Društvo| Politika| Sex

We have a serious problem

expolicajac RSS / 01.12.2012. u 17:25


Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 17:36 01.12.2012

...

Ček prvo da vidimo šta si hteo da kažeš, pa pičimo dalje
Ali ja mislim da je ovo jasano obaveštenje, da je lovostaj na ono što neki građani u ovoj zemlji nazivaju DEMOKRATIJOM prekinut. Čini mi se da će lovostaj potrajati.

Jasno obaveštenje da je lovostaj prekinut? A ti misliš da će lovostaj potrajati, tj da nije prekinut?
I lov na demokratiju je lov da se stigne i satre ili lov da se konačno dostigne?

EDIT
Sine, prvi sam, čak i kad pročitam i prodiskutujem
expolicajac expolicajac 17:38 01.12.2012

Re: ...

reanimator
Ček prvo da vidimo šta si hteo da kažeš, pa pičimo dalje
Ali ja mislim da je ovo jasano obaveštenje, da je lovostaj na ono što neki građani u ovoj zemlji nazivaju DEMOKRATIJOM prekinut. Čini mi se da će lovostaj potrajati.

Jasno obaveštenje da je lovostaj prekinut? A ti misliš da će lovostaj potrajati, tj da nije prekinut?
I lov na demokratiju je lov da se stigne i satre ili lov da se konačno dostigne?

Napisano je da svako shvati kako mu volja. Ja sam malo ozbiljnija lovina tako da me tretiraju kao kapitalca.
Jukie Jukie 17:49 01.12.2012

Re: ...

Ono što je pisac rekao je da će demokratija proći kao prepelica & grlica.
expolicajac expolicajac 17:51 01.12.2012

Re: ...

Jukie
Ono što je pisac rekao je da će demokratija proći kao prepelica & grlica.

Kako su prošle prepelica i grlica, ako nije tajna?
Jukie Jukie 20:24 01.12.2012

Re: ...

expolicajac

Kako su prošle prepelica i grlica, ako nije tajna?

There was no close season (especially if you are a borrowed Italian hunter) so their populations have plummeted with about 90 percent decline.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:37 01.12.2012

Re: ...

prvi sam,

nešto što Zvezda u fudbalu može samo da sanja.

ako može jedan Rendžers da nestane,stvarno ne vidim razlog da se ova agonija više nastavlja.
možda zbog Džaje?
(ovo poslednje je naravno zezanje!!)

i sve u peršun ,excuse my french
reanimator reanimator 20:44 01.12.2012

Re: ...

i sve u khm,khm, peršun ,excuse my french

Nemoj mi kvariš raspoloženje, Carlton Cole mi ulepšao dan

stefan.hauzer stefan.hauzer 20:55 01.12.2012

Re: ...

Carlton Cole mi ulepšao dan


uzeo sam dres Kevina Nolana,preko neta i otišao jutros* u pab sa ortakom i pocepao se.
ljudi pijuckaju kafu,a nas dvojica se uživeli,skačemo jedan po drugome:))))

a sad povratak u realnost.boli ovaj amaterizam

*jasno da je vikend i da sam mladić u najboljim godinama,sposoban za nightclubbing:)
expolicajac expolicajac 20:58 01.12.2012

Re: ...

reanimator
i sve u khm,khm, peršun ,excuse my french

Nemoj mi kvariš raspoloženje, Carlton Cole mi ulepšao dan


To li ti pod stare dane učiš Ruski ili se meni to čini?
antioksidant antioksidant 21:12 01.12.2012

Re: ...

Sine, prvi sam, čak i kad pročitam i prodiskutujem

pa nezgodna tema, svi se zaustavljali samo si ti hrabro grlom i srcem krenuo napred
palilula92 palilula92 08:23 02.12.2012

Re: ...


pa nezgodna tema, svi se zaustavljali samo si ti hrabro grlom i srcem krenuo napred


iz daljine gledano, doslo vreme "puj pike ne vazi" po svim nivoima
chilash chilash 17:53 01.12.2012

Jedino nema bičeva ali će bidne

Ovo je rana faza modifikovanog feudalizma tako da o lovostaju na nešto što ne postoji može se pričati kao o imaginarnom doživljaju
expolicajac expolicajac 17:57 01.12.2012

Re: Jedino nema bičeva ali će bidne

chilash
Ovo je rana faza modifikovanog feudalizma tako da o lovostaju na nešto što ne postoji može se pričati kao o imaginarnom doživljaju

Nije loše zaključivanje za novo - starog blogera
angie01 angie01 18:49 01.12.2012

e, jebiga,

to je trebalo da nam objavi Spomenka (S)ovic u drugom dnevniku rts-a, sa direktorom milanovicem!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 19:39 01.12.2012

Re: e, jebiga,

angie01
to je trebalo da nam objavi Spomenka (S)ovic u drugom dnevniku rts-a, sa direktorom milanovicem!


Ili mozda ova plavusa?<<<LINK
gaga42 gaga42 18:51 01.12.2012

a il' b il' abe

Poštovanje gosn Exe

Čini mi se da postoji mala logička nedoslednost u prvoj, gledano u odnosu na drugu, i obrnuto, rečenici poslednjeg pasusa teksta (il' sam ja od jutros nešto tupši, a nije nemoguće) daklem dal je lovostaj prekinut (1.) ili će da potraje(2.)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:07 01.12.2012

Re: a il' b il' abe



Kad je vec ex zakomplikovao ajd da zamutimo jos malo :)

daklem dal je lovostaj prekinut (1.) ili će da potraje(2.)?


Zavisi od toga sta se smatra lovostajem
Da bi to rascivijali moramo se dogovoriti sta je lov na demokratiju.
Sta je lovina zna se, lovina je demokratija
Lov na demokratiju moze da znaci loviti je da bi se posedovala, da bi se u njoj zivelo A moze da znaci i - ubiti je.

U svakom slucaju meni nista nije jasno :)
expolicajac expolicajac 19:59 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

gaga42
Poštovanje gosn Exe

Čini mi se da postoji mala logička nedoslednost u prvoj, gledano u odnosu na drugu, i obrnuto, rečenici poslednjeg pasusa teksta (il' sam ja od jutros nešto tupši, a nije nemoguće) daklem dal je lovostaj prekinut (1.) ili će da potraje(2.)?

Ispravi ću. Bio sam besan
expolicajac expolicajac 20:54 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

U svakom slucaju meni nista nije jasno :)

Ti si nadaleko poznat kao uvek zbunjen
blogovatelj blogovatelj 21:06 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

Ispravi ću


Ispra vi.
expolicajac expolicajac 21:10 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

blogovatelj
Ispravi ću


Ispra vi.

Dobro bre, nepismen policajac, šta ćeš! Mnogo sam se izgleda zamerio dijasporcima
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

Ti si nadaleko poznat kao uvek zbunjen


Pa hajd meni zbunjenom (i obicnom posmatracu kome ne znaci nista) objasni sta tebi neobicnom posmatracu ovo znaci.
Ovo je poliitcka odluka koja je znak necemu (cemu?), ili je postovanje zakona koji dozvoljava odbranu sa slobode ako se ispune neki uslovi.

Ili ces da uzivas u poziciji : samo ja znam istinu i necu da vam kazem, misevi

expolicajac expolicajac 21:21 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

Ili ces da uzivas u poziciji : samo ja znam istinu i necu da vam kazem, misevi

Puštanje da se brane sa slobode je signal kojim se stavlja do znanja da se nacionalizam na velika vrata vraća na našu političku scenu. Nacionalizma bez neprijatelja i izdajnika nema. Svi su protiv nas a mi samo u okviru najvećih sinova naše nacije možemo da opstanemo. Najvećim sinovima naše nacije trebaju i najjači sinovi naše nacije, a pošto se oni trenutno nalaze u zatvoru, treba to ispraviti. Najjači moraju da budu zahvalni najvećim a kako da im se zahvale ako su u zatvoru. Da bi najveći dokazali svoju veličinu oni moraju da svima dokažu da su najveći. Ako se neko slučajno zapita o tome da li su oni najveći, onda se pojavljuju oni zahvalni najjači koji nevernim tomama objasne da je sumnja pogrešna.
Nadam se da je sada sasvim jasno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

Nadam se da je sada sasvim jasno


Pa sta ti mislis o tome je sad, cak i meni zbunjenom, jasno.
Meni malo para usi to sto ti pustanje optuzenih za teska krivicna dela povezujes sa nacionalizmom cime nacinalizam i kriminal na neki nacin povezujes.

Al hajd, to i nije tema,
Najgora moguca varijanta je ta da je ovo pustanje odgovor na haska oslobadjanja.
Ali ipak ne verujem da su bas tolike budale (ili se nadam da nisu?).
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 01.12.2012

Re: a il' b il' abe

expolicajac
Mnogo sam se izgleda zamerio dijasporcima


Samo te gledamo, šabane pandurski!

EDIT: Kod Jukija da se prijaviš za gramatičicu koju planira da nabavi (ako ga ne uhvate) na sledećem sajmu knjiga. Tu se već oformio duži red, u kome i ja (pokunjeno) stojim.
AlexDunja AlexDunja 19:19 01.12.2012

ajmo optimistično:)

i nadasve pismeno:

А, екипа експерата из разних области у Москви већ разрадјују план присаједињења Србије Русији. И већ су при крају. Србија би требало да постане 84. република Руске Федерације.

Добри познавалаци политичких и обавештајних прилика неће бити нимало изненађени. Чак и ЦИА и западне обавештајне службе знају за ово. С обзиром да су сви адути, барем они најачи, које су имали већ испуцани, америчка администрација и владе Велике Британије, Француске и Немачке су у шах позицији. Подршка становника Србије да удју у ЕУ је опала испод 40%, спрски преговарачки тимови мајсторски балансирају око ситуације на Косову и Метохији, добијајући на времену, а економска помоћ Русије Србији се стално повећава


izvor
freehand freehand 19:46 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

AlexDunja
i nadasve pismeno:

А, екипа експерата из разних области у Москви већ разрадјују план присаједињења Србије Русији. И већ су при крају. Србија би требало да постане 84. република Руске Федерације.

Добри познавалаци политичких и обавештајних прилика неће бити нимало изненађени. Чак и ЦИА и западне обавештајне службе знају за ово. С обзиром да су сви адути, барем они најачи, које су имали већ испуцани, америчка администрација и владе Велике Британије, Француске и Немачке су у шах позицији. Подршка становника Србије да удју у ЕУ је опала испод 40%, спрски преговарачки тимови мајсторски балансирају око ситуације на Косову и Метохији, добијајући на времену, а економска помоћ Русије Србији се стално повећава


izvor

Pa to! Sa ushićenjem zamišljam Vesnu Pešić kao poslanika u Dumi...
AlexDunja AlexDunja 20:45 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)


Pa to! Sa ushićenjem zamišljam Vesnu Pešić kao poslanika u Dumi...

verujem:))
toma će je garant delegirati:)))
(iz zahvalnosti)

nema tu baš nekih izbora, znaš.
expolicajac expolicajac 20:47 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Pa to! Sa ushićenjem zamišljam Vesnu Pešić kao poslanika u Dumi...

Put do pakla je uvek popločan dobrim namerama...
AlexDunja AlexDunja 21:08 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)


Put do pakla je uvek popločan dobrim namerama...

nikad se ne zna ex:)

vesna je opštepoznati luzer,

a tuča će biti stravična na proleće:)

ko da više
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:54 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)


А, екипа експерата из разних области у Москви већ разрадјују план присаједињења Србије Русији. И већ су при крају. Србија би требало да постане 84. република Руске Федерације.

Добри познавалаци политичких и обавештајних прилика неће бити нимало изненађени. Чак и ЦИА и западне обавештајне службе знају за ово. С обзиром да су сви адути, барем они најачи, које су имали већ испуцани, америчка администрација и владе Велике Британије, Француске и Немачке су у шах позицији. Подршка становника Србије да удју у ЕУ је опала испод 40%, спрски преговарачки тимови мајсторски балансирају око ситуације на Косову и Метохији, добијајући на времену, а економска помоћ Русије Србији се стално повећава


Oće propas sveta da bude pre ili posle ovoga?
Ribozom Ribozom 23:09 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Oće propas sveta da bude pre ili posle ovoga?


Kazu da se propast sveta trenutno najbolje vidi kroz tvoj kuhinjski prozor
AlexDunja AlexDunja 23:10 01.12.2012

Re: ajmo optimistično:)


Oće propas sveta da bude pre ili posle ovoga?

nebitno. ( što bi rekla bs)

al oće. garant.
freehand freehand 00:07 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

AlexDunja

Pa to! Sa ushićenjem zamišljam Vesnu Pešić kao poslanika u Dumi...

verujem:))
toma će je garant delegirati:)))
(iz zahvalnosti)

nema tu baš nekih izbora, znaš.

Ne znam da li ima izbora, ali od nje na osnovu staze kojom tabana očekujem da se tamo pojavi kao, na primer, šef poslaničkog kluba Žirnovskog. A posle toga kao portparol Genadija Zjuganova.
Mis'im - sve je to legitimno, dijalektički, u perspektivi na ovaj ili onaj način neizbežno stižemo u komunizam.
AlexDunja AlexDunja 08:51 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Mis'im - sve je to legitimno, dijalektički, u perspektivi na ovaj ili onaj nalin neizbežno stižemo u komunizam.

da, da. na osnovu uvida u njeno političko
delovanje može se zaključiti da joj je od samog početka to bio cilj:))

ali, jbt, ako diznilend pobedi na tenderu,
otićiće mas u propas
freehand freehand 10:33 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

da, da. na osnovu uvida u njeno političko
delovanje može se zaključiti da joj je od samog početka to bio cilj:))

Pa možda ne može, ali se preokreti dešavaju. I razne akrobacije. Put ka istini i samospoznai zna da bude krajnje čudastven i perpedikularan.
Na kraju - kakve veze ima kakav je bio cilj? Ja samo kažem da mi njena podrška ulasku u Rusku federaciju sada ne bi delovala tako neverovatno kao pre možda šest meseci. Kao ni podrška divnom čoveku Žirinosvskom.
I da je ideja o toj federaciji sasvim regularna i javno iznošena daleko pre poslednjih zbivanja. I sasvim dobro ide ide uz njene favorite, kao šajkača uz opanke.


otićiće

Ovo ti domaćin pomaže?
Mada, on bi sigurno napisao: oti ćiće.
AlexDunja AlexDunja 10:52 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)


Ovo ti domaćin pomaže?
Mada, on bi sigurno napisao oti ćiće.


što domaćin? imam valjda pravo da budem samostalna neznalica?
gramatička policija nikad ne spava,
tako da ne brinem, sve moje greške biće ispravljene u treptaju oka:)
expolicajac expolicajac 10:54 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

AlexDunja

Ovo ti domaćin pomaže?
Mada, on bi sigurno napisao oti ćiće.


što domaćin? imam valjda pravo da budem samostalna neznalica?
gramatička policija nikad ne spava,
tako da ne brinem, sve moje greške biće ispravljene u treptaju oka:)

Dunja, sve grehe ovog bloga primiću na sebe, ako to znači spas freejeve blogoduše. Spasiti, makar i jednu blogodušu, moj je sveti pandurski zadatak.
p.s. stvarno sam pokvarena i zla stara padnurčina. 100
freehand freehand 11:01 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

AlexDunja

Ovo ti domaćin pomaže?
Mada, on bi sigurno napisao oti ćiće.


što domaćin? imam valjda pravo da budem samostalna neznalica?
gramatička policija nikad ne spava,
tako da ne brinem, sve moje greške biće ispravljene u treptaju oka:)

Pa neznanje, u principu, nije strašna stvar ako se njime ne kitiš i ako pokušavaš da ga učenjem pobediš.

Nego, nisu gramatika i pravopis tvoje utvare. Tu se desi omaška.
Ovo sa Vesnom, sociologijom i istorijom je malo ozbiljnije.
Unfuckable Unfuckable 11:33 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

tako da ne brinem, sve moje greške biće ispravljene u treptaju oka:)

neće, ali će svakako biti primećene. Kao sandale na čarape, recimo.
A za ispravljanje će morati da se pobrine neko drugi.
Kako ono reče Veliki Maksa - jedini deo kosmosa koji zaista možeš da promeniš si ti sam.
AlexDunja AlexDunja 11:37 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Ovo sa Vesnom, sociologijom i istorijom je malo ozbiljnije.


srećom imam i dežurne dijagnostičare, i
dobrovoljne isterivače utvara, koje me poznaju
bolje od mene same...u stopu me prate, uče pameti,
ostavljaju modrice po vratu..jednom će sigurno uspeti
da me dovedu u red.

još samo da me propitaju nastavke za imperfekat,
to u pola noći mora da se zna
AlexDunja AlexDunja 11:40 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

neće, ali će svakako biti primećene.

i treba. i biću izvrgnuta zasluženom ruglu.

mozda i neki blog osvane u znak protesta.
dokle će, bre, nepismene neznalice da vršljaju ovuda!?
freehand freehand 11:41 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

.u stopu me prate, uče pameti,
ostavljaju modrice po vratu..jednom će sigurno uspeti
da me dovedu u red.

Bratesestro kako tebe nosa fantazija...
Ne reci da se budiš znojava i srećna, i smišljaš hiljaditi izgovor za rolku u avgustu?!
Unfuckable Unfuckable 11:46 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

na svu (ne) sreću po tvoju popularnost, ima ovde daleko težih slučajeva od kojih nikako ne možeš da dođeš u prvi plan.
Uostalom, nigde nisam spominjao porugu ili nešto slično, džaba učitavanje. Ali, kao svojevremeni vatreni pobornik ovdašnje pseudoliberalne pseudoelite, kojoj je smetalo stavljanje razmaka posle zareza, svakako bi morala da obratiš pažnju
freehand freehand 11:47 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

kojoj je smetalo stavljanje razmaka posle zareza, svakako bi morala da obratiš pažnju

To džentlemen?
Pfuujjj...
expolicajac expolicajac 11:51 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

freehand
.u stopu me prate, uče pameti,
ostavljaju modrice po vratu..jednom će sigurno uspeti
da me dovedu u red.

Bratesestro kako tebe nosa fantazija...
Ne reci da se budiš znojava i srećna, i smišljaš hiljaditi izgovor za rolku u avgustu?!

Free, mene možeš da zajebavaš do mile volje. Ali bih te zamolio da na mom blogu druge ostaviš na miru. Nikada nikog nisam brisao, pa neću ni tebe. Znam da je Dunja velika devojčica koja zna sebe da brani ali mi nekako "bljak" da se koristiš njenim prisustvom i mene zajebavaš. Udari direktno po meni i nema problema.
Nadam se da nisam upotrebio niti jednu reč koju ovog puta možeš protumačiti kao ličnu uvredu.
Unfuckable Unfuckable 11:54 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Udari direktno po meni i nema problema.

ma nemoj pa posle da padne krivična za napad na službeno lice? Mnogo si mi ti naivan!
expolicajac expolicajac 11:57 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
Udari direktno po meni i nema problema.

ma nemoj pa posle da padne krivična za napad na službeno lice? Mnogo si mi ti naivan!

Jok, od mene zavisi, a ja se ne bih pridružio krivičnom gonjenju i tu je kraj.
freehand freehand 11:58 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
Udari direktno po meni i nema problema.

ma nemoj pa posle da padne krivična za napad na službeno lice? Mnogo si mi ti naivan!

Kakva krivična... Tarzan to ne radi, a i Biblija izričito zabranjuje.
Unfuckable Unfuckable 11:59 02.12.2012

Re: a što mi Cigani mora sve da znamo?

a ja se ne bih pridružio krivičnom gonjenju

ahm, ovo k'o onaj vic "dođi Cigo da ti samo kažem nešto"
expolicajac expolicajac 12:02 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

freehand

Kakva krivična... Tarzan to ne radi, a i Biblija izričito zabranjuje.

Evo kako se sam nameštaš, ali pošto si se pozvao na Bibliju, uzdržaću se od komentara.
expolicajac expolicajac 12:04 02.12.2012

Re: a što mi Cigani mora sve da znamo?

Unfuckable
a ja se ne bih pridružio krivičnom gonjenju

ahm, ovo k'o onaj vic "dođi Cigo da ti samo kažem nešto"

Ma jok, Cige su moja braća.
Unfuckable Unfuckable 12:05 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

ja se nisam pozvao na Bibliju pa ne kapiram što mene citiraš

ps: da, da - svi smo mi braća, samo su neki ipak malo jednakiji od drugih
expolicajac expolicajac 12:07 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
ja se nisam pozvao na Bibliju pa ne kapiram što mene citiraš

Sad ću da sredim tekst.
Unfuckable Unfuckable 12:11 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Sad ću da sredim tekst

ne bio mu ja u koži, jbt
freehand freehand 12:13 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
Sad ću da sredim tekst

ne bio mu ja u koži, jbt

Pendrekom na slovca
freehand freehand 12:28 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
ja se nisam pozvao na Bibliju pa ne kapiram što mene citiraš

ps: da, da - svi smo mi braća, samo su neki ipak malo jednakiji od drugih

Da, da, svi smo mi braća samo su nam pederi i panduri sestre...
Unfuckable Unfuckable 12:30 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

pobrkao si rod, naljutićeš pravopisnu policiju i biti izložen ruglu i progonu!
freehand freehand 13:06 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
pobrkao si rod, naljutićeš pravopisnu policiju i biti izložen ruglu i progonu!

Huh...
Ček da probam opet:
Svi smo mi braćasestre, a samo su nam pederi panduri.
Jel bolje?
Unfuckable Unfuckable 13:13 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Jeste.
Ali i nije.
expolicajac expolicajac 13:16 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
Jeste.
Ali i nije.

Tebe je teško zadovoljiti!
Unfuckable Unfuckable 13:19 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

ahm, mnogo zahtevam od okoline ali najviše od sebe samog i sam sam sebi najveći kritičar, moj radni dan traje dva dana ali se ponekad opustim ispred kamina uz dobru knjigu, čašu vina i omiljenu muziku u krugu najmilijih, što puni moje baterije za naredne naporne projekte.
expolicajac expolicajac 13:22 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
ahm, mnogo zahtevam od okoline ali najviše od sebe samog i sam sam sebi najveći kritičar, moj radni dan traje dva dana ali se ponekad opustim ispred kamina uz dobru knjigu, čašu vina i omiljenu muziku u krugu najmilijih, što puni moje baterije za naredne naporne projekte.

Pa Miškoviću, najzad kaži da si to ti.
Unfuckable Unfuckable 13:26 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

zovite Šćepana, on me ima nacrtanog u glavi
(zato mu je onolika)
freehand freehand 13:55 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
ahm, mnogo zahtevam od okoline ali najviše od sebe samog i sam sam sebi najveći kritičar, moj radni dan traje dva dana ali se ponekad opustim ispred kamina uz dobru knjigu, čašu vina i omiljenu muziku u krugu najmilijih, što puni moje baterije za naredne naporne projekte.

Hm...
You have a serious problem.
Unfuckable Unfuckable 14:07 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

pa da, u temi smo!
(uzvičnik kao izraz radosti!)
freehand freehand 14:49 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

Unfuckable
pa da, u temi smo!
(uzvičnik kao izraz radosti!)
Jesmo!
A šta je tema!
?
expolicajac expolicajac 14:51 02.12.2012

Re: ajmo optimistično:)

freehand
Unfuckable
pa da, u temi smo!
(uzvičnik kao izraz radosti!)
Jesmo!
A šta je tema!
?

Kako istrolovati blog. Savršeni zločin, ali šta da se radi, nepravda je svuda oko nas, pa se čovek navikne na to.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:23 01.12.2012

OK

ja ni u tvom tekstu, niti u tekstu koji si linkovao ne kapiram zašto su ove tipove pustili da se brane sa slobode, niti da li je to OK ili nije OK.

Nego, da te pitam nešto, kao pandura sa iskustvom koji je video sve i svašta. Da li ti misliš da su svi bivši pripadnici bivše JSO bili neviđeni krimanlci, samo takvi zlikovci, jednom rečju bagra jedna neopevana?
8c_competizione 8c_competizione 20:31 01.12.2012

Re: OK

Nego, da te pitam nešto, kao pandura sa iskustvom koji je video sve i svašta. Da li ti misliš da su svi bivši pripadnici bivše JSO bili neviđeni krimanlci, samo takvi zlikovci, jednom rečju bagra jedna neopevana?


cini se da su oni njeni bitni pripadnici bili nevidjeni kriminalci ......

e sada, ako su videli shta im kolege rade, a sklanjali glavu u stranu, po zakonu mu dodju saucesnici (tj. isti/slicni)!
expolicajac expolicajac 20:35 01.12.2012

Re: OK

Da li ti misliš da su svi bivši pripadnici bivše JSO bili neviđeni krimanlci, samo takvi zlikovci, jednom rečju bagra jedna neopevana?

Naravno da ne. Ustrojstvo te jednice je bilo takvo da se bezpogovorno zahtevalo izvršavanje naređenja. Struktura ličnosti pripadnika JSO je posebna priča. Većina tih ljudi ima jako izraženu potrebu za "pripadnošću" tako da je lako bilo izmanipulisati njihovim postupcima. U celini gledano, većina njih je izvršila krivična dela a da nisu bili svesni ili su bili ubeđeni da vrše svoju patriotsku dužnost. Ono što je evidentno, mnogi od njih ne bi postali izvršioci krivičnih dela da nisu bili u toj jednici već bi bili marginalizovani i utopili bi se u opštu sliku gubitnika tranzicije.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:08 01.12.2012

Re: OK

expolicajac

Naravno da ne.


Ok, ovo me ja zanimalo.
Što se tiče strukture ličnosti u velikoj meri si u pravu, to je i negde moj utisak. Ali i sam si rekao večina, a ne svi. Ja znam neke prilično inteligentne i vrlo lucidne "bivše", a znam ih još od kada su bili "sadašnji".

Nisam siguran da je baš "večina" učinila krivična dela, no dobro da ne cepidlačimo.

Ova priča o utapanju u sliku gubitnika tranzicije ti je previše ideološka, ko da je prepisana iz školske vežbanke u Kumrovcu, možeš ti to bolje ubeđen sam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:43 01.12.2012

Re: OK

ex
Većina tih ljudi ima jako izraženu potrebu za "pripadnošću" tako da je lako bilo izmanipulisati njihovim postupcima.


Kerovi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 01.12.2012

Re: OK

srdjan.pajic
ex
Većina tih ljudi ima jako izraženu potrebu za "pripadnošću" tako da je lako bilo izmanipulisati njihovim postupcima.


Kerovi.


Pitaj Racu da ti objasni. Ili Ivana.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 01.12.2012

Re: OK

vrabac_u_steni
srdjan.pajic
ex
Većina tih ljudi ima jako izraženu potrebu za "pripadnošću" tako da je lako bilo izmanipulisati njihovim postupcima.


Kerovi.


Pitaj Racu da ti objasni. Ili Ivana.


Šta da mi objasne? Da je ok dresurom napraviti čoveka koji će, ako treba, da izvrši i krivično delo, jer mu je naredjeno? Ne znam za Racu, ali kad pomenu Ivana, koliko se sećam, padobranci su bili sasvim druga priča od ovih Frenkijevaca.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:08 01.12.2012

Re: OK

srdjan.pajic
vrabac_u_steni
srdjan.pajic
ex
Većina tih ljudi ima jako izraženu potrebu za "pripadnošću" tako da je lako bilo izmanipulisati njihovim postupcima.


Kerovi.


Pitaj Racu da ti objasni. Ili Ivana.


Šta da mi objasne? Da je ok dresurom napraviti čoveka koji će, ako treba, da izvrši i krivično delo, jer mu je naredjeno? Ne znam za Racu, ali kad pomenu Ivana, koliko se sećam, padobranci su bili sasvim druga priča od ovih Frenkijevaca.



Ne, nisam mislio na "žitije" niti jednog niti drugog.
Naime proveli smo dosta vremena sa nekima od tih momaka po nekim vukojebinama. Naravno, tu je bilo i nekih neopevanih Hanibla Lektora ali i nekih sasvim sasvim razumnih, smislenih i zaprepašujuće inteligentnih ljudi.
Sad, ti ih sve možeš svesti na kerove, ali kad neko posvećuje post na blogu Cecama sa "Peščanika" i ne može se nešto bolje od binarnog mišljenja od njega ni očekivati.
expolicajac expolicajac 22:13 01.12.2012

Re: OK

Sad, ti ih sve možeš svesti na kerove, ali kad neko posvećuje post na blogu Cecama sa "Peščanika" i ne može se nešto bolje od binarnog mišljenja od njega ni očekivati.

Nemoj da se opterećuješ Pajicem, sa razdaljine od par hiljada kilometara čak i sa frejem sme da se svađa
AlexDunja AlexDunja 22:32 01.12.2012

Re: OK

Sad, ti ih sve možeš svesti na kerove,


koliko sam ja videla, samo ti si insistirao na tome
da se nekako ( a od exa i pajića različito) okarakterišu svi.

i ex i pajić su bili pristojni, pa su rekli
da svuda ima različitih ljudi.

a ti opet kažeš da su oni rekli svi. nisu, i to svi vide sem tebe.
zašto, meni je nejasno?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 01.12.2012

Re: OK

AlexDunja



ma ok ja sam nepristojan, izgleda da mi je to usud. samo bih te zmolio da ponovo pročitaš komentare u hronološkom nizu.

uzgred, možda grešim, ali mislim da se ex i ja kapiramo, bar na onom elementarno ljudskom nivou, ako ne i kojem nivou iznad.
AlexDunja AlexDunja 22:53 01.12.2012

Re: OK

uzgred, možda grešim, ali mislim da se ex i ja kapiramo, bar na onom elementarno ljudskom nivou, ako ne i kojem nivou iznad.


i ja mislim da se kapirate, i drago mi je zbog toga,

ali ti si insistirao na svi.

kad je pajić rekao kerovi, bilo je jasno da ne misli na sve.
a u odgovoru ti je i pojasnio.

zašto insistiraš na nepotrebnom sukobu?
samo to mi je nejasno.

jer jasno je da tamo ima i kerova, zar ne?
oh, wait, pa ti si to već rekao
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:03 01.12.2012

Re: OK

AlexDunja

jer jasno je da tamo ima i kerova, zar ne?

kerovi je suviše blaga reč
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:03 01.12.2012

Re: OK

Sad, ti ih sve možeš svesti na kerove, ali kad neko posvećuje post na blogu Cecama sa "Peščanika" i ne može se nešto bolje od binarnog mišljenja od njega ni očekivati.


Da li je neko počinio krivično delo ili ne, jeste prilično binarno, tako da ne razumem najbolje tvoj komentar. Možda neko nije bio na poslu kad je bila ta oružana pobuna, ili se napravio bolestan, jer nije hteo da učestvuje u vršenju krivičnog dela, ili je, po savesti, odbio da izvrši takvo naredjenje, čime je prihvatio konsekvence. Na te ljude se moj komentar ne odnosi. Svi ostali su kerovi.

Moj blog je moj proizvod, i mogu da ga posvetim kome hoću. Ni to nema veze sa binarnošću. Imao sam tada dobar razlog da ga posvetim Cecama sa Peščanika, jer je tog dana, kad sam se penjao na vrh u Stenovitim planinama, bila emitovana poslednja emisija Peščanika na B92. Tebi verovatno to ne izgleda tako, ali taj podkast je bila jedina normalna emisija, sa pametnim i obrazovanim sagovornicima, sa čijim se političkim stavovima uglavnom slažem, a koju sam mogao da slušam ovde u emigraciji. A verovatno i ti tu, u Srbiji. Njeno marginalizovanje, i kako je tada izgledalo, gašenje, je meni barem, bilo očigledan pokazatelj da su stvari ozbiljno krenule nizbrdo, i da će se Srbija naći tu gde se sad nalazi.

Tako da, Vrapče, stvarno ne razumem šta tebe, zapravo, muči.
appendix appendix 23:19 01.12.2012

Re: OK

ali taj podkast je bila jedina normalna emisija, sa pametnim i obrazovanim sagovornicima, sa čijim se političkim stavovima uglavnom slažem

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:43 01.12.2012

Re: OK


Moj blog je moj proizvod, i mogu da ga posvetim kome hoću


Naravno, koliko god ja kritikovao ove tzv. "neoliberale", negde mi je onaj klasičan (a ja bih rekao i jedini pravi) liberalizam duboko prirastao uz srce, tako da tu nema spora.

A što se tiče ovoga:

Tebi verovatno to ne izgleda tako, ali taj podkast je bila jedina normalna emisija, sa pametnim i obrazovanim sagovornicima, sa čijim se političkim stavovima uglavnom slažem, a koju sam mogao da slušam ovde u emigraciji. A verovatno i ti tu, u Srbiji. Njeno marginalizovanje, i kako je tada izgledalo, gašenje, je meni barem, bilo očigledan pokazatelj da su stvari ozbiljno krenule nizbrdo, i da će se Srbija naći tu gde se sad nalazi.


...što bi rekao bivši nam predsednik Tadić, "slažemo se da se ne slažemo"
freehand freehand 00:22 02.12.2012

Re: OK

Šta da mi objasne? Da je ok dresurom napraviti čoveka koji će, ako treba, da izvrši i krivično delo, jer mu je naredjeno?

Pa možeš i ko redov Mening, pa gle samo šta će da te snađe.
Jebote, zamisli da je u nekoj nedemokratiji tako nešto uradio?!
Garant bi ga držali golog u tri kvadrata, ne bi mu gasili svetlo i ne bi mu dali da spava, i tako do daljnjeg, bez suda i presude...
Nego, postoji li neka zemlja i u njoj takva jedinica a da ih drugačije dresira?

dragan7557 dragan7557 16:10 03.12.2012

Re: OK

vrabac....:Ova priča o utapanju u sliku gubitnika tranzicije ti je previše ideološka, ko da je prepisana iz školske vežbanke u Kumrovcu, možeš ti to bolje ubeđen sam.

Nesto odje ne stima, bre!

Tranzicija, pod imenom revolucija jeste spominjana ali gubitnici u Kumrovackim citankama su neki drugi a ne ovi danasnji!

A citanke jesu spominjale neku nevaznu restauraciju kapitalizma, cija su sadasnji gubitnici posledica.

Mada, ne cudi me da se brkace gubitnici! Onda gubitnici behu kapitalisti, a sada su gubitnici radnici. Reklo bi se i nije neka razlika, jedino masovnost gubitnika, al´ koga to jos interesuje!?

Za koju nedelju idem iz ove novokomponovane demokratije, gde se sada nalazim, u jednu vekovnu kraljevsku diktaturu. A da nema neke razlike izmedju te dve sam sasvim siguran, jer obe poznajem dugo godina.

I da, jedina je razlika sto je u jednoj dugogodisnje plemstvo na vlasti a u ovoj drugoj novokomponovano plemstvo.

Gubitnici, zvani populus su isti, i u jednoj i u drugoj.


cerski
dragan7557 dragan7557 16:14 03.12.2012

Re: OK

expolicajac
Sad, ti ih sve možeš svesti na kerove, ali kad neko posvećuje post na blogu Cecama sa "Peščanika" i ne može se nešto bolje od binarnog mišljenja od njega ni očekivati.

Nemoj da se opterećuješ Pajicem, sa razdaljine od par hiljada kilometara čak i sa frejem sme da se svađa

Kolko vidim i da se ujeda, bre!

cerski
blue92 blue92 20:41 01.12.2012

pravimo se englezi? :)

(pa ne ozbiljno, otvorim blog, kad ono, sve naslovi na engleskom)

(pa ne ozbiljno, kakva su sad to pitanja o lovostaju kad svi znaju da je bitno ono sto se lovci dogovore.. ako se dogovore, sve Može, pa čak i Šumar da nas'rada.. mislim, znam, pričali mi Pravi Lovci iz Onih Vremena, dok smo jeli zečji gulaš i paštetu od fazana... a ne ova današnja boranija.. )

kao muzički prilog nesuvislom komentaru nesuvislog bloga,
super će ići zvučni efekti Majstora dok igra ping ponga

ihaaaa (nemate vi pojma, da ste živi i zdravi), il tako nekako



expolicajac expolicajac 20:44 01.12.2012

Re: pravimo se englezi? :)

pravimo se englezi? :)

Pa bolje i to nego da ćutimo dok nam ne pukne film
blue92 blue92 21:06 01.12.2012

Re: pravimo se englezi? :)

problem je u tome što mi ustvari Ćutimo

ovo kevtanje tu i tamo se ne računa, tojest, ONI ga ne računaju..

znamo iz istorije a i geografije, da kere laju, a njihovi "karavani" prolaze, prolaze, prolaze




baš smo mi neki.. posebni
AlexDunja AlexDunja 21:14 01.12.2012

Re: pravimo se englezi? :)

problem je u tome što mi ustvari Ćutimo

problem je što džaba pričamo.

ovaj tekst politika nije htela da objavi zbog....
Unfuckable Unfuckable 21:11 01.12.2012

ok

s obzirom da sebe stalno predstavljaš kao "eksperta" i "upućenog posmatrača" za razliku od nas neukih, zamolio bih da se maneš floskula tipa "neka svako zaključi po svom" i da pružiš objašnjenje za ove poprilično maglovite teze koje si nabacao.
blue92 blue92 21:24 01.12.2012

Re: ok

hoće objasniće, ako zineš (zinemo)*

*"zini da ti kažem" gangastyle

edit: znam da je gangnam style, al mi se ne rimuje..
expolicajac expolicajac 21:26 01.12.2012

Re: ok

Unfuckable
s obzirom da sebe stalno predstavljaš kao "eksperta" i "upućenog posmatrača" za razliku od nas neukih, zamolio bih da se maneš floskula tipa "neka svako zaključi po svom" i da pružiš objašnjenje za ove poprilično maglovite teze koje si nabacao.

Šta je ovo večeras, ko kako stigne istrese se na meni. Čime sam ja to "naivan" zaslužio. Eno zbunjenom menu sam pokušao da objasnim, ako nije dovoljno samo kaži, izgleda da sam večeras predviđen za "toplog zeca"
blue92 blue92 21:30 01.12.2012

Re: ok

ex, ovaj tvoj odgovor, tako soft i tako smeran, natero mi suze (smeha) u oči

zapravo, sjajno.
antioksidant antioksidant 21:32 01.12.2012

Re: ok

Šta je ovo večeras, ko kako stigne istrese se na meni.

niko vise ne cita to "ex" :)
Unfuckable Unfuckable 21:32 01.12.2012

Re: ok

nije u pitanju nikakvo istresanje - mada sasvim zabavno zvuči ideja da je kljun navatao tikove na blogu B92 - nego me zanima, prosto i jednostavno, šta je to upućeni pisac ovih redova želeo da nam kaže?
chilash chilash 21:41 01.12.2012

Re: ok

antioksidant
Šta je ovo večeras, ko kako stigne istrese se na meni.niko vise ne cita to "ex" :)


Čuj u ljudima prorade razne emocije, pitanja sama nadolaze. Zašto je ex, koliko ljudi je tukao devedesetih, da li i mene lično, kakve veze ima sa ovom bagrom o kojoj se više piše nego o naučnicima u ovoj zemlji. Verujem da ništa od ovog nije tačno ali..crv sumnje je gadan crv.
expolicajac expolicajac 21:44 01.12.2012

Re: ok

Unfuckable
nije u pitanju nikakvo istresanje - mada sasvim zabavno zvuči ideja da je kljun navatao tikove na blogu B92 - nego me zanima, prosto i jednostavno, šta je to upućeni pisac ovih redova želeo da nam kaže?

1.Da se odustaje od toga da je pobuna crvenih beretki bila udar na državu.
2.Davanje podrške svakom obliku nasilja, koje hvala bogu već imamo koliko hoćeš.
3.Duboko sam uveren da se radi o smišljenoj političkoj aktivnosti aktuelne vlasti
4. "NAJEBAĆEMOGA"
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:49 01.12.2012

Re: ok

expolicajac

4. "NAJEBAĆEMOGA"


Ccccc...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana