Društvo| Politika| Sex

We have a serious problem

expolicajac RSS / 01.12.2012. u 17:25


Komentari (150)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 21:51 01.12.2012

Re: ok

srdjan.pajic
expolicajac

4. "NAJEBAĆEMOGA"


Ccccc...

Samo se ti zajebavaj, a kad se kolektivno doselimo kod tebe...
Unfuckable Unfuckable 21:52 01.12.2012

Re: ok

sa linka:
"Da se brane sa slobode iz Okružnog zatvora u Beogradu pušteni su tokom ove sedmice... "
Dakle, koliko ja vidim - ne odustaje se od optužnice.
Po čemu bi to bilo "davanje podrške svakom obliku nasilja"?
Ako je smišljeno - šta je cilj te zamisli?
Želi li vlast, s obzirom da se radi o "ubicama po zadatku" tj robotima malo da ubije samu sebe?
Najebaćemo?
Ja mislim da već jesmo i to odavno, i ne vidim da će par kerova ovde ili tamo tu nešto da promeni.

ps: Pajiću, šabane - pa gde si bre ti ?
expolicajac expolicajac 22:00 01.12.2012

Re: ok

Ja mislim da već jesmo i to odavno, i ne vidim da će par kerova ovde ili tamo tu nešto da promene.

Koliko bivših pripadnika crvenih beretki čeka priliku da se "osveti" svakome za koga misli da je tražeći demokratiju uništio njihove živote? Pojedinačno nezadovoljstvo može lako da se uobliči u kolektivnu osvetu. Pa jel vidiš da se traži da se svi Srbi puste iz Haga. Ko će moći da obuzda individualne agresije koje se podhranjuju, kako od ovih idiota iz Haga koji oslobađaju krvnike tako i od naših proračunatih igrača koji celokupno svoje življenje zasnivaju na zloupotrebi slomeljenog nacionalnog ponosa.
Sve je isto samo njega nema, a kako stoje stvari i on će se povampiriti ko SAVA
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:00 01.12.2012

Re: ok

Unfuckable

ps: Pajiću, šabane - pa gde si bre ti ?


Ko, jel' ja? Ma zauzet sam, bio, nešto, malo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:01 01.12.2012

Re: ok

expolicajac
srdjan.pajic
expolicajac

4. "NAJEBAĆEMOGA"


Ccccc...

Samo se ti zajebavaj, a kad se kolektivno doselimo kod tebe...


E, samo nam još vi falite.
antioksidant antioksidant 22:01 01.12.2012

Re: ok

Dakle, koliko ja vidim - ne odustaje se od optužnice.

policajci pritvor racunaju kao kaznu koju oni i istrazne sudije propisuju
a onaj redovni sud odgovara drugoj partiji
expolicajac expolicajac 22:07 01.12.2012

Re: ok

policajci pritvor racunaju kao kaznu koju oni i istrazne sudije propisuju

Jadni mi panduri, pored vas sveznalica
chilash chilash 22:11 01.12.2012

Re: ok

expolicajac
Koliko bivših pripadnika crvenih beretki čeka priliku da se "osveti" svakome za koga misli da je tražeći demokratiju uništio njihove živote?

Ovo je svođenje diskusije na nivo školskog uzrasta. Pa takvi osvetnici više ne obitavaju ni u holivudskim filmovima koji makar malo drže do ugleda.

Pa jel vidiš da se traži da se svi Srbi puste iz Haga.


Ko traži? Nikolić! On ima obavezu svaki dan da izjavi nešto što pravi dobru atmosferu pod šatrom, pa kad ode u zavičaj da mu bacaju koske i viču: " bravo care al si im skresao"...
Unfuckable Unfuckable 22:12 01.12.2012

Re: ok

misliš - jadni Mi pored sveznajućih pandura?
chilash chilash 22:14 01.12.2012

Re: ok

expolicajac
Jadni mi panduri, pored vas sveznalica


Jednom pandur.... nema više ex.
expolicajac expolicajac 22:15 01.12.2012

Re: ok

misliš - jadni Mi pored sveznajućih pandura?

Najtužnije je to što si apsolutno u pravu!
houp houp 22:26 01.12.2012

Re: ok

ex ...

blue92 blue92 22:32 01.12.2012

Re: ok

da, ekse, stvarno je iritantan Taj Publikuum koji ne razume iz prve šta si hteo reći..

možda je zajeb samo u "fontu" koji koristiš ?

expolicajac expolicajac 22:36 01.12.2012

Re: ok

blue92
da, ekse, stvarno je iritantan Taj Publikuum koji ne razume iz prve šta si hteo reći..

možda je zajeb samo u "fontu" koji koristiš ?


Lepota se uvek nalazi u oku posmatrača.
blue92 blue92 22:38 01.12.2012

Re: ok

Lepota se uvek nalazi u oku posmatrača.


expolicajac expolicajac 22:44 01.12.2012

Re: ok

blue92
Lepota se uvek nalazi u oku posmatrača.



Jel si zapravo hteo ovo da mi poručiš?
Jukie Jukie 22:52 01.12.2012

Re: ok

expolicajac
policajci pritvor racunaju kao kaznu koju oni i istrazne sudije propisuju
Jadni mi panduri, pored vas sveznalica

Nekidan su u emisiji o zatvorima objašnjavali da pritvor ne bi trebalo da bude deo kazne (jer izgleda mnogi misle da jeste)
blue92 blue92 22:55 01.12.2012

Re: ok


Jel si zapravo hteo ovo da mi poručiš?

da. baš to.

i ex, stvarno si nikakav policajac.
ništa ne paziš.
ja sam bre devojčica. ne dečak.
dakle, nisam ti poručio, već poručila.

a kad sam već tu, da ti poručim još nešto.

ne misliš li da je DOSTA bilo igranja žmurke, i da bi bilo sasvim potrebno i sasvim pravo vreme da se malo saberu muda na gomilu i da se napravi jedno veliko spremanje, prvo u SEBI, pa onda i u ovom našem KRŠ dvorištu..
a ne da se povazdan pišu blogići, sa gomilom zamenica..
neko, neki, ovaj, onaj, a oni, a tek mi, a do q više..

m?
expolicajac expolicajac 23:00 01.12.2012

Re: ok

ne misliš li da je DOSTA bilo igranja žmurke, i da bi bilo sasvim potrebno i sasvim pravo vreme da se malo saberu muda na gomilu i da se napravi jedno veliko spremanje, prvo u SEBI, pa onda i u ovom našem KRŠ dvorištu..
a ne da se povazdan pišu blogići, sa gomilom zamenica..
neko, neki, ovaj, onaj, a oni, a tek mi, a do q više..

Pa i ovo je "devojčice" oblik okupljanja. Više pameti se ovde steklo nego na svim kolegijumima koje sam održao.
houp houp 23:02 01.12.2012

Re: ok

m?




(:
8c_competizione 8c_competizione 23:40 01.12.2012

Re: ok

genijalno!
dragoljub92 dragoljub92 23:58 01.12.2012

Re: ok

expolicajac
srdjan.pajic
expolicajac

4. "NAJEBAĆEMOGA"


Ccccc...

Samo se ti zajebavaj, a kad se kolektivno doselimo kod tebe...

rezervisem mesto u trecem redu do pendjera da zevam kroza njeg.da vidim crne planine juzne dakote"

"
numero1 alias aln ford
freehand freehand 00:12 02.12.2012

Re: ok

šta je to upućeni pisac ovih redova želeo da nam kaže?

Ko je pisac, jebote? I u šta je upućen?
expolicajac expolicajac 00:14 02.12.2012

Re: ok

freehand
šta je to upućeni pisac ovih redova želeo da nam kaže?

Ko je pisac, jebote? I u šta je upućen?

dragoljub92 dragoljub92 00:15 02.12.2012

Re: ok

houp
m?




(:

nado svaka cast,genijalno [to re;e prethodni kolega sused.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:39 02.12.2012

vodenica

kako stoje stvari i on će se povampiriti ko SAVA


ne diraj SAVU, srušila mu se vodenica, bedak
evo hot news linak
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:58 03.12.2012

Re: ok

još vi falite

Pajiću,my brother from another mother,ako ti sledeće godine,tamo u okotobru, banem u Colorado Springsu ili gde si već u tim stenovitim planinama Kolorada...
ono, primi me,iako se ne poznajemo. budi laf!
izaće me sve to jeftinije
(ionako putujem samo amtrakom)

*kod albukerkija desno ili levo?:)))))

dragan7557 dragan7557 16:23 03.12.2012

Re: ok

expolicajac 21:26 01.12.2012
Re: ok

Unfuckable
s obzirom da sebe stalno predstavljaš kao "eksperta" i "upućenog posmatrača" za razliku od nas neukih, zamolio bih da se maneš floskula tipa "neka svako zaključi po svom" i da pružiš objašnjenje za ove poprilično maglovite teze koje si nabacao.


Šta je ovo večeras, ko kako stigne istrese se na meni.

Jebiga ex Krstic je zauzet, pa narod na dezurnu vast, makar bila i ex-vlast nasrce ko lud, a priznaces, sluzba je sluzba, bre!

cerski
dragan7557 dragan7557 16:25 03.12.2012

Re: ok

antioksidant
Šta je ovo večeras, ko kako stigne istrese se na meni.

niko vise ne cita to "ex" :)

Jasta bre, jednom hm.... uvek hm......!

crski
dragan7557 dragan7557 16:30 03.12.2012

Re: ok

expol: kako od ovih idiota iz Haga


Kolko prdekane ono bese za uvredu Suda?!

cerski


dragan7557 dragan7557 16:34 03.12.2012

Re: ok

expolicajac
srdjan.pajic
expolicajac

4. "NAJEBAĆEMOGA"


Ccccc...

Samo se ti zajebavaj, a kad se kolektivno doselimo kod tebe...

Alo bre, aj se bre jednom se odlucte jal u Rusiju jal u Jamerku, nemoz oboje, bre!?


cerski
blue92 blue92 22:13 01.12.2012

naši Pravi Problemi stoje



imaju ih i drugi.

ali ih i rešavaju.

a mi il ćutimo il kevćemo..

evo jedne lepe istinite priča o nećutanju

ko ne zna engleski, nek zamoli dete, drugaricu, ili bar google translate da mu prevedu:

In Iceland, the people have made the government resign, the primary banks have been nationalized, it was decided to not pay the debt that these created with Great Britain and Holland due to their bad financial politics and a public assembly has been created to rewrite the constitution. And all of this in a peaceful way. A whole revolution against the powers that have created the current global crisis. This is why there hasn't been any publicity during the last two years: What would happen if the rest of the EU citizens took this as an example? What would happen if the US citizens took this as an example..

Top Economists: Iceland Did It Right … And Everyone Else Is Doing It Wrong

“What Iceland did was right. It would have been wrong to burden future generations with the mistakes of the financial system.” -Joe Stiglitz, Nobel prize winning economist

“What (Iceland's recovery) demonstrated was the … case for letting creditors of private banks gone wild eat the losses.” -Paul Krugman, Nobel prize winning economist
chilash chilash 22:16 01.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

blue92
imaju ih i drugi.ali ih i rešavaju.a mi il ćutimo il kevćemo..evo jedne lepe istinite priča o nećutanjuko ne zna engleski, nek zamoli dete, drugaricu, ili bar google translate da mu prevedu:


Ko nezna Srpski neka zamoli nekog da ga poduči.
blue92 blue92 22:19 01.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

jebote... a ne ja ovde ne mogu da dobijem odgovor (zato i dolazim recently) sta je bilo na skupstini u vezi GMO hrane..
nema mi poslanice (a ni njene "male" sticenice) sa ODGOVOROM, koji mi je - cini mi se, bio obecan.. u neku ruku. hmm.





Jukie Jukie 22:54 01.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

blue92
jebote... a ne ja ovde ne mogu da dobijem odgovor (zato i dolazim recently) sta je bilo na skupstini u vezi GMO hrane.. nema mi poslanice (a ni njene "male" sticenice) sa ODGOVOROM, koji mi je - cini mi se, bio obecan.. u neku ruku. hmm.

Pa pitaj zelene, mislim da su bili na nekoj konferenciji ovih dana pa će da se vrate
dragoljub92 dragoljub92 00:21 02.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

blue92
jebote... a ne ja ovde ne mogu da dobijem odgovor (zato i dolazim recently) sta je bilo na skupstini u vezi GMO hrane..
nema mi poslanice (a ni njene "male" sticenice) sa ODGOVOROM, koji mi je - cini mi se, bio obecan.. u neku ruku. hmm.






jati odgovorim, jedinosto mi smeta u vezi te GMO je to sto joj je vlanik monopolista,montesante valjda, i sto ima autorska prava ,inace ne mislim da je losa ideja.i pored svih otrova koje nam stavljaju u hranu yemskinje utepuju 80 godina u proseku a muski malo ranije odustanu od suzivota sistim.
blue92 blue92 23:23 02.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

a be dragoljupče, be

ajde malo matematike.. ta statistika koju si potego se odnosi na žene koje su doživele 80 hraneći se nekadašnjom hranom, znaš ono, još u vreme Tita..

statistika (dužina životnog veka, zdravlje-bolest) za one koje odrastaju SAD na GMO hrani TEK treba da sačeka obradu podataka na OVOJ sad populaciji koja jede to Gmovno.

u medjuvremenu (ovom sadašnjem) neki ljudi su uvideli štetnost iste, radili, bukvalno u tajnosti istraživanja, da im ne bi korumpirani POLITIČARI smestili "ludilo" ili ne daj bože srčani udar, i došli do nepobitnih činjenica:
(a to će statistika TEK da obradi, al na našoj deci i unucima) da je GMO ubica genetskog materijala čovekovog i ženinog, da utiče na plodnost, na oboljevanje, na SVE..

mi stvarno, stvarno imamo serious problem i zatvaranje očiju i pevanje pesmica SADA skupo će nas dodje. JAKO skupo.
jednog dana, ubrzo, odraziće se na Svu Našu Decu, a i na neke (mladje) medju nama.

pa ti vidi



dragoljub92 dragoljub92 23:45 02.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

a be dragoljupče, be

tačno je da ovi 80-to(HI tajson) godišnjaci nisu jeli GMO hranu ali su jeli razne aditive i razne farbe i dodatke za hranu,soli,šećer itd. i opet su doživeli u proseku duboku starost.
genetska modifikacija nije sama po sebi zlo,zlo je u nameri da se modifikuje neka loša osobina.
tačno je da ne možemo da znamo krajnje posledice uzimanja te vrste hrane ali to ne znači da je zbog našeg neznanja to automatski pogubno.
mator sam čovek,više od pola veka lutam ovim našim poljem i verujem da nikom ne verujem.vreme će da kaže ko je bio u pravu.
novo nije nužno zlo, a ni dobro. sve ma svoju svetlu i tamnu stranu.
gledao sam i ja razne emisije na ovu temu i došo do zaključka da svakonavija vodu na svoj mlin a nikog nije briga za istinu i to što sluđuju narod.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:11 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

i došli do nepobitnih činjenica:


A kako znas da su nepobitne?

genetska modifikacija nije sama po sebi zlo,zlo je u nameri da se modifikuje neka loša osobina.


Genetske modifikacije su osnovna razvoja u proizvodnji hrane i to nije nista novo.
Nije novo ni to da covek indukuje te modifikacije, jedino sto je novo je tehnika kojom se te modifikacije ostvaruju.
Covek je recimo ukrstio ono sto se u prirodi ne ukrsta. psenicu i raz npr, i tako dobio modifikovanu genestsku strukturu (tritikale) tj konstruisao novu strukturu i u tome se ne vidi problem.

Ono sto mi se cini najjacim argumentom protivnika GMO je to da oni koji "pincetom" cackaju po genomu stelujuci ga, ne mogu biti sigurni da nema nekih posledica koje ce se eventualno pojaviti ko zna kad i u ko zna kom obimu i obliku.

jedinosto mi smeta u vezi te GMO je to sto joj je vlanik monopolista,montesante valjda,

Ne moze Monsanto imati tapiju na GMO.
On moze imati tapiju na ono sto je on stvRio, na tu konkretnu sortu, klon ili sta li je vec, a ne moze nikom zabraniti da napravi neki drugu, takodje modifikovanu sortu.

To je slucaj i sa konvencionalnim sortama, cacanski institut npr ima tapiju na sortu koju je stvorio i niko drugi ne moze praviti sortu Cacanska Rodna, ali svako moze koristiti tehniku koju je on primenjivao (selekcija, ukrstanje) i dobiti neku sortu koja ce biti njegova, to mu Cacani ne mogu zabraniti.
blue92 blue92 00:15 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

a nikog nije briga za istinu


mene JESTE briga.

i da ti kazem: naravno da sve novo nije nuzno zlo, i vidis, meni ne bi smetao monopolizam monsanta da je njegov CILJ human, pa nek zarade bogaoca, ebemise.

motam se po "trulom zapadu", ne mozes da zamislis kolika je pomama za organic hranom, Shvica, Austrija, sve je to, tojest oni koji imaju i mogu, a tamo vecina moze, SKROZ preslo na hranu koja NIJE pod sapom monsanta i brace. ama zasto, a?

ali, jebe se monsantu & co.. ima dovoljno Jefitinih Zemalja, sa jos (moralno) Jeftinijim Politicarima gde ce progurati svoje otrove, zakonskim i inim odredbama, platice Jeftine Medije da dezinformisu narod plus ponekog (moralno) Jeftinog Blogera etc etc

i jos ce tako sve umotati u sarene laze i medijske celofane (a ko drzi medije, a?) da ispadne da su oni TU i TO za dobrobit naroda, da NE bude gladnih..

pa i nece biti gladnih.. pocrkace prethodno ko muve od TE hrane.

evo ti jos jedan link - French Researchers Secretly Studied GMOs



dragoljub92 dragoljub92 03:02 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

Ne moze Monsanto imati tapiju na GMO.

мислио сам на то да има монопол на семенску робу, не може селјак да остави себи ништа од рода па да следеће године не купује.па чак иду приче и да ако се суседно полје под немонтесанто хибридом природно опраши истим они полажу право да им се и то плати.те патентне тракалице ми сметају.
motam se po "trulom zapadu", ne mozes da zamislis kolika je pomama za organic hranom, Shvica, Austrija, sve je to, tojest oni koji imaju i mogu, a tamo vecina moze, SKROZ preslo na hranu koja NIJE pod sapom monsanta i brace. ama zasto, a?

мотао сам се и ја,тако да знам о чему причаш али то се у моју паланку зове 'порез на будале'
и ја и ти и хучи смо одрасли на храни која је третирана хемиским ђубривима и осталим конзервансима и осталим отровима.
пре двадесет и нешто година је велику моралну дилему изазвала вештачка оплоднја,чувене бебе из епрувете,данас се дигла (оправдана ) фрка што имају право на само један покушај.
пре 40 година плавуше нису биле ценјеније од црнки,пиво нису пиле жене и нису гледале фудбал, а данас...
пре 20 година су рекли да жуманце не сме да се једе јер је пуно холестерола.после 10 година су рекли да то није опасан холестерол,данас... немам појма и не интересује ме.
до друге половине 19-от (ХИ Т..) западна европа није могла да произведе доволјно хране за све своје грађане,то јој је успело тек у другој половини 19. века захвалјујући вештачком ђубриву које данас псује на сав глас,
седамдесетих се причало о аутомобилима на воду,струју у смислу дасу већ пронађени али је завера ауто компанија да не смеју да се појаве у јавности,данас се рекламирају хибриди,одједном су пали смарса супер урађени електромотори.
знаш мого би до сутра да набрајам шта се све проглашавало за отровно,штетно ,непожелјно а данас је сасвим нормална ствар.
једино што замерам општем напреткку је то што је здравство и фармакологија постало уберпрофитна индустрија.
још нешто .колико пута неделјно палиш машину за веш.ако се добро сећам она троши 80 литра воде за једно пранје и то 80 литра воде засићене фосфатима,ти,ја,ми,сви трујемо дневно више землју него селјаци својим ђубрењем нјива или бар подједнако.о уређајима који зврдају под стенд бајем и троше енормне количине струје.
мој монитор троши 1ват у стендбају,комп незнам,појачало незнам, али ја имам прекидач на разводној табли(продужни са више утичница) и на њему прекидач тако да кад не користим комп прекинем му довод струје.то је мој мали допринос.
не бих да причам о сапунима и козметици и још о луксузу који је постао нормална појава.
није генетски инжењеринг једини јахач апокалипсе.
milisav68 milisav68 08:53 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

blue92

motam se po "trulom zapadu", ne mozes da zamislis kolika je pomama za organic hranom, Shvica, Austrija, sve je to, tojest oni koji imaju i mogu, a tamo vecina moze, SKROZ preslo na hranu koja NIJE pod sapom monsanta i brace. ama zasto, a?

Jel znaš lično nekog, ko djubri baštu stajnjakom, i okopava je motikom?
tyson tyson 09:05 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

у другој половини 19. века

Bravo! Pohvala pred odeljenskom zajednicom.



tyson tyson 09:11 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

Jel znaš lično nekog, ko djubri baštu stajnjakom, i okopava je motikom?

Okopavanje motikom nije nužno, ali ako se želi potvrda (srpski: sertifikat) o organskom uzgajanju voća/povrća e da bi se postigla veća prodajna cena i ušlo na tržište organske hrane koje se širi (srpski: u ekspanziji), bogami će morati stajsko.

A poželjno je i da krave jedu travu & detelinu a ne neki koncentrat.


blue92 blue92 14:52 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

Jel znaš lično nekog, ko djubri baštu stajnjakom, i okopava je motikom?


znam.

a znam i kakav im je paradajz, paprika, krastavac, krompir i ostalo.
nema tu dva paradajza iste veličine, nema paprike koja je ko lenjirom iscrtana, kratavac je živi piš kako sve ne izraste, al sve je toliko UKUSNO i PRAVO, prosto da ti se smuči (nametnuti smrdljivi život okolo)

i svi ti što jedu to "od stajskog djubriva i motike" - da viš kako su rumeni i zdravi, i niko nije neurozan, ni bolesan, ni alergičan, deca im zdrava .. lekare NE pamte kad su videli..
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:41 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

ali ako se želi potvrda (srpski: sertifikat) o organskom uzgajanju voća/povrća e da bi se postigla veća prodajna cena i ušlo na tržište organske hrane koje se širi (srpski: u ekspanziji), bogami će morati stajsko.


Ne mora, mogu i mineralna djubriva tzv prirodna mineralna (tomasovo brasno) a sto se zastite tice tu je dozvoljena poprilicna lista ciste hemije

Za suzbijanje gljiva se koriste sredstva kao i u konvencionalnoj proizvodnji uz izuzetak samo par sredstava koji se u konvencionalnoj relativno cesto koriste a u organskoj su zabranjena.

SPISAK

Nije organska proizvodnja ono sto se najcesce misli, organsko = neprsakno.



i svi ti što jedu to "od stajskog djubriva i motike"


kojih je tek par procenata, za razliku od tvoje tvrdnje da
oni koji imaju i mogu, a tamo vecina moze, SKROZ preslo na hranu koja NIJE pod sapom monsanta i brace. ama zasto, a?


Ako pod monmstantovom sapom smartas sve sto nije organsko, a ne znam kako bi drugacije mogla da razdvojis, onda statistika kaze da je najveca potrosnja organsjke hrane u Svajcarskoj gde je ucesce takve hrane u ukupnoj 4,5%

Zemlja sa najvećim učešćem organskih proizvoda na tržištu, posmatrano u odnosu na
ostale proizvode, jeste Švajcarska sa 4,5%, koja pored toga ima i najveću potrošnju organskih
proizvoda po glavi stanovnika (100 evra po pojedincu).


Dragoljube,

Sto se nemogucnosti setve semena iz prethodne vegetacije ("sa tavana" ) tice to je iskljuceno i kod konvencionalnih hibrida,ne zato sto neko ne dozvoljava vec zato sto su prinosi od takvog semena mnogostruko manji.

A kad se o bezobrazliku Monsanta radi tu je primer koji si naveo (tuze komsiju ciju je parcelu opraslilo seme sa "njihovih" biljaka jer im je povrredio "autorska prava" ) tacan. I jos njihova grcevita borba. u kojoj imaju prilicno uspeha, da se GM hrana ne obelezava u prodavnicama.
Samo, malo li je kompanija koje su bezobrazne u borbi za prifit?
milisav68 milisav68 17:45 03.12.2012

Re: naši Pravi Problemi stoje

blue92

i svi ti što jedu to "od stajskog djubriva i motike" - da viš kako su rumeni i zdravi, i niko nije neurozan, ni bolesan, ni alergičan, deca im zdrava .. lekare NE pamte kad su videli..

....i svojim proizvodima hrane pola Beograda i žive od toga...

A koliki im je prinos po aru/hektaru, i pošto prodaju tu svoju robu?

looping looping 09:11 02.12.2012

1

Zanimljiva i kompleksna tema.
Ne znam zasto ali cini mi se da "Evropi", "USA" odgovara da u Srbiji vladaju nacionalisti. Naravno da ce gledati da to vesto prikriju.
Da je htela "Evropa" je lako mogla Srbiju da oslobodi nacionalista ali gleda da ih sto vise proizvede svojim postupcima. Duboko verujem da ni Ceda ne bi uveo Srbiju u Evropsku Uniju makar ispunio sve sto zahtevaju od njega pa i vise od toga.
Ali kao da nekome odgovara da se Srbija jos "malo" kuva.
cult cult 09:50 02.12.2012

Re: 1

Ceda


Neo.
zilikaka zilikaka 15:51 02.12.2012

132

E, kad smo već u temi, ja odavno jurim da nabavim onu njinu fantomku, al najbolje ako ima štrikana, od malo deblje vunice.

Kako došla zima tako me sinusi uvate čim krene malo vetra, pa bi mi ta odežda valjala samo tako.

Ponude, naravno, na PP.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana