Voja je uvek bio TAJ!

Branislav Kovačević Cole RSS / 07.02.2008. u 13:19


Vidim da se sada mnogi čude potezima Vojislava Koštunice, ali on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje? Ne znam ni sam koliko puta mu je oprošteno sve ono, što je naopako u-radio?

Sećam se te sednice predsedništva DOS-a kada je i formalno cela koalicija „morala“ da stane iza jedinstvenog kandidata....tog leta 2000-te, kada su svi predsednici partija došli, izuzev Big Voje, koji je otišao u selo, da još jednom o svemu razmisli!!! Tada je pok.premijer Djindjić „podviknuo“ Vojinom izaslaniku Zoranu Šamiju, da mu kaže da dodje ili da nema ništa od podrške...Elem, od tada, pa nadalje, on je bio, sve vreme, taj kočničar promena, on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USA, on je taj koji nije hteo da smeni Nebojšu Pavkovića, on je taj koji je kočio hapšenje Radeta Markovića, on je taj koji nije hteo da hapsi Slobodana Miloševića, on je taj koji nije želeo da se usvoji zakon o lustraciji, on je taj koji je pisao „ljubavno pismo“ generalu Aci Tomiću....on je taj koji je blokirao rad parlamenta, on je taj zbog koga se DOS zaglibio...Ne kažem da smo svi ostali, računajući i svoju malenkost, bili cvećke, ne kažem da medju nama nije bilo svega i svačega, sporenja, trvenja, sujete, bolesne ambicije....ali on je bio generator mrzovoljnosti, sporosti, kompromisa sa bivšim režimom, bolesne sujete i nacionalne ostrašćenosti. Da ne spominjem i potsećam sve nas (ko pamti) na dogadjaje oko DEPOS-a, Koalicije „Zajedno“...

Pa se sada čudimo što radi, to što radi?

Zagrljaj
Zagrljaj
 

On je taj koji je branio SR Jugoslaviju da bi ostao predsednik „nečega“, pa je onda branio SCG......tako je branio da je i Srbija vrlo brzo postala, konačno nezavisna država, a da pri tom još UVEK nemamo ambasadora u CG......

On je taj koga su na Kosovu svojevremeno gadjali kamenicama i paradajzom oni isti koji se sada kunu u njega, kao glavnog zaštitnika teritorijalnog integriteta Srbije. On je taj koji je blokirao donošenje modernog proevropskog ustava Srbije 2003.godine, da bi na volšeban način, dvodnevnim referendumom izbrojao dovoljno glasova za Ustav, kakav sada imamo. On je taj koji je postavio Tomu Nikolića za predsednika parlamenta na 24 sata...ma on je taj!

On je taj koji je imao, nakon Miloševića, najveću moguću podršku gradjana Srbije, da bi danas kao stranka i kao premijer bio ispod cenzusnog praga. Bez Velje Ilića i Palme, bio bi vanparlamentarna stranka, gde mu i jeste mesto, ali je još UVEK Premijer!!!

On je taj zbog koga se formiranje Vlade onako dugo krčkalo, on je taj zbog koga tada nije bio usvojen budžet....on je taj koji drži Radeta Bulatovića na mestu šefa BIA, on je taj kome je Dejan Mihajlov sekretar Vlade...On je taj koji se ne meša u svoj posao, ali ipak On je taj koji je sklopio dogovor Mišković – Beko – Radulović, oko prodaje C-marketa....On je taj koji je dozvolio da Mira Markovic ode u Rusiju, on je taj koji ne zna gde je Ratko Mladic....On je taj!

Ma mrzi me više da se prisećam svega...preskačući još puno toga....jer ON JE TAJ DOSLEDNI NASTAVLJAČ MILOŠEVIĆEVE KSENOFOBIČNE I NAOPAKE POLITIKE, koja nas vodi u sunovrat!!!

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

Atačmenti



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 13:22 07.02.2008

Preporuka

bata Cole!
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:24 07.02.2008

Re: Preporuka

Jelica Greganović

bata Cole!

Zacudjen sam!!! Otkud ti...pa jos preporuka...hihihihihi!!!
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 13:54 07.02.2008

Re: Preporuka

Pridruzujem se preporuci...
bilbo bilbo 13:57 07.02.2008

Re: Preporuka

Još jedna!
sentinel26 sentinel26 14:12 07.02.2008

Re: Preporuka

Gosn Cole,

Zaboravili ste nešto veoma važno.

On je TAJ koji je predstavljen kao vodja stranke demokratske i pro-evropske orijentacije a ona ovo drugo nije bila nikada u svojoj istoriji.
Naprotiv on sam licno se trudio da dokaže suprotno.

Ko se sve nije trudio da mu oko vrata stavi evropski šal i šta imamo sada.

On je TAJ koji će ponovo (uskoro) postaviti T.Nikolića na čelo Skupšptine.

On je TAJ koji već ima pripremljenu manjinsku vladu koju će podržati SRS i SPS.

On je taj koji će njima (SRS i SPS) obećati izbore čim se završi "bitka" za Kosovo.

On je taj koji zajedno s njima sve ostale proglasiti izdajnicima.

Čik da mu se suprotstave, ako predsednik države ima 2,3 miliona glasova onda ovaj sa 2,2 može biti predsednik parlamenta.

On je taj koji neće rušiti ni vladu koja je praktično sastavljena od dvije vlade a ona njegova manjinska drži sve važne poluge vlasti u svojim rukama.

On je taj kome Evropa ne treba, jer ne može da se uklopi u njene standarde.
On je jedan od onih koji imaju trajni diplomatski pasoš ali mu se baš i ne putuje i nije ga briga koliko će narod da čeka u redovima ispred ambasada.

Ima još....

sinisa jovancic sinisa jovancic 14:16 07.02.2008

Re: Preporuka

On je TAJ sto je dao "labavo" obećanje Karli del Ponte da ce isporuciti Mladića...
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:17 07.02.2008

Re: Preporuka

sentinel26

Gosn Cole,



Ima još....




Naravno da ima....u vise tomova bi se moglo objaviti.,...ja sam samo onako pobrojao....tek da potsetim....nabrajajte slobodno....
poz
bkc
JJ Beba JJ Beba 15:57 07.02.2008

Re: Preporuka

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

on je taj koji zahtevao od tadića da očisti redove DSa od nepoželjnih ostataka đinćiveih sradnika i da napravi otklon od đinđićeve politike i nega samog, koga je za života a i sada posle ubistva mrzeo " kao nemca."
12. mart i taj otklon su početak kohabitacije i nulta tačka regresije našeg društva.
sve posle toga su posledice
šta posle svega očekivati od tadića? šta možemo očekivati?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:02 07.02.2008

Re: Preporuka

JJ Beba

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

on je taj koji zahtevao od tadića da očisti redove DSa od nepoželjnih ostataka đinćiveih sradnika i da napravi otklon od đinđićeve politike i nega samog, koga je za života a i sada posle ubistva mrzeo " kao nemca."
12. mart i taj otklon su početak kohabitacije i nulta tačka regresije našeg društva.
sve posle toga su posledice
šta posle svega očekivati od tadića? šta možemo očekivati?


A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?
JJ Beba JJ Beba 16:11 07.02.2008

Re: Preporuka

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:26 07.02.2008

Re: Preporuka

JJ Beba

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?

JJ Beba

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

zato je od tadića tražio otklon od đinđićeve politike?


Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom, bez zelje da budem maliciozan i da zadirem u bilo ciju privatnost....Iskljucivost nikada nije bila saveznik ....to sam hteo da Vam kazem..Pro tom sam beskrajno puta naopisao i obrazlozio zasto je bilo neophodno glasati za Tadica, uz sve promedbe koje delim sa Vama...da ne otvaram druga pitanja, jer nam nisu od koristi!
JJ Beba JJ Beba 16:40 07.02.2008

Re: Preporuka

A zar je bilo resenje da Toma preuzme kormilo narednih x godina?

ps
cole, ti stvarno misliš da je tom kohabitacijom tadić sprečio vladavinu SRSa? pa oni skoro da vladaju iz opozicije!! ja mislim da su time samo duvali vetar u leđa radikalima i doprineli njihovom jačanju i porastu.
ako je ideja bila , kako ti kažeš , da se ne da Tomi da preuzme kormilo, zašto je sa njim pravio ustav? deklaracije? do ubistva zorana đinđića i kohabitorne politike, radikali su bili u mišijoj rupi i samo su najavljivali dešavanja pred atentat. sada DS strahom od njih dobijaju izbore.
loodilo
JJ Beba JJ Beba 16:46 07.02.2008

Re: Preporuka

Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom

mislim da to nema veze.
ružica nije bila nikakv potički akter za vreme zoranovog života. to sa kim je ona nije nikakv argumnet. ja na to gledam kao na njenu privatnu stvar. normalno je da bude pod političkom zaštitom jake stranke, pogotovo one koju je vodio njen pokojni muž i koji joj je ( stranci) posvetio ceo svoj kratki život. .ona je tek posle ubistva postala politički aktivnija i njeni razlozi ne moraju biti opše prihvaćeni kao dobri za sve nas.
međutim, ja bih nju izostavila iz ovakvih razgovora
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:53 07.02.2008

Re: Preporuka

JJ Beba

Ne znam od kuda onda ipak Ruzica sa Borisom

mislim da to nema veze.
ružica nije bila nikakv potički akter za vreme zoranovog života. to sa kim je ona nije nikakv argumnet. ja na to gledam kao na njenu privatnu stvar. normalno je da bude pod političkom zaštitom jake stranke, pogotovo one koju je vodio njen pokojni muž i koji joj je ( stranci) posvetio ceo svoj kratki život. .ona je tek posle ubistva postala politički aktivnija i njeni razlozi ne moraju biti opše prihvaćeni kao dobri za sve nas.
međutim, ja bih nju izostavila iz ovakvih razgovora


Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke
JJ Beba JJ Beba 17:18 07.02.2008

Re: Preporuka

opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i

cole, ja nisam član nijedne partije i niko mi ne pomaže da mislim.
samo pokušavam da odgovorim na pitanje koje si nam postavio a koje sebi postvaljam već 4 godine - šta da očekujem od tadića? pokušavam da odgovorim koje će poteze učiniti čovek koji je svojom politikom doveo do ovde dokle smo. naravno ne sam. imao je koštunicu za fenomenalnog partnera. jeste da su se malo gazili u tom tangu, malo gurali, al nekako zajedno napraviše mnoge važne stvari za sve nas. i sada se pitamo šta će sada da uradi? da nastavi da se gazi ili menja partnera.
TIMELESS TIMELESS 17:35 07.02.2008

Re: Preporuka

Branislav Kovačević Cole

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke

Cole , mislim da je ovo što pišete potpuno OK percepcija političkih prilika i verovatno najracionalniji trenutni pristup u sagledavanju tenzija na liniji DSS-DS-LDP i najrealnija procena trenutnog demokratskog potencijala Srbije. Iskreno mi je žao što jedan broj pristalica LDP ne sagledava jalovost, čak štetnost, svoje političke isključivosti i "retoričke" principijelnosti. Meni lično politički argumentativni stil LDP-a zvuči prilično "nasilno" (u verbalnom smislu) i bez realnih izgleda za projekciju podrške veće od 5%. Sigurno je da to u izvesnom smislu provocira i učvršćuje radikalzam na suprotnoj strani.
Ipak, PECANJE NIJE ZAKON, ma šta Drago Kovačević tvrdio. Naročito kada je frka dostigla ove razmere.

- preporuka za tekst
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:41 07.02.2008

Re: Preporuka

TIMELESS

Branislav Kovačević Cole

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..i steta je razvodnjavati nas mali demokratski potencijal, tako da razlicitost nasih pogleda ne sme i ne treba da bude razlog nase prepirke

Cole , mislim da je ovo što pišete potpuno OK percepcija političkih prilika i verovatno najracionalniji trenutni pristup u sagledavanju tenzija na liniji DSS-DS-LDP i najrealnija procena trenutnog demokratskog potencijala Srbije. Iskreno mi je žao što jedan broj pristalica LDP ne sagledava jalovost, čak štetnost, svoje političke isključivosti i "retoričke" principijelnosti. Meni lično politički argumentativni stil LDP-a zvuči prilično "nasilno" (u verbalnom smislu) i bez realnih izgleda za projekciju podrške veće od 5%. Sigurno je da to u izvesnom smislu provocira i učvršćuje radikalzam na suprotnoj strani.
Ipak, PECANJE NIJE ZAKON, ma šta Drago Kovačević tvrdio. Naročito kada je frka dostigla ove razmere.

- preporuka za tekst


Hvala...mislim da nam ne treba skretati paznju na nase unutrasnje razlicitosti.,..pa valjda i treba razlicito da mislimo, ali ne bas o svemu...!!!
Blade Runner Blade Runner 19:37 07.02.2008

OMG

Znaci on je taj!!!! ;-)

Preporuka.
Filip2412 Filip2412 22:22 07.02.2008

Re: Preporuka

Slazem se sa izostavljanjem Ruzice iz ovakvih prica...ali samo mi je malo bljak da se potencira samo jedna opcija koja je cuvar "Djindjiceve vatre,,,"..


Tako je, i ne samo to nego jos nesto:
Isti ljudi Zorana stavljaju u nivo Isusa Hrista, zaboravljajuci da je jacanje radikala pocelo ne Tadicevom "kohabitacijom" nego korupcijom i aferama u Djindjicevoj vladi. Ot tada pocinje razocarenje jednog dela naroda u DS. Njegovi licni prijatelji su takodje bili u redovima tajkuna koji su se brzo obogatili.

Zoran je bio izuzetan, sposoban covek pre svega fantastican u licnim kontaktima sa zapadnim politicarima i izuzetan promoter Srbije.

Ipak daleko od toga da je bio savrsen. Takodje, nije ni stigao da se uhvati Kosovskog problema i mozemo samo da nagadjamo kakav bi bio njegov stav po tom pitanju. Osim ako niste u direktnoj vezi sa onim svetom kao pojedinci ovde.
JJ Beba JJ Beba 23:35 07.02.2008

Re: Preporuka

Takodje, nije ni stigao da se uhvati Kosovskog problema i mozemo samo da nagadjamo kakav bi bio njegov stav po tom pitanju

ti očito ne poznaješ stvari- zoran je pokrenuo pitanje kosova kada ovde niko nije smo naglas da kaže k od kosova. išao je u susret problemu i njegova je ideja bila podela kosova.

zoran nije bio fantastičan u ličnim kontaktima. kao obrazovanom, visprenom i pametnom čoveku nije mu bilo teško da ostvari komunikaciju sa bilo kim. U inostranstvu su voleli da se druže sa nijim, imponovao im je i kapirali su ga i cenili bolje i više nego ovi naši gejaci ovde.

preteruješ, zorana niko ne stavlja u "nivo isusa hrista" kako ti kažeš, ali mnogo vode će proteći ovim rekama dok se ponovo ne pojavi jedan takav političar i lik kakv je bio zoran. mnogo vode.
Filip2412 Filip2412 06:10 08.02.2008

Re: Preporuka

ti očito ne poznaješ stvari- zoran je pokrenuo pitanje kosova kada ovde niko nije smo naglas da kaže k od kosova. išao je u susret problemu i njegova je ideja bila podela kosova.


Cuo sam da je navodno pisao u nekoj svojoj knjizi o tome.
S obzirom da spadam u ljude koji politiku prate definitivno vise nego prosecan gradjanin Srbije sa sigurnoscu mogu reci da za tu Zoranovu ideju slabo ko zna. Ocito je ideju imao ali mu nije bas prijatno bilo da je propagira. Mozda je i rekao naglas kao sto ti kazes ali verovatno u krugu blizih prijatelja.

Jasno je da Zoran kao ni DOS nikada ne bi ni pobedili 2000 da su propagirali nezavisnost Kosova. Ideju o podeli takodje. A onda se neki cude sto je radikalna stranka odjednom jaka. DOS nikada nije iskreno rekao narodu, a nije ni DS ni sa Djindjicem ni sa Tadicem: Dajemo Kosovo za Evropu.

To jedino sada radi glasno i jasno radi LDP - posledica je svega 5% podrske. Kada bi Tadic vodio istu politiku mogli bi da se lepo udruze i imali bi zajedno 7-8% a mozda i manje.

Tadic je sada navodno dobio legitimitet od naroda da vodi zemlju u EU, kazu neki... i sad ce kao biti razocarani ako se on otvoreno ne sukobi sa DSS. A to nije tacno: Tadic je dobio legitimitet da nam obezbedi i Evropu i Kosovo. To jest, obavezao se na nemogucu misiju, ako je nesto nemoguce onda je to jedno veliko nista. Prakticno gledano nije dobio podrsku nizasta.



VladimirNenadovic-Deda VladimirNenadovic-Deda 09:28 08.02.2008

Re: Preporuka

Kosovo je izgubljeno potpisivanjem Kumanovskog sporazuma 1999 godine. Od tada su na Kosovu prisutne i strana vojna misija i predstavnici skoro svih Evropskih zemalja. I samo ulaskom u Evropsku uniju mozemo otvariti neki uticaj na Kosovu i pomoci narodu koji jos zivi tamo.
JJ Beba JJ Beba 14:19 08.02.2008

Re: Preporuka

Cuo sam da je navodno pisao u nekoj svojoj knjizi o tome.

pisao je i govorio o tome još 2003.god
"He sent up a series of trial balloons, the most notable of which was a proposal to begin dialogue immediately over the future status of Kosovo. This caught EU, UN, US and Kosovo Albanians completely off guard. He was the first Serbian leader to state openly that ‘independence [for Kosovo] will no longer be a taboo subject’.1 Overt moves from Belgrade on Kosovo’s final status most probably died with Đinđić. "

"Zahtev državnog vrha Srbije da pregovori o statusu Kosmeta počnu što pre učinio je aktuelnim zalaganje premijera Zorana Đinđića, koji je u pismima upućenim liderima Velike Britanije, Amerike i Rusije Toniju Bleru, Džordžu Bušu i Vladimiru Putinu, još u februaru 2003. godine zatražio hitan razgovor o statusu pokrajine. Đinđić je u pismima upozorio da Kosovo klizi u nezavisnost, zatražio da razgovori o problemima u pokrajini počnu što pre i izneo svoj predlog -Kosovo treba podeliti. "
Filip2412 Filip2412 17:41 08.02.2008

Re: Preporuka


Kosovo je izgubljeno potpisivanjem Kumanovskog sporazuma 1999 godine. Od tada su na Kosovu prisutne i strana vojna misija i predstavnici skoro svih Evropskih zemalja. I samo ulaskom u Evropsku uniju mozemo otvariti neki uticaj na Kosovu i pomoci narodu koji jos zivi tamo.


Pa da, ali samo LDP-a kaze to javno i zbog nespremnosti javnog nmnjenja da prihvati stanje kakvo jeste oni imaju jako mali broj glasaca.

Osim sto ne podnosim radikale nema drugog razloga za moje navijanje da Tadic pobedi. Sto se tice politike prema Kosovu, izmedju njih nema nikakve razlike. Toma Nikolic je lepo rekao u zadnjem intervjuu, nesto kao... " zelim Tadicu i Kostunici da nas ne brukaju ovim svadjama i da Tadic ostvari ono sto je obecavao: i Evropa i Kosovo, mi ga u tome potpuno podrzavamo...."

E sad, eto nasih analiticara koji tvrde da su Tadicevi glasovi za Evropu a Nikolicevi kontra... pa ne bih bas rekao, njih dvojica su tokom kampanje imali vrlo slicne stavove o trenutno najbitnijim pitanjima. Pretpostavljam da je ideja Tadica da pretupa narod, kao zalazem se za Kosovo samo dok me ne izaberete... takav pristup moze da donese uspeh ali nosi i veliki rizik. U svakom slucaju Tadic je u kampanji lagao da ce braniti Kosovo, ili je lagao da se zalaze za ulazak u EU. Sta od toga videcemo.

Filip2412 Filip2412 17:48 08.02.2008

Re: Preporuka

Da, pretpostavljao sam da je tako nesto. Na zalost ono za sta se Zoran zalagao oko Kosova danas nam niko ne nudi. Sa druge strane da je on krenuo u snazno propagiranje te ideje bio bi proglasavan za izdajnika.

Stara prica, trazimo previse pa izgubimo i ono malo sto imamo, najbolji primer RSK u Hrvatskoj, kako su Srbi tamo izgubili sve zahvaljujuci politickim diletantima.

Procitao sam post o Desimiru Tosicu... nek mu je laka zemlja, jednom sam imao prilike d aga uzivo slusam. Covek jednom prilikom kaze 60 godina cekanja da krene na bolje i nista, deprimirajuce kad samo pomislis.

Razmisljam da se manem politickih blogova, samo mlatimo praznu slamu bezveze

Daca Daca 20:16 08.02.2008

Re: Preporuka

takodje je ON TAJ zbog koga je ugasen zivot Zorana Djindjica, ON JE TAJ koji se pokvareno i mufljuski slepao uz Zorana a onda se sa njegovim ubicama i u cutanju razumeo. On je taj zbog koga smo u paklu 2008...
JJ Beba JJ Beba 23:52 08.02.2008

Re: Preporuka

Na zalost ono za sta se Zoran zalagao oko Kosova danas nam niko ne nudi. Sa druge strane da je on krenuo u snazno propagiranje te ideje bio bi proglasavan za izdajnika.

niko ne nudi ništa sem - ne damo kosovo. njima nije ni palo napamet da pregovaraju.

Razmisljam da se manem politickih blogova, samo mlatimo praznu slamu bezveze

moguće, al šta nam drugo preostaje? da klonemo? da pustimo da nas ucenjuje? da se ne borimo?
ne kloni duhom, baš desimir treba da nam je svima inspiracija
Jug Jug 21:41 04.03.2008

Re: Preporuka Mislim da to nema veze

Izvini Bebo , ali lupetas. Cista zenska sujeta.
dobronamjeran dobronamjeran 13:29 07.02.2008

Imas pravo

Tadic je taj koji mora prelomiti i presjeci gordijski cvor. Ne znam kakva su parlamentarna pravila kod vas no mozda je legalni put da DS u skupstini odbije povjerenje vladi Vojislava Kostunice i s time izazove institucionalnu krizu u kojoj su dva puta.
1. Stvara se nova vecina SRS + DSS + NS koja pokusava formirati vladu.
2. Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore poslije kojih je opet najvjerojatnija kohabitacija sa Nikolicem.
U svakom slucaju ako nastavi kompromiserstvo s Kostunicom zalud vam glasovi koje ste mu dali.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:32 07.02.2008

Re: Imas pravo

dobronamjeran

Tadic je taj koji mora prelomiti i presjeci gordijski cvor. Ne znam kakva su parlamentarna pravila kod vas no mozda je legalni put da DS u skupstini odbije povjerenje vladi Vojislava Kostunice i s time izazove institucionalnu krizu u kojoj su dva puta.
1. Stvara se nova vecina SRS + DSS + NS koja pokusava formirati vladu.
2. Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore poslije kojih je opet najvjerojatnija kohabitacija sa Nikolicem.
U svakom slucaju ako nastavi kompromiserstvo s Kostunicom zalud vam glasovi koje ste mu dali.


Moguce su razne varijante...osim one u kojoj se dozvoljava Kostunici da sa 5% glasova drzi Srbiju kao taoca....
Atomski mrav Atomski mrav 13:35 07.02.2008

Re: Imas pravo

Tadic raspusta skupstinu i zakazuje nove parlamentarne izbore

Kao prvo, Predsednik države može da raspusti Skupštinu samo na obrazloženi predlog Vlade (to je dakako problem), ako se ne varam. Takođe, nisam siguran da Predsednik države raspisuje parlamentarne izbore?!
dobronamjeran dobronamjeran 13:42 07.02.2008

Re: Imas pravo

Moguce su razne varijante...osim one u kojoj se dozvoljava Kostunici da sa 5% glasova drzi Srbiju kao taoca....

Zato i kazem da Tadic mora prelomiti situaciju.
dobronamjeran dobronamjeran 13:48 07.02.2008

Re: Imas pravo

Kao prvo, Predsednik države može da raspusti Skupštinu samo na obrazloženi predlog Vlade (to je dakako problem), ako se ne varam. Takođe, nisam siguran da Predsednik države raspisuje parlamentarne izbore?!

Ovo mi je malo nelogicnost ako tako stoji u vasem ustavu. Normalno bi bilo kad vlada nema potporu vecine skupstinara da se vlada raspusta i da se pokusava stvoriti nova parlamentarna vecina koja bi nekome dala mandat za sastavljanje vlade. ako se ne moze stvoriti parlamentarna vecina onda valjda predsjednik drzave ima ovlasti raspustiti skupstinu i raspisati nove izbore. U trodiobi vlasti to bi tako moralo biti jer zakonodavna vlast (skupstina) mora biti iznad izvrsne vlasti ( vlada) a predsjednik je korektivni faktor. No mozda je u Srpskom ustavu zapisano da jedino Kostunica moze sastaviti vladu. Meni je potpuno nelogicno da vlada daje prijedlog predsjedniku za raspustanje skupstine ako je skupstina iznad vlade. Jos me zanima tko obavlja funkciju potpredsjednika drzave to jest tko je predsjednik u slucaju sprijecenosti izabranog predsjednika?
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 13:56 07.02.2008

Re: Imas pravo

daj ne staj nam na muku...
remorker remorker 14:01 07.02.2008

Re: Imas pravo

Izadji i Bori(se) , u ovoj zemlji nema mesta za jednog od nas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atomski mrav Atomski mrav 14:02 07.02.2008

Re: Imas pravo

Ako te zanima, pročitaj naš Ustav. I poštedi nas svoje "dobronamjernosti".
dobronamjeran dobronamjeran 14:08 07.02.2008

Re: Imas pravo

Ako te zanima, pročitaj naš Ustav. I poštedi nas svoje "dobronamjernosti".

Ovo je cinicno ili sarkasticno? Samo sam htio utvrditi koje su ustavne pozicije Tadica da presjece gordijski cvor koji ga sad veze s Kostunicom.
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 07.02.2008

Re: Imas pravo

Pa, ako te mrzi da potražiš na Google-u, evo ti link:

http://www.parlament.sr.gov.yu/content/lat/akta/ustav/ustav_1.asp
zoricag zoricag 14:28 07.02.2008

Re: Imas pravo

Preddsednik drzave mozda malo moze da uradi sad, ali predsednik DS moze i trebalo bi
dobronamjeran dobronamjeran 14:56 07.02.2008

Re: Imas pravo

Nijedan državni organ, politička organizacija, grupa ili pojedinac ne može prisvojiti suverenost od građana, niti uspostaviti vlast mimo slobodno izražene volje građana.

Dakle po ustavu su gradjani najvazniji.
Narodna skupština je najviše predstavničko telo i nosilac ustavotvorne i zakonodavne vlasti u Republici Srbiji.

Kako sam i mislio Skupstina je iznad vlade.
1. bira Vladu, nadzire njen rad i odlučuje o prestanku mandata Vlade i ministara,

U situaciji kad vlada postoji a skupstina nije odlucivala o prestanku mandata vlade predsjednik republike moze:
Predsednik Republike može, na obrazloženi predlog Vlade, raspustiti Narodnu skupštinu.

Ovo mi je nejasno jer se ovdje vlada stavlja iznad skupstine. No postoji i druga situacija:
Vlada ne može predložiti raspuštanje Narodne skupštine, ako je podnet predlog da joj se izglasa nepoverenje ili ako je postavila pitanje svoga poverenja.

Znaci ako se sastane skupstina i i ako se podnese prijedlog oko izglasavanja nepovjerenja vladi onda vlada ne moze predloziti raspustanje skupstine.
Predsednik Republike dužan je da ukazom raspusti Narodnu skupštinu u slučajevima određenim Ustavom.
Istovremeno sa raspuštanjem Narodne skupštine predsednik Republike raspisuje izbore za narodne poslanike, tako da se izbori okončaju najkasnije za 60 dana od dana raspisivanja.

Dakle Tadic moze i sam raspustiti Skupstinu i raspisati nove izbore. Postoji i druga mogucnost:
Vlada može zatražiti glasanje o svom poverenju.
Predlog za glasanje o poverenju Vladi može se, na zahtev Vlade, razmatrati i na sednici Narodne skupštine koja je u toku, a ako Vlada nije podnela takav zahtev, predlog se razmatra na prvoj narednoj sednici, a najranije pet dana od njegovog podnošenja. Nakon okončanja rasprave pristupa se glasanju o predlogu.
Narodna skupština je prihvatila predlog za izglasavanje poverenja Vladi ako je za njega glasalo više od polovine od svih narodnih poslanika.
Ako Narodna skupština ne izglasa poverenje Vladi, Vladi prestaje mandat, a predsednik Republike je dužan da pokrene postupak za izbor nove Vlade. Ako Narodna skupština ne izabere novu Vladu u roku od 30 dana od dana neizglasavanja poverenja, predsednik Republike je dužan da raspusti Narodnu skupštinu i raspiše izbore.

Dakle ostaje mogucnost da Skupstina raspravlja o povjerenju vladi i ostaje takodjer mogucnost ako nitko nema vecinu za sastavljanje vlade da Tadic raspusti skupstinu i raspise nove izbore bez prijedloga vlade.
VanjaGator VanjaGator 13:33 07.02.2008

Nesporazum sa EU

1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo.

2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima.

3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške.

4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere.

5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije.

6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:35 07.02.2008

Re: Nesporazum sa EU

VanjaGator

1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo.

2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima.

3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške.

4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere.

5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije.

6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio.


Hvala na konciznom i preciznom dodatku sta sve ON NECE.....
VanjaGator VanjaGator 13:39 07.02.2008

Re: Nesporazum sa EU

to je onih 6 stavki iz "spornog" sporazuma koji je Boža trebao danas da potpiše.

šta li će odlučiti na telefonskoj sednici, živo me interesuje!?

pre neki dan me zvao Tadić, a danas će možda i Voja da me slučajno zovne.
blackbox blackbox 19:09 07.02.2008

Re: Nesporazum sa EU

Branislav Kovačević Cole

VanjaGator1. Koštunica neće da intezivira političku saradnju kako bi se ubrzao napredak Srbije ka EU, uključujući i postizanje statusa kandidata za članstvo. 2. Koštunica neće da nastavi da neguje odnose između građana EU i građana Srbije, posebno neće kontakte među studentima. U pogledu značaja olakšanog putovanja građana Srbije u Evropsku uniju, Evropska komisija neće početi dijalog sa Srbijom o liberalizaciji viznog režima. 3. Evropska unija neće preduzeti hitne korake ka povećanju broja studenata iz Srbije koji studiraju u EU, u okviru programa "Erazmus mundus" i u okviru bilateralnih inicijativa. U tom kontekstu, Evropska unija neće hitno razmotriti sve moguće načine za dodatno povećanje finansijske podrške. 4. Evropska unija i Srbija neće potpisati Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju čim budu realizovane sve neophodne mere. 5. U cilju postizanja gore navedenog, Evropska unija neće osnovati Radnu grupu koja neće analizirati načine za postizanje brzog napretka. Ova grupa neće odmah početi sa radom kako bi što pre definisala preporuke za Srbiju i Savet Evropske unije. 6. EU i Srbija neće ostati u bliskom kontaktu u cilju daljeg nastavka ovog procesa, jer je predsednik Vlade Srbije dr Vojislav Koštunica tako odlučio. Hvala na konciznom i preciznom dodatku sta sve ON NECE.....

A je li za ovo ministar Samardzic rekao da je duplo golo.?
Sad vi viditite kakva nam je evropska perspektiva kad takav lik kao profesor vodi specijalističke postdiplomske studije na FPN i to o evropskim integracijama. Da ima i malo digniteta i profesorske etike odmah bi podneo ostavku i odrekao se honorara koji dobija kao profesor, a postdiplomci debelo plaćaju, ili neka preimenuje naziv studija u npr. "kako sprečiti ulazak Srbije u EU i ostati dostojanstveno izolovan". Verovatno takve seminare drži u okviru partijskih kurseva u DSS.
Dawngreeter Dawngreeter 13:37 07.02.2008

DS?

DS sada ima sansu da se pokaze kao stranka koja drzi do principa. Ukaljani su totalno, neverujem im ni kada kazu da pada kisa bez da pogledam kroz prozor, ali ako ce ikada da povrate sebi ikakav ugled, ovo je trenutak za to. Neka izadju iz vlade. I onako ova vlada nece apsolutno nista uraditi. Nek pokazu minimum postovanja za tu abnormalnu kolicinu ljudi koji su zaokruzili Tadica iz bilo kog razloga.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:39 07.02.2008

Re: DS?

Dawngreeter

DS sada ima sansu da se pokaze kao stranka koja drzi do principa. Ukaljani su totalno, neverujem im ni kada kazu da pada kisa bez da pogledam kroz prozor, ali ako ce ikada da povrate sebi ikakav ugled, ovo je trenutak za to. Neka izadju iz vlade. I onako ova vlada nece apsolutno nista uraditi. Nek pokazu minimum postovanja za tu abnormalnu kolicinu ljudi koji su zaokruzili Tadica iz bilo kog razloga.


Ma bas me briga za DS i Tadica, nismo ga izabrali da se za njih sekiramo, vec da nam bude bolje....!!!
Dawngreeter Dawngreeter 13:43 07.02.2008

Re: DS?

Naravno, slazem se. Nego, eto, razmisljam na glas. Sto bi Aca Postar rekao ŠBB-KBB (sta bi bilo kad bi bilo).

Mada iskreno sumnjam da ce oni ista uraditi. Mi cemo i dalje da gledamo kako Tadic i Kostunica zagrljeno plesu dok mi skapavamo.
karlsdorf karlsdorf 17:37 07.02.2008

Re: DS?

A mislis da ce biti bolje ako nastavi sa Kostunicom?
PinkBunny PinkBunny 09:15 08.02.2008

Re: DS?

To bi znacilo da DS mora da veruje na rec Tomi i Dacicu da ne bi podrzali Kostunicinu tehnicku vladu, u cilju "dobrobiti zemlje u kriznom trenutku", da narednih par meseci donosi sumanute odluke dok se ne resi stanje sa Kosovom.
zoricag zoricag 13:38 07.02.2008

Tadić ima samo jednu mogućnost

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.


Ustvari, 24 Septembar
tada smo se mobilisali iza pogresnog, na zalost

Sada prvo, hladne glave, DS ne sme napustiti vladu i uraditi sto je u prethodnoj vladi uradio G17 kad je stigao do limboa. Tada je Kostunica napravio tehnicku vladu i to bi uradio i sada s obzirom da to odgovara i SRS i SPS. Ovo njegovo guranje prsta u DS oko upravo to i znaci.

On je ponavljao prvo Miloseviceve poteze, a sad je dovoljno u sedlu da ponavlja i svoje jednako kvarne. Cega se sve nece setiti za ostvarivanje svojih ciljeva (telefonska sednica vlade za Bor, hehe).

Postao je ipak potpuno predvidljiv. Pa nije valjda najpametniji?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:41 07.02.2008

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost

zoricag

Tadić ima samo jednu mogućnost, hrabru i riskantnu, kao što je bio Peti oktobar.


Ustvari, 24 Septembar
tada smo se mobilisali iza pogresnog, na zalost

Sada prvo, hladne glave, DS ne sme napustiti vladu i uraditi sto je u prethodnoj vladi uradio G17 kad je stigao do limboa. Tada je Kostunica napravio tehnicku vladu i to bi uradio i sada s obzirom da to odgovara i SRS i SPS. Ovo njegovo guranje prsta u DS oko upravo to i znaci.

On je ponavljao prvo Miloseviceve poteze, a sad je dovoljno u sedlu da ponavlja i svoje jednako kvarne. Cega se sve nece setiti za ostvarivanje svojih ciljeva (telefonska sednica vlade za Bor, hehe).

Postao je ipak potpuno predvidljiv. Pa nije valjda najpametniji?


Naravno da nije najpametniji, daleko bilo!!! Mislim da sada ni radikali nece tek tako, njemu uciniti plaisir....naucili su i oni nesto..Boje im je da se ide na izbore da oduvaju DSS i sami pokupe nacionalisticko biracko telo/sto bi ga delili sa Vojom?
zoricag zoricag 13:54 07.02.2008

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost

sada ni radikali nece tek tako

Nece sigurno uci u vladu, ali ce u skupstini dati vecinu za tehnicku vladu VK. Nama isto, osim sto oni nece imati odgovornost pa ce nastaviti da rastu do sledecih izbora.

Radikalima tehnicka vlada ide na ruku, a DSS ce za vreme tehnicke vlade zameniti clanove DS i G17 svojima i SPS/JUL likovima (sto ce odgovarati i SPS) i nece biti izbora dok se ne rasprodaju javna preduzeca.

Kosovo ce i ovako uvek biti nase u nasim medijima ma sta se na 15% teritorije desavalo. I uvek ce imati "sta da se brani". Ono sto postoji samo u mojoj glavi ne moze mi niko oduzeti je sredstvo kojim se ovde vodi zvanicna politika.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:17 07.02.2008

Re: Tadić ima samo jednu mogućnost


Nije mi jasno kakva je to mogućnost, ta hrabra i riskantna.
Na šta se misli?
Obaranje vlade pa izbori izmedju EU i anti-EU bloka?
Jel to - to?
I onda opet pat pozicija i opet narodnjaci u poziciji da ucenjuju, ali ovaj put još više da traže, ili vlada radikala,
samostalno ili sa DSS -om i SPS-om.
A obzirom da bi do 11. maja KIM postalo nezavisno, skočio bi rejting anti EU bloku, te bi najverovatnije, 90%
evropski orjentisane partije 'izgubile' izbore.

Mislim da bi svim strankama bilo veoma drago da 'nisu na vlasti ' tj da nisu odgovorni kada i zvanično ode KIM,
jer su eto, institucije bile blokirane.
Ko ce biti proglašen krivim - Tadić, DS, pro-EU blok?



G r o f i c a G r o f i c a 13:41 07.02.2008

Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USA

Ali zato smo mogli da imenujemo Sandu Raskovic za ambasadorku u Rimu posto smo je istrosili na Kosovu u ulozi Kosovke devojke a njoj se Rim mnogo dopada. Bolje je biti ambasador u Rimu nego natapirana funkcionerka na Kosovu.

A mozda jednoga dana nas dozivotni premijer nas umesto u EU uvede u katolicku veru poput cara Dusana koji je takodje o tome nekad razmisljao osvajajuci teritorije. Pa da nam onda kaze - eto vidite, jedino ja sam mogao to da ucinim'' i time zapise svoje ime u istoriji hriscanstva. Postavlja se pitanje da li i on sam zna sta se sve vrti u njegovoj glavi. Vlast je gadna, moze coveka da opsedne potpuno.

Kod njega mozemo primeniti onu izreku - s kim si takav si''. Kome je Velja Ilic najbolji ministar ti od toga pripazi. I vidi sad kako ces da ga sprecis u njegovim ''idejama''. Njemu vise ne veruju ni njegovi u stranci zasto bi mu neko drugi verovao. Umesto stanova i fabrika on nam gradi crkve na svakom cosku i oslobadja pedofile poput Pahomija. Sve to dok se njegov miljenik kapitalac kupa u kucnom bazenu.

Halo, ima li koga u ovoj zemlji?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 13:44 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

G r o f i c a

on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u

Halo, ima li koga u ovoj zemlji?



Ima, ima....samo neko treba da dune u zardjale pistaljke.....!!! Pokazalo se na ovim izborima , da ima...i to vise od 50%
G r o f i c a G r o f i c a 13:51 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

Ima, ima....samo neko treba da dune u zardjale pistaljke.....!!! Pokazalo se na ovim izborima , da ima...i to vise od 50%

Mislila sam na to da vidi i uoci sta nam radi premijer od vere i ''znanja''.
Treger Treger 14:25 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

G r o f i c a
on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USAAli zato smo mogli da imenujemo Sandu Raskovic za ambasadorku u Rimu posto smo je istrosili na Kosovu u ulozi Kosovke devojke a njoj se Rim mnogo dopada. Bolje je biti ambasador u Rimu nego natapirana funkcionerka na Kosovu. A mozda jednoga dana nas dozivotni premijer nas umesto u EU uvede u katolicku veru poput cara Dusana koji je takodje o tome nekad razmisljao osvajajuci teritorije. Pa da nam onda kaze - eto vidite, jedino ja sam mogao to da ucinim'' i time zapise svoje ime u istoriji hriscanstva. Postavlja se pitanje da li i on sam zna sta se sve vrti u njegovoj glavi. Vlast je gadna, moze coveka da opsedne potpuno. Kod njega mozemo primeniti onu izreku - s kim si takav si''. Kome je Velja Ilic najbolji ministar ti od toga pripazi. I vidi sad kako ces da ga sprecis u njegovim ''idejama''. Njemu vise ne veruju ni njegovi u stranci zasto bi mu neko drugi verovao. Umesto stanova i fabrika on nam gradi crkve na svakom cosku i oslobadja pedofile poput Pahomija. Sve to dok se njegov miljenik kapitalac kupa u kucnom bazenu. Halo, ima li koga u ovoj zemlji?

Nažalost grofice ti si takođe bila kuma svemu ovome kao i Cole. Agitovaliste za metiljavka mesto da ste se još pre prvog kruga bacili da agitujete za LDP. Sada bi bilo najmoralnije jedno vreme ćutati i čekati ne bili vaš kandidat koji je oživeo Koštunicu na vlasti omogučžćio mu da nam dok je bio u tehničkoj vladi pravi malu decu. Sada sve i da oće ne može jer ga pokvareni koalicioni partner ucenjuje da popušta. Ko zna šta ima o poštenom Kenu pa ovaj uvek posle legne na rudu. Pogledajte samo farsu oko telefonske sednice vlade. Za sve ovo isključivi krivac je Boris i DS koja je sanitarno očišćena i nesposobna bilo šta da učini. Naravno krivi su i oni koji su svj autoritet uložili u podršku šogrešnom kandidatu.Tadić je još isto veče rekao ko je pažljivo slušao da od EU nema ništa jer je njemu kao i Voji Kosovo na prvom mestu.E, pa sad Grofice možete3 samo da se divite onome što ste stvorili.Tadiću nije smela da se oprosti izdaja na prošlim izborima i da je onda presekao sada bi smo koračali brže u EU. Sada ponovo okrećemo pete EU i idemo ka njoj.
Atomski mrav Atomski mrav 14:26 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

Ma kako nam se nisu oči otvorile, pa da svi glasamo za LDP? C c c c c...
G r o f i c a G r o f i c a 15:08 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

Nažalost grofice ti si takođe bila kuma svemu ovome kao i Cole. Agitovaliste za metiljavka mesto da ste se još pre prvog kruga bacili da agitujete za LDP. Sada bi bilo najmoralnije jedno vreme ćutati i čekati ne bili vaš kandidat koji je oživeo Koštunicu na vlasti omogučžćio mu da nam dok je bio u tehničkoj vladi pravi malu decu. Sada sve i da oće ne može jer ga pokvareni koalicioni partner ucenjuje da popušta. Ko zna šta ima o poštenom Kenu pa ovaj uvek posle legne na rudu. Pogledajte samo farsu oko telefonske sednice vlade. Za sve ovo isključivi krivac je Boris i DS koja je sanitarno očišćena i nesposobna bilo šta da učini. Naravno krivi su i oni koji su svj autoritet uložili u podršku šogrešnom kandidatu.Tadić je još isto veče rekao ko je pažljivo slušao da od EU nema ništa jer je njemu kao i Voji Kosovo na prvom mestu.E, pa sad Grofice možete3 samo da se divite onome što ste stvorili.Tadiću nije smela da se oprosti izdaja na prošlim izborima i da je onda presekao sada bi smo koračali brže u EU. Sada ponovo okrećemo pete EU i idemo ka njoj.

Gde ste Vi, gos'n Tregeru da me nabedjujete za sve i svasta. Zamislite da bi moj glas LDP-u (citaj Cedi) sve sprecio! Neverovatno. A tek ja i gos'n Cole. Nemam pojma ko je to osim sto vidim da pise na blogu i da ima tu privilegiju koju ja nemam inace bih pisala mnogo ostrije stvari, on je jos fini.
Ja mislim da mi koji smo glasali za BT smo dobro uradili nego da smo gubili glasove na LDP koji ionako ne bi usao u obzir. Eto, ja volim da glasam za sigurno i ono sto mogu da imam poverenja, ne glasa mi se za razocarane koji ionako nemaju sanse u Srbiji.
Mislim da sam na drugim blogovima sa Vama dosta polemisala pa bih malo da odmorim. Sad Vam je i Tadic izdajnik. Mnogo me podsecate na onu majku koja je sinu u dusevnu bolnicu odnela dve bele kosulje pa kad je on obukao jednu ona mu rekla kako mu se nista ne svidja sto mu ona donese jer nije obukao onu drugu.
Treger Treger 15:48 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

G r o f i c a
Nažalost grofice ti si takođe bila kuma svemu ovome kao i Cole. Agitovaliste za metiljavka mesto da ste se još pre prvog kruga bacili da agitujete za LDP. Sada bi bilo najmoralnije jedno vreme ćutati i čekati ne bili vaš kandidat koji je oživeo Koštunicu na vlasti omogučžćio mu da nam dok je bio u tehničkoj vladi pravi malu decu. Sada sve i da oće ne može jer ga pokvareni koalicioni partner ucenjuje da popušta. Ko zna šta ima o poštenom Kenu pa ovaj uvek posle legne na rudu. Pogledajte samo farsu oko telefonske sednice vlade. Za sve ovo isključivi krivac je Boris i DS koja je sanitarno očišćena i nesposobna bilo šta da učini. Naravno krivi su i oni koji su svj autoritet uložili u podršku šogrešnom kandidatu.Tadić je još isto veče rekao ko je pažljivo slušao da od EU nema ništa jer je njemu kao i Voji Kosovo na prvom mestu.E, pa sad Grofice možete3 samo da se divite onome što ste stvorili.Tadiću nije smela da se oprosti izdaja na prošlim izborima i da je onda presekao sada bi smo koračali brže u EU. Sada ponovo okrećemo pete EU i idemo ka njoj. Gde ste Vi, gos'n Tregeru da me nabedjujete za sve i svasta. Zamislite da bi moj glas LDP-u (citaj Cedi) sve sprecio! Neverovatno. A tek ja i gos'n Cole. Nemam pojma ko je to osim sto vidim da pise na blogu i da ima tu privilegiju koju ja nemam inace bih pisala mnogo ostrije stvari, on je jos fini.Ja mislim da mi koji smo glasali za BT smo dobro uradili nego da smo gubili glasove na LDP koji ionako ne bi usao u obzir. Eto, ja volim da glasam za sigurno i ono sto mogu da imam poverenja, ne glasa mi se za razocarane koji ionako nemaju sanse u Srbiji.Mislim da sam na drugim blogovima sa Vama dosta polemisala pa bih malo da odmorim. Sad Vam je i Tadic izdajnik. Mnogo me podsecate na onu majku koja je sinu u dusevnu bolnicu odnela dve bele kosulje pa kad je on obukao jednu ona mu rekla kako mu se nista ne svidja sto mu ona donese jer nije obukao onu drugu.

Znači vi se slažete da Tadić i dalje kohabitira. U redu onda vaš glas nije bačen.
G r o f i c a G r o f i c a 22:28 07.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

Znači vi se slažete da Tadić i dalje kohabitira. U redu onda vaš glas nije bačen

Ko je to rekao, i gde da Tadic i dalje treba da kohabitira?
Moj glas sigurno nije bacen. Bacen je vas jer ste postigli samo 5% .
Dr M Dr M 00:01 08.02.2008

Re: Vatikan je vazniji...i - lepsi:)

Moj glas sigurno nije bacen. Bacen je vas jer ste postigli samo 5% .


Da nije tih 5% glasalo za BT u drugom krugu, TN bi bio predsednik. Nije ni fer ni pametno zanemarivati cinjenice.
paceyu paceyu 13:52 07.02.2008

... je taj

Ne znam kako smo uspeli da dođemo,opet, u isti lonac. Malo nacionalizma, dve tri kašičice inata, par češnjeva Kosova, propaganda po ukusu i dosta ljutih, ne sposobnih političara čine ovu Balkansku čorbu ne ukusnom i ne zdravom. Sve se meša i kuva od pada Miloševića, a neki sastojci su se već dobrano pokvarili i ubuđali. Promene, eto, traju već duže vreme, a promenilo se PREMALO. Druge lutke popuniše stare stolice, stare reči "suverenitet i teritorijalni integritet" su dobile falsifikovanu nalepnicu "demokratija", a čorba se meša i sa njom sve naše godine. To što smo lupali, protestovali, ratovali, krali, sve je to preliveno iz starog lonca u novi. Escajg nije bitan. Čorba je ta koja treba da se menja.
Taska Dana Taska Dana 14:22 07.02.2008

Re: ... je taj

Ne znam kako smo uspeli da dođemo,opet, u isti lonac. Malo nacionalizma, dve tri kašičice inata, par češnjeva Kosova, propaganda po ukusu i dosta ljutih, ne sposobnih političara čine ovu Balkansku čorbu ne ukusnom i ne zdravom. Sve se meša i kuva od pada Miloševića, a neki sastojci su se već dobrano pokvarili i ubuđali. Promene, eto, traju već duže vreme, a promenilo se PREMALO. Druge lutke popuniše stare stolice, stare reči "suverenitet i teritorijalni integritet" su dobile falsifikovanu nalepnicu "demokratija", a čorba se meša i sa njom sve naše godine. To što smo lupali, protestovali, ratovali, krali, sve je to preliveno iz starog lonca u novi. Escajg nije bitan. Čorba je ta koja treba da se menja.


Eto bas tako, dok se nas intelektualac, legalista , zabavljao po kucama i konacima srpskih domacina. S tim sto corbe koje su oni jeli nisu te iste corbe koje su nama kuvali.
Corba u kojoj se nalazimo zove se corba ala srpski salon iliti alava corba.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:52 07.02.2008

svaka cast

on je bio, sve vreme, taj kočničar promena, on je bio taj zbog koga nismo mogli da imenujemo ambasadora u USA, on je taj koji nije hteo da smeni Nebojšu Pavkovića, on je taj koji je kočio hapšenje Radeta Markovića, on je taj koji nije hteo da hapsi Slobodana Miloševića, on je taj koji nije želeo da se usvoji zakon o lustraciji, on je taj koji je pisao „ljubavno pismo“ generalu Aci Tomiću....on je taj koji je blokirao rad parlamenta, on je taj zbog koga se DOS zaglibio...Ne kažem da smo svi ostali, računajući i svoju malenkost, bili cvećke, ne kažem da medju nama nije bilo svega i svačega, sporenja, trvenja, sujete, bolesne ambicije....ali on je bio generator mrzovoljnosti, sporosti, kompromisa sa bivšim režimom, bolesne sujete i nacionalne ostrašćenosti. Da ne spominjem i potsećam sve nas (ko pamti) na dogadjaje oko DEPOS-a, Koalicije „Zajedno“...

Gosn Cole, svaka vam cast za ovo. Istinito, precizno, zalosno.....
Gorio Gorio 13:55 07.02.2008

Sve je to tačno ali...

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?


taj i takav Koštunica, bez cenzusa, od 2oo3 vlada ovom državom, uz obilatu pomoć najpre Tadića kao Predsednika a potom i DS kao većinskog koalicionog partnera
Ja, na žalost od Tadića ne očekujem ništa. Jednostavno mislim da niti hoće niti ume.
die hard die hard 21:48 07.02.2008

Re: Sve je to tačno ali...

Jednostavno mislim da niti hoće niti ume.

Ja se debelo plasim da mucenik mozda i hoce, ali da ne ume - tacno je.Bilo bi divno da nas sve iznenadi i da kazemo
- svaka cast Borise nismo ocekivali.Sve sto on dobro uradi je neocekivano super.
Attila Attila 13:55 07.02.2008

divide et impera

Kostunici ili njemu bliskima ocigledno odgovara nestabilna slika zemlje, pa time ne dolaze investitori, nema konkurencije za njegove, a njemu milina.

Sve dok se bude kocio svaki moguc napredak, veci broj glasaca ce glasati za "gladan stomak sa prkosom i ponosom" retoriku. Od 2004 do 2007 ocigledno nije zeleo da saradjuje sa DS, jer bi neko pomeranje, komesanje njemu smetalo.

Ocigledno racuna na to da nikog nece imati vecinu, pa ce njegovih par poslanika odlucivati.

Video sam mnoge komentare oko DS-G17-LDP-manjine koalicije, samo kada vidim i ogroman broj "necemo EU, hocemo Kosovo" retoriku povodom ponudjenog ugovora, onda vidim da mnoge jos uvek mogu zaludjivati i zavlaciti sa sentimentalno- nacionalnim pricama. Zaista me cude ljudi koji bi radije da zive u bedi u nemastini zarad fiktivne price o Kosovu, nego da pocnu racionalno razmisljati.
silver bullet silver bullet 13:57 07.02.2008

Posipanje pepelom

Je l' se vi to, Cole, posipate pepelom?
Ako je On taj koji je kriv za sve, kakvi ste Vi koji ste ga podrzavali onda, ili Vi koji ste zdusno pre pet dana podrzali Onoga koji vec dve godine Njega odrzava na vestackom disanju, a Srbiju u glibu? I kakvi smo Mi koji smo opet poslusali Vas pre nedelju dana da bi pokusali da spasemo ono sto se jos spasti da? A sad se vidi da je to - nista.
Na kraju price, svako dobije po zasluzi. I On i Onaj i Vi i Mi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:02 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

silver bullet

Je l' se vi to, Cole, posipate pepelom?
Ako je On taj koji je kriv za sve, kakvi ste Vi koji ste ga podrzavali onda, ili Vi koji ste zdusno pre pet dana podrzali Onoga koji vec dve godine Njega odrzava na vestackom disanju, a Srbiju u glibu? I kakvi smo Mi koji smo opet poslusali Vas pre nedelju dana da bi pokusali da spasemo ono sto se jos spasti da? A sad se vidi da je to - nista.
Na kraju price, svako dobije po zasluzi. I On i Onaj i Vi i Mi.


Zasto bih se ja posipao pepelom....ja sve pisem pod svojim imenom i prezimenom, isto onako kao kada sam avgusta 2000.te, JAVNO, bio protiv Kostunice kao naseg zajednickog kandidata...itd.Ne uzivam ja u tome sto sam i tada bio u pravu...Mnogo bi nam bilo bolje da se ja sada izvinjavam....To pitajte one iz kruga Bgd dvojke, koji su koketirali sa Vojom i nacionalizmom....Sto se podrske Tadicu tice, ja sam lobirao ...i dalje stojim kod toga da nam je pobeda Tadica kakva takva nada. Tomina pobeda bi bila kraj nada za duzze vreme...Ako to ne vidite. onda mi je zao....

silver bullet silver bullet 14:19 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Zasto bih se ja posipao pepelom....ja sve pisem pod svojim imenom i prezimenom, isto onako kao kada sam avgusta 2000.te, JAVNO, bio protiv Kostunice kao naseg zajednickog kandidata...itd.Ne uzivam ja u tome sto sam i tada bio u pravu...Mnogo bi nam bilo bolje da se ja sada izvinjavam....To pitajte one iz kruga Bgd dvojke, koji su koketirali sa Vojom i nacionalizmom....Sto se podrske Tadicu tice, ja sam lobirao ...i dalje stojim kod toga da nam je pobeda Tadica kakva takva nada. Tomina pobeda bi bila kraj nada za duzze vreme...Ako to ne vidite. onda mi je zao....


Nemojte se vredjati, prekor je upucen svima nama.
Pitanje je drugo. Sta mi dobijamo stalnim kritikovanjem bez rezultata? I stalnom podrskom manjem zlu?
I stalnom pricom - ovo je kakva takva nada?
Pa, evo rezultata. Mozda je vreme da se pogledamo u ogledalo i zapitamo se koliki je nas doprinos svemu ovome?
Dawngreeter Dawngreeter 14:25 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Pa doprinos je uvek iskljucivo nas. Mi smo krivi, kako god postavio situaciju. I mislim da u opste nema mnogo smisla raspravljati o stepenima krivice, ko manje ko vise. Svi kolektivno. Da nismo, ne bi bili ovako duboko u blatu. Pojedinci su bas masala krivi (kah kah Kostunica kah) i trebalo bi sa njima na odgovarajuci nacin izaci na kraj, ali ne bi on bio tu da mi nismo takvi kakvi smo.

I za Milosevica smo bili krivi. Bilo kakav odnos prema 'promenama' i 'napretku' bi pre svega trebalo da bude prihvatanje da mi treba da se popravimo.
MarkoNS MarkoNS 14:25 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Plasim se da ce te ubrzo biti u prilici da napisete tekst "Boris je uvek bio TAJ". Vec sada ima i previse materijala.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:26 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

silver bullet

Zasto bih se ja posipao pepelom....ja sve pisem pod svojim imenom i prezimenom, isto onako kao kada sam avgusta 2000.te, JAVNO, bio protiv Kostunice kao naseg zajednickog kandidata...itd.Ne uzivam ja u tome sto sam i tada bio u pravu...Mnogo bi nam bilo bolje da se ja sada izvinjavam....To pitajte one iz kruga Bgd dvojke, koji su koketirali sa Vojom i nacionalizmom....Sto se podrske Tadicu tice, ja sam lobirao ...i dalje stojim kod toga da nam je pobeda Tadica kakva takva nada. Tomina pobeda bi bila kraj nada za duzze vreme...Ako to ne vidite. onda mi je zao....


Nemojte se vredjati, prekor je upucen svima nama.
Pitanje je drugo. Sta mi dobijamo stalnim kritikovanjem bez rezultata? I stalnom podrskom manjem zlu?
I stalnom pricom - ovo je kakva takva nada?
Pa, evo rezultata. Mozda je vreme da se pogledamo u ogledalo i zapitamo se koliki je nas doprinos svemu ovome?


Ne vredjam se....ja sam iznosim cinjenice....dakle , govorio sam protiv Milosevica, 90/tih, protiv Voje 2000/tih
...malo li je...izgubio posao, ugrozio egzistenciju porodice, ugrozio ljude sa kojima radim.,..ugrozio firmu....tako da se ni malo ne osecam krivim, jer imam sao jedan glas, kakav da je...Globalno naravno da smo kao narod krivi...kao sto je kriva birokratizovana, tendeciozna i trapava medj zajednica....itd...Ali nemamo nista od analize, moramo da se ponovo organizujemo...sa jasnim planom...sta, kako, kad, gde i s kim..
za pocetak toliko
poz
bkc
ps>zaista se ne ljutim
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:30 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

MarkoNS

Plasim se da ce te ubrzo biti u prilici da napisete tekst "Boris je uvek bio TAJ". Vec sada ima i previse materijala.


nemam ni jedan razlog da to ne uradim....kada bude vreme....ali kada smo skidali Slobodana nismo mislili na druge stvari, sada mislim na Kostunicu....
silver bullet silver bullet 14:33 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Ali nemamo nista od analize, moramo da se ponovo organizujemo...sa jasnim planom...sta, kako, kad, gde i s kim..
za pocetak toliko


Naprotiv, ako zelimo da se organizujemo i nesto promenimo, analiza je najvaznija.
Da ne bismo ponavljali iste greske.
Vidim da ste podneli veliku licnu zrtvu, zaista. Zato me i zanima koliko vam je snage trebalo da javno podrzite Tadica pre nedelju dana i koliku ste sansu dali da on nece prodati vas glas, zato sto mu se moze ili zato sto drugacije ne moze, svejedno.
Onako, iskreno.
Treger Treger 14:35 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Branislav Kovačević Cole

silver bulletJe l' se vi to, Cole, posipate pepelom?Ako je On taj koji je kriv za sve, kakvi ste Vi koji ste ga podrzavali onda, ili Vi koji ste zdusno pre pet dana podrzali Onoga koji vec dve godine Njega odrzava na vestackom disanju, a Srbiju u glibu? I kakvi smo Mi koji smo opet poslusali Vas pre nedelju dana da bi pokusali da spasemo ono sto se jos spasti da? A sad se vidi da je to - nista.Na kraju price, svako dobije po zasluzi. I On i Onaj i Vi i Mi. Zasto bih se ja posipao pepelom....ja sve pisem pod svojim imenom i prezimenom, isto onako kao kada sam avgusta 2000.te, JAVNO, bio protiv Kostunice kao naseg zajednickog kandidata...itd.Ne uzivam ja u tome sto sam i tada bio u pravu...Mnogo bi nam bilo bolje da se ja sada izvinjavam....To pitajte one iz kruga Bgd dvojke, koji su koketirali sa Vojom i nacionalizmom....Sto se podrske Tadicu tice, ja sam lobirao ...i dalje stojim kod toga da nam je pobeda Tadica kakva takva nada. Tomina pobeda bi bila kraj nada za duzze vreme...Ako to ne vidite. onda mi je zao....

Cole ako je za tebe kratko vreme od pošetka Tadićeve kohabitacije do danas a to je 4 godine da li ti misliš da je taj period kratak u odnosu na život kornjače koja živi 150 godina. Da su srušili Koštunicu Toma nebi mogao toliko da opstane pre bi došlo do rešenja a DS bi bila moralno mnogo jača. Sada su vrhu DS svi korumpirani. Kako je moguće da presednik odbora DS bude preletač iz druge stranke. Zar u toj stranci nema niko bolji.
zoricag zoricag 14:47 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Dok se mi pitamo sta se moze uraditi, trut radi li radi, pa sad vi vidite.

upravo je na Kosovu doneta odluka da zajednica srpskih opstina preraste u izvrsnu vlast -srpsku skupstinu Kosova i Metohije. Kaze se da je ta skupstina istinski pravni naslednik skupstine autonomne pokrajine, a da se sadasnja skupstina Kosova ima smatrati paralelnom institucijom. Izvrsna vlast podrazumeva i instrrumente za ostvarivanje vlasti, ukljucujuci verovatno policiju i teritorijalnu odbranu. Znaci, osniva se SAO, kako god se zvao. da li ce TO biti naoruzana? Ako hoce ko ce je naoruzati? Ako neko (KFOR) pokusa da spreci naoruzavanje, hoce li se i ko ce se sukobiti? da li cemo kada dodju sukobi biti pozvani da pomognemo "braci koja se samo brane"?

Hoce li SAO postaviti balvane kad skupstina Kosova (koju cemo od danas verovatno zvati "takozvana", kao sto se uz Ahtisarijev plan obavezno ima stavljati "odbaceni" donese deklaraciju o nezavisnosti?

Da li nam je scenario poznat, ili sve price znamo samo sa njihovog kraja, pa ne umemo da raspoznamo pocetak?

Hocemo li sve to gledati, nemocni ? Hocemo morati ucestvovati u tome, nevoljni? jesmo li svesni posledica i spremni da platimo cenu? To vise nije pitanje samo imamo li vize ili nemamo. Pitanje je da li smo svi pripadnici sekte ciji mesija nam priprema kolektivno samoubistvo?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:54 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

zoricag

Pitanje je da li smo svi pripadnici sekte ciji mesija nam priprema kolektivno samoubistvo?



Ja sam pricao i pricao....On je taj koji je spreman, poput njegovog slavnog prethodnika Slobodana, da ratuje do posdlednje kapi "NASE KRVI"...TOGA MORAJU DA budu svesni poslanici, ministri Vlada ili bar jedan njen deo...Vlast nije samo blagougodnost vec i donosenje vaznih, pa i neprijatnih odluka.Djindjic je za to imao HRABROSTI....
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:07 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

silver bullet

[quote
Zato me i zanima koliko vam je snage trebalo da javno podrzite Tadica pre nedelju dana i koliku ste sansu dali da on nece prodati vas glas, zato sto mu se moze ili zato sto drugacije ne moze, svejedno.
Onako, iskreno.



Nisam Vam odgovorio da bih jadikovao nad svojom sudbinom, niti da bih trazio status prvoborca....jer znam puno njih koji su i gore prosli da ne podsecam na one koji su to najskuplje platili.....Imao sam dobrog politickog mentora i prijatelja pok prof Ivana Djurica, koji mi je pomogao da razmisljam drugojacije nego sto je to moja priroda....a to znaci racionalno, politicki mudrije, nego sto bi mi rekle emocije....KAda me budete videli da sam se uclanio u DS onda me mozete pitati i za stepen poverenja, kao i koliko mi je trebalo da glasam za BT....
poz
bkc
silver bullet silver bullet 15:35 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Nisam Vam odgovorio da bih jadikovao nad svojom sudbinom, niti da bih trazio status prvoborca....jer znam puno njih koji su i gore prosli da ne podsecam na one koji su to najskuplje platili.....Imao sam dobrog politickog mentora i prijatelja pok prof Ivana Djurica, koji mi je pomogao da razmisljam drugojacije nego sto je to moja priroda....a to znaci racionalno, politicki mudrije, nego sto bi mi rekle emocije....KAda me budete videli da sam se uclanio u DS onda me mozete pitati i za stepen poverenja, kao i koliko mi je trebalo da glasam za BT....
poz
bkc


Postujem vase pravo na no comment.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:30 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Treger

Branislav Kovačević Cole

i.



Ok pa isto tako to mozete pitati i Cedu zasto mu je trebalo toliko vremena da napravi stranku, a ne onda kada smo celoga dana sedeli kod Batica u Obrenovcu....ali da ne otvaram novu "rupu" u nasem i onako slabom demokratskom potencijalu!!!!
milosib milosib 20:06 07.02.2008

Re: Posipanje pepelom

Branislav Kovačević Cole

Treger

Branislav Kovačević Colei. Ok pa isto tako to mozete pitati i Cedu zasto mu je trebalo toliko vremena da napravi stranku, a ne onda kada smo celoga dana sedeli kod Batica u Obrenovcu....ali da ne otvaram novu "rupu" u nasem i onako slabom demokratskom potencijalu!!!!


Može li jedno pitanje gosn Cole. U čemu se sastoji taj demokratski potencijal? Jedino po čemu se vidno razlikujete je to što su neki spremni da priznaju nezavisno Kosovo zarad članstva u EU, a drugi ne. Po organizaciji partija, po transparentnosti finansiranja, po sklonosti ka korupciji se ne razlikujete ili su neki drugi čak i skloniji lopovluku od DSS-a..
quickspace quickspace 13:57 07.02.2008

Prvo ressiti unutar Familije...

Tadich trenutno radi sve ssto mozze da dodje do kompromisa sa DSSom, a da ne popusti javno (makar ne odmah). Samo ukoliko ne bude moguche dobiti minimum od Kosstunice (minimum je: prolongiranje i otezavanje i razvlaccenje, ali ne i odbijanje SSPa), razmatrache druge opcije. Ovo je zbog interesa pojedinaca i grupa oko i na ccelu sa Tadichem, grupe koja je susstinski apoliticcna i usmerena samo na "ekonomiku" vladanja, te ne razmisslja o politicckoj ssteti i moguchim posledicama po evropsku opciju na sledechim izborima.

Isticanje Ljajicha i G17 u prvi plan "razmene" s DSSom preko medija - to lepo potvrdjuje.

Ono ssto mozze da pokvari pomirenje unutar DS-DSS familije jeste trenutna situacija u DSSu, u kojem su skrajnuti umerenjaci - uglavnom iz medicinskih razloga, lepe koincidencije za ljubitelje teorija zavere (a vi se upitajte o kakvoj je stranci recc kad su objektivno gledano umerenjaci Joccich, Popovich, Jankovich, ona zzena ssto je slomila nogu nedavno, zaboravih kako se zove...), te potpuno iracionalni Kosstunica zaosstrava uz terciranje hardlinera nikitovicha, mihajlova, r. bulatovicha.

Kosstuniccin glavni motiv trenutno je emotivne i individualne prirode, iskreno je spreman da ide do kraja (ssta god to bilo), ssto ni izbliza nije sluccaj s Tadichem.

Best case scenario bio bi (a) formiranje bilo kakve vlada DSS/SRS, ssto bi nateralo Tadicha da ide na opciju EU-antiEU blok parlamentarnih izbora (ssto je jucce G17 na predsednisstvu stranke podrzzao) ili (b) politiccki dogovor DS/SRS za prelazni period do izbora (kad god da budu). Nijedno ne deluje kao da se ostvaruje u ovom trenutku.

Zakljuccak: najverovatnije mi deluje da che Tadich ustuknuti. Gotovo najgora opcija.


Koliko sam se mrzeo u nedelju ujutru glasajuchi against own better judgement, ne treba raditi takve stvari izgleda...


yrs,
q
wk wk 15:33 07.02.2008

Re: Prvo ressiti unutar Familije...

Ceo dan cekam da procitam neku analizu koja bi objasnila koja je svrha ovog ludila, i mislim da je tvoja analiza najrealnija.

Cestitke za scenario, moje saucesce za njegov rezultat.
Nenad M. Nenad M. 13:58 07.02.2008

nisu svi iznenadjeni

Vidim da se sada mnogi čude potezima Vojislava Koštunice, ali on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje?


pricale su Cece u Pescaniku, pricali su njihovi sagovonici,LDP se formirao na kritici onoga o cemu pises. Ali to sve nije bilo dovoljno onima koji su mu poklonili premijersko mesto i na taj nacin nas gurnuli u nemilost Vojislava Kostunice.

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

Tadic je kompromisima doveo sebe u situaciju da nema puno izlaza sem da nastavi po starom, uostalom Tadiceva retorika kojom je dosao do pobede na izborima se ne razlikuje sustinski od onoga sto prica Kostunica. Jedina razlika je u tome sto bi DS da nas ubedi kako je pitanje resavanja statusa Kosova potpuno odvojeno od EU integracija ali im to nece ici tako lako.
Boris Drenca Boris Drenca 14:00 07.02.2008

Završena sednica vlade


Stvari su jednostavne, od srednjeg i nižeg funkcionerskog staleža DS zavisi. Ukoliko im je od većeg značaja da se vaspostave na nekim mestima (odbori, stolice fotelje...) nego da "slede vizije o EU" vladu sastavljaju radikali. I mnogo pre proleća.

Ipak je to svet koji se rukovodi parolom (prepisah iz Labovićeve knjige) " Ko ima više od mene lopov je , ko ima manje od mene budala je"

A sa takvim saradnicima BT teško da može da se obrati biračima koji sve lošije žive i zaziru od tranzicione priče o Evropi.


Ovo citirano je komentar koji sam jutros postavio kod Spaje na blogu. Sednica vlade sa temom prodaja RTB Bor (odobreno) je završena. Malo više nego jasno pokazuje da kada je kinta u pitanju nema nesporazuma medju koalicionim partnerima. Zaista bih želeo da nisam u pravu ali izgleda da se od Tadića ne možemo nadati ničemu . Bar ne dobrom. Vlast (i sve što uz nju ide)je to.
Boris Drenca Boris Drenca 14:13 07.02.2008

potvrda teorije

Beograd -- Vlada Srbije potpisaće danas ugovor o prodaji imovine RTB-a Bor sa austrijskom firmom Atek.


Nakon telefonske sednice Vlade, danas potpis na ugovor sa A-tekom Ugovor o prodaji imovine Rudarsko-topioničarskog basena „Bor“ austrijskoj kompaniji Atek biće potpisan po podne u Beogradu, nakon što je Vlada Srbije danas na telefonskoj sednici odobrila njegovo potpisivanje, dan pre isteka roka.
legend legend 14:00 07.02.2008

..gadi mi se i pomisao na njega...

...a ni Tadić nije daleko...sumnjam da može iz ovog rebusa da se izađe tako lako...bar meni nije jasno.

meni uopšte ne zvučui nemoguće da se formira vlada DSS+SRS+SPS? zašto da ne....? sada je pravo vreme za tako nešto pred priznavanje kosova...nivo bolesti vojislava je klinička stvar...

Još mi je teže da shvatim da nam od nekakvog Tadića nešto zavisi...on nije u stanju bilo šta konstruktivno uradi...
Laudanum Laudanum 14:01 07.02.2008

moskvič

on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje?



Takav je, ali ovde živi divan, dozlaboga nadi sklon narod. Od kako su ga za uši dovukli iz šljivika u Beograd na prikazu za predsedničkog kandidata kontra Slobexu Spidigonzalesu, raja ga vidi kao neki raštelovani, ultrakorodirani moskvič. Sa ćelavim gumama. Pa kad se krene na putešestvije, bogomolja celim putem da ne popucaju. Truckaju se tako ljudi prema Horgoš granici, pa sve u sebi sriču: "valjda neće baš sada, možda ovog puta izdrži..." Čak i kada, za sobom na rupastom putu ugledaju lonac od auspuha, kad propadne kočnica kao pijan pandur u krečanu, a volan počne da se trese zbog rahitičkog h-k zgloba, oni mantraju kako "valjda neće baš sada stati, 'bem mu srce mlade rode nerođene".
Ima, dakle mesta čuđenju. Jer, takav je Voja. A takvi su i ljudi.
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 14:05 07.02.2008

Re: moskvič

Laudanum

on je poput Domanovićevog „Vodje“ uvek bio takav, pa sam ja začudjen otkud čudjenje?



Takav je, ali ovde živi divan, dozlaboga nadi sklon narod. Od kako su ga za uši dovukli iz šljivika u Beograd na prikazu za predsedničkog kandidata kontra Slobexu Spidigonzalesu, raja ga vidi kao neki raštelovani, ultrakorodirani moskvič. Sa ćelavim gumama. Pa kad se krene na putešestvije, bogomolja celim putem da ne popucaju. Truckaju se tako ljudi prema Horgoš granici, pa sve u sebi sriču: "valjda neće baš sada, možda ovog puta izdrži..." Čak i kada, za sobom na rupastom putu ugledaju lonac od auspuha, kad propadne kočnica kao pijan pandur u krečanu, a volan počne da se trese zbog rahitičkog h-k zgloba, oni mantraju kako "valjda neće baš sada stati, 'bem mu srce mlade rode nerođene".
Ima, dakle mesta čuđenju. Jer, takav je Voja. A takvi su i ljudi.



Ovo sa rastelovanim, starim Moskvicem i celavim gumama, cu zapamtiti i negde sa Vasom dozvolom ponoviti,,,,nasmejali ste me, makar da mi bas i nije do toga!
poz
bkc
Dejaldinjo Dejaldinjo 14:13 07.02.2008

Re: moskvič

"...'bem mu srce mlade rode nerođene", sjajno.
Laudanum Laudanum 14:14 07.02.2008

Re: moskvič

Dozvolu imate za sve osim za psovku s kraja. Ona pripada jednom pecarošu sa Begečke jame koji se nije baš u životu ovajdio udicom. Zato mu, valjda psovke idu.
dobronamjeran dobronamjeran 15:43 07.02.2008

Re: moskvič

ultrakorodirani moskvič

A sta fali Moskvicu?

Citat iz Balkanskog spijuna
Laudanum Laudanum 16:07 07.02.2008

Re: moskvič

A sta fali Moskvicu?
Citat iz Balkanskog spijuna


Alal ti paralela :))

Imam osećaj da isto pitanje postavljaju mnogi od sadašnjih glasača subjekta naše priče. Retorski. Ne treba im odgovor. Jer ako odgovore na to što pitaju provešće se kao da im je neko u vugla ukucao "format: C"
die hard die hard 22:09 07.02.2008

Re: moskvič

'bem mu srce mlade rode nerođene

uh, bre covece - ovo je mnogo dobro.Nikad cuo :)))
-petar- -petar- 14:17 07.02.2008

Kostunica

ce da nestane sa odlaskom Kosova... U tom smislu, mozda bi bilo dobro da Kosovo prolasi nezavisnost sad u nedelju, 10. februara, i da se na to jednom stavi tacka. Ova farsa sa nezakazivanjem sednice vlade je bizarna, 16 ministara u vladi pise peticiju premijeru i traze da se sednica zakaze, alo! Ja ne vidim kako ce kostunica, na duzi rok, da obezbedi ucesce svoje stranke u vlasti, a sve sto sad radi je mrcvarenje, mozda je dobio jos 48 sati ili nedelju dana, ali cemu to? Ako Tadic sad popusti, znaci da je pao na ispitu i prokockao jos jednu sansu da se vrati na velika vrata...
Pad vlade, mozda je bas to ono sto nam sada najvise treba.
AlexDunja AlexDunja 14:27 07.02.2008

?

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?

ja se bojim da i to znamo.
Laudanum Laudanum 14:34 07.02.2008

Re: ?

Od Koštunice znamo šta ne- možemo očekivati, a OD TADIĆA?
ja se bojim da i to znamo.



Mislim da si u pravu. Ni u kraljevskim brakovima nema toliko računsko-kohabitorne perverzije.

Mene ipak muči šta možemo očekivati od nas koji nismo oni?
Dragutin Dragutin 14:41 07.02.2008

Re: ?

I ja se bojim da i to znamo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana