Gradjanske inicijative| Istorija| Jubileji| Sex

Slučaj šefa Henesija

freehand RSS / 29.11.2012. u 15:17

ili: smrtonosni  virus nevinosti 

U noći 15. oktobra 1890. godine iz zasede je ubijen šef policije Nju Orleansa Dejvid Henesi.

Pao je kao prva poznata žrtva među visokim službenicima Vlade SAD od ruke Mafije.

Hennessy.JPG

Za ovaj zločin sam Henesi na samrti je kao svoje ubice označio mafioze. U procesu pred Sudom održanom u februaru i martu 1891. optuženo je njih 19, na osnovu svedočenja i dokaza prikupljenih od strane Pinkertonovog agenta ubačenog među osumnjičene pritvorene gangstere. 

A onda su svedoci počeli da oboljevaju od amnezije, pokazuju znake i simptome neuračunljivosti, pokušavaju da se kroz zatvoren prozor bacaju sa viših spratova, i iz neobjašnjivog straha odbijaju da svedoče.  

Kombinacija potplaćene porote i najboljih advokata rezultirali su sa tri uslovne osude. Ostali su proglašeni nevinim.

Kao takvi bi i izašli iz zatvora da pobesnela gomila nije provalila u zatvor i linčovala jedanaest od 19 ovih čistih i nevinih božijih jaganjaca.

Stotinu godina progresa učinilo je da ovakvi divljački običaji i postupci iščeznu u civilizovanim državama. Sudije i porote, međutim, spadaju u konzervativne i teško promenljive kategorije u organizaciji ljudskog društva. 

Beleška na margini (copyright by b.b.)  - prateći povijesni tok sa lakoćom se može utvrditi koliko je minuciozna organizacija nadmoćna nad haosom slučajnosti, čak i kada izgleda kao bizarni splet ničim povezanih okolnosti.

Na primeru ponašanja rulje (Aftermath), na primeru ponašanja svedoka, i na primeru ponašanja sudskih veća.

Tagovi



Komentari (73)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 15:23 29.11.2012

...

s.dj s.dj 15:23 29.11.2012

Sudska istina

Baš tako...
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:31 29.11.2012

Re: Sudska istina

Dobro su prošli ti svedoci...oće to i gore da biva...prolupaju pa nenaoružani napadnu grupu filatelista naoružanih do zuba...i onda...i tako...
laziiprevare laziiprevare 20:00 29.11.2012

Re: Sudska istina

Pomoćnik načelnika Resora javne bezbednosti MUP Srbije general Boško Buha (prvi sa leva) mučki je ubijen 10. juna 2002. u 2.45 ispred hotela "Jugoslavija" na Novom Beogradu.Ubistvo policijskog generala bio je veliki šamar policiji, pa i državi.



Boško Buha: Mafija pokušava neke policajce da uvuče u podzemlje i da se dodvori pojedinim funkcionerima DOS-a. Mafijaši koji su dobro radili za vreme Miloševićevog režima pokušavaju da pretrče u tabor DOS-a, nude usluge, novac, i čine sve da dobiju patronat za nove poslove.
Za ovaj zločin sam Henesi na samrti je kao svoje ubice označio:

Bela knjiga srpskog kriminala

Policija prevrće nebo i zemlju tragajući za ubicama



Zoran Ɖinđić: Prvo što očekujem od policije je da saopšti šta je moguć motiv za ovo ubistvo.Za mene kampanja traženja oružja po parkovima i traženja ubice tek tako nije profesionalna.

Dušan Mihajlović: Ustanovljeno je da se planira atentat na predsednika Vlade Zorana Đinđića i otmica članova njegove porodice, kao i likvidacije Miroljuba Labusa, potpredsednika Vlade SRJ, Čedomira Jovanovića, šefa poslaničke grupe DOS u Skupštini, dr Vojislava Šešelja...

A onda su svedoci počeli da oboljevaju od amnezije, pokazuju znake i simptome neuračunljivosti, pokušavaju da se kroz zatvoren prozor bacaju sa viših spratova


Dragan Ilić Limar (uhapšeno lice): Hapsio me je zemunski klan pod nadzorom...(imena političara i policajaca ne objavljujemo zbog istrage) i diktirali mi tekst koji treba da ponavljam,za sve to vreme su koristili vaspitno sredstvo ašov.Celo sudsko veće i svi prisutni su se smejali kao da smo gledali humorističku emisiju i kao da se ne radi o ubistvu jednog generala.

Dušan Mihajlović: Odmah po ubistvu Buhe, pojavila se priča da je Dušan Spasojević dao policiji sve podatke o izvršiocu atentata.Problem sam odmah raščistio sa mojim saradnicima. Tvrdili su da beogradska policija ne zasniva istragu o atentatu na Buhu samo na podacima koje im je dao Dušan Spasojević, već da imaju svoje izvore i saznanja.


Milan Obradović: Ja sam bio načelnik SUP-a u trenutku kada je general policije Boško Buha ubijen. Njegovo ubistvo je proglašeno prioritetnim zadatkom policije cele Srbije. Radilo se danonoćno, to je činjenica. Po mom mišljenju, radilo se dobro, kvalitetno i rezultiralo hapšenjem većine pripadnika te grupe koja je učestvovala u ubistvu Buhe, koji su i privedeni i kojima se i sudilo.


Čedomir Jovanović: Iza Gavrilovićevog ubistva (Momir Gavrilović ubijen posle izlaska iz kabineta predsednika) stoji Jovica Stanišić koji je s njim manipulisao do poslednjeg trenutka.Iza ubistva Boška Buhe stoji Željko Maksimovic Maka,službeni ubica Jovice Stanišića.


U Specijalnom sudu su objasnili da novo suđenje ne može da počne dok okrivljeni ne budu na optuženičkoj klupi.

Ne zna gde je svedok Sloba Talijan,ne zna se ni gde su Željko Maksimović Maka, Nikola Maljković i Vladimir Jakšić, optuženi za ubistvo Boška Buhe.

Stotinu godina progresa učinilo je da ovakvi divljački običaji i postupci iščeznu u civilizovanim državama




U noći 30. oktobra 2002. godine policija privodi poznatog slikara Dragana Maleševića Tapija na informativni razgovor.Nije se vratio kući.

freehand freehand 15:39 29.11.2012

Apendix I

Iz nekog besmislenog tehničkog razloga koji apsolutno ne razbiram nikako u tekstu iz autorskog panela ne uspevam da postavim linkove.
Zato, evo ovde:
Police Chief David C. Hennessy of New Orleans
Spiridon Spiridon 16:29 29.11.2012

Re: 5

maksa83

Five horrific serial killers that are free right now



blogovatelj blogovatelj 16:29 29.11.2012

Re: 5

Five horrific serial killers that are free right now


Karli Homolki i njenom muzu su zlocin dokazali klasicnim pandurskim blefiranjem.
Ona se prepala, pa je odrukala muza, a zauzvrat dobila samo 12 godina.
Mislim da je kanadska drzava morala da joj da i drugi identitet jer niko normalan ne bi pristao da mu takvo bice bude komsinica.
s.dj s.dj 16:31 29.11.2012

Re: 5

Jbg. neke žrtve sada moraju da se preobuku u ruho kolateralne štete... rebranding se nastavla...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:50 29.11.2012

Re: 5

Five horrific serial killers that are free right now

Što reče Haso - kakvi jedan (pet ) - hiljade! ☻

                    


PDF
Jon Ronson - The Psychopath Test, A Journey Through the Madness Industry

&
http://www.scribd.com/doc/114910721/Jon-Ronson-the-Psychopath-Test

Lost at Sea
http://www.thedailyshow.com/watch/wed-october-31-2012/jon-ronson

Psychopath test
http://www.thedailyshow.com/watch/mon-may-16-2011/jon-ronson



expolicajac expolicajac 16:38 29.11.2012

Biti spreman to je sve

Naša naivnost ne abolira. Nismo bili spremni za ovakvu istorijsku igru. Sada možemo samo da ga ........
antiko022 antiko022 16:53 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

expolicajac
Naša naivnost ne abolira. Nismo bili spremni za ovakvu istorijsku igru. Sada možemo samo da ga ........


naivnost francuskih sobarica.

narod sa kolektivnom inteligencijom dementnih leminga, ne shvata uzročno posledičnu vezu. to je cena za 90'.
neko mora da izadje da vam objasni da, kako seješ tako žanješ.

Na žalost, našoj eliti je uvek odgovarao tupav narod, marva, i blago tupava i pokvarena srednja klasa (tipa, nekih ovde na blogu), da bi lakše krala i bogatila se.

vreme je da se kaže dosta je bilo, okrenimo novu stranicu, kažnjeni smo zasluženo.
idemo dalje, stazama normalnog sveta.

medjutim..nisam optimista
freehand freehand 16:57 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

vreme je da se kaže dosta je bilo, okrenimo novu stranicu, kažnjeni smo zasluženo.
idemo dalje, stazama normalnog sveta.

Kakve to veze ima sa nevinoišću krvoloka?
I sa meronizacijom međunarodnog prava?
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:57 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

kažnjeni smo zasluženo

Je l to princip individualne krivice i kolektivne kazne?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:13 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

antiko022


ultimatum ultimatum 17:45 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

Jelica Greganović
kažnjeni smo zasluženo

Je l to princip individualne krivice i kolektivne kazne?



Evo clanovi LDP-a posli da prihvate krivicu....(klik na link)
antiko022 antiko022 18:05 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

tako nekako.
kad smo 91. demonstrirali za spas Srbije 80% naroda je podržavalo diktatora, a od nas 15% posto polovina(ds,neoliberali,nesrbi) više je brinulo dal će se vaspostaviti monarhija i prirodna Srbija, nego da diktator ode.

da. dobili smo kolektivno što zaslužujemo
s.dj s.dj 18:05 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

da li misliš da, na primer, eliti u americi odgovara prosvećen narod?
antiko022 antiko022 18:09 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

s.dj
da li misliš da, na primer, eliti u americi odgovara prosvećen narod?


e moj pajdo, sa ovim pitanjem si se kvalifikovao za ovu gore,srednju klasu..

ajd da ti objasnim, u sredjenim zemljama nema potrebe za time.
u zemljama gde sve savršeno,ili skoro savršeno funkcioniše, masa i ne treba mnogo da talasa.
neka živi svoj mali život i uživa u radostima i bolu istog.

to je suština


freehand freehand 18:10 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

kad smo 91. demonstrirali za spas Srbije

Iako ne znam ko ste Mi, voleo bih da znam - koje su to vrednosti za koje ste demonstrirali? I za koje se zalažete?
Mislim, onako globalno?
antiko022 antiko022 18:14 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

freehand
vreme je da se kaže dosta je bilo, okrenimo novu stranicu, kažnjeni smo zasluženo.
idemo dalje, stazama normalnog sveta.

Kakve to veze ima sa nevinoišću krvoloka?
I sa meronizacijom međunarodnog prava?

pff
svašta.
maksa83 maksa83 18:16 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

a od nas 15% posto polovina(ds,neoliberali,nesrbi) više je brinulo dal će se vaspostaviti monarhija i prirodna


Da pogodim - ti se zalažeš za besplatnu legalizaciju bespravno podignutih objekata.

(Primeti odsustvo upitnika, dakle nije pitanje nego konstatacija.)
antiko022 antiko022 18:19 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

freehand
kad smo 91. demonstrirali za spas Srbije

Iako ne znam ko ste Mi, voleo bih da znam - koje su to vrednosti za koje ste demonstrirali? I za koje se zalažete?
Mislim, onako globalno?

postoje samo jedne vrednosti za ovaj buđavi kraj sveta, koje, da smo prisvojili nakon pada komunizma, danas bi bili u eu, Kosovo bilo u Srbiji a možda i neka vrsta konfederacije sa komšama,i plus 300 000 sačuvanih života, plus ko zna koliko novorodjenih. i naravno prosečna plata u SRB oko 900-1000 eura.

to je nastavak sistema, prekinutog komunističkom okupacijom.
freehand freehand 18:19 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

Da pogodim - ti se zalažeš za besplatnu legalizaciju bespravno podignutih objekata.

Smatraš?
Njemu ni Velja ne može da pomogne, bez obzira na inkarnaciju.
A slutim i inspekciju, sa buljožderom...

postoje samo jedne vrednosti za ovaj buđavi kraj sveta

Pazi, imaš veeeliko slovo "Č" u šolji, a vidim i drevnog bratu KaraOmegu kako ti prilazi s ledža...
maksa83 maksa83 18:27 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

Smatraš?

p = 0.99
s.dj s.dj 18:37 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

e moj pajdo, sa ovim pitanjem si se kvalifikovao za ovu gore,srednju klasu.


e moj ti, vidim da si u naponu kvalifikovanja drugih. vrlo lepo. molim te objasni nam još ponešto o sebi...
maksa83 maksa83 18:39 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

e moj ti, vidim da si u naponu kvalifikovanja drugih. vrlo lepo. molim te objasni nam još ponešto o sebi...

Voli kralja i ne voli građevinske dozvole. Ukratko.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:03 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

Ma videla sam ga već...veseli dabrić...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:05 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

postoje samo jedne vrednosti za ovaj buđavi kraj sveta


Ajd ozbiljno,
Koje su to vrednosti u kojima je dozvoljeno ubijati svedoke?

Verujem da smatras da su Albanci prihvatili te vrednosti a evo ih ubijaju svedoke, svi to znaju i niko u tome ne vidi problem.
gedza.73 gedza.73 20:23 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

antiko022

O'š breskvicu?
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:52 29.11.2012

Re: Biti spreman to je sve

postoje samo jedne vrednosti za ovaj buđavi kraj sveta,


Kad smo kod budjavih krajeva sveta, ova vest nije dobila (skoro) nikakav publicitet koji nesumnjivo zasluzuje:

„...Moscow is dismayed after a number of countries failed to support a resolution designed to fight against the glorification of Nazism.

The Foreign Ministry said Moscow regrets that the United States, the European Union and Ukraine have refused to support a UN General Assembly resolution aimed at battling the modern scourge of Nazism and other racist movements, the Russian Foreign Ministry said on Tuesday.

”We are perplexed and upset that the United States and Canada were against, and EU states abstained, in the vote on the draft resolution, which gained the approval of the majority of UN member countries"

http://rt.com/politics/nazism-glorification-un-russia-war-807/]
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:54 01.12.2012

Re: Biti spreman to je sve

i ne voli građevinske dozvole.

usput,
ako niko ne zna šta Bosanac radi,nakon završenog građevinskog faksa?
odgovor je:
- premesti skelu na mašinski :)

sad jedna ozbiljna pričica;

na prostoru karlovačke mitropolije,nakon crkvenog sabora 1769,
srpski kler je pokušao da uspostavi regulamente(koji su prethodno sastavljali čitavih 5 meseci) ,
puk se uhvatio jednog običaja ,tj. načina sahranjivanja koji je ovaj regulament hteo da upristoji; jer se do tad kovčeg držao otvorenim,pa par dana izložen u kući,pa celivan ... i tako dalje i tako dalje

pobuni se narod u Vršcu i rulja uleti u crkvu , u kojoj se nalazio vršački episkop Vikentije Popović, pretučen.

i tako Vikentije,zapali iz Vršca u Novi Sad;
ali pazi sad , što ti je splet okolnosti,
i ovde se narod se pobunio ,jer telo ima da se celiva,pa makar svi pomrli od kuge!
(koja je u to vreme umalo zbrisala Irig)

potpuno nesvestan situacije,Vikentije Popović se opet našao u situaciji da opet bude linčovan.

ovog puta je imao sreću.garnizon vojske stacioniran u Petrovaradinu je izvadio situaciju i spasio mučenog Vikentija.

ne znam šta je tačna poenta priče;
ali je sigurno priča o tome kako se svi menjaju,samo se mi i dalje šibamo za gluposti, dok dobre stvari prolaze

regulamente nikad nisu zaživele,ali su bile temelj svih kasnijih pokušaja uspostavljanja reda



freehand freehand 17:01 01.12.2012

Re: Biti spreman to je sve

ne znam šta je tačna poenta priče;
ali je sigurno priča o tome kako se svi menjaju,samo se mi i dalje šibamo za gluposti, dok dobre stvari prolaze

regulamente nikad nisu zaživele,ali su bile temelj svih kasnijih pokušaja uspostavljanja reda

Ni ja ne znam šta je poenta, ali je dosta kreativan pristup iskazan u proeđenju vladiku i mafijaškog bosa; Takođe, ne znam da su se od tada SAD odrekle i jedne federalne jedinice. AŠtaviše, stekle su neke nove, ne računajući vazalne i okupirane.
Ako je to neka poneta, a mislim da jeste, čitave priče.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:26 01.12.2012

Re: Biti spreman to je sve

dva potpuno različita razloga za pobunu i dva ista efekta;
razjurena rulja.

jednu je pogodila (ne)pravda,drugu je pogodilo menjanje običaja, koji je direktno pomagao širenje kuge, u vreme epidemije.

edit;
danas nas više ništa ne pogađa,bušnih džepova,starih običaja i dalje se koprcamo

(ali žene su nam najlepše!)
zack2jack zack2jack 16:44 29.11.2012

...

expolicajac expolicajac 16:53 29.11.2012

Re: ...

zack2jack

Ja nikada ne lažem, možda nešto neću da ispričam, ali ono što kažem je uvek istina.
zack2jack zack2jack 17:13 29.11.2012

Re: ...

expolicajac

zack2jackJa nikada ne lažem, možda nešto neću da ispričam, ali ono što kažem je uvek istina.


Докле год не заборављаш шта је истина, имаш право на њу...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:54 29.11.2012

Re: ...

Čim neko počne istinu da jaši, na dobro netje da izadje...oma koprivnjaču dobijem.
freehand freehand 21:06 29.11.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Čim neko počne istinu da jaši, na dobro netje da izadje...oma koprivnjaču dobijem.

A zamisli kako je istini?!
zack2jack zack2jack 21:15 29.11.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Čim neko počne istinu da jaši, na dobro netje da izadje...oma koprivnjaču dobijem.


ма истину јаше ко и како стигне...
satinelle satinelle 21:24 29.11.2012

Re: ...

A zamisli kako je istini?!


Da li je ima uopste? Svako svoju istinu hrani, a mi je izgleda jedini jasemo.
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:32 29.11.2012

Re: ...

Svako istinu jaši, nema Srbija tapiju ni na taj sport.
zack2jack zack2jack 21:36 29.11.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Svako istinu jaši, nema Srbija tapiju ni na taj sport.


мислиш на колективни или индивидуални шпорт?
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:46 29.11.2012

Re: ...

Na jahaći sport.
satinelle satinelle 22:07 29.11.2012

Re: ...

Jelica Greganović
Svako istinu jaši, nema Srbija tapiju ni na taj sport.


Tuzno do bola.
G.Cross G.Cross 22:23 29.11.2012

Whatever

8. maja 1945 u ponoc, Nemci su potpisali "Vojno-Tehnicki" sporazum da prestane rat u Evropi. U to vreme to se zvala Bezuslovna Kapitulacia.
Mozda je bilo bolje da smo i mi zvali sve stvari pravim imenom u pravo vreme;

Mada tu ima neke nebeske pravde da ljudi koji su doprineli ovom potpunom raspadu koji se dogadja sa 20 godina zakasnjena, poptisuju i prihvataju Bezuslovnu Kapitulaciju, ja stvarno ne razumem Zasto im je trebalo 20 godina da nas na to nateraju, i uzasno, uzasno mi je zao svih onvih generacija koje su lagali, lagali, lagali

P.S. Srecan Dan Republike Jugoslavije
savamala savamala 22:27 29.11.2012

Re: Whatever

8. maja 1945 u ponoc, Nemci su potpisali "Vojno-Tehnicki" sporazum da prestane rat u Evropi. U to vreme to se zvala Bezuslovna Kapitulacia.
Mozda je bilo bolje da smo i mi zvali sve stvari pravim imenom u pravo vreme;



Како си паметан, просто блисташ.
G.Cross G.Cross 22:29 29.11.2012

Re: Whatever

Како си паметан, просто блисташ


Da u pravu si
G.Cross G.Cross 22:33 29.11.2012

Re: Whatever

G.Cross
Како си паметан, просто блисташ


Da u pravu si


Ali ja ja i nazvah kometar "Whatever" znajuci da ces se ti javiti.
freehand freehand 22:38 29.11.2012

Re: Whatever

G.Cross
G.Cross
Како си паметан, просто блисташ


Da u pravu si


Ali ja ja i nazvah kometar "Whatever" znajuci da ces se ti javiti.


Odličan je naslov komentara, ja tu ništa ne bi diro.
gedza.73 gedza.73 22:46 29.11.2012

Re: Whatever

G.Cross

Nemci? '45? Hrvatska? Albanci? Amnestirane ubice?

G.Cross
Mozda je bilo bolje da smo i mi zvali sve stvari pravim imenom u pravo vreme;

Ali onda u tvom komentaru ne bi postojao P.S.
P.S. Srecan Dan Republike Jugoslavije

G.Cross G.Cross 22:55 29.11.2012

Re: Whatever

Re: Whatever

G.Cross


Nemci? '45? Hrvatska? Albanci? Amnestirane ubice?

G.Cross
Mozda je bilo bolje da smo i mi zvali sve stvari pravim imenom u pravo vreme;


Ali onda u tvom komentaru ne bi postojao P.S.

P.S. Srecan Dan Republike Jugoslavije



Gedzo,
hteo sam da odgovorim ali nisam shvatio sta si hteo da kazes..
Zalim
expolicajac expolicajac 22:57 29.11.2012

Re: Whatever

G.Cross
Re: Whatever

G.Cross


Nemci? '45? Hrvatska? Albanci? Amnestirane ubice?

G.Cross
Mozda je bilo bolje da smo i mi zvali sve stvari pravim imenom u pravo vreme;


Ali onda u tvom komentaru ne bi postojao P.S.

P.S. Srecan Dan Republike Jugoslavije



Gedzo,
hteo sam da odgovorim ali nisam shvatio sta si hteo da kazes..
Zamil

Nije gedža hteo da vređa, već samo ima svoj stav. Sad nam je svima najmanje potrebno da se svađamo i dokazujemo. Dovoljne su emocije koje su nam svima iste. Najzad su se Srbi složili
G.Cross G.Cross 23:10 29.11.2012

Re: Whatever






Nije gedža hteo da vređa, već samo ima svoj stav. Sad nam je svima najmanje potrebno da se svađamo i dokazujemo. Dovoljne su emocije koje su nam svima iste. Najzad su se Srbi složili


Ja ne mislim da je Gedza hteo da vredja..

Ali to JEDINSTVO SADA approach malo vredja moj intelekt.

Kada sam ja jeo suzavac na trgu Republike 91. Dacic i Nikolic su bili sa druge strane. Oni su vodili i inspirisali rat koji je unistio Srbiju. Nema jedinstva oko toga. Postoji spinvanje da se proda masi poraz sa zakasnjenjem od 20 godina;
JEDINSTVO ne postoji, postoji samo civilizovani nacin da se prizna poraz i pozovu pojedonci na odgovornost. POJEDINCI ukljucujuci DAcica i Nikolica.

expolicajac expolicajac 23:16 29.11.2012

Re: Whatever

JEDINSTVO ne postoji, postoji samo civilizovani nacin da se prizna poraz i pozovu pojedonci na odgovornost. POJEDINCI ukljucujuci DAcica i Nikolica.

E pa zbog ovakvog razmišljanja Dveri prave spiskove nepodobnih Srba. Ako smo za demokratiju, a koliko vidim i ti i ja smo tvrdo radili na tome, moramo da shvatimo da su oni dobili bitku na izborima u demokratskoj proceduri. To što su nam delegirani predstavnici usrali ideju, krivi smo i ti i ja podjednako. Sada moramo "jovo nanovo" sa veoma neizvesnim ishodom.
maksa83 maksa83 23:17 29.11.2012

Re: Whatever

To što su nam delegirani predstavnici usrali ideju, krivi smo i ti i ja podjednako.

Ovaj - ne. Krivi su jedino i isključivo oni.
expolicajac expolicajac 23:22 29.11.2012

Re: Whatever

Ovaj - ne. Krivi su jedino i isključivo oni.

Maxo ne filozofiraj. Konformizam nam je doša glave. Trebalo je da se najebem keve svima, ali sam ja uživao u svom toplom brlogu. A sada mogu da serem da su oni krivi kolko hoću. ali krivi smo mi koji smo ćutali iz bilo kog razloga.
gedza.73 gedza.73 23:23 29.11.2012

Re: Whatever

Kada sam ja jeo suzavac na trgu Republike 91. Dacic i Nikolic su bili sa druge strane. Oni su vodili i inspirisali rat koji je unistio Srbiju.

Da li ti stvarno misliš da su samo Dačić i Nikolić inspirisali rat?
Na stranu što o njima imam (i imao sam) vrlo loše mišljenje (za koje ih baš briga)
Da su oni imali moćne saveznike i iste stvari radili danas bi bili dočekani na crvenom tepihu od desetine hiljada orgazmičnih građana koji histerično žele da dodirnu skute svojih heroja i oslobodioca krvavih ruku.

Dakle, narodi, uzmite se u pamet. Odaberite jake i bogato naoružane zaštitnike, koljite, palite i pljačkajte a mi ćemo se brinuti da za to ne odgovarate.

Da se opravdam unapred da meni (ovako naivnom i sićušnom) ubica ne može biti heroj niti junak (bio naš ili tuđ).
Ali ovakvim 'pobedama' i ovakvim 'porazima' nije kraj. Šta će zaustaviti 'pobednike' u svom +pravedničkom' pohodu?

Strah od kazne? Suda?
freehand freehand 23:26 29.11.2012

Re: Whatever

G.Cross





Nije gedža hteo da vređa, već samo ima svoj stav. Sad nam je svima najmanje potrebno da se svađamo i dokazujemo. Dovoljne su emocije koje su nam svima iste. Najzad su se Srbi složili


Ja ne mislim da je Gedza hteo da vredja..

Ali to JEDINSTVO SADA approach malo vredja moj intelekt.

Kada sam ja jeo suzavac na trgu Republike 91. Dacic i Nikolic su bili sa druge strane. Oni su vodili i inspirisali rat koji je unistio Srbiju. Nema jedinstva oko toga. Postoji spinvanje da se proda masi poraz sa zakasnjenjem od 20 godina;
JEDINSTVO ne postoji, postoji samo civilizovani nacin da se prizna poraz i pozovu pojedonci na odgovornost. POJEDINCI ukljucujuci DAcica i Nikolica.


A ko je od Tebe/Vas/Nas/Njih sudio Naseru, Anti i Ramušu?
I koju ti ideju zastupaš da je dovoljno velika da rasprši ovoliki otrovni oblak poniženja pravde i opravda ovoliku besramnu hipokriziju?
I u čemu je tačno razlika između Miloševića i Obame, iz tog Tvog/Vašeg/Našeg rakursa?
maksa83 maksa83 23:29 29.11.2012

Re: Whatever

Maxo ne filozofiraj. Konformizam nam je doša glave. Trebalo je da se najebem keve svima, ali sam ja uživao u svom toplom brlogu. A sada mogu da serem da su oni krivi kolko hoću. ali krivi smo mi koji smo ćutali iz bilo kog razloga.

Možda su očekivanja od tebe bila veća shodno poslu koji si obavljao, ali običan svet je radio ono što je mogao i ono što se od njega očekivalo - glasao. I delegirani predstavnici su sa tim glasom uradili nešto sasvim drugo - unovčili ga.
G.Cross G.Cross 23:30 29.11.2012

Re: Whatever

E pa zbog ovakvog razmišljanja Dveri prave spiskove nepodobnih Srba. Ako smo za demokratiju, a koliko vi-dim i ti i ja smo tvrdo radili na tome, moramo da shvatimo da su oni dobili bitku na izborima u demokratskoj proceduri. To što su nam delegirani predstavnici usrali ideju, krivi smo i ti i ja podjednako. Sada moramo "jovo nanovo" sa veoma neizvesnim ishodom

Prvo i prvo : Zaboli me za Dveri, jel ja to treba da se plasim?

Drugo: Dobili su bitku na izborima, ali koliko ja znam Sudstvo je nezavisno, pa rekoh mozda svi oni koji su krivi, ukljucujuci i sadasnu vlast mozda jednog dana mogu da odgovoraju za zlocine.

Trece: Slazem se sa tobom, ti si Ex i ja nisam toliko glup da se ne slazem sa Ex ( znajuci da tako nesto ako Ex ne postoji).
ozbiljno, svidjaju mi se tvoji komentari, mislim da zelis dobro Srbiji, pa ako mogu da pomognem kazi...
expolicajac expolicajac 23:38 29.11.2012

Re: Whatever

I delegirani predstavnici su sa tim glasom uradili nešto sasvim drugo - unovčili ga.

Pa ko to spori. Samo što ja mislim da ne postoji "običan svet". Promene su u nama ne u drugima. Da se "običan svet" postavio prema devijantnom delu društva kao što je uradio kad je Miloševića rušio ne bi se ovo desilo. Prost primer ti je "nebesko uvlačenje" ovde na blogu pojedinim "delegiranim mrsomudima".
expolicajac expolicajac 23:41 29.11.2012

Re: Whatever

ozbiljno, svidjaju mi se tvoji komentari, mislim da zelis dobro Srbiji, pa ako mogu da pomognem kazi...

Ti si ozbiljan čovek, sam znaš da niko nikome ne može da kaže, dok to sam ne osetiš i uradiš.
G.Cross G.Cross 23:46 29.11.2012

Re: Whatever

Ti si ozbiljan čovek, sam znaš da niko nikome ne može da kaže, dok to sam ne osetiš i uradiš.


Znam , ja se zovem Srdjan Mijuskovic, (try Google ), ja sam uradio svoje za sebe i svoju porodicu, gledam da li mogu da pomognem i Srbiju
G.Cross G.Cross 00:08 30.11.2012

Re: Whatever

A ko je od Tebe/Vas/Nas/Njih sudio Naseru, Anti i Ramušu?
I koju ti ideju zastupaš da je dovoljno velika da rasprši ovoliki otrovni oblak poniženja pravde i opravda ovoliku besramnu hipokriziju?
I u čemu je tačno razlika između Miloševića i Obame, iz tog Tvog/Vašeg/Našeg rakursa?



Free, je tebe stvarno postujem zbog svih ovih godina uzivanja citanja tvojih komentara.
Na Tvoje pitanje :
I koju ti ideju zastupaš da je dovoljno velika da rasprši ovoliki otrovni oblak poniženja pravde i opravda ovoliku besramnu hipokriziju




Ja veerujem da je problm da ovom narodu niko nije hto da kaze istini 20 godina, Kapitulaciju su zvali "Vojno-Tehnicki sporazum"

Ja mogu da ponovim amo deo mog originalnog komentara :
ja stvarno ne razumem Zasto im je trebalo 20 godina da nas na to nateraju, i uzasno, uzasno mi je zao svih onvih generacija koje su lagali, lagali, lagali





freehand freehand 00:15 30.11.2012

Re: Whatever

Ono sto je VAZNO je da njihovo osudjivanje ne bi umanjilo NASE zlocine.
Njihove UBICE na njihovoj savesti, nase UBICE nasoj savesti...sa sudom ili bez..

Pa sad... Recimo da ne zavidim ni Hrvatima ni Albancima na tome što im krvoloci šetaju ulicama i što za njih vezuju svoju budućnost. To im, zasigurno, dobro doneti neće.
No to je njihova stvar.
Ono što mene dotiče i ono što sam tebe pitao jeste - postoje li zaista vrednosti nesporne i neupitne? I na šta pristaješ ako se prikloniš onome ko ih na najbesramniji način gazi, ruši i zapišava, javno i uz samozadovoljno podrigivanje terajući te još pritom da mu aplaudiraš i smeškaš mu se sa iskrenim divljenjem?
loader loader 02:15 30.11.2012

Re: Whatever

G.Cross:
Postoji spinvanje da se proda masi poraz sa zakasnjenjem od 20 godina;

Poraz?
Zvanično, zove se pobeda.
Još od '99.
Da li sada, po haškom pravu, ta pojava ima pravo da menja svoje rodstveno ime?
antioksidant antioksidant 08:40 30.11.2012

Re: Whatever

E pa zbog ovakvog razmišljanja Dveri prave spiskove nepodobnih Srba

мало их праве и јер су они двери (знаш оно - напаљени на јединство и саборност али под њиховим условима, ко са нама није боље да га није и тај тад)
expolicajac expolicajac 08:50 30.11.2012

Re: Whatever

antioksidant
E pa zbog ovakvog razmišljanja Dveri prave spiskove nepodobnih Srba

мало их праве и јер су они двери (знаш оно - напаљени на јединство и саборност али под њиховим условима, ко са нама није боље да га није и тај тад)

Tako su SD odredi počeli u fašističkoj Nemačkoj, pa smo videli gde je to dovelo. Tu će morati nešto ozbiljno da se uradi.
antioksidant antioksidant 08:53 30.11.2012

Re: Whatever

Tu će morati nešto ozbiljno da se uradi.

с тим што ти као да предлажеш да потенцијални са списка промене начин размишљања па двери неће имати разлог да списак праве?
сви у напад
у сабор, у обор, у тор
expolicajac expolicajac 09:01 30.11.2012

Re: Whatever

antioksidant
Tu će morati nešto ozbiljno da se uradi.

с тим што ти као да предлажеш да потенцијални са списка промене начин размишљања па двери неће имати разлог да списак праве?
сви у напад
у сабор, у обор, у тор

Stvarno me slabo poznaješ.
antioksidant antioksidant 09:04 30.11.2012

Re: Whatever

expolicajac
antioksidant
Tu će morati nešto ozbiljno da se uradi.

с тим што ти као да предлажеш да потенцијални са списка промене начин размишљања па двери неће имати разлог да списак праве?
сви у напад
у сабор, у обор, у тор

Stvarno me slabo poznaješ.

ма само сам коментарисао шта си овде написао
остали твоји коментари нису у том смеру

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana