Astronomija| Hobi| Politika| Region

Platforma od stiropora

freehand RSS / 04.12.2012. u 14:53

Srbi sa severa Kosova mrznu se na Jarinju u protestima za koje svi, uključujući i njih, znaju da su uzaludni.

Ivica Dačić sa knedlom u grlu putuje u Brisel na još jedno gutanje živih žaba koje će mu servirati Ketrin Ešton, a na radost i polzu Hašima Taćija,  posmatrača. 

A gde je Predsednik i gde je Platforma?

123295686050bdd3419fc90110809565_368x229.jpg

Godinama smo slušali bivšu opoziciju kako bivšu vlast optužuje za izdaju, političko i diplomatsko tumaranje, nesposobnost da stvori i sprovede jasan plan za rešavanje kosovskig čvora.

No ni promena vlasti nije donela ništa, sem promene mantre: oni su potpisali, mi moramo da sprovedemo.

"Šta očekujete od mene da uradim u tim razgovorima? Da ubedim Tačija da se Kosovo vrati u ustavne okvire? Mi smo sami protiv svih, čak i naši prijatelji kažu - morate ovo da uradite. Nemoj da izazivamo sudbinu, najbolje je vratiti se pregovaračkom procesu, rat je uvek na kraju",  -  kaže Dačić.

A šta kaže Predsednik? Ne znamo. Gde je Platforma koje ima, koja je tajna, koja se usaglašava, koje nema? Ne znamo.

Gde je Tomislav Nikolić?

Još uvek vrbuje Pedra u SANU? Ili tihuje u patrijaršijskoj isposnici?

Ili u podrumu, ispod uglja, vadi svoj stiropor i sprema se za svoj odsudni potez?



Komentari (249)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 15:05 04.12.2012

Izgleda da se Vucic

dogovorio sa Amerima da mu pruze podrsku da pohapsi bandu a za uzvrat da mirno preda kosovo. Posto smo vec toliko jadni i siromasni mislim da je to najpragmaticnije resenje.
libkonz libkonz 15:11 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Da, Vučić igra sa kartama koje su mu podeljene. Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.
freehand freehand 15:13 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
dogovorio sa Amerima da mu pruze podrsku da pohapsi bandu a za uzvrat da mirno preda kosovo. Posto smo vec toliko jadni i siromasni mislim da je to najpragmaticnije resenje.

Pod uslovom da nekako skapiram kakve veze imaju Ameri sa bandom, i koja bi to banda bila (jer ja mislim da je posredi nekoliko bandi i gomila inokosnih kriminalaca) - i dalje je pitanje: gde je Predsednik? I da li se Vučić i sa njim nešto dogovorio?
alselone alselone 15:14 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.


Mislim da su mu potezi odlicni. Samo neka nastavi ovako.

alselone alselone 15:17 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand

Pod uslovom da nekako skapiram kakve veze imaju Ameri sa bandom, i oja bi to banda bila (jer ja mislim da je posredi nekoliko bandi i gomila inokosnih kriminalaca) - i dalje je pitanje: gde je Predsednik? I da li se Vučić i sa njim nešto dogovorio?


Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Predsednikom ce se vec Drago baviti.

Nema sta on mnogo da se mesa, on je predsednik, nema te ingerencije. Ne ponasa se bas kao Tadic koji se bavio celim nizom, od kokosaka i bumbara do Saveta bezbednosti.
edi-va edi-va 15:19 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

i dalje je pitanje: gde je Predsednik?


U Budvi nije.
libkonz libkonz 15:26 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Mislim da su mu potezi odlicni.

Da. Posebno mi se dopala njegova reakcija posle puštanja na slobodu onih ubica iz Hrvatske.
Nema sta on mnogo da se mesa, on je predsednik, nema te ingerencije.

Strogo se drži ustavnih ovlašćenja, za sada.
dragan7557 dragan7557 15:27 04.12.2012

Re: Izgleda mi neumesno pitanje

freeko:
i dalje je pitanje: gde je Predsednik? I

Ono jes da nisam cest gost na tvom blogu, ali pitanje koje psotavljas nije umesno, evo i zasto:

Kad je gosn Toma dos'o za precednika svi su se odje slozili da je u pitanju nevazna reprezentativna funkcija, dakle ikebana.

A sad se jopet zaziva precednik koji je po svim dosadasnjim vidjenima samo ukrasna funkcija vidljivo nevazna, dekorativna i ............

A sad na precac se pstavlja ovako neumesno pitanje?!

Pa gosn Toma nije diktator pa da sad naredi Premijeru sta ima da radi?

A bome ni gosn Dacic nije g. Cvetkovic pa da ne trpa nos u svoj pos'o, bre!

A gosn Vucko on koordinira zna se!


cerski
freehand freehand 15:28 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Ko? Mišković? Nini Stefanović? Stupar?Šarančić? Jocić? Stanko Subotić? Šarići?
Miša Beko? Agro banka šarena braća?
Nema sta on mnogo da se mesa, on je predsednik, nema te ingerencije.

Koje ingerencije nema? Da predstavlja zemlju? Da sastavlja platformu? Da se bavi najvažnijim političkim pitanjima?
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.
dragan7557 dragan7557 15:28 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
freehand

Pod uslovom da nekako skapiram kakve veze imaju Ameri sa bandom, i oja bi to banda bila (jer ja mislim da je posredi nekoliko bandi i gomila inokosnih kriminalaca) - i dalje je pitanje: gde je Predsednik? I da li se Vučić i sa njim nešto dogovorio?


Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Predsednikom ce se vec Drago baviti.

Nema sta on mnogo da se mesa, on je predsednik, nema te ingerencije. Ne ponasa se bas kao Tadic koji se bavio celim nizom, od kokosaka i bumbara do Saveta bezbednosti.

Zaboravio si Krave, bre!

cerski
dragan7557 dragan7557 15:31 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand:
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.

Alo bre, ocekuj racuncinu za povredu autorskih prava!


cerski
freehand freehand 15:32 04.12.2012

Re: Izgleda mi neumesno pitanje

Kad je gosn Toma dos'o za precednika svi su se odje slozili da je u pitanju nevazna reprezentativna funkcija, dakle ikebana.

neće ti biti teško da nas podsetiš - kad je i gde to bilo?
U međuvremenu - hajd proguglaj malo po Predsednikovim izjavama glede SSrbije, i Kosova, i doživljava li on sebe samo kao nosioca ceremonijalne funkcije
Ili je ovo momenat kad i hrabri Tomislav kapira da je najpametnije da izmakne dupe u stranu?

P.S. samo malo podsećanje:

Tomislav Nikolić: “Ako zatraže Kosovo, nećemo u EU”

A ima kolko hoćeš. Nije on uvek bio ovako tih i providan, kao danas.
niccolo niccolo 15:33 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.

Vučić je napravio neki potez? Meni promaklo...

Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Aha, mislili ste na "borbu protiv korupcije"...Koliko ja vidim, trenutno mu je jedini rezultat oslobađanje Džaje od gonjenja. A to da li će neko od ovih da završi u zatvoru (a pre toga da li će uopšte da se i protiv jednog podigne optužnica) ili će za koju godinu da naplati masnu kintu od Srbije za naknadu štete zbog držanja u zatvoru ćemo tek da vidimo i tek ćemo tada moći da ocenimo "Vučićeve poteze"*


* Da ne bude da samo kritikujem - odlično se medijski samopromoviše.
expolicajac expolicajac 15:36 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

dragan7557
freehand:
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.

Alo bre, ocekuj racuncinu za povredu autorskih prava!


cerski

Au čiča šta si doživeo, da te free bespogovorno citira.
dragan7557 dragan7557 15:36 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand:
Da se bavi najvažnijim političkim pitanjima?

Jupiiiii, link na pravu vest, bre!

SETI ekstraterestrijalci se javili, i to bas nama!

Jbt. al' ce da nam skoci rejting!


cerski
dragan7557 dragan7557 15:38 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

expolicajac
dragan7557
freehand:
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.

Alo bre, ocekuj racuncinu za povredu autorskih prava!


cerski

Au čiča šta si doživeo, da te free bespogovorno citira.

Vala ex sad i nek bude propast sveta!


cerski
freehand freehand 15:39 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

dragan7557
expolicajac
dragan7557
freehand:
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.

Alo bre, ocekuj racuncinu za povredu autorskih prava!


cerski

Au čiča šta si doživeo, da te free bespogovorno citira.

Vala ex sad i nek bude propast sveta!


cerski

Š'a, pa citiram ja tebe rado i često. Ti si ko Asklepijus, čoveče.
Ali uvek navedem izvor. Šipak za honorar.
dragan7557 dragan7557 15:46 04.12.2012

Re: Izgleda mi neumesno pitanje

freehand 15:32 04.12.2012
Re: Izgleda mi neumesno pitanje

Kad je gosn Toma dos'o za precednika svi su se odje slozili da je u pitanju nevazna reprezentativna funkcija, dakle ikebana.


neće ti biti teško da nas podsetiš - kad je i gde to bilo?

Odje na ovom blogu o'ma posle izbora, bre! Ima tog omalovazavanja na tone eno recimo kod msje Krstica kolko os' a bome i kod ostalih demokrata.

cerski
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:46 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
dogovorio sa Amerima da mu pruze podrsku da pohapsi bandu a za uzvrat da mirno preda kosovo. Posto smo vec toliko jadni i siromasni mislim da je to najpragmaticnije resenje.


Ovakvo tumačenje se zadnjih dana provlači kroz medije, mislim da sam ga prvi put video u listu "Danas".
Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.
alselone alselone 15:48 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand

Ko? Mišković? Nini Stefanović? Stupar?Šarančić? Jocić? Stanko Subotić? Šarići?
Miša Beko? Agro banka šarena braća?
.

U principu - da.
Oni nisu nastali za vreme DS vlasti ali su sasvim lepo nastavili i cak i unapredili svoj biznis. Uz ovo pomenuto mislim jos i Dulic, pasnjak prve klase, azotara, prevare sa zemljistem...


freehand

Koje ingerencije nema? Da predstavlja zemlju? Da sastavlja platformu? Da se bavi najvažnijim političkim pitanjima?
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.


Ima ingerencije da sastavlja platformu i da diskutuje o najvaznijim temama, ali ne i da ih operativno sprovodi osim ako to vlada odobri. Ali svakako - nisam ni verovao da je neka platforma, pogotovo tako pompezno najavljivana ikad i postojala.
alselone alselone 15:49 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.


Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.
alselone alselone 15:50 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Aha, mislili ste na "borbu protiv korupcije"...Koliko ja vidim, trenutno mu je jedini rezultat oslobađanje Džaje od gonjenja. A to da li će neko od ovih da završi u zatvoru (a pre toga da li će uopšte da se i protiv jednog podigne optužnica) ili će za koju godinu da naplati masnu kintu od Srbije za naknadu štete zbog držanja u zatvoru ćemo tek da vidimo i tek ćemo tada moći da ocenimo "Vučićeve poteze"*


Da li ce zavrsiti u zatvoru nije samo njegov posao.
niccolo niccolo 15:54 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Da li ce zavrsiti u zatvoru nije samo njegov posao.

U pravu si. To uopšte nije njegov posao
dragan7557 dragan7557 15:55 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand
dragan7557
expolicajac
dragan7557
freehand:
Što se Tadića tiče... Kao da sam citirao Cerskog. No comment.

Alo bre, ocekuj racuncinu za povredu autorskih prava!


cerski

Au čiča šta si doživeo, da te free bespogovorno citira.

Vala ex sad i nek bude propast sveta!


cerski

Š'a, pa citiram ja tebe rado i često. Ti si ko Asklepijus, čoveče.
Ali uvek navedem izvor. Šipak za honorar.

Vala freeko posle ovoga odricem se dobrovoljno svake naknade.

cerski
alselone alselone 15:58 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

To uopšte nije njegov posao


Zapravo jeste, i radi ga odlicno od kako je dosao na to mesto, ali nije samo njegov. Videcemo da li ce sudstvo ispratiti istim kvalitetom. Mnogi od onih kojima su ministri cekali u hodniku sada ne spavaju mirno. Nekima od njih je vec odredjen pritvor a nekima ce, mozda uskoro.

Meni je to odlican rezultat uzevsi u obzir proteklo vreme.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:00 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.


Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.


Ma ok, ja bih samo u svojoj velikoj naivnosti voleo da živim u zemlji u kojoj ako se za nekog dokaže da je lopov ide u zatvor bez obzira na to šta o tome misle Vašington, Brisel ili Moskva.

Mnogi kukaju zbog izgubljenog suvereniteta na Kosovu, izgleda da ga nemamo ni Beogradu, Novom Sadu ili Nišu.
dragan7557 dragan7557 16:06 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone:
Nekima od njih je vec odredjen pritvor a nekima ce, mozda uskoro.

A neki vele: "Mogu da se sirim gde hocu," ko Latifundista domine Kostic.

cerski
alselone alselone 16:07 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

A neki vele: "Mogu da se sirim gde hocu," ko Latifundista domine Kostic.


Doci ce i njemu "kvit" jednog dana.
dragan7557 dragan7557 16:11 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
A neki vele: "Mogu da se sirim gde hocu," ko Latifundista domine Kostic.


Doci ce i njemu "kvit" jednog dana.

Alselone ja se uvek drzim mudrosti: "sto mozes danas ne ostavljaj za sutra."

cerski
cult cult 16:23 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Meni je to odlican rezultat uzevsi u obzir proteklo vreme.


Najsiromašnija zemlja Evrope je toliko gladna pravde i bacanja ovih političko tajkunaških gmazova u kazamate, lance i bukagije, da ne kapiram kako je moguće ne pružati podršku Vučiću. Tim pre što radi one slučajeve na koje je ukazala naša Verica Barać, a ne po svom nahođenju. On i blogokoleginica Zorana Mihajlović su svetle tačke naprednjačke vlasti. A što se precednika tiče, i bolje da ćuti.

Uzgrad, Zoranu Mihajlović sam po prelasku u sns na blogu u komentarima nešto napljuvao zbog toga, te joj se ovom prilikom javno izvinjavam.
niccolo niccolo 16:55 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

da ne kapiram kako je moguće ne pružati podršku Vučiću

Ja bih mu radio pružio podršku da zaista ima neki rezultat. Ponovo napominjem da ni protiv jednog od uhapšenih optužnica još uvek nije podignuta.

Mada, slažem se s ovim delom
Najsiromašnija zemlja Evrope je toliko gladna
šta je konkretno urađeno tim povodom od strane podržavanog?
dragan7557 dragan7557 16:55 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.


Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.

Jebote aleselone ti pravis citav mit od tajkuna! Ozbiljna drzava je Svevisnji Bog na svojoj teritoriji i nema niko visi od nje.

Seti se Robespjera i bice ti jasno o cemu ja to. U YU je Djido mislio da je nedodirljiv pa Ljeka Rankovic i jos po neki i sta bi?



cerski
Biljana 77 Biljana 77 16:57 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

niccolo
Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.

Vučić je napravio neki potez? Meni promaklo...

Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Aha, mislili ste na "borbu protiv korupcije"...Koliko ja vidim, trenutno mu je jedini rezultat oslobađanje Džaje od gonjenja. A to da li će neko od ovih da završi u zatvoru (a pre toga da li će uopšte da se i protiv jednog podigne optužnica) ili će za koju godinu da naplati masnu kintu od Srbije za naknadu štete zbog držanja u zatvoru ćemo tek da vidimo i tek ćemo tada moći da ocenimo "Vučićeve poteze"*


* Da ne bude da samo kritikujem - odlično se medijski samopromoviše.


alselone alselone 17:06 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

dragan7557
alselone
Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.


Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.

Jebote aleselone ti pravis citav mit od tajkuna! Ozbiljna drzava je Svevisnji Bog na svojoj teritoriji i nema niko visi od nje.

Seti se Robespjera i bice ti jasno o cemu ja to. U YU je Djido mislio da je nedodirljiv pa Ljeka Rankovic i jos po neki i sta bi?

cerski


Kljucni deo u tvom komentaru je "Ozbiljna drzava". Ja pravim mit od tajkuna u Neozbiljnoj drzavi.
dragan7557 dragan7557 17:14 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
dragan7557
alselone
Ako je tačno, to implicira jednu zanimljivu stvar. Ne može se hapsiti banda kakva god da je i kolika god da je ako Ameri ne dozvole.


Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.

Jebote aleselone ti pravis citav mit od tajkuna! Ozbiljna drzava je Svevisnji Bog na svojoj teritoriji i nema niko visi od nje.

Seti se Robespjera i bice ti jasno o cemu ja to. U YU je Djido mislio da je nedodirljiv pa Ljeka Rankovic i jos po neki i sta bi?

cerski


Kljucni deo u tvom komentaru je "Ozbiljna drzava". Ja pravim mit od tajkuna u Neozbiljnoj drzavi.

Slazem se ali jedina ozbiljna koju ja poznajem je nazovi ozbiljna Platonova drzava, gde za ove gramzive nema mesta.

cerski
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Najsiromašnija zemlja Evrope je toliko gladna pravde i bacanja ovih političko tajkunaških gmazova u kazamate, lance i bukagije, da ne kapiram kako je moguće ne pružati podršku Vučiću.


Ne cini li ti se malo nedovoljnim to sto Vucic radi?
Sta on zapravo radi, hapsi ili tacnije najavljuje hapsenja u javnosti neomiljenih licnosti.
Ok, to jeste potrebno ali da li je dovoljno?
Prvo, sve se svelo na Vucica licno i na njegovu dobru volju da se"bori protiv korupcije"
A kako cemo da budemo sigurni da sutra Vucic nece prestati da bude dobre volje, ili da neko ne skupi dovoljno para pa i njega potkupi?
Drugo, kako da budemo sigurni da se trenutno sistemom koji je omogucio tima koje Vucic sada progoni, ne koriste neki drugi koji su Vucicu simpaticni, pa da upravo u ovom trenutku ne nastaju novi Dragini ili novi Miskovici.

Koliko ja znam, nista se u sistemu nije promenilo, nikakav novi zakon nije donet, nikakva procedura promenjena, samo se pojavio vitez Vucic i ocekujemo da nas spasi.
Ja ne verujem u tu pricu.
Posebno sto se Vucic uopste ne usteze da javno najavljuje hapsenja, a onda novinari licitiraju danima na koga li je mislio.
Ne mislim da je to dobar nacin
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:36 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Koliko ja znam, nista se u sistemu nije promenilo, nikakav novi zakon nije donet, nikakva procedura promenjena, samo se pojavio vitez Vucic i ocekujemo da nas spasi.
Ja ne verujem u tu pricu.


cult cult 17:52 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Koliko ja znam, nista se u sistemu nije promenilo, nikakav novi zakon nije donet, nikakva procedura promenjena, samo se pojavio vitez Vucic i ocekujemo da nas spasi.
Ja ne verujem u tu pricu.


Neko se morao sagnuti i podići prvi kamen, što reče neko na blogu pre neki dan... Na žalost, tek posle deset godina i to, eto, sasvim neočekivano - Vučić.
Sistema nema i nemam iluzije da će ga skoro biti. Ako krenu da ga prave, wow!
Ali ovo je prvi put da se lopine i politička kasta nečeg plaši.
Do sada su nam se smejali u lice. Krali, otimali bezočno i grohotom se smejali.
Sad malo frka, a? Odlično.

Što se procedura tiče, nisam pravnik ali izgleda mi da po procedurama ide : sad su u toku predistražne radnje, prikupljanja dokaza, uzimanje izjava osumnjičenih, sklapanje dilova sa eventualnim svedocima - saradnicima (agrobanka). A onda ide dizanje optuznica. Stoga, čini mi se da se procedure poštuju za sada. Pohvaljujem. Vidim da pardona nema ni prema koalicionim partnerima. Pohvaljujem. Nije lepo što se to najavljuje po novinama, to ne pohvaljujem, al gladan narod pravde, šta ćeš. Toliko o procedurama i sistemu. Kad budem video da se ne poštuju reći ću.

angie01 angie01 17:57 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

niccolo,

...vise ih je pustio iz zatvora, nego sto ih je u isti uterao!
angie01 angie01 18:06 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Neko se morao sagnuti i podići prvi kamen, što reče neko na blogu pre neki dan
:)

...vucko samo glumi u sopstvenoj prestavi, cak je i kostim promenio, malo naocara, usporenog govora, kao smireni autoritet, jedva otvara usta, nema vise pljuvacke sto leti okolo, sada gleda pravo, a ne iz skrusenog polozaja male mace, kao sto je to radio tokom izbora!...malo magle, politickog revansizma,...narod zaokupljen novim dimnim zavesama, zaboravio na obecanja i sve ono sto mu treba da bi preziveo,...iz zatvora vise krimosa pusteno, to je naveci ucinak za sada!

ne znam da l ste primetili sve vise obelezja devedesetih svuda oko nas?!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:15 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

ne znam da l ste primetili sve vise obelezja devedesetih svuda oko nas?!


jeste, mislim da sam već nekoliko puta u poslednjih nekoliko dana čuo na radiju poneku stvar od "massive attack", sa albuma "protection".
strašno ljudi moji šta nam rade!
freehand freehand 18:18 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

U principu - da.
Oni nisu nastali za vreme DS vlasti ali su sasvim lepo nastavili i cak i unapredili svoj biznis. Uz ovo pomenuto mislim jos i Dulic, pasnjak prve klase, azotara, prevare sa zemljistem...

Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis.
Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.

No džaba je smarati činjenicamai.
angie01 angie01 18:20 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

jeste, mislim da sam već nekoliko puta u poslednjih nekoliko dana ćuo na radiju poneku stvar od "massive attack", sa albuma "protection".


ma sta te briga, sad kada su ti pustili Urosa!
freehand freehand 18:25 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Cult
Ali ovo je prvi put da se lopine i politička kasta nečeg plaši.

A Sablja?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:25 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

angie01
jeste, mislim da sam već nekoliko puta u poslednjih nekoliko dana ćuo na radiju poneku stvar od "massive attack", sa albuma "protection".


ma sta te briga, sad kada su ti pustili Urosa!


pravda za Anđu!
cult cult 18:28 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand
Cult
Ali ovo je prvi put da se lopine i politička kasta nečeg plaši.

A Sablja?


Naravno, Sablja. Imaš iznad: "...posle deset godina".
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:34 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

ne znam da l ste primetili sve vise obelezja devedesetih svuda oko nas?!

Tačno.
Čista Geopatetika što bi rekao Basara.
antioksidant antioksidant 18:36 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Vučić je napravio neki potez? Meni promaklo...

pa najavio ih je nekoliko... to je skoro pa isto
freehand freehand 18:39 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

cult
freehand
Cult
Ali ovo je prvi put da se lopine i politička kasta nečeg plaši.

A Sablja?


Naravno, Sablja. Imaš iznad: "...posle deset godina".

Nije prošlo deset godina.
A bilo je hapšenja u međuvremenu, i presuda. Sigurno mlako i sigurno nedovoljno, ali je bilo.
Uključujući i Azotaru, koja je krenula prema SPS. Pa da vidimo gde će da završi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Neko se morao sagnuti i podići prvi kamen


Vise bih voleo da je taj kamen pravljenje sistema, jer je manja steta ako bi Sasa Dragin jos par meseci proveo na slobodi, dok se ne napravi sistem u kom ce biti spreceno da se pojavi neki drugi Dragin, a koji ce obezbediti da hapsenje takvih ne zavisi od dobre volje pojedinca.
SNS, dakle stranka kojoj je Vucic predsednik, je u kampanji obecavala da ce prvi zakon koji ce se naci u skupstini, ako pobede, biti zakon o javnim nabavkama jer je tu, kazu, izvoriste korupcije.
Evo pobedili su, o tom zakonu, o njegovoj izmeni, se jos uvek prica samo kao o potebnom. Bilo bi bas lepo da je to bio prvi zakon koji su doneli, posebno jer su obecali.
Korupcija na najvisem nivou je korupcija vrha politickih partija, tu niko, pa ni Vucic, ne namerava nista da uradi, ako price o departizaciji ne smatramo radom.
Izmena izbornog sistema bi, siguran sam, izbila jako orudje iz ruku poliitckih partija i smanjila korupciju. To od Vucica ne cujemo.

O tim procedurama govorim, ne o procedurama po kojima se desava ovo sto se desava, one su valjda ispostovane.

Ali ovo je prvi put da se lopine i politička kasta nečeg plaši.

Prija to, nesprorno, ali je i opasno jer smo, to je valjda posledica komunizma, vrlo spremni da sve bogate ljude smatramo lopinama ili da makar sumnjicavo vrtimo glavom kad vidimo da neko ima jahtu i dzip, pa ga uopste ne zalimo ako se nadje na udaru vlasti.
A to nije dobro jer nam, kazu, trebaju investicije, a investirati mogu samo bogati.
savamala savamala 18:56 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Izgleda da se Vucic
dogovorio sa Amerima da mu pruze podrsku da pohapsi bandu a za uzvrat da mirno preda kosovo. Posto smo vec toliko jadni i siromasni mislim da je to najpragmaticnije resenje.


Биће да је управо овако, међутим има ту један проблем. Онај ко је био спреман да направи такав договор само може да има циљ да једну банду замени сопственом бандом. Можда то јесте прагматично али само ако се гледа његов интерес.
niccolo niccolo 19:45 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni

Pa ne mogu da budu otvoreni jer bez DSS nema ni u kom slučaju većine u Beogradu, pa onda ne može baš dss da se istražuje, ne bi bilo oportuno, zar ne?
zack2jack zack2jack 19:51 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

hoochie coochie man
Prija to, nesprorno, ali je i opasno jer smo, to je valjda posledica komunizma, vrlo spremni da sve bogate ljude smatramo lopinama ili da makar sumnjicavo vrtimo glavom kad vidimo da neko ima jahtu i dzip, pa ga uopste ne zalimo ako se nadje na udaru vlasti. A to nije dobro jer nam, kazu, trebaju investicije, a investirati mogu samo bogati.


Хахахахахха, па ово је сјајно! Да инвестира Ђилас, пошто је богат???

Али где се дискусија о платформи преторила у причу око хапшења, јел те...?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Хахахахахха, па ово је сјајно! Да инвестира Ђилас, пошто је богат???


Ne, nego ce investirati radnici, seljaci i postena inteligencija.
A zar je Djilas jedini bogat covek na svetu?

zack2jack zack2jack 19:54 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand
U principu - da. Oni nisu nastali za vreme DS vlasti ali su sasvim lepo nastavili i cak i unapredili svoj biznis. Uz ovo pomenuto mislim jos i Dulic, pasnjak prve klase, azotara, prevare sa zemljistem...Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis. Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.No džaba je smarati činjenicamai.


Ала си ти информисан, свака част..
zack2jack zack2jack 20:07 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

hoochie coochie man
Ne, nego ce investirati radnici, seljaci i postena inteligencija.A zar je Djilas jedini bogat covek na svetu?



Maja Piščević, izvršna direktorka Američke privredne komore u Srbiji, kaže za da na pitanje kako strani investitori gledaju na najavljena hapšenja privrednika u Srbiji, nije tako lako dati dobar odgovor kao što se na prvi pogled možda čini.

"Logičan odgovor bi bio da ovakve akcije destimulativno deluju na investitore, pogotovo na one koji tek razmišljaju o oventualnom dolasku u Srbiju, jer upućuju na visok nivo kriminala, veliki rizik poslovanja i nepredvidljivost poslovnog okruženja. Međutim, ukoliko biste isto pitanje postavili samo malo drugacije, recimo: kakav uticaj na strane investitore ima odlučnost države da se obračuna sa privrednim kriminalom u Srbiji, gotovo je izvesno da biste dobili bitno drugačije odgovore", kaže ona.

Piščevićeva smatra da bi većina investitora, a pre svega onih koji dolaze sa željom da transparentno posluju u uređenom sistemu, pozdravila ovakav proces jer bi predstavljao jasan signal da je Srbija spremna da se menja.
zack2jack zack2jack 20:35 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

angie01
jeste, mislim da sam već nekoliko puta u poslednjih nekoliko dana ćuo na radiju poneku stvar od "massive attack", sa albuma "protection".ma sta te briga, sad kada su ti pustili Urosa!



Свако се бави својим насловима...
zack2jack zack2jack 20:51 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

angie01
...vise ih je pustio iz zatvora, nego sto ih je u isti uterao!


Дакле да Вучко хапси клинце навијаче и пробисвете, ултрадесницу Србије, Џаја назад у затвор кримиЗНАЛЧЕ један! ...а Мишко и другари нека лапају? Добар концепт видим где нас је дотерао..
laziiprevare laziiprevare 21:44 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

...dogovorio sa amerima



i dalje je pitanje: gde je Predsednik?




Niko ne sme da vas vuče za nos



I Evropa i Kosovo
angie01 angie01 21:45 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

...а Мишко и другари нека лапају? Добар концепт видим где нас је дотерао..


khm, a kako je poceo misko da lapa?...i drugari?
koliko sam shvatila, klinci navijaci se ne libe da guraju upaljene baklje policajcima u usta, a i dobro su obucena ekipa za sve potrebne nerede u gradu,...zar nisu pusteni i ovi iz jso,pa malo veci krimosi od ovih ulicara, kako ti kazes? ...kovacevic jos naplatio svoje decacko ubacivanje mladica u komu golim rucicama!
freehand freehand 22:45 04.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

zack2jack
freehand
U principu - da. Oni nisu nastali za vreme DS vlasti ali su sasvim lepo nastavili i cak i unapredili svoj biznis. Uz ovo pomenuto mislim jos i Dulic, pasnjak prve klase, azotara, prevare sa zemljistem...Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis. Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.No džaba je smarati činjenicamai.


Ала си ти информисан, свака част..

Hvala?
Problem neki?
Nejasnoća?
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:10 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Nema sta on mnogo da se mesa, on je predsednik, nema te ingerencije.

A što je išao u SANU onda da ište pamet?
antiko022 antiko022 00:52 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.


Mislim da su mu potezi odlicni. Samo neka nastavi ovako.


videćemo.

Mišković i slični, razlog su za monopol na tržištu i visoke cene.
Ipak ima tu nešto strašnije, postoje untrašnje snage koje namerno, zbog ličnih interesa blokiraju ulazak Srbije u EU.

Najstrašnije od svega je što je to konglomerat, koji se pruža od radikalskih i neokomunističkih struja, preko ds, pa do neoliberala Srbije.

Svi oni bivaju ugroženi razbijanjem monopla i nadgledanom demokratizacijom (edit: sad sam proguglao, nema nigde na srpskom. Molim da mi se uvaži ova kovanica, kao autentično moja .

Poseduju medije i upravljaju primtivnim srpskim narodom, svako na svoj način

Videćemo..da li je Vučić iskren igrač.
loader loader 01:34 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

niccolo
Mislim da su mu potezi ispravni, za sada.

Vučić je napravio neki potez? Meni promaklo...

Banda je uvezana tajkunsko-DS ekipa.

Aha, mislili ste na "borbu protiv korupcije"...Koliko ja vidim, trenutno mu je jedini rezultat oslobađanje Džaje od gonjenja. A to da li će neko od ovih da završi u zatvoru (a pre toga da li će uopšte da se i protiv jednog podigne optužnica) ili će za koju godinu da naplati masnu kintu od Srbije za naknadu štete zbog držanja u zatvoru ćemo tek da vidimo i tek ćemo tada moći da ocenimo "Vučićeve poteze"*


* Da ne bude da samo kritikujem - odlično se medijski samopromoviše.

.. hm .. gosn Niccolo , ... malo šta vam je promaklo
loader loader 01:35 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

antiko022
Videćemo..da li je Vučić iskren igrač.

Oduvek bio. Ko ga malo duže prati, u iskrenost ne sumnja
antiko022 antiko022 01:50 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

loader
antiko022
Videćemo..da li je Vučić iskren igrač.

Oduvek bio. Ko ga malo duže prati, u iskrenost ne sumnja


Ljudi se menjaju.
Naročito mladji umeju da zakovrnu za 360 stepeni
Ne padam na te fore, ali ne treba zanemariti neke njegove aktivnosti, poput jurenja lopova koji je oteo bakici torbu.

Uostalom, čovek ima mladju dečicu, sve to utiče na shvatanje neminovnosti civilizovanja Srbije, što je moguće postići isključivo Nadziranom Demokratizacijom

Dakle Šiptari imaju nadziranu nezavisnost, a nama je nužna Nadzirana Demokratizacija

edit: i ovaj odlazak u Vašington daje nadu, u bolje sutra ove smrd..napaćene zemlje
loader loader 01:57 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Dakle Šiptari imaju nadziranu nezavisnost, a nama je nužna Nadzirana Demokratizacija

Šta uopšte dodati ovome?
Osim možda slovo "o". U reči "nadzirana". Mada, Albanjerosi bi tu bolje profitirali, jer imaju u izobilju. Neka je i tranzitna, ali je tu. Samo bi "Peranovićeve mere" bile spas, ako bi se u jednom času poželeo odvik
loader loader 02:02 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Brisel? Sumnjam.
Oni su, bre, sve vreme u improvizovanom podzemnom studiju kod Jarinja, i tamo poziraju za kamere. Tekst im je, to svakako znate, odavno spremljen. Svako će da pročita svoje, a ima nešto i za govornicom da kaže, bez čitanja, kao izjavu za unutrašnjost. Ovi spolja ionako ne gledaju, jer očito veruju u poslušnost nekada nemirnih đaka koji sada dokazuju da su ipak demokratični i privrženi miru.

Šatro-vašingtonski dogovor omogućiće bolji protok robe i ljudi u pravcu Srbija-Kosovo i Kosovo-Srbija
ovderadiocacka ovderadiocacka 04:23 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

savamala

Биће да је управо овако, међутим има ту један проблем. Онај ко је био спреман да направи такав договор само може да има циљ да једну банду замени сопственом бандом. Можда то јесте прагматично али само ако се гледа његов интерес.
.
To je ipak korak napred. Za par godina kada izgube na izborima, novi koji dodju ce pohapsiti Vuciceve ako nista drugo ono zbog osvete. To je i dalje mnogo bolje nego da koegzistiraju kao sada.
cult cult 07:52 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

mmmda... očigledno je nevera u bilo šta vezano za Srbiju kod blogera sasvim opravdano velika.
No, dobro. Videćemo. Optimista sam glede Eliot Nesa u Vučiću.
Enivej, i pored ovoliko komentara na temu nisam shvatio gde se procedura krši ili ne prati ili...šta god. Najava privodjenja na inforamativne razgovore, hapšenja i izjava policiji osumnjičenih u medijima nam je svima jasna.
zack2jack zack2jack 08:07 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

angie01
...а Мишко и другари нека лапају? Добар концепт видим где нас је дотерао..


khm, a kako je poceo misko da lapa?...i drugari?
koliko sam shvatila, klinci navijaci se ne libe da guraju upaljene baklje policajcima u usta, a i dobro su obucena ekipa za sve potrebne nerede u gradu,...zar nisu pusteni i ovi iz jso,pa malo veci krimosi od ovih ulicara, kako ti kazes? ...kovacevic jos naplatio svoje decacko ubacivanje mladica u komu golim rucicama!


у чему је смисао твог и сличних коментара - незадовољна си? то је ОК, твоје право али онда боље напиши тако него што правиш овакав паприкаш од свега и свачега... овај мали је пуштен у оквиру амнестије, након 5 година затвора а 6 месеци пре редовног пуштања, па не видим чему толика бука заиста. ако је требало да попије већу казну а верујем да јесте, онда је то питање за неког другог. уопште можда амнестија није најправеднији акт, али је потпуно легитиман, равноправан и има своје озбиљне разлоге - затвори су претрпани, и то најмање онима који би тамо требали да буду, дакле направити мало места ваља, јер стижу нови! Када је Мишко направио лову ја не би да паметујем, али колико видим тек га данас саслушавају, а где су му другари и то ћемо надам се да видимо. Не знам зашто се толико буниш, све су то ствари које су пре свега у твом најбољем интересу као грађанке Србије...
alselone alselone 11:50 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

cult


Najsiromašnija zemlja Evrope je toliko gladna pravde i bacanja ovih političko tajkunaških gmazova u kazamate, lance i bukagije, da ne kapiram kako je moguće ne pružati podršku Vučiću.



freehand

Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis.
Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.

No džaba je smarati činjenicamai.




Pa da, mafija nije nastala u Americi ali je tamo unapredila posao. Da li mislis da politicari koji su joj pomagali u tome nisu krivi za to?

Procesi koje spominjes jesu otvarani, ali pro forme, za novine. Nije bilo istinske zelje. I to jeste, bio je DSS kao generator kriminala i korupcije ali je DS isto tako bio odlican superprovodik za tu nastalu struju i generator za dodatne procese kada je prakticno drzao vodeca mesta u drzavi. Da li su ista uradili za cetiri godine sa DSS kriminalcima? 4 godine uopste nije malo. Evo Vucic je po meni uradio vise za 4 meseca. Da li je iko smeo da privede Miskovica na razgovor pa makar i kao farsu za novine. Sumnjam. Ne bi Miskovic dozvolio da ga se tako ponizava.

Ne smarat ti mene cinjenicama. Ja sam saglasan sa ovim sto ti pises samo dodajem na tvoju pricu jos DS zasluzni deo koji ti zaboravljas.



milivoje_bg

Глупости !



Ko hoce da testira bota?
- Cao.
- Kako se zoves?
- Bot. A kako se ti zoves?


A što je išao u SANU onda da ište pamet?

Da bi naljutio ljute Vojvodjane iz Bosne.
mikele9 mikele9 12:09 05.12.2012

Re: Izgleda mi neumesno pitanje

U međuvremenu - hajd proguglaj malo po Predsednikovim izjavama glede SSrbije, i Kosova, i doživljava li on sebe samo kao nosioca ceremonijalne funkcije
Ili je ovo momenat kad i hrabri Tomislav kapira da je najpametnije da izmakne dupe u stranu?

Pa dobro bre Free, ti si pametan čovek, odlično znaš kakve se sve eldorado govnarije podastiru pred biračku mašinu u izbornom maratonu. Nisi, ma ne nisi sigurno poverovao da Toma stiropordiploma ima bilo kakav plan o bilo čemu
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 13:29 05.12.2012

Re: Izgleda mi neumesno pitanje

Pa dobro bre Free, ti si pametan čovek, odlično znaš kakve se sve eldorado govnarije podastiru pred biračku mašinu u izbornom maratonu. Nisi, ma ne nisi sigurno poverovao da Toma stiropordiploma ima bilo kakav plan o bilo čemu

Sve to stoji ali valja reći kad je neko uhvaćen u laži.
freehand freehand 14:00 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Ne smarat ti mene cinjenicama. Ja sam saglasan sa ovim sto ti pises samo dodajem na tvoju pricu jos DS zasluzni deo koji ti zaboravljas.

Ništa ja ne zaboravljam, samo nekad preskočim podrazumevajući deo. jer uglavnom reagujem na krajnosti, kao što je ova da su žuti krivi za sve.
Što se Vučića tiče - dva puta sam već napisao (a još mi nisu poispadali svi zubi i desnica se ruka sasušila) - da sam najprijatnije iznenađen onim delom njegovog ponašanja u kojem je pandurima i tužiocima poskidao korpe i pustio ih da rade. Čini mi se - skoro pa potpuno neselektivno i po nekom redosledu, a u skladu prvenstveno sa spiskovima EU.
Doduše, mada to i nije nerazumljivo u političkom kontekstu - prvo je odvalio po političkom protivniku, ali mi izgleda da to nije ostalo kao princip.
E sad, što kaže Nikolo - ostačne li to na nivou njegove Džon Vejn akcije, bez sistemskih rešenja - od te rabote nema ništa. Deža vi.
Bajdvejh - obratio bih pažnju na dosadašnje rezultate u departizaciji, od Jorgovanke, preko Krkobabića pa nadalje, a i na Dinkićevu izjavu povodom farsičnog zakona o izboru direktora javnih preduzeća kako ej to "sadašnji maksimum".
Mis'im, kad je o rezultatima reč.


mikele9
Nisi, ma ne nisi sigurno poverovao da Toma stiropordiploma ima bilo kakav plan o bilo čemu

Mikele, druže: taj je individua sada Predsednik REpublike. A ponavljam već ne znam koji put: fantastična je spremnost i blogera i društva da ga abolira od svakog očekivanja za bilo kakav razuman potez.
Nijew valjda da je sada iznebuha potpuno prihvatljivo da se Slika i prilika države ne meša u svoj posao?!
milisav68 milisav68 17:00 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone

Mislim da je akcenat na "kolika je". Ne verujem da se na Miska moze udariti samo 'nako, bez ludacki velikih ledja.


alselone alselone 17:09 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

samo nekad preskočim podrazumevajući deo


Slicno se i ja ponasam kada pricam o trenutnoj vlasti.
Podrazumevao sam da ce biti losi, sigurno losi na nivou prethodnih a bogami i gori.

Zato ne pricam o Dinkicu, Tomi, Gljivi, Mrki i ekipi. Samo spominjem Vucica jer me je iznenadio.
zack2jack zack2jack 18:05 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

freehand

zack2jack

freehandU principu - da. Oni nisu nastali za vreme DS vlasti ali su sasvim lepo nastavili i cak i unapredili svoj biznis. Uz ovo pomenuto mislim jos i Dulic, pasnjak prve klase, azotara, prevare sa zemljistem...Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis. Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.No džaba je smarati činjenicamai. Ала си ти информисан, свака част.. Hvala?Problem neki?Nejasnoća?


Проблем није, али нејасноћа има доста... Пре свега ако је све тако јасно као што ти горе наводиш, те је претходна власт учинила тако много по питањима борбе контра корупције, зашто је онда општа оцена ЕУ да смо на том питању пали испит, ни пролазна? Зашто институције на које се толико моли ради системске борбе нису изграђене и зашто не брсте увелико коров који буквално све зарастао. Даље зашто Вучић мора да иде по свету да тражи подршку за хапшење домаћих тајкуна а не може то да уради са институцијама и системом које Србија има?
Што се тиче оног набрајања, је овај је онај је итд, оно може да буде на нивоу кафанске приче, свако од нас за све ове године могао је да чује ко иза чега стоји или шта је мутио, али не пада се тако лако! Очигледан пример за то је нпр господин Никезић који је одрадио десетине милиона евра а пао на пекмезу, тј брљотини...
savamala savamala 18:18 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Пре свега ако је све тако јасно као што ти горе наводиш, те је претходна власт учинила тако много по питањима борбе контра корупције, зашто је онда општа оцена ЕУ да смо на том питању пали испит, ни пролазна?


А, ти баш све верујеш тој ЕУ? Ако та твоја ЕУ толико много зна о корупцији у Србији, како онда да није знала ништа о корупцији у Словенији због које онај народ тамо гута сузавац по демонстрацијама?
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:02 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

zack2jack zack2jack 19:24 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

savamala
Пре свега ако је све тако јасно као што ти горе наводиш, те је претходна власт учинила тако много по питањима борбе контра корупције, зашто је онда општа оцена ЕУ да смо на том питању пали испит, ни пролазна? А, ти баш све верујеш тој ЕУ? Ако та твоја ЕУ толико много зна о корупцији у Србији, како онда да није знала ништа о корупцији у Словенији због које онај народ тамо гута сузавац по демонстрацијама?


Мислим да њима нема шта да се верује или не, тамо постоји систем који је прилично успешан и који вреди преписивати јер даје добре резултате широм заједнице.. А што се тиче Словеније не знам појединости заиста, али овде код нас сазнајем као и сви остали сваки дан, преко најава и таблоидизације свега и свачега, која има своју популистичку страну али није нимало случајна ни наивна... Да ли ће истрајати у потпуности видећемо до краја серијала, али из епизоде у епизоду заплет је све озбиљнији!
savamala savamala 19:27 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

А што се тиче Словеније не знам појединости заиста, али овде код нас сазнајем као и сви остали сваки дан, преко најава и таблоидизације свега и свачега, која има своју популистичку страну али није нимало случајна ни наивна..


Да ли си намерно написао ову реченицу или си тек тако лупао по тастатури?
expolicajac expolicajac 19:49 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

savamala
А што се тиче Словеније не знам појединости заиста, али овде код нас сазнајем као и сви остали сваки дан, преко најава и таблоидизације свега и свачега, која има своју популистичку страну али није нимало случајна ни наивна..


Да ли си намерно написао ову реченицу или си тек тако лупао по тастатури?

Izgleda smo mi svi ovde glupi, ograničenih intelektual kapaciteta samo si ti svetla tačka srpske pameti. Do sada si bio koliko toliko kulturan i branio svoje stavove, a sada si preša granice svake normalne komunikacije. Srvarno si nervozan.
Ako si i malo demokrata pa makar i DSS-a nemoj da mi primenjuješ principe "Kominterne"
savamala savamala 20:03 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Izgleda smo mi svi ovde glupi, ograničenih intelektual kapaciteta samo si ti svetla tačka srpske pameti.


Нисам то рекао. Имам нешто од школе, а горњу реченицу сам читао неколико пута али нисам успео да је разумем. Да ли ти можеш да помогнеш?
zack2jack zack2jack 20:06 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

savamala
А што се тиче Словеније не знам појединости заиста, али овде код нас сазнајем као и сви остали сваки дан, преко најава и таблоидизације свега и свачега, која има своју популистичку страну али није нимало случајна ни наивна..Да ли си намерно написао ову реченицу или си тек тако лупао по тастатури?


Мојне да Коштуничиш! Поента таблоидизације није САМО популизам, него и јавна принуда тј јавни притисак пре свега на истражитеље да се не повлаче пред проблемом што су до сада непрестано чинили. Она није добра, а да ли је нужна видећемо врло брзо.. Пре ће бити да јесте!
milivoje_bg milivoje_bg 20:23 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

angie01
Neko se morao sagnuti i podići prvi kamen, što reče neko na blogu pre neki dan
:)

...vucko samo glumi u sopstvenoj prestavi, cak je i kostim promenio, malo naocara, usporenog govora, kao smireni autoritet, jedva otvara usta, nema vise pljuvacke sto leti okolo, sada gleda pravo, a ne iz skrusenog polozaja male mace, kao sto je to radio tokom izbora!...malo magle, politickog revansizma,...narod zaokupljen novim dimnim zavesama, zaboravio na obecanja i sve ono sto mu treba da bi preziveo,...iz zatvora vise krimosa pusteno, to je naveci ucinak za sada!

ne znam da l ste primetili sve vise obelezja devedesetih svuda oko nas?!

Нисмо !
На пример ... ?
milivoje_bg milivoje_bg 20:38 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
cult


Najsiromašnija zemlja Evrope je toliko gladna pravde i bacanja ovih političko tajkunaških gmazova u kazamate, lance i bukagije, da ne kapiram kako je moguće ne pružati podršku Vučiću.



freehand

Prvo, ni mafija nije nastala u Americi, ali je tamo sasvim lepo unapredila svoj biznis.
Drugo . Azotara je Stupar, je DB, je SPS, a otvorena je pre Vučića. Kao i šarići. Kao i Nini. A i Mišković je SPS. Poštanska štedionica je na spisku, a nije otvorena. Pola tih najvećih predmeta su DSS, i još neotvoreni. Sa nestrpljenjem čekam da se, na primer, na saslušanju pojave Predrag Ranković i Dragi Mićović, na primer.

No džaba je smarati činjenicamai.




Pa da, mafija nije nastala u Americi ali je tamo unapredila posao. Da li mislis da politicari koji su joj pomagali u tome nisu krivi za to?

Procesi koje spominjes jesu otvarani, ali pro forme, za novine. Nije bilo istinske zelje. I to jeste, bio je DSS kao generator kriminala i korupcije ali je DS isto tako bio odlican superprovodik za tu nastalu struju i generator za dodatne procese kada je prakticno drzao vodeca mesta u drzavi. Da li su ista uradili za cetiri godine sa DSS kriminalcima? 4 godine uopste nije malo. Evo Vucic je po meni uradio vise za 4 meseca. Da li je iko smeo da privede Miskovica na razgovor pa makar i kao farsu za novine. Sumnjam. Ne bi Miskovic dozvolio da ga se tako ponizava.

Ne smarat ti mene cinjenicama. Ja sam saglasan sa ovim sto ti pises samo dodajem na tvoju pricu jos DS zasluzni deo koji ti zaboravljas.



milivoje_bg

Глупости !



Ko hoce da testira bota?
- Cao.
- Kako se zoves?
- Bot. A kako se ti zoves?


A što je išao u SANU onda da ište pamet?

Da bi naljutio ljute Vojvodjane iz Bosne.

Ала глупардаш !
Па ДСС-у нису дали ни близу пара (бавите се ви глупим уставом и законима) --- где год је могло да се лапа, ту су били жуће и њихови побочници.
Додуше, ако бесконачно пута поновиш овакву глупост (ти и теби слични) можда ћете (сами) у то поверовати.
Генератор корупције су у околини онога (оних) који су политичке партије поставили на приннципу предузећа. Итд ...
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:57 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

А што се тиче Словеније не знам појединости заиста, али овде код нас сазнајем као и сви остали сваки дан, преко најава и таблоидизације свега и свачега, која има своју популистичку страну али није нимало случајна ни наивна..

Evo ja ću da ti kažem, ništa nikada nije slučajno, ali ume da bude naivno ako ne predvidi sve i potceni "sitnice". A, demonstracije su počele u Mariboru, iz razloga koji veze s korupcijom nema, jer da ima ne bi gradonačenika, koji vuče repinu korupcije još iz prvog mandata, po drugi put izabrali pre godinu dana. Narod u Mariboru je ustao zbog radara. Radara za merenje brzine. Prvog dana 1.300 prekršaja, drugog zbir 5.000...
freehand freehand 23:48 05.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Slicno se i ja ponasam kada pricam o trenutnoj vlasti.
Podrazumevao sam da ce biti losi, sigurno losi na nivou prethodnih a bogami i gori.

I sigurno imaš razumno objašnejnje zaštp će ti ti koji će ti biti gori - biti bolji?
alselone alselone 08:04 06.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

I sigurno imaš razumno objašnejnje zaštp će ti ti koji će ti biti gori - biti bolji?


Zato sto je DS klika morala biti skinuta sa vlasti. Ubrlozili su se gore od Slobe.
- Skoro apsolutna kontrola medija, osim par glasnih tabloida ali sa malim tirazom. RTS, Blic, Novosti, Politika, Pink... to je ono sto se broji. Kurir sigurno ne. Ali, imali su oni i svoje tabloide, ako zatreba, Press, Alo...
- Skoro apsolutna kontrola sudstva. Reformisano i napravljeno u njihovoj sluzbi.
- Apsolutna kontrola protoka love preko Ministarstava i "svojih" tajkuna. Primer: slucaj Novosti.
- Kao u presudi Sanaderu: stvaranje apatije i privida demokratije.

Posto smo njih skinuli imamo sansu da izaberemo neke druge i brze ih promenimo na neke trece ako bude bilo potrebe. Kratkorocno smo mogli biti u gubitku ali dugorocno na dobitku sigurno.

Da je DS u onoj ekipi ostao na vlasti jako se plasim kako bi smo prosli. Potpuna apatija i bezidejnost u svim "stubovima" politike i potpuno nepostovanje od strane inostranih partnera.
alselone alselone 08:57 06.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

milivoje_bg



ivana23 ivana23 10:25 06.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

alselone
I sigurno imaš razumno objašnejnje zaštp će ti ti koji će ti biti gori - biti bolji?


Zato sto je DS klika morala biti skinuta sa vlasti. Ubrlozili su se gore od Slobe.
- Skoro apsolutna kontrola medija, osim par glasnih tabloida ali sa malim tirazom. RTS, Blic, Novosti, Politika, Pink... to je ono sto se broji. Kurir sigurno ne. Ali, imali su oni i svoje tabloide, ako zatreba, Press, Alo...


Kad spomenu medije... Sto pade u zaborav kupoprodaja Politike?! Zar nije receno da ce se ispitati po ubrzanom postupku.
alselone alselone 10:35 06.12.2012

Re: Izgleda da se Vucic

Sto pade u zaborav kupoprodaja Politike?! Zar nije receno da ce se ispitati po ubrzanom postupku.


Toliko stvari je bilo, ne moz' covek sve da zapamti.
babmilos babmilos 15:39 04.12.2012

bolidi

I sadašnji i bivši precednik su bolidi kad se nisu dogovorili da bace u đubre uberbolida sadašnjeg premijera koji spominje rat.
freehand freehand 15:43 04.12.2012

Re: bolidi

babmilos
I sadašnji i bivši precednik su bolidi kad se nisu dogovorili da bace u đubre uberbolida sadašnjeg premijera koji spominje rat.

Priznajem da mi imaginacija ne seže do tačke u kojoj mogu da zamislim da sadašnji Predsednik sadašnjem premijeru može da kaže bilo šta o bilo čemu.
dragan7557 dragan7557 15:51 04.12.2012

Re: bolidi

babmilos
I sadašnji i bivši precednik su bolidi kad se nisu dogovorili da bace u đubre uberbolida sadašnjeg premijera koji spominje rat.

A sta si ti ocekivao? Da spominje Kosovo uz djevreke, sampite, tuljumbe il, bakljave, bre?

cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 04.12.2012

mani predsednika,

ionako se slabo ko od naprednjaka uključuje ovde.

šta ti misliš da treba da se radi sa kosovom? onaj profa što si rekao da je udbaš kaže da kosovo nije pod lupom širenja islama, odnosno da albanci uopšte nemaju taj motiv već striktno sopstveni nacionalizam. zato su i rasterali iz zemlje vehabite i mudžahedinske veterane koji su se borili na njihovoj strani tokom rata sa srbima 1998/9. strane diplomate, sa druge strane, kažu da je srbija potpuno paralisana pitanjem kosova i da ne poteže niti jedno pitanje izuzev zaštite tog statusa kvo. status kvo će na kraju pući kao mehur od sapunice jer srbija nema ta oruđa koja imaju albanci. srbiji će se kao bumerang vratiti taj proces lobiranja za izgubljenu stvar, odnosno za neizglasavanje prijema kosova u UN. to misle stranci, šta ti misliš?
dragan7557 dragan7557 16:23 04.12.2012

Re: mani predsednika,

Srdjan Fuchs:
kažu da je srbija potpuno paralisana pitanjem kosova


A cije je to maslo?

cerski
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:33 04.12.2012

Re: mani predsednika,

svih zajedno od 2000. naovamo, verovatno.
freehand freehand 18:33 04.12.2012

Re: mani predsednika,

Srđan Fuchs
svih zajedno od 2000. naovamo, verovatno.

Od 2000.?
Kako si došao do te tačke u istoriji, majke ti?
Niti je sukob za prevlast na Kosovu nastao te godine; niti su Ameri odlučili čije će Kosovo biti; niti su se direktno i divljački vojno uključili; niti se od tog momenta desilo išta bitno i išta što je moglo na Kosovo uticati.


šta ti misliš da treba da se radi sa kosovom?

Možda podizati nova naselja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana