Film| Umetnost| Život

Pogledaj me nevernice

gordanac RSS / 01.12.2012. u 23:40

- Srđan Karanović je 1974 napravio TV film dokumentarnim stilom "Pogledaj me nevernice", maestralno, jednostavno taman toliko koliko treba da bude, jedan od onih filmova (kratkih) koji se mogu gledati opet i opet i opet ... tako da uvek ostave želju da se pogleda još jednom -

pogledaj_me_nevernice.jpgDanas mi je internet "naneo" zadovoljstvo da pronađem snimak filma, traje 38 minuta i ostavlja neizbrisive otiske i utiske i jedino što mogu je da ga podelim sa svima, da se tako napravi šansa za mnoge da uživaju u priči, slici, muzici, atmosferi, dijalozima, likovima, prizorima i mašti jednog umetnika koji je ovaj film napravio davnih dana.

Među nama koji su ga već imali prilike pogledati i gledati nanovo i koji sami sebe svrstavaju u poklonike, razvijen je pravi kult razmene kratkih replika, značenja scena i - naravno muzike, nezaboravne muzike.

 

 Srđan Karanović

p.s.

Subotnje veče je, poklonite ovom filmu svojih 38 minuta, vratiće vam stostruko, razgaliće vas, nasmejati i - vezati željom da ga pogledate ponovo.

Ako ništa drugo - ko dosad nije čuo prave svirce, ima priliku da ih u ovom filmu i vidi i čuje, ko ih je već slušao setiće se kako su dobro zvučali, uvek i svugde od Kovilja do Deronja...



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelica Greganović Jelica Greganović 00:01 02.12.2012

Odgledala

opet.
Ulepšalo subotnje veče.
Fala
dragoljub92 dragoljub92 00:03 02.12.2012

super

film
minimalisticko prebogat dusom
serem kigrlica al sam razdusevljen tim filmom
dragoljub92 dragoljub92 00:04 02.12.2012

Re: super

ko gre[i taj i radi ,al djabe
Vera Johnson Vera Johnson 00:07 02.12.2012

divno

uzivajte
branek branek 00:12 02.12.2012

Kada sam u...

... kafani, mnogo pijan, tamburica, ova pesma mi je nezaobilazna i uvek "fleševi" scena iz filma... Ne znam zašto ali jednostavno na tih cirka dva minuta koliko traje pesma gubim dodir sa stvarnošću...

Potpuno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:33 02.12.2012

Мала ћирилична исправка

МИРОСЛАВ ЈОСИЋ ВИШЊИЋ
... a Televizija Beograd više puta prikazala je njegov tv-film "Pogledaj me, nevernice" (1974, režija Srđan Karanović).


Ову су и филм и песма за све генерације :)
gordanac gordanac 00:46 02.12.2012

tako je bilo ...

Predrag Brajovic

Мала ћирилична исправка
МИРОСЛАВ ЈОСИЋ ВИШЊИЋ
... a Televizija Beograd više puta prikazala je njegov tv-film "Pogledaj me, nevernice" (1974, režija Srđan Karanović).


Ову су и филм и песма за све генерације :)


Istina.
Evo pesme na 28min30sec umesto hvala za ћириличну исправку

EDIT:
mora link za određeno vreme, pri postavljanju YT - neće, ali eto i to se može rešiti :)

nsarski nsarski 01:01 02.12.2012

Вако. Слушај.

Причу је написао М.Ј. Вишњић, а зове се ”Сведоци”.

Милицајац: Ђорђе је њега убо девет пута у срце, два пут у мишицу, један пут у стомак, три пут у врат и један пут у уста.
Мајка Сока: Јесте да је и ко малишан био несташан. Али, никада тицу није убијо, а ни комарца.
Конобарица: Могу само да кажем да се нису смејали. Зубе им нисам видела.
Ђурђа: Волела сам и Ђорђа и Марка. Једног сам волела три године, а једног скоро годину дана.
Шеф сале: Људи су овде улазили, и излазили одавде као овце.
Мајка Сока: Што се убо, убо. Што се самоубо, моро није.




gordanac gordanac 08:44 02.12.2012

:)

nsarski

Вако. Слушај.
Причу је написао М.Ј. Вишњић, а зове се ”Сведоци”.

Милицајац: Ђорђе је њега убо девет пута у срце, два пут у мишицу, један пут у стомак, три пут у врат и један пут у уста.
Мајка Сока: Јесте да је и ко малишан био несташан. Али, никада тицу није убијо, а ни комарца.
Конобарица: Могу само да кажем да се нису смејали. Зубе им нисам видела.
Ђурђа: Волела сам и Ђорђа и Марка. Једног сам волела три године, а једног скоро годину дана.
Шеф сале: Људи су овде улазили, и излазили одавде као овце.
Мајка Сока: Што се убо, убо. Што се самоубо, моро није.






:)
Слушам. Гледам. И мило ми.
Umesto hvala za delić dijaloga - jedna slička o tome šta sve lepo može da se vidi kad se pažljivo gleda (i kao dokaz da se jedno isto uvek različito vidi :)


Vera Johnson Vera Johnson 01:14 02.12.2012

film

http://www.imdb.com/title/tt0173008/

kao sto i sam srdjan karanovic (or whoever) na internetu kaze: napravili smo film (documentary style). ne znam da li link radi, ali, gordana, shvati i razumi da je nama u dijaspori tesko da objasnimo da ovako nije bilo... (mozda si tako i na taj nacin zivela, ja nisam.) muzika je fantastcna, slusala sam je mnogo puta (sto i sad radim) ali bez krvi i ubistava.

zivela sam 38 godina u jugoslaviji (poslednjih nekoliko u krnjoj). nije u redu da ovo predstavljas kao dokumentarac. dokumentarac to nije, a i srdjan je u vreme snimanja ovog filma bio student. karijeru napravio, kao i kusturica na tzv. "jugoslovenskom" crnom talasu, koji se samo u srbiji desavao.

radila sam sa jednom koja je bila nekakva "sekretarica" kusturici. sve sto je od bhs jezika zapamtila bilo je: kiki, kiki, ku*ac ti je ovoliki. to je od kusturice naucila i ocekivala da joj prevedem na engleski. pokazala mi je (rucno, ne shakachki) koliki je, ali nisam bila u stanju da prevedem, jer'bo ne znam sta kiki, kiki znaci.

cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu.
ivana23 ivana23 01:27 02.12.2012

Re: film

a i srdjan je u vreme snimanja ovog filma bio student


Ne bi se reklo, S.K. je '45. godiste.
gordanac gordanac 01:28 02.12.2012

film

..."dokumentarnim stilom" - ispravljeno, te se nadam da je sada u redu.

Ostalo - ne razumem, od asocijacija na druge režisere, pa sve do
kao sto i sam srdjan karanovic (or whoever) na internetu kaze: napravili smo film (documentary style). ne znam da li link radi, ali, gordana, shvati i razumi da je nama u dijaspori tesko da objasnimo da ovako nije bilo... (mozda si tako i na taj nacin zivela, ja nisam.) muzika je fantastcna, slusala sam je mnogo puta (sto i sad radim) ali bez krvi i ubistava.


ili:

cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu.


ne razumem zašto bi i oko čega bilo zabune ...

Vera Johnson Vera Johnson 01:36 02.12.2012

Re: film

eh, jugoslavenski veciti studenti, bez obzira na godiste.
dragoljub92 dragoljub92 01:38 02.12.2012

Re: film

rodjena u beogradu.

ovo je glavni kamen tvog spoticanja.
rođena u bg, verovatno u porodici intelektualaca,bez kontakta sa ,teško mi je da to kažem, prostim narodom.zato i ne možeš da prihvatiš činjenice iz ovog filma.
"jugoslovenskom" crnom talasu, koji se samo u srbiji desavao.

ovo neznam kako da razumem,pa šta ako se dešavao samo u srbiji,ne vidim tu neku manjkavost.
kiki, kiki, ku*ac ti je ovoliki

te igre reči su neprevodljive a i neshvatljive drugim narodima i glupost je prevoditi naročito ako ne razumeš tu vrstu zajebancije,a očigledno je da je ne razumeš.
cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu.

oo je nepotrebno,čemu uvoditi nacionalnost u ovu priču, osim ako kao pripadnica drugog naroda nisi u stanju da razumeš tu vrstu zajebancie,što verujem da jeste u pitanju.
i na kraju. taj soj naroda ,prikazan u filmu postoji i danas kao što je postojao i tad,možda je drugačije obučen jer je standard skočio i kod njih,ali ne mora da znači,
ali da ja sad ne pišem ovde nekakvu disertaciju o ovom filmu,nisam baš pismen za tako što.
Vera Johnson Vera Johnson 01:42 02.12.2012

Re: film

gordanac
..."dokumentarnim stilom" - ispravljeno, te se nadam da je sada u redu.Ostalo - ne razumem, od asocijacija na druge režisere, pa sve do
kao sto i sam srdjan karanovic (or whoever) na internetu kaze: napravili smo film (documentary style). ne znam da li link radi, ali, gordana, shvati i razumi da je nama u dijaspori tesko da objasnimo da ovako nije bilo... (mozda si tako i na taj nacin zivela, ja nisam.) muzika je fantastcna, slusala sam je mnogo puta (sto i sad radim) ali bez krvi i ubistava.ili:
cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu. ne razumem zašto bi i oko čega bilo zabune ...


ispravljeno? u redu? meni nije. otislo u etar. bice da je istina. eh, politiko, karto, a karta je marta, a marta je... komshinica...
ivana23 ivana23 01:48 02.12.2012

Re: film

Vera Johnson
eh, jugoslavenski veciti studenti, bez obzira na godiste.


Trebalo bi da znas da je, kao i cela njegova generacija, studirao u Pragu, a tamo nije bilo (pogotovo u to vreme) 'vecitih studenata'.

U cemu je tvoj problem?!
gordanac gordanac 01:48 02.12.2012

film

Vera Johnson
eh, jugoslavenski veciti studenti, bez obzira na godiste.

1972 je režirao i kratki TV film "Dom" i igrani film

Društvena igra 1972

Kud puklo da puklo 1974

A na linku u samom tekstu može se pročitati

Uža naučna odnosno umetnička oblast : Dramske i audiovizualne umetnosti
Predmeti:
- Filmska režija - osnovne akademske studije
- Glumački postupak pred kamerom - osnovne akademske studije

Radi na Fakultetu dramskih umetnosti od 1989. godine.

Diplomirao 1970. na FAMU, Prag i magistrirao iste godine.
Redovni profesor je od 2002. godine Katedre za filmsku i tv režiju, a penzionisao se 2010. godine.

Režirao preko 70 dokumentarnih, kratkih igranih, namenskih i reklamnih filmova i propagandnih spotova. Njegovi filmovi su prikazivani sa velikim uspehom na svim značajnijim filmskim festivalima širom sveta i bili otkupljeni za prikazivanje u preko 30 zemalja. Sam ili u saradnji, pisao je scenarija za sve svoje filmove i TV emisije.

Gostujući je predavač i na New York University, Brooklyn College of CUNY, Wesleyan University 1992-1994., vanredni profesor na Boston University 1994-1996.

Imao je retrospektive svojih filmova na festivalima u Larošelu (1986), Solunu (1999), kanadskoj kinoteci u Montrealu (1988) i na Bruklin koledžu u Njujorku (1989).
Bio je član međunarodnih žirija na festivalima u Montrealu, Istanbulu, Bratislavi, Troji (Portugal) i Solunu.


VAŽNIJE REFERENCE:

Igrani film: Društvena igra –režija i scenario, 1972.
TV film: Dom – režija, 1972.
TV film: Pogledaj me nevernice – režija, 1974.
Igrani film: Kud puklo da puklo – ко-scenarista sa R. Grlićem, 1974.
TV serija: Grlom u jagode – režija i scenario, 1975.
Igrani film: Miris poljskog cveća – režija i scenario, 1977.
Igrani film : Bravo maestro – scenario, 1978.
Igrani film: Petrijin venac – režija i scenario, 1980.
Igrani film: Nešto između – režija i scenario, 1982.
Igrani film: Jagode u grlu – režija i scenario, 1985.
Igrani film: Za sad bez dobrog naslova – režija i scenario, 1988.
Igrani film: Virdžina – režija i scenario, 1991.
Igrani film: Sjaj u očima – režija i scenario, 2003.
Igrani film: Besa – režija i scenario, 2009.

Po tekstu Ranka Božića režirao je i pozorišnu predstavu Nek ide život u Zvezdara teatru u Beogradu 1999. god.

Napisao je knjigu Dnevnik jednog filma – Virdžina 1981-91 (Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu, 1998).

gordanac gordanac 01:53 02.12.2012

Re: film

Vera Johnson
gordanac
..."dokumentarnim stilom" - ispravljeno, te se nadam da je sada u redu.Ostalo - ne razumem, od asocijacija na druge režisere, pa sve do
kao sto i sam srdjan karanovic (or whoever) na internetu kaze: napravili smo film (documentary style). ne znam da li link radi, ali, gordana, shvati i razumi da je nama u dijaspori tesko da objasnimo da ovako nije bilo... (mozda si tako i na taj nacin zivela, ja nisam.) muzika je fantastcna, slusala sam je mnogo puta (sto i sad radim) ali bez krvi i ubistava.ili:
cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu. ne razumem zašto bi i oko čega bilo zabune ...


ispravljeno? u redu? meni nije. otislo u etar. bice da je istina. eh, politiko, karto, a karta je marta, a marta je... komshinica...

Kako nije ispravljeno?
Dali ste mi opasku i ja sam u osnovnom tekstu ispravila na "dokumentarnim stilom", stoji u tekstu, na samom početku, smatrala sam da je opaska sasvim u redu i da se ispravkom tačnije opisuje (kome god to bilo važno ili ne).

Kakve sad veze ima ova daljnja opaska o politici i sa čim ima veze?
Ako želite meni nešto da saopštite - samo napred, a ako mora sa ovakvim metaforama - može i tako, naravno.
Vera Johnson Vera Johnson 02:35 02.12.2012

Re: film

u cemu je tvoj problem, ivana?
Vera Johnson Vera Johnson 03:04 02.12.2012

Re: film

gordana, vas je izbor da se bavite politikom. od politicarke ocekujem istinu. dokumentarni stil, istina, laz, stogod... necete vi to zeleti da razumete... meni nije vazno. nemam nista da vam saopstim. oprostite sto sam vam se obratila. ako mozete.
satinelle satinelle 04:02 02.12.2012

Re: film

Vera Johnson
gordana, vas je izbor da se bavite politikom. od politicarke ocekujem istinu. dokumentarni stil, istina, laz, stogod... necete vi to zeleti da razumete... meni nije vazno. nemam nista da vam saopstim. oprostite sto sam vam se obratila. ako mozete.


I da se izvinjavas jos sto puta, ja nemam pojma sta si htela da kazes...Ima tu sposobnijeg, intelektualno potkovanijeg sveta, koji ce te valjda razumeti. Zali Boze sto si rodjena u Beogradu!
gordanac gordanac 08:58 02.12.2012

Re: film

Vera Johnson
gordana, vas je izbor da se bavite politikom. od politicarke ocekujem istinu. dokumentarni stil, istina, laz, stogod... necete vi to zeleti da razumete... meni nije vazno. nemam nista da vam saopstim. oprostite sto sam vam se obratila. ako mozete.

Nemaš se rašta izvinjavati, još manje se ima išta opraštati.
Politika jeste moj izbor i taj izbor podrazumeva da svako o tome ima stav, kad taj stav ili kontekst u koji je stavljen ne razumem - ondaK pitam, to je sve.
marco_de.manccini marco_de.manccini 09:08 02.12.2012

је л' то данас праса?

cisto, da ne bude zabune, ja sam hrvatrica, sticajm nesrecnih okolnosti rodjena u beogradu.

: )))))))))))))))))))))))

Нема везе, да си ти жива и здрава и пиши чешће, опроштено ти је, Београд су знале да задесе и несрећније околности.

* * *

(Хр-ватрица у Београду, генијално, ово се не може измислити, нема тог Гершвина, Стинга, Вишњића ни Карановића.)



freehand freehand 11:22 02.12.2012

Re: film

karijeru napravio, kao i kusturica na tzv. "jugoslovenskom" crnom talasu, koji se samo u srbiji desavao.

Ne razumem šta fali "crnom talasu" kad je to period u kome su snimljeni neki od najboljih filmova u našoj kinematografiji, napisane neke od najboljih knjiga, i neki od najboljih glumaca odigrali svoje najbolje uloge?
BTW - ne znam da Kusturica sa crnim talasom išta ima, sem tek na nekom udaljenom fonu.
Sve ostalo u komentaru ti je... Onako.
Naročito sa zabunom. Ni predstavu nemam ko je i čime mogao biti zabunjen da bi mu trebalo ovakvo objašnjenje.

P.S. - kiki, kiki služi rimovanju. Ništa više, ništa manje, taman kako treba da uravnoteži vasionu.
blogovatelj blogovatelj 16:05 02.12.2012

Re: film

ali nisam bila u stanju da prevedem, jer'bo ne znam sta kiki, kiki znaci.


Nije ti palo na pamet da bi Kiki mogao biti nadimak, npr. od Kristijan. Slab si prevodilac.

Ja bih to preveo kao Kiki, Kiki, that's the size of Kiki's dicky.
Pa pokažeš rukom (rucno, ne shakachki)
Probaj tako, mislim da će pravilno shvatiti.

shvati i razumi da je nama u dijaspori tesko da objasnimo da ovako nije bilo... (mozda si tako i na taj nacin zivela, ja nisam.)


Kome da objasniš?
Amerima?
Ogromna većina njih i ne zna gde je Srbija.
Oni retki koji znaju, oni uglavnom kapiraju svemir, pa nema potrebe da im se objašnjava.
Kazezoze Kazezoze 17:14 02.12.2012

Re: film

Nije ti palo na pamet da bi Kiki mogao biti nadimak, npr. od Kristijan.

ovo je kiki



doduše, proizvodio ga je kraš pa je verovatno zbog toga slabo poznat u srbiji.
ivana23 ivana23 18:58 02.12.2012

Re: film

Kazezoze
ovo je kiki

doduše, proizvodio ga je kraš pa je verovatno zbog toga slabo poznat u srbiji.


Kiki bombone sam jela od kad znam za sebe, a mogu da se kupe u Beogradu (u vecini samoposluga) i dan danas.
Takodje i drugi Krasovi proizvodi.
Kazezoze Kazezoze 21:32 02.12.2012

Re: film

ivana23
Kazezoze
ovo je kiki

doduše, proizvodio ga je kraš pa je verovatno zbog toga slabo poznat u srbiji.


Kiki bombone sam jela od kad znam za sebe, a mogu da se kupe u Beogradu (u vecini samoposluga) i dan danas.
Takodje i drugi Krasovi proizvodi.

naravno da si jela, bile su odlične.

u vojvodini su se takođe jele, to znam sigurno...izgleda da su jedino bile uskraćene ovim hrvatima slučajno rođenim u beogradu i ovim šabanima iz unutrašnjosti.



edit: da dodam nešto i na temu...jedan genijalan animirani film iz '87 koji je dobio oskara (što je manje važno), a kojeg sam ja nedavno otkrio sve sa našim prevodom.

freehand freehand 22:44 02.12.2012

Re: film

edit: da dodam nešto i na temu...jedan genijalan animirani film iz '87 koji je dobio oskara (što je manje važno), a kojeg sam ja nedavno otkrio sve sa našim prevodom.

Odličan. Hvala.
maksa83 maksa83 10:48 03.12.2012

Re: је л' то данас праса?

(Хр-ватрица у Београду, генијално, ово се не може измислити, нема тог Гершвина, Стинга, Вишњића ни Карановића.)

blogovatelj blogovatelj 04:10 02.12.2012

Au!

1. Na prvi pogled ga uopšte nisam ugledao.
2. Pronadjen je u šumi u hladnom i lebdećem stanju.
draft.dodger draft.dodger 07:06 02.12.2012

Nevezano...

Rado bih pročitao blog o braći Vranešević.
Taj Novi Sad je bio... JUPI!
Karpo Godina + Vraneševići...



Joj, ljudi!
Kakva je ovo filmčina!!!
jinks jinks 08:32 02.12.2012

...

I ko onda moze da kaze da nekoliko minuta jedne pesme ne mogu u sebi da nose citav jedan film, odnosno, pricu o citavom jednom svetu ... o tome kako je nastao, trajao, i nestao, u nekoliko minuta.

Ili to vazi samo za dobre pesme.

gordanac gordanac 09:23 02.12.2012

:)

jinks
I ko onda moze da kaze da nekoliko minuta jedne pesme ne mogu u sebi da nose citav film, odnosno, pricu o citavom jednom svetu ... o tome kako je nastao, trajao, i nestao, u nekoliko minuta.

Ili to vazi samo za dobre pesme.



:)
Važi za dobre pesme, mislim, one nekakve druge teže proizvedu išta sem nejasnog šuma, ali kad je muzika prava onda se dešava ...

Evo jedan primer:

CÁND SE DUCE LUNA LA CULCARE (Ionel Ionelule)

jinks jinks 09:58 02.12.2012

Re: :)

Trol glede naslova linkovane pesme ... deluje kao da muzika odsvirana na cimbalu govori o mesecini :) cak i kada se radi o nekom brzom cardasu.
gordanac gordanac 12:05 02.12.2012

Re: :)

jinks
Trol glede naslova linkovane pesme ... deluje kao da muzika odsvirana na cimbalu govori o mesecini :) cak i kada se radi o nekom brzom cardasu.

Istina :)
Jednom davno, u Novom Sadu je bila jedna posebna kafana koja se zvala "Domino", a u njoj je (osim svih ostalih neophodnih stvari) bio i - cimbal, čudesni instrument
Evo kako zvuči u majstorskim rukama


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:03 02.12.2012

Re: :)

Važi za dobre pesme, mislim, one nekakve druge teže proizvedu išta sem nejasnog šuma, ali kad je muzika prava onda se dešava ...

Опа, опет сентименти, пушташ Звонка Богдана!? Одлично -- ето повода за још мало музике!


gordanac gordanac 13:26 02.12.2012

Re: :)

Predrag Brajovic
Važi za dobre pesme, mislim, one nekakve druge teže proizvedu išta sem nejasnog šuma, ali kad je muzika prava onda se dešava ...

Опа, опет сентименти, пушташ Звонка Богдана!? Одлично -- ето повода за још мало музике!



:)
Nemoj mi dva dobra, dva dela jedne himne odvajati:



(been there, sung that song, broke my heart, а све уз стих "пИпИни чело како горееее" :))
freehand freehand 11:37 02.12.2012

Kontra filing

Ne znam bolji način da opišem reakciju koju kod mene budi ovaj film, sem ilustracije kroz jedna drugi, utglavnom zaboravljeni film:



Slobodan Šijan: Najlepša soba (link)

Znam da sam ovo gledao negde osamdesete, da sam plakao, i da nikad više nisam skupio hrabrost da ga odgledam. Ni sad.
Mada mislim da bi ga valjalo prikazivati budućim i već roditeljima, u preventivne svrhe.
jinks jinks 12:01 02.12.2012

Re: Kontra filing

I ja sam ga gledao davno. Kako se ono zvase ... je li "Ofelija"
freehand freehand 12:09 02.12.2012

Re: Kontra filing

jinks
I ja sam ga gledao davno. Kako se ono zvase, je li "Ofelija"

Ma da bre... Kad pomislim na čekić pripadne mi muka.

milivoje_bg milivoje_bg 12:21 02.12.2012

Леп блог !

1. Бабу за потпредседницу скупштине,
2. Због језгровитог, прецизног и кратког излагања --- полицајца - за министра унут. послова, ватрогасца - за његовог помоћника за ванредне ситуације, лекара - за министра здравља,
3. Оркестар Браће Јовановића - за народни оркестар РТС.
freehand freehand 12:25 02.12.2012

Re: Леп блог !

1. Бабу за потпредседницу скупштине,
2. Због језгровитог, прецизног и кратког излагања --- полицајца - за министра унут. послова, ватрогасца - за његовог помоћника за ванредне ситуације, лекара - за министра здравља,

Pa to smo imali 2004. - 2008.
milivoje_bg milivoje_bg 12:33 02.12.2012

Re: Леп блог !

freehand
1. Бабу за потпредседницу скупштине,
2. Због језгровитог, прецизног и кратког излагања --- полицајца - за министра унут. послова, ватрогасца - за његовог помоћника за ванредне ситуације, лекара - за министра здравља,

Pa to smo imali 2004. - 2008.

А, да !
Заборавио сам - гробара за председника, јер би он све решио без примене силе. Посебно би се залагао да се сила не примењује ради пропагандног ефекта, па макар дошло и 5 пута мање људи ...
zovitemegrunf zovitemegrunf 01:33 04.12.2012

Re: Леп блог !

milivoje_bg
freehand
1. Бабу за потпредседницу скупштине,
2. Због језгровитог, прецизног и кратког излагања --- полицајца - за министра унут. послова, ватрогасца - за његовог помоћника за ванредне ситуације, лекара - за министра здравља,

Pa to smo imali 2004. - 2008.

А, да !
Заборавио сам - гробара за председника, јер би он све решио без примене силе. Посебно би се залагао да се сила не примењује ради пропагандног ефекта, па макар дошло и 5 пута мање људи ...


Karanovic je gomilu kandidata prikupio na konkursu jos '72!


Atomski mrav Atomski mrav 13:05 02.12.2012

Podsećanje

Odavno nisam odgledao ovaj TV film... uvek me podseća na film "Biće skoro propast sveta" Aleksandra Petrovića. Mislim da isti svirci sviraju i u tom filmu, tema filma je ubistvo iako se film ne bavi samo sa tim, u filmu "glume" naturščici...
gordanac gordanac 13:31 02.12.2012

Re: Podsećanje

Atomski mrav
Odavno nisam odgledao ovaj TV film... uvek me podseća na film "Biće skoro propast sveta" Aleksandra Petrovića. Mislim da isti svirci sviraju i u tom filmu, tema filma je ubistvo iako se film ne bavi samo sa tim, u filmu "glume" naturščici...


I u pravu si sa podsećanjem, evo ih, svirci:

nurudin nurudin 15:15 02.12.2012

Да, филм нас је окупио...

... и улепшао суботње вече.

Хвала Вам, Гордана!
myredneckself myredneckself 16:42 02.12.2012

o mladosti

Ahh...al' vam je lepo ovde nedeljom

ecce-florian ecce-florian 23:25 02.12.2012

Re: o mladosti

Ahh...al' vam je lepo ovde nedeljom

Ko pre rata u Kecu

myredneckself myredneckself 00:48 03.12.2012

Re: o mladosti

ecce-florian
Ahh...al' vam je lepo ovde nedeljom

Ko pre rata u Kecu



Da, kod Bore
Ko je to tamo? Jovica, Brataš, Laza, Miloš, Brane...ne znam baš svima imena
ecce-florian ecce-florian 08:28 03.12.2012

Re: o mladosti

Dovoljno koleginice, 10

Vi sveprisutni ko ovaj iz Gocine narodne pesme: Ali Marko je stalno bio tu
myredneckself myredneckself 13:11 03.12.2012

Re: o mladosti

ecce-florian
Dovoljno koleginice, 10

Vi sveprisutni ko ovaj iz Gocine narodne pesme: Ali Marko je stalno bio tu


Ok, može se i tako kazati. Samo nemojte da grešite kolega kao većina neupućenog sveta, da mislite da je ta sveprisutnost lak pos'o. Knjige bi se mogle ispisati...
zovitemegrunf zovitemegrunf 01:26 04.12.2012

Prvo sam sa ljubila s Djordjem


Odgledao i uzivao. Usput, posle dvadesetak godina provalio poreklo jednog od najpoznatijih dzinglova sa Radija B92. Do sada sam zamisljao neku baku koja se priseca, ubuduce ce biti scena iz filma
pape92 pape92 01:28 04.12.2012

Kad te moja čakija ubode...

...je naslov dokumentarca koji je snimio Krsto Papić 1968, za Zagreb film. Stoji kao komentar na debatu u vezi činjenice da "Pogledaj me nevernice" nije dokumentarac, i teze da "nije ovako bilo". U Papićevom dokumentarcu je sve bilo baš tako.
Da li je poslužio kao inspiracija Karanoviću, ne znam. U svakom slučaju Karanovićev (igrani) film nije ništa manje autentičan od Papićeveg (dokumentarnog)


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana