvarivanje svojih ciljeva (telefonska sednica vlade za Bor, hehe).

Postao je ipak potpuno predvidljiv. Pa nije valjda najpametniji?


Naravno da nije najpametniji, daleko bilo!!! Mislim da sada ni radikali nece tek tako, njemu uciniti plaisir....naucili su i oni nesto..Boje im je da se ide na izbore da oduvaju DSS i sami pokupe nacionalisticko biracko telo/sto bi ga delili sa Vojom?
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
zoricag  13:54 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost

sada ni radikali nece tek tako

Nece sigurno uci u vladu, ali ce u skupstini dati vecinu za tehnicku vladu VK. Nama isto, osim sto oni nece imati odgovornost pa ce nastaviti da rastu do sledecih izbora.

Radikalima tehnicka vlada ide na ruku, a DSS ce za vreme tehnicke vlade zameniti clanove DS i G17 svojima i SPS/JUL likovima (sto ce odgovarati i SPS) i nece biti izbora dok se ne rasprodaju javna preduzeca.

Kosovo ce i ovako uvek biti nase u nasim medijima ma sta se na 15% teritorije desavalo. I uvek ce imati "sta da se brani". Ono sto postoji samo u mojoj glavi ne moze mi niko oduzeti je sredstvo kojim se ovde vodi zvanicna politika.
   
Molimo vas da se ulogujete ili registrujete novi nalog da biste mogli da šaljete komentare.  
Strmoglavi badža  14:17 07.02.2008
Preporuka: 0

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost